|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zo,ôýýzvz
Od: ,lfluu,uil
|
Pridané:
23.8.2020 18:19
Pri ich cenách im stačí predať desatinu počtu iných výrobcov. Snobi si ich kúpia, lebo predsa Apple je najlepší.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
23.8.2020 18:39
A naviac, i kto pozná bremä za bytie najlepší, vie, že je to i tak priekazne stále málo.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: Ctibor
|
Pridané:
23.8.2020 19:32
Preto majú ľudia dve plecia, aby si mohli bremeno prehodiť z pleca na pleco. Zase je v správach o bzdochách.
|
|
Re: zo,ôýýzvz
Od: adkoo
|
Pridané:
24.8.2020 7:25
zavidis ze na to nemas. Uz 5 rokov mam iba apple hodinky. otestoval som aj ine, ale neda sa to porovnavat. apple skratka funguje v kazdej situacii. rozne fitbity, samsungy su iba problemove. este ten Garmin je super, ale tiez drahy a zbytocne vela typov.
|
|
Re: zo,ôýýzvz
Od: ujo tomas
|
Pridané:
24.8.2020 13:17
Clovece, neviem, co si ty skusal, ale Samsungy vobec nie su problemove. A to pritom Samsung ako taky nemam rad a nic ine od nemho nemam a ani nechcem. Ale hodinky idu naozaj bez problemov. Mam Frontier S3.
|
|
Re: zo,ôýýzvz
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
24.8.2020 17:04
Pán ráči byť psychoanalytik, alebo len obyčajný anonymný trtko?
|
|
Re: zo,ôýýzvz
Od reg.: raketa
|
Pridané:
25.8.2020 11:30
raci byt oboje, ale sudene mu je byt len kktom
|
|
Re: zo,ôýýzvz
Od: Asdf3
|
Pridané:
24.8.2020 9:15
Ked si hodinky do 1000eur kupuju snobi tak kto si kupuje Rolex a spol?
|
|
Re: zo,ôýýzvz
Od reg.: raketa
|
Pridané:
25.8.2020 11:31
bohaci.
|
|
Re: zo,ôýýzvz
Od: Fhchhdhd
|
Pridané:
24.8.2020 9:48
Garmin je najlepsi. Dva tyzdne vypadok, top spolocnost a hodinky maju hadam drahsie jak apple
|
|
Re: zo,ôýýzvz
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.8.2020 11:14
Garmin je najlepsi iba co sa tyka sportovych funkcii a asi aj vydrze. A je drahsi nez Apple.
|
|
keľo?
Od: Kempes
|
Pridané:
23.8.2020 18:28
Ako môže niekto nazvať nejaký elektročrep hodinkami? Keby to vydržalo 5 rokov na tú batériu čo to v sebe má, nepoviem ani slovo.
|
|
Re: keľo?
Od: nigga-man
|
Pridané:
23.8.2020 18:38
negre, dokiaľ nemáš na mechanické hodinky, tak nosíš len ten "elektročrep". len s tým rozdielom, že niektorý črep dokáže viac, ako iný.
|
|
Re: keľo?
Od: Kempes
|
Pridané:
23.8.2020 18:52
Za deň sa vybiť? Páni! To je ale výkon. Chcel by som mať také hodinky.
Pako plesnivý.
|
|
Re: keľo?
Od: siirii
|
Pridané:
23.8.2020 20:45
Predstav si, že niektorí ľudia majú aj iné požiadavky, než 5 ročnú výdrž. Skús to nejako predýchať.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
23.8.2020 21:06
Možno nejde ani tak o výdrž, ale napríklad auto sa označuje smart kufor priekazne pomerne zriedkavo.
|
|
Re: keľo?
Od: Kempes
|
Pridané:
24.8.2020 0:01
Hej, každý deň nabíjať 3x mobil, 2x notebôčik, 1x hodinky a o ďalších blbostiach radšej ani nepíšem.
|
|
Re: keľo?
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2020 7:55
Núti ťa niekto? Veď si kúp na ebayi Nokiu 3210, alebo buď bez mobilu úplne a neotravuj.
|
|
Re: keľo?
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
24.8.2020 10:12
On poukazuje na kokotizmus ludi a na to, ze kupia kazdu picovinu, ktoru im netreba.
Vsak tvoji vnuci zaziju peklo na Zemi lebo ich dedovia babky zajebali planetu kokotinami.
Cumiet na 500 obrazoviek a nerozvijat seba a svoje okolie to je dnesna doba. Drviva vacsina ludi tie hodinky pouziva ako hodinky. Nijak Vas neposuvaju, neulahcuju pracu. Na keru picu ti je vediet kolko si spalil kalorii ked sa prezieras ako prasa.
Aj teraz. Nahubky poletuju v prirode a nikoho to nesere. Ovcania beee bee beee. Pride doba, ked sa budete mazat vykalmi.
|
|
Re: keľo?
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2020 12:49
A ty si kto, že vieš, čo konkrétnemu človeku treba a čo nie?
|
|
Re: keľo?
Od: Wernher
|
Pridané:
24.8.2020 12:53
Asi niekto komu ešte zostal zdravý rozum.
|
|
Re: keľo?
Od: traktoristaXXX
|
Pridané:
27.8.2020 15:31
Tak krasne napisane, az mi srdce zaplesalo :D
|
|
pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: rolh
|
Pridané:
23.8.2020 18:43
Berte to ako chcete ale pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch? Tie samsungy, xiaomi a podobne crepy sa ani nedaju nazvat hodinkami. Len jedna vec je zla ze to nevydrzi ani 2 dni bez nabitia
|
|
Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: Kempes
|
Pridané:
23.8.2020 18:54
Tým pádom to úplne všetko degraduje. Hodinky sa povie zariadeniu na ktoré je spoľahnutie niekoľko rokov.
Len naozaj čistý neandertálec si kúpi "hodinky" ktoré musí prakticky denne nabíjať!
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: Gertrudo
|
Pridané:
23.8.2020 20:36
Tema je smart hodinky.
To ze ty nieco nechapes je logicke. Si nikym nepochopeny genius.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: siirii
|
Pridané:
23.8.2020 20:41
Zase raz trtko, ktorý si myslí, že zjedol všetku múdrosť sveta a len jeho názor je ten jediný správny. Núti ťa niekto kupovať si smart watche? Veď si pokojne nos čo chceš a nechaj si svoje obmedzené názory pre seba a už vôbec podľa nich nenazývaj niekoho neandrtálcom.
Mimochodom neandrtálec je podľa mňa niekto, komu očividne robí neprekonateľný problém dať každú noc hodinky na nabíjačku. Inak si neviem vysvetliť toto vyplakávanie po celej diskusii.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: jetamtoho
|
Pridané:
23.8.2020 21:36
Ty si iny kookot
dokažu bežné hodinky ptaliť?
majú GPS, majú navigáciu?
merajú ekg ?
merajú tep ?
monitorujú spánok ?
majú v sebe kalkulačku ?
majú POznámlkový blok ?
majúv sebae appku na zakaznicke a vernostné karty,
vedia čítať a posielať emaily?
atd...
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
23.8.2020 21:58
Ide o to, či sú to funkcie, ktoré je zo strategického hľadiska priekazne lepšie mať alebo nepotrebovať.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: Kokrapaniel
|
Pridané:
23.8.2020 23:17
Moje hodinky dokazu merat tep.
Chytim si krk a pockam minutu a mam tep.
Navigaciu maju tiez, hodinovi rucicku nasmerujem na slnko a uhol co zviera s 12 rozdelim na polovicu a tam je sever.
Dokonca monitoruju spanok, viem presne kedy idem spat a kedy vstavam
A to mi vydrzia aj 3 roky.
A este viem presne kolko je hodin aj napr 40metrov pod hladinou a aj pri minus 23 stupnov.
Ostatne priznavam nemaju, ale nepotrebujem. Aj tak stale pri sebe nosim mobil.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: no jasne
|
Pridané:
23.8.2020 23:43
Ber to tak že smart-dement-hodinky sú pre blbcov čo si musia monitorovať tep, spánok, kroky asi aj kadenie. Lebo bez toho by to nevedeli
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: Irony Man
|
Pridané:
24.8.2020 15:09
Mozno su pre aktivnych ludi, alebo sportovcov. Pri turistike napr viem svoju nadmorsku vysku a mozem sa lepsie orientovat ako daleko je moj vyskovy ciel. Pocas behu alebo cyklistiky viem svoju rychlost a pulz, mozem tak kontrolovat svoj vykon aby som nesiel prilis pomaly alebo rychlo. Mozem zdielat nove trasy ktore objavim, alebo absolvujem s priatelmi. Mozem sledovat ako stupa, alebo klesa moja vykonnost, regeneracia, pretrenovanie. Zaplatim aj ked si zabudnem penazenku. Precitam si sms, email rychlo aj na porade bez toho aby som saskoval s telefonom, mam vsetky notifikacie hned poruke... mozem takto menovat dalej a dalej. Kto si vzivote nekupil cyklocomputer, mp3 prehravac, alebo normalne hodinky, nech prvy hodi kamenom, ze bude zem znecistena od blbosti.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od reg.: raketa
|
Pridané:
25.8.2020 11:43
Na keru pcu si niekto potrebuje monitorovat tep, spanok a kroky. Tvoji predkovia mali vyssi vykon, kvalitnejsi spanok a nachodili sa viac ako ty a to aj bez blbych hodiniek, lebo sa hybali a pocuvali svoje telo. Fakt ludia su sprosti.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: 452rter
|
Pridané:
25.8.2020 17:52
Nasi predkovia zili v troska inej dobe s inymi narokami. A tiez umierali skoro a na choroby ktore sme vtedy ani nevedeli pomenovat, nie to liecit.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od reg.: raketa
|
Pridané:
26.8.2020 11:02
2-3 generacie dozadu nie tisicky rokov...
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: irony man
|
Pridané:
26.8.2020 14:38
Mozem ti napisat na co je to dobre, ale pocitam ze argumenty tvoju vieru nezlomia. Nasi predkovia mali uplne iny zivotny styl, iny vzduch, vodu a potraviny, iny stres atd. Mozno nepotrebovali zabehnut maraton pod 2h 30min ale su ludia ktory maju taketo mety a smart hodinky a sporttestery im v tom vedia pomoct.
Na co je dobre merat pulz ? Zmena kludovej srdcovej frekvencie moze indikovat pretrenvanie, unavu, chorobu. Ak by si sportoval vrcholovo, je to dolezity parameter pre nastavenie tréningu. Na co sledovat spanok ? Ak niekedy nemas cas spat 8h, ale mas na spanok 5-6h, moze rozhodovat 15minut aby ta budik zobudil v zlej faze spanku a nemal si pokazeny cely den. Obezny ludia maju problem spravit stvoky krokov denne, pocitanie krokov moze byt sposob ako denne prekonavat svoje zabehnute stereotypy v nedostatocnej aktivite.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: no jasne
|
Pridané:
27.8.2020 9:49
Ak niekto sa musí ešte aj zobudiť v správnej fáze spánku, tak to je už na doktora. Bez smart blbostí sa nevieš ani vyspať
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: sdaddsadsn
|
Pridané:
27.8.2020 10:39
Ty si kokot ? Alebo nevies citat s porozumenim ?
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od reg.: raketa
|
Pridané:
27.8.2020 12:24
Ja myslim ze ludia v minulosti boli prave na tom fyzicky ovela lepsie. Preto ani nebola obezita taka rozsirena ako dnes. Aj bez smarthodiniek.
"Zmena kludovej srdcovej frekvencie moze indikovat pretrenvanie, unavu, chorobu." WTF? Kamo srdcova frekvencia sa neustale meni, preto jej sledovanie je uplne odveci. Ovela dolezitejsie je meranie tlaku, ale to zial ziadne funky hodinky nedokazu, resp. tie co hej tak urcite nie tak presne ako lekarske pristroje.
Na sledovanie poruch spanku sa mozes objednat do nemocnice do spankoveho laboratoria, kde dostanes certifikovane pristroje na zmeranie poruch spanku. SRY ale akoze hodinky ti naozaj NEPOVEDIA nic o tvojej kvalite spanku a fazovanie spanku je bullshit.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: sdfsdfasfff
|
Pridané:
27.8.2020 16:29
Mohli byt na tom fyzicky lepsie a aj nemuseli, zalezi ake socialne vrstvy a ako davno v minulosti...
Citaj s porozumenim, pisem o kludovej srdcovej frekvencii. Jasne ze sa srdcova frekvencia meni pocas dna podla zatazenia, teploty atd... Ale ked si v klude a mas o 5 - 10 pulzov viac ako inokedy, tak sa nieco deje.
Dnesne sportestery ti vedia vyhodnotit prah laktatu... pri akom tempe a akej srdcovej frekvencii mas bezat aby si dobehol co najrychlejsie a najdalej. Ale ano volakedy stary ludia take veci nerobili, ako napríklad stary vojak Fejlipides.
Fazy spanku su charakteristicke urcitymi prejavmi, moze to byt pulz, pohyb a podobne ktore sa daju vyhodnocovat.
Tu nado mnou ktosi hejtoval funkciu krokomer. Ja si pametam ked sa krokomer predval ako samostatne zariadenie, alebo kompas, hodinky, samostatny budik a samostatnych 20 veci ktore obsahuju smart hodinky.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: Kempes
|
Pridané:
24.8.2020 0:05
A ako si im zmeral tú vodotesnosť v do hĺbky 40m? Aký tlak vo fľaši s hodinkami si použil?
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
24.8.2020 3:25
Bez základných znalostí univerzálnosti mokrého špagátu je s ohľadom na vlastný imidž v tunajšej diskusii priekazne vhodnejšie voliť nekonfrontačnejší tón.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: Wernher
|
Pridané:
24.8.2020 7:53
Ty si chuj. A to by akože načo mali robiť hodinky?
Čo ste robot alebo človek?
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: Ripley
|
Pridané:
24.8.2020 8:29
Bezne hodinky ptaliť rozhodne nedokazu.
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od: koskar
|
Pridané:
24.8.2020 15:39
KeD na ne zospodu nalepíš NFC či RFID či aký čip (ten na Visa karte), tak áno.
Môžeš si ho nalepiť inak aj na čelo ;-).
BTW: 100 tabletov týždenne! :-p
|
|
Re: Čo ste sa s koňom zrazili?!
Od reg.: raketa
|
Pridané:
25.8.2020 11:44
a to je nejaky problem? mobilom sa neda? na co ti je duplicitne zariadenie?
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
23.8.2020 20:18
"Smart hodinky" su hovadina ako voda v kosi. Zda sa, ze prevazne iOvce si dokazu kupit taku blbost.
V podstate je to len elektrostrot. Radsej si kup normalne hodinky, tie vydrzia este aj tvojim vnukom. A bez denneho nabijania.
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: siirii
|
Pridané:
23.8.2020 20:42
Mám niekoľko normálnych hodiniek, na baterku, aj s mechanickým strojom. A predstav si, 3 roky nosím Apple Watch a na normálne hodinky padá prach.
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: iginko1
|
Pridané:
23.8.2020 21:40
Ja som vďaka Apple watch rapidne schudol, ked som zistil ako malo sa hybem a ako veľa jem :)
platba apple pay je silne navykova, v kombinacii s airpods nenahraditeľné na počúvanie hudby počas behu atd ...
bez telefonu v pohode ale bez hodinielk ani na krok :)
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
24.8.2020 10:17
Ak si to myslel ironicky tak fajn.
Inak si ukazka Bezmozgovca obycajneho.
Nevediet bez hodiniek ze si tucny je silna kava v kombinacii s tym, ze si bez nich nevedel ze sa nehybes.
Boze, zosli katastrofu na tuto planetu.
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od reg.: andin
|
Pridané:
25.8.2020 12:41
Kvalitne sportove hodinky (neviem ci sa to tyka aj Apple Watch, tie som nemal moznost vyskusat) ciastocne funguju ako osobny trener - na zaklade vsetkych tych (orientacne) meranych parametrov a ich historie napovedia kedy na treningu pridat, kedy si naopak ubrat aby si clovek neposkodil zdravie, nakolko su treningy efektivne a podobne. Nejde pri tom iba o tep, niektore hodinky dokazu merat (no skor odhadovat) VO2Max, FTP, lactate treshold, uroven stresu a pod.
Tym chcem povedat ze je to super pomocka pokial to chces a hlavne vies vyuzit. To ze to dnes mnohi ludia nosia ako imageovku je druha vec.
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.8.2020 11:16
Schudol si vdaka tomu, ze si sa zacal hybat a pocitat zjedene kalorie. Hodinky ta mozno k tomu motivovali, ale to mohli rovnako hodinky Fitbit alebo Xiaomi.
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.8.2020 11:42
Niekomu na to staci zdravy rozum, niekto na to potrebuje hodinky.
Ale ako povedal uz Voltaire, "common sense is not so common".
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: 67y56thgf
|
Pridané:
24.8.2020 13:22
Ak dnes niekomu odovzdat data cez hodinky tak radsej applu.
Podla ich podmienok "sluzby" mam aspon aku taku nadej na privacy.
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: peterse
|
Pridané:
23.8.2020 20:44
Garmin Fenix 6 (výdrž batérie):
Režim šetrenia batérie hodiniek: Až 48 dní/80 dní s funkciou solárneho nabíjania.
Režim GPS s max. úsporou batérie: Až 72 hod./93 hod. s funkciou solárneho nabíjania.
Režim Smartwatch so sledovaním aktivity a 24-hodinovým monitorom srdcového tepu na zápästí: Až 14 dní/16 dní s funkciou solárneho nabíjania.
A nie je črep náhodou niečo iné?
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: Kokrapaniel
|
Pridané:
23.8.2020 23:20
To su hodnoty ako, ze moje auto ma spotrebu 5litrov
Mam jedny garminy vivoactive 3 deklarovana vydrz az do 7 dni. Ano to su aj 3 dni.
Gps do 13 hodin ano to je aj 8 hodin
Crep.
|
|
Re: pozna niekto lepsie smart hodinky ko Apple Watch?
Od: x3m
|
Pridané:
23.8.2020 21:16
Prave tie samsung vidim ako najlepsie smart hodinky. Tie aspon narozdiel od apple watch funguju ako na ios, tak aj na androide.
|
|
Ide o prirodzeny vyber.
Od: Ctibor
|
Pridané:
23.8.2020 18:43
Ludia vedia kedy siahnut po kvalite a osvedcenej znacke, potom sa to prejavi v percentach.
|
|
Re: Ide o prirodzeny vyber.
Od: dando111
|
Pridané:
23.8.2020 19:48
kvalita od applu? take tu nebolo vyse 5rokov
|
|
Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: Hodinky jablcko
|
Pridané:
23.8.2020 20:32
Keď majú zaznamenávať v noci kvalitu spánku tak sú na nabíjačke super nápad jabĺčko
|
|
Re: Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: siirii
|
Pridané:
23.8.2020 20:44
Ja nabíjam ráno, keď idem do sprchy. Polhodinka bohate stačí.
Sa mi páči, ako Apple Watch najviac komentujú ľudia, ktorí ich nevideli ani z rýchlika.
|
|
Re: Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: Ghvc
|
Pridané:
24.8.2020 3:46
Co ak prave vtedy dostanes arytmiu alebo ta vyjebe v sprche, kde sa stáva najviac urazov? Si myslis, ze Cook si ich pocas homo orgii dava dole? NOPE.
|
|
Re: Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: Wernher
|
Pridané:
24.8.2020 7:54
Áno, síce videli a to viac odporu k takýmto črepom majú!
|
|
Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: Hodinky jablcko
|
Pridané:
23.8.2020 20:55
A keď sa ráno nesprchujem tak kedy ich mám nabiť? Som rád že si doma ráno nezabudnem telefón nie myslieť ešte na to že si mám nabiť hodinky.
|
|
Re: Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2020 7:58
Že by si ich nabil napr. večer keď sa sprchuješ? Alebo sa nesprchuješ vôbec? Potom máš väčšie problémy, ako kedy nabiť Apple Watch.
|
|
Re: Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: asdfa
|
Pridané:
24.8.2020 13:23
kazdu sobotu vecer, vystaci mi to do dalsej soboty?
|
|
Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: Hodinky jablcko
|
Pridané:
23.8.2020 21:00
Inak vyššie radis užívateľom jablkovych hodiniek aby ich nabijali v noci. Tak ako je to?
|
|
Re: Keď majú zaznamenávať spánok tak sa nabíjajú
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2020 8:00
V noci nabíjať je klasika, vtedy väčšina ľudí nabíja aj mobil. Ja som si ale vytvoril návyk, že ich dávam nabíjať hneď po zobudení, nakoľko im stačí polhodinka, nechcem, aby boli na nabíjačke zbytočne celú noc.
|
|
ajIdiot
Od: bludič
|
Pridané:
23.8.2020 21:27
vtipní sú ľudkovia s ajfónmi a ajwočmi, čo sa denne presúvajú na šichtu v autobusoch. Ale sú IN!!!
|
|
Re: ajIdiot
Od: apple-man
|
Pridané:
23.8.2020 21:46
aspoň Ti neblokujú miesto v kaviarni a neslopú sójové latéčko.
|
|
Re: ajIdiot
Od: 4534rfa
|
Pridané:
23.8.2020 22:18
uz o par mesiacov bude ludi b busoch este ovela viac. Zvykaj si.
|
|
Re: ajIdiot
Od: slecna.l
|
Pridané:
24.8.2020 12:35
Akoze ludia, ktori maju (na) auto, nemozu pouzivat MHD, aby si nezhodili spolocensky status? Daj si facku, prosim.
|
|
Re: ajIdiot
Od: Wenh
|
Pridané:
24.8.2020 12:40
Ak v tom vtipe o Arabskom študentovi, syna šejka...
"Poslali sme Ti peniaze na účet. Kúp si aj Ty električku a nerob nám hanbu..."
|
|
Pokrok nezastavis
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
23.8.2020 22:13
Nestacil by mobil s mensou uhloprieckou, co realne pokryva 80 pct vlastnosti hodiniek? Mozno by aj dlhsie vydrzal bez nabijania, aj lahsi by mozno bol.
|
|
Apple Watch črep?
Od: Lukáš Majer iRaynor
|
Pridané:
24.8.2020 1:59
Ak sa strepem a zostanem imobilný, hodinky cez iPhone zavolajú záchranku. Ak sa mi prudko zvýši tep počas nič nerobenia alebo dostanem srdcovú arytmiu, hodinky ma upozornia. Ak dlho sedím, hodinky ma zbuzerujú že sa mám na pár minút prejsť. Hodinky mi pomohli oveľa viac sa hýbať a cvičiť, schudol som cez 20 kg. Používam ich cez deň aj na monitoring spánku, nabíjam cez sprchu/kúpeľ a to bohato stačí. Dokážu toto tie vaše mechanické za 2000 euro?
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: Jb n
|
Pridané:
24.8.2020 3:40
To iste dokazu aj one hung low za 30e a navyse vydrzia aspon tyzden. Krmit Apple rozhodne nebudem.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2020 8:01
Určite, aj s vodotrykom.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: Wernher
|
Pridané:
24.8.2020 7:56
Hodinky majú ukazovať čas. To stačí. Spoľahlivo a celé roky. Tie somariny nerobia ani roboti.
Si človek, tak sa podľa toho aj správaj a ži ako človek, nie ako elektronická poloopica!
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2020 12:53
Kde je napísané, čo majú a nemajú robiť hodinky? Či to si sa ty tak rozhodol a všetci sa tým musia riadiť?
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
24.8.2020 20:05
A telefon ma iba telefonovat !!
Dufam, ze si nezhresil a nepouzil si fotoaparat v telefone?
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
25.8.2020 18:58
Ak by ti vdaka fotaku klesla vydrz co i len 50x, by si si popremyslal ci ho potrebujes.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
24.8.2020 10:23
Kurva. Necitit arytmiu? Tvoj mozog je cisty offline tym padom.
Nevediet, ze dlho sedis. Ti jebe?
Ani sa necudujem. Pekne sa ukazujete. Cudujete sa, ze Vam nadavame do oviec. Sa zamyslite preco.
Monitor spanku :D to nevies ci spis suvisle?
Monitor poctu vysrati by si nechcel? Alebo kedy sa mas najest ppd. Daj si vyoperovat mozog a daj si tam apple warch.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: 4655gdf
|
Pridané:
24.8.2020 10:52
Nanestastie, s urcitymi zdravotnymi problemami tieto veci naozaj len tak neodhalis. Lebo mozog, ta da, nie je na to nastaveny a jednuducho to nevie. Napr tu kvalitu spanku.
Ako to viem? Trocha som sa dovzdelal kedze odhalit moju chorobu trvalo roky.
Okrem toho, data za den/noc su zaujimave. Este zaujimavejsie su trendy.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2020 12:57
Ja nechápem trtkov, ktorí majú nejaký problém s určitým produktom, tak si to kompenzujú tak, že chodia zasierať diskusie svojimi obmedzenými názormi.
"Necitit arytmiu" - Áno predstav si. Srdcovú arytmiu je úplne bežné necítiť.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
24.8.2020 13:13
Pre mna za mna si kup aj smart zeleznu gulu ja ti v tom nebranim a ani nemam ako len poukazujem na fakt, ze ste coraz hlupejsie stado ludi a bez pridavnych senzorov za par desiatok eur neviete kedy mate cvicit ako dlho, kedy mat pit a ako mate spat... necitite si vlastne srdce- druhy najdolezitejsi organ...
Ked nicitis arytmiu tak potom ignorujes svoje telo ale to je pre vas typicke.
Obrazovka je to co vas zaujima a blbosti v nej a co vam nepovedia tak na to nepridete.
Cest vijnimkam.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: siirii
|
Pridané:
25.8.2020 10:35
Tak si svoje poukazovanie strč do riti, lebo to nikoho nezaujíma.
A hlavne nikomu neraď, čo sa týka srdca, lebo také bludy môžu byť nebezpečné.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
25.8.2020 11:12
Na sledovanie problemov zo srdcom sa pouziva nieco ako holter, a nie nejake fiktivne lekarske pomocky. To uz rovno mozme tvrdit za rakovinu po jej vypuknuti budeme liecit homeopatiou.
|
|
Re: Apple Watch črep?
Od: Lukáš Majer iRaynor
|
Pridané:
24.8.2020 15:16
Počuj iOfcaaa, moja starká tiež necítila arytmiu a je v DSS-ke s polkou mozgu mrtvou.... takže tak. Niektorí ludia maju zdravotne problémy ako ja, pre nich sú Apple Watch skvelá pomôcka. Let's google kolkým ludom smart hodinky (nie nutne Apple Watch) zachranili život. Asi tak.
|
|
Sumracna
Od: ttl
|
Pridané:
24.8.2020 6:55
Sumracnici majú na dnes v úlohe spomínať slová elektrosrot a iovce. Prosím nerobte si z brigádnikov srandu. Nevedia si ináč zarobiť tak išli na brigádu na sumracnu, pravdepodobne sú to ľudia ktorí sa nevedia ináč zamestnať a ani štát im nevie zabezpečiť liečenie.
|
|
Re: Sumracna
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
24.8.2020 7:18
Boh zehnaj tomu komunistovi. Zamestnava ludi v tychto tazkych casoch. Robko mal vzdy socialne citenie.
|
|
Re: Sumracna
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.8.2020 11:44
Pozor, neotvaraj chladnicku, nahodou tam uvidis Fica a co potom?
|
|
Re: Sumracna
Od: slecna.l
|
Pridané:
24.8.2020 12:43
Takze vedenie zo Sumracnej uz odhalilo, ze experti z DSL nielen poskytuju konzultacie NASA a projektom inovacii po celom svete, ale tiez definuju politicke smerovanie a spotrebitelske trendy pre Slovensko, EU, zemegulu a galaxiu.
Akurat su priekazne nepodplatitelni!
|
|
Len sa hádajte ovce.
Od: fanatixx
|
Pridané:
24.8.2020 7:27
Je zábavné čítať ako sa tu iOvce naťahujú so Samsung ovcami, ktoré hodinky sú lepšie. Najviac je tu ale téma o chabej výdrži a ako iČrep, tak Samsung črep vydržia len jeden deň na jedno nabitie. Pritom tu nikto nespomenul Huawei Watch GT, ktoré vydržia takmer 2 týždne na jedno nabitie.
|
|
sportovec
Od: adkoo
|
Pridané:
24.8.2020 7:38
Ako som uz vyssie pisal, 5 rokov denne pouziva spple watch. mal som prve, teraz mam 5ku. Sportujem cely zivot, ale za 5 rokov aj vdaka hodinkam omnoho castejsie a aktivnejsie. Zmizli mi zdravotne problemy s chrbticou a bolestami hlavy, kedze mam ako programator sedave zamestnanie. Apple Watch ma motivuju viac ako cokolvek ine. A lepsie sa citim. Tuku mam menej, svalov viac. Behavam 15 km, MTB bikom bezne 40km s prevysenim 1500m. To som bolakedy nedal. Teraz som v stadiu ze vykony nezvysujem iba udrziavam. Vek - 50rokov. A teraz piste. Okolo mna chodia sami rozkysnuti chlapi. Aj mladi su jak sudy piva.
|
|
Re: sportovec
Od: Wernher
|
Pridané:
24.8.2020 7:58
Ty budeš nejaký invalidný dôchodca. A ozaj tipoval som tú 50-ku a ty si ju aj napísal. A celodenný invalidný lístok na lanovku, že?
|
|
Re: sportovec
Od: tvoja manka
|
Pridané:
24.8.2020 8:00
Ty budeš nejaký retardovaný 4Maniak, že?
|
|
Re: sportovec
Od: Wernher
|
Pridané:
24.8.2020 8:02
Ty nesiahaš Maniakovi ani na špinu na podošve topánok.
|
|
Re: sportovec
Od: tvoja manka
|
Pridané:
24.8.2020 8:05
Jasné maniak jasné. Zasrať celé vlákno tvojimi výplodmi chorej mysle napísať čo najviac kokotín a odísť ako vždy. To ti ide úplne najlepšie.
|
|
Re: sportovec
Od: real name
|
Pridané:
24.8.2020 9:11
15 km beh im nestaci na nabitie?
|
|
Kalkulácia
Od reg.: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
24.8.2020 7:56
Ak som to dobre spočítal, tak 3,948 miliónov hodiniek pred nejakou dobou nefungovalo. Gratulujem a posielam bludištákov.
|
|
Re: Kalkulácia
Od reg.: raketa
|
Pridané:
25.8.2020 11:57
na chvilu si ma zmiatol ako sulik ked miesto miliard spomina tisicky milionov ako keby mu chybala matematika zo zakladky
|
|
Re: Kalkulácia
Od reg.: andin
|
Pridané:
25.8.2020 12:58
Spocital si to zle. Bezne hodinky fungovali, nesla synchronizacia s cloudom. Ja osobne som to zaregistroval asi po 5 dnoch. Ale aj tak je to hanba ze to Garmin latal dva tyzdne.
|
|
Re: Kalkulácia
Od: 5432tre
|
Pridané:
25.8.2020 20:48
Popravde nesli ani tie hodinky :D. Akurat nam vtedy dorazili nove, bez uctu si ani neprdnes. Je to tazitko na papier.
|
|
smarwatch
Od: Sneh
|
Pridané:
24.8.2020 10:49
bezny user ma mobil c1, mobil c2 , notebook , tablet a este aj hodinky , vsetko to nabijat to je to prave peklo :D ... myslel som ze smartwatch vyhynu ;)
|
|
hodiny
Od: huhux
|
Pridané:
24.8.2020 20:31
pani taka dlha diskusia to bolo citania :-) kazdemu co vyhovuje, ja pouzivam Huawei Watch GT2 Brown, vyzeraju dobre, pouzivam z nich akurat zdvihnutie hovoru pri soferovani, notifikacie a stale zapnuty displej, vydrz 15-17 dni co je celkom fajn. Pri vypnutom displeji ze sa prebudia po tuknuti alebo na zdvihnutie ruky sa vydrz predlzila na 23 dni. par krat som pouzil kompas a spust fotaku na mobile. Uzavrety system mi vyhovuje, nemam potrebu instalovat dalsie apky do nich. jablckove hodinky som nechcel kvoli vydrzi baterie, by ma kleplo nabijat kazde 1-2 dni. Tvrdit ze samsungy su zle je blbost, v pohode sa jablckam vyrovnaju. Odpisovat z hodiniek je pikacovina ako voda v kosi, v praxi skoro nepouzitelne. Platit hodinkami mi nechyba, tolko uz vytiahnem penazenku alebo telefon.
|
|
Prima
Od: Bystrica
|
Pridané:
24.8.2020 20:50
Ja pouzivam adi 40rocne natahovacie primky
|