| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
8.9.2006 12:38
za tyx par rokov ked sa rozhodnem pre vistu by to uz nemal byt problem. :p zatial XP
|
| |
tatar
Od: tatar
|
Pridané:
8.9.2006 12:40
M$ bill a tie ich otvorene listy ;DDD
|
| |
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
8.9.2006 13:03
muhehe celkom dobre pobavenie takto naobed :D
|
| |
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
8.9.2006 13:26
Ved je to uplne jasne, EU chce peniaze a nic ine ... ich tak zaujima ze ci vo windowse je media player alebo nie ... seru na neho, oni sa na microsofte nahrabu ... samozrejme ze im tam nebudu hovorit ze co maju robit a co nie, oni im potom naparia paradne pokuty ...
|
| |
xes
Od: xes
|
Pridané:
8.9.2006 13:41
EU sa nahrabe na Mrkvosofte a Mrkvosoft si to vynahradi na cenach... a kto na to doplati? Clovek co si bude chciet legalne kupit Vistu. Ja im nedam ani haliera.
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
8.9.2006 13:48
Mna to napr. se**. Preco okrem WMP neposkytnu v instalacke aj nejake free prehravace alebo kodeky a podobne. Ja schvalujem co EU roby. Ked maju vela love tak nech platia. Vsak maju z coho.
Ospravedlnujem sa za gramatiku.
|
| |
XPP
Od: XPP
|
Pridané:
8.9.2006 14:05
Mas jednoznacnu pravdu. Tiez schvalujem to, co robi v tom pripade EU a kto to nepochopil je mi ho luto. A to, ze kolko stoji SW (trebars i XP) vobec nie je zalezitost EU. Este stastie, ze sme uz tiez v Europe a ze sa ma - teda aj nas, kto zastat...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.9.2006 17:19
pravda, EU robi dobre a ty co s tym nesuhlasja, tak to su povecsinou tie lamy pouzivajuce IE :D
okrem toho EU tie penjaze vraza do ludi, teda aj do nas... nevjem ky debo si moze mysljet ze tych par predsedov EU si tie miliony rozdelia...
|
| |
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
9.9.2006 22:54
Nechapem ako mozes porovnavat nazory ludi s tym co pouzivaju ... Pozri sa, ja si nemyslim ze som nejaka lama ale v praci pouzivam IE, momentalne aj doma pouzivam IE7 lebo sa bavkam s vistou ... znamena to ze som lama?? Nemyslim si :)
A som osobne proti tomu co momentalne robi EU. Dobre, Microsoft porusil nejake zakony, dostali pokutu, zaplatili ju (mozno :)) a teraz je viacmenej klud. No teraz sa Microsoft pokusa dopredu pripravit verzie svojho noveho OS-ka tak, aby sa to uz neopakovalo, teda aby nemusel platit pokuty ... a pozri sa na EU co robi, serie na Microsoft, resp. dufa, ze cim viac porusi zakony (btw ich stupidne zakony), aby sa potom nahrabali ...
To ze tie peniaze pojdu v konecnom dosledku pre nas, to je ciastocne aj pravda, ale takymto sposobom to je podla mna dost odveci ...
|
| |
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
10.9.2006 11:11
NEBER SI TO OSOBNE ALE MUSIM REAGOVAT:
-Nechapem ako mozes porovnavat nazory ludi s tym co pouzivaju ...
-Moze, uplne jednoducho a ucinne, pozri sa na seba, pouzivas IE, IE7 a zastavas sa Microsoftu (co by sa sice dalo vysvetlit aj tak, ze si nepochopil o com to je, ale toto je nazornejsie)
----------------------------------------------------------
-Pozri sa, ja si nemyslim ze som nejaka lama ale v praci pouzivam IE, momentalne aj doma pouzivam IE7 lebo sa bavkam s vistou ... znamena to ze som lama??
-ANO, jednoznacne!!!
----------------------------------------------------------
-Nemyslim si :)
-Bohuzial X-D
----------------------------------------------------------
-Dobre, Microsoft porusil nejake zakony, dostali pokutu, zaplatili ju (mozno :)) a teraz je viacmenej klud.
-Tato veta nema v kontexte vyznam, aj ked na zaciatku to vyzeralo nadejne. Skusim odpovedat aspon na ten: Microsoft definitivne porusil zakony, daval si nacas s napravou, preto dostal dalsie pokuty
----------------------------------------------------------
-No teraz sa Microsoft pokusa dopredu pripravit verzie svojho noveho OS-ka tak, aby sa to uz neopakovalo, teda aby nemusel platit pokuty
-Samozrejme, ze na trh by sa nemali ani dostat produkty porusujuce akykolvek zakon
----------------------------------------------------------
-a pozri sa na EU co robi, serie na Microsoft, resp. dufa, ze cim viac porusi zakony (btw ich stupidne zakony), aby sa potom nahrabali
-Myslim ze ktomuto si dospel po precitani vety z clanku: "Spoločnosť vo včerajšom otvorenom liste kritizovala Európsku úniu za nejasné nariadenia a nespoluprácu ohľadom prípadného zneužívania monopolného postavenia Vistou."
Tato veta je cira vyhovorka Microsoftu, aby ludi bez rozhladu presvedcili ake su Europske zakony zle a tie ich Americke vzorove, ako EU brzdi ich novy super extra produkt, aby mali chudaci Europania ako posledni moznost pri kupy.
Taktiez tym zakryvaju neschopnost ich hordy programatorov vydat na svet OS bez toho co tam nema byt, tak aby fungoval
----------------------------------------------------------
Dalej to uz nema vyznam rozoberat, sam vies ze je to sprostost. Dakujem za pozornost a prosim ospravedlnit nadbytok mojho volneho casu, ako iste uznate, zbytocne rozflakaneho pisanim tohto prispevku. ;-)
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
10.9.2006 12:46
Zaujimave, podla prispevkov som ta povazoval za inteligentneho cloveka, je vidno ze som sa mylil. Ked niekoho povazujes za lamu len preto, ze nepouziva tvoju hracku, tak ... no comment. Ked niekto pouziva iny soft len preto, ze mu to niekto povedal, tak je to obycajna ovca, tzv. USA styl. Ja tiez pouzivam IE7, nemam ziadny AV ani updaty od SP2, len firewall a mozem ist na akukolvek stranku bez obav.
Nezapajam sa do takychto diskusi, lebo aj tak nemaju vplyv na udalosti ohladom EU vs MS. Kazdy ma pravdu, MS aj EU su len spolocnosti ktorych hlavnym cielom su peniaze a to hovori za vsetko, nech uz pouziju akekolvek vyhovorky.
|
| |
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
10.9.2006 12:54
nevadi, nebolo to myslene celkmo vazne, je nedela tak som sa trocha odreaguval, ale inak s tym IE.... no comment
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
10.9.2006 13:01
Ok, tak potom sry. Niekedy mam problem sa ovladnut, hlavne ked je flame war o prehliadacoch a IE sa tam spomina len ako 666. ;)
|
| |
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
10.9.2006 16:23
chapem, sam som to prehnal ;)
|
| |
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
10.9.2006 19:09
Som rad ze si to priznal, aspon si mi usetril trocha casu :) A este co sa tyka prehliadaca, jedneho casu som vylucne pouzival IE6 so vsetkymi aktualizaciami ... ziaden firewall, ziaden antivir, ziaden live scan anti-spyware, raz za cas som skontroloval kompa pomocou ad-aware a nejakeho online virus scanu ... a to bolo vsetko ... a cuduj sa svete, ziaden virus, sem tam nejaky spyware (ktory sa k tebe dostane pri hociktorom prehliadaci) a preco? lebo som nechodil na ziadne stupidne porno, warez, keygen/serial/crack stranky a im podobne ... Len tolko som chcel ...
|
| |
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
11.9.2006 20:30
Ja som to myslel takto: prehnal som to pretoze som zbytocne odpovedal na prispevky ludi, ktori su mi ukradnuti a aj to ake prehliadace pouzivaju, nabuduce uz na taketo dementnosti nebudem radsej odpovedat. Dakujem.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.9.2006 14:21
tymi lamami pouzivajucimi IE som to myslel obrazne... a tu ani tak neide o to co robi EU alebo MS, ale skor o to co nerobia, tak napr. EU by si malo prezriet zakony a dat ich do poriadku a MS by malo dat volny priebeh konkurencii - nemyslim ine OS, ale proste umoznit konkurencii vytvarat plnohodnotny a kvalitny software ktory moze vyuzivat aj vyhody samotneho OS, lenze to oni nechcu, lebo chcu aby vsetci pouzivali ich produkty poskytovane spolu s OS a teda WMP, IE etc...
|
| |
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
10.9.2006 19:13
Suhlasim s tebou, s tym ze MS nechce, aby ludia pouzivali ich soft(WMP, IE) s tebou taktiez suhlasim (ved ktora firma by to nechcela???)... ale aj tak to nikomu nebrani pouzivat lubovolny iny soft, ktory (ci uz je plateny alebo free) uspokoji daneho uzivatela ...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.9.2006 23:17
lenze MS niekedy brani inym programatorom (resp. im stazuje) moznost vytvorit plnohodnotny soft fungujuci na ich OS a vyuzivajuci vyhody ich OS... niekde to bolo v nejakom clanku rozoberane, nepamatam uz presne ako to MS robi ale robi to... okrem toho, MS chce dostat zaplatene aj za IE, WMP a iny soft poskytovany spolu s OS, lebo aj na jeho vyvoj vynalozil nemale prostriedky, ale tu uz uzivatel nema moznost zakupit si OS pri ktorom by neplatil aj za pribaleny software, ktory nechce... je to ako keby si v obchode chcel kupit chleba a ci chces alebo nie, musis kupit aj maslo...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.9.2006 23:28
lenze MS niekedy brani inym programatorom (resp. im stazuje) moznost vytvorit plnohodnotny soft fungujuci na ich OS a vyuzivajuci vyhody ich OS... niekde to bolo v nejakom clanku rozoberane, nepamatam uz presne ako to MS robi ale robi to... okrem toho, MS chce dostat zaplatene aj za IE, WMP a iny soft poskytovany spolu s OS, lebo aj na jeho vyvoj vynalozil nemale prostriedky, ale tu uz uzivatel nema moznost zakupit si OS pri ktorom by neplatil aj za pribaleny software, ktory nechce... je to ako keby si v obchode chcel kupit chleba a ci chces alebo nie, musis kupit aj maslo...
|
| |
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
8.9.2006 16:28
A preco by mali davam priestor svojej konkurencii? Ak sa ti nepaci stiahni si iny prehravac. "Ked maju vela love tak nech platia"-toto je veta socky a volica fica. Katastrofa.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.9.2006 17:19
preto by mali davat priestor konkurencii, lebo ak vyhubia konkurenciu (co MS chce) tak si nebudes mat moznost stjahnut iny prehravac...
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
8.9.2006 17:40
Free prehravace si budes moct stiahnut aj ked vyhubia konkurenciu ...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
9.9.2006 1:00
a naco ti bude free prehliadac ktory bud nema plno funkcii, alebo dokonca vobec nepodporuje XPcko??? Takto monopolizuje MS, ze vyraduje moznost konkurencie...
|
| |
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
8.9.2006 17:41
To je pekna blbost co hovoris. Konkurencia sa ma snazit a ma mat lepsi marketing, to ze su neschopni nie je vina MS. A myslim si, ze konkurencia WMP je poriadne silna a n ikto ho pomaly nepouziva. Ja som MS positive a tiez mam cele WMP na haku. Linux existuje ako dlho a firmam sa dari. A to, ze nemaju take ziski je ich problem nemaju to rozdavat zadarmo.
Navyse kazda firma sa snazi vyhubit konkurenciu a mat velke ziski, o to totiz v podnikani ide. To co robi EK je na zvracanie. Navyse odpovedz co pomohlo konkurencii, ze su tri verzie XP(bez WMP, IE)? Nic, aj tak sa tie dve nepredavali.EK ide cisto o prachy.
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
8.9.2006 20:20
No ja keby som si mohol vybrat tak by som si vybral XP bez IE a WMP, bohuzial dostal som k notebooku 2 instalacne CD ktore okrem win nainstaluju aj vselijake kreposti navyse napr. norton internet security na 30 dni. Tak asi taky vyber ma clovek aj po nariadeniach EU. Alebo si ty dakde videl WIN bez IE alebo WMP aspon Retail ked uz nie OEM, nehovoriac o verziach dodavanych k notebookom a znackovym PC ktore bez OS nekupis? Ludia nemaju na vyber, v tom je hacik.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
9.9.2006 1:02
presne... bud ber cele vsetko komplet alebo sa poser... to je politika MS a v podstate kazdej monopolizacnej spolocnosti...
|
| |
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
9.9.2006 10:14
No ja osobne som veeeelmi prekvapeny novym wmp co je vo viste ... som si to nahodil a nechcem pouzivat nic ine :))) Doteraz som bol krutym odporcom wmp a som ho nechcel ani vidiet a hned po instale xp-ciek som ho disablol aby som ho uz viac nevidel, ale tento sa mi naozaj velmi paci a vyzera to tak ze ho budem aj pouzivat ...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
9.9.2006 16:02
ale co my co novy WMP nechceme trebars? pre nas Win bez WMP o par halierov lacnejsi nebude??? nie... a vies preco? neuveris, ale je to tym ze MS monopolizuje
|
| |
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
9.9.2006 23:01
No ved ale nikto absolutne ta nenuti wmp pouzivat ... a o tom, ze si kupis vistu silne pochybujem :) (nic v zlom, ale je to na slovensku proste tak :) a vycitil som to aj z niektorych tvojich prispevkov, ak sa mylim, tak sry), takze ked to budes piratit ti moze byt cena visty uplne ukradnuta, akurat si mozes zanadavat ake to je drahe ... A ked to hoc aj upiratis, tak si wmp jednoducho disablujes alebo pomocou utility ako napr. nlite ani vobec nenainstalujes a mas po probleme ... a budes pouzivat prave ten soft, ktory tebe najviac vyhovuje (takto som to doteraz robil a vobec som s wmp nemal problem) ... takze tak to vidim ja ...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.9.2006 14:23
tu nejde o to ci ja piratim alebo nie, tu ide o princip. Ja si vistu ani nekupim ani neupiratim, z rozlicnych dovodov (nie vsetky su priamo proti MS zamerane), tu ide o tych ktori si chcu Vistu kupit. MS vlozilo nemale prostriedky do vyvoja IE, WMP a pod. a chce tie peniaze spat, co sa odzrkadli na cene Visty, ale ak niekto nechce a nebude tieto produkty pouzivat, nevidim dovod preco by mal za nich platit pri kupe Visty...
|
| |
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
10.9.2006 18:16
Pozri sa to o com hovoris je balik sluzieb. To iste mas v banke, ked si zakladas ucet. Tak isto musis zaplatit aj za nieco za co nepouzivas. Alebo aj do auta, ked si kupis nejaky MM paket, tak musis zaplatit peniaze za neico co ani nepouzijes(vyssie triedy).Nesuvisiace priklade, ale v principe je to to iste. Microsoft predsa ponuka od minuleho roka OS bez IE a bez WMP. To, ze tieto systemi nie su na SVK trhu nie je ich problem. Navyse objednat SW si mozes aj cez net. Takze to su vyhovorky.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.9.2006 23:24
Ak pridem do banky tak mi ponuknu minimalne 5 roznych balikov uctov a v pripade ze mi ziaden nevyhovuje, ak je to dobra banka, tak sa da dohovorit aj na individualnom rieseni... okrem toho banka ma potom dalsie doplnkove volitelne sluzby, za ktore si mozes priplatit, takze banku k Winu neprirovnavaj...
a aby sme to cele zakoncili, lebo vidno ze malokto tusi o co vlastne ide v tom spore EU vs MS tak tu je maly vynatok z clanku na zive.cz
"Mezi veřejností kolují nejasnosti, co že vlastně měl Microsoft udělat a proč Evropská komise usoudila, že to neudělal. Požadavek EK se skládal ze dvou základních částí. MS měl za prvé poskytnout „kompletní a přesnou dokumentaci rozhraní, která by umožnila plnou spolupráci mezi servery s jiným operačním systémem, než Windows, a servery a pracovními stanicemi tímto systémem vybavenými“. Druhou část požadavků tvořila povinnost zpřístupnit tyto informace za přijatelných podmínek."
|
| |
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
8.9.2006 15:05
cim neskor tym lepsie, nikdy - najlepsie
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.9.2006 17:20
MS - cim dalej tym lepsje... a cim blizsje tym horsje :D
|
| |
Nemam_rad_Windows
Od: Nemam_rad_Windows
|
Pridané:
8.9.2006 15:07
Ja by som bol len zvedavy, co by spravili vsetci papalasi v Europskej unii, keby Microsoft jednoducho povedal - "Nechces? Nechaj tak!" a zakazal oficialne licencovanie Windowsov v celej Europskej unii. Ako sukromna firma si to moze dovolit kedykolvek urobit. Prisla by sice o dost velku cast zisku, avsak ako spolocnost by sa iste nepolozila. Alebo este lepsie - keby zakazala oficialne licencie pre firemne pouzivanie a potom by poslala do firiem kontroly. To by bolo pokut a nadavok na "blbych uradnikov", ktory riesia take veci, co 99,99% beznych uzivatelov vobec nezaujima.
|
| |
fiskin
Od: fiskin
|
Pridané:
8.9.2006 15:53
to by si videl tie fukoty, akym by sa linux vypracoval. Firmy by uz konecne zacali tvorit i nejake komercne prográmky.
|
| |
mark
Od: mark
|
Pridané:
8.9.2006 16:18
cim skor pojde win do ... tym lepsie
|
| |
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
8.9.2006 16:34
Jasne preco nie. Ja by som to na spravnej rade MS navrhol. Aj tak maju najvacsie zisky z OFFICE balikov takze o vela by neprisli. A my zvysni by sme pouzivali legalne WIN XP.
|
| |
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
8.9.2006 16:34
Jasne preco nie. Ja by som to na spravnej rade MS navrhol. Aj tak maju najvacsie zisky z OFFICE balikov takze o vela by neprisli. A my zvysni by sme pouzivali legalne WIN XP.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
8.9.2006 17:29
stalo by sa toto:
Firmy by boli nutene prejst k alternativam - Unix, Linux atd... Predpokladajme ze vacsina by presla na linux, pouzivali by OpenOffice a na internete by sa casto vymienali dokumenty tychto formatov... Ludia z inych krajin (kde maju licencovane Win) budu mat problem tieto dokumenty otvorit lebo MS este teraz brzdi vyvoj univerzalneho formatu... tak by aj tam zacali uvazovat o lacnej alternative a MS by siel dpc... kiezby
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
8.9.2006 17:43
alebo by si prenajimali pocitace z krajin mimo EU a tym padom by vo firme v EU mohli Windows pouzivat legalne, kedze by takto Windows bol licencovany v tretej krajine, ktora legislative EU nepodlieha ;) ...
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
8.9.2006 22:42
Ukrajinci a Rusi by konecne mali poriadny buzines :)
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
9.9.2006 1:04
Yo a firmy by zase znizovaly stavy a klesali by platy, lebo by to zase islo do financii poriadne...
|
| |
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
9.9.2006 23:05
No ale nezabudajte ze USA je stale srdcom (ci zadkom ? :)) sveta cize tak ci tak sa vsetko bude riadit americkym trhom ... cize MS by sa aj tak do Europy jednoducho musel dostat ... samozrejme kym by sa nedohodol nejaky spolocny format, co sa tak skoro podla mna nestane ...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.9.2006 14:26
Spolocny format sa pripravuje a MS jeho vyvoj chtiac/nechtiac (neviem posudit) zdrzuje... okrem toho, vela podnikov a spolocnosti v Europe (mozno aj 90%) si nevymiena dokumenty s Americkymi spolocnostami a teda v ramci europy by nebol problem prejst na a pouzivat iny zjednoteny system...
|
| |
Fuck of EU
Od: Fuck of EU
|
Pridané:
9.9.2006 0:08
su to obyčajní Eurofašisti, Hitler by mal z nich určite radosť. odporúčam zaviesť eurokvóty na prdenie a grganie.
|
| |
)&%&
Od: )&%&
|
Pridané:
9.9.2006 1:03
Ja na zmrdov ako ty. Prebytku ufaklit jazyk a ruky.
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
9.9.2006 8:57
Podla toho, co citam, doporucujem niektorym ludim nLite (je free a je aj v SK rozhrani).
http://www.pcspace.sk/component/option,com_remository/func,fileinfo/id,7/
Ja som s nLite vyhodil IE 6, WMP 6.4 a po instale som si nahodil IE7 a WMP 11 a idu OK.
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
10.9.2006 1:13
Som z toho úplne hotový...tak som sa tešil na brand new vista. Normálne z toho ani nezaspím.
|
| |
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
10.9.2006 23:17
To mate aj tak jedno kedy vyjde v Europe, staci ked vyjde v amerike a amici porobia torrenty. Potom v EU nemusi ani vychadzat.
|