|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vyradiť či nevyradiť?
Od: kubs
|
Pridané:
11.12.2023 12:36
Nikto nikoho nevyradí, pretože ľudia chcú sledovať ten odpad a ak by ho operátor vyradil tak zákazník pôjde tam kde ten odpad vysielajú a ochotne si za to zaplatí..na Slovensku ešte roky potrvá kým dostaneme rozum
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: lenja
|
Pridané:
11.12.2023 12:42
Áno, tebe podobní možno. Držím palček, aby to v tvojom prípade bolo v tomto tisícročí.
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: SAKT
|
Pridané:
12.12.2023 9:25
Ide jednoznacne o kartelovu dohodu a mal by to uz riesit konecne protimonopolny urad. Je zaujimave, ze rovnaku podmienku si dala aj HNOJka aj NARKOZA.
Takisto nezabudajme na rovnaku podmienku (aj TA3), ze operator nemoze dat na vyber balik s HNOJ alebo s NARKOZOU, ze musia byt vsetky 3 pokope a v prvom platenom baliku (kde je aspon jedna platena stanica) alebo operator nedostane VOBEC moznost ich ponukat !
Toto je takisto KARTEL ako svina a cudujem sa, ze s tym nerobi nic ani rada pre media ci ako sa vola - zrejme aj tam to uz treba poriadne precistit...
Ta prva by mala zakazat taketo praktiky. Komunikacia s operatormi neexistuje, narkoza a hnojka jednoducho diktuju podmienky - ber / neber.
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: Ficovinazlodejina
|
Pridané:
11.12.2023 13:47
To je každého vec čo pozerá.
Doby sú preč, keď štátostrana rozhodovala čo pozerať a čo nie. Našťastie sa už nevráti.
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
11.12.2023 14:27
Je pravda, ze statostrana nema co rozhodovat o tom, co kto bude pozerat a co nie. Akurat to treba pripominat aj aktualnym politikom, ktori by velmi radi cenzurovali a blokovali media. Ved aj s tym mame na Slovensku nedavne skusenosti, ze ano.
Al Gore says that people having access to information outside of mainstream media sources is a threat to “democracy” and that social media algorithms “ought to be banned.”
Yes, really.
Gore made the comments during an appearance at the Cop28 climate change hysteria conference in Dubai.
|
|
ultraradikálny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
11.12.2023 15:36
Základom každej úspešnej kampane proti zákazu preskakovania reklamy v TV archívoch je nesrať si do huby nútením zákazníkov či už do používania settopboxu či inštalácie vlastnej aplikácie, nakoľko vtedy slovám priekazne dobre nerozumieť.
|
|
zákony platia pre každého
Od: čarodej žito
|
Pridané:
11.12.2023 16:33
kontrolná otázka:
Keď je vonku zima, kto ťa núti dať si vetrovku, sveter? Tvoje telo alebo nízka teplota?
|
|
ultraradikálny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
11.12.2023 17:16
A výherné kurzy sú priekazne aké?
|
|
kurzy
Od: Bookmaker
|
Pridané:
11.12.2023 17:46
na pravdu majú kurz najnižší
|
|
ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
11.12.2023 19:41
To sa dá samozrejme priekazne očakávať. Ale na čiu?
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: Bookmaker
|
Pridané:
11.12.2023 22:35
toho, kto je uprostred, takže sa treba rozpočítať aby sme ho našli
|
|
ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
12.12.2023 7:14
Tak ale keď už mám vypočítať kurzy i vložiť stávku, by mi už srdce nedalo niekoho obťažovať s tým, aby za mňa vyplácal výhru. Veď keď z nej rovno len odvediem daň, môžem si namiesto toho spraviť priekazne voľno.
|
|
Re: zákony platia pre každého
Od: Lyta ZkrachZneuzNasranáChudobná
|
Pridané:
13.12.2023 1:47
mamka!
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: mirooooooo
|
Pridané:
12.12.2023 9:18
debilko si neuvedomuje, že táto štátostrana sa volá televízia? a netrep, že bola jedna, pretože aj dnešné televízie sa chovajú, ako by ich jedna sorosmater mala!
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: Ejha
|
Pridané:
11.12.2023 16:36
Ja som prestal sledovat slovensku telku, okrem programov sirenych cez dvb-t, v case ked skylink na veky zadarmo vyrubil prvy poplatok. Nikdy som ten krok neolutoval- deti maju lepsiu gramatiku v cudzich jazykoch ako v nasom celkom zbytocnom jazyku a pri prvej lepsej prilezitosti verim, ze sa z tejto diery v strednej europe odstahuju napr. do krajiny, kt. neprekaza sirit desiatky stanic cez satelit uplne gratis... Normalne som rad, ze sa u nas za telku plati, je to dan za neucenie sa cudzich jazykov.
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: cakino
|
Pridané:
12.12.2023 14:09
Minule išla na youtube reklama na M&M tak som dostal chuť a povedal žene nech kúpi. To sa stalo raz za cca 3 roky. Reklamy na mňa majú tak 0,001% vyplyv. Nedá sa proste napísať čestné vyhlásenie, že reklamy na mňa majú prakticky nulový vplyv a vypnúť mi ich na youtube v telke a nechať mi funkciu preskočenia reklám? Aj zadávatelia reklamy by ušetrili.
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od reg.: miggg
|
Pridané:
12.12.2023 17:33
Hej su taki co radi tvrdia, ze konkretne na nich veci nemaju vplyv... Taky alkoholici napr. a ostatni, co tiez dokonalo ovladaju svoje podvedomie...
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: GážduI'o
|
Pridané:
13.12.2023 6:36
Pozri kto to hovorí, keď televízia ako taká malá dostatočný vlyv na to aby si sa prvňe priekazne posrala a potom šiel len taký fuckott, zaradiť do rady na pýchačku proti kovidu. Nabudúce tiež hovor k reči, on spomínal vlyv reklamy a nie návykovej látky, či skôr stimulantu, to by si ale musel zmeniť spôsob rétoriky akú tu pravidelne pretláčaš spôsobom aby si znel dôveryhodne. Nechceš sa zamestnať v jednej z tých tv kultov ktoré nad tebou majú podotýkam bezkompromisne, neobmedzenú moc mienky a vôľe? Určo je z teba už dávno synteťák na baterky, takže?
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od reg.: andin
|
Pridané:
13.12.2023 12:12
Reklama uz davno nema za ulohu ta nalakat kupit nejaku vec, ale skor ti udrziavat v podvedomi urcite znacky. A to funguje na sludi skvele, lebo vacsina ma tendenciu kupovat veci co "poznaju" (teda kedysi videli nieco od tejto znacky v reklame, nemusel to byt ani konkretny produkt).
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od reg.: miggg
|
Pridané:
13.12.2023 13:14
Ale kdeze, reklama vobec nefunguje a nic neovplyvnuje, preto do nej cely svet pcha take prachy a je vsade...
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od: GážduI'o
|
Pridané:
14.12.2023 6:32
No priekazne nefunguje, možno na 10% - 20% ľudí. Potraviny nepredáva značka a keby reklama aj mala úspech, u mňa napríklad zott kerý som kúpil len raz, raz v živote, väčší humus som od vtedy do úst nikdy nedal, ty áno? A keď na tu značku z času na čas dajú reklamu, ironicky sa smejem nad chudákmi ktorí zažijú to samé, taktiež pritom pomyslím na chudákov čo nemajú chuť. bunky rozoznať sračky od kvality. Predstav si že tým niekto decko dopuje od mala, to už mi je ale ľúto no čo už. Rovnako s elektronikou. Ľudia si skôr prečítajú recenzie komunity než aby investovali do niečoho čo prezentuje jóžin z bážin v telke každých 20 minút. Aj tých max. 20% naivných raz cúvne a ak nie, tak nech sa riadia telkou, ako napr. ty, keďže tomu evidentne rozumieš a na akvizície malých firiem gigantickými korps ani nepomyslíš. Asi preto si môžu dovoliť air time reklamy tých pár chobotníc, aj tak zarobia, len nie vďaka ňreklám.
|
|
Re: vyradiť či nevyradiť?
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
14.12.2023 9:13
Vajatat tu mozes kolko chces, meranie ci sa reklama oplati sa meria uz 100rokov. A ver tomu ze sa to oplati, alebo ak vies tak si to spocitaj.
|
|
Po prvú reklamu ...
Od reg.: Umrelá inteligencia
|
Pridané:
11.12.2023 12:43
K teliatku mám pripojený set-top box, k nemu je anténa smerom na Kamzík. Občas pozriem správy, všetko po prvú reklamu. Potom zmena programu alebo zdroja - decká pozerajú YT alebo Netflix. Tak isto aj panička. Za Netflix platíme. YT ja osobne len cez NTB bez reklám (nenašiel som rozumný spôsob ako celkovo blokovať reklamy na TV s Tizen - Ťamťung).
Áno, relamy ma neobídu keď kerujem v aute a počúvam rádio ... a tiež musím čumieť na billboardy ... .
|
|
Re: Po prvú reklamu ...
Od: Urológ na dôchodku
|
Pridané:
11.12.2023 13:12
Na TV MiStick 4k a appka SmartTube.
|
|
Re: Po prvú reklamu ...
Od: Prefarbená blondínka
|
Pridané:
11.12.2023 13:44
Pi-hole
|
|
Re: Po prvú reklamu ...
Od reg.: miggg
|
Pridané:
11.12.2023 21:17
Tak za Marie Terezie, ale uz davno nie...
|
|
Re: Po prvú reklamu ...
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
11.12.2023 14:11
V aute usb kluc s vlastnym vyberom, nastavis random. Radia sa nedaju pocuvat, tie dristy mi zvysovali tlak viac, ako niektori akrobati za volantom.
Tak zostavaju uz len billboardy.
|
|
Re: Po prvú reklamu ...
Od: no jasne
|
Pridané:
11.12.2023 21:11
Rádio Expres zachránilo minule život jednému chalanovi čo ležal v kóme... započul toto rádio, on sa zobudil a vypol tie 4 sračky čo tam hrajú dookola
|
|
Re: Po prvú reklamu ...
Od: Tom.
|
Pridané:
11.12.2023 22:27
100.3MHz Rock.. jednooky medzi slepymi
|
|
Re: Po prvú reklamu ...
Od: Hurvajs.
|
Pridané:
11.12.2023 22:37
Rakúšania už na 99.9 MHz nevysielajú??
|
|
Re: Po prvú reklamu ...
Od: no jasne
|
Pridané:
12.12.2023 11:50
Už zasa našli stratené CD čo tam hrali kedysi furt dookola?
|
|
flustercluck
Od: lhx6205
|
Pridané:
11.12.2023 13:15
Otazne je ci je to legalne, zakazat platiacemu uzivatelovi selektivne pretacat nahravky a vynucovat si pozeranie reklam. To je na zalobu alebo obchodnu inspekciu.
Nehovoriac o takom priposratom Magiu s jeho cloudovym nahravanim, tam bude reklama navysovat zaplnenie uloziska co Telekomu zvysi naklady a ked ludia nebudu chciet platit za archiv lebo ma reklamy, tak tu sluzbu zrusia. Pokial chce Telekom znizit svoje vynosy aj to je cesta.
|
|
ultraradikálny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
11.12.2023 13:23
A prečo je to otázne? Ktorá konrétna stať legislatívy činí také počínanie priekazne otáznym?
|
|
Re: flustercluck
Od: Ach jaj
|
Pridané:
11.12.2023 13:26
Staci mat OTT a mas archiv zadarmo a na onnoho viac kanalovh ako IPTV alebo SAT. takze co maju rusit alebo ludia neplatit?
|
|
Re: flustercluck
Od: ach jaj
|
Pridané:
11.12.2023 13:34
a ako moze navysovat ulozisko reklama? teraz sa akoze nevysielaju tie reklamy ano? a ty si nahras nieco co ma viac ako 30 hodin? neviem o takom filme ani serialy. OTT = 30 hodin ulozene na 30 dni, IPTV = ak mas este box s HDD tak do zaplnenia disku a "najnovsi" z 2016 je s 512 GB, bez HDD je to 100 hodin na cca 120 dni, SAT mjau tiez rovnako s HDD diskom, takze kde je problem?
|
|
Re: flustercluck
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
11.12.2023 13:46
Dnes je reklama vsade. A vdaka reklame mame to, co mame ... deti neschopne sustredit sa dlhsie, ako par minut :).
Ono je velmi prirodzene ist do lesa a vidiet zabery z tecucej rieky na pusti s opranym pardom a ci nekrvavou vlozkou zaliatou alkoholom.
|
|
Re: flustercluck
Od: Tom.
|
Pridané:
11.12.2023 22:30
Black Mirror.. Pretocis reklamu a zacne ti vrieskat smarthome
|
|
Zakaz
Od: Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Pridané:
11.12.2023 14:08
Zakazat reklamu ako nedovolenu obchodnu praktiku = problem solved.
|
|
veľké súhlasy
Od: ano ano ano
|
Pridané:
11.12.2023 15:09
Zakazat reklamu ako nedovolenu obchodnu praktiku = problem solved.
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
11.12.2023 15:30
TV je mrtva. Je tam uz prakticky iba odpad. Skor si myslim, zeby sa mohli pretransformovat na streamovacie plaformy s vlastnou vyrobou.
|
|
podla ceny
Od: Volejte rediteli
|
Pridané:
11.12.2023 15:36
vlastná výroba = kvalita telenoviel
|
|
..............
Od: deb1l
|
Pridané:
11.12.2023 15:41
ja by som navrhol aj zákaz prepínania počas reklamy a pripútanie ku kreslu
|
|
Re: ..............
Od: esterse
|
Pridané:
12.12.2023 14:54
A mierne elektrošoky pri odvracaní zraku.
|
|
Re: ..............
Od: GážduI'o
|
Pridané:
13.12.2023 7:06
Priekazne americké pokračovanie nemeckého programu Mind Kontrol, tentoraz s podtitulom ultra. A že to funguje. Stačí blikacia frekvencia práve v scéne keď je pacient bezdycho naladený čo sa bude čochvíľa diať, zvukový doprovod sa vie tiež pohrať z mozočkom a tak to jede ruka v ruce v záručné. Preto sú poslednou dobou kino trháky absolútne o chobote, tvoje podvedomie ti napovedá a štíti sa požadovanému efektu ale je to tam, už to nevymažeš. Predstav si keby si nemohol pohnúť čo i len očným viečkom nie to spútaným telom cez ktoré ťa pritom dopujú kofeínom desiatky hodín. A zas tu pristúpia hrdinovia čo nevedia nič len všetko označovať konšpiračnou teóriou lól, úbohosť.
|
|
.....
Od reg.: msx..
|
Pridané:
11.12.2023 18:29
Čo urobia? No nič neurobia, stiahnu chvost a zavrú ústa tak ako Antik a DSI Data. Revolúcia sa konať nebude. Škoda. Keby im chcel už konečne niekto klepnúť po prstoch. V CZ všetky televízie vysielajú zadarmo a my musíme platiť za TV ešte aj bez pretáčania reklamy. To je sila.
|
|
Re: .....
Od: Agent Bureš
|
Pridané:
11.12.2023 19:16
"V CZ všetky televízie vysielajú zadarmo" :-D
niečo ako u nás vlaky "zadarmo"
ale kľudne začni ty TV Zadarmo, čakáme na teba, rovno aj železiarne zadarmo, MHD zadarmo, a vlastne všetko zadarmo, čiže nikto za prácu nedostane mzdu a to bude vrchol komunizmu
|
|
Re: .....
Od: Agent J
|
Pridané:
11.12.2023 21:54
tak ako by mali ludia dostat za pracu primeranu vyplatu , tak by nemali slovenske telky spinavo vydierat vysielatelov ich obsahu. Sak kto chce , nech si zaplati a kto nie nech neplati a nepozera , ale kazdy by sa mal moznost sam rozhodnut....
|
|
Re: .....
Od reg.: miggg
|
Pridané:
11.12.2023 21:16
Toto je presne ta pricina celeho problemu s telkami. Ty nielen ze nemusis za TV platit, ty by si take telky nemal chciet pozerat. Ale kym ich budes chciet za kazdu cenu pozerat - budes tu cenu platit...
|
|
Tu dám nejaký text nech je chlievik titulok aspoň využitý
Od: veteran z vietnamu
|
Pridané:
11.12.2023 20:11
Vám z tej reklamy už načisto preskakuje
|
|
uradne vyjadrenie
Od reg.: Inhalator Lesny
|
Pridané:
11.12.2023 21:28
Keby sa vedeli operátori spojiť, tak by televízie nemali šancu. Ale keďže "smotánka" (rozumej majitelia médií, telekomunikácií a pod.) sa medzi sebou poznjú, tak si nebudú predsa robiť zle, aby ulahodili nejakým neznámym divákom... Najmä, ak zisky nie sú tým ohrozené, niečo predsa tí ľudia len budú pozerať.
|
|
Re: uradne vyjadrenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
11.12.2023 23:58
Akoze proti komu by sa spojili? Proti dodavatelom produktov, bez ktorych by nemali co predavat? To ked stupne cena rozkov, tak kauflandu pomoze, ze prestane predavat rozky a ostane len pri chlebe? Ach tieto sny o boji dobra so zlom... Vam to chyba lebo pozerate farmy, servitky a nestrimujete klasicke rozpravky...
|
|
Re: uradne vyjadrenie
Od reg.: Inhalator Lesny
|
Pridané:
12.12.2023 21:38
Nie, prestať predávať rožky znamená, že by prestali vysielať slovenské kanály. Ale môžu predávať rožky tvrdé a o 1/3 menšie. A ako alternatívu ti ponúka trojdňový chleba. Samozrejme, môžeš si kúpiť domácu pekárničku, tak ako môžeš všetko len streamovať a vykašlať sa na systém, ale nie každého človeka to baví. Takže asi tak, ty farma, servítka, a čo ja viem čo, ale vidno, že ty sa v tom vyznáš...
|
|
Re: uradne vyjadrenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
12.12.2023 22:19
Neviem ci sa vyznam, ale nebudem predsa hejtovat nieco o com nic neviem... A stale nerozumiem tomu, preco potrebujes hladat nejake spiknutie majitelov TV + operator. Aj keby sa majitelia neznasali, je to fuk. Moja rozkometafora mala nacrtnut, ze operator je len prostrednik. Na jednej stane je divak co chce markizu, na druhej strane je markiza. A operator chce zarobit na ceste divaka za markizou. Jedine co je pre neho dolezite je, aby si divak vybral jeho ako "cestu". Ked nebude mat markizu - logicky nebude mat divaka markizy - ktoreho chce. Balicky bez markizy neboli ziadne boje princa proti drakovy, len cenove lakadlo na naberanie/preberanie "cestujucich". A 4ke je tiez uprdele pretacanie, len vyuziva hrdinsky hype okolo operatorov - lebo teraz sa traduje, ze bojuju za prava divakov, tak preco by sa nezviezli. Ale je 100% iste, ze telku nevyradia ked nedovoli pretacanie...
|
|
Re: uradne vyjadrenie
Od: GážduI'o
|
Pridané:
13.12.2023 7:16
No ale tvoja rozkománia priekazne nespomína že ak chcem ísť vlakom do metropoly tak si miesto jedného lístka musím kúpiť lístky štyri aj keď miesta ostanú priekazne len kvázi, prázdne, inu sedieť vedľa mňa bude neznámy sused o tri dediny vedľa ktorý si lístky musel kúpiť 10 atď atď, rozumej neprepínam ale platím, musím tak možno aj prepnem no i tak, nie som chameleón, takisto si v kupé za 4 lístky nemôžem ľahnúť čili komfort za vnútený príplatok nulový.
|
|
Re: uradne vyjadrenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
13.12.2023 7:26
Ano tak to je, ale je to neriesitelne operatormi, len divakmi. Opovia sa nebudu "spajat a bojovat", proste sa to nestane. To mozme spekulovat o tom ake fajn by bolo keby rastli na stromoch klobasy... Ano fajn, ale nestane sa to...
|
|
Re: uradne vyjadrenie
Od: GážduI'o
|
Pridané:
13.12.2023 8:45
Inu je tu stále možnosť si pomáhať ako komunita, verejné šírenie obšírnych info, problematiky a následne petícií či bojkot v podobe pirátstva technicky zdatnej mládeže ktorá dokáže spravovať a dopĺňať m3u knižnice x krát za deň. Každý nech ma doma iptv a narkóza s chromkú nech inkasuje z ubúdajúcej klientely 80r a víc. Čum jak by sklopili chvost a vysielali za symbol. cent na osobu. Jeden ty by dokázal presvedčiť aj celú obec, ak letáky polopatisticky stručne a výstižne dá veci na pravú mieru a o čo tým letákom vlastne ide.
Imo si ale myslím, teda skôr skromne dúfam že sa o menované média postará sam súdruh ficek keďže ich ma pekne v zuboch, momentálne ale treba riešiť vážnejšie veci.
|
|
Re: uradne vyjadrenie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
13.12.2023 12:04
Takze iba zmenis subjekt, ktory bude ludom nieco servirovat... Urcite sa vsetci potrhaju aby si skomplikovali cestu k svojej joj/markize... Mas potrebu riesit problem, ktory neexistuje. Staci len akceptovat, ze su ludia, ktori chcu pozerat co chcu pozerat a akceptuju sposob a cenu ako sa im to dostane do televizora. A je ich ovela viac ako ostatnych, takze system funguje podla nich. Aby sa to zmenilo netreba nic viac len pockat. Ludia na vyvoj potrebuju cas...
|
|
Re: uradne vyjadrenie
Od: GážduI'o
|
Pridané:
14.12.2023 6:41
Rozmýšľaš vôbec? Ich je oveľa viac ako ostatných? No ver tomu ak by mali vedomosť ako to skutočne funguje, oveľa viac by ich nebolo, tomu priekazne ver. Skôr ty neakceptuješ že s momentálnou ekonomikou, infláciou bude o rok tvoja väčšina zrovnaná a bude systematicky klesať keďže si človek dvakrát rozmyslí kde dá ten mesačný poplatok. O súčasnom čínskom víruse x budú mocť ľudia čítať novinky cez okienko kioskov, aby to nakoniec na dopadlo tak, žé novinky budú zas raz lietať z nebies, zabúdaš na kyber útok klausa yebba šchwuábba a to už možno ani žiarovku nezapneš, obzvlášť ak žiješ v metropole.
|
|
Akože
Od: GážduI'o
|
Pridané:
12.12.2023 7:26
Toto je sila taká až mám priekazne pocit, že som čítal rozvinutý vtip. Lól, a ktoréže blažené televízie si toť želajú? Inu, choré mozgy. Ale to sa póriéší, skôr či neskôr sa im to choďeňé po vodu doyebbe.
|
|
klamaRE
Od: .starosta
|
Pridané:
12.12.2023 7:48
Ta ja si platim stb za drahe penaaze aj s archivom a on ten potkan jeden spinavy vleze do archivu.
Jaaa im tee gramofóny zlomím!
|
|
(.)(.)
Od: (.)(.)
|
Pridané:
13.12.2023 1:12
Majú platiť televízie operátorom, aby ich šírili, alebo operátori televíziám, aby mali čo šíriť?
|
|
Re: (.)(.)
Od: GážduI'o
|
Pridané:
13.12.2023 6:55
Televízije majú agendu ktorú dichtuje priekazne davos grúp hej? Treba tu agendu potajme presadiť do podvedomia ľudí a oni to financovať zo svojho nebudú, na to prišli vo svetovom ekonomickom fóre predsa. Masmédiá v každej forme je najlepšia voľba dostať sa národom do hláv ktorých psychóza neskôr bude mať vplyv aj na tých čo žijú na ulici. Ešte prísť na to aby tieto televízie boli chytro financované bez straty na ich vlastnom kapitále a navyše vykazovali zisky čili pseudo autoritatívnu dôveru či súhlas ovečiek, ktoré popri tom treba baviť, aj to ich diktátor, napríklad tieto vianoce si môžeš opäť pozrieť buzi popolušku zo škandynávie, lebo istá televízia zrázu z čista jasná akosi nemá na licenciu klasiky od susedov. A to si vezmi že si vydupkali svoje a dostávajú platené viac. No a ovečky tomu priekazne hovoria konšpiračná teória a druhá strana logicky tému uzavrie slovom agenda či naratíva. Ja len, čo im na klasike už druhý rok vadí že silou mocou volia drahší btw, LGBiprodukT?
|
|
Re: (.)(.)
Od: asdsdsa
|
Pridané:
13.12.2023 14:08
davos funguje, vid ake minusky ti dali, ja som ti dal plusko.
|
|
Re: (.)(.)
Od: GážduI'o
|
Pridané:
14.12.2023 6:50
A že či! Ani nie za plusko ti ďakujem, ale za to že si prebudený a rozumieš o čom hovorím. Je smutné že väčšina nevidí ako tí bankérsky parchanti dosrali svet od pádu dvojičék a každému drasticky znížili kvalitu života, no hlavne za posledné 4 roky, všetko globálne! Mnoho u nás nevie ani posúdiť keďže sme práve za tu dobu pomaly integrovali do eu, perfektne načasované, no a stále idú svoje že je všetko v poriadku aj keď deficit je im u riti, ideme sa hrať na globálny var, zelenú zem, pukrajinu a po novom pľúcne ochoreňá. Prečo asi potrebovali presadzovať cenzúru všade môžne, aby ovečky pekne snívali dál. Nič sa nedeje, aj migranti boli len duchovia. Lól!
|