neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Zrejme unikli kľúče na vytváranie Covid preukazov

Značky:

DSL.sk, 27.10.2021


Niektoré z kryptografických kľúčov, ktoré sa používajú na vytváranie európskych digitálnych Covid preukazov, zrejme boli ukradnuté.

Na základe informácií svojich zdrojov to tvrdí talianska agentúra ANSA.

Zároveň holandská televízia RTL Nieuws dnes upozornila na zverejnenie Covid preukazu pre osobu s menom Adolf Hitler narodenú 1. januára 1900, ktorý úspešne prešiel kontrolou. Preukaz má slúžiť ako ukážka možnosti vytvorenia ľubovoľného Covid preukazu.

Podľa televízie na nešpecifikovanom hackerskom fóre sa ponúka vytvorenie takýchto Covid preukazov na ľubovoľné meno a dátum narodenia za 300 eur, pričom ponúkané sú francúzske a poľské preukazy.

Podľa televízie zatiaľ nebolo potvrdené, ako bol preukaz vytvorený. Podľa zdrojov televízie ale holandské ministerstvo zdravotníctva zvažuje scenár, že boli ukradnuté privátne kľúče pre francúzske a poľské preukazy.

Covid preukazy, v EÚ tiež označované Covid certifikáty, sú elektronicky podpísaným dokumentom potvrdzujúcim vakcináciu, vykonanie testu alebo prekonanie ochorenia Covid-19. Preukazy z jednotlivých krajín EÚ sú kompatibilné, krajiny ale majú vlastné certifikáty a kľúče pre podpisovanie preukazov.

Ak unikli kľúče pre francúzske a poľské preukazy, podľa RTL Nieuws všetky preukazy v týchto krajinách budú musieť byť vydané znovu.

Podľa ANSA sa dnes konali stretnutia na úrovni EÚ, ktoré preverovali situáciu. Podľa zdrojov ANSA sa údajne rozhodlo, že všetky preukazy vytvorené s uniknutými kľúčmi budú zrušené. Či pôjde o všetky francúzske a poľské preukazy ale agentúra neinformuje.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii


Diskusia:
                               
 

podvádzať, klamať a ešte sa tým chváliť je pre antivaxerov hrdinstvo
Odpovedať Známka: 0.1 Hodnotiť:
 

Chod do prdele.
Kazdy si moze robit co chce.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

To neplati ani v skolke, nieto pre dospelych.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

haha, daleko netreba chodit, pozri sa politikov a uvidis ako to ne/funguje
Odpovedať Známka: 1.9 Hodnotiť:
 

Kaliňakové potkanie oči hovoria o inom.
Keby žil čestne mohol si užívať slávu a teraz sa nedokáže ani kumpánom pozrieť do oči, tak sa bojí čo s ním bude.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Sak v tomto skorumpovanom systeme ktory volame demokracia moc nie.
Hlavne ak sused/rodina/kamos uda druheho za to ze vysral vacsie hovno...
Odpovedať Známka: -2.8 Hodnotiť:
 

Doba udávania sa skončila už, nie? Ja viem, vtedy bolo lepšie, aspoň podľa voľaktorých indviuií, ale ¯\_(ツ)_/¯
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Neviem, skus sa spytat Bencika alebo ludi ako je on, maju v tom viac praxe, urcite ti povedia.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Súhlasím. Ja sa napríklad chystám vyvraždiť tvoju rodinu a teba rituálne upáliť.
Odpovedať Známka: 1.5 Hodnotiť:
 

To je presne ten zásadný problém rituálov. Kým sa nachystajú, kto to myslí vážne, už má hotovo. Organizované rybárstvo má pri výlove rybníkov presne rovnakú skúsenosť s priekazne neposlušnými kormoránmi.
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

Myslis tych Slovenskych kormoranov co vyzeraju ako z Indie?
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Neviem do ktorého týždňa je to legálne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty maximálne mokro prdneš do postele a mama bude musieť prať plachtu, obliečky a čistiť matrac
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Máš teda zaujimavé skúsenosti. Aj by som ľutoval tvoju mamu, že to musí každý deň takto po tebe pratať ale môže si za to sama, keď vychovala takého pankharta.
Odpovedať Známka: 0.5 Hodnotiť:
 

jajajáj, vidím, že môj mladší brat zase rozprával, ako je u nás doma
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

pozor na sproste reci, v inych krajinach by si sa za podobne sproste reci dosral z nasledkov a komplikacii zivota, mama by ti dala po riti a zakazala by ti internety.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Pojeb sa a choď už pekne do postielky. S tvojou mamou mám v noci už iné plány, pri nej spať nebudeš.
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

Cely covid sa zvrhol namega biznis.
Uz o zdravie ludi vobec nejde.
Ide len o miliardy €/$ za vakciny, liecbu, ochranne prostriedky, testy...
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

https://dopice.sk/qbh

Toto ti to hádam troška objasní.
Odpovedať Známka: -4.4 Hodnotiť:
 

biznis ruských vakcín, myslíš? alebo to mali vyrábať zadamo? 200 rokov sa používa očkovanie, ale antivaxeri sú múdrejší ako čo to študovali

ale vysvetli birmovanemu, ze nemá žiadne následky po covide, aj keď tvrdí opak na chate

Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

V dejinách sa ešte nikdy nepoužili mRNA vakcíny, ale teraz hŕŕŕŕ a poďme tým opichať nie testovanú skupinu dobrovoľníkov, ale CELÉ ĽUDSTVO a NASILU! A čo tam po tom, že bežne sa vakcíny skúšajú 8-12 rokov, pár mesiacov stačí. :))
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

No keď to povieš ty v diskusii DSL tak to musí byť pravda
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

ked si napisal na to taky koment tak ty si uplne zaspata ovca co nevie co sa okolo nej deje
Odpovedať Známka: 2.1 Hodnotiť:
 

skus sa pozriet ako sa vyraba inzulin napriklad
a ako dlho
Odpovedať Známka: 3.0 Hodnotiť:
 

Staci googlit:
Technológia mRNA je nová, ale nie neznáma. Vedci sa jej vývoju venujú posledných 30 rokov. Bola už využitá na prípravu vakcín nielen proti vírusom (napr. vírusu chrípky, Zika, besnoty a cytomegalovírusu), ale aj proti niektorým typom zhubných nádorov
Odpovedať Známka: 3.2 Hodnotiť:
 

1) V dejinach sa este nikdy nepouzili mRNA vakciny

mRNA technologia je tu od roku 1990 - 31 rokov
Najdeny laboratorny sposob ako ockovat od roku 1995 - 26 rokov
Firmy vyvijajuce mRNA vakcinu od 2008, 2010 - 13 / 11 rokov
Vakciny na baze mRNA sa pouzivaju uz CCA 10 ROKOV v onkologii, v kombinacii s inymi terapiami. Ide o personalizovanu medicinu a nie su zname ziadne dlhodobe neziaduce ucinky.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

2) bezne sa vakciny skusaju 8-12 rokov, par mesiacov staci

Vyvoj vakcin sa samozrejme dial jednosmenne 8/5 a vsetky kroky za sebou nasledovali postupne (teda fazy 1,2,3, potom vyroba a sledovanie)
Vyvoj Covid-19 vakciny prebiehal (nezavisle vo viacerych centrach) trojsmenne 24/7 - teda len jednoduchym prepoctom sa skrati doba na 2-3 roky
Fazy 1,2,3 neprebiehali postupne ale scasti paralelne = dalsie skratenie
Firmy vyrabali vakciny este pred schvalenim (s rizikom, ze ich bez schvalenia budu musiet zlikovidovat) = dalsie skratenie
Liekove agentury nasadili prioritu pri posudzovani = dalsie skratenie
Do prvotneho posudzovania nezahrnuli deti = dalsie skratenie
Schvalenie bolo iba nudzove = dalsie skratenie alias mame vakcinu do roka hotovu
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

3) podme tym (mRNA) opichat ... CELE LUDSTVO a NASILU
Zatial nie je zaockovanych ani 50% populacie, neviem kde beries CELE ludstvo.
Mame aj klasicke vakciny s virusom (AstraZeneca, ruske, cinske, kubanske, ...) takze mRNA vakcinu rozhodne nemaju ani vsetci zaockovani.
NASILU? Nikde nikoho predsa neockuju nasilu, ani v totalitnych rezimoch.


Z hladiska testovania bezpecnosti presli Covid-19 vakciny presne takou istou kontrolou ako akekolvek ine vakciny
V USA uz ma Pfizer/Comirnaty dokonca RIADNE schvalenie.
O chvilu budeme ockovat skoro rok a ziadne apokalipticke predpovede sa zatial neuskutocnili.
Ked mas taku averziu voci mRNA vakcinam, dufam ze si sa dal zaockovat starou dobrou klasickou vektorou vakcinou (napr. Astra Zeneca).
Odpovedať Známka: 3.0 Hodnotiť:
 

Tak to si napisal demagogiu v 3 bodoch, gratulujem.
Mozem Ta doplnit?
Testovane zvery proti covid pri mRNA vsetky pomreli hned, alebo nasledne na autoimunnu reakciu. Tento fakt je spomenuty v oficialnych dokumentoch a aj preto povodne bola cakcina odporucana iba pre uzky okruh ludi a veku. Politici ale zatlacili a vysledok pozname. 3 davka nie je ani tak koli nizsej ucinnosti, ako koli vznikaniu autoimunnych reakcii u niektorych ludi, pri poklese protilatok a vyskytu ineho virusu.
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

Jaj, novsiu hovadinu nemas? Vakcina samozrejme bola skusana na mysiach aj primatoch.
reuters.com/article/-idUSL2N2NJ1IK

Posts claiming that COVID-19 vaccine producers skipped animal trials due to the animals in those trials dying are false. Pfizer-BioNTech, Moderna and Johnson & Johnson, which have been granted emergency authorization use by the Food and Drug Administration (FDA) in the United States, all conducted animal trials and had no significant safety concerns to report. Reuters found no evidence of the three COVID-19 vaccines skipping animal trials due to the animals dying or otherwise.

Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

sama propaganda, banasova preco lezala v nemocnici ked si dala pichnut tu mnamku ? preco nebola doma? Pri takychto reakcia sa okamzite zastavuje testovanie na ludoch.
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

A preco blaha tvrdi ze to nic nie je ked mu na to zarval tatko? Preco hranol nenahlasil ze mu udrbali 50k?
Na niektore otazky nemame odpovede ...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

da sa to vyvratit aj logickymi argumentami ale myslis ze niekto kto nedokaze rozlisit normalnu spravu od ruskej propagandy to dokaze pochopit? ja by som skusil apelovat na "sedliacky rozum" - kde su tie miliardy mrtvych ludi po vakcinacii?
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

Reuters nieje propaganda ani nahodou. Co si jak.

Najcitanejsie srackomety su vsetko propaganda.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Dôkaz?
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Písali na FB?
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Ja osobne sa liecim na autoimunitne ochorenie a s vakcinami to nema nic spolocne. Pri autoimunitnom ochoreni uzivas lieky na potlacenie imunitneho systemu aby ta nezabil.

Ked som sa pytal na ockovanie odpoved znela: "Neockovat sa, nevieme co to spravi v kombinacii s liekmi co beries."

Takze b2s. Vrat sa do skoly a zacni pouzivat vlastny rozum lebo iba neoverene/nepochopene sracky ti z papule lietaju.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Samozrejme, že plány sú zaočkovať všetkých a nie raz. Prečo EU zakontrahovala 8-krát viac dávok, ako je ľudí v EU?

To nie sú "klasické vakcíny s vírusom", aj vektorové majú za cieľ dopraviť do tela návod pre bunky, aby si generovali spike proteín, ide o rovnaký princíp ako pri mRNA vakcínach.

Samozrejme, že je to nasilu. Ako inak nazveš, že nemôžeš robiť to, čo zaočkovaní, respektíve máš sťažené podmienky, ak si to nedáš pichnúť? Nevidíš, aká segregácia nastala? Aktuálne napríklad v našom meste nemôžeš ísť do divadla, ak nie si očkovaný. Čo to je, ak nie nútenie k očkovaniu?
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Jebe jebe všetkým nadobro? Načo má človek prirodzenú imunitu, obranyschopnosť? prečo ľudia uť teraz chodia naobliekaní akokeby bolo vonku najmenej -20 stupňov? Fúkne na nich vetrík a už kašlú, soplia, kýchajú ako makovienky.
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

šak jebe, pozri na Houstona, ten by si napichal aj všetkých osem dávok, ovca
Odpovedať Známka: -1.9 Hodnotiť:
 

Ked ste zacali s takouto hlbokou argumentaciou:
A ty sa tak snazis nebyt ovcou, az sa z teba stal somar.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

> Načo má človek prirodzenú imunitu, obranyschopnosť?

Len pre zaujímavosť: aj pri HIV sa budeš spoliehať na "prirodzenú imunitu a obranyschopnosť"?
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Keby HIV ešte zaberalo, Covid by priekazne netrebalo.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Hahaha, tak to si zabil.

Vytazom diskusie sa stava: sensei-san
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ako boli tie dlhodobé účinky testované, keď Krčméry povie, že uvidíme, čo bude o 5 rokov? Prečo všetky médiá pri uvedení vakcín spievali oslavné ódy o "novej a prevratnej technológii", keď je to tu už ako píšeš 10 (či 30) rokov? Ako je možné, že vakcíny prešli testami, keď za iných okolností pri tom počte úmrtí, ktoré sú v súčasnosti hlásené na svete, by už podávanie takýchto látok dávno zastavili?
Odpovedať Známka: -0.3 Hodnotiť:
 

Krčméry už toho povedal aj možno nakecal aj celkom dosť. Ale kde zostal zdravý rozum? Ak mi ukrajinský dochtor povie, že zdravý človek neexistuje, že je to len neodvyšetrený pacient, tak takýto "pacient" nech radšej robí hrobára a nie lekára!
Ak lekár v nič neverí ničomu inému len a len chemickej liečbe, medecíne, niečo je veľmi zle!
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Aká je alternatíva chemickej liečbe? Prikladanie kamienkov?
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

Áno
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Napríklad nežrať furt na každú blbosť lieky, potidlá, antibiotiká.
Nikto tu predsa nepíše o Ebole, HIV či rakovinách. Ale o bežných trabličkách, virózach a pod.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

mRNA tech sa pouziva v onkologii, ale tam je uz uplne iny pomer riziko oproti benefitu.

tak, ako ani na anginu sa nepouziva chemoterapia ani ozarovanie...

mRNA je genova terapia s nizkym rizikom integracie do ludskej DNA ale stale tam to riziko je. toto je uplne nevhodne na plosne ockovanie.

ked uz sa niekto chce ockovat, tak nech si pocka na vakcinu od firmy valneva.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

A aký by to ešte len bol biznis, keby sa ludia neočkovali. Lieky, bylinky, talismany, knihy o zdravovede, liečba, truhly, spopolnenie, kvetinová výzdoba, farárom za obrad.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Vytlac si podobizen Krajciho na stenu a kazdy den sa k nemu modli.. Vsetko je o biznise a COVID nie je ziadna vynimka.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ty si vytlač Harabina na stenu a trikrát denne sa k nemu modli. Všetko je o zákonoch, ale fyzikálnych samozrejme.
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

O Harabina si špinavú papuľu neotieraj.
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

:D tak to si te-da vy-hral
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Liz-pic tvoj idol
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

vole otriet sa o harabina je ako dostat lepru. Harabin je kokot a jeho obdivovaci este vecsi.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

A ty si co?
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

vecsi kokot ako ty uz nie je
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Soroš ešte Soroš ti tam chýba.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Je. Harabín.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Vecsi kokot ako som ja je napriklad harabin alebo jeho obdivovatelia. Nevies citat ci chapat pisanemu textu?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

O harabina si neotriem ani topanku ktorou som sa prechadzal v parku. Moralne autority ako on, by za dodrbanie sudnictva mali prist o dochodok, a pozriet si daktoru basu z vnutra.
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

Z coho sa skladaju niektore tvoje chemicke aditiva zvane lieky?

Kokotvidaci posadnuti... vsetci umierame na covid, vsetci koncime na kysliku a ventilacii. Vsetci.

Vasu vakcinu si strcte do Analu. Je rovnako nebezpecna ako Covid. Zacnita sa pytat ockovancov vsetkych co mate naokolo. Mozno Vam raz docvakne.
Odpovedať Známka: -1.0 Hodnotiť:
 

Pýtame sa a? Vo firme sú očkovaní všetci. Rovnako aj doma aj známi aj kamaráti. Všetci sú úplne ok. Koho sa mám teda ísť ešte spýtať? Či do nejakej dezolé skupiny na fb kde si navzájom dokolečka honíte vtákov aké je očkovanie nebezpečné a podobné stupidity?
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

No vidis a ja mam v rodine zapal srdcoveho svalu s trombozou a nasledna mrtvica. Po ockovani. Zlyhanie doktorov. Pustili domov nepsravili poriadne vysetrenia, mohli tomu zabranit.
Teta ockovana a bem zdravotne problemy. Chodi na pravidelne prehliadky, doteraz jej nic nebolo.

Potom... Vsetci znami priatelia neockovany, nakazeni presli Covidom ako beznou chripkou.

Kolegyna neockovana po Covide vyssie protilatky ako ockovana jej znama.

Vyber si. Je to medialna hra, kseft. Vacsina ludi si vakcinu dalo uplne zbytocne.


Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

S poslednou vetou sa neda nesuhlasit. Rovnako aj poistenie (cohokolvek) ma vacsina ludi zbytocne... Nastastie...
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Musim si ripnut a spytat sa co ma spolocne zapal srdca, tromboza a mrtvica s vakcinou?

Vies nieco o tych chorobach a mozgovej prihode vobec nieco okrem nazvu? Vies ako funguju tie vakciny?

Ono je fyzikale/chemicky/zdravotne nemozne tieto veci zlucit do seba. Keby sa nedal clen rodiny zaockovat stane sa to tak ci tak.

Ja niesom ockovany a dostal som autoimunitne "PS3 antibodies --> ANCA vasculits" ochorenie, trombozu a uz marodujem od augusta. Keby som sa stihol dat zaockovat pravdepodobe tiez by som si mohol mysliet ze je to z toho lebo cca 15 rokov som ani nadchu nemal. Skratka pocas ockovania musia existovat ludia co ochoreju na nieco ine. To je pravdepodobnost a statistika ale nema to nic spolocne s vakcinami.

A ked si naozaj presveceny ze tomu tak je obratte sa na sud, riešte to. Pretože normálny ľuia by to riešili. Predpokladám, že sa považuješ za normálneho človeka tak šup šup.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Prvy krat bola v nemocnici, do papierov jej dali zapal srdcoveho svalu. Namiesto toho aby jundali na stdcovo cievne ju poslali domov.

O mesiac na to dostala mrtvicu koli krvnej zrazenine. Jedna jej presla aj z mozgu do slepaku.

Vakcina ju rozdrbala jednoducho. Ccca 2 mesiace pred vakcinou mala vysetrenia vsetko bolo v poriadku.

Tvoja logika sa da pouzit aj na to, ci vobec opatrenia zabranili umrtiam a keby vobec neboli ci by to bolo vobec vyrazne cislo.


Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Z mozgu do slepaku? A to je aj potvrdene, alebo len taky tusak?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To povedal sam odbornik studovany dlhe roky doktor. Operovana hlava a nasledne aj slepak koli zrazenine.

To nieje z mojej hlavy.

Doktori, ktori ju pustili a neurobili prvy krat takmer vobec nic. Na jedine na co sa zmohli tak milion patsto infuz a oblbovakov.

Videli, ze jej je zle tazko dych. V nemocnici priamo srdcovo cievne a neposlali ju tam. Radsej minali infuzky a chemiu... Ved peniaze. Doktori uz davno neberu ludi ako ludi ale ako zarobok. Si chory? Tu mas 20 liekov mozno ti pomozu.
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Ako sa dostala krvna zrazenina do slepeho creva? Aky problem ma slepe crevo z krvou, co je v principe len druh potravy?
Taku blbost ti doktor povedat nemohol, ze je to len tvoja konstrukcia?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ti jebe?

Tak ohanas sa tu doverou k lekarom. Vakcina sloboda. Verme odbornikom a teraz, ked ti pisem co doktori riesili a ako to komunikovali tak to spochybnujes?

Teraz si rovnaky ako mi pre Vas co spochybnujeme vakciny a vedcov a lekarov.

Uvedomujes si co si napisal? Nevies, nechapes. Moja konstrukcia. Ujo google ti co povedal?

Neprajem ti to aby sa to niekomu z tvojich blizkych stalo. Za mna je vakcina odpad a slovenske zdravotnictvo je tom strasne mizerne.


Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Zilovy system ti nieco hovorí?

Zrazenina, je v zilovom systeme a prenasa sa. Cely system zil mas poprepajany.

Museli jej kus slepaku vyoperovat.

Lenze vy vakcinancni bratia ste uplne rovnaki ako my co vakciny spochybnujeme.

Vakcina niekomu pomoze niekomu nie. Covid niekeho zabije ini ho preziju. Je to uplne rovnake. Niet rozdielu. Preco asi sa ockuje na respiracne virusi kazdy rok. Preco sa na tetanus ockuje kazdych 10 rokov? A kto vsetko sa pohybuje na stavbach aby sa mohol niekde o zhrdzaveny kov alebo o nejaky kamen porezat?

A to co z toho robia a ako to tlacia tak jak jehovisti. Telesopingari. Daj si daj si daji si. 100 tabletov tyzdenne. Ariel... Orange... Kurva nevidite to?
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Zilovy aj tepnovy system mi nieco malo hovori. Preto mi nie je jasne, ako sa zrazenina dostala do slepeho creva.
Blufovat ako Beckham nemoze kazdy, a hlavne ak vzdelanie ziskal googlenim na webe.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

> Vakcina niekomu pomoze niekomu nie. Covid niekeho
> zabije ini ho preziju. Je to uplne rovnake. Niet rozdielu.

Fakt? Aké sú podľa teba čísla? Aké percento ľudí, ktorí ochorejú na COVID-19 umrie v dôsledku tohto ochorenia a aké percentu ľudí, ktorí dostanú vakcínu zomrie kvôli tomu že dostane vakcínu?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V SR sme ani jediného 100%-ne nepriznali, že jeho úmrtie je výsledok vakcíny. Takí sme odvážny národ. Aký je problém to zverjňovať? Z čoho sme furt takí dosraní?
Aha, niekomu sme museli niekam hooodne hlboko vliezť, lebo iné krajiny majú veľký problém s dodávkami vakcín, my zrazu nie! Aj to o niečom hovorí.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

> V SR sme ani jediného 100%-ne nepriznali, že jeho úmrtie je výsledok vakcíny.

A čo keď... čo keď naozaj žiadne úmrtie nie je výsledok vakcíny? Mali sme si nejaké vymyslieť, lebo čistá nula vyzerá príliš dokonalo?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

iOfca, toto je taozaj piate cez deviate.

Zapal srdcoveho svalu je nie az tak zriedkava komplikacia virusovych ochoreni (aj napriklad chripky). Vecsinou prejde sama, ak tak sa to lieci obycajnymi protizapalovymi liekmi. Ak by doktor poslal tvoju pribuznu domov po tom, bolo by to uplne v poriadku.

Zrazenina sa z mozgu do slepeho creva nema ako dostat. Si o tom nieco nastuduj. Bezne je to tak ze sa vytvori tromboza vo velkych zilach na nohach, a z nich sa dostane naspet do srdca a odtial kde kade. Ked upcha cievy v srdci/plucach/mozgu, tak je zle.

Jedine v com s tebou suhlasim je ze slovenske zdravotnictvo je v hroznom stave. Co sa pravdepodobne stalo je ze ziadny zapal srdcoveho svalu nebol, ale to bola chybna diagnoza, tie problemy boli pravdepodobne zrazenina v plucach alebo srdci. A na cievne nebola pravdepodobne poslana, lebo u nas sa caka na cievne vysetrenie pol roka ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Všetci ste očkovaní??? No chlape, nezávidím Ti ani trochu! Nechcel by som!!
Ale je to vaša voľba! Tak aj mňa nech nechajú žiť si tú svoju. Ja po doktoroch nechodím... Neozaj nechodím a určite nie so soplíkmi, alebo že na mňe uschlo pár kvapkami "mokré" tričko. Nemám problém si sadnúť alebo robiť aj v daždi a na sebe ho neskôr vysušiť. A? Nebuďme furt ako bábovky! Z 1 nanuku nikto angínu nedostane!
A naozaj neviem čo je FB alebo ten stupidný názov "antivaxer"
A áno mám 40 rokov znamienko na rameni aj niekoľko "armádnych" pichancov v ruke či nohe. Ale toto nemusím.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ach, ako môže byť niekto taký idiot.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ved vidis, ako nic :D
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Nezvrhol. On taky bol od zaciatku.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

lenže o zdravie tu nikdy nešlo trdielko...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

u covidu su peniaze vedlajsie.
vrchnym cielom je zabiy co najviac ludi a to stredno a dlhodobo.
peniaze a kontrola obyvatelstva su na druhom mieste.
na tretom su politicke mocenske chutky a transformacie spolocnosti.

primarne ide o zabitie co najvacsieho poctu obyvatelstva.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podľa mňa si to o kryptografické kľúče pre Covid preukazy vydávajúcich orgánoch úplne všetci antivaxeri priekazne možno nemyslia.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Už konečne zverejnili meno objaviteľa toho vírusu , čo dokázal že naozaj existuje ?
Odpovedať Známka: -4.4 Hodnotiť:
 

aha, ked ti nedám meno tak neexistuje,
keď sa o nom prestane písať tak zanikne, vsak?
teda stací len nepísať o rakovine, diabetes a zmiznu


Koronavírus bol prvýkrát izolovaný v roku 1937 z kuraťa. V roku 1965 bol vírus izolovaný z nosového výplachu dieťaťa, ktoré malo prejavy nachladnutia. Súčasne bol vírus úspešne prenesený na zdravých dobrovoľníkov, čím sa dokázala jeho škodlivosť.



Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

neveris?! si povedz jeho meno 3x beetlejuice beetlejuice beetlejuice!
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Rodina koronavirov je siroka, patri do neho aj SARS-CoV2, ale aj obycajna chripka. Takze koronavirus bol naozaj objaveny davno. Avsak problem je ten, ze doteraz nikto nema cistu vzorku tej sucasnej verzie, z ktorej tu teraz robia epidemiu akoby tu prisla dalsia morova rana. A to je inak super, ked vyvyjas vakcinu na nieco co nepoznas.

Inak, keby sa o tom covide tolko nepisalo, tak naozaj ani nikto nevie, ze tu nieco take existuje. Bralo by sa to ako obycajna chripka.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

To je tak, ked sa zopar filantropov a podobnych zbohatlych hajzlikov dohodne, ze spravime si kseftik. Hovienka ako mikas, krcmery odkazuju na nejaku skorumpovanu WHO (world health ojebs), trnavsky matopic je psychopat ktory za euro aj vlastnu mater uda, olano je parta pozberanych hajzlov, bigcorps dezinformuju, sorosovske platky pisu tendencne kokotiny a zuckerfuck si objednal nove kudrnky. Podobne scenare je vidno vo viacerych krajinach, miliony ludi umieraju. Riesenie je vsak trivialne genialne: ockovacia loteria :)
Odpovedať Známka: 0.5 Hodnotiť:
 

Zase ďalší inteligent, ktorý „vie“, že chrípka je koronavírus. Nie, nie je. Nádcha je koronavírus.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Zato tu už konečne máme tvoj alias, objaviteľa neexistencie objaviteľa :D To si musel študovať harvepínové leporelá celé týždne v škôlke života a smrti.
Odpovedať Známka: 3.6 Hodnotiť:
 

a pre vaxerov závisť
Odpovedať Známka: -1.8 Hodnotiť:
 

Podvadzat, vydierat, vytvarat natlak a diskriminovat je pre fasistov hrdinstvo.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ojeb si tu sprostu hlavu o klavesnicu. Mozno to zaberie.

Odpovedať Hodnotiť:
 

buzerovat,sikanovat antivaxerov je nemoralna podlost
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

vrazdit ludi neznamou latkou je hrdinstvo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A zajtra plna krcma Poliakov a Francuzov...
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

A co kotlebovci na to ze hitler je zaockovany?
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

To sa spytaj Matelka, on chcel mat olano ako nsdap.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Baron Kotleba si ťa pripraví bromexinovým klistírom.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nákaza sa zrejme šíri aj na odvrátenej strane Mesiaca na tamojšej základni a preto bolo potrebné vydať certifikát aj pre spomínaného pána.
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

ELEKTRONICKI PODPÍSANÍ ELEKTRONICKÍ DOKUMENT :D :D :D
Odpovedať Známka: -8.7 Hodnotiť:
 

Zrovna v konkrétnom prípade pôsobí implikovanie potenciálnej krádeže bez dôkazu, že niekto vie len kurva lepšie počítať, značnou nepodloženosťou priekazne viac ako panickou úzkosťou z odhalenia skutkového stavu spôsobovaná kvázipasívna agresivita, stavajúca sugesciou pozície obete na citovom vydieraní.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Ako sa rychlo dokaze zvrhnut demokracia na totalitu, vsak? Ponaucenie? Nikdy never cloveku, co sa oznacuje za liberala.
Odpovedať Známka: 0.6 Hodnotiť:
 

veru, máme totalitu, môžeme voľne podnikať, zakladať politické strany, cestovať do viac krajín ako mimo EU krajiny, kritizovať vládu, kritozovať prezidenta.

skús to v Rusku, Číne, Iráne, Kube, Venezuele. Do 7 minúť ťa berú.
Odpovedať Známka: -0.3 Hodnotiť:
 

A z toho co si napisal sa najes, obleces, budes mat strechu nad hlavou a aj deti budes moct bezpecne a spravne vychovat? ;)
Ked ludia zacitia, ze su ovce s holubym spravanim, pochopia, ze aktualny rezim je aj horsi ako iny, ktory nahradil.
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

Deckám v školách nemá reditel ako skontrolovať či sa naozaj testujú, Proste stačí čestné vyhlásenie o bezpríznakovosti a dosť. Prečo potom niekto šliape po učiteľoch? Ja osobne nejaké očkovanie považujem za osobnú obrovskú prehru v živote. Prehru zdravia a zdravého rozumu! A tiež mám roky na ramene značku...
Ale toto nie!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ale hovno, kritizuju iba dezolati, cestovat mozes iba tam kam ta pustia, hlavne v gastro sa teraz super podnika...
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Cestovať môžem kam chcem, najesť sa môžem kde chcem. O čom točíš?
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

No skus nieco z vymenovaneho a kolko slniecok sa zacne do teba navazat.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ja vzdy hovorim, nikdy never cloveku, co ma vyssi plat nez ty. Jednoduche, spolahlive, ucinne.
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

vola sa to komplex menejcennosti ;)
Odpovedať Známka: -3.7 Hodnotiť:
 

trafena hus vzdy zagaga
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

..nejak sa ten ekonomický, - globalizačný engine začína drhnút,
kus to začína v globále,v tej Civilization, škrípat..

symptómy jako napr.prázdne regály a obchodáky, v G.B., v USA,

njn, hehe, kdyby to nekdo priam aj predpovedal, povedal nekdy v minulosti, že v ~~2020++ budú aj na Západe, a v totej Eémériké, - takmer prázdne regále, obchody, a na tom slavnom *Západe - nikdo by mu neveril, plným právom,- ba by si to (takmer) nikdo nevedel ani jen PREDSTAVIT!..
(..a by ho hned brali, práve, vtedy právom, za takú "predpoved", - hned "k chocholouškovi".. )

..nvm.čo se to deje, čo se to stalo, -lebo žiadne VONKAJšie, objektívne důvody pre nejaké ..zádrhely, a poruchy nie sú, - ani Yellownstone nebuchlo, ani Slnko nemá, nemalo žiadne výraznejšie výkyvy, peaky, fluktuácie, píýkiy, paramatrů, a svojich hvězdných procesů..


Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

prazdne regaly s hajzliakom? to ta trapi? ved je ot uplne jednoduche, staci, ze do obchodu vtrhne banda vystrasenych hlupakov a mas vystarane. staci to upscalnut na okres, stat a je vymalovane. obycajne tupe stado sa z ludi stane. tam nepotrebujes nepriatela ani externeho ani vnutorneho, len si kazdy hra svoje a ludia reaguju. nie jednotlivci ale masa,cele stado.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Presne pises! Ziadne vonkajsie objektive dovody na prazdne regale v anglicku nie su! Lebo su to cisto VNUTORNE dovody, ktore si sami odhlasovali v referende o Brexite.

Viac ako polovica Britov (53%) sa domnieva, že brexit sa vyvija zle. Podla 32% "velmi zle", 21% si mysli, ze "celkom zle". Od juna vzrastol pocet ludi s negativnym postojom o 15 percent.

To viedlo k exodusu EU pracovnikov, co este posilnila pandemia. Od 07/2019 do 09/2020 odislo z Britanie az 1.3 miliona cudzincov.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Takze vsetci cakaju, kym privezu banany, restauracie nemaju kuracie maso, McDonalds nema milk-shaky a je aj malo plastovych skumaviek na odber krvi. V kaviarnach pouzivaju papierove pohare, lebo keramicke nema kto umyt. Spracovatelia masa dokonca vyzvali vladu, aby im dovolila najimať vaznov.

Ale maju co chceli - Britaniu pre Britov!
Pritom tovaru je dostatok. Stoji v plnych pristavoch a teraz uz aj na lodiach, ktore nemaju kam vylozit.
A cele to zacalo ako blby predvolebny slub, ktory mal odviat vietor casu. Toho sa chytil dalsi blb a zamlciavanim suvislosti vytvoril verejny tlak na konanie referenda.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Akože aj ty chceš zostať v EÚ?
Fúha, to je silné kafe!
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

hrdy slovak co do hrudi sa bije a povest o troch prútoch Svätopluka nepozna chce vystupit z EU, gratulujem
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

keď nechceš ostať v EU, tak sa odsťahuj ty chytrolín
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Nemusí sa sťahovať, stačí keď počká kým sa s teba stane prírastok v štatistike covid úmrtí. A keby to trvalo dlho vždy si môžeš hodiť skratku.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

To plati pre druhu stranu viac a skor.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Netrep nezmysly. Britania je celkom v pohode. Od brexitu konecne stupaju platy, je dostatok prace a aj byvanie je viac dostupne, dokonca v Londyne klesaju najmy. To, ze nie su ludia lebo niektori podnikatelia este nepochopili, ze za £10 na hodinu im uz nebude nikto teraz robit na kamione, tak to je docasny problem, kym tyto podnikatelia sa trochu uvedomia po tych stratach po neprevezeni tovaru.
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Áno. Akurát že všetko čo si napísal je úplná blbosť.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

1) Tak ako budu stupat platy, musia na druhej strane stupat ceny, lebo peniaze na tie platy nerastu na stromoch.

2) Ano, ak odide viac ako milion ludi z krajiny, byvanie je viac dostupne a dokonca aj najmy klesnu. Sekundarne efekty odchodu tych ludi vidime. Rozhodne by som to nenazval WIN-WIN situaciou.

3) Podnikatelia samozrejme pochopili, ze za par libier na hodinu im to nikto robit nebude. Problem nie je docasny a jeho riesenie bude trvat dlhsie, lebo kamionisti tiez nerastu na stromoch. Zase budu stupat ceny, lebo peniaze na tie platy nerastu na stromoch a brit si nevie ako cast slovakov odskocit nakupit do Rakuska / Polska / ...
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Poliaci sú majstri kšeftu,vedia zalepiť dieru na trhu.a presne aj tak.v tomto novom komunizme vždy budú mať navrch IT fajnšmekri.lebo tá cvarga čo profituje s it technologi a chce nás nejako ovladat a priekazne ani nevie kde končia káble jeho internetu,pokiaľ mu to niekto nepovie. Šak ja mu presmeruje DNS resolver.ved počkaj.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Tak, tak, dodam len cestarska sol a cyberpunk 2077.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Ako presne to funguje?
Ten falosny certifikat ked nacita nejaka eu appka, tak potvrdi ze je pravy? Tz ze sa nekontroluje online s nejakym celoeuropskym zoznamom, ale len ci sedia kluce?
Teda aspon z toho co je v clanku mi pride ze ten falosny preukaz sa nedostane do systemu a teda vie fungovat len nejako offline.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ten QR kod je nejaky zasifrovany balast, a oni maju na to nejaky desifrator ktory to vie zobrazit ako plain text v ktorom su tvoje osobne data. Ci to maju okrem toho aj v nejakej databaze a zaroven to porovnavaju to neviem. Ale je to mozne, lebo nejaky Slovak co sfalsoval covid pass tak na neho prisli tak ze nebol na zozname vakcinovanych ci co.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Stále platí, že najjednoduchšie je dohodnúť sa s lekárom, aby všetko spravil ako pri skutočnej vakcinácii, akurát aby ti ju fyzicky nepichol. A kryptografické kľúče si môžu nechať.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

U nás vo firme maródia len tí zaočkovaní a mnohí z nich majú, mali aj pomerne zlý priebeh ochorenia. A poznám zopár ľudí, po očkovaní majú furt nejaké zdravotné trable a to poznám osobne pani, ktorá nebývaka chorá - proste turistika, pohodička, ale asi ju "premohla" doba, že však zaočkujem sa a ... celé zle. A načo pýtam sa? Odvtedy sa dobre necíti, doslova nikam nechodí, akurát tak po doktoroch...
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ten bol dobrý. Daj ešte jeden
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

Jasne a Maniak si rakovinu lieci kyslou kapustou.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Si sedíte všetci na vajciach??? Čomu zabránila vagcína? Podľa mňa úplne ničomu!
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

Aha trafený maniak sa ozval.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Kamilko, a ty co fajcis? Aj mne posun :)
Odpovedať Známka: 1.6 Hodnotiť:
 

Je to život, nič iné.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

U nás vo firme... osobne poznám... Iste rumíku!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A? Co je na tom?
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

QR kod nie je zasifrovany, format je open source, da sa pozriet https://dopice.sk/qbm https://dopice.sk/qbl. Data su podpisane privatnym klucom. Apka kontroluje, ci su udaje prave pomocou verejneho kluca.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Este keby to tvoje dopice nehadzalo 403
Odpovedať Hodnotiť:
 

dopice funguje iba zo slovneska
Odpovedať Hodnotiť:
 

Satoshi Nakamoto, si to ty?
Odpovedať Hodnotiť:
 

By ma zaujmalo preco. Ak je to pravda, robi ho to dost nepouzitelnym.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Digitálny podpis (pravosť certifikátu) sa vždy overuje offline. Napríklad SSL certifikát na webstránkach sa tiež overuje bez toho, aby sa browser musel niekam pripájať. To je normálna vlastnosť v PKI. Stačí mať public certifikát certifikačnej autority nainštalovaný v browseri / aplikácii.

(poznámka pre prípadných rypákov - viem o OCSP a CRL, takže to "nepripájanie" browsera nie je tak úplne pravda, ale nebudem si kaziť príbeh takouto drobnosťou)
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Tutok je pekna hovadina:
https://korona.gov.sk/ najcastejsie-otazky/testovanie/oznamenie-vysledku/

"...K výsledku testu teda pristupujeme tak, že pokiaľ je negatívny, ochorenie COVID-19 nie je aktuálne potvrdené ani vylúčené. Negatívny test nie je dôkazom, že vírus nevylučujeme a nenakazíme okolie!"
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ale vidis, treba este doplnit ze tento nezmysel vsetci zaplatime a nase gastro prevadzky nechame skrachovat, celu ekonomiku posleme do hajzlu. Vely RESET, nebudes nic vlastnit a budes stastny = vygumovany ?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

https://www.youtube.com/ watch?v=_hAtZLZ7rWQ

Come to Los Angeles! The sun shines bright, the beaches are wide and inviting, and the orange groves stretch as far as the eye can see. There are jobs aplenty, and land is cheap. Every working man can have his own house, and inside every house, a happy all-American family. You can have all this! And who knows? You could even be discovered ... become a movie star! Or at least see one. Life is good in Los Angeles ... it's paradise on Earth.

*laughs*

That's what they tell ya, anyway. Because they're selling an image. They're selling it through movies, radio, and television. In the hit show "Badge of Honor," the L.A. cops walk on water as they keep the city clean of crooks. Yep, you'd think this place was the Garden of Eden!

Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

https://www.idnes.cz/ bydleni/na-navsteve/ cesi-stehovani-kalifornie-florida -dum-pine-mountain-club-matejovsky. A210331_213754_dum_osobnosti_rez

https://www.idnes.cz/ zpravy/zahranicni/ kalifornie-sucho-pozary-sucho- ceny-nemovitosti-klimaticka-krize -usa-exodus. A201207_142742_zahranicni_aha

All the things he says about L.A. being a false paradise, imagine that on steroids in the present day and it makes the problems he was complaining about in the 1950s seem like first world problems compared to how messed up the place is now and how it practically resembles a Third World city today with the rich and poor greatly separated and the middle class practically dead and everything he says about it then is even more so in our present.

T Price
2 weeks ago
I was thinking the same thing. The L.A. represented in this opening is made to seem like a downer but compared to today's L.A. it truly appears to be a paradise.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

..nj, to vám, vysoko-preplateným (ajž smiešne, neskutočne vysokými BA-platmi..), nerd-ITckárom, už v tých pseudo-humanist., brusell- soroš-korporáciách, a negro-sluníčkárskej, islamo-NEGRO -soroš-BA, a muslimo-negro-Brne, .. -

.. - neukážu, (zámerne)

..a nepovedia, skutočný stav..


..tak ja vám to prezradím - za všetok vyššie spomínnaí stav, můžu tíe premnožené, agresívne,
premnožené..

negro-negro-NEGRO -islámi.. čmoudi, muslimskí, aj arabskí..
aj indickí

..eh, beztak sú to všetjko jen cigáni, - či negri, či arabi, či indovia, - všetko sú to cigkáni
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

nečum na obrazovku a radšej pozoruj hrebeň nad kotlinkou kde bývaš, aby k vám nezačali pritekať tie hordy černochov a arabov a ITčkarov, aby zabrali vaše chalupy, zasolili zemiakové políčka, otrávili studne a oplodnili vaše kozy.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Ako tak tohoto hochjebka sledujem dlhsiu dobu, mam obavy o jeho psychicke zdravie. Ale, vie si to vyventilovat pisanim v diskusii o IT, mozno mu napadne si to niekedy po sebe citat a uvedomi si, ako kvalitne mu jebe.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Konečne
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

odkedy sa prislo na to ze anti-covid vakciny nechrania (takmer) pred nakazou a sirenim su cele covid pasy uplne naprd !

Ano bol to nastroj ako "donutit" ludi sa ockovat ale nielen ze nefunguje ako ochrana pred nakazou (kedze vakcina nechrani pred sirenim), ale nefunguje ani ako nastroj na donutenie ockovania - zrusit a neotravovat s tym

Kedze som ockovany je mi totalne jedno ci ludia okolo mna su alebo nie su ockovani ... nech aj nie su ich vec.


Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Prosim ta bez niekam s tym zdravym rozumom.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Ma pravdu. Ty uz si zmagoreny vakcinou z teleshoppingu. Keby si najali Horsta Fuchsa, isiel by som do toho. Inak nie.
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Vsak jasne ze ma pravdu. Ja som to myslel ironicky lol.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

dal som + a hodnotenie z nuly na -3.3??? medzik :D
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Vážený, keďže Vláda je technicky korporácia a ja s ňou nemám žiadny kontrakt nikde není napísané že s ňou musím spolupracovať. Zadarmo to predsa nebude, že áno...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

No najlepsie je sa dohodnut s lekarom, aby vakcinu neaplikoval, ale potvrdenie o ockovani by vystavil. Lenze, na Slovensku je tolko udavacov a bonzakov, ze sa takyto postup neda s lekarom ani predebatovat.

Vakcina moze mat este nezname ucinky, ktore sa mozu objavit az po rokoch. Imunitny system je velmi zlozity system zlozeny z buniek, receptorov a signalnych latok, ze zasahy vakcinou mozu mat zasadny vplyv na jeho porusenie.

V sucasnosti nie je mozne jednoznacne dokazat, ci neziaduci ucinok suvisi s vakcinou. Tymto sposobom sa umelo vytvoril dokaz o bezpecnosti vakcin proti kovidu.
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Zato dokaz o nebezpecnosti covidu uz mame. Vyber si z dvoch zlych veci.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Dokaz o nebezpecnosti kovidu mame, suhlas. Preto by to rozhodnutie malo byt na kazdom jednotlivcovi, ktoru moznost si zvoli. Firmy vyvinuli latku, o ktorej tvrdia, ze je dostatocne bezpecna a znizuje riziko - tak, kto tomu doveruje, nech sa da zaockovat. A tomu, kto si mysli, ze to jeho imunitny system zvladne, nech nikto do nicoho nenuti. Ja som mal kovid vybaveny aj bez ockovania za 2 dni, manzelka za 3 dni, deti boli mali len trocha sopel. Pre mna a moju rodinu naozaj nevidim dovod, aby som do seba aplikoval latku, ktora moze mat z mojho pohladu viac rizik ako samotne ochorenie. Navyse, ked existuju lieky, ktore sa daju efektivne pouzit.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

je tu vacsina ludi z IT sektoru, ja som zo sektoru zdravotnictva a farmacie - a napriek tomu si myslim, ze plosne ockovanie, ako sa to teraz v Europe deje, je uplna tragedia. Kovid je zavazne ochorenie, ale to boli aj ine respiracne virusove ochorenia v minulosti, mozno este zavaznejsie. Napriklad taky rok 2015, vtedy zomrelo celkovo viac ludi, ako v roku 2020. Vtedy som mal aj ja chripku, ktora ma totalne zlozila na 5 dni. Kovid som mal teraz v septembri, vo stvrtok som sa citil trochu blbo a menej som citil vone, tak som zacal liecbu, v piatok som robil z domu, a v sobotu som bol uz uplne OK, takze som ani o vikend neprisiel :)

Co tym chcem povedat? Ze ten cely cirkus okolo kovidu a ockovania musi mat iny dovod, ako medicinsky.
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

napriklad vo Svajciarsku, kde teraz zijem, ak ma dieta priznaky resp. ochorenia, tak zostane ten ziak doma a trieda pokracuje dalej vo vyucovani, o celej skole ani nehovoriac.

co sa tyka kovid pasov, aj tu su snahy federalnej vlady pritvrdit, ale koncom novembra je k tomu referendum, a ludia sa mozu rozhodnut, ci chcu silnejsie opatrenia proti kovidu, alebo nie.

preco nemame tuto moznost na Slovensku? preco sa nemozu obcania sami rozhodnut?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

este poslednu vec a idem uz robit. pracujem s klinickymi studiami od roku 2003 a statistika je velmi flexibilna, co sa tyka interpretacie.

napriklad, ak firma povie, ze vakcina ma 95% ucinnost, v skutocnosti to znamena, ze rozdiel oproti neockovanym, je iba 5%.

a kvoli tymto 5% sa mam vystavit riziku, ktore ani este netusime, ake velke bude? za mna rozhodne nie.

happy friday :)
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Tych 5% si ešte aj prestrelil. Celková absolútna účinnosť vakcíny je niekde okolo 1%.

BTW, akú liečbu si nasadil v tvojom prípade?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

moja liecba: isoprinosine 500mg 3x2, vit D 5000 IU, vit C 6000mg, aspirin 100mg.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ak ty si zdravotnik zo svajciarska tak ja som jadrovy vedec z dubna. Odporucam ti zopakovat si na zakladnej skole percenta a neviem kde sa ucila pravdepodobnost. Mozno tiez zakladna skola.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

MackoPu1: Mne je jedno, co si myslis. pozri sa na to tak, mam diplom z mediciny, tak som sa nezlakol respiracneho ochorenia a normalne som to liecil tak, ako som uznal za vhodne (z titulu mojej kvalifikacie) a ocividne bol postup uspesny.

Taktiez som nebol pocas korony zalezeny ako 50% vseobecnych lekarov, ktori akoze "liecili na dialku". Ja som bol v terene, aj ked bolo pozitivnych v CR 13 tisic denne.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

MackoPu1: este k tym percentam - neviem, aku mas Ty kvalifikaciu, ze to vies vsetko takto krasne zhodnotit, a vies sa vyjadrit ku kazdemu problemu, ktory sa tu v diskusii popisuje. Ja robim v klinickom vyskume od roku 2004, takze nieco o tych percentach viem. ucinnost vakciny sa vyhodnocuje velmi tazko, a ak by sa to malo robit poriadne a cisto vedecky, bolo by to uplne neeticke.

Ucinnost vakcin proti kovidu bola overena sposobom, ako ked bola kedysi reklama: 9 z 10 zubnych lekarov odporuca... A bezpecnost bola overena sposobom, ze neziaduce ucinky sa sledovali 1 (jeden) MESIAC! Protim, poruchy, ktore sa mozu rozvinut vplyvom ockovania sa mozu pozorovat kludne za rok, alebo aj 10 rokov.

Ale to je teraz v celej EU, preto sme odisli do Svajciarska, ktore je aspon ciastocne chranene od tohto EU cirkusu ohladne kovidu. aspon sa tu ludia mozu slobodne vyjadrit v referende, kdezto v SR poslalo 5 typkov z ustavneho sudu do hajzlu 600 tisic podpisov obcanov. Ty si OK s tym, co sa deje na Slovensku?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

vakcina ma 95% ucinnost, v skutocnosti to znamena, ze rozdiel oproti neockovanym, je iba 5%.

Toto znamena ze o statistike vies velke gulove takze o klinickom vyskume kde je statistika zaklad nemozes ani snivat. Odporucam ti skor kurz kritickeho myslenia.
Na slovensku treba stopnut mafiu, neschopnych luzrov nieco tvorit, len co vedia odrbavat. 20 pct najschopnejsich studuje vonku a nema dovod sa vratit. To je buducnost slovenska...

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Clovece taketo dristy som uz davno necital. Ak ty mas vystudovanu medicinu, tak akurat na slovenskej turboskole ...

Ucinnost vakcin sa testuje jednoducho, v 3. faze klinickych studii: zoberies par desiatok tisic dobrovolnikov, nahodne rozdelis na 2 casti. Jedna dostane placebo, druha ozajstnu vakcinu. Potom dlhodobo sledujes tych co skoncia v nemocnici (prip. aspon s priznakmi), a porovnas kolko z nich je ockovanych, a kolko je z kontrolnej skupiny. Ten pomer 95% znamena, ze 20 krat viac ludi s placebom skoncilo v nemocnici.

Teda priblizne tak ako to vidime dnes na statistikach zo slovenskych nemocnic, akurat tam je to zasumene rozdielnym spravanim ludi co sa dali ockovat a antivaxerov.

Teda ziadne 9 z 10 lekarov odporuca, ale solidna veda. Co by si vedel keby si si dal aspon tu namahu a precital jedinu studiu o ucinnosti vakcin vo vedeckom casopise.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ACYLPYRIN je bežne len 500 mg. Načo D? Nemáš tento rok dosť pohybu a slnka?? A vitamín C užívať ako umelý? Nemáš dosť svojho ovocia zo záhrady, alebo nechemizovaného od babky na dedine??
Porblém je že ACYLPIRÍN ľudia ani nepoznajú a ani ho nevedia správne "zjesť"
Ale keď už, skús orig. ASPIRIN.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Pardón, to je pre tých čo sa vzadu bavia a nedávajú pozor. Je rozdielik medzi ACYLPYRIN a ASPIRIN.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

A ano, raz som použil za celú "koronu" ten nejaký "sajrajt" na ruky. Ale odvtedy už nikdy. Prečo? Čo som už načisto chuj?
Idem do obchodu či autobusu s naozaj čistými rukami, alebo s narobenými zo záhrady a nič nechytám, neoblizujem, nebozkávam sa so šoférom ani s predavčkou, nerozprávam sa s ľudmi v stiesnených priestoroch a nenakúkam im do huby na plomby.

Známej aj dokorka po necelom roku dosť výrazne povedala, aby si to na paprče nedávala, toľko má z toho bordelu v tele.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Dezinfekcia z liehu na ruky ti vadi, ale liter vodky za vecer to je v poradecku. Daj este nieco podobne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ASPIRIN 100mg (lebo nizsia davka ma menej neziaducich ucinkov) a dostatocny antikoagulacny efekt, lebo S-protein z virusu SARS-CoV-2 ma koagulacny efekt na cervene krvinky. Vit C a D doplnam uz vela rokov (tato kombinacia je super ako prevencia kardiovaskularnych a onkologickych ochoreni) a takmer cele leto stravime v letnom dome v Chorvatsku, takze vit D mame dost.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Na stránke korona.gov.sk v sekcii informacie-k-prihlasovaniu-sa-na-ockovanie/ je v dokumentoch pre 3. dávku odkaz na dokumenty, kde je príbalový leták pre dané vakcíny aj s nežiadúcimi účinkami a je to veľmi zaujímavé čítanie, ale vyhodnotiť by to mal lekár, ktorý by mal robiť aj prevenciu pred očkovaním a po ňom a vyhodnotiť riziká za/proti pre danú osobu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Myslíš fosfocholín, ALC-0315 a pod.?
Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz je lahke byt hrdinom, lahko som prekonal a nepotrebujem vakciny. ale co na to maju povedat ti co nemali tolko stastia?
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár