|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
14.10.2020 9:30
Ach jaj, dementna gender ideologia uz aj na Slovensku. Tak co, predpiseme kvoty?
|
|
Re: 5znak
Od: JordanIsTheKing
|
Pridané:
14.10.2020 10:07
Ako Peterson hovori, 'devil's in the details'.
'Equality of outcome' je zvratena idea.
'equal opportunities' samozrejme nieje zle, a v kazdej modernej spolocnosti vyzadovane ale nema to s tym prvym peklom nic do cinenia.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: stromohrom
|
Pridané:
14.10.2020 11:04
Jordan Peterson tiez povedal, ze vacsina zien sa viac zaujima o ludi, a vacsina muzov viac o veci. Preto je zien v technike menej a dominuju napr. v zdravotnictve.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 11:28
No jasne, preto zeny robia v tovarnach, siju, pajkuju, varia v zavodnych jedalnach. Nechaj si tieto slnieckarske kydy pre seba, dobre?
|
|
Re: 5znak
Od reg.: stromohrom
|
Pridané:
14.10.2020 11:35
ocividne nevies kto je Jordan Peterson.
podlozil cislami, ze napriek rovnosti v severskych krajinach, tam k technike inklinovali viac muzi.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 11:42
A inklinovali z vlastnej vole? Skumal ludi od mala a neboli ludia biasnuty od vychovy predsudkami rodicov, kt. ich viedli k jednemu ci druhemu? Dost pochybujem, ved daj link.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: stromohrom
|
Pridané:
14.10.2020 11:47
je otazne, ci zeny vo fabrikach pajkuju z vlastnej vole ;-)
tu je diskusia:
https://www.youtube.com/watch?v=2wbgFvN6-Dg
|
|
Re: 5znak
Od: Jašter
|
Pridané:
14.10.2020 15:57
Ženy by sa mali viac vzdelávať v IT.
Taká IT Mama môže vychovať 6-12 IT synov, ktorí hacknú čínsky skynet a zachránia svet.
|
|
Re: 5znak
Od: otrokár
|
Pridané:
14.10.2020 16:01
Svet nepotrebuje matky, ale bezdetné lezby, ktoré môžu makať 12 hodín 7 dní v týždni.
|
|
Re: 5znak
Od: skoro dokonalé
|
Pridané:
14.10.2020 16:34
Každé dievča by malo vedieť vyšívať v JavaScripte. Výborný relax na materskej dovolenke.
|
|
Re: Nič sa im nevyrovná
Od: Milujem
|
Pridané:
14.10.2020 16:40
Ľudia sú úžasné a jedinečné stvorenia.
|
|
Re: Nič sa im nevyrovná
Od: Marian Kočner Ficov Pentolizač
|
Pridané:
15.10.2020 7:52
Ženy sú lepšie ako muži, sú vytrvalejšie a viac toho vydržia ako priemerný chlap, pre svoje deti urobia čokoľvek. Preto vždy vsádzam na ženy.
Vydrž Monika J. o tri roky sme späť a rehabilitujeme ťa. Ešte sa vrátiš na sudcovské kreslo.
|
|
Re: 5znak
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
14.10.2020 16:47
A ked vsetky tie "bezdetne lezby" pojdu do dochodku, potom co?
|
|
Re: 5znak
Od: otrokár
|
Pridané:
14.10.2020 17:01
Vieš koľko práce chtivých čaká na plážach v Líbyi a Turecku. Dieťa treba 18-24 rokov živiť, čistá strata a tam sú už hotový ľudia stačí zapriahnuť. A keď nebudú vládať, tak ich môžeš reklamovať a vrátiť odkiaľ prišli.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
14.10.2020 17:49
Si mysleli juzanske staty pred 150 rokmi. A nevydalo.
|
|
Re: 5znak
Od: Otokar
|
Pridané:
14.10.2020 19:26
Ale tie prachy čo zarobili si dedičia užívajú ešte dnes. Geta sa dajú obísť po diaľnici. Keď máš dobrý plot a ochranku môže ti byť jedno, že sfetovana lúza nemá nič. Ešte sa možno zídu pri kolonizacii marsu.
|
|
Re: 5znak
Od: Milujem
|
Pridané:
15.10.2020 7:44
Mne to pripomína jar v 45tom, keď sa Nemci zúfalo snažili nasadiť všetko čo malo ruky nohy na obranu Berlína, aj tak im to nepomohlo.
|
|
Re: 5znak
Od: progresívne
|
Pridané:
15.10.2020 9:17
Nieje na tom nič nové.
To to je zabehnutý stereotyp.
Ženy v histórii vždy preberali nedôležité činnosti po mužoch.
Prvý oheň založil muž ... ženy ho potom udržiavali.
prvého mamuta ulovil muž ... ženy ho potom varili.
Prvú vojnu o jaskyňu vyhrali muži .. ženy ju poupratovali.
....
Prvý učitelia boli muži ... teraz učia prevažne ženy
Prvý lekári boli muži ... teraz aj ženy
V budúcnosti budú programátori zbytočný, lebo ich nahradí umelá inteligencia a ženy sa o ňu budú starať.
My chlapi sme priekopníci, prieskumníci, inovártori, ženy len dokončujú čo my Muži začneme.
|
|
Re: 5znak
Od: sensei-san
|
Pridané:
15.10.2020 11:22
> Ženy v histórii vždy preberali nedôležité činnosti po mužoch.
Až sa raz oženíš, tak ti to manželka vysvetlí ako sú tie činnosti "nedôležité".
> V budúcnosti budú programátori zbytočný, lebo ich nahradí umelá inteligencia
Snáď to budú programátori s lepšou gramatikou, ako je tá tvoja. ;-)
|
|
Re: 5znak
Od: progresívne
|
Pridané:
15.10.2020 11:50
To to platí len pre chudobné ženy,
v skutočnosti za každým mužom čo niečo dokázal stojí jedná žena ktorá ho vychovala a
jedna ktorá si ho osedlala.
Matiku ma učil chlap, gramatiku ma nenaučila učiteľka.
Logika OK, gramatiku nepoužívam.
|
|
Re: 5znak
Od: skoro dokonalé
|
Pridané:
15.10.2020 11:54
Trénovať umelú inteligenciu je mimoriadne stereotypná a nudná práca, bez akejkoľvek invencie, rizika či vzrušenia.
Takže veľmi vhodná činnosť pre ženy.
Na varenie kávy v robote máme už automat a robí to skvelo. Sú aj také, do ktorých ani vodu netreba dolievať.
|
|
Re: 5znak
Od: progresívne
|
Pridané:
15.10.2020 11:57
Šijací stroj vymyslel muž, aby na ňom mohli šiť ženy.
|
|
Re: 5znak
Od: progresívne
|
Pridané:
15.10.2020 12:12
Keby som si nebol 100% istý, že dsl.sk nikdy nečítajú ženy, nikdy by som to tu nenapísal. Spraný chlap by si zo žien nikdy srandu nerobil v ich prítomnosti.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
15.10.2020 23:43
Staci vypadok jednej generacie zien a zanikne vsetko. Nemas ani jedneho prieskumnika alebo inovatora.
|
|
Re: 5znak
Od: progresívne
|
Pridané:
16.10.2020 12:53
Našťastie nie každá žena sa nechá zmanipulovať a naverbovať ku emancipovane jebnutým lezbám.
|
|
Re: 5znak
Od: Sovinisticke prasiatko
|
Pridané:
14.10.2020 12:03
genetika - za x generácií majú inak vyvinuté mozgy a svalovú štruktúru, na základe čoho sa hodia na iné veci.
Preto máš v emphaticky, širokospektrálne, založených povolaniach presilu žien (školstvo, poradenstvo, sestričky...) a v priebojných, priamočiarych, povolaniach (manažment, it, r&d).
Pri jednoduchších zase zaváži sila - upratovačky, predavačky, kadernícky... Vs baníci, zlievači, pracovníci na ropných plošinách.
Pri výbere pracovného času ženy zohľadňujú predovšetkým ľudí okolo, chlapi plat a pozíciu. Preto ženy robia priemerne menej hodín.
|
|
Re: 5znak
Od: sovinisticke prasiatko
|
Pridané:
14.10.2020 12:05
*ako v priebojnych
Edit do 5 min, pls.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 12:44
No tak teda ja neviem ako tukanie do klavesnice je fyzicky namahave, ze to zeny nedavaju... Hovorit, ze mozog bol upraveny geneticky tak, ze nevie davat logicke a matematicke problemy ako chlap, pri rovnako pristupe od detstva je blbost. Mozno este povedat, ze emocne su citlivejsie a to im blokuje racionalne rozmyslanie. Opat, pri rovnako pristupe od detstva - blbost.
|
|
Re: 5znak
Od: Sovinisticke prasiatko
|
Pridané:
14.10.2020 14:58
Darwina výchovou neopiješ, a keby aj, stále sú tu dlhé cudzie termíny ako napr. testosterón.
|
|
Re: 5znak
Od: cigáň z Londína
|
Pridané:
14.10.2020 16:12
V určitóm veku má bežná žena viac testosterónu ako jej rovesník muž. Preto že u žien sa tvorí v nadobličkách celý život a u chlapov v semeníkoch iba do určitého veku (podľa toho koľko si si honil),
Celý testosterón ti je na nič, keď nemáš receptory na testosteron.
|
|
Re: 5znak
Od: Cpx
|
Pridané:
14.10.2020 15:30
Mna sa snazili vychovat gender neutral zo zaciatku, ako chalan mal som auta a babiky. Jediny krat co som zobral babiku do ruky bolo ked som vyrastol a mal 15 rokov a spytal sa preco mam tieto zenske hracky. Reku mi to kupili lebo aby aj chalani mali dievcenske hracky. Kedze som to nezobral do ruky ani raz a mal som svoje auticka tak to potvrdzuje to ze boys will be boys a nepotrebuju nijako extra potlacit k tomu.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 15:56
Mal si stastne detstvo, niekto takto na vyber nedostane a je tlaceny do jedneho alebo druheho.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.10.2020 16:07
Aj mna sa snazili vychovat. Uz ich priekazne ani neupozornujem, aby s tym prestali.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: Pača mama ti natrhne ....
|
Pridané:
14.10.2020 16:17
Príroda ťa vychová,
inak bude v tvojich prdoch cítiť skysnuté semeno s aicom.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.10.2020 17:11
Pokiaľ musíš všetkým, ktorých nevychová, fúkať práškový cukor do riti osobne, tak to už nie je povolanie, ale priekazne poslanie, a spadá pod slobodu prejavovať náboženské vyznanie a presvedčenie.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: Pača mama, matka zem
|
Pridané:
14.10.2020 19:28
Nie
|
|
Re: 5znak
Od: antigender
|
Pridané:
16.10.2020 7:51
Davam do pozornosti dokument, ktory rozobera, preco je gender blbost
youtube.com
/watch?v=tPKCMjCV1ZU&ab_channel=BranislavBaca
|
|
Bezznakovy korovec
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 10:11
Co si teplos? gay? buzna?
Ci len polepetko, co za vsetkym vidi gender?
Co ak ide o to, aby sa kvalitni ludia (kt je v IT je nepochybne nadpriemer) mali vacsiu moznost a sancu zoznamit sa a rozmnozovat sa a tym zlepsit pomer kvalitnych ludi v spolocnosti. Nehovoriac o demografii. Ked mas take mnozstvo chlapov s nizkou sancou zoznamit sa, mat vztah, deti... a mnohi su introverti (takze zoznamenie sa mimo prace takmer nehrozi), tak je to fajn riesenie.
Tieto jednoduche pohlady ala fico, kotleba, konspiratori nicia spolocnost. Vstup si do svedomia a zacni pouzivat mozog a zamyslat sa v suvislostiach.
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od: Binlel
|
Pridané:
14.10.2020 10:39
Páči sa mi tvoja naivita.
Dopadne to tak, že itčkári začnú simpovať ešte viacej ako doteraz, pokazí sa sausage fest kolektív, produktivita prudko klesne lebo namiesto pokojného kódovania sa budú celý čas uchádzať o priazeň nových samičiek. Akurát, že tie majú 100x viacej skúseností a roznesú ich v zuboch.
"You don't shit where you eat", hlavne dnes, kde HR len čaká na príležitosť na prémie.
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od: cigáň z anglicka
|
Pridané:
14.10.2020 16:22
Po pol roku pôjde na materskú home office a všetko sa vráti do normálu.
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od: Slintos
|
Pridané:
14.10.2020 20:57
Presne ako pises
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 10:48
"Co ak ide o to, aby sa kvalitni ludia (kt je v IT je nepochybne nadpriemer) mali vacsiu moznost a sancu zoznamit sa a rozmnozovat sa a tym zlepsit pomer kvalitnych ludi v spolocnosti."
naivný hlupák
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 11:12
A ty si jebnuty kokot. Fico-like rozmyslanie, kedy ojebat co sa da, vycucat stat, zit na ukor buducich generacii, susedov, okolia. Zavidiet, nedopriat, stazovat sa na inych a nepriznat chybu. Dakujem, nech si svoj svet, umri a takych ako ja nechaj zit, bude tu lepsie. :-*
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od: ufffffffff
|
Pridané:
14.10.2020 16:26
Mal by si jesť viac vlákniny.
Odporúčam ti pravidelnú fyzickú aktivitu na čerstvom vzduchu.
Svet je krásny.
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:30
Svet je napicu, tu je krasne.
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od: qweq
|
Pridané:
14.10.2020 12:17
kvalitu ale nezvysis tym ze budes nasilu tlacit ludi do istej sfery.
ja nemam nic proti zenam v IT a tie co poznam tak su naozaj nadpriemer.
skor by som sa sustredil nato aby dievcata/zeny nemali polena pod nohami studovat/pracovat v IT sfere, ako sa sustredovat na vysledok ze hlavne nech mame pocty a je nam jedno koho zoberieme (kvalita a ci ich to vobec bude bavit)
|
|
Re: Bezznakovy korovec
Od: Burzuj///.//
|
Pridané:
14.10.2020 12:48
No sak iste, tak by to malo byt. Lenze my tu mame problem s diskriminaciou zien, hoc maju na to. Takto to treba riesit.
Inak je tu aj taka vec, ze ak mas isty pomer zien v kolektive, tak kolektiv dobre slape. Nesmie ich byt moc a zas ani malo. Pozitivna diskriminacia zien sa na to pozera z tohoto pohladu, ze hoci by zeny na to nemali, celkovy benefit pre kolektiv by bol lepsi. Je to kontraintuitivne, no niekedy je lepsie zobrat do kolektivu slabeho programatora, co ma ine vlohy a celkovo ten kolektiv zvysi produktivitu ci kvalitu.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.10.2020 15:15
A este aj tie pocty vychadzaju zo sexistickych statistik, lebo spusta itckarov sa vnutorne priekazne vobec nemusi stotoznovat s pohlavym, co uviedli zamestnavatelia pre socialnu poistovnu a cely koncept genderovej diskriminacie je este vacsi hoax ako covid.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: wradgio
|
Pridané:
14.10.2020 10:31
Ale veď v IT na Slovensku nechcu robiť ani muži, sotva ukecajú na tie sračky ženu. :D Zastaralý a nesystémový vývoj, ad-hoc lepenice a hlavne ten manažment "urob aby dobre bolo a veľa sa zarobilo".
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od: Hmmmm..
|
Pridané:
14.10.2020 20:05
A potom si IT odborník otvorí reštauráciu a predáva hamburgery, alebo stejky. Pekne vyhodené peniaze štátu na jeho vzdelanie. Možno keby mal ženu a deti, dôvod prečo zamakať, cítil by sa ako chlap a niekam by to dotiahol. Z toho by malo slovensko úžitok. Chlap bez ženy nieje chlap.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od: Blue ball
|
Pridané:
14.10.2020 20:24
Ja Vám to vysvetlím.
Situácia je vážna.
Západná civilizacia je v srač..ch.
Zúfalá situácia si vyžaduje zúfalé riešenia.
Technologický zaostavame (pekne povedane)
Naša jedina šanca ako sa dostať znova do vedenia, je Musk a jeho raketa.
Ak neovládneme vesmir a ťažbu z asteroidov, sme v p...
a o pár rokov budeme robiť pedikuru čínskym komunistom.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
15.10.2020 13:39
Zapadna civilizacia je v takych srackach, ze ovladnutie vesmiru a tazba asteroidov jej nepomozu. Pomoct jej moze iba odstranenie chyb, ktore robi, ale na to by musela byt schopna sebareflexie. Co nie je ani nahodou, lebo by to kazilo ksefty ludom s klucami od miesacky. Preto teda padne.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
16.10.2020 16:59
My našťastie nie sme západná civilizácia, aj keď sa tam mnohí vidia. Sme civilizácia Slovanov.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
16.10.2020 17:01
A áno, ako Slovania zaostávame ešte viac ako západ. Kde sú tie časy, keď sa v Československu vyvíjali špičkové technológie, alebo sme s nimi aspoň držali krok, a Made in Czechoslovakia bolo zárukou kvality po celom svete.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od reg.: Makuna Hatata
|
Pridané:
16.10.2020 19:43
Veru, dojebali nas bratia slovania, co nam zavideli...
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
16.10.2020 20:35
To Made in Czechoslovakia bolo práve vtedy, keď nás bratia Slovania zo Sovietskeho zväzu podporovali. Krachlo to až s príchodom našich "spojencov, keď im to vyhovuje" zo západu. Pri tom "zlom" Sovietskom zväze sme si dokázali vyrobiť skoro čokoľvek. Pri tom "dobrom" západe sme len montovňa a každý mesiac odchádzajú miliardy zisku z našej krajiny.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od reg.: Makuna Hatata
|
Pridané:
16.10.2020 21:23
Dokazali sme vyrobit cokolvek a to az tak, ze sme dovazali kopec plodin zo zapadu, elektronika sa zhanala zapadna, nemecke auta, zhanala sa beatles, abba ... ale hlavne, ze vsetci "pracovali", boli byty na pridel, na pracku sa cakalo pol roka a podobne smakoviny. Vynikajuci rezim, kt. od nas chceli okopirovat ostatne super velmoci a ked sa im to nepodarilo, tak nas prisli na nemeckych a amarickych tankoch znicit a dali nam do ruk kluce.
Dobry matros, kto je tvoj dodavatel?
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
16.10.2020 23:16
Porovnaj to s tým, čom sme vedeli a mali a čo vieme a máme dnes, keď už chceš chytračiť. Fungujúce školstvo, zdravotníctvo, energetiku v našich rukách, nové cesty každých x-rokov... Beatles, Abba a ďalšie blbosti? Nemecké autá? Sú tieto veci naozaj také dôležité pre život? Je materiálny blahobyt najdôležitejšie alebo dokonca jediné kritérium? S tým Beatle a Abbou sa u nás rozmohli drogy, bezdomovectvo... Dnes byty sú, ale mladí si ich dovoliť nemôžu, to je výhra. Takže nie je to také jednoznačné, ako sa snažíš ukázať. Ten systém nebol dokonalý, ale malo sa na ňom stavať. Čo bolo zlé, to napraviť, a nie prejsť na opačný, ešte horší extrém. A všetky tieto neduhy spôsobovali ľudia sami, ktorí ešte nedozreli na vyššie idei.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od reg.: Makuna Hatata
|
Pridané:
17.10.2020 14:42
Drogy tu boli aj predtym a vsetky tie uzasne vymozenosti o kt. pises su spomienkovy optimizmus. Cesty boli rovnako nahovno, dialnice ani vtedy nestali, cestovat si mohol, len ked si sa upisal, ze budes bonzovat kolegov. Zdravotnictvo a skolstvo na tu dobu ako tak ale ziadna inovacia. Skolstvo sa od marie terezie nezmenilo.
Ak prehlasis kulturu za blbost, si uboziak. Filmy, knihy, muzea, umenie ... kopec z toho tu nebolo a ani sa sem nemohlo legalne dostat. Bol si sikovny, viac ako ostatni? Ked si vyskakoval a mal si na to, pekne ta zrazili k zemi a mohol si si piskat. Ten system prinasal rovnost vo vysledku ale nie rovnost sanci a tych sikovnejsich demotivoval.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od reg.: Makuna Hatata
|
Pridané:
17.10.2020 14:43
Teraz to je stale pokryvene ale menej. Mozno o 2 generacie to bude uz ako ma byt. Napriek tomu, vsetky tie moznosti co su teraz su 1000x lepsie ako prideleny byt.
Ja by som bol za to, aby sme tu mali skandinaviu, to je socializmus s ludskou tvarou ale ten rozdiel od minuleho rezimu je tak velky, ze to ani porovnat nejde. Takze tvrdit a obhajovat ho moze len slepy.
|
|
Re: slovensko krajina zbabelich .....
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
17.10.2020 14:49
Tak som vytiahol fotky, filmy, stare zmluvy a trochu sa dovzdelal. Fakt to bolo nahovno, aj uplatky a darecky ako dnes sme museli pred operaciou davat.
Chuj s tym, mas pravdu, nie je to idealne ale aspon sa to hybe ako tak k lepsiemu.
|
|
hmmmm
Od: 3xo
|
Pridané:
14.10.2020 9:30
Meninovy oslavenec bude mat radost :)
|
|
uuuh, aaah
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 10:12
Preco? Ved on neni Ajtak...
|
|
Re: uuuh, aaah
Od: Martinccc
|
Pridané:
14.10.2020 13:44
Ale “ajtak” je to uchylak.
|
|
Re: uuuh, aaah
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 14:24
Vitaj v antislnieckarskom klube ty kokot!
|
|
Hmmmmmmmmm
Od: OlizemTiOko
|
Pridané:
14.10.2020 9:31
Preco? Ved na onlyfans je ich dost..
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: arch_bastard
|
Pridané:
14.10.2020 11:04
Incely su aj na slovenskom internete sa zda. Zeny su iba na porno dobre ;)
Sa pamatam na jednu IT konferenciu kde bola na konci tombola.
Dievcina vyhrala SSD disk a isla si ho zobrat.
Prezentator co bol osobnost v pisani IT clankoch na slovensku jej do tvare hodil ze sa ten disk zmesti kopa kuchynskych receptov.
Trocha mi vyskocilo obocie.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: Pionierka, ktorú svrbí...
|
Pridané:
14.10.2020 12:14
Hi, incel!
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: hnisavy_vred
|
Pridané:
14.10.2020 13:01
"osobnost v pisani IT clankov na Slovensku" - to znie ako Ondrej Macko ;)
|
|
Re: Hmmmmnnnnnnnnnnn
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
14.10.2020 19:07
alebo Andrejka Mackova
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: Pupkaty a Spoteny
|
Pridané:
14.10.2020 14:12
To, ze ty pozeras iba teple pecko je tvoj problem. Zena do IT nepatri, podobne, ako chlap nepatri na HR. Proste je to divne.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2020 14:19
To je picovina. Zeny do IT patria, aj kvoli inemu pristupu praci, inym myslienkovym pochodom a inemu pohladu na riesenie. Iba blbec nevie vyuzit ich prednosti a tym nemyslim <> a pod. Naviac co som poznal fakt dobrych personalistov, boli to chlapi, ale pravda vekovo 50+. A prave tento sovinizmus brani pestrejsiemu technickemu prostrediu. Jednoducho niektori zamindrakovani chlapi neberu zenu na urcitych poziciach vazne, pricom moze byt aj daleko lepsia. Potom nemaju na vyber a aj s technickymi VS robia kurzy uctovnictva, pedagogicke minima a podobne kraviny len aby nasli pracu.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: Mashroomko
|
Pridané:
14.10.2020 14:53
Vidno, ze si nepracoval v korporatnom IT, inak by si takyto vylev nedal. Dneska sa tlaci dopredu diversity & inclusion a potom to tak vyzera. Dam ti vlastnu skusenost - nase oddelnie v ramci diversity a inclusion dostalo sefku.
Holka je mimo, nechape a stale si presadzuje svoje vizie, ktore su pekne v powerpointe, ale realne su to kktiny. Vysledok tohoto experimentu - za posledny polrok odisla stvrtka teamu na ine pozicie. Dalsi su vo vypovednej lehote, pretoze maju toho dost, team leti do s***ciek a manazerkovia teda robia outsource do indie, co je este horsie.
Tym chcem povedat - netlacme ludi na fleky len preto, lebo teraz je diversity a inclusion cool. Potom sa rozpadavaju teamy. Mne je srdecne jedno, ci ma kolega/sef parok alebo susulu pripadne oboje, pokial praci rozumie a neni kkt/p*ca. Ale fakt neznasam, ked sa niekto dostane na flek, lebo je to teraz moderne..
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 15:08
Ty si zjavne nepochopil pointu toho celeho kroku! Tu si pozri vysvetlenie https://dopice.sk/oXI
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: Mashroomko
|
Pridané:
14.10.2020 18:13
@Tommy Robinson jediny kto to nepochopil je ten, kto toto vymyslel. IT nie je len programovanie ale hodne velky celok od projektakov, product managerov, testerov, devops a co ja viem co este. Ale k tomu musis mat aj vztah, pokial sa to naucis ako basnicku, stale bude output nulovy.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: práca šľachtí
|
Pridané:
14.10.2020 15:18
vo väčšine korporátu to tak je.
u nás tiež - je náš 7 [4XY+3XX], vrátane šéfa, máme černoška v tíme, ktorý varí kávu a dve borky, ktoré chodia na porady prezentovať veci.
k robote nikoho z nich nesmieš pustiť, lebo dojebú aj železnú guľu, ale aspoň sú hezké.
tak si aspoň vyfarbujú tabuľky a hrajkajú sa v PowerPointe.
hľadajú ďalšiu posilu - ženu alebo nonbinnary, ideálne šikmookú, lebo vedenie si všimli, že táto menšina nie je zastúpená.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: slecna.l
|
Pridané:
14.10.2020 18:45
Myslis, ze keby vam dali neschopneho sefa mimo nejakeho aktualneho trendu, bolo by vysledok iny?
Ja som v kvazikorporate (bez pretlacania kvot zhora) zazila niekolko liniovych aj projektovych manazerok; niektore boli fakt sikovne a dobre, niektore boli zamerane na stalking, vypisovanie mailov a vyfarbovanie excelov. Chlapov manazerov som stretla ovela viac a tych sikovnych a dobrych nebola ani polovica. Mali vsak vyrazne vyssie sebavedomie a plat.
(Tych sikovnych sa dokonca niekedy vedenie zbavovalo, lebo upozornovali na problemy a chceli ich riesit.)
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: Mashroomko
|
Pridané:
14.10.2020 19:04
Myslim to tak, ze na pozicie sa nemaju davat ludia len preto, lebo to pisu v nejakom magazine alebo managerov kalerabuje niekto na meetingoch. Pripadne preto, lebo to dobre vyzera.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: arch_bastard
|
Pridané:
14.10.2020 20:48
We had this fucking guy from eastern europe, he could fuck up everything he touched. Never ever hire anyone from slovenia or slovakia, I forgot which of them the fucktard was from. Trust me on this, that is my experience and I know they always only get job cuz they are cheap shit, but you get what you pay for, the heads of all people from there are completely empty.
Nieco taketo?
Inak pozdravuje Lisa Su z AMD.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
15.10.2020 12:51
A chcel by si robit s takymi kolegami? Mal by si byt vdacny za jeho sluzbu, ked ta nezoberu.
Inak Lisa Su je aziatka. Aziati seru na nejaku politicku korektnost, ide sa tvrdo meritokraticky.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2020 21:04
Keby si tam mal chlapa, ktory je rovnako kokot tvrdil by si potom co? ze tak to ma byt? Ja mam stastie, ze sme mala firma. no vlastne sme uz z pohladu statu stredny alebo velky podnik, neviem kde sa to lame, ale kazdopadne pristupujeme k veciam prakticky. Ak povie kokotinu manazer, tak je okamzite schladeny bezohladu na jeho postavenie. U nas manazer chape, ze odbornik v danej oblasti ma lepsi prehlad ako on a naopak my chapeme, ze on tam nieje na srandu a potrebujeme sa navzajom. Ja samozrejme netvrdim, ze ma byt riadiaci pracovnik niekto, kto vie uplne hovno a je tam dosadeny. Ani netvrdim ,ze mame mat nejake kvoty lebo to "dobre vyzera". Len vravim, ze zeny nie su hlupe a kludne taku pracu robit mozu a muzi sa na to nemaju pozerat cez prsty ale riesit obsah, nie formu.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: Mashroomko
|
Pridané:
16.10.2020 14:07
Kkta chlapa som mal, moj prvy sef. Plesaty 40tnik ktory manazersku stolicku dostal lebo na sales urobil nejaky kontrakt a manazment z neho spravil manazera. Cava pridelili ku nam a hned od zaciatku nam kafral do roboty (pritom bol salesak s ukoncenou filozofiou). Tuto bol scenar mierne iny - jeho napady a ignorovanie sposobili, ze sme skoro dosli o premioveho klienta a typek sa porucal s vypovedov. Takze ano, hovorim zasa to iste - pokial manazer nema prehlad o tom, co jeho team robi, nema tam co hladat. Ja sa tiez nejdem trepat do Kie na poziciu sefa vyvoju prevodoviek ked tomu trt chapem. Ale to je korporatna dan..
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
14.10.2020 20:01
Zeny neriesia techniku lebo ich to nezaujima, to je cele, a tych zopar zien co to chce robit, tam robia a nikto im v tom nebrani. Toto sa nedeje lebo niekto hlada do prace zamestnacov co aj daco vedia, deje sa to preto, lebo dementi na cele velkych firiem ohlasia nejaku takuto diversity kravinu na twittri a idu im hore shares, alebo politici to ohlasia a ziskavau natom hlasy.
Ano je pravda ze tieto IT/elektro kolektivy su vo vacsine chlapske ale neda sa to premiesat bez zleho dopadu na kvalitu prace, ale picusov hore to nezaujima, oni tu robotu nebudu robit, lebo ju budes robit ty. Tieto nezmysly len zakryvaju skutocne problemy. Firmy riesia diversity miesto platov, pracovnych podmienok, vybavenia.. a pod. Socialne sracky su v mode, realne nieco vediet a vykonavat nejaku zmysluplnu pracu v mode nie je, preto ti je IT sefkou pani upratovacka s enviromentalistikou.
|
|
Re: Hmmmmmmmmm
Od: klávesnice
|
Pridané:
14.10.2020 20:35
Nemáš pravdu. keď je schopná tak si miesto nájde. Osobne poznám 2 také a sú to brutálne šupy. A rozhodne je velmi osviežujúca debata o technike a danej práci s babou (peknou) ktorá vie o čom hovorí.
|
|
..........
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
14.10.2020 9:32
Prosím vás, čo je toto za vetu? "Slovensko v oblasti digitalizácie a inovácií potrebuje odvážne, vzdelané, šikovné a kreatívne ženy." Nepotrebuje náhodou Slovensko v oblasti digitalizácie odvážnych, vzdelaných, šikovných a kreatívnych ĽUDÍ? Bez ohľadu na pohlavie?
|
|
Re: ..........
Od: matok0
|
Pridané:
14.10.2020 9:43
Túto vetu chlap nenapísal.. ;)
Prečo nepotrebujeme viac žien napríklad v Technických službách, alebo na montážnych linkách, alebo v armáde, alebo v bani, alebo v stavebníctve? Pretože to ženy nechcú. Ony chcú ľahkú prácu s dobrým platom, problém je v tom, že študovať matematiku a informatiku sa im nepáči, lebo je to ťažké, ale potom by takú robotu chceli.
Správna otázka by mala byť, či je pomer medzi študentkami IT a pracovníčkami IT neférový, to by znamenalo, že by niekto znevýhodňoval ženy. No poviem vám tak, u nás na TUKE informatiku skončilo za 150 absolventov 5 žien, čo sú cca 3%. Takže čo sa vlastne deje, je to, že máme v IT ženy bez vzdelania...
|
|
Re: ..........
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
14.10.2020 10:09
Ludi bez vzdelania mas v kazdej oblasti. Realne nefunguje pracovny trh. Ponuky na profesii, ak to nie je do amazonu, su obsadene pred ich zverejnenim. Zapisovatelku na sud zoberu s zahradnickou skolou, ekonomku co vie aspon pravopis nie.
Potom decka vidia ze skola a odbornost ti je na 2 veci.
|
|
Ukradol med
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 10:15
Skola ti u nas je na 2 veci. To je spravne, ze u nas nepozeraju na skolu, resp. robia pozitivnu diskriminaciu tych zopar, co za nieco stoja a zvysok je trash.
Kym sa nezlepsi stav skol, je to spravne.
|
|
Re: Ukradol med
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 10:50
trash si ty, pozitívna diskriminácia je obyčajná diskriminácia s prívlastkom pre hlupákov. dôsledky vidno na tebe
|
|
Re: Ukradol med
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 11:16
Ano, vidno. Mam sa fajn, mozem sa kuknut do zrkadla, nemusim ojebavat, svedomie ciste. Zato, ty si ukazka pokryteckeho kokota hodneho kravskeho hovna.
Z takych ako ty si robim srandu a budem v tom pokracovat. Ak sa budes moc branit, aj dostanes jednu vychovnu. Hlupak si ty, lebo nechapes, ze kooperaciou sa da dosiahnut viac nez egoistickym postupom, kedy hras sam na seba. Bonus je, ze sa aj lepsie citis a lepsie sa zije vsetkym. Umri, ty jednobunkovec a nesmrad tu!
|
|
Re: Ukradol med
Od: Tommy kokotson
|
Pridané:
14.10.2020 11:21
Za tieto pičoviny čo tu píšeš ti niekto platí alebo si kokot z presvedčenia?
|
|
Re: Ukradol med
Od: Vsemoc
|
Pridané:
14.10.2020 11:30
Nechaj ho, zjavne to co robis nepomaha a ty skor vyzeras z toho frustrovane.
|
|
Re: ..........
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
14.10.2020 10:19
It manazeri, sa cenia skils ako predaj produktu. To ti casto lepsie preda babenka. Ze produkt stoji za 2 veci zas az tak podstatne nie je. Ten musia vyrobit krivonohi zarasteny autisti, ale ak ho nepredas su zbytocni.
A ked sa stazujes na suporte ze tu nefunguje, tiez su na druhej strane lepsie zeny.
Regresne testy to iste.
Takze zenam v it patri buducnost.
Programatori su zbytocny, vsetko zvladne AI.
|
|
Mimozny mimon
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 10:22
Ty si zbytocny. Programatori zbytocnI nie su.
Tvoj Grammar Nazzi
|
|
Re: ..........
Od reg.: wradgio
|
Pridané:
14.10.2020 10:35
Ja sa už tak teším, keď už konečne bude programovať AI. Stále sa to len hovorí. Keď čítam tie objednávky od klientov, tak uvažujem, že možno by bolo dobré urobiť aj AI, ktorá dokáže spraviť zadanie a analýzu aj zo škôlkárskej vety plnej chýb.
|
|
Re: ..........
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2020 10:55
Ty mavas aj zadanie? Ja zvycajne do poslednej chvile netusim co zakaznik chce, problem je, ze to casto netusi ani on co vlastne chce. Tam vela nenaanalyzujes.
|
|
Re: ..........
Od: Počuli sme slovo pánovo
|
Pridané:
14.10.2020 12:15
Dajte tomuto chlapovi borovičku!
|
|
Re: ..........
Od: Antivax
|
Pridané:
14.10.2020 16:17
Vacsina klientov toci vety pri zadani opacne. Tzn. od najnepodstatnejsieho po podstatne. Staci si to zapisat a obratit. To je zaklad uspechu ,,Neposlat ich do pice po prvej vete" Dakedy to je zial otravne cakat na poslednu vetu ,,Ze nenahana to"
|
|
Re: ..........
Od: ender
|
Pridané:
14.10.2020 13:22
AI? To by musel zakaznik presne specifikovat, ze co chce :)
|
|
suhlasim
Od reg.: stromohrom
|
Pridané:
14.10.2020 9:36
v tom pripade poprosim Ministerstvo investicii o prispevok na asistentky pre programatorov.
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 11:26
Na nic take som danami neprispieval, nechaj si tieto navrhy do duhoveho klubu!
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: stromohrom
|
Pridané:
14.10.2020 11:37
mna tvoje dane ani duhovy klub nezaujimaju.
Pracujem v sukromnom sektore a mam vlastnu firmu.
Len som napisal moznost zamestnania, ak chcu viac zien v IT sektore.
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 11:43
Ty mas problem s citanim s porozumenim tusim. Ziadne prachy nedostanes. Ked ich chces mat viac, zamestnaj si ich za svoje. Ja na tom netrvam!
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: stromohrom
|
Pridané:
14.10.2020 11:53
s citanim s porozumenim ma problem vela ludi.
1) nemas kompetenciu o tom rozhodnut
2) stat to moze i danovo zvyhodnit
3) toto je agenda statu, nie moja. Vdaka za odporucanie, ale opakujem 1). Zamestnavanie v kompetencii valneho zhromazdenia a konatelov firmy.
|
|
sexizmus
Od: matok0
|
Pridané:
14.10.2020 9:38
Jedna nemenovaná ružová IT firma na slovensku má nepísanú smernicu, že pri pohovore, ak má budúci šéf na výber dvoch kandidátov s rovnakými schopnosťami, tak majú vybrať toho bez vonkajších pohlavných orgánov.
Len jedna vec je v tom, že keď príde žena do mužského kolektívu, tak to môže mať iný psychologický efekt. Vieme predsa akí sme IT-čkári hanbliví ;)
|
|
Re: sexizmus
Od: Gustik Husak
|
Pridané:
14.10.2020 9:44
Tak to je v pohode, lebo ziadni dvaja ludia nemaju rovnake schopnosti..
|
|
Re: sexizmus
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 11:31
Na to si ako prisiel? Ja som uz videl dvoch ludi, co maju rovnake schopnosti. Ty si preskumal celu planetu a vsetky dvojice, ze tvrdis tento nezmysel?
|
|
Re: sexizmus
Od: Gustik Husak
|
Pridané:
14.10.2020 15:02
Zaujimave. Povedz mi o nich viac :)
Ak teda predpokladame, ze pre zamestnavatela su relevantne iba desiatky schopnosti, z nejakej vacsej mnoziny vlastnosti, ktore sa vobec daju merat, tak by nam to mohlo davat istu nadej.
Ale potom som si uvedomil, ze jedna schopnost moze mat take mnozstvo stavov, az sa zdaju byt spojite, hoc su urcite diskretne.
A tieto pocty bohuzial nasobis, takze ti vyjde cislo radovo vyssie ako pocet ludi, ktori kedy zili. Takze samozrejme je mozne, ze niekedy boli dvaja ludia s rovnakymi schopnostami. Ale nie je to velmi pravdepodobne.
|
|
Re: sexizmus
Od: UnregisteredKoumak
|
Pridané:
14.10.2020 9:51
Ja by som ako admin prijal nejaku fesnu asistentku, taka mala vrtka, co dobre pise na stroji... :)
Len nas HR ich viac osadzuje do call centra a nam na backoffice posuva akurat objemnych, alebo zarastenych ujov :(
|
|
Re: sexizmus
Od: rudko987
|
Pridané:
14.10.2020 10:00
že itčkári sú hanblivý v práci ku ženám je mýtus.. možno sú hanblivý pozvať ženu na rande, ale to je lepšie nerobiť v pracovnom tíme.
|
|
Re: sexizmus
Od: poctivi ovcan
|
Pridané:
14.10.2020 10:09
Pred nedavnom odisiel z jednej duhovej firmy. Zacali robit vo velkom nabor osob s renault znakom bez akehokolvek IT vzdelania ci povedomia, staci vediet angicky a spravit si trojmesacny kurz na developera.
Vysledok?
Diskriminacia kolegin, ktore si oddreli vzdelanie a maju skutocne skills a viac prace pre developerov (bez ohladu na gender), kedze pribuda povinnost skolit ludi bez zaujmu a povedomia o IT. Samozrejme terminy sa skratili kedze bolo viacej developerov v time
|
|
Re: sexizmus
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2020 10:53
Nadnarodny korporat? Lebo tam chapem, ze byt kokot je primarna vlastnost, ktoru si musis osvojit na 200%, ale v domacej resp mensej firme by malo byt jasne, ze takyto pristup bude docasny, lebo sa to vsetko negativne prejavi.
|
|
Re: sexizmus
Od: Bohu vďaka za agentúrnych ľudí
|
Pridané:
14.10.2020 12:22
A ešte Ťa naserie, keď Tvoj nový kokot/piča/iné za súmračnej dostane veteránsku triedu, aby ho/ju/ich 'motivovali', ale nemôžeš po ňom/nej/ich chcieť to isté, čo od veterána, lebo ho/ju/ich 'utláčaš', 'demotivuješ' a 'si -istá a - fób'.
Hlavne, keď do job description píšeš 3 roky praxe.
(nie len vo firme, ale stačí, že posledné tri roky robí toto a dokáže, že aktívne sa téme venuje)
|
|
Re: sexizmus
Od: JezkoBezko
|
Pridané:
14.10.2020 19:01
U nas v korporate hajrovali developerky na vyssi band ako mali ludia co to robia fakt dobre viac ako 5 rokov. Manageris pri argumentacii o vyssi plat davali ze "neda sa"..Vysledok - stara garda taha susule pretoze netusia co maju robit. Podotykam ide o ludi s platom od 3k brutto..Este aj backoffice Karolko vie viac...
|
|
ničivý prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.10.2020 9:47
A za účelom toho, že vicepremiérka a ministerka investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie nemá akým rozkazovať či ide priekazne len o tlmočenie vízií predsedu Národnej rady Slovenskej republiky?
|
|
toľko radosti
Od: dwedwdw
|
Pridané:
14.10.2020 9:51
kua, oni urobia takýto event a kde sú sakra fotky?! chceme fotky! máme právo na informácie!
|
|
......
Od: Kokosák
|
Pridané:
14.10.2020 9:52
Aj ja chcem v IT viac žien. Sedím tu sám, čučím do monitorov a jediné čo na mňa žmurká je dióda na serveri. :(
|
|
Re: ......
Od: matok0
|
Pridané:
14.10.2020 10:15
aspoň ťa ten server nenahlási, keď mu šahneš na porty ;)
|
|
Re: ......
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.10.2020 10:38
So serverom vieš na čom si.
|
|
Re: ......
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
14.10.2020 14:02
A jeden server nikdy nežiarli na iný server.
Podobne je to aj s fľašami piva.
|
|
Re: ......
Od: totouznemozebytregistrovane
|
Pridané:
14.10.2020 11:28
a ved si tam nahod tie desktopove tanecnice, na kazdy monitor jednu :D a hned ti bude veselsie
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.10.2020 14:34
https://youtu.be/12LLJFSBnS4 ?
|
|
Titulok
Od: Makuna Hatata
|
Pridané:
14.10.2020 10:15
A je to tu. Mozem pomali zacat balit kufre.
|
|
Re: Titulok
Od: Makuna Hatata
|
Pridané:
14.10.2020 10:17
Inak "Girl’s Day" je take pekne...Slovenske.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 11:33
Presne, tieto slnieckarske skratky vsetkych len urazaju. Sme na slovensku, tak pekne po slovensky a aj madarov za dunaj!
|
|
Re: Titulok
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 14:21
Aspoň vidno, kto jej dáva rozumy.
|
|
Re: Titulok
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 14:22
A tiež za koho kope. Za Slovákov určite nie.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:32
Dnes ti to riadne jebe, to bude asi tym, ze je kvadratura so Saturnom a tebe to riadne udrelo.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:34
btw: a kto tam ako ma pracovat? Africanky ci slovenske zeny? Ak slovenske, tak to je rozhodne za slovakov.
|
|
Re: Titulok
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
16.10.2020 16:56
Rieši sa neexistujúci problém, ktorý vytvorí problém reálny, a doplatia na neho slovenskí muži a ženy. Ako celok. Pár žien, ktoré na to nemajú si ale príde na svoje. To ale bude len individuálny úžitok, celok stratí neporovnateľne via. Ideš sám proti sebe, ale si natoľko zahľadení do liberálnej ideológie, že nevnímaš skutočný svet. Daj si dole ružovučké okuliare.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Makuna Hatata
|
Pridané:
16.10.2020 19:45
Ja s nim suhlasim. Ja som dal dole okuliare, osobna skusenost ma presvedcila. Iba slovami ma nepresvedcis.
|
|
Re: Titulok
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
16.10.2020 20:37
To, že teba oserie vták neznazmená, že 100% ľudí oserie vták. Je to síce tvoja osobná skúsenosť, ale môže to priekazne znamenať iba jedno veľké ho*no.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Makuna Hatata
|
Pridané:
16.10.2020 21:25
Ty pises tiez na zaklade skusenosti, nie vyskumu, tak ja za to nemozem, ze teba osral zly vtak. Nevzdavaj sa, skus to este a uvidis, bude to lepsie.
|
|
vcxbcvx
Od: xcbxcvb
|
Pridané:
14.10.2020 10:17
Ja navrhujem Janku Hospodarovu, nikto iny nevie tlacit cez WiFi z PDA vo velkom kancli lepsie ako ona!!
|
|
Pravda pravduca
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 10:19
Pojebte sa vsetci... Google tiez interne viac pretlaca zeny. Vysledok? Interne vyssia produktivita aj kvalita prace. Poserte sa!
|
|
Re: Pravda pravduca
Od: Marsu
|
Pridané:
14.10.2020 10:45
Teliatko tlieska vlastnym jatkam. Google diversity memo plne dokazuje, je Googlu ide o dobro ludstva :)
|
|
Re: Pravda pravduca
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 10:55
ty si dáka AI programovaná v Indii? lebo také hlúposti, čo tu šíriš by odfiltrobali v alfatestoch ako prvé...
|
|
Re: Pravda pravduca
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 11:19
Pozeram, ze si si na mna zasadol. Ty si hlupak, ktoremu zjavne vadi tato pravda a tlaci ho v topanke. Tvoj svet sa ruca, ked citas moje pravdy. Dobre ti tak, znasaj to nepohodlie, doba sa meni. Taky plevel ako ty, co sa nedokaze adaptovat coskoro skape a bude to len a len dobre :-*
|
|
Re: Pravda pravduca
Od: eternal_noob
|
Pridané:
14.10.2020 11:32
To mi nevychadza. Tolko trivialnych bugov ako v google produktoch som za poslednu dobu nikde inde nevidel.
|
|
Re: Pravda pravduca
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 11:34
Malo pouzivas ine produkty, tym to bude. To co napriklad MS vypusta za sracky v poslednej dobe, ci nase babkohereckovske a predtym doktorske IT, to je iny level
|
|
Ženy poďte programovať
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.10.2020 10:22
Budete sa na výške učiť matiku, teóriu grafov, numerické metódy, gramatiky a jazyky a UML diagramy.
Potom prídete od praxe, kde budete sedieť za klávesnicou do noci, ničiť si oči, študovať dokumentáciu a reagovať na notifikácie o 2. v noci na Vianoce.
Donekonečna sa budete učiť nové technológie a keď sa z nejakej technológie naučíte 10%, tak príde nová.
Svojich kolegov budete poznať len cez ich login name a avatara.
Na WC pôjdete urobiť dump a keď to v piatok večer preženiete s pitím, môže nastať overflow a hodíte exception.
Budete rozumieť tomu aká sračka je Facebook, Twitter a Instagram (sladká nevedomosť).
Svoj nebudete vedieť vysvetliť svojmu manželovi, rodičom či priateľkám.
Váš sused bude očakávať, že mu budete robiť zadarmo technickú podporu, odstraňovať vírusy a platiť za neho bitcoinami lebo sa im "hacker nabúral do počítača a vyhráža sa zverejnením XXX".
...
Ženy sa nevyhýbajú IT preto, lebo "im to nemyslí". Vyhýbajú sa IT preto, lebo na to treba spravidla byť introvert s aspergerom.
|
|
Re: Ženy poďte programovať
Od reg.: stromohrom
|
Pridané:
14.10.2020 11:02
ved presne, idu robit marketing, su produktacky, alebo drzia uctovnictvo.
|
|
Re: Ženy poďte programovať
Od: plesnovy_syr
|
Pridané:
14.10.2020 11:55
toto: "Svojich kolegov budete poznať len cez ich login name a avatara"
|
|
Re: Ženy poďte programovať
Od: poiutz
|
Pridané:
14.10.2020 12:11
našťastie realita je iná, aspoň pre programátorov, sedenie do noci v práci, nadčasy atď sú rarita. A v štátnom IT alebo aj vo finančníctvne na pracovanie viac ako 40 hodín / týždeň zabudni, aj v prípade ak by si chcel, byrokracia ťa nepustí.
|
|
Re: Ženy poďte programovať
Od: All Bastars
|
Pridané:
14.10.2020 23:24
Nie si ty právnik ? To že to nie je platené neznamená že to šéf nevyžaduje :D V práci ťa síce vrátnik vyženie ale z domu fachčíš ďalej do 23:00 a cez víkendy tiež. Využívajú absolventov, prímestské hladové doliny a podkvalifikovanú silu, fluktuácia zamestnancov nikomu nevadí. Ženy im aj prišli videli a ušli.
|
|
Re: Ženy poďte programovať
Od: pouity
|
Pridané:
15.10.2020 7:47
Stále sa bavíme o programátoroch, nezabudni. A písal som to so skúsenosti. Ak si programátor a nedobrovoľne pracuješ nadčasy a nebodaj aj víkendy, tak si sprostý, nájdi si novú prácu. A ak za to nemáš zaplatené tak na to ti už ani neviem čo povedať. Myslím si, že v štátnej IT sa s týmto nestretneš, tam sa nikto nikdy nikde neponáhľa.
|
|
Re: Ženy poďte programovať
Od: prpr
|
Pridané:
15.10.2020 13:57
to ze sa s tym v statnom IT nestretnes, to je daka provokacia toto? to ti ale na 100000% verim, lebo to tak aj vyzera.
|
|
Re: Ženy poďte programovať
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 14:31
Hlavne, ked nie je clovek uplne vypatlany, tak tie abstraktne veci, co sa naucil na skole, napriklad v teorii grafov, ci formalnych jazykoch a automatoch vies aplikovat aj v tej beznej kazdodennej sedlacine a v barsakej technologii a ono to pekne funguje.
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
14.10.2020 10:29
Ja by som tie zeny uvital, nikto nechce kysnut cely den medzi 30timi spotenymi neckbeardmi. Ale ony tu same poriadne nejdu...
|
|
Re: .....
Od: xycvyxcv
|
Pridané:
14.10.2020 10:55
Bohuzial takto by to aj zostalo, pracoval by si nadalej s 30timi spotenymi neckbeardami, ale sefovali vy ti 3 urovne zien, ktore by ta j3bali od rana do vecera...a ak budes mat stastie, tak aj pocas sviatkov a vikendov...
|
|
Re: .....
Od: All Bastars
|
Pridané:
14.10.2020 23:31
To poznám. Raz nám dali za šefku takú Ing. megeru, vrieskala na nás keď sme vstali od PC prišli o minútu neskor, boli zle oblečení, a odovzdávali sme denné hlásenie všetkých činností vrátane prestávky na WC. Najprv dali programátori výpovede a potom ju vymenili.
|
|
zeny maju rozum
Od: iExploder
|
Pridané:
14.10.2020 10:35
zeny robit IT nepojdu pretoze tie ktore na to mentalne maju vedia v dnesnej ekonomike zarobit viac penazi za menej roboty aj inak
a tie ktore na to nemaju tam nasilu tlacit netreba
|
|
Re: zeny maju rozum
Od: 1234ABCD
|
Pridané:
14.10.2020 14:10
Ženy rozum majú, ale liberáli nie. Tým to nevysvetlíš, oni si pôjdu stále to svoje. Budú riešiť problémy, ktoré neexistujú, a tým vytvárať iné, ale skutočné.
|
|
Re: zeny maju rozum
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 18:51
Jebo ignorantsky. Keby nebol problem, tak ho asi neriesia. Tebe by som doprial psychicky teror, sikanu a podobne chutovky aspon pol roka vkuse. Pripadne, ze by ta odmietli obsluzit, lebo mas jebnuty uces a pod.
|
|
Re: zeny maju rozum
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
15.10.2020 12:54
Problem nie je, ale teple fleky inclusion and diversity managerov cakaju. Samozreme, nie na bielych heterosexualov, ti su predsa utlacatelia.
|
|
Re: zeny maju rozum
Od: All Bastars
|
Pridané:
14.10.2020 23:37
to ale nie sú skutoční liberáli to sú progresáci, new world order sadisti a antitradicionalisti. Nemá to nič so slobodou je to len nový druh sofistikovenejšieho korpofašizmu.
|
|
Re: zeny maju rozum
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
15.10.2020 12:55
Nie je to prvy ani posledny krat, co bol uneseny nazov a pouzity na nieco uplne ine. Treba sa s tym naucit zit, klasicki liberali si budu musiet najst inu menovku.
|
|
bábkoherečka
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 10:58
ááá, blbka na čele začína genderovo perliť, ďakujeme všetkým žaluďovým voličom!
|
|
Tommy Robinson - jebnuty kokot
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 11:20
Asponze im podakujes, pomahaju totiz napravit tuto choru spolocnost, ktorej vyplodom si aj ty. Uz pride rad aj na teba, coskoro!
|
|
Re: Tommy Robinson - jebnuty kokot
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
14.10.2020 14:05
A ako pomáhajú? Kradnutím pozemkov, neskutočným amaterizmom a šlendriánstvom alebo rektálnym alpinizmom so snahou uchytiť sa niekde, keď pri ďalších voľbách vyletia z parlamentu?
|
|
Jdjdjjdjfj
Od: Gertrudo
|
Pridané:
14.10.2020 11:23
V it je viac zien len vitanych. A presviedcat ich studovat it je dobry sposob.
Akurat to znie smiesne od vystudovanej babkoherecky.
|
|
MimoHod
Od: bla bla bla
|
Pridané:
14.10.2020 11:26
Je to rovnaká požiadavka
ako žiadať po mužoch,
abi roďili viac ďeťí!
A pritom antikoncepciu si kontroluje ŽENA!!!
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
14.10.2020 11:29
Z diskusie citit typicky pasivny pristup. Kazdy proaktivny IT-ckar by namiesto neproduktívneho hundrania uz v neblahej predtuche vytlacil cez wifi niekoľko desiatok papierikov "Táto krabička tu má byť!" a cestou od tlaciarne z druhej strany velkeho kancla ich lepil priekazne kam pride!
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od reg.: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
14.10.2020 12:55
"Táto krabička tu má priekazne byť". There, I fixed it for you.
|
|
Nielen v IT.
Od: Stavbár
|
Pridané:
14.10.2020 11:45
Dlhodobo sú ženy diskriminované v profesii stavebná robotníčka. S tým treba niečo robiť. Málo ich vidno na lešeniach, pri miesačkách a s fúrikom. Aj v lesoch by sa mali vybalansovať počty žien s motorovou pílou a koňom.
|
|
Re: Nielen v IT.
Od: gaaaaaaay
|
Pridané:
14.10.2020 11:57
A ty prečo nechceš byť zdravotným bratom? Alebo robiť nechty? Byť kaderníkom, gaaaay. Alebo byť šičom? Inak treba uznať, že baníčky existovali niekde v minulosti, ale poznám tetu, ktorá si sama prerobila dom, lebo nemá peniaze. Ide o fyzickú zdatnosť, čo je jasné, že nebudeš robiť ťažké práce, lebo si tentítko, ale nebudeš chlap, budeš nič. Žena môže odmietnuť, aj keby bola spieračkou, nepovedia jej, že neni chlap, alebo žena. Chápeš?
|
|
Re: Nielen v IT.
Od: Spierač
|
Pridané:
14.10.2020 12:30
Najviac ma zaujali tie spieračky, rozveď to trošku nech sa poučíme. Ide o tzv. svojhlavé ženy, oportunistky z princípu? Aj tá gadžovská veta, nedávajúca zmysel, že :"nepovedia jej, že neni chlap, alebo žena", je v rámci logiky zaujímavá, zrejme jej potom povedia, že je tretie pohlavie.
|
|
Re: Nielen v IT.
Od: Kokosty
|
Pridané:
15.10.2020 0:10
Kulturistiek sú plné zoznamky
|
|
..som prekvapený, proč tolko ..negativizmu a frflania v komentoch, však sa vám všem musí v tej BA, Prahe strašne darit, a na tých IT-pozíciách - sa musíte priam už aj kúpat v tých eurách €$
Od: Kexsica - Haski - Mikeš
|
Pridané:
14.10.2020 12:35
eh, všetci to vidíte moc černe.. (eh, hehe :D )
a nejak pesimisticky,
ani baby Vás už nepotešia? ?
ha! ja poznám 1,úplne špičkovú (chcel by som vedet tak kódit, jako ona.. a ešte má k tomu aj velmi dobrý, profesný prístup (aby ten kód, /weby, hocičo, po nej, čo ona spraví, bol rychlý, jasný, svižný, úhladný, prehladný, pekný, atd.. proste tip-top, dokonalý.. )
a z vš (VTU Brno - tam bola (vydržala cca necelý mesiac :o :D )
..a to som ju ešte poznal, (čítával), ked jedinú platenú prácu, mala roznos novín, a letákov..
mno, ale už končím, lebo ju ešte z popisu uhádnete :o :D :p
(nj, ahej - *a oči, (atvár) jej černým tušem maloval sám pánbůh'*.. )
|
|
Re: ..som prekvapený, proč tolko ..negativizmu a frflania v komentoch, však sa vám všem musí v tej BA, Prahe strašne darit, a na tých IT-pozíciách - sa musíte priam už aj kúpat v tých eurách €$
Od: iExploder
|
Pridané:
14.10.2020 13:03
SIMP!
|
|
Re: ..som prekvapený, proč tolko ..negativizmu a frflania v komentoch, však sa vám všem musí v tej BA, Prahe strašne darit, a na tých IT-pozíciách - sa musíte priam už aj kúpat v tých eurách €$
Od: Kexsica nočná vByte
|
Pridané:
14.10.2020 14:38
..aspon tu nehundrem, a negatívne nevyplakávam.. (a to vy ešte máte tie BA-vské, IT-kodérske "platy".. )
|
|
Re: ..som prekvapený, proč tolko ..negativizmu a frflania v komentoch, však sa vám všem musí v tej BA, Prahe strašne darit, a na tých IT-pozíciách - sa musíte priam už aj kúpat v tých eurách €$
Od: Haski vbyte
|
Pridané:
14.10.2020 14:43
a simp - a man who foolishly overvalues and defers to a woman, putting her on a pedestal. :D lôl
|
|
Re: ..som prekvapený, proč tolko ..negativizmu a frflania v komentoch, však sa vám všem musí v tej BA, Prahe strašne darit, a na tých IT-pozíciách - sa musíte priam už aj kúpat v tých eurách €$
Od: Etela vChižy
|
Pridané:
14.10.2020 14:44
..to ale není "foolishly, - ale zaslúžene..
|
|
Re: ..som prekvapený, proč tolko ..negativizmu a frflania v komentoch, však sa vám všem musí v tej BA, Prahe strašne darit, a na tých IT-pozíciách - sa musíte priam už aj kúpat v tých eurách €$
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 14:52
Konecne nieco prinosne do diskusie! Len tak dalej, chvalim!
|
|
A tak určité
Od reg.: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
14.10.2020 12:57
Štát chce v IT viac žien. IT sa búri.
|
|
Re: A tak určité
Od reg.: Obielený hrob
|
Pridané:
14.10.2020 13:12
... búri sa, ale jedine hormón ;)))
|
|
Re: A tak určité
Od: takto, píčo
|
Pridané:
14.10.2020 15:48
Štát chce ženy.
IT chce IT.
žena != IT
|
|
Chlapci moji ajťácki ...
Od reg.: Obielený hrob
|
Pridané:
14.10.2020 12:58
A teraz po pravde: Chceli by ste ajťáčku za ženu/milenku/* ? Ja nie.
Tá predstava, že v sobotu večer, po dobrom a kvalitnom sexe, si ide moja žena/milenka/* čítať príspevky na DSL ... tak to teda neee !!!!!
|
|
Re: Chlapci moji ajťácki ...
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2020 14:09
dost smutne ked mas sex len v sobotu.
|
|
Re: Chlapci moji ajťácki ...
Od reg.: Obielený hrob
|
Pridané:
14.10.2020 15:56
... ja mam sex len vsebeobrane :-)
|
|
Re: Chlapci moji ajťácki ...
Od reg.: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
15.10.2020 7:41
Náhodou, romantická predstava. Chcem takú ženu.
|
|
Viac rodiacich muzov
Od: xxxxxx232
|
Pridané:
14.10.2020 13:09
Mali by si vsimat i druhu stranu mince, ~100% zien rodi. Chcelo by to s tim nieco urobit, nie?
|
|
Re: Viac rodiacich muzov
Od reg.: Obielený hrob
|
Pridané:
14.10.2020 13:13
... ako, vari že by sme my, chlapi mali, či ako ?
|
|
Re: Viac rodiacich muzov
Od: asdfghjk
|
Pridané:
14.10.2020 14:11
100% žien nerodí, vždy zostávali aj staré panny.
No a teraz v rámci zrovnoprávnenia sa im otvorila možnosť pracovať na tom, aby zahraniční milionári boli ešte bohatší. Načo budovať vlastnú rodinu?
|
|
Sme lepší ako vy
Od: ABCD1234
|
Pridané:
14.10.2020 13:24
Požadujeme, aby v IT pracovalo 50 % žien, 50 % homosexuálov, 50 % transgender, 50 % autíčok a 50 % lietadielok. Každý si môže vybrať, čím chce byť. Že vám nevychádzajú percentá? My na sociálnej práci nemáme čas študovať pseudovedu matematiku. Matematika je sociálny konštrukt. Máme dôležitejšie úlohy. Budujeme lepší svet. Sme lepší ako vy. Sme lepší ako vy. SME LEPŠÍ AKO VY!
|
|
Re: Sme lepší ako vy
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:06
Jebo co nechape, ze toto neni ten dovod, preco ma byt v IT viac zien.
|
|
Re: Sme lepší ako vy
Od: Dobros GK
|
Pridané:
14.10.2020 19:02
Ty si tie polky podelil lepsie ako Pociatok :D
|
|
Ďa-ku-jeme, ďa-ku-jeme, ďa-ku-jeme
Od: 1234ABCD
|
Pridané:
14.10.2020 13:26
Čo ste si zvolili, to máte. Liberáli všech zemí, vyližte si prdel.
|
|
Re: Ďa-ku-jeme, ďa-ku-jeme, ďa-ku-jeme
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
14.10.2020 22:41
Teba mala zena potratit. Ja si to inak uzivam a ty ked trpis, tak si to uzivam este viac :-*
|
|
Re: Ďa-ku-jeme, ďa-ku-jeme, ďa-ku-jeme
Od: 1234ABCD
|
Pridané:
16.10.2020 17:09
Tvoja prezývka hovorí za všetko. A opäť také typicky liberálne želanie. :-) Vás len treba nechať konať. Vy sa zhovadíte aj sami. :-D
|
|
spoluziacka
Od: Konspirator
|
Pridané:
14.10.2020 13:33
SPOLUziacka z gymnazia (blondinka) isla na VS studovat cinsky jazyk a nejaky marketing...po piatich rokoch skoly zrazu zalozila ucet na LinkedIn a zrazu jeden IT kurz za druhym, robi v nejakej IT firme. Ked sme mali potom stretko zo skoly tak som sa s nou dal do reci, ze co to vlastne robi. Nakolko som sam studoval 5 rokov IT a v tejto oblasti aj pracujem, tak som sa skoro povracal. Ona tam proste sedi a edituje tabulky. Proste je do poctu, aby mali v kolektive peknu babu, aby to bolo lakave pre chalanov ist tam, aby ked maju team building nebola to len akcia kde su cisto chlapi. No proste vdaka ti za <> medzi nohami a peknu tvaricku.
|
|
Re: spoluziacka
Od reg.: Obielený hrob
|
Pridané:
14.10.2020 13:38
... teraz si sa sám vyviedol z bubliny. <¡> je vo všeobecnosti nástroj, pomocou ktorého dáš akýkoľvek biznis. Aj v IT.
|
|
Re: spoluziacka
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2020 14:13
Mozno si to len zle pochopil. Mozno je tam prave ako firemny benefit na teambuildingoch. Ja za programatorov nepovazujem ani lepicov blokovych funkcii a su podal man na urovni tych excelovych kopirovacov. Napriek tomu su to "programatori".
|
|
Re: spoluziacka
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.10.2020 14:46
> Proste je do poctu,
https://9gag.com/gag/a0NWRjd
|
|
Re: spoluziacka
Od: slecna.l
|
Pridané:
14.10.2020 19:07
Mozno sa len zauca.
|
|
Re: spoluziacka
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 18:03
Takze jej prinos priamo v IT cinnosti je 0.nic ale zvysuje produktivitu kolektivu a firma skor lapne nejakych pouzitelnych ITakov na tomto vyprazdnenom trhu.
Pre firmu to je prinos. No a mozno robi aj nadpracu, len o tom nehovorila
https://dopice.sk/oXI
|
|
Som za
Od: ender
|
Pridané:
14.10.2020 13:41
Zatial najvacsi kokoti s ktorymi som robil boli chlapi, so zenou picou som sa este nestretol.
|
|
Re: Som za
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
14.10.2020 14:14
Málo chodíš medzi ľudí. Ženy 3,14če akoby zhadzovali.
Mali sme kolegu, bývalý zdravotník (zdravotná sestra, ale chlap). Že do prevažne ženského kolektívu už nikdy nevkročí.
|
|
Re: Som za
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 14:34
Su aj pice, aj kokoti. Dolezite to je dobre namixovat. Dolezity je pomer. Ked je zly, smola. No a v IT je pretlak kokotov. Je to sice stale lepsie ako pretlak pic v skolstve ale stale horsie ako, ked to je vyrovnanejsie.
|
|
Grétka vás ľúbi
Od: ASDF1234
|
Pridané:
14.10.2020 13:41
Muži sú nepriatelia žien. Zvrátená hetero ideológia kriví mysle našich detí neurčitého pohlavia. Spoločne to môžeme zmeniť. Voľte Regresívne Slovensko, alebo aspoň Magoriča.
|
|
To nevymyslíš, to sú liberáli
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 14:06
Liberáli sú povestní tým, že všetko myslia dobre, ale vždy to dopadne rovnako napi*u. Majú je*avé ruky. Čoho sa chytia, to do*ebú. Napríklad bojujú proti rasizmu tým, že vytvárajú nespravodlivosť, ktorá rasizmus plodí. O prácu tak majú neustále postarané. Chcú rovné podmienky v IT pre ženy, tak zavedú pozitívnu diskrimináciu žien, ktorá tieto rovné podmienky narušuje. To nevymyslíš, to sú liberáli.
Človek by si myslel, že úlohou liberálov je do*urviť kompletne všetko, čo sme za tisícročia vývoja dosiahli len preto, že majú POCIT, že je to správne. Fakty ale hovoria niečo úplne iné. Nestačí len hovoriť, že chceš aby to bolo lepšie. Musíš aj vedieť ako to dosiahnuť, inak ti hrozí, že to nakoniec bude ešte horšie, akurát horšie iným spôsobom. Fakty liberálov nezaujímajú. Dôležitejšie pre nich je, že majú POCIT výnimočnosti. Majú pocit, že sú morálne nadradení. Aká to bola ideológia, ktorá hlásala nadradenosť, akurát v inom kabáte?
|
|
Re: To nevymyslíš, to sú liberáli
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 14:36
Dobre picoviny splietas, vidno, ze si uplne mimo a nechapes. Co uz s tebou... vlastne, skap.
|
|
Re: To nevymyslíš, to sú liberáli
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 14:39
To bolo argumentov. A ten záver je typicky liberálny. Založ si stránky skap.sk a konkuruj svojim rovnako postihnutým súveriacim. :-)
|
|
To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 14:48
Hovorim, ze trepes picoviny. Ani nevies rozoznat kto je liberal, kto progresivec, kto >konzervativec< a kto oportunisticky zlodej. Plackaj si dakde inde :-*, kludne mozes aj na tom www.skap.sk ked to uz spominas.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:02
Mojko, "skutoční" liberáli si sami môžu za to, že sa z pojmu liberál stala nadávka, pretože sa neohradili hneď na začiatku proti týmto regresívnym tendenciám. Jednotlivci možno áno, ale vo všeobecnosti nie. Bolo to preto, že sami nechápali, kam to vo všeobecnosti smeruje. Takže budem naďalej používať výraz liberalizmus v negatívnom zmysle, pretože je to už zaužívaný pojem.
Rozlišovať tiež treba ekonomický liberalizmus, ktorým je voľný trh a sociálny liberalizmus, ktorý sa postupne pretransformoval v neomarxizmus. Aj Sulíkovy to došlo až s migračnou krízou. Odvtedy už netvrdí, že je liberál. Dovtedy áno.
A áno, je typicky liberálne želať niekomu smrť, keď nesúhlasí s tvojimi názormi. Takže nazdar a želám ti veľa pochopenia súvislostí.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 15:05
Hovorim, ze si riadne mimo. Si videl clovek, co o sebe hovori a nie len hovori ale aj je - progresivec ci liberal a uraza? Ja nie. Vacsinou to boli zmetci, co sa ako liberali ci progresivci tvarili, no boli to hovada. Takym si naletel.
Tento cely navrh so zenami v IT je podla mna skvely, kto by nechcel aby to dopadlo takto?
https://dopice.sk/oXI
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:10
Takým ako ty? Ktorí nevidia, že toto nové opatrenie vlády je úplná blbosť? To bude ono, takým som naletel.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 15:54
Naletel si takym, co to o sebe hovoria ale nie su taky a spravil si si skatulku. Tvoj problem, umri s tym.
Napriklad aj o mne si myslis, ze som liberal, progresivec a slnieckar. Nikdy a nikde som to o sebe netvrdil ale dal si si ma do tej skatulky. Ked si kokot co nevie rozoznat dosledok od priciny, kludne si mysli co chces. Ja ako pravoverny liberal ti to dovolim a Pele ako pravoverny liberalny gay ti to zakaze :-*
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:57
Robíš dobré meno liberálom a dokazuješ všetko, čo som o nich napísal. Ďakujem ti.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 15:58
To uz je na ustav pre teba, ked si myslis, ze ja som liberal a ja o sebe tvrdim, ze liberal nie som.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 16:01
Citácia: "Ja ako pravoverny liberal ti to dovolim".
Už by ti mohla skončiť vychádzka.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:06
Ano, ironia, nepochopil. Najdi si dalsie citacie, kedy hovorim, ze liberal nie som. Tak ako teda?
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 16:03
Druhá vec je, že to nemusíš ani tvrdiť, ale obhajuješ liberálne idei, takže v konečnom dôsledku je jedno, čo sám o sebe tvrdíš. Dôležitejší je výsledok.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:10
A vysledok je u teba taky, ze ty zeny v IT nechces, ja chcem. Ja tvrdim, ze ich nema byt viac preto, aby ich proste bolo viac ale pre ine dovody. Pisat ich opakovane nebudem, najdes si.
Ty za tym vidis sprisahanie a myslis si svoje. Paranoidny jebo, nastaveny komunizmom alebo jeho pohrobkami.
Ja sa celkom tesim, ze takto paranoidny chory mozog, co za tym hlada furt to svoje si to dalej bude potvrdzovat a nakoniec zaplace, lebo doba ho skor ci neskor zvalcuje. Potom raz niekomu spravis zle, ojebes auto, budes terorizovat okolie ci skoncis ako ten cesky dochodca, co jebol strom na kolaje aby dokazal, ze moslimovia v CR budu robit teroristicke utoky a presvedcil o tom vsetkych. Pacient...
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:13
Ty si jak ti sudcovia, co na jednu stranu beru niektore moje tvrdenia a na strane druhej ich ignoruju a hovoria, ze je dolezite nieco ine. Proste tvrdy cherry-picking, aby si si potvrdil svoj nazor a utvrdil sa v nom. Je skoro jedno co hovorim, ty si tam najdes svoje.
Bol som na mesiaci.
Obisiel som svet na bicykli.
Bol som vyslany CIA, aby som dal navalnemu novicok do pitia.
Pisal som pro-kremelske prispevky v sputniku.
Vyber si co ti vyhovuje :-*
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: slecna.l
|
Pridané:
14.10.2020 19:18
Ty si tu novy? Tommy Robinson je sovinisticky alfa samec, ale je prijemne vidiet, ze sa dokaze pohadat s rovnakym kokotom.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 20:34
Jaka hadka? Co ti hrabka? Konecne diskusia na urovni, dpc. Mali by nas nechat diskutovat v telke v prime time! Bolo by to na dlhe roky priekazne etalonom kvality.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
15.10.2020 8:10
Čo dobré? S kokotmi sa hádam jak prijebaný do piče.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:15
Argument založený na porne, ktoré zobrazuje rôzne aj zvrátené sexuálne fantázie, má naozaj veľkú váhu. Si šikovný.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 15:51
Je to jeden z argumentov, nie najsilnejsi. Aspon som nejaky dal, mudrlant!
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:56
A ešte sa tým chváliš. :-D:-D:-D
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:16
Sak to neni na hanbu, mozno v tvojej makovici.
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
16.10.2020 17:18
Ja môžem argumentovať pornom s dominami, ktoré ponižujú mužov a na základe toho tvrdiť, že muži sú v spoločnosti utláčaní? To myslíš vážne? Haló, zobuď sa!
|
|
Re: To nevymyslíš, to su kokoti
Od: Tomtomko
|
Pridané:
16.10.2020 19:51
To si si vymyslel ty. Argument pornom bol o tom, ze aj toto je sposob, ako mozu byt zeny v praci uzitocne a ze cisto pracovny vykon nie je vsetko. Dolezite je aj to, ako vplyvaju na okolie, kolegov a hoci zena nemusi byt top koderka, moze svojim posobenim na okolie zvysit vykon timu celkovo. Naco mame teambuildingy? Ved v tom case by sme mohli pracovat, tak preco ich mame?
Kludne aj keby bola domina, dost ITakov ma take rado. Takze sa ty zobud.
|
|
Diskriminacia
Od: Stanley__
|
Pridané:
14.10.2020 14:38
Ked uz chcete viac zien v IT, preco potom nie aj v stavebnictve? Murarky som este nevidel, ani smetiarky, ani banicky, ani instalaterky... mozno su, ale asi ako safranu
|
|
Prokrastinacia
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 14:49
To si snad musi kazdy fach presadit sam!
|
|
Re: Prokrastinacia
Od: Hodzinar
|
Pridané:
14.10.2020 23:48
len do IT sa jaksi sere štát
|
|
Liberálna \"spravodlivosť\"
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 14:53
Podobným spôsobom sa bojuje proti rasizmu na amerických vysokých školách.
Je černošská menšina v USA diskriminovaná?
https://bit.ly/2GYavmT
Odtiaľ si asi bábkoherečka zobrala príklad. Tomuto hovoria liberáli "spravodlivosť". Zaujímavé, že aziati také privilégia nepotrebujú. To mi nevychádza...
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 15:02
Mas proti sikmacom predsudky? Niekde maju...
|
|
Re: Krestanska
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:12
Aziati pozitívnu diskrimináciu nepotrebujú, pretože majú na vysokých školách v Amerike jedny z najlepších výsledkov. Je to predsudok alebo fakt? Alebo je to predsudok, iba keby to bolo negatívne? Alebo je predsudok, keď tvrdíš niečo, čo nie je založené na faktoch?
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 15:18
Predsudok je, co do teba vtlcie niekto iny a so skutocnym faktom / clovekom si sa nestretol. Ked do teba hucali, ze cernosi su podradni, boli otroci, su neprisposobive hovada a pod. Detto cigani, detto arabasi... co kto kedy hovoril o sikmacoch? Aj o zidoch sa tu hovorilo kadeco a potom to cez predsudky schytali aj ti, co taki neboli. Niektori blbi zatrpkli a zacali sa podla toho spravat.
Bud ovca, pocuvaj ostatnych, nechaj si v sebe vytvorit predsudky, sud cloveka dopredu, spravaj sa k nemu uz na prvom stretnuti podla toho. Budes mat konfirmacny bias v polke pripadov.
Zeny vo zvysenej miere do IT patria!
https://dopice.sk/oXI
|
|
Re: Krestanska
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:28
Ja predsudky nemám, ale ty zjavne áno. Preto si s tým sám začal.
A zase argument pornom. :-D To je diagnóza. :-D:-D:-D
|
|
Re: Krestanska
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:39
Rovnosť príležitostí je, že si ženy môžu založiť čisto IT firmu a konkurovať ostatným.
Ženy v IT nikto neutláča. Naopak. Tie, ktoré sa tam dostanú, sú väčšinou nadpriemerné. Asi existuje nejaký dôvod, prečo ich tam toľko nie je. Rovnako, ako existuje dôvod, prečo ich toľko nie je v baniach. Nikto ženám nebráni pracovať v baniach.
Lenže všelijaké bábkoherečky, ktoré na IT zjavne nemajú, by sa v IT možno rady uplatnili, tak krivia trh, na čo budeme v konečnom dôsledku doplácať všetci. Pretože tak, ako sa všetci chlapi nehodia na IT, tak sa na IT nehodia ani všetky ženy. Tí (muži aj ženy), ktorí sa na to nehodia, by sa tam tlačiť nemali, pretože existuje XY oblastí, v ktorých môžu byť užitočnejší pre spoločnosť.
|
|
Re: Krestanska
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:40
V tomto zákone nejde o nápravu neexistujúcej neprávosti voči ženám, ide o to, aby sa do IT dostali ľudia (nielen ženy, ale aj iní, tzv. utláčaní), ktorí na to nemajú. A nevidí to iba zadubený liberál ako ty. Pretože ak by išlo o nápravu neprávosti, tak by po prvé, taká neprávosť musela existovať (čo neexistuje) a po druhé, opatrenia by vyzerali úplne inak, nie takto nesystémovo. Tieto ich opatrenia ale vytvoria skutočné problémy, ktorých dôsledky budeme musieť riešiť my.
|
|
Re: Krestanska
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 15:42
Preto tvrdím:
1. Myslieť niečo dobre nestačí. Treba aj vedieť ako to reálne spraviť.
2. Tu nejde o nápravu niečoho, čo v skutočnosti ani neexistuje, ide o pokryvenie toho, čo funguje, aby to nefungovalo. Preto je otázne, či sú liberáli takí naivní (nebodaj hlúpi), alebo to robia zámerne za nejakým skrytým cieľom.
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 16:04
Ty si riadny kokot. No a kedze je dnes kvadratura so saturnom, mas svoj comming out!
Stale nechapes, ze hlavny argument nie je, aby bolo zien v IT rovnako, lebo rovnost pohlavi a ine podobne sracky. To nikoho nezaujima okrem feministiek.
Hlavny argument je, ze zeny v IT dost zazivaju diskriminaciu, ze zmiesany kolektiv je produktivnejsi (dolezity je pomer!) a v neposlednom rade ITaci maju oproti zvysku populacie vacsi problem sa zoznamit.
Uz som to ale skusal dost krat, debilovi asi nevysvetlim ani 1+1=2.
|
|
Re: Krestanska
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
14.10.2020 16:35
Tak som si to vsetko opatovne precital, vychladol a pardon. Nechal som sa uniest, sorry.
|
|
Re: Krestanska
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
14.10.2020 17:36
Kokotina. Zeny v IT nie su diskriminovane ani najmenej, ktora ma zaujem, ma moznost.
A v tom to je. Zeny o IT nemaju najmensi *zaujem*. Chces ich do toho nutit?
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 18:05
Omyl, nie nutit. Motivovat! To musi byt dobrovolne.
|
|
Re: Krestanska
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
14.10.2020 18:31
Maju presne rovnaku motivaciu ako muzi. Ked chces robit specialne motivaciu pre ne, uz unelo kurvis prostredie. A dopadne to ako vzdy, aj ked chces len to najlepsie.
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 18:56
Akurat, ze to tak neni. Nemaju taku motivaciu jak muzi. Dostavaju nizsie platy hoc vykon je rovnaky, demotivacia diskriminaciou, obtazovanim,...
|
|
Re: Krestanska
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
15.10.2020 13:01
Dalsia kokotina. Dostanu presne taky plat, ako si vyjednaju na pohovore. Ani chlapi nemaju rovnake platy, ale to, co si vyjednali. A co sa tyka premii, davaju sa podla vysledkov. Je jasne, ze kto ma vysledky, ma premie, kto o 16:00 drzi klucku od dveri aj ked ho caka vela roboty, z tych premii vela mat nebude. Bez ohladu na pohlavie.
Pokial u vas vo firme obtazujete zeny, tak so sebou nieco robte. V slusnych firmach sa take veci nedeju.
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Buržuj/
|
Pridané:
15.10.2020 15:34
Ano, obtazuju. To ma z prvej ruky, tak sa netvar, ze to neexistuje. Takze ten dovod plati.
Dalsia vec, vyjednavanie je vec dvoch stran. Ak na jednej strane sedi kokot, co zeny diskriminuje a takych kokotov je vsade dost, vo vacsine firiem (o platoch za firmu nejednaju ITaci), tak tu priekazne existuje citelna diskriminacia aj v platovej otazke. To je ako ked ti dojde na pohovor 1 cigan a 5 bielych. Hoc by aj viac makal, tipni si, ako to asi dopadne, kolko bielych slovakov radsej zoberie iny slovensky white trash a kolko to hodnoti objektivne...
|
|
Re: Krestanska
Od: xyz.
|
Pridané:
14.10.2020 19:00
"A dopadne to ako vzdy, aj ked chces len to najlepsie."
Cesta do pekla je dláždená dobrými úmyslami. Takže len tak ďalej, alebo radšej nie?
|
|
Re: Krestanska
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
15.10.2020 13:43
To znamena, ze treba mat aj vedomosti a schopnosti, nielen dobry umysel, ked chces ist dalej.
Alebo po slovensky: kokoti aj tak vsetko vzdy dojebu. Ked to nechces dojebat, nebud kokot.
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
14.10.2020 20:35
Ak su zeny v IT diskriminovane (co samozrejme nie je pravda), na zaklade coho tvrdis ze zvysenie ich poctu by diskriminaciu znizilo?
Na zaklade akych faktov vies tvrdit ze zmiesany kolektiv je produktivnejsi?
Ak sa maju zeny v IT zamestnavat aby mali ITaci mensi problem sa zoznamit, nie je to taktiez diskriminacia a zotrocovanie, podriadenie zien muzskej potrebe nadradenosti?
Dalej mas argument ze ITaci sa maju problem zoznamit, pretoze je tam malo zien, to mas aj v baniach, na stavbe, v doprave a vela dalsich odvetviach, tam problem so zoznamenim uz nemaju? Ak teda nie je problem so zoznamenim zavisly od poctu zien na pracovisku, preco predkladas taketo horibilne riesenie situacie?
|
|
Re: Krestanska
Od: Wienk
|
Pridané:
15.10.2020 13:40
Také vodičky fekálneho vozidla sa nesťažujú?
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Buržuj/
|
Pridané:
15.10.2020 15:36
Na zaklade studii, kt. sa robili nie len v IT ale aj inych oblastiach.
|
|
Re: Krestanska
Od reg.: Buržuj/
|
Pridané:
15.10.2020 15:39
Maju problem zoznamit sa aj na robis, aj banici. O nieco mensi, lebo to nie su taki introverti ale maju vacsi problem s tym. Mali by to aj oni riesit ale to si uz musia oni vybojovat, kazdy fach za seba.
Je jasne, ze fyzicky vsak zeny v tych odboroch nebudu mat na muzov v takej miere ako v IT. Rozmyslanim su muzom viac vyrovnane ako fyzicky, takze sa to porovnat ani neda.
|
|
jaaaaaaj
Od: luke peterson1
|
Pridané:
14.10.2020 16:42
a co tak viac zien zamestnat ako gazdinky a rodicky.
|
|
Buď progresívnejší
Od: xyz.
|
Pridané:
14.10.2020 17:00
Tak šup šup chlapci z IT, musíte byť progresívnejší a ísť s dobou ktorá si dnes vyžaduje aby ste si zmenili pohlavie a naplnili kvóty na predpísaný počet žien v IT sektore.
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
14.10.2020 17:31
Parada, aspon bude mat kto pisat dokumentaciu a zatvarat stories v JIRE.
|
|
ba že
Od: sváko spod grúňa
|
Pridané:
14.10.2020 18:09
Zábavný fakt: prvé IT oddelenie v histórii NASA viedla Dorothy Vaughan, ktorá sa na špecialistku v programovaní vo FORTRAN-e vypracovala samoštúdiom.
|
|
IT komunita je vulgárna.
Od: Mediátor
|
Pridané:
14.10.2020 18:55
Vzhľadom na diskusiu je nutné skonštatovať, že v IT komunite sa pohybuje mnoho vulgárnych jedincov. Potom sa netreba čudovať, že pomer žien sa musí regulovať zhora, lebo každá sa bojí, že budú na ňu hrubí. V IT komunite sa zanedbali teambuildingy o slušnom správaní.
|
|
Zvrátená ideológia
Od: xyz.
|
Pridané:
14.10.2020 19:04
Vážení, prezraďte mi jednu vec. Prečo keď sa jedná o zavádzanie zvrátenej ideológie do IT vidíte v tom problém, ale keď sa jedná o zavádzanie tej istej zvrátenej ideológie do iných oblastí, tak vám to nevadí? Nie je to trošku pokrytecké? Veď je to stále tá istá zvrátená ideológia ktorá sa šíri ako rakovina cestou najmenšieho odporu všade tam kde jej to umožníte.
|
|
kedy majú absolventi všž stretávku ? (po 20 - 40tich rokoch) ?
Od: šroto-črep - vchižy socka
|
Pridané:
14.10.2020 19:26
nj, tak som si počítal neco zo sveta ozajstných IT-čkárov, velkého sveta korporácií, veeeeeeeelkýýýýýýýých kanclov, super-profesionálných koderov, mnžérov, asistentiek, atd..., s ešte více profesionálnými, a fest- big - platmi, (proste zo sveta a života takého bežného, priemerného BA-áka, príp. pražáka, - a ted neco zo zápiskov, a života OBYčEJNEHO chudá..ehm človeka
..proste, nvm.proč matka, s tatkom, dali "opravit" (výmena, resp.obmena (doplnenie) nového SSD a install Windowsů, 1náš starý ntbok 1chlápkovi, v predajni a servise PC, - za takmer 100 €$, (nový disk ~~65 ~ 75 €, a práca,servis cca ~~30 € ),
...ked ja by som im to spravil takisto, - a za 35 € dokopy, se vším všudy
(35€ ten SSDdisk Panther, SATA, 250 GB, (v alze),
..a robím to x dalším ludom, (ovšem, zvačša starším, důchodcom..) (aj ted tu mám na stole 2 - 3 rozrobené šrotíky..
nj, hej, som taký ten inzerátový "dedko", servis výpočtovej techniky, elektro, atd..
|
|
Re: kedy majú absolventi všž stretávku ? (po 20 - 40tich rokoch) ?
Od: Etela vbyte - Acháb!
|
Pridané:
14.10.2020 19:28
hold, ne každý je v tom super luxus -klíma kancli, za tažké tisíce, a TISIIICE €,
1000ce, tisíce €$, za tými alespon 2 ~~ 3 ~~4 monitormi..
(z toho aspon 1 - 2 pootočené o 90´, "na výšku"
..nj, aj to- ne, ne každý mohol íst hned (a hned už vobec ne, to už teprv ne..), íst študovat tú infošu, marfyz na univerzitu..
..a tí, čo ne, - tí si možu písat alespon tú ***všž***
*** Vysoká Škola Života ***
(..a sračiek v nom, - žiadne kafé bary, pohovky, drinky, a hojdačky v klíma kancli! )
|
|
Re: kedy majú absolventi všž stretávku ? (po 20 - 40tich rokoch) ?
Od: socka-troska-chudák-lôser
|
Pridané:
14.10.2020 19:39
erráta:
´´ MatFyz
ha! a si myslíte, že mám auto, abo hocičo? ženy, dom, čičo? ?
nemám ani bycyyGel! !!ani nič.. ( "ani čučo" )
..nemám ani čaj, ani pič..<>.. :/ :/(
eh, je to mižéria,
veru mižéria,
aj tohto roku,
aj vlani, - aj predvlani..
mno, podme, Stellaris čaká, (abo seriál, nejaký..
film..
|
|
Re: kedy majú absolventi všž stretávku ? (po 20 - 40tich rokoch) ?
Od: Etela vbyte socka - Acháb!
|
Pridané:
14.10.2020 19:43
a ne, už sa nič učít nepojdem, je to blbost, aj tak je to všetjko jen propaganda - alebo, - dali by, resp.ponúkli, dalo by sa aj napr.v mojom prípade íst zrovna na také "místo, za tých (vyššie spomínaných ~~3 tis.brutto ? (predpokladám, že to není v CzK, hehe.. )
asi ne, žejo,
asi - ani nápad, resp - BEZ šance, BEZ ŠANCE..
tak potom, - srat na to všetjko, to už nestihnem asi.. :/ :(
|
|
Re: kedy majú absolventi všž stretávku ? (po 20 - 40tich rokoch) ?
Od: Kexsica - Haski - Mikeš
|
Pridané:
14.10.2020 20:05
proste, tie *Hello World, Javy, apod., C++, nvm.uš,
ha! ale pojdem si zanadávat na negrov, na libtardov, liberálov, a sorošovcov - ulaví sa mi!
|
|
Re: kedy majú absolventi všž stretávku ? (po 20 - 40tich rokoch) ?
Od reg.: Tommy Robinson
|
Pridané:
14.10.2020 20:36
Pojeb sa ty kokot! Nezasluzis si https://dopice.sk/oXI
|
|
Dnes má meniny Boris
Od: xyz.
|
Pridané:
14.10.2020 22:21
Dnes má meniny Boris...
Štát chce v IT viac žien...
Hmm...
|
|
Cest praci a robote pokoj
Od: Sudruh Lenin
|
Pridané:
14.10.2020 23:38
Negeneralizujem, ale už som videl kód po žene. Môj dedo hovoril, keď videl niekoho pri niečom čo mu evidentne nepôjde aj keby sa na hlavu postavil, že na to nemá bunky.
Niečo chcieť, z pozície trónu, lebo medveď, a realita. To sú dve domény, ktoré keď sa stretnú, robia z kráľa debila, ktorý za to trestá toho, kto mu nielen ukazuje pravdu priamo pred očami, ale je aj trestaný za neúspech kvôli hlúpej vôli kráľa na tróne.
A toto sa opakuje po generácie, od kedy je človek človekom.
Preto mám voľby, demokraciu, a slobodu slova, a neustále sa niekto snaží v rôznej forme a podobe toto pošliapať.
|
|
Pokec s kolegyňou
Od: Majalezs
|
Pridané:
14.10.2020 23:44
Len si tak sedíme a ja jej odrazu hovorím. Čo už s tebou, programovať síce nevieš ale o proviante vieš dosť.
|
|
len ci aj zenu chcu..
Od: peeticek
|
Pridané:
15.10.2020 9:09
Ci to nikoho nezaujima?
Soudruzi rozhodli, tak to musi byt?
jebnuti Bolsevici..
Ta ktora chce a je sikovna, uz v IT davno je..
Zvysku nepomoze ani vystrih..
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.10.2020 13:07
Vsak toto. Akurat to nie su bolsevici, ale marxisti. Niektori este aj verejne o sebe hovoria, ze "we are trained marxists...".
Pre tych co nevedia, marxisti a bolsevici sa moc nekamaratili. Jednemu znamemu marxistovi nevysiel velky projekt, lebo mu ho bolsevici vyfukli a skoncil v Mexiku s cepinom v hlave.
No a nikoho nezaujima, ze zeny do IT moc nechcu. Ze maju k IT asi taky vztah, ako k umyvaniu mrtvol. No ale treba katovat kosty, tak sa tam nazenie nejaky hromada ludi za zobracenku, a este sa da potom buzerovat ostatnych, ze aki su odludi, pozrite, tato masa ma nizke platy a vy za to mozete.
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: prpr
|
Pridané:
15.10.2020 14:05
bolsevici boli marxisti, komunisti boli marxisti, fasisti boli marxisti (treba si o tom precitat) a dokonca aj nacisti vychadzali z marxizmu. preto neverim, ze dnesni marxisti, ktori to "myslia dobre" prinesu nieco pozitivne...
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.10.2020 14:36
Bolsevici neboli marxisti, dokonca jeden z nich, urcite si jeho meno niekedy pocul, napisal knizku, kde marxizmus kritizuje.
Marxisti boli mensevici, ktori to v RSDRP prehrali, tak niektori z nich prebehli na stranu bolsevikov, ale presadzovali dalej marxisticke hluposti.
Nacisti boli konkurencia marxistov v Nemecku, obaja mali rovnake postupy a ciele, len pri kormidle boli ine osoby. V Nemecku to teda vyhral Adolf a nie Rosa, ale vysledky by boli rovnake.
Samozrejme, ze dnesni marxisti neprinesu nic pozitivne. Akurat si ich netreba mylit s bolsevikmi, to je uplne ine hnutie.
Treba si o tom precitat.
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: Prpr
|
Pridané:
15.10.2020 14:48
Bolsevici nevychadzali z marxismu? To z boli "neomarxisti" neznamena ze nevychadzali z marxismu. Nacisti vychadzlai z fasizmu a fasisti zacali ako marxisti.
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.10.2020 15:11
Nie, bolsevici nevychadzali z marxizmu. Stalin dokonca napisal knihu, kde marxizmus kritizoval (Ekonomicke problemy socializmu v ZSSR). Ano, vysla aj vo vtedajsom Ceskoslovensku.
To ale niektori ludia nie su schopni pochopit. Asi to narusuje ich vyfantazirovane predstavy.
Nacisti nevychadzali z fasizmu. Fasizmus a nacizmus su dve rozdielne veci, akurat boli predstavitelia tychto dvoch ideologii chvilu vojenski spojenci. No a povedat, ze fasisti vychadzali z marxizmu, na to treba mat dobre poprehadzovane nervove spoje v hlave; fasizmus je ovela starsi, ako marxizmus.
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: Prpr
|
Pridané:
15.10.2020 23:45
Dobre to mam poprepajane:
Mussolini was so familiar with Marxist literature that in his own writings he would not only quote from well-known Marxist works but also from the relatively obscure works. During this period Mussolini considered himself a Marxist and he described Marx as "the greatest of all theorists of socialism." Wikipedia
Mam pocit ze sa rozchadzame v slovickareni. Lebo tvrdit ze Stalin nevychadzal (aj ked aspon ciastocne/dakej linie) z marxismu sa mi nechce verit. Urcite to vies pekne podlozit.
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: 1234ABCD
|
Pridané:
16.10.2020 16:35
Však ti to doložil.
Stalinova kniha Ekonomické problémy socializmu v ZSSR.
Nájdeš ju v češtine na Ulož.to: https://bit.ly/31djPua
Marxisti práve spôsobili, že bežní ľudia nedokážu rozlíšiť marxizmus od boľševizmu. Marxisti na boľševikov zhodili množstvo svojich zločinov a dodnes vykresľujú Stalina v negatívnom svetle, pričom Stalin urobil z prevažne agrárneho Sovietskeho zväzu veľmoc schopnú letieť do vesmíru. Prečo to robia? Pretože odmietol export marxistickej ideológie za hranice ZSSR.
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: 1234ASDF
|
Pridané:
16.10.2020 17:35
Urobil to približne za 20 rokov, a počas toho ešte stihol vyhrať 2. svetovú vojnu, pričom mu marxisti neustále hádzali polená pod nohy. Nadľudský výkon. Čítaj knihu Nastal čas o Stalinovi pohovoriť.
https://bit.ly/3dvO84l
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: 1234ABCD
|
Pridané:
16.10.2020 17:42
Stalin pracoval od skorého rána do neskorého večera. Potom ešte čítal knihy. Vo svojej knižnici mal viac ako tisíc prečítaných kníh. Po jeho smrti po ňom zostali čižmy a dva kabáty. Jeden bežný, druhý slávnostný. Nič viac! Žiadne byty, chaty alebo autá ako po jeho nástupcoch.
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: 1234ABCD
|
Pridané:
16.10.2020 16:37
Stalin používal marxistickú terminológiu pretože bola zaužívaná, ale ak budeš pozorne čítať, tak zistíš, že marxizmus kritizuje.
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: 1234ABCD
|
Pridané:
16.10.2020 17:28
Môžeš skúsiť aj ďalšie.
Nastal čas o Stalinovi pohovořit:
https://bit.ly/3dvO84l
Ford a Stalin: O tom, jak žít lidsky:
https://bit.ly/3k6ivRk
|
|
Re: len ci aj zenu chcu..
Od: slecna.l
|
Pridané:
20.10.2020 12:02
Lubos, prosim, vrat sa na svoje standardne komunikacne kanaly.
|
|
poprosim graf
Od: max62
|
Pridané:
15.10.2020 19:18
dsl.sk je IT stranka.
Ak je nejake SVK dievca-zena 'do IT' urcite chodi na dsl.sk.
Nemoze jej v tom nikto zabranit aby tu chodila a na web. ( ziadna diskriminacia)
Poprosim % graf z Google analytics zeny / muzi Visitors na dsl.sk
Dakujem.
|
|
Re: poprosim graf
Od: ŠTB neskončilo ŠTB trvá
|
Pridané:
15.10.2020 21:15
dsl nie je IT stránka, je to digitálny svet pre hocikoho na ktorý dohliada jedna veľká tučná lupa. Nečítal si známy slovenský román veľkou Lupou ?
|
|
titulok v preklade
Od: khejml
|
Pridané:
16.10.2020 8:05
Stat chce aby si vrzli aj kocky, cize nutne znasobime sance pre rast novych kociek,kocky sa totiz rodia velmi malo, ja by som bol za mixaz indov a patislavkej it smetanky, moj praded bol kovac a druhy zase kulak,,, babka predavala zlato,,, a ja sa zivym tym ze hlupakov vychodoslovenskych verbujem do krachlej ameriky ,kde im priatelsky vybavim job a najom do mojich hypotekou zatazenych bytov. preto sa mi napad s dotiahnutim zien k tymto honicom hoc aj nasilu velmi pozdava,,, o par liet sa kocky bydy exportovat do celeho sveeta,,, indiani v juesej vam hataliii baata zdvihnu zakazdym telefon,,,osobne viac rozumejem a kecam so strojom
|