neprihlásený Štvrtok, 25. apríla 2024, dnes má meniny Marek
Predaje smartfónov sa výrazne znížili, Samsung a Apple zvýšili svoj podiel

Značky: smartfónypredaj

DSL.sk, 20.4.2022


Podobne ako dodávky osobných počítačov v prvom štvrťroku výrazne medziročne klesli aj dodávky smartfónov, ktoré klesli až o 11%.

Odhaduje to analytická spoločnosť Canalys.

Dôvodom sú podľa spoločnosti nepriaznivé ekonomické podmienky a slabý sezónny dopyt.

S epidémiou koronavírusu sa v predchádzajúcom období dodávky najmä osobných počítačov výrazne zvýšili, keď ľudia viac pracujú a vzdelávajú sa na diaľku z domu. V prípade smartfónov sa v roku 2020 najskôr dodávky medziročne znížili, v minulom roku a najmä v jeho prvej polovici následne zase zvýšili.

Dvaja dlhodobo najväčší výrobcovia Samsung a Apple v prvom štvrťroku tohto roka medziročne podľa Canalys posilnili svoj podiel, Samsung z 22% na 24% a Apple z 15% na 18%.

Na treťom až piatom mieste boli rovnako ako pred rokom traja čínski výrobcovia, Xiaomi s podielom 13%, Oppo s 10% a Vivo s podielom 8%.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke
Japonská sonda nebola skonštruovaná aby prežila noc na Mesiaci, funguje aj po tretej
Železnice opäť aktualizujú systémy, v noci nebude fungovať internetový predaj lístkov - aktualizácia 1
Vydaná Fedora 40
Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte
NASA opravila sondu Voyager 1, aktualizovala softvér aby nevyužíval poškodenú pamäť
Telekom má nové programy Swipe pre mladých, aj s neobmedzenými dátami
Dánsko chce vybudovať minimálne 6 GW veterných elektrární, v mori
Dnes pribudne ďalší vysielač digitálneho rádia


Diskusia:
                               
 

Za to môže PR oddelenie, mali by sa ísť poradiť s Ukrajincami.
Tí vedia ako sa zviditeľniť.
Výbuch leninovej atómovej elektrárni v Černobile si všimol celý svet.
A teraz tá "špeciálna vojenská operácia" bravúrny spôsob ako upútať pozornosť.
Tak sa robí marketing za cenu pár starých tankov a granátov.


Odpovedať Známka: -4.8 Hodnotiť:
 

Apple údajne že už pred niekoľkými rokmi zrušil celé oddelenie dizajnu a nahajroval týpka, čo expertne ovláda ctrl+c a ctrl+v, ktorý priekazne len preposiela Kuove predpovede na nejakú ázijskú adresu.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Samsung choĎ Už DO RITI!
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Samsung drží obranný val proti Juho Mongolom(severna korea).
Je zaujímavé ako tieto národy dokážu odolávať pod náporom Mongolských hôrd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Apple údajne že už pred niekoľkými rokmi zrušil celé oddelenie dizajnu a nahajroval týpka, čo expertne ovláda ctrl+c a ctrl+v, ktorý priekazne len preposiela Kuove predpovede na nejakú ázijskú adresu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nesmieme sa tým nechať zviklať! A na to je najlepší ten dzindzík, aby to priekazne neviklalo.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A nebude to tym ze ziaden vyrobca nebol schopny za posledne roky vydat naozaj nieco zaujimave co by stalo za kupu? Momentalne na trhu, minimalne na zapadnom trhu, nie je ziaden zaujimavy model za rozumnu cenu.Samsung hroti ceny a pritom robi downgrade kazdym novym modelom.Nehovoriac o ich Exynosoch za ktore sa uz aj mimo EU hambi (inak povedane stale ich sere iba do EU). Xiaomi a ich x krat preznacene mobily ktore ani v najvyssich radach nezvladaju napriklad blbe USB3.0 a za bugovane UI, skoda pisat.Sony prakticky neexistuje. OnePlus to lata, Oppo by bolo aj fajn keby sa u nas predavalo a boh vie ako dopadne po zluceni. Skoda Huaweiu ktory bez Googlu to ma proste tazke. Apple sa tvari ze sa ho nic netyka a pritom je to furt to iste len inkrementuju cislo modelu a SoC.A to je asi tak vsetko co je momentalne na trhu.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Apple údajne že už pred niekoľkými rokmi zrušil celé oddelenie dizajnu a nahajroval týpka, čo expertne ovláda ctrl+c a ctrl+v, ktorý priekazne len preposiela Kuove predpovede na nejakú ázijskú adresu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

este dodatok.Ono je to aj pochopitelne, 2 roky je tu covid, problemy s dodavkami od subdodavatelov, distribucia viazne a predaje su tiez rozne.Vyrobcovia krvacaju tak sa snazia dobehnut straty a nikto nebude v takom stave moc vymyslat.Pamete sa pouziju +/- rovnake,kamerove moduly a snimace - tam sa pohraju trochu s ohniskom/svetelnostou a na urovni cipu s citlivostio a spracovanim. Nova generacia SoC trochu zdvyhne MHz za cenu spotreby ale nech sa ma marketing o co opriet.Na displayoch uz aj tak nie je moc co inovovat a ostatne veci su bud drahe a rizikove alebo zbytocny vydaj.Problem je ale ze ked sa to da dokopy tak dnesna generacia je +/- rovnaka ako predchadzajuca, len sa to preda ako pokrok a je ale za vyssiu cenu.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár