neprihlásený Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília
V Nemecku bude povinne na každej benzínke nabíjačka na elektromobily

Značky: elektromobily

DSL.sk, 8.6.2020


Nemecko bude vyžadovať, aby sa na každej benzínovej pumpe nachádzala aj nabíjačka na elektromobily.

Takéto opatrenie na podporu elektromobility sa nachádza v pláne na obnovu ekonomiky, informuje agentúra Reuters.

Detaily opatrenia a odkedy budú nabíjačky povinné pre aké pumpy zatiaľ nie sú k dispozícii.

V súčasnosti je podľa informácií ADAC v Nemecku 14.1 tisíc púmp a v marci tu bolo podľa informácií BDEW 27.7 tisíc nabíjacích staníc na elektromobily, údaj potenciálne ale predstavuje počet jednotlivých nabíjačiek. Podľa informácií BDEW bude pre masové presadenie elektromobilov potrebných 70 tisíc nabíjacích staníc a 7 tisíc rýchlonabíjacích staníc.

V celom minulom roku tvorili podľa údajov KBA elektromobily v Nemecku 1.8% z nových registrácií osobných vozidiel. V máji tohto roka podiel dosahoval 3.3%.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet


inzercia



Diskusia:
                               
 

Len aby tam neboli fronty, čo si tam ľudia budú chcieť nabiť telefóny.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

ani keby kazda benzinka v Nemecku mala rovnaky pocet rychlonabijaciek ako ma pocet stojanov na palivo tak to stacit priekazne nebude lebo rychlonabijacka z 10 percent na 80 percent nabija 30+ minut...
Odpovedať Známka: 1.6 Hodnotiť:
 

bude, zabudas totiz na to ze elektro aut je stale podstatne menej ako so spalovacim motorom :)
Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

Elektro mobil sa nabija doma a v práci.
Na dlhých cestách ho nebudem nabíjať na benzínke je tam TOXICKYsmrad, jesť a nabíjať budem v reštaurácii 30minut.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Výpary z benzínu odmasťujú.
Odmastený plech rýchlejšie koroduje.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Budu musiet este kable prekopavat vsade, rychlonabijacku len tak hocikde nezapoja.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

asi tak, predpokladam ze na 90% benziniek by bez zmeny elektrickeho vedenia mohla byt leda tak zastrckova nabijacka s 220V/16A
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

A naviac chcem vidieť, ako to chcú všetko utiahnuť solárnymi a veternými elektrárňami (lebo jadro je fuj-fuj-zlé). Už teraz ich špičky musia vykrývať Česi.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Jadro je hlavne nenormálne drahé.
Odpovedať Známka: -6.5 Hodnotiť:
 

no dlhodobo rozhodne lacnejšie ako vrtuľe alebo soláre plné ťažkých kovov hádaj odkiaľ...
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Nie je lacnejšia elektrina ako z fúzneho reaktora.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Jeden funguje už roky ani káble netreba ťahať, lebo je bezdrôtovy.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Len si treba poriadne napchať vačky, aby bolo do zásoby, keď sú mraky, alebo noc.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A započítal si aj likvidáciu rádioaktívneho odpadu, čo doteraz nikto urobiť nevie inak, len to niekam zakopať. Alebo to radšej necháme pre ďalšie generácie o 100000 rokov?
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

cize ze to bolo doteraz v zemi problem nebol. Eko terroristom vadi az to niekto vykope a zase zakope? Co vam konkretne vadi ? Ta koncetracia? Tak to mozeme rozomliet a rovnomernou vrstvou posypovat z lietadiel...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Toho by som sa neobaval. Pri rastucom tempe demencie ludstva tu uz o 300 rokov ludia nebudu, nie to este o 100000....
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Počuj, a čo keby sme ho vrátili tam, odkiaľ sme ho zobrali? Áno, zakopali hlboko v baniach, odkiaľ sme ho vyťažili.

Podľa mňa je rozhodne lepšie nechať budúcim pokoleniam zamorené bane, kam beztak nikto nikdy už ani len nepáchne, než páchnuce ovzdušie, ktorého dýchaniu sa nebudú môcť vyhnúť.

Odpovedať Hodnotiť:
 

no o tom jadre by vedel velmi dlho rozpravat nas pan hranol..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hlavne sa uran prepalil na plutonium a to uz az tak do elektrarni nejde. A to plutonium dame teraz kde ? Esi kazdemu ekoaktivistovi do pivnice . Alebo potichu niekde za humna ci do bane. To vadit nebude. Je to jedovatejsie, vacsia radioaktivita. Daj riesenie ...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ze "Daj riesenie" - dost silny Dunning Kruger. O produktoch stiepenia zjavne vies iba to, ze vo velmi specifickych palivovych cykloch sa da z toho spravit bomba, ked ta trapi prave plutonium...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Presne kruger, preto riesenie nechavam na eko aktivistov. Chcem vediet co s plutoniom ktoreho su tony ci desiatky ton v nespolahlivych starych jadrovych hlaviciach rozozratych radioaktivnou koroziou. Preco toto nikto neriesi ?
Preco sa riesia elektrarne ktore su menej nebezpecne...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Asi si o tom este nikdy nepocul...
https://en.wikipedia.org/wiki/MOX_fuel
Prave dochadzaju zasoby plutonia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takze nakoniec podporujeme tie jadrove reaktory ? Ako nevyhnutne spalovne studenej vojny. Kto povedal ze dochadzaju zasoby plutonia ktore sa horuckovito hromadilo desiatky rokov ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Napríklad ujo Google...

Na jadrovu bombu staci 10-15kg plutonia, reaktor ma hmotnost paliva v tonach. Samozrejme obohatenie je nizke, ale ked sa nevyraba nove, tak zasoby klesaju.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja nemam ziadneho takeho uja. Kolko je k dnesnemu dnu plutonia ? Tony ? Desiatky ton ?
Alebo nebodaj par poslednych kil ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podla toho, ktoreho izotopu a na co.
https://www.kosmonautix.cz/2016/01/ nove-plutonium-po-triceti-letech/
https://atominfo.cz/2014/03/ americke-snahy-o-premenu-zbranoveho- plutonia-zaznamenaly- velkou-ztratu-byla-pozastavena- stavba-zavodu-mfff/
atd...
medzery vymazat...

Odpovedať Hodnotiť:
 

Kua pisem o tonach z jadrovych zbrani a nie o gramoch z nejakych pristrojov. To sa riesi tak ze v kosicoch zamknem do trezora a necham tam alebo zabalim do igelitky a vyveziem na skladku ktoru pravidelne necha niekto podpalit. Pripadne v brazilii dam ako vychytavku ku karnevalu.
Takze zopakujem este raz: ako chceme riesit likvidaciu ton plutonia?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Asi si o tom este nikdy nepocul...
https://en.wikipedia.org/wiki/MOX_fuel
Prave dochadzaju zasoby plutonia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jadro nie je fuj zlé, ale neskutočne dlho trvá takú elektráreň aj dokončiť. A furt sa nájde niekto, kto bude bušiť do vlád a neviem koho, že akú je to škodlivé...
pozrite si ako dopadli na Bohunice, či ako dlho a ako draho sa dostavujú Mochovce
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ale to je tiez tym, ze kontroly, ktore na to maju dozerat su zrejme orientovane tym spravnym sm€rom, pripadne dosadeni ludia nie su odbornici v danej oblasti. Navyse mochovce su cista rozkradacka na kazdu stranu a skor sa cudujem, ze to prechadza auditmi. A nemyslim tym len peniaze, ale hlavne bezpecnost.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Alebo vykopat jednu staru hrdzavu nadrz a dat tam reservoar superkondikov.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Odstrániť nádrž po benzínke stojí 400000EUR ak netečie. Inak dekontaminácia pôdy môže stať milióny.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vedenie to popri všetkých tých čerpadlách a odvetrávaniach utiahne v pohode, ale vtedy zas za kompenzáciu delty účiníka nayebú rozvodniari také taxy, že na každej benzínke sa priekazne zázračne zjaví naftový generátor.
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

a aj bezna 220V/16A moze byt problem ... ide od toho kolko ich tam bude ... a kolko z nich bude paralelne nabijat
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Ako to môže byť na benzínke problém? Veď tam diesel-agregátu nikdy nedôjde šťava
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Však prekopú, to nie je problém.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Taketo:
https://www.youtube.com/watch?v=a1uFudf37JU
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

som čítal: "V Nemecku bude povinne na každej benzínke zabíjačka".
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Dúfam, že sa tu nevyroja komanči ako na Pravde, kde každý ekologický krok komentujú ako samovraždu EU a najradšej by ľudí nahnali zas do baní.
Odpovedať Známka: -1.8 Hodnotiť:
 

ale nie, len sa čudujem, že neprikázali aj stojan na LPG a CNG...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

tak na pravde je extrem :D najviac ma bavia keď píšu aký je 2. pilier zlý
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

To je zlozite... pokial tomu ludia nerozumeju a maju peniaze v "garantovanych" fondoch, tak to priekazna nie je ziadna slava.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

každý ekoTERORISTICKÝ KROK si zaslúži opľuť, najmä ak nemá s ekológiou nič spoločné a slúži len na vyťahovanie peňazí z vrecák hlúpych buržujov, v tvojom prípade sa jedná o cca 130 000 000 000 ojro!!!
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Komanci? To je take trhove, ze stat prikaze robit nieco povinne.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

V Bruseli sa dočista zbláznili, sú úplne mimo.
https://dopice.sk/otQ

PS: Aj toto svedčí, že v Bruseli nie sú všetci O.K.:
https://dopice.sk/otR
Posledný nech zhasne.
Odpovedať Známka: -2.4 Hodnotiť:
 

Na druhú stranu radšej v EÚ ako v totálnej chudobe mimo EÚ: s dôchodkami 100 - 150 E alebo žiadnymi, korona pomocou vo výške 100 E, bežnými platmi 250 E, rodičovskou do veku 12 mesiacov, ako je to v balkánskych štátoch mimo EÚ.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Si za ten rozdiel vybav povolenie poslať hockoho do piče bez ohľadu na farbu a gender a povolenie si v závodnej jedálni po obede zapáliť a potom si za zvyšok tú druhú stranu priekazne radšej niekam strč.
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

o totálnu chudobu a rozloženie EÚ sa postarajú drahí privandrovalci a tebe sa budú tí "chudobní" balkánci ešte smiať do ksichtu...
Odpovedať Známka: -0.7 Hodnotiť:
 

Ibaze 40% tych chudobnych balkancov sa radsej premigrovalo do EU.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

V EU s az tak nezblaznili.

Kometnar k prvemu odkazu. Odhliadnuc od prehnaneno tlaku na znizovanie emisii u aut. Automobilky maju moznost ako s tym nieco robit. Tie SUV a podobne auta nevyrabat a hned im emsie klesnu. Ak ich ale vyrabaju a ludia ich chcu, tak nech si platia tu pokutu.
SUV su modna vlna a stvorili ju automobilky. Tak tu modnu vlnu mozu kludne zmenit za nieco ine.

Ludia s blci a bohuzial je potrebne ich regulovat. Najhorsie je ale ak blbca reguluje blbec.
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

Tvrdim stale, ze pokial niekomu vadia len SUV a nevadia mu osobne dodavky a MPV, tak je obycajny pokrytec. Lebo vsetko to, co sa vycita SUV, sa da vycitat aj inym typom aut. Rovnako ako sa to da vycitat autam, ktorych motory su vykonejsie ako mainstream. Naviac ani so spotrebou to dnes nie je uplne jednoznacne. Moje aktualne SUV zerie o menej ako 0,5l viac nez predosly kombik. Pricom je o 40% vykonejsie. Rozdiel vo veku vozidiel 2 roky, cize ani argument o novej technike neobstoji. Rozdiel je, ze kombik daval EURO 6b, SUV 6d-temp. A hovorime v oboch pripadoch o benzine.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Panko asi narazal na auta typu Cayenne ktore beru 20l/100km pri lahkej nohe. Na druhej strane su auta ako Rav4 hybrid s 220k a kombinovanou spotrebou pod 5l/100km.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Mozno ano, ale je to znacne prehnane. Jednak s Ravkou sa pod 5 kombinovanych dostanes akurat tak, ze polovicu tej okresky cesty pojde na odtahovke. Realne je to niekde okolo 6,5-7 podla povahy tras. A cayene bude zrat 20 tak akurat v mestskej premavke stylom brzda plyn. Jeden nerealny extrem s druhym extremom. Treba sa zobudit trochu do reality a neprifarbovat si jednu aj druhu stranu.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Mam doma japonca. Spotrebu co napisal tak taka aj je. A dokonca o desatinku lepsia. A europe sa miesto seriozneho vyvoja firmy snazia len odrbavat. S hybridom nikto z eu nema sancu. Lebo rozumna firma dostane pokutu a lobisti uz peniazky vykuzlia ako kralika z klobuka
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

V rodine mam japonca tiez, konkretne Outlander PHEV. Do 80km/h je to usporne - cca tych 5-6. Ak to vylezie na dialnicu, tak to pri konstantnych 130 zerie konstantnych 13. Moj velkostne porovnatelne europske SUV vykonovo cca rovnake pri 130 si taha 7,5, ale ano v meste si to potiahne tak 10-12. Mimo mesta s tym dokazem jazdit tiez za 5,5. Takze vela zavisi od toho kde a ako clovek jazdi. S 5.0 V8 325kW Mustangom budes v BA zapche mat spotrebu 40, ale vylez s tym mimo mesta, chod sa niekde vyblbnut a mas tam 11-12. Realne sa s tym da jazdit v pohode jazdit za 7-8 mimo mesta. Naviac pokuty za nadlimitny gram CO2 je len prachsproste vypalne a je to v konecnom dosledku len emisny odpostuok, nic viac nic menej.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Vidim, ze niektori odmietaju prijat informacie, tak este to podporme takto:
RAV hybrid: https://dopice.sk/ou7
Cayene benzin: https://dopice.sk/ou8
Outlander PHEV: https://dopice.sk/ou9
Mustang 5.0: https://dopice.sk/oua


Odpovedať Hodnotiť:
 

este ani nie je jasne, ktora technologia je udrzatelna a uz sa tu preferuju baterie, ktore v konecnom dosledku su na tom rovnako, ako uhlikove palivo.

A co tak vodik, ktory sa tiez pouziva v azii, alebo este lepsie, stlaceny vzduch, na ktorom dokonca pracuju tu, na SK.

Taktiez sa pred nedavnom pisalo aj o zmene zapalovania uhlikovej zmesy na mikrovlnne.

Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Vodík je slepá vetva automobilovej osobnej dopravy.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

As of January 2020, there were about 8,000 hydrogen fuel cell cars in the U.S., or rather that's the number sold since 2012.

https://youtu.be/f7MzFfuNOtY?t=215
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nemyslím si. Uvidíme čo prinesie budúcnosť.
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

No pokial sa nezmenia zakony fyziky, tak buducnost neprinesie nic. Vodik ma obrovsky problem so skladovanim a to znemoznuje jeho hromadne pouzitie.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Ale konkrétne zakony akého modelu? Lebo tie z konsenzom demokratickej väčšiny odhlasovaného štandardného modelu fyziky častíc podľa vlastnej teórie kvantovej pravdepodobnosti zatiaľ priekazne nemajú väčšiu váhu než bežné voodoo.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Tie zakony, ze ked vodik neskladujes na 100% spravne, tak to spravi taku jebu, ze pol stvrte na to nikdy nezabudne.

A teraz si predstav, ako su schopni toto dodrziavat tvoji susedia na ulici.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Síce možno klesnem pod 200, ale kľudne dám každému 2 body z IQ, aby sa zvládol zamyslieť nad zmyslom skladovania priekazne najrozšírenejšieho prvku vo vesmíre.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Je to sice o chemii, ale pozri si co je vodikova korozia.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Urcite si s tym iq 200 zistil, ze napriek tomu ze vodik je najrozsirenejsi prvok vo vesmire, mat ho k dispozicii vo vozidle v dostatocnom mnozstve (a teda v nasom casopriestore aj v dostatocnej hustote) dostatocnom na pohananie daneho vozidla ma svoje uskalia.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Priekazne bude pre istotu treba radšej 3.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Samozrejme, ze ho netreba skladovat, natankujes vodu, auto si ju elektrolyzou rozlozi na vodik a kyslik a potom spalenim vodika z nich zase spravi vodu. Energeticka bilancia zaporna a pre vacsi komedialny efekt sa to cele bude napajat naftovym generatorom na privesnom voziku...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

No tak úplní kokoti budú chodiť aj s privesným vozikom, aby mohli pre generovanie energie využívať priekazne iba chemickú cestu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Hold pri vodikovych autach sa nebudu moct v takej miere pouzivat kazitka ci ako sa to vola. Ked sa minie posledna kvapka benzinu uz bude jasne ze baterie bola slepa vetva vyvoja lebo litia viac niet. Bude taky nedostatok zdrojov ze auto bude drahe bezbrehe plytvanie. To ale nebude az tak vadit pretoze koli globalnemu oteplovaniu budu obyvatelne severske staty. A tam bude vlakova doprava z elektrinou z troleji. Ak su este technicke otazky sem s nimi.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Na teba ziadne technicke otazky nemam, mas totizto velke medzery. O vodiku ako palive buducnosti sa rozprava uz dobrych 20 rokov a stale je to masovo nenasaditelne. A vzhladom k povahe samotneho vodika sa ziaden technicky zazrak konat nebude. Kym dojde benzin ci litium budeme tu skor jazdit na nejakych recyklovatelnych palivovych clankoch, alebo baterky budu z nejakeho dotovaneho pestovaneho biosajrajtu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Desiatky rokov sa pouziva v priemysle acetylen. Takze to je cesta. Prosta vymena flasi.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

No hej, ale aky typ nabijacky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

5V 2A
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Micro USB, pri autách po roku 2018 už USB C
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Staci ked bude vysiet na predlzovacke z hajzel okienka?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Najlepšie USB nabíjačka...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

mno, páni, dámy, nedámy a slečny - si

- tož, ted si vezmem kreslo, otočím si ho smerom na toten *Západ,

zoberem si aj misku nečeho do tlamy, neco chutné, a pitivo, Nesků a kofolů,

- a pojdem kukat tú (NEGRO)tragi-komédiu v USA a Záp.EUrope! :o :D ;D :D) :p

https://www.idnes.cz/zpravy/ zahranicni/ usa-minneapolis-floyd-policie-protesty. A200608_082321_ zahranicni_jhr/ diskuse

americká levice : kvůli větší bezpečnosti je potřeba lidem sebrat zbraně

negro-islamo-libtardi : kvůli větší bezpečnosti je potřeba zrušit policii

muslimo-negro-libtardi: v případě nebezpečí si na pomoc zavolejte sousedy
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

ekofasisti chcu zakazat benzinove a dieslove auta a nutia nam elektromobily ale slovaci si to nenechaju lubit.Moju feliciu by som nevymenil za nic na svete
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

A my tu chodíme s Liazmi a Aviou
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ved ked chce EU znizit emisie, nech uzakonia eleketronicke obmedzenie rychlosti podla geolokacie. Kazde nove auto ma GPS/E-Call. Na slovensku to neda viac ako 130km/h a v Nemecku na pustia na dialnici na max.. Ked mozu mat kamiony rychlost obmedzenu na 90, mozu ju mat aj osobne auta. Nevidim v tom problem.. Vlastne ho vidim, problem je ludske ego a povaha. Akoby sa "elita" porovnavala s "plebsom" na D1 ak nie rychlostou svojej Audiny?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:

Pridať komentár