|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zýhada
Od: Kensington
|
Pridané:
3.4.2021 13:40
Načo je komu vačkový počítač? Kedy začnú vyrábať vreckové telefóny?
|
|
Re: zýhada
Od: jaaaaaaaaj
|
Pridané:
3.4.2021 13:42
Už vyrábali.
|
|
Re: zýhada
Od: Kensington
|
Pridané:
3.4.2021 13:45
Žeby?
Tak potom by to už mali vedieť.
|
|
Re: zýhada
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
3.4.2021 16:03
Aj sa stale vyrabaju, daju sa bezne kupit a aj zeleny mimozemstan ich predava za cenu zopar kav. Co ti brani v kupe?
|
|
Re: zýhada
Od: Mr X
|
Pridané:
3.4.2021 17:49
kvalita fotoaparatu
|
|
Re: zýhada
Od: Lacog
|
Pridané:
3.4.2021 19:34
čo má fotoaparát s telefónom? Pentacon Six tiež nemal telefón.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.4.2021 22:39
Aj tak to už nikoho nezaujíma. Ani pentax ani sextant ani tvoj drobec nevedia správne zamieriť.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: trolololo
|
Pridané:
7.4.2021 10:54
nieco ti vypadlo z textu
|
|
Re: zýhada
Od: Kramol
|
Pridané:
3.4.2021 18:22
Napríklad aké dostať bežne na Slovensku telefóny?
Napríklad funkčná náhrada Sony Ericson J10i2?
|
|
Re: zýhada
Od: KiraaCorsac
|
Pridané:
4.4.2021 19:11
https://www.alza.sk/tlacidlove-mobily/18844044.htm vyberaj
|
|
Re: zýhada
Od: Kempes
|
Pridané:
5.4.2021 19:42
Čo máte všetci s tým zeleným debilom? To ste nikto iný obchod nikde nevideli?
|
|
šroty
Od: Kempes
|
Pridané:
5.4.2021 19:49
To čo sú za črepy? Tá j10 má 5 Mpix foťák. A vydrží kľudne aj 10 rokov a neskutočne množstvo pádov.
|
|
Re: zýhada
Od: Žorž
|
Pridané:
3.4.2021 14:34
Zajímalo by mě, proč musí být stále složitější software, protože potom jsou potřeba stále výkonnější hardware, a potom jsou potřeba stále výkonnější akumulátory atd. Dokáže to tady někdo šikovně říci?
|
|
Re: zýhada
Od: ffsdfsd
|
Pridané:
3.4.2021 14:46
Nemusi byt.
Aj SW sa podobne ako aj ine veci vyvijaju, co pridava na komlexnosti. Pridavaju sa nove funkcie, viacej moznosti,...
Dobry priklad su auta. Chcel by si auta ako pred 30-mi rokmi?
Mechanicek stahovanie okien, ziadna klima, bez posilovaca, manualna prevodovka, bez tempomatu, bez palubneho pcitaca, bez vyhrievanych sedadiel(okien, spetakov),....?
To vsetko pridava autu na komforte ale aj na zlozitosti.
To iste plati aj pri SW. Pozri co zvladali mobily pred X rokmi a co teraz. To nieje zadarmo.
|
|
Re: zýhada
Od: Žorž
|
Pridané:
3.4.2021 15:01
Díky za hezkou odpověď.
Ono je to tak napůl. Třeba u toho auta tyhle věci zatím nepotřebuji a znám lidi, kteří je vyloženě nesnášejí a mají důvod, třeba že si auto opraví sami, nebo mohou jet dále i bez rozbité elektroniky.
Třeba já plus minus uvítám některé věci, ale třeba všemi barvami hrající dotykovou obrazovku nepotřebuji a z těchto novinek věcí uvítám jedině samojezdící auto.
|
|
Re: zýhada
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
3.4.2021 15:16
Mne vyslovene vadi u mobilov ako rastu do velkosti :(
Super mobil bol napriklad MDA Compact IV, ktory netrhal rozmermi ani vrecko kosele a popritom ponukal zhodne vymozenosti ako terajsie mobily, TomTom navigacia mi na nom bezala uplne presne a svizne, fotil rovnako nakocku ako kopec terajsich mobilov, bateria na nom vydrzala rovnako ak nie aj viac ako u vacsiny terajsich mobilov, iba mal slabinu v operacnom systeme...
|
|
Re: zýhada
Od: Žorž
|
Pridané:
3.4.2021 15:37
Ano, mobily opravdu vyrostli trochu moc, stává se z nich spíše věc pro hraní her a zážitek.
Jinak si asi místo "pádla" nebo "tabletu", pořídím to co moji rodiče, i když jejich "stroje" nejsou tolik reprezentativní.
Já vím, že je třeba inovovat, ale mělo by se víc myslet na ergonomii a ekologii. Tou ekologií myslím zejména spotřebu energie, kapacitu akumulátorků a výdrž na jedno nabití. Těším se na konečně dobře skládací mobil, který má brzy přijít.
|
|
Re: zýhada
Od: tatrman
|
Pridané:
3.4.2021 17:51
Za seba mozem povedat, ze na velkost telefonu som mal podobny nazor, kym som "nedospel". Teraz maly iPhone uz pre mna nie je telefon, ale mikrofon, lebo na nom nevidim nic :).
|
|
Re: zýhada
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
3.4.2021 18:36
Tak si zozen ten skvost a porovnaj ho.
Na milion percent bude spomaleny, na vsetko budes cakat a fotky ako z cias pridavnych fotakov pre prve farebne displaye.
Si za zenitom.
|
|
Re: zýhada
Od: Hamster
|
Pridané:
3.4.2021 18:58
Telefón mal zostať iba a len telefónom...
|
|
Re: zýhada
Od: Kalkulačka 365
|
Pridané:
4.4.2021 16:00
Asi preto si pleties pojmy. Mobilný telefón a smartphone je dosť veľký rozdiel.
|
|
Re: zýhada
Od: mif
|
Pridané:
3.4.2021 15:22
Najvecsi drive k vyssim vykonom je nahravanie videa, take komprimovanie 4k+ videa do kodeku co nezabere niekolko GB treba nove rychlejsie processory
|
|
Re: zýhada
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
3.4.2021 16:02
Tak prave toto robia DSP a nie procesor, preto mas na vyber z fixnej ponuky kodekov a nemozes pouzit lubovolny softverovy.
|
|
Re: zýhada
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
4.4.2021 1:07
Tak ale predsa je možné aj teraz kúpiť lacný tlačidlový telefón bez ničoho. Tak ako sa dá kúpiť lacné auto bez ničoho (dacia). Vývoj je tu kvôli dopytu, vždy si ale zákazník môže vybrať.
|
|
napríklad
Od: Kramol
|
Pridané:
4.4.2021 2:31
Napríklad aké dostať bežne na Slovensku telefóny?
Napríklad funkčná a obdobne kvalitná náhrada Sony Ericson J10i2?
|
|
Re: zýhada
Od: Kalkulačka 365
|
Pridané:
4.4.2021 16:07
Ale Dacia by mohla byť teda ešte lacnejšia ak to porovnávame s technológiami v iných autách.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.4.2021 15:02
A akože čo z toho výhodne zvoleného zoznamu pred 30-mi rokmi v autach priekazne skutočne nebolo?
|
|
Re: zýhada
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
3.4.2021 15:11
Zrejme patris do velmi mladej generacie, ked si vypotil takuto hlupost.. samozrejme nic v zlom, mas pravo na taky nazor ;)
Aj pred 30timi rokmi uz boli auta co mali vsetko co si vymenoval, len nestali rocny plat.
Realnym dovodom, preco je potreba stale vykonnejsi HW je prave v tom, ze doba sa rychlo meni a optimalizacia je najdrahsia i najdlhsia cast kazdeho projektu, preto sa na nu takmer zvysoka kasle.
Takych 15-20 rokov dozadu sa este weby v PHP realne programovali, teraz sa vyuziju rozne frameworky, alebo existujuce CMS zalozene na frameworkoch a potom je cely web pomaly a nezvlada riadne napor (nczi:) a rovnako to plati aj o aplikaciach, ktore vznikaju turborychlostou, ale zaberaju DVD a pritom prinasaju funkcnost skoro ako stary par disketovy SW. Idea samotneho OS zalozeneho na JAVA nebola zla, ale aj sami autori casom zistili, ze univerzalnost ma svoje uskalia (vykon).
|
|
Re: zýhada
Od: chobotnica
|
Pridané:
3.4.2021 17:14
tak pánko už má nejaký ten rôčik, dekádu alebo aj 5.
vtip je v tom, že nikto už nebude programovať funkcionalitu
ktorá je vo frameworku ak ten už existuje. Načo?
to isté s CMS, načo od piky ak už je nejaký framework.
ide o to, že to na čo bolo treba voľakedy slušného web programátora, dnes môžu adminovať, meniť a obsluhovať dievčatá s gymnáziom.
ako súhlasím, že frameworky by sa patrilo optimalizovať priebežne, problém je ale v materiále ktorý ich tvorí, resp. snaha o množstvo funkcionalít, ktoré sú používané 3% času.
dnes je to tak, kúp si rýchlejší server, PC, hocičo ..
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.4.2021 17:44
Práveže vtip je až v tom, že skutočný kajšmentke vizionári k funkcionalite programujú ďalší framework, vďaka čomu existuje nielen tu, ale priekazne i tu a tu.
|
|
Re: zýhada
Od: peterse
|
Pridané:
3.4.2021 21:26
Pochybujem, že by dievča s gymnáziom (alebo chlap, aby som bol vyvážený) dal upgrade WP pri akomkoľvek konflikte s nejakým pluginom/šablónou. Čo je situácia viac ako bežná.
|
|
Re: zýhada
Od: koxola
|
Pridané:
3.4.2021 23:41
Ty si fest nechápavý
|
|
Re: zýhada
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 2:11
Stačí mu predtým povedať, nech to upgradne, pokiaľ nie sú konflikty a keď sú a treba to silou mocou upgradnuť, napr. pre security zero day džúru, nech vypne všetko, čo robí konflikty a s tým, čo nepobeží sa vysporiada niekto kompetentnejší. A zo zvyškom sa vysporiadaš TY!
|
|
Re: zýhada
Od: peterse
|
Pridané:
3.4.2021 21:23
Úprimne. Výkonnejší HW je potrebný podľa mňa len z 2 dôvodov - pozeranie videí v čoraz vyššom rozlíšení a hranie hier v čoraz vyššom rozlíšení a s čoraz vyšším FPS. Čiže na rozvoj konzumu.
Na drvivú väčšinu ostatných praktických vecí, činností (s výnimkou vedy) stačí HW rádovo starší ako dnes.
|
|
Re: zýhada
Od: Hamster
|
Pridané:
3.4.2021 22:11
Čiže úplne zbytočne.
Teda nepotrebný výkonnejší HW.
|
|
Re: zýhada
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 2:13
Ešte na stále nenažranejší Skype a iné komunikačné Messengery, ktorým už 1 jadro a 512MB RAM nestačí ani na to, aby si s takým teefónom, ktorému dáky z týchto bazmekov beží v pozadí prijal obyčajný hovor.
|
|
Re: zýhada
Od: Erik242334
|
Pridané:
3.4.2021 15:39
To s tym autom je zly priklad. Mam mobil za 14eur, u asi 5 rokov. Predstav si, ze vola a aj pise SMS. Na hry/pracu mam notebook/pocitac. Neviem co take seriozne by zvladol android/ios. To je taky kompromis.. Priklad fotky. Foti to pekne, ale nenahradi zrkadlovku za tretinovu cenu.
|
|
Re: zýhada
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
3.4.2021 16:08
Na zrkadlovke stoji peniaze objektiv. Pokial mas nejaku za tretinovu cenu mobilu, tak ten setak je tiez dost naprd. Fajny objektiv ta bude stat minimalne tolko, kolko stoji cely android/ios mobil.
|
|
Re: zýhada
Od: koxola
|
Pridané:
3.4.2021 23:44
Chces povedat, ze zrkadlovky so setakom robia fotky nic-moc? Tak si fot s mobilom fotky v noci, idealne o 24:00, s pomocou AI, lool.
|
|
Re: zýhada
Od: sdsd
|
Pridané:
5.4.2021 9:46
Aj s hocijakym setakom das lepsie fotky ako s minimalne 80% smartfonmi.
Fyziku tazko oklames.
|
|
Re: zýhada
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
3.4.2021 18:41
Zrkadlovka ti bude na chuja, ked budes fotit v automatike. Pokial sam nemas cit na fotenie tak ti je zrkadlovka uplne k hovnu a staci ti lepsi telefon.
A ako kolega pisal. Objetiv stoji tolko co novy telefon, ba niekedy aj viac.
|
|
Re: zýhada
Od: koxola
|
Pridané:
3.4.2021 23:48
Ty si kus kokota. Tieto teoreticke kecy. Ty si ten typ moderneho-fotografa :) Cize, podla teba, automatika na zrkadlovke robi nic-moc foto. Ale cit a tak... ano. Ale, ale foto zo zrkadla budu vzdy lepsie a post-process to dokaze spravit. Ale podla teba, plochy styroch pidi-cociek vladnu vsetkym. Schvalne, aky je podla teba pomer kvalitnych fotografov v segmente mobilnom a v segmente zrkadlovom?
|
|
Re: zýhada
Od: kapytalysta lyberalni
|
Pridané:
4.4.2021 12:31
ja mám kokot už od narodenia, prišiel zadarmo v základnej výbave a už asi tridsať rokov strieka ostošesť a pravidelne. Nevymenil by som ho za iný.
|
|
Re: zýhada
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
3.4.2021 16:01
Auto 30 rokov dozadu je napr. BMW e36 :). Preco pozeras na obmedzeny socialisticky trh, ked mame na porovnanie celu Zem resp. vsetkych vyrobcov aut sveta.
|
|
Re: zýhada
Od: 33jkl33
|
Pridané:
3.4.2021 16:23
Lebo je to 25 ročný snowflake. :)
|
|
Re: zýhada
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
3.4.2021 21:54
Vyroba 1990 – 2000.
|
|
Re: zýhada
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
3.4.2021 16:05
Nemam problem s 30 rocnymi autami. Sedel si niekedy v 30 rocnom Porsche? Ma vsetko, co si vymenoval a pokial ho nerozbijes, tak vydrzi dlhsie, ako priemerna nova fabia.
|
|
Re: zýhada
Od: sdadas
|
Pridané:
4.4.2021 9:14
Ano klimu vymysleli uz davnejsie, to iste aj tempomat, aj palubny pocitac. Ale su tie veci dnes rovnake ako pred 30 rokmi?
Tomu adaptivnemu tempomatu nebodaj v kombinacii s citamim znaciek asi nebude stacit ten procesor, co tomu 30-rocnemu Porsche. Moznosti palubneho pocitaca su uplne niekde inde, kde na to tiez dnes potrebujes uplne iny HW.
Je tam X dalsich veci, na ktre pred rokmi stacila obycajna elektronika. Dnes na to potrebujes poriadny HW a k tomu prislusny SW.
|
|
ničivý prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.4.2021 10:31
Samozrejme ze nie su rovnake. Pred 30 rokmi by vyrobcu ani nenapadlo, aby nejaka suciastka vydrzala presne mesiac po konci zaruky. A toten palubny pocitac je vo vybalansovanom aute na keru kedves? V takom netreba furt nejaky komponent obmedzovat, aby sa dalsie tri priekazne neodpalili.
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od: fdsfsd
|
Pridané:
4.4.2021 11:31
Ukaz mi, ktory vyrobca to tak robi?
Nastavit aby normalna suciastka odisla presne po mesiac po konci zaruky nejde. To je taky urban legend.
Aj pred 30 rokmi(aj skor) vyrabali rovnako smejdy ako aj kvalitne veci. Toto nieje problem poslednych rokov.
p.s. tu sa baviem o tom, preco HW musi byt vykonnejsi. Vykonnejsi musi by preto, lebo toho musi zvladat viacej ako ten pred tymi 30 rokmi.
To plati pre mobil, auto, PC, TV,.....
To plati bez ohladu na optimalizaciu kodu alebo ine veci. Dnesny SW ma sirsie spektrum funkcii a tie aj s dokonalym kodom potrebuju vykonnejsi HW.
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.4.2021 11:51
A toten palubny pocitac je vo vybalansovanom aute na keru kedves? V takom netreba furt nejaky komponent obmedzovat, aby sa dalsie tri priekazne neodpalili.
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
4.4.2021 15:44
Nenapisal si to spravne. "Preco musi byt HW vykonnejsi..."
Uvediem priklad: Pise sa rok 1526 a postavime novy mrakodrap pre nasho jedineho vladcu fdsfsd a to do roku pana 1536. Len nevieme ako, lebo nemame potrebne technologie. Tak ideme vymyslat technologie, aby sme mohli postavit mrakodrap.
Svet funguje presne opacne. Vyuziva dostupne technologie ako SW vyuziva dostupny HW.
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od: Lukinooo
|
Pridané:
6.4.2021 23:56
Hovori sa tomu planovane zastaravanie, ziarovka je asi najjednoduchsi priklad. Dnes pre trh nieje dobre ked nieco vydrzi vecne, je lepsie ak sa to po nejakom case pokazi a clovek bude musiet kupit ňove, (auta; kotly,...) ajasne ze sa vec nemoze pokazit hned 2mes po zaruke ale musi to byt trochu nahodne.
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.4.2021 9:27
Si videl dokument na YT a už si múdry? :) Žiarovka je najhorší príklad, pretože tá, šo svieti 100 rokov má strašne slabú účinnosť a nie je efektívne ňou osvetľovať. Ale teraz máš už LEDky, ktorými môžeš osvetľovať ešte efektívnejšie. Problém je, že väčšina má strašne hnusné studené svetlo. A to, že ľudia nedbajú na to, čo ako dlho vydrží využívajú výrobcovia...
|
|
Re: zýhada
Od: 33jkl33
|
Pridané:
3.4.2021 16:19
Chcel by som hlavne auto ktoré má normálny motor, nie tie downsizeované turbom nahonené jednolitre. Tiež v aute nepotrebujem chujoviny ako ecall a mirrorlink.
|
|
Re: zýhada
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 2:15
Dosiahne rovnaký výkon ako v minulosti 2 liter s o 1/4 vacsou spotrebou toho 2 litra.
|
|
Re: zýhada
Od: Lukinooo
|
Pridané:
7.4.2021 0:00
Zabudol si na zivtnost, jaaj ved dnes je ekologicko ekonomicke po roku-dvoch hodit telefon a auto do kosa a kupit si druhe.
|
|
Re: zýhada
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.4.2021 9:24
Mas pravdu, pri autach sa tomu nrozumiem, ale je otazka, kolko prezije ten 1 liter 3 valec a kolko usetri paliva oproti tomu "večnému" 2 litru 4 valci? Máš to spočítané?
|
|
Re: zýhada
Od: Roman545
|
Pridané:
5.4.2021 10:59
Ja len, ze vsetko co si vymenoval mal cadillac uz v 60 rokoch. To, ze tu sme sa vozili na 105 ke mbéčke nemozes brat ako zlaty standard tej doby.
|
|
Re: zýhada
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
5.4.2021 21:26
Ak mám nato že si kúpim auto na leasing a každé 3 roky beriem nové a o nič sa nestarám tak všetky tieto kraviny chcem.
Ale keďže nato nemám tak si kúpim jazdenku bez výbavy s manuálom aby som nemusel každú chvíľu servisovať sprostosti, ktoré tam byť nemusia, že mi nesvieti xenónové svetlo a nové stojí 200 eur, že mi nejde automatická, ktorú možno ani už nezoženieš, sťahovanie okien je tiež problém, jednoducho tie veci odchádzajú skôr či neskôr. Číže bez týchto vecí sa v pohode zaobídem ak mi to zvýši šancu že budem jazdiť s menším rizikom poruchy. Jak vidím tie elektrogizmá v moderných - aj šupackých autách, to bude radosť to vlastniť po skončení záruky. Ak tie niečo odíde, tak výmena bude nerentabilne drahá ak to vôbec zoženieš nové a ak nie tak môžeš z nejakej búračky a zháňať niekoho kto ti to bude prekódovávať na tvoje auto.
|
|
Re: zýhada
Od: Solomon Cane
|
Pridané:
4.4.2021 18:26
To boli časy keď som mal Nokiu na NMT sieť
|
|
ničivý prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.4.2021 14:30
A opäť ARM. Ako s Javou. Premrhať potenciál trhu miliárd zariadení s unifikovanou funkcionalitou na dokonalú optimalizáciu na plahočenie sa úpravami priekazne generickej architektúry pre rôzne typy mikrokontrolerov kvôli akejsi chorobnej vízii parciálnej crosskompatibility softvéru...
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od: koxola
|
Pridané:
3.4.2021 23:49
Slovnu zasobu mas ale pointa ziadna
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.4.2021 5:10
Black mirror. Všetko je priekazne nič.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: koxola
|
Pridané:
4.4.2021 11:19
Fakt?
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od: vilko rozboril
|
Pridané:
4.4.2021 12:33
ako moc budeš plakať, keď ti poviem, že inteligentní ľudia si dokážu z toho textu odsosať tú priekaznú omáčku a pochopia o čo v príspevku išlo?
|
|
Re: ničivý prakticizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 2:22
Akurát, že to niekedy priekazne zdržuje a je to ako riešenie rébusu aj keď si rébus dnes riešiť nechcel.
|
|
Clarise, z B. - dostala 1nápad, - dúfam, že nie práve tiež ten so multi- sitami a preosievaním, že mi ho nevyfukne
Od: Lyška - disco-plažamare Povrčani
|
Pridané:
4.4.2021 5:12
..ale tá uniformita firmwaru nebude pravidelne oscilovat okolo toroidného m-poly-osého Torusoidu - nekonečného schodiska, vedúceho do izby vačšej zvnútra, jako zvonku, práve kvoli nestabilite polarít D-brán namapovaných na topologicky plné a polo-uzatvorené mono slučky polystrún, jako aj kvoli tichu ozveny *Tretieho zvuku, a výkriku štvrtého Zvuku, pri dynamicky fázovom, rovinne synchrónnom modulárnom a frekvenčnom registry super-dynamickej oscilácie kvantového minor hallovho javu spadnutia frekvencií rozsahu absolútných teplot pod Schwarzillov bod absolútneho podpriestoru
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.4.2021 7:11
Tak logicky, že ak je čas relatívny, pravidelnosť oscilácie iných rozmerov na úrovni matérie je implicitne nepriekazná, čo je ale teleportačne výhodné pre kvantovú mechaniku, nakoľko na vplyv i názory pozorovateľa z kodanskej interpretácie priekazne akurát muchy serú.
|
|
LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: Lyška - disco-plažamare Povrčani
|
Pridané:
3.4.2021 15:36
chalani a chobotnica, odkial je táto kočka, resp. -a akého anime
toje ? :o
https://www.birdz.sk/karlotiskot/ obrazok/mnau-mnau/ 1082264-foto.html
meow mňiaů, to je riadna koč!
tricolor eyes
( 2-colour )
(a ne! :/(
sa mi tam nedá prihlásit,
taklahko,
sa tam (znovu) regnút,
tomáš to už kus obmedzil.. :/ ;//
|
|
Re: LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: obsesivny animator
|
Pridané:
3.4.2021 16:55
z Ghost Stories
|
|
Re: LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: kočka nočná vByte
|
Pridané:
4.4.2021 4:55
^^~~^^ vdak moc!
|
|
unicreditbank
Od: Erik242334
|
Pridané:
3.4.2021 15:42
CPU od google nikdy. Google je evil, spin a smejd prekupnik s udajmi, tomu CPU nezverim.
|
|
Re: unicreditbank
Od: defw
|
Pridané:
3.4.2021 16:01
Ale je nas malo... To, co o sebe nedame vediet googlu, daju o nas vediet googlu ini... Jedna z moznosti zlepsenia je, pokryt aspon nejake percento trhu konkurenciou... Napriklad Librem5, pripadne "degooglovany" /e/...
|
|
Re: unicreditbank
Od: obsesivny animator
|
Pridané:
3.4.2021 16:57
tak sa obetuj prvy, a kup si librem...ja budem zatial parkovat u apple, cakajuc ako sa situacia vyvinie
|
|
Re: unicreditbank
Od: koxola
|
Pridané:
3.4.2021 23:50
strateny pripad nikdo neriesi
|
|
Re: unicreditbank
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 2:52
U Apple M1 procesoru s podporou neuronovych sieti s cenou, ktorá by neplatila predrazene akcie by som parkoval aj ja, ale inak to podla mna nema vyznam. A čo takto ísť do Pine64 Pinephone, ktorý ani DSL.sk nepozná?
|
|
Re: unicreditbank
Od: anonymous2743
|
Pridané:
5.4.2021 15:35
Veru, az kym ta stat nedonuti povolit tie google sracky aby si sa mohol dobrovolne a bez donutenia scitat.
A preto ze je nas malo, nikomu to nevadi, ani nase slavne media o tom ani neceknu. Vratane dsl.
|
|
Re: unicreditbank
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 2:53
Pri sčítaní bola google captcha/i'm not a robot, či čo?
|
|
Re: unicreditbank
Od: anonymous2743
|
Pridané:
6.4.2021 20:23
Bola tam recaptcha aj analytics.
Na to aby fungovala recaptcha musi clovek povolit javascript, a tym povoli aj tie analytics skripty ktore profiluju tvoj browser.
Teda nie ze by recaptcha sama o sebe neumoznila profilovat, kdesi som cital ze berie cely screenshot okna browsera, takze to hovori za vsetko ...
|
|
Re: unicreditbank
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.4.2021 9:30
Čožé? Chceš tvrdiť, že recaptcha ti snímkuje obrazovku, cize tvoje osobné údaje pre NCZI? Tak, možno nájdeš plugin, čo ti umožní odstrihnúť skripty analytické a ponechať Recaptchu. A na tom, že tam bol aj analytics som sa zasmial. :D Dik za vtip. (Beriem to vážne, že to tam je)
|
|
Re: unicreditbank
Od: anonymous2743
|
Pridané:
7.4.2021 18:56
Recaptcha funguje stylom ze ak si profilovatelny, asi nie si robot. Myslim teraz tu novu recaptchu ktora ani nepotrebuje ti ukazat obrazky alebo slova.
To ze berie obsah okna browsera (nie celej obrazovky) som cital na stackoverflow tusim, kde riesili vyvojari ako to dat na stranku. Co je na tom pravdy neviem, ale akonahle povolis skripty, stranka si moze robit viacmenej co chce, takze ...
|
|
Re: unicreditbank
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
8.4.2021 23:56
Aj predtym ma vacsinou neobtazovala s textom/obrazkami a dala rovno zelenu fajku. Zavislost na google technologiach kritizovali v Slovensko.digital a isto budu aj teeaz. Nedavno, pred 1-2 rokom bol daky DNS bug, co google niekde odstrelil. Ci to fb/yt?
|
|
Whitechapel
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
3.4.2021 16:38
Vravíte Whitechapel ? Hada z toho nevybehne nejaký Jack ... .
|
|
solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
3.4.2021 18:48
Auta/ mobily chcete mat niektori z doby z pred 20 rokov ale spolocensky system na zakladoch minulych systemov plus jeho modernizacia to nie.
Radsej iluziu demokracie, kde o nicom nerozhodujete a svoju moc odovzdavate do ruk mimovladok, agentom, oligarchie a mafii. Kde 30 percent prijmov odovzdavate a potom si jebete tlmce na cestach alebo cakate 3 mesiace na rozhodnutia uradov.
Sulika, Matovica a s spol vam doprajem. A nielen ich ale aj tych co su za hranicami. Potom ich proste o kybel vody.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
3.4.2021 19:22
Mojko, hovorime o kadafiho priamej demokracii?
Putinokracii?
Iluzia je vsade a rozdrbanych ciest sa za rok opravilo viac ako za 10 rokov predtym.
Podaktori sme jakesa zazili ...
|
|
Re: solidny vykon
Od: Hamster.
|
Pridané:
3.4.2021 19:50
Opravilo?? A kde???
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
3.4.2021 20:54
Asi viac ako za vodcu v bystrici. A o smere ani nevravim. Dieru pri svinnej co tam bola niekolko rokov a sposobila 12 hodinovu zapchu zalepili tito. A to nevravim ako vykosili okolie ciest od dreva ked tusili zmenu. Teraz haluzina zarasta az po cestu a zverinu vidis az na ceste.
|
|
Re: solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
3.4.2021 20:51
Lybia pred vpadom zdegenerovanej USA sa mala dobre. Takisto ako Omán a dalsie krajiny sediacich na rope s dobrymi kralmi.
Putin ak neni v spolku Rothchildovcov a spol. tak chrani Rusko ako sa len da.
Moskva a ine velke ruske mesta su na normalnej urovni ako zvysok sveta.
Ty predpokladam, ze Rusko vidis ako zaostaly stat no len na zaklade malo rozvinutych casti. Takyto nazor mozes mat aj z bajnej USA, ak by ti media ukazovali vidiek a geta.
Rovnako ti media o Slovensku mozu vytvorit takyto obraz.
Si dalsi degenerat co si mysli, ze nemozme byt nezavisli a silou mpcou musime byt v spolku, v ktorom vladne nejaka komisia panakov v rukach bohatych. Terajsia demokracia nieje ziadna sloboda. K slobode ste ani nepricuchli a ak ano tak by ste nevedeli s nou narabat, nema vas kto naucit.
|
|
Re: solidny vykon
Od: peterse
|
Pridané:
3.4.2021 21:29
Putin chráni akurát tak svojich oligarchov a svoje imperialistické sklony k obnoveniu ZSSR. Bežný Rus mu je úplne ukradnutý.
https://youtu.be/ks9E9XQp_2k
|
|
Re: solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
4.4.2021 8:36
USA nieje imperialisticka? Co je podla teba Europska unia?
Je to cisty klon USA.
Nie rusi jebli atomove hlavice na civilov.
Nehnevaj sa ale s Rusmi mame spolocny zaklad sme Slovieni.
Ovela lepsie by bolo s nimi ako skupeny USA a zapadnymi kartelmi.
Len desiatky rokov propagandy aky su rusi zly spravilo svoje.
A ked uz nemusime patrit pod nikoho len to by tento narod musel chciet.
|
|
Re: solidny vykon
Od: ...
|
Pridané:
4.4.2021 13:47
ALe picu ty vygumovany kokot. Kam vstupila ruska noha, tam nikdy nebolo dobre. Dnes tu mame tuto parodiu na demokraciu prave vdaka takym vygumovancom so stokholmskym syndromom ako si ty. Zabudli ako nakokot tu bolo.
|
|
Re: solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
4.4.2021 21:32
Vygumovany kokot si akurat tak ty. Bude lepsie ked sa odjebes z tohto statu a ak su tak ostan tam kde si. Nech ta mozu do ritky nakladat miestny.
|
|
Re: solidny vykon
Od: ...
|
Pridané:
4.4.2021 22:45
Budem rad ked sa rusofili ako ty odjebu kdesi za ural a tam budu svoje mudrosti prezentovat v praxi.
|
|
Re: solidny vykon
Od: koxola
|
Pridané:
4.4.2021 23:22
Ale ukážkoví kokoti spoza velkej mláky ako ty by tiež mali urýchlene odpádlovať
|
|
Re: solidny vykon
Od: ...
|
Pridané:
5.4.2021 0:23
Nech si odpadluju, ja som odtialto. Kazdy kto adoruje rusov alebo byvaly rezim je len prachsprosty kokot.
|
|
Re: solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
5.4.2021 11:56
Si odtialto ale nastopany USA propagandou. V com si iny? V nicom.
A pisal som o modernizacii minulych systemov a samostatnosti a nezavislosti len ti to akosi uniklo lebo si krmeny USA hnojom, ktory ti vygumoval mozog.
Mal by si sa zdekovat lebo vdaka tebe a tebe podobnym bude Slovensko vzdy len sluzit.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.4.2021 13:00
Hovoris nieco o samostatnosti a opakom o rusku. Kazdy na nas hodi bobek ci rusi ci americania. To ako stat funguje vidis na percente strednej triedy. Ta zabezpecuje stabilitu statu. Vzdy mas top oligarchiu a odrbavanu masu. Ak neexisuje cesta kde sa mozes vypracovat vlastnym ferovym snazenim do strednej triedy ma to dopad na moralku a loajalitu. Aktualne je usa na tom zo strednou triedou o dost lepsie ako rusi. A predstav si europa je na tom este lepsie. Ak oligarchia nepodporuje skolstvo, stredna trieda zanika.
|
|
Re: solidny vykon
Od: koxola
|
Pridané:
5.4.2021 14:42
Rusi hlavne nevrazdili indianov, nemali ciernych otrokov, nehadzali atomky na civilistov, nevyvolali tisicky konfliktov, neprodukuju tolko sraciek oproti usa a tak dalej
|
|
Re: solidny vykon
Od: ...
|
Pridané:
5.4.2021 15:20
Nie Rusi radi vrazdia hlavne vlastnych, teda okrem inych. Podpora teroristickych rezimov, hybridna vojna voci zapadu produkuju daleko viac sraciek len "sa o tom nehovori" A v pocte konfliktov naopak USA predbehli. Nie kazdy ma este alzheimera a info si vies dohladat bez problemov za poslednych 70 rokov. Chod dopice ty ruske hovno.
|
|
Re: solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
5.4.2021 18:58
Ved sa odjeb do tej USA. Na co cakas?
|
|
Re: solidny vykon
Od: ...
|
Pridané:
5.4.2021 19:54
Preco by som sa mal niekam odjebavat? Ruska noha nech si ostane doma v rusku a rusofili sa tam mozu dobrovolne odstahovat ak sa im nieco nepaci. Ja nemam potrebu adorovat USA avsak z rusmi kamarat nebudem.
|
|
Re: solidny vykon
Od: koxola
|
Pridané:
5.4.2021 20:36
Odjeb sa uz do pice kokotko zmagoreny, amerika este poberie takych ako si ty, medzi tolkymi analfabetmi sa urcite nestratis :) ty mcDonald uncle sam, amici pojebani ani historiu nemaju, len nejakych kravskych-chlapcov, pistolnikov a podobne... o com nas tu chces presviedcat, chuju?
|
|
Re: solidny vykon
Od: ...
|
Pridané:
5.4.2021 20:52
Nie ty sa odjeb za ural ty ruska kopa hnoja. Tam budes presne za to iste za co ta rusi maju - za hovno.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:01
koxola, v Japonských mestách bola domáca vojenská výroba. Bomby boli svinstvo, ale menšie, ako pokračovať 1-6 mesiacov vo vojne. To neznamena, ze mame oslavovat Rusko, ktoré tu metodami hybridnej vojny šíri demagogiu a to aj takú, čo tu píšeš ty.
Ja osobne sa nechcem odsťahovať ani do USA, ani do Bruselu, ale v EU som spokojný! A neviem ktorý z vás antiUSA aktivistov (ešte iOfcaaa) písal, ale EU nie je prívesok, čo havko USA. Sme samostatní, právo máme iné, kultúru inú. Je tu menej vrážd, ako v USA aj ako v Rusku a vo väčšine vecí je v EU kultúrnejší a sociálnejší život, ako v USA. Že sme to tu darovali SMERU a jeho oligarchom je anša chyba! Nemožno z toho viniť súčasnú vládu proti ktorej pracujú kadejaké pokútne aj bežné PEnťácke médiá. Kto je zo súčasnej vlády hodný odchodu je Kollár nielen s jeho minulosťou z pred 20 rokov, ale všetko až po súčasnosť.
|
|
Re: solidny vykon
Od: Hamster
|
Pridané:
6.4.2021 20:19
Akých sračiek?
|
|
Re: solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
5.4.2021 19:04
Asi ti nic nehovori obrana. Veda vyskum. Rovnako by sme mohli mat nuklearne zbrane proti cudzej nadvlade.
Len tu sustave preferujete kokotov a pozom to tak vyzera. Mensie zlo tento narod dostalo do riti. Ohlodalo na kost a ludi naucili drzat hubu a krok.
Ano moze byt aj oligarchia ale narodna pre narod no zial petro dolare smrdia vsetkym mozno aj cestnym bohatym slovakom alebo naopak za tie roky ich vymyli rovnako ako narod.
Preto staty koncia lebo ludi v nich rozvracaju.
|
|
Re: solidny vykon
Od: poliak6+
|
Pridané:
5.4.2021 23:45
Poľsko 1939.
Ukrajina 2014.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:46
Ukrajina 2021 a v tom 2014 to bolo v podstate aj proti Hollandsku, keďže tam bolo 193 Nizozemských občanov a proti Malajzii, keďže to ich lietadlo! Terorizmus bez debaty (s trolmi popierajúcimi fotky, ako ide BUK tam a späť a črepiny z neho v lietadle!)! https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Malaysia_Air lines_17#Pasa%C5%BE%C3%A9%C5%99i_a_pos%C3%A1dka
PS: Som zvedavý, ako fanaticí obhajcovia Ruska zaútočia "argumentami".
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
6.4.2021 12:03
Tu by som sa rusov zastal. Nikto rozumny neposle civilne lietadlo nad oblast kde prebiehaju letecke suboje.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.4.2021 9:37
Zisti si, ako tade lietali lietadlá predtým a ešte aj deň po tom. Okrem toho tam letecké súboj neprebiehali. Rusi ten BUK tam dopratali pár dní pred zostrelením toho lietadla, potom sa tí traja mužíčkovia radovali, že zostrelili nepriateľské lietado a keď pochopili, že to bolo civilné, pratali sa s BUKom preč! :D
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
7.4.2021 12:59
A este mi povies, ze nezostrelili ziadneho ukajinskeho vojenskeho pilota....
|
|
Re: solidny vykon
Od: NepozierajProduktyHybridnejVojny
|
Pridané:
7.4.2021 15:12
Das mi mapu zostrelov lietadiel, kde bude aj zostrel MH17?
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:08
Chlapec, ty si pekne naivný. Výskum atomovej zbrane je tak pre Severnú Koreu, kde môžu ˇudia hladovať, len aby sa vyvinuli raketky s dlhý doletom. "Narodna oligarchia"? :D To bol Rezeš, Fico, Mečiar, Soták, Čičmanec... sebe miliony, Fico bývanie v bytovke postavenej z DPH podvodu v byte za milion € a tebe dobrý pocit pri voľbách, že ti dajú prácu na zveľadovaní ich majetku!
Štáty možno končia, pretože Proruskou propagandou ich rozvracajú takí, ako si TY! Tu máš 2 videá:
Kratšie o rozvracaní spoločnosti zväčšovaním rozporovo v spoločnosti https://www.youtube.com/watch?v=0xVE97gi4LQ
a dlhšie o súčasnej Covid situácii a šírení demagogii https://www.youtube.com/watch?v=2BxFgpKipLM
|
|
Re: solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
7.4.2021 18:01
Ved ty si obycajna opica zapadu. Tvoje odpovede ukazuju, ze si ma vobec nepochopil. Selektivne si si povyberal sam si si odpovedal nie mne.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
8.4.2021 23:58
Som ovca demokracie. Vela argumentov si nedal.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.4.2021 7:22
Bojim sa, ze ked ti spoza velkej mlaky odpadluju, pripadluju sem.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
3.4.2021 22:39
Libia bola uplne inde ako oman. Akurat bastlili do lietadiel bomby a o bezplatnom zdravotnictve ludia nemohli ani snivat.
|
|
Re: Hry o Trôny, 2000 - 2020 - 40 - 50 - 100 - 2200
Od: Kexsica - Haski - Mikeš
|
Pridané:
4.4.2021 0:24
--ale vôbec ne :/(
v tomto tu stebou výnimočne nesúhlasím..
Lýbia za Kaddáfiho bola jedna z 2 - 3 top,najrozvinutejších, najbohatších štátov tej damn Afriky,
sa tam mali možno až moc dobre, rozvíjali sa hodne, a strašne vela % z príjmôv z ropy investovali spät do krajiny, naspat do štátu, -hej, aj pre obyv..
|
|
Re: Hry o Trôny, 2000 - 2020 - 40 - 50 - 100 - 2200
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:11
Z ropy dokáže byť každý diktátor štedrý. Dokonca aj Rusko, ktoré má 80% príjmov z ropy a zemného plynu budí dojem, že sa stará o svojích občanov a ani ich nemusí zabíjať ako dáky africký diktátor, páchajú samovraždy sami. A ak nie násilné, tak chlastom. Zem zasľúbených možností.... možno preto sa iOfci tak páči.
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
3.4.2021 22:24
Ty si preukazne Ficova fajka ...
|
|
Re: solidny vykon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:50
Ty si Fero? Dik, ze si mi pripomenul, ze som chcel ovečke povedať že mimovládky sú v jeho prospech, ale v jeho úbohej mysli uverí každému demagogovi, ktorý ich kritizuje, pretože aj odhaľujú nekalé proaktiky v štáte! Je fakt sranda, ako ovečka dáva do jedného vreca oligarchiu, mafiu a mimovládky a to všetky! Neyníma tie, ktoré sa venujú prírode, ekológii a samozrejme isto hejtuje aj tie venujúce sa korupcii! :D Nemá rád oligarchiu a isto požiera "hlavnésprávy" financované v minulosti tajne aj Kočnerom!
|
|
krok a pokrok
Od: khejml
|
Pridané:
3.4.2021 18:56
niekomu vďadi progress? ved veci su cim dalej lepsie, vsetko sa lepsi, ludom vác drbe na hlavu, auta jazdia lepsie, mobilceky su lepsie a drahsie, prideme k normalu bucnut 2000evro za telefon a tak celkovo, co na to prosimvas jezis
|
|
Re: krok a pokrok
Od: weq
|
Pridané:
4.4.2021 11:18
o to kratsie vydrzia. Vyrobca chce predat znova. Nakoniec sa dopracujeme ku permamentnemu leasingu, kde budeme davat 100% prijmu + dlh na FicurkyTM, ktore nebudeme vlastnit.
|
|
Re: krok a pokrok
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:53
Môžeš si vybrať telefon za 15 aj 1500€. Tvoja vec. Pokiaľ nie si snob a nepotrebuješ používať štátne eID, tak na bežný život bez počítača ti postačí aj fon za 150€. Bez leasingu s predplatným 4-5€ na príjmanie hovorov 1/2 roka až rok. A na "leasingovanej" WiFine.
|
|
Re: krok a pokrok
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:56
Smartphone, ktorý som kúpil v 2014 sa používa doteraz. Nepoznám zo známych nikoho komu by mobil ak sa nevytopil, alebo x krát poriadne nepadol prestal fungovať po 2 rokoch a 2 mesiacoch. 4 roky je bežný čas funkčnosti mobilu.
|
|
Re: krok a pokrok
Od: sinťaksKokot
|
Pridané:
6.4.2021 21:32
Vitajte v dome dôchodcov. Alebo uctievačov klasických mobilov. Alebo v kulte baličov mobilov - strážiť ako oko v hlave - ochranné sklo, ponožka/knižka/flip/silikón kejs... inak 4 roky leda tak... masochizmus
|
|
Re: krok a pokrok
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.4.2021 9:34
:D Npoužívam ho ja, ale chudobná osoba, ktorej som ho daroval. A je to Android 4.2. 4 roky tým mysím, že u rôznych užívateľoch prežije 4 roky. Či ty po 2, keď už nemá záruku, už pre teba nemá cenu a šmaríš ho o zem? Alebo ho predáš a potom sa s ním deje ČO? A ako dlho sa to deje? :)
|
|
Treťotriedni dabingoví herci vnášajú do jazyka gadžovinu.
Od: Čitateľ diskusií
|
Pridané:
3.4.2021 21:21
Debata je IMHO mrte výživná. Či?
|
|
houbeles
Od: Kramol
|
Pridané:
4.4.2021 13:06
Či je čo?
Dlhšie slovo by sa hodilo.
|
|
Re: houbeles
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
4.4.2021 21:58
Myslíš dlhšie ako pi-či či pi-čo ?
|
|
Re: Treťotriedni dabingoví herci vnášajú do jazyka gadžovinu.
Od: Veľký kancel
|
Pridané:
4.4.2021 14:51
Celé diskusia na DSL išla v poslednej dobe dolu.
Niekedy to tu bolo aspoň vtipné.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.4.2021 15:04
Presne tak. Ide i dopady úzko späté s prijatím zákona o energetickej hospodárnosti budov počiatkom tisícročia, akcelerujúce vytláčanie záclon roletovými systémami s priekazne nízkou vsiakavosťou. A naviac aj škriabu.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:57
Sa o to chodíš obtierať, keď plodíš ikry?
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.4.2021 9:38
Prvý raz si mi neodpovedal! Dúfam, že nemáš Covid a si iba na výtere ikier. :)
|
|
Re: Treťotriedni dabingoví herci vnášajú do jazyka gadžovinu.
Od: Blahahaha
|
Pridané:
4.4.2021 16:22
Jop. Nabehli tu stupenci bi vodcu
|
|
Re: Treťotriedni dabingoví herci vnášajú do jazyka gadžovinu.
Od: Degeš na entú
|
Pridané:
5.4.2021 13:32
Súhlasím. Chodím sem.od nejakého 2006 roku, no čim ďalej menej a menej. Nie pre články prebraté a preložené hatlaninou.
Ale práve pre diskusie, ktoré boli kedysi naozaj na úrovni. Nechýbal humor, um, vecná diskusia.
Dnes otvorím diskusiu a po prvých 5 spamových odveci komentároch idem preč. Je smutné, že to tu správca nechal zájsť tak ďaleko. Je to aj stĺpik verejného osvetlenia, ktorý oští každý pes čo ide okolo.
Preto sem vždy raz za týždeň omylom zabludim skrz prastarú záložku.
Ale to už môžem chodiť na diskusie Topky, Nový čas, či Sme. Nájdem tam rovnaké grcky ako tu - miestnych intelektuálov.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
5.4.2021 14:08
Presne tak. Tiež ma lákalo prísť s publikovaním niektorej z prevratných nových technológií, ktoré priebežne vyvíjam a už sú vo fáze vhodnej na produkciu, o ktorej by sa dali viesť sofistikované diskusie na vysokej odbornej úrovni, ale hovorím si, nechaj vytvárať dejiny i iných, aby zbytočne neskončili ako nejaký youtuberi či influenceri.
Veď už čo len pre jeden nezmarený život sa to oplatí...a priekazne nič. Tupý sú jak polená.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: nemanja
|
Pridané:
5.4.2021 14:28
Trafena spriekaznena hus zagagala... :-)
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 3:59
Priekazne spriekaznená. Ale nie, tento keď sa prebrodíš tým balastom prikeznosti má aj vtipný náboj aj myšlienku ...občas. Lepší, ako Rusofilný iOffca, či iOfcaaa.
|
|
Re: ultraradikalny spriekaznený ohladuplnizmus
Od: Etela vchižy socka
|
Pridané:
5.4.2021 15:58
..chloncúce nesku!
bzdocha!
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 4:02
Tiež vyvíjaš a vynaliezaš to, čo už niekto iný vyvinul a skôr publikoval, ako si sa dostal od nápadu k nazvatiu prvého súboru kódu?
|
|
Re: Treťotriedni dabingoví herci vnášajú do jazyka gadžovinu.
Od: skrzkrk
|
Pridané:
6.4.2021 0:01
Zjavne si si nevšimol prebiehajúcu vojnu. Prečo si taká hromada inteligentných ľudí stále myslí, že vojna je len vtedy, keď vybuchujú granáty?
Tak ako vojaci zavítali počas II. svetovej do každej dediny, ktorá podľa nich/velenia mala význam, rovnako vojaci bojujú na stránkach DSL. Zabudni na to, že vášne stabilne rozdúchavajú common people.
Výhoda identifikácie vojakov počas starých vojen sa stratila. Mundúry sa nepoužívajú. Šíky sa nepoužívajú. Používajú sa sofistikované metódy IT a psychológie davu.
Advice: Skús sa pozerať na príspevky kreténov/trollov/agentov ako na nechcenú reklamu.
|
|
Re: Treťotriedni dabingoví herci vnášajú do jazyka gadžovinu.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 4:04
Pravdu máš, akurát si myslím, že práve tu sú len úbohí druhou/Ruskou stranou zmagorení občania. Ale možno som naivný a nechcem si to priznať, aby som neplakal, že aj TU na DSL.sk prebieha vojna.
|
|
Re: Treťotriedni dabingoví herci vnášajú do jazyka gadžovinu.
Od: skrzkrk
|
Pridané:
6.4.2021 0:07
Správca by mohol ku každej diskusii uvádzať počet zmazaných príspevkov. Možno mu krivdíme zbytočne, že myšlienkový odpad nemaže. Tak by sa ukázalo, či je diskusia vôbec nejak moderovaná.
|
|
Re: Treťotriedni dabingoví herci vnášajú do jazyka gadžovinu.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 4:09
Mne raz zmazal príspevok aj s účtom, keď som kritizoval článok o kozme, kde nebolo nič o digitálnom svete. :( Ale možno sa hneval aj na iné príspevky, neviem. Bol to hneď prvý príspevok v diskusii... Možno ak by som počkal s kritikou 3 dni, prijal by ju lepšie.
Možno by aj mazal viac, ale nestíhal by články vydávať. Čo je lepšie? Chodíš tu na koľko % po správy a na koľko po komentáre? Ja 40-80% po sprývy. Možno tých 40 nejasných % sú komentáre k téme príspevku ...ale možno menej. A na tých 20% sú jasne patriace k zábave v diskusii. A možno viac... Nvidím si do hlavy!
|
|
Oprava v nadpise
Od: dnes má meniny Izidor
|
Pridané:
4.4.2021 13:11
Google si vyvinula, nie vyvinul. Je to tá spoločnosť, presne ako Apple.
|
|
Re: Oprava v nadpise
Od: Hamster
|
Pridané:
4.4.2021 14:34
Tá Googgle? To mi naozaj nereže.
|
|
Re: Oprava v nadpise
Od: dnes má meniny Miroslava
|
Pridané:
5.4.2021 17:25
A tá Apple už je v poriadku?
|
|
Re: Oprava v nadpise
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
4.4.2021 22:01
Nechajme Google nech sa ako AI samostatne rozhodne a identifikuje buď ako muź alebo žena.
|
|
Re: Oprava v nadpise
Od: koxola
|
Pridané:
5.4.2021 20:38
alebo transgenderAI
|
|
Ľavopis
Od: CattusKitekattus
|
Pridané:
4.4.2021 17:06
Len,aby som trošku aj ja..Spoločnosť Google si vyvinula vlastný procesor..
|
|
Re: Ľavopis
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
4.4.2021 22:04
Prečo Google vnucuješ pohlavie ? Nech sa rozhodne autonómne a bez vnucovania, čo je.
|
|
Re: Ľavopis
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
5.4.2021 9:10
Nevies citat s porozumenim? Pohlavie urcuje spolocnost.
Google je tam ako neutralne meno.
Tá spoločnosť Google si vyvinula vlastný procesor..
|
|
Re: Ľavopis
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
5.4.2021 20:24
Ja len že AI Google sa rozhodne pre pohlavie ;)
|
|
Re: Ľavopis
Od: CattusKitekattus
|
Pridané:
7.4.2021 1:39
Rozhodol sa už veľmi dávno,je to Kryton :)
|
|
Re: Ľavopis
Od: CattusKitekattus
|
Pridané:
7.4.2021 1:46
Áno,presne Tvoj názor nám tak veľmi chýbal..Slovo "firma" ,je ženského rodu,presne tak,ako spoločnosť...Choď sa sťažovať prosím pekne,jazykovednému ústavu..A áno,Google je štetka pro všechno.
|
|
Re: Ľavopis
Od: CattusKitekattus
|
Pridané:
7.4.2021 1:47
Kopol som si,lopta je vaša..
|
|
Re: Ľavopis
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
7.4.2021 7:59
Google je firma ?
|
|
Dockali sme sa
Od: ripley
|
Pridané:
4.4.2021 18:07
Konecne poriadne CPU na hardverovu akceleraciu reklam a spywaru
|
|
Re: Dockali sme sa
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
6.4.2021 4:11
Konečne komentár k téme! Ja sa teším an neuronove siete v mobiloch. To budú len zábavné aplikácie typu deepfake videá.
|
|
Re: Dockali sme sa
Od: Hamster
|
Pridané:
6.4.2021 20:19
Skôr defektné deti.
|
|
.....
Od: half life
|
Pridané:
6.4.2021 8:58
google je láska
teší ma vedomie, že tam niekde v sieťach internetových sa vznáša virtuálny fascikel, v ktorom je o mne viac informácií, ako viem ja sám. Teší ma predstava, že strojové učenie posunú na novú, nedoziernu úroveň a môj telefón bude vedieť skôr než ja, že niečo potrebujem a zobrazí mi patričné reklamy pre moje potešenie. Čoho sa obávať, veď sľúbili, že tie údaje nikdy nezneužijú.
google je láska
|
|
Re: .....
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
7.4.2021 9:43
A nebude lepšie, že ti ponúknu niečo, čo potrebuješ skôr, ako začneš premýšlať, čo potrebuješ a nebudú ti ponúkať to, čo si si práve včera kúpil?
Zas na druhej strane fasciklov je viac. Jeden má google, druhý fb atď.
|