|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A aj do mobilov? :)
Od: Cpt. Obvious
|
Pridané:
22.9.2020 10:04
A dá ich niekto aj do mobilov, notebookov a iných prenosných zariadení?
|
|
Zaborskej neplodna pica
Od reg.: Buržuj//
|
Pridané:
22.9.2020 12:33
Hlavne nech ich daju do vybratorov a inych pomocok, aby ukojil tie zatrpknute Zaborske a ine <|> kt. nemaju deti a nechcu ich ani pre ostatnych. Nikto take spaty nechce, tak nech maju aspon ten vybrostroj.
|
|
Re: Zaborskej neplodna pica
Od: Já jááá, ding dong
|
Pridané:
22.9.2020 14:45
A ty si z ktorého lesa prišiel? Záborská má deti. Skutočné, nie ako ty, uschnuté na pyžame.
|
|
Re: Zaborskej neplodna pica
Od: B.T.C:
|
Pridané:
22.9.2020 16:08
Zbierajte Free Bitcoin (každú hodinu zdarma, registrácia zdarma): https://1url.cz/QMJ24
Brig.: https://1url.cz/Yzp6Q
|
|
Re: Zaborskej neplodna pica
Od: Mxxl
|
Pridané:
22.9.2020 20:20
za prvé, po "v" nie je vždy tvrdé Y,
za druhé, Záborská je PROTI potratom = nechce povoliť potraty; potrat = umelé prerušenie tehotenstva.
takže potlač v sebe typickú slovanskú povahu mindžovať na všetko a všetkých, aj keď vlastne si za to za čo je ona...
|
|
Re: Zaborskej neplodna pica
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
22.9.2020 21:00
Ci je za alebo proti, je to stara baba co si uz nahrabala dost v europarlamente a mohla by ist na dochodocek. Miesto uvolnit mladsim. Cintoriny su plne nenahraditelnych.
Politika korumpuje a aj poslanci by tam mali byt max 2- 3 obdobia. Skripek alebo Vasecka by ju hravo nahradili.
Ak je alternativa peleho, fica a harabina natahovacky sasu s kufovcami a zaborskou tak niet divu ze vsetko za slovenska uteka.
|
|
Re: Zaborskej neplodna pica
Od: XMen
|
Pridané:
22.9.2020 21:57
Nepomylil si si to s ciganovou? Ta nechce aby zili deti.
|
|
Re: A aj do mobilov? :)
Od: j,hrgfkj
|
Pridané:
22.9.2020 13:14
Ked sa povie "A" tak je slusne spomenut aj "B".
.
"Švédsky výrobca elektromobilov si nedával servítku pred ústa. Odhalila pravdu o ich emisiách"
.
Cely clanok tu: https://tinyurl.com/y4lsoh73
|
|
Re: A aj do mobilov? :)
Od: MZ-X
|
Pridané:
22.9.2020 15:08
Áno, máš pravdu, ale ide o to, že vyššia stredná vrstva, ktorá má páky v politike, nechce mať zasmradené mestá..
|
|
Re: A aj do mobilov? :)
Od reg.: andin
|
Pridané:
22.9.2020 15:12
Vkladajme nadej do inovacie. Vyvoj spalovacich aut je v podstate ukonceny, s inovativnostou menej ako 1% rocne (inymi slovami, vyrazne lepsie uz nebudu). Elektromobily maju stale znacnu cast vyvoja pred sebou takze jedneho dna mozno budu mat sirsi zmysel.
|
|
Re: A aj do mobilov? :)
Od: old
|
Pridané:
22.9.2020 18:26
s účinnosťou elektromotorov a celej regulácie sa dá rátať iba v desatinách percent. Ak inovatívne batérie vyrábané za dva roky majú mať podobnú hustotu energie, ako súčasné, nevidím v tom pokrok. Ktoré autá najazdia v 1,6 milióna km? Životnosť dnešných je zhruba pätina, radšej polovičná životnosť batérie a aspoň o 20% viac kapacity
|
|
Re: A aj do mobilov? :)
Od: MZ-X
|
Pridané:
22.9.2020 19:27
Hmmmm, možno vodík... Ale zvuk 5valca to nenahradí...
|
|
Re: A aj do mobilov? :)
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
22.9.2020 20:30
Zivotnost baterie ak sa budu sharovat ma zmysel. Energeticka hustota je voci benzinu slaba, a realne tam nie je potencial rastu. Basni sa o superkondenzatoroch.
Buducnost je najskor vo vodiku alebo niecom podobnom, ak sa to nevyriesi nejakou kataklizmou.
|
|
Re: A aj do mobilov? :)
Od: peterse
|
Pridané:
23.9.2020 10:45
Veď hej, pomaly neúspešné firmy, ktorým zvoní hrana, a ktoré túžia naveky po TDI, nemôžu tvrdiť nič iné. V tom prípade ale nech do svojich počtov zarátajú aj kompletné náklady ropného reťazca v porovnaní s kompletnými nákladmi energie pre EC.
|
|
predpoveď
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 10:08
majitelia sa môžu tešiť na lepší, farebnejší ohňostroj :-)
|
|
Re: predpoveď
Od: marekzt
|
Pridané:
22.9.2020 10:31
A tučnejšie účty...
|
|
Nope$
Od: adfasdfadfad
|
Pridané:
22.9.2020 10:10
Nemá to zmysel, predsa ak už nič iné, tak z pohľadu predajcu mobilov má zmysel ťa motivovať kúpiť si nové zariadenie, napríklad tým, že výdrž baterky v tvojom dlho používanom mobile začína byť mizerná
|
|
Re: Nope$
Od: luke peterson1
|
Pridané:
22.9.2020 10:25
vydrz baterky nebude nikdy dlhšia, iba sa zase zvysi vykon mobilov. Ak by sme dnesne baterky strcili do Nokia 3310, tak ten mobil by vydrzal ísť mesiace.
|
|
Re: Nope$
Od: zizi kedlubno
|
Pridané:
22.9.2020 10:26
to je pravda. aj dlhsie baterka hori ako drevo
|
|
Re: Nope$
Od reg.: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
22.9.2020 13:05
A keby sme tam dali také napájanie ako mali Voyageri, to by ešte len bolo.
|
|
Re: Nope$
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 13:30
majú... ak dokážeš bezpečne uložiť tuším plutóniový reaktor do kufra auta, prečo nie...
|
|
tesla stropkov
Od: zizi kedlubno
|
Pridané:
22.9.2020 10:14
ides Stropkov!! drzime palce, nech aj slovensko nieco dokaze!!
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
22.9.2020 10:36
Že prídu až v 2022 ale nemusí znamenať, že idú priekazne práve od Stropkova.
|
|
Re: tesla stropkov
Od reg.: bt4w_
|
Pridané:
22.9.2020 12:20
počkaj, to nie je z tesly orava?
|
|
podrobnejšie
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 10:17
zázračný nový akumulátor - 200 Wh/kg
benzín - 12900 Wh/kg
áno ekoteroristi, v elektrike je budúcnosť!
|
|
Re: podrobnejšie
Od: MaN144
|
Pridané:
22.9.2020 10:25
A aj si týmito nič nevypovedajúcimi číslami chcel niečo povedať, či si prišiel len tak trolovať?
|
|
Re: podrobnejšie
Od: zizi kedlubno
|
Pridané:
22.9.2020 10:26
nechapes, nevadi.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: MaN144
|
Pridané:
22.9.2020 10:31
Nechápem, ak chápeš ty, tak skús vysvetliť.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 13:07
čo nechápeš??? nevidíš, že energetická hustota akumulátora je NEPOROVNATEĽNE nižšia ako u benzínu a tým pádom je benzín ďaleko kvalitnejší zdroj energie ako elektrický článok... na uskladnenie rovnakého množstva energie aj s ohľadom na účinnosť stroja stačí ďaleko menšia váha paliva oproti stoviek kilogramov akumulátorov, ktoré sú už teraz na samotnej hrane účinnosti a čo je horšie bezpečnosti, alebo si počul o samovznietení benzínovej nádrže len tak samej od seba, kdežto vysokokapacitné akumulátory je nutné udržiavať ako v bavlnke a chrániť proti prehriatiu, nárazom a bohvie čomu ešte... celý humbug okolo autíčok na baterky skončí, akonáhle bude nutné pre všetky z nich niekde vyrobiť elektricú energiu a ekoteroristi budú trvať na solári a vrtuliach, che-che...
|
|
Re: podrobnejšie
Od: MaN144
|
Pridané:
22.9.2020 13:24
Takže ako som predpokladal. Z teoretickej hustoty energie si prišiel k výsledku, že "benzín je ďaleko kvalitnejší zdroj energie". Samozrejme si úplne odignoroval napr. účinnosť motora a ak sa chceme baviť o váhe, tak porovnávaj váhu celej batérie + motora ICE vs. elektro a mnoho iných vecí. Najľahšie je vytiahnúť jeden údaj, na ktorý som narážal, že je len malou časťou veľkého celku.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 13:32
hlupák, opakovane nevieš čítať? účinnosť som spomínal!
|
|
Re: podrobnejšie
Od: 5efsfs
|
Pridané:
23.9.2020 14:17
To tvoje porovnanie funguje, ak by sa pouzili tuskove baterky, ktore vybijes, zahodis do kosa.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: fdjfsif
|
Pridané:
23.9.2020 14:16
S nim je zbytocne sa hadat, tomu nevysvetlis, ma svoj svet.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: MaN144
|
Pridané:
22.9.2020 13:34
A takisto "zbožňujem" ľudí ako ty, ktorí si myslia, že ak je teraz technológia elektromobilov v niečom horšia, tak to musí byť tak navždy. Vývoj tu je, aj keď nie všetko sa dá vyriešiť za pár rokov. Pozri si dokument o Rudolfovi Dieslovi a všetkých problémoch, ktoré musel s dieslovým motorom vyriešiť a pochopíš, že aj tvojmu ospevovanému motoru na začiatku takmer nikto neveril.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: marekzt
|
Pridané:
22.9.2020 10:35
Ja som pochopil, že tam je chyba:
Ten výkon batérie treba rátať tak, že to vynásobíš životnosťou a až potom to porovnáš - takže je otázne kto je ekoterorista.
Viete liter benzínu spálite rýchlo, batériu však nabijete mnohonásobne a až potom sa stane nepoužiteľná.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
22.9.2020 10:55
Len do mobilu tým pádam namiesto batérie vojde v pohode spaľovací motorček aj s benzínom na celú záručnú dobu a ešte ostane i miesto na nádobku pre spaliny, ktorú stačí namiesto denného dobíjania priekazne len vypúšťať.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: dvdfbfgb
|
Pridané:
22.9.2020 11:30
ano .. asi takto :) https://dopice.sk/oRb
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 12:47
zvyčajne sa nádrž napĺňa OPAKOVANE a aj mnohonásobne rýchlejšie, ako sa nabije akumulátor, takže?
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Tommy Kokotson
|
Pridané:
22.9.2020 15:55
Miešaš hrušky s jablkamy a ešte aj si na toľko sprostý že nie si ani schopný si to uvedomiť. Ale nevadí nie každý na to má. Nezúfaj.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 12:49
nič nevypovedajúce sú leda tak pre hlupákov nečítajúcich článok...
|
|
Re: podrobnejšie
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
22.9.2020 10:36
...krát účinnosť okolo 0.35 pre benzín a 0.95 pre elektromotor. A je to síce podstatný, ale zďaleka nie jediný parameter. A keď už, tak snáď MJ/kg.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Robo10111
|
Pridané:
22.9.2020 10:56
Som za elektrinu ale minimalne u tvojho prikladu cely elektromobil nema ucinnost 0.95 a ani nabijanie nieje uplne bezstratove, kedze ta elektrina sa musi konvertovat z VN na NN a potom na DC v nabijacej stanici. Cize uplne az tak ucinnostou by som sa neohanal, skor mi pride obrovska vyhoda ze sa elektrika pouziva vzdy vtedy ked ma(krizovatky atd), pripadne sa znova do systemu vklada a to rekuperaciou.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: jozkoooooo
|
Pridané:
22.9.2020 11:08
Toto riesi aj system START/STOP u vecsiny novych aut, popripade hybrid, ktory stratenu energiu vyuzije na dobitie a po meste pouziva na par desiatok km elektrinu.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Robo10111
|
Pridané:
22.9.2020 11:56
riesi to iba zdanlivo, pretoze to co sa usetri na palive, clovek minie v ramci vymeny AGM baterie, navyse to vacsina uzivatelov vypina. Mam pocit ze mazda to ma vyriesenie inteligentnejsie, motor sa vypne iba pri silnom slacenim pedalu, cize vypne motor brzdou uzivatel napr. ked vie ze bude veeelmi dlho stat na krizovatke, ked to ma zmysel, taky VW nema probem vypinat aj kazdych 10sekund dizlovy motor.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: MaN144
|
Pridané:
22.9.2020 13:30
Štart/Stop je hlúposť, to je jasné, ale musím sa zastať VW. Motor nevypne napr. ak je studený, ak potrebuje klímovať a ak viackrát za sebou už bol vypnútý a zapnutý, takže nejaka snaha tam je, aj keď podľa mňa márna. :-)
|
|
Re: podrobnejšie
Od: ggjgj
|
Pridané:
22.9.2020 23:53
Takto to maju (asi) vsetci vyrobcovia, nielen VW.
Suhlasim, ze je to hlupost a je to v autach len preto aby sa vlk nazral a koza ostala cela. Najhorsie na tom sme my vodici, co to musime po nastartovani vypinat.
|
|
Re: podrobnejšie
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
22.9.2020 16:58
Ja to mám ešte inteligentnejšie, keď vidím, že budem dlho stáť na križovatke alebo na priecestí, jednoducho motor vypnem sám. A ešte je to aj lacné.
|
|
Re: podrobnejšie
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
22.9.2020 22:22
Ak nemas system start stop tak to nerob inak starter klasickeho auta ide do prec.
|
|
Re: podrobnejšie
Od: _xxx
|
Pridané:
22.9.2020 11:29
https://i.imgur.com/uqmZ4Wy.jpg
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 13:14
vlhké sny ekoteroristov
|
|
Re: podrobnejšie
Od: gertrudo
|
Pridané:
22.9.2020 17:01
Liquid je akoze synteticky benzin?
|
|
Re: podrobnejšie
Od: 4569Maniak
|
Pridané:
22.9.2020 12:47
Odborník z vysokej školy života sa ozval
|
|
Re: podrobnejšie
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 13:15
maniak, to hovorí hodne
|
|
Re: podrobnejšie
Od: 484848
|
Pridané:
22.9.2020 17:54
Tak sa na to pozrime blizsie. Zhruba 50 litrova nadrz Ti zaruci rovnaky dojazd, ako 1000kg bateria. Podla toho hore, teda na rovnaku vzdialenost minies 200kWh elektriny, alebo 645kWh energie z benzinu. Z toho teda vyplyva, ze sice benzin je skvely zdroj energie, ale zaroven ICE automobil je brutalne neefektivny.
|
|
horemir
Od: rolh
|
Pridané:
22.9.2020 11:11
Povedat sa hocico len ci to nebude ako s tym terminom cesty na Mars. Ujo Musk moze kludne povedat, ze nove baterky budu mat dojazd dvojnasobny, nabijat sa budu 10 minut a vazit 3x menej ... ale ze az koncom 2022. No a ked prejde cas tak povie ze uuups nepodarilo sa nam ojebat fyziku. Teraz je to hlavne o tom aby akcie Tesly isli hore.
|
|
Re: horemir
Od: _xxx
|
Pridané:
22.9.2020 11:31
to je velmi informovany komentar, len co je pravda. este ani neuvolnili data o novych clankoch a ty uz konspirujes ze to je picovina.
|
|
Re: horemir
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 13:18
konšpirácia, to je tá nová modla libtardov?
|
|
Re: horemir
Od: Tommy Kokotson
|
Pridané:
22.9.2020 15:25
Aha absolvent vysokej školy života a mentálny atlét sa tu rozdrapuje a nadáva ľuďom do libtardov. To dnes vážne pustia k internetu každého aj takéto individuum...
|
|
Re: horemir
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 13:19
konšpirácia, to je tá nová modla libtardov?
|
|
Re: horemir
Od: peterse
|
Pridané:
23.9.2020 11:02
Nie, ide o dennú stravu konšpirátorov.
|
|
Tesla
Od: Elektrokar
|
Pridané:
22.9.2020 11:17
Vždy ked vidím Teslu na dialnici ako ide pomaly je mi jasné prečo. Nechce predsa cestovat 500km 10 hodin kebyže ho čaká dlhé nabíjanie a čo ak nabíjačka nebude volná?
|
|
baterie
Od: sdvdfbfb
|
Pridané:
22.9.2020 11:34
na to, aby sucasne auta pri zachovani pneumatik (ziadne bicklove pneumatiky), aby sa na tom dalo aj zaujimavo jazdit (4x4 elektromotor), aby sa s tym dalo prejst aj normalna vzdialenost na cestovanie a nie len do prace z domu, aby to poskytovalo komfort v zime (kurenie), pricom sa pocita so znizenou kapacitou, aby to vedelo obcas aj nieco odtiahnut a cele mat rezervu (https://dopice.sk/oRb) .. aby to nemuselo ist po dialnici 90tkou .. tak tie baterie by museli mat tak 3x vacsiu kapacitu .. elektromotor je super, ale baterky je slepa cesta .. taazba a spracovanie surovin je toxicka, recyklacia neexistuje (max. sa odvezie do ciny a zakope), ak to zacne horiet, neuhasi to nikto a tak ci onak, vyfuk to ma v uholnej elektrarni
|
|
Re: baterie
Od: cinges
|
Pridané:
22.9.2020 12:28
uz vidim, ako ty hasis svoje benzinove auto fukanim nan, alebo tym pidi hasicakom, ktory mas v kufri, ktory ti prave hori.. :D
Taktiez si nemyslim, ze by elektro auta potrebovali 4x4, aby nieco uniesli.
ale hej, 3x vacsia kapacita by bola fajn..snad niekedy..
Pamatas si na tie stare dobre casy, ked mali prve auta 5 koni a zozrali 10 litrov benzinu/nafty na 1km? :D
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
22.9.2020 12:52
Čisto štatisticky... vyprázdnením nádrže ide riziko úplne eliminovať, čo batérie vybitím priekazne zdokumentovane nepodporujú.
|
|
Re: to sú samé novinky, nezmysli, samé nezmyselné vynálezy, jako tá elektrika, ted aj ten automobil - a kone nebudou mít co žrát! !!
Od: Etela vbyte - Acháb!
|
Pridané:
24.9.2020 17:14
píše sa rok 1888, (alebo 1903) :
to sú samé novinky, nezmysli, samé nezmyselné vynálezy, jako tá elektrika, ted aj ten automobil - a kone nebudou mít co žrát! !!
aj tie vozomobily, - však to je absurdné, aby voz mohol íst sám, - a bez koní! !!
to je rúhanie, a nezmysel! !!!
jako aj tá čudná vec - vraj elektrický prúd! !
to sú všetko mámenia satanské! !!
|
|
Re: to sú samé novinky, nezmysli, samé nezmyselné vynálezy, jako tá elektrika, ted aj ten automobil - a kone nebudou mít co žrát! !!
Od: Etela vbyte - Acháb!
|
Pridané:
24.9.2020 17:26
píše sa rok 1888, (alebo 1903) :
to sú samé novinky, nezmysli, samé nezmyselné vynálezy, jako tá elektrika, ted aj ten automobil - a kone nebudou mít co žrát! !!
aj tie vozomobily, - však to je absurdné, aby voz mohol íst sám, - a bez koní! !!
to je rúhanie, a nezmysel! !!!
jako aj tá čudná vec - vraj elektrický prúd! !
to sú všetko mámenia satanské! !!
a to už ani nevravím o tých bláznivých letcoch, čo vraj chcú lietat vo vzduchu, a naučit človeka lietat v povetrí, ktoré je od veky-veků vyhradené samotným Bohom určené len -a -jedine pre ptactvo nebeské! !!
|
|
Dobré
Od reg.: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
22.9.2020 13:04
Páči sa mi, že odborný výraz nové a lepšie sa už udomácnilo aj v redakcii.
|
|
Re: Dobré
Od: Wernher
|
Pridané:
22.9.2020 13:10
Aj odporník O. Macko Uško
|
|
Re: Dobré
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
22.9.2020 13:24
až sa udomácni "detegovať" budeme vedieť, že stará garda odišla a zaniká jeden výborný web...
|
|
Takto sa to predsa nepíše
Od: nadpisár čo len z teba bude
|
Pridané:
22.9.2020 15:03
Pán nadpisár chýba vám tam písmeno A. Nové a lepšie alebo ak ste z východu tak nové i lepšie.
|
|
Re: Takto sa to predsa nepíše
Od: Volta
|
Pridané:
22.9.2020 18:35
Z tých klasických bateriek čo my používame doteraz vyšli najlepšie Energizer. To je úplný level batérií, zvlášť Energizer Ultimate Lithium. Možno do obyčajných nejakých budíkov sú dobré aj iné. Ale do foťaku som stále menil batérie, aj každé tri dni, myslel som, že je to normálne, že ten foťák proste tak žere. Skúšal som Duracell, Varta aj veľa ďalších lítiových, všetko o ničom, trochu lepšie boli Panasonic, aj tie sa vybili dosť rýchlo. Ale Energizer Ultimate Lithium vydržali v pohode tri týždne! Pre mňa sú to v porovnaní s ostanými najlacnejšie baterky. Ešte aj obyčajné baterky Energizer vydržali v porovnaní s ostatnými dlhšie.
|
|
Re: Takto sa to predsa nepíše
Od: Julo.
|
Pridané:
22.9.2020 21:53
Mal si niekedy SANYO?
|
|
Re: Takto sa to predsa nepíše
Od: Volta
|
Pridané:
23.9.2020 0:03
Nie, Sanyo som nemal. Tie sú dostupné aj 2700mAh tužkové batérie, čo bežne nikde nevidím. Doteraz som používal jednorazové batérie, ale štve ma ten odpad. Uvažujem nad dobíjacími, na heureka.sk majú od Sanyo baérie aj nabíjačky, Sanyo teda vyzerá veľmi zaujímavo, ďakujem! Sanyo sa zdá byť asi jediná konkurencia pre Energizer, alebo sem ostatní posielajú samý odpad. Ani Panasonic Alkaline Power teda nebol nič moc, Energizer Ultimate Lithium ich dali dole na celej čiare. Od Energizer čo sa týka nabíjacích batérií za dobrú cenu som našiel toto za 22,90:
https://dopice.sk/oRl
Ale pri nabíjacích to bude o tom, koľko to vydrží, či to nebude strácať kapacitu, s tým nemám skúsenosti. Skúšal rôzne bežne dostupné jednorazové alkalické batérie. Väčšina z toho čo sa predáva je vhodná tak do digitálneho budíka alebo na LEDdky s nízkym odberom. Keď máš niečo výkonnejšie, niektoré to vôbec neutiahnu, alebo to skapína. Za cca 2 €/kus neviem či kúpiš lepšie jednorazové batérie ako ten Energizer Ultimate Lithium.
|
|
Re: Takto sa to predsa nepíše
Od: Volta
|
Pridané:
23.9.2020 0:12
Ak by niekto chcel niečo univerzálnejšie, tak toto:
https://dopice.sk/oRm
|
|
Re: Takto sa to predsa nepíše
Od: Volta
|
Pridané:
23.9.2020 0:24
Pre tých, čo si potrpia na design univerzálna za dobrú cenu:
https://dopice.sk/oRn
Ale čo som počul, že aj nenabíjacie batérie keď dáš na nabíjačku, tak ešte voľačo vydržia (ak to zrovna nie je smart nabíjačka, ktorá ich odmietne nabíjať:-)
|
|
Re: Takto sa to predsa nepíše
Od: Julo.
|
Pridané:
23.9.2020 1:58
Ešte sa dali batérie RAYOVAC.
To SANYO neviem či neprebral PANASONIC. SANYO napr. NiCd používali najmä modelári. A dobré boli aj VARTA Japan.
|
|
Bohové!
Od: Etela vbyte - Acháb!
|
Pridané:
24.9.2020 17:07
nové a lepšie! !!
|