|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zastavme cipy do ludy!
Od: Afamal
|
Pridané:
20.4.2021 16:32
Nedostatok ram a cipou ma ten isti dvovod, hadajde!!!@
|
|
Re: Zastavme cipy do ludy!
Od: Afamal
|
Pridané:
20.4.2021 16:34
Ano kebi boli cipi tak zme us dauno zaockovani a stratime slobodi!! Tam setki cipi idu!!!!
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
20.4.2021 16:42
Tak logicky, že spotreba internetových prehliadačov stúpa vzhľadom k pridanej hodnote priekazne rádovo.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
20.4.2021 17:17
Čo je v porovnaní s exponenciálnym rastom pri pivotovaní kontingenčných tabuliek analytických odhadov voči skorším odhadom ešte stále priekazne výhra.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.4.2021 1:17
Čím viac komentuješ v jednom vlákne, tým si v menšom mínuse a tak by si mohol skúsiť radu aspoň 8 vnorených komentárov, či sa dostaneš aspoň raz nad 0.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.4.2021 5:48
Alebo eventuálne je ešte možné chápať ako matematika priekazne neexplicitne stanovuje svoj obor platnosti.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od reg.: Buržuj///
|
Pridané:
21.4.2021 6:55
kokotina
|
|
ničivý prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.4.2021 11:31
Tu je sloboda vyjadrovania názoru garantovaná len kvôli tomu, aby mal priekazne každý právo si ho obhájiť.
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od reg.: Buržuj///
|
Pridané:
21.4.2021 17:42
picovina
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.4.2021 18:04
A varovanie sa priekazne neopakuje.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: Buržuj///
|
Pridané:
21.4.2021 6:55
somarina
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: Buržuj///
|
Pridané:
21.4.2021 6:55
sprostost
|
|
Všetko dražie
Od: jaaaaaaaaaj
|
Pridané:
20.4.2021 16:49
Zdraženie v okolí 15-20% vidím všelikde, nie len v PC komponentoch... :(
|
|
Re: Všetko dražie
Od: Anonymus2
|
Pridané:
20.4.2021 16:59
U koncovych zakaznikov to bude este viac percent. A u takej Alzy mozno aj dvojnasobok :)
|
|
Všetko raždie
Od: Krampol
|
Pridané:
20.4.2021 20:46
Iba chuj kupuje u ALZY. A koľko je chujov na sLovensku vidíte na rozmachu toho zeleného debila.
|
|
Re: Všetko raždie
Od: derakcia.lsd.ks
|
Pridané:
20.4.2021 20:47
plesne!
|
|
Re: Všetko raždie
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.4.2021 1:20
Zelený by bol debil, ak by s tým prestal, keď mu to tak vynáša. Nebojím sa zeleného. Bojím sa, že to budú robiť všetci! Ale možno zelenému pomáha aj dobré vyhľadávanie podľa parametrov. Kto okrem zeleného a agregátora Heuréky to má aspoň v elektronike v takom rozsahu?
|
|
Re: Všetko raždie
Od reg.: palqo
|
Pridané:
21.4.2021 7:23
Zaujimave, ze vzdy ked nieco nakupujem, tak vacsinou skoncim v Alze, lebo to maju najlacnejsie, alebo s tak minimalnym rozdielom, ze sa neoplati kupovat inde.
|
|
Re: Všetko raždie
Od: prekazne
|
Pridané:
21.4.2021 7:54
prekazne prave preto alza nie je na heureke lebo preco by bola ak by tam figurovala na prvom mieste ako najlacnejsia samozrejme prekazne
|
|
Re: Všetko raždie
Od: ...
|
Pridané:
21.4.2021 9:41
Alza ma najlepsi filter na produkty. To je hlavny dovod preco tam kazdy lezie. A ano, potom ked vidis cenu si ju porovnas na heureke ak sa ti s tym chce babrat. Alza ma nieco drahsie, nieco lacnejsie a obcas vychytas blackfriday a ta cena je viac nez slusna. Naviac ak beries drahsie veci/resp viac, je lepsie ist cez alzu kvoli rieseniu pripadnej reklamacie. Rok dozadu som bral 3 komponenty na ktorych som usetril 40€ oproti alze, ale ten obchod uz neexistuje napriklad. Pre niekoho to moze byt zasadny dovod.
|
|
Re: Všetko raždie
Od: Wernher
|
Pridané:
21.4.2021 11:05
Niekto dnes kupuje niečo kvôli cene? A v ALZE? To ma podrž...
Nič cenné na čom mi záleží si nebude človek kupovať aby mu to niekto doručoval. Prtoste si pre tovar prídem osobne. Disk spadne a môžeš sa vyťešovať a podobne.
|
|
Re: Všetko raždie
Od: ...
|
Pridané:
21.4.2021 13:12
Ved ty si kupuj co chces a kde chces maniak. A kedze to nikto nerobi podla teba (tak ako nekupuje auta ci biky), tak preto je alza najvecsi hrac?
|
|
Re: Všetko raždie
Od: ...
|
Pridané:
21.4.2021 9:43
Zelenho magora som nevidel roky, lebo reklamy blokujem, takze ak niekomu ten zeleny debil vadi a zdovodnuje to otravnostou, pytal by som sa na jeho svojpravnost.
|
|
Re: Všetko raždie
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
21.4.2021 10:34
ze zeleny debil vadi a je otravny je smutny fakt, ktory nevyriesi ani tvoj blokovac reklam, ani Bohdan Tuma, ale len ignorovanie Alzy ako takej
|
|
Re: Všetko raždie
Od: ...
|
Pridané:
21.4.2021 13:10
Otravny moze byt pre niekoho, kto ho vnima, vidi, pocuje. U mna sa nedeje nic z toho, takze asi nieco robis zle.
|
|
Re: Všetko dražie
Od: ktooosooom
|
Pridané:
20.4.2021 17:05
Presne tak, uz aj vysr.tie ho.na stoji viac. Ked zratam vsetky vstupy, post process, aj home office, tak to stoji oooovela viac. Lenze platy, povedal by som, ze niekde isli dole o 15-20%. Takze v konecnom dosledku je vsetko drahsie o 40-50% Ostava uz len intenzivnejsie setrit, napr 50% vydavkov sa da usetrit chodenim sr.t kazdy druhy, alebo kazdy prvy den. Uz komu ako vyhovuje.
|
|
Re: Všetko dražie
Od: geodet
|
Pridané:
20.4.2021 17:07
Ako je to so sdrazenim v sirsom okoli ako 15-20%?
|
|
Kupujce
Od: ktooosooom
|
Pridané:
20.4.2021 16:55
Ludze, kupujce bo nebudze
|
|
este ze nie rom
Od: Gustiik Husak
|
Pridané:
20.4.2021 17:01
Ram pamat je nieco ako led dioda?
|
|
Re: este ze nie rom
Od: lololol
|
Pridané:
20.4.2021 17:10
nie, skôr ako LCD displej, alebo SSD disk
...prípadne WINE emulátor
|
|
Re: este ze nie rom
Od: ktooosooom
|
Pridané:
20.4.2021 17:13
Dovolim si ta poopravit, nieco ako "led dioda" neexistuje. Takze tym padom, ani Ram pamat nemoze byt nieco ako "led dioda". Existuje vseobecny pojem "dioda", alebo Light-Emitting Diode (LED)
|
|
Re: este ze nie rom
Od: prekazne
|
Pridané:
21.4.2021 7:55
stebou musi byt prekazne zabava na party
|
|
Re: este ze nie rom
Od: Src1
|
Pridané:
20.4.2021 18:12
ano, aj nieco ako SSD disk
|
|
Re: este ze nie rom
Od: Pjetrov tatko
|
Pridané:
20.4.2021 18:14
Kuratenko zlaty, drive nie je disk.
|
|
Re: este ze nie rom
Od: Pjetrov bracho
|
Pridané:
20.4.2021 20:47
Presne, v brozurach tomu nadavaju Solid State Drive Disc :) ako aj Light Emitting Diode Diode
|
|
Re: este ze nie rom
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.4.2021 3:05
LEDka je vlasne skratka pre "Light Emitting Diode Diode", pričom sa posledné Diode nahrádza písmenami ka, ku, kou, ... (ledku, ledkou, ...)
|
|
Re: este ze nie rom
Od: ferichecky
|
Pridané:
21.4.2021 8:54
Priekazne nevieme.
|
|
Re: este ze nie rom
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
21.4.2021 10:38
nie, je to nieco ako televizor, telefon, radio, pocitac, zauzivane termity s totalne zastaralou syntaxou, ale bezne pouzivane a kazdy okrem debilkov vrtavych rozumie co znamenajú
|
|
LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: Lyška - disco-plažamare Povrčani
|
Pridané:
20.4.2021 17:15
..kdo by mi vedel vykopírovat, príp.odomknút, preposlat nekde (na ulozto napr., al. martinmh1516gmail.com ) tento 1článok ?
https://www.lidovky.cz/orientace/ veda/jako-hodit-sestkrat-za-sebou-sestku -opravdu-nasli-vedci-patou-silu-v-prirode -jak-naznacil-experiment. A210419_130522_ln_ veda_ape?foo-bar=1
|
|
Re: LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: Erika Winkelmanová
|
Pridané:
20.4.2021 18:03
Prečo si nehodíš radšej kockou?
|
|
Re: LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.4.2021 2:56
Alebo nenajde priamo povodny vedecky clanok, kde to budu aspon neskreslene pohladom novinara. Z vdaky za radu nam mozes dat link, nech sme aj my mudrejsi.
|
|
Re: LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: testerovac
|
Pridané:
21.4.2021 9:39
Jedine dopice.sk skracovac, je spravny skracovac.
|
|
Re: LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
21.4.2021 10:39
s lidovkami chod dopice.sk
|
|
GTX..
Od: Kastrol
|
Pridané:
20.4.2021 20:38
SUEZ niečo stojí. Tí s tou loďou sa môžu včuleky z toľkej škody ak posrať.
Všetko sú to umelé dôvody, teda až na tú mini lodičku, ktorá má zrejme viac chýb jak nejaký kajak.
|
|
Re: GTX..
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.4.2021 2:53
Z pravneho pohladu urcite zaujimavy problem:
- tovar nepatri lodnej spolocnosti a je asi chyba, ze ho neziadaju hromadne vydat, cize hned prepustit lod, alebo prelozit naklad na inu lod.
- mohla lod za to, ze fukal narazovy vietor 70 mil/h, ci km/h a nie 35, ako je tam bezne? Ak vedeli prevadzkovatelia o rizikovom vetre, mali stopnut premavku.
- Je zodpovedny kapitan, alebo aj lodivod, pripadne iba lodivod, teda samotna firma prevadzkujuca kanal?
- Vyska zkody by bola mensia, ak by lod uvolnili skor. To vsak limituje odpovednost na urcitu hodnotu a ja by som povedal, ze tam mohli mat od zaciatku 3 bagre a nie 1 a neskor iba 2. Mozno by to s lepsou organizaciou prace zvladli skor, napriklad za 4d a nie 6d.
- m
|
|
Re: GTX..
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.4.2021 3:01
- zaujimalo by ma, co je v zmluve, pretoze silny voetor moze byt od urciteho momentu brany ako prirodna katastrofa. A kto moze za prirodnu katastrofu? To uz byva v zmluvach osetrene.
Mat tam zasielku s krytom na mobil z Aliexpressu, vysudim po Egypte celý rozbity mobil s tym, ze sa mi to stalo pre zadrziavanie lode Egyptskymi unoscami!
|
|
TOTOKAJ
Od: Krampol
|
Pridané:
20.4.2021 20:50
RAM je v princípe označenie každej pamäte. Random Access Memory - teda pamäť s ľubovoľným, u nás voľným prekladom aj s náhodným prístupom. A to môže byť i pevná pamäť.
V Československu sme na ten typ pamäte o ktorý sa zrejme jedná označoval spoľahlivejšie RWM - Read-Write-Memory.
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: čitateľ
|
Pridané:
20.4.2021 21:03
Veru, aj Teslu sme mali o 50 rokov skôr.
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Krampol
|
Pridané:
20.4.2021 21:09
V mnohom stále síce za hov.o, ale bola "naša..."
|
|
Re: TOTOKAJ
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.4.2021 3:10
Keby si nebol neznaly problematiky, vedel by si, ze:
-ekektroliticke kondenzatory boli vyssej kvality, ako suxasne a zbalci radsej vyuziju stare Tesla, ak su nepouzite, ako ine nové.
- Urcitu dobu mali super dizajn
- Doteraz sa vyrabaju elektronky v fabrike, ktora pokracuje po Tesle.
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Krampol
|
Pridané:
21.4.2021 6:06
Prosím? No daj nejaký tak kvalitný. Kondenzátory boli hádam totálna väčšina vyrábaných - určite elyktrolytických totálny prepadák.
Počul si už o ROE, Mallory USA a dnešné s postriebrenými pásmi vnútri a podobne? Jedine niektoré tantalové boli ako tak. A niektoré možno zvitkové či najkvalitnejšie keramiky. Ale mnohé staré typy určite nie. Jasné že sľudové, ale povedz mi čo a kde by si s tými obludami dnes niečo robil?
Super dizajn malo čo napríklad? Napíš mi zo tri veci, hádam aspoň 1 budem poznať.
|
|
Re: TOTOKAJ
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
21.4.2021 6:45
Prve led svetla boli odpad a teraz sa uz da. Ide o to, ci sa chces zlepsovat alebo ti staci ako to funguje. Ak by bol vyvoj aj tesla by sa zlepsila. Je ine ak mas moznost celosvetovo nakupovat zdroje alebo bastlis len z rvhp. V 50 rokoch sme boli spicka vo vypoctovej technike, politicke rozhodnutie a kde sme?
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Wernher
|
Pridané:
21.4.2021 9:03
Nemyslím. Na všetko boli embargá a už sa nedalo až tak moc "špióniť" po páde Železnej opony.
V 50-tych rokoch?? A to sme čo vyrábali??
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
21.4.2021 10:42
autá, lode, lokomotívy, atď atď atď... všetku potrebnú techniku vtedajšej doby. teraz vyrábame čo?
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Wernher
|
Pridané:
21.4.2021 11:06
Aké lode, okrem prdítak niekde po Dunaji sme vyrábali? Autá? aké v tých rokoch? A reč bola o počítačoch z Československa v 50-tých rokoch. To by ma vážne zaujímalo...
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
21.4.2021 11:41
vieš čo blbečku, nájdi si keď ťa to tak veľmi zaujíma! Škoda a Tatra ti asi nič nehovorí... a aj tie tzv. prdítka na Dunaji musel niekto navrhnúť a vyrobiť a nebolo to v Číne! no a reč bola najskôr o počítačoch spred 50-tich rokov, potom sa niekto pomýlil...
|
|
Re: TOTOKAJ
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
21.4.2021 12:08
1950 malo ceskoslovensko spickovy pocitac na tu dobu.
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Koksok
|
Pridané:
21.4.2021 21:29
Píše o počítačoch... Tak daj sem aký mohol v ČSSR byť v 50-tich rokoch vyrobený počítač?. Určite smiešny a určite o kus slabší ako napríklad americké vtedajšie.
|
|
Re: TOTOKAJ
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
21.4.2021 21:50
https://www.historiepocitacu.cz/1951-1960.html
A predstav si ze cosi mal ako prvy na svete. Spolahlivost.
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Koksok
|
Pridané:
21.4.2021 22:54
A kde je tam čosi Československé??
|
|
Re: TOTOKAJ
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.4.2021 6:51
Vpravo je sipka a tou si polistuj. Prihlas sa na kurz prehladania webu.
Ak uz ludia z technickeho portalu toto nevedia bez kurzu, je najvyssi cas si dat otazku, kto bude robit na moj dochodok. A ci si nenakupit radsej konzervy na celu predpokladanu dlzku zivota.
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Medžr
|
Pridané:
23.4.2021 0:19
Hej? A ako sa volá ten stroj??
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: sarusian
|
Pridané:
21.4.2021 12:03
no velke zaoceanske lode sme sice nevyrabali (ceskoslovesnko) - kedze sme boli vnutrozemsky stat a jednoducho na dunaji zaocensku lod vies postavit - verim, ze v komarne by to dokazali - ale nevies ju dopravit po rieke do mora koli ponoru - no mali sme ako ceskoslovenska namorna plavba flotilu velkych lodi (cez 40), napr. tu je foto lode orava -https://lnk.sk/btp5 - potom prisla privatizacia a jeden pan, co sa vola kozeny z harvardskych fondov ich predal...
|
|
Re: TOTOKAJ
Od: Lyška - disco-plažamare Povrčani
|
Pridané:
22.4.2021 0:17
..myslim, že ajodost víacjako 40, omoc viac
(..ak si dobre pamatám)
(asi aj kolem 170 - 180 ks :o o.O !!
|
|
Inflacia
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
21.4.2021 9:14
Inflacia v praxi.
|
|
tolko
Od: khejml
|
Pridané:
22.4.2021 20:41
tuzim po zoznameni s mladym sarmantnym muzom s monstruoznym penisom. musis mat rad vifonky a nebyvat u mamky
|
|
Re: tolko
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.4.2021 21:28
Mam kontakt na nigerijskeho princa, nieco mi ponukal. Poslem ti?
|