|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hlupost prevadzkovatela
Od: jozef.rychly
|
Pridané:
14.11.2022 12:30
Tiez som jeden z poskodenych, uplne odmietaju komunikovat vzniknuty problem, vlozit do uctu spat stovky dokumentov je sialene a nerealne. Odskodnenie vo forme jedneho bezplatneho roku nam nezaplati tu pracu/cas uctovnicky co to musi vsetko dat spat.
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: sarusian
|
Pridané:
14.11.2022 15:06
no z toho, co je doteraz zname my vychadza, ze to bolo prevadzkovane v nejakych amaterskych podmienkach na sukromnom webovom serveri, na ssd disku - a bez zaloh (ale mozno sa mylim, ale ak by to bolo niekde na platenom cloude, tak zalohy by asi boli)
|
|
IT lopata
Od: Kollárová sirota
|
Pridané:
14.11.2022 15:51
Jedna ohrdnutá zamestnankyňa a prídeš aj o 10 záloh na desiatich serveroch.
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: "mozno sa mylim"
|
Pridané:
15.11.2022 17:19
mY si zabieu, krastne sy to napýsau!
|
|
ultraradikálny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.11.2022 16:14
Odmietajú komunikovať alebo odmietajú vytvárať informačný šum? Lebo ak odkomunikovali, že je všetko v háji zelenom bez nádeje na záchranu, tak ich je síce poškodenými možné obviňovať z dobrovoľného nešírenia informačného biasu, ale z nekomunikovania priekazne len postihnutými.
|
|
Re: ultraradikálny fakticizmus
Od: ITckar
|
Pridané:
14.11.2022 16:43
Aky informacny sum? Bud to dodrbkali a nemali zalohy, alebo im to niekto hackol a stiska im ritku, aby to neriesil UOOU cez ochranu osobnych udajov.
|
|
ultraradikálny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.11.2022 17:24
A v dodatočných informáciách takáto pridaná hodnota zákazníkom, čo sa zrovna nepotrebujú vžiť do pocitov hlavnej postavy veľdiela niektorej z velikániek slovenskej literatúry, ktorej práve podrichtár s hlásnikom na voze priviezli obesenú mŕtvolu jej muža a tá, zalamujúc rukami, bedáka:"Prečo si ma opustil!? Čo si ja len samotná teraz počnem?!?", pomôže pri podávaní daňového priznania priekazne zhruba ako?
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
14.11.2022 20:31
mozno nechceli pridat ITckarovi, ved "aj tak nic nerobi, len sedi pri pocitaci"...
:DDD
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: ParaNoik
|
Pridané:
14.11.2022 21:26
You get what you pay for.
Kedy si ľudia uvedomia, že dáta, o ktoré nechcem prísť nepatria do cloudu.
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: Zálohovanie dát
|
Pridané:
15.11.2022 6:08
Ale patria...
Jedna kópia u mňa, jedna u mňa na páske, jedna v oblakoch.
Preto mam Huawei - čínska rozviedla rulz!
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: Tup
|
Pridané:
15.11.2022 8:47
takmer všetky veľké firmy fungujú na cloude, vrátane Amazonu, Micorosftu, Applu, Googlu a ďalších. Cloud nie je problém.
Bezpečná infraštruktúra pri malých firmách je problém. Nastaviť na AWS alebo Azure automatické zálohovanie aj v inej geo-zóne je vec pár minút, avšak treba za to aj platiť a tam je často problém.
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: ParaNoik
|
Pridané:
15.11.2022 19:12
Omyl. Menované firmy sú presne príkladom toho, že vlastné data nedávajú do správy iným. Spravujú si ich samé.
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od reg.: bele12
|
Pridané:
16.11.2022 9:01
data do cloudu sa daju dat aj sifrovane. maly az stredny podnik si bez komercneho cloudoveho riesenia asi tazko sam spravi napriklad georedundantne zalohy. najma teda z financneho hladiska. potom uz len zavisi co dana firma potrebuje. mne osobne pride vyhodnejsie mat data namirrorovane kade tade po svete, nez sa spoliehat ci sa mi mojich par lokalnych zaloh neposkodi.
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: .....
|
Pridané:
15.11.2022 9:44
A kam patria ak nie do geo nezavysleho cloudu, ktory sam o sebe ma ochranne mechanizmy a zalohy?
Chcete ich radsej mat na NASku v komore?
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: rapidek
|
Pridané:
15.11.2022 22:00
ty vytriezvies vtedy, ted sa tvojetvoje data z cloudu vyparia. nie jedna firma na to uz v microsofte doplatila. hladaj a najdes
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: rapidek
|
Pridané:
15.11.2022 21:57
mna furt zaujimalo kto a naco vyuziva taketo pridrbane sluzby.na co je to dobre¿
zozen si soft na vytvaranie faktur, alebo to rob rovnov uctovnickom softe a rob si zalohy
|
|
Re: hlupost prevadzkovatela
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
16.11.2022 9:04
lebo nemusis tahat so sebou notebook. Prides k zakaznikovi, urobis co mas, vytiahnes mobil, natukas fakturu, posles emailom. alebo mu vies hned preposlat, ked si v terene. A predstav si, ze napr. taky murar, alebo elektrikar nepotrebuje pocitac.
|
|
Offline program
Od: Kuruti
|
Pridané:
14.11.2022 12:35
Preto ja pouzivam klasicku "offline" Alfu plus a zasifrovanu databazu kazdy den automaticky zalohujem do NASka a do Google Drive.
|
|
Re: Offline program
Od: Dedusko Najlepsi
|
Pridané:
14.11.2022 12:39
Ale prosim skus si tu zalohu niekedy obnovit na inom PC! len aby si vedel ze ta zaloha je obnovitelna.
Nevies si ani predstavit kolko krat sa stalo ze firmy sa presne na tom popalili, lebo si mysleli ze kazda zaloha je automaticky obnovitelna
|
|
Re: Offline program
Od: asad
|
Pridané:
14.11.2022 12:47
Presne tak. Zalohovat nestaci. Tu zalohu je potrebne aj skusat obnovit.
|
|
Re: Offline program
Od: Snake...
|
Pridané:
14.11.2022 20:14
Veeam SureBackup :)
|
|
Re: Offline program
Od: rapidek
|
Pridané:
15.11.2022 22:02
veeam... "sure" :)
|
|
Re: Offline program
Od: wifidam
|
Pridané:
16.11.2022 9:59
Moja skúsenosť. Ekonómka používa nemenovaný softvér. Ak si niekto myslí že tú zálohu obnoví len tak jedným klikom tak je na omyle. Pre obnovu ekonomického programu zo zálohy toho programu sme museli volať firmu s ktorej tej software pochádza a zaplatiť ich technikovi mastnú sumu a po 2 hodinách to obnovil...
Ponaučenie ? Treba zálohovať CELÝ PC ako celok... Acronis a vybavené. Obnova zálohy celého PC 7 minút..
|
|
Re: Offline program
Od reg.: bele12
|
Pridané:
16.11.2022 14:15
takzvana bazuka na vrabca.
|
|
Re: Offline program
Od: Ja.
|
Pridané:
14.11.2022 13:36
Videl som zálohu mysql databázy - skopírované databázové súbory. Rovno ma oblial studený pot a túto spomienku doteraz potláčam. Jedného dňa to poviem svojmu psychoterapeutovi.
|
|
ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.11.2022 14:00
Hlavne to tak šokantne nehovor skúšajúcemu na databázových systémoch. Lebo akože čo iné ako súbory chceš v linuxe zálohovať? Šak dettach/attach. Nič spoľahlivejšie priekazne ani neni.
|
|
Re: ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: Masla na koku
|
Pridané:
14.11.2022 18:59
Hej a apgrejdnes minor verziu a si v pyči
|
|
Re: ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.11.2022 20:00
V takom prípade je vstupom do nej už na whatif-e založená proklamácia existencie biznis casu pre zálohovanie nejakého pieskoviska s apgrejdami minor verzií, takže žiadne dodatočné riziko priekazne nevzniká.
|
|
Re: ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: Richard S
|
Pridané:
14.11.2022 21:09
Ked mas Innodb, tak ti zaloha datovych suborov nepomoze, ked mas cast dat v log suboroch
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.11.2022 21:26
OK, už vieme o databázových súboroch, dátových súboroch a ešte o log súboroch, ktoré sú ale od macochy, takže filesystem, čo jebe už na to prvé delenie, už absolútne netuší, čo s nimi. Do linuxového kernelu sa údajne dokonca chystá pridanie nových funkcií, ktoré ich umožnia kopírovať, nakoľko na ne cp ani dd priekazne nefunguje.
|
|
Re: ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: Jano44
|
Pridané:
14.11.2022 21:44
Ale pomozu dokonca sa velke mysql databazy(stovky gb) ani nezalohuju dumpom, lebo to bud dlho trva(zamedzit zapis do db), alebo druha moznost ak ti tam nieco v tom case zapisuje mas nekonzistentne data, lebo v tabulke ktoru si dumpol mas stare a v tabulke ktoru ides dumpovat mas uz nove. Preto urobis flush s write lockom , urobis snapshot filesystemu a pustis db. To je par sekund. A potom si kopcis subory zo snapshotu (samozrejme vsetky aj logy kvoli innodb).
|
|
Re: ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: Marek Babusa
|
Pridané:
15.11.2022 0:55
Presne,súhlasím. v praxi pri DB ktorá ktorá ma tisícky operácii za sekundu nad rôznymi tabuľkami a veľkosť presahuje stovky gb neprichádza dump ani do úvahy.
Dlhodobo sme to robili snasphotami nad fs cez veam no neskor začali vadiť vypadky pri backupu a nemohli sme si dovoliť zálohovať len mimo pracovný hodin. Tak sme zvolili replikaciu db (nie cluster) a zalohujeme tu. Tam uz dump pri vypnutí replikacii dava zmysel.
Btw z binlogu sa da čítať. Teda db si vieš obnoviť ci poskladať aj v pripadne zálohy len súborov na disku, nevidím v tom žiaden problém.
|
|
Re: ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: rapidek
|
Pridané:
15.11.2022 22:04
presne tak, suhlas
|
|
Re: Offline program
Od: .....
|
Pridané:
15.11.2022 9:46
Vsak to je normalny postup pre myisam engine.
|
|
No pekne
Od: Maly Imrich
|
Pridané:
14.11.2022 12:49
Nemusi to byt ransomware, moze to byt kludne ludska chyba. Zazil som situaciu vo firme ktora mala asi 500+ zamestnancov. Nevedno preco, niektori usery mali tzv superadmin account. To znamena, ze mali pristup vsade, mohli si pozerat vyplaty kolegov, menit udaje kohokolvek a cokolvek, mohli si sami schvalovat dochadzku, mali plne prava k databazam kde mohli menit a robit co chceli. Skratka, des a hroza.
Prislo sa na to uplnou nahodou, ked si manazment firmy zaplatil bezpecnostny audit. Okrem toho sa zistilo, ze admin account mal heslo 4 nuly, zalohy boli v zalostnom stave a podobne veci. Sef IT a cele oddelenie dostalo vypovede este v ten den.
Takze vobec by ma neprekvapilo, ak by toto bol ten isty pripad.
|
|
Re: No pekne
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
14.11.2022 13:15
lenze tam chybali aj klucove servisy. To skor vyzera, ze bud sa rozbil raid a zlikvidoval postupne data na diskoch, alebo to bol nejaky cieleny utok od konkurencie, alebo zamestnanec s vypovedou.
Mna len prekvapuje, ze nemaju zalohy, aj ked je to sluzba zdarma, tak aspon raz za tyzden by boli nejaku to zalohu urobit.
|
|
ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.11.2022 13:32
Ak to bol zamestnanec s vypovedou, tak sa zo strategického pohľadu zákazníkom ani ekonomike priekazne nič lepšie nemohlo stať.
|
|
Re: No pekne
Od reg.: miggg
|
Pridané:
14.11.2022 16:41
Ak je to sluzba zadarmo a nema niekolko urovnove zalohovanie (preco by mala mat, ked je zadarmo...) a niekto bol na to odkazany pri podnikani, mal by podnikanie rovno zabalit a niekde sa zamestnat...
|
|
Re: No pekne
Od: ITckar
|
Pridané:
14.11.2022 16:46
Az na to, ze sa tam pise, ze to nie je sluzba iba zadarmo. Kopec ludi si to platilo.
|
|
Re: No pekne
Od reg.: miggg
|
Pridané:
14.11.2022 19:39
To sa uz clovek nemoze ani na pravdivost komentov od cudzich anonymnych ludi spolahnut... Ech...
|
|
Re: No pekne
Od: Beeee
|
Pridané:
14.11.2022 14:04
Pssst, nevynášaj vnútorné záležitosti z NBÚ ;-) :-D
|
|
Re: No pekne
Od: .....
|
Pridané:
15.11.2022 9:50
Takto to zial funguje v nejednej firme. Externi kontraktori/firmy maju admin pristupy do celej DB (vsak co ak to budu potrebovat, i ked pracuju na uplne inom projekte) a podobne.
|
|
Re: No pekne
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
15.11.2022 10:36
:))) ktovie čo si pomysleli ľudia z toho bezpečnostného auditu, keď odhalili čo za lúzrov tam malo na starosti IT oddelenie.
|
|
Blby pondelok
Od: intelisk
|
Pridané:
14.11.2022 13:12
Developer 1: No nic, toto vycistim a nahodim certvu databazu: DROP DATABASE `faktury`;
Developer 2: Ivan? Nepustil si nieco na produkcii? Nejak nam nejde system.
Developer 1: Sakra, zle okno.
|
|
klaud
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
14.11.2022 13:12
a hura vsetko pchat niekam do cloudu, a nerobit si lokalne zalohy.
|
|
Stáva sa to každému aj v bežnom živote.
Od: Pesimista
|
Pridané:
14.11.2022 13:15
Určite sa každému stalo, že už stratil kľúče alebo nechal dáždnik vo verejne doprave a zbytočne sa to nerozmazávalo. Dajme tomu čas, situácia sa postupne stabilizuje.
|
|
Re: Stáva sa to každému aj v bežnom živote.
Od: Kokosák
|
Pridané:
14.11.2022 13:33
No neviem. Stratiť v električke naraz 6,5 milióna dáždnikov neznie lákavo.
|
|
Re: Stáva sa to každému aj v bežnom živote.
Od: ja osobne
|
Pridané:
14.11.2022 14:25
... ale ten šťastný nálezca 6.5 milióna dáždnikov!!!
|
|
Re: Stáva sa to každému aj v bežnom živote.
Od: ITckar
|
Pridané:
14.11.2022 16:47
Prevadzkovatel predsa tvrdi, ze udaje neunikli! Sice este zistuje, co sa vlastne stalo, ale udaje urcite neunikli! :D
|
|
Re: to bude pruser ako Brno ...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
14.11.2022 15:22
A preto vazeni neverim ziadnemu online programu na fakturaciu a fakturky si pekne krasne pisem v staruckom Microsoft Worde z roku pana 2003 .... No a este to nebodaj pchat niekomu do kloudu. Este to by chybalo...
|
|
Re: to bude pruser ako Brno ...
Od reg.: bele12
|
Pridané:
14.11.2022 17:26
vygenerujem na barsjakej online sluzbe na fakturaciu (aktualne kross), stiahnem pdf, zalohujem podla osobnych preferencii (aktualne externy disk a one drive) + kopia ide vzdy uctovnicke, ktora mi drzi celu firemnu agendu u seba. a vlastne este jedna kopia je v odoslanych mailoch zakaznikom. paranoju z cloudov nemam. aj tak si ma moze kazdy prelustrovat na finstate a podobnych sluzbach az na kost.
|
|
Re: to bude pruser ako Brno ...
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
15.11.2022 8:59
to je spravne. tieto online faktury su nastroj na rychlu tvorbu faktur, ale vzdy si robit aj lokalne zalohy. Nie sa len slepo spoliehat na to, ze niekde na oblaciku budu naveky.
|
|
GDRP - Urad na ochranu osobných údajov
Od: GDPR
|
Pridané:
14.11.2022 15:26
Áno cloud... ale jeho bezpečnosť ? Je to jedno čo sa stalo, ale sama firma stojaca za faktury-online by sa mala udať na Úrad na ochranu osobných údajov, vzhľadom na to že spracovávali osobné údaje, mimochodom aj IČO a bankový účet SZČO je osobný údaj. Alebo sa už niekto s poškodených obrátil na úrad ???
Super firma, ktorá chce zarábať na niečom a nevie základné pravidlá... len zarobiť, a všetko mať v paži. Hlavne bezpečnosť...
Mne to skôr príde na zakódovanie ale aj pád toho raidu... ale skôr zašifrovanie.
|
|
Re: GDRP - Urad na ochranu osobných údajov
Od: GDPR kontrolor
|
Pridané:
14.11.2022 17:37
Firemne udaje a udaje zakaznikov za ucely vystavenia faktury a tym padom si splnenia zakonnej povinnosti firmy nepodliehaju GDPR regulacii.. len tak pomimo..
|
|
Re: GDRP - Urad na ochranu osobných údajov
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
15.11.2022 7:09
Udaje fyzickych osob vzdy podliehaju gdpr. Po pokute 4 pct rocneho OBRATU to je jasnejsie uplne kazdemu.
|
|
Re: GDRP - Urad na ochranu osobných údajov
Od: Lyta Hochbatnica 2-Rybá
|
Pridané:
14.11.2022 23:04
..alebo sa len SSD-disk(y) zmršil, /zhavaroval Phishon-radič, abo bársjaký iný..
|
|
uff.. moja chyba..
Od reg.: shapira
|
Pridané:
14.11.2022 15:39
Ono to bolo inak.... zial mne prisel mail, ze sa mam prihlasit do istej doby a ak sa neprihlasim, tak udaje budu zmazane....
Zial som sa neprihlasil, tak sa evidentne zmazalo komplet vsetko...
Sorry no... ale mal som tolko prace, ze som sa nestihol prihlasit.. :-(
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
14.11.2022 16:21
Smutne, hlavne pri tych cenach za ktorych mohli mat zalohovanie
Backblaze 1GB/mesiac $0.005
|
|
Treba pozriet
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
14.11.2022 16:50
Netreba hned mysliet na najhorsie. Je mozne ze na porade niekto zasunul kabel do nespravnej dierky a system je chvilu mimo. Staci pockat a sa to mozno opravi.
|
|
Re: Treba pozriet
Od: Reikii
|
Pridané:
15.11.2022 10:45
Takze v parlamente zasa hlasovali fakturami? To by aj sedelo... tusim si na nieco prisiel
|
|
online
Od: rayensk
|
Pridané:
14.11.2022 16:56
toto maju urcite bvobchodnych podmienkach za zavru kram ked sa im zachce nemusia mat ani technicky
alebo prisli daniary a zhabali server
|
|
mmmmm
Od: lhx6205
|
Pridané:
14.11.2022 18:38
Vsemohuci cloud..
|
|
Klamstvo
Od: Snake...
|
Pridané:
14.11.2022 20:16
Odrbavaju, na stranke to pocitadlo ukazuje ze vytvorili 6 510 675 dokumentov.
HOAX!
/s
|
|
Re: Klamstvo
Od reg.: bele12
|
Pridané:
15.11.2022 0:07
mali by si tam dat aj pocitadlo na to kolko vymazali/stratili
|
|
hehe, tie profily, profily osob.. 1z nejlepších kratochvil, a prvkov vo filmoch, hrách, románoch, seriáloch, aj v RL, tyzv.realite - profilovanie a profily, složky, osob, a osobností
Od: Lyta ZkrachZneuzNasranAChudobna
|
Pridané:
14.11.2022 22:57
..a preto, - není nad další, klasický spôsob, tzv.šanonový, a do skrín, ale ten už dnešní IT-čkári vôbec nepoznajú, a na vš školách, FEIKE, FELKE, FIIT-ke, STA-BA, ani VUT-Brno,Praha, - neučia!, nepreberajú, ani nespomenú..
|
|
Toto není reklama ale rada
Od: Dobrarada
|
Pridané:
15.11.2022 4:00
Využi radšej spoľahlivú účtovnicku https://dopice.sk/rie
Nemáš začo. Tak čau
|
|
cenzúra v školstve
Od: Kingmax
|
Pridané:
15.11.2022 9:08
Nemá za čo. Napríklad takmer na všetkých školách je obrovské množstvo webov blokovaných a medzi nimi i ten Tvoj krásny skracovač.
|
|
Re: cenzúra v školstve
Od reg.: miggg
|
Pridané:
15.11.2022 9:28
Ak nemas vlastne pripojenie, nevyuzil by si sluzby z toho linku...
|
|
Re: cenzúra v školstve
Od reg.: bele12
|
Pridané:
15.11.2022 15:36
hladat uctovnicku cez skolsky comp, tak to uz bude iny biznis.
|
|
je to mižéria, veru, aj vloni, aj letos, aj napresrok, reku, je to zatrolená mižéria..
Od: Lyta ZkrachZneuzNasranAChudobna
|
Pridané:
17.11.2022 23:26
nj, to už tak bývá - zatím máte všeličo v tej škole blokované, ale jak ju skončíte - tak ste priam králi!, vo veeeeeelkýýýýýých kancloch, s nehoráyne, neskutočne nechutne velkými prachami, v totej BA, Prahe, VWiedni, - potom už, práveže, nebudete mít blokované nič, nijako, a nikdy, nikde nič..
nj, ale bez tej vš - bez šance, úplne bez šance..
|
|
vyjadrenie
Od: Plocha
|
Pridané:
15.11.2022 8:35
"V zverejnenom vyjadrení služba konkrétne nepopisuje, ako presne technicky prišlo k strate dát."
Na linku https://www.faktury-online.com/kontakt sa ziadne vyjadrenie (uz?) nenachadza. Cize sa nic nestalo?
|
|
pobavilo ma to
Od: luke peterson1
|
Pridané:
15.11.2022 10:28
ved fakturu si viem vypisat aj v t602... zbytocnost.
|
|
Re: pobavilo ma to
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
15.11.2022 21:27
Dá sa kúpiť aj aršík čistých blanketov faktúr v ševte a vypísať ich rukou s kópiou cez kopirák ;-)
Ja zase fičím na asciiart :))
|
|
hehe, tie profily, profily osob.. 1z nejlepších kratochvil, a prvkov vo filmoch, hrách, románoch, seriáloch, aj v RL, tyzv.realite - profilovanie a profily, složky, osob, a osobností
Od: Lyta Hochbatnica 2-Rybá
|
Pridané:
15.11.2022 18:42
..a preto, - není nad další, klasický spôsob,
(okrem tých všemožných cloudov, NAS-iek, RAID-ov, Cloud-ov, qa dalších 100+1 ruzných formátov, metód, a štýlov zálohovania)
.. - teda, klasický spôsob, tzv.šanonový, vytlačit, všetky faktúry a účty, všetko účto., povytláčat, ofotit, oxeroxovat, - a do do šanonov, do skrín, hej, presne jako v 60 - 70 - 80 - 90tíých rokoch!,
ale ten, tento tzv.klasický szpuôsob, už dnešní IT-čkári vôbec nepoznajú, a na vš školách, FEIKE, FELKE, FIIT-ke, STA-BA, ani VUT-Brno,Praha, - neučia!, nepreberajú, ani nespomenú..
|
|
Re: detenčný úspech nebude vládnuť naveky
Od: open open dubaj chumaj
|
Pridané:
15.11.2022 19:21
Niektorí ľudia majú špecifické vzorce správania ktoré odbúravajú ich napätie.
|
|
Qwert
Od reg.: C.O.B.R.A
|
Pridané:
16.11.2022 19:49
Malí podnikatelia, kľudne môžete generovať faktúry v exceli. Vywxportuješ ako pdf a pošleš zákazníkovi. Pri tej príležitosti to más teda zálohované v emaily, uložíš si to ešte dakde do pc/ mobilu a hotovo. A nepotrebuješ online službu. A určite nerob export faktúr len raz za finančný rok.
|
|
Re: Qwert
Od reg.: C.O.B.R.A
|
Pridané:
16.11.2022 19:50
Aj android aplikácia Google Sheets umožňuje export pdf.
|