|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ALSET
Od: Tamaguči
|
Pridané:
3.10.2022 13:27
Teslu do každej slovenskej domácnosti !
|
|
Re: ALSET
Od: Dusan Hulvat
|
Pridané:
3.10.2022 13:41
Teslu? Auto, ktore nezvladne trasu Bratislava - Poprad, pretoze uz za Zilinou musis nabijat. A ked, tak stat dve hodiny na pumpe a cakat kym sa mi auto dobije. Kym cavo s Teslou nabija na pumpe tak dve hodiny a cez PDA si pozera diskusie na DSL.sk, ja pridem s Dusterom, natankujem a idem prec. Elektricke auto je uzasna vec, vhodna pre penzistou co v ramci dediny idu do kostola, do CBA potravin, na obecny urad a po Bozenku do mesta ked pride.
|
|
Re: ALSET
Od: Technicky Slabé
|
Pridané:
3.10.2022 13:52
Pre dôchodcu tak maximálne Shandong Yunlong Eco Technologies Co., Ltd. a nie nejaká Tesla.
|
|
Re: ALSET
Od: Bezdomovec
|
Pridané:
3.10.2022 14:11
a načo sa trepeš do Popradu ???
|
|
Re: ALSET
Od: Dusan Hulvat
|
Pridané:
3.10.2022 14:13
Napriklad tam idem na vylet? A to je presne to, preco nechcem ani elektricke auto, ani hybrid, ani vodikove auto ani auto na hnoj a co ja viem co.
|
|
a kto by tam aj cestoval...
Od: Keno
|
Pridané:
3.10.2022 15:28
Napr. ŽSR sa silí, že ako rýchlo prídu s "vlakom" z Paštekárne do Košec. Aj za cenu vypustenia takých zastávok ako sú Piešťany či Nové Mesto nad Váhom. Jebe im načisto a pritom je každému u prdele, či príde do Košec o 10 minút skôr alebo neskôr.
|
|
Re: a kto by tam aj cestoval...
Od: ŽSR4lyfe
|
Pridané:
3.10.2022 21:40
Máš pravdu, pri ŽSR, priekazne, stačí len to "príde."
|
|
Re: ALSET
Od: mojnazor
|
Pridané:
3.10.2022 15:43
Nuž, tesla nie je pre socky ...
Dojazd je 400+ takže kľudne dáš aj ba-ke za ideálnych podmienok, nabíjanie z 10 na 80% tak max 30 minut a prejdeš dalších min. 300 km
nuž ale kto chce psa biť, palicu si nájde, však?
|
|
Re: ALSET
Od: Dojazd-man
|
Pridané:
3.10.2022 15:56
400+*
* bez klimy, na spotrebu, dole z kopca
|
|
Re: ALSET
Od: všímaj si
|
Pridané:
3.10.2022 16:44
písal ideálne podmienky!! takže si zabudol s větrem v zádech ;)
|
|
Re: ALSET / TESLA - najnovsie v rusku - TEZLA
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
4.10.2022 12:54
z BA do PP je to do kopca, vyskovy rozdiel je vyse 800m ...
Z PP do BA by to mohlo ist teoreticky zadarmo.. :-D
|
|
Re: ALSET
Od: Karolko Za Kolko
|
Pridané:
3.10.2022 16:47
"nabíjanie z 10 na 80% tak max 30 minut a prejdeš dalších min. 300 km" ==== hej a bateria mi odide do roka. Tesla nie je pre socky to mas pravdu, clovek, ktory ma peniaze, si taku hovadinu nekupi.
|
|
Re: ALSET
Od: Sancho
|
Pridané:
4.10.2022 8:05
Nuz, zijem v jednej z najbohatsich krajin sveta a kazdy, kto tu ma peniaze, ma bud Teslu alebo elektricke Porsche.
Nabijas vecer doma, cez den jazdis za 0 nic a tak dokola.
Ja Teslu nemam (chudobny pristahovalec z vychodnej Europy...), ale elektro auto mame a je to pohoda, vratane cesty na Slovensko, alebo do Pariza.
Nabijanie nie je zanedbatelne, to je absolutna pravda, ale zas to nie je ani nijaka tragedia. Vacsinou, kym sa deti vycikaju, je nabite viac, ako treba.
|
|
Re: ALSET
Od: Keno
|
Pridané:
4.10.2022 11:37
To máš celú škôlku so sebou??
|
|
Re: ALSET
Od: citajtepozorne
|
Pridané:
4.10.2022 11:25
A teraz tu o cervenej karkulke. Daj aspon nejake fakty kde to citas tieto haluze
|
|
Re: ALSET
Od: Berg
|
Pridané:
5.10.2022 18:00
Bolo par real-life testov a Tesla 3 dopadla s dojazdom ako konkurencia s porovnatelnou kapacitou baterky.
T.j. sa potvrdilo, ze Tesla s dojazdom iba viac odrbava.
|
|
Re: ALSET
Od: citajtepozorne
|
Pridané:
4.10.2022 11:24
To o com taras preboha. Supercharger je na severnej pri liptovskom a na juznej trase pri zvolene. A nabijas 25 min cca …
|
|
Re: ALSET
Od: slizniak
|
Pridané:
4.10.2022 12:01
To asi nevieš, že jediný supercharger, ktorý sa ráta je namontovaný pod kapotou.
|
|
Re: ALSET
Od: Ondiak
|
Pridané:
4.10.2022 16:56
Tesla presla z BA do KE na jedno nabitie uz v roku 2014 ale este o 8 rokov neskor to tu bude niekto tvrdit. Boze moj. Dokedy?
http://4ty.me/zgxbjv
A to uz ani nebudem spominat, ze uz ktory ch*j meria kvalitu auta podla dojazdu? Drviva vacsina ludi nejazdi take dlhe trasy bez zastavky na kavu a obcerstvenie pri ktorom sa da nabit za 20min. To jazdia taki lacni blazni na Dacii co tu budu vykrikovat hluposti.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.10.2022 17:06
Presne tak. To JAZDIA taki lacni blazni na Dacii, kdežto s pribúdajúcimi automatickými systémami sa už nakoniec priekazne len vozí vo vozidle.
|
|
Ford!
Od: Didan2
|
Pridané:
3.10.2022 13:37
Pre porovnanie Ford predal len 30000 elektrických v roku 2021. To je 11x menej. Toľké roky bojovali proti elektrickým vozidlám až ich to nakoniec dostalo, tak im treba.
|
|
Re: Ford!
Od: Keno
|
Pridané:
3.10.2022 13:47
A čo ich a kam dostalo?? Proste spaľovacie motory skončili niekde pri 40%-ej účinnosti a elektroauto má koľko 75% Tipujem že viac nemá, lebo energiu čo vkladáš do batérie, vkladáš cca 1,25-1,4x väčšiu + nejaká účinnosť motora, straty v meniči a podobne...
|
|
Skus tipovat znovu
Od: Sancho
|
Pridané:
4.10.2022 8:07
Elektroauto s ucinnostou pod 80% - mozno Hummer...
|
|
dobre si tipol
Od: Keno
|
Pridané:
4.10.2022 14:19
A čo si myslíš, že koľko je tá účinnosť???
|
|
Re: Ford!
Od: laran
|
Pridané:
4.10.2022 9:10
súčasný koncept elektro áut je ma smiech ako e formula
Dovezú generátory nalejú palivo vyrobia elektriku a potom nabijú e formulu a tvária sa že jazdia na elektriku. To môžu naliať palivo do formuly budú menšie straty. Kým vyrábame elektriku z fosilných palív tak je to menej ekologické ako jazdiť priamo so spaľovacím motorom.
|
|
Re: Ford!
Od: Fordik-man
|
Pridané:
3.10.2022 13:48
A aj tých pár áut co predali sťahujú kvôli problémom s baterkou (nafukne sa, skratuje, skape, ideálne stratíš náhon za jazdy...).
A ak nie zrovna toto, tak sa im poláme zadná náprava.
Bonusovo sa ani nedozvieš, či máš OK tlak v gumách a budeš jazdiť na defekte.
|
|
Re: Ford!
Od: aasami
|
Pridané:
4.10.2022 22:09
Tym "par", myslis ten milion rocne co vyrobia?
Ved uz vyrabaju skoro viac aut ako BMW!
|
|
Re: Ford!
Od: Fordik-man
|
Pridané:
5.10.2022 12:41
Aktuálna nábehová krivka EV pre Fordíka je, globálne, 600K v 2023, 2M v 2026...
Trochu si sa netrafil...
|
|
Re: Ford!
Od: Karolko Za Kolko
|
Pridané:
3.10.2022 14:12
Clovek, ktory vlastni elektricke auto by sa mal hlasit v blazinci.
|
|
Re: Ford!
Od: Užívateľ-san
|
Pridané:
3.10.2022 15:14
Ideálne pre ženu na nákupy do tesca.
Mala mrdka za 2500 eur, solar trafí za 1500.
Dojazd bez väčších investícií 80-100k km.
|
|
Re: Ford!
Od: skoro súhlasím
|
Pridané:
3.10.2022 16:48
v podstate máš pravdu, len by som ťa poopravil, hovoríme predsa o elektromobiloch..
malá mrdka za 45000 eur... atď, ostatné platí ako píšeš ;)
|
|
Re: Ford!
Od: Karolko Za Kolko
|
Pridané:
3.10.2022 17:11
Ano, ale ked si "povolanie syn" tak tatovi predsa nerobi problem kupit mrdku za 45k :)
|
|
Re: Ford!
Od: Synátor
|
Pridané:
3.10.2022 18:03
Ta, hádam 145tyček si myslel. Keď má Fero za 144k, hádam nebudem menší syn.
|
|
Re: Ford!
Od: to nie!
|
Pridané:
3.10.2022 19:26
syn to má iné, samozrejme, ten nemusí rešpektovať zásady racionálneho spotrebiteľa.. ale takých kokosov, ktorí kúpia žene takúto malú pikovinu za 45k je vo svete naozaj málo..
|
|
Re: Ford!
Od: Užívateľ-san
|
Pridané:
3.10.2022 18:02
Kurwa, zabudol som, kde bývam:
Jinpeng D90. 2600 eur.
Saige4. 1600 eur.
+zelená daň z batérie
+daň na opravu ciest
+prirážka na špecifický trh
+daň pre bohatých (chudák nekupuje nové auto)
+dph, clo, administratívne a správne poplatky
+daň z mazív a aditív (aby aj prihlásenie išlo ľahko)
+daň zo závisti susedov, že musia pozerať na nové auto
+daň z pohodlia, lebo sa všade zmestíš
==
45000,--
|
|
Re: Ford!
Od: Karolko Za Kolko
|
Pridané:
3.10.2022 19:29
To si mohol zene kupit elektricky vozicek co maju vo Walmarte. A nie somara robit zo seba pred celou ulicou.
|
|
Fatmobile
Od: Užívateľ-san
|
Pridané:
3.10.2022 20:45
Zas až tak tlstá nie je...
|
|
Dred.
Od: Sudca
|
Pridané:
3.10.2022 14:25
Prečo už roky nie sú v autách technológie, aby sa nestalo to čo včera v Paštekárni?! Že nejaký opilec - debil, zrazí doslova ešte decká?!
A včul sa bude na čo vyhovárať, budú mu "kamaráti" pomáhať? Ako spochybniť vyšetrovanie, dôkazy a čo ja viem ako všelijako sa vyhnúť trestu? Toho by do odsúdenia ani nemali ani na sekundu prepustiť z policajnej cely.
|
|
Re: Dred.
Od: Hvydgjn
|
Pridané:
3.10.2022 14:56
Lebo "ja sa nenechám obmedzovať Bruselom a nejakými technológiami! Žiadny limiter, žiadne čítanie značiek! Žiadne čipy!" a tak podobne
|
|
Re: Dred.
Od: Keno
|
Pridané:
3.10.2022 15:25
Na alkohol v dychu. A čo má s tým Brusel či EÚ?
|
|
Re: Dred.
Od: Carmageddon
|
Pridané:
3.10.2022 18:29
Presne to isté včera vravel ten ožratý. Žiadne limity na rýchlosť, alkohol, žiadne dopravné značky. Nikto ho nebude obmedzovať v zabíjaní chodcov.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.10.2022 18:50
Hmmm... diskusia sa až povážlivo začína nakláňať k vynáraniu otázky, načo je vlastne tlupa abstinentov, ktorý sa i voči opitému zmôžu len na protiargument, že odstránenie limitov by potenciálne asi podľa niektorých nedokázaných predpokladov mohlo viesť k zníženiu bezpečnosti, keď im týpek práve predviedol výšku bezpečnosti s priekazne zavedenými limitmi.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
3.10.2022 19:06
Podľa nových progresívnych pravidiel, priekazne, učiť niekoho nepiť a nejazdiť nie je v súlade so zásadami ochrany ľudských práv. Potrebné je vzdelávanie chodcov, aby sa nehádzali pod kolesá, a, svojím správaním tak negatívne neovplyvňovali právo jazdy.
Nezabúdaj, že právo chodca, k skočeniu pod kolesá idúceho automobilu, končí tam, kde začína právo šoféra na ničím a nikým nerušenú jazdu.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: RIP študenti
|
Pridané:
3.10.2022 19:09
Neboj sa, sú aj abstinenti ktorí majú páky, bude sa fúkať do auta a budú sa brať autá namiesto vodičákov. Keby si ty zomrel na ich mieste tak by si ináč písal.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.10.2022 19:25
Že sa budúcnosť národa premiela jednou zastávkou MHD mala riešiť analýza rizík rozvoja SR. Snaha hodiť vinu na náhodného vodiča je len priekazne zúfalou snahou o agresívny alibizmus!
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: 9 zastávok DSL
|
Pridané:
3.10.2022 21:19
Žiadny vodič nie je náhodný. Nejdeš len tak po ulici a aha vodičák mi spadol z neba a náhodou B-čko na moje meno. Keby sme jazdili bez vodičákov a bez pravidiel tak by si mal pravdu, ale nemáš. Koľko zastávok by ti stačilo ? Ako ťa poznám, myslím že by ti stačila aj jedna s tvojou rodinou a už by si tu vypisoval zbesilosti o potrebe zmeny zákonov.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.10.2022 21:25
Dokiaľ jedna strana argumentuje štatistikou, tak toho boha neni, aby na opačnej priekazne žiadny nebol náhodný.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: Karolko Za Kolko
|
Pridané:
3.10.2022 19:40
Problem je v tom, ze pokial takyto saso nedokalici alebo rovno nezabije syna/dceru/babku/ alebo ineho pribuzneho nejakemu vysokemu politikovi tak sa nikdy nic nezmeni. Napriklad o hmotnej zodpovednosti politikov sa hovori tusim od roku 2004 a kde nic tu nic. Ved si zoberme tu rasplu Kralevich. Na prechode zabila cloveka, tusim sa aj priznala ze pisala smsku. A co sa jej stalo? Soferuje dalej a keby sa o pripad nezacali zaujmat media, tak sa nic nedeje.
Ale ked mas u seba 5g travy tak dostanes 15 rokov + prepadnutie majetku. A na sud ta eskortuju ako keby si bol El Chapo.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: Nebuď kokot
|
Pridané:
3.10.2022 21:05
Nefetuj alebo nechlastaj za volantom a nedostaneš sa do lochu.
Easy.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: Ďiórď
|
Pridané:
3.10.2022 21:24
má pravdu ten chlapec!, papalášom sú ludia ukradnutí kým si tam nepredstavia svoje semä.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: lgbtiquaapp+
|
Pridané:
3.10.2022 21:38
Ale piču.
Niekto si strelí písatelka, povalí sa vláda, stavajú sa mohyly, robia sa pochody...
Inému sa podarí pentakill a všetci ticho ako voš pod chrastou...
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: Deožranizátor
|
Pridané:
3.10.2022 21:59
Pozor zabitie nie je vražda. Pochybujem že tam bol úmysel toho ožrana. Žiadny politik nepôjde proti alkoholu na slovensku. Ale sprísnia sa zákony uvidíš. Stavme sa. Slovensko už treba deožranizovať aspoň na cestách.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
3.10.2022 22:18
Predpokladam ze mal koks v krvi, o teste na drogy sa nepise. Nie je smer hore ale kedze je papalas, mohol byt v klude. Toto sa bude dlho rozmazavat a nakoniec to dopadne do stratena. Za chlast zoberu dodavku dezovi, lebo zbytkovy alkohol. Takyto si kupi aut 10 dalsich, nehovoriac ze policajti by ho nezastavili, a z dopravnych kamier tiez nevedeli identifikovat.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: lololol
|
Pridané:
4.10.2022 6:48
Pentakillo fajčí kokot Hegerovi, čo je Matovičove hulibrčko.
Matovič sa už párkrát nechal počuť, ako má kúpené presstitútky.
Teda, maximálne, čo pôjde do novín, sú správy v minimálnom rozsahu, tak, aby ľudia mali pocit byť informovaní, ale nie zase natoľko, aby mali dôvod riešiť pičoviny ako protesty a zmenu. A všetko iné budú alt. fakty, fake news.
Ludia si popičujú, že tragédia; borec vzhľadom na úspechy a reprezentáciu dostane max. rok-dva bez šoferáky a krátku podmienku, ktorá časom padne pod nejaké odpustky.
|
|
Re: Dred.
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
3.10.2022 18:38
Snad si nemyslis ze tieto obmedzujuce technologie budu platit pre hornych 10 tisic...
|
|
Re: Dred.
Od: Karolko Za Kolko
|
Pridané:
3.10.2022 17:23
Tresty za alkohol su na Slovensku smiesne, nepoznam realne pripad, kde by clovek naozaj sedel. Vzdy je to podmienka a zakaz viest motore vozidlo.
Navyse, ked si "osobnost" tak aj ked niekoho prizabijes alebo zabijes, podmienka je ista. Ak nie, v najhorsom pomoze pan 363. Raz co nejaka Palova vo vysokej rychlosti zdemolovala druhe auto, ktoreho vodicka je dozivotny mrzak. Palova dostala podmienku a nic viac. A este posielala fotecky z Dubaja kde bola vyrehotana jak leco.
Vitaj na Slovensku, kde ako povedal nebohy Paska - vyhraj volby a mozes vsetko.
|
|
Re: Dred.
Od: Menšia väčšina
|
Pridané:
3.10.2022 17:38
Aké všetko? Aké voľby? Skús navštíviť takú Ukrajinu. Čo všetko je tam možné...
|
|
Re: Dred.
Od: Bohužial
|
Pridané:
3.10.2022 19:12
To nie je dobrý príklad tam je vojna. Skús navštíviť Švédsko.
|
|
Re: Dred.
Od: Chvalabohu
|
Pridané:
5.10.2022 5:42
Bol som. Cítil som sa ako v Egypte mínus teplo.
V prvý den hneď vedľa nášho hotela kultúrne obohatili dve dievčatá. Super.
|
|
Teklu do každej domácnosti
Od: Mr. Sentr
|
Pridané:
3.10.2022 17:41
Ešte to tak aby tie vyrobené nedodali.
|
|
Re: Teklu do každej domácnosti
Od: Ach jaj
|
Pridané:
3.10.2022 21:06
Tak pokial by na vystupe bola nejaka seriozna kontrola kvality tak by tie vyrobene nedodali :D
|