neprihlásený Štvrtok, 1. decembra 2022, dnes má meniny Edmund
Tesla dosiahla rekord v počte vyrobených aj dodaných vozidiel

Značky: Tesla Motors / Tesla

DSL.sk, 3.10.2022


Automobilka Tesla naďalej zvyšuje svoju produkciu elektromobilov a v treťom štvrťroku opäť dosiahla rekordný počet vyrobených aj dodaných elektromobilov za štvrťrok.

Vyplýva to z oznámenia spoločnosti.

Tesla vyrobila 365.9 tisíc vozidiel, z toho 346 tisíc vozidiel Model 3 a Y a 19.9 tisíc vozidiel Model S a X.

Spoločnosť dodala 343.8 tisíc vozidiel, z toho 325.2 tisíc vozidiel Model 3 a Y a 18.7 tisíc Model S a X.

Pred rokom v Q3 2021 spoločnosť vyrobila 237.8 tisíc a dodala 241.3 tisíc vozidiel, v druhom štvrťroku tohto roka vyrobila 258.6 tisíc a dodala 254.7 tisíc vozidiel.

Doterajšími rekordami bolo 305.8 tisíc vyrobených vozidiel v Q4 2021 a 310 tisíc dodaných vozidiel v Q1 2022.

V celom minulom roku Tesla vyrobila celkovo 930.4 tisíc a dodala 936.2 tisíc svojich elektromobilov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Orion dnes opustí orbitu Mesiaca a začne sa vracať na Zem
Doterajšie eID sa budú dať na podpis používať asi iba pol roka, podpora bude zrejme slabá
Stanica Trojka skončila
Smartfóny komunikujúce aj cez satelity budú bežnejšie, ďalší avizovaný na prvý štvrťrok
Smartfóny s novým ochranným sklom Gorilla majú prežiť pád na betón
UPC vo vianočnej akcii sprístupní všetkým zákazníkom 45 staníc
Let's Encrypt vydala tri miliardy SSL / TLS certifikátov
Nový satelit rozložil veľkú anténu pre mobilnú sieť z vesmíru, astronómovia protestujú
Skylink cez Vianoce sprístupní všetkým zákazníkom päť staníc
Marketingové volania je už možné zablokovať pridaním čísla do štátneho zoznamu


Diskusia:
                               
 

Teslu do každej slovenskej domácnosti !
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Teslu? Auto, ktore nezvladne trasu Bratislava - Poprad, pretoze uz za Zilinou musis nabijat. A ked, tak stat dve hodiny na pumpe a cakat kym sa mi auto dobije. Kym cavo s Teslou nabija na pumpe tak dve hodiny a cez PDA si pozera diskusie na DSL.sk, ja pridem s Dusterom, natankujem a idem prec. Elektricke auto je uzasna vec, vhodna pre penzistou co v ramci dediny idu do kostola, do CBA potravin, na obecny urad a po Bozenku do mesta ked pride.
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

Pre dôchodcu tak maximálne Shandong Yunlong Eco Technologies Co., Ltd. a nie nejaká Tesla.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

a načo sa trepeš do Popradu ???
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

Napriklad tam idem na vylet? A to je presne to, preco nechcem ani elektricke auto, ani hybrid, ani vodikove auto ani auto na hnoj a co ja viem co.
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

Napr. ŽSR sa silí, že ako rýchlo prídu s "vlakom" z Paštekárne do Košec. Aj za cenu vypustenia takých zastávok ako sú Piešťany či Nové Mesto nad Váhom. Jebe im načisto a pritom je každému u prdele, či príde do Košec o 10 minút skôr alebo neskôr.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Máš pravdu, pri ŽSR, priekazne, stačí len to "príde."
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nuž, tesla nie je pre socky ...
Dojazd je 400+ takže kľudne dáš aj ba-ke za ideálnych podmienok, nabíjanie z 10 na 80% tak max 30 minut a prejdeš dalších min. 300 km

nuž ale kto chce psa biť, palicu si nájde, však?
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

400+*

* bez klimy, na spotrebu, dole z kopca
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

písal ideálne podmienky!! takže si zabudol s větrem v zádech ;)
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

z BA do PP je to do kopca, vyskovy rozdiel je vyse 800m ...
Z PP do BA by to mohlo ist teoreticky zadarmo.. :-D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"nabíjanie z 10 na 80% tak max 30 minut a prejdeš dalších min. 300 km" ==== hej a bateria mi odide do roka. Tesla nie je pre socky to mas pravdu, clovek, ktory ma peniaze, si taku hovadinu nekupi.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

Nuz, zijem v jednej z najbohatsich krajin sveta a kazdy, kto tu ma peniaze, ma bud Teslu alebo elektricke Porsche.
Nabijas vecer doma, cez den jazdis za 0 nic a tak dokola.
Ja Teslu nemam (chudobny pristahovalec z vychodnej Europy...), ale elektro auto mame a je to pohoda, vratane cesty na Slovensko, alebo do Pariza.
Nabijanie nie je zanedbatelne, to je absolutna pravda, ale zas to nie je ani nijaka tragedia. Vacsinou, kym sa deti vycikaju, je nabite viac, ako treba.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To máš celú škôlku so sebou??
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

A teraz tu o cervenej karkulke. Daj aspon nejake fakty kde to citas tieto haluze
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bolo par real-life testov a Tesla 3 dopadla s dojazdom ako konkurencia s porovnatelnou kapacitou baterky.

T.j. sa potvrdilo, ze Tesla s dojazdom iba viac odrbava.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To o com taras preboha. Supercharger je na severnej pri liptovskom a na juznej trase pri zvolene. A nabijas 25 min cca …
Odpovedať Hodnotiť:
 

To asi nevieš, že jediný supercharger, ktorý sa ráta je namontovaný pod kapotou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tesla presla z BA do KE na jedno nabitie uz v roku 2014 ale este o 8 rokov neskor to tu bude niekto tvrdit. Boze moj. Dokedy?

http://4ty.me/zgxbjv

A to uz ani nebudem spominat, ze uz ktory ch*j meria kvalitu auta podla dojazdu? Drviva vacsina ludi nejazdi take dlhe trasy bez zastavky na kavu a obcerstvenie pri ktorom sa da nabit za 20min. To jazdia taki lacni blazni na Dacii co tu budu vykrikovat hluposti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak. To JAZDIA taki lacni blazni na Dacii, kdežto s pribúdajúcimi automatickými systémami sa už nakoniec priekazne len vozí vo vozidle.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pre porovnanie Ford predal len 30000 elektrických v roku 2021. To je 11x menej. Toľké roky bojovali proti elektrickým vozidlám až ich to nakoniec dostalo, tak im treba.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

A čo ich a kam dostalo?? Proste spaľovacie motory skončili niekde pri 40%-ej účinnosti a elektroauto má koľko 75% Tipujem že viac nemá, lebo energiu čo vkladáš do batérie, vkladáš cca 1,25-1,4x väčšiu + nejaká účinnosť motora, straty v meniči a podobne...
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Elektroauto s ucinnostou pod 80% - mozno Hummer...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A čo si myslíš, že koľko je tá účinnosť???
Odpovedať Hodnotiť:
 

súčasný koncept elektro áut je ma smiech ako e formula
Dovezú generátory nalejú palivo vyrobia elektriku a potom nabijú e formulu a tvária sa že jazdia na elektriku. To môžu naliať palivo do formuly budú menšie straty. Kým vyrábame elektriku z fosilných palív tak je to menej ekologické ako jazdiť priamo so spaľovacím motorom.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

A aj tých pár áut co predali sťahujú kvôli problémom s baterkou (nafukne sa, skratuje, skape, ideálne stratíš náhon za jazdy...).
A ak nie zrovna toto, tak sa im poláme zadná náprava.
Bonusovo sa ani nedozvieš, či máš OK tlak v gumách a budeš jazdiť na defekte.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Tym "par", myslis ten milion rocne co vyrobia?
Ved uz vyrabaju skoro viac aut ako BMW!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aktuálna nábehová krivka EV pre Fordíka je, globálne, 600K v 2023, 2M v 2026...

Trochu si sa netrafil...

Odpovedať Hodnotiť:
 

Clovek, ktory vlastni elektricke auto by sa mal hlasit v blazinci.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ideálne pre ženu na nákupy do tesca.
Mala mrdka za 2500 eur, solar trafí za 1500.
Dojazd bez väčších investícií 80-100k km.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

v podstate máš pravdu, len by som ťa poopravil, hovoríme predsa o elektromobiloch..
malá mrdka za 45000 eur... atď, ostatné platí ako píšeš ;)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ano, ale ked si "povolanie syn" tak tatovi predsa nerobi problem kupit mrdku za 45k :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ta, hádam 145tyček si myslel. Keď má Fero za 144k, hádam nebudem menší syn.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

syn to má iné, samozrejme, ten nemusí rešpektovať zásady racionálneho spotrebiteľa.. ale takých kokosov, ktorí kúpia žene takúto malú pikovinu za 45k je vo svete naozaj málo..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kurwa, zabudol som, kde bývam:
Jinpeng D90. 2600 eur.
Saige4. 1600 eur.
+zelená daň z batérie
+daň na opravu ciest
+prirážka na špecifický trh
+daň pre bohatých (chudák nekupuje nové auto)
+dph, clo, administratívne a správne poplatky
+daň z mazív a aditív (aby aj prihlásenie išlo ľahko)
+daň zo závisti susedov, že musia pozerať na nové auto
+daň z pohodlia, lebo sa všade zmestíš
==
45000,--
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To si mohol zene kupit elektricky vozicek co maju vo Walmarte. A nie somara robit zo seba pred celou ulicou.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Zas až tak tlstá nie je...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Prečo už roky nie sú v autách technológie, aby sa nestalo to čo včera v Paštekárni?! Že nejaký opilec - debil, zrazí doslova ešte decká?!
A včul sa bude na čo vyhovárať, budú mu "kamaráti" pomáhať? Ako spochybniť vyšetrovanie, dôkazy a čo ja viem ako všelijako sa vyhnúť trestu? Toho by do odsúdenia ani nemali ani na sekundu prepustiť z policajnej cely.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Lebo "ja sa nenechám obmedzovať Bruselom a nejakými technológiami! Žiadny limiter, žiadne čítanie značiek! Žiadne čipy!" a tak podobne
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Na alkohol v dychu. A čo má s tým Brusel či EÚ?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Presne to isté včera vravel ten ožratý. Žiadne limity na rýchlosť, alkohol, žiadne dopravné značky. Nikto ho nebude obmedzovať v zabíjaní chodcov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmmm... diskusia sa až povážlivo začína nakláňať k vynáraniu otázky, načo je vlastne tlupa abstinentov, ktorý sa i voči opitému zmôžu len na protiargument, že odstránenie limitov by potenciálne asi podľa niektorých nedokázaných predpokladov mohlo viesť k zníženiu bezpečnosti, keď im týpek práve predviedol výšku bezpečnosti s priekazne zavedenými limitmi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podľa nových progresívnych pravidiel, priekazne, učiť niekoho nepiť a nejazdiť nie je v súlade so zásadami ochrany ľudských práv. Potrebné je vzdelávanie chodcov, aby sa nehádzali pod kolesá, a, svojím správaním tak negatívne neovplyvňovali právo jazdy.

Nezabúdaj, že právo chodca, k skočeniu pod kolesá idúceho automobilu, končí tam, kde začína právo šoféra na ničím a nikým nerušenú jazdu.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Neboj sa, sú aj abstinenti ktorí majú páky, bude sa fúkať do auta a budú sa brať autá namiesto vodičákov. Keby si ty zomrel na ich mieste tak by si ináč písal.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Že sa budúcnosť národa premiela jednou zastávkou MHD mala riešiť analýza rizík rozvoja SR. Snaha hodiť vinu na náhodného vodiča je len priekazne zúfalou snahou o agresívny alibizmus!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Žiadny vodič nie je náhodný. Nejdeš len tak po ulici a aha vodičák mi spadol z neba a náhodou B-čko na moje meno. Keby sme jazdili bez vodičákov a bez pravidiel tak by si mal pravdu, ale nemáš. Koľko zastávok by ti stačilo ? Ako ťa poznám, myslím že by ti stačila aj jedna s tvojou rodinou a už by si tu vypisoval zbesilosti o potrebe zmeny zákonov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dokiaľ jedna strana argumentuje štatistikou, tak toho boha neni, aby na opačnej priekazne žiadny nebol náhodný.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Problem je v tom, ze pokial takyto saso nedokalici alebo rovno nezabije syna/dceru/babku/ alebo ineho pribuzneho nejakemu vysokemu politikovi tak sa nikdy nic nezmeni. Napriklad o hmotnej zodpovednosti politikov sa hovori tusim od roku 2004 a kde nic tu nic. Ved si zoberme tu rasplu Kralevich. Na prechode zabila cloveka, tusim sa aj priznala ze pisala smsku. A co sa jej stalo? Soferuje dalej a keby sa o pripad nezacali zaujmat media, tak sa nic nedeje.

Ale ked mas u seba 5g travy tak dostanes 15 rokov + prepadnutie majetku. A na sud ta eskortuju ako keby si bol El Chapo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nefetuj alebo nechlastaj za volantom a nedostaneš sa do lochu.
Easy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

má pravdu ten chlapec!, papalášom sú ludia ukradnutí kým si tam nepredstavia svoje semä.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale piču.

Niekto si strelí písatelka, povalí sa vláda, stavajú sa mohyly, robia sa pochody...

Inému sa podarí pentakill a všetci ticho ako voš pod chrastou...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pozor zabitie nie je vražda. Pochybujem že tam bol úmysel toho ožrana. Žiadny politik nepôjde proti alkoholu na slovensku. Ale sprísnia sa zákony uvidíš. Stavme sa. Slovensko už treba deožranizovať aspoň na cestách.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Predpokladam ze mal koks v krvi, o teste na drogy sa nepise. Nie je smer hore ale kedze je papalas, mohol byt v klude. Toto sa bude dlho rozmazavat a nakoniec to dopadne do stratena. Za chlast zoberu dodavku dezovi, lebo zbytkovy alkohol. Takyto si kupi aut 10 dalsich, nehovoriac ze policajti by ho nezastavili, a z dopravnych kamier tiez nevedeli identifikovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pentakillo fajčí kokot Hegerovi, čo je Matovičove hulibrčko.
Matovič sa už párkrát nechal počuť, ako má kúpené presstitútky.

Teda, maximálne, čo pôjde do novín, sú správy v minimálnom rozsahu, tak, aby ľudia mali pocit byť informovaní, ale nie zase natoľko, aby mali dôvod riešiť pičoviny ako protesty a zmenu. A všetko iné budú alt. fakty, fake news.

Ludia si popičujú, že tragédia; borec vzhľadom na úspechy a reprezentáciu dostane max. rok-dva bez šoferáky a krátku podmienku, ktorá časom padne pod nejaké odpustky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Snad si nemyslis ze tieto obmedzujuce technologie budu platit pre hornych 10 tisic...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tresty za alkohol su na Slovensku smiesne, nepoznam realne pripad, kde by clovek naozaj sedel. Vzdy je to podmienka a zakaz viest motore vozidlo.

Navyse, ked si "osobnost" tak aj ked niekoho prizabijes alebo zabijes, podmienka je ista. Ak nie, v najhorsom pomoze pan 363. Raz co nejaka Palova vo vysokej rychlosti zdemolovala druhe auto, ktoreho vodicka je dozivotny mrzak. Palova dostala podmienku a nic viac. A este posielala fotecky z Dubaja kde bola vyrehotana jak leco.

Vitaj na Slovensku, kde ako povedal nebohy Paska - vyhraj volby a mozes vsetko.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aké všetko? Aké voľby? Skús navštíviť takú Ukrajinu. Čo všetko je tam možné...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

To nie je dobrý príklad tam je vojna. Skús navštíviť Švédsko.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bol som. Cítil som sa ako v Egypte mínus teplo.
V prvý den hneď vedľa nášho hotela kultúrne obohatili dve dievčatá. Super.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ešte to tak aby tie vyrobené nedodali.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak pokial by na vystupe bola nejaka seriozna kontrola kvality tak by tie vyrobene nedodali :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:

Pridať komentár