|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
4.11.2006 12:18
slabe je to slabe
|
|
tokamak
Od: tokamak
|
Pridané:
4.11.2006 16:32
slabé je to slabé vravíš? to je úžasné aký je ten Tvoj názor
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
4.11.2006 17:24
BOHA! som skoro zomrel ked som zacal citat.. UF!!!
ale aj tak je lepsie PS3 :P
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
4.11.2006 19:34
PS3 ma grafiku zhodnu so 7mickovou radou nvidii, takze uz teraz je slabsia ;) Konzolaci teste sa zo svojich masiniek :P
|
|
ty lolo
Od: ty lolo
|
Pridané:
5.11.2006 9:25
porovnaj si cenu konzoli a celej komp zostavy s takou kartou
hry si na nej zahras mozno rok. na PS3 mozes hrat tie hry dokial sa budu vyrabat...
PC je na hry NAHOVNO.
|
|
ADnet
Od: ADnet
|
Pridané:
5.11.2006 12:43
Tak Pc je na hry nahovno čo?? Ty LOOSER, ty si jeden z tých čo nevedia ani ako sa na počítači púšťa bios a v hrách si nevedia nastaviť grafiku a potom pindajú že to nejde, to je názor 12 decka čo nevie nič iné iba čumeť do bedni že? Takáto karta ti vydrží dlhšie ale ty by si ju aj tak nevyužil na svoje trápnosti.
|
|
Od:
|
Pridané:
5.11.2006 14:28
tiež som na neho chcel reagovať podobne.. ale si myslím že on chcel povedať že kým f.e. X-box 360 dostaneš kúpiť cca od 13 tisíc, tak na PC zostave za podobné peniaze veľa nezahráš.. aspoň nie nových hier...
|
|
ooo
Od: ooo
|
Pridané:
5.11.2006 14:54
a PS 3 si zapojis do coho? do riti? na dementnej telke este s dementnejsim rozlisenim si toho fakt ku.va vela uzijes.
/vynimka HDTV/
|
|
Ježiško
Od: Ježiško
|
Pridané:
4.11.2006 12:20
Ježiško začni šetriť už viem čo od teba chcem.
|
|
kkt
Od: kkt
|
Pridané:
4.11.2006 12:31
Jezisko neexistuje :-P
nic ti nedonesie
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.11.2006 12:36
nekaz mu radost :)
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
4.11.2006 20:40
sak jasne ze ti nic nedonesie ked nanho neveris...
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.11.2006 22:03
Ani santa klaus?
|
|
eReF
Od: eReF
|
Pridané:
6.11.2006 12:54
Jezisko existuje ale Nvidia G80 ti nedonesie!
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.11.2006 12:29
pekne pekne.
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
4.11.2006 12:50
Skarede, skarede.
Stale cakam na to, ze graf. karta bude mat v idle len minimalnu spotrebu, napr. na obnovovanie pamati, ani ta pamat by nemusela byt na desktope pouzita cela, takze cast by sa mohla vypnut. Keby udrzali v idle spotrebu PC na 80W, bol by som spokojny, takto nemam vobec chut si kupovat novy komp.
|
|
misho
Od: misho
|
Pridané:
4.11.2006 13:13
nie je problem si v 2d rezime nastavit takty na napr 200mhz GPUa pamat 500mhz... este si nastavis aj vetracik na 50 percent a mas tichucku a nenarocnu kartu na desktope , akonahle zapnes hru budes pocut ako sa vetracik roztoci a uz to pojde naplno
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.11.2006 16:03
vies ked je niekto neinformovany tak pise bludy
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
4.11.2006 19:45
Tak teraz neviem koho myslis, ale neinformovany si maximalne tak ty. Kartu som podtaktoval aj s jej pamatou na minimum ked to este slo a spotreba sa nezmenila, iba sa znizila pri maximalnom zatazeni, procesor je celkom chladny, pasivne chladenie, len ten debilny nvidia chipset pece jak platnicka.
Ja som pisal o novom PC, nie o tom co mam teraz.
|
|
LuK
Od: LuK
|
Pridané:
4.11.2006 13:06
Podla mna je to delo a ked mam 450W zdroj co ma asi vedcina tak je to cool ;-)
|
|
Free
Od: Free
|
Pridané:
4.11.2006 13:30
ze vetsina ty asi spis v nejakom ruzovom sne :D
|
|
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
4.11.2006 13:59
Asi mysli vacsinu ludi ktori by o tu kartu mohli mat zaujem...
|
|
Od:
|
Pridané:
4.11.2006 14:53
je to úplne cool superdeupermeganadupanáhaluzoidno - deloidná karta ale 450W v zdroji vedcina asi fakt nemá...
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
4.11.2006 21:59
len debil dokaze dat taku grafiku do PC s 450W zdrojom. a ak je to zdroj od vyrobcu typu made in taiwan, to uz je zufalost, pretoze ten zdroj da ledva 300W.
grafika 300W, dualcore 200W, pamate,doska,disk,siet,zvuk.... cca 100W. jednoducho najmenej 700W KVALITNY zdroj, co tych 700 aj da. napr Fortron, Tagan, Enermax, Seasonic.... aby aj to napajanie nebolo samy sum a pri zatazeni nelietali napatia.
ale to malo ludi vie. kupi dualcore za 30tisic a v nom cuci zdroj za 400korun. a PC zacne po case padat, mrznut, nikto nevie v com to je. menia procesor, pamate, pridavaju chladice, ze sa to prehrieva. ale je jediny problem - shitny zdroj. asi tak. len o tom neviete, lebo to sa v hernych casopioch nepise. a nemozte sa chvalit aky zdroj v PC mate. radsej sa pochvalite grafikou alebo procesorom.
pri kupe noveho PC radsej dajte aspon tych 1000 korun do nejakeho fortrona (najlepsie seasonicy alebo tagany cez 2000) ako za super stylovu skrinu, neon alebo ten radiator co volaju grafika
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
4.11.2006 22:34
len debil dokaze dat taku grafiku do PC s 450W zdrojom. a ak je to zdroj od vyrobcu typu made in taiwan, to uz je zufalost, pretoze ten zdroj da ledva 300W.
grafika 300W, dualcore 200W, pamate,doska,disk,siet,zvuk.... cca 100W. jednoducho najmenej 700W KVALITNY zdroj, co tych 700 aj da. napr Fortron, Tagan, Enermax, Seasonic.... aby aj to napajanie nebolo samy sum a pri zatazeni nelietali napatia.
ale to malo ludi vie. kupi dualcore za 30tisic a v nom cuci zdroj za 400korun. a PC zacne po case padat, mrznut, nikto nevie v com to je. menia procesor, pamate, pridavaju chladice, ze sa to prehrieva. ale je jediny problem - shitny zdroj. asi tak. len o tom neviete, lebo to sa v hernych casopioch nepise. a nemozte sa chvalit aky zdroj v PC mate. radsej sa pochvalite grafikou alebo procesorom.
pri kupe noveho PC radsej dajte aspon tych 1000 korun do nejakeho fortrona (najlepsie seasonicy alebo tagany cez 2000) ako za super stylovu skrinu, neon alebo ten radiator co volaju grafika
|
|
palino
Od: palino
|
Pridané:
5.11.2006 3:16
absolute agree
|
|
ivo
Od: ivo
|
Pridané:
5.11.2006 9:24
konečne niekdo rozumný čo tu niečo napisal
komentáre od všeliakych magorov!
Základ je zdroj súhlasím s tebou Stano!
Komentáre od detí aké grafiky
na hovno je výkon keď není šťava.
Akože výkon není zlý je to super vec ale treba aj
super zdroj ktorý to všetkému v bedni dodá.
Fortron - forever!!!!
|
|
Aqw3R
Od: Aqw3R
|
Pridané:
5.11.2006 13:25
heh... na co ti je vykonne cpu, ked nemas dobry zdoj? Naco ti je dobry zdoj, ked nemas vykonne cpu? :) ste ako lamy... treba vediet urobit dobru a vyvazenu zostavu za peniaze, ktore su k dispozicii... to je umenie... ked sa priklonite ku ktorej kolvek strane, len to doyebete...
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
7.11.2006 10:03
neoplati sa do obycajneho pentia/athlona kupovat tagan za skoro 3000. ale pri dualcore urcite jo. radsej priplatim 2000 korun za zdroj a kupim namiesto 1.8GHz procesora "iba" 1.6GHz, ktory s poriadnym zdrojom aj tak lepsie pretaktujes ako tu 1.8 so shitom. alebo usetrim trosku na grafike, trosku na bedni.... 2 veci na ktorych sa neoplati setrit je ZDROJ a ZAKLADNA DOSKA. na nich stoji cely PC, od ich kvality zavisi vykon, spolahlivost a moznost ladenia vykonu celeho PC. ked kupujes dualcore za 30 tisic, tych 2000 navyse za poriadny zdroj ta nezabije :P
|
|
ADnet
Od: ADnet
|
Pridané:
5.11.2006 12:48
aaaa konečne niekto kto sem píše a rozumie sa tomu!!!
|
|
_doom
Od: _doom
|
Pridané:
6.11.2006 9:07
Vypočitajte si aky zdroj potrebujete na tejto stranke:
Power Supply Calculator
http:// extreme.outervision.com/ psucalculator.jsp
..su tam medzery lebo mi vypisuje ze najlhsie slovo bla bla 40 znakov :/
|
|
pko
Od: pko
|
Pridané:
6.11.2006 19:21
Na tej tvojej stranke kde sa da vyskusat aky zdroj potrebujem uz ani nemaju taky sitny procak aky mam ja. :-)
Intel celeron D 1100MHz k tomu ram 120mb a grafika on board :-) dvd rw cd rw 120 gb hdd
ale fungovat sa s tym da zatial motherboard je z roku 1998 :-)
|
|
pko
Od: pko
|
Pridané:
6.11.2006 19:24
a este zdroj je asi tak 200 W max :-)
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
7.11.2006 10:12
jo, staci ti poriadny 200W zdroj, pri tych azijskych potom 250-300W. CPU mas lahko pretaktovatelne, staci zdvihnut FSB na 133MHz, ale nezabudni ZNIZIT nasonic na 4:4:1. a napatie jadra na 1.500V. neboj, ak mas trosku lepsiu dosku, pojde to ok. prinajhorsom to padne, staci vratit na 100MHz a 3:3:1. ak je dobre chladene CPU, prezije. mne tak fici uz skoro 2 roky a slape ako hodinky. a vykonovo dostanes vlastne pentium, pretoze pentiumIII sa v podobnych frekvenciach vyrabali s 256kB L2 cache (kvoli vyrobnym problemom a scasti aj ekonomickym, vtedy to bolo velmi drahe), takisto ako tvoj celeron. rozdiel bol, ze celerony mali FSB 100 a pentia 133. az potom pentiaIII-S mali az 512kB cache a 133 FSB.
po pretaktovani bez problemov vykonovo polozi pentium 4 1.8 GHz (realny aplikacny vykon, ale aj niektore synteticke testy :)
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
7.11.2006 10:13
...nasobic :))
|
|
pko
Od: pko
|
Pridané:
8.11.2006 22:54
mohol by si my napisat nejaky navod na pretaktovanie lebo ja s tym este nemam skusenosti
zakladovu dosku mam VIA Apollo PLE133 (VT8601)
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
9.11.2006 23:28
na to ti presny navod, ktory ti povie ze co kde ako a kam, nemozem dat. ak ti podporuje doska taktovanie cez bios (intel to vola speedeasy, via neviem ako) mas to o to jednoduhsie. ak nie, musis to spravit manualne, prehadzovanim jumperov. to su tie koliky po doske, niektore premostene, niektore nie. takze zohnat manual k doske (google - presny typ dosky, manual, pdf a urcite najde :) alebo poriadne prestudovat jej povrch, vacsina ma na sebe vytlacene tabulky, ako maju byt jumpre poprepinane. ALE POZOR: over si, ci ten chipset podporuje 133MHz (ma v nazve PLE133 ale clovek nikdy nevie :). pretoze starsie via apollo dosky mali sice na sebe aj v manuali vytlacenu moznost pretaktovania na 133, ale potom odisli do vecnych lovist. bola tam totizto taka mala poznamocka, ze "via apollo chipset do not support FSB at 133MHz".
takze ak to budes robit cez bios (musi to podporovat), je to 100% safe. ale ak sa necitis na prepinanie jumprov, zver to do ruk kamaratovi, co s tym uz robil. nemozem ti dat presny navod, kazda doska je ina.
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
7.11.2006 18:55
Neviem ci si sa predavkoval ale tam pisali o prikone celeho systemu ;-)
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
7.11.2006 22:34
jj, predavkoval:)) ja som 300W pocital SLi/Crossfire, ale nenapisal to tam.
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
5.11.2006 15:07
ani vedsina ani vetsina... väčšina .. bez diakritiky vacsina :)
.. a 450W zdroj? no neviem mam jeden z tych lepsich zdrojov Tagan 420W i-Xeye, a je to lepsia volba ako 450 zdroj za 1000 korun :).. len tak mimochodom.. vacsina modernych zostav ma 400W zdroj ;) ba este aj dneska sa slabsie masiny robia s 350W ;)
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
7.11.2006 10:17
mas pravdu. napr. taka dualcore zostava v sharku pod 20tisic s 350W azijskym zdrojom.
urcite, ze je ovela lepsi ten tvoj tagan :)
obycajny 300W fortron je lepsi ako nejaky azijsky 450W. overene meranim. aj u mna ale aj ludi co sa tomu rozumeju (nemyslim tym nejaky PC casopis alebo internetovy magazin). staci google a clankov sa najde dost
|
|
Oblaty
Od: Oblaty
|
Pridané:
4.11.2006 14:45
Ja sa uz len tesim co vytiahne Ati (Amd) z rukava... A urcite to nebude slabsie :)
|
|
Free
Od: Free
|
Pridané:
4.11.2006 16:09
Amd verim, ale Ati sa mi nezda vzdy to dorypu na nejakej prkotine tak teraz neviem....Zatial NVIDIA ruluje
|
|
PITON
Od: PITON
|
Pridané:
5.11.2006 17:27
AMD a ATI je teraz jedno a to iste zlaty moj... Vidno ze si odbornik
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
4.11.2006 15:09
ak to pojde takto dalej, zachvilocku si pockame na vlastny tower pre grafiku
|
|
Frog "no more Watts"
Od: Frog "no more Watts"
|
Pridané:
4.11.2006 15:16
kiež by to s tou spotrebou nebolo take zufale. Ide to už nad 300 W, čo je privysoká hodnota, nehovoriac o SLI riešení.
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
4.11.2006 15:19
este to skomprimujte do notbuku...
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.11.2006 16:05
ty si expanduj rozum a potom taketo vypisuj
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
4.11.2006 21:44
Sa ozval ten spravny... pozri sa ake bludy tu vypisujes.
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.11.2006 22:32
lebo ty pises inteligentne veci ze?
|
|
wtf
Od: wtf
|
Pridané:
6.11.2006 10:18
co ste ozaj uz uplni dementi?sak tu citam akurat len same kraviny jak sa hadate.si zallozte nejaky chat alebo co a nie take kktiny co tu pisete.niekto chce citat aj nieco k veci a nie ze si tu nadavate
|
|
rch©
Od: rch©
|
Pridané:
9.11.2006 23:14
To som nebol ja inak.
|
|
aaggii
Od: aaggii
|
Pridané:
4.11.2006 15:19
ak je 92% lepsia od x1950 tak o kolko percent je lepsia od ge 5200 asi ovela nie? No ked novy pc tak asi s tymto.
|
|
d666
Od: d666
|
Pridané:
4.11.2006 15:21
je to peklo, tu kartu uz mam, a s 700w zdrojom akasa, je to parada. A core 2 duo extreme si len tak odfukuje. Inac skoda ze ten raptor ma iba 15OGB, je v celku tichy ale inac cool, mozem len doporucit ))
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.11.2006 16:04
ze Core 2 Duo Extreme :D
|
|
TRAPNE
Od: TRAPNE
|
Pridané:
4.11.2006 18:49
TRAPNE
naozaj
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
4.11.2006 20:43
ja mam raptor 300GB. a G80 som vymenil za G90 lebo mi sekal solitaire
|
|
Od:
|
Pridané:
4.11.2006 23:34
keby si si kúpil lepší zdroj...
|
|
MAXIMALNE TRAPNE
Od: MAXIMALNE TRAPNE
|
Pridané:
5.11.2006 0:45
ALE FAKT TO JE TEN NAJTRAPNEJSI PRISPEVOK: D:
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
4.11.2006 15:29
nj a ja mam uz G95 s procesorom opteron s 64 jadrami a frekvenciou 5GHz a slape to, len skoda, ze ten disk je len 1.5 petabajtu...
|
|
qwe
Od: qwe
|
Pridané:
4.11.2006 15:32
take nieco mam aj ja, ten vyssie nam moze iba zavidiet, trapak :D
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
4.11.2006 15:39
To ma teší... :)
|
|
bubak
Od: bubak
|
Pridané:
4.11.2006 15:42
take sunty som mal ked ste si este prsty cucali...
|
|
drtic
Od: drtic
|
Pridané:
4.11.2006 16:32
ja som slohol z NSA 1,5TB hdd z ramiek tak sa nevytahujte so srackami
|
|
smile
Od: smile
|
Pridané:
4.11.2006 16:42
ze mas ty max 13 rokokv?
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.11.2006 17:21
NSA mala 1,5TB ramky, keď tvoji rodičia ešte neboli na svete.
|
|
andree
Od: andree
|
Pridané:
4.11.2006 18:43
hej? a co este? :-D
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.11.2006 22:03
No a ešte on budem mať toľko ramky vtedy, keď jeho rodičia už nebudú na svete.
|
|
LMDizajn
Od: LMDizajn
|
Pridané:
4.11.2006 15:47
nepochopil som vas s tymi zdrojmi, to akoze mate menej ako 450W zdroj?
|
|
syfon
Od: syfon
|
Pridané:
4.11.2006 16:09
Jasne ze mame menej ako 450W. Co si myslis ze kazdy ma za domom elektraren???
|
|
Free
Od: Free
|
Pridané:
4.11.2006 16:12
Podla mna priemer moze byt tych 300-350W....viac urcite nie
|
|
BR
Od: BR
|
Pridané:
4.11.2006 16:10
No niekto ma aj 200W, nie kazdy ma potrebu sa hrat najnovsie hry...a vobec, kto ma dnes cas na hranie...?
|
|
jaj
Od: jaj
|
Pridané:
4.11.2006 16:18
JA
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.11.2006 16:31
Akú elektráren?? Ked ja mám 550W zdroj a je ot len-len !! čo tu trepete 300-350W zdroje to je na písanie v exceli !!
Ked chceš comp na hry investuj ked nie kúp si tetris a závid!!! asi toľko...
|
|
qwe
Od: qwe
|
Pridané:
4.11.2006 16:38
asi ti sibe
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.11.2006 17:10
550W je tak pre 2-4disky, 2DVDromy, a najvýkonnejšie grafiky(t.j. myslím aj staré grafické karty, ktoré stáli nad 10.000 Sk) Inak myslím, že musíš mať doma riadne delo, keď to je len-len.
Pre obyčajný systém - 1disk, 1DVD, výkonná grafika(t.j. cenová relácia do 5000 Sk), stačí 350W zdroj.
|
|
syfon
Od: syfon
|
Pridané:
4.11.2006 17:36
Ty mas doma tetris, blbec! Ak nemas 7900-ku alebo x1900-ku tak ti netreba vecsi zdroj ako 350W!!!
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
4.11.2006 20:30
Nebuď hnusný, akože čo to trepeš ty? 300-350W je štandard a za to, že má niekto viac, sa nemusí hneď správať ako arogantný nafúkaný blb. Ja mám 580, hry sa nehrávam. A čo teraz? Aha, už viem! Idem vynadať tým, čo taký nemajú! Haha - sráči!
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
4.11.2006 20:51
niekto ma 350W fortron a niekto 450W eurocase...
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.11.2006 21:57
Dobre povedané, čiže takmer identické zdroje, heh.
|
|
palino
Od: palino
|
Pridané:
5.11.2006 3:21
ubohe.. by som xcel vidiet jedneho cloweka co by ti to zavidel.. tsss..
|
|
majco
Od: majco
|
Pridané:
5.11.2006 11:33
pre teba:
Zostava 2 roky stara
Intel P4- 3GHz (prescot, HTT) LGA 775 (spotreby pri max cca 140Wat..)
MB- ASUS P5P800
RAM 4x512MB
3x HDD
1x DVDRW
V pci- TV Tuner, zvukovka, I link Karta, Wifi,
AGP, - WGA FX5900XT- nemudruj že je to starý črep, pred 2 rokov to bolo niečo ako teraz G80)
A stačí mi na stabilne bežanie 350W zdroj.
|
|
yuri
Od: yuri
|
Pridané:
6.11.2006 11:58
tak prescota bych vazne nechtel, to ti nezavidim :)
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.11.2006 16:38
Akú elektráren?? Ked ja mám 550W zdroj a je ot len-len !! čo tu trepete 300-350W zdroje to je na písanie v exceli !!
Ked chceš comp na hry investuj ked nie kúp si tetris a závid!!! asi toľko...
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.11.2006 16:40
to qwe: prečo by mi malo šibať ?? inak my sme si potikali ?
A ked už som pri tej spotrebe 1 Kw/hodina je 3-4 Sk,- to je 1000W !!!! čo ste už fakt žobráci ???
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.11.2006 16:40
to qwe: prečo by mi malo šibať ?? inak my sme si potikali ?
A ked už som pri tej spotrebe 1 Kw/hodina je 3-4 Sk,- to je 1000W !!!! čo ste už fakt žobráci ???
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.11.2006 16:40
to qwe: prečo by mi malo šibať ?? inak my sme si potikali ?
A ked už som pri tej spotrebe 1 Kw/hodina je 3-4 Sk,- to je 1000W !!!! čo ste už fakt žobráci ???
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.11.2006 17:18
550W+100W(monitor+repro)+straty, t.j. 0,7 KWh x 12 hod x 5Sk(v priemere za SR) x 30dní = 1260 Sk/mesačne.
Myslel som tým, nejako nemách chuť platiť 15000 Sk ročne iba energiu za supervýkonný počítač a to nie som žobrák. Ty asi neplatíš energiu, keď takto rozprávaš.
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
4.11.2006 19:41
ibaze 550w zdroj nie vzdy zerie 550w ;) Niekedy len tych 184W (+ strata z ucinosti zdroja) ako je pisane v clanku..
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.11.2006 22:01
Však áno :). Som iba reagoval na supermiliardára, ktorému všetko platia rodičia.
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
4.11.2006 17:30
ked si sedis na prachoch tak mi sem posli jednu zostavu za 80000 a nemachruj ;-)
|
|
bart
Od: bart
|
Pridané:
4.11.2006 17:51
1KWh = ~ 5 Sk
1KWh = 3 600 (tolko sekund ma hodina) * 1 000 (KiloWatt) = 3 600 000 Watt-ov.
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
4.11.2006 18:18
milý bartíček, to je síce pekné, ale ten komp čo spomínal žerie 700Wattov, čiže za hodinu to zožerie 700Watthodín, takže to má dobre, tak nepyskuj a vráť sa na základnú
|
|
OmeGa
Od: OmeGa
|
Pridané:
4.11.2006 19:52
Tak to je fakt husteeeee. Ak tebe ide do pc 3.6 GW (gigawattu) tak si dobry. To mas asi fakt doma elektraren. Ved to je cca 16 000 (3 600 000/230V) amperov. to by pekne horely kable.....
|
|
mztrx
Od: mztrx
|
Pridané:
4.11.2006 22:08
Bartik si len myli Watt-i s Joulami.
A ty zase Mega(10^6) s Giga(10^9).
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
4.11.2006 17:10
pri tych zdrojoch - ja mam na svojom starom P4 2.8 450W zdroj a myslim ze bohate staci ....
Co sa tyka tej karty - preco ju porovnavate s x1950 - ked na to idete takto, tak porovnajte x1950 aj s gf6800ultra, nech vidite rozdiel, tentoraz vsak v prospech ati ...
ja len tolko, netreba porovnavat jablko s hroznom ;)
|
|
oski
Od: oski
|
Pridané:
4.11.2006 18:16
A s cim by sa mala porovnavat? Aj radeon 9700 sa porovnaval s geforce 4 a vysledok bol v prospech ati...
|
|
released
Od: released
|
Pridané:
4.11.2006 22:43
x1950xtx je zatial najvykonnejsia karta od ati tak preto s nou porovnavaju... sa uvedom
|
|
LuCkY13
Od: LuCkY13
|
Pridané:
4.11.2006 17:45
Podla mna ma ta karta HardCore Vykon s fakt velkym V.
Spotreba je podla mna uplne v pohode a na taku kartu by som zniesol kludne aj o 50W+ vyssi odber.
Free ako si to myslel 450W sa ti zda vela ?
Ja by som povedal ze teraz take optimum (minimum)?
|
|
LuCkY13
Od: LuCkY13
|
Pridané:
4.11.2006 17:45
Podla mna ma ta karta HardCore Vykon s fakt velkym V.
Spotreba je podla mna uplne v pohode a na taku kartu by som zniesol kludne aj o 50W+ vyssi odber.
Free ako si to myslel 450W sa ti zda vela ?
Ja by som povedal ze teraz take optimum (minimum)?
|
|
LuCkY13
Od: LuCkY13
|
Pridané:
4.11.2006 17:50
Podla mna ma ta karta HardCore Vykon s fakt velkym V.
Spotreba je podla mna uplne v pohode a na taku kartu by som zniesol kludne aj o 50W+ vyssi odber.
Free ako si to myslel 450W sa ti zda vela ?
Ja by som povedal ze teraz take optimum (minimum)?
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
4.11.2006 19:52
Akoze teraz? A za 2 roky bude optimum 2kW? Si uvedom, ze to nemas doma len ty, musis to znasobit par tisickami a hned mas par GW.
|
|
aaggii
Od: aaggii
|
Pridané:
4.11.2006 21:24
ak si kupis graficku kartu za 20000, tak myslim ze jeden veterny mlyn hore dolu ti neuskodi a budes pritom sj vynymocny alebo si skoc sem za hrannice do rakuska jeden si upyl ako vianocny stromcek a hod si ho na dvor , vsak tam vyrastaju ako huby po dazdi, potom si mozez oblozit g80-tkami aj podlahu a mas rovno podlahove kurenie.
|
|
Johny
Od: Johny
|
Pridané:
4.11.2006 21:48
Ja mam 400W zdroj ktomu POZLATENY !! a to neklamem !! a staci mi to uplne
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.11.2006 21:59
Zajtra sa zastavím. Súrne potrebujem zlato.
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
4.11.2006 21:55
len debil dokaze dat taku grafiku do PC s 450W zdrojom. a ak je to zdroj od vyrobcu typu made in taiwan, to uz je zufalost, pretoze ten zdroj da ledva 300W.
grafika 300W, dualcore 200W, pamate,doska,disk,siet,zvuk.... cca 100W. jednoducho najmenej 700W KVALITNY zdroj, co tych 700 aj da. napr Fortron, Tagan, Enermax, Seasonic.... aby aj to napajanie nebolo samy sum a pri zatazeni nelietali napatia.
ale to malo ludi vie. kupi dualcore za 30tisic a v nom cuci zdroj za 400korun. a PC zacne po case padat, mrznut, nikto nevie v com to je. menia procesor, pamate, pridavaju chladice, ze sa to prehrieva. ale je jediny problem - shitny zdroj. asi tak. len o tom neviete, lebo to sa v hernych casopioch nepise. a nemozte sa chvalit aky zdroj v PC mate. radsej sa pochvalite grafikou alebo procesorom.
pri kupe noveho PC radsej dajte aspon tych 1000 korun do nejakeho fortrona (najlepsie seasonicy alebo tagany cez 2000) ako za super stylovu skrinu, neon alebo ten radiator co volaju grafika
|
|
qwe
Od: qwe
|
Pridané:
5.11.2006 12:11
ty si totalny debil, uz ani neviem ako dlho mi komp nepadol a to mam 400w zdroj fortron, mam tam geforce 7600, amd64 3000+, i gb ram, dvd napalovacku, 200 a 250 gb disky a v pohode to staci, a stacil mi aj obycajny 350W eurocase, ale pre istotou som to vymenil za fortrona ........ takze tych 700W si mozes strcit vies kde
|
|
stano.
Od: stano.
|
Pridané:
7.11.2006 9:57
lebo mas fortron ty debil :P skus tam dat nejaky shit a po roku uvidis. tych 700W som pocital na grafiku G80 s dualcorom. ale to by si sa najprv musel naucit citat.
|
|
qwe
Od: qwe
|
Pridané:
5.11.2006 12:12
ale podla teba asi ta g80 zere o 400W viac ako moja 7600gs
|
|
LMDizajn
Od: LMDizajn
|
Pridané:
4.11.2006 23:04
ja teda nie som ziadny gameplayer a mam 450W pretoze potrebujem mat spolahlivy PC aby mi len tak neprdol, a nemam ziaden made in china... inak to som si vsimol, kazdy kupuje drahe procaky, grafiky a neviem co ale aby si kupil dobry zdroj a zakladovku tak na to sere a potom sa cuduje co mu zhori pocitac alebo co sa mu tam furt sere... bye
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.11.2006 23:55
No vidím že som načal burlivú scénu zo spotrebou a zo zdrojmy ! A musím reagovť na toho debilka čo písal za 1. rodičia ma nedotujú (pracujem) 2. musím zopakovať syfon písal že pre x1900 stačí 350W zdroj tak potom nech sa ide ovlažiť studenou vodou.. asi toľko.. a k tým 1500,- sk mesačne za pc no hej ked ti ide pc 12 hod denne je to asi veľa ale uvedom si že to nie je rádio ani žehlička !!! Za 3. áno mám silný počítač ale aj ho adekvátne využívam a aj to niečo stálo a aj som si to poctivo odrobil !!!
Len tak pre info: Core E6600, Gigabyte 965P DQ6, ATI X1950XTX, 2x WD SATA 2, 2x LG DWD-RW, SB Audigy 2 ZS, TV karta Pinnacle, LCD 19, + externé blbosti atd... a na záver Enermax Liberty 620 W !!!! sorry za preklepy... Ked hrám 570-600W odber.... v klude 300-380w... čus
|
|
syfon
Od: syfon
|
Pridané:
5.11.2006 0:50
Pako, si precitaj co som napisal. Ja som nenapisal ze pre x1900 staci 350W zdroj. Ja som napisal pravy opak!!! A chod sa ovlazit studenou vodou TY!!!
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
5.11.2006 1:57
"zo spotrebou a zo zdrojmy"... no, riadne ma picha v ociach, ked to citam... :)
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
5.11.2006 13:35
"potikali" horevyššie bolo lepšie. Na takéto sa neozývam, ale toto mi už nedalo.
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
5.11.2006 17:23
suhlasim, ani ja nezvyknem reagovat na gramat. chyby, ale tolko vela hrubiek som uz dlho nevidel...
|
|
o5 TRAPNE
Od: o5 TRAPNE
|
Pridané:
5.11.2006 3:25
[_]
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
5.11.2006 13:46
Toho debilka si myslel predpokladám mňa. Ti poviem, z čoho som usúdil, že rodičia ťa živia...z tvojich príspevkov a z tvojho pravopisu(nemyslím preklepy). Tak ako ty, tak nemôže písať človek, ktorý robí niekde na lepšom pracovnom mieste(+ aj preto, že veľa hráš. Človek, ktorý je na dobrom platenom pracovnom mieste si to proste nemôže dovoliť).
Predpokladal som, že robíš niekde murára alebo niečo podobné. A to ostro kontrastovalo s tvojim PC. Takže som usúdil(+ tie tvoje poondiate vystatovačné reči), že ťa živia rodičia(na čom si stále stojím), že máš maximálne 18 rokov.
Len tak pre info: tá tvoja zostava nemá odber 600W keď hráš. Si kúp watmeter a uvidíš, že to bude tak max 300-400W....
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.11.2006 23:57
for Stano: no chlape odhadol si to dobre tupci kupujú grafiky za 7000-10000 tácov a zdroj je od rákosníkov za 5-kíl... jáj-jáj detičky....
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
5.11.2006 13:58
Vieš čo? Nepíš už sem, lebo sa iba strápňuješ. Aby si vedel, firma Enermax má základ tiež u rákosníkov, konkrétne v Taiwane a by som sa čudoval, keby ho tam ešte nevyrábali.
Takže teraz si dobre prečítaj svoj príspevok a skús tu v diskusii nájsť nejakého tupca, ktorý má grafiku za 10 tácov a zdroj od rákosníkov, t.j. napr. Enermax :DDDD
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.11.2006 23:59
to Johny: pozlátený :-))) xaxa to nebodaj máš ten kšunt Q-Tec.... čo má na krabicy nápisi gold.... juuuuj to zahod...
|
|
xaxa
Od: xaxa
|
Pridané:
5.11.2006 14:01
xaxa používajú detičky. Sa spamätaj a nerozprávaj o druhých to, čím si ty.
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
5.11.2006 0:02
ešte som zabudol k tej zostave to (skoro hlavné) moje fešné ramky Corsair DDR2 2x1GB 800Mhz XM2 !!!!
|
|
HoD
Od: HoD
|
Pridané:
5.11.2006 1:34
no esteze si napisal tu ramku..konecne sa mozem uplne posrat...si husty...
lmao
|
|
OMFG
Od: OMFG
|
Pridané:
5.11.2006 3:25
[_]
|
|
Od:
|
Pridané:
5.11.2006 10:23
človeče nič v zlom, ale aby si vyzeral aspoň trochu menej arogantne si mohol používať ten link že "odpovedať"...
|
|
Aerial
Od: Aerial
|
Pridané:
5.11.2006 4:05
Ja neviem ludia !!!
ROzmyslajte !!!!!
ved za tie prachy co si do toho kompu vrazil som mohol mat
1500 piv a 1000 poldecakov ved sa uvedomte.... a mozno by mi ostalo na cigarety :D
|
|
binary
Od: binary
|
Pridané:
5.11.2006 4:44
nazdravie ;D
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
5.11.2006 20:00
tak potom pozvi vsetkych, co pisu svoje prispevky do dslka na 1000 poldecakov ;-D
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
5.11.2006 8:21
jak male deti hadate sa o zdrojoch napatie a este sa aj chvalite a urazate ved ide o grafiky a navrh k prirovnavaniu x1950 vs. f6800ultra je asi ta najvacsia debilina aku som kedy cital totizto 1950 je zatial posledna karta od ati a taktiez G80 je jednou s poslednych tak zijeme s dobou a vidno ze na ati sa lepi smola vdaka amd aj ked vieme ze 1950 boli vyrobene uz predtym ale dochadza na moje slova intel + nvidia bude killer len ta spotreba quad core cpu gpu a raptor plus mechaniky a urcite k tomu kvalitnu zvukovku to je teda o zdroji SoundBlaster X-Fi rulezzz mozem sa aj ja pochvalit ze ano
|
|
freddy
Od: freddy
|
Pridané:
5.11.2006 15:57
"intel + nvidia bude killer"... hahaha, vtip roka... :-D
|
|
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
5.11.2006 11:56
napojte si do PC miesto zdroja transformatorovu zvracaku, a budete mat najsamlepsejsi mega super ultra the best silny zdroj...
(ako poniektori v tejto diskusii - hard core...)
|
|
Meno
Od: Meno
|
Pridané:
5.11.2006 12:11
..hmm, tak to je v pazi...ked som teraz kupoval komp., tak som myslel, ze mi 650W zdroj postaci aj pri prip. upgrade grafiky...no ale vidim, ze takymto tempom budem musiet o rok vymenit midi tower za big tower a 650W zdroj za nejaky 900W - 1 000W...ale aspon to vyuzijem ako ohrievac na nohy :)))
|
|
Milo
Od: Milo
|
Pridané:
5.11.2006 13:25
Vážne rozmluvy tuto :). Haluz, čo dokáže rozpútať jeden článok o grafike.
|
|
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
5.11.2006 13:51
to vies, rozprava typu "ja mam vacsieho" je nekonecna...
|
|
Milo
Od: Milo
|
Pridané:
5.11.2006 13:29
Vážne rozmluvy tuto :). Haluz, čo dokáže rozpútať jeden článok o grafike.
|
|
Od:
|
Pridané:
5.11.2006 14:10
veru, tiež pozerám... cez 100 príspevkov a stále je to posledná správa (nerátam články)...
|
|
head
Od: head
|
Pridané:
5.11.2006 14:16
jj, a to z tych 116 prispevkov mozno ani 10 sa netyka clanku, neviem presne, nechce sa mi vsetko citat
|
|
OMG
Od: OMG
|
Pridané:
5.11.2006 17:08
ale notak, tolko kecov o takom shite, sak na compe mi bezi 100x lepsie, mam Nvidia PX 156200 Ultra quadro z 468 shadermi taktovane na 8 Ghz, procak 18 jadrovi taktovany na 11.54 Ghz ( trochu som pretaktoval ) pamet mam 20 Gigovu, DDR 15, a slape mi to potichu na zdroji 1500 W, Len skoda toho pevneho disku... ma iba 40 tera, no co uz, dokupim si dalsi, holograficky disk a bude to ok ;)
|
|
sjupr
Od: sjupr
|
Pridané:
5.11.2006 19:13
kiez by to bola pravda :)
|
|
Spirit
Od: Spirit
|
Pridané:
6.11.2006 15:41
co vravis ved to je nic ja mam ja mam AtiRUXPX10021681336XTX,PRO Procak s 20000465423jadrami a ma to 26646123GH(bez taktu >)) a 800 GB DDR5462 na 20000MH skoda ze windows vista je na to uz pomale ale v jednom mas pravdu ten 40TB pevny disk je trochu malo aj ja mam taky ale vsak co zapojim tam dalsi 40TB pevny disk a to mi uz staci :D
skoda ze na Call of duty 2 mam na max grafike iba 2000000 FPS cakal som viac :D
|
|
Heno
Od: Heno
|
Pridané:
5.11.2006 19:32
Chlapci nerevte tu vykon je vykon a za ten sa plati!
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
5.11.2006 23:28
konecne je tomu koniec
|
|
Spirit
Od: Spirit
|
Pridané:
6.11.2006 15:34
Ati je naj Nvidia je pi*a nech sa vyje*e so svojimi kartami lebo ich aj tak nekupim inac na zaciatku co vraj testovali kratu X1950XTX pisu bludy ATI JE NAJ ZBOHOM
|
|
Azurit
Od: Azurit
|
Pridané:
6.11.2006 19:14
Neviem, teraz by som si taketo nekupoval, treba pocekat az dokym sa to neusadi - tak 2-3 mesiace a asi by som si aj tak kupil ati. Ale to je len moj zaujaty nazor. Anyway, dx10 je ine delo.
|
|
omg
Od: omg
|
Pridané:
7.11.2006 2:12
Game Killer: Parametre a špecifikácia:
CPU: INTEL Core 2 X6800 Extreme
Chladič na CPU: Scythe Shogun Heatlane
Pamäť: 2x 2GB DDR2-800MHz Kingston HyperX Low Lat. CL 4 kit
Zákl. doska: ASUS P5WDG2-WS 2xGb LAN. i975X. 2xPCIe x16, RAID
Graf. karta: ASUS EN7950GX2/2PHT 1GB DDR3, 2xDVI, HDTV
HDD: 2xHDD 150GB WD1500AHFD RaptorX SATA/150 10k rpm, 5RZ
Zdroj: Tagan TG1100-U95 Turbojet
DVDRW: DVD RW PLEXTOR 760A retail 18x
Zvuková karta: SoundBlaster X-Fi Elite Pro
Skrinka: AplusCase Dacapo con LCD
Príslušenstvo:
Monitor LCD: 24" LCD Acer AL2423W - silver, 6ms, 1000:1, DVI, repro
Reproduktory: domáce kino 5.1 Logitech Z-5500 Digital, 500W, THX
Myš: Logitech G5 Laser Mouse, USB (G - series)
Klávesnica: herní klávesnice Logitech G15 Keyboard US, jen USB
Podložka pod myš: NOVA KILLER
Joystick: bezdrôtový joystick Logitech Cordless Freedom 2.4
Volant: Logitech MOMO Racing Force, USB port
9 z 10 herných progamerov sa o tomto sníva každú noc. A ten desiaty nemá takýto sen, pretože to je Chuck Norris.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
7.11.2006 15:28
Dorazila ma tá podložka pod myš :DDDDD
Dúfam, že to neexistuje a že si si to vymyslel...
|
|
omg
Od: omg
|
Pridané:
7.11.2006 2:51
Tak prestante snivat a kupte si nieco rozumne pomer cena-vykon!!! Len blbec si kupi grafiku za 20 litrov . Mne staci aj Nvidia 7600GT Silent 256MB, GDDR3 za 5 tisíc pre narocnejsich je tu Radeon X1950PRO. Ked klesne cena G80 pod desat tisíc bude tu opäť nova generacia cipov, ktore ju prekonaju. Priklad: 6800GT a 7600GT... A este tu polemizujte o spotrebe...
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
7.11.2006 7:26
freddy len aby si sa nakoniec nedivil nemal som na mysli nieco ako AMD styl spolcovania ale nezavazne budu bezat na rychlejsich frekvenciach ako ati+amd dokopy amd ma jedinu vyhodu a to jedine rychlost externeho busu intel uz ale prekonalo tisicku a nemysli si ze to nema vplyv na hry ako tu vravia ti co vedia o tom ze len GPU posoby na hry keby to tak bolo asi by som na mojej starej 486 teraz hral Quake 4 bez problemov ze a musim odcudzit neznalcov ktory nezavidia prescotty HTT ten clovek musi byt riadny cudak ale pokial ten procesor nezazil doma alebo niekde kde si ho mohol okusit tak sa mu nedivim ked stale cita ze amd amd same plus a bla bla hlavne ze ich ceny/vykon su uz teraz nenormalne pri porovnani s novymi core 2 duo hanba amd snad to ale preziju a vymyslia nieco pretoze za chvilu bude intel dvihat ceny lebo nebude konkurencia to vazne nema rozum
|
|
freddy
Od: freddy
|
Pridané:
7.11.2006 8:49
tebe musi fakt PORIADNE drbat v bedni, ked sa stale k tomu vracias... :(
mimochodom, najviac ma pobavil odsek "musim odcudzit neznalcov" - to ich azda chces vykradnut alebo co ? LOL...
|
|
fero182
Od: fero182
|
Pridané:
7.11.2006 17:20
boh ahadate sa tu o debilinkach pochbujem ze sinedo kupi grafiku za 20litrov
|
|
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
8.11.2006 19:13
poznam takych ;)
|
|
peh
Od: peh
|
Pridané:
8.11.2006 13:56
MUSIM SLINTAT ked citam 8800gt
ALE PRAVDA KTO DA ZA NU ~~~~~~15000-20000~~~~~~~
ked na tie hry za 0.8 roka to bude ZASE V P1č1
A TA SPOTREBA A TEPLO NO TOTO JE UZ V K.K.TE
my chudobniii kupime 8600 GT A BUDEME OVERCLK.....
|
|
peh
Od: peh
|
Pridané:
8.11.2006 14:00
MUSIM SLINTAT ked citam 8800gt
ALE PRAVDA KTO DA ZA NU ~~~~~~15000-20000~~~~~~~
ked na tie hry za 0.8 roka to bude ZASE V P1č1
A TA SPOTREBA A TEPLO NO TOTO JE UZ V K.K.TE
my chudobniii kupime 8600 GT A BUDEME OVERCLK.....
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
8.11.2006 21:55
freddy nemyslel som to v zmysle vykradnutia lol vazne ti to nemysli ale vezmi si fakt do tej hlavy ze uz teraz je predpokladana cena tej karty o cca 10 tisic +/- 3 tisic nizsia ako u ATi X1950XTX a pravdepodobne ja ju budem coskorom mat a tiez si overclocknem hlavne s vodnym chladenim ktore kupim za cenovy rozdiel od NewAMD chudak firma ktora uz u mna bohuzial zomrela karta kroru od nich mam je posledna IM A AMD HATER!
|
|
gennai
Od: gennai
|
Pridané:
10.11.2006 1:12
v ageme ju uz majuu :D ... teda aspon v ponuke
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
10.11.2006 6:02
nasiel som zaujimavy obrazok ohladom tejto karty pozrite si to to stoji za to kliknite a zabavte sa http://img399.imageshack. us/img399/3839/8800gtx0ep.jpg medzi imageshack. us je medzera ktoru musite napravit
|
|
Marcus
Od: Marcus
|
Pridané:
10.11.2006 17:49
Som zvedavy, aku grafu vyda ATi.
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
10.11.2006 21:18
ziadnu lebo momentalne pracuju na amd hlupostiach do maticnych dosak a ich kompatibilitu
|