|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
/dev/win
Od: /dev/win
|
Pridané:
25.2.2022 13:41
Salámovou metódou k totalitnej "demokracii"...
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
25.2.2022 14:01
Kde je v "programový prostriedok alebo údaj, ktorý zapríčiňuje alebo môže zapríčiniť kybernetický bezpečnostný incident" nejaký náznak salámove metódy? Šak ide spraviť kód, ktorý triggrom odpáli CPU priekazne i pri zobrazení "Hello world!"
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: Ezechielova päta
|
Pridané:
25.2.2022 22:16
"... blokovanie webov s hazardnými hrami posúdených štátom ako v rozpore so slovenskou legislatívou ..." -> "... blokovať škodlivý obsah a škodlivé aktivity ... ktorá zapríčiňuje alebo môže zapríčiniť kybernetický bezpečnostný incident, podvodnú činnosť, odcudzenie osobných údajov alebo citlivých údajov, závažné dezinformácie a iné formy hybridných hrozieb"
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
25.2.2022 22:31
ved je uz daaaavno takmer cely internet cenzurovany. teda okrem reklamy, samozrejme...
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: malick Vladimir
|
Pridané:
26.2.2022 12:54
Dobry den
Uz je 1968? Bol som v kome.
DAkujem za uprimne odpovede
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: toto storočie
|
Pridané:
26.2.2022 14:47
Ešte nie. Šialenec je ešte stále v Kremli, duklianska operácia ešte nezačala. SNP2(testovanie) skončilo fiaskom.
Rok máte nastavený správne, odporúčam zmeniť destináciu na Mars.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: 33jkl33
|
Pridané:
27.2.2022 16:11
Skôr to momentálne vypadá na rok 1962.
|
|
Re: /dev/win
Od: asdfgqwe
|
Pridané:
25.2.2022 14:02
Ludia su hovada, treba ich kontrolovat.
|
|
Re: /dev/win
Od: XMen
|
Pridané:
25.2.2022 14:43
To mas pravdu, to robili vzdy vsetci velikani sveta ;)
|
|
Re: /dev/win
Od: Truth
|
Pridané:
25.2.2022 17:46
Bohužiaľ má pravdu. Stačí čítať diskusie. Najväčšie hovädá zväčša aj najviac kričia.
|
|
Re: /dev/win
Od: gjkvc
|
Pridané:
25.2.2022 18:00
Prečo?
|
|
lebo a
Od: StalinGulag
|
Pridané:
25.2.2022 19:37
"som vulgárny, lebo slušnosť sa dnes považuje za slabosť"
|
|
Re: lebo a
Od: agent Číny
|
Pridané:
25.2.2022 20:53
Uvažujem, či si kúpiť bidet za 1300EUR alebo mi bude stačiť za 900EUR.
|
|
Re: lebo a
Od: asymetricky
|
Pridané:
25.2.2022 20:56
Ak čakáš pozvánku z Kremľa, ta by si mal viac zapredať svoju krajinu.
|
|
Re: lebo a
Od: Hmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
25.2.2022 23:48
Ja som si kupil za tych 1300 s ohrevom dosky automatickym otvaranim a zatvaranim ventilatorom atd.
|
|
Re: lebo a
Od: SevernéMongolsko vs. KyjevskáRus
|
Pridané:
26.2.2022 14:39
Investovať do nehnuteľností môže byť problematické, počas vojny.
|
|
Re: /dev/win
Od: thexuijs
|
Pridané:
25.2.2022 19:05
Češi boli vždy pred nami , totalita je tu
https://tinyurl.com/5pvmmjux
|
|
Re: /dev/win
Od: šóra na toaletný papier
|
Pridané:
25.2.2022 21:00
40 rokov sme si žili dobre, a mohli sme si žiť pokojne ďalej, nebyť západnej propagandy.
|
|
Re: /dev/win
Od reg.: Richard F.
|
Pridané:
26.2.2022 8:40
...alebo nebyť Ruska ako takého.
Tuším, že neexistuje štát v jeho okolí, ktorý táto naša bratská slovanská krajina nenapadla.
|
|
Re: /dev/win
Od: sjduytghnk
|
Pridané:
26.2.2022 14:18
Tusis?
Ale kdeze, ty to nevies ani omylom, lebo si dezolat.
Co tak vymenovat krajiny, ktore ani trochu nesusedia so spojenymi statmi teroristickymi, ktore ale boli napadnute s nejakou vymyslenou zamienkou?
Nebyt hlupakov, ako si ty, nikto by nam tu nic nediktoval a mohli by sme si pokojne zit.
Ale nie, stale sa niekomu pchat do zadku.
Raz rusom, potom amikom, nabuduce komu, martanom?
Pokial si nebudeme vediet vladnut sami, vzdy sa najde niekto, kto nam vladnut bude!
A je uplne jedno, kto to bude, rozdiel nie je ziadny!
|
|
Re: /dev/win
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 17:04
Nadherny priklad acokebyzmu.
To ze USA niekedy robia bordel (vecsinou v juznej amerike) ani zdaleka neospravedlnuje Rusko aby viedlo vojnu prakticky s kazdym susedom.
|
|
Re: /dev/win
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 15:01
Nadherny priklad pokrytectva.
Bola taka medialna hysteria aj vtedy? Aha, "nasi ludia" mozu...
|
|
Re: /dev/win
Od: Tom87
|
Pridané:
28.2.2022 8:17
dobre, uz si sa dnes vygrcal na internet, teraz mozes odist do pice
ole, ole, ole, dezole, dezole
|
|
Re: /dev/win
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
28.2.2022 9:18
grcáte tu akurát tak vy, jebnutí libtardi
|
|
Re: /dev/win
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 11:51
Bola. To ze o tom nase slavne media nereportovali uz je ina vec ...
A pokrytec si akurat ty. Ja kritizujem aj USA aj Rusko ked robia bordel.
|
|
Re: /dev/win
Od: janko zygelitki.
|
Pridané:
26.2.2022 17:08
tieto tvoje uvahy su take uvahy truhlika, ktory vsade bol, vsetko videl a vsetko vie. bez dopice prosim ta :d
|
|
Re: /dev/win
Od: viliam2
|
Pridané:
26.2.2022 19:14
bol by som radsej,ak by mi vladol niekto cudzi, ako vy,,a isto to moze byt radsej american ako rusky fasista...
|
|
Re: /dev/win
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
26.2.2022 19:44
Ale však fašisti sú na Ukrajine.
|
|
Re: /dev/win
Od: Slaninkáre
|
Pridané:
26.2.2022 20:49
Áno rusoofašisti. Ale ako dlho bude Ukrajina rusofašistom a čečenským džihádistom vzdorovať ? Rusko my asi už nedenacifikujeme ale na slovensku rusofašistov a neonacistov musíme poslať späť na okraj spoločnosti kam patria aj s ich klamstvami.
|
|
Re: /dev/win
Od: x3m
|
Pridané:
27.2.2022 14:27
Rusofasisti, oh my god. Ved tam zaziva upaluju rusov, tak o com to tu trepes?
|
|
Re: /dev/win
Od: sensei-san
|
Pridané:
27.2.2022 15:44
O čom to trepeš ty? Link?
|
|
Re: /dev/win
Od: 33jkl33
|
Pridané:
27.2.2022 16:10
Ukrofašisti z pravého sektora a z azova na Donbase robili čo robili čo? Stačí sa len pozrieť na znak bataliónu azov a každý čo nemá v mozgovni nasraté až po vrch musí vedieť čo sú zač.
|
|
Re: /dev/win
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 17:45
Ako ty si fakt prespal, ked v Odesse v maji 2014 upalili 50 ludi? A na to chces este link? No tvl, to je iny level ignorancie.
|
|
Re: /dev/win
Od: sensei-san
|
Pridané:
27.2.2022 21:26
Konali na pokyn vlády alebo úradov? Konali v zmysle štátnej politiky? Áno, bolo to nešťastné. Ale ani ani požiar paneláku v Prešove či chuligánov na futbale nepovažujeme za akt občianskej vojny. Tí, ktorí nesú vinu na udalosti v Odesse mali byť stíhaní a trestaní. Štátom, na území, ktorého sa to stalo. A ak ten štát porušil práva postihnutých, tak sú na to medzinárodné inštitúcie, kam sa môžu obrátiť ich príbuzní. Ale v žiadnom prípade sa to nesmie riešiť vstupom armády iného štátu.
Áno, chcel som link, lebo bez ďalších informácií nemám šancu vedieť o čom hovoríš.
|
|
Re: /dev/win
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 21:43
No co myslis, preco neboli stihani a potrestani?
Pretoze boli sucastou toho isteho, co dosadilo pucistov k moci po Majdane.
Riesilo sa to osem rokov, presne aj o tom boli Minske dohovory, na ktore Ukrajina osem rokov zvysoka srala. Medzinarodne institucie na to srali tiez. Garancie Francuzska a Nemecka sa ukazali nebyt hodne ani papiera, na ktorom boli.
Tak co teda mali robit? Nieco, co by dosiahlo realny vysledok?
|
|
Re: /dev/win
Od reg.: gandor
|
Pridané:
1.3.2022 8:24
Zautocit na druhu krajinu s obrovskou armadnou/technickou/pocetnou prevahou a pustat bomby na ich armadu a civilistov. To je humanne riesenie.
Blahozelam k totalnemu vytretiu...
|
|
Re: /dev/null
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 13:31
Ano, treba na to link, lebo zavadzas.
Za prve, neboli tam fasisti, ale dve skupiny, prva co protestovala proti Majdanu, a v reakcii na to druha ktora protestovala za. To ze zastavas jednu stranu neznamena ze druhy su automaticky fasisti.
A nikto tam nikoho neupalil, ale podla svedkov sa navzajom strielali a hadzali po sebe zapalne flase. To sposobilo poziar budovy v ktorej boli protestujuci proti Majdanu.
Takto to dopada ked sa ludia nevedia rozpravat a rozumne sa dohodnut.
|
|
Re: /dev/win
Od: kokotik jaraby
|
Pridané:
25.2.2022 21:37
Ak chceš žrať hovná z aeronetu, tak si kúp VPNku. Dobrú chuť.
|
|
Re: /dev/win
Od: LGBT komunita
|
Pridané:
25.2.2022 21:43
fekalisti hovna rádi.
|
|
Re: /dev/win
Od: 79 svíň pre Kuciaka
|
Pridané:
28.2.2022 9:21
zato ty si zgustni na medialnych hovnách N, SorosMediaExkrement a už aj RTVS :-(
|
|
Re: /dev/win
Od reg.: gandor
|
Pridané:
1.3.2022 8:27
naco budes citat aeronet?
Daj si to na rovinu a bez prekladu v RIA Novosti. Urcite dostanes rovnako vyvazene a objektivne spravodajstvo
|
|
Re: /dev/win
Od: Tom87
|
Pridané:
1.3.2022 9:51
ale ale pan Mizik, a ja ze neviete robit s PC
|
|
Ten NBÚ?
Od: pudleek
|
Pridané:
25.2.2022 13:50
nbusr123
|
|
ach jaj
Od: Kendal
|
Pridané:
25.2.2022 13:55
To je také "naše" zLovenské
|
|
Nepriatelske vysielacky
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
25.2.2022 13:55
Za fasizmu bolo za pocuvanie nepriatelskych vysielaciek trest smrti. Doba sa vracia? Goehring by bol hrdy!
|
|
Re: Nepriatelske vysielacky
Od: gsfhgdfsh
|
Pridané:
25.2.2022 14:21
a co ta ma akoze monitor ublikat k smrti?
|
|
Re: Nepriatelske vysielacky
Od: parížska stoka
|
Pridané:
25.2.2022 21:05
Luza si nájde vždy svoj kanál, kde sa zabaví.
|
|
.....
Od: dnes má meniny Frederik
|
Pridané:
25.2.2022 13:58
Jedna sa o normalne demokraticke opatrenie proti triednym nepriatelom, je to v poriadku.
|
|
Re: .....
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:06
Imperialistom a ich agentom treba zakrútiť krkom!
|
|
Re: .....
Od: XMen
|
Pridané:
25.2.2022 14:43
Nez zije ZSSR na vecne casy a nikdy inak ;)
|
|
Re: .....
Od: xvzf
|
Pridané:
25.2.2022 16:42
ZSSK? No neviem.... :)
|
|
Re: .....
Od: UdSSR
|
Pridané:
26.2.2022 21:46
Rad cestujes vlakom? :)
zeleznicna spolocnost slovenskej republiky
|
|
Re: .....
Od: Bakulis
|
Pridané:
25.2.2022 16:52
Tomu a hovori strach z toho, ze ludia neveria srackam z mainstreamu a hladaju si informacia aj inde.
|
|
Re: .....
Od: ttl
|
Pridané:
25.2.2022 17:58
strach z mainstreamu sa vyznacuje najma jemnym zavadzanim koliku kluzivymi pohybmi do analu
|
|
Re: .....
Od: tabletka
|
Pridané:
25.2.2022 22:31
...plny skusenosti z realnej praxe
|
|
Re: .....
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
27.2.2022 15:28
...a nájdu ešte podstatne smradľavejšie sračky. Implementácia je síce nič moc, ale SHO, Rostásovi a podobným treba dôrazne zakrútiť krkom, než bude príliš neskoro.
|
|
Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 17:37
Demokracia bez liberalizmu nie je dobry system. Lenze ludia liberalne hodnoty a filozofiu nepoznaju, a potom sa uchyluju k extremom: vsetko zakazat alebo vsetko povolit.
Sloboda nikdy nemoze byt absolutna. Nechat rozvracat system propagandou povedie k jeho padu a strate slobody. Liberalne riesenie sa ale snazi co najmenej obmedzovat, tak aby sa respektovali zakladne principy:
- nesmie sa cenzurovat, lebo cenzura preventivne tresta vsetkych, nie len na tych co porusuju zakon.
- rozhodovat nesmie ziadny urad. Prava moze obmedzit len sud, a to az po spravodlivom procese. Inak si koledujeme o 'ministerstvo pravdy'.
- rozsudky musia byt zverejnene, najlepsie tam kde vzniklo porusenie zakona (napr na facebooku). Ziadne tajne procesy, lebo to len nahrava korupcii a policajnemu statu.
- musia byt jasne definovane pravidla. Ziadna 'nenavist', 'neznasanlivost', 'pohrdanie', 'iné formy hybridných hrozieb'. Taketo nejasne hluposti iba vedu k pravnej neistote a strachu nieco povedat.
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
26.2.2022 20:23
Da sa suhlasit, ale bol odsudeny fico ktory vedome klamal o korone? Osprostel ludi ktori nedali ockovat rodicov, najhorsie vysledky v korone 3 vlna, sposobil poskodenie ci smrt n ludi.
Sudca odsudil andruska, oslobodil zuzovu. To je ten spravodlivy proces?
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 20:51
Ved ja suhlasim. Ja pisem ako by to malo byt, nie ako to je u nas na slovensku.
Ale to nie je problem zakonov, to je problem skorumpovanej prokuratury a nesmelych sudcov.
Sirenie hoaxov o ockovani porusuje zakon o sireni ideologii smerujucich k potlaceniu ludskych prav, lebo mame aj pravo na zivot.
A sirenie korony priamo je riesene v trestnom zakone:
"§ 163 (1) Kto úmyselne spôsobí alebo zvýši nebezpečenstvo zavlečenia alebo rozšírenia nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby, potrestá sa odňatím slobody na jeden rok až päť rokov..."
Podla tohto mal byt sudeny Kotleba ked na sude mal rusko pod nosom a pozitivny test. Nie za trapne ciselko ...
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: greta trtberg
|
Pridané:
26.2.2022 21:37
a pozityvni koalicni poslanci v parlamente co museli povinne prist hlasovat za (a nie raz!) nemali byt tiez odsudeni?
mimochodom okrem ineho aj krajci ci lengvarsky (dokonca aj policia sr!) sirili o ockovani hoaxy tiez. preco nesedia?
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
26.2.2022 22:29
Ak by niekto nahodou strhol stenu ktora oddelovala nakazenych od zdravych, respirator bez znalosti pct testu daneho samozrejme by mal byt odsudeny tiez. Bohuzial sudcovia to takto nevidia. A sudna reforma v nedohladne.
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 15:09
Ked uz citujes para 163(1), skus si pozriet prilohu vyhlasku 105/1987 v aktualnom zneni, ktora upravuje zoznam nakazlivych chorob v zmysle prislusnych paragrafov TZ.
Hint: kovid tam nie je. Ked chces trestat kotlebu, aspon si najdi nieco, co ma oporu v zakone, nielen v tvojich predstavach.
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: sensei-san
|
Pridané:
27.2.2022 15:47
Oh aké prekvapivé, že vyhláška z '87 nespomína covid.
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 17:48
Radsej drzat hubu a vyzerat ako blbec, nez prehovorit a vyvratit vsetky pochyby.
a) je stale platna a pre ucely zakona definuje co je nakazliva choroba,
b) napisal som "vyhlasku 105/1987 v aktualnom zneni". Znova zdoraznujem "v aktualnom zneni". Ked sa novelizuje, cislo sa nemeni.
Takze vraciame sa k prvej vete tohto komentara.
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 13:10
Ano, a keby si cital v kontexte, chapal by si ze pisem o rieseni ktore malo/mohlo byt, nie o sucasnom stave.
Pre vladu by nemal byt ziadny problem pridat jednu chorobu do vyhlasky, a uz vobec nie ked je koli nej vyhlasena krizova situacia.
To ze tak neurobili je presne problem na ktory sa snazim poukazat.
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: slecna.l
|
Pridané:
28.2.2022 18:07
Mam pocit, ze starsie vyhlasky sa ani nesnazia aktualizovat - stale napriklad plati, ze respirator FFP3 si mozes kupit iba na vynimku, aj ked sa dostupnost na trhu od leta 2020 vyrazne zmenila.
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: freser
|
Pridané:
27.2.2022 21:24
pre tvoje sklamanie, covid 19 nieje uvedeni v zakone SR ako nebezpecna nakazliva choroba, je o tom rozhodnutie prokuraturi, tusim z ruzomberka. Je prideleny k respiracnym ochoreniam ako je chripka ... takze nemozes byt tresatny, lebo jednak zakon a jednak s nepresnymi testami nemozes dosiahnut presny diagnostiku ...
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 13:04
Za prve, o interpretacii zakonov nerozhoduje prokuratura, ale sud.
Za druhe, zoznam nebezpecnych nakazlivych chorob je vo vyhlaske este z casov socializmu. Pre vladu nie je ziadny problem tam proste COVID pridat. Lenze to by nesmeli byt populisti co sa zlaknu par nackov hulakajucich na namesti.
Presne takto to urobili v severskych krajinach, nepanikarili a proste pridali COVID do zoznamu. A kedze ludia tam zakony zvyknu dodrziavat, tak maju teraz vyrazne menej mrtvych nez Slovensko. Neviem co je na tom take nepochopitelne ...
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 15:03
No neviem, boli odsudeni Sabaka, Lengvarsky alebo Krajci?
Mrazaky v uliciach, stotisice mrtvych... Sirenie poplasnej spravy ako vysite.
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: maxos
|
Pridané:
28.2.2022 7:17
tie mrazaky na uliciach urcity cas boli :-/
|
|
Re: Takto to dopada ked ludia nepoznaju liberalne hodnoty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 13:43
A take ze podmieneny vyrok poznas? Ak nic neurobime, budu stotisice mrtvych. Urobili sme lockdowny a opatrenia, a preto neboli.
Sirenie poplasnej spravy je ked sposobis skodu, prip. stratu zivota tym ze ludi vystrasis. Nie ked im ten zivot zachranis.
|
|
.................
Od: asdfgqwe
|
Pridané:
25.2.2022 14:00
Uz bolo na case.
|
|
Re: .................
Od: LINUX nežere KOKOCHLEBA
|
Pridané:
26.2.2022 20:43
ja fom infogmatig a viem že na slovenfku je veuká linukfová homunita gtouá je ochotná Magianovi uofkopať pvdel
|
|
nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:06
Nemá to význam ani komentovať. Treba si len počkať, kedy po fašistoch, komunistoch, dezolátoch štát pod vedením Hegera a Čaputovej, pôjde aj po menej radikálnych liberáloch. A to sa stane. To boľševici vždy robili. Už počas francúzskej revolúcie, kedy svet po prvý krát spoznal slovo terror.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:11
cs.wikipedia.org/wiki/Jakob%C3%ADnsk%C3%BD_teror
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:14
Za počátek teroru bývá označováno zvolání Bertranda Barèra 5. září 1793 v Konventu: „Udělejme z teroru řád!“[3]
Častým zdůvodněním teroru bylo, že je nutno zabránit pouličnímu násilí, jakým byly tzv. zářijové masakry roku 1792 – bude lepší, když stát vezme toto násilí do vlastních rukou, argumentovali revolucionáři. Je prokázané, že takový tlak extrémistické skupinky, tzv. sansculoti a hébertisté, skutečně vytvářeli a revoluční vůdci se patrně obávali, že by je radikálové mohli smést a převzít otěže revoluce, nebudou-li sami dost radikální.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:15
Pro samotného Robespierra byla idea teroru ovšem patrně čímsi hlubším. V únoru 1794 v projevu uvedl: "Pokud je základem lidové vlády v době míru ctnost, základem lidové vlády během revoluce je ctnost i teror. Bez ctnosti je teror zhoubný, bez hrůzy je ctnost bezmocná."[5] Šlo o podivnou Robespierrovu aplikaci myšlenek Montesquieuových, který skutečně ctnost označoval za základ demokracie. Robespierre však z této abstraktní myšlenky odvodil, že ze společnosti je potřeba nejprve odstranit ty, kteří ctnost v sobě nemají, a pak teprve bude společnost demokracie schopna. Osvícenské názory, které byly ve zjevném rozporu s touto interpretací, zejména Voltairovo odmítnutí nesnášenlivosti (např. "každý jednotlivec, který pronásleduje jiného člověka, svého bratra, protože je jiného názoru, je monstrum"), Robespierre přehlížel, anebo naopak paradoxně používal ke zdůvodnění teroru – přičemž využíval toho, že Voltaire je vyslovoval při kritice náboženských představitelů a jejich netolerance.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:15
Zásadní kartou při zdůvodňování teroru byla rovněž zahraniční intervence. K té skutečně došlo ze strany Rakouska a Pruska. Cílem teroru mj. bylo vynutit si loajalitu občanů k revoluci a revoluční Francii strachem, neboť disciplína revolučních vojsk nebyla zpočátku příliš valná a ta spíše ustupovala. Vznikl navíc dojem, že tato strategie funguje, neboť francouzská armáda v dalších fázích bojů dokonce přešla do protiútoku. Albert Soboul to pojmenoval slovy „teror, zpočátku improvizovaná reakce na porážku, se stal nakonec nástrojem vítězství.“[6] K popravám, které byly zdůvodňovány hrozbou zahraniční intervence a spolupráce s cizí mocí, patřila zejména poprava Marie Antoinetty.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:15
Podle některých historiků a politologů byl teror především nástrojem, jak zlomit ideový vliv katolické církve. Moc aristokracie byl poměrně snadno zničena v prvních letech revoluce, avšak většina společnosti byla nadále katolická, přestože církev byla zbavena pozemků a revolucionáři dělali některá spektakulární gesta (zrušení křesťanského kalendáře a nahrazení revolučním, přejmenování katedrály Notre-Dame na Chrám rozumu apod.).[8]
Revolucionáři také zdůvodňovali nutnost teroru "kontrarevolučními činy", z nichž nejznámější bylo roajalistické katolické povstání ve Vendée, jež začalo v březnu 1793, a zavraždění jednoho z nejradikálnějších jakobínů, Jeana Paula Marata, girondistkou Charlottou Cordayovou 13. července 1793.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:20
Jakobínský teror, zkráceně jen Teror (francouzsky la Terreur), též Hrůzovláda, je ve francouzských dějinách označení období Velké francouzské revoluce od 5. září 1793 do 28. července 1794,[1] které bylo charakteristické politickým násilím vyvolaným konfliktem mezi soupeřícími stranami girondistů a jakobínů a bylo poznamenáno hromadnými popravami faktických i domnělých „nepřátel revoluce“ odsouzených revolučním tribunálem. Dne 2. června 1793 byli pod tlakem sansculotů zatčeni v Konventu girondisté a od září 1793 se moci chopili jakobíni v čele s Maxmilienem Robespierrem a Dantonem. V tomto období dali revolucionáři popravit mezi 15 až 35 tisíci Francouzů, 300 000 dalších bylo uvězněno, často jen proto, aby obyvatelstvo bylo udržováno v neustálém strachu. K nejznámějším obětem teroru patřila královna Marie Antoinetta.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:20
Obětí teroru se nakonec stali i někteří z předních revolucionářů – popraven byl dokonce sám Danton. Období Teroru skončilo politickým převratem 9. thermidorem (27. červenec) 1794, kdy byl Robespierre sám zatčen a druhého dne popraven.
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
25.2.2022 14:30
Hoc' po tom mnohý túžia, Období Teroru ešte priekazne ani zďaleka neskončilo.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: peik
|
Pridané:
25.2.2022 19:32
terorom boli dnesne media o ockovani...az konflikt v ukrajine ich umlcal
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: esterse
|
Pridané:
25.2.2022 14:25
Jediní fašisti sedia momentálne v Kremli a neďaleko BB v jednom rodinnom dome.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:29
Správny boľševik nedovolí aby mu nejakí fašisti zničili revolúciu! Na barikády súdruh, ničiť fašistov!
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 18:40
Fasisti a komunisti sa navzajom potrebuju. Aby kazdy mohol tvrdit ze nas chrani pred tym druhym. Naposledy to dopadlo milionmi mrtvych v oboch rezimoch.
Ze na tento trik este niekto dnes naleti je dokazom bud neschopnosti nasho skolstva ucit riadne historiu, alebo neschopnosti slovakov ucit sa. Uprimne neviem co je horsie.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: XMen
|
Pridané:
25.2.2022 14:48
Hah. Fasisti sedia vsade mozne, len ich nechces vidiet.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: asdfgqwe
|
Pridané:
25.2.2022 15:18
On ich vidi, tam kde nie su
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: asdfgqwe
|
Pridané:
25.2.2022 15:18
Pozor, aby si nevybuchol
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 17:40
Alebo aby si nenasiel polonium v polievke, alebo novicok v gatoch, co? Alebo este lepsie, nevypadol nahodou z okna, a potom ho po sebe nezavrel ...
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: ......
|
Pridané:
26.2.2022 21:06
Alebo aby sa neobesil so zaviazanými rukami za chrbtom. To je teraz taký nový druh samovraždy na slovensku ala Hudíny.
|
|
Re: nič nové na svete, dáme si repete
Od: XMen
|
Pridané:
25.2.2022 14:44
Ved odvtedy je ta mudrost ze revolucia poziera svoje vlastne deti.
|
|
STOP hovnotemom
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
25.2.2022 14:33
Sputniknewsy mozu ist domov.
|
|
Re: STOP hovnotemom
Od: martinccc
|
Pridané:
25.2.2022 14:41
Ako hovori klasik: Idi na chuj
|
|
Cenzura internetu
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
25.2.2022 14:37
Som striktne proti akemukolvek filtrovaniu a blokovaniu internetu ale to co sa tu deje v poslednych rokoch, tolko jebnutych ludi a tolko trollov, google uz je takmer nepouzitelny pri vyhladavani v slovencine uz vracia takmer vylucne ruske strojovo prelozene stranky s malwarom.. ta bezmocnost to akokolvek zmenit ma stale viac presviedca, ze bez regulacie a tvrdych zasahov to bude nemozne zvratit. Zial aj na Slovensku mame 40-50% jednoduchsich ludi ktori su lahko ovplyvnitelni a nie su schopny logicky odlisit a odfiltrovat takyto obsah a na tychto ludi doplacaju vsetci ostatni :(
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 14:40
Tebe géniovi ničia život tí jednoduchší, lebo tebe google dáva strojovo prekladané ruské stránky plné malwaru.
Ty si elita.
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: jaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
25.2.2022 14:41
Trefne napísané a bohužiaľ pravdivé...
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: snsnsn
|
Pridané:
25.2.2022 17:25
Jebnuto napisane a bohuzial vzdialene od reality
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: ai joe
|
Pridané:
25.2.2022 21:27
jebnuto napisane je leda tak tvoje DNA
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: snsnsn
|
Pridané:
25.2.2022 22:33
Od teba to beriem ako lichôtku
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: Lenz
|
Pridané:
27.2.2022 2:15
To pre tú tvoju jebnutú DNA. Ale nie je to lichôtka.
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: navrhovatel rieseni
|
Pridané:
25.2.2022 15:07
takze proti akémukolvek filtrovaniu a blokovaniu internetu?
ach vy smiesni bojovnici za slobodu internetu ale skutocnu slobodu ste si nevybojovali a mozno si ju ani nezasluzite.
Internet uz nie je to miesto na ktore si bol zvyknuty s dialupom vtedy ked si este mal rozum a vlasy.
Internet si ukradli aj zivly ktore su protispolocenske a neludske.
takze proti akémukolvek filtrovaniu a blokovaniu internetu?
To ako by si povedal, nech si aj pedofili maju svoje stranky, lebo ziadne filtrovanie a blokovanie.
Uboziak
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: navrhovatel rieseni
|
Pridané:
25.2.2022 16:51
dakujem vsetkym uchylom .. ale vas tu je .. :/
|
|
Re: Cenzura internetu
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
25.2.2022 19:31
stranky ktore zjavne porusuju platne zakony, ako vami spominane pedofilne musi samozrejme riesit policia a bud vypatrat kto za nimi stoji a potrestat alebo v pripade ze to nie je mozne tak moze sa vydat sudny prikaz na odstranenie alebo zablokovanie takychto stranok...taky by mal byt postup vo vyspelom demokratickom svete a nie ze si teraz kde jaka agentura napise zoznam stranok ktore sa im nepacia a daju ich zablokovat bez toho aby to niekto preveril
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 17:47
Jasne, pedofili, teroristi, mafiani, vzdy sa najde vyhovorka na potlacenie slobody slova. Vidime ako to dopadlo v USA, spehovanie ze nacisti a komunisti by zeleneli zavistou, cenzura ja vysita, a jedine comu to pomohlo je rozklad spolocnosti.
Sloboda slova neznamena ze si mozes otvarat hubu a nic sa ti nestane. Sloboda slova znamena ze ti nikto nesmie branit hovorit, ale ak prehovoris mozes byt brany na zodpovednost ked tu slobodu zneuzijes.
To znamena ze tento problem sa nema riesit cenzurou, ale riadnym presadzovanim prava. A dokonca na to ani netreba novy zakon - 'sirenie ideologii smerujucich k potlaceniu ludskych prav a slobod' tu uz mame, staci ho zacat vynucovat.
A len tak mimochodom, to plati aj na antivaxerov, lebo existuje aj pravo na zivot.
|
|
Re: Cenzura internetu
Od: Akotak
|
Pridané:
27.2.2022 11:49
Tak nehladaj cez google, ty kokot
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
25.2.2022 14:42
Heh, com nevedel ze sme v Cine. Sudruzka Caputova a sudruhovia z NRSR sa chcu priblizit sa chcu priblizit k najlepsim?
Ano vojna niekde je dobra vyhovorka ako obmedzit informacie v nasom state.
|
|
Re: 5znak
Od: asdfgqwe
|
Pridané:
25.2.2022 15:14
Obmedzovat sa nebudu informacie, ale dezinformacie!
|
|
Re: 5znak
Od: jdjdjnskjx
|
Pridané:
25.2.2022 15:25
Presne tak, v dnesnej dobe predsa nemoze byt problem delegovat jednoznacnu identifikaciu informacie a dezinformacie na prislusne ministerstvo.
|
|
Re: 5znak
Od: Bakulis
|
Pridané:
25.2.2022 16:47
To znamena,ze bude obmedzovat aj sme a denikn a podobne sracky?
|
|
Re: 5znak
Od: djdjdjddj
|
Pridané:
25.2.2022 17:40
Ja by som napr. ihned zakazal interez, startitup a podobne grcky. Su to tendencne grcky smradlave fasisticke!
Fasos fa fasos fa fasos tu nechceme!
|
|
Re: 5znak
Od: Ja som Ukrajina!
|
Pridané:
25.2.2022 18:40
Xman. Internet Vam sluzi len na rozostvavanie spolocnosti, polarizaciu, sirenie bludov, prekrutenych faktov, polopravd a informacii vytrhnutych z kontextu ako sa Vam to akurat hodi. Sloboda prejavu ja jedna vec, ale sirit bludy a klamastva a zneuzivat na to slobodu prejavu je druha. Som za blokovanie dezinformacnych webov, su extremne nebezpecne a ano mozu obsahovat aj malware. Takze je nutne urobit opatrenia lebo smahom ruky o tu slobodu prejavu pridete. Vid ruskych obcanov ktori protestuju proti vojne a stoja za Ukrajinou. Su zadrzani a nemozu vyjadrit svoj nazor, to mi je sloboda prejavu Xman!
|
|
Re: 5znak
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 17:53
Ale to ze v Rusku nemaju slobodu slova predsa neznamena ze by sme si ju mali zrusit aj my. Lebo to by sme toho museli zrusit vela aby sme sa priblizili barbarskemu Rusku.
S dezinformaciami sa da bojovat aj normalne, tak ze sudcovia priamo potrestaju tych co ich siria. Napr. najvecsieho siritela dezinformacii na slovensku: poslanca Blahu.
Rozhodne by som to nenechaval na urad co bude cenzurovat, lebo z definicie nevidis co bolo cenzurovane. Toto prakticky vzdy vedie k totalite.
|
|
Re: 5znak
Od: slecna.l
|
Pridané:
28.2.2022 18:32
Teoreticky suhlasim, ale na druhej strane si myslim, ze internety nejaku autoritu potrebuju. Ked to bude kontrolovat AI, ktora sa vycvici podla najbeznejsich reakcii, pojdeme tam, kde ruskij korabl. (Na fb len cumim, co vsetko prechadza "v sulade so zasadami komunity". Ak tu EU pretlaci silnejsie mechanizmy kontroly, potesim sa.)
Na hviezdy ako Blaha alebo Harabin si ani policia nedovoli siahnut, aj ked by mala. Sice by z nich na chvilu vyrobila martyrov, ale ich volici maju pamat akvariovej rybicky, takze o par dni by bol pokoj.
|
|
Re: 5znak
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 20:17
Lenze EU uz silnejsie mechanizmy kontroly pretlacila.
Vysledkom su:
- sustavna snaha o zrusenie statutu prenosoveho media, teda aby operatori boli zodpovedni za obsah a spravanie pouzivatelov. V USA uz je to de facto zakon koli precedencnemu pravu.
- automaticke filtre a cenzura na youtube, prijata koli copyrightu ale realne vyuzivana aj na potlacenie kritiky. Je to samozrejme uplne nefer k uzivatelovi, lebo korporacie mozu nahlasovat falosne a nic sa im nestane. Zato uzivatel moze rozporovat najviac 3 podnety, a potom dostane ban.
- automaticke filtre na facebooku, akurat iba pre normalnych pouzivatelov. 'VIP', teda kazdeho kto pritiahne dost velku pozornost ma vynimku. Vratane vsetkych politikov.
- navrhovana ChatControl, teda povinnost vsetkych prevadzkovatelov a vyvojarov chat a e-mail aplikacii zaviest automatizovane skenovanie sprav, ci tam nahodou nie je detska pornografia. Ak 'AI' vyhodnoti ze je, obsah sa odosle na preskumanie prislusnemu nevolenemu a nekontrolovanemu uradu.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
28.2.2022 20:52
To ze nebol odsudeny jediny vyznamnejsi biely golier, stefanov to urcite nie je, naznacuje ze to rybickami nebude. Bola lupez storocia a nejako sa goliere nedokazali prepnut, ze uz treba aj cosi realne robit.
Cenzura je najlacnejsie a najhorsie riesenie. A ak by realne fungovala, nemali by sme tu ani kuciaka...
|
|
vpn vpohode?
Od: Frederik, Frederika
|
Pridané:
25.2.2022 14:42
VPN to isti...ci uz sme celkom v Cine?
|
|
Re: vpn vpohode?
Od: martinccc
|
Pridané:
25.2.2022 14:59
Myslis ze degenerati z Obcianskeho tribunalu to budu vediet obsluhovat?
|
|
Re: vpn vpohode?
Od: asdfgqwe
|
Pridané:
25.2.2022 15:17
VPN je v pohode, kedze vacsina ludi nevie co to je. Cenzura bude relativne ucinna.
|
|
Re: vpn vpohode?
Od: Bakulis
|
Pridané:
25.2.2022 16:58
VPN isti akurat tak rit. Cesi zablokovali weby ako celok.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
25.2.2022 17:25
Pre zamestnancov v školstve musí byť strašne dehonestujúce, keď štát prikročí k cenzúre, nakoľko občania priekazne sami nedokážu rozlišovať dezinformácie.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: dewfwefw
|
Pridané:
25.2.2022 20:19
Zial, ucitelia tích, ktorí dezimformáciám veria, sa u len v hrobe môžu obracať... Aj keď nájde sa aj pár mladších asi/žial. Ešte sa od rodiny a lokálnej komunity nevyvinuli k vlastnému svetonázoru...
|
|
Re: vpn vpohode?
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
25.2.2022 19:42
Cesi zablokovali len domenu na urovni DNS. Je len otazkou casu kedy majitelia webov prekonfiguruju hosting na inu domenu ktoru nespravuju fasisti.
|
|
Re: vpn vpohode?
Od: kokotik jaraby
|
Pridané:
25.2.2022 21:42
Ak vieš obsluhovať VPNku, tak máš dostatočne vysoké IQ na to aby, si sa proruskej dezinfo scéne vyhýbal širokým oblúkom. Včera som videl jedného dezoláta, ako pičuje do Čaputovej, a na facebookovom profile tam má post, kde prosí aby mu niekto pomohol s počítačom. Vtipné je, že mám jedného kamaráta, ktorý je tiež klerofašista a za 30 rokov práce s počítačom sa nenaučil robiť na ňom čokoľvek zložitejšie.
|
|
Re: vpn vpohode?
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 17:58
Kiez by to tak bolo.
Tiez som si to kedysi myslel, ze vsak ludia co robia s pocitacom musia byt predsa logicky zdatni, hadam sa nedaju opit rozkom.
A potom som natrafil na kolegov antivaxerov, na vysokoskolsky vzdelanych paranoikov hoaxerov, a ceresnicku na torte mi predviedol znamy tiez s titulom ktory prehlasil: 'bol by som rad keby to tu Putin zabral, konecne by tu niekto spravil poriadok' ...
Zjavne aj ked som slovak som nebol dostatocne cynicky ...
|
|
Re: vpn vpohode?
Od: juHele
|
Pridané:
28.2.2022 6:58
Zial mam velmi podobne skusenosti.
|
|
Konečne
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
25.2.2022 15:10
ZABLOKOVÁNÍ DEZINFORMAČNÍCH WEBŮ. Tuzemské internetové sdružení CZ.NIC po konzultacích s bezpečnostními složkami státu a na základě doporučení vlády zablokovalo osm dezinformačních webů. Stránky v souvislosti s invazí Ruska na Ukrajinu ohrožovaly českou národní bezpečnost. Sdružení, které je provozovatelem registru domén s českou národní koncovkou, to dnes oznámilo v tiskové zprávě. Zablokované jsou weby Aeronet.cz, Protiproud.cz, Ceskobezcenzury.cz, Voxpopuliblog.cz, Prvnizpravy.cz, Czechfreepress.cz, Exanpro.cz a Skrytapravda.cz.
|
|
Re: Konečne
Od: ano konečne
|
Pridané:
25.2.2022 15:20
No aspoň že češi konečne rozum dostali a zablokovali tie sračkomety. Čo len teraz budú ich čitatelia robiť, veď stratia takto zmysel života.
|
|
Re: Konečne
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 15:41
Ešte vydať správu, že verejne popravili niekoľko desiatok Ruských agentov, otvoriť koncentračné tábory, na ne dať nápis práca oslobodzuje a tam pozatvárať všetkých ich príbuzných a konečne tu bude raj, bez zlých dezinformácií, plný lásky a mieru.
Oh wait, mám len malý problém. Nerobil toto ako prvý Lenin, po ňom Stalin a nasledoval Hitler?
|
|
Re: Konečne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
25.2.2022 16:06
Nie, to sa dialo už za císaře pána, len sa pokračuje v tradícii (btw, prvé koncentračné tábory na území Európy boli Talerhof a Terezín).
|
|
Re: Konečne
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 16:25
Celkovo prvé koncentračne tábory zaviedli Briti v Južnej Afrike. Nič sa nemení. Demokrati opäť zavádzajú teror, len neviem či sa mám už zbaliť, koľko toho si bude môcť vziať so sebou.
|
|
Re: Konečne
Od: navrhovatel rieseni
|
Pridané:
25.2.2022 16:54
nemyslis si ze svet sa od doby britskej kolonizacie uz niekam posunul?
si uboha existencia.
Si na zlej strane, o par rokov sa budes za to mozno hanbit ..
nie robim si srandu, taki ako ty hanbu nemaju do posledneho dychu.
|
|
Re: Konečne
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 17:19
To je o vás nazi-boľševikoch známe, že vy hanbu nemáte. Vy ste na svoje zverstvá hrdí, veď vraždíte v mene mieru a lásky, a to je dobré vraždenie, humanitárne!
|
|
Re: Konečne
Od: sadffds
|
Pridané:
25.2.2022 17:55
gratulujem,
si smiesne trapny, opakujes putinovsku propagandu, tomu tiez jebe v hlave o nacistoch.
lenze vies co, on sa zapise do dejin ako vrah co bombarduje spiace mesto.
ty narozdiel toho si nula. zijes este najskor u rodicoch, a muklujes niekde za 1300 brutto a za vsetko mozu americania
no vies co, o par rokov zistiz ze nula si lebo si absolutne nahovno, a ze vsetko je to tvoja chyba a hladanie nepriatela je len sposob ako tvoj jebnuty mozeg sa snazi ta ochranit.
|
|
Re: Konečne
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 20:17
Ešte šťastie že ty si ten mierumilovný, demokratický, progresívny, slušný OSF troll.
|
|
Re: Konečne
Od: slecna.l
|
Pridané:
28.2.2022 18:40
Staci ti chleba s reznom a vodka na cestu a sovietska vlajka, aby ta nepovazovali za agenta Zapadu. Mozes aj v prirucnej batozine, do vlaku ta s tym pustia.
|
|
Re: Konečne
Od: Bakulis
|
Pridané:
25.2.2022 16:48
Ake demokraticke... zablokovat iny nazor ako je ten z USA... buhaha
|
|
Re: Konečne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 18:04
Nezamienajte si demokraciu so slobodou. Demokraticky system moze byt dost totalitny, aj ked vecsinou len nakratko.
Slobodu zabezpecuje liberalizmus. A jednym zo zakladnych principov je ze sa nesmie obmedzovat a trestat bez zlocinu, preventivne. A kedze cenzura jednoznacne obmedzovanie je, do liberalneho systemu nepatri.
|
|
Re: Konečne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 15:19
To co pises, je klasicky liberalizmus.
Taki Saskari alebo progresivci su vsetko mozne, len nie liberali v klasickom zmysle slova. Su to len dalsi oportunisti v dlhom rade totalitarianov, ktori ukradli slovo a znicili jeho zmysel.
|
|
Re: Konečne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 14:09
Nie tak celkom. Klasicky liberalizmus presadzuje okrem osobnej slobody aj 'slobodu trhu'. Inak povedane je proti zasahom statu do ekonomiky, lebo trh ma riesit vsetko.
Ja zastavam socialny liberalizmus, kedze volny trh moc dobre nefunguje. Aj ked uznavam ze mnohi co sa tak oznacuju na tu liberalnu cast nejak pozabudli.
A SASkarov a progresivcov sa musim zastat. Nesuhlasim s nimi v mnohom, ale prav a slobod jednotlivca sa zastavaju ako nikto iny v nasej sucasnej politickej sfere, takze nic blizsie liberalizmu tam zatial nevidim.
|
|
Re: Konečne
Od: Nepodstatné
|
Pridané:
25.2.2022 15:38
https://dopice.sk/qzk
|
|
Re: Konečne
Od: Bakulis
|
Pridané:
25.2.2022 16:42
To znamena, ze uz maju dobre nalozene v tangacoch... boja sa objektivnych informacii? Ved "mienkotvorne" media len papagajuju informacie nadiktovane z USA.
To iste bolo aj na zaciatku corona-show. Isli sa posrat, ked hore vymenovane weby pisali pravdu. A teraz vychadzaju na povrch tie informacie uz aj v mainstreame.
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
25.2.2022 16:54
jasne "objektivnych" z ruskych srackometov.
|
|
Re: Konečne
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 17:30
Co ty mas furt s tymi srackometmi. Si tupy kokot. Nedokazes si vypocut druhy nazor a urobit svoje rozhodnutie? Nie, nedokazes, chces len papkat nalinkovake sragory. Takych blbeckov ako ty mi je naozaj luto, zijete si vo svojej idealnej bublinke.
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
25.2.2022 17:38
Naopak, tupi kokoti ste vy, co to zeriete. Ale myslite si o sebe, ze to vlastne vzdy ti druhi su jebnuti a ty "vidis praudu" a na zaklade "ineho" nazoru si tvoris ten vlastny. Ked 1+1=2, tak druhy nazor sice moze byt, ze je to 5, ale bude to kokotina bezohladu kolko "argumentov" si na to vypocujes. Tolko k tvojej rozlisovacej schopnosti.
|
|
Re: Konečne
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 17:44
Co co zerieme, ty jebetko? Tebe tak kybel a mop do ruky, ty moralizujuca zumpa zozumpovana. Je ale zaujimave, ako si pomenoval tych druhych. Si naozajstny, pravy, nefalsovany kokot! Nevravim ze na zaklade ineho, na zaklade viacerych robim zavery a to co navrhuju potkany ako ty je zrat len jeden nazor, nechapes to furt debilko?
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
25.2.2022 18:01
No a presne preto si nepochopil o com to cele je, ale uz mas jasno, lebo si jebnuty. Navrh je odpalkovat presne tupe hlavy, co mutia ludom hlavu. Nejde o vypnutie druheho nazoru ty mentalny atlet, ale ze sa zablokuje sirenie ocividnych kokotin, co tvoja hlavicka spracovat nevie, ze je to kokotina.
|
|
Re: Konečne
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
25.2.2022 18:15
Očividné kokotiny blokovať a ostatné ponechať? Tie ostatné bude už jednoduchšie rozoznať?
|
|
Re: Konečne
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 18:46
A odkial ddbilko beries, ze ten jeden mainstream nazor bude spravny? Odkial to kurva beries sa pytam? Ty by si nemohol byt sudca, lebo prveho koho by si si vypocul, prvu zensku ktora by plakala by si uprednostnil, ze jo kuratenko.
|
|
ty fekalia
Od: iofca
|
Pridané:
25.2.2022 19:02
kuratenko hovoris?
uz to bol raz taky co toto slovo rad pouziva
takisto stratena hlupa existencia co nevie ze je tak jebnuta az to boli. Ale co hlavne ze mas internet a vypisovat picoviny, ked mama za teba vsetko spravi, aj navari ani najom nemusis platit tak mas cas.
sa stara aby si ty mohol odhalovat zlociny zapadnej civilizacie .
... vies co, si obycajna fekalia .. splachnut tak a vypnut internet
|
|
Re: ty fekalia
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 19:07
No tak ty si este vacsi kokotko nez som si myslel. Co teda s tou pravdou o prispevok vyssie, co? Si sa potopil vo vlastnych srackach. Paci sa ti to? Ty pravda. Ty novy cas. Ty smetie.
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
25.2.2022 19:26
Odtial, ze nemas mentalnu kapacitu rozlisit, ze nejde o snahu ponechat "mainstream". Budu kludne existovat aj ine zdroje a nie je problem ani s opacnym nazorom. To tvoja makovica nedokaze spracovat, ze zamer je odpojit prave spominane srackomety, kde sa pisu polopravdy, vymyslacky a kokotiny, sem tam pretkane ako takou pravdou, aby to posobilo doveryhodne. A potom take "nazory" zeries aj s navijakom, lebo ty predsa nie si ouca, co sleduje "mejnstrim". Vsak mi otvorene povedz nazor na aktualnu situaciu na ukrajine a budeem hned vidiet ake "zdroje" povazujes za doveryhodne. Viac netreba.
|
|
Re: Konečne
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 20:13
Kokotko. A kdo preveruje tie mainstream sracky, ktore ako vzdy zarucene poda napr. agentura reuters? Ty posobiva doveryhodnost. Vyskusal som si zopar krat maly testik, este v case corona vlny v plnom prude: nezdala sa mi informacia ohladom putina v jednom mainstreamovom zumparskom mediu, dal som skopirovat nadpis, vlozil do google.sk a dal hladat. Skoro totozny clanok aj a nadpisom na troch roznych rozlicnych serveroch. Co na to tvoja hlava zdegenerovana? Myslim ze si ten isty blbecek tam vyssie len nevie ako pokracovat, tak to skusa znova. Skurveny fasista.
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
25.2.2022 20:17
skurveneho fasistu vidis, ked sa pozries do slipov jebo. Tvoj maly testik mozem z vysoka osrat, lebo si doteraz nepochopil, ze to stale o tom nie je. Ako chces chapat komplexnejsie informacie, ked si pomerne takuto jednoduchu nepochopil? A s nickom mas smolu, ja som konzistentny a pouzivam len tento.
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
25.2.2022 20:20
Pokracovanie - tolko k tvojej brilantnej uvahe, ako vies spracovavat informacie => domyslanim si kokotin. Necudo, ze vyhladavas podobne zdroje, mas k tomu mentalne blizko.
|
|
Re: Konečne
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 22:38
Ty si tak jebnuty, ze uz ani neviem o com tocis. Snazis sa posobit ako inteligent ktory sa rozhoduje na zaklade viacerych nazorov, vsetko vyhodnoti a slravi si vlastny usudok - tak by to v inteligentnej spolocnosti malo byt. Ale ty nechces, aby to tak bolo. Lebo si kokot. Zaostaly, krpaty, zdegenerovany, s vydrzou nafetovanej ondatry.
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
25.2.2022 22:47
Privelmi presne - osobne skusenosti s ondatrou ci fetom? Ale ano je mi jasne, ze si sa stratil, moc komplikovane na teba a ja som teda kokot ("urcite"). Ani myslienku vlakna nedokazes usledovat, ale za to budes mat iste spickovy prehlad o "druhych" nazoroch. Tebe zase nevadi, ze kokotiny sa siria, ale ze ti ich vypnu.
|
|
Re: Konečne
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
25.2.2022 23:31
Je to nad tvoje chapanie.
Totalitar si.
Prave ty si ten uzitocny idiot systemu. Mozes si terajsou vladou ruky podat. Rovnaki nimandi ako ty.
|
|
Re: Konečne
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 23:43
Osobne skusenosti, ale len ako pozorovatel, som odjakziva clovek zvedavy. Ty to furt nechapes, si naozaj utopeny, ako bolo spomenute. Skusim na teba jednoduchsie: Ked sa povie A, malo by sa povedat aj B. Co myslis, ano, ci nie?
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
26.2.2022 8:50
Tocis sa uz dookola. Ty si stale nepochopil, ze mozes hovorit od A po X. nikto ti nezakazuje mat iny nazor ako retarDanko. Nikto ta za to nezavre ako aktualne protestujucich v rusku - o com bluzni ten troll nad tebou a ohana sa totalitou z opacnej strany. Akurat sa budu blokovat ocividne bludy, ktore by mohli pomylit prave tych jednoduchsich.
|
|
Re: Konečne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 18:55
Na zaciatku mozno. Ale ako zabezpecis ze sa tam neskor neprida 'nespravny' politicky nazor?
Uvedom si prosim ta co hovoria prieskumy o zlozeni nasledujucej vlady. Je pravdepodobne ze v nej budu ozajstni fasisti. Chces aby mali taketo nastroje?
Ano, Ruska propaganda je problem, ale cenzura nie je riesenie. Staci len riadne presadzovat zakon a trestat priamo tych co to siria. Po riadnom sudnom procese. A zacat mozu s Blahom.
|
|
Re: Konečne
Od: ...
|
Pridané:
26.2.2022 19:31
Pretoze politicky nazor je stale len nazor. Pokial to nie su nazory sudruha Blahu, ktore uz spadaju do sirenia chujovin. A kym by ho sledovali traja zufalci, tak sa nic podobne zavadzat nemusi. Teraz som sa rozpraval s par poliakmi, ze u nich neexistuju ludia, co by podporovali Rusko, ze tych statistickych do 5% sialencov mozno ano, ale to je vsetko. U nas to % je hrozivo vyssie a to prave vdaka stvacom ako je Blaha. Ano, uz mal by davno porieseny, ale ako vidis v akom marazme existujeme a kym by to sud poriesil, tak je to jednoducho neskoro - toto je ovela ucinejsie. Nase sudy x rokov riesia ublizenie na zdravi, ktore sa odohra pred kamerami a x svedkami a na konci niektori akteri este aj behau po slobode. Ked sa toto zmeni, tak apriori s tebou suhlasim.
|
|
Re: Konečne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 21:07
Lenze za doveryhodne a vykonne sudnictvo zial niet nahrady. Zavedenim cenzury sa problem nevyriesi, ale zato sa vytvori 10 dalsich.
To nie je nejake abstraktne strasenie - staci sa pozriet k juznym susedom, ako Orban odstavil media lebo su zevraj financovane zo zahranicia. Nas tieto snahy cakaju tiez, po najblizsich volbach.
|
|
Re: Konečne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 15:21
Preco ta trapi, ze tam budu "skutocni fasisti"?
Aktualna chunta (co je banda, ktora splna definiciu fasizmu do posledneho pismena) sa zhoduje so slovenskymi nackami na ochrane banderovcov, azovu, praveho sektora a podobnych nackov, tak preco v tom vidis problem?
|
|
Re: Konečne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 14:27
Sucasna vlada su amateri, babraci, populisti, ... ale nie fasisti. A uz vobec nie junta.
Dostali sa tam legitimnymi volbami, nie vojenskym prevratom, a dodrzuju ustavu a pravo, ci sa ti to paci alebo nie. A ak buduce volby prehraju tak zase odidu.
Ale ked sa tam dostanu skutocni fasisti, tak ako naposledy to mozu byt posledne slobodne volby na dost dlhu dobu ...
|
|
Re: Konečne
Od: navrhovatel rieseni
|
Pridané:
25.2.2022 18:34
ale uz dost
lebo ti rodicia zakazu internet a nebudes vediet co robit cely den, jebko
|
|
Re: Konečne
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
25.2.2022 18:29
Ten nick si trafil. Presne ťa opísal. Podla tvojej logiky sa putler bojí čoho keď nechal pozatýkať ľudí čo v rusku protestovali proti jeho skurvenej vojne na urkajine?
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
25.2.2022 18:50
To zatýkanie nebolo v Kanade? Či tam pozatýkali len ľudí čo protestovali proti ich priekazne dobrovoľnému pozatváraniu do izolácie?
|
|
Re: Konečne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
25.2.2022 21:07
Ty si nemyl Putina s Trudeauom. Zatykalo sa a mlatilo sa v Kanade.
|
|
Re: Konečne
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
25.2.2022 21:49
Krásny whataboutismus
|
|
Re: Konečne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
25.2.2022 22:18
whataboutizmus = kognitivna dizonancia pri poukazani na pokrytectvo
|
|
Re: Konečne
Od: sensei-san
|
Pridané:
25.2.2022 22:41
> boja sa objektivnych informacii?
S objektívnymi informáciami problém nie je. Problém je s ľuďmi, čo ich nevedia rozpoznať. A ten problém je sakra veľký, lebo takých ľudí je príliš veľa.
Sloboda slova je založená na predpoklade, že väčšina ľudí koná racionálne, s dobrým úmyslom a na prospech spoločnosti ako celku. Bohužiaľ, ten predpoklad neplatí.
|
|
Re: Konečne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 19:00
Nie, sloboda slova je zalozena na tisicrociach dokazov ze jeden inkvizitor je nebezpecnejsi nez 100 demagogov.
Radsej tolerovat tie zvratky na internete nez si nechat pripnut klapky na oci, akiste pre nase dobro.
A hlavne, riesenia problemov by mali minimalne zasahovat do prav a slobod jednotlivca. A cenzura minimalny zasah nie je v ziadnom pripade.
Radsej trestat tych siritelov nez to mazat a cenzurovat - je to z dlhodobeho hladiska bezpecnejsie.
|
|
Potemkinova dedina
Od: jejdawau-muz
|
Pridané:
25.2.2022 15:32
Konecne, vsetko co je napojene na Putina treba odstrihnut. Uz 7 rokov tu robi ten chlap bordel. Akoze fakt nechapem ze na neho davali milion sankcii a ani jedna co by vyhodila z okna tu jeho sracku menom RT. Obycajny putler sa z neho stal.
|
|
Re: Potemkinova dedina
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 15:42
Vidím demokratov ktorí by radi zabíjali, časom príbúda stále viac a viac.
|
|
Re: Potemkinova dedina
Od: Afamal
|
Pridané:
25.2.2022 16:41
Pockaj ked ti padne ruska raketa na hlavu, mozno ti dojde.
|
|
Re: Potemkinova dedina
Od: Bakulis
|
Pridané:
25.2.2022 16:46
Vdaka USA bojovnikom dislokovanym na Sliaci je to celkom mozne.
|
|
Re: Potemkinova dedina
Od: federeree
|
Pridané:
25.2.2022 20:31
Tebe to doslo ze sme sa stali tercom vdaka zakladni ? Kolko amikou je potrebnych na odrazenie jadroveho utoku ?
|
|
Re: Potemkinova dedina na Sliaci..
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
25.2.2022 22:03
devad ...
uhadol som?
:-)
|
|
Re: Potemkinova dedina
Od: Bakulis
|
Pridané:
25.2.2022 16:43
Ked robi Putin 7 rokov bordel, tak USA robia co?
|
|
Re: Potemkinova dedina
Od: sjskkzdk
|
Pridané:
25.2.2022 17:32
To sa ho nepytaj, chalan ma v hlave riadne nasrate. Je to obmedzene hovno a rozhladom cervika.
|
|
Re: Potemkinova dedina
Od: dando1111
|
Pridané:
25.2.2022 21:12
zato ty si mentalny retarder na pohladanie
|
|
Re: Potemkinova dedina
Od: sjskkzdk
|
Pridané:
25.2.2022 22:40
Ty uz si len raketa... mozno tak ta picovina za euro od sikmacov, co po zapaleni len zhasne.
|
|
Rip EU And UK
Od: Smutný človek
|
Pridané:
25.2.2022 15:56
Neskoro. Už tu je tolko zblbnutych ľudí ze to nepomôže.
Rusi vedeli jak si nenechať zblbnut obyvatelstvo cudzím štátom. Na tom demokracia skončila.
|
|
Re: Rip EU And UK
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 17:21
Počúvam Naďa, Korčoka, Hegera, Čaputovú, abo urputne bojujú proti zahraničným agentom, 5. kolóne, proti Putinovcom, ale keď im napíšeš, príjmite Americký zákon o zahraničných agentoch, neodpovedia, ignorujú to. Z nejakého, každému zrejmého dôvodu, odmietajú www.justice.gov/nsd-fara
|
|
Re: Rip EU And UK
Od: slecna.l
|
Pridané:
28.2.2022 18:57
Putin pre Rusov vytvoril vlastny matrix. Demokracia tam neskoncila, len je velmi tvrdo potierana.
|
|
co som si vsimol za posledne dva dni
Od: problem
|
Pridané:
25.2.2022 15:59
Co som si vsimol za posledne dva dni:
Slovensko - Carnogursky v RTVS nehovoril ako sa ma, ministerka kultury to poriesila vyhodenim sefredaktora spravodajstva Chuguryana, ktory dal sam vypoved.
UK - vcera rt.com uviedla, ze minister kultury zvazuje odobratie ich licencie na vysielanie. Dnes je zablokovana televizia ako aj domena rt.com.
Polsko - dnes v Radiu Kosice povedali, ze v Polsku odobrali licencie niekolkym radiam.
Cesko - blokuje domeny, ktore nehovoria, ako sa ma.
Takze vsetko je v poriadku. Ja som pre istotu prekontroloval komin aj kanalizaciu, ale ziadne zvysene aktivity proruskych trolov som zatial nezaregistroval.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
25.2.2022 16:14
V opačnom prípade priekazne hrozí prepadnutie licencií na upaľovanie.
|
|
Re: co som si vsimol za posledne dva dni
Od: slobodnaSpolocnost
|
Pridané:
25.2.2022 16:19
V zaujme udrzania nasej slobody a demokracie je eliminacia nebezpecnych nazorov nevyhnutna.
|
|
Re: co som si vsimol za posledne dva dni
Od: awwda
|
Pridané:
25.2.2022 17:03
*nespravnych
|
|
Re: co som si vsimol za posledne dva dni
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
25.2.2022 19:46
Dostal si minuska od vsetkych co maju ruskych trollov v kominoch.
|
|
Re: co som si vsimol za posledne dva dni
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 19:16
Vidim tam trochu rozdiel. U sukromnych televizii som proti cenzure a zbytocnemu zasahovaniu tiez, je to prilis nebezpecne.
Ale RTVS je verejnopravna televizia, a ako povinnost ma vyrovnane a fakticke spravodajstvo.
A nech sa nikto nehneva, ale ked Rusko zautoci na Ukrajinu, a za cely den na RTVS o tom mlcia, len si neskor zavolaju znameho obhajcu Putina do 'diskusie', tak ten sef tam nema co robit. To by si nedovolili ani na TA3.
|
|
Nie je to zlé, ale...
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
25.2.2022 16:36
Musíme si uvedomiť, že sa treba zamerať na autocenzúru. Treba si zahryznúť do jazyka. Napríklad Sediaci Býk toho veľa nenahovoril, dorozumieval sa často posunkami a bol aj tak slávny.
|
|
Re: Nie je to zlé, ale...
Od: Zlepsime skolstvo
|
Pridané:
25.2.2022 19:46
Neda sa nesuhlasit, aspon elementarne zaklady autocenzury by mali byt povinnym maturitnym predmetom kazdej vyspelej demokratickej spolocnosti.
|
|
cenzura
Od: pozorovatel
|
Pridané:
25.2.2022 17:10
Ja cenzurujem sme, dennikn, markizu, joj, uz aj rtvs.
Uz niekolko rokov spim lepsie.
|
|
Re: cenzura
Od: Odporúčam to aj vám
|
Pridané:
26.2.2022 21:17
ja blokujem TA3, Joj, RT, slobodný vysielač, lokálne TV, dennik pravda, všetky weby ktoré majú viac ako 3.0 na konšprirátori.sk, facebook, diskusie používajúce sieť DISQUS, tik-tok, twitch, twitter, instagram.
|
|
dobre urobili ze to blokuju
Od: truhlik 3
|
Pridané:
25.2.2022 17:25
Dobre urobili, ze to blokuju. Take weby ako hlavnesrpavy, infovojna a pod. by som zablokoval aj ja. Su to totalne dezinformacie. Pozrite si spravy z ruska na ruskych weboch. Google translator to prelozi ked nerozumiete (ja azbuke rozumiem v pohode). Su tam iba veci, ktore su odsuhlasene vladou ruska, teda putinom. Ludia na namestiach odsudzuju vojnu a su hromadne zatykani. Rusi nemaju nic, len to co najdu v zemi a predaju inde. Maju dobrych vedcov, takisto utlacanych. A na vsetkych dezinformacnych weboch velebia prave takuto vladu. Chudaci ukrajinci, je mi ich luto. Za celou vojenskou srandou je len destabilizacia europy, aby ju zase mohol ovladat putin. Zazil som casy, ked sme sa rusom klanali, ked mizli ludia, kotri maju iny nazor. Terajsia demokraci nie je ideala, ale ruska vladnuca debilina je stokrat horsia.
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 17:35
Tolko sraciek v jednom prispevku, ty si nejaky imperialisticky agent zo zapadu, ktory sa chce priblizit k vychodu, zejo
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: Ja som Ukrajina!
|
Pridané:
25.2.2022 19:25
@djdjxj: Si trollik? Ignorujte ho slusni ludia. Ale viem… Tu je 90% trolov:) Umela diskusia ako v celom cyber priestore, na roznych weboch. Slusnych pro-demokratickych zmyslajucich ludi je viac ako Vas, len nereaguju na tieto Vase hluposti. Tak mavnu rukou nad vami, ale to sa zmeni a mozno uz aj zmenilo. Pekny vecer! PS: Kto stoji za Ukrajinou dajte +
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 22:43
Pane boze, dalsi zadubeny filozof, co sa roky nevyzna v politike ale teraz si hrdo jebne ukrajinsku vlajku a este sa potesi, ked si vo vlade zaspievame cudziu hymnu. Jeziiis, to je kokot, dajte mu plus nech da pokoj.
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: Ja som Ukrajina!
|
Pridané:
26.2.2022 0:11
@djdjxj: Vidim ze si argumentacne na tom velmi biedne, ale to pripisujem neskusenosti a zlemu zaskoleniu. Nadavky a urazky, stare zname, pouzivaju ludia, v tejto dobe trulkovia co nemaju argumenty. Inak k tej vlajke, kazdy slusne vychovany clovek co ma stipku empatie suciti s ludmi na Ukrajine a je kazdeho povinostou odsudit tento barbarsky zlocin proti ludskosti. Btw hovori ti nieco slovicko spolupatricnost? Ocividne nie, patri to do zakladnej slovnej zasoby kazdeho slusneho slobodneho a demokraticky zmyslajuceho cloveka. To ze hrala cudzia hymna je prejavom spolupatricnosti a prejav ze Slovensko je kultivovany a vyspely stat. Nebodaj mas pocit ze cudzia hymna hra pri kazdom zasadnuti vlady?
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
25.2.2022 17:37
Vidis aky si totalitar?
Putin oproti tebe slaby kus.
Rovnake chutky mas. Nieco sa ti nepaci a uz by si zakazoval mazal a cenzuroval.
S USA na vecne casy a nikdy inak.
16. 2. 2022 mali vpadnut Rusi... To nebola dezinformacia.
Na zaklade akych pravidiel a kto bude urcovat co je dezinformacia? Ved ti amateri ani to nespracovali.
Mozem ti jebat tvoju propagandu a to co si mam mysliet.
|
|
dsfasfds
Od: iofca
|
Pridané:
25.2.2022 18:32
nie ty jebnuty debilcek, rusi nevpadli 16.2 na
Ukrajinu, preto mas pravdu.
akurat ze nie, spinave krvave paprce ozranov z Kremla prisli o par dni neskor
stary dedovia v papuciach rozhoduju a posielaju vojakov bojovat a ti ani nevia preco
z riti si vymyslaju cim vacsiu debilinu povedia a ruske ozrate individua im to veria..
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: Lkjh
|
Pridané:
26.2.2022 12:13
To ze akoze amici hoaxuju mu chudacikovi vadi ale ze putinovci original klamal ze tam cvicia a uz sa stahuju to nevidi. Dilino zmetene
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: zlomenec
|
Pridané:
25.2.2022 17:38
Putin blokuje, lebo je zlý, nedemokratický. Ty žiadaš blokovať, lebo si dobrý, demokratický, tolerantný.
Predpokladám, Putin prenasleduje opozíciu, lebo je dobrá, demokratická a ty si za prenasledovanie opozície, lebo je zlá, nedemokratická.
Ešte v čom sa od Putina odlišuješ?
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: sensei-san
|
Pridané:
25.2.2022 22:51
Putin má dve oči a jeden nos. Aj ja mám dve oči a jeden nos. Hovoríš, že medzi nami nie je rozdiel?
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: zlomenec
|
Pridané:
26.2.2022 4:59
Podľa teba aký je rozdiel medzi 2a1 a 2a1, keď podľa teba tam rozdiel je?
Odhadujem, že to nebude v počte oči, ani nosov, ale v tvojej nízkej inteligencii. Ale na tú sa nesťažujem. Nie si schopný si ju uvedomiť.
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.2.2022 7:52
Rozdiel nie je v tej jednej charakteristike. Skutočne nie je rozdiel medzi 2a1 a 2a1. Ale je rozdiel keď slobodu slova obmedzuje Putin a keď ju obmedzujeme my. A ten rozdiel je v motíve, spôsobe, rozsahu, atď ...
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 19:24
Ale zial nemusi byt vo vysledku.
V USA teroristi vyhrali. Nie pre to ze by boli silnejsi, ale preto ze uspesne vystrasili americanov aby si znicili vlastny system.
To sa moze stat aj nam. Proti Putinovej diktature bojovat vlastnou diktaturou nas stavia na jednu roven. My by sme mali byt lepsi. A tento problem sa da riesit aj bez cenzury.
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: wtfpdf
|
Pridané:
25.2.2022 17:44
ja som tu dobu zazil tiez, ale blokovanie zavadnych nazorov je pre mna cez ciaru. zijeme v demokratickej spolocnosti a kazdy ma pravo na nazor, aj ked je blby. nechaj ludi, nech si vyberu comu budu verit. prekvapuje ma, ze si tu dobu zazil a nepamatas si, ze bola len jedna oficialna pravda.
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: truhlik 4
|
Pridané:
25.2.2022 18:02
no, s tym uplne nesuhlasim. pre 80% ludi je jednoduchsie uverit, ako sa nieco naucit. A ked maju podsuvane take nazory ako na hlavnych spravach, tak sa zakonite ich myslenie orientuje danou cestou. Nepomozu nic vytvorit, iba kydaju, robia zlu krv a rozsievaju nenavist. Mam takych ludi viacerych okolo seba, a ked im nieco vysvetli, tak som debil. Ich argument je iba to ze veria tomu co niekde citali. Ja si zistujem napisane informacie v roznych jazykoch, slovensky, cesky, polsky, rusky, japonsky, cinsky, anglicky, a navstevujem weby roznych krajin. viacere dolezite informacie si overujem. A tam vidim, aspon trochu presnejsie aka je pravda. ale ked sa spytam magora co si cita hlavne spravy a vravi mi ze som debil, tak na moju otazku kde si overil informaciu vraci ze naco, cital to na hlavnych spravach a infovojne. S takym clovekom sa nema vyznam bavit. Lebo veri. Ale nepreveruje.
len pre info: prelozte si meduza.io, jeden z mala neblokovanych webov v rusku, bohvie dokedy.
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: wtfpdf
|
Pridané:
25.2.2022 21:16
chapem kam mierite, to uz je proste riziko a sucast demokracie. zaklad je slobodny pristup k informaciam pre kazdeho a neexistuje mechanizmus, ktory by objektivne urcil, co mozu ludia citat a co uz je pre nich zavadne. kto ma byt ten velky cenzor, ktory urci co sa moze publikovat a co nie - stat, umela inteligencia alebo kto? a dakujem za tip, meduzu aj novujugazetu citam a netreba mi prekladat, teda aspon vacsinou :)
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: sensei-san
|
Pridané:
25.2.2022 22:56
Nie o každom tvrdení je možné určiť, či je pravdivé alebo nie. Ale o mnohých to objektívne *je* možné určiť. Aký je dôvod, pre ktorý by sme mali pripúšťať šírenie objektívne nepravdivých tvrdení?
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 19:53
Obidvaja mate ciastocne pravdu.
Ziadna spolocnost si nemoze dovolit nechat na svojom uzemi sirit demagogiu ktora ju znici. To vedie k diktature, a strate presne tej slobody ktoru sa snazite chranit.
Ale na druhej strane, ze nazor je nespravny, hoc aj objektivne, este nestaci aby sa zakazovalo jeho sirenie. To je prilis nebezpecne, lebo to prinuti krajinu vytvorit mechanizmus na cenzuru, 'ministerstvo pravdy'. A potom sa z vlastneho statu stane presne ten nepriatel ktoreho ste sa bali.
Ako obvykle, riesenim je kompromis, a mame ho uz aj v zakone: zakaz sirenia ideologii smerujucich k potlaceniu ludskych prav.
Ta definicia automaticky obmedzuje co je zakazane sirit - nestaci aby to bola blbost, musi to byt blbost nebezpecna pre spolocnost.
A aj obmedzuje ako sa ma zabranit sireniu: ziadne mazanie, ziadna cenzura, nackovia patria do basy. Pekne verejne, aby sa spolocnost poucila ze pravidla platia pre kazdeho. Tak sa da zatocit aj s ostatnymi totalitnymi ideologiami.
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: slecna.l
|
Pridané:
28.2.2022 19:15
Za ucelovo vyrabanu a sirenu loz by sa mali autori a siritelia trestat hned, ako to vypustia.
Ako velmi bola blbost nebezpecna pre spolocnost, sa moze ukazat az po case, ked bude neskoro.
|
|
Re: dobre urobili ze to blokuju
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 17:52
Pretoze ak sudruh Nad a kolektiv v nieco veri, nech je ta jeho viera akokolvek uprimna, este neznamena, ze je to naozaj objektivna pravda.
Preto neexistuje ministerstvo pravdy v ziadnej demokratickej krajine. Komunisti, fasisti, komplet feudalny stredovek to skusali, a vidis, ako to historicky dopadlo. Podobne to dopadne aj s dnesnymi majitelmi pravdy.
Pretoze: A predsa sa toci.
|
|
nepochopili ste
Od: truhlik 3
|
Pridané:
25.2.2022 17:44
ja nevravim aby sa blokovalo tak ako kaze vlada. ale malo by sa blokovat to CO NIE JE PRAVDA. a prave v tom su rusi experti, ze blokuju vsetko, co nie je oficialne. Cize o demokracii nie je u nich ani naznak. Vsetci, co tu citatie tie reci mate plne huby demokracie, a ake to je ked zablokuju nejaky web v europe. Otvorte oci, a zistite si pravdu, ako je to v rusku. Chodte tam byvat, a pudete stastni ako sa tam zije. A za rok pridite povedat sem. Viete preco je tu tolko ruskych podnikatelov? Pretoze v rusku musia mat 1/3 zisku pripravenu na podplacanie. Radsej pridu do europy, pretoze tu veci aspon trochu lepsie funguju. Pozrite si web sputnik news cz. Odkedy rusi zautocili na ukrajinu, tak na svojom webe zakazali prispevky (aj tak tam bola iba nevrazivost) a nepribudaju takmer ziadne clanky. Konecne tam nebudu ludia citat vymyslene hovadiny.
|
|
Re: Je to dobrá zimná ponuka.
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
25.2.2022 17:56
Ak bude cenzorom výkonný junec pracujúci za minimálnu mzdu, pôjde o bezprecedentný pomer cena/výkon. Ak ich bude viac, dosiahne sa aj synergický efekt z čoho bude profitovať zákazník.
|
|
vypnite ich
Od: vikus
|
Pridané:
25.2.2022 18:25
snad buduce generacie, ktorym sa snad dostane lepsieho vzdelania budu viac odolne voci dezinformaciam. ibaze to je na desiatky rokov a moja uz skusena intuicia mi hovori ze pojdeme skor opacnym smerom. kotleba alebo blaha ministrom skolstva? na slovensku realne.
rada na zaver, zaobstarajte si aspon jodid draselny. rusky sialenec sa uz vyhraza
|
|
Nie je cenzura ako cenzura
Od: Hudini
|
Pridané:
25.2.2022 18:36
Ked to vyuziju na to aby som uz nikdy nevidel ziaden status Blahu tak to nie je cenzura ale sluzba ludstvu.
|
|
Re: Nie je cenzura ako cenzura
Od: ejsjdkx
|
Pridané:
25.2.2022 18:48
Koho mame teda sefe pocuvat?
|
|
Re: Nie je cenzura ako cenzura
Od: Vladimír Adolfovič Putler
|
Pridané:
25.2.2022 18:54
Keď nepočúvaš Blahu, počúvaj Martina Jakubca.
|
|
Re: Nie je cenzura ako cenzura
Od: ejsjdkx
|
Pridané:
25.2.2022 19:04
Mas divne zaujmy.
|
|
Re: Nie je cenzura ako cenzura
Od: Samaľot sukablyat
|
Pridané:
26.2.2022 21:20
Tak Alexandrovcov v podaní Jakubca
|
|
Ja čítam len DSL.SK
Od: Vladimír Adolfovič Putler
|
Pridané:
25.2.2022 18:38
Ja chodím a čítam len DSL.SK, takže mňa sa cenzúra nedotkne. Keď, tak mám IP adresu a tým je to vybavené.
|
|
titulok
Od: DjSyntaxTerror
|
Pridané:
25.2.2022 18:47
A kedy budu riesit tych krestanskych zachranovacou duse co testuju vasu vieru.
|
|
Re: titulok
Od: Vladimír Adolfovič Putler
|
Pridané:
25.2.2022 18:55
Ešte treba doriešiť Ing. Iva Bendu, pánbýčkári až potom.
|
|
Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: pozorovatel
|
Pridané:
25.2.2022 19:09
https://dopice.sk/qzq
...len aby sa nezabudlo, kto sa správal ako neonacista.
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: navrhovatel rieseni
|
Pridané:
25.2.2022 19:12
preco Putin nebojuje v prvej línii vo svojej vojne
ale hrdina, ukrajinsky prezident ano?
stary dedo sucha v papuciach po kremli a bluzni o sovietskom zvaze.
Sak to je ale uplny, ... :D
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: pozorovatel
|
Pridané:
25.2.2022 19:19
Neviem ako súvisí to čo píšeš s tým, na aký príspevok si reagoval.
PS: Nemyslím si že Ukrajinský prezident je hrdina. Za niekoľko rokov si nedokázal vo vlastnom štáte spraviť poriadok. Túto vetu nech si každý vyloží, ako chce.
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: sjxjxjz
|
Pridané:
25.2.2022 19:20
Sa opytaj amikov, preco biden sedi na toalete :) a vsetci americki prezidenti boli taki "hrdinovia"
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
25.2.2022 19:51
Ukrajinsky prezident sa schoval do bunkra ty idiot. Nikto tam na Ukrajine s Rusmi nebojuje. V Kyjeve je uplny klud. Staci si pozriet videa od ludi co sa tam nachadzaju. Boli im maximalne rozbite vojenske letiska a sklady so zbranami ci municiou.
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 22:49
Ukrajinsky prezident je picus, rozdava zbrane civilistom ktori poznaje zbrane jedine tak z playStation alebo nejakej android gamesky a viac sa ich postriela pri manipulacii so zbranou, nez kolko ich pozabijaju rusi. A biden popritom sere na hajzli a ujebava sa, chrapun jeden vyjebany.
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
26.2.2022 8:57
Prezident sa schoval a v Kyjeve je kľud? Veď ty si úplný vypatlaný kokot. A ešte aj klameš.
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: JIm82
|
Pridané:
26.2.2022 9:59
Počúvaj ty primitívne decko in mid40s, mám tam priateľov a mám rovno od nich videá, nimi natočené! Ľudom ako ty už nebudem vysvetľovať, ale rovno vás fackať ako malé deti, lebo to si mentálne - malé decko v tele 40yo degeša
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.2.2022 11:18
Za nimi natočené videá môžu vyhrať oskara, ale priekazne nie vojnu.
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: ach jaj
|
Pridané:
26.2.2022 19:56
40yo? Nie si pod útlakom Ameriky? Nepotrebuješ pomôcť?
|
|
Re: Americký kongres ešte v 2015 rozhodol, že...
Od: slecna.l
|
Pridané:
28.2.2022 19:32
Hypoteticka situacia: predstav si, ze by k nam spoza madarskych hranic zacali liezt neoznaceni zeleni muzickovia a terorizovat obyvatelstvo na juhu. Orban by sa smial, ze s tym nic nema, slovenska policia a armada by si s nimi nevedela dat rady. Ak by Magian zobral svojich kamaratov a zameral by sa na nich, vadilo by mi to najmenej z toho vsetkeho, co robil doteraz.
|
|
Diskusia je výživná.
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
25.2.2022 19:47
Vždy je dobré, keď si respondenti kultivovane vymieňajú názory na celospoločenské témy.
|
|
cenzura sk
Od: nizka
|
Pridané:
25.2.2022 20:20
Totalita je uz niejaky ten piatok aj na strankach zive.sk ,napr redaktor Martin Hodas si pod svojimi clankami peclivo kontroluje kazdy jeden prispevok a ked sa mu niektory nepaci,tak ho jednoducho vymaze,alebo rovno poblokuje uzivatelov,ktory maju iny nazor,ako on...potom tam niektore diskusie vyzeraju ako seansi z odriekanim jednej mantry,kde iny nazor je nepripustny,nieco ako cenzura v Cine,az tak daleko to rozny blazni na sk dotiahli,Amerika bez slobody slova by nebola Amerikou,ale Cinou
|
|
Intel Management Engine
Od: Intel Management Engine
|
Pridané:
25.2.2022 20:28
Tak, toto nemá obdobu. Takmer vo všetkých procesoroch od Intelu, AMD a od implementátorov ARM sú skryté všeobecne známe zadné vrátka.
Intel - Intel Management Engine
AMD - nový Pluton pre MS WINDOWS 11
ARM - ARM TRUSTZONE
Toto vôbec nikto, ale nikto nerieši! Toto je ozajstná kybernetická hrozba! A nie alternatívne médiá, ktorej istú časť sofistikovane skompromitovali práveže zo západu!
NBÚ-čko zobuď sa! USA vypne Slovensko, kedy sa mu zachce. USA vie skrz IME, AMD PSP, ARM TRUSTZONE urobiť simuláciu útoku z ľubovoľnej časti Zeme!!!!!
|
|
Re: Intel Management Engine
Od: detektor rusov
|
Pridané:
25.2.2022 21:21
jednoduche,
tak si pouzivaj ruske procesori ty pico
|
|
Re: Intel Management Engine
Od: djdjxj
|
Pridané:
25.2.2022 22:46
A ty nedychaj rusky vzduch, ked sem doleti, kokote
|
|
Re: Intel Management Engine
Od: fakty
|
Pridané:
26.2.2022 19:58
No lenže, vzduch väčšinou letí zo západu.
|
|
Re: Intel Management Engine
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 20:25
Dik za informaciu o Plutone. A to som sa nadejal ze z novych Ryzenov vyhodia ten PSP hnoj.
Ale trochu si nepochopil problem. Problem nie je vlada USA, lebo by si tym potopila priemysel. Problem je ze kazdy backdoor, a obzvlast ten hardverovy bude zneuzity.
Pekne to povedal Bruce Schneier tu: youtu.be/JeUwjL4ODM4
"Vsetci pouzivame tie iste systemy a tie iste protokoly. Bud ich navrhneme na bezpecnost, alebo na sledovanie... Bud nikto nemoze sledovat, alebo kazdy moze sledovat...
Nedokazem napisat softver co sa sprava inak na zaklade pritomnosti legalneho papiera, alebo moralky pouzivatela...
V takomto svete, obrana musi prevazit... Videli sme mnoho prikladov ked vladny backdoor bol najskor zneuzity na nepriatelsku spionaz, a nakoniec skoncil v rukach organizovaneho zlocinu."
Inak povedane toto nie je o nejakom blbom USA, ale o zakladnej bezpecnosti nas vsetkych.
|
|
Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: Niktos
|
Pridané:
25.2.2022 20:54
Ústava SR
Čl. 26
(1)
Sloboda prejavu a právo na informácie sú zaručené.
(2)
Každý má právo vyjadrovať svoje názory slovom, písmom, tlačou, obrazom alebo iným spôsobom, ako aj slobodne vyhľadávať, prijímať a rozširovať idey a informácie bez ohľadu na hranice štátu. Vydávanie tlače nepodlieha povoľovaciemu konaniu. Podnikanie v odbore rozhlasu a televízie sa môže viazať na povolenie štátu. Podmienky ustanoví zákon.
(3)
Cenzúra sa zakazuje.
(4)
Slobodu prejavu a právo vyhľadávať a šíriť informácie možno obmedziť zákonom, ak ide o opatrenia v demokratickej spoločnosti nevyhnutné na ochranu práv a slobôd iných, bezpečnosť štátu, verejného poriadku, ochranu verejného zdravia a mravnosti.
(5)
Orgány verejnej moci majú povinnosť primeraným spôsobom poskytovať informácie o svojej činnosti v štátnom jazyku. Podmienky a spôsob vykonania ustanoví zákon.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: ...
|
Pridané:
25.2.2022 21:03
a precitaj si aj ten stvrty ty genius.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
25.2.2022 21:11
Upriam pozornost na slovicko "nevyhnutné".
To ze sa tejto chunte nepaci, ze ini ludia nemaju rovnaky nazor ako oni, neznamena, ze ide o "nevyhnutné".
Dalsi hint: takto ich ani nepresvedcia.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: redneck
|
Pridané:
25.2.2022 21:13
Slovensko nie je vo vojne ani ho nik neohrozuje.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
25.2.2022 21:57
Na hranici SK-UA sú matky s plačúcimi deťmi a otcov nepúšťajú, pretože musia bojovať.
No a keď to Ukrajina nedá, ten odporný boľševický nacista Putler Prvý-Hrozný s hordou svojich hrdlorezov prekročí našu hranicu a dá si nás ako malinu. Doobeda jeho banditi nemajú čo robiť a mi sa poserieme a doštíme pred CCCP armádou tak ako v 68.
Ale možno ty vieš, na ktorú stranu sa pridať, ja chcem tomuto predchádzať, lebo som medzi 18-60. Panimáješ tavárišč ? U miňa dóčky i rabóta. Ja chaču visnoj guľáť sa v párke, ne v klátbyšči.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: redneck
|
Pridané:
25.2.2022 22:01
Ty si baba vanga?
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
26.2.2022 10:16
... skoro.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: Kane
|
Pridané:
26.2.2022 9:56
tento krát sa nebude len protestovať, ale aktívna poľovačka na kolaborantov s ruskou bandou, a že ich je
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: 33jkl33
|
Pridané:
27.2.2022 16:16
Už ti zo sójového latéčka zhnedli legíny? :) Vojna je na Ukrajine tak šup šup, môžeš to ísť tým rusákom ukázať.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: sensei-san
|
Pridané:
25.2.2022 23:04
To vieš podľa čoho? Ešte pred pár dňami si celý svet myslel, že ruské vojsko je len na cvičení pri ukrajinských hraniciach a vojna na Ukrajine nie je.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: hata hitla
|
Pridané:
25.2.2022 23:49
A čo tomu predchádzalo, vieš povedať?
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.2.2022 8:09
Rád sa nechám poučiť. Máš slovo.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: Redneck
|
Pridané:
26.2.2022 2:41
Nase len pravdu siriace média vám zabudli ukazat ako po ukrajinskom ostrelovani Donecka ležali na uliciach mŕtvi civilisti, ženy s malými deťmi v náručí bez nohy ci ruky kusy mäsa. Ja vojnu neschvaľujem ale som proti účelovej cenzure ktorá zakazuje pravdu. A o to vláde ide. Presne Toto tu už bolo za sociku a ľudia sa proti tomu nakoniec vzburili
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.2.2022 8:08
> zabudli ukazat ...
Dolož nejaké správy OBSE. Žiadosť Rusov či Ukrajincov o jednotky OSN. Rokovania Bezpečnostnej rady iniciované Ruskom. Žiadosti o humanitárnu pomoc. A dovolenkové lístky zelených mužíkov.
> som proti účelovej cenzure ktorá zakazuje pravdu
Akú pravdu konkrétne?
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: cnn
|
Pridané:
27.2.2022 1:37
obse z Donbasu uz davno vykopli kvoli neobjektivite necinnosti a nadrzani ukrajine.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: slecna.l
|
Pridané:
28.2.2022 19:38
Ono sa tazko vyrabaju reportaze s komparzom, ak je nablizku nezavisly dozor, ktory vie informacie overit. ;)
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: redneck
|
Pridané:
1.3.2022 0:33
yandex.ru donbas 2014 vojna, donbas 2022 atd. (dsl.sk neberie azbuku)
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: slovo môže mať 50 znakov
|
Pridané:
1.3.2022 15:07
lnk.sk/vt17 zmazane video je spet. Tych mrtvych to slusne zahrali dobry komparz. uz viete preco vykopli obse,
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
26.2.2022 8:39
Mas link s foto na stranke ruskej tlacovej agentúry? A optimum aj napriklad na cinskej/ litovskej ...
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 20:32
Ten stvrty ale neprotireci tomu tretiemu.
Zabranit sireniu nebezpecnych blbosti sa da aj inak nez cenzurou. Napr. mozes potrestat nacka pokutou, pripadne aj vezenim ak si neda povedat.
Ale nie cenzurou, lebo cenzura tresta nas vsetkych. Bez sudu, bez obvinenia, a vo vecsine pripadov aj bez zlocinu.
|
|
Re: Ustava hovori jasne, Cl. 26, odstavec 3
Od reg.: miggg
|
Pridané:
27.2.2022 10:06
Obdivujem tvoju vydrz a rad citam tvoje komenty - zatial mi ani v jednom nechybala logicka uvaha.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
27.2.2022 10:21
Tak logicky, že to ide v určitých prípadoch priekazne i sarkazmom.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od reg.: miggg
|
Pridané:
27.2.2022 11:38
Som si povedal, ze nemozem furt komentovat len to, s cim nesuhlasim, ze treba aj naopak - pre nejaku tu rovnovahu a teraz to vyzera ako sarkazmus... No nie, myslel som to fakt
|
|
Blbosko blaha
Od: autodidaktik
|
Pridané:
26.2.2022 8:52
Názov zákona bude lex Blaha
|
|
Re: Blbosko blaha
Od: Slintos
|
Pridané:
26.2.2022 9:54
Veru, toho nech bloknú čím skôr, lebo toho nedorobeného primitíva raz stretnem a zažije osobné inferno
|
|
Huráá
Od: rms_
|
Pridané:
26.2.2022 10:36
Konečne!!
|
|
big european firewall
Od: noone
|
Pridané:
26.2.2022 10:38
Pred dvomi rokmi sudruhovia v Bruseli splodili toto
https://bit.ly/3MgiOaP
Officially Launching the European Internet: Similar to the Chinese Firewall.
Like the Chinese firewall, this European internet would block off services that condone or support unlawful conduct from third party countries.
Na poslednej stranke je timetable - 2025 az 2030
Uz sa tesim na sudruzsku eurokomisiu, ktora bude rozhodovat o pravidlach vo firewalle.. len potom neviem, co maju eurosudruhovia proti Cine..
|
|
Re: big european firewall
Od: Tvoj Sudruzenko
|
Pridané:
26.2.2022 12:21
A to ze aku dezinfo masineriu stvorila putinokracia neokomentujes tiez takto premudrelo?
|
|
Re: big european firewall
Od: ...
|
Pridané:
26.2.2022 14:01
Vidis, prokremelske boty su v aktivnom nasadeni.
|
|
Re: big european firewall
Od: noone
|
Pridané:
26.2.2022 14:07
Ale sudruhovia, co mate proti velkemu eurohujerskemu firewallu? To su oficialne dokumenty..
Takze uz aj cinsky firewall je demokraticky a pripustny? Kedy sudruhovia nasadite socialne kredity?
|
|
Re: big ass((fire in the) hole)
Od: tlustoprdka
|
Pridané:
26.2.2022 14:13
Ako k tomu prídu pehovatí nerdi, keď nebudú môcť oprcať nejakú geekovskú tlustoprdku... To kam sme dospeli vážený..:-)
|
|
TA3 - 503 Service Temporarily Unavailable
Od: Tomas007
|
Pridané:
26.2.2022 13:40
TA3 nejde?
503 Service Temporarily Unavailable
|
|
Ta3 down
Od: Gggg
|
Pridané:
26.2.2022 13:55
Co uz davaju dole spravodajske www? Ta3 hlasi 503 Service Temporarily Unavailable
nginx
|
|
Re: Ta3 down
Od: Tomas007
|
Pridané:
26.2.2022 15:23
No uz ide..
|
|
Prečo jaternica nezasiahne?
Od: cnn
|
Pridané:
26.2.2022 17:56
Keď máme za prezidentku najvplyvnejšiu ženu na svete prečo a neukonči vojnu?
|
|
Re: Prečo jaternica nezasiahne?
Od: anonymous2743
|
Pridané:
26.2.2022 20:35
A hodinky s vodotryskom, svetovy mier, a hojnost pre vsetkych by si nechcel?
Je to prezidentka, nie zlata rybka. Jej ulohou je reprezentovat, a trochu filtrovat tie blbosti nasej vlady. A to aj robi, lepsie nez ti pred nou.
|
|
ANTIVIR
Od: Stop ! ČOŽE ?
|
Pridané:
26.2.2022 18:34
Cenzúra malwaru, botnetov, phishingu a hackingu ? A načo potom budú antivíry a firewally ?
|
|
A čo školstvo?
Od: xyzde
|
Pridané:
27.2.2022 10:40
Nebolo by lepšie poriadne školstvo aby všetci vedeli odhlaiť pravdu od fakenews a na základe informacií si jedinci vedeli vytvoriť svoj vlastný názor?
|
|
Re: A čo školstvo?
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 20:36
A ako to chces urobit? To je ten problem, ze neexistuje univerzalny recept. Kludne navrhni, ako to urobit tak, aby to nedopadlo ako ideologicka indoktrinacia "verte len v nasu pravdu".
Ked zacnes ist trocha hlbsie, aby nad tym teenageri trocha rozmyslali, tak sa nikam nedostanes. Ziadny teenager alebo dvadsiatnik nebude rozmyslat nad politickou filozofiou a sociologiou. Aj my sme boli taki. (A preto su najlahsie manipulovatelni, velke ego a male znalosti, idealna cielovka).
Ono aj az do 1945 v Europe kazdy vedel, ze Hitler je ten spravny, co chrani Europu pred zidobolsevikmi. Az v 1945 zistili, ze to nebola celkom tak pravda.
|
|
Re: A čo školstvo?
Od: slecna.l
|
Pridané:
28.2.2022 19:43
Mohli by sme zacat s ucitelmi, co to dokazu...
|
|
Pre kokotov
Od: Zdravý človek
|
Pridané:
27.2.2022 23:48
Do teraz sme počúvali Každý deň o covide koľko testov, pozitívnych, umrelych alebo sa uzdravilo. Keď toto šialenstvo konečne skončilo tak sa kokoti rozhodli otravovať každý deň s ukrajinou.
|