|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mal som holdovat
Od: mr wallet
|
Pridané:
13.3.2021 13:35
mi preslo od roku 2012 asi 2500 btc cez penazenku, som si mal vsetko nechat :D
zostale mi nejake drobne co stale mam 4,2 btc
|
|
Re: mal som holdovat
Od: zaklady ekonomiky
|
Pridané:
13.3.2021 13:46
daniari cakaju kedy zamenis za fiat
|
|
Re: mal som holdovat
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
13.3.2021 14:08
A to by načo robil? :-)
|
|
Re: mal som holdovat
Od: Stone
|
Pridané:
13.3.2021 14:30
Na kupu cohokolvek co nie je internetove porno.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: jaaaaaaaaj
|
Pridané:
13.3.2021 14:33
Alebo drogy...
|
|
Re: mal som holdovat
Od: DHL
|
Pridané:
13.3.2021 16:28
Alebo Alza :D
|
|
Re: mal som holdovat
Od: danovnik ferko
|
Pridané:
13.3.2021 15:55
Aj to sa bohuzial zdanuje, kedze menis za sluzby
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
13.3.2021 17:24
Veď ich stačí vymeniť za tú novú nekryptomenu a tá sa už pri predaji nezdaňuje, lebo ešte legislatívne priekazne neexistuje.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od reg.: raketa
|
Pridané:
14.3.2021 12:25
Ale napriklad ked idem do Turecka na dovolenku, tak si zmenim Eurace za tu ich menu a ked pridem naspat tak zvysne zas za €urace, a to by som asi tiez si mal zapisat, za kolko som nakupil a nasledne pri vrateni sa predal, aby som mohol z toho mikro vykyvu kurzu odviest dan, vsakze? :D
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.3.2021 13:02
Tak logicky, že práve preto si inteligent na dovolenku vezme úver a po zmenach z toho mikro vykyvu kurzu priekazne zažiada o vratku dane.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
15.3.2021 11:12
Skor poziada o osobny bankrot :D
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
15.3.2021 11:55
Skor sa prida k Kotrbe 1, 2, alebo Harakotrbe a bude fnukat a zdoelat chujoviny, ze Matovic ho ozobracil.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: mivr.
|
Pridané:
14.3.2021 16:29
a ked si kupim tovar na alze za BTC? to mam tiez zapisuvat a nejako zdanit? serious
|
|
Re: mal som holdovat
Od: meniny Svetlana
|
Pridané:
15.3.2021 8:22
Ak je hodnota tovaru vyssia ako obstaravacia cena BTC ktorym si zaplatil, tak mas danit zisk. Napriklad ak nakupis tovar za 5000E - 0.1BTC, a tych 0.1 BTC si nadobudol za 1000E, tak zo "zisku" 4000E v pripade fyzickej osoby stat ocavaka, ze zaplatis dan z prijmu (19%/25%) a odvedies zdravotne odvody (14%).
|
|
Re: mal som holdovat
Od: mivr.
|
Pridané:
15.3.2021 10:42
dakujem za odpoved. cize zplatim DPH v cene tovaru (19%) plus dalsiu dan zo zisku (19%) a zdravotne (14%), to sa oplati.
Alza to nejako hlasi danovakom? Lebo myslim do 500e 'zisku' je oslobodenych od dane a zdravotky.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: meniny Svetlana
|
Pridané:
15.3.2021 12:10
Osobne si myslim si ze nakup do par tisic eur danovakov nebude zaujimat. Alza tipujem sama od seba nic nehlasi, nie je banka :). Ak pride povinnost hlasit obsah faktur financnej sprave tak to bude ine. S tym oslobodenim moze byt.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: juHele
|
Pridané:
14.3.2021 22:38
ked chces kupit nieco ine nez teslu auto tak sa to moze hodit
|
|
Re: mal som holdovat
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
13.3.2021 17:07
Len hlupaci zamenia bitcoin oficialnou cestou za fiat.
Z vymeny jednej meny za druhu sa dan neplati.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: meter dgdhs
|
Pridané:
13.3.2021 18:29
Tak to sa mylis aj vymenu jednej kryptomeny za inu vzdy danis.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: bytc0in
|
Pridané:
13.3.2021 19:59
To v mysli akeho polohupeho kokota vzniklo, ze treba danit aj prevody medzi kryptomenami ?!
To co uz su za chore prijebane picoviny ?!
A okrem dane chcu kokoti este aj 14% do zdravotnej ?! To uz vazne tento skurveny stat obsluhuju len ojebavaci a uzernici ?!
|
|
Re: mal som holdovat
Od: Berg
|
Pridané:
13.3.2021 23:44
Pretože Bitcoin síce vznikol ako mena (nositeľ hodnoty) ale vzhľadom na reálne užívanie je to de facto likvidná komodita. Tak ako boli pred peniazmi zlato, farebné kamienky a pod., každý si určil, čo je "ekvivalent" hodnoty.
A áno, štát obsluhujú len ojebávači a úžerníci, nato sa do jeho vedenia derú hlava nehlava. Normálny jedinec by chcel mať aj veľa peňazí, ale nie za cenu, že ich vyslovene ukradne státisícom ľudí, hlavne tých v núdzi, dôchodcov, matiek, zdravotne postihnutých, a školstvu, zdravotníctvu ....
|
|
Re: mal som holdovat
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 6:03
Štát nekradne, štát daní. Problém sú dotácie, kde taký Boris $ pobra miliony eurofondov. Dovtedy bude štát zlodej, kym v nom budu rozni Ficovia, Pellegriniovia, Borisovia $. A dovtedy budes mat štát za zlodejov, kým tak bude, alebo kym budes verit propagande, ze tak robia aj ti, čo tak nerobia.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: Libertarian2
|
Pridané:
14.3.2021 10:03
Danenie = kradez.
Aha, buduci vocca z PS zvysi dane este viac a budeme to mat 2x platy a druhe Svajciarsko.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: rodzdýchaj to
|
Pridané:
14.3.2021 15:48
Dane a zdravotne odvody.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: juHele
|
Pridané:
14.3.2021 22:41
v normalnej krajine je n1 problem dane ale v krajine typu sk je n1 problem nakladanie s vybratymi peniazmi
|
|
Re: mal som holdovat
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
15.3.2021 7:05
Na slovensku n1 je klasicky newtonovsky problem. Chces z mastale vyhodit kopu hnoja o hmotnosti m1, opieras sa o hmotny bod o hmotnosti m2. Kde m1>>m2. Konstanta kapa narasta. Kde skonci hmotny bod?
|
|
Re: mal som holdovat
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:28
Takže treba použiť pákový mechanizmus. A nefňukať, že to trva dlhšie, ako sa ti páči. A nefňukať, keď sa to deje počas Covidu. A nefňukať, že za Covid opatrenia môže Matovič, ako to radi tvrdí kopa hnoja m2 Fico (m1 Mečiar a jeho kumpáni)
|
|
Re: mal som holdovat
Od: presnetak
|
Pridané:
15.3.2021 17:54
Presne, buzerant prvé čo zvýšil bol sebe plat a následne dane
|
|
Re: mal som holdovat
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
13.3.2021 23:17
Stretne sa Dežo s Ferom. Dežo da Ferovi eura a Fero posle Dežovi bitcoiny. Jedine co sa plati je poplatok taziarovi, ktory zaradi transakciu z jednej btc adresy na druhu.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: sv4
|
Pridané:
14.3.2021 0:49
K0k0tina.
na zlovensku je to len vymena tovaru. Ano, aj ked to vymenim za USDC
|
|
Re: mal som holdovat
Od: Spejbl
|
Pridané:
14.3.2021 7:58
Čo je na tom, že zo zisku má odviesť daň? Však k nemu prišiel ani nevie ako, asi ako slovenskí krčmári.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: sv4
|
Pridané:
14.3.2021 9:56
unrealized gains = nerealizovane zisky.
Budes zdaneny z topu, lebo si to vtedy mohol predat.
Idem poslusne lizat statnu bagandzu.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: ...
|
Pridané:
14.3.2021 10:21
Ak investujem raz zdanene prachy stat moze snivat o tom, ze bude parazitovat na mojom dalsom zisku. Ked sa stat bude podielat rovnakym % na mojej strate, tak potom sa mozme bavit o daneni zisku.
|
|
Re: mal som holdovat
Od reg.: raketa
|
Pridané:
14.3.2021 12:16
Tiez mi nejde do hlavy, preco by sa malo danit pri meneni v ramci penazenky, ci uz za fiat alebo ine krypto a ked uz, tak preco nie az ked si to clovek posle na osobny ucet. Niekto takto meni pravidelne a hadam si nebude pri kazdej jednej transakcii zapisovat predajnu a nadobudaciu cenu k mene EUR v tom momente a viest si nejake denniky.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: bs5
|
Pridané:
14.3.2021 12:25
Podla SK legislativy by si to mal robit, krypto je tovar, mal by si zdanit zisk z predaja, aj ked hned z toho nakupis dalsie krypto.
Staci teda nemenit na fiaty ale na USDC resp USDT a nemas problem aj keby ta niekto bonzol.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: Kalkulačka 365
|
Pridané:
14.3.2021 13:48
Však takto fungujú všetky autobazáre na Slovensku. Reálne sú stále v strate. A vlastne nikdy nič nepredali. Lebo všetky predpisy robia cez rodinných príslušníkov. Tam pánovi Hegerovi toľko daní uniká....
|
|
Re: národ zradcov
Od: národ zradcov
|
Pridané:
14.3.2021 15:54
Ako tak čítam mám pocit, že tu všetci vyštudovali zadarmo, pri lekárovi nikdy neboli, a ich starý rodičia sa nedožili dôchodku.
Už to vidím ako by utekali všetky potkany zo Slovenska, keby nás niekto napadal.
|
|
Re: národ zradcov
Od: ...
|
Pridané:
14.3.2021 17:21
Neviem ako ty, vsetci dane platime - stat si ujebe 70% vyplaty. Skolstvo zadarmo neznamena, ze to nic nestoji, len VS stoji 8k+€ ak sa drzis pri zemi. U lekara ked nechcem 3 mesiace cakat aby som sa vobec dostal an vysetrenie, tak musim ist ku sukromnikovi, kde bud cvakam komplet, alebo len cast. Takze ano, budem utekat medzi prvymi, lebo akosi neverim, ze tie 2 bojaschopne stihacky a 4 polorozpadnute tanky bez vyzbroje nas spasia v pripade utoku. A to nehovoriac, o polovici armady plnej nackov alebo rusofilov.
|
|
Re: národ 0
Od: národ 0
|
Pridané:
14.3.2021 19:05
Obyvatelia tejto krajiny nemajú žiadnu víziu, iba žalúdky.
|
|
Re: národ zradcov
Od: Meldo1
|
Pridané:
16.3.2021 14:21
Typicky ekonomicky analfabet. Nechape, ze v momente pripisania penazi na ucet si stat uz zobral 60-70%. A dalsich 20% pri nakupe tovaru v obchode si este zobere. Nie je ziadny dovod znovu danit obchody FO.
|
|
Re: národ zradcov
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:30
A kedyze e to ten den danovej slobody? V lete niekedy? Tak co trepes, ako keby bol v oktobri? Stat ti berie "iba" polovicu. Nviem, kde na to aj s tym o 2 komentare vyssie chodite.
|
|
Re: národ zradcov
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2021 10:22
ta "iba" polovica je presne 43% podla poslednej pasky, tie prachy co mi ostanu musim nakupit a zaplatit tovar a sluzby +20% DPH, potrebujem natankovat + 50% spotrebne dane. Takze suma sumarum ak miniem celu vyplatu, stat z toho ma 43%+~12%+~5%, co je 60% ako celok a to sa drzim pri zemi. Tabak a alkohol dalsie +%. A urcite som este na nieco zabudol. To uz bude u kazdeho individualne. Takze takmer 2/3 vyplaty si zozerie stat a naoplatku ponuka fungovanie elementarnych veci z minuleho tisicrocia.
|
|
Re: národ zradcov
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 13:06
Aha, takto si sa oklamal. Tak ked pocitas vsetko presne, pocitaj aj to, ze na dochodku nebudes platit dane a dane platiis 20% a odvody 14%. Ta polovica, ci 43% v tom su uz zapocitane aj tvoje dodatky, co si tu tym padom zapocital 2x. Zbytocne sa bicujes. ;) Elementarne veci.... :)
|
|
Re: národ zradcov
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2021 13:10
Zbytocne sa nebicujem, lebo ja ked pojdem do dochodku, bude ta almuzna zvana dochodok zo vsetkych 3 pilierov akurat tak vreckove. Takze uz teraz musim riesit vlastne investicie z coho by chcel stat dalsich 20% a zdravotna 14%. Na co im logickjy z vysoka kadim.
|
|
Re: národ zradcov
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 13:16
Zbytocne sa bicujes som chcel k tomu, ze tvrdis, ze to je 43+xy%
Ale to je 43% vratane tych vsetkych tvojich vymenovanych. Ak pijes a fajcis a jazdis na benzin, samozeejme priplacas na skorsie liecenie rakoviny, transpl.pecienky a pokutu za minanie neobnovitelnych surovin za presun svojej plechovej budy.
|
|
Re: národ zradcov
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2021 13:21
A tych 20% DPH si kde nechal pri nakupe tovaru a sluzieb?
|
|
Re: národ zradcov
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 13:27
Z 5,4 mil ludi aktualne pracuje 2 mil v zamestnani, 350 tis zovnostnikov a mozno dalsie stotosice sro atd. 20% platia vsetci, ale nie vsetci pracuju a platia dane a odvody. 1,2 mil dochodcov a tolko isto deti ti kazi tvoje sebabicujuce prepocty.
|
|
Re: národ zradcov
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2021 13:34
Moje prepocty su uplne v poriadku a cele je to len o tom, ze statu nedam nic naviac co nemusim a uz teraz davam privela za to co od statu dostavam ci uz priamo alebo nepriamo. Ze ty si spokojny s fungovanim spolocnosti je v poriadku, ja s tym spokojny nie som a kym sa to nezmeni nebudem hladat cesty ako davat viac, ale ako si viac nechat.
|
|
Re: národ zradcov
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 14:11
Ak štat rozkradali 30 rokov, tak je jasne, ze si daval viac, ako ti štát vracal naspat. To je jedna rovina. Druha je, ze teraz mozno platis celkovo 55% z prijmu 40 rokov produktivity a ked budes na dochodku a ked si bol decko, tak si platil len tych 20% a aj to nie na vsetko. Priemer 43% a z priemerneho obcana sa to počíta.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
14.3.2021 14:07
Mas pravdu v "krypto je tovar, mal by si zdanit zisk z predaja"
Ale nemas pravdu v "aj ked hned z toho nakupis dalsie krypto", pretoze nakupis tovar a to je uplatnitelny danovy naklad, ktory sa od danoveho zakladu odpocitava.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: bs5
|
Pridané:
14.3.2021 14:27
ano, mas pravdu.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: netrep
|
Pridané:
15.3.2021 17:56
Netrep kookotiny, ak si založíš firmu zo zdanených peňazí tiež neplatíš daň zo zisku?
|
|
Re: mal som holdovat
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2021 18:41
Ako firma mozes mat dane nulove. Dokonca aj nulovy zisk desatrocia a stale mozes mat uspesnu firmu. Aj nakup mnohych veci mas bez DPH. Ako FO zamestnanec oficialnou cestou dane zaplatis pri vyplate a potom pri nakupe cohokolvek. Takze ano, zisky z mojich investicii uvidi stat holy kokot, to ale chce trochu znalosti.
|
|
Re: mal som holdovat
Od: Moje eno
|
Pridané:
16.3.2021 16:44
Do nedavna platila pausalna dan, neplatca 480 platca 960€ myslim, aj ak si bol v strate. A povinnost platit dane mas takze to nie je odpoved na predchadzajuci argument
|
|
Re: mal som holdovat
Od: ParaNoik
|
Pridané:
14.3.2021 1:11
A si aj vegan?
|
|
Re: mal som holdovat
Od: hdhshs
|
Pridané:
14.3.2021 9:52
Chváliš sa alebo nariekaš?
|
|
Re: mal som holdovat - some facts
Od: Mashroomko
|
Pridané:
15.3.2021 14:17
Od 2012 ti preslo 2500btc..To asi tazko kamarat, mozno 250btc by som ti uveril ;) Navyse v zaciatok ludia ani nevedeli co je kryptomena a ako to funguje.
|
|
Re: mal som holdovat - some facts
Od: mojko123
|
Pridané:
15.3.2021 17:58
terz mám 11 tis. XRP o 20 rokov môže mať jedno xrp hodnotu 1000€, to nikto nevie ...
|
|
Re: mal som holdovat - some facts
Od: Sneh
|
Pridané:
15.3.2021 20:48
XRP ide priamo k 0
|
|
Re: mal som holdovat - some facts
Od: Lentakci
|
Pridané:
16.3.2021 16:45
Iste , zalezi ako dopadne sud, kupoval som za 0,19 teraz je 0,38
|
|
Re: mal som holdovat - some facts
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:32
Ay sud? Aj ceny ktore pises zaviseli od sudu?
|
|
Btc1234
Od: Tom48a
|
Pridané:
13.3.2021 13:53
Ďakujem za takéto správy. Vždy mi to pripomenie, ako som vymenil 1,5 btc za 11€. Pretože taká bola hodnota.
Kua.
|
|
Re: Btc1234
Od: MAJAK - neregistrovany original
|
Pridané:
13.3.2021 14:20
buď rád. ja som sa vysmieval kamarátom v okolí, že kupujú za 100 euro, keď cena bola cca jedno euro... vraj vyhadzujú peniaze
|
|
Re: Btc1234
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
13.3.2021 15:50
Však vyhadzovali, ale jaksik sa im viacej vracia ;)
|
|
To the Moon
Od: jozkoprocko
|
Pridané:
13.3.2021 14:15
Zaujimave, ako sa aj v serioznych ekonomickych novinach pise, ze "investovat do bitcoinu". Z bitcoinu nie su dividendy takze to nie je investovanie. Bitcoin uchovava hodnotu (silno nepredvidatelne), takze to je max. cenina. Sucasna hodnota je z 99% zapricinena spekulaciami a chamtivostou, ked skoro kazdy chce vlozit x "normalnych" penazi a neskor zamenit za 10x. Bitcoin je bublina.
|
|
Re: To the Moon
Od: Gertrudo
|
Pridané:
13.3.2021 14:37
Ano, ale vzdy ma pobavia argumenty ze bitcoin je super lebo blockchain.
Nehovorim ze blockchain je zly, ale keby na tom nezarobili tak btc nekupia kvoli blockchainu ani omylom.
|
|
Re: To the Moon
Od: Bob Lazar
|
Pridané:
13.3.2021 14:57
Usiel ti vlak ?
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
13.3.2021 17:45
V skutocnosti ludia kupuju btc prave koli blockchainu, len o tom nevedia, lebo nemaju takmer ziaden poznatok o tom, co btc je, ako funguje a v com spociva jeho hodnota.
|
|
Re: To the Moon
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
13.3.2021 20:54
bitcoin je vdaka svojej implementacii blockchainu deflacna mena. Je to opak inflacie. To znamena ze bude rast a rast a rast...
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
13.3.2021 21:19
Tak ako auto potrebuje zatacat do 2 stran, potrebuje ekonomika moznost inflacie aj deflacie meny. Vsetko ostatne je nestabilny model.
|
|
Re: To the Moon
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
13.3.2021 23:00
nikdy v historii sme nemali deflacnu menu, takze nevies ci to je nestabilny model, pretoze neexistuju historicke skusenosti.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
14.3.2021 10:56
Na to nemusis byt genius. Peniaze roztacaju ekonomiku. Prikladas na svoju kopku a inflacia z nej odziera. Ked prestanes, po case mas limitnu 0. Inflacia ta nuti investovat a zarabat, co je spravne. Ak ti bude na nejakom ucte hodnota len rast, lebo deflacia, skonci to tepelnou smrtou vesmiru. Kazdy si vsetko mozne takto ulozi a spolocnost ustrnie.
Nieco ako ked dostanes eu fondy, neinvestujes, vyvezies ich do dubaja a potom ich somari maju splacat. Ekonomika je na tom horsie ako keby si nedostal nic.
|
|
Re: To the Moon
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.3.2021 11:15
a nebol by svet takto lepsi? Menej by sa umelo vytvarali zbytocne somariny, nizsia produkcia hluposti, mensia ekologicka zataz, ludia by nemuseli tolko robit, mali by sme viac casu. Platil by si si len za nevyhnutne sluzby a mena by sa relativne stabilizovala. Podla mna takto by to malo byt a nie hnat sa silou mocou za ziskom aj na ukor ekologie a zdraveho rozumu.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: raketa
|
Pridané:
14.3.2021 12:56
Múdro.
|
|
Re: To the Moon
Od: Kalkulačka 365
|
Pridané:
14.3.2021 16:56
Ale on investoval do Dubaja. Takže nejakú ekonomiku podporil
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
14.3.2021 17:32
Zaklad je vyssia efektivnost. Mensia produkcia je v celom,cize aj menej skolstva, zdravotnictva... Co nie je uplne ok. To je vo vysledku menej ludi. Co v principe je ok ak to bude celosvetovo. Ak dotlacis ludi ekonomicky, tak zacnu fungovat na letanovsky sposob. Optimalne je riadit a nie dusit ekonomiku. A zisk z bitcoinov je zisk ako kazdy druhy.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
13.3.2021 23:56
Len tak ma trosku napadolo NASCAR auto :D
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
14.3.2021 10:38
Skus si na volantovu tyc nasadit rohatku zo zapadkou. A potom nam povies kolko si dal kol.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
13.3.2021 15:09
A presne na to sa spoliehajú agenti matrixu. Že bublina praskne a budú môcť v úlohe nezištných záchrancov opäť vydierať na základe imprintovaného quid pro quo, ale tentokrát sme ich priekazne ojebabrali, keď už na špinavú prácu najímajú platených diskutérov.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
13.3.2021 17:36
Precitaj si, coho vsetkeho sa tyka pojem investicia(napr. z SK wikipedie). Kludne mozu pouzit "investovat" vo vztahu s btc.
Bitcoin uchovava ciselnu hodnotu previazanu s adresou penazenky a jedine co ma vplyv na tuto hodnotu je pocet zaciatocnych nul v hash retazcoch, ktorymi je cely blockchain previazany. Vyjadrovat hodnotu btc akokolvek inak je sice pekne, ale strata casu.
Utvar vznikajuci zuvanim a vyfukovanim Hubba Bubba zuvacky sa nazyva bublina, nie bitcoin :P.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 6:06
"... jedine co ma vplyv na tuto hodnotu je pocet zaciatocnych nul v hash retazcoc ..." alebo počet bláznov a Muskov, ktorí nakupujú ako saleni. BTC je energeticke barbarstvo! Mozno 1000x energeticky narocnejsie, ako transakcie cez byvaly Muskov Paypal, alebo Platobne karty.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: raketa
|
Pridané:
14.3.2021 12:59
Energeticka narocnost BTC je mytus. Skus si premysliet, kolko zdrojov cerpa uchovavanie a operacie s klasickymi menami.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 14:39
BTC transakcia 951 kWh, papierove peniaze 0,044kwh/tr, platobne karty average 0,0007kwh/transakcia. Vychadza mi, ze papierove su lacnejsie, ako graficke karty.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: raketa
|
Pridané:
14.3.2021 21:53
ok a tie papierove peniaze sa musia vytlacit, niekto ich musi previezt autami a vobec takto by sa dalo pokracovat ohladne celej infrastruktury okolo toho
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:34
Este povedz, ze vsetky lesy v SR su tu pre peniaze a vsetko vytazene drevo ide na vyrobu papiera na bankovky, aby ti vysla cena fyzickho obeziva co najdrahsia, cize drahsia, ako grafickych kariet a elektriny haha. Uz radsej nepis, ked nemas nieco objektivne.
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: raketa
|
Pridané:
17.3.2021 19:35
asi nerozumies principu blockchainu...
|
|
Re: To the Moon
Od: jozkoprocko
|
Pridané:
15.3.2021 1:57
Nie je pravda. Pocet zaciatocnych nul hashi bloku zavisi od hash-rate bitcoin siete. Cim viac minerov, tym viac nul musi hash obsahovat.
|
|
Re: To the Moon
Od: BTC
|
Pridané:
13.3.2021 18:21
Takže ani do zlata, diamantov, umenia... sa nedá investovať kedže nemajú dividendy? Nikto netvrdí že na BTC nevznikajú bubliny ale pekne je že keď bublina praskne tak cena padne ale aj tak je vyššie ako bol vrchol predošlej bubliny.
|
|
Re: To the Moon
Od: anoalebonie
|
Pridané:
15.3.2021 18:02
o tej bubline tu čítanm už 10 rokov, si pamatám, ked BTC prelomilo 1€ -- bublina, 100€ neskutočná bublina, 1000€ nemysliteľné- bublina a teraz 60000€ šialené
Musk pri investicii 15 miliardy uz zarobil 1 miliardu za mesiac, šialené ...
|
|
Re: To the Moon
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:36
Nic nezarobil. Ale kedze trh su debilovia, co teraz kvoli Muskovi nakupia, tak on im debilom preda auta za tie virtualne hovadiny.
|
|
Re: Buducnost tu bola vcera
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
13.3.2021 16:04
Cim to je, ze na DSL.sk nie je uplne prva sprava o vzniku bitcoinu? Prave tu som sa o bitcoine dozvedel.. Clanok to bol veru pekne dlhy a fundovane sa tam vsetko vysvetlovalo.. Len ja tupelo som nezacal hned tazit a odkladat...
|
|
Re: Buducnost tu bola vcera
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
13.3.2021 17:53
Som takmer presvedceny, ze tvoj cas na tazbu btc este pride, len musi prist ta velka bublina co tu tak ludia radi spominaju :) a musi trvat nie par dni, ale aspon par tyzdnov mozno mesiacov.
|
|
Re: Buducnost tu bola vcera
Od: Chobotnica2
|
Pridané:
15.3.2021 14:19
kde bol ten clanok ? Chapadlo by chcelo pocitat
|
|
Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: Čitateľ
|
Pridané:
13.3.2021 19:29
Možno sa domnievať, že aj tento rekord bude časom prekonaný. Aj Segej Bubka bol prekonaný, žrde sa začali vyrábať z lepších materiálov a už to išlo. Aj v tomto prípade to bude podobné.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
13.3.2021 20:40
Nekupil som ked bol za 40k. Na 60tke je cas zacat nakupovat.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: citatel6494612349
|
Pridané:
13.3.2021 20:51
Este pockaj, pojde na 100K a potom spadne na 30K. Vtedy bude tvoj cas na nakupovanie. Len bud pripraveny, lebo na 30K moze byt tyzden alebo iba par minut.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: čitateľ
|
Pridané:
13.3.2021 21:20
A pri ktorej hodnote dopadne ako BMG Invest?
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: citatel6494612349
|
Pridané:
13.3.2021 22:19
BMG bola firma prevadzkujuca pyramidovu hru a mala vo vedeni podvodnikov. Ak si myslis si, ze BTC je pyramidova hra a podvod, tak pre teba ta hodnota uz nastala.
Trochu viac k zakladom:
Cely koncept vlastnictva je postaveny na dovere v nieco imaginarne. Z vlastnictva vychadza potreba obchodovat. Je uplne jedno ako sofistikovane obchodovanie je. Mozes mat niekolko vrstiev obchodnych systemov, ale aj tak je to vsetko postavene na dovere.
Skus vysvetlit zvieratu pojem vlastnictvo. Skus to vysvetlit malemu dietatu. Nepochopia to. Rozdiel je, ze dieta vyrastie a nauci sa to.
Hodnota vlastnictva cohokolvek je zalozena na dovere.
Ked dovera pominie vlastnictvo nema hodnotu.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 6:10
Prave zvysujuca sa dovera v tento humbuk zvysuje jeho cenu. Kolko % transakcii je za kupu produktov a kolko len za vzajomne nakupovanie tychto céčok? Len preto, ze to je pyramidova hra a ze do toho stale novi a novi ludia sypu peniaze to uzivi tolko draheho HW a elektriny. Zvierata nie su drbnute. Nie su zbytocne zlozite. Nepachaju samovrazdy = nekupuju BTC!
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.3.2021 9:22
A to môžeš povedať aj o zlate a striebre, o každej komodite.
Nesúhlasím s tým. Pyramídová hra je súčasná Fiat ekonomika s nekonečnou infláciou a dlhom, to je skutočná bublina ktorá keď naozaj finálne praskne tak to bude mat veľmi dramaticky dopad na cele ľudstvo. To potom príde buď WW3 alebo sa submisivne podvolime globalistickej vláde a akceptujeme ich digitálnu menu a zmenu ekonomického modelu.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 14:43
ahaha, sam tu zda sa propagujes digitalnu menu BTC.... proti štátnym peniazom. S tymi sa da narabat hore dole, "tlacit", uberat z obehu pekne podla potreby ekonomiky. Kecy o bubline su mytus, pretoze stale sa tvoria navyse hodnoty, tak je jasne, ze treba aj navyse peniaze "tlačiť". To iba konšpiweby ti nahuckali do gebule, ze peniaze su zlo, aby si si myslel, že štát je zlo. Zlo je len keď štát ovládne denisa saková s celou SMEráckou bandou!
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.3.2021 15:06
je diametralny rozdiel medzi decentralizovanou kryptomenou ktora ma stanoveny maximalny pocet jednotiek meny oproti digitalnej mene ktora je centralizovana v nejakej globalistickej moci, centralnej banke alebo vlade a bude si manipulovat pocet jednotie meny na ukor celeho sveta aby nadalej vytvarala financne krizy, ekonomicke bubliny, kradla kupnu silu tejto meny na ukor celeho ludstva aby obohita sama seba, svoje vybrane oligarchicke skupiny a ich osobne umysli.
A je jedno ci v babkovlade sedi Sakova, Ficovci alebo Matovicovi. Cele dekady sa nic nezmenilo ked sa menili vlady preto lebo nad nimi je vyssia globalisticka moc, vyssia globalisticka entita v hierarchii falosnej demokracie. A to su ti na vrchole hry ktori ovladli proces tvorby penazi do obehu. Takze tak.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:20
Priznaj, kolko hodinovych "dokumentov" o tom, ako peniaze su nastroj moci a zotrocovania ta si napozeral, ked píšeš tieto klišé "a bude si manipulovat pocet jednotie meny na ukor celeho sveta ... na ukor celeho ludstva aby obohita sama seba, svoje vybrane oligarchicke skupiny a ich osobne umysli."?
BTC je sama o sebe ekonomicka bublina. :) Peniaze sa mnozia, lebo hodnota vyprodukovanych veci rastie. Inak by dochadzalo k deflacii. Ako aj Tvoj BTC. Je uplne fuk, ci si dohodnuty za nieco zaplatit 0,1 BTC, alebo 0,0001 BTC. Tí, čo do lietadla nasadli na začiatku sú motivovaní, aby do toho čo najviac nasadlo a tým zvyšovalo hodnotu ich meny.
"Cele dekady sa nic nezmenilo ked sa menili vlady preto lebo nad nimi je vyssia globalisticka moc, vyssia globalisticka entita v hierarchii falosnej demokracie."
Úplne mimo! Kradla tu Meciarova a Ficova banda a tym treba pobrat majetky, potom sa ti bude lepsie zit a nebudes snivat rozpravky o zlych centrálnych bankároch. Ak ano, napíš ako presne!
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.3.2021 15:27
ty nerozumies ekonomike, peniaze sa mnozia lebo sa vytvara dlh z nicoho, lebo sa vytvaraju peniaze z nicoho a lebo sa peniaze vytvaraju z nicoho a dotuje sa akciovy trh. Precitaj si co to je Quantitative Easing. Toto je ekonomicka bublina. To ze je BTC na 60k, a ze drevo stuplo asi o 100% za par mesiacov, ze vsetky aktiva rastu na cene, nehnutelnosti kazdy mesiac viditelne stupaju, je preto ze za par minulych mesiacov sa vytvorilo novych 40% USD a strcili sa do obehu. To je dost vysoka inflacia. A plat ti ostal rovnaky. No vsetko ostatne hore stupa. Kedy si vypytas zvysenie platu? Daju ti ho? Bol si okradnuty tak ako vsetci, lebo si za rovnaky plat mozes kupit menej veci.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:37
To sú práve tie konšpikecy, ktoré si požral. Ale v poho, lebo aj ja som ich žral určitú dobu, ked mi bolo pod psa. Nepotrebujem nic citat, pretoze neprotirecim, ze sa peniaze tlacia, ale to, ze sa tlacia nie je sám o sebe problém.
"To je dost vysoka inflacia. A plat ti ostal rovnaky." No vidis a uz nemusis zavidiet financnym miliardarom, ktorí maju tym padom o 1/1,4 menší majetok.
"Bol si okradnuty tak ako vsetci, lebo si za rovnaky plat mozes kupit menej veci."
Zdraželi ti rožky? Vsak si kup nehnutelnost na uver a za 30 rokov na tom zarobis. Na nicom si nestratil, to sa ti len zdá podla pouciek. Robis za svoj plat jeden rok 1000€ a o 5 rokov 1200€ a kupujes si rozky jeden za 0,06€ a o päť za 0,07€. Detail.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: lenpreinfo
|
Pridané:
15.3.2021 18:07
1000 x 20% 12000
0,06 x 20%= 0,7
zlý príklad si dal !
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.3.2021 15:16
A nemam info z konspi webov, ale citam ekonomicke knihy a pocuvam svetove ekonomicke osobnosti.
Peter Schiff
Mike Maloney
George Gamon
Robert Kyiosaki
A hovoria to mnohi ini.
Iba Denisa Sakova z DSL.SK si mysli ze FIAT system a jeho nekonecna inflacia je super vec pre ekonomiku a vlade ti chce len a len dobre. Bravo tlieskam
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:24
No a teraz si už začal čítať DSL osobnosť. To, že niekto napísal knihu, ktorá sa páči ľuďom a myslia si, že oštia svet vďaka nej je ich chyba. Iba prispejú na pekný dôchodok autorom.
Inflácia nie je nekonečná. Je regulovaná podľa potreby ekonomiky. To tvoj BTC ma nekončnú defláciu, teda ak by ho mali používať čím viac ľudí. ;)
Nie je vl8da, ako vláda. Koho si zvolíme, toho máme. Denisu by som samozrejme nevolil a ani nikoho z jej bandy Kočnerovskej!
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.3.2021 15:33
tyto autori vedia o ekonomike viac ako ty, a to co pisu dava aj zmysel. A nie je pravda ze inflacia je nejak regulovana podla potreby ekonimiky, na to neexistuje nejaky standardny vzorec ktory sa dodrziava. V skutocnosti je regulovana podla potreby jednotlivcov ktori tento proces ovladaju. Robia si co chcu a vlada im do toho nezasahuje. Naopak, vlada je v hierarchii nizsie a je submisivna.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:39
Nasiel si si teoriu, ktora hovori, ze ta mocni sveta okradaju a potom ti dava zmysel.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.3.2021 16:48
inflacia ta zbavuje kupnej sily penazi ktore drzis, to nie je teoria, to je cisty ekonomicky fakt.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:42
Zaroven sposobuje to, ze nikto nema prilis vela len preto, ze sa narodil do bohatej rodiny - ma vela, ale bez inflacie by mal este vacsie majetky. Inflacia je moralna. Iba dobra investicia zhodnocuje majetok a to tlaci svet k pokroku. Teda kapitalisticky.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
15.3.2021 9:59
https://youtu.be/iFDe5kUUyT0
Ked uz tomuto nepochopis tak neviem.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:40
Pochopil som, ze ten ujo hejtuje peniaze, aby mu lepsie vychadzlaa reklama na gold a silver na stranke goldsilverDOTcom haha. Aj ja by som hejtoval peniaze, ak by som bol spina a zaroven zarabal na hejte penazi. :)
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.3.2021 11:21
Ci nehejtuje.
Ak nerozumies tvorbe penazi tak si pako.
Nebolo to tak davno, ked si na Cypre chceli vybrat peniaze. Co sa stalo? Zakazali vybery, lebo tie peniaze banky nemaju.
Ty im ich poziciavas.
Oni ti na oplatku znizuju ich kupnu silu. Su to obycajne cisla v systeme bez hodnoty s nekonecnym nesplatitelnym dlhom.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 13:09
Aleee, nemali aj napriek tomu, ze si mohli natlacit hocikolko? Rozumiem tvorbe penazi, akurat v tom nevidim ciste zlo, ako ty a nenecham sa utvrdzovat peedajcom zlata, ako ty. ;)
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: urcite
|
Pridané:
17.3.2021 11:44
na jednej strane hejtuje financny system na druhej ma vlastny scam rpduktok, nie je to pokrytecke?
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 13:11
Presne tak, hejtuju fin system, aby ludia strkali do ich bubliny prachy. :D
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
13.3.2021 23:51
Pan čitateľ, ked uz ste si dali taketo meno v diskusii, tak si skuste precitat nieco o bitcoine. Potom budete vasu otazku inak formulovat pripadne uplne vypustite pojem BMG invest.
Bitcoin je system(doslova pocitacovy algoritmus), ktoreho ulohou je vytvorit hodnotu, ktora sa prakticky neda znehodnotit. Ak aj hodnota BTC vyjadrena vo fiat mene padne na nulu, bitcoin bude fungovat dalej. Bitcoin zastavi az to, ked sa vypne posledne zariadenie, ktore tazi a ked sa zlikviduje posledna kopia uctovnej knihy(blockchain). Budte si isty, ze v populacii sa najde aspon jedno individuum, ktore zachova minimalne uctovnu knihu a necha bezat tazbu na jednom zariadeni.
Ekvivalent pojmu tazba bitcoinu je vyroba papierovych bankoviek(nanasanie ochrannych prvkov na papier a pod.) s tym rozdielom, ze znehodnotit a sfalsovat bankovku je niekolko nasobne jednoduchsie ako bitcoin.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 5:59
Cize cim dalej, tym bude uctovna kniha vacsia a vacsia a v kazdej kopii budu vsetky transakcie? Teraz tie velke farmy maju jednu kopiu na disku a napr. 10 000 procesorov potvrdzujucich "transakcie"? Ked bude iba jeden "tazit" a vlastnit, potom hodnota vsetkych BTC bude kolko? Podla mna hodnota jeho HW - 0,00,0 do ****! Nie je to BMG invest, je to poloBMG invest. Cudujem sa Muskovi, ze hodil do toho kanala peniaze. Asi uz senilnie, alebo vela huli travu. Hodnota BTC stuplna zjavne prave preto, ze to tento uz priekazne blazon kupil za velke prachy. Pritom je to energeticke barbarstvo. Nakoniec svet bude danit neekologicku spotrebu energie, co toto je mozno 1000x energeticky narocnejsie, ako transakcie cez byvaly Muskov Paypal, alebo Platobne karty.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od: BTC
|
Pridané:
14.3.2021 11:44
"Cize cim dalej, tym bude uctovna kniha vacsia a vacsia a v kazdej kopii budu vsetky transakcie?" - Ano a je tam uložená celá história všetkých transakcií za celú dobu fungovania BTC siete. Čím viac ľudí ťaží tým je sieť bezpečnejšia, keď sa im to neoplatí tak sa odpoja. Protokol nastaví náročnosť ťažby aby sa jednotlivé bloky overovali za rovnaký čas. Pri nižšej náročnosti je jednoduchšie vyťažiť blok tak sa to viac oplatí a ľudia sa pripoja. Preto ak ešte bude mať vôbec nejakú hodnotu tak sa nájdu taký čo ho budú ťažiť.
|
|
Re: Rekordy sú na to aby sa prekonávali.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 14:47
"Čím viac ľudí ťaží tým je sieť bezpečnejšia, keď sa im to neoplatí tak sa odpoja." Bezpecnejsia = drahsia. Cize ked prestanu pribudat debili, co so ochotni platit spotrebu tejto hry, tak to bude v strate.
"Pri nižšej náročnosti je jednoduchšie vyťažiť blok tak sa to viac oplatí a ľudia sa pripoja."
Plus podla ponuky a dopytu po týchto virtuálnych céčkach. Hodnotu to nemá už teraz. :D Ak by malo, štáty by to zatrhli. Zrejme sa na to smejú, ako Buffet.
|
|
Dochodok my body is READY
Od: fdasfafdaf
|
Pridané:
13.3.2021 22:48
Dochodok my body is READY
|
|
Re: Dochodok my body is READY
Od: Ffgfffcff
|
Pridané:
14.3.2021 11:49
Ja planujem dochodok az pri 400k USD/ BTC
|
|
Re: Dochodok my body is READY
Od: m44
|
Pridané:
14.3.2021 20:55
Takze az bude mat bitcoin vacsi market cap ako zlato?
|
|
Re: Dochodok my body is READY
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
14.3.2021 21:23
to je dost mozne, zlato ma tak 10 trilionov market cap, staci ked BTC zase narastie o 1000% v buducom bull rune a predbehne tak zlato. To bude zaujimave ci bude pri BTC nadalej platit taka volatilita.
|
|
Re: Dochodok my body is READY
Od: m44
|
Pridané:
15.3.2021 8:06
ja ti poviem uplne presne. ano, bude tam taka volatilita, lebo ludia tomu prd rozumeju. nekupuju btc aby uchovali hodnotu, ani preto, ze neveria usd alebo euru. ide o to rychlo zbohatnut (v dolaroch, nit v btc). v ten moment kedy btc prestane byt volatilne, tak tito ludia automaticky prejdu niekam inam. lebo stabilne btc kde sa neda za tyzden zbohatnut ich nezaujima ;)
|
|
Re: Dochodok my body is READY
Od: Ncnccncnsšfmfm
|
Pridané:
19.3.2021 6:17
Najlepsie na tom je, ze chlapec hore sa moze dockat dochodku uz v septembri. Bitcloin zatial fantasticky kopiruje predosly bull market
https://dopice.sk/pyl
|
|
Energetické barbarstvo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 6:46
Chapem dobre, ze kazda transakcia sa pocita a zapisuje na kazdom zariadeni a naklady na jednu transakciu su 952 kWh/tx? Zdroj tabulka na spudu stranky https://xrpl.org/carbon-calculator.html Lebo ak ano, tak je to 951.58/0.0007=1 359 400 krat energeticky narocnejsie, ako transakcia platobnou kartou, co je 1000x viac, ako moj odhad 1000x viac. :D
|
|
Re: Energetické barbarstvo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 6:56
No a cena elektriny je napr. 0.12€/kwh, co nam dava na jednu transakciu 951*0.12 peknych 114€! :D Kedze sa tym da platit, jedina hodnota vznika tak, ze to dalsi blazni kupuju.
Tu https://digiconomist.net/ bitcoin-energy-consumption/ to prepocitali lepsie:
Equivalent to the carbon footprint of 768,100 VISA transactions or 57,760 hours of watching Youtube.
A v spodnom prehlade uz chyba iba cena HW na "tazbu":
Annualized Income
$21,074,908,440
Total value of mining rewards (including fees) per year.
Ann. Electricity Costs
$4,039,564,632
Assuming a fixed rate of 5 cents per kilowatt-hour.
Cost percentage
19.17%
Estimated ratio of electricity costs to total miner income.
|
|
Re: Energetické barbarstvo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 7:05
Oprava odsadenia:
Annualized Income
$21,074,908,440
Total value of mining rewards (including fees) per year.
Ann. Electricity Costs
$4,039,564,632
Assuming a fixed rate of 5 cents per kilowatt-hour.
Cost percentage
19.17%
Estimated ratio of electricity costs to total miner income.
Ako moze mat toto buducnost? Iba ak by sa to zmenili!
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.3.2021 7:18
Mnooo...môže to mať budúcnosť dôkazu, že všetko šetrenie energií je len sofistikovaná konšpirácia za účelom spomaľovania vedeckotechnického pokroku priekazne neopodstatnenými teóriami.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: Energeťák
|
Pridané:
14.3.2021 8:33
Na doplnenie energie sú dobré cukry a preto si treba dať bobuľku hrozna.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: Spejbl
|
Pridané:
14.3.2021 8:57
Alebo jablko. A aj med doma máme.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: čitateľ
|
Pridané:
14.3.2021 9:30
A kilo cukru je za pár centov..
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: Energeťák
|
Pridané:
14.3.2021 9:37
A tu sa kruh uzatvára. Kazia sa zuby a na ich vŕtanie treba elektrickú energiu. Ešte kým boli vŕtačky na nožný pohon išlo o uzatvorený obeh energie. Niekto zjedol cukor a potom vŕtal druhému zuby energiou z cukru, ale teraz sa už vŕta elektricky.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.3.2021 11:07
Kruh sa neuzatvára. Kruh z definície buď je alebo ide o snahu napasovať pofidérne predajné taktiky priekazne i do matematiky na oblúk.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 14:52
Kruh chce byt vacsi a vacsi. Ved treba predsa z niecoho financovat spotrebu elektriny pri overovani transakcii. Uz potrebujem len info, kolko transakcii su platby za nieco a kolko su predavanie BTC novym debilom, ktorí tento BMG invest podobny rast platia?
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 14:50
Ako môžeš vidieť pokrok v neustálom overovaní viac a viac zbytočných transakcií o väčšinou nákupe a predaji tejto hovadiny? Ako keby si ľudia pri výmene céčok a známok toto dávali overovať u notára s celým tým zápisom do knihy a tešili sa, akú bezpečnú transakciu urobili. A občas niečo stratai/zabudnú heslo a majú po celej bezpečnosti.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.3.2021 15:54
Kombinácia slobody presvedčenia a kognitívnych schopností. Ani na jedno ale priekazne bezpečne nie je zľava.
|
|
Re: Energetické barbarstvo
Od: dghsjsj
|
Pridané:
14.3.2021 9:48
Chápeš to zle.
Tieto porovnania vôbyec neberú do úvahy kvantum off-chain transakcií.
https://dopice.sk/pxa
|
|
Re: Energetické barbarstvo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 14:55
Pekný článok.... Som v poloviciu. Vidno, že je neZAUJATÝ podľa domény, kde sídli. Nerad to pocujem, al pravda moze byt uprostred medzi ludmi, co vidia marnost a neefektivnost toho a fanusikmi tejto hry, ktorí z nej este aj ziju. Ale off-chain neviem ešte čo je. Zaujíma ma, kolko transakcii su platby za nieco mimo tejto hry a kolko su predavanie BTC novym debilom, ktorí tento BMG invest podobny rast platia?
|
|
Pád bitcoinu.
Od: pornofil
|
Pridané:
14.3.2021 9:35
Pád predchádza bukkake.
|
|
uzivajte si to
Od: mkonigstagenius
|
Pridané:
14.3.2021 9:36
Stále lepšie sa spoliehať na pekný mesačný plat, profesionálne sa rozvíjať ako hrať ruletu s kryptosračkami. Ale áno myšlienkové pochody ľudí sú smerom k tomu mať mať mať a ukazovať sa, fejkbook instasračka. Raz Vám dopne, že život je o niečom inom.
|
|
Re: uzivajte si to
Od: jdjddj
|
Pridané:
14.3.2021 9:50
Dá sa oboje.
Ty musíš byť inak pekný kokot. V dobrom.
|
|
Re: uzivajte si to
Od: cv4
|
Pridané:
14.3.2021 10:01
Radsej stravim hodinu zaoberanim sa krypto, ako jebanim sa na fejsbuku, tiktoku alebo nebodaj pozeranim netfluxu a narkozy.
"Profesionalne rozvijat sa" sa citim ako na skoleni OVB alebo nejakeho walmartu.
|
|
Re: uzivajte si to
Od: mkonigstagenius
|
Pridané:
14.3.2021 10:02
svojim spôsobom je každý fas...
|
|
Re: Musíme sa rázne ohradiť!
Od: Emancipácia
|
Pridané:
14.3.2021 10:31
Aj ženy?
|
|
Re: Musíme sa rázne ohradiť!
Od: mkonigstagenius
|
Pridané:
14.3.2021 11:01
niektoré hej :)
|
|
Re: uzivajte si to
Od: Sneh
|
Pridané:
15.3.2021 20:48
tie kryptosracky ta budu o par rokov riadit vo vsetkom, ani sa nepojdes vysrat bez toho aby to neriadil bitcoiner ;)
|
|
Odpovede pre Denisku
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
14.3.2021 11:04
Odpovede pre Denisku
Tak ako ludia mylne vidia skutocnu hodnotu zlata v razeni pozlatenych minci a uchovavani v obyvackovych suplikoch, vo vyrobe zlatych nahrdelnikov a inych doplnkov za ucelom nosenia na tele...tak isto mylne vidite, ze hodnota bitcoinu je urcena mnozstvom fiat penazi pri obchodovani.
Zvysujuca sa dovera v bitcoin zvysuje jeho cenu(ciselne vyjadrenie fiat menou), ale nezvysuje jeho hodnotu! Hodnota sa da zvysit len zapojenim viac vypoctoveho hardwaru do siete co zapricini zvysenie hashratu co zapricini zvysenie narocnosti zaradit dalsi blok transakcii do uctovnej knihy co zapricini zvysenie bezpecnosti voci prepisaniu uctovnej knihy falosnymi transakciami co je v skutocnosti hodnota bitcoinu(v sucasnosti zbytocne vysoka).
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:03
"co zapricini zvysenie narocnosti zaradit dalsi blok transakcii do uctovnej knihy co zapricini zvysenie bezpecnosti voci prepisaniu uctovnej knihy falosnymi transakciami" cize bezpecnost neexistuje, alebo je mensia, ako v banke, alebo nie je nekonecna? A vraj bezpecne...
Aká je hodnota céčok? estetická a recyklovatelný plast. A hodnota tohoto sama o sebe?
|
|
Odpovede pre Denisku
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
14.3.2021 11:05
BMG invest vykonaval uplne ine cinnosti ako vykonava siet bitcoinu, resp. BMG nevykonavalo ziadne cinosti, len presuvali peniaze od ludi vstupujucich do BMG na ludi, ktori uz boli dlhsie v BMG. Takto funguje dochodkovy system, tam mate hladat pyramidovu hru a nie v bitcoine :D.
Hodnota HW na tazenie neklesne na 0,00,0, pretoze technologia blockchainu sa da aplikovat vsade tam, kde je potrebne zarucit nefalsovanie udajov. A vsade tam mozu byt tieto zariadenia zuzitkovane.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:09
" BMG nevykonavalo ziadne cinosti, len presuvali peniaze od ludi vstupujucich do BMG na ludi, ktori uz boli dlhsie v BMG."
No vsak hovorím! :) Ludia co kupili v minulosti a natazili nieco (inflacia v beznom financnom svete) predavaju "investorom" hahaHashhaha
"Takto funguje dochodkovy system, tam mate hladat pyramidovu hru a nie v bitcoine :D."
Dochodkovy system funguje tak, ze peniaze, co sa investuju do dakej vyroby prinesu neskor zisk spolocnosti a tento zisk sa vrati aj s vynosom investorovi. Kdezto BTC iba zerie elektrinu, HW a peniaze a maximalne ostane HW doslova na hranie.
"...technologia blockchainu sa da aplikovat vsade tam, kde je potrebne zarucit nefalsovanie udajov."
Ale blockchain sa da pouzivat aj keby sa ten bazmek vypol. ale ok, uz v tom vidim vyznam - po obdobi detskych hier sa vybudovane overovacie centra transakcii zacnu vyuzivat k realnym potrebam spolocnosti! Dakujem, pomohol si mi. (vsade tam BUDÚ byt tieto zariadenia zuzitkovane.)
|
|
Odpovede pre Denisku
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
14.3.2021 11:06
Do energetickej spotreby a CO2 nezabudnite zapocitat vsetko to co suvisi s fiat menami, bez coho by neprebehla ziadna transakcia, nevznikla ziadna bankovka/minca, napr. vybudovanie sidiel bank po celom svete(interierove zariadenie, firemne auta,..), bankomatov, tazba surovin na ich vybudovanie, krytie meny v banke fyzickym zlatom,...skratka vsetko to, co bitcoin pre svoj vznik a chod nepotreboval a nepotrebuje a nikdy ptorebovat nebude. Bitcoin vyuziva uz to, co bolo vyrobene primarne na iny ucel(s vynimkov ASIC zariadeni),...graficke karty, ktore chybaju na trhu, sa presunuli od hracov k taziarom, priestory, kde su situovane tazobne zariadenia su bud male haly, alebo domace priestory,...
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: Gustik Husak
|
Pridané:
14.3.2021 11:23
Cize ake hodnoty ti vychadzaju na jednu transakciu pre jednotlive sposoby platby?
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: Energetické barbarstvo
|
Pridané:
14.3.2021 12:28
Odpoved hladaj Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko | Pridané: 14.3.2021 6:46
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: Gustik Husak
|
Pridané:
14.3.2021 12:41
Ale ved tam je len bitcoin. Mozno kesovka vychadza este horsie :)
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:31
Gustik, uplne dole https://xrpl.org/carbon-calculator.html Kešovku vytlačíš a vytiahneš z penazenky a vlozis a za par tisic zlozeni sa opotrebuje a vytlacis novu. Lacnejsie, ako duplicitne potvrdzovanie na par tisic(?) zariadeniach po celom svete.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
14.3.2021 12:40
Na to nemam dostatok podkladov. Naviac, aj napriek tomu, ze uz je ~90% bitcoinov prevedenych do pouzitelnej podoby, neda sa stale ani zdaleka hovorit o transakciach ako pozname u fiat mien za tovary a sluzby. Az bude pomer fiat a btc transakcii za tov. a sluz. fifty fifty, tak bude vhodny cas ich presne porovnat. Dovtedy sa udeje este vela zmient aj u fiatu aj u btc.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: Gustik Husak
|
Pridané:
14.3.2021 12:43
Takze si si to vsetko vymyslel. Dobra praca!
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
14.3.2021 12:50
Akoze co, tie fakty a dnes uz veci a poznatky vseobecneho povedomia, ktore spominam? to som si vymyslel?
CITAME S POROZUMENIM!
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: Gustik Husak
|
Pridané:
14.3.2021 14:04
Keby si neplatil zbytocne vysoke transakcne naklady za prevody bitcoinu, vyslo by ti aj na funkcnu klavesnicu ;)
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:52
"Na to nemam dostatok podkladov." Podla mna ty tu mas podkladov najviac, cize viac, ako ja, cize hocico s duchom trepnes, bude to viac realne, ako kebyze si to mam vymysliet. okrem temy "zle peniaze, lebo inflacia a mocni sveta nas zotročujú". :D To si nenechám vyhovorit, kym mi nedokazes, ze toto energeticke barbarstvo devastujuce vypoctovy vykon, ktory by sa dal pouzivat na rozne vedecke vypocty ma vacsi vyznam, ako len zberanie céčok/známok/BTC.
"uz je ~90% bitcoinov prevedenych do pouzitelnej podoby"
Co to znamená? Neexistuje statistika k platbam za tovary/sluzby/darknetTovary/sluzby vs pojedanie penazi bezneho sveta BTC bublinou pre svoju replikaciu? :D
"Az bude pomer fiat a btc transakcii za tov. a sluz. fifty fifty,"
Myslíš tovar 50% a služby 50%, alebo tovar a sluzby 50% a nakupy btc z fiat sveta 50%?
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: čitateľ
|
Pridané:
14.3.2021 14:15
No veru, do ceny napríklad automobilu by sa mala zarátať aj hodnota nehnuteľností, ktoré si museli zaobstarať zamestananci automobiliek.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:44
" napr. vybudovanie sidiel bank po celom svete(interierove zariadenie, firemne auta,..), bankomatov, tazba surovin na ich vybudovanie, krytie meny v banke fyzickym zlatom,..."
Sídla bánk nie sú nutné. Je to iba pozlátko. Poštová banka so svojou sieťou prepážok je dostatočná pre banku.
"Bitcoin vyuziva uz to, co bolo vyrobene primarne na iny ucel" :) Cize nikto to nepouzival, iba to lezalo bez zapojenia, nieto s elektrinou. Skoda, ze som nevedel, kde to bolo.
".graficke karty, ktore chybaju na trhu, sa presunuli od hracov k taziarom"
ale to iba preto, že to podraželo, že? Inak by sa to na beznych grafikach neoplatilo(?) Ved si pamatam pred rokmi, ze bola taka doba... :( uz aby to prestali ludia kupovat a ja budem spokojnejsi, ze to nezerie zbytocnu elektrinu. Je mi z toho smutno. ako veganom zo zabijania zvieratiek.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: citatel4577437645
|
Pridané:
14.3.2021 20:29
Napriklad, vodna elektraren nemusi mat odberatelov na 100% svojho vykonu, takze, ak neodobranu el. energiu odkupi nejaky crypto taziar, tak je to ekonomicky zaujimave pre elektraren aj pri nizsich cenach a nie je to minanie zdrojov.
Asi to ti chcel napisat.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
14.3.2021 20:55
Dokonca pri rychlom poklese odberu po tsunami moze takyto odber zachranit integritu primarnej casti. Tymto to ma priamy pozitivny dopad na zivotne prostredie.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:47
Dakujem, to dava vyznam! Cize vyznam tazenia BTC je na urovni rovnakeho prikonu prehnaneho cez odporovy drat, zehlicku, elektricku trubu, alebo iny bojlerovy rezistor! Uz mi dava vyznam, preco ten Vasky kradol tie bojlere.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: grepfruit
|
Pridané:
15.3.2021 16:57
Na to aby bola pojazdna fiozofia kryptomeny tak by bolo vhodne kebyze niekto prevadzkuje "siet", musi sa vyrobit kabel na to aby to malo data, niekto musi vyrobit procesor/pamat/operacny system, elektrinu, udrziavat sustavy v prevadzkyschopnom stave - bez toho krypto nebude.
Takze stale sme s vyrazne nizsimi emisiami oproti FIATu?
Nehovoriac o tom kebyze krypto ma byt ekvivalent k fiatu co sa tyka mnozstva transakcii tak sme energeticky uplne niekde inde nez dnes.
Peace....
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: grepfruit
|
Pridané:
15.3.2021 17:00
nehovoriac o tom ze krypto ma hodnotu len vdaka tomu, ze sa don naliali realne dolare/eura/yeny.
Bez neho je krypto len kryptom, bez akejkolvek vypovedatelnej hodnoty ktoru vsetci davaju do porovnania s "niecim", a to nieco je dolar/euro/XYZ mena.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
16.3.2021 10:39
vyse 90% fiat meny je digitalnej nevytlacenej, su to iba cisla v pocitacoch.
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 5:50
A čo? BTC je cely virtualny. Štáty ked ich to prestane bavit, tak to zatrhnu uplne a bude po problemoch s energetickou neefektivnostou BTC. Ale aspon lacnie vyvoj grafickych kariet...
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od: grepfruit
|
Pridané:
17.3.2021 12:18
Co budu vsetci so svojimi digitalnymi menami robit ked Pellegrini svojho casu zaviedol "red button" na internetove pripojenie/odpojenie krajiny a po jeho zatlaceni co? Staci ze to spravia viaceri v jednom case na 2-3 tyzdne a zrejme bude po kryptoparade.
Nad tymto sa akosi nikto nezamyslel...
|
|
Re: Odpovede pre Denisku
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 13:22
Asi sa tu budu hrat blockchain medzi sebou. A budu sledovat svetove ceny.
|
|
Sú tu odborné postrehy.
Od: Diskutér
|
Pridané:
14.3.2021 15:43
Debata je VÝŽIVNÁ!
|
|
Re: Sú tu odborné postrehy.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
14.3.2021 15:46
Však to tu kŕmim, až som vyhladol!
|
|
Re: Sú tu odborné postrehy.
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
15.3.2021 9:24
Asi ako toto :) https://lnk.sk/gscm
|
|
unicreditbank je shit
Od: Erik242334
|
Pridané:
15.3.2021 9:35
ak pojde bitoin takymto tempom hore, coskoro bude mat vyssiu hodnotu ako cela Zem krat tri
|
|
Hlupi slovaci
Od: Mudry Clovek
|
Pridané:
15.3.2021 12:19
Slovaci su fakt tupi narod... Tu citam ze "treba" platit dane a odvody do zdravotnej z bitcoinu ale ked obycajni pracujuci ludia potrebuju preplatit "obycajne" no pre niektorych zivotne dolezite lieky tak sa na nich stat vyjebe a kludne ich necha umriet!!! Sa musia niektori skladat a doslova zobrat cez rozne zbierky aby prezili... !
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: Mudry Clovek
|
Pridané:
15.3.2021 12:21
Oni pri bitcoine len zacitili "rychle prachy" tak narychlo uplietli bic a uzakonili dan a odvody to na ujebaneho utahaneho udrmacaneho slovaka plati... Btw bitcoin ako taky z principu je anonymna mena vacsinou sa vyuziva na darknete a majitelia bitcoinov su v tomto odvedvi pomerne gramotni takze predpokladam (a dufam) ze taki ktori by platili statnym parazitom co ked idu hore schodami tak si kopu do bachorov bude co najmenej!!! Skurveny stat poistovna a vsetci ti paraziti seru na ludi a nechaju ich kludne bez mrknutia oka umierat tak preco by ludia mali sypat do prasiatka a skladat sa prasatam na nove auta... Zamna - nech si tie bitcoiny uziju! Ja by som nedal z toho ani ccent do statu!!!!!! Nikdy!!
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2021 14:08
Ako som pisal vyssie - nejde len o BTC, ak raz zdanujem svoj prijem (ano dane su potrebne pre elementarne fungovanie spolocnosti a platim ich nemale) a ten zvysok co mi po zdaneni ostane investujem do cohokolvek a dari sa mi, tak 100% patri mne, pretoze ja znasam 100% riziko. Kym nebude stat a rovnako aj poistovna znasat rovnakym % moje pripadne straty, tak to "zoptimalizujem" tak aby ten pomer bol vzdy 100% pre mna.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
15.3.2021 19:36
Cele to je o tom ci stat treba, alebo nie. Ak treba tak na jeho chod musime prispiet. Ak nie, tak je to etiopsky model.
V kazdej mnozine su odrbavaci a nestastie slovenska je,ze tu je to siroko akceptovatelne az do statnej moci.
150+ tisic odrbavacov je na slovensko privela.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2021 20:27
Pruser je, ze na chod prispievame vsetci. Nie malo, ale dost vela. A napriek tomu by stat chcel dalsie a dalsie prachy pricom stat nevie hospodarit, nevie setrit, vie len neadekvatne minat a buzerovat + vysledne sluzby su mizerne. Podla mna na rozhadzovanie maju penazi az az. Takze statu nedam viac ako musim (co neviem obist).
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: Mashroomko
|
Pridané:
15.3.2021 14:21
Nikdy som z krpytomien neplatil dane a popravde ani sa nechystam. Ano ked si na svoj bezny ucet posles 50tisic euro tak to je podozrive a banka ma povinnost to hlasit. Ale ked to robis v mensich sumach tak to sice trva dlho, ale banka to nemusi nikde hlasit. Len cisty **** to zdanuje :)
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: M3G
|
Pridané:
15.3.2021 20:19
Teraz ťa vyvediem z omylu...klientov kamarát, dlhodobo súkromne bez živnosti "prevádzkoval" eshop cez bazoš. Na súkromnom účte mal stovky až tisícky platieb od 2 EUR do 10 EUR. Banka má povinnosť oznamovať podozrivé transakcie a transakcie nad 10.000 EUR. Väčšina ľudí si myslí, že oznamuje len transakcie nad 10.000 EUR, ale nie je to tak. Ak im softvér vyhodnotí, že tých 500 platieb po 9 EUR je v úhrne podozrivé, tak ťa zo zákona udajú. Za mnou prišiel tento trtko poradiť sa, až keď si ho predvolala kriminálka na výsluch, a že čo má robiť ;)). Myslím, že dostal podmienku za neoprávnené podnikanie a doplatil nejaké dane.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: grepfruit
|
Pridané:
15.3.2021 20:27
dovolim si opravit Ta - reportuje sa uz nad 5k
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: Mashroomko
|
Pridané:
15.3.2021 20:49
Tak budem kazde rano pripravovat o par salok kavy viac ked mi pride rano NAKA. Nech si daju teplu kavu a nie tie patoky, co piju na chodbe :D
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: M3G
|
Pridané:
16.3.2021 11:58
NAKA nepríde, neriešia takéto malé prípady, ale presne Ti poviem, čo sa stane. Moji klienti hovoria, že vidím do budúcna, ale to nie, to sú iba dlhodobé skúsenosti s desiatkami-stovkami klientov, takže: Keďže asi nie si podnikateľ, tak ťa rieši rovno kriminálna polícia...cca do dvoch rokov si ťa dovolia osloviť so žiadosťou vysvetliť tieto neobvyklé platby. Keď to nevysvetlíš, tak dajú podnet na viacero úradov, a neskôr budeš mať na krku buď trestný čin neoprávneného podnikania alebo možno iba priestupok(podľa závažnosti). Následne budeš mať na krku ďalší trestný čin...a to neodvedenia daní a poistného. Následne prebehne súd, a odsúdia Ťa na podmienku, a budeš musieť doplatiť dane a penále. Keďže je teraz korona, je možné, že to nebudú riešiť do dvoch rokov, ale možno až do 3 rokov od spáchania trestného činu. Takže verím, že to, čo si písal neurobíš, lebo ja som to písal úplne vážne, nežartoval som.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
16.3.2021 12:18
A ucinna lutost ako pri basternakovi bez penale sa uz neda vybavit?
Ak mu zostane na uplatok pre sudcu je podla mna v pohode a nemusi platit nic.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: M3G
|
Pridané:
16.3.2021 13:33
Ahoj, účinnú ľútosť je možné bez problémov na takýto prípad aplikovať...pokiaľ sa jednalo o neznalosť a nevedomosť zákona(od bašternákových podvodov nie je možné použiť účinnú ľútosť len na daňové podvody týkajúce sa spotrebných daní, resp. aj DPH). Každopádne...všetci sa boja najmä daňového úradu, ale tí sú podľa mňa z tých všetkých úradov najférovejší, a vždy sa s nimi dohodneš.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
16.3.2021 18:00
Ten strach je uz historicky. Aj al capone vystrielal stovky ludi a sediet isiel za dane. To by sa na slovensku nestalo.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 6:02
Prípad Kočner nie je ešte ukončeny. A Bašternák sa chcel vykúpiť tým, že doplatí, ale zas tí novinári to vyštúrali a tak sa to zas pohlo ďalej. Tentokrát už k súdu, čo je prvá verejná inštitúcia a tam už to teda nešlo bez naštvania verejnosti okabátiť a tak šiel sedieť na banálnych 5 rokov. Ale predtým nezabudol pod dohľadom štátu poprepisovať takmer všetko na rodinu. Mali mu to podľa mňa zhabať. Zhabali mu iba Ficov byt. Teda Ficovi... Odvtedy je bezdomovec a byva na zamku, alebo v Hiltone, alebo na Maledivach.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
17.3.2021 7:32
Kocnerov telefon je ako klobuk, akeho kralika na smotane kto chce takeho z klobuka vytiahne.
Nikto viac nebude odsudeny a z vrazdy je kocner predsa oslobodeny.
Toto uzemie je parodia na stat. Statom plateny bordel "cisty den" uz zasa funguje. Detsky ombutsman nema problem ze tam klatia 13-ky. Blahova je obzalovana. Kvietik je uz doma lebo ked je obzalovany z jednej korupcie, vsetky ostatne su v poriadku. Kovac sa ospravedlnil Lexovi. Po zaockovani kritickej infrastruktury uz vakciny vlastne netreba...
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 7:51
Si typicky pojedač pro smerackeho informačného hnoja. Threema svedčí nielen proti Kočnerovi, ale aj proti iným vplyvným ľuďom a tí by si nenechali len tak nasypať na seba špinu. Predpokladám, že sa napríklad autenticita HODNOVERNE overila, inak by sa všetci títo mohli úspešne odvolávať! Jediný, ktorí tomu, že to je lož veria čitatelia hnojwebov hlavnespravy a infovojna. Ani autori článkov tomu nemôžu veriť...
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od: M3G
|
Pridané:
16.3.2021 12:07
Ešte jednu vec som zabudol.... toto je najčastejší prípad, ktorý riešia súdy na Slovensku(aby si si nemyslel, že budeš nejaký neobvyklý prípad). Keď si pozrieš prebiehajúce súdne konania na hocijakom súde, tak 9 z 10 prípadov sa týka neoprávneného podnikania. Takže iba toľko.
|
|
Re: Hlupi slovaci
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
17.3.2021 6:07
Haha, ja ze rozvody. Alebo myslis iba v ramci trestnych konani? Tam by som tipoval krcmove bitky, alebo jazdy pod vplyvom alkoholu. A preco sa to nemedializuje/nevzdelava verejnost? Lebo statu je vynosnejsie zhrabnut trocharom majetok, ako vyberat od zvysku takychto obchodnickov dane? Este,ze ten, kto da takemu zarobit nie je spoluvinnikom. :D Idem si kupit RAMku na bazosi...
|
|
transfer bohatstva
Od: Sneh
|
Pridané:
15.3.2021 20:52
prave zazivame najvacsi transfer bohatstva od dementov k inteligencii / (niekto vola iluminati) v obdobi holocenu a vacsi gold rush ako zlata horucka v USA. Coskoro bude vlastnena kazda komercna banka, fond, positovna, zaistovna, SW firma, apple a ine picoviny bitcoinerom a v top5 najbohatsich in global bude 5 bitcoinerov. ;) len aby ste vedeli
|
|
fraud
Od: flako
|
Pridané:
16.3.2021 8:56
tu všetci plačú, že nekúpili btc, ale koľkí ste skúšali kúpiť GameStop akcie keď boli za 11usd a predať ich za 480? mohli ste mať zisky s rovnakým rizikom koncentrované v jednom mesiaci :D
|
|
Re: fraud
Od: grepfruit
|
Pridané:
17.3.2021 12:15
When will gamestop game stop?!
|
|
Skúšali ste bez úspechu získať pôžičky od bánk?
Od: Thomas Greg
|
Pridané:
29.6.2021 11:03
Skúšali ste bez úspechu získať pôžičky od bánk? Naliehavo potrebujete peniaze, aby ste sa dostali z dlhov? Potrebujete peniaze na rozšírenie alebo založenie vlastnej firmy? Poskytujeme pôžičky s tvrdými peniazmi a všetky ostatné typy pôžičiek s úrokovou sadzbou od 3% do 5%. Poskytujeme pôžičky NationWide v rozmedzí od 3 000,00 do 100 miliónov USD / libier / EURO. Financujeme 100% a LTV vo výške 75% - 85% pri kúpe nehnuteľnosti, Odpovedzte na túto WhatsApp: +447451280545 alebo e-mail: sllcapitaluk@gmail.com
|