|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EU regulacie maju vyznam
Od: Vajaj
|
Pridané:
21.10.2022 16:46
Ak by som bol tradicny slovensky vyrobca 8k televizorov etablovany na celosvetovom trhu (napr. ak sa pozrieme na alternativnu budcnost, za priklad si vezmime konglomeraty OTF a Orava), s novou EU regulaciou by som si priekazne poradil tak, ze by som formalne ponukal v krabici s popisom '85" TV Orava Eco s max spotrebou 169 Wattow' realne iba 75" TV s max spotrebou 169 Wattov. A to vsetko za cenu 65" TV a navyse spolu v bundle so soundbarom ETA a 10" listou na TV, ktora virtualne pridava 10" uhlopriecky k formalne deklarovanym.
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
21.10.2022 16:57
Ale k tomu ešte čistiacu handričku Harmasan iba za 9,99 a to sa oplatí!
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: piskovrkacObecny
|
Pridané:
21.10.2022 19:50
chlapci dobre som sa zasmial, dakujem vam
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: rambo4000
|
Pridané:
21.10.2022 18:48
ORAVA a OTF su odpad a nie TV :-D
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: letáčik dúhový
|
Pridané:
21.10.2022 18:57
odpad su tie telky co kupis za par v tescu alebo "jeby" za tri stovky v akciach planea, datartu...
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: lojzika
|
Pridané:
22.10.2022 11:13
Ja mam riešenie a to nekupovat zadne telky. Osobne ziadnu nemam uz 20 rokov a vobec mi nechyba. Staci mi ten grc na 5 minut ked idem k rodicom. Nevidim ziadne pozitiva pozerať sa na propagandu zo stran nasich medii.
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: Sloniik
|
Pridané:
22.10.2022 22:15
Nekupovat zadne telky. A predne telky mozeme? 😀
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: nemanja
|
Pridané:
23.10.2022 1:10
Nie vsetci sleduju na 4K TV iba tzv. "reklamno-odrbavacske kanaly". Poniektori ich pouzivaju len ako zobrazovac, resp. nahradu klasickeho monitora, moznosti je na to v dnesnej dobe habadej...
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: Trolololo
|
Pridané:
23.10.2022 11:27
Vzdy pod podobnym clankom sa objavi aspon jedna osoba, ktora tvrdi ze nema a nepozera telku. Ako by sa niekto pytal. To je ako s veganmi. Ako spoznas vegana? Povie ti to.
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: Mogon
|
Pridané:
25.10.2022 20:14
som hetero
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
24.10.2022 13:59
CRT telky Orava boli nahodou super.
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od: ORAVKA2022
|
Pridané:
25.10.2022 13:05
Jednu taku mame a este ju aj pouzivame..
Obrazovka je Flatron Nokia da sa to pekne precitat
museli sme uz menit kondiky takze som si mohol
pozriet co vsetko robili a co importovali
inak vyhoda CRT je ze moze babka pozerat DVB-T NON HD/FHD
alebo kludne Youtube 360p/480p videa pekne
narozdiel od LCDcka kde by to uz bolo kockate :P
Ta telka ma hadam aj 20-25rokov ukaz mi jeden LCD/OLED/IPS
ktory tolko vydrzi :D
|
|
Re: EU regulacie maju vyznam
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
25.10.2022 13:56
Ak si chcel roztĺkať orechy, potom priekazne™ hej.
|
|
je to blbost
Od: radis
|
Pridané:
21.10.2022 18:13
V miulosti sme tu mali TV ktore mali aj nasobne vyssiu spotrebu a "vsetci boli ok". Teraz sa tu idu ondit nad 169W...
Necheli by nahodou limitovat spotrebu grafickych kariet ?
Ved co ich je co po "spotrebe cohokolvek", oni ju platia? NIE, plati ju uzivatel. To ze EU (citaj Nemecko) si vyrba elektriku z draheho plynu a ohybaju tym cely trh su ich kakadla, nech to neaplikuju na ostatnych clenov... Ja byt vyrobca, napr Samsung alebo LG, tak ich poslem doprdele seriozne.
A v konecnom dosledku na to aj tak doplati spotrebitel...
|
|
Re: je to blbost
Od: nekroknedla
|
Pridané:
21.10.2022 18:22
dobry napad! graficke karty a blbeckovia v hrach
|
|
Re: je to blbost
Od: ...
|
Pridané:
21.10.2022 18:37
Politik doma TV ma, ale pochybujem, ze herny PC, takze sa neobavam nejakych restrikcii v blizkej dobe, ale na druhej strane vyssi vykon a nizsia spotreba je vzdy dobry krok.
|
|
Re: je to blbost
Od: Dr. Grg
|
Pridané:
21.10.2022 19:28
Uz riesia aj obmedzovanie spotreby graf. kariet, pomocou ovladacov maju byt locknute na urcitu spotrebu...sice zatial o tom len kecaju, ale ....
|
|
Re: je to blbost
Od: ...
|
Pridané:
21.10.2022 19:39
daj link
|
|
Re: je to blbost
Od: Diler-nezdviha
|
Pridané:
21.10.2022 19:41
Prestan fetuvat, zober radsej loptu. A dopinkas sa az do CERNu
|
|
Re: je to blbost
Od: ...
|
Pridané:
21.10.2022 19:50
radsej novu grafiku
|
|
Re: je to blbost
Od: bambulkovic
|
Pridané:
21.10.2022 19:51
cakam na doanie mojej novej RTX 4090
|
|
Re: je to blbost
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
22.10.2022 14:17
A naco? Podla pripravovaneho nariadenia EU bude musiet Nvidia limitovat vykon na uroven 1060.
|
|
Re: je to blbost
Od: ...
|
Pridané:
22.10.2022 19:04
no ved daj link
|
|
Re: je to blbost
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.10.2022 9:23
Byrokracia EU tak nefunguje.
|
|
Re: je to blbost
Od: ...
|
Pridané:
24.10.2022 17:26
Chapem, tazko ti je teraz ten vymysel nejako podlozit.
|
|
Re: veru je to blbost
Od: anonymous2743
|
Pridané:
23.10.2022 14:48
O tom dost pochybujem. Ale keby tak chceli zakazat tazenie niektorych narocnych kryptomien, to by zmysel priekazne malo ...
|
|
Re: veru je to blbost
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.10.2022 9:23
Uz nejaky ten piatok nema zmysel tazit kryptomeny pomocou GPU, postaral sa o to trh, nie EU. Urcite si si vsimol, ze dostupnost grafickych kariet sa podstatne zlepsila.
|
|
Re: veru je to blbost
Od: anonymous2743
|
Pridané:
24.10.2022 11:13
Postaral sa o to priekazne 'trh' prostrednictvom zakazu tazenia kryptomien v Cine, a koncom minuleho roka aj kompletny zakaz obchodovania.
Nasledne to zaklincoval americky FED a ECB zdvihnutim urokovych mier, koli rastucim cenam sposobenym Ruskou vojnou, co sposobilo ze 'investori' uz neboli tak ochotny nechat peniaze v rizikovych spekulaciach.
No a par mesiacov dozadu to dokoncil krach krypto'meny' ktora slubovala ze bude stabilna lebo bola naviazana na ten spinavy a nestabilny americky dolar. A ten krach bol sposobeny tym ze ich niekto shortnul (teda stavil na ich pad), co sposobilo paniku a run na banku za ktory by sa nehambila ani klasicka banka z 19 storocia.
Uplna nadhera. Teda bola by to uplna nadhera, a krasna lekcia makroekonomiky pre blbcov co do toho 'investovali', keby na tom netratili obycajny ludia, zatial co velke hedge fondy sa na tom dobre nabalili.
|
|
Re: veru je to blbost
Od: asistentka
|
Pridané:
24.10.2022 17:13
Pri takomto druhu investicie, je potrebne si uvedomit, ze ak ma niekto zarobit x penazi, tak niekto iny musi tych x penazi stratit.
A vzdy zarobi najvacsi hrac na ukor chudakov, ktori uverili kampani, ze sa stanu bohacmi...
Je to smutne, ale taka je realita.
|
|
Re: je to blbost
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
23.10.2022 16:55
Ak sa nemylim, tak ASUS TUF Gaming ma v defaulte v ovladacoch nastavenu nizsku spotrebu aj vykon, ktory sa navysuje iba pri urcitych hrach, kde preukazatelne to robilo problem.
Uzivatel si moze tuto fjucuru vypnut a bezat na full klasika stale, ale vacsina o tom netusi a tak ani nemeni tieto nastavenia (a je vlastne aj spokojna, ze im zbytocne nezohrieva PC izbu a nefunia fafrniky).
|
|
rok 2030
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
21.10.2022 18:17
tabulky , tabulky, ...
a čo stresujete?? kým to bude štandartom v každej domácnosti, aj u poskytovateľa technológia pokroči a aj 8K bude mať TV spotrebu kategórie A++++++++
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.10.2022 20:22
Len v trhovej ekonomike je už z definície štandardom, že je všetkého, vrátane energií, dostatok, takže je možnosť rastu garantovaná a iný štandard tam už priekazne jednoducho vložiť nejde.
|
|
Re: ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: nemanja
|
Pridané:
23.10.2022 1:16
Tisickrat nic umorilo aj brontosaura, nieto este bezneho DSL lusera, co ma oci ubolene od toho tvojho "zaklinadla"...
|
|
plnšia moletka aka tlstá 80kilová veleryba
Od: Virgil Abloh
|
Pridané:
21.10.2022 19:39
kokot šak kupim na Amazone. ja som z SK shopov nič nekupoval ani nepamatám. čo ti jebe? more gdo by podporoval vyjebaného zeleného panáka šak tam len ojebávajú zákaznika.
|
|
Re: plnšia moletka aka tlstá 80kilová veleryba
Od: AlAlíček
|
Pridané:
21.10.2022 19:44
Ty si neni jebnuty, alza je fajn obchod, ale umele kokoty tam asi nemaju. Tak preto ten Amazon?
|
|
Re: plnšia moletka aka tlstá 80kilová veleryba
Od: testerovac
|
Pridané:
24.10.2022 10:35
Alza ma najlepsi filter produktov spomedzi slovenskych e-shopov...asi jediny dovod preco tam vzdy zavitam a nakupim napokon niekde ine.
|
|
tovar
Od: Kelišovie
|
Pridané:
24.10.2022 14:30
PC veci a elektroniku kupujem zásadne v kamenných obchodoch. Vidím, beriem/neberiem a ešte mám aj o kus lepšiu cenu, vzťahy a podobne. A najmä si tovar sám a nedotknutý v bezpečí odnesiem. Žiadne reklamácie, omyly, zámeny, alebo čo ja viem čo...
|
|
vsetko naj
Od: gratulant
|
Pridané:
21.10.2022 20:14
dnes má meniny Uršuľa
|
|
Re: vsetko naj
Od: nemanja
|
Pridané:
23.10.2022 1:19
Hej, ta celkom "sympaticka" tetuska z Bruselu...posielame klasicke ziarovky a rovne uhorky k tomu... :-)
|
|
O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od: Lyta ZkrachZneuzNasranAChudobna
|
Pridané:
22.10.2022 0:04
Ad.Teplaren - odvcera to kvalifikovali jako, spada to pod paragraf, teroris.cin, terorismu's
Btw.preco nebolo jako terorismus stihane aj take pripafy, napr.jako ta 2-resp.3nasobna vrazda vdovy, a jej 3 mladych dcer, co nahodne spachal nejaky random drban, po tom, co ho sprievodca,-kina vyhodila z vlaku, na tamojsej najblizsek zastavke..
..abo Spartakiadny vrah,
abo pripad Hepnarova.. (hoci, well, ona za to vyfasovala aj patricny, NORMALNY, T R E S T!!!, takze tam som plne u-spokojeny, tam nemozem povedat nic proti.. )
..abo, proc se jako cin terorismu, neposudzuje, neklasifikuje, aj ten 8x -vrah v bmw, co na Zochovej zabil tyych studentov? ?
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od: Lyta ZkrachZneuzNasranAChudobna
|
Pridané:
22.10.2022 0:08
..ba toho, praveze, ste aj pustili na slobodu, uplne pre-pustili na slobodu..
Pseudo- humanisti, bruselski, negro-filni, ISLAAAAMO-filni, libtardski, sorosovski..
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od: peterse.
|
Pridané:
23.10.2022 1:40
JJ a teraz si predstav, že pseudo-humanisti moskevski v pravoslavii-ruskej islamistickej púšťajú na slobodu aj kanibalov.
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
24.10.2022 10:55
Pretože to terorizmus nebol, rovnako ako to nebola ani vražda.
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
24.10.2022 12:16
Vo vrutkach rovnako postihnuty pacient nozom odvalil zastupcu a dorezal par deciek. To preco nebol terorizmus? Nevidim tam velky rozdiel...
Rovnako ako ked decka zabije bratislavak ci dochrame oravak. Bratislavak sa do basy dostane az v druhom kole ...
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od: asistentka
|
Pridané:
24.10.2022 17:18
..a navyse klasifikacia ako teroristickeho cinu podporuje pozitie velkeho mnozstva alkoholu, aby to zabijanie slo lepsie..
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.10.2022 15:00
To akoze naozaj? Nevidis rozdiel medzi vrazdou cloveka s ktorym mal vrah osobny spor, z chvilkovej sprostosti alebo sialenstva, a cielenou planovanou vrazdou nahodneho cloveka z nenavisti k casti spolocnosti, ktora ma ucel ju zastrasit?
To potom mozeme povedat ked moslim zabije kritika napr. iranskeho 'duchovneho' vodcu, ze priekazne ide iba o obycajnu vrazdu, a nemali by sme moslimov za to kritizovat.
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.10.2022 15:08
Pozrel som si ten pripad vo vrutkach, a tam islo o opiteho cloveka ktory sice obet nepoznal, ale s pravdepodobnym sexualnym motivom. V jeho pripade asi to sialenstvo nebude len chvilkove ... Cize ano, zavazny cin vrazdy, ale nema teroristicky motiv.
Terorizmus je vrazda z ideologickych dovodov, je to forma sialenstva co sa zvykne sirit, a pokial nie je rychlo a tvrdo potlacena dokaze znicit sudrznost spolocnosti, pripadne sposobit dominanciu tej ideologie. Je to presne to co robili nacisti (a v mensom aj komunisti) pred tym nez sa dostali k moci.
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
25.10.2022 18:34
Vo vrutkach to bola skola kam chodil, takze ucitela asi poznal osobne.Nenavist voci skole kde ho sikanovali. O teroristu z teplarne sa starali 2 psychologovia roky. Ak by trafil na hegera, ma smolu heger. Aka tu bola ideologia? To liberal sulik chcel zneuzit na presadenie niecoho, co bolo nad ramec koalicnej zmluvy, pricom uz z koalicie vystupil. Chce podporit 3 pad vlady a navrat smerovlady. Ako by si v tomto pripade hodnotil jeho sudrznost? Ak nepodpori zaborskej protipotratovy zakon ,nie je to podpora vrazdy z ideologickych dovodov? Nie je sulik terorista?
|
|
Re: O roznom a rozdielnom klasifikovani trestnych cinov
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.10.2022 17:42
Asi hovorime o inom pripade co sa tyka tych vrutok.
Ludia sa pohadaju a niekedy aj pozabijaju. Je to, zial, priekazne normalny stav ludstva. U jednotlivca sa neda nic urobit nez ho riadne potrestat, prip. ak je nenapravitelny izolovat od zvysku spolocnosti.
U ideologickej vrazdy je osoba vraha uplne bezvyznamna. Ten vrah spachal samovrazdu, znamena to ze ostatni prislusnici mensiny su uz v bezpeci? Nie. Kde bol jeden vrah, najdu sa dalsi.
Terorizmus funguje masovo. Vecsina ideologov zostane len pri slovach. Mensina z nich sa uchyli aj k zlocinu - napadnutia, bitky, nicenie majetku a podobne. A mala mensina z nich je dostatocne debilna aby to doviedla az k vrazde. Trest ale musi odstrasit celu tu skupinu.
Takze ked napriklad imam v Irane vyhlasi fatwu proti spisovatelovi, vinny nie je len ten vrah co ho bodne nozom, ale hlavne ten co toho vraha nasmeroval, a nebezpecni su vsetci prislusnici tej sekty. Pardon, nabozenstva. Tak je to aj v pripade z teplarne.
|
|
Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.10.2022 11:03
Zachvilu si budete musiet kupovat co2 povolenky.
S Eu na vecne casy a nikdy inak.
Diktatura sa blizi pomalicky salamovou metodou.
Udavaci budu number one v novej Eu.
Dejstvo za dejstvom.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
22.10.2022 14:19
Jasne, ved chcel by si kurit drevom, ked plyn alebo elektrina nie su? No tak to ti bruselski sudruhovia spocitaju, kolko co2 vypustis, aby si radsej mrzol.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: asistentka
|
Pridané:
24.10.2022 17:21
Je potrebne pouzivat aj ine zdroje informacii, ako tie, ktore su za ucelom masirovania mozgu.
Pred 150 rokmi sa uvadza na tejto planete uplne rovnake mnozstvo co2 ako je dnes. netreba verit vsetkym sprostostiam, co do vas hustia, najlepsie neverit nicomu..
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
24.10.2022 17:40
A to co sa popalila ropa a uhlie sa ako presne vykompenzovalo?
|
|
Re: Solidny vykon
Od: !jupiii
|
Pridané:
25.10.2022 0:56
V tom obdobi bolo na Zemi v priemere teplejsie. Naakumulovane co2 v koraloch sa z oceanov uvolnilo do vzduchu a sucasne vyssia sopecna cinost.
Nebolo potrebne ani palit tie drobnosti ako plyn a ropu.
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
25.10.2022 6:36
Takze pred 150 rokmi nie je rovnake co2 ako dnes?
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: miggg
|
Pridané:
25.10.2022 9:34
Neviem, ci je tvrdenie o rovnakom co2 pravdive, ale okolo r. 1880 bolo uhlie najvacsi zdroj energie a vtedy asi filtre v kominoch vo fabrikach nemali...
|
|
Re: Solidny vykon
Od: EUuuu
|
Pridané:
22.10.2022 15:10
EU je to najlepsie, co nas mohlo postihnut
|
|
Re: Solidny vykon
Od: Ser_Gej
|
Pridané:
22.10.2022 18:50
Chod si dať zabudnutú tabletku a potom piš komentáre, ale pobavilo....
|
|
Re: Solidny vykon
Od: spyje
|
Pridané:
22.10.2022 20:13
Bohužiaľ má pravdu. Nebyt EU nemôže odtiaľto človek tak ľahko vypadnúť. EU dá šancu na dôstojný život aj ľuďom, ktorí sa nenarodili v rodinách oligarchov a funkcionárov a podobných stredovekých a komunistických sociálnych prežitkov.
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
22.10.2022 20:26
Nie je to skôr tak, že že im EU dá šancu priekazne akceptovať jej predstavu pojmu dôstojný život ľuďí, ktorí sa nenarodili v rodinách oligarchov a funkcionárov a podobných stredovekých a komunistických sociálnych prežitkov?
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
23.10.2022 14:55
Nie, pretoze ak by to nebola aj predstava tych ludi, tak by priekazne nechceli emigrovat do EU, ale vybrali by si radsej emigraciu do niektorej z 'vychodnych civilizacii' ...
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.10.2022 9:28
Ono to moze byt pre niektorych rusofobov sok, ale Ruska federacia je aktualne pre imigraciu cielova krajina #4, cim predbehla napr. UK, Kanadu alebo Australiu.
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
24.10.2022 11:23
Vsimol si si ze ziadna z tebou spomenutych krajin priekazne nie je v EU? Emigrovat do nich je sakra tazke, lebo si nechcu pustat do krajiny necivilizovanych primitivov, ako napr. arabov, negrov, a slovanov ...
A su do tej ruSSkej imigracie zapocitany aj Ukrainsky civilisti ktorych uniesla ruSSka armada? A specialne deti z okupovanych oblasti?
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
24.10.2022 12:06
Mohol by si prosim uviest vlastnosti tych civilizovanych nech mam predstavu o com hovorime?
Inak kdesi som zachytil informaciu ze imigraciu do uk po brexite namiesto europanov nahradili pakistanci. To je ziaduci trend?
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.10.2022 15:30
Ziaduci? Iste ze nie. Ziaduce (podla zastancov brexitu) priekazne bolo aby tam neboli ziadny imigranti. Povedome, nie?
No a vlastnosti civilizovanych narodov su napr. schopnost sa zorganizovat (lebo spolocnost nie je rozdelena na my vs. oni), dodrzovanie a dokonca aktivne vynucovanie zakonov a pravidiel (lebo su minimalne a nikoho neutlacaju), slusne spravanie aj k ludom co sa ti nepacia, nevykrikovanie po nich na ulici, a uz vobec nie napadanie (napr. homosexualov drziacich sa za ruky).
Cudoval by si sa, ale mimo slovanskych narodov je toto samozrejmost. Mozno by sme to mohli tiez skusit ...
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
25.10.2022 17:57
Zakon je z principu obmedzenie ktore utlaca a stanovi hranice. Schopnost zorganizovat sa a zatvorenie hranic pri korone dal matovic, co nemci ci francuzi ani netusili ze co robit. Minimalne zakony co su v anglicku platne este aj z roku 1750? Dolu pises ze im vadia hlucny slovania ako nam cigani z osady... Rovnako slusne spravanie a tu rozdiel nevidim. K slusnemu spravaniu k ludom co sa ti nepacia si pozri si neake videjko s feministkami.... S no go zony tu na slovensku zatial este v rozsahu civilizovanych narodov nemame.
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.10.2022 18:02
No go zony vznikli prave preto lebo si napustali do krajin necivilizovanych. A medzi nimi su zial aj slovania.
Iste, 'feministky' typu co popisujes za civilizovane tiez nepovazujem. Ale tych je iba zopar. Porovnaj to u nas alebo v Polsku s katolikmi.
Liberalny zakon obmedzuje iba na zaklade nutnosti. Napr. v cechach ked ti da policajt pokutu za rychlost, mozes sa branit na spravnom sude ze ta znacka tam nema co hladat lebo neplni spolocensky ucel. O tomto hovorim.
Zakony co nezmyselne utlacaju, bez toho aby to bolo dokazatelne spolocensky nutne, ludia vnimaju ako nelegitimne, a nie len ze ich odmietnu dodrziavat, ale potom budu skepticky aj k ostatnym zakonom. Z tohto vznika bordel.
Ako napr. u nas na Slovensku. Kto si u nas robi tazku hlavu s porusenim zakona? Porovnaj to napr. so Svajciarskom. Skus tam prilepit zuvacku niekde alebo na cestu odhodit ohorok. Nie ze policajti striehnu, ale obycajni ludia co to uvidia ta nahlasia. Lebo taky bordel v krajine nestrpia. To je zdroj poriadku.
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.10.2022 12:15
No imigranti sa nehrnu do EU ako takej, oni sa hrnu do Nemecka, kedze "wir schaffen das" a dostavaju tam vacsie davky, ako si napr ti tvoji "necivilizovani primitivi" dokazu zarobit v nemeckych montovniach vo vychodnej Europe. Nemecko je jedina EU krajina v danom rebricku pred RF (dalsie dve su USA a Saudska Arabia).
A neber tie drogy, ruska armada nikoho neunasa. To ale fetaci a ini degenerati nevedia pochopit, lebo nechapu svet okolo seba.
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.10.2022 15:39
Ruska armada nikoho neunasa (napriek svedectvam ludi co sa im podarilo ujst), a ani nikoho nemuci, neznasilnuje a nevrazdi bezbrannych civilistov (Buca, Irpin, ... akiste neexistuju).
A takisto Cina sa slusne sprava k Ujgurom, v Bielorusku volby neboli sfalsovane, v Afganistane si dievcata co chceli ist do skoli naliali kyselinu na tvare sami, a isty pan Hitler bol ludomil a akiste nemal nic proti Zidom, a kto tvrdi opak by mal prestat brat drogy.
Teraz uz tie vyjadrenia Kotlebovcov priekazne davaju zmysel ...
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: ty si riadne múúúdry
|
Pridané:
24.10.2022 14:49
kamarát teba by som chcel niekedy stretnúť osobne.. idem brúsiť boxer ;)
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.10.2022 15:14
Vdaka za nazornu ukazku priekazne slovanskej civilizovanosti.
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: ujujuj
|
Pridané:
24.10.2022 14:52
veru! necivilizovani slovania boli vzdy problemom vsetkych historiografov a celkovo oyvateľov z vyspeých národov :D
|
|
Re: ultraradikalny špecifiknácizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.10.2022 15:20
Neviem o historiografoch, ale ano, vo viacerych zapadnych krajinach priekazne nemaju Rusov, Srbov, Poliakov, Chorvatov, a ano ani Slovakov a Buhlarov prilis v laske.
Su totiz prilis hlucny, hasterivy, neslusny, neschopny a drzy. A v niektorych pripadoch aj nasilnicky. Znie ti to povedomo? Toto je presne to co si my myslime o Romoch ...
|
|
Re: Solidny vykon
Od: peterse.
|
Pridané:
23.10.2022 1:43
To jedine co sa v EU uplne velmi vzdialene podoba na diktaturu je momentalne akurat tak orbanovske madarsko. Na skutocne diktatury typu Severna Korea, Rusko, Syria a pod. sa ani zdaleka nechyta.
|
|
eu zakony
Od: truhlik3
|
Pridané:
23.10.2022 9:04
komu sa nepaci v eu, nech ide do ruska alebo do ciny, alebo kdekolvek inde. k tym televizorom - na sk ziadne media pre 8k nie su, takze problem iba ti ktori chcu 8k lebo sa chcu ukazovat ze na to maju. zvysovat jas podsvietenia kvoli malym bodom v maske led matice je principialne zle, zakze zakon je spravny, treba zmenit technologiu. treba OLED.
|
|
Re: eu zakony
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
23.10.2022 11:44
To je myslenie. Ked sa to cele otoci a z Eu sa stane jeden velky paskvil s despotickymi politkmi, ktori ti budu hovorit ako casto mas stat a srat a nasledne ako si mas vytret rit a ine dobrotky a ty budes kritizovat Eu... Poslem ta tiez do Ruska alebo Ciny.
Ty mas potrebu sa ukazovat? Vsetci okolo teba sa ti neustale chvastaju co maju? Inak si to neviem vysvetlit.
Preco ti nestaci 128kb.
|
|
Re: eu zakony
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
23.10.2022 11:45
Alebo 360p lcd telka.
|
|
Re: eu zakony
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.10.2022 13:50
Neda sa vyhoviet vsetkym, vzdy bude niekto komu eu a jej zjednoteny trh a mena nebude vyhovovat a bude to kritizovat... Ale tiez bude vela ludi ktorym to bude vyhovovat - napr. ja... A tiez bude vzdy niekto, kto si mysli, ze ma dokonaly odhad a vie koho je viac a teda co je pre "nas vsetkych" lepsie...
|
|
Re: eu zakony
Od: anonymous2743
|
Pridané:
23.10.2022 14:57
Zrovna tu zjednotenu menu by som moc nechvalil ...
Ale v ostatnom mas priekazne pravdu.
|
|
Re: eu zakony
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
23.10.2022 16:56
Zjednoteny trh a mena je v poriadku, ale v poriadku nieje, ked akasi komisia a niekto nad nou diktuje ostatnym co robit a ake zakony a vyhlasky maju prijat. Co kto kolko a ako ma vyrabat. Kolko ma co mat aku spotrebu a pod.
To nieje zjednoteny trh, ale diktat.
Je normalne a fungovalo to aj bez Eu, ze staty medzi sebou obchodovali. Na tom nieje nic zle.
|
|
Re: eu zakony
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.10.2022 18:31
Ale svet nie je koleso stastia, ze si budes z vykladu vyberat furt len cukrovinky cierny princ. Vsetko ma dobre aj zle stranky... Lebo dokonalost neexistuje (v nasom svete, nechcem sa nikoho dotknut, aby ma sv. Peter pri brane neotocil)
A staty medzi sebou mozno obchodovali, ale malym rybam sa velmi zjednodusil svet pri zahranicnom obchode. Ziadne prepocitavania, ziadne kurzove straty, je to pre mna ako keby si to kupoval Jozo odvedla...
|
|
Re: eu zakony
Od: Fanatixx
|
Pridané:
23.10.2022 15:59
Rozumieš tomu ako hus pivu! OLED TV majú vyššiu spotrebu ako LCD! Ale čo by ti každý nevzdelaný libtard kvitoval, že si do komentu zamontoval propagandu!
|
|
rsthstrhtrshrt
Od: rthrtshtrh
|
Pridané:
23.10.2022 20:18
pozdravuje vas moja 50" plazma s 380W ak je tam biely clovek na obraze...
|
|
Re: rsthstrhtrshrt
Od: ...
|
Pridané:
23.10.2022 20:38
nejaky maly TV nie ?
|
|
Re: rsthstrhtrshrt
Od: Jaaasom
|
Pridané:
23.10.2022 21:09
Pre úsporu energie budeš od budúceho roka pozerať iba filmy s čiernymi ľuďmi.
|
|
patenty
Od: Kšeliš
|
Pridané:
24.10.2022 14:35
Však nech je obrazovka zároveň aj fotovoltaický panel.
|
|
Re: patenty
Od: Jaaasom
|
Pridané:
24.10.2022 16:03
A dáš pre ňu zrkadlo, tým bude sama na seba svietiť a vyrobí si dostatok energie na svoju prevádzku. Tým je telka poriešená, a ani ju netreba dávať do zásuvky.
|
|
Milujem Alzu na haloween idem prezlečený za Alzáka
Od: Klubadura Grepex
|
Pridané:
25.10.2022 18:59
A pritom stačí zlacnieť OLEDy. Keď neviete kam s konopí spýtajte sa ma. Mám riešenie na každé išjú.
|