|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dumber
Od: Aladar32
|
Pridané:
28.10.2022 21:17
Nie je to to iste, co u nas vymysleli uz pred vyse 100 rokmi a vola sa to rozshlas-sierna? Este dnes t ozvycajne skusaju v obciach, zvycajne niektore dni v mesiaci o 12:00
|
|
PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: prof. HENRY LAI
|
Pridané:
28.10.2022 21:39
Človek so smartphonom má podľa periodicity vyžarovania smartphonu (v porovnaní s klasickým mobilom) podstatne menšie šance udržať si telo a psychiku zdravé. Bezdrôtové technológie sú v dnešnej podobe kontrola mysle - EM žiarenie preukázateľne pôsobí človeku zmeny na EEG - Dr. Lebrecht von Klitzing:
https://dopice.sk/nRt
Poškodenie buniek EM žiarením na fyzickej úrovni (zlomy na DNA - viac kniha Dr. Martin Blank, DOBA JEDOVÁ 7 ELEKTROSMOG)
Veľmi zaujímavé krátke video prof. HENRY LAI:
Can Cell Phones Damage DNA and Cause Cancer? https://dopice.sk/rf1
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: HydroMEL
|
Pridané:
28.10.2022 21:45
Niektorí zastávajú názor, že ťažko dôjde k zmene, pokým ľudia budú hypnotizovaní a programovaní na deštrukciu výkonnými počítačmi (predovšetkým smartphony, Wi-Fi, mobilné žiariče v mestách, LED žiarovky a všetky bezdrôtové technológie) Boží zásah by bol napríklad uvedomenie ľudí a zlikvidovanie mobilných staníc v mestách a udržiavanie normálneho prostredia bez EM žiaričov. Alebo slnečná erupcia, ktorá by zničila všetky (a hlavne Muskove) satelity, LED žiarovky a najmä všetky mobilné antény. Sú to mind kontrolery vrátane nových LED čipov v obrazovkách a nových pouličných lámp. Ľudia sa ťažko pohnú ďalej, keď sú ustavične programovaní a hypnotizovaní.
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: 31337
|
Pridané:
28.10.2022 21:49
Ako ma hypnotizuje LED žiarovka?
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: WolfRAM
|
Pridané:
28.10.2022 22:26
Neprirodzeným svetlom a technológiou blikania, ktorú používa (120Hz/s, 240 Hz/s) Energia, frekvencia a vibrácia. Fluorescečné svetlo z úsporných žiariviek je samo o sebe svinstvo a úsporné žiarivky sú plné jedovatej ortuti a možno aj ďalších jedov, ktoré sa pomaličky vyparujú a kontaminujú vzduch. LED žiarovka je tiež hazard so zdravím. Ak to vnímavejší človek nepoužíva, po krátkom pobyte na miestach, kde používajú LED a úsporné žiarivky vidí farby úplne ináč. Ak to dokáže úplne zmeniť videnie, mení to aj myslenie. Z hľadiska bezpečnosti je bezpečná klasická žiarovka. Výrazná úspora energie sa dá dosiahnuť polopriepustnými zrkadlami:
https://dopice.sk/rf2
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: Klávesnice
|
Pridané:
28.10.2022 22:31
Ešte výraznejšia keď sa napojíš pred elektromer...
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: Fyzika naša vezdejší...
|
Pridané:
28.10.2022 23:04
Hz/s=(1/s)/s=1/s^2=??? Chvíľku som chcel aby si rozviedol svoje myšlienkové pochody... Ale vlastne to ani nechcem
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: ↑pArrow
|
Pridané:
28.10.2022 23:32
Asi myslel stroboskopický efekt. Lebo nech si niekto nemyslí, že keď hodiny pozerá do obrazovky, ktorá bliká 60x za sekundu alebo svieti svetlom, čo bliká 120x a viac za sekundu, že jeho správanie ostane také isté! Tí, ktorí myslia v rovine energia-frekvencia-vibrácia, typy svetla a použité frekvencie nevyberajú určite nághodou. Každú LED žiarovku môžu prispôsobiť podĺa svojich predstáv (!) Z okruhu známych všetci svietia žiarovkami. Vedec, čo experimentoval s novými LED a farbou svetla prišiel na to, že žiarovku ku LED treba pridať minimálne na jeseň, lebo pri dlhšom svietení aj najkvalitnejšie LED spôsobujú bolesti hlavy.
|
|
keby len
Od: Gebulak
|
Pridané:
29.10.2022 6:29
Jeeej a na to ste potrebovali nejakého vedátora??? Veď je to všetko priemernému človeku dávno jasné aj bez "vedcov"
|
|
Re: keby len
Od: anonymous2743
|
Pridané:
29.10.2022 13:00
Priemernemu cloveku je jasne aj to ze tornada a povodne su trest bozi, pouzivanie antikoncepcie je hriech, ockovanie sposobuje neplodnost, a choroby su sposobene carodejnicami.
Obavam sa ze tych vedatorov predsalen priekazne treba.
|
|
Re: keby len
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
29.10.2022 13:47
Toto je asi najidiotskejší argument, aký som tu videl. Priemerný človek netuší absolútne nič o ničom.
|
|
Re: keby len
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
29.10.2022 21:58
Slová priemerný a absolútne spolu veľmi neladia.
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: ...
|
Pridané:
29.10.2022 8:55
Moja blika 165x za sekundu a? Za LCD monitorom sedim kontinualne odkedy som poslal CRT obrazovku do prec ~15 rokov a predstav si, ze moje spravanie je stale rovnake. Doma mam iba LEDky v desiatkach kusov, aj ten priblbly led pas mam s cri >94. Suhlasim s tym, ze klasicka ziarovka je stale lepsia ako tie ortutove kokotiny, ale za kvalitne LED by som ich nemenil. A ak niekomu sposobuju lEDky bolesti hlavy, tak by mal prestat kupovat sunt a nevyhovarat sa na technologiu.
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: pozorovateľ
|
Pridané:
30.10.2022 12:58
A na čo sa má vyhovoriť, ak tá istá technológia dokáže vyrobiť menší alebo väčší šunt? Závisí snáď blikanie a kvalita vyžarovaného spektra od kvality wolfrámového drôtu?
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: 31337
|
Pridané:
30.10.2022 13:06
Keďže klasická žiarovka nemá žiadne aktívne komponenty, blikanie nemá ako závisieť od drôtu.
Neviem čo myslíš pojmom kvalita spektra, ale vyžarovane spektrum samozrejme od drôtu závisí. Nedával si pozor na fyzike keď sa preberalo žiarenie čierneho telesa.
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2022 14:14
Pretoze to nie je technologiou, ale drzgrosom prevadzkovatelom/investorom? Ak si kupis lowcost sunt, kde sa setrilo na vsetkom a papierove udaje su cucane z prstu tak ano. Pripadne sa zle vyhodnoti potreba a nainstaluje sa nedostatocny zdroj. Tiez ludia vedia skocit na marketingovu kravinu, ze 10W ziarovka je ekvivalent 100W a pod. ANo je za urcitych podmienok, ale nie pausalne tvrdenie. Takze v prevadzke, kde ma byt co ja viem 60 svetiel inak rozmiestnenych je ralne len 30 a aj to s nedostatocnym vykonom, prisernym cri a teplotou "idealne" na 6000K, tak jasne ze bude boliet hlava. Neprijemne, neprirodzene svetlo a este k tomu nedostatocne
|
|
sme roky zvyknuté na žiarovky a na videnie pri nich
Od: JulkoJ
|
Pridané:
31.10.2022 7:45
No aj. Ale pozri si cenu Tvojich "nešuntov" A osobne žiadne LED ani zadarmo a nie ešte dať desiatky Eur za to. Možno sa vám to doma páči a nehreje to tak, ale to je asi tak všetko.
LED má tiež pomerne nízku účinnosť v priestorovom uhle to vidíš najlepšie. A svetlo má svietiť zásadne do stropu, teda to ostré, ako produkujú LED.
|
|
Re: sme roky zvyknuté na žiarovky a na videnie pri nich
Od: ...
|
Pridané:
31.10.2022 8:30
Ad1. dnes kvalitnu wolframku nekupis, vsetko bezne dostupne je hnoj co sa odpali do par mesiacov.
AD2. trh je tak presaturovany, ze aj dobre ledky kupis za drobne - pociatocna investicia pri rekonstrukcii sice bola v stovkach €, ale to sa vratilo za 3 roky na preplatkoch.
AD3.. Bodovky maju spravidla ~40° - ale su aj take, co maju vyzarovanie v 120°. Ale ako vravis rozdiel bude citit vo vykone, takze ak potrebuje vecsi uhol musis volit aj vecsi vykon. Alebo mas mensi uhol a potom ich musis mat viac na mensej ploche. Takze ak nie si uplne vytrety, tak bud to vies spravne odhadnut alebo si to vies vyskusat co bude lepsie, alebo pri nulvoych znalostiach si to vies nahodit do x programov, ktore budu simulovat vyzarovanie svetla a zistis co bude najvhodnejsie pre dany priestor.
|
|
Re: sme roky zvyknuté na žiarovky a na videnie pri nich
Od: JulkoJ
|
Pridané:
31.10.2022 10:00
Ano aj, dnešné žiarovky za veľa nestoja.
...
A preto treba svietiť do stropu, zmäkčiť svetlo
Nechápem ako sa Ti to vrátilo, to vôbec nerozumiem, to koľko ste doma svieili?
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: 31337
|
Pridané:
29.10.2022 9:46
Moja obrazovka vôbec neblika. Volá sa to flicker-free podsvietenie a je to dost rozšírené ak si nekupis úplne najlacnejší monitor. Keď ti vadí, že sa obraz mení iba 60-krat za sekundu (to nie je blikanie!), kľudne si kúp monitor s 160 Hz alebo viac.
LED žiarovky tiež neblikaju. Teda aspoň tie co som kupoval ja. Mám to otestované 1000 fps kamerou. Ale veď si nejaké kúp, daj vedľa fotoclanok a napoj to na osciloskop.
|
|
Re: PODĽA PAVEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: anonymous2743
|
Pridané:
29.10.2022 12:57
Toto. Keby si tito exoti dali aspon trochu zalezat na vierohodnosti svojich konspiracnych teorii, a precitali aspon reklamne letaky predajcov monitorov, vedeli by ze neblikajuce podsvietenie je priekazne velmi rozsirena ficura.
|
|
Re: PODĽA PAVEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: pozorovateľ
|
Pridané:
30.10.2022 12:51
Veru, človek sa čuduje aj výrobcom-exotom, načo vyrábajú tie flickerfree nezmysly, keď led vlastne nebliká, alebo aspoň tá väčšina. Len sa potvrdzuje, že si nedajú záležať na tom čo robia, konšpirátori jedni.
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
29.10.2022 13:49
Je dosť trúfalé henten pochod nazývať "myšlienkovým" :D
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: skeptik
|
Pridané:
28.10.2022 23:41
no teda, dufam ze nepozeras do led monitora pocitaca, ci na led tv, alebo nebodaj obcas na led smartfon? Lebo to by si bol sam proti sebe, ze...Uz by si mal uplne zmenene myslenie
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
29.10.2022 8:21
Vies o tom ze ledky neblikaju? Klasicke ziarovky blikaju...
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: Satcit
|
Pridané:
29.10.2022 9:36
V restikach kde maju ledky vnimavejsi nemozu normalne citat ani jedalny listok! odporne chladne svetlo citovo ochladnutych ludi, blikanie tych lediek niekde byva neznesitelne a fakt otravne. ale treba uznat, ze nie vsetci kolegovia to vnimaju, skor kolegovia hudobnici a umelci, aj z tych iba niektori. je dobre, ze si kazdy moze vybrat cim svietit, ale ta LED a usporkova propaganda poskodila mnohym ludom zdravie. Da sa vygooglit dokumnet Nove vyskumy o bielych LED cipoch. Uvedomelejsi na PC pouzivaju okuliare s filtrom modreho svetla, je to rozdiel. Niektori este aj svietia neprirodzenym blue-light svetlom
|
|
Re: PODĽA PAVEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: anonymous2743
|
Pridané:
29.10.2022 13:14
Nie, normalne led ziarovky neblikaju. Mozes si to sam zmerat ak neveris. To je dokonca jedna z hlavnych vyhod LED technologie.
Zato obycajne ziarovky a hlavne ziarivky ktore pouzivame uz desatrocia blikaju ostosest.
Ak ti tvoji kolegovia umelci a hudobnici vidia blikanie tam kde priekazne ziadne nie je, mozno by mali zacat uvazovat nie o vymene lediek, ale o vymene dilera co im dodava matros.
|
|
Re: PODĽA PAVEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
29.10.2022 13:49
Odkedy žiarovky blikajú? Pri 50 Hz sínusovke to síce určite je merateľné, ale silne pochybujem, že to niekto dokáže vnímať očami.
|
|
Re: PODĽA PAVEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
29.10.2022 22:06
Tie normálne chodia na nejaké školenia a blikajú len nenormálne?
|
|
vedci typu Matlovič
Od: JulkoJ
|
Pridané:
31.10.2022 8:04
Ty to máš celé domýlené čovječe. LED pri napájaní stálym jednosmerným prúdom určite neblikajú Ale to je iba stav, ak si s tým doma bastlíš spôsobom Baterka - odpor - LED. Inak sa používa pulzné napájanie a pulzne-šírková modulácia. Lebo životnosť batérie, lebo regulácia jasu LED a tak. Žiarovke pri takmer roztavenom vlákne tiež nič blikať nebude(takmer) - a je tu efekt horenia svie4kz, 4o o4i sk;r uk2ud\uje, ako bz im to vadilo, lebo tepelná zotrvačnosť vlákna. Žiarivka - sviňa - áno, tá stíha pri 50 Hz blikať. Ortuťové výbojky majú blikanie čiastočne potlačené teplotnou kapacitou rozpálenej banky.
|
|
pardón, nejaký škriatok požral diakritiku...
Od: JulkoJ
|
Pridané:
31.10.2022 10:01
...efekt horenia sviečky, čo oči skôr ukľudňuje, ako by im to vadilo...
|
|
Re: vedci typu Matlovič
Od: anonymous2743
|
Pridané:
31.10.2022 13:21
Dat za pulznu modulaciu kondenzator priekazne nie je ziadna velka veda, a normalne led ziarovky to maju, co mozes vidiet napriklad na tom ze ked ich vypnes zhasinaju postupne aj nejake 2-3 sekundy.
Ano, na ziarovke to blikanie az tak moc nevidiet, ale je tam, je meratelne, a 50Hz je dost nizka frekvencia na to aby to oci unavovalo. Samozrejme to nie je nic proti ziarivkam.
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: Klávesnice
|
Pridané:
28.10.2022 22:30
Ako nič, veď hore to ten vúl píše!
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: Bblaa
|
Pridané:
28.10.2022 22:50
Ako nič!
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: ...
|
Pridané:
28.10.2022 22:49
Tazko dojde k zmene, kym ludia co mali prepadnut z fyziky ju omylom dokoncili. Potom dokazu pisat taketo sprostosti.
|
|
Re: PODĽA VEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: siirii
|
Pridané:
29.10.2022 8:52
Bože môj a aj toto má právo voliť a rozmnožovať sa...
|
|
Re: PODĽA PAVEDCOV EM ŽIARENIE MENÍ MOZGOVÉ VLNY A POŠKODZUJE BUNKY
Od: anonymous2743
|
Pridané:
29.10.2022 13:06
Tym Dr. a Prof. by mali byt odobrate tituly, lebo niekto kto je taky ignorant co sa tyka zakladov fyziky, ze nevie ani to ze elektromagneticke vlnenie s frekvenciou nizsou nez ultrafialove ziarenie nema dost energie aby malo ionizacne ucinky, priekazne nema nic pisat a vydavat, a uz vobec nie niekoho ucit za peniaze danovych poplatnikov.
|
|
VYJADRENIE UČITEĽA FYZIKY
Od: pastujem
|
Pridané:
29.10.2022 15:00
Komentár učiteľa fyziky: "Na ionizovanie materiálu potrebuješ nejakú frekvenciu žiarenia, čo vysoké frekvencie spĺňajú, ale nízke frekvencie ich spĺňajú s určitou pravdepodobnosťou pomocou tunelového javu (potrebnú energiu si môžu prepožičať). Žiarivý výkon je rôzny v rôznych smeroch a v rôznych vzdialenostiach (dôležité sú násobky vlnovej dĺžky) a ešte sú tu rôzne odrazy a konštruktívne interferencie. Okrem toho chemické reakcie prebiehajú pri rôznych teplotách rôzne a žiarenie ovplyvňuje pravdepodobnosti, či sa daná reakcia uskutoční alebo nie (natočenie molekúl, vzdialenosti, energetický stav (vibrácie, rezonancie)). Takže napísať, že EM žiarenie vôbec neovplyvňuje človeka zlým smerom je zavádzajúce."
|
|
Re: VYJADRENIE UČITEĽA FYZIKY
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
29.10.2022 17:21
No a potom si to porovnaj so slnečným žiarením, ktoré do teba búši za slnečného dňa asi 1 kW/m² s energiou v okolí 2 eV na fotón. Ionizácia mikrovlnným žiarením s niekoľkými μeV na fotón je jav z ríše rozprávok.
|
|
Re: VYJADRENIE UČITEĽA FYZIKY
Od: anonymous2743
|
Pridané:
31.10.2022 13:54
Jasne, tak kvantovou podivnostou aj auto dokaze prejst malymi dverami ... len s pravdepodobnostou blizkou 0.
Ten na ktoreho reagujem ale spomina realne zdravotne efekty. Ten tvoj ucitel fyziky by tiez mal vediet ze vsetky studie doteraz urobene ukazuju ze jediny vyznamny efekt ziarenia s fekvenciou mensou nez ultrafialove je zvysenie teploty.
|
|
Re: VYJADRENIE UČITEĽA FYZIKY
Od: Kto čítaš rozumej
|
Pridané:
31.10.2022 18:51
EM žiarenie (aj mobily, bluetooth a Wi-Fi) pôsobí fyzické poškodenie buniek, vedci a lekári to vedia a prednášajú o tom po celom svete a varujú ľudí: "Početné štúdie dokazujú, že v dôsledku expozície EM poľu dochádza k poškodzovaniu a mutáciám v DNA - teda v genetickom materiáli, ktorým sme vymedzení ako jednotlivci i ako druh. Usudzuje sa, že mutácie v DNA predstavujú počiatočné štádium rozvoja rôznych typov rakoviny." "WHO oficiálne považuje EM pole - vrátane bežného poľa sieťového kmitočtu a poľa vysokofrekvečného kmitočtu (rádiového) - za možnú príčinu rozvoja vývoja rakoviny." Dr. Martin Blank, cit. z knihy DOBA JEDOVÁ 7 - ELEKTROSMOG.
|
|
Re: VYJADRENIE UČITEĽA FYZIKY
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
31.10.2022 21:12
Link na who dokument by nebol?
|
|
Re: VYJADRENIE UČITEĽA FYZIKY
Od reg.: miggg
|
Pridané:
1.11.2022 13:45
Ludia casto nevedia who studie citat a spoliehaju sa na to, co niekto napisal, ze who tvrdi - podla mna to je jeho pripad... Postoj who je, ze skodlivost EMF ziadna studia nedokazala (resp. studie ju vyvratili), ale pripusta, ze niektori ludia mozu mat "elektromagneticku hypersenzitivitu"...
|
|
Re: VYJADRENIE UČITEĽA FYZIKY
Od: Alcyon
|
Pridané:
2.11.2022 23:07
Je to vyhlásenie IARC spadajúcej pod WHO: EM ŽIARENIE KATEGÓRIA 2B POTENCIÁLNY KARCINOGÉN, linky sú v odkazoch v tomto článku:
https://dopice.sk/nRt
|
|
Re: VYJADRENIE PAVEDCA
Od: anonymous2743
|
Pridané:
1.11.2022 12:03
Nie, pocetne studie dokazuju ze EM ziarenie nesposobuje ziadne fyzicke poskodenie buniek na urovni DNA. Jedine poskodenie je vplyvom teploty, a na to potrebujes viac nez par W.
Ten tvoj Dr. Blank je presne taky rumovy doktor co by mal vratit diplom za propagaciu pavedy.
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
29.10.2022 6:54
Takža kto zrovna z rebríku vymieňal vypálenú žiarovku, mal k dobru 19 sekúnd na narastenie ďalšej ruky, vytiahnutie smartfónu, prečítanie správy a prejavenie radosti z upozornenia. Či v nastajuvšej panike nedošlo k väčšiemu množstvu zranení ako bez neho sa našťastie priekazne radšej nedozvieme.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
29.10.2022 8:24
Ak zrovna sedi babicka v bezpecnom kresle, pipne sms, sa postavi s francuzkou barlou a posuva sa k telefonu...
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: Oponent
|
Pridané:
29.10.2022 8:28
Nepodceňujme to. 100 metrov sa dá zabehnúť za 9,63 sekúnd, čiže ešte je tam aj rezerva skoro 10 sekúnd do tých 19.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
29.10.2022 9:12
Z tých 100 metrov za 9,63 sekúnd sa dá bez poctivej rozcvičky zabehnúť zhruba ďeveď, takže rezerva môže byť vrcholovým atlétom využitá leda na odplazenie sa s dotrhanými šľachami priekazne aspoň spred kolies vozíčkárov.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: radis
|
Pridané:
29.10.2022 11:47
100m ci 9m, aj tak je pozoruhodne ze cez tie rozne detekcne systemy, vyhodnocovanie (mozno aj deep learning pomaha) a dorucenie info k obcanovi je stale zopar sekund, aby sa stihol (mozno) zariadit. Kedysi nebolo ani to.
|
|
Pozor, hlásení :-)
Od: ajtacka
|
Pridané:
29.10.2022 12:31
Pozor, padá omietka :-)
Niečo si prajte :-)
Raketku radšej nie :-)
Ale nejaký fajnšmekrový retrofit, keď zistíte ako funguje trh s prenájmami(a že neustále platiť prenájom a nič nemožno urobiť nie je až tak jedno-jednoznačný trest trstenicou na prdel :-)
A že statika sa dá aj posilniť u existujúcich budov(keď teda v tunajších končinách má niekto paranoju(a keď je ešte samozrejme hypochondricky odôvodnená, tak samozrejme treba ešte zamakať :-))...
|
|
šťanie z nadpisu
Od: edifuckson
|
Pridané:
29.10.2022 14:36
“V Kalifornii smartfóny úspešne upozornili milióny ľudí na blížiace sa zemetrasenie”
tak tu bolo uspesne asi len zemetrasenie.
|
|
ku mne celem, k ivanovi zaady!
Od: Hochbatnice a 3rybe
|
Pridané:
30.10.2022 12:42
ha! toto je desna bosorka!
https://www.birdz.sk/ uploads/_photos /le/a1/ lenkaska1_ 2022-28-10-23-38-08_ c5c14cc821fae046.jpg
|
|
Re: ku mne celem, k ivanovi zaady!
Od reg.: miggg
|
Pridané:
30.10.2022 18:04
Rob nieco... lidl ma este dnes zlavy na naradie...
|
|
kolko ludi ?
Od: qwertyman
|
Pridané:
31.10.2022 7:36
2.1+2.2+0.1=4.4mil ludi. hm california ma 39mil obyvatelov, ak bolo treba upozornit len z hruba polovicu v severnej CA tak to je cca 20mil ... hm ked to zaokruhlime na 5mil tak upozornili len cca 1/8 obyvatelov CA .. otazka je a co ti ostatny ? nie je 5mil malo ? nemalo to pokryt aspon 20mil ludi ? ...
|
|
Spanning tree - loop
Od: Badger
|
Pridané:
31.10.2022 14:41
podla opisu to vypada ze niekto prepojil kabel z jednej zasuvky do druhej a na switchi nebol zapnuty spanning tree.
|
|
japan
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
31.10.2022 16:00
Aj v Japonsku takéto dačo funguje. Ani appku netreba.
|