|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od reg.: Sv. Ignác z Lojoji
|
Pridané:
7.5.2020 9:12
Komu by chýbali konšpiráori? Namiesto pálenia BTSiek by sa mohli napríklad odstreliť.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 9:17
Povedzme si pravdu, načo každú blbosť a navyše vždy len tú škodlivejšiu idú montovať medzi ľudí?
Mne netreba ani 3G, možno by sa dokázali uskromniť aj ďalší.
Korona je práve dôsledok nenažranosti ľudí, dôsledok toho, že sa majú už až moc dobre. Dôsledok blahobytu...
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: VincentZ
|
Pridané:
7.5.2020 9:21
Takze virus, ktory sa poprvy raz rozsiril na Cinskom mokrom trhu, pozostatku po stredovekych praktikach, je dosledkom blahobytu? Asi by som mal ist po trochu blahobytu aj do Luniku IX.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: huanggg
|
Pridané:
7.5.2020 10:13
keby milion ludi nelietalo po celom svete ako sa im zapaci (dosledok blahobytu) tak by sa ten virus asi tak masivne rychlo nerozsiril, vsak ?
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Cakino
|
Pridané:
7.5.2020 10:19
Blahobyt? Ja zarábam menej ako ty ale vieš co? Ty si každý deň cestou z práce v stánku kúpiš niečo tvrdé na posilnenie. Prídeš domov zabuchnes dvere, manželku dobiješ a otvoríš si fľašu vína. Potom ženu pošleš aby ti kúpila ďalšie na posilnenie. Tam to uteká časť výplaty. Potom si sem tam zahras automaty, pofajcis, das peniaze na kurvy a pod. No a potom keď vidíš mňa ako idem na dovolenku tak len zase od zlosti zbijes zenu ze aky je svet nespravodlivy. Ale pritom len tvoj zakrpateny mozocek nechape ze ten,,blahobyt,, by si mal aj ty keby si mal. IQ aspon 102
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: huanggg
|
Pridané:
7.5.2020 10:25
je to 100% pravda ale nic to nemeni na fakte, ze bez samopašného lietania po svete by sme dnes o korone mozno ani nevedeli
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Cakino
|
Pridané:
7.5.2020 10:33
No samopasne.. Určite turisti tvoria vysoké percento cestujúcich ale stále lietajú aj ľudia kvôli biznisu, výskumu, vede, športu a pod. Ale treba to brať ako fakt, doba sa mení rýchlo, prináša obrovské výhody. Popri tom ale zase aj niektoré negatíva
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 10:43
Výhody? Iba choroby a rozdiely medzi bohatými a chudobnými.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: RIKK
|
Pridané:
7.5.2020 12:51
panovi je urcite smutno za byvalym rezimom, tam neboli choroby, ani blahobyt, tam boli chudobni vsetci rovnako. lietanie, 5g a korona nehrozili ani len z rychliku.
pejo, pokrok, technologie a vyvoj ludstva nezastavis a ak chces obrabat pole, chovat kurence, jazdit na koni, mat vysnivane zdravie, nikto ti nebrani, stale mas moznost ist byvat na samotu a zit tak ako sa zilo volakedy.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 13:21
Prečo každej blbosti na vyťahovanie peňazí ľuďom z vrecák hovoríš pokrok??
Mám starý mobil a úplne mi to stačí...
|
|
Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: wifi gril
|
Pridané:
7.5.2020 14:27
Čínske 5G bts-ky horia samé, ale jednoduchšie je to zvaliť na netopiere.
5G BTSka potrebuje 15000W.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
7.5.2020 15:51
tak urciteee...
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: lal
|
Pridané:
7.5.2020 18:44
According to Huawei data on RRU/BBU needs per site, the typical 5G site has power needs of over 11.5 kilowatts, up nearly 70% from a base station deploying a mix of 2G, 3G and 4G radios.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: wifi gril
|
Pridané:
7.5.2020 21:23
takže prípojku potrebuje 15kW minimálne.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: kuuuuuuuaaaaaaa
|
Pridané:
7.5.2020 21:24
11,5kW mikrovlnka, ktorá dokáže presne nasmerovať signál na telefón.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: opete pokroku
|
Pridané:
7.5.2020 21:28
číňania sa neboja experimentovať,
rovnako ako rusy v černobyle s atómovou elektrárňou V. I. Lenina.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
7.5.2020 23:34
Napises A, musis napisat B aj C.
Je jasne, ze ta spotreba ja pri maximalnom vytazeni. Po prepocitani tak dostanes nasleodvne:
5G deployment will improve the industry’s energy efficiency since energy cost per bit on 5G is just one tenth its level on 4G. However the base stations are still energy-hungry at network-level, due to foreseeable tens of times traffic increase.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
8.5.2020 2:05
Áno, ale to je príkon BTS. Výkon antény je v desiatkach wattov.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: chacha
|
Pridané:
8.5.2020 8:39
pokrok 5G je vďaka anténe.
Preto ide ku anténe 3cm medený koax.
5G delivering up to 1,000 times as much data as today’s networks is that 5G could also consume up to 1,000 times as much energy.
Pri optike nie sú pochybnosti o neškodnosti.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: cha cha
|
Pridané:
8.5.2020 10:06
pardon, Preto ide ku anténe 3cm medený hoax
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: cha cha cha
|
Pridané:
8.5.2020 14:14
Výkon antény je v desiatkach hoaxov
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: hmmmm mm
|
Pridané:
10.5.2020 0:25
a dokáže signál smerovať pomocou odrazu od budov a ľudských hláv priamo do telefónu.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
10.5.2020 13:50
To je odrb. Vacsina standardnych hlav je skoro gulatych. My milovnici vojenskej techniky co to vieme o kutovych odrazacoch. Preto je empiricky dokazane, ze treba hranate hlavy na dosiahnutie priazdnivych podmiekok sirenia. Ak za etalon zoberierme Hranol zocharsky, bezny student mat-fyz ma parametre 0.6 - 0.8 Hz.
|
|
Re: Niektorý ľudia uveria všetkému.
Od: ffdf
|
Pridané:
9.5.2020 0:55
3cm hrubý koax ide kvôli freq. nie kvôli výkonu,
vlnovod by bol asi lepší, ale to sa už používa iba v radaroch asi
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: fdghsfdg
|
Pridané:
7.5.2020 10:48
moyno by to malo vplyv len na velkost nakazeneho uzemia, ale nie na rychlost. Takze by sa to do EU nedostalo za mesiac, ale mozno za rok..
na druhu stranu nemal by si ani ine vymozenosti, bez prepojenia sveta
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 11:18
Akože nie. Rýchlosť je úmerná blahobytu.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: blahoželám
|
Pridané:
7.5.2020 14:42
Briti sú odpad, ich prosperita je založená na prežieraní bohatstva, ktoré nakradli ich predkovia.
Britský okupanti drancovali viac ako nacisti, alebo rusi.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Burzchuj
|
Pridané:
7.5.2020 15:26
Anglo bol hlavne v spravnom case na spravnom mieste. Par megavojen na kontinente, spanielska neschopnost, pozvanky od indov a cinska arogancia a naivita sa o to postarali. Kazdopadne od WW2 uz ziadna anglo risa neexistuje, tak to je jedno.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: jašter
|
Pridané:
7.5.2020 21:33
A preto sa všetci učia angličtinu.
Briti toho nakradli toľko, že to neprepijú ani za 100 rokov.
Máme to pevne v rukách.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Janko Zygelitki.
|
Pridané:
7.5.2020 22:00
internet ty kokot, nie britske imperium. este raz. pane vy ste kokot
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: blahoželám
|
Pridané:
7.5.2020 22:05
Nie britsky, ale anglicky.
Poddaný musia rozumieť príkazom.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.5.2020 6:41
Pocuvaj ma sem.
Ten virus je z labaku a je to obycajna chripka s nazvom COVID 19 namiesto H5N1.
Pôsobenie zvuku s frekvenciami 100 Hz až 1000 Hz malo za následok zvýšenie produkcie papriky, uhoriek, rajčiaku, hlávkového šalátu, špenátu, bavlny, ryže a pšenice o viac ako 10 %. Zároveň sa ukázal významný pokles roztočov, hmyzích škodcov, plesňových a vírových ochorení na rastlinách rajčiaku.
Cize mi nevrav ze EM ziarenie nic nerobi. Sam si ziaric a prijmac...
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Peter Kazimir
|
Pridané:
10.5.2020 11:42
Co ma zvuk s EM ziarenim?
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: spyje
|
Pridané:
10.5.2020 18:28
Jeden z jeho parametrov sa meria v Hz ako pri EM ziareni tak to cloveka veriaceho v plochu zem doplietlo :D
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
10.5.2020 19:34
Dobre vravi, ved aj v slnko seno jahody pri muzike kravy lepsie dojili. Bolo to v narkoze, link nemam.
Problematika je zjavne komplexnejsia... 😁
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.5.2020 12:10
Nie predstav si ze nedoplietlo.
Naozaj mi nechci tvrdit ze EM ziarenie nic nerobi.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: slecna.l
|
Pridané:
12.5.2020 19:08
Poprosim si playlist na tie roztoce a hubove ochorenia rastlin, dakujem.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od reg.: Sv. Ignác z Lojoji
|
Pridané:
7.5.2020 9:21
Ok, ale 5g s ňou nič nemá. To, čo píšeš je pravda.
Ale páliť btsky, aby sa porazil covid, to je na smiech.
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
7.5.2020 9:45
Veď ale kto mohol tipovať, že vo vedení britských operátorov je toľko slovákov, že len aby sa mohli sťažovať, budú stavať tie BTS priekazne drevené?!
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: dýchať vlastné sračky notcool
|
Pridané:
7.5.2020 14:07
Keď lúza lynčuje, horí aj železo.
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: sdfgoj
|
Pridané:
7.5.2020 14:27
Trocha termitu a hori vsetko...
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: dýchať
|
Pridané:
7.5.2020 14:29
Pred lynčujúcim davom ťa neochráni ani spravodlivý inkvizičný proces.
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.5.2020 14:52
A to si ešte nepočul o fluoride chloritom...
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
8.5.2020 10:15
Náter bežným čiatičom kintaktov zastaví priekazne i ten.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od reg.: Zelo_005
|
Pridané:
7.5.2020 9:43
A mne netreba defibrilator, plucnu ventilaciu, airbag v aute, inkubator pre male deti, lieky na srdce a kopec inych veci. Preto by sa nemali vyrabat?
|
|
prečo by
Od: ...-
|
Pridané:
7.5.2020 9:45
Zle si to natočil. 5G je iba a len zbytočný a nepotrebný prepych, pľúcna ventilácia zdravotnícka potreba v núdzi.
|
|
Re: prečo by
Od: Cakino
|
Pridané:
7.5.2020 10:06
Jebe ti? To že tvoj obmedzený mozocek nevidí viac užitočných vecí ktoré to prinesie tak to neznamená ze to je zbytočné. Či mali sme sa pred 100 rokmi vysrať na vynález elektriny lebo tebe by stačila aj sviečka?
|
|
Re: prečo by
Od: huanggg
|
Pridané:
7.5.2020 10:15
Amishom sa tvoj koment nepaci
|
|
Re: prečo by
Od: 3.odboj
|
Pridané:
7.5.2020 14:18
Dradšej Mormonov tí majú nachystaný 100miliardovy fond na druhý príchod Spasiteľa. Investovali ho do Applu, Googlu a Microsoftu.
|
|
Re: prečo by
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 10:30
Nehovorím, ale načo je 5G??? Nemôžeš preto spať?
Alebo máš zbytočne veľa peňazí?
|
|
Re: prečo by
Od: Cakino
|
Pridané:
7.5.2020 10:39
No ja neviem, budem mať na chate na samote 5g kameru a už mi ju nikto nevykradne? Alebo ju budem mat aj v aute a bude nonstop sledovať pohyb okolo? Alebo budú autá prepojené a prispeje to k zlepseniu premávky? Prepojené autá a semafory a 300 iných vecí? Alebo v medicíne bude 500 senzorov na človeku prepojených a pomôžu analyzovať niečo? Naozaj v týchto veciach treba otvoriť myseľ lebo my vidíme len 1% z toho potenciálu. Vedel si napr. Že lietadlá pomáhali pri predikcii pocasia? Ja nie. Ja som určite za, treba ísť dopredu a byť zvedavý čo nám dokáže život ulahcit.
|
|
Re: prečo by
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 10:44
Prosím???
Dopredu,áno, ale v liečbe napríklad rakoviny, nie v tom, že človiečik má niekde luxusnú chatu a je posraný, lebo má na ňuč čas 1x za rok?
|
|
Re: prečo by
Od: Cakino
|
Pridané:
7.5.2020 11:01
Ty primitívny odpad, elektrina bola pre bohatých, mobil bol pre bohatých, počítač bol pre bohatých. Najprv musí niekto vývoj zaplatiť a potom sa to dostane aj takým debilom ako si ty. O pár rokov budeš využívať výhody 5G a ani nebudeš vedieť ako. Vidím ale že si ťažký pripad obmedzeneho debila čo si nevie uvedomiť súvislosti. Bohužiaľ je to smutné že si postihnutý a ja ti nadávam. Ospravedlňujem sa ti, ale neodolal som.
|
|
Re: prečo by
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 11:09
Dobré...
A Ty si potom čo??
|
|
Re: prečo by
Od: dsadassas
|
Pridané:
7.5.2020 12:01
Aby si mohol liecit rakovinu musis ist technologicky dopredu. A ano ked ty nevidis suvislosti aj ten 5g tomu moze prispiet.
|
|
Re: prečo by
Od: sdfgoj
|
Pridané:
7.5.2020 14:22
- Kameru na samote si mozes dat aj na 4G. Cena za GB bude rovnaka, mozno aj trocha nizsia, ved novsie technologie musi niekto zaplatit
- Ked sledujes pohyb okolo auta, mas vypracovany bezpecnostny projekt? Snimat verejne dostupne priestory nie je sranda, je okolo toho byrokracie ako svina.
- Prepojene auta a semafory? Clovece, co hulis? Semafory su nastavene uz dnes, a to ze ignoruju traffic je naschval (pokial teda nerobia cervenu vlnu). Napr. vzdy pustaju viac z centra ako do centra, aby sa to vsetko nenakopilo tam. Pritom je im fuk, kolko caka smerom dnu.
- A naco ti budu tie senzory na tebe? Uz teraz vies, ze mas jest viac vlakniny, menej cukru, viac sa hybat, nechlastat a nehulit. A aj tak to 99,9% ludi ignoruje. Takto by si mal data, ktore ignorujes tiez, lebo by ti brali z komfortu.
|
|
Re: prečo by
Od: Cakino
|
Pridané:
7.5.2020 14:57
Ty si jebnutý? Ja som to písal ako príklady. Príklady. Vieš čo je príklad ty vypatlanec? Áno môžem mať 4g kameru ale aká je reálna rýchlosť 4g a koľko bude 5g? Keď sa tam napojí celá oblasť asi je to už iná muzika. Nehovoriac o tom že si môžem zavesiť aj 5 kamier. Ale opäť je to len príklad čo ma rýchlo napadol.
No a keď sme pri semaforoch tak audi už má možnosť komunikovať so semaforom a na displayi ti ukáže koľko ešte bude červená.. Nikto netvrdí že auto má ovládať semafor :D ty kokot to za to že som napísal že auto bude komunikovať so semaforom tak prvé ťa napadlo ze ho bude ovládať? Môj bože či si len primitívny.kľudne by aj auto pri komunikácii so semaformi mohlo dostať info ako rýchlo má ísť aby preslo uplne plynule.
A tisícky ďalších a ďalších možností ktoré 5G prinesie. Bohužiaľ pre tvoju obmedzenosť ich ani vnímať nebudeš.
P.s.sledovať okolie auta nebudem, bol to len príklad ale očividne si to nepochopil a bral to úplne doslovne.
|
|
Re: prečo by
Od: Tkingu
|
Pridané:
7.5.2020 15:19
Jediny retard si tu ty. Chcem vidiet to tvoje 5g na chálupe, kedze dosah ma horsi ako 4g. Tvaris sa ako silny inteligent, ale vies iba urazat a strelene priklady davat.
|
|
Re: prečo by
Od: sdfgoj
|
Pridané:
7.5.2020 16:30
Citame s porozumenim, to co tam je a nie to co si myslis ze tam je.
Tvoja chata: no, ked tam budete viaceri, tak tam postavia dalsi stoziar. Je to jednoduchsie, ako stavat fungl novu siet kvoli tomu, ze by ste tam nahodou boli viaceri.
Podobne tie semafory: nikde nebolo napisane, ze mas z auta ovladat semafor. Bolo tam, ze akakolvek komunikacia je zbytocna: smerom z auta k semaforom ich to nezaujima, smerom od semaforu k autu sa na to tiez nemozes spolahnut, ked dnes mas kopec zaujmov ako urobit vodicom soferovanie neprijemne: progresivcov zaujima, "skludnit dopravu" (pozri si Vallov Plan Bratislava, cast Mobilita, pokial mas teda intelektualnu kapacitu). Samospravy a chlpatych zase ako vybrat viac na pokutach (priklad: Tomasikova pri Kuchajde, pri 50 (MPR) chytas cervenu vlnu, pri 60 plynulo prejdes - pokial ta teda neskasiruju).
Tvoje zvysne priklady su na podobnej urovni, naivny trtko ktory este nezistil, ako funguje svet okolo neho. Nie, nove hracky to nezmenia.
|
|
Re: prečo by
Od: old
|
Pridané:
8.5.2020 10:23
budúcnosť je skvelá, len takýchto pokrokových čím viac
|
|
Re: prečo by
Od: 123s
|
Pridané:
15.10.2022 15:14
Načo chceš pozerať 8k video na malom prenosnom displeji takmer kdekoľvek? A čím viac G tým menší dosah, že. takže celé zle....
Jedine že ta AI bude mať lepšie prepojenie nech sa dohodne lepšie čo a ako ;)
|
|
Re: prečo by
Od: -...-
|
Pridané:
7.5.2020 11:49
Tieto vysokorychlostne konekcie s nizkou latenciou su velmi prospesne v specializovanych oblastiach. Ano na nejaky online multiplayer je to prepych ale pre napriklad taku operaciu pomocou robota ked doktor sedi v amerike a pacient v australii je tato nizka latencia a vysoky bandwith velmi potrebna pre spolahlivy prenos videa doktorovi a instrukcii od doktora robotovi.
|
|
Re: prečo by
Od: sdfgoj
|
Pridané:
7.5.2020 14:18
Rychlost svetla aj tak neoj*bes, gro latencie bude v optike medzi kontinentami.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: jaaaaaaaaj
|
Pridané:
7.5.2020 10:10
Tak zalez do jaskyne a neotravuj tu svojimi "múdrami".
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
7.5.2020 14:23
Z jaskyne s takými "múdrami" vyhadzujú priekazne ešte rýchlejšie.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
7.5.2020 13:01
Netopierov v Číne začali žrať v čase hladomoru za čias sociálnej vlády...
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Burzchuj
|
Pridané:
7.5.2020 15:28
este ze tam predtym hladomory nikdy neboli, vsak?
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.5.2020 14:45
Presne tak! Ja osobne sa dobre vyseriem aj v latríne. A keď sa tam dobre vyseriem ja tak sa tam môžte dobre vysrať aj vy. Splachovací hajzeľ je znakom luxusu a mal by byť zakázaný.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Uz sme aj dalej
|
Pridané:
10.5.2020 15:10
Len drobna poznamka, Technologia 3G ma zo vsetkych doteraz vyvynutych mobilnych technologii najmensiu intenzitu ziarenia, Kum Klasicke GSM bezne vyzaruje -20 az -10dbm tak 3g je az na urovni niekde okolo -60 az -70 dbm, co je naozaj velmi nizka uroven.
Samozrejme tieto hodnoty su relativne ale myslene su pre porovnanie, merane napriklad 2m od mobilu.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: idjjmkewlef
|
Pridané:
7.5.2020 11:17
We the undersigned, scientists and doctors, recommend a moratorium on the roll-out of the fifth generation, 5G, for telecommunication until potential hazards for human health and the environment have been fully investigated by scientists independent from industry. 5G will substantially increase exposure to radiofrequency electromagnetic fields (RF-EMF) on top of the 2G, 3G, 4G, Wi-Fi, etc. for telecommunications already in place. RF-EMF has been proven to be harmful for humans and the environment.
Igor Belyaev, PhD, Dr.Sc, Associate Professor, Cancer Research Institute, BMC SAS, Bratislava
Jan Jakus, MD, PhD, DSc., Professor, Jessenius Faculty of Medicine, Comenius University, Martin
Ladislav Janousek, PhD, Professor, Department of Electromagnetic and Biomedical Engineering
Faculty of Electrical Engineering, University of Zilina, Žilina
Michal Teplan, PhD, Institute of Measurement Science, Slovak academy of sciences, Bratislava
http://www.5gappeal.eu/the-5g-appeal/
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Peter Kazimir
|
Pridané:
10.5.2020 11:43
vacsina z tych podpisanych ani nevie ze su tam podpisani...
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: spyje
|
Pridané:
10.5.2020 18:38
Si snad robite srandu. Vsak su to vsetko sk/cz ludia, ktori nemaju ziadnu kredibilitu v realnom svete mimo nejakej srandovnej skoly v jednej z najzaostalejsich krajin Europy.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: lekvar
|
Pridané:
10.5.2020 20:01
Daj si scopus.com a napr. toho Janouska a potom taraj...
@spyje ukaz svoj profil vo WOSe alebo v Scopuse, ci v kauflande za pokladnou ti citacie nepribudaju? :)
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od reg.: p1var
|
Pridané:
7.5.2020 13:11
Namiesto pálenia BTS by mohli radšej páliť domácu pálenku.
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: Joskoooooooo
|
Pridané:
7.5.2020 13:53
Alebo by si sa napriklad mohol zastrelit aj ty. Tiez by si nikomu nechybal ;)
|
|
Re: Konšpirátori všetkých krajín, zastreľte sa.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.5.2020 14:49
Máš zmýšľanie hodné mileniánskeho libtarda.
|
|
Ilumináti,soros blabla
Od: mám rodný list na splátky
|
Pridané:
7.5.2020 9:13
Keď umelá inteligencia začne rušiť ľudí, aby neprekážali, začne práve s týmito konšpiračnými idiotmi.
|
|
Re: Ilumináti,soros blabla
Od: Cakino
|
Pridané:
7.5.2020 10:10
Určite by mohol facebook vyexportovat zoznam ľudí čo šíria tieto bludy a posielať na personálne oddelenia firiem kt. Hľadajú nových ľudí, hneď by sa ľahšie rozhodovalo.
|
|
Re: Mimoň chodom
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
7.5.2020 9:16
Rad by som videl udiv na tvari tychto ludi co podpaluju 5G BTS-ky ked po uspesnom poziari im klesne alebo priam zmizne 3G - 4G signal v mobile....
|
|
Re: Mimoň chodom
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 9:17
A nech zmizne... čo sa posere niekto?
Bez mobilu sa dá existovať.
|
|
Re: Mimoň chodom
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2020 9:29
ty uz mas tusim nalozene v gatiach od rana, ked si taky nervozny :D
|
|
Re: Mimoň chodom
Od: Cakino
|
Pridané:
7.5.2020 10:11
Ach ty kokotko nechápavý...
|
|
Re: Mimoň chodom
Od: Nič nebude
|
Pridané:
7.5.2020 9:18
Budú na zemi chodiť ležiačky a kotkodákať.
|
|
Jeblost neopozna hranice
Od: mmichalll
|
Pridané:
7.5.2020 9:19
Keby jeblost kvitla tak su ludia ako botanicka zahrada...
To su ludia uplne vypatlani???
Ako ktosi pisal vyssie, bodaj by sa nikam nikto z nivh nedovolal a nemal internet aby nemohli citat a sirit dalej taketo dristy ze 5G skodi...
Ved 5G je len modulacia a algoritmus, nosne vrekvencie sa pouzivaju uz desiatky rokov
|
|
Re: Jeblost neopozna hranice
Od: ***
|
Pridané:
7.5.2020 9:34
Proste to tam nechcú. Prečo hneď vypatlaní?
|
|
Re: Jeblost neopozna hranice
Od: dsadassas
|
Pridané:
7.5.2020 12:05
Su vypatlaní lebo zapaluju technologicke zariadenia na zaklade vymyslenych dôvodov. Nebyt toho tak im je jedno ze maju na zahrade stoziar. A ty si vypatlany tiez ked to obhajujes.
|
|
Re: Jeblost neopozna hranice
Od: sdfgoj
|
Pridané:
7.5.2020 14:12
> nosne vrekvencie sa pouzivaju uz desiatky rokov
No daj, ktore z nosnych frekvencii 5G FR2 sa pouzivaju desiatky rokov. Pred par rokmi na to nevedeli ani urobit antenu.
|
|
Re: Jeblost neopozna hranice
Od: Klávesnice
|
Pridané:
8.5.2020 22:09
700 MHz, 3,7GHz, 30-60GHz? Otvor si ROTHAMMELS Antennenbuch a už len podľa obrázkov zistíš čo všetko je vymyslené už pár desiatok rokov...
|
|
Re: Jeblost neopozna hranice
Od: sdfgoj
|
Pridané:
10.5.2020 11:33
FR2 je od 26 GHz vyššie, takže tvoje prvé dva príklady sú mimo a na ten tretí pred pár rokmi anténa stála v tisícich a fungovalo to point to point na pár sto metrov. Na 60 GHz ti kyslík spôsobuje útlm 10dB/km.
Btw je veľký rozdiel niečo vymyslieť a vedieť to masovo vyrábať. Nie všetko sa dá produktizovať tak, aby výroba dávala ekonomický zmysel.
|
|
Re: Jeblost neopozna hranice
Od: UZ sme aj dalej
|
Pridané:
10.5.2020 15:17
"Ved 5G je len modulacia a algoritmus" Sam kvitnes ako stromy v sade na jar. Vies co to je vysielaci lalok, vies aky je siroky pri GSM pri 3G a pri LTE a pri 5G ? .. chaopes ze pre vyssiu priepustnost dat je potrebny co najsirsi lalok ? .. Rozumies aky je vztah vyziareneho vykonu do priestoru pri uzkom a pri sirokom laloku ? ...
Chapes to ? .. lebo ak nie ... tak proste iba kvitnes.
|
|
Re: Jeblost neopozna hranice
Od: spyje
|
Pridané:
10.5.2020 18:42
Sam si lalok.
|
|
pre prípad
Od: Mxxl
|
Pridané:
7.5.2020 9:25
len pre prípad že konšpirátori tak zopár faktov:
- 5G využíva rovnaké frekvencie ako tu roky používajú rádiá a televízie
- je bezpečnejšie hodinu stáť pri 5G BTSke ako hodina v soláriu
- štúdia o tom že 5G ľuďom neškodí nie je preto, lebo nie je ani štúdia o tom že trebárs mrkva neškodí zraku
- ak človek stojí blízko pri 5G BTS a dá medzi ňu a seba prekážku, vlny cez to neprejdú
- dokým aspoň 20% ľudí nebude mať 5G telefón, operátori na slovensku nebudú mať dôvod masovo nasadzovať 5G (počítam že mimo BA a KE to tu skôr ako 2025 nebude)
ak si stále myslíš že 5G škodí, zavri sa doma - signál z 5G BTS ti nič nespraví lebo Soroš jej zabudol dať vlastnosť prechádzať cez stenu
|
|
Re: pre prípad
Od: ...-
|
Pridané:
7.5.2020 9:35
No daj tie rovnaké frekvencie a ich výkony...
|
|
Re: pre prípad
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
7.5.2020 14:40
Jednotky až desiatky wattov, keby si tú anténu objímal, inak o mnoho rádov menej.
Pre porovnanie: izba, v ktorej sedíš, do teba vypeká konštantne asi 100 W, navyše asi tak 1000× energetickejšími fotónmi.
|
|
Re: pre prípad
Od: ...-
|
Pridané:
7.5.2020 21:48
Hej? A z čoho fotóny?
|
|
Re: pre prípad
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
8.5.2020 1:58
Nerozumiem otázke.
|
|
Re: pre prípad
Od: ...-
|
Pridané:
8.5.2020 22:07
Však Tvoje posledné slová...
|
|
Re: pre prípad
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
9.5.2020 20:47
Ale čo z čoho? Fotóny vyletujú zo všetkého, zo steny napríklad.
|
|
Re: pre prípad
Od: Robo10111
|
Pridané:
7.5.2020 9:35
ja byvam na dzedzine, takze sa nebojim zadneho patgeee.
|
|
Re: pre prípad
Od: ...-
|
Pridané:
7.5.2020 9:39
Aspoň negdo tu žije zdravo.
Aj frťana si po ránu dávaš?
|
|
Re: pre prípad
Od reg.: Zelo_005
|
Pridané:
7.5.2020 9:44
Ani patkanov?
|
|
Re: pre prípad
Od: Robo10111
|
Pridané:
7.5.2020 12:44
patkanov zezrali psi.
|
|
Re: pre prípad
Od: xcgxcfgf
|
Pridané:
7.5.2020 10:02
ako z mladeych rozletov. nie, ze by som bol nadseny konsiprator, ale toto je ako lopticka na smec...
- frekvencie - uplne inde (od 700 MHz hore)
- v solarku konci ozarovanie na povrchu koze, 5G vlny vnikaju do tela - cize uplne nezmyselne porovnanie dvoch nesuvisiacich veci
- studie o skodlivosti produktov, vratane napr. kolko mozes zjest mrkvy, k tvojmu prekvapenie existuju
- ako blizko ma stat? o ak u prekazku sa jedna? cize ked stojim za oknom, uz sa mi mobil nepripoji na 5G siet??? a ked stojim dalej od stoziara, uz je to lepsie??
Niekedy menej je viac, ale taketo zvazacke reci narobia viac skody ako osohu.
|
|
Re: pre prípad
Od: sdfgoj
|
Pridané:
7.5.2020 14:16
> 5G využíva rovnaké frekvencie ako tu roky používajú rádiá a televízie
Nie, nepouziva. Moze, ale okrem toho pouziva aj dalsie, az do 100 GHz.
> je bezpečnejšie hodinu stáť pri 5G BTSke ako hodina v soláriu
Do solarka ides dobrovolne, nemusis. 5G BTSke sa vyhnes tazsie.
> štúdia o tom že 5G ľuďom neškodí nie je preto, lebo nie je ani štúdia o tom že trebárs mrkva neškodí zraku
Studia o mrkve a zraku existuje; studia o 5G nebude, lebo by vadila biznisu - kto by ju financoval? Rovnako ako kedysi cigarety.
> ak človek stojí blízko pri 5G BTS a dá medzi ňu a seba prekážku, vlny cez to neprejdú
Zavisi od frekvencie, niektore neprejdu cez ytong, ine prejdu aj cez metrovu kamennu stenu.
> ak si stále myslíš že 5G škodí, zavri sa doma
Naopak, ak chces 5G, postav si BTS doma a nezasmraduj tym zivotne prostredie ostatnym.
|
|
Re: pre prípad
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
7.5.2020 14:43
Blbosť. Ak nejaký vedec štúdiu chce robiť, tak ju spraví a nikoho sa pýtať nebude. S biznisom to nemá vôbec nič, reálne neexistujú páky, ako zabrániť publikovaniu. Opatrný určite treba byť, ale drvivá väčšina argumentov proti vysielačom sú nezmysly, rovnako ako tie proti mikrovlnkám.
|
|
Re: pre prípad
Od: sdfgoj
|
Pridané:
7.5.2020 14:51
Na taku studiu treba peniaze, z priemernej vyplaty to nedas. Grant ti na to nikto neda, lebo by prisli o ostatne.
A keby si ju aj nejako dokazal odfinancovat a tvoji sponzori by ti do toho nechceli kecat, tak sa to nazyva "career limiting move", pretoze ta uz nikdy nezamestna/nebude s tebou robit biznis nikto, kto by chcel aj nadalej mat tie granty/biznisy, ktore ma.
Takuto studiu bude mozne urobit, az sa kritika 5G stane salonfahig. Tak, ako to bolo s kritikou tabakoveho priemyslu.
|
|
Re: pre prípad
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
8.5.2020 1:59
Nič z toho nie je pravda. Kde na to chodíš? :-)
|
|
Re: pre prípad
Od: old
|
Pridané:
8.5.2020 10:51
kedy už príde doba, keď si aj všetci tí kvíkovia uvedomia, že doba neustáleho a rastúceho rastu s najväčšou pravde podobnosťou končí. Popri pohodliu umožní 5g aj dokonalú kontrolu. Napríklad či si každý cent na chatu s kamerovým systémom zarobil legálne.
"Viaceré prezentované verzie týchto teórií nie sú dostatočne podložené a sú ľahko vyvrátiteľné"
Prečo ako príklad uviedol autor tú najväčšiu blbosť. Čo ak tí, čo likvidujú beteesky sa obávajú kontroly na každom kroku
|
|
Re: pre prípad
Od: ...
|
Pridané:
8.5.2020 12:12
Mnohi jedinci ziju v tom, ze ked ma niekto viac majetku ako oni sami, tak ho neziskal legalne. Je vysokopravdepodobne, ze keby zistili, ze vsetko je ciste upadli by do este vecsej frustracie. Naviac, to ci niekto nieco ma na dlh alebo vykesoval navonok nijak nezistis. Nehnutelnost este ano, hnutelny majetok ci zazitky/dovolenky uz nie. A ak by sa niekto chcel v niecom vrtat, dokazne bremeno je na jeho strane. Co sa samotnych BTS a kontroly tyka, je schizofrenia mat ucty na socialnych sietach, vypisovat tam kokotiny pod svojim menom a potom sa obavat nejakej kontroly. Nikto predsa nikoho nenuti pripajat chladnicku na siet.
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
7.5.2020 10:10
Dovolim si vytvorit este jednu konpiraciu. Co ak ich nezapaluju kvoli koronavirusu?
|
|
Re: 5znak
Od: huanggg
|
Pridané:
7.5.2020 10:22
jj, mozno je to rafinovana forma reklamy, dnes je uz aj negativna reklama v konecnom dosledku niekedy dobra....inak by mozno ludia 5G nezacali tak rychlo vnimat....nehovoriac o vyhodach rozsirenia daneho pasma pre armadu
|
|
Re: 5znak
Od: jednoducho tak
|
Pridané:
7.5.2020 12:52
To ani nemusí byť konšpirácia, dnes sa kapitalistické svine neštítia žiadneho prostriedku na nekalý konkurenčný boj. Najprv si premyslene pripravili konšpiráciu a potom vysvetlili pešiakom že sa na ňu majú vyhovoriť keby ich chytili.
|
|
Re: 5znak
Od: real name
|
Pridané:
7.5.2020 13:50
a naopak
|
|
Flamethrower
Od: FakeNews
|
Pridané:
7.5.2020 10:13
Mali by to padpalovat ale nie kvoli koronavirusu. To je asi tak ako ked niekto povie, ze ekonomicka kriza je a bude kvoli koronavirusu, pritom by prisla aj bez neho - ale takto sa vsetka vina moze zvalit na virusik a zrazu nikto za nic nieje zodpovedny a nic ine sa neriesi len virusik :D a amerika moze dalej tlacit miliardy nekrytych penazi.... Takze teraz sa zneuziva sprava ze ludia palia bts kvoli koronavirusu, aby sa schovali realne priciny preco ich palia, a aby vyzerali ako totalny hlupaci, ze ich palia kvoli virusu... PS: predtym nez nejaky retardko zacne obhajovat masovu vystavbu 5g, tak nech najprv posle fotku nad jeho bytikom je vysielac, okolo posekane stromy a v okoli od seba kazdych 150m dalsie vysielace rozmiestnene od seba. Dakujem
|
|
Musime sa upokojit.
Od: Umiernenik
|
Pridané:
7.5.2020 10:32
Kde bude toho koniec? Zacalo to stanickami a skonci to bosorkami!
|
|
Legitimita 5G teorii
Od: Peter Peter
|
Pridané:
7.5.2020 11:29
Taketo nicenie akoze 5G stanic na zaklade hlupych teorii (5G sposobuje coronu) sluzi na diskreditaciu aj legitimnych nazorov, ze 5G moze byt zdraviu skodlive.
Nikde v massmeediach sa nepropaguju legitimne nazory na vplyv EMF na organizmus, pricom existuju legitimni ludia, ktori nezdielaju optimizmus:
We the undersigned, scientists and doctors, recommend a moratorium on the roll-out of the fifth generation, 5G, for telecommunication until potential hazards for human health and the environment have been fully investigated by scientists independent from industry.
Igor Belyaev, PhD, Dr.Sc, Associate Professor, Cancer Research Institute, BMC SAS, Bratislava
Jan Jakus, MD, PhD, DSc., Professor, Jessenius Faculty of Medicine, Comenius University, Martin
Ladislav Janousek, PhD, Professor, Department of Electromagnetic and Biomedical Engineering
Faculty of Electrical Engineering, University of Zilina, Žilina
...
Zdroj: http://www.5gappeal.eu/the-5g-appeal/
|
|
Re: Legitimita 5G teorii
Od: Peter Peter
|
Pridané:
7.5.2020 11:31
Ani kadejake "vedecke studie" nezarucuju, ze ziarenie nie je nebezpecne. Napriklad, pred 50 rokmi vyrobcovia cukru podplacali, alebo si nechali vyrabat na objednavku vedecke studie, ktore ociernovali tuk - nasledne sa zvysili predaje cukru na ukor tuku, hoci dnes vieme, ze cukor je vacsie svinstvo v dnesnych nekvalitnych potravinach.
50 Years Ago, Sugar Industry Quietly Paid Scientists To Point Blame At Fat
https://dopice.sk/ond
redakcia, admin - mozte napisat clanok
|
|
Re: Legitimita 5G teorii
Od: dsadassas
|
Pridané:
7.5.2020 12:09
Toto nie je psychiatrický portal, preto o tebe admin clanok nenapise.
|
|
Re: Legitimita 5G teorii
Od: Burzchuj
|
Pridané:
7.5.2020 15:29
par metrov od 10kW BTSky by som naozaj nechcel spat, nech je to na akejkolvek frekvencii
|
|
Re: Legitimita 5G teorii
Od: old
|
Pridané:
8.5.2020 10:57
Prečo? Aspoň si pri sexe nemusíš dávať pozor
|
|
Re: Legitimita 5G teorii
Od: lal
|
Pridané:
7.5.2020 19:29
https://dopice.sk/ong
|
|
+ľščť
Od: gtrea
|
Pridané:
7.5.2020 11:58
ludom jebe, ale na druhu stranu - je to prirodzena ludska vlastnost
|
|
Otazka a rečnícka odpoveď
Od: šog pekark
|
Pridané:
7.5.2020 12:46
Pýtam sa bude to stačiť ? ...Je to málo.
|
|
Zlato striebro
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
7.5.2020 13:51
A nevypaluju tie BTS koli recyklacii druhotnych surovin?
|
|
PRE VSETKYCH MILOVNIKOV 5G
Od: Milovnik signalov
|
Pridané:
7.5.2020 17:19
Pre vsetykch ludi co obhajuju 5G!!!! PRECO POTOM V PALM BEACH 5g nebude? Kde byva Trump, Gates a ostatni?? ONI NECHCU MAT TUTO UZASTNU 5G PREVRATNU TECHOLOGIU?
|
|
V Británii zapálili kvôli koronavírusu a 5G už takmer stovku BTS
Od: skooya
|
Pridané:
7.5.2020 17:21
a co je to ten bts? v clanku bol spomenuty len v nadpise
|
|
Re: V Británii zapálili kvôli koronavírusu a 5G už takmer stovku BTS
Od reg.: RB_
|
Pridané:
7.5.2020 20:07
Base Transceiver Station
jednoducho vysielač mobilného signálu, zaužívaný názov
|
|
hmmmm
Od reg.: RB_
|
Pridané:
7.5.2020 20:08
btw by ma zaujímalo, ako to vôbec podpaľujú. nie sú tie bts-ky náhodou primontované na kovové stožiare? lebo inak som ich nevidel ešte :D a kov, pokiaľ viem, sa len tak ľahko nezapáli
|
|
Re: hmmmm
Od: old
|
Pridané:
8.5.2020 11:00
ohnivými mečmi
|
|
BTS a 5G
Od: Specialista!
|
Pridané:
7.5.2020 20:34
Nebudem drať klávesnicu! Na svete je 97%tná NEGRAMOTNOSOŤ aj napriek tomu že 70% celosvetovej populácie je online. Elementárna gramotnosť ľudí sa za posledných 25 rokov hlboko prepadla a je neuveriteľné že niekto sa pýta na otázky ktoré boli zodpovedane niekoľko krát už v minulom storočí. Načo je ti internet keď ho nevieš využiť ani zneužiť.
|
|
Re: BTS a 5G
Od: Uz sme aj dalej
|
Pridané:
11.5.2020 7:40
Velka pravda, Najviac zotroceny su ti ktory si myslia ze su slobodny, a najviac osprosteny su ti, ktory si myslia ze vsetko vedia.
|
|
ziarenie z mobilu/wifi je nebezpecne
Od: Mirec6666
|
Pridané:
7.5.2020 23:14
Ziarenie z mobilu je zdraviu velmi skodlive.
https://www.youtube.com/watch?v=NMZgaBL1BhU
Preco asi bohaci svojim detom zakazuju ich pouzivanie (okrem socialneho hlupnutia).
Pohodlnost premyslat je vlastnost kopirovana stadom.
|
|
Re: ziarenie z mobilu/wifi je nebezpecne
Od: old
|
Pridané:
8.5.2020 11:05
nie len žiarenie, ale hlavne hlavne ich používanie
|
|
Peckujú to cez nás
Od: Osvícený žiarením
|
Pridané:
8.5.2020 10:09
Koľko z Vás si uvedomuje, koľko žiarenia cez nás prechádza?
Zrátam Vás?
|
|
Re: Peckujú to cez nás
Od: NN 0001
|
Pridané:
8.5.2020 11:25
Ja si to uvedomujem, THz z vesmiru v malom vykone ti vtrhavaju vazby z tvojej DNA denne. Nastastie existuju samo opravne mechanizmy ktore poskodenu DNA v bunkach opravia, nahradia.
|
|
Re: Peckujú to cez nás
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
9.5.2020 23:09
Pridaj. THz je nič :-)
|
|
Odbornici
Od: Uz sme aj dalej
|
Pridané:
11.5.2020 7:37
Smutne je, ze dnes je kazdy co uz drzal v ruke mobil odbornik na RF :)
a pritom nemaju ani sajny co a ako je.
|
|
Re: Odbornici
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
11.5.2020 11:00
Presne tak, my vieme ze na 5g alobalova ciapka nefunguje. Je potrebna z liateho olova 2mm hrubka. Vzhladom na existenciu skin efektu je potrebne postriebrit. Pre istotu obojstranne.
A vieme ze ak faradayova klietka riesi vela, musime ju este uzemnit. Tymto je vyriesene uplne vsetko. Nasa firma berie objednavky na toto komplexne riesenie. A cinania nepokusajte sa kopirovat. Mame to patentovane.
Ps vykupujem kozky perie a hlavne stare akumulatory.
|
|
Re: Odbornici
Od: Uz sme aj dalej
|
Pridané:
12.5.2020 3:55
Debil.
|
|
Re: Odbornici
Od: Mirec6666
|
Pridané:
13.5.2020 8:07
Problem IT-ckara je, ze ma dojem vynimocnosti v pofidernej oblasti, ale normalne komunikovat a normalne mysliet nedokaze.
1+1=1 a to je tak zdaleka cela mentalita aj vo vyvoji jeho mozgu. Precitaj si komentare a posud, kto potrebuje castejsie prechadzky na cerstvom vzduchu a s ludmi mimo socialnych sieti.
|