|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
/dev/apple
Od: freehate
|
Pridané:
1.3.2022 11:18
odstrihnúť im kable - vsetky :-)
|
|
Re: /dev/apple
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
1.3.2022 12:07
Správne! Trans life matters!
|
|
Re: /dev/apple
Od: Thvjbknkj
|
Pridané:
1.3.2022 19:34
Putin má šancu sa presadiť s bestsellerom “101 tipov ako z Ruska spraviť Severnú Kóreu za 7 dní”
|
|
Re: /dev/apple
Od: msw
|
Pridané:
1.3.2022 15:52
pomaly vychádza najavo, že za všetkým nestojí ani Putin, ani Zelenskyj, ale že to má v skutočnosti všetko na svedomí Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
Re: /dev/alvacia/rubla
Od: Radio Jerevan
|
Pridané:
1.3.2022 16:23
a neriadi to z bunkru, ale zo zahradnej chatky vedla kurina
|
|
Re: /dev/apple
Od: martinccc
|
Pridané:
1.3.2022 16:23
"Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala." Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně
|
|
Re: /dev/apple
Od: Kemer
|
Pridané:
1.3.2022 17:02
Teba nech odstrihnú...
|
|
Utorok, 1. marca 2022, dnes má meniny Albín
Od: maxos
|
Pridané:
1.3.2022 11:39
Vcera bolo neskoro.
|
|
Re: Utorok, 1. marca 2022, dnes má meniny Albín
Od: dj_v
|
Pridané:
1.3.2022 17:53
blbost, prisli by sme o srandu s anonymous... hranol s kapitanom a srackometom sa tesia na svoje mena v zozname agentov tiez
|
|
;';'';''''';';;;;';'
Od: arch_bastard
|
Pridané:
1.3.2022 11:41
Kontrast ako svet reagoval na vojny USA je zaujimavy.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
1.3.2022 12:06
To je tým, že USA prinášajú rozvoj a demokraciu (zbavujú svet šialeného diktátora s chemickými zbraňami), Rusi naopak agresiu a smrť.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Dr Krtek
|
Pridané:
1.3.2022 12:14
Sialeny diktator, ano. Chemicke zbrane, tie nie. To bola len zamienka pre utok. Ale toto co sa deje je naozaj prehnane, doteraz z vysoka srali vsetci na to, ked bombardovali civilistov a teraz zrazu idu posielat zbrane a municiu Ukrajine. Je to priamy zasah do vojny, provokacia Ruska, Putina, ktory uz nema na vyber, musi dat do toho vsetko. Pre neho ina cesta z toho nie je von. Uz moze byt len nesmrtelny tak, ze sa na neho bude spominat (ak este niekto zostane) ako Putin, nicitel civilizacie.
|
|
fiasko a fiasko
Od: StalinGulag
|
Pridané:
1.3.2022 12:28
Z utoku na Ukrajinu bude fiasko alebo vacsie fiasko. Bleskove obsadenie sa nepodarilo. Aj keby obsadili Kyev nic nedosiahnu.
Putlerko chce vojnu tak ju bude mat, ale u seba. On je v bunkri ale jeho deti budu trpet za neho.
Pozadujem aby bolo Rusko neutralne!
|
|
Re: fiasko a fiasko
Od: Dobrý človek
|
Pridané:
1.3.2022 13:20
... a demilitarizované, lebo ďeťom a osobám nespôsobilým nepatria zbrane do rúk.
|
|
Re: fiasko a fiasko
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
1.3.2022 13:41
najväčšie fiasko sa odohráva v tvojej dutine lebečnej, totálna absencia neurónov kompletne nahradenými fašisticko-liberálnymi exkementami
|
|
Re: fiasko a fiasko
Od: StalinGulag
|
Pridané:
1.3.2022 13:53
hehe, ty si muuuudryyy, prauda, 1000%, ja som sprostý, ospravedlnujem sa ti, vzdavam sa, vsetok majetok posielam vodcovi putlerovi, nasemu vladcovi sveta, on o vsetkom rozhoduje lebo ma atomofky to si chcel pocut :D
|
|
Re: fiasko a fiasko
Od: Gbjjhijhbi
|
Pridané:
1.3.2022 19:40
Klaniam sa tvojim schopnostiam. Zrušil si ho nezbednika ako nič. Uč ma majstre
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: really?
|
Pridané:
1.3.2022 12:44
Putin uz nema na vyber? Co tak prestat papouskovat rusku propagandu a trochu premyslat vlastnou hlavou? Putin mal vela moznosti a vybral si tu najhorsiu. Neprovokujte Rusko? OMG, ty radsej nebud posraty servilny ustrachanec. Rusku sa treba postavit, inak mozme byt kludne na rade dalsi my. Putina nezaujima nejaka neutralita, ale len jeho zaujmy a ked sa tu rozhodne prist a nejaka neutralita je mu u pici. Ak si myslis opak, tak nesledujes co robi poslednych 10 rokov putin
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: jahôdka
|
Pridané:
1.3.2022 12:57
no co on robi? a co sa deje na ukrajine poslednych osem rokov? a co sa deje vo svete toto tisicrocie?
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: viliam2
|
Pridané:
1.3.2022 15:23
tak to je velmi dobra otazka,poslednych osem rokov podkopava rusko uzemnu celistvost ukrajiny a kradne im uzemie... podobne ako nacisticke nemecko v 38 a 39 ceskoslovensko...
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: _xxx
|
Pridané:
1.3.2022 15:53
a predtym to schytalo gruzinsko.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: ParaNoik
|
Pridané:
1.3.2022 17:10
Putin iba využil Majdan vyprovokovany nie Putinom. Dá sa na to pozerať aj ako na jeho šikovnosť. Tým nehovorím že to schvalujem.
Putin je jeden z mála skutočných vládcov ktorý reprezentuje záujmy svojej krajiny - prístup k čiernemu moru. Môžeme diskutovať o spôsobe, to uznávam. Ale všimni si čím sa medzitým zaoberá západ => BLM.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: slecna.l
|
Pridané:
1.3.2022 18:20
Putina majdan zaskocil, lebo mu nabural predstavu noveho Sovietskeho zvazu vedeneho Ruskom. Kym tam mal Janukovyca, neboli Ukrajinci fasisti, ani im nerobil zle, ani nepotreboval Krym.
Putin nereprezentuje zaujmy svojej krajiny, iba svoju choru predstavu usporiadania sveta. A vsetkych, ktori ho mohli aspon trochu uzemnit, sa uz asi zbavil. Tam fakt nie je co obdivovat.
Zapad ma natolko otvorenu demokraciu a obciansku spolocnost, ze si moze dovolit diskusiu o rozdielnom pristupe a o potlacani prav mensin. V Rusku by ta brali za vyjadrenie akehokolvek nazoru, pre istotu.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: ParaNoik
|
Pridané:
1.3.2022 21:19
Naopak. Západ ma problémov viac než dosť. Ale namiesto toho aby ich riešili, riešia p----y. Chcel by som žiť v EU, ktorá bude sebestačná, samostatná a silná. Bohužiaľ smeruje presne opačne.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Zjhfjjhvl
|
Pridané:
1.3.2022 19:45
Putin je sám dezinformovaný svojim okolím a vlastnou propagandou. Preto takéto nerozvážne kroky. Nebolo by to prvý krát v histórii. Jeho nostalgicky sen je vrátiť slávne časy ZSSR o ktorých úspechoch je mylne presvedčený z kníh ktore čítal ako malý chlapec
|
|
nech sa trochu zamyslia
Od: Kerlišová
|
Pridané:
2.3.2022 7:42
Plyn vyvezú do Číny, nerasty, titán...
Ešte že sme si uzurpovali výnimku, aby sme dopravili z Ruska aspoň jadrové palivo pre naše chudobné elektrárničky. Lebo ani v elektrine nie sme sebestačný!
A teraz budeme "vykrikovať" o sankciách?!
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: ..&:@
|
Pridané:
1.3.2022 20:49
Putin skutocne reprezentuje zaujmy svojej krajiny? Mozno, ze by si si mohol otvorit aj ine media ako tie prokremelske bulshity. Nemusi to byt zrovna slovenske medium. Mozno konecne zistis co sa vo svete skutocne deje. Putin svoju krajinu totalne izoloval od sveta. Ano skutocny vladca. Keby hajil zaujmy tak toto sialenatvo je uz davno zastavene. Fakt odporucam, skus si precitat aj nieco ine ako alternativne slovenske media.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
1.3.2022 13:20
Existuje bajka o medvedovi, zabe a zajacovi v clne na jazere.
Problem nastane, ked si niekto polozi otazku, naco sme to postavili ked to nechceme pouzit...
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
1.3.2022 19:39
Ak niekde existuje, tak len na priekazne dezinformačných weboch!
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: vermintide
|
Pridané:
1.3.2022 13:27
Propagandou to nebude. Treba si uvedomit ze Putin je uz dost stary a mozeme predpokladat ze naviac mu zalezi na historickom odkaze ktory tu necha. A s tym ze dostal na Ukrajine vyprask sa asi neuspokoji. Podla vsetkeho bol jeho plan obsadit Ukrajinu a zrejme aj niektore dalsie staty vychodneho bloku. A ak sa mu to kvoli nato/eu nepodari (cize nepodari), tak "uvidime nieco co sme este nevideli". Mozeme si nahovarat ze by si to nedovolil, konieckoncov pred invaziou sme si mysleli to iste.
Tento marec bude v Europe s velkou pravdepodobnostou extremne teply.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: vtrgtrgr
|
Pridané:
1.3.2022 13:35
Naznacujes, ze si potrebujeme zatiahnut zaluzie a pozerat sa na hribiky cez ne?
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: vermintide
|
Pridané:
1.3.2022 14:46
Hlavne nie cez okno. Tlakova vlna je svina, cestuje pomaly a daleko, pri skle by som nestal.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Lacog
|
Pridané:
1.3.2022 15:25
Pomaly?
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: _xxx
|
Pridané:
1.3.2022 15:55
oproti prvemu gamma oziareniu ide dost pomaly.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: vermintide
|
Pridané:
1.3.2022 17:33
pomaly v tom zmysle ze uvidis zablesk, pribehnes k oknu a az potom ta zasypu crepy
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Anti5G
|
Pridané:
1.3.2022 17:42
Ked uz to bude lietat moze si aj Kim vypustit orskavky bude to lauter jedno :D
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Mapa
|
Pridané:
1.3.2022 13:30
S vyvojom situacie to naozaj vyzera tak ze on uz na vyber nema. Znici UA za kazdu cenu aby z tejto vojny nevysiel ako looser (co uz vyjde aj tak). Preto ta 63km kolona na Kijev. Dobojuje to tam nech to stoji co chce aby mohol doma povedat ake je to Rusko velke a ze su vsetci z neho pototo.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
2.3.2022 10:24
Akurát že už dávno nie sú. Okrem atómových zbraní zjavne nemá nič (a je dosť možné, že ani tie nie sú zďaleka v takom stave, ako sa bojíme).
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
2.3.2022 12:43
Osobne nechapem preco sme doviezli uranove tyce lietadlom na poslednu chvilu. Ak by lietadlo padlo bol by pruser. To ze ide vojna vedel sulik snad skor. A plyn tiez nakup draheho doprava lodou.
Ak preleti cmeliak o len vyprasi z neho plutonium tak je to v prdeli tiez.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 13:19
Ja nechapem co na tom nechapes. Jadrove palivo, nakladanie a manipulacia s nim, cely transport - to asi nebude zalezitost ani na par tyzdnov, nie to dni. Takze to bolo asi dlho planovane a nedodanie by mohlo sposobit vazne komplikacie.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
2.3.2022 19:14
Lietadlom? Vsak vlakom to pochopim, lietadlo sa rozbije a je palivo roztrusene na par kilometroch.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 19:35
Mas to ale otazky. Sam sa kamosa musel spytat aka byva prax. Ze standardne je sice vlak, ale vzhladom k situacii sa pouzilo lietadlo kvoli rychlosti. V principe je ale jedno ako sa to prepravi, palivo nie je pred pouzitim radioaktivne. U neho to prepravuju autom a ludia tie puzdra prekladaju rucne.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
2.3.2022 19:52
To hadam nie. Jadrove palivo nie je radioaktivne? A cim sa stane radioaktivnym? Nie je to plutonium ale je to radioaktivne.
|
|
Re: teoreticky
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 0:20
Taka techlologia existuje, palivo sa stane radioaktivne az pod vplyvom bombardovania neutronmi z uz prebiehajuceho stiepenia. Palivom su napr. roztavene soli toria.
Lenze to nie je sucasne pouzivana technologia, teda urcite nie v nasich elektrarniach.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 13:20
Podla paliva. Konkretne UO2 ako dioxid uranu je sice korozivne (by ta dokazalo poleptat), ale nie radioaktivne. To sa stane az ked ho zacnes bombardovat neutronmi. https://dopice.sk/qAG Pozri stranu 21 ako s tym narabaju.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: bomsbsdod
|
Pridané:
1.3.2022 16:32
Tak chod postav sa mu zober zbran a bojuj mna do vojny netahaj.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: slecna.l
|
Pridané:
1.3.2022 18:23
Ty si ako blondinka proti levovi: "Ja som mu do oci piesok nehadzala..."
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
1.3.2022 20:53
Nechápem prečo sa navážate do intelektuálneho potenciálu pani prezidentky, keď voči nej jediná sorošovská neziskovka priekazne neprotestuje.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
1.3.2022 13:04
Nie sú dôležité fakty, dôležité je, ako to ľud cíti. Pocity sú viac ako fašistické fakty! Fakty = nástroj patriarchátu ako utláčať ženy a bipoc!
To znamená, že pocit, že Saddam mohol mať ABC zbrane je viac ako fakt, že Ukrajina má fabriky a výskumné centrá na chemické zbrane (a to 7 ks).
Preto USA je super a Russia sú turbonáckovia na steroidoch.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: ...
|
Pridané:
1.3.2022 13:06
Vravi, niekto ze USA je super? Jaaj jasne, acohentakizmus.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
1.3.2022 13:09
Jasne, lebo vždy máš dve veci: zlo a dobro, čiernu a bielu, fašisti a Antifa (komunista)!
To je, ak Rusko je zlé, musí byť USA dobré!
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: efr
|
Pridané:
1.3.2022 13:08
Whataboutizmus 110%
Rusko sprosto napadlo europsku krajinu raketami a tankami. Bodka. Z toho sa proste nevykrutis aj keby si ako chcel
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
1.3.2022 13:12
Áno, a preto je Rusko zlé a USA super.
Čakáme, že príde USA doniesť právo a poriadok, nech si zahrať IRL Stalkera!
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: efr
|
Pridané:
1.3.2022 13:16
Mozes to opakovat kolko chces, nic sa na tom nezmeni ze Rusko sprosto, bez varovania, hrubou silou napadlo europsku krajinu, slovansku krajinu. Cely svet vidi co je Putin zac, toto fakt neotocis aj ked sa poskladas
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
1.3.2022 13:20
Takže tvrdíš, že Rusko je dobré?
Proruský troll.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
1.3.2022 13:46
teda niečo ako keď usáci napadli Juhosláviu/Srbsko
aj to videl celý svet a jeden krpatý cigáň dovolil prelety bombardérov, čo iný ožran nazval slávnym "humanitárnym bombardovaním"
sami usáci vlani slávne zutekajúci od pastierov kôz dali tromfy Putinovi priamo do rúk a on ich teraz uplatňuje a libtardi-poskokovia tých istých usákov vreštia ako pominutí
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: efr
|
Pridané:
1.3.2022 13:52
Ano nieco take, takze toto proste notocis ze Rusko je tu agresor a sprosto, bez varovania, hrubou silou napadlo europsku krajinu, slovansku krajinu. A ze cely svet vidi co je Putin zac
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 14:02
USA napadlo Juhoslaviu a Srbsko? Tebe kto robi dealera prebohaziveho.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Aabbcc
|
Pridané:
1.3.2022 22:34
Rusi zbombardovali pôrodnicu, ak ich nezastavíme tu, Putin bude pokračovať, hovorí ukrajinská lekárka. Potrebujeme náhradu sušeného mlieka pre bábätká, lebo ženy prichádzajú o mlieko. A chirurgické nástroje a lieky, lebo pôrody nemôžeme zastaviť, odkázala gynekologička Galyna Majstruková
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
1.3.2022 16:58
Tak logicky, že celý svet. Hon na bosorky funguje jeden na jedného priekazne až od levelu Witcher.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Mig2
|
Pridané:
1.3.2022 20:10
Provokacia ruska?si nastuduj historiu. 1,2 cecenska vojna. Vojna proti gruzinsku. Precitaj si o tom nieco. Kazdy tu ma plnu hubu USA a aki su rusaci utlacany narod,ale nikto si neda namahu studovat rusakov a ich historiu.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: trololoman
|
Pridané:
2.3.2022 0:09
Od roku 1945 len 3x v Európe zaútočil jeden štát proti druhému v r. 1956 ZSSR na Maďarsko, v r. 1968 ZSSR na ČSSR a v r. 2022 Rusko na Ukrajinu. Rusko je odporný štát.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Putler Megamix 2022
|
Pridané:
2.3.2022 7:31
Pozor!
ZSSR sme si sami pozvali - a pozvali ho rovnakí experti, ako pozývajú USA a Nemecko...
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Aabbcc
|
Pridané:
2.3.2022 15:23
Posli zdroj. Kde si to cital? Rad sa dozviem nieco nove.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Putler Xrist Superstar
|
Pridané:
2.3.2022 21:12
Pozývaci list. Teda dva, aby som bol presný.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: hhuuhhuu
|
Pridané:
1.3.2022 14:08
čím je to, že demokracia chodí zásadne iba za ropou?
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
1.3.2022 15:56
Problemom je, ze ludia neoveruju informacie. USA dala verejne vyjadrenie, ze v Iraku nenasli ziadne chemicke zbrane, aj ked sa velmi snazili. Toto vyjadrenie dava aspon aku - taku doveru v USA. Za to Rusko by take zbrane isto naslo a to bez ohladu na realitu.
Inak je spravne si uvedomit, ze Rusko podporuje len autoritativne rezimy ako: Cina, Severna Korea, Kuba, Bielorusko, Kazachstan a pod. Ziaden z tych systemov nemozno povazovat za otvoreny a prospesny pre obcanov danej krajiny. Jednoducho vlada zbohatlikov vo forme vysavania penazi od obcanov vo forme skoro fiktivnych zakazon nie je cestou k blahobytu. Asi nikto z nas nechce zit v state, kde obcan skonci v cele pol. zais., vazenia ci gulagu za vyjadrenie nazoru opisujuceho realitu.
Nebyt sovietov po roku 1945, pocet obyvatelov Ruska by bol vyrazne vacsi.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: XMen
|
Pridané:
1.3.2022 12:33
Co uz, musis sirit a podporovat myslienky svojho zamestnavatela :)
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: efr
|
Pridané:
1.3.2022 12:56
Kontrast nie je v tom kto zacal vojnu ale kto je obet. Ked Rusi, Americania alebo Turci relativne nedavno utocili na Syriu, nikoho to netesilo ale nezavadzali sa sankcie lebo ... no Syria. Odporucam si vsimnut ze v zozname figuruje aj Rusko. Teraz sa ale jedna o Europsku krajinu, potencialneho clena EU a NATO, ktora bola prave napadnuta s cielom ju dobit. To je ten hlavny rozdiel
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 13:14
Spytaj sa ludi co usli zo Syrie, kto je Basar Assad. To je taky fajn typek, ktoreho tajna policia v ramci nudy niekoho zadrzi a muci dovtedy kym sa neprizna. K hocicomu, co treba. Jeho rezim je tak skorumpovany, ze by este aj Fico bledol zavistou.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
1.3.2022 13:48
nevedeli sme, že Assad vlastní kubánske Guantanámo
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 14:24
Asad vlastni veznicu Sednaya .. oproti nej je Guantanamo 5 hviezdickovy rezort.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 13:08
Nemam vedomost o tom, ze by Zelenskeho vlada terorizovala svojich ludi. Taktiez nemam vedomost o tom, ze by hystericky nasadzovala poriadkovu policiu na kazdy jeden protest. Podobne ako to robi Putin a jeho podrztaska Lukasenko. Nasadzuju vakuove strely ktore maju nulovy ucinok. Ich udajne "elitnu" jednotku Specnaz zadrzala ukrajinska domobrana. Putinova podrztaska Kadyrov tam poslal svoje oddiely, ktore su sice silne pri masakrovani dediny niekde v Cecensku ale na boj v meste nemaju. Ved ich nejaky general padol skor ako sa pohol do predu. A celemu tomu nasadil korunu ked mu zacala pomahat skupina akoze Wagnerovcov - je vlastna partia bitkarov z ulice hrajucich sa na vojacikov (nieco ako slovensky branci)..Cela ruska armada je banda ozranov, bez planovania, priprav proste len tak ako cesky turista v tatrach.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
1.3.2022 13:31
tvoje vedomosti sú vedomosti osprosteného libtarda vymletého usácko-hegerovsko-čaputovskou propagandou, takže nič relevantné a hodné komentára
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 14:04
Bohaaa sefe ale aj Sumracna ma lepsich trollov. Oni aspon argumentuju, ty si sklzol do co preboha? Sorry, ale toto by sa mozno aj Blaha chytal za hlavu.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
1.3.2022 14:08
Lenže argumentácia priekazne dáva zmysel, len keď ju má na opačnej strane názorového spektra kto pochopiť.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Penta Kilo Putler
|
Pridané:
1.3.2022 16:28
Caputova ma cecky.
Ty nie.
Caputova: 1
Ty: 0
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: transmesiac
|
Pridané:
4.3.2022 9:02
Ale s jej Emou by som si nebol vôbec istý …
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Not-registered
|
Pridané:
1.3.2022 13:26
Ano. Vzdy je to ine ked o ohni pocujes ako ked hori susedovi dom. Takze je jasne ze vojnu v europe vnimaju europania inak ako vojnu v afrike/strednom vychode/azii atd.
USA ma viac vplyvu vo svete ako Rusko aj preto taky postoj. Jeden rozdiel tu ale je, Irak dostal od USA pred vojnou ultimatum. Naopak Putin vsetkych presviedcal, ze utocit nebude. USA chcelo zosadit Sadama. Putin chce zrusit celu UA vladu/armadu a podla toho jeho prejavu aj Ukrainu ako taku.
A podla poslednych info sa Rusom do jednani moc nechce.
|
|
Re: Za vsetko moze Vladimir Adolfovic Putler
Od: anonymous2743
|
Pridané:
1.3.2022 19:47
Je pravda ze blizkost hra rolu, ale hlavne v tom ze europske krajiny sa zacali prvy krat od 2. svetovej vojny realne bat.
Ale je tu aj ten druhy dovod ktory popial prispevok vyssie: Ukrajina je daleko civilizovanejsia nez vecsina africkych a stredovychodnych krajin (azijske su mozno vynimka). Zasluzi si sancu na rozvoj, na pokrok a prosperitu.
A to nie je ako keby EU nepodporovala aj ine krajiny. Zober si ako priklad Afganistan. EU tam tiez naliala miliardy, aby sa afgancom zilo lepsie, aby dokazali rozvinut stat. To nebola len charita, islo o to ze keby poznali ake je to normalne zit, nechcelo by sa im do terorizmu.
Lenze ked prislo na lamanie chleba, v momente ked ich uz USA nechcelo branit, afganci sa sami prakticky vzdali talibanu. Porovnaj to s pristupom ukrajincov.
Co mi na tom celom pride najviac smutne je ze my slovaci si nezasluzime slobodu tak ako si ju zasluzia ukrajinci, lebo tiez nie sme za nu ochotni bojovat.
|
|
Re: ;';'';''''';';;;;';'
Od: Klávesnice
|
Pridané:
1.3.2022 20:38
Ačohentistický troll detect, warning!
|
|
to snad nie
Od: to snad nie
|
Pridané:
1.3.2022 12:18
co je vela to je vela, tak potom rovnaky meter na vsetkych
|
|
Re: to snad nie
Od: XMen
|
Pridané:
1.3.2022 12:33
O tom pochybujem. Su proste zli ktori vojny robit nemozu a dorbi ktori ich robit mozu.
|
|
Re: to snad nie
Od: esterse
|
Pridané:
1.3.2022 14:23
A potom je tu nacista z Kremľa.
|
|
Žiadam
Od: mee
|
Pridané:
1.3.2022 12:34
Ja žiadam odpojiť od internetu všetkých. Ďakujem
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
1.3.2022 12:49
Ej, veruže. Pri takej úrovni vyjednávania nedostáva Mars priekazne žiadnu možnosť voľby, na ktorú stranu sa prikloniť.
|
|
Ukrajina žiada prakticky odpojiť Rusko od Internetu
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 12:54
Este by som navrhoval aby p*rno stranky zacali blokovat rusov. Myslim, ze Putin by skoncil skor ako by dojedol obed.
|
|
Re: Ukrajina žiada prakticky odpojiť Rusko od Internetu
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
1.3.2022 13:06
Porn Hub a onlyfans to spravili.
Lebo Rusi sú, podľa správneho názoru správnych ľudí s ukrajinskou vlajkou na profilovkách, kurvy.
|
|
Re: Ukrajina žiada prakticky odpojiť Rusko od Internetu
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 13:11
A nie su? Alebo tebe pride minister obrany Sojgu ako clovek, ktory dokaze viest armadu? Mne skor pride ako tuctovy ujco zo Sniny co ma dve prace, zalubu v alkohole a zahradke. A najdalej bol na Balatone v 1978 v ramci ROH.
|
|
Re: Ukrajina žiada prakticky odpojiť Rusko od Internetu
Od: Progresívny megakokot
|
Pridané:
1.3.2022 13:18
Nie, lebo sex work je legitné povolanie.
Rusko je zlé. Kurvy nie sú zlé. Rozdiel.
|
|
Re: Ukrajina žiada prakticky odpojiť Rusko od Internetu
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
1.3.2022 13:34
pre hlupáka všetci hlúpi
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
1.3.2022 12:55
mysliet si, ze korona bola vrchol tejto degradovanej spolocnosti, bolo asi prilis naivne..
|
|
Re: svet je krasny a uchvatny
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
1.3.2022 13:49
No a Mäsiar z Moskvy (alias Putler), tej korune nasadil koronu ;)
PS: Odkaz pre Putina: Ty hnus, daj sa dole ako tvoj kamoš v bunkri v štyridsiatom piatom !
|
|
AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Rado2
|
Pridané:
1.3.2022 12:57
Ale potom sa rusi už vôbec nedostanú k iným ako vládnym (dez)informáciám.
|
|
Re: AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
1.3.2022 13:39
takže budú na tom omnoho lepšie ako my, ktorým tu šíri dezinformácie celá rada hovnometov nielen štátnych platených o.i. aj z poplatkov všetkých občanov, ale aj súkromných médií vlastnených tými správnymi korporáciami sídliacich v tých najmierumilovnejších židoštátoch usáckych spôsobiacich len cca 80 % vojnových konfliktov od druhej svetovej
|
|
Re: AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
1.3.2022 13:50
Ty asi robíš matrac súdr. Putlerovi.
|
|
Re: AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: No Lives Matter
|
Pridané:
1.3.2022 13:51
Resp. Blahovi a Ficovi.
|
|
nemusí
Od: Sebranka
|
Pridané:
1.3.2022 14:22
Resp. pomtlancovi z Trnavy a blond ehm, však vieš čo.
|
|
Re: AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: efr
|
Pridané:
1.3.2022 13:57
Kolko vas proruskych trollov tu vlastne je? Myslim ze som zatial napocital 4. Sedite aspon spolu v jednom kancli?
|
|
Re: AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 14:07
Robit trolling na IT stranke svedci o silnom zufalstve. K tomu sa neznizovala ani Sumracna v case, ked Ficovi tieklo do topanok. Navyse moc im to nejde, asi zacinajuca firma.
|
|
Re: AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Superrussian God Puttler
|
Pridané:
2.3.2022 13:16
Ty, a kto sú zvyšní traja?
|
|
Kolutit
Od: ks.LSD
|
Pridané:
1.3.2022 13:43
Putinovmu okruhu by to nespravilo prakticky nic, oni netravia hodiny na news strankach a socialnych sietach, info maju z uplne inych zdrojov a nazory davov na Twitteri a pod. su im ukradnute.
Beznym Rusom, co tymto maju este aky-taky pristup k inym spravam ako z Kremelskej propagandy, by to ublizilo najviac. Ked pred dvomi dnami Zelenskyj vyzyval beznych Rusov, aby na Putina dalej tlacili a sli do ulic, tak to teraz ukrajinske urady chcu zamedzit? Trochu pomylene... Chapem, ze chcu bojovat na kazdom fronte, ale v takychto pripadoch treba mysliet trochu strategickejsie.
Blokovanim Rusov od internetu by Ukrajinci poskodili najma seba. Tym, samozrejme, nemyslim profesionalnych kremelskych propagandistov a trolie farmy v Sankt Peterburgu, tych bolo treba odpojit uz pred rokmi.
|
|
Re: Kolutit
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
1.3.2022 13:54
už radšej neber ten koks a LSD, žerie ti to mozog a trepeš nezmysly
|
|
Re: Kolutit
Od: esterse
|
Pridané:
1.3.2022 14:21
nepi toľko vodky
|
|
Re: Kolutit
Od: ks.LSD
|
Pridané:
1.3.2022 14:48
Ale ved ho nechaj, co ma robit, ked im este stale neprisiel preklad najnovsich instrukcii... Dve hodiny casovy rozdiel, situacia sa meni kazdu chvilu - maju to prekladatelia tazke. Miestnym ostava len improvizovat a nie kazdy vysunuty kremelsky zamestnanec ma na to talent - robi co moze a na kolko ma.
|
|
Re: Kolutit
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 14:12
Ak by aj mali informacie tak s nimi nevedia pracovat. Ked vidim ako vedu vojnu proti UA tak mi je do placu. Tolko amaterizmu, ze proti nim je aj obeznych 10 rocny chalanko co hra Fortnite 15 hodin denne profik. Ruske vedenie stratilo kontakt s realitou, ziju v case ZSSR a teraz na to tvrdo doplacaju. Tyzden bezi vojna a nedobili ani jedno mesto, neziskali v podstate nic. Boha sak Taliban obsadil Afganistan za tyzden. Este aj hento sialene Isis ziskavalo mesto za mestom. A to mali par landcruiserov a odhodlanie.
|
|
Re: Kolutit
Od: ks.LSD
|
Pridané:
1.3.2022 14:58
Tam je problem v inom. Za tie roky budovania imidzu neomylneho autoritarskeho lidra v jeho kruhoch uz asi neostal nikto co by mu dokazal oponovat. Toto je potom vysledok. Putin zaukoluje vedenie armady a urady a nie je tam nikoho co by sa mu opovazil povedat, ze toto nepojde. No a potom sa to snazia sklohnit ako sa da.
Od Krymu sa tam toho zmenilo vela a hlavne na najvyssich armadnych poziciach maju velmi schopnych ludi. Horsie to je ked sa posunies na nizsie priecky, v tych 10tisicoch sarzi musi dojst ku generacnej obmene. Tam je tych starych neschopnych (alebo cohokolvek schopnych) kadrov este habakuk. Nehovoriac o ich vyzbroji (teraz vidno ake male percento tvori technika z majovych prehliadok a propagandy ruskeho MO) a nutnosti hodit takuto operaciu na obycajnych vojakov zakladnej sluzby.
Ked Putin zvola poradu a povie "do 2. marca chcem mat Ukrajinu - splnite to, ci nie?", tipujem, ze v celej miestnosti nebolo duse co povedala "nie, toto momentalne nie je realne".
|
|
Re: Kolutit
Od: bomastick
|
Pridané:
1.3.2022 16:37
Prave ste citale slovo z psyops od CIA agenta.
|
|
......
Od: .......
|
Pridané:
1.3.2022 13:57
Nikdy by som nepomyslel, ze na DSL.sk bude tak vela diskuterov naklonenych k Putinovi.
|
|
Re: ......
Od: efr
|
Pridané:
1.3.2022 14:02
To treba brat s velkou rezervou, Ruska propaganda v poslednych dnoch vyrazne posilnila ruskych trollov takze robia co mozu. Vzhladom k tomu ze uz dosli aj na dsl.sk (co je technicky web a nema nic s politikou) tak je vidiet az do akeho rozsahu to museli zvacsit
|
|
Re: ......
Od: Osama Adolf Putler
|
Pridané:
1.3.2022 14:08
Alebo vidia, že sa jedná o mocenské záujmy USA a Ruska. Spraví sa divadlo, Ukrajina sú povolené straty, a sračky ostanú v centre EÚ. USA zarobi a Rusko nakoniec tiež, lebo všetky sankcie nakoniec zaplatí konečný spotrebiteľ.
|
|
Re: ......
Od: _xxx
|
Pridané:
1.3.2022 16:04
to si sa kde naucil? vo vysokej skole zivota, fakulta ekonomie?
|
|
Re: ......
Od: Mega Power Putler y2k22 edition
|
Pridané:
1.3.2022 16:10
Samozrejme, že citujem Macka Pu.
Čo si čakal, párok v rožku!?
|
|
Re: ......
Od: omyl
|
Pridané:
1.3.2022 20:26
som ti dal omylom plus, každý si v tom asi hlada vlastne zaujmy, nesir nenavist, ukrajina trpi pre to ze chce ist do EU a Putin ma zrejme inu predstavu. A neviem kdo je vinny, mozno kazdy kdo podporuje agresiu, nie som ziadnny politolog
|
|
Re: ......
Od: Putin Megamind
|
Pridané:
2.3.2022 7:42
Môžeš si vybrať, napádajú mi hned:
Putin sa vyjadril niekoľkokrát - USA a jeho štetky mu nemajú klepat na dvere. USA všetky požiadavky Kremľa ignorovalo.
Za posledných pár 'dni' pred napadnutím UA začali Nemci a UA mrte zbrojiť. Logické, že treba konflikt potlačiť v zárodkoch, či?
USA zase dováža z UA hlavne nerastné suroviny, vzácne kovy pre elektroniku, atď... Treba zraziť ceny, ideálne spraviť kšeft (finančná pomoc na znovu obnovu za exportné artikle). A dobrý kšeft nikdy nie je zlý, či?
A samozrejme tinfoil hats: UA ma špinu za Bidenovho syna; Hunter Biden má podiely v Ruskej rope a treba rozšíriť kšeft o Ukrajinu; a Pfizer odkryl dáta o covid vakcíne (kde napr. patentuje a zložku vírusu, ktorá sa v tej dobe nenachádzal a šanca, že by sa prirodzene vyvinula je menšia ako výhra euromilionov) a preto treba rýchlo niečo, aby ľudom zakryli uši.
|
|
Re: ......
Od: ks.LSD
|
Pridané:
2.3.2022 10:32
JeeezusMaaaaria, tu v niektorych pripadoch ostava rozum stat...
Nemci zacali par dni pred invaziou mrte zbrojit? Ti Nemci co ich zvysok Europy musel dokopat do niecoho zmysluplneho? Ti Nemci, co Ukrajine posielali prilby a Ukrajinci si z nich robili posmech, ze nabuduce im asi poslu vankuse? Ti Nemci, co 2 dni po invazii priznali skrz ich najvyssieho generala, ze si v podstate nedokazu zabezpecit bezpecnost, lebo armada je dlhymi desatrociami zdevastovana? Clovece, kde ty na toto chodis? Zbrojenie ohlasili PO invazii, nie pred. Dost vyznamny rozdiel...
Tvoje zavery o nerastoch a svetovych cenach tiez stoja za to. Vsetko co Ukrajina a Rusko produkuju (v surovinach pre elektroniku maju obrovsky podiel) ide cenovo raketovo hore. Ak budu ceny CPU, GPU a pod. ku koncu roka dvojnasobne, nikto sa nebude divit. Ale ty s kamennym ksichtom tvrdis, ze USA to robia pre "zrazenie" cien. Akym zazrakom, pytaju sa divaci? Ci ty svetove ekonomicke procesy hnietis vlastnymi rukami podla lubovole? Majstre, uc nas!
|
|
Re: ......
Od: Neon Genesis Putler
|
Pridané:
2.3.2022 10:48
Áno, Tí Nemci. Ktorí minuli +3 miliardy eur v 2021 oproti 2020. A tí, ktorí konečne začali plniť záväzky (2% HDP).
Áno, tie suroviny ako napr. 70% svetovej produkcie (90+% spotreby USA) Neonu používaného v litografii. Argon, Xeon, Palladium. Elektronika dostane na piču.
Ale kľudne prispej aj Ty nejakou dobrou konspiračkou teóriou.
|
|
Re: ......
Od: ks.LSD
|
Pridané:
2.3.2022 13:18
No ved o tom pisem, ty plonker: pacient nadomnou prezentuvau vynimocnu teoriu ako USA sa snazili tymto zrazit ceny komodit, napr. v elektronickom priemysle. Pricom v takychto situaciach sa deje uplny opak, najma ak zasiahnute krajiny maju vyrazny podiel (takmer az monopol) na produkcii danej komodity a ako v pripade Ukrajiny ju teraz nemozu vyvazat. Ergo, ceny pojdu razantne hore. Citame s porozumenim, ze?
Co sa tyka 3 mld v nemeckom rozpocte na obranu v 2021, to je odhadom tak prd vo vetri. Pri nemeckom rozpocte je take nieco na urovni administrativnej upravy narodneho uctovneho systemu, pripadne jednorazovej kupy novych uniforiem. "Mrte zbrojit", ako to expresivne vynadril poet vyssie, Nemecko ohlasilo az po zaciatku invazie. A aj to "mrte zbrojit" je sotva na tie desatrocia slubovane 2% HDP. Keby Nemecko ohlasilo vyrovnanie na uroven povedzme USA, Izraela, alebo uz aj toho Ruska, tak to by bolo "mrte zbrojit"...
|
|
Re: ......
Od: Puttler-man the Saviour
|
Pridané:
2.3.2022 14:01
Reálne, ale, sa to robí tak, že rozbombardovaná krajina potrebuje vybudovať. Čo znamená, že dostane fond na obnovu (vrátane určených firiem, ktoré obnovia) a splácať to budú nerastnými surovinami za vopred dohodnutú cenu (viazanú na celú dobu splácania).
Čím zarobíš 3x:
raz cez Tvoje firmy, ktoré majú robotu,
druhý krát na rozdieli cien (trhová VS viazaná),
tretí krát na úrokoch.
To, čo píšeš, platí iba pre tretie strany, ktoré si to nakoniec vyžerú.
|
|
Re: ......
Od: esterse
|
Pridané:
1.3.2022 14:20
Keď je niekto platený za počet proruských príspevkov, netreba sa tomu čudovať. Nemoderované fóra sú najjednochšie na zarobenie tých pár stovák eur.
|
|
Re: ......
Od: UberPutler 2000 mega editon
|
Pridané:
1.3.2022 14:45
Dpč, za to ľuďom platia?
Kde sa môžem prihlásiť?
|
|
Re: ......
Od reg.: andin
|
Pridané:
1.3.2022 14:56
To ti hrdost nedovoli
|
|
Re: ......
Od: Putler Lover 69420
|
Pridané:
1.3.2022 15:22
Ako vraví známy: Človek je kurva tvor prispôsobivý, za peniaze si aj na robotu zvykne.
|
|
internety
Od: nováDoba
|
Pridané:
1.3.2022 14:11
Ak to RIPE a ICANN urobia, tak to bude celkom vtipný precedens, keď takúto žiadosť po Ukrajine zopakujú všetky krajiny, ktoré v budúcnosti napadnú USA alebo iné "demokratické veľmoci"...
|
|
davaj časy
Od: StalinGulag
|
Pridané:
1.3.2022 14:20
Putler vravel, ze ziadny utok na Ukrajinu neplanuje, ze je to vymysel CIA. Teraz je v bezpečí bunkri. Jeho deti umierajú na jeho rozkaz.
|
|
no neposerú sa z toho
Od: Kelišová
|
Pridané:
1.3.2022 14:17
Rusi už skôr budovali svoj vlastný Internet.
|
|
RF (skratka Ruski F@šisti)
Od: xtcxtc
|
Pridané:
1.3.2022 14:25
vraj aj vodovod, jasne hned zajtra, ale dengi niet, rubel pada tak, ze o mesiac bude bankrot a skrtanie núl
|
|
Re: no neposerú sa z toho
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.3.2022 14:37
Ano, aj severna korea ma svoj internet - mas na nom par stranok, propagandu a to je vlastne vsetko.
|
|
Re: no neposerú sa z toho
Od: freehate
|
Pridané:
1.3.2022 15:02
Ziadne sudruzky bez monteriek? :-O
|
|
Re: no neposerú sa z toho
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
1.3.2022 19:54
Každý má to svoje. Kórea súdružky v montérkach, vyspelá Európa chlapov oblečených v ženských šatách.
|
|
.....
Od: half life
|
Pridané:
1.3.2022 15:06
Pošlite tam cigánske diverzné skupiny, keď dokážu ukradnúť tank, káble od netu budú malina, sú to svetovo známi, dlhodobo trénovaní profesionáli
|
|
neviem chlapi...
Od: pompomšulín
|
Pridané:
1.3.2022 15:29
...ci je to dobry napad... Ked ich odstrihnu, ako bude Anonymous potom robit svoju robotu...?
|
|
Re: neviem chlapi...
Od: GigaPutler
|
Pridané:
1.3.2022 15:33
Pravou rukou? A keď omrzí, aj ľavou.
|
|
Re: neviem chlapi...
Od: anonomyous CIA
|
Pridané:
1.3.2022 16:42
Aspon vidno ze Anonymous hekerska skupina je vladna agentura usa. Inak by nam prinasali informacie o tom co robila bidenova administrativa na ukrajine, laboratoria na biologicke zbrane ze ?
|
|
Re: neviem chlapi...
Od: ...
|
Pridané:
1.3.2022 16:53
Jasne, pojebnutejsi si najdu akukolvek vyhovorku aby svoju tupost dokazali obhajit. Co vravis na mierumilovne rakety ako sundali nemocnicku v charkove?
|
|
Re: neviem chlapi...
Od: Aabbcc
|
Pridané:
1.3.2022 22:31
Rusi zbombardovali pôrodnicu, ak ich nezastavíme tu, Putin bude pokračovať, hovorí ukrajinská lekárka. Potrebujeme náhradu sušeného mlieka pre bábätká, lebo ženy prichádzajú o mlieko. A chirurgické nástroje a lieky, lebo pôrody nemôžeme zastaviť, odkázala gynekologička Galyna Majstruková. .
|
|
nestrannost
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
1.3.2022 17:28
Co takto zapojit sedu koru mozgovu a pozriet si ako to v UA skutocne vyzera? Netreba tam ist osobne, staci si pozriet online kamery v UA, je ich celkom dost a streamovane su aj na youtube, staci si pohladat.
Vcera reporter cinskej TV konfrontoval zhavu aktualnu novinku z BBC, kde v spravodajstve BBC bola palba a kopec tankov, ale cirou zahadou presne na rovnakom mieste cinan stal s kamerou a pytal sa, ze kde to preboha ti anglicania vidia/tocia, kedze tam bol klud a uplne bezny zivot.
|
|
čína je komunistická
Od: StalinGulag
|
Pridané:
1.3.2022 17:46
čína nemá media, len statne agentury! Odvysielat mozu len čo schváli štátostrana. žiadna sloboda. ak povedia slony lietajú, tak lietajú.
|
|
Re: čína je komunistická
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
1.3.2022 22:37
Nevyvratil si vsak fakt, ktory som ja uviedol.
Niektore zabery v nasich spravach su z online kamery tiez, ale je mi zahadou, preco su v tak mizernej kvalite, ked dotycny online stream bezi v HD kvalite a dokonca aj akosi zvykne absentovat casova znacka, ktora tam v originalnom streame v rohu existuje...
Konspiratori by sa vedeli zahrat s myslienkou, ze niektore sceny su proste dotvorene..
|
|
Re: čína je komunistická
Od: Putler Redblood
|
Pridané:
2.3.2022 7:46
Sú, napr.: teraz srdcervúca scéna - Rusi pijú pivo nad zhoreným mestom.
Zdroj: Lepa Sera Lepo Gore, 1996, Srbsko.
Alebo: Prezident má gule z ocele, ide na bojisko.
Zdroj: obhliadka hraníc, 2021.
|
|
Úryvok z knihy aboridžinizácia sveta
Od: Mierový Majster kat
|
Pridané:
1.3.2022 17:57
Takto vo faune vzniká endemický život.
|
|
Sracky
Od: Gecbi
|
Pridané:
1.3.2022 19:01
Len sa tu kludne vypis, porozpravaj sa o svojich pocitoch, co vidis z jednej, alebo z druhej strany, lebo ked toto vsetko skonci, tak mozno zistis, ze si nebudes moct dovolit ani nabit telefon, ci zapnut pc, aby si mohol mat zapnutu len lannicku, lebo inak by si neutiahol domacnost z vysokych cien energii...
|
|
Re: BUBUBU bójim bójim
Od: joujoujou
|
Pridané:
1.3.2022 21:36
ty si iné strašidielko, ale aj tak sa nikto neobáva. EU vrátane Slovenska sa s tým vysporiada hravo. Choď si radšej nakúpiť rubľe ty bubáčik.
|
|
Re: BUBUBU bójim bójim
Od: LolkoM
|
Pridané:
2.3.2022 13:15
Ty si uz vyliezol doma u maminy z izby?
|
|
internet kaput
Od: Emmo Tchaput Modell
|
Pridané:
1.3.2022 19:22
Stačí sa poradiť s Fionou Tchaputkou , to je odborníčka na vypínanie internetu:)
|
|
Rusky propaganda boti
Od: Cpx
|
Pridané:
1.3.2022 19:56
Rusky propaganda boti su vsade!
|
|
Vtip...
Od reg.: ALEXA321
|
Pridané:
1.3.2022 20:04
Rusi budú komunikovať bezdrôtovo - aký problém?
Američania pri vykopávkach našli domy z roku 1890, okolo ktorých boli v zemi natiahnuté telefónne káble. Vedci z tohto nálezu vydedukovali, že už vtedy boli telefóny v domácnostiach bežnou záležitosťou.
Rusi pri vykopávkach našli domy z roku 1990 a okolo nich neboli žiadne káble. Ruskí vedci z tohto urobili záver, že už vtedy ruskí občania používali mobilné telefóny. :)
|
|
IP v4
Od: fdgdb
|
Pridané:
1.3.2022 22:05
Aspoň sa uvoľnia nejaké IPv4 😀
|
|
Dfgfgh
Od: asdsdf
|
Pridané:
1.3.2022 22:09
Možno blbá otázka ale prečo teraz Putlera volajú prezidentom, keď vždy býval premiérom? Stačí si spomenúť aj na úvodné video Red Alert 2 - prezident vs. premiér
|
|
Re: Dfgfgh
Od: slecna.l
|
Pridané:
2.3.2022 13:25
Premierom bol iba chvilu pred nastupom do prezidentskeho uradu (august 1999 - maj 2000, z toho od januara 2000 aj ako zastupujuci prezident) a potom na jedno funkcne obdobie (2008 - 2012), ked si vymenil flek s Medvedevom, lebo podla ustavy nemohol byt prezidentom tretie obdobie po sebe. (Uz si to zmenil dodatkom v ustave.)
|
|
skántra
Od: Rudolf.
|
Pridané:
1.3.2022 22:13
Čo prajete iným, skúste si najskôr na sebe!
|
|
tretia svetova
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
1.3.2022 22:47
Ak by k takej hluposti sa pristupilo, znamenalo by to celkom urcite rozputanie tretej svetovej vojny.
Kazdy normalny clovek vie, ze clovek, ktory uz nema co stratit je schopny cohokolvek.
Aktualne sankcie silno zasahuju do ruska, vypnutie inetu aj IPv4/IPv6 a zrusenie narodnej domeny by bolo ako otvorene vypovedanie vojny, kedze Internet je celosvetovy a 'neutralny'.
Ten co take nieco vobec navrhol, by si zasluzil odborne vysetrenie a spravne lieky, lebo normalny byt nemoze.
|
|
stokholmsky syndrom
Od: StalinGulag
|
Pridané:
1.3.2022 23:49
Z Kremla tvrdili ze armadu do UK neposlu, ze je to vymysel CIA.
Čast jeho armady aj FSB sa uz vzburila.
Otazka: Generalisimus Putler, naozaj chcete pouzit v UK jadrove zbrane, ved tam je vasa ruska armada.
Putler: Serem na nich, nech skapu.
|
|
Re: stokholmsky syndrom
Od: Gebulak
|
Pridané:
2.3.2022 3:02
Každý normálny človek vie, že na Slovensku nemá žiadna armáda čo robiť, nie že budeme po Rusoch strieľať nejaké raketky, To sa potom určite nejaké vrátia. A nech sa Zelenskyj radšej vzdá a nie strúhať "machra"...
|
|
Re: stokholmsky syndrom
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.3.2022 10:07
naša armáda nás nedokáže ochrániť, nemáme modernú armádu (ani jednu družicu) ani by sme nevedeli kde nepriateľ je, máme iba hrdzavú výzbroj z minulosti
|
|
rozdeleny svet
Od: pmico78
|
Pridané:
2.3.2022 7:36
svet sa rozdelil na dve skupiny ludi: jedna bola proti vojne 8 rokov, druha je proti vojne 5 dni...
|
|
Re: rozdeleny svet
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 8:43
kremel plati dobre?
|
|
Re: rozdeleny svet
Od: pmico78
|
Pridané:
2.3.2022 9:46
tebe *ebe dobre... si sa v tych 5 dnovych protivojnovych aktivistoch nasiel, ze? ja som narozdiel od takych ako ty odsudzoval aj vojnu v iraku aj v afganistane aj v syrii aj v srbsku aj v armensku naposledy, ci pred 8 rokmi na vychode ukrajiny. kdekolvek na planete, len taki ako ty, tieto udalosti prehliadali, zlahcovali ci dokonca podporovali a ospravdlnovali. ak sa z tohoto smutneho zamyslenia vzmozes len na taky tupy primitivny komentar, svedci to len o tom aky jednoduchy si. teba urcite nikto neplati, takyto pomozkovia su dnes nagr**ni vsade.
|
|
Re: rozdeleny svet
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 11:10
Tak to si mal napisat konkretne a nie takto chujovo. A na margo ospravedlnovania vojny - anexia krymu a vychodnych casti ukrajiny maju na svedomi znovi ti isti, co dnes utocia na celu krajinu. Takze hoci vojnu odsudzujem, dobitie vlastneho uzemia s5 povazujem za legitimne.
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:44
Chronologie
Některé důležité okamžiky a skutečnosti, shrnutí faktů, které pokládám za důležité. Možná, že jsem některé podstatné v rychlosti opomenul a jiné, ve snaze o přehlednost, vynechal. Vyzývám statečného čtenáře, který se dostal až na konec, aby si závěry udělal sám.
16. 7. 1990 – Deklarace státní suverenity Ukrajiny
V kapitole IX – Vnější a vnitřní bezpečnost, nalezneme prohlášení: „Ukrajinská SSR slavnostně vyhlašuje záměr stát se permanentně neutrálním státem, bez účasti ve vojenských blocích, a dodržovat tři principy bez jaderných zbraní – nezískávat, neprodukovat a nenakupovat nukleární zbraně.“
1990 – při rozhovorech o sjednocení Německa se presidentovi SSSR Michailu Gorbačovovi dostává ujištění o tom, že NATO se nepohne ani o palec na východ; těchto ujišťování se dostává i dalším představitelům SSSR, a v dalších letech RF.
24. 8. 1991 - Deklarace nezávislosti Ukrajiny
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:46
25. 12. 1991 - Zánik SSSR
5. 12. 1994 - Konference OBSE v Budapešti; přistoupení Běloruska, Kazachstánu a Ukrajiny k Smlouvě o nešíření jaderných zbraní. Ukrajina se takto vzdala jaderných zbraní (byly na jejím území, ale ovládala je vždy Moskva) za bezpečnostní záruky slíbené jí Ruskem, USA a Velkou Británií
12. 3. 1999 - ČR, Polsko a Maďarsko oficiálně vstupují do NATO
24. 3. 1999 – Bez rozhodnutí RB OSN začíná NATO pod vedením USA bombardovat Srbsko, kampaň trvá 78 dnů
7. 5. 2000 - Vladimir Putin se stává presidentem RF
7. 10. 2001 – Bez rozhodnutí RB OSN vstupují vojska USA a NATO do Afghánistánu
13. 6. 2002 – USA odstupují od smlouvy o nerozmisťování systémů protiraketové obrany (ABM)
19. 3. 2003 – Bez rozhodnutí RB OSN zahajují USA válku v Iráku
2004 – Litva, Lotyšsko, Estonsko, Rumunsko, Bulharsko, Slovensko, Slovinsko členy NATO
Listopad 2004 – leden 2005 - Oranžová revoluce v Kyjevě ve prospěch pro-západních sil
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2022 16:00
Ked uz pises ten historicky prehlad, co tak uviest aj utoky na obytne budovy v septembri 1999, par dni po nastupe Putina do premierskeho kresla (predtym sefoval FSB), ktore mu pomohli ziskat popularitu a podporu pre tvrde opatrenia a novu vojnu v Cecensku?
Styri budovy padli, v jednej dalsej chytili troch agentov FSB, ktori nanosili do pivnice vrecia a nastrazny system. Oficialne vyjadrenie FSB bolo, ze agenti robili "cvicenie" a vo vreciach bol "cukor". Z utokov obvinili Cecencov a teroristov. Viacero ludi, ktori neuverili oficialnemu vysetrovaniu a venovali sa tomu dalej na vlastnu past, bolo odstranenych, najznamejsi je Litvinenko otraveny radioaktivnym poloniom.
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:48
2005 – Úvahy vlády USA na rozmístění komponentů „protiraketového štítu“ v Evropě se konkretizují
Únor 2007 – Putin pronáší zásadní projev na bezpečnostní konferenci v Mnichově, kde navrhuje vytvoření nového bezpečnostního uspořádání v Evropě
2 - 4.4.2008 – Summit NATO v Bukurešti rozhoduje o přijetí Chorvatska a Albánie; presidentu Bushovi se nepodaří přesvědčit spojence, aby byla přijata též Ukrajina a Gruzie
Srpen 2008 – Gruzínský prezident Saakašvili chtěl vojensky připojit Abcházii a Jižní Osetii, které v dobách SSSR byly začleněny v rámci Gruzie. V těchto republikách byly rozmístěny ruské jednotky na udržení míru. Několik ruských vojáků bylo při útoku Gruzínců zabito. Ruská armáda zasáhla, a boje byly ukončeny během několika dnů. Rusko uznává nezávislost těchto států
2009 – Chorvatsko a Albánie členy NATO
19. 3. 2011 – Letectvo Francie, Velké Británie a USA překračují mandát RB OSN při leteckých útocích na Libyi
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:49
2012 – Nejpozději od tohoto roku působí speciální síly USA a Velké Británie v Sýrii proti legálnímu presidentovi Basharu Assadovi, přičemž vyzbrojují opozici, drtivou většinou různé skupiny al Qaida
2013 – Demokraticky zvolený president Ukrajiny Viktor Janukovič odolává zvýšenému tlaku z Washingtonu i Moskvy
Listopad 2013– Janukovič pozastavuje přípravy asociační dohody s EU, v Kyjevě začínají nepokoje
13. 12. 2013 - V National Press Club ve Washingtonu náměstkyně MZV USA Victoria Nulland veřejně prohlašuje, že USA od vyhlášení nezávislosti Ukrajiny 1991 přispěly na „rozvoj demokratických institucí, a schopností šíření občanské společnosti …atd.“ více než 5 miliard USD
Leden, únor 2014 – nepokoje v Kyjevě sílí
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:50
4. 2. 2014 - Na youtube se objevil „slavný“ Fuck EU telefonát Victoria Nuland – velvyslanec USA v Kyjevě Geoffrey Pyatt. Rozebírají spolu, kdo může a kdo nesmí být v příští ukrajinské vládě. K největším krveprolitím docházelo 18. – 23. 2. 2014, odstřelovači zabíjeli ze střech vzdálených budov jak demonstranty, tak policisty, a to z míst, které byly pod kontrolou „revolucionářů“. Odstřelovači byli Gruzínci, kteří do Kyjeva přijeli na příkaz bývalého presidenta Gruzie Michaila Saakašviliho
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:50
21. 2. 2014 - Polský MZV Radoslav Sikorski, německý MZV Frank Steinmeier, Eric Fournier (ředitel sekce vých. Evropy francouzského MZV) za přítomnosti ruského ombudsmana Vladimira Lukina a velvyslance Michaila Zarubova podepsali dohodu o předčasných volbách, které proběhnou pod kontrolou OBSE. Do té doby má Janukovič zůstat ve funkci. Ještě téhož večera však Janukovič prchá do Charkova, pak tráví asi týden na Krymu, pak odjíždí do Ruska. Co se asi stalo 21. večer, když bylo vše konečně vyřešeno? Americké fuck EU v přímém přenosu. Následně se mění president, vláda i parlament. Bezpečnost zajišťují neonacistické bojůvky Pravého sektoru a praporu Azov. Ukrajina se stává jediným státem na světě, kde neonacistické oddíly jsou integrální součástí systému národních ozbrojených sil. Nová vláda signalizuje svůj úmysl žádat o přijetí do NATO
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:52
16. březen 2014 - Koná se referendum na Krymu, pro připojení k Rusku hlasovalo 96% voličů, při účasti 83%
6. 4. 2014 - Vypuká občanská válka na Doněcku, v Luhansku
2. 5. 2014 - Desítky pro-ruských demonstrantů záměrně upáleny zaživa v Domě odborů v Oděse
17. 7. 2014 - Sestřeleno malajsijské letadlo MH/MAS 17 nad Doněckou oblastí. Západ obviňuje Rusko, to vinu popírá, jednoznačné důkazy neexistují, což je zvláštní. Vině Ruska nevěří ani Malajsie
5. 9. 2014 – „Minsk I“ jednání mezi ukrajinskou vládou a představiteli doněcké a luhanské oblasti pod záštitou představitelů OBSE, Německa, Francie a Ruska
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:52
12. 2. 2015 – „Minsk II“. Poté, co Minsk I nebyl plněn, došlo k další dohodě. Jejími nejpodstatnějšími aspekty bylo příměří mezi vládními jednotkami a separatisty, a přechod na federalizaci Ukrajiny. Vládní jednotky – a následně bránící se separatisté – příliš příměří nedodržovaly, konkrétní jednání o federalizaci nikdy vláda v Kyjevě nezahájila; Francie, Německo i USA od toho ukrajinskou vládu prokazatelně odrazovaly. Opět, všechno mohlo být vyřešeno roku 2015
1. 10. 2015 – Rusko zahajuje vojenskou operaci v Sýrii proti islámským teroristům na podporu presidenta Bašára al Asada, do země vstupuje na presidentovo pozvání
14. 3. 2016 – Rusko zahajuje stahování vojsk ze Sýrie
2017 – Černá Hora v NATO
2017 – USA počíná vyzbrojovat Ukrajinu účinnějšími zbraněmi, např. protitankovými střelami Javelin. Proti komu?
2016, 2018 - rozmístěny raketové základny NATO v Rumunsku a Polsku. Proti komu?
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:53
2. 2. 2019 – USA odstoupily od smlouvy o likvidaci raket krátkého a středního doletu (INF)
2020 – Severní Makedonie v NATO
20. 11. 2020 – USA odstoupily od smlouvy o otevřeném nebi
Prosinec 2021 – Rusko, nejprve diplomatickou cestou a pak veřejně, předává Spojeným státům a NATO, svoje požadavky a návrhy. Nejpodstatnějšími požadavky je to, aby USA ukončily rozšiřování NATO na východ – včetně Ukrajiny – a aby nerozmisťovaly v blízkosti ruských hranic prvky raketových základen. Nebudou-li USA v reálném čase pozitivně na nejdůležitější ruské požadavky reagovat, bude RF nucena přistoupit k nespecifikovaným vojensko-technickým opatřením
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 17:55
Nenamahaj sa prorusky troll. Kokotiny ktorymi tu zaspamujes vsetko a clovek potom aby hladal a vyvracala picoviny. Tendence pospajane suvislosti.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 18:20
Rad sa necham poucit. Tak teda zacni vyvracat.
Aj ked podla tvojho vyjadrovania z toho asi nic nebude. Nedokazes akceptovat historicke fakty. Ale preco?
Kde sa tento svet ruti?
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 19:33
Historicke fakty su vec jedna, ich tendnecne komentovanie druha, realita tretia a mokre sny stvrta. Rusko nechce vo svojej blizkosti NATO - ok, to je este rozumna poziadavka. Avsak co Rusko robi preto aby sa nato nerozsirovalo? VYhraza sa vsetkym dookola, ruske riesenie zahranicnej politiky alebo aj "diplomacia" je cista arogancia a nadradenost. O tom, kto chce kde patrit uz Rusi nerozhoduju a desatrocia to nie su ochotni akceptovat. Miesto toho aby budovali zahranicne vztahy, len sira a ohen. Fini aj Svedi im ukazali prostrednik a ukrajina naopak vyzera, ze chcela od dohod odstupit lebo sa obavali - ich obavy sa naplnili a dnes su realitou ruskej agresie. Dosledkom toho dalsie krajiny zvazuju vstup a aj Svajc prestal byt neutralny (aspon v nevojenskom smere).
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 20:38
Historicky fakt je historicky fakt. A je uplne jedno ako je to podane.
Rusi mali jednu zlu vlastnost, ze verili zmluvam uzatvorenymi so Zapadom. A neviem o tom, ze by sa niekomu vyhrazali.
A ked si taky objektivny, tak si pozri mapu vojenskych zakladni USA/NATO okolo Ruska. Maju take aj Rusi okolo USA/NATO? Za vsetkym je obrovske nerastne bohatstvo Ruska, ktore USA/Zapad nutne potrebuje. Samozrejme, ze vojna je blbe riesenie problemu. Len preco nebola taka hysteria aj pri napadnuti byvalej Juhoslavie, Syrie atd? Vies na to normalne odpovedat?
Dnes som sa pobavil, ked niekto zavesil na net obrazok z bombardovania Belehradu. Samozrejme, proaktivni idioti okamzite odsudzovali nalety, mysliac si, ze to Rusi bombarduju Ukrajinu. Ked to uviedol, co je obr. lajkujuci idioti vyzerali ako tlci. Som proti akejkolvek vojne, ale som aj za objektivne posudzovanie udalosti. A to v sucasnosti u vacsiny neexistuje. Niekto sa bude smiat ako posledny, ale my v Europe to urcite nebudeme.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2022 21:43
Nie, aj historicke fakty sa daju ohybat aby to tej druhej strane sedelo. Nemusim sa pozerat na mapu zakladni NATO, pretoze je to clenstvo dobrovolne. A k tam krajiny chcu byt - su, ak nechcu nemusia. Takisto ako je dobrovolne clenstvo v EU. To je rozdiel medzi zapadnym pristupom a tym ruskym. Takze ty si tu sice uviedol historicke "fakty" ale uz nedal do suvislosti preco tie krajiny do nato chceli ist. Cely cas sa ukazuje, ze nielen na to mali pravo a Rusi mohli akurat tak podrzat balonik, ale aj pravdu ak sa Rusov obavali. Ja sa stale pytam preco tak vsetci chcu vehementne do nato? Preco este za socializmu vsetci utekali na zapad z tohto socialistickeho raja a nikdy nie na vychod. Preco to robia ti ukrajnici ktorych rusko "zachranuje" taktiez rovnako? A pokial si nezaevidoval ruske vyhrazky na adresu Finov ci Svedov v poslednom tyzdni, tak potom netusim odkial beries informacie. No ano, na dezolatskych strankach to asi nebude horuca tema.
|
|
Nie vojnam...
Od: uy&uhFr
|
Pridané:
2.3.2022 17:53
Leden 2022 – USA i NATO odmítají tyto nejdůležitější ruské požadavky, a zvyšují stavy vojsk NATO ve východní Evropě a zintenzivňují dodávky zbraní na Ukrajinu. Proti komu?
19. 2. 2022 – President Zelenský na bezpečnostní konferenci v Mnichově prohlašuje, že Ukrajina zvažuje odstoupit od smlouvy o nešíření jaderných zbraní; jinými slovy zvažuje získat jaderné zbraně. Proti komu?
24. 2. 2022 – Ruské ozbrojené síly zahajují bez rozhodnutí RB OSN vojenskou operaci na Ukrajině. Jejím cílem je „osvobození lidu od kyjevského režimu, demilitarizace a denacifikace Ukrajiny“
----------------------
ZDROJ: www.parlamentnilisty.cz
|
|
vodky niet idi damoj
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.3.2022 19:41
F@sisticky Kremel popieral utok na Ukrajinu. Uz sa im neda verit. Takze vyzbrojit Ukrajinu malo dovod aby sa branila. Proti tomu kto ich ostreluje raketami. A poslal 19 rocnych brancov na smrt.
Ľud Ukrajiny ich mal vitat, to bola cista propaganda. Putin chce vojnu, tak ju bude mat, ale u seba doma!
Dakujem Putlerovi, ze stmelil EU a este aj finsky parlament rokuje o vstupe do NATO. Gratulujem. Dosiahol presny opak.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: Space Invaders
|
Pridané:
2.3.2022 19:44
rusi sa pytaju: naco vyzbrojujete Ukrajinu, proti komu? a potom na nich zautocia. VED NATO
rusi: neposielajte im zbrane ked chcete mier. a rusi im neposlu zbrane ale rovno ostreluju raketami a poslu zoldnierov cecencov, vojakov aby ich obsadili
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: Sonderkommandokommandant Putler
|
Pridané:
3.3.2022 10:48
Prečo bez dohody bombarduješ X-krajín?
Prečo odstupuješ od platných dohôd?
Prečo sa jebeš k mojim hraniciam?
Prečo potrebuješ raketové systémy?
Prečo ich skladuješ vedľa mojich hraníc?
Prečo potrebuješ jadrové zbrane?
A na základe odpovede, alebo neodpovede, bolo vyhodnotené riziko a adekvátna reakcia.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 13:23
A reakcia, ked ostrelujem raketami skolky a obytnce budovy, lebo tam sa neplatili dohody, to skolkari bombarduju ine krajiny, v bytoch sa schovavaju stingery a javeliny ze?
UZnam ti len tie jadrove zbrane, ale aktualna agresia dava municiu do ruk ukrajine v arguemtnacii: keby sme ich mali, rusi by nezautocili a aha uz utocia.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: Putlerino Putlerovic
|
Pridané:
3.3.2022 13:44
Máš dokladovateľne ozbrojené obyvateľstvo - strelné zbrane, molotovy. Sama UA strana sa tým chválila, že výzbrojila.
Tým pádom už nemáš civilistov ale potenciálne ozbrojené zložky, a, samozrejme, strieľať po cieľoch skrývajúcich milície je fair game.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 13:50
Az na to, ze ozbrojene obyvatelstvo sa stalo potom co armada vracajuca sa do moskvy netrafila a pomylila si smer. A nestreilas po milisiach, ale najskor vypalis naverimboha rakety. To nei je stret ani s domobranou, to je strielanie po civilistoch.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: 20cm Putlerovej krásy
|
Pridané:
3.3.2022 15:48
Akonáhle zbrojíš bez rozmyslu ľud, nemáš nárok na oháňanie sa civilistami.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2022 14:19
A co s tym ma Ukrajina?
Btw. vsetky vycitky pasuju skor na Rusko.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: Vladislav! Putler don't hurt me
|
Pridané:
3.3.2022 15:53
No ja Ti neviem, Teta, ono Ti zlí Rusaci sú čoraz bližšie dobrým americkým základniam - a to bez toho, aby museli čokoľvek robiť.
Aj tie raketové systémy všetkému nasvedčujú, že ide iba o akt mieru...
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2022 20:31
A co s tym ma, kurva, Ukrajina?
Nepaci sa ti, ze vo vedlajsej ulici instaluju kamery, tak zmlatis suseda?
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: All my Putlers
|
Pridané:
3.3.2022 22:00
Ukrajina vyhladzovala rusákov, začala až prehnane zbrojit a chystali sa vypovedať dohodu o nevlastneni jadrových zbraní.
Ak mi sused mláti chlapa a deti, tak mu jebnem cez piču. Jednoduché.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 22:26
vyhladzovala rusakov - tvrdia rusi (nie, tym uz nebudem verit aj keby omylom povedali pravdu). Zacala prehnane zbrojit - tvrdi kto? Ked mi sused ujebal kus zahrady a vezmem lopatu aby som mu to siel vysvetlit rucne, tak on mi podpali dom a vlastne ja som ho donutil. Tak si to predstavujes? A ked pridu hasici hasit moj dom, tak sused sa rozdrapuje a vyhraza sa, ze aj im podpali domy, lebo ho ohrozujeme.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: PerfectPutler
|
Pridané:
4.3.2022 8:21
UA, tvrdí. USA tvrdia. Strany dodávajúce zbrojné systémy a zbrane do UA tvrdia.
Samozrejme, za Tvoje pocity sú rovnako valid ak nie aj dôležitejšie ako fakty, takže chápem, že cítiš tému inak.
Máš na to právo.
Samozrejme Tvoj príklad je scestný.
Skúsim inak:
- máš chlapa. chlap býva s rodičmi.
- jeho rodicia ho bijú (JIS-style), lebo si myslia, že si píča.
- chlap chce bývať s Tebou.
- rodičia ho bijú dupľom, lebo si píča.
- rodičia zháňajú nové veci, aby ho mohli efektívnejšie biť
- Tvoje obavy nikto neberie vážne, lebo si píča a píči sa neverí
- je oprávnené riziko, že Tvoj chlap chcípne a potom najebú aj Tebe, lebo si píča a píča si zaslúži (lebo chlap je bitý)
a/ zoberieš chlapa k sebe? Aj za cenu odporu?
b/ vyjebeš sa na neho?
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: ...
|
Pridané:
4.3.2022 9:54
Zamotal si sa. Ja vidim ruske tanky na cudzom uzemi do ktoreho je ho hovno. TOlko k tvojej teorii a kokotinam okolo. Rusko si moze pozadovat co chce - na SVOJOM uzemi, nema sa co starat do druhych. A ked sa chce, lebo sa mu nepaci, ma diplomaciu a ma zahranicne vztahy na to aby veci riesilo aj inou cestou. Rusko nikto neohrozoval a keby bola situacia opacna - ze UA zbroji, lebo chce napadnut rusko a to rusko napadne, tak by sankcie pocitli ukrajinci a verim ,ze vecsina civizliovanej europy by sa za Rusov, ktori su napadnuti a odsudzovalo by ukrajinsku agresiu. Je to ale cele naopak. To nebohajis nijak.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: Ultimate Putler-san
|
Pridané:
4.3.2022 12:10
Pičovina, chceli jadrové zbrane, dostali stopku.
Nebavíme sa o slušnej krajine ale o kokotoch, čo chcú jadro so šašom na čele.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: ...
|
Pridané:
4.3.2022 16:44
Krasny opis ruska s putinom.
|
|
Re: Nie vojnam...
Od: Pulterino na Hrad
|
Pridané:
5.3.2022 9:34
Že? Super, že aspoň niekto má rozum a gule na zastavenie toho šaša skôr, ako sa jadrom výzbroji.
|