|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blokovanie
Od: jalala
|
Pridané:
2.3.2022 16:08
Takze opatrne s tym co tu piseme, lebo nam zablokuju dsl.sk a potom si nebudeme moct pohonievat tu.
|
|
Re: blokovanie
Od: honelnik
|
Pridané:
2.3.2022 17:16
mozes pohonkat na infovojne stale priekazne aj teraz
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: Liberálna Inkontinencia
|
Pridané:
2.3.2022 22:12
Teraz EU predvedie ako málo životaschopná je ich Liberálna Demokracia.
Ale neprizná to, lebo skúsenosti považuje za stereotypy, podľa ideológie Liberálnej Inkontinencie.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: dobre no
|
Pridané:
2.3.2022 22:16
Aha uz skuvinaju ... :D
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: pohodlie
|
Pridané:
2.3.2022 22:20
vyhynúť je príjemné, prečo by mali skuvíňať, veď nerodia.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: anonymous2743
|
Pridané:
2.3.2022 23:00
Lenze v EU, a vo vecsine zapadnych krajin az tak vela liberalnych stran nie je, resp. nehraju velku ulohu. A podla toho to aj dopada - liberalizmus upada a prava sa pomaly ale isto zmensuju.
Prave preto je dolezite liberalne strany podporovat. A tym nemyslim tie co sa tak sami nazyvaju, ale tie co naozaj slobodu presadzuju.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 8:11
Take neexistuju. Liberalizmus je chora ideologia ako komunizmus. So slobodou nema nic spolocne. Ide len o uchopenie moci skupine ludi s vacsinou uchylnymi sklonmi narusovat cokolvek co je konzervativne a moralne a presadzovanie primitivnych ludskych predstav. Sloboda bude naopak pod ich vedenim ustupovat. Podla mna sa od komunizmu lisia iba inou ekonomickou ideologiou ale prostriedky maju velmi podobne. Kedze vsak ludia dostavaju chlieb a hry, tak sa branit nebudu.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: Cpx
|
Pridané:
3.3.2022 8:25
Tak komunizmus je dobra vec, len technologicky ju nevieme zatial dosiahnut a nemame este na to dostatocne vyvynutu civilizaciu. Inak komunizmus je lepsi pre technologicky vyspelejsie civilizacie a demokracia pre zaostalejsie civilizacie. Ak budeme K1 civilizacia tak potom by som zacal uvazovat nad komunizmom.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: Cpx
|
Pridané:
3.3.2022 8:27
Pre porovnanie: Star Trek je komunizmus a Star Wars kapitalizmus ak dobre pamatam.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 20:50
Nie, star trek je spolocnost po vyrieseni problemu nedostatku. S komunizmom to ma pramalo spolocneho.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2022 20:49
Teoreticky suhlasim a prakticky je to utopia. "Kazdemu podla potrieb" namiesto "kazdemu podla 'zasluh'" je system, na ktorom sa vacsina ludi nebude chciet podielat.
Komunizmus nema ziadne vnutorne kontrolne mechanizmy, aby sa nezvrhol, okrem sebareflexie a svedomia jednotlivcov. A v tom by som sa nespoliehala na nikoho, ani na seba.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 20:59
Koren zlyhania komunizmu ide este hlbsie, ale na to treba ist do filozofie. Nietzsche ich spolu s nacistami ukazal ako moderny priklad moralky otrokov, a na zaklade toho predpovedal ze 20 storocie bude najkrvavejsie v historii. Jeho tradicny priklad bolo krestanstvo.
Tak ako krestanstvo viedlo k tisicrociu dob temna, a dnesni krestania sa vyhovaraju ze to nebolo prave krestanstvo, tak aj komunizmus viedol k tragedii a dnesni komunisti sa vyhovaraju ze to nebol pravy komunizmus.
Ale obe museli viest k tomu vysledku, lebo taka je hodnotova struktura tych systemov. Ide tam o inverziu hodnot, kde sa nejaka forma slabosti a neschopnosti vyhlasi za dobro, a naopak sily a schopnosti sa vyhlasi za zlo. Nevyhnutnym vysledkom je spolocnost slabych a neschopnych, a ta nasledne vedie k tym zverstvam, lebo tam nezostane nikto kto by to zastavil.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
3.3.2022 21:43
Tak liberalna spolocnost silnych a schopnych to za necelych 100 rokov dotiahla k globalnej katastrofe kde sme to presrali aj pravnucatam. A tvrdit ze za vojnu na ukrajine je zodpovedny len jeden globalny hrac rovnake ako ze za rozvod je vinna neverna manzelka...
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: anonymous2743
|
Pridané:
4.3.2022 21:10
Nepisem o nejakom elitarstve. Liberalna spolocnost ma aj silnych a schopnych aj slabych a neschopnych. Len tych neschopnych neidolizuje, a schopnych nezatracuje (alebo nevrazdi, ako to robili komunisti a nacisti). O to tam ide.
Jedina globalna katastrofa takeho rozmeru je globalne oteplovanie, a mozno este znecistenie. A mozes si vsimnut ze prave liberalne krajiny sa ju najviac snazia riesit. Narozdiel od diktatur. Takto je to vzdy - kritici liberalizmu su casto sami horsi vo veciach ktore sami kritizuju.
Za vojnu je zodpovedny v prvom rade ten kto zautoci, ten kto sa sprava iracionalne, ten kto ma mocenske chutky. A to je jednoznacne diktator Putin.
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od reg.: miggg
|
Pridané:
3.3.2022 8:27
Podla mna liberalizmus a totalita su v jednom cykle, pretoze clovek je z principu nespokojny a preto vzdy jedno bude viest k druhemu a naopak... A casom sa mozno ten cyklus skrati a nepojdeme od extremu do extremu, ale budeme balancovat na pomedzi... A inak nejaky chory aspekt nevidim ani v liberalizme ani v komunizme, viem si predstavit, ze oba su vhodne pre ine typy ludi
|
|
Re: blokovanie Sloboda slova
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 21:07
Tak chora ideologia? A ako je potom mozne ze v historii bol doteraz vzdy na spravnej strane, a konzervativci sa doteraz vzdy mylili? Liberali maju za sebou storocia uspesnej historie.
Ci uz ide o zakladne slobody (slova a tlace, vierovyznania, pohybu, ...), pravny a politicky system (delba moci, nezavisle sudnictvo, presumpcia neviny, progresivita trestov), alebo aj o prava dovtedy utlacanych skupin: napr. prava ne-slachticov, zien, chudobnych, inych ras ...
Vies mi ukazat jedineho konzervativca ktory kedy v historii prispel k vecsej slobode? Vzdy boli za zachovanie dovtedajsej totality a utlaku, pod zamienkou moralky a tradicie.
|
|
Re: blokovanie
Od: Dsljd
|
Pridané:
2.3.2022 18:11
Zhodom okolnosti zablokovali web, ktory je kriticky k vlade. Takze nabuduce volby vyhra kotleba a moze zakazat skodlivy obsah dennikn, denniksme a vsetko dalsie co robi propagandu amerike?
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
2.3.2022 18:20
za dva roky to moze byt caro nechceneho...
|
|
Re: blokovanie
Od: gťrtčwegtfre
|
Pridané:
2.3.2022 19:07
blbost, nevidel som spravodajsky web ktory by nebol kriticky ku vlade, ale je rozdiel byt kriticky, a operovat pod zastitou putina
a nie, lebo dennik n, ani dennik sme nie su amerikou vlastnene media, a ani nerobia propagandu amerike...prave naopak, casto sa tam docitas clanky kritizujuce zapad, to je nieco co sa na dezole weboch nedocitas (kritika ruska tam neexistuje)
kam sme sa to dostali aby sa davala na jednu uroven seriozna novinarcina, aj ked so svojimi chybami, a anonymne stvave clanky zalozene na vode, bez autora, a financovane ruskom, vsakze, veduci kolotoca :))
|
|
Re: blokovanie
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 8:15
Tak hlavne spravy mali financovanie aj z EU a pisat tam mohol ktokolvek. Nebolo slobodnejsieho portalu. V topkach na diskusii vas bloknu len pre iny nazor a inde vam umoznia "slusnu" diskusku iba za prachy. HS isli dole prave preto, ze tam dost casto byvali aj rozumne clanky s inym nazorom na inspiraciu. Dezinformacia sa da vyvratit ale bez informacie nemate slobodu.
|
|
Re: blokovanie
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 8:17
Ake clanky tam uvidim? Nikdy tam nebude kritika liberalizmu a despotizmu. Vacsinou kritizuju bud nepodstatne veci alebo vtdy ak sa im nepaci, ze nejaku temu neriesia dostatocne (ako napr. vozenie migrantov z Afriky). Ak sa ale vyskytne konzervativne zmyslajuci politik, tak je tam okamzita kritika.
|
|
Re: blokovanie
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 21:11
U nas takych aj mame? Myslim konzervativne zmyslajucich politikov?
Lebo co tam ja vidim tak su to pokrytci, korupcnici, nabozenski fanatici, fasisti, a podobne individua ...
|
|
Re: blokovanie
Od: Putlerista Putler
|
Pridané:
3.3.2022 21:52
Príručka pre kokotov 101: každý s kým nesúhlasím je fašista.
|
|
Re: blokovanie
Od: rms_
|
Pridané:
2.3.2022 21:50
Ak vyhra Kotleba, tak už bude všetko jedno.
|
|
Re: blokovanie
Od: sensei-san
|
Pridané:
3.3.2022 9:07
"Zhodou okolnosti zablokovali web X" ... "takže nabudúce zablokujú web Y"
To je nejaký nový druh logiky, alebo čo?
|
|
Re: blokovanie
Od: Jedjjs
|
Pridané:
2.3.2022 22:02
Inak cital som na jednom webe ze skutocna vojna neprebieha ,ze ide len o fasiangovy karneval a ze vojaci su len ludia v kostymoch.
|
|
Re: blokovanie
Od: Murkoslav
|
Pridané:
2.3.2022 23:17
To bude asi nejaký tvoj web.
|
|
Re: blokovanie
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 8:02
Bohuzial doba komunizmu sa vratila. Sloboda slova je fuc.
|
|
Re: blokovanie
Od: femine girl
|
Pridané:
3.3.2022 15:25
maniak vsetci vieme ze si pedofil, nemusis to kazdemu pod nos tlacit
|
|
Re: blokovanie
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 15:40
Toto nie je maniak, to si zase netrafil.
|
|
Kdeže?
Od: janino123
|
Pridané:
2.3.2022 16:09
Kde sa teraz presťahujú?
|
|
Re: Kdeže?
Od: syntaxterrorXXX,.
|
Pridané:
2.3.2022 17:28
Priekazne coskoro na hlavnespravy.info a na hlavnespravy.live.
Neviete, uz p.m. NAD sa prihlasil ako dobrovolnik do prvej linii ? Mal plnu hubu hnedych reci o tom ako on bude bojovat, tak predpokladam, ze sa bude prvy hlasit. Ci ? Vodu kaze a vino pije ? Zakaz hlavnych sprav je hruby zasah do demokratickych hodnot a verim, ze to raz bude odsudene a vsetci, ktori to sposobili sa asi budu nie len hanbit.
|
|
Re: Kdeže?
Od: dj_v
|
Pridané:
2.3.2022 17:44
to nema s demokraciou nic spolocne, zvasty a propaganda, nebezpecne lzi su horsie ako novy cas a to je teda dno. Nejaku uroven predsa musime udrzat.
|
|
Re: Kdeže?
Od: Foku desu
|
Pridané:
2.3.2022 17:47
Presne tak! Preto potrebuje správnu propagandu a správne lži. Inak nebudeme vedieť, komu máme veriť.
|
|
Re: Kdeže?
Od: syntaxterrorXXX,.
|
Pridané:
2.3.2022 18:03
Vies, takze mam verit jednostrannej propagande a tesit sa, ze je to super, lebo to je ta nasa, spravna propaganda ? Ktora je ta nasa ? Ved hlavnespravy velmi opatrne zverejnovali informacie z oboch stran a existovala aspon aka taka informovanost aj z druhej strany. Ved v konecnom dosledku poznas stare zname, ze pravda je niekde uprostred. Ja sa snazim citat co najviac, tak aby som si spravil vlastny nazor. Ak sa budeme tvarit, ze je v poriadku zakazovat slobodu slova, nazoru, pravo na informacie, tak je to presne ta cesta, ktoru sami kritizujeme. Suhlasis, ze by mali byt znefunkcnene aj stranky sme.sk, dennikn.sk, pravda.sk z dovodu, ze uvadzaju neoverene propagandisticke informacie o ruskych stratach, ktore su neoverene a uz na prvy pohlad je vidiet, ze su to propagandisticke lzi ? Ved ak niekto znici 30 lietadiel a 30 vrtulnikov, tak urcite ma k tomu kopec foto a video materialu. Zamyslel si sa niekedy nad tym, ze si podlahol propagande z druhej strany ?
|
|
Re: Kdeže?
Od: jebe???123
|
Pridané:
2.3.2022 19:01
napisat ze hlavnespravy opatrne zverejnovali informacie z oboch stran je najvacsia blbost aku si mohol napisat...zaprve zverejnuju iba ruske dristy, obhajuju vsetko co urobia rusi, a za vsetko vinia americanov
zadruhe je to ruskym statom, putinom kontrolovane medium ktore nema za ucel informovat, ale sirit protizapadnu propagandu (vid oblbnutych rusakov ktori ani nevedeli ze rusi na ukrajine vedu vojnu)
nevidim dovod aby tu operovali ruske statne media, ked vsetky zapadne media su v rusku zakazane, a neexistuje tam jedine slobodne medium ktore by nebolo kontrolovane putinom
a ked uz pises o stranach, svet nie je ciernobiely, a nie je len usa a rusko
..kludne si citaj media z nemecka, rakuska, spanielska, norska, finska, kanady, noveho zelandu, svajciarska, doslova ktorejkolvek krajiny, kde je aspon aka taka sloboda a existuje nieco ako slobodne media....alebo mi chces povedat ze vsetky media tychto krajin maju nadiktovane co maju pisat? to by si bol este vacsi blazon nez kremelsky krpec!
1/2
|
|
Re: Kdeže?
Od: jebe???123
|
Pridané:
2.3.2022 19:02
sme, dennikN, pravda, su slovenske media ktore informuju slovakov...operuju snad v rusku? nie, preto porovnavas hrusky s jablkami....navyse tieto media ak uvedu nieco nespravne tak to nasledne upravia, pripadne vyjde clanok so spravnou informaciou (nehovorim ze vzdy),kedze vela krat informacie len preberaju od oficialnych institucii, tak sa moze stat ze uvedu aj nieco co nie je uplna pravda....to ale nic nemeni na tom ze som si nevsimol, ze by mali dezinfo weby reporterov priamo v terene na ukrajine, ako niektore nase weby, resp ceske, kedze tam je spravodajstvo na ovela vyssej urovni
ale uznaj, je rozdiel "klamat" v tom, ze miesto 30 vrtulnikov im ukrajinci znicili len 10, a klamat v tom, ze rusko nezautocilo na ukrajinu, nevedie tam vojnu, ze na ukrajine su nacisti a podobne dristy
ale to som sa zase raz trosku viac rozpisal :)
2/2
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
2.3.2022 19:06
Pri trolení tak dlhým textom treba buď väčšie písmo a riadkovanie alebo spraviť stránku hearing impaired na čítanie ako napríklad gov.sk, inak to nebude priekazne nik čítať.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: jebe???123
|
Pridané:
2.3.2022 19:13
pravda, keby som pridal zopar stvavych fraz ako:
TOTO VAM MAINSTREAM NEPOVIE
alebo PRECO MAINSTREAM MLCI?
alebo NAOZAJ TOTO MY SLOVACI DOVOLIME?
alebo PUTIN VYSMIAL AMERICKYCH IMPERIALISTOV
tak by to urcite pritiahlo vacsiu pozornost, minimalne takych ruskych patolizacov ako ty :))
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: mylis sa
|
Pridané:
2.3.2022 20:00
Ja citam aj hlavnespravy a nie je pravda, ze by tam boli len informacie z Ruska. Boli tam info aj z Ukrajiny, ale aj informacie zo zapadnych medii.
Takisto vies dokazat a predlozit dokazy, ze hlavnespravy nie su slovenske medium a ze je ako pises platene zo zahranicia ? Ak ano, poprosim dokaz a nie domnienky.
Sme.sk je vlastnene aj zahranicnymi sponzormi, takze si nalejme cisteho vina - je to zahranicny agent - ziadne "len" slovenske medium.
Takisto siris demagogiu o tom, ze rusi nevedia o tom co sa deje na ukrajine, je to vyslovene hoax. Pozri si ruske stranky, rusku televiziu a uvidis co tam davaju a poviem ti, ze sa ti to nebude pacit. Vacsinu ich sprav z dnesneho dna tvorili spravy o tom ako ukrajina a zapadne media zverejnuju neoverene informacie - rozne videa a obrazky a nasledne ukazuju zdroje tychto informacii a ukazuju, ze drviva vacsina je FAKE.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 20:13
Akoze Ruska strana informuje o 498 mrtvych ruskych vojakoch, zatial co ukrajina ich hlasi oficialne cez 5800 a neoficialne uz cez 7000? V statnej ruskej TV ovladanej statom akoze cakas aj objektivitu? Seriozne? Naozaj vazne? Vsetci od ukrajiny po USA klamu, len Rusi hovoria pravdu v krajine, kde ta za iny nazor realne odvedu policajti? Zasnem.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
2.3.2022 20:24
Kto by nežasol, keď je objektivne potvrdené, že každý junák bojuje priekazne aspoň za desiatich.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: Jaaasom
|
Pridané:
2.3.2022 20:55
No mne sa zdá, že Rusi to vyhodnotili tak, že každý ich junák bojuje za desatinu vojaka.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: agent Číny
|
Pridané:
2.3.2022 22:35
A mobilné kremačné pece, to potvrdia.
|
|
Re: ultraradikalny moralizmus
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
2.3.2022 21:21
Zato odteraz v nasich mediach ktore su naklonene terajsej vlade sa bude pisat naozaj len pravda, kedze ich vecny rival "Hlavne spravy" je "demokraticky" zruseny...
dovolte aby som sa na tom zasmial... ha ha ha...
|
|
Re: ultraradikalny moralizmus
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 22:04
Budem citovat Bytrita:
"Ach tento kokoti narek". Normalne slast pre usi
|
|
Re: ultraradikalny moralizmus
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
2.3.2022 22:34
+1
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 20:19
V novembri 2018 sa ukázalo, že od 2015 pre Hlavné správy pod pseudonymom Eugen Rusnák píše Rus Jevgenij Paľcev, ktorý udržiava kontakty s pracovníkmi ruskej mediálnej skupiny Rossija Segodňa (Rusko dnes, kam patrí aj agentúra Sputnik), financovanej Kremľom. Návštevy Sputnika potvrdzujú fotografie Miloša Zverinu z januára 2018, podľa ktorého Paľcev „preberá články z týchto médií“. Európsky parlament pritom agentúru Sputnik označil za jeden z nástrojov, cez ktoré sa Kremeľ snaží „spochybniť demokratické hodnoty, rozdeľovať Európu, získavať domácu podporu a vytvárať dojem zlyhávajúcich štátov vo východnom susedstve EÚ“.[4]
Fungovanie Hlavných správ, takmer žiadnu editorskú spätnú väzbu a slabé overovanie faktov zmapoval publicista Jakub Goda, ktorý istý čas pod falošným menom pre tento denník písal.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: a dokaz ?
|
Pridané:
2.3.2022 20:36
Kde je vlastne ten dokaz ? Poprosim o dokaz, nie beletriu ("sa ukazalo" - dokaz ?).
Co sa tyka Ruskych medii, kde som napisal, ze im vyhradne verim ? Pisem o slovenskych mediach a o tom co sa stalo. Pisem o tom, ze pravda je vela-krat uprostred, lenze to co sa deje dnes je diktat pravdy. Nizsie to niekto napisal, len to zopakujem. Ak sa zacnu blokovat sme.sk, dennikn.sk budes s tym v poriadku ? Ved sme.sk a aj dennikn.sk su priekazne vlastnene aj zahranicnymi agentmi. A tiez mozme tvrdit, ze robia propagandu a selektivne kritizuju (napr. Matovica) a nekriticky sa pozeraju na "svojich". Nemali by sme ich uz zajtra blokovat ?
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: dsadasd
|
Pridané:
2.3.2022 20:39
diktat mas v rusku, tam je povoleny len jeden nazor, inak ta zavru
sme a dennik n su vlastnene zahranicnymi agentmi? poprosim dokaz, a nie beletriu z hlavnych sprav:)
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: sme.sk
|
Pridané:
2.3.2022 20:49
Ani som sa velmi nemusel snazit a tu to mas.
sme.sk vlastni aj zahr. spolocnost Media Development Investment Fund. Jej financnym zakladatelom bol isty George Soros. Takisto berme do uvahy ze tato spolocnost sa nema rada s uradmi v Rusku a dovod je prozaicky - extremisticka organizacia, alebo aj zahranicny agent.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: dennikn.sk
|
Pridané:
2.3.2022 21:06
Uznavam, ze som sa asi mylil. Nenasiel som ziadne stopy, ktore by viedli k inym ako regionalnym majitelom (cechov nepovazujem za zahranicnych agentov ;-) ).
Samozrejme za predpokladu, ze spol. ESET je naozaj vlastnena len Slovakmi.
PS: Ale mohli by sme sa pozriet aj na inych ako tvnoviny.sk, topky.sk - tam sa obavam, ze by sme uz museli priznat farbu...
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od reg.: holden
|
Pridané:
2.3.2022 21:18
Prečo len predpokladáš, že je ESET vlastnený len Slovákmi? Prečo si to neoveríš?
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
3.3.2022 9:00
Diktat mas aj tu.
Mozes sa z nadhladom pozriet na konflikt. Napises to neutralne a bioroboti ta odsudia pokial nehajis západnú propgandu o Ruskom nebezpeci.
Holy bacov vedia reporterikovia. Vojenske rozviedky funguju inak a sotva sa odtial dostavaju relevantne informacie do medii.
O tejto vojne vie kazdy bacov syfon.
Putin ti da hodinove video a pre zapad je to dezinformacia. Hodinove video ti da zapad a to uz je to overene a spravne.
Dezinnformacie a hoaxy idu z oboch stran.
Nuz ale bioroboti vidia pribehy, utrpenie a su cely pocurani. Uz za tie desat rocia vedie presne ako maju hybat s verejnou mienkou.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: santa santa
|
Pridané:
3.3.2022 10:54
2 krat v minulosti som bol proti tebe (v komentaroch) ale teraz suhlasim takmer do bodky.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 20:54
mas to na wikipedii priamo.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od reg.: palqo
|
Pridané:
3.3.2022 9:54
Dam si prvu vetu do google a mam odkaz, ty trulo.
https://dennikn.sk/1288348/
propagandu-pre-hlavne-spravy-
pise-rus-ktory-sa-chodi-radit-
do-agentury-kremla-odomknute/
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
2.3.2022 23:25
Tak ho mali zatnut, obvinit podla platneho zakona (ak taky je), a poziadat sud o predbezne opatrenie aby mohli stranku dat dole (ak hrozi dalsie porusovanie zakona). To iste s Blahom a podobnymi.
Ale urcite nie cenzurovat na zaklade rozhodnutia uradu kde ani nepozname ludi co to urcuju. Proti Ruskej propagande treba bojovat, ale cenzura je cesta do (komunistickeho) pekla.
Bolsevikov treba bit, nie sa po nich opicit: youtu.be/F1jzvMA8w8E
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od reg.: palqo
|
Pridané:
3.3.2022 9:55
To by sme nesmeli mat za prokuratora ruskeho trola.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 20:20
Redakcia Hlavných správ reagovala stanoviskom, že Kočner mal o kúpu Hlavných správ záujem, no jeho ponuky neboli akceptované. Podľa dát z tzv. „Kočnerovej knižnice“ však Kočner Hlavné správy finančne podporoval a šéfredaktor Robert Sopko o tom vedel - cez WhatsApp Kočnerovi napísal: „Dík aj za podporu, čo došla na účet.“
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Kocner - uz sme v uzkych ?
|
Pridané:
2.3.2022 20:43
Spomenu Kocnera v tejto suvislosti je uz naozaj off-topic. Alebo chces povedat, ze aj Kocner je ruskym agentom ? Nezabudaj ako to s tym Kocnerom a jeho treeemou bolo. Takisto si spomen aj na Lipsica a jeho sms so Zuzovou. Je tu silne podozrenie, ze casto vyuzival jej privatne sluzby (ano suvisi to s temou). Teraz sa dozvedame aj vdaka alternativnym mediam ako hlavnespravy ako sa dostal k bezpecnostnej previerke. Su to vsetko dolezite veci, ktore sa ludia v sme.sk ani v dennikn.sk nedocitame a hadaj preco.
A nakoniec (pretoze je to moj posledny prispevok) napisem jednu dolezitu pravdu. Hlavnespravy vobec nie su zablokovane kvoli rusku a tomu co sa na ukrajine deje (inac to odsudzujem, ak si spravne pochopil z kontextu), ale je to kvoli tomu, ze je to medium, ktore ukazuje nasu vladu a jej ministrou ako holeho krala. Cize hovori pravdu o ludoch, ktori nam vladnu a ktori by nam vladnut nemali. To je HLAVNY DOVOD ZAKAZU. Zavriet usta politicky nevhodnemu mediu.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: dasdasds
|
Pridané:
2.3.2022 20:46
hladam tu dolezitu pravdu a nejak ju nevidim, akurat si tu napisal svoje pometene nazory
ruskom platene media nemaju na slovensku co robit a bodka
a k prvemu odstavcu, vdaka alternativnym mediam sme sa nedozvedeli doslova nic, akurat bludy ktore sa skor ci neskor ukazali ze su klamstva, kedze loz je ich pracovny nastroj
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: dasdasds
|
Pridané:
2.3.2022 20:46
hladam tu dolezitu pravdu a nejak ju nevidim, akurat si tu napisal svoje pometene nazory
ruskom platene media nemaju na slovensku co robit a bodka
a k prvemu odstavcu, vdaka alternativnym mediam sme sa nedozvedeli doslova nic, akurat bludy ktore sa skor ci neskor ukazali ze su klamstva, kedze loz je ich pracovny nastroj
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 20:56
Nepochopil si to vobec. S kocnerom sa ukazuje to, ze tie "objektivne" alebo "alternativne" medium je len predajna kurva. Vobec mi nejde o rusko ako take - kludne moze byt rusky vlastnik, ked bude objektivne spravodajstvo nemam problem. Tu ti to rozobrali do zakladu, ale samozrejme "beletriu" nechces, ty uz aj tak veris niecomu inemu.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Inzercia ?
|
Pridané:
2.3.2022 21:10
A co je sekcia Inzercia na sme.sk ? Takisto si tam mozes kupit PR clanok resp. propagaciu vlastnej sluzby, produktu, nazoru a podobne. Samozrejme kazdy ma svoje interne pravidla, ale ide mi o princip, ze sa to da.
Priklad: Najvyhodnejsie su na bankovom trhu dlhodobe investicie konkretne nieco na 5 rokov dokonca s urokom AZ 1.15 % p.a.. Pricom uroky na beznych uctoch su len okolo 0.1 %.
Verim, ze si tento priklad pochopil...
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 21:15
To, ze nevies rozlisovat PR a "nezavisle" spravodajstvo, ktore sa tvari ako nezavisle, ponukne ti par demagogickych picovin, par hoaxikov, par polo pravd a sem tam ojedinele aj pravdu, aby sa to nedalo lahko odhalit. To s platenou inzerciou nema vobec nic.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: dsaydasd
|
Pridané:
2.3.2022 20:38
klames ako rus, doslova vsetko co si napisal je blbost, nezmysel alebo klamstvo
ruske media pisu o ukrofasizme a mierovej misii na denacifikaciu...a jediny dokaz o tom ze media zverejnuju neoverene informacie su ruske putinom ovladame media :)))) to je doveryhodne ako danko
a nie, to ze ma zahranicneho vlastnika neznamena ze je to zahranicny agent...zahranicny agent by boli ak by to vlastnil stat, resp neobmedzeny vladca na urovni putina :)
takze si sa ukazal ze si len dalsi popleteny rusofilny troll, a cim skor sa zakazu vsetky ruskom platene media, tym skor ty docvakne...mozno
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Ukrajina a extremizmus
|
Pridané:
2.3.2022 20:58
Pozri si relaciu na CNN Prima News - vysvetli Ti to historik a vojensky analytik ako je to na Ukrajine s extremizmom. Chapem, ze Ti tieto veci unikli, ale predpokladam, ze je to preto, lebo necitas aj alternativne media a malo studujes historiu a ovela menej si overujes fakty. Prave preto prosim citajte vsetko a hladajte pravdu - je naozaj niekde na strede. Kazdy si robi propagandu podla seba, je to logicke. Ale na druhej strane zakazovat konkretne stranky z nas robi to co sami kritizujete.
https://cutt.ly/OAaeRNf
alebo tu
https://www.tiktok.com/@hello.oficiall1
a hladaj text "sa cudujem, ze to..."
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: xvcxvvcx
|
Pridané:
2.3.2022 21:35
davat tiktok videa od 13 rocnych teeniek co sa doma nudia ako dokaz niecoho, to uz aka diagnoza musi byt? :)))
to ze behas po konspi strankach ako zjanceny a hladas cokolvek co by ti potvrdilo to comu chces verit nie je hladanie pravdy :))
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Sebazapieranie je demokraticke
|
Pridané:
2.3.2022 21:43
tak si nalistuj napr. aktualni _ konflikty _ .cz vyklikaj si stat, ktory chces a mozes studovat.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: dsadas
|
Pridané:
2.3.2022 23:26
stacilo mi vidiet par vyjadreni ruskych politikov na adresu ukrajiny, ako ju znicia, spalia ustavu a pod :))
nech sa na to pozries akokolvek, a odosobnis sa od medii, od toho ci si nieco jedna alebo druha strana vymyslela alebo prifarbila, faktom zostava ze rusko (spolu s bieloruskom) vojensky napadli ukrajinu, a taktiez je faktom ze ani NATO, ani usa, ani ukrajina rusko nijak nenapadli
inak povedane, su ruske tanky na ukrajine, a nie ukrajinske v rusku
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
2.3.2022 16:17
Tak pokiaľ je poobede na webe článok s názvom Ranný brífing, je o dezinformačnosti priekazne rozhodnuté.
|
|
Pravda
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.3.2022 16:17
Viete kde sa dozviete pravdu tam kde sa to snažia zablokovať alebo už zablokovali. Lebo kým si pravda obuje topánky lož už dvakrát obletí zem.
|
|
Re: Prauda
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.3.2022 16:39
a plati to blokovanie aj pre Rusko? lebo tam blokuju tisice webov
overenie blokovania webu:
https://dopice.sk/lEF
|
|
Re: Prauda
Od: smutne
|
Pridané:
2.3.2022 16:48
to ze druhe hovno smrdi viac neznamena ze prve nesmrdi.. tento system je cesta do ruska
|
|
konecne
Od: pravda zvitazila
|
Pridané:
2.3.2022 16:26
toto je zatial to najlepsie co tato vlada urobila
|
|
Re: konecne
Od: fghfggd
|
Pridané:
3.3.2022 14:23
najlepsie boli masove testy ! testujes sa ?
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
2.3.2022 16:29
https://dopice.sk/modrymperom
|
|
Takže už sa to začalo.
Od: pozorovatel
|
Pridané:
2.3.2022 16:33
Ministerstvo jedinej pravdy už úraduje, už začalo hon na čarodejnice.
|
|
Re: Takže už sa to začalo.
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.3.2022 16:41
v číne a rusku už roky, ty podporuješ čarodejnice?
https://dopice.sk/lEF
|
|
Re: Takže už sa to začalo.
Od: Aabbcc
|
Pridané:
2.3.2022 17:07
Tvoj mozog zdegeneroval. Roky si nic ine necital a nevies co je realita. Smelo do nich. V CZ je uz zablokovanych minimalne 8 lzivych domen, mame co dohanat. Vy vsetci co podproujete Putina a jeho zverstva sa mozete hanbit. Republika, Smer, Blaha, Danko a podobni lokaji ruskeho rezimu sa mozete hanbit a ked sa Vam nepaci smykajte do Bieloruska alebo Ruska tam Vam bude sveta zit. Vy prizivnici. Hanba vam…
|
|
Re: Takže už sa to začalo.
Od: bla bla bla
|
Pridané:
2.3.2022 18:20
https://youtu.be/DyAJAbp8Pjc
|
|
Re: Takže už sa to začalo.
Od: fdsfsd
|
Pridané:
2.3.2022 19:03
ked su v rusku zakazane zapadne media, preco by mali byt tu dovolene ruske media?
|
|
Re: Lenze ako sa to skonci?
Od: anonymous2743
|
Pridané:
2.3.2022 23:52
Lebo nie sme komunisti ani fasisti ktori su tak slabi ze nedokazu zniest kritiku a iny nazor.
Ruske konspiracne media su ako nadcha - neprijemne, otravne, a neprodukuju nic ine nez hnus. Ale riesenim je vypestovat si na nich odolnost, nie zavriet sa do sterilnej informacnej bubliny kde zoslabneme uplne.
Ak autori nejakeho takehoto 'media' porusia zakon, napriklad dokazatelnou lzou, treba ich riadne potrestat podla zakona, a nie takto obchadzat pravo.
|
|
ergerg
Od: ergeg
|
Pridané:
2.3.2022 16:34
aj ked toto konkretne rozhodnutie vitam, neda sa mi paranoidne nezamysliet kam to moze dospiet pri tom aku politicku kulturu mame na SK. Minimalne by to chcelo mat nejaky verejny zoznam blokovaneho obsahu, ktory som zatial nebol schopny najst.
|
|
Re: ergerg
Od: Menšia väčšina
|
Pridané:
2.3.2022 16:41
Ako chceš posúdiť ten obsah, ak už bude zablokovaný?
|
|
Re: ergerg
Od: rnjtm
|
Pridané:
2.3.2022 16:49
napr wayback machine, webarchive.
|
|
Re: ergerg
Od: škodlivý obsah
|
Pridané:
2.3.2022 17:42
Ten "škodlivý obsah" je pre nich pravda, ktorá diskredituje našu terajšiu falošnú protiruskú vládu, ktorá klame celú verejnosť pred kamerami ich masmédií. Tvária sa akoby chceli mier a konajú pravý opak. A žiaľ mnohí hlupáci im to ešte veria.
|
|
Re: ergerg
Od: Grel
|
Pridané:
2.3.2022 19:04
Rusi zbombardovali pôrodnicu, ak ich nezastavíme tu, Putin bude pokračovať, hovorí ukrajinská lekárka. Potrebujeme náhradu sušeného mlieka pre bábätká, lebo ženy prichádzajú o mlieko. A chirurgické nástroje a lieky, lebo pôrody nemôžeme zastaviť, odkázala gynekologička Galyna Majstruková
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
2.3.2022 19:38
Že je vyhlásená všeobecná mobilizácia útočníkom nezavdáva právo diskriminovať príslušníkov LGBTQDHUK+ komunity priekazne sexistickým predpokladom, že je v pôrodnici čo len jedna civilistka!
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: dsads
|
Pridané:
2.3.2022 20:40
hlupy rusky troll, klasika
cim skor vas zakazu, tym lepsie
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.3.2022 5:37
Čiže hlupy rusky troll je kto aplikuje právo zásadne len ako celok, takže sa nedá delením zákonov na hlavné a vedľajšie stiahnuť na úroveň šírenia demagógie priekazne vyššieho dobra?
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: frefre
|
Pridané:
3.3.2022 12:40
Skoda, ze sa nedaju takito trolovia exportovat/deportovat... Nechcu sa s nami hrat (hrat s demokraciou a akceptovat vsetko), ale len pficuju...
PS: Ani ja nesuhlasim s mnohymi zakonmi, ale kua, ked uz mame nejake zriadenie a pravidla, tak ich treba kua dodrzovat a nie robit si "co chcem", bo ten zakon je zli... To by som mohol povedat, ze putin je zli a ist si ukradnut jeho auto, lebo som si povedal... Proste mame zakony a mame ich dodrzovat "v dobrom i zlom"...
|
|
Re: ergerg
Od: dfsfsd
|
Pridané:
2.3.2022 19:10
protiruska vlada? v com je protiruska? lebo nepise o ruskej "mierovej misii", ale nazyva to tak ako to je?
zapad mier neporusil, to rusko, takze places na nespravnom hrobe rusacik :)
|
|
No to sme pekne dopracovali
Od: Jozobozo
|
Pridané:
2.3.2022 16:56
Takze bez sudu, bez moznosti odvolat sa alebo sa akokolvek branit, proste rozhodnutim od stola bez odovodnenia. Na otazky sa neodpoveda, rozhodnutie sa nekomentuje.
Som zvedavy kam az toto zajde, cancel culture sa v tych demokraciach volako dari. Clovek by to cakal od cinanov alebo rusov, ked ich tak radi poucujeme o demokracii a ludskych pravach, no volako nam rovnake metody nesmrdia.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
2.3.2022 17:06
Podstatné je, že bežnému občanovi už pri otázke od policajta či sudcu stačí využiť právo na informácie, takže útvar hodnoty za peniaze bude určite bazírovať, aby šli všetky otázky priamo vláde, ktorá pravdu vie, a nedochádzalo ku znižovaniu HDP priekazne neodôvodniteľným prerušovaním občana.
|
|
Re: No to sme pekne dopracovali
Od: Anezka
|
Pridané:
2.3.2022 17:25
vole sprosty a cital si podmienky pouzivania domeny? pekne odpapagajuj este nieco co si sa docital. toto nie je cancel culture, to by si uz mohol vediet ale boj s ruskou hybridnou vojnou a dezinformaciami. od cias kgb sa nic nezmenilo :D. a ako tak citam, netusis co je demokracia, hlavne, ze ti nieco smrdi. otvor si poklop na hlave a nakukni, ci tam nemas exkrement miesto mozocku ;)
|
|
Rusko ma atomove bomby
Od: Kedavra
|
Pridané:
2.3.2022 17:09
Vsetky tie sankcie ktore uvaluju na Rusko si odskacu obycajni ludia po celom svete bez ohladu na to aky maju nazor... Uz len cakam kedy zakazu na verejnosti hovorit po rusky... Cely svet ide do pice, toto je 3 svetova vojna (zaciatok) a bude este horsie... Putin neustupi ani o milimeter, ukrajinsky prezident taktiez neustupi a ostatni len prilievaju benzin do ohna (vojenska podpora)... Toto neskonci dobre
|
|
Re: Rusko ma atomove bomby
Od: Aabbcc
|
Pridané:
2.3.2022 17:19
Radsej zaplatim viac na uctoch ako zit pod Ruskou Risou… a Rusko nema najmensie pravo utocit na Ukrajinu. Nech sa pakuju odtial, keby vsetci cusali tak sa nezastavi a ide dalej. Ty tu vyplakavas ze chudoba. To len uvidis co budude ak sa mu toto prepecie. Potom uvidis chudobu ale nie len financu..
|
|
Re: Rusko ma atomove bomby
Od: Foku desu
|
Pridané:
2.3.2022 17:45
Každý môže útočiť na každého. Víťazi píšu históriu.
|
|
Re: Rusko ma akurat chuja vo vedeni
Od: anonymous2743
|
Pridané:
2.3.2022 23:43
Sankcie treba, lebo keby to Putinovi preslo tak iba bude pokracovat dalej. Diktatori ako on respektuju iba silu, a tu mu zapad musi ukazat. Ustupovanie diktatorovi sa skusalo pred 2. svetovou, a vieme ako to dopadlo.
A podpora Ukrajiny je uplne legitimna, vratane dodavok zbrani. Moze byt Putin rad ze sa do toho nezapoji NATO rovno, lebo by mu nakopali zadok. Uz sa musi vyhrazat atomovkami, lebo vie ze sa jeho dobyvacna vojna ruti do katastrofy.
|
|
že vraj tu
Od: že vraj tu
|
Pridané:
2.3.2022 17:45
hlavnespravy.infor
hlavnespravy.live
|
|
Re: že vraj tu
Od: Hmmaha
|
Pridané:
2.3.2022 17:46
Pozor malware stranky. Neklikajte!
|
|
Re: že vraj tu
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
2.3.2022 18:06
Malware zostáva? To mi nejako nevychádza.
"Škodlivým obsahom sa rozumie programový prostriedok alebo údaj, ktorý zapríčiňuje alebo môže zapríčiniť kybernetický bezpečnostný incident. Škodlivou aktivitou sa rozumie akákoľvek činnosť, ktorá zapríčiňuje alebo môže zapríčiniť kybernetický bezpečnostný incident, podvodnú činnosť, odcudzenie osobných údajov alebo citlivých údajov, závažné dezinformácie a iné formy hybridných hrozieb," definuje škodlivý obsah a aktivity zákon.
|
|
Re: že vraj tu
Od: fdsfd
|
Pridané:
2.3.2022 19:14
"zavazne dezinformacie a ine formy hybridnych foriem"
presne to sedi, malware jak vysity
|
|
Re: že vraj tu
Od: diktatorJarko
|
Pridané:
2.3.2022 18:11
malwaru sa bojim menej ako mawleru
|
|
Parada
Od: Hurrduurr
|
Pridané:
2.3.2022 18:14
Parada, dezolky budu skrecat. Blaha uz zhavi klavesnicu. xDDDDD
|
|
že vraj
Od: že vraj
|
Pridané:
2.3.2022 18:38
no neviem, ale na hlavnych spravach písali, že ich do pár hodín vypnú a bum ho vypli.
Potom tam bol odkaz
na
hlavnespravy.info
hlavnespravy.live
ale mne to aj tak vôbec nejde.
Malvér by tam nemal byť.
|
|
Re: že vraj
Od: Rsxbx
|
Pridané:
2.3.2022 19:16
Su pod ddos utokom
|
|
Re: že vraj
Od: Rgg
|
Pridané:
2.3.2022 19:19
Budte obozretni. Malware je neidentifikovatelni, ani nemusite vediet ze ho v PC mate. Hlavne ked ide o zero day! Malware moze komunikovat na dialku s riadiacim serverom. Kludne sa moze stat ze Vas PC bude utocit na institucie ani o tom nemusite vediet, bude clenom botnetu. Hacker bude utocit z Vasho PC a vy mozete byt stihani! Opatrne. Staci chyba vo Worpresse a skodlive kody sa stiahnu na Vas PC.
|
|
Re: že vraj
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
2.3.2022 19:52
tak si prezeraj stranky cez lynx a budes safe.
|
|
Re: že vraj
Od: diktatorJarko
|
Pridané:
2.3.2022 21:59
A co je najhorsie, malware dokaze zamenit i/y pocas pisania a ani si to nevsimnete!
|
|
Re: že vraj
Od: Snsksjsj
|
Pridané:
2.3.2022 22:13
To je kokot slnieckar. Ani gramatiku nevie. Stur sa musi v hrobe obracat. Mudruje a ani gramatiku neovlada. Curak…… sa hanby.
|
|
STEAM
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 19:14
Pohoda uz aj Steam rusov odpojil.
|
|
Hlavne spravy cez VK
Od: Matey
|
Pridané:
2.3.2022 19:22
skus VK dot COM a daj hladat Hlavne spravy
ked chcu blokovat, fajn, odboj bude este vacsi
uvidime kto sa bude smiat naposledy. ty kreteni sa nepoucili od cias Pirate bay, zakazes jeden web, zniknu dva :)
|
|
Re: Hlavne spravy cez VK
Od: bruce willis
|
Pridané:
2.3.2022 21:39
Neva aspon nebudu vyskakovat tie sracky v feede 😁 Mozu si tam platit reklamu pre Rusku klientelu. Budu si vsetci spolocne kotkoDAkat.
|
|
Mám tooo
Od: trollot
|
Pridané:
2.3.2022 19:25
R.I.P hlavnespravy
ešte, že máme slobodný vysielač a infovojnu
|
|
Re: Mám tooo
Od: Nanajjj
|
Pridané:
2.3.2022 19:35
Aj tam moze byt malware. Nemaju najnovsie verzie redakcnych systemov. Ak mate podozrenie skontrolujte si procesy a vytazenost CPU. Ak sa vam nieco nezda preinstalujte PC. Najlepsie original SW. Cracnuty ma na 100% malware. Infovojna je robena na kolene. Nedavaju si zalezat na detailoch. Riesia len obsah.
|
|
Re: Mám tooo
Od: trollot
|
Pridané:
2.3.2022 19:46
Neviem na mojom macbooku air také veci neriešim, rovnako na iphone s tým nemám problém. Na kolene je robený aj CMS buxus a aha kam to chlapci dotiahli :)
|
|
Re: Mám tooo
Od: Sjj
|
Pridané:
2.3.2022 19:49
To ze mas mac aj iphone isto dokazuje ze si bohaty. Ale neznamena to ze si 100% v bezpeci. ;)
|
|
Re: Mám tooo
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
2.3.2022 19:58
Pokial patris medzi vyznavacov mainstreamu, tak si si prave strelil do vlastneho kolena, lebo si vlastne povedal, ze vacsina tych ukrajincov, co sem aktualne prichadza, su bohati.
Popravde ked som videl tie Infinity, Lexus, BMW, Mercedes, atd.. v ktorych cakaju a mrznu v kolonach pred hranicami, tak rozmyslam, ako bezny ukrajinec, ktory mesacne zarobi do 200 eur, si to moze dovolit :) No a Iphony a rozne ine high-end kusky ktore drzia v rukach tie deturence vedla placucich mamiciek tomu tiez prikladaju iba spravny cvenk. :)
|
|
Re: Mám tooo
Od: Jejd
|
Pridané:
2.3.2022 20:11
Aj keby. Ked na to maju nech si to kupia. Mozu vlastnit firmy, podniky. Utekaju pred vojnou ktoru vyvolal Car Putin. Nezatvaraj pred tym oci. Dobre vies ako to je. Neupriamuj pozornost inam. Nebud alibista ako Uhrik z Republiky, Ako Balaha a Fico zo Smeru. Cely svet o vie ako to je. Len 5 clenov rady OSN sa tvari ze nevie ako to je.
|
|
Re: Mám tooo
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 20:14
Uz aj Lavrov sa tvari, ze ich "vtiahli do konfliktu" - pici ta cibulkova musela spravit riadnu kampan so svojou vyhovorkou.
|
|
Re: Mám tooo
Od: Kto za pravdu haluškuje
|
Pridané:
2.3.2022 20:25
Páni sú všetkému na vine! Ani toho dohánu nieto, ani páľenky, všetko pošlo dole váhom. Pánov smerákov by ste mali viniť a nie chudákov delozákov. Moment .. to mi nevychádza.
|
|
Re: Mám tooo
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
3.3.2022 9:18
Vojnu neschvalujem, ale Putin nebol ten, kto ju vyvolal.
Az cas ukaze celu pravdu, ale dozvedia sa ju zrejme az nasi pravnuci.
Zlo kecanim nezastavis, vid podpisanie dohody USA na SK. Tiez vacsina ludi bola proti, tiez odbornici vysvetlovali a tiez recnili pri pultoch a ajtak si ju vlada schvalila a podpisala.
Teraz kuvicia jak hladne prasce, ked sa objavili ich kontakty na verejnosti - lebo sa boja. Keby sa tak bolo stalo pred hlasovanim, vysledok by bol presne opacny.
Len tam asi nebolo dostatok odvahy, co pre Putina neplati.
|
|
Re: Mám tooo
Od: Tribald
|
Pridané:
3.3.2022 9:36
Vačšina bola proti? Myslíš tých tisíc indivíduí čo kvičali v bratislave s ficom a fašistami? Nebuď smiešny.
|
|
Re: Mám tooo
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
3.3.2022 17:58
Moje tvrdenie je podlozene, tvoje je prd do vetru s cervenymi ocami od toho smradu. :)
Najdi si prieskumy a najdi si aj kolko ODBORNIKOV k tomu aky postoj zaujalo, vratane rozboru a rozporu klamstiev sudkynou KS. To ze si nevidis dalej nosa je tvoj problem, nie moj.
|
|
Re: Mám tooo
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
3.3.2022 21:28
Hej? Podložené čím?
|
|
Re: Mám tooo
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 10:32
Nie putin ju nevyvolal, on tvrdil, ze chlapci idu z cvicenia domov. A asi im dali zlu mapu a miesto moskvy sa ocitli v kyjeve. Takisto je na mierovej misii a streila po mestach mierove rakety. Krista aky jebnuty musis byt aby si takuto kokotinu po tyzdni bojov povedal?
|
|
Re: Mám tooo
Od: nasrat
|
Pridané:
3.3.2022 12:32
Moderátor Prvého kanála – najsledovanejšej ruskej televíznej stanice – kladie otázku hosťovi v uniforme, ktorý sa do vysielania pripojil cez telemost. "Ako vás vítajú na oslobodených územiach?" A hosť – ruský dôstojník – odpovedá: "Ako osloboditeľov. S úsmevmi, kvetmi, so slzami radosti,"
Aku "pravdu" este chces vediet?
|
|
Re: Mám tooo
Od: trollot
|
Pridané:
2.3.2022 19:59
nieee bohatý niesom a nikto nieje 100% v bezpečí :) iba sa menej lepí bordel na OS od Apple ako na bežný Win. Ozaj schovávať cenzúru za ochranu pred malverom je šľachetné, po vojne isto prezidentka odovzdá medajly naším zachráncom. Len dúfam, že sa nebudú volať Maksim, Sergey atď..
|
|
Re: Mám tooo
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 0:08
Skor mam pocit ze sa budu volat Marian, Milan a Robert. A ak budeme mat obzvlast velku smolu, tak tam bude aj isty Ste-fan ...
|
|
Re: Mám tooo
Od: Infovojnak
|
Pridané:
5.3.2022 8:23
Najnovsie verzie redakcnych systemov a to su ake? Ked si taky odbornik na cms-ka, na com to teda fici infovojna?
|
|
Nemáme! nevedeme!
Od: Bayraktar song :D vygoogli
|
Pridané:
2.3.2022 19:56
Máme ješte ty Pohlavní choroby od docenta Šmoka, pane vedoucí ?
-No tak zeptejte se příští týden, máme dostat zboží. Douchová, vytáhněte tu roletu !
Na co vy tady čekáte ?
- Na Pohlavní choroby.
Nemáme! nevedeme!
|
|
GENERÁLNY ŠTRAJK
Od: Povinnosť volá
|
Pridané:
2.3.2022 20:15
GENERÁLNY ŠTRAJK 9.3.2022 o 12:00
https://dopice.sk/qAx
|
|
Re: GENERÁLNY ŠTRAJK
Od: Gggnsns
|
Pridané:
2.3.2022 20:19
Co beres povedz?
|
|
Re: GENERÁLNY ŠTRAJK
Od: Djsklw
|
Pridané:
2.3.2022 20:24
Ruský podnikateľ a bývalý bankár Alex Konanykhin žijúci v USA ponúkol za zatknutie Putina milión dolárov. „Sľubujem, že zaplatím milión dolárov dôstojníkom, ktorí v rámci svojej ústavnej povinnosti zatknú Putina ako vojnového zločinca podľa ruského a medzinárodného práva,“ vyhlásil na Facebooku. (unian)
|
|
Re: GERIATRICKY STEJK
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.3.2022 20:30
čečenci môžu využiť situáciu a vyhlásiť nezávislosť, RF má armádu zaseknutú na Ukrajine, 2 front nezvládnu
|
|
Re: GERIATRICKY STEJK
Od: ajtacka
|
Pridané:
2.3.2022 20:34
Každý nie je baskicko... Pretože keby čečenci uvažovali, tak sa aj trocha posnažia, aby využili to, že sú súčasť RF a hoci takí baskovia na tom môžu byť finančne dobre, tak je to aj tak napiču a nevedia s tým nič urobiť rovnako ako čečenci, pritom chyba je v nich a ich národe... inde to ide v rámci krajiny tak u rodnej krajiny baskov aj čečencov.
čiže ten príklad je na piču...
|
|
Re: GERIATRICKY STEJK
Od: veľká stodola
|
Pridané:
2.3.2022 22:28
na rozkaz RF (Ruskí F@šisti) im zabili čečenskych bojovníkov v cudzej vojne ktora sa ich netýka
|
|
Aj sHitler a Šťalin mali svoje dôvody
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
2.3.2022 21:02
CENZÚRU premenovať na "BLOKOVANIE" nestačí, rovnako tak "PROTIŠTÁTNY OBSAH" na "ŠKODLIVÝ".
Cenzúra zostane cenzúrou - vrátili sme sa pred 17. november 1989. Kto to nechápe, skôr či neskôr oľutuje, že to podporoval a nezakročil.
|
|
Re: Aj sHitler a Šťalin mali svoje dôvody
Od: Ndjsks
|
Pridané:
2.3.2022 21:28
Aka cenzura? Web napojeny na Moskvu je potrebne nekompromisne odrezat. Putinovsky rezim ma velmi blizko k nacistom. Nebud jeho podporovatel. Ak sa ti nepaci daj staznost na ustavny sud. Zatial mozes navstevovat infovojnu a uz tolko neprskaj.
|
|
zbohom sloboda
Od: dodo velky
|
Pridané:
2.3.2022 21:24
Vitajte v diktature !
|
|
Re: zbohom sloboda
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.3.2022 21:37
na slobodu slova sa nevztahuju jej popieraci!
|
|
Re: zbohom sloboda
Od: ahaaa
|
Pridané:
3.3.2022 15:18
Takze treba zablokovat tych co blokuju...
|
|
Titulok
Od: Hakuna Comeback
|
Pridané:
3.3.2022 0:20
dementi co toto schvaluju len ukazuje ze vlada reflektuje lud. je mi z celeho slovenska na zvracanie. keby to tu putin vyhladil atomovkou, ani slzu by som neuronil.
|
|
Zakon zostane
Od: spravy
|
Pridané:
3.3.2022 7:12
Ta chudera aj s tou cvargou si neuvedomuju, ze za chvilu odidu ale zakon tu zostane? A nabuduce to budu Dennik-nador, SMETIARI a Aktualne Tiky - zahranicny agent?
|
|
25. február
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
3.3.2022 8:04
25. február 1948 komunisti
25. február 2022 liberálni fašisti
|
|
Re: 25. február
Od reg.: C.O.B.R.A
|
Pridané:
3.3.2022 8:11
Liberálni fašisti, ktorí nie sú liberálni, ale iba fašisti.
|
|
Qwert
Od reg.: C.O.B.R.A
|
Pridané:
3.3.2022 8:04
Dnes su to hlavnespravy.sk, zajtra to moze byt dsl.sk
|
|
Súvislosti
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
3.3.2022 8:15
Bože môj, ľudia, ČÍTAJTE, ČÍTAJTE, ČÍTAJTE.
http://www.politickemimovladky.sk/
|
|
Re: Súvislosti
Od: Ján Lapoš
|
Pridané:
3.3.2022 8:34
nielen čítať ale aj rozmýšľať treba
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.3.2022 8:53
Nedezinformuj! Súbory tej stránky sú označené priekazne read only!
|
|
nooo do paroma
Od: rambo4000
|
Pridané:
3.3.2022 17:27
toto presne robili komansi blokovali blokovali cista totalita verit mierkotvornim a sovietzkym novinam sa neda kazda dezinformacia sa da vyvratit ale ta moze byt aj zapadna lebo na internete je taky bordel az strach ...
|
|
Re: nooo do paroma
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2022 22:37
Komunisti starostlivo vyberali, co sa zverejni, a nemohlo sa nic ine.
Teraz sa zverejnuje vsetko, akurat sa zacali blokovat najhorsie extremy, preberajuce propagandu, ktora ma niekolkokrat vyssi rozpocet ako cele nase ministerstvo kultury.
|
|
ĎAKUJEM Vám za podporu, SÚDRUHOVIA!
Od: Voloďa SUTIN
|
Pridané:
3.3.2022 18:07
To ja sám som vymyslel tento zákon. Som rád, že aj Slopensko sa pridalo. Prepisujeme históriu, planétu zmeníme na nepoznanie.
VÍŤAZNÝ FEBRUÁR!
|
|
Censorship BYPASS
Od: Slovenská konšpiračná služba
|
Pridané:
3.3.2022 18:23
DNS
VPN
Tor
|
|
Re: Censorship BYPASS
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
3.3.2022 23:19
Vybava bezneho Ficovolica, ktory ani nevie napocitat do 5 a ani to, na akom kontinente sa nachadza Slovensko.
|
|
tip na clanok
Od: tip na clanok
|
Pridané:
3.3.2022 18:25
v utorok apple skoncil s predajom svojich zarideni v RU> https://www.bbc.com/news/technology-60579641.amp
|
|
Re: tip na clanok
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 18:59
Trh zatiaľ negatívne nereaguje - uvidíme, ako bude neskôr reagovať na prepad tržieb a zisku.
https://duckduckgo.com/?q=AAPL&ia=stock
|
|
Nadhera
Od: Nadhera
|
Pridané:
4.3.2022 9:03
Nadhera, ako vsetci blokovaci, cenzori a im podobni zacnu kvikat, ked dostanu vlastnej mediciny. Nech sa prihlasi ten, komu este nezmizol komentar na DSL, alebo na Blahovom FB (ja sa hlasim, lebo nemam FB, ani Blahov som v zivote nevidel) :D A to sa mazu nieze stvave, teroristicke, nepravdive, alebo vulgarne komenty, tie tu bezne ostavaju, maze sa, ked sa dotknes ega mazaca.
Moj nazor vsak je, ze HS mohli nechat, aspon by sme videli, co su a mozno casom aj usvedcili z ich vlastnych klavesnic. Ale stacilo zablokovat diskusie; bol som tam len raz v zivote na par minut, ale tolko nenavisti a chvaly na vojnu som nemal za cely zivot. Z toho mi bolo zle a to pokladam za nebezpecenstvo podobne ako samotne dezinfo: ze sa tam zgrupuju velki nenavistnici (za nenavist nepokladam liberalny hate speech, napr. ze pohlavia su 2).
|
|
Zverina
Od: PukanýKukuric
|
Pridané:
6.3.2022 14:27
Ahoj deti.Viete,prečo už nevidieť jednorožcov?Lebo sa zistilo,že nosorožci sú ich postihnutí bratranci.Kto by sa chcel s takými magormi ukazovať...
|
|
Zverina
Od: PukanýKukuric
|
Pridané:
6.3.2022 14:34
Zistilo sa,že som pedofil.Hneď mi kolega píše,že ma zabije keď...Ja mu na to:nebooj,pokiaľ dobre viem,ty máš len syna,takých neberiem.
|