
neprihlásený
|
Piatok, 3. júla 2026, dnes má meniny Miloslav |
|
|
Nový 19" LCD pre viacmonitorové konfigurácie
DSL.sk, 17.10.2006
|
|
Zaujímavý nový LCD monitor s uhlopriečkou 19" optimalizovaný na použitie v konfiguráciách s viacerými monitormi predstavila spoločnosť Eizo.
Monitor FlexScan S1961-S zo série SlimEdge má minimalizovanú šírku ľavého a pravého okraja, aby pri použití viacerých monitorov pri sebe bol predel medzi obrazmi minimálny.
V prípade nového modelu sa Eizu podarilo zmenšiť bočné okraje na iba 6.9 mm.
FlexScan S1961-S poskytuje pre LCD displeje s 19" uhlopriečkou štandardné SXGA rozlíšenie 1,280 x 1,024 pixelov, technológiou displeja je VA.
Disponuje nezvyčajne vysokým kontrastom 1,500 : 1, svietivosťou 250 cd/m2 a odozvou black-white-black 20 ms.
Pozorovací uhol je v oboch smeroch 178 stupňov.
Eizo FlexScan S1961-S
Monitor je vybavený jedným digitálnym DVI-D a jedným analógovým D-Sub 15 pin vstupom. Spotreba monitora je 40 W, v standby režime menej ako 1 W. Pri celkových rozmeroch 392.4 mm x 404.9 až 504.9 mm x 205 mm má hmotnosť 6.8 kg.
Dostupný bude od 15. novembra, v Japonsku za cenu 89,000 yenov, v prepočte približne 22 tisíc korún.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
17.10.2006 12:52
no to ma dost zauima
|
| |
Jan Kunder
Od: Jan Kunder
|
Pridané:
17.10.2006 13:02
1. Za tu cenu su 2 20" alebo kvalitna 20" s 1600x1200, resp. Acer shit 24" za 18-21K SKK.
2. Na viacmonitorovu konfiguraciu jednoznacne 20 az 30" monitory.
Preco? Lebo na plochu s velkostou X mi postacia 2 namiesto 4och 19", cize mam iba 1 "spoj", jednoduchsiu kabelaz...
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
17.10.2006 20:48
jednoduchsia kabelaz... a ja dodam... aj nizsia cena: ak dobra 30 stoji 30tisic, dve stoja 60tisic... ak tato super vami spominana 19 stoji 22, tak 4x22 je 88tisic... cize okrem jedneho spoja namiesto 4roch usetrite 88-60, cize aspon 28tisic... ktore radsej investujte do spickovych 30 palcakov... a plus mate len dva kable namiesto styroch, co sa mi zda tiez dost podstatne ;)
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
17.10.2006 20:44
akoze prepacte... teraz ste ma fakt dostali... co je to za novinku? Uz druhy mesiac mam doma: LG s okrajom 11mm, co jest az o 4mm viac ako ten co spominate... cize zanedbatelny rozmer; 19 palcak; wide 1440 na 900; kontrast 2000:1 tak myslim ze lepsi ako vas nezvycajny; svietivos. a. 300 cd/m2 cize o 50 viac ako vas; odozva 5ms, cize o 15ms rychlejsi ako vas; DVI-D a D-Sub 15 pin vstupy; cena 8000 Skk s DPH... pre dsl.sk este zopakujem v ich tvare: 8,000 Skk s DPH... cize lacnejsi o neuveritelnych 14 tisic korun...a to neviem ci Vasa cena nie je nahodou dokonca bez DPH... dostupny ihned - podla stavu na skladoch ako maju... a ako vravi pan Kunder... za tu cenu sa da zohnat uz pekny 30" monitor, cim je pouzitie dvoch 19" uplne irelevantne... AK MOZEM POPROSIT AUTOROV: zamyslite sa niekedy nad tym co pisete, pretoze po tolkych dobrych prispevkoch sem supnete takuto somarinu, ze mi to az do hlavy bije. Prepacte, ale musel som sa ozvat... A ked uz, tak aj dizajnovo je moje LG krajsie... tlacitka umiestnene v predu sa uz moc nenosia ;) a vsak nech si precita kazdy sam: http://cz.lge.com/ prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=030102&categoryId=030102& parentId=0301&modelCodeDisplay=L194WT&model=NOTHING
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
17.10.2006 23:00
suhlasim, az na to, ze 4 mm je zanedbatelny rozmer, ked su 2 vedla seba, tak to je uz 8mm, co je uz skoro centimeter (teraz mam sice medzeru medzi zobrazovacimi plochami asi 4 cm a nezomieram na tom, ale mensia medzera by bola fajn :-)
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
17.10.2006 23:00
suhlasim, az na to, ze 4 mm je zanedbatelny rozmer, ked su 2 vedla seba, tak to je uz 8mm, co je uz skoro centimeter (teraz mam sice medzeru medzi zobrazovacimi plochami asi 4 cm a nezomieram na tom, ale mensia medzera by bola fajn :-)
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
17.10.2006 23:33
4cm... musi byt pekna supa... a uznavam, ze clovek musi vynasobit aj tu medzeru poctom spojov... ale ako fakt, po tom ako tu pisu o 3D projektovani obrazu z 2D a na to hodia monitor co je uz davno predbehnuty cenov aj vykonom aj designom... ozaj ma to vytocilo... hadam dnes zaspiiiim :) ... mimochodom, kolko mas monitorov?
|
| |
grco
Od: grco
|
Pridané:
18.10.2006 10:23
boze, ked sa ti nepaci, tak si ho nekupuj, nik ta nenuti...
ma mensi okraj ako ten tvoj slavny LG ? MA! a to je dolezite, to je novinka, ci je to o 1mm alebo o 50, to je uz jedno...
taky okraj ako ma ten tvoj slavny monitor ma milion dalsich monitorov, ale pod 10 mm uz nie.
dalsia vec, to eizo hlavne nie je vadne WIDE, a vsetky 4:3 monitory su drahsie ako WIDE
za dalsie, aj keby bol wide, aj keby nemal taky tenky okraj, tak by bol stale drahsi ako LG pretoze je to EIZO!
a co sa tyka dizajnu, tak to je tvoj subjektivny nazor, o tom ci je na tom tvojom lepsi dizajn by sa dalo polemizovat, ja osobne mam dizajn eizo rad, mne sa ten monitor paci, aj tlacitka vpredu sa mi pacia, ty by si ich asi dal napravy bok a dal si tie monitory k sebe, takze by si jeden nemohol ovladat, ze?
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
18.10.2006 10:36
meno vravi za vsetko. Monitor je vec ktoru ked dobre nadstavis, nemas preco sa s tym dalej bavit... ano subjektivny nazor, ale preco vadne WIDE? a ze by boli drahsie 3nasobne - to je blabol... ked si kupujes rovnaku znacku a rozdiel je len wide alego 4:3 tak rozdiel necini ani viac ako o tisicku... tolko zas viem, pretoze monitor som hladal 2tyzdne a porovnaval so vsetkym moznym co sa da za dobru cenu kupit... a ano, je to EIZO... asi patris k ludom co nevedia co s peniazmi, pretoze ja by som tie prachy za tie parametre nedal... su tie monitory niecim vynimocne? Bo okrem ceny tam inu vynimocnost nevidim ;)
|
| |
grco
Od: grco
|
Pridané:
18.10.2006 14:13
nepatrim k ludom co nemaju co robit s peniazmi, eizo nemam, mam Samsung 204B a chystam sa kupit este jeden, nevravim, ze je ten monitor dokonaly, v tom clanku nie su vsetky informacie o nom, a ani nevravim ze tvoj LG je zly, vyjadroval som sa k tomu, ze ten monitor ma NIECO lepsie ako vsetky ostatne, a preto je to novinka o ktorej si rad precitam, aj ked si ju nemusim kupit...
co sa tyka eiza, v com su kvalitne, su to "detaily" ktore beznych hracov CSka nezaujimaju (lebo ich pravdupovediac zas ani nevyuziju a nepotrebuju), ale kazdy odbnornik na grafiku, ktory tie veci potrebuje/vyuzije ti poviem v com su eiza vynimocne, aj ked su 5 krat drahsie (presne podanie farieb, hardwareova kalibracia, viac bitova look-up-table a podobne featurky...)
priznam sa, ze to nevyuzivam ani ja, netreba mi to, tiez pouzivam monitor len na programovanie, warcraft 3 a filmy, ale som si vedomy toho ze EIZO bol, je a aj bude spicka v monitoroch, takze nezacnem tu vykrikovat, ze nejake LG je lepsie a EIZO je smejd
|
| |
grco
Od: grco
|
Pridané:
18.10.2006 14:16
pozri si napriklad toto
http://www.eizo.cz/pool/spec/cz_CG220.pdf
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
18.10.2006 10:43
inac akurat som si vsimol, ze tenky okraj ma len na bokoch, len tak mimochodom ;) cize oplati sa jedine stavat vedla seba... cim sa dostava k spominanemu... ze za cenu dvoch takycho mas jeden kvalitny 30palcak a este ti ostane mozno aj 10,000 vo vrecku ;)
|
| |
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
18.10.2006 17:23
Chcem vidiet toho vola co si bude doma skladat monitory na seba :-D
|
| |
grco
Od: grco
|
Pridané:
18.10.2006 10:28
a este jedna vec, jak tam spominas tu svoju 5ms odozvu, mas TNko! to eizo je PVA (alebo MVA, neviem ktory nazov pouziva eizo, ale ked ma displeje od samsungu tak asi PVA), takze to tvoje porovnanie je dost odveci
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
18.10.2006 10:39
sorry moju neznalost, ci je to PVA alebo MVA ma v celku moc nezaujima... mna zaujima asi ako 99% ludi cena/vykon. Ked kupujem, chcem mat co najvyssie parametre za najnizsiu cenu a nie monitor EIZO za 5nasobnu cenu s horsimi parametrami...
|
| |
grco
Od: grco
|
Pridané:
18.10.2006 14:05
a vobec ta nazaujima kvalita? ze to ma lepsie podanie farieb, vyssie pozorovacie uhly? ze je to celkovo novsia, lepsia a samozrejme ale aj DRAHSIA technologia?
|
| |
Brano
Od: Brano
|
Pridané:
18.10.2006 12:48
http://www.kolejhvezda.net/files/primitivove.pdf
|
| |
metase
Od: metase
|
Pridané:
20.10.2006 0:00
zase su tu aj taki co uz vsetko mali neviem kolko predtym.....
a ja mam toto a ja zase hento bla bla
|
Pridať komentár
|
|
|
|