neprihlásený
|
Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília |
|
Záujem o smart hodinky výrazne narástol
Značky:
smart hodinky
DSL.sk, 14.3.2022
|
|
V minulom roku sa počet dodaných kusov smart hodiniek medziročne výrazne zvýšil, o 24%.
Vo svojej správe to avizuje analytická spoločnosť Counterpoint Research.
Počet dodaných kusov rástol podľa spoločnosti najmä vďaka dopytu po hodinkách s cenou pod sto dolárov. Koľko kusov bolo celkovo dodaných spoločnosť neinformuje, vo štvrtom štvrťroku to bolo ale viac ako 40 miliónov.
Jasne najväčším výrobcom bola naďalej Apple s podielom 30.1%, nasledoval Samsung s 10.2%, Huawei so 7.7%, Imoo s 5.2% a na piatom mieste Amazfit s podielom 5.1%. Garmin mal podiel 4.6%, Fitbit 3.8%, Xiaomi 3.6% a indický Noise podiel 2.6%.
V roku 2020 mala Apple podiel 32.9%, Huawei 10.7%, Samsung 8.9%, Imoo 6.4% a piaty Fitbit 5.7%. Amazfit mal podiel 5.0%, Garmin 4.3%, Fossil 2.2% a Xiaomi 1.5%.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SMRAD HODINKY
Od: j.l. picard (enemy of borgs)
|
Pridané:
14.3.2022 22:30
pravdepodobne ďalší nastroj na ničenie ludi a myslienkovu kontrolu. prekvapilo by ma, ak by to pravidelne nevysielalo EM pulzy, ktore ludom trochu pozmenuju myslenie. najviac ma mrzi, ked taky obojok na ruke nosia deti. tiez to svedci o duchovnej urovni ich rodicov
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Along
|
Pridané:
14.3.2022 22:37
A ludia co napisu taku hovadinu maju volebne prrava!
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: awwda
|
Pridané:
14.3.2022 22:56
skôr je smutné, keď na základe názoru chceš odoberať práva...
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
14.3.2022 23:27
Ked niekto povie, ze 2+2=6 nejde o nazor, ale o dokaz sprostosti. Prvy prispevok to potvrdil bez najmensich pochyb.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Antivaxer
|
Pridané:
15.3.2022 1:23
takze podla vas je mozne takych rovno bez sudu blokovat, zatvarat alebo aj popravovat, nech je ten vas svet konecne v bezpeci? malo by byt podla vas trestne spochybnovanie skolskej matematiky? Boli by ste ochotni aj kvantovu fyziku postavit mimo zakon? A co s vedcami a expertami, ako napriklad Eric Dollard, ktori tvrdia, ze EM ziarenie skodi? Ci date detom radsej mobily a Wi-Fi hodinky a budete sa ohanat tou vasou vedou a vasou matematikou? Chorobnost, poruchy imunity, rakovina a rozne psychicke poruchy deti tuto vedu a lekarov obvinuju zo zivot a zdravie ohrozujucich praktik. Je jedno, ze vasa veda tvrdila, ze EM je bezpecne a ockovanie spasa, uz vrie voda na kazde take zatvrdile prasa!
|
|
čo potom chceme?
Od: ElenaK
|
Pridané:
15.3.2022 2:47
No dnes nemajú niektorí "rodičia" problém chodiť s bábatkom do krčmy na pivo aj do 21-ej večer, keď už bábo malo dávno doma v kľude spať. Alebo mamička si dá pivo alebo panáka, tiež celkom sprosté.
O tehotných nevyznamenaných sopľandách je škoda rečí, keď si ešte zapália alebo hodia nejaký ten alkohol do krku. To že niektorá kočíkuje s mobilom v ruke už radšej ani neriešim, proste žiaden záujem o to malé...
|
|
Re: čo potom chceme?
Od: huanggg
|
Pridané:
15.3.2022 5:19
najvacsia ironia je, ze rovnaki liberali, ktori budu do krvi obhajovat inkluziu slabomyselnych (IQ<70) vsade by zaroven bez mihnutia oka podpisali priam aj popravu ludi s mierne odlisnym politickym nazorom, ktorych oznacuju za tych najsprostejsich
|
|
Re: čo potom chceme?
Od: rasnas
|
Pridané:
15.3.2022 8:40
Je rozdiel medzi tým, kto má iný politický názor a človekom ktorý úmyselne klame s cieľom škodiť. Ty úmyselne klameš.
|
|
Re: čo potom chceme?
Od: 33jkl33
|
Pridané:
15.3.2022 13:14
A čo naša velkolepá vláda?
|
|
Re: čo potom chceme?
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
15.3.2022 9:05
To ze existuje inkuzia slabomyselnych neznamena ze maju riadit jadrovu elektraren alebo rozhodovat ako sa spravat pri pandemii. Fyziku bude radit kulhanek, pandemiu riesit norbert zilka. A ak potrebujem demagoga pozvem si blahu.
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
15.3.2022 9:19
Furt lepšie, keď ju riadi, ako by mal byť slabomyselny technik, ktorý priekazne i vie, ako sa ovláda.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 7:12
Jeej, dalsi prokremelsky kokot. Pospajat 300 kokotin do jedneho zhluku a tvarit sa ako som nad vecou a pseudo dristy o slobode a potom sa vyplakavat. Spochybnit nejake matematicke tvrdenie alebo fyziku predsa mozes - a relevancia stoji na dokaze, nie na tvrdeni.
Nie o skodlivosti EM nikto nic nehovoril, reakcia je na to, ze cez ten pidi vykon asi tazko dokazes ovplyvnovat alebo kontrolovat "myslenie ludi". To netvrdi ani clovek, ktoreho si tam na "dokaz" spomenul, proste si si vyfabuloval "realitu" - typicke pre blbcov co zeru "alternativne" fakty. A uplny punc jebnutosti tomu dodava niekto, kto sa takto zacne zurivo bit o svoju praudu, pricom nedokaze zapisat ani maxwellove rovnice a je jedno ci v integralnom alebo diferencialnom tvare.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Sveřepý šakal
|
Pridané:
15.3.2022 7:57
Pidi? Pidi vírus ovplyvnil celé ľudstvo na dva roky. Ale je otázne či samotný vírus alebo reakcia naň.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 9:09
paci sa mi ako si si vybral 1, slovom JEDNO slovo z celeho prispevku a obratil diskusiu inam.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: EEG Zmeny
|
Pridané:
15.3.2022 12:56
na zaklade coho moze clovek usudzovat, aky vykon je potrebny na zmenu EEG? proste male cislo? to je ta vasa veda? Zaujimave info dava napr. Dr. Barrie Trower:
https://dopice.sk/qDb
Potom Lebrecht von Klitzing z Univerzity Lubeck tvrdi,ze zmeny na EEG sa prejavuju uz pri menej ako 1V/m2. Aj podla skusenosti ludi aj maly vykon ovplyvnuje mozog, niektori napr. nove BT zariadenia nemozu pouzivat, okamzite je im z toho velmi zle, niektori neznesu ani Wi-Fi. Zaujimava diskusia je v tomto dsl.sk clanku, udaje co pisem su odtial: https://dopice.sk/qDa
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 15:15
Cize reagujes na nieco co sa nepovedalo a potom sa to snazis vyvratit.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
15.3.2022 18:54
Ak mas na to, daj si 2 roky na elektrotechnickej vysokej a necitaj blbosti co na web nabobkovali troli. Zistis aspon ze V/m2 je nezmysel. Ak na to nemas necitaj veci ktore nedokazes pochopit, zmysluplnejsie strav cas s kamaratmi na pive.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Ďakujem
|
Pridané:
15.3.2022 20:00
Ďakujem, samozrejme myslím V/m. Pomýlil som sa, pretože bežne sa na prístrojoch na meranie intezity EM poľa používa aj W/m2
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Ďakujem
|
Pridané:
15.3.2022 20:04
teraz mi zdrojový článok nejde načítať, ale vygooglil so ho tu:
https://dopice.sk/nRt
V zdrojovom článku je to uvedené dobre, ten článok stojí za to:
"Německý vědec Lebrecht von Klitzing (bratr nositele Nobelovy ceny za fyziku), který na univerzitě v Lübecku přišel na to, že VF záření z mobilů působí na EEG mozku už v hodnotách pod 1 V/m (platný hygienický limit je řádově 50 x vyšší) a chtěl stím vystoupit v německém parlamentu, byl vyhozen z univerzity a odborně znemožněn. Tak silná je mobilní lobby a současná vědecká inkvizice."
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 21:08
biblik :D:D Tak ja som si pana dochtora preklepol. Jeho brat, nositel nobelovej ceny sa od neho distancoval. Preco to clanok taktne zamlciava bude asi preto, ze chce nabudit dojem, ze ked ma autor brata co ma nobelovu cenu z rovnakeho oboru, tak sa asi "vyzna". V kontexte distancu to vyznieva ale cele inak. Tiez na smolu pana dochtora sa nikto nepokusil experiment opakovat. Asi preto, ze celu svoju studiu postavil sice na zaujimavom podklade, ale vyznieva mi to tak, ze na overenie teorie bol asi prilis "neortodoxny". "Sie finden keinen einzigen Wissenschaftler, der einen Versuch exakt wiederholt" - jeho slova, ktovie preco ze?
Tiez je zaujimave, ze ostro proti nemu vystupovali, ze jeho vysledky neboli dostatocne zdokumentovane a ze nik po nom experiment nepotvrdil. Na vedu dost divne. Naviac ked uz argumentujes tymito pokusmi, islo o dobu skorych 90tych rokov, to ma zo sucastnostou spolocne .... nic?
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Sedrik3
|
Pridané:
15.3.2022 22:09
prepac, ale ja v tom vidim len nezaujem o vedu a poznanie ako take, pretoze mna ak by ma nieco zaujimalo, idem hladat ci su nejake dokazy o vplyve EM ziarenia na EEG. Ak je zvyk najprv skumat osobu, je to skor moda a predvadzanie sa nez veda. Vedci sa boja skumat mimo dovolenych ramcov, lebo maju imidz ako celebrity, v podstate su to komedianti ktori sa zabavaju a ziju z vedomej pozornosti, ci z dani ludi, ktorych svet svojimi rozumami znicili. Neviem ci to bolo tu na dsl, ale soferi z okolia TN Tesco sa stazovali na akysi vysielac, ze su na tom useku nahle dezorientovani a zrazu nemozu rozmyslat. Vysielace po okoli, vysielace na rukach a po vreckach-ak by tato civilizacia nebola sebecka, neboli by ochotni sa zabijat a neriskovali by zdravie koli imidzu takymi smradhodinkami a smradfonmi
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 22:29
Co v tom vidis je uplne jedno. Keby to bolo take terno, tak to niekto zopakuje. A cim jednoduchsie overenie, tym jednoduchsie sa dokazy dostanu von. Umlcat sa to neda. A nastastie veda nefunguje tak ako by si chcel aby fungovala. Preto su dane nejake postupy a metody overenia aby sa eliminovali vsetky vonkajsie faktory, ktore by to mohli ovplyvnit a zaroven sa to mohlo overit. Takze vedcov oznacujes za komediantov a hned v druhej casti sa ti pacia pseudovedci, ktori nevedia svoje experimenty alebo teorie obhajit. Inymi slovami 100 vedcov neberies vazne, vezmes si len toho jedneho, ktory ti zapada do videnia sveta a hovori ti co chces pocut. To s vedou, ci faktami ale nema nic spolocne.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Sedrik3
|
Pridané:
15.3.2022 22:44
nerozumies. tu nejde o potvrdenie alebo vyvratenie experimentu. ani o zopakovanie. I o hladanie, ci ziarenie z bezdrotovych zariadeni nejako ovplyvnuje alebo neovplyvnuje mozgove vlny. ak ano, existuje aj riziko zneuzitia na myslienkovu kontrolu. podla mna to uz aktivne prebieha. nemozem brat vazne vedcov, ktori beru do uvahy iba tepelne uciky - vyhlasuju, ze ak nezhorite, ste v pohode! a to nie je veda. Ved ti isti vedci obhajovali fakt svojej doby, ze nic nebude lietat ak je tazsie ako vzduch a ich kolegovia vedci-lekari po dve tisicrocia pustali zilou a odmietali sterilizovat nastroje. pycha je brzdou osobneho i vedeckeho pokroku, imidz lekarov a vedcov je posramoteny a tvaria sa ako najsvatejsi neomylni nedoktnutelni majstri sveta. iba tych par ostrakizovanych sa ukazalo, ze neboli tupci
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 23:05
Nie, ty nerozumies. Su veci, ktore sa daju lahko overit. Alebo ak nie lahko, tak tazko, ale daju. A su veci, ktore niekto trepne do sveta a napriek x dokazanym vyvrateniam si to zije vlastnym zivotom. Podla teba uz aktivne prebieha zneuzitie myslienkovej kontroly cez smart hodinky ci telefon? Ak tomu veris, prosim, je to picovina, ale budiz. Na to, aby to malo vahu bude treba ovela viac ako opierat sa o 30 rocnu studiu zameranu len na EEG, od cloveka ktory to nedokaze obhajit a k tomu "nazor", ze hoci to vysvetlit nevie,s mas taky "pocit".
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 23:16
A na doveryhodnosti rovnako nepridava ako tendencne spomenuty laureat,ktory sa od toh distancoval, ale to uz spomenute nieje, je pouzity prave v opacnom kontexte aby sa tomu pridala vaha. A podobne tendnecne dristy.
A nie, vsetci ti, ktori sli proti prudu nemali pravdu. Mozem hned zacat wakefieldom s tou jeho pseudostudiou o tom ako MMR sposobuje autizmus. Napriek tomu, ze 11 klinickych studii to spolahlivo vyvratilo a ta posledna dokonca financovana antivaxermi, tak sa napriek tomu najde stale dnes ludi, ktori tomu neveria - presne z rovnakeho dovodu, nasli si svojho "vedca", ktori im ukazal "praudu" a vsetko ostatne je irelevantne. No primarne preto, ze mentalne nastavenie nedokaze pripustit fakty. Nevie si ich overit a ani posudit. Staci mat pocit ci "nazor."
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Sedrik3
|
Pridané:
16.3.2022 0:25
jasne ze tomu verim, u mna je to fakt, tu uz nejde o vieru. pre teba bude asi Dr. Rauni Kilde tazko pocuvatelna. Svoju pravdu o vplyve EM som si overil, ludia sa delia na tych, co vnimaju a na tych, ktori nevnimaju. Niektorym ked povies co maju sledovat, uz chapu. Ozaj Jan Rak, to meno poznas? Ked bol tyzden v tme az potom si uvedomil vplyv mobilov a PC obrazoviek. A su vedci svetovej urovne, ktori nepozivaju PC. Urcite su aj taki, co nepouzivaju mobily, mozno aj vedci, ale miliardari a deti elit urcite. Ta Rauni Kilde hovori, ze z deti v skole jediny z triedy nemal mobil syn riaditela Nokie :-) Aj ten tvoj Biblik.sk tam ma Pravdu velkymi pismenami aj o ockovani: --ZDRAVÍ NEPOTREBUJÚ LEKÁRA, ALE CHORÍ. Matúš 9:12-- A niekto si aj tak nechava prášiť do tela MMR aj experimetalne roztoky. MMR aj covidove aj vsetky vakciny su iba obchod, experimenty a hazard so zdravim celej populacie, DNA ockovanych bude ine, elity sa neockuju, ludi majuza zvierata a robia na nich ohavne pokusy
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
16.3.2022 7:12
To su take kokotiny ze az. Si si preveril vplyv EM ziarenia, ktory tu nikto neriesil, ale uz je pre teba fakt, ze sa da "ovplyvnovat" myslenie. To su 2 diametralne odlisne veci, ale ty ich pekne zlucis do jednej na zaklade uplne mylneho predpokladu. To s faktami naozaj nema nic. Nesuvisi to ani s tym ci kto nosi alebo nenosi mobil a o detoch "elit" sa sa dozvedel tiez z podobne "doveryhodneho" zdroja ako je biblik co prasi jednu kokotinu za druhou.
Ze vakciny funguju sa spytaj svojich rodicov alebo starych rodicov, ktori este zazili umrtnost surodencov na choroby, ktore dnes uz prakticky nepozname - a to vdaka vakcinam. Ale ano, na komplexne veci je jednoduchsie si najst nazorovy prud, ktory ti sedi. To sa potom lahsie ospravedlnuje, ze veris sprostostiam.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Sedrik3
|
Pridané:
16.3.2022 10:52
Mor, cholera a tyfus sa neockuje a vymizli tiez!
A osypky prekonali takmer vsetci prarodicia bez vakcin. Vrahovia a klamari sa chcu robit pred ludmi doleziti, mame tu lživedu a nabozenstvo injekcii, co zvladaju choroby lepsie nez prirodzena imunita! Som sa tu dobre zasmial na jednej diskusii, ze keby to davali v telke, ludia by sa nechavali ockovat aj proti dopravnym nehodam! Co sa EM tyka, clovek je EM bytost. Na vyspelej planete pride den, kedy radiove vlny viac nebude mozne sirit do vzduchu. Je to kontaminant, ovplyvnuje myslienky, DNA a nove 60GHz mozno aj fyzicky poskodzuju kyslik. Kazdu latku EM kontaminuje, ludske telo aj veci. EM ovplyvnuje uplne vsetko, zivu i nezivu prirodu a v prvomrade poskodzuje vodu. Mozno to s radiom ako takym dopadne ako s azbestom. Lekari tvrdia, ze nove choroby suvisia s EM ziarenim: https://dopice.sk/pSm
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
16.3.2022 10:56
Keby sprostosť kvitla tak vyzeráš jak ružová záhrada.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
16.3.2022 11:02
Ano, a TBC, cierny kasel, mumps a aj osypky zmizli vdaka ockovaniu. A mnoho dalsich. Tiez tu bol lekar v diskusii co neveri na protitetanovku - takemu by som zobral licenciu.
Same mozno, keby, sice to nie je pravda, ale mohla bya byt, overit sa neda atd - dezolatske sracky, takze na to uz reagovat nebudem.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Sedrik3
|
Pridané:
16.3.2022 11:26
vymiznutie chorob vdaka vakcinam su nicim nepodlozene teorie, vypovede lekarov hovria nieco ine, vypoved MUDr. Jana Orosova, primarka detskej kliniky: dopice.sk/nza
Choroby nevymietia injekcie! Ten tenatus bol, ked kone spinili po ceste a ludia chodili bosi. Z tych, co dnes nahodou dostanu tetanus, vacsina su aj tak su plne zaockovani, pisu o tom oficialne lek. spravy! Neock. aj ock. dnes prekonaju tetanus vacsinou uplne bez nasledkov, na tetanus sa vo vysp. krajinach tiez neumiera! A sanca dostat v dnesnej dobe tetanus je mozno este ovela menej ako 1:1milionu. Rizika komplikacii po injekcii sú obrovske, ucinky na urovni povery. Choroba a zdravie je otazka vonk. a vnut. prostredia, chorobu nemozes vymietit, mozes nastavit podmienky prostredia (vnut. predovsetkym acidobazicka rovnovaha, vonk. prirodzene cista voda, cisty vzduch a lokalne cerstve nespracovane biopotraviny, celk. pocit zmyslu a ciela existencie ludstva i jednotlivca) Ofic. veda a med. to ignoruju, su to lzivedci alebo ignoranti?
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
16.3.2022 11:51
Aleco? Tu mas doktorku Orosovu: "Je nepopierateľné, že zásluhou očkovania došlo k významnému zníženiu detskej úmrtnosti ktorá bola až takmer do 2O.storočia veľmi vysoká.
Takže, ak sa mám vyjadriť k očkovaniu, som jednoznačne za očkovanie. Som zástancom názoru, že je lepšie ochoreniu predchádzať ako ho potom liečiť, pričom pohľad na trpiace dieťa ktoré ochorelo na chorobu ktorej sme mohli predísť, je veľmi bolestný" . Tolko k tvojim biblikovskym kokotinam. A ano, potom spimna aj ockovanie voci TBC a komplikacie s tym, to ale neznamena, ze nepodporuje ockovanie a jej slova som ti napisal.
Detto kokotiny o tetane a podobne. Cerpas z hluposti, veris hlupostiam, ale aby som to uzavrel - vlastne mas vo vsetkom pravdu. Cim viac takych ako ty, tym lepsie. V pripade komplikacii bude menej takych ako ty a precisti sa genonofond. Ver si comu chces.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Sedrik3
|
Pridané:
16.3.2022 15:09
Sama doktorka Orosova tvrdi, ze len na jej klinike mali 10-15 prípadov vážnych kmplikácií denne po jednom type vakciny: dopice.sk/nza Vlastne lekari vakcinami mrzacia deti a ti rodicia tych deti si to mysleli tiez, ako vyplyva z jej vypovede. -Fakty- a -nepopiratelne- a dokonca i -nemozne- sa vo vede a medicine menia s vyvojom techniky a zmenia sa skokovo s vyvojom vedomia. Snad by sme sa zhodli aspon na tom, ze ziadny lekar ani vedec nema pravo vnucovat ziadne fakty ani ziadnu pravdu nikomu. Egoisticki vedci upalovali ludi za fakty a za tie pravdy, ktore dnes prijimaju a myslia si, ze su nemenne ale v skutocnosti s pokrokom vedomia zase mozu byt uplne ine. Z hladiska rezimov i zladiska vekov ide viac hroza z toho, zastava tie oficialne nazory! vnucovaci faktov a zatvrdili nasilnicki zastancovia vedy a rôznych pravd su odjakziva hrozbou pre svet, nie alt. novinari a nezavisli vyskumnici. ti co ine nazory zosmiesnuju a umlcuju maju strach a pachaju zlociny, nejde im o Pravdu, ale o pravdu.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
16.3.2022 16:06
Doktorka Orosova popisuje konkretny problem s konkretnymi nasledkami. Nie je proti ockovaniu ako takemu a podporuje ho. Este raz - Mudr. Orosova PODPORUJE ockovanie. Zhodneme sa na tom, ze citas veci vytrhnute z kontextu na pochybnych strankach? Ci si budes stale mliet svoje dezolatske sracky?
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
16.3.2022 17:04
Prosím ťa prečo ho stále kŕmiš? Veď vidíš že to je idiot.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
15.3.2022 21:42
Prezradim ti tajomstvo. 2 elektromagneticke polia na seba vplyvaju. Ui = delta fi/ delta t zhruba popisuje ako. Je to fyzika strednej skoly. Mal by to vediet kazdy kto ma maturitu. Mas ju?
Takze zapnutie lampasa u susedov ti ovplyvnuje EEG. A nic sa s tym neda urobit musime to len tajit.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ajtacka
|
Pridané:
15.3.2022 7:26
Prebohaziveho, prosim vas toto nie je InfoVojna, ale IT stranka. Pisete jednu somarinu za druhou, bez faktov, len tak bez chleba a horcice. A ten vas pocitac, z ktoreho pisete prispevok nema EM? Ci je obaleny v alobale? Vsetko ma EM tak sa ukludnime, dajte si xanax 3krat denne po jedle a dobre bude.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
15.3.2022 9:25
pocitac ak mas drotovu klavesnicu a mys a funujes cez kable aj ethernet, tak nevyzaruje velke EMF, a je dostatocne vzdialeny od tela. Ale smart hodinky ktore maju Bluetooth, Wifi a rozne senzory ktore stale blikaju na kozu, a cele sa to dotyka 24 hodin pokozky na ruke. Tak to je cista rakovina :(
Hlavne take apple watche ktore furt komunikuju s mobilom.
Garmin su inak celkom v pohode ak su v rezime lietadlo a sychronizujete ich raz za mesiac s mobilom. Dokonca ked som meral EMF na nich, tak je pri nich nizsie EMF ako v okoli. NEjakym sposobom odrazaju EMF. Model Tactix Delta.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: lejzer
|
Pridané:
15.3.2022 10:16
Cize myslis ze to koncentrovane zelene blikajuce svetielko z tej laser diody mi sposobi rakovinu? Ano, mam zapnute nonstop meranie pulzu, preto to blika furt.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
15.3.2022 14:41
skor wifi a bluetooth sposobuju celkovo EMF. Svetielko ale tiez nemusi byt idealne ked ti svieti do koze dotykajuc sa jej.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: lololol
|
Pridané:
15.3.2022 14:25
na tvoju prvú vetu ti odpoviem slovami dezolátneho klasika vyššie:
na zaklade coho moze clovek usudzovat, aky vykon je potrebny na zmenu EEG? proste male cislo? to je ta vasa veda? Zaujimave info dava napr. Dr. Barrie Trower
raz točíš tak, potom zase pod iným nickom naopak, choď smradiť na nový čas, toto je IT web
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: tak tu mas
|
Pridané:
15.3.2022 7:49
Zabtvoje psychické problemy moze genetika, rodina, praca, strava, ale nie hodinky na ruke.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: lololol
|
Pridané:
15.3.2022 14:27
predpokladáš, že má rodinu a prácu? to vyzerá na mozog vyžratý od toulénu...
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
15.3.2022 6:00
Kým povie len to, je to bez najmensich pochyb priekazne výrok na úrovni Buď svetlo!
|
|
Re: ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: rasnas
|
Pridané:
15.3.2022 8:41
Nie.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: fvrrtrtb
|
Pridané:
15.3.2022 7:41
Akurat si na nieco zabudol. Matematika je jedina exaktna veda , kde sa da dokazat ci je nieco pravda, alebo nie, a aj ta je zalozena na axiomoch. Vsetko ostatne je zcasti alebo plne zalozene na pozorovaniach a predpokladoch. Pravo na nazor je ustavne pravo, je jedno ci to je alebo nie je blbost. A ano, vacsina premoze mensiny , cize z toho plynie, ze ak je vacsina blbcov, tak to aj blbo dopadne. Avsak to neznamena, ze ak ludi povedie plno mudrych a znalych ludi, ze to dopadne lepsie. Historia je dobra ucitelka.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ghkklm
|
Pridané:
15.3.2022 10:20
Pozri, kazdy normalny s iq>100 vie, ze caputova neni matematicka a aj tak je to jebnuta zapadna vytreta zapredana pica... aj v matematike sa ti obcas vyvracaju dosiahnute zazite dogmy, ty exaktnost. Pravda jednoducho neexistuje. Existuje len nazor, ktory viac vyhovuje jednej alebo druhej strane. Ale je pravda, ze heger je skurveny hajzlik...
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 11:38
Preco pouzivas vyrazy, ktorym nerozumies? V matematike nemas zauzivane dogmy, ale teorie. A pokial sa casom ukaze, ze teoria nefunguje resp sa dokaze, ze teoriu treba zmenit, tak sa zmeni. Na zaklade dokazov, nie vyfabulovanych kokotin a to este nesuvisiacich. A samozrejme, ze pravda existuje, to si len plochozemci a pozieraci alternativnych faktov myslia, ze nie. Resp budu tvrdit, ze "prauda" je niekde uprostred. Nie, nie je. Argumenty ad hominem nie su fakty, takze o tom kto je tu jebnuty by som pomlcal. Alebo aj nie - staci ked sa pozries do zrkadla. Takze tvoj nazor je na jednej strane nazorom, na druhej strane je to objektivne kokotina.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Sedrik3
|
Pridané:
15.3.2022 13:10
je rozdiel pravda a Pravda. Prva vzdy zavisi od pozorovatela a je tiez objektivna, preto nikto nesmie druhemu vnucovat svoju pravdu. 1 sa moze rovnat aj viac ako milion, ak ma tvoriveho ducha. 1+1 nie je vzdy dva, v pripade disharmonickych manzelstiev ideme do minusu. Clovek nie je len hmota, cisla a pristoje nestacia na pochopenie zakladnych veci o svete a o cloveku, coho dokazom je coraz vyspelejsia veda a napriek tomu ma ludstvo blizko k zaniku. Ani moderne pristroje ani vakciny zdravie nepriniesli, vzdy len nove a nove choroby. Nie je nahodu chyba v tom obmedzenom materialistickom pohlade na svet? To videnie sveta a cloveka len z urovne toho, co sa da vypocitat, pozorovat, odmerat, tam uz ani clovek nie je potrebny, mizne a mozno AI a SMART bude zit svojim zivotom
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: lololol
|
Pridané:
15.3.2022 14:31
nie, nie je
váš problém sme analyzovali a chyba je medzi stoličkou a klávesnicou
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2022 14:53
nie
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: loleklol
|
Pridané:
15.3.2022 12:18
Aby som sa nastavil na tvoju vlnovú dĺžku, jebni sa prosím silno do hlavy a neotravuj tu.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
15.3.2022 12:36
Nehovoriac o tom, že tvoje nadávky sú priekazne™ v skutočnosti komplimenty.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Twixie_
|
Pridané:
15.3.2022 15:12
Dovolím si tvrdiť, že v rozsahu iq>100 je väčšina voličov Čaputovej. Je to najdôverihodnejší politik na slovensku.
Žiješ v malej bubline miesto reality a vyjadruješ sa ako človek s psychickými problémami.
Pravda samozrejme existuje. Slovo názor používajú väčšinou ludia, ktorí veria veciam, ktoré nedokážu dokázať alebo sú doslova vyvrátitelné behom 10 sekúnd ale chcú tomu veriť a tak trepú o tom ako je slovo "názor" sväté. Tvoj názor nič neznamená.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Urgent
|
Pridané:
15.3.2022 16:02
Naj čo?? To je aj Fico, či Pelé.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: to je jedno
|
Pridané:
14.3.2022 23:28
ty mas dufam okrem hlavy obalene aj cele telo v alobale.
|
|
Re: SMRAD HODINKY
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
15.3.2022 6:22
Niekto to rád bez gumy, niekto bez hodiniek. Aký problém, čo riešiš, chlapče ?
|
|
ty môj knot
Od: ferokompressor
|
Pridané:
14.3.2022 22:44
hlavné správy vypnuté tak sa musia niekde upratať :D
|
|
Re: ty môj knot
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
15.3.2022 6:24
Šacoval by som ich na cca. 20 ročných honibrkov, nerobme si starosti. Vlna opadne.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
15.3.2022 6:35
Tak logicky, že od určitého veku pôsobí až provokačne, keď im nestoja už priekazne len hodinky.
|
|
Nie je to zlé, ale...
Od: Vizionár
|
Pridané:
15.3.2022 7:41
Hodinky jedine s vodotryskom!
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
15.3.2022 8:17
Tak logicky, že bez možnosti inštalácie dobrovoľníkmi z celého sveta zdarma vyvíjaného opensorce custom os/fw, umožňujúceho dizejblnúť vodotrysk stoja všetky priekazne za hovno.
|
|
Re: Nie je to zlé, ale toto by bolo lepsie...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
15.3.2022 12:37
Vodotrysk v hodinkach dnes nikto nechce.. Ale take Niagarske vodopady ako vstavana funkcia v hodinkach, to by bolo ine kafe...
Stym by sa dalo rano zobudit v panelaku vela ludi..
|
|
teythttet
Od: hfshdsgegre
|
Pridané:
15.3.2022 8:27
Ja to neviem nosit, podla mna je to len pre uradnikov, ale clovek ktory obcas fyzicky nieco pracuje, tak by to znicil, zavadzia to.. A rozptyluje to..
Som hrdy nosidel holych ruk.
|
|
Re: Návrat ku koreňom.
Od: Hodinár
|
Pridané:
15.3.2022 8:49
Pre takéto prípady sú určené kurzy určovania času podľa polohy slnka, hviezd a kukania kukučiek.
|
|
Re: teythttet
Od: ghmnbg
|
Pridané:
15.3.2022 10:24
No vidis, tvoja zastaeala teoria. Kupil som si jedny, uz aspon za dve stovky, kovovy ram, vodotesne, prachotesne, nejaly certifikovany voj. standard odolnosti, folia na displeji, fyzicky pracujem, bal som sa o ne ako ty a uz rok nic. A boli aj narazy do dreva, kovov, silnejsie narazy a stale su vcelky, nepopraskane.
|
|
Re: teythttet
Od: Mxxl
|
Pridané:
15.3.2022 10:37
Ja mám podobnú skúsenosť ako gmbn... používateľ nado mnou. Tiež som sa bál že čo to vydrží, pracujem manuálne (síce žiadna ťažká fyzická robota), mám Mi Band 4 čo je silikónový náramok a plastovo - sklenené telo a už nejaký ten rok-dva drží. Silikónový náramok mám síce už tretí (minulý týždeň som menil, lebo sa roztrhol), ale telo a displej stále 99% stav. Jedine trochu poškriabané sklo nad displejom, keď som ich mal prvý mesiac tak som šúchol rukou o stenu. Škriabanec nevidno, iba ak sa fakt silno snažíš to dať do svetla aby to ukázalo, do displeja to nezasahuje. Navyše miband dosť vystupuje od ruky, takže ak si kúpiš niečo užšie tak podľa mňa nebude problém. Áno prvé mesiace sa všade tým zachytávaš ale potom sa tvoje telo prispôsobí.
|
|
Re: teythttet
Od: Úradník-chan
|
Pridané:
15.3.2022 15:49
Casio G-Squad Pro GSW-H1000
Ak sú aspoň 1/2 tak odolné ako štandardné G-Shocky, tak v nich môžeš veselo aj zvárať. Prípadne, keď Ti na ruku zjebne krátky 20-30 kilový oceľový nosník, tak na hodinkách ostane len šrám na kraji. Sklíčko v pohode a ruka v jednom kuse.
|
|
Re: teythttet
Od: Rumcajs
|
Pridané:
15.3.2022 16:09
Takéto viac plastové čudá aj niekto kupuje? A ozaj, ako ste skúšali tú 200 vodeodolnosť? Vo vode s akým tlakom na hladinu?
|
|
Re: teythttet
Od: Hodinar
|
Pridané:
16.3.2022 7:16
Áno, neni sú magnetické, odolné jak píča, fungujú.
Na manuálnu robotu ideálne.
Na reprezentáciu máš Breitling, Omega, Rolex.
Ukážu čas rovnako ako mobil vo vrecku, ale nosia sebou prestíž.
A na bežné nosenie, aby si nevyzeral furt ako socka, čo nemá ani na dvoje hodinky, máš: https://www.watchgang.com/
|
|
Re: teythttet
Od: Kempes.
|
Pridané:
16.3.2022 16:58
No a tie "smart" si nerozchodí človek bez mobilu. A nabíjať to furt, to načo sú komu také lacné hodinky???
|
|
Re: teythttet
Od: Hodinar
|
Pridané:
17.3.2022 0:07
Na sledovanie veci, samozrejme; Omron napr. zdravie a tlak krvi; Garmin na šport a turistiku; Fitbut, Xiaomi, Huawei, Samsung a zvyšok na to, aby Ti nakopli prdel, že sa máš hýbať...
|
Pridať komentár
|
|
|
|