|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netreba sa plašiť
Od: Buržuj.....-
|
Pridané:
25.5.2020 21:57
Zarapujeme si:
Statusy od MADoviča,
na Fejsbúku likuje každá p..a.
|
|
eba sa
Od: _kubo_
|
Pridané:
25.5.2020 22:09
Pozrimeže sa, zrazu aký udatný a odvážny raper...
Zaves odkazy, ako si bol udatný za FIKOviča!!!
|
|
Re: eba sa
Od: jahôdka
|
Pridané:
26.5.2020 7:48
nechapem tuto logiku, akoze ak niekto nie je spokojny s matovicom, tak automaticky lubi fica?
|
|
Re: eba sa
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
26.5.2020 8:27
kto nejde s nami, ide proti nám, súdruhovia!
|
|
Re: eba sa
Od: asdfghjk
|
Pridané:
26.5.2020 12:33
Kto necika s nami, cika proti nam!
|
|
Re: eba sa
Od: xyz.
|
Pridané:
26.5.2020 10:33
S Matovičom nejde byť nespokojný, to si potom automaticky hejter obhajujúci Fica.
|
|
Re: eba sa
Od reg.: andin
|
Pridané:
26.5.2020 11:59
Si snad na slovenskych diskusiach prvy den? :D To je jedno ci su tu, na sme alebo na hocijakej inej spravodajskej zumpe, vsade ta hned zaradia (casto kadzy den na inu stranu)
|
|
Re: eba sa
Od: beeebbb
|
Pridané:
26.5.2020 13:45
Jak len slovenskych, zajdi si na taky r ddit a uvidis co je to skatulkovanie
|
|
Re: eba sa
Od: sdfasd
|
Pridané:
26.5.2020 8:45
preco sa iOS neriesil cez enterprise certifikat? nemuseli na nic cakat. Instalacia nie je o nic zlozitejsia ako z appstoru
|
|
Re: eba sa
Od: mgr
|
Pridané:
26.5.2020 14:26
Riesenie cez Enterprise crtifikat je oficialne iba pre zamestnancov firiem, neviem ci obcania SR sa v toto zmysle daju povazovat za zamestnancov statu alebo NCZI.
https://developer.apple.com/programs/enterprise/
|
|
Re: eba sa
Od: dsfafs
|
Pridané:
26.5.2020 14:47
V podstate by sa mohli povazovat. Vsetci makame na stat
|
|
Re: eba sa
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
26.5.2020 16:14
No to určite.
|
|
Re: eba sa
Od: asdfghjk
|
Pridané:
26.5.2020 12:35
Ano, bolo treba ukrutnu odvahu za fica kritizovat fica, ze sa to nikto neodvazil, vsak?
/facepalm
|
|
Re: Netreba sa plašiť
Od: Najebany Hranol
|
Pridané:
25.5.2020 22:49
Dojebali to smejdi z NCZI ako v minulosti ojebali o desiatky milionov pri eHealte. Matovic urobil len tu chybu, ze to dal na starost neschopakom a slubil to co nemal.
|
|
Re: Netreba sa plašiť
Od: jhjjbjbjb
|
Pridané:
25.5.2020 23:55
To je ako zo zacarovanym kolesom, nechate ich urobit chybu aby ste ich mohli vyhodit a nahradit, no tupovolici vas budu obvinovat a druhe kolo zvolia druhu stranu , ktora ich tam nahadze naspat :)
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
26.5.2020 8:14
Holt, zmysel "Si vis pacem, para bellum." zrejme predkladanie programových vízií vo forme neľútostného zúčtovania s hriechmi predchodcov priekazne nenapĺňa.
|
|
Re: Netreba sa plašiť
Od: asdfghjk
|
Pridané:
26.5.2020 12:36
Matovic je za NCZI rovnako politicky zodpovedny, ako bol za hociktory preslap predoslej bandy zodpovedny Fico.
Nazyva sa to rovnaky meter.
|
|
Re: Netreba sa plašiť
Od: ghhjjf
|
Pridané:
27.5.2020 10:37
je tam nominant OL? Ak nie tak priamu zodpovednost ma strana ktora nominovala vedenie uradu, matovic moze ak tak teraz vyvodit dosledky
|
|
Re: Netreba sa plašiť
Od: asdfghjk
|
Pridané:
27.5.2020 14:01
Riesil si nominacie aj za Fica, alebo stacilo #lebofico?
Rovnaky meter.
|
|
slovickareneie
Od: aasami
|
Pridané:
25.5.2020 21:58
Nerobite z komara somara? Ake je to uz strasne zlyhanie, ked sa apka oneskori o den ci dva???
|
|
Re: slovickareneie
Od: Peterkoment
|
Pridané:
25.5.2020 22:16
No ked Štát vyhlasi, ze bude v piatok mozne namiesto statnej karanteny vyuzit tu vo forme ekaranteny a ty to beries ako doriesenu a vybavenu vec, trepes sa na hranicu a zistis, ze realita je ina..aj po niekolkych dnoch to nie je plne funkcne, tak to je OK? Vela veci sa tu nezvlada ☹️
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: Buržuj//..
|
Pridané:
25.5.2020 22:46
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... nebolo to tak. Zabudol si dodat, ze explicitne hovorili, ze sa caka este na Apple a Google a ze to neni v ich moci. Hlavne od ludi, co robia vonku to je neskutocna naivita. Sak museli mat zle skusenosti so SR a teraz cakali, ze vsetko pojde hladko a cakali len na to, ze dostanu cas, kedy sa bude dat ist a ostatne nepocuvali. Tak im treba.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
26.5.2020 1:20
Pokial clenovia vlady explicitne hovorili, ze sa caka este na Apple a Google a ze to neni v ich moci, je s ohladom na prisahu na explicitnu zmienku o zvrchovanosti deklarujucu ustavu povinnostou predsedu Národnej rady Slovenskej republiky vyhlasit nove volby priekazne este pred popravou.
|
|
Re: slovickareneie
Od: fanatixx
|
Pridané:
26.5.2020 6:55
A prečo robia chobotinu, ktorú im musí schvaľovať Google a Apple? Stačilo urobiť apku stiahnuteľnú zo stránky napríklad minv.sk a nemuselo sa nič schvaľovať. Takto to funguje pri každej apke tipovacích spoločností, ktoré samozrejme schválenie od Google alebo Apple nikdy nedostanú. Ale keď je na čele úradu pre informatizáciu bábkoherečka Veronika, tak takto to potom vyzerá.
|
|
Re: slovickareneie
Od: Akostiahnem
|
Pridané:
26.5.2020 7:13
Daj navod ako nainstalujem do iphonu apku mimo appstoru
|
|
Re: slovickareneie
Od: pjotr
|
Pridané:
26.5.2020 7:25
Nemas si kupovat pi*oviny.
|
|
Re: slovickareneie
Od: asdfghjk
|
Pridané:
26.5.2020 12:38
Vsak iOvecky vzdy tvrdili, ze nemaju ziadny problem s tym, ze Apple kontroluje aplikacie a ze im to trva.
Tak nech si pockaju na hranici, kym to indicki odbornici skontroluju.
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
26.5.2020 14:22
Takto
https://github.com/rileytestut/AltStore
(netvrdim, ze je to bezpecne)
|
|
Re: slovickareneie
Od: mgrmgr
|
Pridané:
26.5.2020 14:48
A je netvrdim ze je to zvladnutelne pre bezneho obcana. :-)
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
26.5.2020 15:16
A ja netvrdim, ze to tvrdim :)
|
|
Re: slovickareneie
Od: siirii
|
Pridané:
26.5.2020 9:43
Krista ty si debil. Ale hlavne sa nezabudni obuť do Remišovej, aj keď trepeš nezmysly.
|
|
Re: slovickareneie
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
26.5.2020 12:39
Tak zase na vysmech pani, ktora vie vsetko o vsetkom a ktorej kladie odpovede pan moderator, vela netreba.
|
|
Re: slovickareneie
Od: Palokoment
|
Pridané:
25.5.2020 22:53
No ked Stat vyhlasi, ze v piatok by to malo byt, ale nie je to uplne iste a treba to najprv skontrolovat na stranke a ty si to neskontrolujes, trepes sa na hranicu a zistis, ze si nevies priznat, ze si sprosty a nevies pochopit pisanemu textu a postupovat podla navodu... vela ludi to takto nezvlada...
|
|
Re: slovickareneie
Od: iihkjhjh
|
Pridané:
25.5.2020 23:49
A mozno je chyba na oboch stranach, neviem ako casto a ci dostatocne prizvukovali ze si to maju ludia skotrolovat a hlavne kde... To ze par dni maju problem nieje problem,
premier sa nema co starat o taketo banality, ten sa ma sustredit na dlhodobejsie ciele, prichadza ekonom. kriza treba riesit v prvom rade to. Ked nebudu mat ludia co zrat potom bude "problem"
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
26.5.2020 6:46
A toto je to co presne opozicia chce. Vyrobit 100 zastupnych problemov aby sa nazacalo riesit kde zmizli peniazteky.
Bud je niekto debil a bude verit statu, co predpokladam 95 percent nema take postihnutie, alebo velmi pekne sofistikovano necha par ludmi zmanipulovat ostatnych a stary komunista nas bude ucit demokracii a zakonnosti.
To uz Harabin by s Mamojkom mohli viest eticku komisiu.
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: andin
|
Pridané:
26.5.2020 12:07
Pokial viem tak Stat oznamil piatok 15:00 ako najskorsi mozny termin + pamatam si vyjadrenia stylu "asi", "mozno", "malo by to byt". Podobne to bolo na stranke. To ze to Stat udajne sluboval tvrdili len media.
Niektori pohraniciari sa priznali ze prisli s vedomim ze system nefunguje a ze to skratka risknu. Ti ostatni tam svojim rozdrapovanim robili zo seba hlupakov.
|
|
Re: slovickareneie
Od: slecna.l
|
Pridané:
26.5.2020 15:43
Akurat na tu aplikaciu cakali ludia prakticky od vyhlasenia povinnej statnej karanteny; 14.5. po rokovani vlady Matovic vyhlasil, ze zaciatkom (minuleho!) tyzdna spustia testovanie pre vybranych repatriantov a ak to pojde dobre, v strede (minuleho!) tyzdna pre vsetkych.
https://dopice.sk/oqW
Problem tejto vlady v boji s koronakrizou je, ze nic nejde dobre a nic nefunguje tak, ako prezentuju. A namiesto toho, aby raz dojebane veci riesili, nechaju ich vyhnivat.
|
|
Re: slovickareneie
Od: >.>
|
Pridané:
29.5.2020 17:39
ruku na srdce - cakala si nieco ineho od matrtovica?
|
|
Re: slovickareneie
Od: pozorovateľ
|
Pridané:
25.5.2020 22:18
Mal si zájsť na hraničné priechody a videl by si na vlastné oči, čo to meškanie spôsobilo. Slovenské strednoprúdové médiá o dianí na hraniciach poriadne neinformovali, českí a rakúski novinári informovali skôr a lepšie. Veľa informácií o dianí si SK občania šírili len cez ksichtoknihu.
|
|
Re: slovickareneie
Od: p12
|
Pridané:
25.5.2020 23:14
Presne tak a horsie je, ze media na Slovensku o tom neinformovali zamerne. Dostali prikaz zhora na to tak ostali pekne ticho a moc to nerozmazavali.
|
|
Re: slovickareneie
Od: gyughubb
|
Pridané:
25.5.2020 23:27
A CO MAJU CO DEBILI CHODIT PO ZAHRANICI, MAJU PRACOVAT DOMA A MAJU SI "VYTVORIT " PRACOVNE MIESTO V REPUBLIKE. NEMALI BY "PROBLEM"....
|
|
Re: slovickareneie
Od: pijng
|
Pridané:
25.5.2020 23:39
Keby sa ludia konecne po vyse 30tich rokoch zacali starat o vlasny stat tak nemusia utekat na zapad. Tu polovica ludi robi v montovniach poskokov zapadnym firmam, alebo robi absolutne neuzitocne (este aj statom dotovane) cinnosti. A napr urad prace nieze by bol uzitocny, ale tym chudakom , ktory skoncia na konci (socioekonomickeho rebrika) este skoci po krku...Prichadza kriza a bude krvava...
|
|
Re: slovickareneie
Od: Tup
|
Pridané:
26.5.2020 6:38
na druhej strane v zahraničí poväčšinou robia ešte podradnejších roboty, ako na Slovensku, česť výnimkám...
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: ginnes
|
Pridané:
26.5.2020 7:14
ano to su ti, co sa zbuduju bez hypoteky
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
26.5.2020 7:06
Stat doteraz na ludi sral, existuje novodoba kasta otrokov kde ludia robia cez agentury ale priamo ich nikto nezamestna. Agentura ma prachy za nic. Slusnejsi ludia z ciganskych osad to iste cez vajdomafiu.
Neexistuje tu menej kvalifikovana praca za plat aby si prezil ako clovek. 30 rokov sa ludia ubytovavali a zili v bytoch zo sociku. Stredoskolak nema sancu ziskat byt pokial brutal neodrbava na bocnych kseftikoch. A ak nezafunguje dobre stredna trieda tak je stat v P.
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
26.5.2020 7:28
Velke korporacie sa zdvihnu a odidu do prec ked nie su danove prazdniny, a nasi top podnikatelia vedia podnikat tak akurat zo statom. Kolko je firiem co sa vedia presadit vonku ? A nie ze vyrubu drevo a predaju do AT. Stat je v p koli tomu ze nevie ovce strihat ale ich holi a na zimu mu mrznu. Mrte teplych miest v statnej sprave je neudrzatelnych. A jedina sanca su sukromne firmy do 50 az 100 ľudí ktore dokazu fungovat. Bohuzial, ak ale nie su fer podmienky tak tu nebudu .
|
|
Re: slovickareneie
Od: Effe
|
Pridané:
26.5.2020 9:57
Bolo to takmer v každom médiu tak neklam. Rovnako ako včerajší protest fitnescentier organizovaný Kotlebami.
|
|
Re: slovickareneie
Od: nemo22
|
Pridané:
26.5.2020 0:40
Takto, sme ludia a veci, hlavne pod tlakom, nikdy nejdu tak ako by sme chceli. Ale, na Slovensku tak nejak ostalo zvykom, hlavne pri politikoch, mat velkohube vyhlasenia sak aj tak zodpovednost za to ziadna. Takze uz sme mali tu jazdit dialnicou az na vychod kde by potom mozno nieco bolo, mali sme tu mat tunel, Fico nemal byt v politike a kopec dalsich. Preco odomna ako obcana, stat vyzaduje v pripade zmeny zakona od nejakeho terminu, aby som tu zmenu dodrziaval a samotny stat na svoje terminy serie ? Preco ja musim dodrzat povinnu STK, platbu dani a odvodov a kopec dalsich zakonnych terminov a lehot ale stat na svoje serie ?
Tu ani tak nejde ako moc to bol velky pruser, a ze tiez ty ludia na hraniciach boli aj trochu naivny (ale mnohi su uz aj zufali) ale ze principialne je to totalny diletantizmus z ktoreho cisi totalna ignorancia nejakej zodpovednosti.
|
|
Re: slovickareneie
Od: fdsfs
|
Pridané:
26.5.2020 7:19
asi nechapes ze ´´ked sa appka oneskori o den ci dva´´ tak to znamenalo ze ludia ostali na hraniciach den ci dva naviac... keby tam boli ludia z tvojej rodiny asi by si nebol nadseny
|
|
Re: slovickareneie
Od: mgr
|
Pridané:
26.5.2020 14:36
Informaciu o tom ze na hranice ma clovek prichadzat s uz nainstalovanou aplikaciou som zachytil aj ja, a to som to nejako zvlast nesledoval.
Kazdy kto tam prisiel bez aplikaie tak robil vedome na vlastne riziko.
|
|
Re: slovickareneie
Od: 54wres
|
Pridané:
26.5.2020 15:02
Ostali tam dobrovolne. Jedny dovod na panliku bolo, ze by museli ist do statnej karanteny a nie domov. Ze nechcu ist do statnej je iba ich rozhodnutie.
Ano, tiez by ma to asi nastvalo, ale za blbost sa plati.
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.5.2020 8:44
presne ... treba na to upozornit, ale nie nadavat ze v akom pajzli to zijeme - uz som tu o tom pisal
za 2,5 mesiaca korony sa toto stalo a zomlelo tolko, ako by inak trvalo roky, je tam celkovo zainteresovanych ultra-mega-brutal-mrte-vela ludi v celom tom cirkuse okolo korony, takze v meskani appky 1 ci 2 dni (aj kvoli organizacnemu a dezinformacnemu hladisku) moze vidiet problem ozaj len chorobomyselny puntickar - bohuzial ludia na hraniciach sa spoliehali ze appka bude pristupna presne o 15:00:00,000 nasho casu a ani o tisiciu sekundy neskor a akosi ich nenapadlo, ze je nezanedbatelna sanca, ze to tak nebude
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.5.2020 8:45
to aj ked som objednany zubarovi na 8:15, tam mam ocakavat ze do ordinacie vleziem presne o 8:15:00,000? JASNE ZE NIE PREBOHA !!! 15-30 min hore/dole a to je JEDEN clovek a nie statna masineria stoviek/tisicov budi okolo korony s dezinformaciou vytocenou 4x okolo osi o 1440 stupnnov
viac na zamyslenie je technicka stranka veci: rozpozavane tvare a preco bud uz nevypli alebo neopravili tu staru appku
|
|
Re: slovickareneie
Od: Pedagog
|
Pridané:
26.5.2020 9:12
Cize ked ste posobili ako ucitel a zazvonilo na hodinu, tak ste neprisli do triedy a dostavili ste sa do triedy az na druhy den cez obed? Tak to je myslene ohladne dodrziavania terminov?
|
|
Re: slovickareneie
Od: dkfjdjsk
|
Pridané:
26.5.2020 10:40
pjetro je jeblington
|
|
Re: slovickareneie
Od: dsadassas
|
Pridané:
26.5.2020 17:58
Je, ale v tomto má pravdu.
|
|
Re: slovickareneie
Od: asdfghjk
|
Pridané:
26.5.2020 12:43
Tak si to vybav so svojim zubarom.
Ja ked som objednany na 8:15, tak 8:15 uz sedim v kresle a otvaram usta. No to je tak, ked je niekto schopny zorganizovat si svoju ambulanciu.
|
|
Re: slovickareneie
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
26.5.2020 13:03
Pripadne sedis v kresle v cakarni a otvaras tam. Nikdy sa mi nestalo aj ked som bol objednany aby to bolo na sec presne. Mozno prvy pacient dna.
|
|
.......kua.......
Od: _kubo_
|
Pridané:
25.5.2020 22:02
To sa tam za tých 12 rokov nazbieralo "odborníkov"...
Teraz len, ako ich odtiaľ dostať...
Okrem blbosti, demencie a debility, u štátnych "odborníkov"
ide aj o iný faktor...
Kontrolná otázka - koľko % z nich pracuje metódou
"čím horšie, tým lepšie"?
|
|
Re: .......kua.......
Od: kkhjkhjkh
|
Pridané:
25.5.2020 23:06
Ved to ze zhovna bic neuplaties, treba to tam vyhadzat . Akosi kazdemu unika ze dane applikacie musia bezat na vadnych operacnych systemoch ako su iOS a Android,Je naozaj zvlastne ak europske krajiny sa musia spoliehat na dobru volu americkych korporacii... Uz aby tu bol libre boot a mozno aj plnohodnotny linuxlike opensource OS na mobilnych zariadeniach. A hlavne povinne opensource applikacie (najlepsie cele repo v git aj scasovymi peciatkami..)pre statne zakazky, takto moze aspon IT komunita odkontrolovat kto je vskutocnosti na vine, a ci to bola len chyba, nedbalost alebo zamer...
|
|
Re: .......kua.......
Od: fanatixx
|
Pridané:
26.5.2020 7:01
Všetko je to o zákazníkoch! Bežný človek sa ti na tie tvoje linux open source OS z vysoka vy***. Sú zvyknutý na Google a Apple a sú ako ovce. Pozri na Huawei, chýbajú im služby GMS a už ľudia vyplakávajú, že nemajú svoj Google Play a Youtube a čo si bez toho počnú, lebo sú tupí prestali rozmýšľať a nevedia si nájsť alternatívu. Sme tesne pred dobou, keď si už ani "svalovec" nebude vedieť poradiť s defektom na osobnom aute.
|
|
Re: .......kua.......
Od: Tribald
|
Pridané:
26.5.2020 7:28
Výborne. Viac príležitostí pre nás ako na takých ľuďoch zarobiť.
|
|
Re: .......kua.......
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
26.5.2020 7:40
No neviem, ja osobne by som nechcel byt majster v strojarskej dielni s ucnami z pomocnej skoly.
Ludia okolo robia sluzby pre Teba.
Nova cesta, asfalt este teply a poklopy nesedia. Postavena za moje dane a vzdy ked po nej idem len sa naseriem. Radsej mohli niekomu, kto to vedel robit, dat o 100 viac k platu.
|
|
Re: .......kua.......
Od: Tribald
|
Pridané:
26.5.2020 7:48
Nepochopil si nevadí.
|
|
Re: .......kua.......
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
26.5.2020 12:50
Inak to som vzdy obdivoval, ze na Slovensku je to asi fyzikalny zakon, ze vycnievajuce kanale musia byt presne v drahe kolies aut, ktore po danej ceste idu.
Napr. ulica Maximiliana Hella v Ruzinove. Pred par rokmi rekonstruovana, ale tu cast ktora na nej bola najhorsia - trciaci rad kanalov - to este len zvyraznili.
|
|
a co tak im pomoct
Od: futsepko
|
Pridané:
25.5.2020 22:11
mozno ste im mohli ponuknut pomoc, myslim, ze by ju ocenili
|
|
Re: a co tak im pomoct
Od: Buržuj.....-
|
Pridané:
25.5.2020 22:54
Štát má od nás dostatok prostriedkov na to, aby si tú pomoc dokázal u profesionálov zabezpečiť. Ak nedokáže ani to, tak treba viac uvažovať pri najbližších voľbách.
|
|
Re: a co tak im pomoct
Od reg.: Buržuj/..
|
Pridané:
25.5.2020 23:02
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... je to tak, treba volit Smer a Kotlebu. Oni by to mali uz davno zmaknute. Kotleba este aj ako informatik by netrepal do vetra a mozno sam by to nakodil a ficalo by to jak lusk a vsetci by boli pekne sledovani a v karantene, dozivotnej.
|
|
Re: a co tak im pomoct
Od: xxjxxx
|
Pridané:
27.5.2020 12:06
Kotleba sa momentálne tak môže smiať na Matovičovi ako to nezvláda a ako za svoje zlyhania obviňuje všetkých možných len nie seba. Takže čo ste si zvolili to máte. Môžte čakať na zázrak ktorý keď sa nestane tak "za to predsa môže smer".
Túto naivitu ľudí v lepšie zajtrajšky sledujem už dobrých 25 rokov. Zatiaľ sa toho veľa k lepšiemu nezmenilo a pochybujem že sa aj zmení.
|
|
Re: a co tak im pomoct
Od: Angel..
|
Pridané:
25.5.2020 23:05
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: a co tak im pomoct
Od: iuhuih
|
Pridané:
25.5.2020 23:23
Patrik hornik pomohol, publikovanim a hlavne konstruktivnou kritikou, nemusime zo vsetkym suhlasit co napise, ale ja som vdacny ze sa aspon niekto "stara"
"Zadarmo" neznamena ze je to ok ak je tam napriklad unik citlivych dat...
Konstruktivna kritika pomaha asi najviac!! Potlapkavanie sa ako sme to "zadarmo" poyebabrali nepomaha. Je super ak nikto chce pomoct ale nemala by to byt " medvedia sluzba"..
|
|
Re: a co tak im pomoct
Od: pol128
|
Pridané:
25.5.2020 23:38
to ako niekto prišiel a niečo spravil len tak? či ako je to myslené? kto navrhol aplikáciu, prácu s dátami? kto povedal aké dáta sa budú zbierať? kam sa to všetko ukladá? zdarma je kopec softwaru, ale je to auditovateľné.
|
|
Re: a co tak im pomoct
Od: kutpefko
|
Pridané:
7.6.2020 15:35
Odmazali ma 77 krat, ale ja sa nevzdam a opakujem:
Od takych amaterov, co si ani len stranku nevedia updejtnut, by pomoc nikto nechcel.
Inych kritizovat viete, vlastnu kritiku mazete. To nieco vypoveda o vasej inteligencii.
|
|
bonzacka hlupost
Od: pol128
|
Pridané:
25.5.2020 23:28
aplikácia bez možnosti verejného auditu (neprístupný zdrojový kód), pracujúca s osobnými dátami, obostrená klamstvom a pochybnosťami. takéto niečo si niekto nainštaluje?
a s kým si vymieňate telesné tekutiny?...
|
|
Re: bonzacka hlupost
Od: Jdjjxjd
|
Pridané:
26.5.2020 0:43
Stale je to len dekompilovatelna java :) stale je to len par riadkov kódu. Mimo knižníc som tam videl par tried s par funkciami, nic extra zaujimave. Ale nevenoval som tomu viac nez 15 minut, netvrdím ze tam nieco zaujimave nie je :)
|
|
~~ 2015 ~~ 2020 - mílniky v pokroku military LASERov
Od: Lyška s velkou Neskou
|
Pridané:
25.5.2020 23:37
..ale v týchto dnoch, tieto roky sme svedkami - hodne výrazného pokroku v obore vysoko-výkonných LASERů..
high-energy; ~~160 KW.
..výkon =:
..príkon =
ale nejvíc "vypovedajúcou" jednotkou, resp.vyjadrením by malo být, by mohla být funkcia, výraz:
[ množstvo "energie" (výkonů? (prípadne príkonuů(?)) nvm.) ] "dopadajúce" na jednotku plochu (dostatočne malú) za sekundu
|
|
Infozakon
Od: Taz1500
|
Pridané:
26.5.2020 1:00
Treba sa "statnych organov" pytat cez infozakon. V tom pripade su povinny odpovedat a bezia casove lehoty.
|
|
fake news
Od: Stalin-Gulag
|
Pridané:
26.5.2020 1:14
Cela rodina je spokojna, babka aj dedko si aplikaciu pochvaluju. Nikdy nemali taku inteligentnu karantenu ako teraz.
|
|
ludia dobri
Od: Pan Premier
|
Pridané:
26.5.2020 2:06
vytrvajme, hnusobu zrazime na kolena.
|
|
za fsetko moze Fico
Od: LenOn
|
Pridané:
26.5.2020 2:45
Za to predsa moze Fico ovecky beee posluchajte svojho pastiera
|
|
namet na korekcie v clanku/och
Od: volic
|
Pridané:
26.5.2020 4:59
1. v clankoch autor uvadza zodpovednost “statu”. Stat je vsak pravna organizacia pomenovanej spolocnosti (obcanov) na pomenovanom uzemi. Zakladnymi prvkami statu su: obyvatelstvo, uzemie, suverenita a statna moc. Statna moc je v zjednodusenom vnimani verejnostou zvoleny management statu.
2. z bodu cislo 1. vyplyva, ze stat teda nemoze niest zodpovednost za Aplikaciu, ktora je predmetom tych to clankov. Ak ano, tak za aplikaciu by teda v ponimani “stat” nieslo zodpovednost obyvatelstvo alebo uzemie? Asi nie.
3. budme teda presni v pomenovavani. Zodpovednost za riadenie statu ma teda management statu (statna moc) = vlada (vykon moci), parlament (zakonodarnost) a sudy.
|
|
namet na korekcie v clanku/och - pokracovanie 2/3
Od: volic
|
Pridané:
26.5.2020 5:01
4. kedze vlada je teda vykonavatelom statnej moci, tak je priamo pomenovana zodpovednost = predseda vlady, podpredsedovia a ministersky zbor. V prvom rade teda predseda vlady.
5. vlada na svoj vykon zriaduje a pouziva aj poradne organy. V pripade COVID-19 krizy bol na tento ucel zriadeny Krizovy stab, ktory podlieha priamo predsedovi vlady.
6. predseda vlady ma teda zodpovednost za to, co poradny organ vytvori, doporuci, navrhne. Rovnako sa nemoze sa zbavovat zodpovednostia nedajboze sa vyhovarat na subdodavatelov rieseni, ktore sa maju podielat na vykone statnej moci = v tomto pripade Smart karantena.
|
|
namet na korekcie v clanku/och - pokracovanie 3/3
Od: volic
|
Pridané:
26.5.2020 5:02
7. je absolutne jedno ci je predsedom vlady zlodej Fiko alebo FB-liker Matelko. Zodpovednost je pomenovana a treba ju nie len hlasat, ale aj prijat. Nie len na YB videach z Monaka. Teraz je cas ukazat, ako sa to ma. Alebo sa ukazuje, co sa vobec dostalo k statnej moci? FB-poster like management? Vyhovaranie a zavadzanie verejnosti?
takze naspat k uvodu tejto uvahy. Za rozhodnutia ohladom (a nie len) vsetkeho, co bolo rozhodnute v tejto krize nesie zodpovednost management statu a nie stat. A to teda najma predseda vlady.
Pomenovavajme veci presne. Inak by to mohlo zniet, ze Appku si mozete stiahnut z webu a nie z Google play.
|
|
A čo zvládol štát na 100% , alebo
Od: alter012
|
Pridané:
26.5.2020 5:16
aspoň na 50% pri digitalizácii ? Ja o ničom neviem ! Vždy to bolo zlyhanie , predraženie amaterizmus !
Tak prečo by to malo byť teraz inak !
To by bol zázrak ! A zázraky sa ako viem nedejú !
|
|
Krizovy stab nie je stat
Od: volic
|
Pridané:
26.5.2020 5:18
Krizovy stab nesie zodpovednost za stav celej Smart karanteny.
Zda sa, ze sa vzorec neprofesionalneho chovania opakuje - vid scenare vyvoja nakazy od IZP.
Krizovy stab by mal teda niest zodpovednost aj za vystupy Institutu zdravotnej politiky, ktory svojim lahkovaznym a neprofesionalnym konanim vypustil z flase Dzina = paniku vo forme svojich predikcii, ktore nasledne po skoro dvoch mesiacoch premenovali na scenare. Tato partia neskusenych tvorcov niecoho, co sa nemoze ani nazvat model dodnes sedi na svojich flekoch a berie platy. Ok, odstupenie jedneho z jej kinder manazerov nic neriesi. IZP spada priamo pod Ministerstvo zdravotnictva, avsak minister je postaveny mimo zodpovednost.
Avsak prave vedenie Krizoveho stabu, sa nespomina ako zodpovedny organ za konanie IZP. Pretoze vystupy IZP boli podklady pre management tejto Krizy. Ak boli teda vystupy zle, tak muselo byt logicke zle aj riadenie na zaklade takych dat.
Opat to nieje stat, kto je zodpovedny.
|
|
Re: Krizovy stab nie je stat
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
26.5.2020 7:53
O akej panike tu trepes. Ma to potencial vykantovat 20 az 50 mil ludi. A netes sa ze je po tom 2 - 3 roky to tu bude. Takze cele Matovicovo fungovanie bude o corone.
|
|
Re: Krizovy stab nie je stat
Od: volic
|
Pridané:
26.5.2020 23:48
polozte na stol fakty, studie, dokazy. Inak ste rovnaky sarlatan ako cele IZP
|
|
Re: Krizovy stab nie je stat
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
27.5.2020 6:42
Ake studie ? Trojclenka s trochou zdraveho rozumu by nestacila ? Premorenost je odhad v silno zasiahnutych oblastiach 4 pct. Na kolektivnu imunitu treba 70 - 80 pct. Takze potencial rastu je este cca 20x a viac. Na who treba pozriet kolko je oficialne mrtvych. Vynasobit cca 3x az 5x co je realita potom 20x za premorenost a mame to.
|
|
Re: Krizovy stab nie je stat
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
27.5.2020 14:03
Tie statistiky who o pocte mrtvych su ojeby. Zaratavaju tam kazdeho, staci ze o korone len pocul.
|
|
Re: Krizovy stab nie je stat
Od: volic
|
Pridané:
30.5.2020 7:30
dakujem za detailne vysvetlenie vedecky potvrdenych zaverov. Zostavam pri svojej predchaczajucej poznamke, ste rovnaky sarlatan ako analytici z IZP.
|
|
neviem robiť s mobilným PC
Od: eKamil
|
Pridané:
26.5.2020 5:35
A keď mám starý mobil, môžem sa ísť pásť...!
|
|
Re: neviem robiť s mobilným PC
Od: mgrmgr
|
Pridané:
26.5.2020 14:55
Alebo sa da kupit novy mobil za 50 EUR.
Myslim ze to kazdemu stoji za ten komfort, aby mohol stravit karantenu doma. Dokonca nemusi platiit 13 EUR denne za stravu, tak aj biznis case asi vychadza pozitivne. :-)
|
|
Re: neviem robiť s mobilným PC
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
26.5.2020 16:39
Nemôžeš, lebo musíš sedieť v karanténe. Mňa dorazili s tým, že chcú aspoň Android 5.0. Našťastie sa na mňa vzťahuje výnimka, takže to nemusím riešiť.
|
|
Už Kollár stavia tie paneláky? Je už Fico v base?
Od: aj meno mám platené na hodiny
|
Pridané:
26.5.2020 6:42
Nevieme spraviť vlastný program, tak ďalšie peniaze na zahraničný.
|
|
Profesionáli!!!
Od: fanatixx
|
Pridané:
26.5.2020 6:50
Véééééroníííííka tľap, tľap, tľap! Však oni sú akí IT odporníci, však s fasabúkom to vedia jedna radosť!
|
|
Robotnici zo stavieb
Od: Tester5
|
Pridané:
26.5.2020 8:00
Teraz sa ukazalo kolko robotnikov robi v zahranici na stavbach a v inych zamestnaniach s nizkou potrebou intelektu. Tito ludia sa vybrali na hranice bez toho ze by si najskor nainstalovali pozadovanu aplikaciu a potom sa cudovali a rozculovali. Bol som prekvapeny kolko ich je ale potom som si uvedomil, ze v zahranici si lepsie platene prace nechavaju pre svojich, takze nasi tam mozu len muklovat za almuznu o ktorej si myslia, ze je to dobry plat.
|
|
aktualny stav
Od: koumak
|
Pridané:
26.5.2020 9:11
Aktualny stav osadenia statnych postov "odbornikmi" je uplne zalostny, aj amateri su proti nim profesionali :(
Predchvilou volali zo soc.poistovne mojej polovicke, ze ma zle vyplnene cestne prehlasenie a musi ho poslat znovu a OCR bude mat preplatene potom az o mesiac neskor. Mala totiz na nom uvedeny marec aj april. Zvlastne, ze na zaklade tohto akoze chybneho prehlasenia jej za marec vyplatili OCR, ale za april uz nevyplatia, lebo to mala podat az na konci aprila. Cele je to kocurkovo, lebo na chybu mali potom upozornit uz vtedy a neakceptovat a nie teraz po mesiaci pri dalsom vyplatnom termine. Su to banda odrbavacov a tych par cestnych a svedomitych ludi co tam pracuje si zasluzi poctu minutou ticha.
|
|
GPS kontrola sa dá oklamať
Od: TK1
|
Pridané:
26.5.2020 11:44
Ak sa to kontroluje len podľa GPS, tak sa to dá veľmi jednoducho oklamať. Na princípe zmeny polohy GPS funguje napríklad aj hranie hry Pokemon GO, či iných podobných, doma z gauča, pričom postavička loví pokemonov napríklad v New Yorku. Ak je GPS signál jediným zdrojom o polohe používateľa, celá smart karanténa je nanič.
|
|
Anketa
Od: Anketa
|
Pridané:
26.5.2020 12:48
Anketa:
Na stupnici nenávisti voči Matovičovi od 1 do 10, ako veľmi zastávate Fica? 😀
|
|
Re: Anketa
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
26.5.2020 12:54
Mal by si si zvykat, ze rovnako ako fungovalo lebofico bude fungovat aj lebomatelko.
Ked nieco doj*be, tak padni komu padni.
|
|
Re: Anketa
Od: Loooop
|
Pridané:
26.5.2020 13:02
Ak to bude viest tymto stylom este dalsi rok, Robo mi naozaj zacne chybat. Akoze je uplnou k*rvou zlodejskou, ale aspon to nie je kompletny attention whore retard
|
|
Re: Anketa
Od: ihcgjn
|
Pridané:
26.5.2020 14:34
10 tak ako aj fico
Dovod?
V komercnej sfere by sa neuzivili svedomito. Nahodny obcan by urobil ine nahodne rozhodnutia a bolo by to na rovnako.
Chyba im pokora
|
|
Re: Anketa
Od: jxxxxxxxx
|
Pridané:
27.5.2020 12:16
V komerčnej sfére sa vždy svedomito ojebáva a ojebáva sa každý kto sa ojebať dá. Samozrejme sa to ale nanazýva priamo ojebávanie ale sa na to používajú rôzne iné výrazy. Napríklad optimalizácia nákladov.
|
|
statne IT -> offline
Od: statneIT
|
Pridané:
26.5.2020 22:48
statne IT nech prejde do rezimu offline
usetria miliardy
a obcan si nic nevsimne
|
|
Re: statne IT -> offline
Od: madman2
|
Pridané:
28.5.2020 17:11
Jedini, ktori si vsimnu su ti, ktori su napojeni na cele IT.
|
|
FunFon - Orange nefunguje stale
Od: Roman12332
|
Pridané:
27.5.2020 12:50
stale nefunguje pouzitie telefonneho cisla z funonu (orange) s predvolbou 0919 xxx xxx
|
|
Šmejd
Od: šmejd
|
Pridané:
27.5.2020 15:04
To bolo oznámení, akú perfektnú aplikáciu bude mať Slovensko, lepšiu ako iní a dopadlo to ako obvykle - nefunkčný šmejd - tipujem, asi aj predražený.
|
|
Re: Šmejd
Od: Ig0r0
|
Pridané:
30.5.2020 13:05
V iOS aplikácií nejde zadať české telefónne číslo pretože je tam zle uvedená predvoľba +42 namiesto +420.
|
|
Rychlá půjčka mezi jednotlivci
Od: Eva Němcová
|
Pridané:
28.4.2021 19:35
Chcete začít znovu bez dluhů? Hledáte dlouhodobou nebo krátkodobou hypotéku nebo osobní půjčku a obáváte se, že nevíte, kam se obrátit? To je dnes možné prostřednictvím půjčky, kterou poskytuji jakékoli poctivé a vážné osobě schopné splácet své dluhy v rozmezí od 40 000 do 800 000 Kč s úrokovou sazbou 3% ročně. V případě zájmu mě prosím kontaktujte na e-mailu: evanemcova1963@seznam.cz
|