neprihlásený Štvrtok, 26. novembra 2020, dnes má meniny Kornel
Británia zakáže spaľovacie autá o 5 rokov skôr, vrátane hybridov

Značky: elektromobilyVeľká Británia

DSL.sk, 5.2.2020


Veľká Británia posúva svoj plán zakázať predaj nových áut so spaľovacím motorom o päť rokov skôr a zákaz plánuje začať uplatňovať najneskôr v roku 2035 oproti skôr avizovanému roku 2040.

Zmenu ohlásila vláda, informovala britská verejnoprávna televízia BBC.

Okrem toho kým pôvodne plán počítal s dovolením predaja hybridov, po novom budú zakázané aj hybridy.

K posunu prišlo aby Británia dokázala splniť cieľ od roku 2050 celkovo produkovať nulové emisie uhlíka. Keby predaj spaľovacích vozidiel skončil v roku 2040, na cestách by v 2050 bolo ešte príliš veľa takýchto vozidiel.

Zámer zakázať predaj áut so spaľovacím motorom oznámili v poslednom čase viaceré krajiny. Nórsko a Holandsko, kde elektromobily už aj v súčasnosti tvoria vysoké percento nových predávaných vozidiel, zvažujú termín už od roku 2025. Izrael plánuje po 2030 povoliť už len predaj osobných elektromobilov, podobný zámer naznačilo Švédsko. Dánsko chce zakázať predaj áut čisto na benzín a naftu po 2030 a predaj hybridov po 2035 a Francúzsko chcú zakázať predaj áut so spaľovacími motormi od 2040.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Česko plošne zrýchľuje DSL vďaka bondingu
Podľa Torvaldsa je plná podpora Linuxu na ARM Macoch nepravdepodobná
Sci-fi The Expanse dostane ďalšiu sériu, poslednú
Spotreba elektriny na Slovensku je už vyššia ako minulý rok
Apple má pripravovať 12-jadrový ARM procesor pre PC, má byť ešte výrazne rýchlejší
Čína úspešne vypustila sondu, ktorá prinesie materiál z Mesiaca
Musk predbehol Gatesa a je druhým najbohatším
Intel mediálne zaútočil na AMD notebooky, kvôli výkonu na batériu
Skončila aukcia 5G frekvencií, najviac frekvencií získalo O2 a nejaké získala aj 4ka
Strana SaS chce kvôli koronavírusu plošne sledovať polohu mobilov


Diskusia:
                               
 

jasné, ešte nech všetci zrušia atómové elektrárne a všetky tie elektromobily budú stáť v garáži a na parkoviskách. a konečne z nás všetkých budú cyklofašisti :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To si netrafil. Britania prave buduje niekolko jadrovych elektrarni a aj ich cyklisticka infrastruktura sa pomaly zlepsuje. Celkovo dochadzanie do prace autom je strasne neefektivne (1t - 1,5t auto na 50-120kg nakladu), vela ludom by stacila MHD alebo elektrobicykel/elektrokolobezka, pripadne aj nemotorizovana doprava.
Odpovedať Známka: 6.1 Hodnotiť:
 

Veru MHD by casto stacila. Ale ked na 7km trase (14km spolu) rocne usetris 10 dni tak je nieco v MHD velmi zle. Medzimesto je este ovela horsie. A preto sa tolko pouzivaju stale auta.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Asi tak. Keď som dochádzal vlakom len do vedlajšieho mesta tak mi cesta na stanicu -> Cesta vlakom -> cesta zo stanice do práce -> a naspať trvala presne hodinu. Samozrejme to isté cesta z práce. Cesta autom mi trvala presne 17 min tam a rovnako samozrejme naspäť.
Autom som ušetril 15 dní!!! čistého času ročne.

Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Ako je fajn usetrit cas autom, ale pohyb v konecnom dosledku može priniest aj viac ako 15 dni rocne z hladiska celkoveho zivota :D plus tvoje naklady na auto, ze kolko prace si musel odrobit, aby si si to auto mohol kupit - aké množstvo dní...

Akože je mi fakt jedno či máš/nemáš auto. Skôr len také zamyslenie nad ďalšími faktormi, ktoré je možno fajn zobrať v úvahu..
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Pohyb si oveľa radšej na bicykli a v prírode pri turistike / geocachingu ako cestou do práce po meste ;) Nehovoriac o tom že nestratím dve hodiny denne úplne zbytočnou činnosťou.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

*Pohyb si oveľa radšej doprajem...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Skĺbenie pohybu s eventuálnym zábleskom inteligencie umožňuje rovnako sofistikovaný postup výpočtu použiť stochasticky priekazne i pre výpoveď.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

tvoje komentáre sú ako JAZZ.
JAZZ viac ľudí hrá, ako počúva.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

To stačí prieekazne deadblockom zvýšiť penetráciu.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Osobne mu dávam mínusku bez čítania - je to debil.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Nie je tým dôvodom priekazne skôr fakt, že čítať vie len kolega?
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

V aute zabiješ 5dní ročne a dýchaš výkaly z iných aut.

VO VLAKU zabiješ 0dní lebo môžeš,
čítať,
pozerať film,
počúvať hudbu,
chatovať
nakupovať.

Cestou na stanicu môžeš,
obzerať baby,
počúvať hudbu,
rozprávať sa s ľuďmi,
nedýchať vlastné prdy,
športovať,
vychutnávať si krásu mesta,
strkať do spolužiakov,
opaľovať sa,
budovať si imunitu,

Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

Vo vlaku a cestou na vlak môžeš
jesť a piť alkohol.
Kde sú tie časy?, keď si ľudia vedeli spríjemniť život.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

koho by to bavilo, teba zarábať peniaze
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

nepijes, nefajcis... naco su ti penaze?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Aby som mal na právnikov, ktorí budú vláčiť po súdoch a oberú o všetok majetok,
vinníka dopravnej nehody,
ktorú som nezapríčinil a neprežil.

Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

To je čo za otázku? Predsa keď nemajú penaze dobrí ľudia, majú ich priekazne zlí.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Mas tam chybu. Vo vlaku, resp celkovo v doprave zabijes 0 dni iba ak nebudes cestovat. Ak cestujes tak ten cas jednoducho nejako stravis. A mas na vyber ako. Kazdy si tento cas ceni inac.

Okrem pozerania serialov mozes robit vsetko aj v aute. Ako bonus si v dnesnom stave vsade skor cize to mozes vsetko robit na roznych miestach a mozno aj castejsie ak chces. Cize vsetko vyssie a plus aj serialy a sex. Ktory v hromadnej doprave ide dost zle. Moc to trasie a najma moc vela sledujucich. Plus hygiena v tych vozidlach.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

V aute môžeš tak akurát fetovať acetón z plastov a obdivovať zvodidlá.
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Lebo vlaky maju interier z rucne vyrezavaneho dreva a pravej koze, vsak? Vobec tam nenajdes tie iste plasty, ktore mas v autach.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vo vlaku je väčší objem vzduchu.
Interiér je vysmradnutý častým vetraním.
Žiadne smradiace kolóny pred vlakom.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Hej a su tak dobre prevetrane, ze to ide aj pocas jazdy a nejde to vypnut. V zime uplne super :/
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ruku na srdce, ako casto si ten pohyb v prirode doprajes? Do prace chodis denne. To co povazujes za zbytocne je podla mna najlepsie vyuzity cas.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Len keby si nenechal manželku v monaku s miliónmi.
Na Orave by si si ju vychutnával ešte aj dnes.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ruku na srdce? 3-4 krát týždenne. Cez víkendy dokopy 20 a viac km. Stačí tak?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na bicykli nemôžeš čítať dsl.sk, takže je to zabitý čas.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Pre úplnosť by si ešte mal napísať v ktorom meste bývaš. Odhadujem ale že to istotne nebude Banská Štiavnica. :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja to chápem, tiež mám auto. To fakt len preto som napísal, že je fajn uvedomiť si, že tých 15 dní navyše ti tam prišlo preto, že robíš napríklad 6 mesiacov, aby si zarobil na auto (teda podľa ceny auta, príjmu). Chápem, že sa dá využiť na kopec iného auto a uľahčiť si tak život... Každopádne dnes sú populárne audioknihy, podcasty a teoreticky tak vyťažiť z toho "zabitého" času niečo...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ale v aute si sám máš airbag a bezpečnostný pás.
A vo vlaku sú aj iní ľudia. Mám problém s očným kontaktom.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Ja milujem čumieť luďom v hromadnej doprave do očí až kým neuhnú alebo niečo trápne nezapotia. Alebo do ich mobilčekov kým nespravia také to ehm ehm a nenatočia sa k oknu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Auto už mám kúpené a prevádzkové náklady sú minimálne. Autom som chodil aj SC-BA lebo mimo hodín kedy sa väčšine začína/končí pracovná doba je kombinácia vlak + mhd čisté utrpenie. O čase strávenom na zástavke a vlakovej stanici radšej ani nebudem písať.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ľudia sú dnes strááášne rozpyšťaný.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ja som auto zdedil po babke našťastie aj s garážou, kde stojí 99,9% času.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

netrep maniak
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

mas velke stastie ze mas prazdnu cestu, potom sa ti to oplati. Vlak nemusis opravovat, garazovat, starat sa on, platit zan dane, cerpat benzin, umyvat ho, a nezaseknes sa s nim v dopravnej zapche.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ked hori a mas spekacky tak sa aj najes :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

a keď nehorí tak sa aj napiješ
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem ci chodis rovnaku trasu ale mam to presne tak isto
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V aute dostaneš rakovinu z výparov z molitanu, výparov z lepidla a osviežovačov.
Jazda studeným autom je zlá na chrbticu.
Mikro otrasy poškodzujú chrbticu.

Na rehabilitácii si môžeš užívať aj niekoľko rokov, poisťovňa ti ju preplatí. Operácia chrbtice je skvelá na sledovanie športu v tv.

Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Z vlaku nemusíš oškrabávať lad, ani s ním chodiť do servisu.
Len keby tí Slováci neboli taký zdutí, zatrpknutí a zhrbení.

Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

dfens-cz.com/kde-se-berou-auta-v-garazi-prece/ :D
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Urob si rozbor co je vsetko na tych tyckach v spojoch hromadnej dopravy :). To je na rukavice 365 dni v roku.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

tak sa buduje imunita,
kto nepestuje imunitu
užije si alergiu.

Deti v Afrike nepoužívajú mydlo majú červy
trénujú pravidelne imunitu a nemajú alergiu.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ked myslis tak ok. Ale porozpravaj sa aj s niekym kto spracovava vzorky od ludi co si toto myslia. Ked im pridu od lekarov aby zistili co za chorobku to vlastne maju.


Btw Africa
https://www.afro.who.int/news/ 5-children-under-age-5-die-every-minute -african-region

5 children under age 5 die every minute in the African Region

In 2013, an estimated 6.3 million children under five died, 2.9 million of them in the WHO African Region. This is equivalent to five children under 5 years of age dying every minute. Two thirds of these deaths can be attributed to preventable causes. A third of all these deaths are in the neonatal period.

Pneumonia, diarrhoea, malaria and HIV are the main causes of death in infants and young children. In the African Region, about 473 000 children die from pneumonia, 300 000 from diarrhoea, and a further 443 000 from malaria every year. In 2012, 230 000 new HIV infections were recorded among children under 5 years of age.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

žiadny ekzém, astma, alergie.

Stačilo by nekradnúť a mali by všetci dosť jedla.

Zato európske deti majú depresie, dysleksie, dysgrafie, dysorgrafie a dyscalculie.....
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

plus ADHD, intoleranciu na laktozu, intoleranciu na lepok
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Schopnost spracovat laktozu sa vyvinula u narodov v pase od Turecka po Svedsko. Vsetky ostatne, vratane tych africkych, maju intoleranciu na laktozu akosi by default.

Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Táto schopnosť je viac sebaklam.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

7km das na 25km/h elektrobicykli za 17 minut...

Ale chapem ze su ludia pre ktorych je auto ovela rychlejsie. No viem o ludoch, ktori chodia do prace autom aj ked naozaj nemusia. O tych som rozpraval. Ja napriklad auto nevlastnim aj ked mam nasporenych viac ako dost penazi na to, aby som si kupil nove v hotovosti.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Na ktorom chodniku mozes ist legalne takou rychlostou?
Problem je tiez dojazd na tu baterku. A zaverecny stupak na kopec kedy naozaj nechces aby ti ten tazky bike (baterka) po celom dni skapal. U nas sa nabijat neda. A jeho ochrana v budove pocas dna je tiez taka vselijaka. Do kanclu nemoze.
Na ktorej ceste risknes taku rychlost? Vid staznosti cyklistov na ich kvalitu pri krajnici.
Hoci mas na chrbte iba vak. Ale v nom par tisic v technike (uz iba fotak a mobil, a kopa dalsich veci).
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Na cyklochodníku. Tie sedliaci nemajú.
Zdravie je dôležitejšie ako notebook, mobil a foták, rakovinu síce nedostanú, ale dopravnú nehodu neprežijú.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lenže to by si musel mať cyklochodník, po ktorom môžeš bezpečne do práce dôjsť a nie riskovať život na 3-prúdových cestách v meste, kde bežne jazdia autá 70 km/h, pretože Polícia SR miluje výpadovky z miest a nie bezpečnosť v mestách.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A preto treba volit takych miestnych poslancov a primatorov, ktori podporuju vystavbu cyklochodnikov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Celkovo ľudia nežijú len v mestách ale aj mimo nich a tam mhd a ani nejaké ekopičoviny nejazdia.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ta tvoja eko... musí šlapať do mesta. Lebo v zapadákove slušnej práce niet, keďže všetkých slušných s mozgom perspektívnych zamestnávateľov vyhnali fašisti a komunisti.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nacase zacat elektrinu pouzivat trosku racionalnejsie a nie hala bala bez ohladu na to ci je to potrebne alebo len rozmar "civilizacie" ako napriklad miliony svetelnych bannerov ktore svietia 24/7 uplne zbytocne atd...
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

a naftári nebudou mít co žrát :-)
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Naftári už dávno s touto situáciou počítali a pripravili sa. O nich by som sa naozaj nebál ;-)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Keby sa ludia spamatali, hlavne velke kadre v automobilkach, tak k tejto situaci nikdy nemuselo dojst.
Staci sa aby sa EU automobilky spojili, na protest vsetky naraz prestali platit odvody a dane a státy by sa hodne rychlo spamatali...

Ale to by mali zas na krku zalobu za kartel...

Ale aj tak by asi zaplatili menej na pokute ako za emisnu pokutu alebo miliardove investicie do nerentabilneho elektro biznisu
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

ty si iny "myslitel"
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

Nestalo by sa nič, len by skrachovali, ich šéfovia išli do väzenia a trh by ovládli automobilky z USA, Kórei, Japonska a Číny.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

horsie je, ze EU chce elektrinu do traktorov a kombajnov nasilu .. co je uplny nezmysel
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

preco?
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Lebo by si nevladal tahat tie vlecky s baterkami na tie vykony, ktore tam potrebujes.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kto povedal, že kombajn musí mať 11 ton?
Môj dedo mal 60kg, vypestoval a doviezol 3t pšenice do sýpky.
A nerobil 24h denne ako môže robiť autonómny stroj.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

to starci po 40tke nepochopia.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Konecne razny krok. Oni chcu mat cisty vzduch na dychanie aj v mestach. A co my?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

my chceme okrem toho aj ekonomicky prezit
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

tak nevoľte zlodejov, kurevníkov a klamárov.
Komunisti a fašisti už toho pokazili dosť.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

nam by stacil aj fungujuci stat pre zaciatok
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

A ktory stat je fungujuci?
Odpovedať Hodnotiť:
 

napr svajciarsko, ci?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dobry marketing. Nie je to tam take ruzove, ak nie si domaci tak si priam diskriminovany.
Dokonale to nefunguje nikde. Mozes si vybrat akurat kde to nefunguje menej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zaujimave by bolo, keby bol predaj aut so spalovacim motorom zakazany aj v autobazaoch, kto by si stihol este kupit v 2035 nove auto, uz by ho mohol potom predat len niekomu priamo, dokonca by ho nemohol predat ani priamo predajcovi, ako sa to bezne aj teraz robi, lebo ten by mal uz zakazany predaj takychto aut. To bude este zaujimave.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

A co slovensko? Tu im ten smrad a rakovina z vyfuku nevadi?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tu sa riešia iné dôležité veci, napríklad tyč pred parlamentom, 15 dôchodok, obedy zdarma a podobne. Na nejaké somariny ako zdravie obyvateľov nemá ssmer čas.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neboj sa, ked tu budu progresivci, 15 dochodok uz nedostanes, ani obed zdarma. Vytiahnes bicykel Ukrajina po babke, aby si bol dost hip a karbonovo-neutralny, na nejake auta zabudni, to si nebudes moct dovolit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ze takto ambicionzne ciele davaju aj odstaveniu uholnym elektrarnam...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ekofasisti nic ine
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

A co navrhujes ty?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Na beginner levely je maximom pochopiť zmysel tlačidla "Odpovedať", takže o tom priekazne až potom.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Projekcia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No lebo znečisťovací korpofašisti sú fajn, tí diktovať môžu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tak pojde cena ojazdenych hore. Nevidim dovod preco spolahlive japonske benzinaky nenajazdia este dalsich 20 rokov
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Vykriky do tmy.
Bez revolucie v baterkach sa to neda.
Ale samozrejme na zbieranie politickych bodov taketo vyhlasenia funguju dobre.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Revolúcia v batériách prebehla pred 20 rokmi.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

s tym holandskom je to mylna informacia. v decembri sa predalo vela elektromobilov preto lebo dotacie + danove ulavy.
v januari nic take nebolo, takze predaje padli na nulu,
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Na nulu? Zdroj?
Odpovedať Hodnotiť:
 

google.com
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

O tomto uz referendum nebude? Nie kazdy ma 30K€ na nove elektroauto, to nikdy ziadny stat nepresadi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aspon plebs nebude zavadziat na cestach, este aj problem so zapchami sa vyriesi, dve muchy jednou ranou. Pre plebs bude bicykel a mastna tyc, a ta progresivnejsia cast si este bude pochvalovat, ze aki su zeleni a uvedomeli.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Jediné elektrické "vozítko" ktoré uznávam je elektrobicykel. S ostatnými si môžete...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A na tom uznávaš čo?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kormant
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja by som proti ponuke baterkoaut nic nemal, nech sa tie baterie konecne zlepsuju.
ALE nemohli by to tlacit ako jedinu moznost.
V tomto pripade este budeme tazko plakat nad parkovanim, teraz saskujeme popri chodnikoch, na travnikoch a potom, ked dojde standardny panelakovy obyvatel domov, tak este aby hladal miesto kam mu kabel dociahne.
Nehovoriac o tom ze cena za kilometer pojde rapidne hore v zajati komercnych nabijaciek..
Na druhu stranu, v roku 2050 uz dufam poletim na vlastnom ufe s nejakym thoriovym reaktorom a na blbe baterky vo vozidlach si nikto ani nevspomenie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A kde sa tie spalovacie autá spalujú?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Odstavné parkovisko Košice Šaca
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem či tým chcú pribrzdiť ekonomiku.skor sa mi to zdá ako posledný vykrik do tmy.vsetko máme .aj veci sú lacné.aj euro devalvuje.podme spraviť volajaku kokotinu pod zámienkou ekológie.a toto sa im bohovsky hodí.najprv im drbalo tak nastavili automobiliek....po ko
.. . A teraz skrat v mozgu.zrus me tie automobilky čo už sú nastavené.a budujme zas odznovu.este niečo horšie ako bolo.bud sú sprostý a nevedia čo robia,alebo vedia a niekam tým mieria.mne sa zdá že vedia a moc dobre.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem či tým chcú pribrzdiť ekonomiku.skor sa mi to zdá ako posledný vykrik do tmy.vsetko máme .aj veci sú lacné.aj euro devalvuje.podme spraviť volajaku kokotinu pod zámienkou ekológie.a toto sa im bohovsky hodí.najprv im drbalo tak nastavili automobiliek....po ko
.. . A teraz skrat v mozgu.zrus me tie automobilky čo už sú nastavené.a budujme zas odznovu.este niečo horšie ako bolo.bud sú sprostý a nevedia čo robia,alebo vedia a niekam tým mieria.mne sa zdá že vedia a moc dobre.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem či tým chcú pribrzdiť ekonomiku.skor sa mi to zdá ako posledný vykrik do tmy.vsetko máme .aj veci sú lacné.aj euro devalvuje.podme spraviť volajaku kokotinu pod zámienkou ekológie.a toto sa im bohovsky hodí.najprv im drbalo tak nastavili automobiliek....po ko
.. . A teraz skrat v mozgu.zrus me tie automobilky čo už sú nastavené.a budujme zas odznovu.este niečo horšie ako bolo.bud sú sprostý a nevedia čo robia,alebo vedia a niekam tým mieria.mne sa zdá že vedia a moc dobre.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A načo je niekomu 5 áut? Sme tak bohatí, že kupujeme jak šmejdy vyradené niekde z Nemecka, tak nové črepy a včul nevieme čo s tým!
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je fakt,ze dnes ma rodina viac aut nez treba.
Ale na druhej strane vela ludi sa nema ako do roboty dopravit hlavne na dedinach,lebo kdesi je chyba.Drahe cestovne a porusene spoje.tak v podstate nadvazuje jedno na druhe.
tak neviem ci je to dobre pod zamienkou ekologie a vymyvania mozgov regulovat vlastnenie auta.lebo sa to moze vypomstit v inych smeroch.Uz to tu bolo ked pod zamienkou cistej rasy ,sa robila selekcia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A tak fľašky a plasty pre každú kokotinu jogurt 10dg salámy,to im nevadí.tomuto hovoria pokrok.ano máme pokrok?setcia sú fosrati až za ušami.recyklacia je kokotina.tie veci treba prestať používať tam kde netreba.a presne aj tu .uskladňovanie energie je krok späť.ako aj tieto plasty.su dobre ale používajú sa t kde netreba.sa mi zdá že sa máme až moc dobre.a niektorí nevedia čo zo sebou.ale nechajme tomu voľný priebeh.
Odpovedať Hodnotiť:
 

"poznam ludi, ktori chodia do prace na aute a naozaj nemusia."

"Ja na auto mam, ale nekupil som si ho."



No ne kazdy je taky zebrak jak ty, aby drzal peniaze na ucte, niekto si chce ten zivot aj uzivat a zacni od seba. K zivotu ti staci aj Nokia 3310, najmensia garzonka a polievka a 3 rozky na den.

Ale asi tak nezijes, ze? Tak sa nestaraj do druhych, teba xuja po tom, ci pojdem autom, moje decko dalsim a zena tiez vlastnym.

Socialista vyebany. Tak davaj rozumy autistom ako tvoja Gretka.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a tebe je chuja do toho keď ti ho niekto holohlavý v maskáčoch podpáli, škoda že takto nerozmýšľame všetci taká krásna aňarchija bi boľa
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár