|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
20.5.2020 10:09
Celá táto pomoc je jeden veľký fail.
|
|
Re: .....
Od: 324reafs
|
Pridané:
20.5.2020 10:35
Zamestnat poriadnych programatorov alebo vysutazit kvalitnejsie firmy asi chvilu trva :).
Predpokladam, ze sa nejedna uplne novy system ale o upravu alebo dorobok k uz niecomu existujucemu.
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
20.5.2020 11:23
Pre poriadnych programatorov ale treba i poriadne zadanie. A čím detailnejšie prkotiny sú v ňom špecifikované, tým viac si na každom opomenutí priekazne schuti zgustnú.
|
|
Re: ničivý praktik c$((€(od -An -N2</dev/random)))d€RANDOM
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
20.5.2020 12:59
ach tie písmenká a čísmenká..
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: peterse
|
Pridané:
20.5.2020 13:00
Poriadne zadanie?
FRONTEND:
Online formulár so všetkými potrebnými textami (OOÚ) do, ktorého SZČO vloží
1) svoje IČO,
2) tržby za mesiac apríl 2020,
3) tržby za mesiac apríl 2019,
4) prípadne tržby za rok 2019 z ktoré systém vydelí 12.
[možnosť 4 vylučuje vyplniť možnosť 2 a naopak]
5) Tlačidlo odoslať
BACKEND:
IČO identifikuje používateľa a doplní jeho: obchodné meno, dátum narodenia, adresu sídla a TP, SK-NACE, meno, priezvisko, dátum začatia podnikania, register kde je používateľ registrovaný a číslo registrácie a všetky ostatné údaje. Údaje si systém overí automaticky a na potvrdenie CEP cez elektronickú schránku pošle len zmluvu z miestneho úradu práce.
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
21.5.2020 6:15
Čiže s ohľadom na princíp rovnosti pred zákonom je voliteľne* možné podanie na ústavný súd, lebo spoločnosti, ktoré v roku 2019 neexistovali tržby nemali a teda ich nemožno považovať za nulové a inak netreba robiť priekazne nič.
*pre príslušníkov armády a niektoré ďalšie profesie pod prísahou povinne voliteľne
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: Fako
|
Pridané:
21.5.2020 8:41
Ha haa !!! :-)
Lenže za toto by si nemohol fakturovať takú sumu! ;-)
Preto to treba patrične skomplikovať, zneprehľadniť a doj€bať... :-D
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: madman2
|
Pridané:
21.5.2020 18:04
Mylis sa. Dal si tam az privela krokov.
Zadat ICO a odoslat. Maju predsa danovy urad, financnu spravu, zivnostnensky register, UPSVaR a vedia aj tvoje trzby za minule roky, pocet zamestnancov.
Nuz ale to by som chcel vela.
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: peterse
|
Pridané:
22.5.2020 17:35
UPDATE: Tu je vzor ako to má vyzerať. Stránka s pomocou v Srbsku:
https://idp.trezor.gov.rs/
je neuveriteľné, že 5-10 krát chudobnejší štát ako Slovensko má 5-10 x lepšie IT riešenie.
|
|
Re: .....
Od: nemo22
|
Pridané:
20.5.2020 12:41
To nie je o programatoroch ako sko o kontrole. Ale ani to nie je vseliek. Problemom je klasicky nedostatok casu a ze sa chce vsetko a hned a hlavne na poslednu chvilu. Pride manazerko z hora ktory si dupne ze chce iba take jednoduche tlacitko co mu nieco spravy ale ze na pozadi to treba cele rozbit to mu je jedno. A keby nahodou niekto poznamenal ze ved taku funkcionalitu navrhovali este pred x mesiacmi pri navrhu, tak bola zavrhnuta. To je klasika pri vyvoji.
|
|
Re: .....
Od: Okido
|
Pridané:
20.5.2020 13:05
aaa manazerkovia a ich tlacitka pripadne - ved mi taj daj toto policko to je robota na minutku. No neni pretoze to treba riesit na urovni DB a k tomu musi byt nejaky chain approval ci sa to tam dat moze atd lebo inak by DB vyzerali sialene. Naco mi povie ze sak to daj ako placeholder nech do toho mozem pisat. Fakt ze ked to refreshne tak to zmizne a nikde sa to nezapise ho netrapil..Podotykam ze slo o top manazera IT firmy platom cez 10k mesacne.
|
|
Re: .....
Od: Janko Zygelitki.
|
Pridané:
20.5.2020 14:29
Tu si na internetoch..tu môžeš povedať ako sa ten karavany vola:D
|
|
Re: .....
Od: mrkale
|
Pridané:
20.5.2020 15:22
Ak sa to vôbec dá. V korporátnom prostredí je cca 80% neschopných, lenivých a lajdáckych programátorov a tomu ani dobré zadanie nepomôže, lebo ho ani nečítajú, bo im to hrdosť nedovolí.
|
|
Re: .....
Od: Okido
|
Pridané:
20.5.2020 21:25
Skor by som povedal ze v korporatoch su neschopni ludia, co tie projekty vedu. Ich myslenie je takateto - ako projekt lead cucham z silny bonus tak vedeniu naslubuju ze vseeecko bude...Potom pridu ku nam a vysypu co treba robit bez toho aby sa to najprv konzultovalo. Cize najprv daju sluby a potom sa idu pytat co z toho co slubili sa da spravita idealne spravit to vsetko. A to nehovorim o nejakej slovenskej firme ale o firme co je vo fortune500..
|
|
Re: .....
Od: peterse
|
Pridané:
21.5.2020 15:21
A samozrejme vôbec narátajú s nákladmi na testovanie, ktoré môžu ísť do 50% ceny riešenia a všetko tlačia na testovanie na zákazníkoch.
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.5.2020 12:33
uvedom si laskyplne ze za dva mesiace korony tu vzniklo tolko bordelu, chaosu, roboty a vsetkeho ze za normalnych okolnosti by sa tolko neudialo ani za 5 rokov a nejaky formular so zlym formatom cisel je teda relativna pohoda
trocha nadhladu do toho! je to chyba, treba na nu upozornit, mali by to co najskor opravit a ide sa dalej (kto robi, robi aj chyby) a nie rozmazavat to, drizdat a vysmievat ze fuj v jakom hnusnom state to zijeme, chyba na formulari fuuuuuuuuj odstrelit ... niektori si asi myslia ze toto je najhosie miesto na zemi pre zivot, v skutocnosti je min 80% miest chudobnejsich alebo horsich !!!
|
|
Re: .....
Od: peterse
|
Pridané:
20.5.2020 13:04
Veru tak problémom nie sú formuláre ale nelogika pomoci resp. nepomoci.
Napríklad SZČO bez tržieb za apríl 2020 musí zaplatiť odvody do 8.5.2020 pokiaľ nepožiada o ich odklad ale o pomoc môže požiadať až od 16.5.2020. Dovtedy môže žiť zo vzduchu alebo ísť požiadať o podporu v nezamestnanosti a podnikanie pozastaviť/zrušiť.
Stačilo by automaticky odložiť splatnosť odvodov do 30./31. v mesiaci bez podávania žiadostí o odklad a možnosť žiadať o pomoc už od 1. v mesiaci.
|
|
Re: .....
Od: peterse
|
Pridané:
20.5.2020 13:05
SZČO bez prevádzky.
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.5.2020 13:31
ak SZČO nema rezervu 1 mesiac, je to strach a hruza a katastrofa a svedci to o zalostnom stave celej spolocnosti zapadnej tzv. "rozvinutej" civilizacie ovladanej tupym, slepym, bezbrehym konzumom, dementnom vzivati hmotneho mamonu a alarmujuceho zivota na dlh ... u nas take srandy pred 1989 neboli, sem tieto "vymozenosti" prisli az potom
z talianska sa objavovali spravy ze niektori ludia po 2 mesaicoch vypadku prijmov uz chodili do obchodov a nakup nezaplatili, lebo nemali cim !!! po 2 mesiacoch !!! nemat ani na zakl. potraviny ...
v zapadnej "vyspelej" civiluzacii ked niekomu vypadne prijem na 2-3 mesiace tak je v uplne riti, ma problem s autom, domom, tym hentym ,onym ... VSETKO na pozicku, cely zivot na pozicku, rezerva HOVNO + NULA k tomu
|
|
Re: .....
Od: 543rfds
|
Pridané:
20.5.2020 14:02
Ale dnes je to in. Nevlastnit nic, vsetko si prenajat ked to potrebujem. Od kolobezky cez byt az po Netflix. Problem nastane ked vypadne prijem. A prevadzkovatel systemu ta vymkne okamzite alebo ti da 30 dni (podla toho kto).
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
20.5.2020 14:20
Mozno je to tym, ze ti, co nezazili malo si nevedia predstavit alebo neschopnost zamysliet sa, ze sa naozaj nieco moze stat a budu mat problem. Mozno malo zodpovednosti, mozno sa nevedia zamysliet a mozno je to naozaj len o lenivosti a pozitkarstve. Pre niektorych je aktualna situacia dobrou vychovnou fackou.
|
|
Re: .....
Od: 543rfds
|
Pridané:
20.5.2020 15:08
Presne. Snad to otvori oci spomienkovym optimistom. Ked teraz musia cakat na vpustenie dnu, moznosti na vyzitie male. Akurat tie obchody su stale dobre zasobovane.
A tiez snad par ludi pochopi, ze nemusi mat tolko aktivit za ktorymi sa nahanaju cely den a ze mozu spomalit.
|
|
Re: .....
Od: Fako
|
Pridané:
21.5.2020 8:51
Napríklad ja si súčasnú situáciu celkom užívam... Pre mňa (ako osobu, rodinu, a aj firmu) sa takmer nič nezmenilo, lebo v takom podobnom režime fungujem už 2,5 roka. A prečo? Kvôli zdravotnému stavu - zo dňa na deň sa mi zmenil život; lekár mi povedal: ak si chceš ešte požiť na tomto svete, tak musíš ale sakra spomaliť! Tak som spomalil a zistil som, že aj tak sa dá celkom fajn žiť..., len ten život okolo nejako rýchlo frčí! ;-)
|
|
Re: .....
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
20.5.2020 16:14
Je nutne si uvedomit, ze sice system ten konzum umoznuje, neznamena to ale ze to tak mas aj robit, ak je niekto debil, robi za maly plat ale splaca velku drahu nehnutelnost, splaca nove auto, ma vsetky veci nove a drahe, stravovanie v restauraciach kazdy den a kavickovanie kade tade, dovolenky a potom sa cuduje ze nema na konci mesiaca nic bokom alebo nejaku rezervu, je to jeho problem ci je tu dajaka epidemia alebo hospodarska kriza alebo nie. Ak je niekto kokot moze mat aj modre z neba a nepomoze to, stale bude na nule alebo v hlbokom minuse, jedine co sa na svete da robit ozaj rychlo je rozjebat peniaze na kokotiny a potom gravcat ze dosli. Treba mat urcitu skromnost, pokoru a peniaze minat uvazene v moznostiach ktore si moze kazdy dovolit a mat aj nejaku rezervu a nespoliehat sa nulto nato ze nejaka takato kriza urcite nenastane.
|
|
Re: .....
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
20.5.2020 20:26
~~^^
..to by sa priekazne takému Masonovi Vergerovi stát nemohlo..
:D) ;P ĽöôĽ
..zas ale, si musí dávat fest pozor na zápal plic, ted na ten ckoronavirus, - proste, nesmí moc ležat na chrbte,
..a priamo na nejakú talkshow, interview, do sprív, jen-tak, priamo, pred divákov, na kameru, - by tiež nemohol, jen tak, íst.. :o :D ;D) :p lůl
|
|
Re: .....
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
20.5.2020 21:06
ja som napr. bol szco. stale som si drzal rezervu na 3-4 mesiace. koncom roka nastali iste problemy, bezna vec, isiel som z rezervy. a uz ked som sa opat blizil k stabilnemu prijmu, tak corona. cize stretli sa 2 veci a na to rezerva nestacila.
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.5.2020 13:32
na kauzdeom debilnom portali ked je clanok o sporeni, financnej gramotnost atd, tak sa tam pise: majte rezervu MINIMALNE 3 mesiace (aj obycajna fyzicka osoba), idelane 6 mesiacov, najlepsie aj rok (cim viac tym lepsie)
kedysi ludia vedeli setrit, este aj za komunizmu: realne prijmy 2x-3x nizsie ako dnes a ludia vedeli usetit (clovek sa nestaci divit), davnejsie este viac, nie z vymyslu tu mame rozpravku o troch grosoch kde sa zije iba z jedneho (33%), druhy vracia a treti poziciava
|
|
Re: .....
Od: dj_v
|
Pridané:
20.5.2020 15:31
porovnavas hrusky a jablka... dnes je to o konzume
|
|
Re: .....
Od: Ja.
|
Pridané:
20.5.2020 14:17
Ja nekomentujem tento jeden mini fail. Celý proces je sprevádzaný zlou komunikáciou, mylnými informáciami. Ľudia si vypĺňali formuláre, ku ktorým nemali dostatok informácií a nakoniec dostali hromadne informáciu, že to majú spraviť znova a inak.
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.5.2020 12:34
tam si chod ty "pomoc" do takych krajin/uzemi/koncin kde vladnu poulicne gangy, polo-vojenske sfanatizovane organizacie, bonus obcianskla vojna a ked vyjdes na ulicu medzi ruiny, nevies ci ta trafi do lebene gulka, alebo ci to stalo geril s kalasnikovmi a rpgckami s dzipmi na krizovatke polnych prasnych ciest, ta pusti cez krizovatku a ci ti nebudu za ziva rezat gebulu
uvedom si kde si, co tu bolo posledne dva mesiace + info, ze toto neni rakusko alebo nemecko, kde jednu vec robi 5 ludi, kt. sa kontroluju hierachcicky, cyklicky a vsetko je tam urobene s nemeckou a bozou dokonalostou, punktlich a in ordnung, u nas je to bohuzial opacne, jeden clovek robi 5 veci, z toho uplne logicky ani jednu poriadne, z kazdej vie hovno ....
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
20.5.2020 12:47
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... kecas. Vo Svedsku je pohoda jazz, to len tvoj infovojnovy platok pise blbosti. V nemecku to je podobne ako tu, co sa vytazenia tyka, inak by asi nemali take platy a taku produktivitu. Akurat to robia efektivnejsie, nejebu na to a je tam vacsia elektronizacia a ludia nie su tak prijebani. Takze ta tetka na urade s tym systemom vie aj robit a pouziva ho a nehlada prvu moznost ako z neho vycuvat a obhanat ludi papierovo. Berie to nie ako trest ale ako pomocnika, aby si to ulahcila. To len ludia ako ty na vsetko picuju a su spiatocnicky, lebo za vsetkym hladaju zlobu proti sebe.
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.5.2020 13:02
"Akurat to robia efektivnejsie" - aha, a v com konkretne spociva to tajomstvo?
malo by sa tam asi ist na hromadne obzeranie
|
|
Re: .....
Od: JUSTO
|
Pridané:
20.5.2020 15:47
No kedze mam moznost pracovat v time s Nemcami, tak asi v skratke diskusia, diskusia, diskusia, tz. sice budu tyzden diskutovat o kazdej prkotine, ale ked sa raz na vsetkom dopodrobna dohodnu, tak to plati a platia aj terminy na ktorych sa dohodli a splnia do puntiku to na com sa dohodli v case na ktorom sa dohodli.
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
20.5.2020 19:12
Kedze s nemcami robim, obavam sa, ze je tam situacia uplne rovnaka ako u nas, len s rozdielom zivotnej urovne a prijmu. Niektore procesy su nastavene lepsie - ako ty hovoris, ale co mam moznost zazivat, tak milion ludi na kopii, nikto sa nevie k nicomu poriadne vyjadrit, nikto nic nema ale terminy dodrzat chcu. A ked na piaty krat ich uz zjebes, nech poslu konecne spravne podklady, tak to ide cez 20 ludi, lebo kazde dolezite hovno sa potrebuje k tomu vyjadrit. Priznat si chybu tiez u nich neexistuje, a ze ich nerobia o nic menej je dokazom toho, ked ti po troch mesiacoch urgovania povedia, ze este nemaju finalnu verziu a to co mame nie je 100% funkcna vec.
|
|
Re: .....
Od: KOKOT666
|
Pridané:
20.5.2020 14:50
To, že to robia efektívnejšie a majú väčšiu produktivitu môže napísať len totálny blbec, ktorý nielen nerozumie ekonomike, procesom a trhu, ale dokonca neovláda históriu, nechápe ako fungujú vojny, ekonomické spolky a fašizmus. Nemci majú HDP na občana vysoké zato, že vyciciavajú ostatné ekonomiky, nie zato, že sú efektívnejší. Proste nás tu dobre ojebali o statky, keď sme sa s nimi chceli hrať. Naši politici im podpísali, čo bolo treba, aby svojim detom zabezpečili pohodlie.
|
|
Re: .....
Od: Effe
|
Pridané:
20.5.2020 18:54
Teba skôr niekto ojebal o mozog a nie Nemci o statky, ty Kotletov nácko.
|
|
Re: švédsko - tá (bývalá) krajina modro-zeleno-okých blonciek, snehu, dlhonohých blondýn, (a zelených lesov) ?
Od: LytaRyta zkrachovaná
|
Pridané:
20.5.2020 17:27
..nj, v tom švédsku sa majú vskutku priam *bombovo"
..ted je to švédsko celé, a plné hrubých, čierných, velkých..
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
20.5.2020 14:43
Presne tak. Udržiavanie konzumnej kultúry je predsa ústavnou kompetenciou Ministerstva kultúry, takže tiché schvaľovanie takejto protištátnej činnosti Ministerstva práce predsedom vlády je vskutku priekazne zarážajúce.
|
|
O2 nejde
Od: Pán Kabrhel
|
Pridané:
20.5.2020 10:10
Ahoj, prave teraz www.o2.sk ma vypadok :-)
|
|
Re: O2 nejde
Od: mif
|
Pridané:
20.5.2020 10:14
asi chceli iba ukazat kustomizovanu http500 stranku
|
|
Nepoužívajú schránku
Od: slovensko.sk
|
Pridané:
20.5.2020 10:33
Vyplnil som, poslal na mail a o pár dní volali z úradu práce, že mám prísť osobne na úrad podpísať zmluvu.
Do schránky slovensko.sk ju nepošlú aj keď ju mám niekoľko rokov aktivovanú na doručovanie, lebo už to má pripravené papierovo a to by musel inak urobiť.
Hlavne, že mesto už prvýkrát automaticky poslalo dane do schránky slovensko.sk, lebo osobne dane zatiaľ neroznášajú.
|
|
Re: Nepoužívajú schránku
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
20.5.2020 11:31
tak to je pekna kktina, potom clovek zbytocne to vyplnuje cez pocitac nejaky stary dedko co sa trapi s pocitacom, a potom aj tak ako kkt musi ist fyzicky tam. To rovno mohol vyplnit tam a podpisat.
|
|
Re: Nepoužívajú schránku
Od: peterse
|
Pridané:
20.5.2020 13:07
Elektronicky posielať dokumenty má problém poslať aj it-čkár (pri častých výpadkoch napríklad podpisových certifikátov) nieto úradník.
|
|
End is near, later again. -jehovah witnesses
Od: Nič nebude
|
Pridané:
20.5.2020 10:58
Z čoho by nám mal štát, z banánov? Však všetky prachy prejebali na chľast a kosenie bradavíc.
|
|
Ziadatel
Od: Formular1
|
Pridané:
20.5.2020 11:29
https://ziadatel.sk - projekt kde si môžete ziadosti vyplnit online.
|
|
odhalenie
Od: koumak
|
Pridané:
20.5.2020 11:32
To len sa teraz nahodne odhalilo, kto to tu cele riadi :) Konspiratori sa mylia, ked myslia na USA alebo Rusko, ono su to Arabi !!! :)
|
|
Re: odhalenie
Od: zdroj: som zid
|
Pridané:
20.5.2020 11:51
vzdy to boli zidia a ich financne podchyteni sluzobnici ci vymyte mozgy slobodomurarske.
|
|
Re: odhalenie
Od: peterse
|
Pridané:
20.5.2020 13:08
Povedal ujo magián alebo teta kultúrna blogerka na tajnom stretnutí?
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
20.5.2020 12:11
Tak to by bolo z faktickeho hladiska skvele. Lenze co ak sa konspiratori nemylia, ale priekazne umyselne zavadzaju?
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
20.5.2020 19:33
Omyl, neriadia ale makaju. Cele to vyrabal nejaky utecenec zo Syrie. A bohuzial asi aj na svojom NB s blbou kodovou strankou.
Konzumny svet riadia Ti ktorym patri federalna banka. Od Ciny cez Rusko , Europu az celu Ameriku.
|
|
Re: odhalenie
Od: fanúšik konšpiračných teorií
|
Pridané:
20.5.2020 19:55
..*!Nosatí..
|
|
Re: odhalenie
Od: Lyška s velkou Neskou
|
Pridané:
20.5.2020 20:00
"..(Arabi)..neriadia ale makaju.."
btw.si už ale videl nekdy nejakého araba "makat" ?
heh, som ich jakživ nikdy nikde nevidel, ani jen sedet, lofet na zadku, - ani na tej vrátnici, /recepcii, /príp.aj vkancli, som nikdy nevidel arabského chlapíka, (počerného) sedet,
..nieto ešte ozaj -makat
|
|
Re: odhalenie
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
20.5.2020 20:50
Ak su arabi aj Turci, tak ti robia v nemecku asfalter, smetiar .... A sem tam kebaby aj u nas. Lepsie handry ako z ciny mas z turecka. Len sa pozeraj s otvorenymi ocami.
A uz sa dostavaju do stavu ze budu cvicit z EU. Lebo tu nie je ziadna vyroba. A PDF z europskej komisie co im posle Benova ci Zaborska ich neohuri.
|
|
akokebyniehej
Od: Nie som robot
|
Pridané:
20.5.2020 11:48
to nieje nahoda, to je narokom... natahuju cas...
|
|
AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Rado2
|
Pridané:
20.5.2020 11:59
Ked zameníte našu zemepisnú dĺžku so šírkou, tak to spadne tam kdesi pri arábiu.
|
|
H nie je ôsme v slovenskej abecede
Od: narodniar
|
Pridané:
20.5.2020 12:28
Na Slovensku len slovenskímy čýslycamy!
|
|
Re: CH je ôsme v slovenskej abecede
Od: xtcxtc
|
Pridané:
20.5.2020 14:59
1 = jedon
|
|
.....
Od: jj2
|
Pridané:
20.5.2020 12:55
To asi vela problemov nesposobi kedze sa to vsetko spracuvava len rucne
|
|
Psychopatovičovo
Od: slovҍn
|
Pridané:
20.5.2020 14:12
Nečakajte pomoc od tejto mafiánsko šašovsko teplo rožkovej vlády zo skládky :) Vládu zlodejov vymenila vláda amatérskych zlodejov, kruté ale pravda.
|
|
chcel by som napisat
Od: panmbank
|
Pridané:
20.5.2020 14:24
nech si tu "pomoc" nechaju.. clovek musi splnit milion podmienok aby dostal almuznu... cele zle. Pre kopec ludi bude jednoduchsie a vyhodnejsie prerusenie zivnosti a samozrejme praca na cierno.
|
|
Re: chcel by som napisat
Od: Okido
|
Pridané:
20.5.2020 14:39
Ak by stacilo jedno tlacivko, tak im nebudu stacit peniaze a zasa by sa k pomoci dostali spekulanti...co si pozakladaju zivnosti a potom budu ziadat o pomoc..
|
|
Re: chcel by som napisat
Od: okboomer
|
Pridané:
21.5.2020 0:08
v usa je to 1200 usd na osobu a vyriesene.. ziadne tlacivka, peciatky, podpisy, prehlasenia, potvrdenia.. ale ak si tuto byrokraciu zastavaju aj samotni obcania tak sa ani necudujem ze to tu takto funguje
|
|
sabotage
Od: KOKOT666
|
Pridané:
20.5.2020 14:38
mne to pride, že to dakto z vyvojarov sabotuje
|
|
fssss
Od: ssfz
|
Pridané:
20.5.2020 14:38
v slovensko IT su ovela vacsie problemy ako chyba v ziadosti, ved to fixnu a ide sa dalej btw uz to asi fixli
|
|
Outsourcing
Od: xyz.
|
Pridané:
20.5.2020 16:31
To je tak keď sa všetko outsourcuje. Potom sa nedivte, že si ani žiadosť nevyplníte kvôli nekompatibilite.
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
20.5.2020 17:15
Prv amerika a teraz uz aj slovensko paktuje so saudami...
|
|
njn, alejo, ~~20 ~ 100 litrů za online kurz javy, mmnt., hned vytiahnem z lavého vačku
Od: LytaRyta zkrachovaná
|
Pridané:
20.5.2020 17:22
https:// www.greenfoxacademy.cz/ jdc/online-kurzy
hey, 19 tis ~~ 99 000 ~~ 169 tisíc Kčs za nejaký 1online kurz.
eh, to si (strčte nekam, vy BA-laváci, /pražáci!
si radši ešte kousek došetrím na klímu nejakú, /abo na ..kus rekonštrukci koupelne vbyte
(..abo na nejaké komponenty kola, plášte, duše, na biciygk°°~~^^
(už mám 728 € )
|
|
Re: njn, alejo, ~~20 ~ 100 litrů za online kurz javy, mmnt., hned vytiahnem z lavého vačku
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
21.5.2020 0:38
Človeče, kde ty na tieto hovadiny chodíš... :D
|
|
Re: njn, alejo, ~~20 ~ 100 litrů za online kurz javy, mmnt., hned vytiahnem z lavého vačku
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
21.5.2020 14:00
Trava reznuta vranim okom, lysohlaky s satanom alebo doma palena palenka s metanolom a mas to..
|
|
Re: njn, alejo, ~~20 ~ 100 litrů za online kurz javy, mmnt., hned vytiahnem z lavého vačku
Od: LytaRyta zkrachovaná
|
Pridané:
21.5.2020 23:35
mno počkaj, však ti nato nečo napíšem!
jen čo si zalejem (poslednú).. za to ve mne začíná vreit!
btw.a jaké hovdiny mysliš, mno veru ozaj ceny majú hovadské /:
tak to
som jen klikol na 1banner, reklamaný, KLAMAVY, - lebo ma tam zaujal výrok, že za (ten online kurz Jáv, Javov) - "možte zaplatit,
^^ možete zaplatit, zaplatíte až s5, ajž spatne, - "až ked začnete vydelávat" (na nejakom tom IT-míste,pozici.. )
mno, ale, veru je pravda, - je to blbost, všechno je to jen lož, aklam,
a mámení!
si radši koupím Klímu, objednám,
abo SSD, to úplne nejvíc nejnovší - 3DxPoint technologia (Optane), optane, Intel Optane 900p
(nj, viem, - je drahé, proklate, fest drahé!.. )
|
|
Re: njn, alejo, ~~20 ~ 100 litrů za online kurz javy, mmnt., hned vytiahnem z lavého vačku
Od: peterse
|
Pridané:
21.5.2020 14:52
Však existujú aj stovky bezplatných kurzov - napríklad codeacademy, udemy, SoloLearn learnjavascript.online a podobne.
|
|
E-MAIL scotlicon121@gmail.com
Od: Scott Licon
|
Pridané:
21.5.2020 21:51
Ak máte naliehavú pôžičku, musíte splatiť svoj dlh alebo potrebujete ďalší kapitál na zlepšenie svojho podnikania? Požičiavame peniaze ľuďom, ktorí potrebujú finančnú podporu.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať s nasledujúcimi informáciami. E-mail: scotlicon121@gmail.com alebo WhatsApp; +17135876055
|