|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posielam kvety cenzúre
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
8.6.2022 10:53
Pokiaľ si niekto myslí, že sa Zem točí okolo Slnka, je potrebné to dokázať, inak sa vraciame do 16 storočia...
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2022 11:33
chcel si povedat slnko okolo zeme. Ci ideme dokazovat nanovo pochozemcom, ze zem nie je doska?
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
8.6.2022 11:51
Ehmmm...Aké nanovo? Veď už to oficiálne nikto nespochybňuje, len aby nemusel počúvať o voľajakej reťazi nepriamych dôkazov, čo by priekazne neudržala ani chromú korytnačku.
|
|
Re: ultraradikalny aktycizmus
Od: syntaxgayterrorXXX,. X
|
Pridané:
8.6.2022 12:13
Ty a tvoje korytnacky uz neudrzi nic. Ani chrom.
|
|
Re: ultraradikalny aktycizmus
Od: Ľubihoax Blaha
|
Pridané:
8.6.2022 16:26
Všetci môžeme predstierať zakrivenie zeme, len vďaka tej korytnačke, na ktorej pancieri sa plochozem zdeformovala.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: XMen
|
Pridané:
8.6.2022 13:03
Na to sa da odpovedat dvoma sposobmi:
1. Zem plocha nie je a ked sa ti to nechce dokazovat, tak to nedokazuj a neries to. Dokaze to iny, alebo naopak ten kto hovori ze plocha je to musi dokazat, inak to pravda nie je.
2. Zem plocha je, co sa casom dokaze a budu z toho plynut dalsie vedecke poznatky.
V oboch pripadoch s tym nemam problem. Kludne nech si niekto siri dezinformacie. Ludia si vyberu podla dokazov alebo to neriesia. Zbytocne sa nad tym vzrusujete a co je horsie, vyuziva s ato na zamerne blokovanie nepohodlnych informacii co je definicia cenzury.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: anonymous2743
|
Pridané:
8.6.2022 15:38
V pripade zastancov plochej zeme s tebou suhlasim, ale to len preto ze zastancovia plochej zeme na zaklade tohto svojho nazoru nerobia bordel.
Lenze napriklad zastancovia nazoru, ze ludia s tmavsou pletou su podludia ktorych treba zlikvidovat, uz ten bordel priekazne robia a preto v takomto pripade slododa slova konci.
Kam podla teba patria zastancovia Vladolfa Putlera a jeho vojny?
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.6.2022 18:37
Ty nie si teraz nacisticky?
Bohom vyvoleny zapad. Rusko izolovat. Znicit.
Bush, Obama nikdy neboli potrestany ani sankciovany ani izolovany za vojny, ktore viedli. Mas dvojaky meter.
Ved chod pred rok 2014 na tej Ukrajine. USA jebe celu Eu a cely svet. Ty Putler.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: anonymous2743
|
Pridané:
8.6.2022 19:13
Zapad priekazne nie je vyvoleny ziadnym bohom, ale uspesnostou systemov ekonomickeho a spolocenskeho zriadenia. Pokial viem, nikto (ani rusofili) neuteka za lepsim zivotom do Ruska, len na zapad. Ale kludne mozes ist prikladom a byt prvy.
Za druhe, nikto (pricetny) Rusko znicit nechce. To su len Putlerove (a tvoje) paranoidne fantazmagorie. Ale izolovat ho bude treba, tak ako je treba izolovat divoke zviera od civilizacie. O tom ale rozhodol Putler sam, ked zacal tuto nezmyselnu vojnu.
Co sa tyka Busha, iluzie o nom nemam, ze bude kreten som vedel uz ked kandidoval na prezidenta. Ale Obama? Vojny zdedil po Bushovi, a prave on rozhodol o ich ukonceni. Tak nevidim preco by mal byt sankcionovany.
Ukrajinci si vybrali ze chcu byt sucastou EU. USA ani NATO s tym nic nemali. Chceli do EU aby mali lepsi system ktory im prinesie prosperitu. To Putler nemohol tolerovat, lebo mu to pokazilo plany na eurazijsku uniu, v ktorej by on (samozrejme) mal pravo veta. Nikto o nu nemal zaujem, a tak sa teraz msti.
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
8.6.2022 19:31
Tak logicky, že kto uteka za lepsim zivotom do Ruska, o tom nevykladá, aby sa tam priekazne nenavláčila kdejaká lúza a chamraď.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: tri znaky
|
Pridané:
8.6.2022 22:18
sa mi vôbec nezda smiesne utekat za lepsim zivotom do Ruska. Davy Ukrajincov asi maju tiez strach z demokracie a v hufoch ziadaju o ruske obcianstvo! Treba pochopit, ze zapadny zivotny styl je podvod za cenu drancovania Zeme a pre jednotlivca je iluzia takehoto "bohatstva" zapredanie duse! Vsetci su otroci totalne zavisli na cudzích zdrojoch, myslia si, ze su bohati ale nemaju NIČ! Viac tu: https://dopice.sk/qS7
Doteraz mohol mat na zapade dobry zivot jedine ten, kto mal "spravny" nazor alebo sa staral len sam o seba alebo o svoj bezvyznamny biznis. Inac kto chcel s vlkmi zit... musel s nimi ozobracovat ostatne staty, kradnut a robit vojny a farebne revolucie! Konzum netvori nič, zapad je parazit!
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
8.6.2022 22:32
Myslis tie davy Ukrajincov co musia Rusi nasilim unasat, lebo chcu utekat na zapad?
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: Park-Linee
|
Pridané:
8.6.2022 23:13
pred teroristami podobnym urezavacom hlav utekali ludia z ukrajiny kde mohli: https://dopice.sk/qxr
Priznajme si konecne, ze UA, SK, PL a CZ nie su skutocne staty ani omylom! Vlastny štát a niekoho, kto robí niečo pre národ majú tí, ktori za slobodu bojovali! Rusi vo svete asi najviac preliatej krvi v boji proti tyranskym režimom. Zapad nema ziadne skutocne hodnoty, hojnost budu mat v novom svete len ti, ktori skutočne veria v Boha, miluju a pracuju. Skutocna praca nie je burza ani predavanie ci prenajom bytov a nehnutelnosti! Väčšina ludi na zapade netvori ziadne skutocne hodnoty a iluzia, ze tento system moze dlhodobo fungovat tentokrat definitivne skoncila! Zapad potreboval velku alebo dlhu vojnu alebo velku globalnu ekol./ekon/soc. krizu, aby mohol zase kradnut realne zdroje - majetky, sukr. biznisy, zalusk na ruske ner. zdroje a zase kradli aj peniaze na uctoch - energiu statov a ludi
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: Šag to je len Béé...TSka
|
Pridané:
8.6.2022 23:30
milionar, ktory nema vlastnu armadu, vlastnu vodu, vlastne suroviny a vlastne potraviny (a dnes koli chemtrails aj vkastny filtrovany vzduch a dom v oblasti mimo vysielačov je ako holy v trni!) Zavru obchody, zastavia plyn, zvysia inflaciu a nikto nebude mat realne nič! Fabriky, letecka a autodoprava aj traktory co vyrabaju zakladne potraviny su zavisle na rope! A co ak prepnu vykon mobilov a mob. anten tak,ze to vacsinu ludi v tesnej blizkosti proste naraz alebo postupne zabije? (napr. post. navysovanie frekv. suhrnne ozn. ako 5G) Aj na poli je dnes funkcny vysielac! Zapadny system je odrb, maju nas ako retardov ustavoch a uz im nevyhovuje pre nas varit, zaminovali BTSkami kazde sidlisko! Rozhodli sa pre holokaust! Ak niekto este po tomto nepochopil na co sluzili a sluzia tie anteny v mestach, smartphony, Wi-Fi, testy a vsetky, nielen covidove vakciny... Ostatni sa musia pripravovat na vojnu!
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2022 23:37
ja ta mam tiez za retarda - z jednoducheho dovodu. Vela reci a sama kokotina.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: homer simpson
|
Pridané:
9.6.2022 4:23
Kokotina si ty sam o sebe s tvojou obmedzenou shit-logikou. Elon musk je kokot. Skoro vsetci amici, teda 90% su tupe ovce. Zvysnych 10 su kokoti na kokse. Rotschildovci aj rockefellerovci su kurvy, kill gates je skurveny satan, pimo a noe genius. Preco filantropi nezacnu cistit svet od svojich rodin? Ich financne obnosy totiz najviac nicia planetu a ty tu budes trepat kokotiny o tom ako treba mat 5G net vsade, o rok 5G bude malo a treba inovovat pozitivne mnozstvo fotonov ktore ti budu energeticky rozjebavat mozog. A nakoniec zistis, ze za to moze tvoja lenivost a chamtivost v kombinacii s nabozenskymi srackami (milujte sa a mnozte sa, planeta to predsa unesia) plus skurveny imperializmus kde sa kazdy usmieva na kazdeho, aky je vlastne jebnuty...
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: ...
|
Pridané:
9.6.2022 7:12
Jebo z lesa co nevie co je foton ma ide poucovat. NO vsak posluz si a porozpravaj. Zmes sraciek, ktore vysvetlit nevies lebo si bud nedokoncil alebo nejakym omylom spravil maturitu, ale hlavne ze si odhalil svetove sprisahanie z detskej izby.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
9.6.2022 9:07
si chuj a kokot dohromady
|
|
Re: ultraumiernený fanaticizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.6.2022 14:04
Vidiet ze ty uz mas mozog priekazne rozjebany, akiste kombinaciou pitia vodky a citania infovojny. Si zivy dokaz ze vzdelanie nevyriesi vsetko, lebo keby si nevedel citat a pisat, bolo by menej tohto hnoja v informacnom priestore.
A nejako si protirecis. Nepisal si o cosi vyssie ze iba narody ktore veria v Boha sa mozu mat dobre? A teraz nadavas na nabozenske sracky (s cim sa neda nesuhlasit)? Take ze konzistencia si pocul?
|
|
Re: ultraumiernený fanaticizmus
Od: xixi
|
Pridané:
9.6.2022 14:48
konzistencia a tvrdohlavé obhajovanie svojho názoru sú dve rozdielne veci.. na jednom type životného štýlu môžeš poukázať na dve rozdielne veci, jednu z nich v jej prospech, jednu v neprospech.. naopak donemotné slovíčkarenie a obhajovanie si svojho názoru, aj keď je evidentné, že už nedáva zmysel, ale keď som s tým začal tak si to musím obhájiť, šak argumenty sa dajú vymyslieť na obhájenie hocičiho (ideálne ak to zamotáš o nejakú pičovinu) ako to robíš ty, vedie k takýmto zbytočným siahudlhým tristoodpoveďovým diskusiám.. potom to tvoj oponent väčšinou pre tvoje dobro vzdá..
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: dva konce
|
Pridané:
8.6.2022 19:33
aj Krym si vybral byť súčasťou ruska. aj Donbas.. a posledných 8 rokov im tam ostreľujú CIVILNÉ ciele mierotvorcovia z ukrajiny.. tieto výbery prebehli legitímnym spôsobom. EU ani NATO to jednak nerešpektujú a Ukrajinskú agresiu v týchto územiach podporujú. povedz mi jeden ROZUMNÝ dôvod, prečo by mal niekto rešpektovať vôľu vyjadrenú vyprovokovaným davom podporovaným a priekazne riadeným americkými nacistickými štetkami?
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2022 19:55
Myslis tu parodiu na referendum? Ale paci sa mi ,ze USA su stetky a zeries prokremelske sracky nielen s navijakom, ale celou udicou a nahadzovacom.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ffdf
|
Pridané:
8.6.2022 20:50
Ty si paródia... :-)
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2022 21:05
Chapem, "slobodne" referendum bez nezavislych pozorovatelov, organizovane okupantmi na cudzom uzemi kde si si mohol vybrat odpoved A, alebo odpoved B, ktora bola iba inak formulovana A. Gratulujem
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: homer simpson
|
Pridané:
9.6.2022 4:29
Gratuluj leda tak svojej jebnutosti.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
9.6.2022 8:59
nemýľ si prosím ťa úplne normálne a úplne jednoznačné referendum s americkými prezidentskými voľbami
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ...
|
Pridané:
9.6.2022 9:19
Nemylim, inak ako je to teraz ponovom, stale platia v rubloch, ci vymenili za naturalie a vyplacaju ta v bandaskach nafty?
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: skoro..
|
Pridané:
9.6.2022 10:40
posielaju mi zemny plyn v kanistroch a hovoria, nech si odlozim na zimu, ze mi tu bude treba, ked takym lolofonom trojbodkovym budu omrzat gulicky pri teplych reciach z EU ;)
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: !jupiii
|
Pridané:
9.6.2022 19:09
Pozri si najbezpecnejsie volby na svete: 2000 mules
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: rovná sa nerovná sa
|
Pridané:
10.6.2022 15:23
podľa seba súdim teba?? to iba v liberálnych kruhoch je zvykom byť platený v dolároch z americkej ambasády za tie klamstvá, ktoré im pomáhaš šíriť.. prorusky mysliaci prispievatelia do tohto fóra na svoje presvedčenie prišli úvahou o podstate veci, nie úvahou o výške výplaty ;)
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: x3m
|
Pridané:
9.6.2022 15:50
Boli tam nezavisli pozorovatelia OBSE, a orgnaizovali si to sami obyvatelia krymu. A to, ze o tom vies prd makovy dokazala tvoja posledna veta.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ...
|
Pridané:
9.6.2022 20:15
Dokazuje to naopak, ze mam prehlad narozdiel od hlasnych ruskych trub.
1. "nezavisli pozorovatelia" boli vsetko hlasne proruske truby. Komunisti, laviciari, panslavisti, x proruskych srbov a pod.
2.Organizoval ho krymsky parlament - nelegitimne v rozpore s ustavou UA v case ked budoa parlamentu bola obsadena dovolenkarmi.
3. Formulacia bola o pricleneni k Rusku alebo druha - Za obnovenie platnosti ustavy z 1992, ktory sa odvolaval na nezavisly krym. Potom spresnene, ze ide o "novu" cast ustavy aby to bolo akoze k ukrajine. Kazdopadne kedze na priebeh "dohliadalo" 21 tisic vojakov a zaroven "nezavisli" proruski pozorovatelia, tak kludne mohli mat aj 120% suhlas o odtrhnuti, nikto pricetny to neuzna
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.6.2022 23:08
Bol si tam osobne alebo si sa len docital kdesi na internete?
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ...
|
Pridané:
10.6.2022 0:11
Chapeme, ked si kokotinu vymyslia rusi verime. Ked sa ukaze ze klamali - bol si tam osobne? Ale vsak porozpravaj nam z prvej ruky, ty si tam vtedy urcite bol.
Selektivna slepota, skus nieco lepsie...
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.6.2022 21:34
Uspesnost ekonomickeho systemu?
60 milionov ludi na hranici chudoby.
Bilionove dlhy. Bez ropy a Eu a Ciny by boli strateny.
Ze ekonomicky model. Vacsia dekadencia ako v USA ani nieje. Stat absolutne bez historie postaveny na odidencoch z Europy, ktori urobili jednu velku genocidu tamojsieho obyvatelstva. Nemaju ziadne tradicie hodnoty.
Vytvaraju nepokoje po celom svete. Odidu si tisice kilometrov a riesia svoju bezpecnost. Nebyt Saudov Dubai by ani neexistoval. Tam uz USA ani Eu nevadi, ze zeny su tam skoro hovno. Ze maju diktatorsky rezim a moc tam maju sejkovia, ziadne volby, ziadna demokracia. Ti isty si vladnu ako chcu.
Si to uvedomujes vobec co sa tu deje? Na Ukrajinu mali zalusk uz velmi dlho a opat dosadime si tam pro USA ludi a ukazeme Putinovi. Hajit USA a velebit prekonzumovanu a zadlzenu Europu je na smiech. Iluzia volieb, iluzia iluzia iluzia.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: anonymous2743
|
Pridané:
8.6.2022 22:28
Furt si zatazeny na tie dlhy. Vecsina z nich je len vlastnost financneho systemu, nie su to ozajstne dlhy. Uz si konecne nieco o tom precitaj - ten system uz funguje storocie. Stale nedaju konspiratori pokoj s tym ze to uz uz musi padnut, a furt nic.
Aku definiciu chudoby pouzivas? Lebo hranica chudoby v EU = luxusny zivot v Rusku. Napr. u nas aj chudobni maju splachovacie zachody. Do 'zadlzenej prekonzumovanej europy' chce ist kazdy, do Ruska s jeho 'tradicnymi hodnotami' nikto.
Ano, USA sa dokazalo vysvihnut prave vdaka tomu ze nemali tradicne hodnoty ktore by ich brzdili. Tradicne hodnoty ako slepa oddanost vladcovi, vlada cirkvi, vyzdvihovanie chudoby ako ctnosti ...
Furt nejaky zalusk USA na Ukrajinu, kolom dookola tu Rusku propagandu omielas. Lenze Ukrajinci si sami zvolili ze chcu byt sucastou zapadu, tak ako sme si to zvolili aj my Slovaci. Preco asi?
Ked tak obdivujes Rusko, skus tam zit rok, a vratis sa ako proeuropan. Nebol by si prvy ani posledny ...
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: čo ak miesto Hitlera pride Šváb?
|
Pridané:
8.6.2022 22:57
tradicne hodnoty ako laska k vlasti, respektovanie slobody i za cenu bezpecnosti (sväté pravo obcanov vlastnit zbrane) podpora vzdelavania a rodiny, nezistna pomoc starym, slabym a chudobnym. Otcovia zakladatelia USA mali za cieľ celkovo pozdvihnnúť národ a plnili ho! Fraklinov citat je vlastne zakon: "KTO JE OCHOTNY OBETOVAT ZAKLADNE SLOBODY VYMENOU ZA TROCHU DOCASNEJ BEZPECNOSTI (COVIDINY,OPATRENIA, VAKCIMY) PRIDE AJ O SLOBODU AJ O BEZPECNOSŤ!" A tento citat sa splnil do bodky a testovani a ockovani chorlaveli, skapinali a sirili choroby! Aj ak by bola ta hra na pandemiu skutocna, bolo a je treba totalne povstanie a odmietnutie tohto rezimu i systému, virus je fasizmus a nikomu nepodliehajuca NAKA, policia, vlada. Ako sa chces branit bez vyzbroje, ked jedného dňa pride Hitler a co pomohli zidom zlato a peniaze?
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.6.2022 1:23
Ty si ukazkovi priklad zapadnej propagandy.
Kolko z tych stanovych mesteciek vo velkych mestach ma splachovacie WC. Ty si podlahol tomu, ze Rusi nedokazu vyrobit hajzel.
Vies kolko ludi aj zo Slovenska pracuje alebo pracovalo v Rusku? Su ich desattisice ak nie aj stovky. Ved tvoji globalizatori a zapad tam doteraz podnika. Kto ma vesmirne moduly vo vesmire? Kto do nedavna posielal nove sily do vesmiru? Si ozaj myslis, ze Rusko je zaostala krajina? Ti tu davam to co ty, ze v Emerike ti najdem skrachovancov a chudakov a dediny co nemaju ani hajzel.... Ty si uvedomujes kolko nerastneho bohatsva ma Rusko? Bol so na Ukrajine a za kazdym obcanom Ukrajini kam chce ist? Ved zapad nas tu rozklada uz desiatky rokov. Zapad ovplyvnuje mienku ako to len ide. Si kukni dokument. Najdes to aj na youtube z vystavy. USA pavilon vs Sovietsky... ty spiker jeden... Ved chod do bronxu. Okus poriadne tu multikulty propagandu v jednom state.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: homer simpson
|
Pridané:
9.6.2022 4:33
Perfektné. Ak už toto ten kokot mepochopí... musí byť len bežný platený sráč. Takýchto by sme mali urýchlene nakopať do prdele a poslať smer USA!
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: bodaj by..
|
Pridané:
9.6.2022 10:45
jemu je tu dobre.. ma americky plat a zabavnu pracu.. cely den sa len smeje nad nasimi nahnevanymi reakciami na jeho dogmaticke prispevky.. a to vsetko z dani tunajsich ludi ;)
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.6.2022 15:18
Kde mas stanove mestecka v civilizovanych Europskych mestach?
Rusi hajzel priekazne vyrobit dokazu, dokonca aj zo zlata, ale len pre papalasov a oligarchov. Este aj internet na univerzity im musel zaplatit Soros.
Pre Rusko priekazne pracovali priekazne najmenej 4 slovaci, za 500 euro mesacne ...
Na zapade ziju viac nez 2 miliony Slovakov, len za poslednych 15 rokov tam odislo okolo 300000. A dalsich ~400000 tam chodi za pracou. V Rusku ich zije ~5000. Zato z Ruska usiel milion vedcov a vyskumnikov na ten dekadentny zapad. Zjavne im tradicne hodnoty nestacili.
To ze Rusko ma kozmicky program nic nehovori o priemernej urovni zivota - ostatne ten mal aj ZSSR a vieme ako sa tu zilo.
Zase nerastne bohatstvo. A co z neho maju? Putinovu vilu a blatene cesty za Moskvou. Rusi (a ani ty) este stale nepochopili ze skutocne bohatstvo je v ludoch, obzvlast vzdelanych a kvalifikovanych. A tych v Rusku moc nezostalo.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.6.2022 23:17
Si len proti recis. Odliv mozgov z Ruska. No musim sa smiat. Sa sulam po zemi co si vydristol.
Ale to je u bezhlavokunzumujuci zapad klasika.
Tankuj si benzin za 2€. V buducnosti mozno za 5€. Strasne velku namahu a zdroje stoji to prepravit cez ropovody. Ty ekonom. Papkaj tu inflaciu papkaj. Ty nie si schopny a mnoho tebe podobnych ani len vymysliet nove zriadenie. Demokracia konecna zastavka. Nic lepsie nieje. Ked aj je tvoj mozog to zoberie ako utopiu lebo tak ti kazu.
Kde si prisiel na tie cisla?
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2022 23:00
Len taka filozoficka uvaha k dlhom - Ked mam dlh A a uspory B, majetok C; pricom plati, ze C >>> A a zaroven B >> A, tak je nejako relevantne, ze mam dlh? Pretoze realne dlh mam, ale neznamena vobec nic. Keby som nechcel uz davno by som sa dlhu zbavil, ale to by som musel byt ozaj blby aby som to pri sucasnych podmienkach robil.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: love⁴forever
|
Pridané:
8.6.2022 23:50
moc ma ten co kontroluje dlh. Inflacia je vlastne ur. sadzba stanovena niekym. V Rusku Nabiullinovou, v EU asi FEDom! Za iluzorne peniaze mozu pozadovat skutocne hodnoty. Euro ani dolar nie su nicim kryte. Kto nemal fix ur. sadzbu na uver moze aj osediviet teraz! Zo dna na den ked sa rozhodnu vymenit menu mozu zvysovat ceny (inflacia) a nikde nie je napisane, ze k tomu umerne budu rast zisky podnikatelov alebo platy. Pripadne peniaze na uctoch jednoducho ukradnu, je to diablova hra, kto ovlada menu, ovlada vsetko, mozes robit ake chces zakony, nemas vlastnu menu, nie si skutocny stat! A kto ma dlh a ruci niecim, moze sa akurat modlit alebo to splatit kym je cas. Daju ti aj iluzorny milion ale konecny ciel je ziskat tvoju dusu (zhabat dom, peniaze, vsetko, lebo ak nie si od nich zavisly ako kojenec, stale nepotrebujes ziadnu satanokraciu ani NWO). Preto aj tie smarttechnologie, aby si bez nich - bez ich systemu/mobilu,cipu/karty, penazi, uverov...atď, ani nezil!
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ...
|
Pridané:
9.6.2022 0:04
Kokotiny rad za radom vyvracat nebudem. Daj sa liecit, dnes su na to odbornici.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: homer simpson
|
Pridané:
9.6.2022 4:47
Ale, chlapec nevie co napisat tak to zahra opat na zapadnych medicinskych odbornikov, aka predpisovacov jedov, ktore ta udrzuju v chorobnom stave alebo vyvolaju ine nemoci. Chapeme, ze su zakroky, ktore ti zachrania zivot. Ale chapme aj, ze zapadny farma biznis ma miliardove obraty a vela krat ta dopuju vyslovene srackami... to je na dlho s niekym tak tupym ako si ty. A prezradim ti jednu vec... aj ta rakovina pochadza zo zapadu. Nastuduj si poriadne veci a potom sa pod hadat.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: ...
|
Pridané:
9.6.2022 7:18
Tu vidime mile deti dve veci ohladom blokovania webov so srackami - prvy, ze to prislo velmi neskoro a niektori jedinci ako tuto jebo z lesa su uz uplne vygumovani. Az beznadejne. Druha, ze vypnutie vyzera byt takmer chyba, lebo sa cela retardacia sustredena na tychto portaloch teraz rozlieza vsade a zasiera diskusie svojimi "objavmi".
Co veta to sprostost - ako mam asi podla teba reagovat, take dlhe vlakno k dispozicii nemam. A taki ako ty sa po dvoch vetach stratia, taka by cely traktat nemal zmysel.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
9.6.2022 9:01
si kokot, viac slov fakt netreba
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.6.2022 15:52
Tvoj slovny salat hodny psychiatrickeho pacienta do detailu vyvracat nebudem, to by som sa nedopisal, len na jeden priklad sa zameriam, lebo nie je trivialny:
Inflacia je NEGATIVNA urokova miera. To je jej cely ciel v normalne beziacej ekonomike, umoznuje rychlejsie dosiahnutie rovnovahy medzi investicnym trhom a trhom prace. Cize inflacia je vyhodna prave pre zadlzenych, pravda ak neurobili tu chybu ze prijali pohyblive urokove miery. Uz si konecne vy konspiratori otvorte nejaku knihu o makroekonomii!
A pre tvoju informaciu, to co teraz mame nie je inflacia. Inflacia je _trvala_ tendencia k narastu cien. To co teraz mame je normalne zdrazovanie koli cinskej pliage a ruskej vojne. Nie kazde zdrazovanie je inflacia. Inflaciou to zacne byt az ked zacnu prudko rast aj mzdy.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
9.6.2022 17:54
Ty poznas banku ktora poziciava na fixny urok s splatnostou nad 3 mesiace?
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od reg.: miggg
|
Pridané:
9.6.2022 18:25
Csob nedavno vypredala 1% na 10 rocny fix. Sa po tom len tak zaprasilo...
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
9.6.2022 20:53
Takze mi ju nedaju? Aj v poluse bola akcia ze elektronika za tretinu, pre 2 kusy. Ako pr to bolo mozno dobre.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od reg.: miggg
|
Pridané:
10.6.2022 20:04
Nerozumiem... Normalna hypoteka, urok 1% p.a. s fixom na 10r. Verim, ze vies ako to funguje s urokmi a fixom, jedine, ze by si si kupil byvanie za hotove, lebo nemas co s peniazmi, v tom pripade: urokova miera sa v case meni a teda taky urok pri takom fixe ti uz nedaju. To ci to bolo pr je pre cloveka ktory stihol refinanc alebo kupu jedno... Inak co sa tyka tej inflacie, nie je to zdrazovanie nic priemne, ale na druhu stranu, nevadi mi, ze dnes mi staci predat malicky byt, aby som splatil hypo co som bral na dom a som rad ze takto stratili hodnotu peniaze, ktore patria banke a nie mne...
|
|
nič neposielam
Od: Kantorr
|
Pridané:
11.6.2022 17:18
To ktorá banka dá rozvedenému 50-kovi, čo síce furt robí, ale nie 100 rokov u jedneho zamestnávateľa, s platom cca 800 Eur nejakú pôžičku, či nebodaj hypotéku s úrokom okolo 1%???
|
|
Re: nič neposielam
Od: ...
|
Pridané:
11.6.2022 20:15
ktorakolvek v case ked boli 1% uroky. Samozrejme nie na 30 rokov a nie na sumu co mu z platu nevyjde. Takze keby to riesil este pre pol rokom, tak kludne na to dosiahol. Maximalna suma hypoteky bola 51600. Na vyssiu sumu nema prijem a je blizko dochodku. Keby aj pytal 70k, maximalne by mu schvalili tych 51, ale za 1%. Za predpokladu, ze mal cisty uverovy register, nebol v omeskani, nikdy nic nedlhoval a nemal "pochybne" transakcie napriklad na hazarde.
|
|
Re: Posielam kvety na Putlerov hrob
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.6.2022 18:36
To ze nase banky su neschopne (vynosy 0.1% na sporiacom ucte v dobe velkeho rastu cien realit) neznamena ze ludia sa tomu musia podriadovat.
Keby dopyt po pozickach s pohyblivou mierou urokov vyrazne klesol, boli by banky nutene ponukat aj fixny. Ale to by financna gramotnost musela byt niekde inde. Este by mohol zasiahnut stat, ale pri sucasnom ministrovi financii je asi lepsie ze o probleme ani nevie ...
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: martinccc
|
Pridané:
8.6.2022 11:34
To je iba ich názor. Síce sprostý, ale názor. Treba ísť na blízky východ, do Ruska, Číny a KĽDR vyskúšať či to aj tam takto funguje.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: gaymartinccc
|
Pridané:
8.6.2022 12:11
No tak šup, rýchlo sa tam bež pozrieť a potom nám daj vedieť.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: Peniska
|
Pridané:
8.6.2022 13:03
Komu nám? Taký kokot ako ty sa tu vyskytuje len jeden. A ten si ty.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: menovec
|
Pridané:
8.6.2022 11:56
Akýkoľvek zákaz problém len zväčšuje. Zavrieš jedného dezinformátora, objavia sa ďalší dvaja noví len preto, že si umlčal toho jedného. Ľuďom chýba kritické myslenie a môžeme sa len domnievať či to nie je spôsobené desaťročia starým vzdelávacím systémom.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: Junnior
|
Pridané:
8.6.2022 12:29
Starým? A nejaký iný je aký? Trošku to rozveď...
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
8.6.2022 12:53
Tak logicky, že ten, čo tu treba supľovať, nakoľko priekazne nedáva odpovede ani na základné otázky.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: XMen
|
Pridané:
8.6.2022 13:04
Vzdelavaci system s tym nema nic. Za toto moze politika a selektivny pristup k informaciam, rovnako ako laxny pristup ludi, ktory by mohli mat argumenty/dokazy.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
9.6.2022 9:10
libtardom práveže vadia tzv. dezinformátori s kritickým myslením, ľudí s iným názorom by najradšej pozatvárali
a povešali, skrátka liberálni fašisti ako vyšití
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: Klávesnice
|
Pridané:
9.6.2022 23:00
U vás a vám podobných to nieje kritické myslenie ale TUPOTA.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
8.6.2022 13:59
Vidis, nieco podobne tvrdil aj Galileo Galilei a za jeho nazor ho upalili.
Sice dnes uz ludi za iny nazor neupalujeme, iba ich #cancelujeme, ale za 5 storoci to nie je bohvieaky progres.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
8.6.2022 14:06
Galileia neupalili za jeho nazor, ale priekazne za zasahovanie do vyučovacieho procesu iných lektorov.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: Nnnnnbbn
|
Pridané:
8.6.2022 14:49
Galileo nebol upaleny, dostal domace vazenie za to, ze tvrdil nieco o pohybe zeme, co nie je pravda ani z dnesneho pohladu. Dokaz rotacie bol podla neho aj v tom, ze je priliv a odliv raz za den. Ked sa cirkevnici pytali, preco je vidiet 2x za den, tak on ze to je specifickym tvarom Stredozemneho mora. To ich neuspokojilo ako dokaz.
A ked si zoberieme este take drobnosti, ze k nemu nakloneneho papeza nazval v svojej knihe prostacikom, tak takto stratil zastancov.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
8.6.2022 15:47
Ano, mas pravdu, neupalili ho, len mu tym hrozili, aby svoje ucenie odvolal. No a teraz neviem, ci je to dobre alebo zle, pretoze to znamena, ze za tych 5 storoci sme urobili este mensi pokrok.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: cvk
|
Pridané:
8.6.2022 15:01
"Zem toci" okolo vlastnej osi. Okolo Slnka obieha.
|
|
Re: Posielam kvety cenzúre
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.6.2022 15:07
Dokonca letime v akej si spirale nie v elipse. Hybe sa aj Slnko.
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
8.6.2022 11:09
Normalne mam pocit ze zrejme byvam niekde medzi Afganistanom a Ukrajinou... teda pardon s tym Afganistanom.. predpokladam ze tam nie je taka cenzura na nazory ako tu na Slovensku..
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: Lubosh Blaga
|
Pridané:
8.6.2022 15:15
jo, v severni korei je viacej svoboda, tam mozes robit vsetko co komunista dovoli
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: ale Luboško
|
Pridané:
8.6.2022 19:08
lebo na Lovensku môžeš robiť (myslieť, šíriť informácie) iba to, čo ti oligarcha dovolí.. ale to tu cez okuliare dennika n nie je niekomu vidno.. možno aj v kórei sú ľudia, ktorí si, ako tupí liberálikovia na slovensku, úprimne pochvaľujú správnosť smeru, ktorý im slobodne ponúka Kim a stigmatizujú rozmýšľajúcich ľudí, presne ako ty.. kto vie.. dsl.kp nečítam..
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: Luboshoax Blaga
|
Pridané:
8.6.2022 23:36
práuda, nedovolá mi písať lži, to kde sme?!
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: homer simpson
|
Pridané:
9.6.2022 4:56
Paralelizovať nenápadne SMER a Kima? No ty si ukážkový príklad kokota všeobecného.
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: čítaj
|
Pridané:
9.6.2022 10:49
čítaj najprv riadky, až potom medzi riadkami. v tvojej predpojatej a zakomplexovanej hlave si si nevsimol, ze smer je okrem nazvu politickej strany aj plnovyznamove slovo? alebo nemas na to co povedat, tak si tam vymyslis kokotinu na ktoru zareagujes? beriem to ako ze so mnou suhlasis.
|
|
mater tam
Od: lolec586985274
|
Pridané:
8.6.2022 11:17
infovojna podala zalobu. Ostatny sa nevyjadrili.
|
|
Re: mater tam
Od: XMen
|
Pridané:
8.6.2022 13:05
Hlavne infovojna funguje dalej. HS mali kvalitnejsie spravy preto vadili viac.
|
|
Re: mater tam
Od: Esteban
|
Pridané:
8.6.2022 14:31
Infovojna funguje, pretože sa hodili na Belize, preboha.
|
|
Re: mater tam
Od: huanggg
|
Pridané:
8.6.2022 19:12
skor preto, ze maju rozumnejsich adminov, ktori predvidali udalosti
|
|
Re: mater tam
Od: anonymous2743
|
Pridané:
8.6.2022 22:35
HS a kvalitnejsie spravy v jednej vete, to musi byt priekazne sarkazmus ...
|
|
Re: mater tam
Od: awwda
|
Pridané:
8.6.2022 23:07
alebo neschopnosť vnímať širšie súvislosti na strane druhej
|
|
Re: mater tam
Od: cvk
|
Pridané:
8.6.2022 15:04
Zalobu podavas na sude na konkretnu entitu. IV zatial len podala tresne oznamenie a dodala podklady pre vysterovanie. Ked/ak im vysetrovatel onznami vynnikov, potom poda na nich zalobu na sude.
|
|
Re: mater tam
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
8.6.2022 15:44
Ked podavas zalobu ty, tak podla obcianskeho/obchodneho zakona. Policia tu nic nevysetruje, obe strany pridu pred sud, predlozia svoje dokazy, sud rozhodne ake bude vyrovnanie.
Pokial nieco vysetruje policia na zaklade trestneho zakona, a nieco najde, vysetroval to posunie prokurature a zalobu podava prokurator. Ty ako bezny obcan nevies podla TZ podat nic, vzdy to musis oznamit OCTK a konaju oni.
Takze ak infovojna podala trestne oznamenie, tak chcu is podla trestneho zakona. To uz v pripade viny nie je taka sranda, nie su len nejake pokuty, tam sa chodi sadnut.
|
|
blokovanie
Od: Kocur123
|
Pridané:
8.6.2022 11:28
Pravidelná skúsenosť s O2, Telekom
|
|
Titulok
Od: hknmtt
|
Pridané:
8.6.2022 16:22
Presne takto to zacinalo aj na ukranie po majdane. Uz aj opiziciu chcu zatvarat(vid smer). Vsetk osa do bodky opakuje. Coskoro aj k nam bude musiet prist rusko to tu ocistit(dufam!).
|
|
Re: Titulok
Od: cjcjv
|
Pridané:
8.6.2022 18:42
Dufam aj ja. A ze sa poriesia.aj take lajna ako prasivy pes heger, caputova... s tymi ich hrdinskymi vyhlaseniami
|
|
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2022 18:43
Pripustam iba v pripade, ze vam obom jebne ruska raketa pri prvom supe na dom. Bonus naviac ked budete vnutri. kokoti.
|
|
Re: Titulok
Od: pozor na hubu
|
Pridané:
8.6.2022 19:18
oni nie sú pre Rusko vojenskými cieľmi. Ty, po tomto príspevku, áno ;)
|
|
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2022 19:50
S tym vobec nemam problem, staci ked zacnu rusi "oslobodzovat" ako v proruskych oblastiach na ukrajine. Vysledok rovnaky bezohladu na sympatie.
|
|
Re: Titulok
Od: cjcjv
|
Pridané:
9.6.2022 4:52
Bodaj by ta ruska raketa lízla, ty dement.
|
|
Re: Titulok
Od: Morrdor
|
Pridané:
9.6.2022 11:46
Celý problém je, že Ty si príliš mladý.
|
|
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
9.6.2022 12:36
Nie, problem je ze ty si prilis hlupy alebo slepy. Alebo oboje. Pripadne nemusis byt ani jedno z toho ale potom horsie - kolaborant.
|
|
Re: Titulok
Od: národnosť!!
|
Pridané:
8.6.2022 19:46
to by sem mali ísť koho zachraňovať.. možno pri najbližšom sčítaní obyvateľstva by sa mohli rusofili vyhlásiť za Rusov.. ase pssst, aby sa rusofóbovia nespravili američanmi, lebo by tým akurát legitimizovali záchranu, ktorú na nás usa vykonáva posledné desiatky rokov..
|
|
bude dobre povedal mudrosrac
Od: lhx6205
|
Pridané:
8.6.2022 18:59
Kedy zacnu na zaklade ineho nazoru zatvarat? Btw. co je ten spravny nazor Ministerstva pravdy a kedy expiruje? IT-ckarov co toto umoznili, takyto proti ustavny prikaz vykonali by som postavil k muru a zastrelil za absolutne zlyhanie charakteru a nedostatok integrity. Aha viem.. oni kokotkovia maju hypoteku.. tak nic, beriem spat. Poznal som jedneho takeho trulka na statnom urade s ING titulom. Bol to "odbornik".
|
|
Re: bude dobre povedal mudrosrac
Od: homer simpson
|
Pridané:
9.6.2022 4:49
Takych curacikov je jak sraciek a nikomu chybat nebudu. Dufam ze Vladimir si pre nich skor ci neskor pride. Taketo kapitalisticke parazity nemaju ziafne prava, tak nech radsej urychlene vypadnu do usa!
|
|
dnes má meniny Medard
Od: BolaveKoleno
|
Pridané:
8.6.2022 20:48
Tak si to zhrnme - weby propagujce rezimy, ktore pojem sloboda slova nepoznaju (vid Rusko, Cina, Kldr), zaluju stat, ze im nedovoli sirit slobodne slovo? Ved to je presne to, co propaguju :-) Tomu sa hovori, strelit sa do nohy.
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
8.6.2022 21:13
Tak si to zhrnme - sloboda slova je priekazne to, čo vám my povieme.
|
|
Re: dnes má meniny Medard
Od: x3m
|
Pridané:
9.6.2022 15:54
Ty si ocividne na tych weboch v zivote nebol.
|
|
okamzita cenzura
Od: khejml
|
Pridané:
9.6.2022 12:15
internety dosiahli tak vysoky level hovna, ze s sa s tym musi nieco robit, žiarislav, lubo hudo kysly kokot , hovnovojna atd atd, nekonecne tony hovna, kysle toxicke duse. co mi vadi , ze ludom po tych dristoch jebe, mat v blizkosti takto vytapetovaneho clena rodiny je potom udel a hnoj
|
|
Re: okamzita cenzura
Od: Infovojak
|
Pridané:
9.6.2022 13:37
A furt je to lepšie než mať v blízkosti dezoláta s dvoma-troma dávkami! Ľudia ochoreli aj z testov a to nehovorím, ako ochoreli po tých vakcínach! Niektorí tu už nie sú! Varovanie pred testami, pred nosením rúšok a pred očkovaním šírili alternatívne médiá.
Koľkí sa dnes dávajú dohromady len preto, že majú očkovaných priateľov, priateľky? Pamätajú si to, ako rýchlo ochoreli, tak že hneď! Po očkovaní alebo testovaní sa vyspali so svojou priateľkou a ochoreli hneď, okamžite bolesti nosa, bolesti hrdla a ten smäd! Niektorí si ešte dodnes dávajú doporiadku ladviny! Kvalitná otrava tie testy a vakcíny!
"Zástava srdca 25% nárast po očkovaní, Infarkty 83% nárast po očkovaní!" to sú fakty, ktoré v krátkosti zhrnul Izraelský profesor Retsef Levi, ktorý je ešte dokonca aj zástancom očkovania, ale tieto covidové vakcíny boli neschválené:
https://dopice.sk/qSd
|
|
Re: okamzita cenzura
Od: Infovojak
|
Pridané:
9.6.2022 13:45
Keď toto firmy, čo vyrábajú vakcíny urobili, mohlo by každému doklapnúť, o čom sú vakcíny ako také! V podstate vakcína=nástroj na šírenie chorôb a smrti, obmedzenie plodnosti a degeneráciu + ešte na niečo, viac Bertrand Russell:
https://dopice.sk/qdH
Vlastne každou vakcínou dnes človek riskuje život, aj ten tetanus, ktorým strašia, žiadna vakcína pred chorobami nechráni, sú to náboženské povery pre spodinu celé vakcíny! Cieľ očkovania ako takého je degenerácia a vyvolávanie chorôb, nie ochrana pred chorobami! Ako ináč by mohli eleity vládnuť, však? Niečo dávať ľuďom musia, buď náboženstvo, že sú bohovia alebo keď už tomu ľudia neveria, tak spravia iné náboženstvo:
"Naša injekcia chráni, len poďte sem spodina a klaňajte sa!"
Tu je oficiálna EPIS štatistika, tetanus dostal na Slovensku iba jeden človek a aj ten bol predtým 6x očkovaný proti tetanu:
https://dopice.sk/qSe
|
|
Mazanie komentárov a HTTP
Od: https://cekni.to/
|
Pridané:
11.6.2022 19:15
Nemuseli by ste mazať komentáre s linkom na https://cekni.to/ (slovenský Reddit, ale bez cenzúry). Najmä ak to súvisí s obsahom článku.
Takisto by bolo dobré vrátiť podporu HTTP, pretože odkedy ste zaviedli HTTPS, dsl.sk mi nejde otvoriť na niektorých zariadeniach. No nič, asi vás prestanem čítať.
|