|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skvelá kryptomena
Od: Ergo Proxy
|
Pridané:
17.2.2021 9:53
Nechápem ako tomu môže niekto holdovat. Na udržiavanie transakcií a celej tejto komédie sa ročne spotrebuje enormné množstvo energie a to v dobe keď by sa mali riešiť ekologické dopady na životné prostredie viac ako kedykoľvek predtým. Ako by to nestačilo potom keď si chcete previesť par stovák tak poplatok za prevod pokojne 20$. Jednoznačne výhodný deal. Keď to prestane byť pre minnerov zaujímavé tak to bude ešte horšie. Celé je to pekná sprostosť. To môžu ľudia rovno hádzať do automatov alebo si zavolať slovenských investičných poradcov 😂
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: flix
|
Pridané:
17.2.2021 9:57
ja zase povazujem zbytocne spalenu elektrinu, ked tisice ludi si zapnu televizor, aby pozerali futbal, pretoze ja futbal nepozeram. Mam teda bojovat za to aby ludia nepozerali futbal, lebo to ma zle ekologicke dopady?
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
17.2.2021 10:02
Ja by som úplne zakázal televízor lebo ludia z toho hlupnu a pozerajú somariny a žerie to elektrinu
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: xdd
|
Pridané:
17.2.2021 10:15
Ja by som zakazal prispievanie do diskusii. Resp. jedine neanonymne a s digitalnym certifikatom, zarucenym podpisom pre kazdy prispevok.
Zivot je vsak kurva, treba ho poriadne chytit a vytrieskat z neho co sa da. Druha moznost je nadavat na internetoch ako je vsetko napicu a nicit si zdravie.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.2.2021 10:34
Ja by som zakazal teba a vsetkych co sa chcu v digitalnom svete prezentovat pod vlastnym menom.
Bud si mlady alebo sprosty.
Uz som sa chcel vela krat na dsl.sk vysrat... no je to jediny web, kde mozes byt vulgarny a kde nieje precitlivena komunita a kde mozes vyjadrit nazor, nech je akykolvek.
Tu je je este internet z cias pociatkov. Sloboda.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
17.2.2021 11:00
Mas pravdu, dsl.sk je unikat.
Redakcia je voci nam prispievatelom neskutocne zhovievava/tolerantna/... Tych par reklam co tu je a mnozstvo navstev tohto portalu koli komentarom pod clankom kazdy den, je plne postacujuce na chod portalu samotneho a dufam, ze aj na platy redaktorov...co dokopy tvori nadhernu symbiozu.
Komentarova cast je nieco ako "tazko na cvicisku, lahko na bojisku", cim chcem povedat, ze konfrontovanie s komunitiou dsl.sk z vas urobi odolnejsich ludi v realnom zivote, kde sa mozete stretnut s kadekym, kto na vas bude skusat kadejake podvody/praktiky/...zneprijemnovat vam zivot.
Vazim si tak vsetkych prispievatelov(minusovych aj plusovych komentarov), pretoze ma to trenuje/vzdelava/informuje,...
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
17.2.2021 11:34
tymto sa chcem podakovat redakcii dsl.sk za jej trpezlivost a ze necenzuruju az tak nase nazory a komentare ako nejake SMEti, novy cas a podobne. A ze necenzruju domenu dopice.sk
|
|
Re: Otrasna kryptomena
Od: xdd
|
Pridané:
17.2.2021 12:23
Presne tak, kvoli takym kokotom ako si ty sa sem oplati chodit. Nie je nic lepsie ako si sprijemnit den tym, ze ta clovek naserie, pripadne naserie ostatnych. Tym, ze sa precikava s inymi o to, kto najlepsie vytroluje, urazi. Ziadne argumenty a novodobe sracky. Len cisty hulvatsky plezir.
Aj tie clanky su dobre len na precistenie diskusie, resp. ako zaciatok noveho vlakna.
|
|
Re: Otrasna kryptomena
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.2.2021 13:36
Je to len a len tvoj problem, ze sa nasieras alebo urazas.
Kludne sa vylej s urcitostou ti mozem povedat, ze mi to stdce netrha.
Nadhlad by si mal mat aj v zivote.
Vzdy tu najdes aj prispevky, ktore maju nejaku tu hodnotu. Neviem co sa stazujes.
|
|
Re: Otrasna kryptomena
Od: xdd
|
Pridané:
17.2.2021 14:30
Hodnotu tu maju akurat tak ponuky na ockovanie. Tieto mudrosracke reci, co tu ma zrazu kazdy druhy su nahovno. Takto sa to proste nerobi, do psej matere!
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
17.2.2021 12:42
pravdu maš, předsedo, čistú pravdu!
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: B-T-C...
|
Pridané:
17.2.2021 14:03
Zbierajte Free Bitcoin (každú hodinu zdarma, registrácia zdarma): https://1url.cz/QMJ24
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Solomon Cane
|
Pridané:
17.2.2021 15:01
Moje slova. DSL.sk milujem, chodim sem roky. Dufam ze dizajn ostane ako je. Ved to je legenda uz
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
17.2.2021 10:30
Nie. Koho sužujú ekologicke dopady zbytocne spalenej elektriny má pri každej búrke vyliezť na najväčší strom v okolí, inak ide o priekazne číre pokrytectvo.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Lacog
|
Pridané:
17.2.2021 15:06
syntax po dlhšej dobe si fakt vtipný - priekazne samozrejme
|
|
Re: ultraumiernený pačifižmuš
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
17.2.2021 22:09
syntax je ftipny furt, len sa obavam ze dost casto je tiez nepochopeny..
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
18.2.2021 7:20
https://youtu.be/d-diB65scQU
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Trolololo
|
Pridané:
18.2.2021 9:58
Ci vtipny alebo nie, u mna ma minusko vzdy iste
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: ffd
|
Pridané:
17.2.2021 10:17
to nevadi, ze to nechapes. dolezie je, ze aj na teba raz dojde, ked budes nakupovat
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
17.2.2021 14:30
Problem s nakupom nie je, skor s predaj zo ziskom moze byt.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: martinccc
|
Pridané:
17.2.2021 10:25
Pochvalte sa crypto apostoli kolko ste realne zarobili na tychto sr*ackach? Poznam jedneho co zarobil 800k a peniaze preinvestoval do skutocnych aktiv. Tak sa pochvalte lebo tazit shitcoiny na mamkinom pocitaci je jedna vec zisk je druha.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Schiff - trade your btc for gold
|
Pridané:
17.2.2021 11:19
for the nocoiners shall inherit the Earth.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: tretudjhghjf
|
Pridané:
17.2.2021 15:28
1.4
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: tretudjhghjf
|
Pridané:
17.2.2021 21:31
presnejsie 1400 eur....nemam na to gule bohuzial a som sa pekne ofajcil
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Mixer
|
Pridané:
17.2.2021 23:56
Ja som zarobil cca 12400 ale za dobu az 7 rokov ale s prakticky zanedbatelnou investiciou. Bitcoiny som tazil vo firme v serverovni. Potom sme vsetko presunuli do hostingu a bolo po srande. Potom som to uz len susil na penazenke az do minuleho roku kedy som to strelil za tuto sumu a som mal pockat este rok sakra.... ale 12 bubakov potesilo a kupil som si aspon motorku :)
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Melon Ask
|
Pridané:
17.2.2021 10:55
Ahoj, zaujal ma tvoj prispevok a preto by som nan checel zareagovat mojim nazorom. K otazke na ekologiu, ti poviem iba tolko, nech si skusis vsimnut, ze Gretka chodi po Europe a rozprava ako vsetko za*ebavame ale preco Gretka a kamarati nepridu do Indie alebo do Ciny? Iba zo srandy si skus pozriet kolko je v cine teraz vo vystavbe uholnych elektrarni. Tak ako bitcoin mineri potrebuju energiu, tak aj servery Facebooku, TikToku, Instagramu a ostatnych GRCOV potrebuju elektrinu. Takisto aj servery spolocnosti VISA a Mastercard, dokonca aj ked sa ides vys*at tak urcita cast toho ho*na pojde cez cisticku kde sa spotrebuje elektrina (mozno keb*ze sereme POTME, TAK USETRIME).
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Lacog
|
Pridané:
17.2.2021 15:08
#sereme po tme
to sa mi páči ;-)
|
|
Re: Skvelá křypťôměna
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
17.2.2021 22:13
pan doktor, predstavte si ze mam pravidelnu stolicu vzdy rano o 6:00... oo to je ale perfektne... pan doktor, ale ja sa zobudzam kazde rano o 7:00 ....
#seremepotme
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Melon Ask
|
Pridané:
17.2.2021 10:55
BTW ja osobne vnimam BTC ako experimentalny obranny mechanizmus voci tlaceniu penazi do nekonecna (ANO PENIAZE UZ DLHO NIESU KRYTE NICIM, IBA NASOU DOVEROU, RESPEKTIVE MY POUZIVAME MENY NIE PENIAZE). BTC by byt asi sucastou kazdeho portfolia niekoho, kto si moze dovolit trochu riskovat a hlavne niekoho kto ma aj ostatne majetky napr pozemky, nehnutelnosti, zlato, striebro atd... Vsimni si ze predtym vymenovane veci maju vlastnost ktoru ma aj BTC - nemaju nekonecne mnozstvo respektive maju dany pocet. Pocet BTC moze byt maximalne podla kodu 21 milionov. Tak isto ako zlata a striebra nemoze byt nekonecno, dom a pozemok mas unikatny a iba jeden. Ale napriklad taka mena ako EURO alebo USD neni kryta nicim, su to iba papiere tlacene podla chuti tych, ktory ovladaju institucie ako FED a ECB.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Iuops
|
Pridané:
17.2.2021 11:11
Čo sa týka toho tlačenia a krytia zlatom, ak tomu chceš začať rozumieť (nie ako teraz - ako hus pivu), skús si prečítať nejaké články k tomu napríklad od pána matúša pošvanca. ;)
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Melon Ask
|
Pridané:
17.2.2021 11:27
Ahoj. Dakujem za tip. Pre mna je podstatne, aby som vedel ako nakladat s peniazmi do buducnosti. To ze peniaze niesu kryte zlatom je fakt, to ze kazda jedna mena casom zanikne je druhy fakt. Takze ako hovorim, dakujem za tip, precitam si ale velmi pochybujem ze nieco zmeni moj nazor.
Ked uz ty teda mas ine vedomosti, ako by si rozlozil investiciu 100k EUR s tym, ze by to bolo na 20-30 rokov?
Nechal by si si 100 000 EUR hotovost?
Nakupil by si 2kg zlata co ma teraz hodnotu 100 000 EUR
Nakupil by si 23kg stirebra co ma teraz hodnotu 100 000 EUR
Kupil pozemok?
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: MMT enjoyer
|
Pridané:
17.2.2021 11:33
o sporiacom ucte si este nepocul?
0.1% je az prilis pre skrecky ako ty.
Spravny konzument by mal minut vsetko co ma, aby podporil rast ekonomiky.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
17.2.2021 11:37
ja by som to diverzifikoval:
20% zlata
50% striebra
10% platinum
10% crypto
10% cash
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Lee Kôper
|
Pridané:
17.2.2021 11:42
A na chleba a bývanie už nič nezostane? Bývate v lese, v kŕmidle pre zvieratá??
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Jozolin
|
Pridané:
17.2.2021 11:43
Investovanie do chleba je celkom zaujimavy napad
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
17.2.2021 11:49
toto nieje navod pre nezamestnaneho bezdomovca. Ale pre niekoho kto ma normalne aktivny alebo aj pasivny prijem a chce diverzifikovat 100 000 eur ktore ma navyse
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Lee Kôper
|
Pridané:
17.2.2021 11:54
Investuj do výroby špajdlí do nosa s upgradom do riti.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
17.2.2021 11:56
ty uz by si mal vypnut toho Matovica
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
17.2.2021 12:07
Ti dám takú diverzifikáciu, že ti dá stena priekazne druhú!
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: jasmiebhree6
|
Pridané:
8.9.2021 18:41
Ak už zarábate 100 000 eur ročne a chcete tieto peniaze investovať do svojho hlavného alebo dodatočného príjmu (aj keď ide o dodatočný príjem z toho istého zdroja, ktorý zarábate)
Môžete to urobiť niekoľkými spôsobmi, z rôznych investičných nástrojov.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.2.2021 13:39
Pre konzervativnejsich su tu fondy 5-18 percent rocne.
Iba debil by mal 100k na beznom alebo terminovanom ucte.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: mkonigstagenius
|
Pridané:
18.2.2021 13:55
hm mám na bežnom veru a len nedávno som si menil v DDS a 2P fondy 50% na indexový :) 12r. som mal 100% konzervatívny
Ale ten cash za 3 roky opriem do domu (to už tam bude 1,75x toľko) a bude na účte 0,0 nič takže už nebudem podľa Teba debil, odľahlo mi.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: ...
|
Pridané:
18.2.2021 14:38
On ale povedal, ze pre konzervativnejsich su tu fondy a nie, ze mas mat konzervativnu strategiu na fondoch u DSSky. To su dve diametralne odlisne veci.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Iuops
|
Pridané:
17.2.2021 12:32
Nuž, keď si z tých "ja mám svoj názor a nikto mi ho nezmení", tak to ani nečítaj.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Melon Ask
|
Pridané:
17.2.2021 12:53
Dakujem za tvoju odpoved aj ked zavadzajucu a nepriamu, vysvetlim preco. Vobec som nenapisal "ja mám svoj názor a nikto mi ho nezmení" napisal som: "dakujem za tip, precitam si ale velmi pochybujem ze nieco zmeni moj nazor." To znamena, zeby si musel napisat TY alebo v tom clanku by museli by nejake uzastne hodnotne informacie ktore zmenia moj nazor/pohlad na investovanie. Nic take si nenapisal, ani clanok si neposlal, DOKONCA ANI SI NEVEDEL odpovedat na jednoduchu otazku co by si spravil so 100k EUR na 20-30 rokov. IBA SI SA ZMOHOL NA "JEDNA BABA POVEDALA" alebo odpoved v uvodzovkach ktoru som ani nenapisal. Preto uz nebudem na teba reagovat, lebo ta povazujem cloveka bez nazoru, ovcu a spodinu. Ale ten clanok si skusim aj sam vyhladat, kedze si neschopny. Dakujem.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Iuops
|
Pridané:
17.2.2021 13:59
Ďakujem ti za odpoveď, aj keď zavádzajúcu a hlúpu.
Ja som na tvoju otázku nie že nevedel odpovedať, ale odmietol.
Nie som tu od toho, aby som odpovedal na tvoje otázky.
A už dupľom nie blbcovi, ktorý má síce má NÁZOR, ale nevadí mu, že sprostý.
;)
Nemáš za čo.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Mixer
|
Pridané:
18.2.2021 0:04
pojem investicne zlato alebo investicia do zlata je nezmysel. Investovat mozes napr. do fondu kde je nastroj na zhodnotenie investicie. Neda sa investovat do zlata. Zlato je tzv. uchovavatel hodnoty ale nie investicia. To len tu sa taky zlozvyk zauzival. To ze kurz zlata ma z dlhodobeho hladiska stupajucu tendenciu vyzera zaujimavo ale vacsinou to len kopiruje krivku inflacie a casto ani tu neprekroci. Cize v skutocnosti ti hodnota penazi v zlate len pomaly klesa. Vsetko ostatne je len spekulativne pasmo.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: slecna.l
|
Pridané:
20.2.2021 10:18
Striebra (v tehlickach) vies kupit vyse 100 kil.
Ked som zistila, ze to nie je az taky "drahy" kov, prehodnotila som svoje nakupy striebornych sperkov - lebo vzhladom na cenu materialu tie strojovo vyrabane nemaju dovod stat viac ako bezna bizuteria.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Melon Ask
|
Pridané:
17.2.2021 10:56
Inak treba dodat, ze aj ked je BTC super, tak obchodujte s rozumom. Najlepsie je nakupovat ked ostatni picuju ze pojde na 0 lebo vtedy mate aj najvacsi potencionalny zisk do buducnosti. Ked je to v stadiu ze kazdy do toho jebe mrte vela $ a vsetci o tom hovoria by som bol uz opatrnejsi - z historie sa to moc nevyplaca. Hlavne teraz je dost halo okolo tej Tesly, ze nakupili BTC ale pre mna je TESLa kral bublin, skuste si pozret ich PE Ratio (TTM) na Akciach... je to 1,244.09 a to je mrte astronomicke cislo, potom si skuste vyhladat co to PE Ratio znamena a j*bne vas, KING OF BUBBLES :D
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: ghgfhdf
|
Pridané:
17.2.2021 14:00
cize radis nakupovat lacno, predavat draho - dakujeme za tvoju vycerpavajucu a prevratnu techniku....
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: M3G
|
Pridané:
17.2.2021 16:43
Bitcoin je bublina, ktorá je aktívne podporovaná inou masívnou bublinou, práve tou Teslou čo spomínaš, a defacto celým Nasdaqom. Ale keď tomu ľudia veria, kľudne nech do toho dávajú peniaze. Cena bitcoinu je značná, pretože je okrem iného podporovaná aj prílevom nekrytých peňazí(ľudia už nevedia, ako by ochránili svoje peniaze), ale hodnota je prakticky nulová. Pre mňa je hodnota bitcoinu a ďalších tisícok iných kryptomien nula, a vždy bude. Majetok mám už dlhodobo rozložený na nehnuteľnosti/ hotovosť/ akcie/ starožitnosti/ zlato/ striebro, ale do kryptomien nedám ani cent. Nemám to zapotreby, a špekuľovať sa mi nechce(resp. nemám čas).
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: ak74m
|
Pridané:
17.2.2021 16:49
vidis to, obchodovanie so shitcoinami a onanovanie nad grafmi je zase mojou zalubou.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
17.2.2021 18:26
Ja mam na to skor obrazok nemenovanej janky h. Grafy mali priekazne nizsiu ucinnost.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Mikelin
|
Pridané:
17.2.2021 11:07
Pošli mi 0.1 BTC a sľubujem, že dva mesiace nebudem ničiť životné prostredie. Ak súhlasíš, napíš ÁNO, pošlem ti adresu. Ak ti čo len trochu záleží na ekológii, urob to!
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Jozolin
|
Pridané:
17.2.2021 11:21
Ja to spravim za 0.099.
Alebo vies co, posli nam obom :)
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Honza Masnica
|
Pridané:
17.2.2021 11:31
Nazdar slachta!
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Lee Kôper
|
Pridané:
17.2.2021 11:36
Píše sa urobím!
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Jozolin
|
Pridané:
17.2.2021 11:42
Az taky lacny nie som. Urobim ho za 0.2btc
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Klávesnice
|
Pridané:
17.2.2021 13:52
Urob sa napíšem!
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: Pepe___
|
Pridané:
17.2.2021 11:36
Vies kolko nafty sa spali pri tazbe zlata? Kolko prirody sa pri tom znici, kolko ortute sa dostane do zeme, aj kolko otrokov sa pri tom vyuziva v chudobnych krajinach?
Nezakazeme aj zlato?
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
17.2.2021 11:39
toto zakazovanie vsetkeho co skodi speje ku zakazaniu existencie samotnej. Pretoze ked neexistujes nemozes trpiet.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: uuuuudjdn
|
Pridané:
17.2.2021 14:32
kto nekupil pred rokom, dneska place tak ako ja :D
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: muslio
|
Pridané:
17.2.2021 14:39
neboj, je to cyclicke. Pockaj rok, DYOR a nakup.
|
|
Re: Skvelá kryptomena
Od: koskar
|
Pridané:
19.2.2021 17:46
A keď tým BT miner vykuruje dom? Nespotrebuje plyn ani nič. Nakoľko sa znížila na SVK spotreba elektriny (a drvivú väčšinu máme z jadra), ide o takmer nefosílne vykurovanie = čisté. Akurát kúriš zadarmo (so ziskom?). Vivat Ekológia!
|
|
Vydaný Kurvafix 6.66
Od: Buržuj//./)
|
Pridané:
17.2.2021 10:08
Škoda, že už som úspory investoval do akcií GME. Kúpil som 250 akcií po 150 dolárov. Teraz už len držím a čakám, je to dlhodobá investícia na rozdiel od bitcoinu. Gamestop bude do dvoch rokov líder digitálneho gamingu.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: martinccc
|
Pridané:
17.2.2021 10:23
To urcite a Warren Buffett do roka skrachuje lebo neinvestoval tak dobre ako ty.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: ffffffffffffffffffffffff
|
Pridané:
17.2.2021 10:24
Alebo coskoro skrachuje, cena GME je momentalne 49.51USD. Ti spravni chlapici zarobili a ty si ostal s takmer bezcennymi akciami.
Ja osobne akciam neverim, firma moze kedykolvek ist do kolien a skoncit. Preto mam radsej crypto, kde je aspon nejaka zabava a da sa tam zarobit vela penazi za kratky cas, len treba mat pevne nervy, trpezlivost a neverit nikomu. Za rok a pol som z 5000 na cca 130 000 eur :P
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: kidos
|
Pridané:
17.2.2021 10:43
tvrdit, ze neverim akciam lebo mozu ist kedykolvek do kolien a verit crypto mi prijde kontradikcia :)
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: JankaHospodarovie
|
Pridané:
17.2.2021 11:06
Takmer bezcenne akcie za 50usd? Vsak pred 2-3 masiacmi mali sub 20. To je stale cez 100% gain za menej ako 6M :D
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: AAVE
|
Pridané:
17.2.2021 11:23
nezabudni zdanit 19%+14%
Danove optimalizacie su len pre prasce.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: Solomon Cane
|
Pridané:
17.2.2021 15:05
ProTip: srocka. ProProTip: danova rezidencia Holandsko alebo Cyprus a LLC.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: fiASKO
|
Pridané:
17.2.2021 15:08
ppppppsssssssstttt
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: sssssssss
|
Pridané:
17.2.2021 11:17
dufam ze si investoval do tazby, alebo este stale hodlujes?
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: sdfsdfs
|
Pridané:
17.2.2021 11:47
Pri akciach a ako pri vsetkom sa musis zaujimat a starat o to, co vlastnis. Kupou akcii sa stavas aj pomernym vlastnikom firmy. Firma moze ist do kolien ale je to ojedinela vec a to riziko je tam velmi nizke. Krpyto je na tom ovela horsie. To naozaj moze ist z dna na den totalne do kolien.
S kryptom to je zabava, lebo to je ako v kasine. Vzdy musi byt jeden co, vyhral a jeden, co prehral. To, ze si ty zarobil znamena, ze iny prerobil(alebo prerobi), lebo nikto v tomto kolotoci ziadnu hodnotu nevygeneroval. Len sa presuva hodnota z jednej strany na druhu.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
17.2.2021 21:41
Oproti držaniu fiat peňazí, kde majú všetci okrem emitenta garantované straty, je to priekazne stále výhra.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
18.2.2021 6:33
Bud ti hodnoty "peniaze" generuju alebo nie. A je jedno v akej forme su. Hoc aj kamenne kolesa.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: JankaHospodarovie
|
Pridané:
17.2.2021 10:58
Pekne to drz svojimi diamantovymi rukami ty retard :)
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: bfhm
|
Pridané:
17.2.2021 11:15
Tomu nechapes kuratenko.
Bitcoin a ostatne krypto su scam.
Skutocni investori kupia GME a AMC aj pri $400, lebo vedia ze to pojde na $400000. Viac na r/WallStreetBets. Trust the plan.
Coineri BTFO.
NEKUPUJTE KRYPTO!
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: 1HACKER1
|
Pridané:
17.2.2021 12:01
Vcera som cez terminal v tesco kupil btc za 100vku. Budu pouzite na transakcne utoky. adresy stojace od roku 2009-13. 50-100btc.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: bfhm
|
Pridané:
17.2.2021 12:12
Pocuvajte ho. Coskoro bude mat bitcoin hodnotu par sto dolarov, hlavne ako talizman.
Hekeri, zdvojene tranzakcie atd. To nevravim o tom, ze pani Yellen ho ide coskoro zakazat.
Zlato je jedina cesta vpred.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: Lee Kôper
|
Pridané:
17.2.2021 12:40
Prečo zrovna zlato?? Platina sa Ti nepáči? Alebo Lítium.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: bfhm
|
Pridané:
17.2.2021 12:49
Litium nekupovat! Podporite CCP a koncentracne tabory v Xianpjingu
Platina koroduje, neda sa skladovat doma. Preto zlato.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: ...
|
Pridané:
17.2.2021 13:55
Uvedomujes si, ze ked pride bod zlomu, tak si s tym zlatom budes moct vytriet presne rovnako ako ti co maju bezcenne papieriky alebo dalsi v kryptomenach? Akurat ty mas o problem viac - zlato ma svoj objem a hmotnost a prepravovat ho v pripade pruseru znamena, ze je velmi problematicke sa ho zbavit tak, aby si z toho mal uzitok. Naopak si skor tercom aby ti ho ukradli - v tom lepsom pripade.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
17.2.2021 14:43
Zlate zuby su nadcasova investicia co chapu dokonca aj clenovia roznych komunit. Toto bitcoin nevie...
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
17.2.2021 17:01
Bitcoin ako pan Dominik Stroukal ukazoval, sa da implementovat do malinkeho čipu tesne pod kozu(nie som toho zastanca). Problem so zlatymi zubami je, ze cloveka caka smutny zivot, pretoze kazde usmiatie laka pozornost okolia...par ludom chyba uz par prednych zubov.
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: fwfwe
|
Pridané:
17.2.2021 19:04
uz pal do <> ty scammer
|
|
Re: Vydaný Kurvafix 6.66
Od: JankaHospodarovie
|
Pridané:
18.2.2021 9:30
Neviem, ci si retard, alebo retard
|
|
Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od: Chladnicka
|
Pridané:
17.2.2021 12:20
Mam viacero Bitcoinov. Planujem teraz jeden predat. Sice zijem a pracujem na Slovensku ale neplanujem ich tu pri predaju zdanit pretoze by som platil 39 % dan (dan z prijmu FO + odvod do ZP).
BTC mi premeni na € rodinny prislusnik pod jeho menom zijuci v Nemecku (danovy rezident Nemecka), dan je tam 0%.
Keby Slovensko malo jednotnu "zrazkovu" dan na kryptomeny napr. max. 25% to by som este bol ochotny zdanit na Slovensku.
|
|
Re: Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od: Bonzak
|
Pridané:
17.2.2021 12:41
Vykonal si danovy podvod, idem ta nahlasit danovemu uradu.
p.s. nepriznavaj sa na internetoch.
|
|
Re: Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od: Buržuj//./D
|
Pridané:
17.2.2021 12:46
Len aby ti rodinný príslušník neuvalil 100% daň.
|
|
Re: Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
17.2.2021 13:09
Platit dan z vymeny btc za inu menu je nezmysel. Dohodni sa s par ludmi a vymente si €/btc kolko kto potrebujete medzi sebou. Sadnite si za PC, popite nieco, podebatujte a mas novych priatelov ;-)
|
|
Re: Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od: juHele
|
Pridané:
17.2.2021 20:31
Narovinu mu napis ze musi najst dostatocne hlupych ludi co chcu vymenit 1btc za 50keur ked je velke riziko padu. Takeho asi nenajdes. Takze budes hladat hromadu mensich kupcov, ale rovnako blbych co je zase pracne a neefektivne. Moralne je to samozrejme uplne nechutne... ale na tom je postavene ludstvo
|
|
Re: Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od: Jozi85
|
Pridané:
17.2.2021 20:41
€ nie su $.
S kesovanim naozaj nie je problem. Pohladaj a zistis.
Preco by som ale menil btc za inflacne fiaty, to uz neviem.
Protip: "st fed fred m2 money stock" alebo m3
|
|
Re: Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
18.2.2021 9:48
To mu pisat nemusim, to on vie a takych ludi by ani nenasiel. Pravdepodobne skonci pan v tom nemecku. Predpokladam, ze sa dostal k btc za par supov alebo v davnej dobe trosku tazil, takze obchodovat s nim je vyhodne len vo velmi malych mnozstvach(doslova tisicinach btc)..to je presne to mnozstvo, ktore je potrebne, aby mala kazda hlava na Zemi. To pracne a neefektivne pre neho je to co potrebujeme my ostatni :)
BTC bude za par rokov/mozno desiatok rokov ovela rovnomernejsie rozdeleny v populacii, pretoze drzat velke mnozstvo btc bude neefektivne a zbytocne.
Ten co stvoril ideu BTC vedel presne preco dal take mnozstvo btc do obehu, preco tazenie natiahol az do cca r.2140,...premyslal nad roznymi scenarmi nie jednu noc a mal na to fest dovod a motivaciu :)).
|
|
Re: Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
18.2.2021 13:56
Ak pocital aj s tym, co stiahla FBI z dark webu tak mal rovno boziu prozretelnost.
|
|
Re: Bitcoin nezdanim na Slovensku - 39% dan
Od: bbbbbbv
|
Pridané:
17.2.2021 13:17
ja by som to hodloval este 10 rokov a potom siel zit na bali
|
|
sparatka
Od: hana.g2
|
Pridané:
17.2.2021 12:49
tie sparatka do nosa s upgradom do riti ma fakt pobavili, skusim byt eko a odkupit tie pouzite a prerobit ich na tie analne, idem investovat:-) podla mna mena, akakolvek, nemoze v ponimani tejto diskusie byt nikdy green, za vsetkym je clovek a jeho pretvaranie Zeme na svoj obraz, svoje osobne potreby
|
|
Re: sparatka
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
17.2.2021 13:22
Jop, green nie je ani jedna mena. Btc ma aspon vyhodu, ze nie je potrebne nan stavat fabriky, zhanat suroviny na tvorbu bankoviek, ...btc je mozne prevadzkovat a uchovavat na zariadeniach, ktore nie su plne vyuzivane a primarne su urcene na XY inych cinnosti.
Spotreba energie na prevadzku BTC je priamo umerna s mnozstvom núl v hash retazcoch, ktore definuju stupen bezpecnosti a ten stupen bezpec. je priamo umerny s tuzbou ludi podvadzat a obohacovat sa.
Samoregulacny mechanizmus je tou najpotrebnejsou vlastnostou btc.
|
|
andin
Od reg.: andin
|
Pridané:
17.2.2021 13:20
Takto pred rokom som cez jednu nemenovanu broker app kupil 1BTC za 5000e. Dnes som ho so slzou v oku predal za 51 tisic. Bolo to zial len v demo mode.
|
|
Re: andin
Od: Rozhorceny divak
|
Pridané:
17.2.2021 15:01
Uz si ma skoro nasral.
|
|
Re: andin
Od: zizi kedlubno
|
Pridané:
17.2.2021 15:43
Ja som kupil jeden za 4000€ na coinbase. Pockam este tyzden a pak predavam.
|
|
Re: andin
Od: BBžun
|
Pridané:
17.2.2021 15:55
Nezabudni zaplatiť dane a zdravotné odvody.
|
|
Re: andi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.2.2021 19:00
To máš ešte v pohode. Za mnou raz došiel tipek hovoriaci po anglicky, veľmi sa podobal na Tomyho Shelbyho a povedal mi o etherume.
Písal sa rok 2016. Cena bola asi 1$ a ja debil som to považoval za scamˇ Malo veci som si o tom pozrel. Medzi časom som na to zabudol a kukaj teraz.
V tej dobe som ich mohol tak 12k. Kto zavaha nezerie.
|
|
Re: andi
Od: v4v
|
Pridané:
17.2.2021 21:15
alebo ked som chainlinkerov nazyval Pajeetmi.
Teraz sa smeju oni.
|
|
Re: andin
Od: M3G
|
Pridané:
17.2.2021 16:45
Buď rád, že to bolo demo, lebo inak by si na daniach a odvodoch zaplatil okolo 40% zo zisku :)))
|
|
Re: andin
Od: budič
|
Pridané:
17.2.2021 17:38
nechápem čo tu máte krámy kvôli tomu, z každého zárobku predsa platíš dane
|
|
Re: andin
Od: spáč
|
Pridané:
17.2.2021 17:42
Čože??
|
|
Hodl geng
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
17.2.2021 21:30
Ja som sa po bubline 2017 poucil, dva roky som skupovaval kazdy dip a nedaval peniaze do shitcoinov, a teraz je z 20k 120k eur.
Otazne je samozrejme ako velmi budu proti tomu vlady bojovat a danit to, a co sa stane ked to proste nikto nezdani =D
|
|
Re: Hodl geng
Od: Chladnicka
|
Pridané:
18.2.2021 1:03
Hlavne... nech si ludia nevyplacaju peniaze z kryptomien na ucet v Slovenskej banke. Slovenska banka je povinna zo zakona "podozrivu" transakciu nahlasit na Financnu policiu. A oni si pockaju ci prijem zdanite. Ak nie tak je to trestny cin a basa... vdaka Bastrnakovi uz neplati ani "ucinna lutost".
|
|
Re: Hodl geng
Od: Platitel dani
|
Pridané:
18.2.2021 1:29
Mas pravdu.
Poctivy obcan, ktory nechce porusit zakon samozrejme nic take nespravi. Obcan si zisti, ako neporusit zakon. p.s. "kryptomenou", teda nie menou, je aj USDC.
Dovolenka v krajinach ako SLO, PT, BY, SG atd. moze byt velmi prospesna pre psychiku obcana.
|
|
dolar upada
Od: citatel1024
|
Pridané:
18.2.2021 6:50
prave mi dosiel dalsi podvodny email:
>>
Máme pre vás dar vo výške €750,000,00 z grantu Opec. pre viac informácií pošlite svoje meno, adresu, vek, telefónne číslo.
©Opec Nadácia 2021.
>>
zaujimave je, ze uz je dar/vyhra v eurach a nie v dolaroch.
uvidime, co bude tak o rok, mozno nieco na styl:
mame pra vas dar/vyhru NNN v crypto, nepotrebujeme vase meno, adresu, telefon, vek, a podobne udaje, staci nam adresa vasej penazenky a privatny kluc k nej :-)
|