neprihlásený
|
Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement |
|
Po aktualizácii Windows 10 zase problémy, dokonca BSoD
Značky:
Windows 10Microsoft
DSL.sk, 4.2.2020
|
|
Aktualizácie Windows 10 majú opäť problém a tentokrát dokonca po inštalácii najnovšej kumulatívnej aktualizácie KB4532695 pre hlavné verzie 1903 a 1909 prichádza k pádom s BSoD, Blue Screen of Death.
Upozornil na to Windows Latest.
Kumulatívna aktualizácia KB4532695 má okrem iného riešiť problémy s vyhľadávaním v správcovi súborov, ktoré sa vyskytujú vo verzii Windows 10 1909.
Aj po aktualizácii sú vo vyhľadávaní v správcovi súborov podľa Windows Latest ďalšie menšie problémy, časť užívateľov sa ale sťažuje na výrazne vážnejšie problémy. V niektorých prípadoch má prichádzať k pádom s BSoD, problémom s audiom, pomalému bootovaniu.
Akej časti úživateľov sa problémy vyskytujú a čím sú technicky spôsobené nie je jasné, potenciálne nemusia byť priamo spôsobované kódom Microsoftu a môže ísť o prejavenie sa problémov s kompatibilitou s niektorými ovládačmi, hardvérom alebo softvérom tretích strán. Microsoft zatiaľ pre aktualizáciu neuvádza žiadne známe problémy.
Aktualizácia vydaná minulý týždeň je zatiaľ voliteľná, užívateľom sa tak neinštalovala automaticky.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rychlokurz programovanie
Od: lowcost
|
Pridané:
4.2.2020 11:43
To je tak ked si namiesto dvoch kvalitnych programatorov zavolate 10 indov
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: asters
|
Pridané:
4.2.2020 11:55
Resp. to je tak, keď manažéri nevedia zadať zmysluplné a rokmi konzistentné zadanie.
|
|
ničivý praktik S005E00270104
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
4.2.2020 12:14
Logika toho odôvodnenia vylúčenia možnosti, že v skutočnosti vedia, ale nechávajú si ho v rukáve kvôli boju o postup na vyššiu riadiacu úroveň, pôsobí sčasti priekazne nejasne.
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: Manažér
|
Pridané:
4.2.2020 16:15
To je tak keď manažéri majú toľko práce, že nevedia kde im hlava stojí, potom zabudnú na niektoré veci ktoré pritom boli mimoriadne dôležité pre dodržanie určitých firemných štandardov či už z hľadiska kvality, alebo iných a časového harmonogramu, tiež majú svoju prestíž a nemôžu si dovoliť sklamať, nič pod vysokou laťkou ktorú svojim výkonom nasadili a vďaka ktorému sa presadili oni a nie Jožko Mrkvička už dávno nie je akceptovateľné, takže napríklad ja za seba ako manažéra s dlhoročnými skúsenosťami, ktorého takéto obvinenia doslova vytáčajú a urážajú môžem zodpovedne povedať, že o čom sme sa to vlastne bavili?
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: sensei-san
|
Pridané:
4.2.2020 17:40
Kto manažérom stanovuje, koľko majú práce?
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: kecalek
|
Pridané:
5.2.2020 17:40
No predsa manažéri tých manažérov.....
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: grepfruit
|
Pridané:
4.2.2020 12:08
skor namiesto indov optimalizovali vyvojarske druzstvo a uz je jeden mansaft co operuje na poli office aj windows.. usetrili :)
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: sandisxxx
|
Pridané:
4.2.2020 13:05
Nie. Problem je v tom, ze Microsoft sa rozhodol (v ramci cost savingu) rozpoustit oddelenie testerov, resp. ho vyrazne zredukoval. Preto je napevno zapnuta telemetria, aby mali vyvojari aspon nejake informacie, ked uz teda nemaju kvalitne informacie od kvalifikovanych testerov.
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: vrtask_das_osmicka_regnuty
|
Pridané:
4.2.2020 14:38
Pravdu mas, doplnim ta. Jeden byvaly clen toho test teamu pisal na twitteri, ze cele oddelenie testerov prepustili. A nove buildy su automaticky testovane vo virtualnych masinach. A drviva vacsina problemov pri updatoch su HW problemy, ktore sa vo VM neprejavia. Dalej ta telemetria co zbieraju, maju z nej velke hovno.
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: htre
|
Pridané:
4.2.2020 15:27
nemas nahodouo link na ten tweet, alebo aspon meno toho cloveka?
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: @dam
|
Pridané:
4.2.2020 17:09
Typek ma aj svoj youtube channel a v jednomz videi o tom presne rozprava...
Urcite to najdes lahko, ja to teraz hladat nejdem...
|
|
Re: rychlokurz programovanie
Od: ericek111 [PC]
|
Pridané:
4.2.2020 18:05
Hádam, že má na mysli toto: https://youtu.be/S9kn8_oztsA
Prečo z Androidu nemôžem poslať komentár? Lebo HTTP? Akonáhle napíšem nejaký znak do textového poľa, zvyšok formulára zmizne. Keď ho vymažem, všetko sa vráti.
|
|
llllllll
Od: asters
|
Pridané:
4.2.2020 11:54
Celé vyhľadávanie a indexovanie súborov vo Win10 je veľmi komplikovane nastaviteľné resp. nenastaviteľné. Mne asi pred týždňom odišlo indexovanie posledných súborov, prečo a ako netuším a žiadne zmeny nastavení zatiaľ nepomohli. Načo mi je indexovanie, ktoré mi ponúka 2 hodiny až 2 dni staré súbory ako naposledy zmenené?
|
|
Re: llllllll
Od: jaaaaaaaaaj
|
Pridané:
4.2.2020 15:10
Everything od voidtools
To hľadanie v desinách je príšernosť...
|
|
Re: llllllll
Od: trololoman
|
Pridané:
4.2.2020 17:29
Presne tak, ja vsade na Win automaticky vypinam indexaciu a instalujem Everything. Ta indexacia akurat furt mrda s diskom, rovnako aj defender.
|
|
Re: llllllll
Od: dtgdfgsf
|
Pridané:
5.2.2020 17:51
a indexuje to aj emaily?
|
|
win 10 BSOD
Od: Laslog
|
Pridané:
4.2.2020 12:01
Zaujimal by ma aj HW, na ktorom to hadze BSOD. Ked sa zverejnuje ze su take a take problemy tak by sa hodilo aj vediet aky HW to najcastejsie postihuje.
|
|
Re: win 10 BSOD
Od: ujo tomas
|
Pridané:
4.2.2020 12:09
pocitace a notebooky...
|
|
Re: win 10 BSODLPGTDI
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
4.2.2020 13:27
vsetkych devad ...
|
|
je to možné?
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
4.2.2020 13:01
Je to možné, že Win10 beží na jadre Tamagoči?
|
|
Re: je to možné?
Od: Aladin
|
Pridané:
4.2.2020 13:31
Nie, to by BSoD vyzerala takto: https://dopice.sk/nZk
|
|
Re: je to možné?
Od: jaaaaaaaj
|
Pridané:
4.2.2020 15:11
Všetky Win od 3.11
|
|
mila redakcia
Od: niktos
|
Pridané:
4.2.2020 13:21
Mila redakcia, nehnevajte sa, ale tie clanky, ze update windows 10 zase sposobil problemy a podobne... mi uz pripadaju ako bulvar na cas.sk.
Ak by to bola nejaka vazna chyba a tykalo by sa to velmi vela pouzivatelov, tak nepoviem. Ale toto?
Tolko moznych kombinacii HW a SW, tak statisticky sa musi vzdy daco pokazit. A to nehovorim o vseliakych antivirusovych/security/adware/boosters aplikaciach a bohviecoho, co su matky vsetkych windows "pruserov".
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
4.2.2020 13:42
Pokiaľ hardvér spĺňa systémové požiadavky Windowsu 10, každá chyba sa s ohľadom na štandardnú službu UPnP týka priekazne všetkých používateľov.
|
|
Re: ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
4.2.2020 15:06
Počúvaj Terrorko!
Už priekazne nastal čas, nájsť si nové obľúbené slovíčko ;)
Slovíčko priekazne je už ošúchané ako anténa pána Macka.
Za snahu ti pošleme kvety a Janka Hospodárová aj pusu cez Wifi vo veľkom kancli.
Práci česť! ;)
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
4.2.2020 16:08
Bez dokazu, ze nie je len iluziou, priekazne urcite nenastal.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: mkonigstagg
|
Pridané:
4.2.2020 16:22
do not feed trollloloo
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
4.2.2020 17:22
To už bol objavený zmysel života a vlády taja dôkaz, že ním neni ani sčasti priekazne práve trolling?
|
|
Po aktualizácii Windows 10 zase problémy
Od: zzzzzz
|
Pridané:
4.2.2020 15:35
to nie je problem aktualizacie W10, to je uz funkcnost
a bude to vraj pri kazdej dalsej aktualizacii...
|
|
Windows10
Od: w3000
|
Pridané:
4.2.2020 18:15
Preco ten windows nespravia opensource? Ved ludia s vlastnej iniciativy by z toho spravili kvalitny produkt a mohli by ho predavat martanom.
|
|
chlapi
Od: ratibor z trstic
|
Pridané:
4.2.2020 18:20
Akurat to instalujem, ak sa do 15 minut sem opat neprihlasim, tak s tym BSOD je to pravda.
|
|
Re: chlapi
Od: Jonko
|
Pridané:
4.2.2020 18:55
Nezadarilo sa ? :D
|
|
chlapi
Od: ratibor z trstic
|
Pridané:
4.2.2020 19:03
Ide, no problem. :-) Zase sa narobil plany poplach, ked to niekomu hodilo BSOD na Commodore 64.
|
|
Update problem
Od: lapy
|
Pridané:
4.2.2020 21:56
Mne sa tiez nepodarilo naistalovat a musel som dat zakaz aktualizii lebo po navrate a odinstalovani update znova pytalo.
|
|
asi 2 ~ 3 chronické problémy s PC
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
5.2.2020 1:02
1.) vyhladávanie (a indexácia), vo Windows obecne, najma Win 7, 8, 10..
(vo Win XP to všetjko išlo ešte klasicky, celkem fajn, konzervatívne, - takmer presne jako blok funkcií *Hledání v (napr.) Windows, a Total Commanderoch, (aaj NC, Norton, a Volkov Commander..)
není nad klasický, ešte "DOSovský styl vyhladávaní (a indexace), a´lá NCommander.. )
není nejaký update, addon, abo program, čo rieši tieto funkce (najma) vyHledání, a indexovanie, pod novšími Win ? ??!!!
??!
(zvlšt Searching, vo Win 7, a X )
|
|
to Hledání, a aaj Indexace (Správce Souboru, a Adresárov) - sú pod nov(š)ími Windows úplne na ghovno! !! :// :((
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
5.2.2020 1:11
..tiež aj prehladávanie v adresároch, a zoradovanie, (usporiadávanie) súborov, - podla ich jednotlivých parametrov -
nedá sa s tým tiež neco spravit (čo už bolo dáááávno spravené, a vyriešené, v klasických ešte takmer ~~(semi-)DOSovských Win XP, a nižších, a pod súborovými manažérmi Total Commander, a Norton Commander..
eh, zlaté 90te roky!
yzlaté 80te roky! !!! !!!!!!!!!!!
títo sorošovskí, islamo-NEGRO-musulmanskí sluníčkári, v celej EUrope, to všetjko jen dojebabrali.. :/ :/( :(( ://
xzlaté Desktop PC, architektura, form-faktor x86! !!!
zlatý MS-DOS! !!!
zlatý Windows XP! !!!
vivat Zeman!,
vivat Orbán!!
vivat Polská PIS! !!
vivat AndrejBabiš!
vivat Putin! !!!
vivat Volkov,/Norton Commander, (Totall Kommandér! !!!! )
|
|
Re: to Hledání, a aaj Indexace (Správce Souboru, a Adresárov) - sú pod nov(š)ími Windows úplne na ghovno! !! :// :((
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
5.2.2020 1:28
..proste, sa otvorí nejaký adresár,
si otvorím napr. C:\ koren,
abo C:\.. ..Dowvnloadz, Stahování adresár, a si dám zoradit nejakých 50 ~ 160 ~~ 1200 tamojších súborov, rozných parametrov, roznej velkosti, dátumov, aj typov, zoradit podle tých uvedených parametrov --> prečo mi to pokaždý raz, strašne zdlhavo, doslova načítava, doslova .."preskúmáva", komplet zugrunt celý obsah toho yadaného adresára, a to po každom jednom jeho otvorení? ??!!! ???!!§ ?!
..sa to pokaždý raz načítáva, (a príp. aj usporadúva, dle konkrétneho parametru dle zadania) znovu a znovu, x desiatok (ajž stoviek sekúnd..)
|
|
Re: to Hledání, a aaj Indexace (Správce Souboru, a Adresárov) - sú pod nov(š)ími Windows úplne na ghovno! !! :// :((
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
5.2.2020 1:29
...pričom, ked mám tie ..obligátne adresáre, a súbory v nich, na tom hddisku, už od začiatku, už hodne dlho, tak by celá tá súborovo-adresárová štruktúra, celý ten filelist, mal být nekde už vopred, natvrdo spracovaní, a uložení.. (a už donho zapisovat len prípadné zmeny.. ), čo je presne to, jako to presne mali už dávno, presne takto vyriešené Windows XP, a súborové manažéry, (zvačša ešte ..*DOSovské..), typu *NC., Volkov, a "Total, (Windows) Commander..), kde to išlo úplne bez problémov, a okamžite, instantne, sa všetjko načítalo, usporiadalo..
|
|
Re: to Hledání, a aaj Indexace (Správce Souboru, a Adresárov) - sú pod nov(š)ími Windows úplne na ghovno! !! :// :((
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
5.2.2020 1:29
nvm., či ted ešte musí nejaký Brusel- Soroš backdoor prehladat, či nemáme náhodou na hdd nejaké ...politickz nekorektné veci, proti ich x-stá-a stá -milionovým hordám ich islamo-NEGRO miláčikom, podrezávajúcim, a znásilnujúcim, proti tomu celému (yvlšt) west-EUro-NEGRO-bordelu, vo west EUrope..
..abo si ozaj na Win.7, a W.X, najali, čím dál-tím-víc, a outsorcovali celý vývoj Win 7, a najma Win 10, na nejakých indov, či arabov, či akých cigkánov.. :// :(( :/(
|
|
Aspoň niečo
Od: Ferdish
|
Pridané:
8.2.2020 17:38
Ako stará je tá aktualizácia, resp. kedy bola vydaná? Ja som podobný problém zaregistroval asi pred troma týždňami keď som začal v práci používať nový notebook s Win10 kúpený koncom októbra. Po prvej aktualizačnej session mi hádzal BSoD asi každú hodinu a to na ňom človek nemusel pomaly nič robiť. Stal sa z neho nový, drahý ale nepoužiteľný stroj. Predtým som do konca minulého roka používal svoj starý so sedmičkami, avšak nemienil som na ňom meniť OS za iný - a zrejme som urobil dobre :-)
Teraz trčí u našich ajťákov a možno táto správa bude pre nich vodítkom, ako ho dať do poriadku. Odkedy mám Win10, nikdy predtým som na Mrkvosoft tak nenadával ako teraz. A zrejme ani tak skoro neprestanem.
|
Pridať komentár
|
|
|
|