|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mrkvosoft
Od: Matejko123
|
Pridané:
20.3.2020 9:55
Keby Microsoft vypol vsetku telemetriu, to by sme len usetrili dat...
|
|
Re: Mrkvosoft
Od: tvojtatko
|
Pridané:
20.3.2020 10:11
ty keby si prestal stahovat podivne linux distra tiez by sme usetrili.
Si stiahni Mandrake, tebe musi stacit. Ty windows..
|
|
Re: Mrkvosoft
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
20.3.2020 13:42
neboj, berieme to s rezervou, lebo ťa považujeme za mentálne retardovaného :-)
|
|
Re: Mrkvosoft
Od: jáj ajajaj...
|
Pridané:
20.3.2020 14:45
a je este aj diablov syn :)
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
20.3.2020 17:10
Inak...s tým privlastňovacím zámenom ide o jeden z takzvaných bázických paradoxov, nakoľko práve prístup k maniu potomkov tvorí princíp rozkolu priekazných názorových rozdielov diabla s božím masterplánom za využitia dietok božích.
|
|
Re: Mrkvisoft
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
20.3.2020 13:00
a hlavne tie obludne aktualizacie systemu W10
|
|
pico HD 72p
Od: +-/
|
Pridané:
20.3.2020 10:02
a cenzura pride kedy, aby sme usetrili data, jaj uz tu je....
|
|
Re: pico HD 72p
Od: romanov
|
Pridané:
20.3.2020 13:34
Keď prestanú vládnuť tzv. liberálni fašisti, nastúpi cenzúra. Viď rajské krajiny ako Rusko a Čína.
|
|
Re: pico HD 72p
Od: asdfghjk
|
Pridané:
20.3.2020 14:14
Librealni fasisti nemaju problem s cenzorou, pokial cenzuruju oni a nie ich. Obvinia ta z toho, ze si rasisticky biely heterosexual a je uplne normalne, ze mas byt ticho a ked nie si, tak to je extremizmus.
Mozu si s rajskymi krajinami ako Rusko a Cina ruky podat, nie je tam ziadny rozdiel.
|
|
Re: pico HD 72p
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
20.3.2020 15:15
Nie že by som súhlasil s cenzúrou v podaní EÚ, ale že to je nejakým spôsobom ekvivalentné Rusku alebo nebodaj Číne, to chce level zadubenia na úrovni karpatského lesa.
|
|
Re: pico HD 72p
Od: asdfghjk
|
Pridané:
20.3.2020 15:31
No ked vidim ako sa stavaju napr. k proti-rezimnej/politicky nekorektnej tlaci a masmediam v Rusku vs. na civilizovanom Zapade, tak civilizovany Zapad ma co dohanat.
Ako v zmysle, ze Rusko je v tomto ohlade korektnejsie. Zapad si este nezvykol, ze niekto moze priniest iny pohlad na udalosti, ako je oficialne schvaleny. Rusko ano.
|
|
fakt super
Od: ..........................
|
Pridané:
20.3.2020 10:04
keby EU nebola tak prijebane teleso plna smradlaveho stareckeho pyzma, tak by sa mozno investovalo viac do NW infra. Lebo v Azia alebo USA kde maju podstatne viac userov nema problemy. Zaujimave - poprosim dalsiu regulaciu do analiku.............
|
|
Re: fakt super
Od: Bokadin
|
Pridané:
20.3.2020 11:36
No US by som velmi nespominal, lebo ich network infra je dost biedna, pokial niesi v mega meste tak mas tak do 10meg max
|
|
choré ľudstvo
Od: Medžr
|
Pridané:
20.3.2020 12:07
A čo by si ešte chcel? Drvivá väčšina ľudí nestriehne doma na nejaké tuby a kecy a či má o 5 milibitov zrazu menej...
Ešte by to chcelo vypnúť elektriku a Internet.
|
|
Re: choré ľudstvo
Od: 1212121212
|
Pridané:
20.3.2020 12:54
Drviva vacsina ludi ma uz IP TV, Netflix, Amazon Prime, ci nieco podobne.
|
|
Re: choré ľudstvo
Od: ----
|
Pridané:
20.3.2020 18:32
Asi je nám tu moc zle. Však si žijeme ako prasce v žite!!! My sa máme, vzhľadom k príjmom množstva obyvateľov hádam najlepšie na svete. Aspoň podľa toho čo furt chceme a koľko je slovač ochotná za to všetko zbytočné vydrbať peňazí, človeku zostáva až rozum stáť!!!
Neviem čo je IP TV, Netflink, ani nejaký Amazon... Načo mi to je?
|
|
operatori to iste
Od: operatori to iste
|
Pridané:
20.3.2020 10:11
Vcera som sa snazil dovolat rodine asi 4x lebo bola pretazena siet. Hlavne, ze sefko v Orange nechava zamestnancov pipat ked idu do prace. Asi aby kvalitnejsie extendovali mobilnu infrastrukturu a niekam pocas toho neutiekli. NO SHIT SORRY, FAKT?
|
|
Re: operatori to iste
Od: Bokadin
|
Pridané:
20.3.2020 11:37
Pretazenie 4G siete ( data ) a volanie ( prepne sa na 3G/2G, pokial to neni VoLTE ) nema nic spolocne
|
|
caching
Od: mif
|
Pridané:
20.3.2020 10:26
A efekt bude opacky kezde HD videa su uz nacachovane v EU a SD sa budu tahat z US
|
|
Re: caching
Od: Jcnfjddjxj
|
Pridané:
20.3.2020 12:40
Data idu po Google linkach az do kazdeho POP. Takze nam to nevadi.
|
|
multicast
Od: koumak
|
Pridané:
20.3.2020 10:27
keby sa bola doladila myslienka multicastu a sirilo by sa video aj audio multicastovo a nie unicastovo, to by ostavalo kapacity po***ot a este viac. Lenze ked mamon zvitazil nad logikou, niet sa co divit, ze divaci zahltia aj 10G prepoje...
|
|
Re: multicast
Od: asdasdads
|
Pridané:
20.3.2020 11:17
"Lenze ked mamon zvitazil nad logikou" pise to niekto kto ani nevie ako multicast funguje
|
|
Re: multicast
Od: koumak
|
Pridané:
20.3.2020 12:57
to ze to ty nevies este neznamena, ze to nevedia aj ini.. pracujem v medzinarodnej TV company a hadaj ako sa nam prenasaju streamy zo studii...
|
|
Re: multicast
Od: Bokadin
|
Pridané:
20.3.2020 11:38
Hlavne problem je v tom ze YT a netflix su video on demand ne live stream. cize ten mcast by bol na nic
|
|
Re: multicast
Od: koumak
|
Pridané:
20.3.2020 13:03
preto som tam pisal o doladeni myslienky :) sice by to bolo trosku nekomfortne, ale pustit urcity content, ktory ziada vidiet viacero ludi v urcitom casom ramci by bolo mozno prijatelne, zalezi len na tom, kolko ludi v jednom okamihu pozaduje dany stream. Jasne, ze ideal by to bolo kombinovat s unicastom pre ojedinele poziadavky, ale malo by to drobnu nevyhodu - nemoznost pretacat, co vsak vsetko je riesitelne, ked sa chce...
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
20.3.2020 14:25
Ze by to bolo trosku nekomfortne by nebolo az taky problem, ako ze by to bola priekazne cista picovina.
|
|
Re: multicast
Od: asdasdads
|
Pridané:
20.3.2020 16:28
video on demand je prave otom ze niekto chce pozriet tu istu cast serialu o 17tej niekto iny zase o 18tej a niekto o 19:30, podla tvojej logiky by taka sluzba ako mohla fungovat na multicaste?
|
|
Re: multicast
Od: Ssdidi
|
Pridané:
21.3.2020 13:26
Jednoducho. Počkas zopár minút kým sa nazbiera dostatočný počet requestov pre tvoj región a po pol hodine ideš :D
|
|
Re: a budú aj potravinové lístky, hlad a MRáZ! !!! chlano v chyži bude!
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
21.3.2020 16:38
..ale také neco už existuje (s pevne stanoveným programom vysielania) - volá sa to televízia (resp.tv-stanice, (kanály)
to zbieranie requestov je imho jen zbytočný medzikrok k pevne danej struktúre tv-programu
(resp.ani ne napevno určenej (však možu si aj diváci napsat, čo by chceli kukat, zahlasovat, dopytovat sa o to, čo chcú, ale proste: správy idú vždy zvyčajne večer o 19 ~ 19:30, film o ~20, ~~ 20:30,
diskusná relácia, /dokumenty o podvečer o ~~17:30, abo neskor večer o ~~ 21:30 ~~ 22:30
..načo ešte requesty zavádzat?
..njn, ..a všetjko sa to zrúti, REGRESNE naspat k časom *Dickensa, k dobám tuhých mrazov v divokom, stovkami komínov, a uhlí, čadiacom, hladovom, morovom,-tuberovom, a cholerovom, otrhanom, surovom priemyselnom, zadymenom čase (dobe)(napr.) v Londýne, v surových časoch 18-19.století
|
|
:D :D :D
Od: kekekekekek
|
Pridané:
20.3.2020 10:27
No niet divu, ze Europa je technologicky zaostala a je odkazana na USA a nikto ju vo svete neberie vazne, ked Eu vedu vysokokvalifikovani ludia.
Toto by si mala dat Ursula von der Leyenova do zivotopisu.
V case prepuknutia pandemie som podnikla velke mnozstvo vyznamnych krokov, ktore nam ju pomohli prekonat. Za najvyznamnejsi krok povazujem kritiku racionalne konajucich krajin, ktore sa rozhodli zaviest karantenu kontroly na hraniciach..Moje druhe najvyznamnejsie opatrenie, na ktore som extremne hrda, je znizenie bitratu na Netflixe pre celu EU a Youtube v defaultne v SD kvalite. Tieto opatrenia pomohli zachranit miliony zivotov.
:D :D :D :D
Uz zacinam rozumiet Brexitu.
|
|
Re: :D :D :D
Od: Medžr
|
Pridané:
20.3.2020 11:03
No a videl si fotky dnes ráno posrancov? Ani jeden okuliare, iba ak dioptrické, rúška jeden vôbec, iný iba na hubále, ďalšia pod bradou, lebo zrovna telefonuje. Rukavice akési na rožky som si všimol iba u jedného. Idú tam niektoré ako na m´dnu prehliadku, ani dodržiavať prísne protívírusové opatrenia. A zrejme sa aj o to rýchlejšie rozutekajú. Som zvedavý, ak jeden z nich bude mať pozítvny test, či zavrú celý parlament. Mali každého pri vstupe rýchlotestom skontrolovať. Pre istotu. Potom by som uveril, že to berú vážne a nie iba šaškujú pre médiami. Neprajem im nič zlé, ale kde mám kúpiť rúško? Nemajú v žiadnej lekárni u nás, proste nikde... Ani tie najlacnejšie jednorazové.
|
|
Re: :D :D :D
Od: romanov
|
Pridané:
20.3.2020 13:44
Väčšina mala, ale napríklad hranol nie. Chce ísť príkladom ako vykynožiť Slovensko.
|
|
Re: :D :D :D
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
20.3.2020 17:16
Lebo vedia, ze sirenie nikto nezastavi a nakazi sa tym polka populacie.
By museli otestovat uplne vsetkych a najst vsetkych prenasacov.
Od Decembra vedeli, ze to sem ludia roznesu. Ked to tu uz bolo nikto to neriesil.
Toto je ucelovy virus a mozu si tych svojich vedcov strcit do anusu, ze to nema umely povod. Tu sa hraju take hry o akych sa ti ani nesniva. Sam Gets dobre vedel, ze to nastane. Sam patri medzi tu globalnu Mafiu.
Ked budu chciet ochocia si Vas este viac. A nezabudni si dat rusku/rusko/rusky/
|
|
Re: :D :D :D
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
20.3.2020 17:17
Aj Zidia s usmevom a pri hudbe nasadali do vagonov. Podobne ako si vy vsetci jebete ruska na ksicht.
|
|
Re: :D :D :D
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
20.3.2020 18:25
Ty sa citis bez ruska najmudrejsi a ani netusis, ci sa pod ruskami usmievame, alebo nie.
|
|
Re: :D :D :D
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
21.3.2020 9:03
No kedze zijem v tejto KRAJINE tak viem, ze moji KRAJANIA sa bezne na ulici, ked su sami na nikoho neusmievaju.
Ak ti rúška dodava teraz viac odvahy sa skryto prejavovat paci sa.
|
|
Re: :D :D :D
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
20.3.2020 18:24
Tvoje dristy maju umely povod. Ako si ty jasne odhalil, kto je za tym, tak ja som odhalil, ze nevies nic, iba si cucas z prsta podla vetra a aktualnych dristov ruskych konspiwebov.
|
|
Re: :D :D :D
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
21.3.2020 1:11
Artifical intelligence is no match for natural stupidity. Ale inak keby na tie jeho chobotiny nikto nereagoval, onedlho by ho to prestalo baviť...
|
|
Re: :D :D :D
Od: romanov
|
Pridané:
20.3.2020 13:36
Lenže Uršula je oproti BoJovi Einstein.
|
|
Re: :D :D :D
Od: jáj ajajaj...
|
Pridané:
20.3.2020 14:51
A ak chces BrEXITu rozumiet este viac, pozri si tento rozhovor: https://www.youtube.com/watch?v=4OBhzS22C-I
Naozaj nieco skvele: Vygumovany eurofanatik vs. skuseny politolog.
|
|
Re: :D :D :D
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.3.2020 21:37
Takže rovnaké váhové kategórie vravíš?
|
|
_____
Od reg.: palqo
|
Pridané:
20.3.2020 11:00
Cele toto nedava zmysel.
Ako sa prosim vas zvysi traffic kvoli praci z domu, ked sa prenesie traffic z kancelarie o par km do domacnosti? Stale je sucet trafficu rovnaky.
Mozeme argumentovat, ze z domu nemusi mat clovek take obmedzenie ako v praci a viac vyuziva internet na sukromne ucely, no zas sa len presuva traffic z telefonu v praci na PC doma, celkovy traffic krajiny opat ostava rovnaky.
Jedine vysvetlenie je, ze ludia vyuzivaju internet sukromne viac ako pracovne. Potom je otazne aky prinos ma to ich pracovne miesto, ak to zamestnavatelovi nevadi.
Skuste si tipnut co najviac vytazuje internetove linky zakaznika, ktoreho spravujeme....Netflix a to bolo pred prepuknutim virusu.
Rad by som videl nejake statistiky, grafy, data, atd. Takto to je jedna babka povedala a uz sa riesi najextremnejsie obmedzenie. Tiez by ma zaujimalo preco SD, preco nestaci napr. 720p. Opat vsetko o realnych datach, ktore nikto neukazal.
|
|
Re: _____
Od: Medžr
|
Pridané:
20.3.2020 11:04
A čo je to ten Netflix?
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
20.3.2020 11:17
Práveže to dáva dokonalý zmysel. Keď stačí chlieb a hry, aby v rámci vidiny krajších zajtrajškov pri optimalizácii nákladov vyšlo všetkým, týždňový chlieb a sekajúce hry v mizernom rozlíšení pomerne vágnu špecifikáciu predstavu tých zajtrajškov priekazne konkretizujú.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Hrac
|
Pridané:
20.3.2020 11:51
Aj Stadia obmedzila rozlisenie?
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
20.3.2020 12:09
Aj divadelná hra je hra a z tradície čoho vychádza filmová tvorba?
A to ani neriešim, že odfláknuť v pandemickom Falloute filmové pasáže by si ani Bethesda priekazne nedovolila.
|
|
Re: _____
Od: asdasdads
|
Pridané:
20.3.2020 11:20
v skratke, v praci chodis na kavicku niekto na cigu, doma miesto toho pozeras netflix youtube
|
|
Re: _____
Od: Intel-man
|
Pridané:
20.3.2020 11:47
takze six ma pripojenu kapacitu okolo 1.2 Tbps, nix ma okolo 7Tbps. Six sa nevymyka beznym standardom. To iste aj nix. Aj v sixe aj v nixe su cache servery youtubu na slovensku su myslim v benestre/swane. ak si niekto mysli, ze to nejako velmi pomoze sa sakramentsky myli. Ak to bude nepozeratelne tak sa bude len viac piratit.
|
|
Re: _____
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.3.2020 11:55
Problém je v tom, že ľudia majú zapnutú VPN kvôli home office a väčšina firiem ju má nastavenú tak, že je default gateway. Lebo muh security.
Takže všetok ten netflix a youtube ide cez firmy dnu a von, plus sa šifruje na vpn gateway. Tie firmy nemajú infraštruktúru dimenzovanú na to, aby to robil každý na HO. Kopec z má problém už len s tým, keď sa všetci nalogujú na VPN.
Samozrejme riešením by bolo nakonfigurovať VPN tak, aby cez to tiekol traffic určený len pre firemné subnety, ale to by sme po mnohých korporáciach chceli veľa.
|
|
Re: _____
Od: citajtepozorne
|
Pridané:
20.3.2020 13:33
preco sa nepouziva VPN len na to aby sa pripojili na desktop v praci/ terminal ?
|
|
Re: _____
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.3.2020 14:22
Pretože na to musíš nakonfigurovať split tunel, a to na niektorých VPN (L2TP/IPSec) musíš konfigurovať na každom klientovi (routovanie a DNS pre tvoju zónu), nevieš to natlačiť ako profil zo servera. Nikomu sa to nechce robiť, tak jednoducho dali, že je to default gw, fungovať to fungovalo s minimom úsilia, nejaký load test nikto nerobil, veď to používalo naraz iba pár ľudí. Plus "security", lebo mohli kontrolvoať všetok traffic.
Až došla situácia, že to potrebuje použiť viac ľudí naraz. Ups.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
20.3.2020 20:36
Presne tak. A pritom problém neni ani tak v tom routovani kompletneho trafficu, ako v tom bohorovnom povýšeneckom zdôvodňovaní, že je to priekazne jediná možnosť.
|
|
Re: _____
Od: ...
|
Pridané:
20.3.2020 13:37
Ja napriklad nerozumiem preco niekto na HO ma potrebu sledovat netflix na firemnom HW. Napriklad teraz som cez VPN na firmu - a ako hovoris aj tak je to pomale a ltt je to pouzitelne pre potreby SW. Na vsetko ostatne idem zo sukromneho PC. Bud mi nieco unika, alebo nevidim zmysel riesit sukromny traffic cez firemny hw navyse ktory je 100% sledovany. Bud si to ti ludia neuvedomuju, alebo zamestnavatel na to serie.
|
|
Re: _____
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.3.2020 14:19
1. Mnohé firmy ešte stále prezentujú firemný počítač ako benefit, takže áno, zamestnanci ho používajú aj na súkromné účely, aby si z almužny čo zarábajú nemuseli kupovať svoj. Zamestnávateľ na to serie, nikto to nekontroluje, nikto na to nemá čas, maximálne keď nejaký IDS začne rozposielať notifikácie vo veľkom, tak sa na to niekto pozrie.
2. Možeš mať VPN na BYOB. Ja napr. mám. Akurát že u nás je dosť filipa nesmerovať všetok traffic cez firmu, takže máme split tunel a do VPN ide iba traffic, ktorý tam má isť.
|
|
Re: _____
Od: ...
|
Pridané:
20.3.2020 15:09
Asi ako hovoris, ale riesit si na firemnom pc sukromne aktivity je prinajmensom divne - aspon teda premna. V principe su mnohe restrikcie co s tym nemozes, takze na co ho pouzivat mimo pracu? Ale to je aj firemny telefon, ten ako jeden z mala ak vobec jediny z firmy tiez nemam - to nie je benefit ale ostara. A ked na sukromnom nedviham nikto mi nemoze nic. Na firemnom si to mnohi dovolit nemozu.
A do rovnakej kategorie spada aj firemne auto, aj ked finance sa to vyplaca, ale ak auta su GPS online, nechcel by som to ani zadarmo.
|
|
Re: _____
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.3.2020 15:37
Telefony a pocitace velmi podobne ako ty. Bohuzial, sme v mensine.
V autach sme mali system, ze mas tlacidlo, ktorym vypnes GPS. Vsetky kilometre, ktore nabehas medzi vypnutym a zapnutym GPS ti do zuctovania pojdu ako sukromne (t.j. zaplatis si za PHM). Podla mna toto bolo velmi korektne pre obe strany. Ano, aj tak sa nasli stazovatelia, ktori chceli mat sukromne jazdy zaplatene firmou.
|
|
Re: _____
Od: ...
|
Pridané:
20.3.2020 16:30
A k fyzicky vypne GPS tak ano, my mame len prepinace medzi firemnou a sukromnou prevadzkou ale auto je sledovane 100% casu. Nejde o podvody ale o ochranu sukromia.
|
|
Re: _____
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.3.2020 17:00
Neviem, ci to vypinalo uplne alebo nie, ale ako admin som sa nevedel dostat k datam, ked to bolo vypnute. Mozno dodavatel, ale u nas vo firme nie.
|
|
Re: _____
Od: ...
|
Pridané:
20.3.2020 18:32
U nas sa dalo, ked som potreboval zobrat kolegove auto a pouzit ho sukromne, podla commandera presne vypocital trasu aj cenu kolko mu mam zaplatit. Takze v takomto rezime je to pre mna neprijatelne.
|
|
Re: _____
Od: asdasdads
|
Pridané:
20.3.2020 16:36
kvoli pohodlnosti, osobne vlastnu denu pracu spravim za 4hodiny ale nemozem zatvorit notebook a mat fajront, musim byt online komplet celych 8hodin a teraz mam akoze mat zapnuty firemny notebook kde mam odpovedat na maily raz za polhodinu a vlastny kde pozeram netflix alebo youtube?
|
|
Re: _____
Od: ...
|
Pridané:
20.3.2020 16:43
Cakas inu odpoved ako ano? To je problem odlozit firemny zapnuty ntb a robit si svoje na svojom? Ja to povazujem za uplne normalne a keby som mal povahu prace ako ty, tak dokazem si zapnut este treti a poprotom aj hrat.
|
|
Re: _____
Od reg.: palqo
|
Pridané:
20.3.2020 14:19
No to je iste, ze ziadna firma nie je dimenzovana na 100% Home Office. Kto za posledny mesiac neinstaloval alebo neinstaluje VPN gateway, tak snad nie je networkac :D
S tym riesenim to nie je take jednoduche. Zo skusenosti split tunel je povoleny, ked je notebook povoleny na sukromne pouzitie. Ked nie je, split tunel je takmer urcite zakazany tiez, kedze security. O tomto sa s tebou ziadna firma bavit nebude.
Suhlasim ale, ze kazdy, co pouziva firemny internet na netflix a youtube je bud sialeny, alebo si neuvedomuje co robi.
V praci to nepotrebujem a doma mam vlastne PC na sukromne veci.
|
|
Re: _____
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.3.2020 15:42
Hej, s tym split tunelom mas pravdu, zariadenia co su vyhradne na firmne ucely maju mat pristup vyhradne do firemnej siete.
S tym netflixom a youtubom si to mnohi neuvedomuju, nemaju mentalny model ako funguju siete a co je to route. Zase, pokial by vo firmach dropovali routy na youtube/netflix, ze by to "neslo" ked je vpn aktivna, tak ludia by zase hladali sposoby, ako to spojazdnit, namiesto toho, aby tu trochu casu venovali praci.
|
|
Re: _____
Od: asdasdads
|
Pridané:
20.3.2020 16:40
aky je rozdiel z hladiska security ze ak som na vpn tak cely trafic ide cez tu vpn aj youtube/netflix ale ak sa odpojim mozem stahovat a uploadovat cokolvek chcem kamkolvek chcem? preco to obmedzenie plati iba ak som pripojeny na vpn a nie ak som odpojeny?
|
|
Re: _____
Od reg.: palqo
|
Pridané:
20.3.2020 17:34
No neviem o com hovoris ty, ale ja co som videl, tak ak ma firma dobry antivirus, tak ten ti tiez nedovoli stahovat len tak cokolvek a navyse ak mas v zmluve, ze nemas firemny HW pouzivat na sukromne ucely, tak ta maju za gule, keby si tam nieco zavliekol.
|
|
Re: _____
Od: peeticek
|
Pridané:
20.3.2020 19:02
A preto sme na druhy den odstavili vsetko non business related a vpn zrychlila o 30%..
Lenze to je business sfera.. tu to plne schvalujem.
Ale nie kurva v civilnom svete!
Siete su v pohode.. si porovnaj six pred a poca covid panijy..ty tam vidis kolabovst siet? Cechy a rakusko detto..
Tazka pohoda..
|
|
Re: _____
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
20.3.2020 20:49
Uf, je take zložité a ťažké dať hashtag a teda zakomentovat
# redirect-gateway
na OpenVPN konfigurácií ??
|
|
Re: _____
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.3.2020 22:08
> Ako sa prosim vas zvysi traffic kvoli praci z domu, ked
> sa prenesie traffic z kancelarie o par km do domacnosti?
> Stale je sucet trafficu rovnaky.
Ja napr. nebudem doma inštalovať všetok ten soft, čo mám v práci (nehovoriac o rozdiele v OS). Takže čo urobím? Predsa: RDP do officu.
|
|
Re: _____
Od: Matejko123
|
Pridané:
21.3.2020 10:18
Treba si pozriet grafy SIXu a NIXu. Ziadna zmena... Ale hlavne, ze su pretazeni :D
|
|
parada
Od: johnlemon
|
Pridané:
20.3.2020 11:29
aspon maju dovod otestovat h265
|
|
bitrate porna
Od: RobertK
|
Pridané:
20.3.2020 12:12
Mali by znizit bitrate porna a bolo by vsetko vyriesene.
|
|
Re: bitrate porna
Od reg.: andin
|
Pridané:
23.3.2020 13:46
Asi radsej ozelieme ten youtube
|
|
datovy tok
Od: asdfad
|
Pridané:
20.3.2020 12:38
Tak neviem, pri videu ako recenzia nevidim skoro ziadnu zmenu v toku, obcas dokonca viac.
|
|
Re: datovy tok
Od: asdfad
|
Pridané:
20.3.2020 12:38
*pri zmene kvality
|
|
Titulok
Od: Hakuna Matata
|
Pridané:
20.3.2020 13:26
https://www.bitchute.com .. just sayin'
|
|
Re: Titulok
Od: Vvofol
|
Pridané:
21.3.2020 13:29
Co to? Väčšinu videí ani nespustí.
|
|
PORNO a REKLAMY
Od: mmichalll
|
Pridané:
20.3.2020 15:37
A porno nic????
Pornhub premium az do 4k v taliansku zadarmo a to nikto neznizi kvalitu?
A reklamy nic???
To by sa usetrilo brutalne vela dát!!!
A mohli byt aj vypnut mrdkizu a hnojku cez iptv. To by sa usetrilo hlavne kopec sajrajtu...
|
|
Vpn london a ide sa
Od: peeticek
|
Pridané:
20.3.2020 16:18
Tuk vo vpn na mimo eu hub a wuala, poriesene.
|
|
opatrenia
Od: Romska hliadka žehra
|
Pridané:
20.3.2020 21:30
Citujem - Jozef Richter: aby bolo viac dezinfekcie tak sme ju nariedili vodou z potoka
|