neprihlásený Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement
Na Slovensku má byť veľká továreň na batérie pre elektromobily

Značky: batérieelektromobilySlovensko

DSL.sk, 23.11.2023


Na Slovensku má vzniknúť veľká továreň na batérie zrejme najmä pre elekromobily s počiatočnou výrobnou kapacitou 20 GWh, evidentne za rok.

Dnes to oznámilo Ministerstvo hospodárstva SR, pričom štát bude evidentne túto investíciu podporovať.

Továreň tu má postaviť spoločnosť Gotion InoBat Batteries, spoločný podnik slovenskej spoločnosti InoBat a čínskeho Gotion High-Tech, dodávateľa Volkswagenu.

Podpora tejto investície štátom je zatiaľ vo fáze memoranda o porozumení, ktoré vláda včera podpísala so spoločnosťou. Akú podporu štátu má táto investícia získať oznámenie neinformuje.

Továreň má byť na ploche 65 hektárov v meste Šurany v okrese Nové Zámky. V prvej fáze má byť výrobná kapacita 20 GWh, evidentne ročne, v budúcnosti by sa mohla zvýšiť na 40 GWh.

Pre porovnanie podľa januárových informácií spoločnosti Tesla jej továreň na batérie v americkej Nevade má v súčasnosti výrobnú kapacitu viac ako 37 GWh ročne, pričom ju ide rozšíriť o kapacitu 100 GWh ročne.

Podľa ministerstva hospodárstva vďaka novej továrni na Slovensku vznikne približne 1500 nových pracovných miest.

Začiatok skúšobnej výroby sa očakáva podľa ministerstva v roku 2026 a plná prevádzka by mala odštartovať v roku 2027.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Protimonopolný úrad začal prešetrovať, prečo v SR nie sú skutoční virtuálni mobilní operátori
Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu
Vzniknú fyzické zábavné tematické Minecraft parky
Qualcomm chystá Snapdragon CPU pre lacnejšie PC, majú začínať na 600 dolárov


Diskusia:
                               
 

Určite to bude niečo "zdravé..."
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

Ooooo nieeee zase bude o 65ha menej zemiakov.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

65ha nebude treba dotovať, lebo bez dotácií sa nikto poľnohospodárstvom neuživí.
Iba ak by to okopával ručne.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Jáááj, a ako to že napr. maďari by zhrabli úrodnú pôdu?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Aby mali kde pásť svoje Mongoloidné kone s krivými nohami.
Odpovedať Hodnotiť:
 

65 hektárov? To čo tam ešte budú tie batérie pestovať na úrodnej pôde?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tam budu tie solare co tie baterie nabiju :P
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Nie, tam budu zakopavat tie "recyklovane" aby mohli dostat dotacie.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Najviac stenajú tí čo v živote nedržali v ruke motyku.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Tak evidentne je to dobra sprava
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

evidentne evidentne
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Mozno by bolo lepsie tie peniaze davat rovno ludom na zaklade tohto: https://lnk.sk/tgkv
A usetrili by sme si cely ten cirkus + zivotne prostredie.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

A kus úrodnej pôdy.
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

posledne roky sa zije v myslienke naco dopestovat, ked vieme doviezt. Ved zapad potrebuje vyvazat niekam aj 2 a 3 triedu tovaru.
Odpovedať Známka: 3.0 Hodnotiť:
 

bez dopytu by to neslo
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

2. 3. trieda do najlenivejších krajín, pre najneschopnejších obyvateľov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je take mile a usmevne, pretoze ludia seru na nejaky odpad, chcu len cenu - v obchode nekupujes produkt, ale kupujes cenu. Tak sa tomu aj trh prisposobuje. Chces cenu, dostanes cenu. Chces kvalitu? Dostanes kvalitu ak ju zaplatis. Ak nechces ani jedno, tak mozes pestovat sam - lenze ono to tiez nie je zadarmo, musis mat podmienky, cas a chut. Ja nemam ani cas ani podmienky sa este zaoberat nejakym pestovanim cohokolvek. Chut tiez nie, ale ta je z tej trojice najmenej podstatna.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Potom sa nečudujme, že sme tak jbmnt národ a sme tam kde sme...
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

Neviem ako ty, ale ja sa necudujem, ze sme jebnuty narod.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A preto vychodna europa plati viac, za menej kvalitny tovar, ako zapadna, vsak?
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

hlasosmermafia planuje zvysit dan na sladke napoje, tak budeme chodit na colu do rakuska lebo tam bude lacnejsia...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Dan z cukru je nejaky rok v UK... a stale to vychadza menej ako u nas (a tak to bolo aj v casoch, ked este boli v EU). Kde udelali soudruzi chybu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

budes musiet definovat co je to kvalitny tovar a kolko je to viac. Lebo viem o x veciach, ktore sa kvalitne u nas vyvazaju do DE, pretoze u nas to nikto zaplatit nechce v DE to menej nestoji. Dalsia vec je trh a tym nemyslim tu vyhovorku ohladom specifickeho trhu. Proste ked sa ti tu preda nejakej veci v jednotkach kusov a inde v tisickach, tak tie jednotky jendoducho drahsie budu.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Stačí si pozrieť mobily a tento segment trhu. Sme ako úplne ustrelený a nenažraný pako...
Odpovedať Hodnotiť:
 

vies co je telefon? Spotrebna elektronika. Vies co znamena spotrebna? Navyse presne ten isty smejd co kupis u nas - tj vyrobca/model, kupis vsade inde na svete rovnaky smejd. Moze sa lisit cena, ale ta zavisi od inych faktorov. To si nielenze nedal dobry priklad, ale ani si netrafil oblast.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Písal niečo iné. Vieš že koľko mladých ľudí má len tie prakticky najdrahšie telefóny? A kedže je to ako ty čudne píšeš spotrebná čosi, to neznamená, že dá každý 1-2-3 roky za to cez tisíc Eur a pritom nezarábam alebo podstatne menej.
Spotrebná elektronika má byť za drobné, nie za tisíce. Kedysi bola spotrebná elektronika na 20 i viac rokov.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Tak to bude pre teba asi novinka, ale aj auto za desiatky tisic € je obycajny spotrebak. Cena je irelevantna.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ani ja to neviem. A ani ma to nezaujíma. Pokiaľ rozmetávajú svoje peniaze a nekradnú, pre mňa za mňa nech žerú granule, ak už musia mať drahý telefón.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Pred vstupom do eu mali každé obce družstvá a štát plnú sebestačnosť kvalitných a na dnešné pomery hriešne lacných potravín. Od vstupu sa 80% produkcia eliminovala, niektoré družstvá nieže rozčlenili druhmi dobytku a strukovín ale rovno ich po pozatvárali. S hospodárskymi pozemkami robia tutti biznis a podla nových eu noviel preklasifikuvajú ako stavebný, stačí betónová doska. Ako to, že pred vstupom do eu sa to dalo a keď už v eú sme, zrazu niet financií? A podobne tomu bolo so všetkým, o socíku ktorý túto vaľkovú dedinu v rekordne krátkom čase pretransformoval na modernú krajinu za ktorú by sa nehanbil ani francúz. Eu je ako hodiny vzad, ak nie horšie.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Stat nemal nikdy plnu sebestacnost potravin a toboz kvalitnych. A urcite vdaka druzstvam, ktore fungovali na ukradnutych pozemkoch lebo cervena cvarga. Ale to je tu ako hrach o stenu hadzat.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Štát možno nie, obce priekazne bohato, navyše dokázali uživiť mestá z ktorých sa dnes stal ich vykorisťovatel a diktátor. Vedieť to pár storočí vpred, svet by dnes vyzeral inak. Koncentrovaná centralizovaná moc je to najväčšie zlo, dnes už si ľudia len tak pomáhať netrúfnu, ledva sa vedia postarať sami o seba. Ale u teba je to normálka. Ešte mi povedz prečo sa slovenské mäso ktoré exportujeme na dennom poriadku u teba nepovažuje za kvalitné keď zaň nemci platia 5 násobok? A také pukrajinské monsantom posiate strukoviny sú zaiste kvalitnejšie k chlebíku než tie naše, panensky čisté, ak odmyslíme bárium, cézium, hliník a.k.a morgellons z chemických stôp ktorými nás neustále postrekujú.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Vadi ti centralizovana moc, ale nechces aby slovensky vyrobcovia sami rozhodovali komu a zakolko predaju... Tak ci tak, porovnavat trh teraz a v 90-tych rokoch je uplne zbytocne. Boli ine potreby, poziadavky. Stacilo par keksov zo serede, kava z popradu... Dnes musi byt sortiment ovela sirsi... Nie preto, ze to diktuje eu, ale zakaznik to tak chce... A este chce stale aj nizku cenu... A nielen na domov, aj v restauraciach atd...
Odpovedať Hodnotiť:
 

NO vsak napriklad na to meso vyssie narazam. Kvalitne a exportuje sa do DE za nasobky. Preco? Lebo to slovak zaplatit nechce, preto. A v DE zazracne cenu nezmeni a nedostane sa do diskontu ala albi za smeti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ani lídl ako príklad nie je zlý v nemecku. Tovar priekazne lacnejší navyše oveľa kvalitnejší, žiaden kukuričný syrup či konzervant. Východ eu je pre západ odpadová skládka nežiadaných surovín, či sa ti to páči či nie, nie sú na to legislatívy tak si z nás robia dobrý deň.
Zvláštne že si sa nepozastavil nad tým ako sa štatisticky rodia postihnuté deti na nezastaviteľnom vzostupe. Keď žijeme 3. tisícročí, sme rovnocenným členom či partnerom eu a veda nás spoločne tak úžasne tlačí vpred, čomu asi predvidajú že to bude pokračovať dál a víc miesto toho aby s tým niečo robili a zisťovali čo za to môže?
Odkial sa dedí downov syndróm? Alebo rôzne alergie o čom už predchodzia gen či celý rodokmeň nemal žiaden záznam?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ukradnutých? A ako k nim kedysi ľudia prišli? Len tak si niekde niečo prisvojili a bolo. Ak mal vtedy stavebný pozemok cenu 20 či 40 halierov, pozri sa dnes. Ľuďom doslova jebe.- Ešte aj bonitnú ornicu nechajú vyňať aby na tom mohli nejakú debilinu postaviť, hoc aj honosný dom, lebo sa nejakému pakovi páči byť sám uprostred role. jbmnt národ, ako tu písal.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ano maniak, sudruhovia kolektivizovali a ukradli pozemky tym, co ich vlastnili. Alebo ten prepis niecim podmienili. Alebo ak si pristupit nechcel, tak ta obmedzovali a este si musel odvadzat kontingent. A neboli to len pozemky. V rodine mam mnozstvo pripadov. Skurvena cervena cvarga.
Zazrak, ze na zapade ziadne druzstva neboli a dokazali pestovat aj bez nich - pre teba to musi byt asi uplna magia. Ak tu nejaka sebestacnost bola, tak mozno este za prvej CS republiky.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ty si aký múdry na všetko všadebolko a všetkovedko. Ty moc potuchy aj s tvojimi známymi tiež nemáš. A kde tí tvoji známi zobrali tie pozemky? Len tak narodením? Snívajte s nami...
Nebyť tej "červenej či akej čvargy" ani nie si na svete. A sotva by si mal kde bývať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano jasne, vsade tam, kde nebola cervena luza, ktora vygumovala mozog takym ako ty, tak sa nema kde byvat. Preco len krajiny s najvyssou zivotnou urovnou ani naznakom nezazili ten socansky raj na zemi? Tam sa asi zije pod mostom.
Kazdopadne pri tvojom postoji a nazore ako uzasne to vtedy bolo mi je jasne ako sa mas teraz. A doprajem ti to.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Si pil, alebo ti len priebežne furt jebe??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pravdu máš a súhlasím, s priekazne malou námietkou a síce ty stále žiješ v časoch boľševickej ére ktorá dodnes prežíva v pukrajine a pissraeli.
Navyše, majetky sa povracali, a dnes nič krom ambasády rusko v našej republike nevlastní takže nerozumiem prečo si ale v poriadku s tým že teraz, keď sme v eú a tak dokonalej demokracií, držíš ústa keď si tu kupujú pozemky francúzi, ňemci, číňania alebo američania na dobu neurčitú, je to proste ich. To je v pohode, ale ideš pyndať na yidakov ani o tom nevieš, zvalíš to na rusov a navieraš krčnú žilu za niečo čo sa teba osobne ani netýkalo, zvláštne.
Inak západ nemal družstvá, to je fakt, mal farmárov, ktorých po x generáciach zrazu chcú ich boľševický lídri súčasnosti zbaviť vlastných pozemkov, sledoval si protesty farmárov v dánsku či požiare vo francúzsku? Nerozumieš geopolitike.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mna by zaujimalo, ktora slovenska potravina ti nie je dostupna? No ano, druzstva sa zatvaraju, pretoze to nema kto robit a nasledne ani kto kupovat, ale to ze sa do masa nemelu hovna, vdaka prisnejsim podmienkam je v com zle? Alebo prisnejsie podmienky na odpadove hospodarstvo, cisticky... Nebyt niektorych eu nariadeni, nase populisticke vlady by ich sami od seba nezaviedli, lebo hundrajuca volicska zakladna vidi len na 1 mesiac dopredu a kto by riskoval nepopularitu... Ale dokonalost v akomkolvek systeme mozna nie je, to je hadam kazdemu jasne...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Že ty tajne obdivuješ strapatého? Je dostupná, nehovorím že nie je. Ale mohlo jej byť viac, a nie len pre marginálny export, cien by to pohlo níž, len pracujúcich peniaze ušetria a bratsky radši podelia do vreciek politických mecenáši, vyriešené. Veď si spomeň to haló keď nedávno hrozil boom s ovčím biznisom. Nedopustili to zubami nechtami. O tom že sa import prebaluje a labluje s sk znakom hádam vieš, a kde je šoi?
Nemá kto robiť? Ty aj niekoho z družstiev poznáš? Lebo v čase keď sa húfne zatváralo ľudia čo tam pracovali život plakali že prídu o prácu a ako taký blahobyt, teraz sa musia trepať do miest s minimalizovanou transportnou linkou či už žsr, sad vyber si a neobkecáš. Všetko zredukovali na mizinu. Že nemá kto robiť, samozrejme že nie za almužnú, lebo radšej by nemanuálnej práce z poza stoličky. Som zvedavý čo budeš trepať až papierovo zmaturuješ a zistíš že pozície tebe a rovnako zmýšľajúcim, ťažko pracujúcim keyboard warriorom, prebralo ai.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nikdy nepisem o niecom o com nic neviem. Mam suseda, co denne obchadza druzstva v okoli, par krat som s nim siel... On to robi uz desiatky rokov, nepoviem presne co, to nieje dolezite... Druzstevnici (nie dojky a obsluzny personal) nie su taki idealni ako si myslis... A to tvoje tvrdenie, ze ked ich bude robit viac, bude to lacnejsie, nie je lakave pre ziadneho vyrobcu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Samozrejme že konkurencia nezneje priekazne lákavo. Keď výrobcu vlastnia a riadia hegemonické sily ktoré zkúpili úspešne podniky keď ešte boli individuálne riadené bežným občanom, nie je tomu tak dávno. Keby tomu bolo tak dodnes, viac ľudí, väčšia produktivita, viac zárobkov, k tomu odvody, viac kúpnej sily, keďže je z čoho, a ďalšie zdaňovanie. Posílenie domácej ekonomiky a následné znižovanie cien ako nasledok posílenia trhu.
Lenže, tu už nehrajú rolu koruny, máme jurko toť môžme se aj posrát, ideme dolu so všetkými. Za pár desaťročí euro stratilo takmer polovicu kúpnej sily a práve najslabšie rozvinuté krajiny na to doplatia najviac. Sme také to prvé políčko domina v blízkosti ktorého sa rozvíja búrka.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Za to môže priekazne vláda a jej regule ktoré by obmedzovaním redukovali či rovno zakázali dovážať sem štvrtotriedny odpad. Si nenamýšlajme že slovania sú pre západnú eu dôležitý. Im ide len o územie, a nás pomaly zabíjajú. Ňu keď si myslíte že je to len paranoidná teória konšpiračná, tak potom dobrú chuť, prežerte sa s tým svinstvom k popukaniu. Nezabúdať na gmo zelovocí či mrna dobytkové mäsko. Môže za to vláda, jak včerajšia tak aj dnešná a mali sme možnosť vidieť ako vlády spolupracovali v ére kovid. Herci, špiny, zapredavacie kundy vlastizradné sú to, toť keď čítame článok ku ktorému se tu diskutuje.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

A čo hu majú jebnúť niekam do lesa nad Bystricu? Ostáva už len pár miest, kde tým nedôjde k obmedzeniu životného priestoru medveďa hnedého, ktorý by pri migrácii priekazne bezohľadne zožral polku bratislavčanov.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Bratislavčania, čili originál prešporčania sú najmenej 30 rokov, komplet za hranicami, rakúsko a dál. Pochybujem že sa v ba nájde skutočný pokrvný prešporčan, tí začali miznúť odtál už v padesátych, blavač je taký multi kulti slovakia remix. lól
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aspoň môžeme z našich daní podporiť zamestnanosť Rumunov, Srbov a Indov.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

Nepotrebujes nahodou nakreslit omalovanku akym sposobom na tom ziska stat cez vyssi vyber dani skrz prace, zisku a zvysenej spotrebe v regione = vyssi vyber skrz DPH?
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Tak nakresli.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

No daj, ako.

Zisk bude lim(0), lebo transferove ocenovanie. DPH bude lim(0), lebo platci DPH.

Tak nam tu pekne nakresli svoje myslienkove pochody, aby sme aj my boli taki mudri, ako ty.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

A praca bude oslobodena od dane? Pri prakticky najvyssom danovom zatazeni v EU? Zamestnanec si v obchode pri rozkoch odpise DPH? Ma to cenu rozvijat dalej, ked si tak trivialnu vec zamenil? Rozvoj regionu skrz vyssiu zamestnanost a navezne sluzby ci dodavatelia nic?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Veď marža vždy zvykne byť priekazne nadpolovičným vinníkom ceny spotrebného tovaru a tam spadá všetko od pr cez transport až po handling. Potraviny aspoň tie základné by nemali byť zdaňované vôbec. Navyše čím viac fabrík, tým nižšie dph na čokoľvek, vrátane zárobkov, a je mi u riti že u deBilla bude vypasený manažment plakať že to sa tak jednoducho nedá. Dá sa inde, dá sa aj tu. A marža by mala byť tiež tvrdo preverovaná šoikou.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ty si zo skoly myslenia "nevadi, ze na kazdom kuse mame stratu, vynahradime si to celkovym objemom"?

Mzdove naklady budu minimalizovane dovozom Srbov, Ukrajincov a inych gastarbeitrov.

Ti budu posielat 3/4 mzdy domov a sediet na ubytovni, prezivat na instantnych polievkach a suchych rozkoch s lacnym salamom.

A teraz otazka: kolko storoci potrebujes vyberat DPFO a DPH z takychto miezd, aby sa ti vratila nainvestovana statna vypomoc, priama aj nepriama? Bude tu ta firma tak dlho? (Btw, medzinarodna preprava osob je oslobodena od DPH, takze ked sa raz z casu pojdu pozriet domov, tak tam na DPH zabudni).

Preto keby podobnemu poctu _nasich obcanov_ vyplacali davku v nezamestnanosti -- ano, za to, aby sedeli doma -- pocas primernej dlzky existencie takejto firmy, tak by to bolo pre stat vyhodnejsie.

Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Niektorí, aj politickí, mudrlanti tvrdia že nie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie, ale ty budes z vysokej skoly zivota v odbore ekonom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jedneho dna, az dospejes a mama ta vyhodi z mamahotela, uvidis, ze vsetky odbory vysoka skoly zivota su fest uzitocne. Ale to casom, to teraz neries.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale iste, nemozem sa cudovat, ze tvoja dedukcia je rovnako priserna - vsak korelacia musi byt.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nech je dedukcia hocaka, naco sa stavaju firmy ked v nich nerobia slovaci? Akoby vysidlovanie nebol problem ale ziaduci stav. Otazka znie preco a komu to tak vyhovuje?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ukaz mi firmu na sk, kde je 100% zahranicnych pracovnikov. OD robotnika az po vrcholovy manazment, lebo ja o takej neviem ani jednej. Investor tu nejde len s cielom lacnej pracovnej sily, ale aj s nejakou viziou do buducnosti a dalsich x faktorov ktore zohladnuje. Vsak investuje svoje prachy. Kto v tej firme bude robit mu je apriori jedno. Ked nechce slovak, preco by nemohol cudzinec? Rovnaka analogia plati, ked nechce nemec v nemecku, preco by nemohol napriklad slovak? Mas otvoreny EU trh a vdaka Bohu zan. Mas slobodny vyber na jednu aj druhu stranu. Teba nikto nenuti v takej firme robit ak nechces a zamestnavatel si moze zamestnat tak ako sam uzna za vhodne kto sa mu za dane podmienky prihlasi. Netreba v tom hladat kadejake sprisahania vysidlovani, pretoze vysvetlenie je az trapne jednoduche - ponuka a dopyt. Zijeme (zatial) v slobodnom svete
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pokracujem - casto su v podobnych podnikoch problem nie cudzinci, ale slovensky kindermanazment. Poznam firmu, kde tahuni firmy prisli s poziadavou na vedenie, ze chcu zvysit plat, lebo xy zdovodneni. Manazment - Nie. Tak zavolali rakuskej matke, ze maju take a take poziadavky a vedenie im nechce ustupit. Vedenie z AT matky sa na to pozrelo a potvrdilo, ze vidia priestor na vyhovenie. Prisli s oficialnym lajstrom za Sk vedenim a ti povedali: my vieme, ale aj tak vam nepridame. Tak zamestnanci posli o dom vedla - robia v tom istom areali ale v inej firme za lepsie podmienky. Firma s tymto pristupom ich nahradila juzanmi a ? A ide postupne dopice, pretoze im o 300% stupla zmetkovost a uz stratili klucovych zakaznikov kvoli svojmu pristupu. Tiez si spominam na strajk v MM v Kechneci. Rovnaka situacia, Taliani chceli ustupit a sk manazment ich presvedcil, nech to nerobia. Najviac zla pre slovakov sposobia slovaci, nikto iny.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Najviac zla pre slovakov sposobia slovaci, nikto iny. S tymto bohuzial musim suhlasit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nesúhlasím, v prvom rade to nie sú slováci to si zapíš za klobúk a do smrti pamätaj, také čosi vedeli už za čias jánošíka. Sú to predovšetkým či už ľudia s duálnym občianstvom, agenti alebo prostý vlastizradcovia hrajúc do karát vyšším šéfom. Posledné voľby sú dôkazom, ja viem, žiadna výhra, ale aspoň sa moci nechopil hádam najmarxistickejšia dzigi skupinka, aj keď serie ma že sú vôbec v parlamente, a to že tam sú je čo to povedať s čím vlastne súhlasíš, nechcel by si hodiť mrk do zrkadla?
Odpovedať Hodnotiť:
 

3 roky bola radicova, 2 roky matovic riesiaci kovid a zvysok 30r fico a meciar. Silno si pozri pri prevazne socialno narodnej vlade ako sa rozvinul slovensky sever a madarsky juh. Porovnaj si dunajsku stredu a napriklad martin. Zmenu za 33 rokov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A čo máte furt niekto proti Mečiarovi? kde ste boli v tedy? v plienkach? V škôlke? A čo také strááášne zlé urobil? Je štátotvorca a vy ste mnohí boli ledva ak zo školy vylezení...
Odpovedať Hodnotiť:
 

To kde oni boli, nejako ovplyvnuje historiu? A pekne si to vystihol, pri meciarovi sa jeho fandovia musia pytat na straaasne zle. Lebo len zle alebo len strasne zle, je prilis dostupne...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Že v plínkach lól dobré, už v tom čase som cítil že sú média špiny, vše kolem elektry vrátane zásahu či trápnym, médiami naživo vysielaným pokusom kukláčov o ľahký prienik dovnútra bola jasná agenda západu, už vtedy. Proste keď porušíš sľub, máš po klobáskách. V momente keď prevzal žezlo priekazne fúzatý had, celý západ bol zrazu kľudný. Už sa ani deti prezidentov ktorý mali gule bojovať za vlastný štát a národ, neunášali. Časom nadobro odzvonilo po šusterovi, veď sa pozrime na tie demolačné demokratické hviezdy, kiska, zuzhanna, jedna pohroma lepšia ako druhá.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ňák priekazne si zabudol na byciklového joa, žeby sa hanbíš za prešľapy bývalého člena 8rok vládnucej sdku, bizuxichta lip-šit-za ktorý éru mečiara a šušťákovej mafie dnes nehanebne v kriminále predbíha ve všem? Ficek začal hrát tretie husle, neskoro na všetko ale predsa, do tretice vše naj, tak se nedosér lól.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A taký mudrlanti ako ty tiež ničomu nepomáhajú.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mudrlanti ako ja maju v pici takych ako ty a riesia si svoje, lebo davno pochopili, ze ked sa budu za druhych bit, nic im to okrem problemov neprinesie. Preto luza ako ty furt place za starymi dobrymi casmi, lebo si neschopny babrak, ktory sa spolieha furt na niekoho silnejsieho - ci uz stat, voccu alebo kohokolvek, kto ti pomoze dosiahnut viac bez toho aby si ty co i len pohol prstom. Skusenosti s takymi ludmi mam viac nez dost, nastastie som velmi rychlo pochopil, ze sa mam na takych vysrat a ist len sam za seba.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zasa si pil? ty si iný bastard! Ako takíto lakomci a tupci vôbec niečo vyštudovali za štátne a teraz delaj machry?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pretoze niesom ani lakomec ani tupec a ani bastard. Teda v ociach luzy a sociek mozno ano, ale to mi zilami netrha. Bastard som preto, lebo ked taki pizdisraci (ako on, ty a podobni) presne vedia co by mal niekto iny v ich prospech urobit, ale sami nepohnu ani prstom (lebo su lenivi alebo posrati) a este ked ten dotycny za nich to aj riesi, tak v pripade prveho naznaku problemu ho nechaju potopit. Stalo sa mi x krat. Preco by som mal pomahat tym, ktori ta nemaju problem hodit cez palubu? A ked sa nieco podari, tak to nie on vybavil, ale to je vtedy kolektivne, to sme boli MY nie ja. Za statne som nestudoval, ale za dane rodicov, stat mi dal hovno a berie (a vdaka tupohlavam bude brat viac). A ked sme pri tych lakomcoch, kolko penazi si zo svojho daroval inym? To, ze netolerujem neschopnych curakov neznamena, ze sa svojim vyjadrenim triafas.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prečo si furt vymýšľaš a zavádzaš?? Nerozumiem aké pakoviny tu dnes píšeš... Tebe príde každý neschopný kto nemá ... bodky
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja si nemam potrebu vymyslat ci zavadzat, problem bude v tvojom prijimaci prijat realitu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čo tu furt píšeš o nejakom hádzaní cez palubu a iné nezmysly?
Odpovedať Hodnotiť:
 

S tebou diskutovat je ako stupit do hovna, co sa natahuje ako zuvacka. Nezmysel je tvoja existencia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Načo si na svete? Nauč sa vychádzať si s ľuďmi a možno aj na vyhodze budeš vedieť komunikovať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

S blbcami nevychadzam ani s nimi vychadzat nebudem. A je az zabavne ako sa tak uporne snazis trafit a stale vedla :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

S blbcami nevychádzaš a ani nebudeš. Tak priekazne veľké HMMMM na toto.
Nie si ty náhodou jeden z tích čo chceli aby neočkovaní, podotýkam naturálne zmýšľajúci ľudia, mali kvičkať za presadzovanie nie len svojich slobôd? A ešte si veril tomu že to oni sú bezohľadný sebci čo ti chcú nebodaj ublížiť tým že dýchajú? Ty chobót, až si ma smiechom rozplakal, dobrý si. Daj si off kamarát, choď si zcúckať to tvoje demencie-indukčné sója latté a potom precvič čosi z yógy pre kľúd. Lól blázen, čistý, poďobaný blá-zen!
Problém bude asi niekde inde než v prijímačoch iných, hlavne keď sa necháš viacnásobne osrať. Ale veď héj, poučil si sa, hlava hore a krok vpred, neprežil si si to sám, takže buď aneb kolem seba štekaj fúrt jako bjesný pes. Budeš len zabávat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://dfens-cz.com/the-gigafactory-experience/
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Dfnes posledné 3 roky znie ako výkriky pošahaného človeka z blázinca.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

dufam, ze to budu stavat vyhradne na cernozemi
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale no, nebuď rasista. Aj bieli musia prispieť kusom svojej zeme.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na baterky? Priekazne lítiové články batérií? Veru sa oplatilo byť jednou z krajín s najmenším podielom elektromobilov, už vidím tie dotácie aby vynútili tie prdítka aj tím čo auto nepotrebujú, ešte bude veselo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

V madarsku ludia proti fabrikam protestuju, tu kazdy tlieska. Zvlastne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ktohovie, koľko futbalových ihrísk a/alebo parkovacích miest pre fábie by sa tam zmestilo ...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Spoločnosť InoBat j.s.a. v roku 2022 znížila stratu o 12 % na -32 437 € a tržby jej narástli na 100 €.

Počet zamestnancov
2023: 2 zamestnanci (Zdroj: Štatistický úrad)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Videl si kto sa fotil s cinanmi, co sa cudujes...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ešte si priekazne doplniť vedomosti celej ev schémy tímto videom a môžme si zasalutovať.
https://m.youtube.com/watch?v=1SEfwoqKRU8
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak to som zvedavý aké platy budú mat mukly v baterkárni
Odpovedať Hodnotiť:
 

pozeram ze aj tu niektorym vymleli stary rodicia mozgy s urodnou podou. tych 65ha predstavuje cca 0.00004% urodnej pody na slovensku a cca 1.5mld do statneho rozpoctu. par tisic pracovnych miest a technologicky rozvoj regionu. ak si toto nevie niekto uvedomit (bo ani mapu slovenska nevidel a nevie kolko toho miesta mame), tak takeho naozaj jedine do traktora alebo ku kravam. (cest kravam a traktoristom)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A prečo stavať priekazne na úrodnej pôde? Drahá výstavba zamestnať viac ľudí a ťechňyki, rúbať lesy, rovnať hrbolatú horninovú zem, niekde za okrajom mesta kde nebude kontaminovaná komunita a susediaca orná pôda práve nie najslávnejšiou baterkárňou? Ako chceš zachytávať 100% splodín? Ale dpč uhoľné elektrárne ťa serú že, si to tam hore vy chytrolíni upracte.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár