|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bože mój
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
11.12.2020 13:32
Rozmýšľam, či priekazne mohli vymyslieť ešte väčšiu sprostosť. Na mBank sa už teraz bez telefónu nedostanem vôbec, uloženie zariadenia ako dôveryhodného nefunguje. Už chýba len posielať žiadosť o prístup poštou.
|
|
Re: Bože mój
Od: fgs
|
Pridané:
11.12.2020 13:37
Toto iste od noveho roku postupne nasadzuju vsetky banky. A netyka sa to iba platby na internete, ale aj samotneho prihlasovania na Internet banking.
Jedine comu nerozumiem, ze ako sa do da obist, nakolko nevlastnim telefon, kde sa da ich aplikacia nainstalovat...
|
|
Re: Bože mój
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
11.12.2020 13:43
ja som mal problem na filipinach vojst do letiskovej haly, kedze som mal elektronicku letenku a tablet so starsim androidom odmietalo nalogovat do leteckej spolocnosti aby som ukazal tomu ochrankarovi. Napokon po hodine sa mi to podarilo obist a zo zobrazenou letenkou ma vpustili dnu...
|
|
Re: cena/výkon - výkon, výdrž, nútené práce
Od: totoalita
|
Pridané:
12.12.2020 15:12
Kúpiš si nový telefón, ako správny bojovník proti krízy miliardárov.
|
|
Re: Bože mój
Od: neprisli
|
Pridané:
11.12.2020 13:45
Zaujímalo by ma, prečo sa neprišli poradiť s miestnym vedeckým thrustom.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
11.12.2020 14:30
Evidentne mešká dodávka ultravýkonných počítačov, notebookov a 8K monitorov, lebo keď sa o prístup pokúšajú z firemného zariadenia, tak im všetko od prehliadača cez antivír, proxy, vpn, ... vyyebe toľko warningov o nebezpečí neodvratnej smrti z http, že za jedno je na 4K chuja vidiet a za druhé priekazne ani nejde pohnúť kurzorom.
|
|
Re: Bože mój
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
12.12.2020 15:48
Naposledy sme TB radili: "Nedávajte tam te fľeš, nedávajte ho na ten internet beňking." No, a všetci vieme, ako to dopadlo.
|
|
Re: Bože mój
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.12.2020 22:00
Já jim to říkal. Ale je to marný, je to marný, je to ... marný.
|
|
Re: Bože mój
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
11.12.2020 14:25
Veď hej, keď je to ďalšia geniálna európska smernica, čo im ostáva. Dopadne to rovnako, ako bionafta, pokuty za CO_2 alebo prakticky čokoľvek, čo vymysleli.
Keď som začínal s kryptom, hundral som na Kraken, že každé prihlásenie je na tri minúty, lebo najprv naťukať heslo (jedno z mála, ktoré radšej nemám ani v password mnageri), potom ten šesťciferný token, a potom im to padne a môžem ísť odznovu. Po pár rokoch sa už pohodlnejšie dostanem tam, ako na "normálny" IB, lebo nemusím hľadať telefón.
|
|
Re: Bože mój
Od: qweasd
|
Pridané:
14.12.2020 12:49
Staci SMS.
|
|
Re: Bože mój
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
11.12.2020 13:39
kazda minca ma 2 strany.
touto moznostou sa zbavuju do istej miery za zodpovednost pre vykon transakcie v zmysle dobra pre klienta.
ta druha strana je, ze budu mat dokonalejsie informacie o fyzickom pohybe klienta, kedze pri autorzovani sa nadvazujuca komunikacia loguje a je mozne ju analyzovat.
A aktualne silno plati, ze najvacsiu cenu maju informacie - cim presnejsie a adresnejsie, tym lepsie.
|
|
ničivý prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.12.2020 7:13
Len zrovna táto by mala 2 strany, len keby zodpovednosť nebolo priekazne to jediné, čo na zdôvodňovanie svojej existencie ponúkajú.
|
|
Re: Bože mój
Od: Jakub63
|
Pridané:
18.12.2020 20:16
a aku dalsiu informaciu ziskaju tym, ze pri prihlasovani musis odkliknut notifikaciu v telefone? Aj tak uz maju ip tvojho pc.
|
|
Re: Bože mój
Od: XMen
|
Pridané:
11.12.2020 14:21
No a ked zavru posty tak asi holubom.
|
|
Re: Bože mój
Od: jaaaaaaaj
|
Pridané:
11.12.2020 14:35
Bože môj, ďalší používa drbnutý patvar "priekazne" :(
|
|
Re: Bože mój
Od: AlbHert
|
Pridané:
12.12.2020 11:46
Je to dementne slovo, ale cez to by som sa ako tak preniesol. Viac a hlavne mi vadí dementny slovosled a dementny obsah príspevkov autora toho slova
|
|
Re: Bože mój
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
12.12.2020 17:12
Budme tolerantni, idu sviatky. Nie vsetko je zle comu nerozumieme. Niekto sa hra s pipikom, iny zo slovickami.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.12.2020 17:49
Ani piči. Že niekto nechápe, že subatomárne červie diery, keď nie je namiesto textarei extra kombáčik pre každý znak, tak ako pri dyslexii pri opačnej orientácii, už pri odosielaní formuláru ukazujú tcp fakera je jedna vec, ale, aby ešte na základe toho prebiehalo určovanie triedneho nepriateľa, je už priekazne cez čiaru.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: AlbHert
|
Pridané:
12.12.2020 22:21
...no čo mu povieš dementovi?
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.12.2020 10:58
Pre pomalších samozrejme ukazujú vrstve s kvázigaranciou sekvencingu tcp paketov priekazne fakera.
|
|
Re: Bože mój
Od: _xxx
|
Pridané:
11.12.2020 14:49
TB ma aspon aplikacii MobilePay generator virtualnych kariet na jedno pouzitie, tam sa clovek uplne vyhne specialnej authetifikacii.
|
|
Re: Bože mój
Od: Src1
|
Pridané:
12.12.2020 16:07
Uz tuto funkcionalitu pridali aj do hlavnej appky.
|
|
Re: Bože mój
Od: zakaznikZinejBanky
|
Pridané:
11.12.2020 15:01
no tak to si tam nic nevybavoval....ja som mal dokumenty podpisane elektronicky z portalu slovensko.sk a chceli odomna aby som si ich vytlacit a dal uradne overit. ze inac sa to neda.....tak uz tam nie som.
|
|
Re: Bože mój
Od: cvk
|
Pridané:
11.12.2020 15:30
EU uz pripravuje aktualizaciu predmetnej smernice.
Po novom bude nutne koli overeniu platby dolozit notarsky overeny certifikat testu DNA - overenie, ci je platitel aj majitelom uctu.
Koli zamedzeniu prania spinavych penazi sa dalej obmedzia prevody vyssich sum. Pri platbach nad 1 euro bude treba zaslat kopiu dvoch identifikacnych dokladov a zdovodnenie transakcie.
Na kontrolu takychto transakcii EU zriadi novy urad, ktoreho vytvorenie bude stat 300 milionov EUR. Budu pouzite prostriedky z fondu obnovy. Koli nezavislosti bude urad sidlit mimo uzemia EU, vo Venezuele.
|
|
Re: Bože mój
Od: ...
|
Pridané:
11.12.2020 22:57
Bezproblemov funguje. S cim problem mat mozes, je zariadenie do doveryhodnych ulozit - treba vypnut adblock alebo dat na login vynimku.
|
|
Re: Bože mój
Od: Bananan
|
Pridané:
12.12.2020 1:00
Ale funguje, len musis vypnut kadejake adblockery...
|
|
Re: Bože mój
Od: hmmmmmm
|
Pridané:
12.12.2020 10:22
youtube.com/watch?v=rnrTXUkEiWg
|
|
Re: Bože mój
Od: Sudruh Lenin
|
Pridané:
12.12.2020 11:21
BBC - modem - atd.. - internet a siete uz vtedy existovali volne a slobodne. rezim do toho nezasahoval lebo to povazoval za okrajovu zalezitost. ta by sa medzi tym rozrastla do rozmerov, ktore by uz nedokazal ovplivnovat. vid Kuba. Ludia si tam vybudovali internet a siete svojpomocne a statny system s tym nemoze vobec nic urobit. Volne pasma su totiz medzinarodne a jedine diktat, ako v severnej korei to vie "odstrelit". U na s ani v CR diktat nikdy nebol. Bola tu len snaha prisposobovat sa Sovietskemu zvazu, ergo.. Rusku. A v Rusku aktualne internet ide. Aj v Cine, a ake tam koli internetu robia okolky. No bez sance. Technologicka povaha internetu je velmi silna k volnosti.
|
|
ožeň sa
Od: súdruh SD
|
Pridané:
13.12.2020 21:57
V Číne nie je komunizmus a porno tam na internete nieje. Na Kubu chodia Američania tak im tam museli urobiť internet a oni ho zaplatia radi.
|
|
Re: Bože mój
Od: eeeeeeeeeee
|
Pridané:
13.12.2020 20:06
vypni si adblocky. Ja som mal rovnaky problem. Po uspesnom prihlaseni ich mozes zapnut.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
11.12.2020 13:34
Lepšie by bolo pre potvrdenie postnúť na youtube video, ako klient skacká na jednej nohe za gúľania očami, nakoľko takto môže vznikať mylný dojem, že niektorí občania EU ešte priekazne trpia svojprávnosťou.
|
|
Jednoduchosť
Od: MaN144
|
Pridané:
11.12.2020 13:43
V TB majú radi jednoduché riešenia. Predpokladám, že len otvorím appku v ktorej bude kód, ktorý prepíšem do čítačky, ktorá mi vygeneruje kód, ktorý po zadaní hesla v internet bankingu vpíšem a vygenerujem kód, ktorý len vložím naspäť do čítačky, dám podpísať, prepíšem na eshop a ten si vyžiada potvrdenie z čítačky po zadaní hesla a prepísaní kódu z mobilnej appky.
|
|
Re: Jednoduchosť
Od: Inclp
|
Pridané:
11.12.2020 13:52
Neviem, toto mi pride az moc jednoduche a teda aj malo bezpecne. Staci, ak tam pridaju este dalsie overovanie cez logicku minihru vo flashi a bezpecnost bude dostatocna.
|
|
Re: Jednoduchosť
Od: pPlk..
|
Pridané:
11.12.2020 13:57
Ty si z toho nerob kozy. TB znamená terabajt dát zakaždým...
|
|
Re: Jednoduchosť
Od: xzvdsvdfb
|
Pridané:
11.12.2020 14:26
fuj, rychlo to zmaz, nez si to precita veduci menezer z TB .. lebo to su schopni aplikovat :/
No ale teda neviem .. dnesne spravy nic moc a toto mi teda na nalade nepridalo ... ano SMSka sa da hijacknut, ale nasilne pozadovat smartfon, alebo pc s browserom mi pride uz vazne trochu moc.
|
|
Re: Jednoduchosť
Od: mamut
|
Pridané:
11.12.2020 19:33
ffuuu.. to znie ako CSOB a ich "mobilny token"
|
|
Ddkdj
Od: Skdjddk
|
Pridané:
11.12.2020 14:58
01001000 01110100 01110100 01110000 01110011 00100000 01101110 01100001 00100000 01100100 01110011 01101100 00101110 01110011 01101011 00100000 01100001 00100000 01101110 01100101 01110110 01111001 01101101 01100001 01111010 01100001 01110100 00100000 01110000 01110010 01101001 01110011 01110000 01100101 01110110 01101011 01111001 00100001 00100001 00100001
|
|
Re: 2332223
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
11.12.2020 16:01
2
|
|
Re: Ddkdj
Od: Http
|
Pridané:
13.12.2020 8:25
DSL priekazne nepotrebuje https.
|
|
Banky
Od: Ficiak
|
Pridané:
11.12.2020 15:44
Suhlasim a nemam problem s tymto nariadenim a tesim sa na dalsie ovela zaujimavejsie a tou su instatne prevody medzi bankami. Predsa nie je mozne aby prevod trval 2 dni a banka si narabala s peniazmi co chce. Na druhej strane hucka zakaznikov aby platili kartami, odmenuje Vas za platby kartou. Viete kolko si uctuju banky za jednu transakciu ? Minimalne 0,90% zo sumy ! Zaplati to prevadzka, ktora ma terminal, tak samozrejme ze nutia vsetkym na platbu kartou. Oni si to skasnu dvojnasobne na strane prevadzky, ktora ma terminal.
|
|
Re: Banky
Od: ffdf
|
Pridané:
11.12.2020 22:48
to je zderstvo...platiť mesačne za nájom POSterminálu a ešte províziu z každej transakcie!!!
Toto na západe neexistuje!...HOVADA!
|
|
Re: Banky
Od: Ficiak
|
Pridané:
13.12.2020 13:17
Ty brainded, ide o to ze transakcia ich stoji vzdy tak isto ale beru si % z trzby a nie fixny poplatok. Za rok ti vyjde ze zaplatis aj 500€ len zato ze mas terminal.
|
|
Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: nespokojny
|
Pridané:
11.12.2020 15:45
Kotlebovci riešia nanočipy vo vakcíne,mňa zas znepokojuje ako pr naše "dobro" musíme trilión krát potvrdzovať že sme to my.
Nie len že sa postupne utláča hotovosť do úzadia (napríklad výplate len na účet, platba v hotovosti len do maximálneho limitu, niekde za platbu v hotovosti účtujú oplatok) ale okrem absolútnej kontroly čo kde kupujete, vás ešte donútia očipovať sa, lebo už teraz (to používam internet bankovníctvo viac ako 10 rokov)
- email a heslo do IB
- SMS
- potvrdenie cez aplikáciu, alebo cez odtlačom prsta, niekde aj PIN
- niekde zavedú rozpoznávanie tváre
- voláte na infolinku, kód zákazníka, potom PIN, potom rodné číslo, všetko nahrávajú a aj analyzujú hlas
Páni, nakúpil som stovky vecí cez ebay, teraz už aj Paypal musí byť spárovaný s mobilným číslom, ten odoberá z plat. karty, tam daľšie potvrdzovanie...
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: nespokojny
|
Pridané:
11.12.2020 15:45
Ak si prečítate pdf dokument od NBS, ktorý ku tomu vydalo, je to len a len pre našu ochranu, nás spotrebiteľov! Že ťa mobilný operátor môže vydierať, lebo bez sms kódu sa nedostaneš ku peniazom, ukradnú ti mobil (kam príde sms aj pushup notifikácia z aplikácie) a si v ... Za mňa, pri 0,001% budúci rok vyberám peniaze z banky, budem nakupovať opäť s hotovosťou a dám sa na dobierku. Síce za to účtujú 1 Euro, ale to neustále potvrdzovanie že po 10 rokoch som to naozaj ja, ja a ja, mňa dokonale otravuje, znechucuje a že všetko bude mať štát, obchodníci, banka, operátori o mne v databázach, sa mi nepáči!
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: nespokojny
|
Pridané:
11.12.2020 15:51
Ešte som zabudol na čip v občianskom preukaze.
Hotovosť, karta, mobil, hodinky?
V Severských krajinách už uvažujú na definitívnom zrušení hotovosti. Predstava že kedykoľvek sa nebudete môcť z hociakého dôvodu dostať ku peniazom... Ešte zaviesť na úrady otváranie dverí, načítavanie našich čipov. To mi pripomenulo, aj na MHD mám čipovú bezkontaknú kartu.
Kotlebovcov stračí čipovanie s vakcínov. Pritom sami vstupujú do priestorov NRSR až na základe čipu v karte, s ktorou si otvárajú dvere. S čipom hlasujú v NRSR a o chvíľu (čas letí, len nedávno sme boli mimo z farebného displeja na mobiloch), budeme mať všetci jeden podkožný čip, bez ktorého sa vám ani chladnička, vaša vlastná, neotvorí!
Nie je to paranoja. Len nebude inej možnosti. Už teraz je to prihlasovanie , potvrdzovanie tak zložité, že starší ľudia majú problém. Ja ho mám už tiež! Riešenie? Bezpečnostný čip, NFC. Veď s ním ušetríte kopec času! Malý čipík do dlane, potvrdíš s ním všetko, bude to tvoj podpis.
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: pPlk..
|
Pridané:
11.12.2020 16:02
Čip ktorý potrebuje externé napájanie ma netrápi. A v občianskom tuším od r.2014 dávajú také.
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: nespokojny
|
Pridané:
11.12.2020 18:46
Mne sa napríklad páči, že keď progresívnym debílkom povieš, že dávať si vytetovať číslo na ruku, alebo mať na sebe značku, bez ktorej nikam nemôžeš ísť, nič si kúpiť je zlé a debílkovia ti povedia že si chorý a nevzal si si lieky.
Progresívnym debílkom vyhovuje, keď stratia kontrolu nad svojim životom, nad svojimi peniazmi. Progresívnym debilkom predáš to, že platiť mobilom, mať záznam až na veky o každej jednej položke, byť závislý na operátoroch, bankách, je to to najokrokovejšie, najšmakovejšie na svete.
Potom prídeš do Holandska a tam bez čipovej karty sa ti ani neotvoria dvere na autobuse. Progresívni debílkovia z toho sú vo vytŕžení, že akí pokrok, bez čipu sa ani neodvezieš s MHD. Či máš peniaze alebo nie.
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: peterse
|
Pridané:
11.12.2020 23:14
No a tým ostatným stačí neomylný vodca, ktorý jediný všetkým prináša slobodu.
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: uKeptn
|
Pridané:
11.12.2020 23:33
U vás tak neskoro zatvárajú krčmu?
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 17:04
Prečo spomínaš Igiota Matelkoviča?
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: TvojDoktor
|
Pridané:
11.12.2020 17:12
Dnes ste si zabudli zobrat lieky mlady pan
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
11.12.2020 17:26
Práve naopak. Nezobranie liekov vyvoláva stavy snahy rozporovať demagógiu priekazne faktickými argumentmi.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: Vagcinátor
|
Pridané:
11.12.2020 21:28
Ale veď to je výzva proti zaštepeniu.
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: nespokojny2
|
Pridané:
12.12.2020 4:01
moznost je napriklad rakusko alebo svajciarsko
ma v ustave pravo na hotovst
preco to nemozu mat aj ine krajiny lebo im niekto
kazde 3-4roky na IT weboch ospevuje bezhotovostnu politiku
Pochopia to az potom ked im cely majetok niekto na
skorumpovanom sude (takych mame dost) a spriazneny exekutor
kliknutim na PC/tablete zoberie vsetko KREDIT(majetok)
a potom nebude mat ani na listok MHD/tankovanie na nakup
mimochodom mam skusenost s TB takuto
ukradli mi doklady prisiel som o vodicak a obciansky
ale mal som expirovany PAS asi 14dni...
v Banke mi nechceli dat ani 500SKK (vtedy este SK koruny)
ale boli mi ochotny po 60min cakania na pobocke
povolit 500SKK uver!!!!
a pani mi s usmevom oznamila ze mam mat hotovost doma..
a ja som fakt nemal ani na sprosty listok na MHD ani na nakup
a doklady som tiez musel zaplatit aby mi ich do 3 dni vystavili.
Vtedy som z tej banky odisiel lebo ked som vracal ten uver
do tyzdna.... tak to 500skk nebolo!
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: uKeptn.
|
Pridané:
12.12.2020 11:11
Alebo si SLSP z prázdnych vkladných knižiek po smrti klienta ešte kľudne účtovala 200 Sk za zrušenie.
Na 2 časti roztrhnutú 50 korunu vymenili za novú za poplatok 50 korún...
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
12.12.2020 17:34
A ktory normalny clovek by este platil, ak zrusenie je drahsie ako co ziska? Nech si to banka necha zive.
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 17:11
To že je účet z tvojho pohľadu neaktívny neznamená že tí nenažranci si nebudú každý mesiac účtovať poplatok za vedenie účtu.
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: Kemr
|
Pridané:
13.12.2020 19:26
Za vkladnú knižku ešte dávali nejaké drobné mesačne, nie naopak.
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: cpu
|
Pridané:
12.12.2020 1:45
"platba v hotovosti len do maximálneho limitu" - uz neplati:
Zákaz podľa § 4 sa nevzťahuje na platby v hotovosti odovzdané alebo prijaté
h) v čase krízovej situácie, vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu, núdzového stavu a mimoriadnej situácie
|
|
Re: Kotlebovcov očipuje vakcína
Od: Tomy Robinson
|
Pridané:
14.12.2020 8:21
"v čase krízovej situácie" - čo mi to len pripomína... čo mi to len pripomína.....
|
|
Tak to obídeme.
Od: Objednávateľ
|
Pridané:
11.12.2020 15:49
Treba si objednávať na dobierku a tým vylúčiť tieto peripetie.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: nespokojny
|
Pridané:
11.12.2020 15:55
Tiež tak uvažujem! Mám platobnú kartu takmer odvtedy odkedy ich ešte vydávala Slovenská štátna sporiteľňa. MAl som IB kedy mnohý ani netušili, že niečo také existuje. Mal som aj ten generátor kódov, ktorý vyzerá ako kalkulačka.
Ale to čo teraz zavádza EÚ, mnohonásobné overovanie, totálna kontrola nad človekom, dokonca sú aj reálne úvahy na úplné zakázanie hotovosti (ako argument že vás nik neokradne a penaize nie sú ekologické), skúšajú to škandinávske krajiny...
Vraciam sa ku hotovosti. Pri 0,001% úroku ich mať v banke a nakonic mať problém sa ku nim dostať, nie je dobrá voľba!
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn
|
Pridané:
11.12.2020 19:43
Celé je to čoraz viac jebmnt é
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: peterse
|
Pridané:
11.12.2020 23:16
Jasné, tak vylom zámku na vchodových dverách v bytovke, istotne postačí tá na byte. A beda tým, ktorí chcú zaviesť kontrolu nad obyvateľmi bytovky zamkýnaním vchodových dvier.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: nespokojny
|
Pridané:
11.12.2020 23:23
Pokračuj! Ešte zaviesť kamery po celej bytovke aby si bol progresívne šťastný že v akom skvelom bezpečnom svete žiješ. Kým nepríde niekto ešte progresívnejší a neprikáže zaviesť kamery v každom byte, lebo čo ak si nebezpečný a chystáš sa zavretý v byte na spáchanie nejakého zločinu.
Svet potrebuje hlupákov sko si ty!
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
11.12.2020 23:41
Ano suhlasim, ze vchod do bytovky ma byt pod kamerami - rieseny aj backup povedzme s 2 tyzdnovym zaznamom - pristupne cez webove rozhranie pre kohokolvek z bytovky. To iste verejne priestory v bytovke - minimalne teda tam, kde su vchody. Taktiez idealna vec video vratnik. Znamy si dokonca namontoval kameru aj na svoje parkovacie miesto. A je to z iba prosteho dovodu - ludia su vyjebani kokoti a chcu robit skodu. A druha cast su vyjebani kokoti, co aj ked nechtiac skodu spravia, tak sa nepriznaju ani ked ich usvedcis miesto toho aby sa prisli ospravedlnit a aspon mali aku taku snahu skodu napravit. Ano tiez mam 24h kamerovy dohlad v aute presne z rovnakeho dovodu.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn.
|
Pridané:
12.12.2020 9:08
Dobré... A na základe akého čohosi si môžeš kohokoľvek nahrávať??
Teba mať za suseda to musí byť zážitok.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4568Maniak
|
Pridané:
12.12.2020 9:37
Čo je na tom akože zlé mať pod kamerou vlastný majetok a spoločné priestory ak sa na tom všetci dohodnú? Či zasa len rýpeš ako vždy maniak?
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn.
|
Pridané:
12.12.2020 9:50
A ktorý zákon Ti to dovoľuje?? Aby si ktokoľvek nahrával kohokoľvek a hocikto si to pozeral? To kde sme!
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.12.2020 10:07
Nejde o to, či je to zlé a napríklad pasívne stavby už mávajú namiesto kamerového systému tabuľku "Psychiatria- detašovaný pavilón kolektívnej paranoje.", ale i pri stavebnom zákone je spätná platnosť priekazne nevymáhateľná.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4568Maniak
|
Pridané:
12.12.2020 10:25
Ty o čom trepeš?? na svojom pozemku si môžeš nahrávať koho len chceš. Ak sa majitelia v bytovom dome dohodnú tak si taktiež môžu nahrávať spoločné priestory. Máš pocit že to tak nikde nefunguje?
Nože mi povedz ktorý zákon mi zakazuje mať kamery a nahrávať si vlastný pozemok?
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: Moric
|
Pridané:
12.12.2020 21:38
Ty si fakt pako...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
12.12.2020 23:18
Argument by nebol? Aha jasné ja som zabudol žiaden nemáš maniak...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 17:31
Teraz to tuším spadá pod GDPR. Začal by som napríklad usmernením EDPB č. 3/2019
Realita je ale taká že na GDPR zvysoka kakajú aj niektoré obce a mestá a kamery veselo používajú "na divoko".
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 18:02
Kamera na vlastnom pozemku má z gdpr výnimku. Doštudovať...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 18:06
Doštuduj si to ty. Kamera ktorá zachytáva čo i len trochu verejného priestoru výnimku nemá.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4568Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 18:58
Napísal som na vlastnom pozemku kde som vo svojom predchádzajúcom poste spomenul verejný priestor?
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 20:35
Lenže ja som písal o verne prístupných priestoroch, nie o verejných priestoroch. Medzi verejne prístupné priestory patria napríklad spoločné priestory a patrí do toho aj pozemok v tvojom súkromnom vlastníctve ak ho nemáš ohradený, resp. ak je verejne prístupný.Takže šup šup, bež si to doštudovať.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 20:44
Tak si si odpovedal sám. Môj pozemok nieje verejne prístupný priestor keďže ho mám ohradený. Preto som verejne prístupný priestor ani nespomínal takže o čom točíš? Šup šup naučiť sa čítať s porozumením.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 21:04
A kamera nezachytáva ani kúsok cesty, prípadne plota tak že vidno aj tých čo sa pohybujú za ním? Ak nie tak je to ok.
Prečítaj si svoj príspevok z 12.12.2020 10:25 tam si do toho začal miešať verejne prístupné priestory. Navyše v inom príspevku argumentuješ článkom ktorý sa odvoláva na už neplatný zákon. Teraz ale už platí iný zákon a existuje k nemu aj usmernenie (vydané začiatkom tohto roka). Aké, to som už napísal v niektorom minulom príspevku. Ty si samozrejme nedáš ani tú námahu aby si si to usmernenie našiel a s porozumením prečítal. Namiesto toho tu píšeš bludy.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 21:13
Vnútro bytového domu je verejný priestor? Majitelia bytového domu sa nemôžu dohodnúť a podľa zákona si nainštalovať do vnútra bytového domu kamerový systém? Ktorý zákon im to zakazuje?
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 21:24
Ty asi skutočne máš problém s chápaním písaného textu. :D
1. Opakujem že nepíšem o verejnom priestore ale o verejne prístupnom priestore.
2. Samozrejme, ak sa dohodnú tak tam môžu nainštalovať kameru ale za určitých podmienok ktoré sú iné ako keď si ty nainštaluješ kameru do svojej kôlni.
Dokážeš to pochopiť?
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 22:02
Výborne takže si len potvrdil že mám celý čas pravdu. Nikde nikto nepísal o verejne prístupných priestoroch (súkromný pozemok, bytový dom) až kým si neprišiel ty a nezačal fabulovať a domýšlať si. Otázka znela ktorý zákon zakazuje inštalovať kamery na sukromný pozemok alebo do bytového domu. Odpoveď je po splnení podmienok žiaden. Mám pocit že jediný čo nechápe písané u textu si ty sám.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4568Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 19:00
a čo sa týka bytoviek nech sa páči
https://cutt.ly/shAifrY
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 20:44
To je síce pekný odkaz, ale v tom článku sa odvolávajú na zákon 122/2013 a ten už neplatí dva roky. :)
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: Kemr
|
Pridané:
13.12.2020 19:28
Zákon o ochrane osobných údajov. ak tam byť nechcem, tak ako ma z toho záznamu zotrieš?
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
13.12.2020 19:58
Nemozes tam nechciet byt, ked o zazname nevies. O zazname sa dozvies iba v pripade ak nejaky pako ho zverejni bez toho aby upravil rozpoznanie a bez tvojho suhlasu. To je jedine porusenie tohto zakona. Inak nie.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4568Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 20:02
Na kamerový záznam ktorý si spravím na svojom vlastnom pozemku sa nevsťahuje žiaden zákon o ochrane osobných údajov. Ak raz vstúpiš na môj pozemok tak máš smolu. Na tom zázname proste budeš.
Výnimka z pôsobnosti nariadenia GDPR sa uplatní aj v prípade, ak fyzická osoba monitoruje priestory svojho obydlia vrátanie súkromného dvora, záhrady a podobne na účel, akým je napríklad získanie dôkazu o prípadnom protiprávnom správaní iných osôb (najčastejšie napr. krádež, lúpež, poškodenie cudzej veci a iné).
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 20:46
Nie je to úplne celkom tak. Hore vyššie som napísal prečo.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 20:51
Opäť... Nikde nepíšem o verejné prístupnom priestore ale o pozemku ktorý je ohradený!
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: Kemr
|
Pridané:
13.12.2020 20:58
ani strieľať na zlodeja na tom "svojom" pozemku nemôžeš. Ak mu ublížiš, si zločinec Ty.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 21:05
Môj zlatý takže sme sa dostali k tomu že mi žiaden zákon nezakazuje mať pod kamerou svoj vlastný ohradený pozemok (neverejný priestor) a nahrávať si kohokoľvek kto sa na tom pozemku bude pohybovať. Dokonca nemám ani povinnosť o tom kohokoľvek upozorniť že je priestor monitorovaný keďže je neverejný.
https://cutt.ly/qhAgRww
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 21:13
A? Tvrdím niečo iné? Dokážeš čítať s porozumením? :D
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
13.12.2020 21:17
Tá odpoveď nebola pre teba ale pre maniaka ktorý začal toto celé vlákno.
Príspevok 12.12.9:50
A ktorý zákon Ti to dovoľuje?? Aby si ktokoľvek nahrával kohokoľvek a hocikto si to pozeral? To kde sme
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 21:08
Môžeš. Pozri si Zákon č. 300/2005 Z. z. konkrétne § 25, § 26 a mooožno za určitých podmienok aj § 24 :)
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od reg.: miggg
|
Pridané:
12.12.2020 10:58
Do bytovky im ktokolvek nema co chodit. A hocikto si to tiez nebude moct pozerat...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 4568Maniak
|
Pridané:
12.12.2020 12:03
Samozrejme žiadna odpoveď aké prekvapivé. Ty si strašný pičus maniak. Jediné čo robíš že prídeš všetko opičuješ do každého skáčeš a keď zistíš že má niekto iný pravdu tak čušíš ako voš pod chrastou
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
12.12.2020 10:43
Na zaklade toho, ze na mojom pozemku/nehnutelnosti/majetku, platia moje pravidla. Ano spolocne priestory su aj moj majetok. V aute mam kamier niekolko, co nahravaju, pretoze to predchadzajuce som mal obuchane z kazdej strany lebo ludia su hovada. Pricom jasne ze v ten moment ked mi to niekto spravi, tak sa naserem, ale vsak priznam skodu, spiseme papiere a poistovna vyriesi. Ja si to necham opravit a vec vybavena, dotycny ma ponaucenie a mozno mu zdvihnu poistku o 2€ rocne. Nie, proste urobim skodu, este to nechtom sucham dopice cim este viac poskrabe lak a potom zdrhnem a tvarim sa ze nic. Rovnaky dovod nahravanie jazdy - nemam to preto aby som honil ego za plnu ciaru, ci rychlost, ale priame ohrozenie uz riesim a takto som poriesil aj dvoch tupcov v policajnom aute.
PS: som tak zazitkovy sused, ze ma chceli za spravcu ...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn.
|
Pridané:
12.12.2020 10:46
To si...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
12.12.2020 10:57
Beriem ako kompliment, spravcom nie som, nemam najmensiu chut sa s ludmi natahovat.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn.
|
Pridané:
12.12.2020 11:03
Ale však nemusíme hneď sa strieľať. :-)
Ak to nie je tajné, v ktorom roku si v HA maturoval?
Gympel či SOŠ?
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn.
|
Pridané:
12.12.2020 11:20
Priestorovo výrazný Stano, grafik. Alebo CISCO a pán Učiteľ Janko čo roky viedol veľmi úspešne CISCO akadémiu...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
12.12.2020 11:45
To si sa netrafil. Kazdopadne nepoviem ti, tajne to je. Vek, rodinny stav a vzdelanie je nieco s cim sa nechvalim.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn.
|
Pridané:
12.12.2020 18:14
Ako povieš. Onoho času si tu niekomu prezradil HA...
Ja len že som tam v 2010 robil...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
12.12.2020 20:01
Neviem co je HA, takze netusim co som mal prezradit.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn.
|
Pridané:
12.12.2020 21:39
Žeby Handlová...
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
12.12.2020 21:53
To som urcite nebol ja. Ale nepopieram, ze to mohlo byt z tohto nicku, kedze pod nim pisu alebo v minulosti pisali minimalne 2ja dalsi ludia a mal som podozrenie na tretieho.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: uKeptn
|
Pridané:
12.12.2020 22:00
Tak pardón, asi som si niečo zle myslel.
Ešte poznám zopár ľudí v PD a v TN, NM. V Piešťanoch už sú asi na dôchodkoch kolegyne z výpočtového strediska a zo stredných škôl.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 17:43
Omyl! Spoločné priestory sú považované za verejne prístupné priestory a tam si rozhodne nemôžeš robiť čo chceš. Tiež kamerový záznam z auta nemôžeš zverejňovať na internete. Ak chceš o tom vedieť viac tak dávam do pozornosti usmernenie EDPB č. 3/2019
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
13.12.2020 19:52
Samozrejme, ze zaznam z auta zverejnit na internete mozes. Co ale musis, tak dodrzat ochranu sukromia - tj necitatelne EC a rozmazat tvare. V opacnom pripade sa dopustas porusenia a preto nechapem tych ludi co to robia. Ja zaznam odovzdam max organovi a tam nemusim dodrzat ze vobec nic. Co sa tyka spolocnych priestorov a dalsich veci v bytovke, tak pokial je pokuta len v teoretickej rovine a casto nizsia, nez vykonanie nejakej situacie, nemam problem s porusovanim zakona. Napriklad aktualne vymena meracov vody - pre teplu a studenu su rozne dlzky vymeny. ODsuhlasene, ze sa to bude menit naraz bezohladu na to co hovori zakon. Dovi.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 20:54
Omyl, nemôžeš ani keď rozmažeš tváre a ečv. To že sa to tak robí je vec druhá. Súhlasím ale že keby toto bol jediný právny problém na SK tak by tu bolo krásne. Tu vláda veselo porušuje ústavu, na verejnosť sa dostane záznam z výsluchu v rozsahu pár hodín a nikto to nerieši takže nejaký kamerový záznam z auta/domu, ktorý sa zverejní vzruší asi málokoho. To ale neznamená že podľa zákona je to v poriadku.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
13.12.2020 21:20
Idem to pozriet, lebo je to podla mna chujovina. Ale kazdopadne aj keby nebola, ja netocim veci na to aby som ich daval na net.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 21:32
To ani ja. Kamerový záznam z auta som nepoužil ani po havárii, ale vinník sa priznal že ani netušil že vchádza do križovatky (žena...). Napriek tomu v niektorých prípadoch môže byť dosť užitočný.
Viem že EU mala snahu úplne zakázať autokamery, ale v akom štádiu to je netuším.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ...
|
Pridané:
13.12.2020 22:02
vo vecsine krajin aj to omielane rakusko, kde su udajne "zakazane" ich zakazane nema. Natacat jazdu pre svoju potrebu mozes a nesmies zaznam zverejnit. Pri nehode ho mozes pouzit ako dokazny material. Neverim tomu, ze by sa to zakazalo na urovni EU aj keby take snahy nejaka skupina mala.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
14.12.2020 12:13
No neviem, ked tam nenatocil nic google do map skus ty a uvidime ako to bude vidiet rakusky policajt.
|
|
Re: Tak to obídeme.
Od: ....
|
Pridané:
14.12.2020 12:27
Ak mas chut precitaj si legislativu v AT. Ak nie, tak prepisy vyjadreni autoklubov v AT. Autokamera tam je normalne legalna a mozes natacat jazdu. Zabery nesmies zverejnit - coz je ale ze uplne odlisna situacia ako robil google vsakze. Takze rakusky policajt ti do kamery kecat nebude vobec nic a v pripade nehody vezme zaznam ako normalny dokaz bez zbytocnych hlupych reci. Netusim preco CZ a SK autonovinari tuto sprostost o zakaze autokamier v AT stale omielaju dookola aj po xnasobnom vyvrateni, ale to uz nie je moj problem.
|
|
príspevok
Od: p b
|
Pridané:
11.12.2020 18:47
a ČSOB nechce ani sms. Zase niečo vylepšili
|
|
titulok
Od: hak mat
|
Pridané:
11.12.2020 18:48
tatar banku nemam ale toto je len dalsia picusovina. na druhu stranu ale ked clovek plati na nete tak je logicky online takze zase taky velky rozdiel tam nie je. sms kod musel clovek dostat, precitat a zadat online. teraz urobi to iste ale v aplikacii od banky, nie v aplikacii na smsky. takze badatelne tam asi rozdiel nebude v praxi ziadny. ale celkovo im uplnej ebe s kartami. ked si clovek pozrie na pci-dss tak to je na zblaznenie a mimo toho ze karty tu maju neskutocny monopol nejakych 2-3 firiem tak je t ocele robene tak ze nromalny clovek online biznis s online platbami sam nepsotavi ale musi platit tazke prachy nejakej brane aalebo miliony na certifikaciu. proste monopol jak svina. nech uz ten bitch coin konecne fici viac a mozeme jebat cele toto zidovske bankovnictvo.
|
|
Re: titulok
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
11.12.2020 23:08
Tvrdit ze bitch coin je lepsi, ked nevieme kto ho stvoril a kto ho kde ma? To chce silnu vieru ....
|
|
ghfhfg
Od: hgfhg
|
Pridané:
12.12.2020 0:37
Platim americkou kreditkou, cislo karty davam kade tade taxikarom v Afrike. Ak ju niekto zneuzije nahlasim banke a je, dostane holu pizdu a v zivote mu uz ziadna platba neprejde. To iba slovaci sa nechaju odrbavat stylom "nedá sa".
|
|
Re: ghfhfg
Od: hak mat
|
Pridané:
12.12.2020 2:31
to nie je o tom ze neda sa. to je o tom ze princip EU je byrokracia a viac byrokracie. skratka lepsie tu uz nikdy nic nebude, len horsie. budeme tu jak ti judaski skriatkovia v harym poserovi. bez peciatky ani na hajzel lebo EP je tu pan.
|
|
Re: ghfhfg
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 17:50
Mimochodom, naša slávna EU zakázala od tuším 1.2.2021 predaj neaktivovaných motobatérií koncovému zákazníkovi. Teda už si človek legálne nebude môcť kúpiť motobatériu ktorú môže doma skladovať takmer neobmedzenú dobu a v prípade potreby si ju aktivovať (zaliať elektrolytom) sám. Navyše taká batéria nespadala pod ADR takže sa dala poslať bežnou poštou.
|
|
Re: ghfhfg
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
13.12.2020 21:07
Ak hovorime o olovennej baterii tak mozeme hovorit o neobmedzenej dobe skladovania ale maximalne tak 6 rocnej zivotnosti. A nebude to kyselina co baterii vadi alebo ak tam nebude tak ju mozes pouzit aj o 10 rokov...
Na takuto funkcionalitu su ine technologie.
Skor by som za tym videl snahu o obmedzenie predaja kyseliny, kde sa viac krat stalo, ze ziarlivcovi drblo v hlave a oblial zenu co ho odmietla. Ohlas bol nejaka pakistantka. To ze to bola uplne ina koncentracia uz poslankyni ako Tomanova Vierka tazko vysvetlis.
To ze sa z europy stava chranena dielna nakoniec bude mat nedobre nasledky.
|
|
Re: ghfhfg
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 21:19
Áno jedná sa o olovenú batériu. Väčšinou sa takto predávali AGM batérie (ale akumulátory aby ma nikto nechytal za slovíčka). Teda samotná batéria bola "suchá" a elektrolyt (kyselina) bola v osobitnej nádobe.
Tvoju poslednú vetu tesať do kameňa...
|
|
Re: ghfhfg
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
13.12.2020 21:48
Nedivil by som sa ak to ludia dolievali kadeako a mali reklamacie ze je snaha o bezudrzbove riesenie. To by tiez mohol byt dovod.
|
|
Re: ghfhfg
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
12.12.2020 17:56
Amerika je krajina neobmedzenych moznosti. Naobeduje sa cela rodina a ked ma platit, zacne sa vyhrazat ze je alergicka na korenie a chceli ju zabit alergenom. V amerike este aj stara vyzobana slnecnica zazaluje prachaca ze utrpela traumu pred 20 rokmi pri strate panenstva. Toto sa ku nam dufam nedostane.
|
|
Cest praci a robote pokoj
Od: Sudruh Lenin
|
Pridané:
12.12.2020 5:26
Nejedná sa o byrokraciu ale o technokraciu. Technokrati, bola povodne sekta, ktorá hlásala ze vsetko musi byt evidované (idealne na papier), potvrdzovane a hlavne, archivovane. Postupne sa tato filozofia pretlacila medzi bezne fungovanie spolocnosti, lebo bola myslienka velmi silna a lahko sa presadila hlupakmi. A pojem technokracia alebo oznacenie technokrati, sa prestalo pouzivat. Hlupaci,su ludia, co idu v ramci komformity vzdy s inštitucionalizovaným davom. A bez ohladu na absurditu su silne v nom. Ako priklad, v sucastnej dobe by to bol clovek, ktory si da na facebook profil fotku s napisom cez ksicht: Dam sa ockovat. Pripadne ludia v kancelariach firiem, co sa za kazdu cenu snazia do detailu naplnit papierovu evidenciu, bez ohladu na to, ze realne nema tak cinnost, prinos pre obrat alebo ziskovost.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.12.2020 6:24
V Cyberpunku 2077 sa to nenazývajú Technokrati, ale Korporáti a dostanú sa s tým skillom na miesta, že Indiana Jones by za to predal i kalap s bičíkom.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: Etela vbyte - Acháb!
|
Pridané:
12.12.2020 6:29
..asi mali (-tí korporáti) tiež otcov, /dedov na mieste (nejmín) okresných tajomníkov strany..
sa potom jasneže (omoc) lahšie, úplne lahko, jako nič, dostanú všade!, - a ku všetkému! !!
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.12.2020 8:43
A nejakej korporácii už niekoho neprijali priekazne len preto, že nemal záujem výhradne len o konkrétne pozície?
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: Elektrikar
|
Pridané:
12.12.2020 10:08
On si to mýli s kolportérmi.
|
|
Re: Cest praci a robote pokoj
Od: jelito
|
Pridané:
12.12.2020 14:07
velmi vela vedenej evidencie nema pre firmu realny prinos hlavne kym veci fungujú ako majú a kym aj subdodávatelia a obchodní partneri fungujú ako majú. Ak sa nieco poserie alebo obchodní partner začína vymyslat ako zarobit navyse aj na tom co nebolo dohodnute tak v takych pripadoch je mat zaevidované informácie /idealne aj nejak katalogizovane aby v tom nebol bordel ze ano/ celkom fajn.
|
|
Re: Cest praci a robote pokoj
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 17:59
Ludia v kancelariach firiem, co sa za kazdu cenu snazia do detailu naplnit papierovu evidenciu, bez ohladu na to, ze realne nema tak cinnost, prinos pre obrat alebo ziskovost nie sú technokrati. Sú to zamestnanci ktorí aplikujú pravidlo CYA (Cover your ass) ktoré je kľúčom k tomu aby si udržali prácu a minimalizovali svoju zodpovednosť v korporátnom svete.
|
|
Povrčani - jazzové nescafé-blues medzi čtyřmi stenami beznadeje - socka-troska-chudák-žebrák-lůôser
Od: Lyška - disco-plažamare Povrčani
|
Pridané:
12.12.2020 5:55
nj nj, čím vačšía blbost, pitomost, - resp.,well, možno ne úplná somarina, - ale proste jen nicotnost, proste ono je ozaj pravda, že z tých 1 a 0 sa lidi nenajedía.., (ani nebudú pneumatiky, ani obilý, ani sklo, /železo, ani rožky, aani ocel, ani krávy-/maso, ani uhlí, atd.. levnejší.. )
- nj, čím vačší ..nicotnost, (pitomost), - tým sa to líp, a drahšie (pre)prodává, biznisuje, a big-city-lifuje..
https://www.idnes.cz/ brno/zpravy/webnode-prodej- startup-miliarda-vit-vrba-it-brno. A201211_585045_brno-zpravy _krut/diskuse
..a nie som sám , komu sa tie sumy, a takéto biznisy zdajú (šílene) prepálené..
( + tiež všetci tí kopálisti, čutálisti, draftovaní, za mnohé x -miliony, - desítky-milionů, - stamiliony, - miliardy €$ .. )
eh, že som sa ja tiež líp neučil,
..nebo nebehal na dedinskom trávniku s mičudou..
ted nvm.čo skůr, čo radši...
(čo by sa víc oplatilo.. :o :/ )
ah, je to mižéria, veru mižéria.. :/(
|
|
Re: Povrčani - jazzové nescafé-blues medzi čtyřmi stenami beznadeje - socka-troska-chudák-žebrák-lůôser
Od: Kexsica - Haski - Mikeš
|
Pridané:
12.12.2020 6:18
eh, aj to meno.. Vrba, vrba.. jakoby som to už nekde počul, zachytil, videl.. (nekde na nejakom (už kus ozaj staršom) dokumente, skene dokladu, oskenovanej stránke úradného papiera..
Vrba.. presne ten typ mena, presne taký zvuk..
..
mno, proste, čo tým chcem (jen jemne, opatrne) naznačit .. ..-proste, - s dedkom, /otcom, /strýkom, /príbuznými na místě(ch), na pozici´ích nejmín (krajského) Tajomníka Strany - sa hned lahšie potom tomu (synovi), res.ted už vnukovi BIZNISUJE, a (IHNED, celkem POLAHKY) vstupuje, do sveta (velko)kapitálů, a velkých obchodů, financí, a "velkého sveta", big-city-life.., velkých Obzorů, (velkej) Perspektivy.. (a (najma) Prosperity..
|
|
Re: Povrčani - jazzové nescafé-blues medzi čtyřmi stenami beznadeje - socka-troska-chudák-žebrák-lůôser
Od: Etela vchižy socka
|
Pridané:
12.12.2020 6:21
..a tie pohádky pre študentov, a (najma) uchadzačov o ětúdium na vš (..lebo celé mi to tak kus pripomína (kus (ale ne úplne) skrytú) reklamů na ětudium na vš, čvut, /stu, atd..
nj, tie ich "krycie verzie" (všěch techto (staro-/novo) zbohatlíků) pre verejnost.. o tom, jak sa nejaký random študent na technickej Univerzite, /na STU, /čvut stál tak super-úspešným, a (zázrašne) zbohatol..
..a my, chudobní, -si pojdeme dnes, abo zajtra mame na nesku, a cestou ešte sa stavíme skusit zreparovat 1pánovi, sousedovi jeho zkapaté črepo-šrotik-PC,.. (za cca 5 - 8 €.. )
nj, je to celé jen také ..prečkávanie, (na "hlavný chod" :o :p :D :p lůl )
|
|
Re: Povrčani - jazzové nescafé-blues medzi čtyřmi stenami beznadeje - socka-troska-chudák-žebrák-lůôser
Od: Kexsica nočná vByte
|
Pridané:
12.12.2020 6:54
Presne toto! :
Pavel Žerníček 92262
Z mého pohledu, čistě osobního, považuji úspěšnou firmu na zcela jiné nabídce služeb. Zjednodušeně řečeno, tohle svět nenakrmí.
Petr Bartoš 36857
Preji mu to a tajne zavidim ;-). Ale opravdu nechapu co na tom stoji miliardu korun /€$.
a najma:
Pavel Novotný 10964
Tyhle sumy nechápu. Udelatko na amatérské weby za miliardu? Na čem ta firma bude vydělávat?
..ale chlapík, mladý pán dobre predal, - tak si už možno može dovolit napr.aj malý ssd disk, 250 gb (nejakž levný, radši, a SATA, lebo novejší M2/NVME mu tej jeho starý, 8 - 12rošný črepošrot neprijme, ani na to vůbec nemá sloty,/pozice,/sockety..),
a možno aj 2 - 3 jogurty navíc, (a Radler aj 3 flaše, 2litrové, nejen 1 )
hej, mám nervy, a deprese, jak svina :/
|
|
Sobota, 12. decembra 2020, dnes má meniny Otília
Od: maxos
|
Pridané:
12.12.2020 9:37
To im trvlalo, mBank to ma uz miminalne rok.
|
|
chleba
Od: Krajec
|
Pridané:
12.12.2020 10:26
Čítam si topky a je mi z ľudí všelijako. Vraj aby pani prezidentka "prosila" o testovanie! To už sú toľkí neskutočne zmagorení? To budeme ľudí deliť na testovaných pofidérnym spôsobom a na tých druhých? Prečo sa teda nevenujú svojmu zdraviu?! Ano, iste, spoločnosť rada všade píše, že už niet chrípok, viróz, soplíka - hneď je všetko covid. Zostaňte zdraví a nie hneď pchať hlavu do TESCO tašky a zatvárať sa do pivníc!
Ide rodinka na Javorine(cca 970m), on a ona + 2 menšie deti. Fúka ako hovado, ale sú na čerstvom vzduchu, majú pohyb, tešia sa. A oni v rúškach!!! Kde tu človek... Idem si krásnym slnečným popoludním, sám v prírode, za mestečkom. A asi 200m v diaľke ma zbadal starší dôchodca. Tiež sám. A už si nahadzoval rúško. Choré.
|
|
Re: chleba
Od: LSNS šíri smrť!
|
Pridané:
12.12.2020 13:47
Tiež by som si dal rúško kebyže vidím prichádzať holohlavca v maskáčoch, ktovie z akej antivaxer párty alebo protestu práve ide.
|
|
Re: chleba
Od: antisar
|
Pridané:
12.12.2020 18:07
V roku 2019 si ako spoznal takeho cloveka? Ci oni sa generuju od marca 2020?
|
|
Re: chleba
Od: LSNS šíri smrť !
|
Pridané:
12.12.2020 22:49
predtým si ich nemusel spoznávať pretože vtedy ešte koronu nešírili, iba blbosti na nete a nackovsku propagandu
|
|
Re: chleba
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
14.12.2020 8:34
vtáka poznáš po perí, progresívneho idiota po reči
|
|
Re: chleba
Od: Tomy Robinson
|
Pridané:
14.12.2020 8:35
vtáka poznáš po perí, progresívneho idiota po reči
|
|
Re: chleba
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.12.2020 22:02
Keď niekto nemá vlasy je automaticky nepriateľ všetkých? zasa prichádza doba spred 89-ho roku? Vtedy holohlavý bol odvaha. Každý na neho pozeral ako na basmana. Aj to je choré!
|
|
Re: chleba
Od: LSNS šíri smrť !
|
Pridané:
12.12.2020 22:53
Keď nemám vlasy tak si dám čiapku a rybárske maskáče nie vojenské a vytetujem si rybyčku nie svastiky, to dá rozum nie ? Keď to vyzerá to ako šašo tak to aj musí byť šašo.
|
|
Re: chleba
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.12.2020 22:55
Čo tu trepeš preboha? Ja zhodou okolností nemám vlasy, tak ten zbytok som po rokoch liečenia zhodil a chodím "naboso". V živote som nemal nič vytetované a ani mať nebudem!
|
|
Re: chleba
Od: Som vzťahovačný bééé
|
Pridané:
12.12.2020 23:04
Ale mal by si mať, najlepšie na čele, pretože si tu zagágal jak trafená hus :D
|
|
Re: chleba
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.12.2020 23:05
???
|
|
Re: chleba
Od: 33jkl33
|
Pridané:
13.12.2020 18:04
Tí čo takto kategorizujú sa narodili tak o 15-20 pozdejšie. Myslia si že akí sú geniálny a popri tom hovno vedia a životné skúsenosti tiež ešte nemali možnosť získať.
|
|
Re: chleba
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
14.12.2020 8:39
nejaký progresívny idiot, čo narobíš...
|
|
Re: chleba
Od: antiruskar
|
Pridané:
12.12.2020 18:02
Tak v blave som jeden z asi 10 lydi bez ruska. Fajn pohlady na mna. Asi som skaredy..
Inak toto je divna doba. Ako pises..
Preco mi nikto "spolu zodpovedne" nezaplati moj nedoplatok za energie?
|
|
Re: chleba
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
12.12.2020 18:06
Lebo je to tvoj nedoplatok?
|
|
Re: chleba
Od: antiruskar
|
Pridané:
12.12.2020 18:08
Ano. A tak isto moje rusko nemoze za tvoje nezdravie takze ma nenut nosit rusko a ja ta nebudem nutit zaplatit moj nedoplatok.
|
|
Re: chleba
Od: LSNS šíri smrť !
|
Pridané:
12.12.2020 22:43
No lebo ludia s ruškami nemajú nedoplatky ty dement retardový, choď pomáhať na ifekčnom zo týždeň a potom tu príď machrovať
|
|
Re: chleba
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.12.2020 22:54
Keď na detskom oddelení mohli robiť ľudia ktorí prekonali žltačku...
Však môže každý nejako pomôcť. Kamoši chodia furt darovať krv a nemajú z toho mindráky. Tak skúsim aj ja.
|
|
Re: chleba
Od: Zobie Kaster
|
Pridané:
12.12.2020 23:05
Na patologiu choď
|
|
Re: chleba
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.12.2020 23:07
Tam sa mi ešte nežiada.
A Ty si sa odtiaľ akým zázrakom dostal??
|
|
Re: chleba
Od: Vapox
|
Pridané:
12.12.2020 23:15
choď kopať hroby pre svojich kamarátov
|
|
Re: chleba
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.12.2020 23:26
Ďalší vadný.
Či radi provokujete?
|
|
Re: chleba
Od: HU HU HU opice
|
Pridané:
12.12.2020 23:27
Predam truhlu velkosti hlavohruď, posledné tri kusy zelená s bielym dvojkížom, maskačovaná alebo bledomodrá
|
|
Re: chleba
Od: SSpejbl
|
Pridané:
12.12.2020 23:39
Strč tam babku s mačkou.
|
|
Re: chleba
Od: jáj nemám vlásky iba fúzky
|
Pridané:
13.12.2020 0:00
á sám kotlebko osobne doliezol, povedz niečo po egyptsky čo si sa od ženinho amanta naučil ty paroháč zamuklený zhoaxený
|
|
Re: chleba
Od: Habšuda
|
Pridané:
13.12.2020 0:01
Už choď buvať, lebo zavolám doktorke že otravuješ sestričky.
|
|
Re: chleba
Od: najprv si kúp plexisklo
|
Pridané:
13.12.2020 8:05
najprv si kúp plexisklo až potom sa vyhrážaj ľuďom na nete
|
|
Re: chleba
Od: Hurvinček
|
Pridané:
12.12.2020 23:41
tu nedojde k preklepu
|
|
Re: chleba
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
13.12.2020 13:57
Existuju niektore konspiracne teorie ze existuju bakterie a dokonca virusy. A niektori dokonca tvrdia ze sposobuju nebecpecne choroby. Hlada sa dobrovolnik s ktorym s konecnou platnostou tento mytus vyvratime. Nepoznas nejakych dobrovolnikov na testy nech uz v tom je konecne jasno?
|
|
Zaspali
Od: vetor
|
Pridané:
12.12.2020 17:12
Primabanka to ma od 9.12.2020 a zaobislo sa to bez masivneho PR.
|
|
Re: Zaspali
Od: jbcvnnb
|
Pridané:
12.12.2020 19:46
Kto uz lenma primabanku? :)
|
|
Re: Zaspali
Od: pán Marian K. prepraný
|
Pridané:
12.12.2020 23:08
Taký ten nízky pán z reklamy a manželia ktorým sa to páči, aj pani ktorá má vela papierov ale žiadne peniaze. Ešte aj v tých reklamách sa z nás PENTA vysmieva.
|
|
tutok
Od: v.v.v
|
Pridané:
13.12.2020 10:47
Pod mojim statusom na FB sa objavilo množstvo komentárov k Milanovi Lučasnkému. Jeden z nich bol mimoriadne vážny a týkal sa okolností úrazu a zdravotného stavu Milana Lučanského:
Pani Koliková…buď niekto klame Vám alebo účelovo klamete Vy sama.
Lučanský bol prevezený do Nemocnice pre obvinených a odsúdených v Trenčíne napriek protestu lekárov v Ružomberku. Jeho zdravotný stav neumožňoval prevoz.
Pokiaľ niečo vyslovíte mali by ste mať ako ministerka istotu.
Ja som videl fotky Lučanského. Na tele mal viac ako 40 pohmoždenín a podliatin. Navyše zranenia hlavy aké mal si človek nevie privodiť sám ani len omylom. Jedenásť hodinová operácia mu zachránila život, ale len dočasne, nakoľko nemocnica v Trenčíne nie je ani z ďaleka vybavená na prijem pacienta v takomto stave. Interné oddelenie má jednu celu pomyselnú ako JIS, ale na tej sa riešia len hladovkári, ktorých tam priviažu aby ich mohli zachrániť.
|
|
Re: tutok
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
13.12.2020 13:49
Nejaky link na fotky by nebol?
Aby nevznikali domnienky ze ho prefackala hanba...
|
|
Re: tutok
Od: Medžr
|
Pridané:
13.12.2020 13:59
Asi nikto nemá odvahu si nafotiť nejaké násilie vo väznici.
Asi mobil len tak hocikto tam nemá a určite nie "sediaci"
|
|
Re: tutok
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
13.12.2020 21:25
Jeden tvrdi ze videl fotky, druhy ze nikto nema odvahu fotit, no normalne som dopleteny z toho. Niektori dokonca tvrdia ze Kocner ma v base kazdy den fajnu cerstvu zeleninku, co nema 90 percent makajucich vonku. Ako to teda vlastne je?
|
|
Re: tutok
Od: Medžr
|
Pridané:
15.12.2020 7:17
Nakukni zvnútra do Ilavskej basy a uvidíš. Zrejme kto má prachy sa má aj v base lepšie. Niečo ako v špitáli, aj keď tu mi to moc nereže, ale aj basmana platíme všetci...
|
|
Re: tutok
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
15.12.2020 11:33
Mal by som za to, aby basman mal nejaky ten diskomfort. Ked uz kardinali mozu mat len chlieb a vodu ked nevedia co robit, ani kocnerove ludske prava by neboli snad poskodene. Decka v skole by mali mat urcite lepsiu stravu ako on.
|
|
Re: tak asi spadol aj zo schodov (pred tým vešaním sa..)
Od: Sudájev - Erik Winkelmann
|
Pridané:
13.12.2020 20:56
nj, 40++ rozných zranení po tele.. tak tie schody boli asi vysoké,
..alebo padal z nejakého tatranského, sklanatého šikmého svahu.. (plného různých skál, brál, kemenov, a slopcov..)
|
|
Re: tutok
Od: Nestrašte vezením nič to nie je
|
Pridané:
14.12.2020 10:48
Nestrašte, je to len taká basôčka, ak to v pohode zvládol lučanský zvládne to aj kotleba, kali a fico
|
|
tutok2
Od: v.v.v
|
Pridané:
13.12.2020 10:47
Intubovaného pacienta ako Lučanský tam nemajú ako zvládnuť. Navyše prevoz pacienta v tomto stave bolo jeho priame ohrozenie na živote. Buď to neviete alebo to kryjete a prevoz bol nariadený, aby sa civilné osoby v nemocnici nedozvedeli o okolnostiach jeho stavu…
Naozaj nerobte z ľudí bláznov takýmito vyjadreniami je to nedôstojné pre ministerku spravodlivosti
Zriaďte komisiu, ktorá toto možné podozrenie z úkladného pokusu o vraždu vyšetri. Nie som zástanca Lučanského ako osoby. Chodím okolo jeho majetkov a vidím čo všetko vlastni aj na biele kone ako je Hrnčiar a Kubinec. Ale je to človek aj keď potencionálny zločinec. No Vaše vyjadrenie Vám neuverí ani Krajči v humne s jeho Duchom Svatým…
|
|
Re: tutok2
Od: Strach smeru je cítiť
|
Pridané:
14.12.2020 10:40
Média nafúkli bublinu, z toho robia neviem aké strašné vezenie v ktorom zomrel Lučanský na týranie, ale v skutočnosti je to len taká basôčka ktorá sa dá zvládnuť obyčajnou meditíciou :D
|
|
Re: tutok2
Od: Strach vodcu burcuje
|
Pridané:
14.12.2020 10:43
Nerozumiem ani čoho sa vezeň kotleba tak bojí nejaká basôčka ho predsa nemôže rozhodiť. To si odsedí s prstom v nose, alebo tak niečo.
|
|
3D Secure kontrola nie je povinná
Od: mgr
|
Pridané:
13.12.2020 14:13
Najvtipnejsie je, že tieto kontroly nie sú vynucovane, ak obchodndnik.nechce,nemusi transakciu kontrolovať.
Takže netuším ako ma to ochráni, stačí ak si zlodej vyberie obchodníka ktorý 3D ochranu nepoužíva.
|
|
Re: 3D Secure kontrola nie je povinná
Od: zlotec
|
Pridané:
14.12.2020 0:44
Ja som sa pokusal platit Master Card vydanou Tatra Bankou na portali Card Pay (prevadzkovany Tatra Bankou) v troch roznych obchodoch a vsade mi zamietli platbu. Ked som volal na Dialog tak mi povedali, ze to nie je ich chyba pretoze majitel obchodu nevyzadoval 3D overenie ale Master Card to vyzadoval a tak mi to proste zamietli. Ked som sa spytal, ze co mam teda robit tak mi povedali, ze mozem spisat staznost ale odpoved bude rovnaka - chyba je na strane obchodnika, pretoze nevyzaduje 3D overenie.
|