|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dnes má meniny Vítko
Od: Buržuj//.//
|
Pridané:
25.5.2020 12:57
Dajte katolibancom aspoň nachvíľu vydýchnuť... ale len s rúškom!
|
|
Re: dnes má meniny Vítko
Od reg.: Buržuj//..
|
Pridané:
25.5.2020 13:13
Tak ty mas realitu dobre pomotanu. Kto za koho kope, kto je kto... zostan pri cervenej ciapocke, tam by si mohol celkom chapat, kto je s kym a za aku stranu hra.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
25.5.2020 14:01
Presne tak. Vysvetľovať vládne rozhodnutia v štáte, kde už cez mokrý špagát k internetu pripojený občan vládne znalosťami prezidenta galaxie a priľahlých hmlovín nie je priekazne vôbec med lízať.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: ommmmm
|
Pridané:
25.5.2020 15:09
Sulík sa v hrobe obracia.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Vault dweller
|
Pridané:
25.5.2020 16:00
Fallout 2 začína v roku 2241, Sulik, priekazne, pláva vo vajciach svojich predkov.
|
|
Viac pásik, viac Adidas
Od reg.: Eva Mračná, matka
|
Pridané:
25.5.2020 12:57
Možno vychádzajú z toho, že viac dát - vyššia bezpečnosť.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
25.5.2020 13:22
Alebo pri tom vychádzajú zo dverí, ale musia ešte trochu poodísť, lebo z takej blízky sa nedá určiť priekazne čoho.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
25.5.2020 15:14
Kulturista, ktorý musí chodiť cez dvere na kánt takýto problém nemá, a na otázku prečo cvičí odpovedá že chce predať Hever na auto. I keď neviem či by to pri cestnej kontrole ako výhovorka, kde má povinnú výbavu u policajta prešlo. Tu už nastupuje starý známy osvedčený sposob - úplatok.
|
|
temní nas sleduju
Od: tencovie
|
Pridané:
25.5.2020 13:36
Este ze nas necipuju ked uz nas sleduju
|
|
trvalé trvalé trvalé
Od: hlúposť má trvalé následky
|
Pridané:
25.5.2020 15:12
Dva týždne na pľúcnej ventilácii je veľká sranda, si na to vždy spomenieš, keď pôjdeš do kopca alebo sa zasmeješ.
|
|
to je dobre
Od: pato256
|
Pridané:
25.5.2020 16:35
noa, keď ľudia vedia chodiť kade tade a šíriť vírus, zaslúžia si byť kontrolovaný aby neublížili iným
|
|
brvno i Brno vo vlastnom
Od: v cudzom oku smietku...
|
Pridané:
26.5.2020 12:52
Tak zas, povedzme si to otvorene, DSL x-krat nevysvetlilo dovod zmazania mnohych komentov, ktore stopro nicim neporusovali netiketu.
Tento koment sa "sam" vymaze za 10, 9, 8,...
_____
Toto tu uz bolo 4x postnute, no DSL to zmazalo, presne, ako som pisal v texte vyssie.
Je toto vulgarny komentar? Uraza mensiny? Ci len cista pravda?
|
|
Nonsens
Od: fanatixx
|
Pridané:
25.5.2020 16:24
Ako sa môže bábkoherečka vyjadriť k niečomu z IT oblasti? Ona je tam len na to aby hrala emóciu na tupovoličov. Nová vláda, nové maniere, hlavne odbornosť! Si vyučený kuchár, budeš fasa minister športu! Si dokladač jogurtov, budeš fasa riadiť armádu, si vyučený kaderník, budeš fasa minister školstva, si šašo, tak to si univerzál budeš priemerom!
|
|
Re: Nonsens
Od: spacer
|
Pridané:
25.5.2020 16:51
A kto by mal byt ministrom skolstva? alebo ministrom sportu?
Podla tejto logiky by na to mala byt zvlast skola? alebo kam smerujes?
Ked sa pozries na prax, vacsinou ked na veducu poziciu dosadis pracovnika, tak to nefunguje, koli naplni prace.
Ci zastavas nazor ze vyuceny elektrikar ma sefovat elektrarnam? Ministrom sportu ma byt sportovec (napr. futbalista, basketbalista, a pod.)?
|
|
Re: Nonsens
Od: Unexist
|
Pridané:
25.5.2020 16:58
Ani blbce, elektrarnam ma sefovat vyuceny elektroenergetik. Ministrom sportu by mal byt absolvent telovychnovneho odboru. Minister obrany by mal byt profesionalny vojak atd.. A to len preto, aby mal dotycny vobec sajn, co vobec riadi a aby ho podriadeni neodrbali. Nie ako to robi tento trnavsky debil, ze dava trafiky kamosom a vobec mu nevadi, ze su to nekompetentni magori.
|
|
Re: Nonsens
Od: spacer
|
Pridané:
25.5.2020 17:46
elektroenergetik a ani profesionalny vojak si ani ydaleka nevsimnu co robi clovek 5 pozicii pod nim. Tak isto ako aj trnavsky debil, o ktorom tu nebola ani rec. Skus si realne dohladat aka je napln prace ministra, nech je to minister cohokolvek. Ano urcite potrebuje mat ciastocnu znalost oboru, pripadne kludne expertizu, ale to nijako nezerucuje ze bude dobrym ministrom. Myslis ye vystudovany energetik sa dohodne s firmou ohladom dalekosiahlych ekonomickych zmenach a vdaka fyzike ktoru sa naucil bude vediet reprezentovat ministerstvo? Pripadne bude predkladat zmeny ktore sa tykaju ludi? Nic z tohto ti nezarucuje ze danyclovek tu funkciu zvladne.A to ani nehovorim o dnesnom mnozstve ludi co si vyfajcili a zaplatili diplomy a pracovne pozicie kde "nabrali" skusenost. Nie je vsetko ciernobiele.
Staci sa pozriet na tisice SZCO co su odbornici vo svojom obore, ale nevedia viest uspesne svoju zivnost.
|
|
Re: Nonsens
Od: asdfghjk
|
Pridané:
25.5.2020 20:19
Podla tychto tvojich kriterii bol Kali super ministrom, vedel reprezentovat, dohodnut sa, predpokladat zmeny... take nieco si chcel povedat?
Faktom je, ze ze aktualne rozdane kresla su trafiky pre kamosov. Tato lekcia bude pre Slovensko velmi draha, dakujeme matelkovym tupovolicom.
|
|
Re: Nonsens
Od: lokálny expert
|
Pridané:
25.5.2020 20:34
Na riadiacu pozíciu potrebuješ manažéra.
Ten, ak je šikovný, si zoženie odborníkov. Predstaví im víziu. Odborníci následne povedia, čo chcú a potrebujú, on zostaví plán, stanoví priority a dostriehne na to, aby všetky zdroje boli efektívne využité. A na koniec to ešte aj odprezentuje všetkým zainteresovaným stranám.
"Normálny" človek toto nedá, nieto ešte trnavský šašo.
|
|
Re: Nonsens
Od: asdfghjk
|
Pridané:
25.5.2020 20:49
Vsak ano, akurat nezabudni, ze 99% manazerov, ktori dokazu veci drajvovat su zmrdi, ktori myslia v iba na svoj prospech, to co maju zariadit urobia len vtedy, ked sa inak neda.
To zvysne 1% je statisticky nevyznamne, takze musis hrat s kartami, ktore mas. Preto je extremne dolezite im nastavit mantinely a efektivnu kontrolu.
S tym, ako Matelko nahana ksefty Pente to vyzera presne naopak, niekto riadi jeho, takze bude rabovacka aka dlho nebola. Teda, pokial vydrzi este par mesiacov, lebo taky talent nasierat vsetkych, to sa nevidi kazdy den.
|
|
Re: Nonsens
Od: spacer
|
Pridané:
25.5.2020 20:56
Suhlasim, len to percento mi pride prehnane. Pripadne aspon ja mam inu skusenost, ale to je dost mozne ze sukromny sektor vie kvalitnych manazerov udrzat a zaplatit.
Konkretnejsie z mojej skusenosti to je tak 50:50, pripadne 60:40 kvalitnych managerov voci zmrdom, i ked to nie je najrelevantnejsie meritko.
|
|
Re: Nonsens
Od: spacer
|
Pridané:
25.5.2020 20:53
Nie, chcel som povedat to co som napisal priamo - odbornost v danej oblasti nie je kriterium na ktorom zakladat pri vybere ministrov.
Kaliho nikto nespomenul, jedine ze by som to prehliadol.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
25.5.2020 17:13
Z čisto hráčskeho hľadiska, pokiaľ štát, ako forma organizácie politickej moci, vzhľadom na množstvo vládou predkladaných zákonov, od obdobia Mezopotámie neprešiel ani z fázy alfa testingu, je i registrácia v rámci predbežného prístupu priekazne predčasná.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: Lžidimitrij
|
Pridané:
25.5.2020 18:38
Z čisto technického hľadiska väčšinu zákonov predkladá parlament výbormi a jednotlivými poslancami.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
25.5.2020 18:49
Presne tak. A fáza, kde sa väčšina mení priekazne na všetky je beta testing.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: fanatixx
|
Pridané:
25.5.2020 19:17
Priekazne namáš pravdu, za Matelka je pomer vládnych vs. poslaneckých návrhov 29:4 https: //www. nrsr. sk/web/?sid=zakony/prehlad/predlozene
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: Lžidimitrij
|
Pridané:
25.5.2020 19:50
Treba vziať do úvahy mimoriadnu situáciu, teraz predkladajú zákony ministerstvá, potom bude Pročko. Z dlhodobého hľadiska je pomer iný.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
25.5.2020 19:55
Sa divim. Kedze pandemia, cakal by som len vladne navrhy.
|
|
Re: Nonsens
Od: Unexist
|
Pridané:
25.5.2020 17:02
Aj ten zasrany stbacky kotolnik je ministrom ziv. prostredia. To je vrchol arogancie moci tranavskeho psychopata. Namiesto obsadenia postu vyucenym environmentalistom, tam matelko dosadi svojho kamosa - stbaka. Tak toto nebolo ani za Fica.
|
|
Re: Nonsens
Od: Koumak
|
Pridané:
25.5.2020 17:53
Ja si myslim, ze jeden z najvacsich failov je skutocne aktualny minister skolstva a to az donedavna som ani len netusil, ze je to ex kadernik...
Najhorsie je, ze obdobne perfektni odbornici sa dosadzuju aj na ine pozicie a vycistit a napravit to, co napachaju pocas svojej cinnosti zabrzdi Slovensko o dalsich 10 rokov minimalne.
Ludia este stale nemaju otvorene oci - nevidia, ze ani jeden den neplati to, co sa povie. Nevidia, ze saso ostal sasom, iba ziskal navyse moc. A to je smutne :(
Uvidime, dokial im vyhovorky na byvalu vladu a koronakrizu vydrzi, nez sa ludia znovu vzburia.
Jedna z globalne najhlupejsich vyhovoriek preco sa tak malo a oneskorene dostavaju financne odskodnenia je, ze tetusky tazko nahadzuju data do stareho systemu. Kazdy znalejsi ITckar vie, ako to bezi... dobra sekretarka dokaze rychlo napisat a sformatova dokument aj v T602 a nie len v najnovsom Word 2019.
|
|
Re: Nonsens
Od: fanatixx
|
Pridané:
25.5.2020 18:35
No to bola riadna haluz, že 10 ročný software. Ale idiot ktorý tomu nerozumie to Matelkovi zožerie aj s navijakom a povedzme si úprimne, najväčšia Matelkova voličská základňa ovláda z IT tak akurát si dohľadať na YouTube "O poštaris avel".
|
|
Re: Nonsens
Od: madman2
|
Pridané:
25.5.2020 19:30
zaujimave, ze BUdaj nikdy agent nebol a dokonca stranka UPN to tvrdi, ale to ti nebrani sirit bludy.
Druha vec Grohling vlastni kadernicke salony ale to neznamena, ze je kadernik. Ono to tak funguje, ze vlastnik nemusi priamo vykonavat cinnost firmy.
Ano bolo lepsie ked ministrom bol Zgia, ktory vlastnil firmu na spracovanie dreva.
|
|
Re: Nonsens
Od: asdfghjk
|
Pridané:
25.5.2020 20:23
Co dnes UPN tvrdi je uplne jedno, treba chranit svojich ludi a vypustat len tie spravne prefiltrovane informacie. Ako s Kocnerovou Threemou.
Pan Domovnik v Cibulkovych zoznamoch bol.
|
|
Re: Nonsens
Od: madman2
|
Pridané:
25.5.2020 21:11
Tu istu logiku uplatnime na to, ze Budaja tam dopisali aby skodili. Teraz kto ma pravdu UPN alebo ty a Kotleba?
|
|
Re: Nonsens
Od: asdfghjk
|
Pridané:
25.5.2020 22:21
Budaja som tam nedopisal ja, a dokonca ani Kotleba nemoze za tvoj posraty zivot. Cibulkove zoznamy boli vonku, ked si este tahal kacera a na instituciach ako UPN sa este len bojovalo, ktora banda ich ovladne.
|
|
Re: Nonsens
Od: madman2
|
Pridané:
26.5.2020 18:20
A moj zivot je uplone super, nie posraty. Neviem ci si sa snaszil ma vitahnut do tvojho na houby zivota, aby si sa ukajal, ze si tam neni sam, ale nepodari sa ti to. Ja som spokojny a stastny. A kto nie je, nema ma motorku :D
|
|
Re: Nonsens
Od: old
|
Pridané:
27.5.2020 8:50
Dosť vratké šťastie. Dnes sú v móde ebajky, mám 5KW, ale šťastie si na ňom nezakladám
|
|
Re: Nonsens
Od: matelko z trnavy
|
Pridané:
27.5.2020 8:50
Ano, nas Branusko je "vizazista", nie kadernik! Dufam, ze si si uz kupil tuto perlu..
https://www.martinus.sk/?uItem=16667
Ked sme pri tom, tak aj jeho expresne studium prava tiez nieco hovori (hint - nebola to UK)..
|
|
Re: Nonsens
Od: madman2
|
Pridané:
25.5.2020 19:32
Minister ma byt v prvom rade manazer. Dobry manazer nemusi byt z fachu a dostane sa do obrazu v podstate rychlo. PLus spravny manazer sa ma obklopit ludmi z prostredia.
Inak z tvojej logiky, ministerstvu dopravy ma sefovat cestar?
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
25.5.2020 19:38
V ideálnom prípade má každému ministerstvu sefovat niekto, schopný premiérovi bez problémov jednu priekazne struhnúť.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: madman2
|
Pridané:
25.5.2020 21:12
Chudak, ved by chodil zbity ako pes kazdy den za tie jeho ciny
|
|
Re: Nonsens
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
25.5.2020 20:16
Nie nemusi byt hlavne manazer, ale nesmie byt hajzel ktory hlavne kradne.
Vyborny manazeri ako Kali, Paska, Rasi, Jahnatek, Vazny a mrte dalsich. Aj Kocner je super manazer.
Takych urcite netreba.
A aj koktavy minister moze mat hovorcu hlavne nech neodrbava.
|
|
Re: Nonsens
Od: madman2
|
Pridané:
25.5.2020 21:12
Kde si videl, ze ti tebou vymenovani boli vyborni manazeri? Skor boli vyborni zlodeji.
|
|
Re: Nonsens
Od: matelko z trnavy
|
Pridané:
27.5.2020 8:52
Urcite nezaostavali za takymi ako Miklos, Kucej, alternativny Gabo, Slintos, Malcharek.. to boli predsa super manazeri storocia!
|
|
Re: Nonsens
Od: old
|
Pridané:
25.5.2020 21:21
pokiaľ z masívnej ľudovej iniciatívy nedosiahneme to, že bude možné od najnižšieho úradníka, cez políciu, súdy, zdravotníctvo, ministerstvá atď, až po prezidenta kedykoľvek skontrolovať od hog vybranými občanmi, ktorý majú o to záujem, prípadne sú aj v danej oblasti zdatnejší, rozkrádanie, korupcia, intrigy tu budú stále.
|
|
Re: Nonsens
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
25.5.2020 22:50
Co chces kontrolovat ? Uctovnictvo ? To akoze Lojzko pride na kontrolu Harabinovi ? Potrebujes funkcny stat kde sa kontroluju vysledky a povinne musia prezentovat. A povinne pred volbami.
Do kuchyne ta nepustia ani v miselinskej testauracii.
|
|
Re: Nonsens
Od: old
|
Pridané:
26.5.2020 23:16
tak skontroluj po 4 rokoch výsledky práce sudcov, alebo ministrov
Neviem si predstaviť funkčnejší systém, ako napríklad keď sa na každom tendry objavia trebárs dvaja-traja zvedavý novinári. Ale ak máš lepší návrh, von s ním
Zaujímavé, že najmä v kuchyniach sa kontrol obávajú - i keď to je myslené obrazne
|
|
Re: Nonsens
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
27.5.2020 6:26
Nepustis predsa lisku do kurnika a potom z nej robis vegetariana.
Pri volbe do zastupitelskych funkcii povinne info napriklad kandidat je 3x v tejto volenej funkcii, 20 rokov v statnej sprave, 2 trestne stihania, blizky pribuzny 6-ti v statnej sprave , obrat firiem zo statom kde je KUV rodina je xy.
Autor 0 zakonov. 3 naj kauzy podla novinarov.
A to by sme mali parlamentnych zastupcov mali ocistenych velmi rýchlo.
|
|
Re: Nonsens
Od: old
|
Pridané:
27.5.2020 8:44
ak sa budú riešiť iba následky, veľa sa neporieši. Tak isto tu demokracia nieje. Skutočná je iba priama demokracia, ak sme niekoho zvolili, musíme mať možnosť ho aj odvolať
|
|
Re: Nonsens
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
27.5.2020 13:56
Ach jaj, ta naivita.
Ktorych novinarov budes akceptovat? Aj Dana a jeho GINN Press? Alebo iba pentackych? Myslis si, ze pentacki novinari sa budu montovat do kauz ludi z Penty? Aj z Gorily vytahovali len nedodstatnu Ficovu kolu, o podstatnych veciach z kauzy cudne mlcali. Alebo Panama Papers a ani Wikileaks uniky tykajuca sa Slovenska sa u nas nikdy nerozoberali, aj ked by sa mali.
Korupcia nie je len o firmach s pribuznymi. Zaujmova skupina je daleko sirsi fenomen ako len pribuzni.
Odporucane citanie: Noah Chomsky - Vyroba suhlasu.
|
|
Re: Nonsens
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
27.5.2020 14:15
Lepsie nieco ako drotom do oka. Kupit sa da kazdy(95 pct) ale ked je cena vysoka ludia nekupuju.
A kauzu ked vytiahne hoc aj Vasky ci ako sa ten co je vcul v base vola. U politika plari prezumcia viny
|
|
Re: Nonsens
Od: fanatixx
|
Pridané:
25.5.2020 20:19
A psychiatrickú liečebňu má viesť psychopat? Podľa tvojej logiky áno, podľa mojej vyštudovaný psychiater a ministerstvo dopravy vyštudovaný napríklad na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov.
|
|
Majú vlastnú metódu
Od: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
27.5.2020 12:33
Zatĺkať, zatlkať a zase zatĺkať.
|