|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.......
Od: Snake...
|
Pridané:
2.2.2020 13:30
Jablcne stetky ako vzdy ked nemozu na niecom zarabat kopu nozickami
|
|
Re: .......
Od: ježišťamiluje
|
Pridané:
2.2.2020 14:01
sam by som to lepsie nenapisal
|
|
Re: .......
Od: martincc
|
Pridané:
2.2.2020 15:29
Iba Apple PR oddelenie vie vymysliet "inovativnu" nabijacku na mobil.
|
|
ničivý praktik S005E00270103
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
2.2.2020 18:01
A Apple právne oddelenie vie od EÚ vymáhať náklady za zmarené investície, pokiaľ jednotné nabíjačky nebudú priekazne ladiť z dizajnom.
|
|
Re: .......
Od: rewfdsv
|
Pridané:
2.2.2020 18:20
Tak lightning v case mini/micro usb veru prevratny bol. Aspon tu mame dnes USB-C. Akurat ten bordel za tym.
Akurat riesim ako prejst na USB-C ked mam doma presne jedno zariadenie s ktorym prisla USB-C nabijacka. Vsetky ostatne mam USB-A a nejako nevidim dovod ich vymenit. Tak nejako ale potrebnu redukciu neviem nikde najst.
|
|
Re: .......
Od: aasami
|
Pridané:
19.4.2020 16:08
Nie je nic jednoduchsie. Kupil som si 4 a hned som olutoval, ze som ich nekupil viac
lnk.sk/gzCH
|
|
Re: .......
Od: allyze
|
Pridané:
2.2.2020 19:23
Podobný druh kopania len od inej firmy sa prejavuje aj v prípade keď chce štátna správa prejsť na Open Source kancelárske balíky.
|
|
Re: .......
Od: Snake...
|
Pridané:
2.2.2020 21:32
Ale uz dost s tymito vasimi linuxovymi snami. Nech si kazdy pouziva co mu vyhovuje
|
|
Re: .......
Od: Bill kokotes
|
Pridané:
2.2.2020 22:18
Keby MS nepouzival jeho priblblu korupcnu politiku softveru do statnych statnych institucii, skol.... aj tak by som neprisiel k takemu nazoru. MS treba odstranit, je to IT rakovina, ktora na co siahne, dojebe..........
|
|
Re: .......
Od: Jesica
|
Pridané:
3.2.2020 3:10
Deckám sa proste Linux hnusí a neviem ako nahradíš platený softvér ktorý beží iba na Windows platforme. Zrejme ešte dlho nijako....
|
|
Re: .......
Od: _______________________
|
Pridané:
3.2.2020 3:39
hry by uz nemali byt problem a emulatorov habadej
|
|
Re: .......
Od: Jesica
|
Pridané:
3.2.2020 4:04
Nikto tu o hráš nepíše a emulátor si daj do sirkovej škatuľky.
|
|
Re: .......
Od: ________________
|
Pridané:
3.2.2020 8:04
a ani o linuxe ako sa zda
|
|
Re: .......
Od: Nielendeckam
|
Pridané:
3.2.2020 7:04
Nie len deckam, lani macOS sa na design windowsu nechyta.
Nie je nic lepsie ako MS Office, prave preto ho pouziva viac ako 90% userov
|
|
Re: .......
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.2.2020 13:19
Windows? Dizajn? To, ze sa niekomu nezda hnusny, prisudzujem len tomu, ze ludia otupeli a zvykli si.
|
|
Re: .......
Od: Kpt
|
Pridané:
4.2.2020 7:43
Už vidím ako si niečo inštaluješ a nechápeš že koľko softu ako free nie je...
|
|
Re: .......
Od: Tribald
|
Pridané:
4.2.2020 7:46
ale sklapni maniak
|
|
Re: .......
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
3.2.2020 9:09
Ale qoqot. Ked sa dal svokre na stare PC Linux, jedine co si vsimla rozdiel, ze to chodi rychlejsie.
|
|
Re: .......
Od: pepos
|
Pridané:
3.2.2020 8:39
ano, a preto 99% firiem pozuziva baliky MS. Lebo su uplne na*icu. Chcem vidiet ako bude akakolvek seriozna firma pouzitat open source a kto im to bude supportovat.
|
|
Re: .......
Od: __________________
|
Pridané:
3.2.2020 8:44
tak ako ked si platis za m$ nie je problem si zaplatit support ani v linuxe
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.2.2020 8:56
Presne tak. Načo riskovať z kaluže do blata, keď z kaluže do kaluže je priekazne rovnaké.
|
|
Re: .......
Od: veles
|
Pridané:
3.2.2020 9:53
Akurat ze nie je komu - nasa firma celosvetovo ma 100k+ zamestnancov - kto nam to zasuportuje po celom svete tak aby kazda pobocka mala rovnaku kvalitu sluzieb?
A hlavne ako donutime zakaznikov prejst na non MS Office - take ze poslite nam to v inom formate lebo toto nevieme poriadne precitat sa u nas nenosi
|
|
Re: .......
Od: _______________
|
Pridané:
3.2.2020 11:07
iso ashitakko, iso :-)
|
|
Re: .......
Od: sensei-san
|
Pridané:
3.2.2020 15:11
Prosím ťa, ako vyzerali posledné 3 incidenty, ktoré vám vyriešil support?
|
|
Re: .......
Od: Tester2
|
Pridané:
3.2.2020 9:09
Je to preto, ze v 99% firmach pracuje 99% ludi co nevedia rozmyslat a M$ im uz v skole vstepil, ze nic lepsie ako ich Office neexistuje. 99% ludom by na 100% ich potrieb stacil Libre Office.
Ja som v nom napr. bez problemov uz pred rokmi spravil formular na vyrobu faktur s eDB odberatelov, ale 99% uzivatelov by urcite stacilo napisat list alebo spocitat mesacne naklady na zivot.
M$ ma vyhodu iba v Power Pointe a ten vyuziva 99% firiem na prezentaciu nezmyslov.
|
|
Re: .......
Od: Jetro
|
Pridané:
3.2.2020 10:18
Osobne ti napíšem, že nikdy to Libre Office si nikde namiesto MS Office 2007 nedám. Proste nedám.
|
|
Re: .......
Od: ____________________
|
Pridané:
3.2.2020 10:25
pretoze pises o off_ice a 27
|
|
Re: .......
Od: _apple
|
Pridané:
3.2.2020 7:05
Omyl. Zarobia na redukcii lighting<->usb-c ktora bude “eu only” takze ked priratam licencne poplatky za usb-c tak iphone v EU bude opat drahsi. Tupe EU ovce budu zase len premyslat co dalsie do*ebu a vyplakavat sa ked im nejaka krajina zdrhne. Problem EU je ze uz dalej nevie fungovat.
O a aby sa nezabudlo nabijacky jednotne su, problem je kabel. Ja iphone nabijam rovnakou nabijackou ako iny telefon.
|
|
Re: .......
Od: sandisxxx
|
Pridané:
3.2.2020 14:22
Presne tak.
|
|
veľmi rýchlo sa šíri
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 13:34
SARS ich neserkal, ani terajšie corona vírus!
Ale hlavne že tam nejakých pacholíkov furt desia nejaké nabíjačky!!!
Francúzsky špeciál práve vezie nákazu rovno do Európy.
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Stalin-Gulag
|
Pridané:
2.2.2020 15:08
rychlo sa siri akurat tak panika
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 15:13
Nejde o paniku, ale skôr o ľahostajnosť ľudí ako ty.
Rok 2002/2003 - SARS =9089 potvrdených prípadov a 774 mŕtvych.
Corona doteraz 14549 prípadov a 305(o ktorých sú info) mŕtvych. Nákaza sa šíri podstatne rýchlejšie ako pred 17-timi rokmi. To sú informácie.
A nemocnica vo Wu-Chan postavená za 6 dní.
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Janko Zygelitki.
|
Pridané:
2.2.2020 18:06
cize by si bol rad, keby parlament eu zakazal sar a corona virus? :D do pice uz som videl kadeco ale toto.. prestan kloktat borovickou a mozno ti to prejde.
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Bohus 2.0
|
Pridané:
3.2.2020 15:44
Obavam sa ze to nebude borovickou, toto moze byt skor SAVO alebo riedidlo.
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: MaN144
|
Pridané:
2.2.2020 19:03
Na chrípku zomrie ročne cca pol milióna ľudí.
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: allyze
|
Pridané:
2.2.2020 19:22
A kvôli fajčeniu tabaku a aditív cca 480 000 ročne.
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 19:24
Chlapci vás je tu škoda...
Určite robíte vládnych poradcov
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: tyko
|
Pridané:
3.2.2020 2:30
ach, naivny a sprostucky si
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Nabyjac
|
Pridané:
3.2.2020 13:16
To je priekazne cca tiez pol miliona
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Sheriff
|
Pridané:
2.2.2020 22:45
Tento virus ma sice nizsiu umrtnost oproti sars (cca 5x mensiu), ale rychlejsie sa siri a pocet nakazenych v case je podstatne vyssi, a tym padom sa zvysuje riziko mutacie virusu.....a potom sa mozu parametre velmi rychlo zmenit, (umrtnost, schopnost prenosu a rychlost sirenia).
|
|
sa šíri
Od: _kubo_
|
Pridané:
2.2.2020 23:09
úmrtnosť je cca 2% tak ako u chrípky...
tak ako u chrípky zomierajú starší ľudia oslabení inými komplikáciami...
BTW na Slovensku za posledný týždeň vyše 107 tisíc nových prípadov chrípky...
ročne na Slovensku zomrie vyše 800 ľudí na chrípku...
treba si dať fakty do súvislostí...
|
|
Re: sa šíri
Od: Sheriff
|
Pridané:
2.2.2020 23:37
Tak si porovnaj povod virusu chripky a povod corona virusu a v suvislostiach pochopis ze najvacsou hrozbou je mutacia. To je rozdiel medzi chripkou a ncov
|
|
Re: sa šíri
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.2.2020 13:32
Prosim, pan virolog, osvetlite mi to. Chripka ma rozne kmene a tiez bez problemov mutuje. Aka je rychlost mutacie a pravdepodobnost vzniku vysoko smrtelneho typu u chripky a u corona virusu? Nech si viem kvantifikovat svoje obavy. Dakujem.
|
|
Re: sa šíri
Od: Jesica
|
Pridané:
3.2.2020 0:10
Ešte že nejde vôbec niečo tak rozdielne porovnávať. Len jedna ich väčšia dedina má viac obyvateľov ako celé Slovensko.
Koľko narobil rozruchu len Žltý Šimon, keď bol bidister púdohospodárstva!
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Jesica
|
Pridané:
3.2.2020 3:17
Už ich je 361 potvrdených úmrtí...
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: Jetro
|
Pridané:
3.2.2020 4:08
17384 a 362 padlých...
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: dj_v
|
Pridané:
3.2.2020 11:22
V thajsku to už liečia do 48h.
V máji by sa vakcína mala robiť už sériovo.
Panika nie je na mieste.
|
|
no ja neviem
Od: Jetro
|
Pridané:
3.2.2020 11:35
Zaujímame sa o dianie, nie o šírenie paniky. Je to trochu smutné... A zároveň aj desivé. Postavili nemocnicu za 10 dní!
Hej, povieš si ale akú. No u nás sa za 10 dní nič neudeje, iba ak kopu prázdnych rečí. Rovnako sme sa zaujímali o panelák v Prešove. A popritom sa(konečne) dostávam k tomu, ako si naprogramovať najjednoduchšie PIC.
Aj u nás Ti nasypú, teda dlho roky som neskúsil, rôzne antibiotiká. A si celiak. Takto sa u nás "liečil" helikobakter. Vakcínu? Ty si dáš strieknuť vakcínu??
|
|
Re: no ja neviem
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.2.2020 13:40
Na helikobaktera si daj brokolicu alebo surovy zemiak.
|
|
Re: no ja neviem
Od: Ffdf
|
Pridané:
3.2.2020 19:52
Jedno celé habanero...
|
|
Re: no ja neviem
Od: 33jkl33
|
Pridané:
4.2.2020 13:05
Ale treba ho použiť ako čípok. :)
|
|
Re: veľmi rýchlo sa šíri
Od: ____________________
|
Pridané:
2.2.2020 16:10
b4ch4 l4d4 DE
|
|
Jednotné zásuvky?
Od: Zlosyn
|
Pridané:
2.2.2020 13:35
A budu aj jednotné zásuvky?
|
|
Re: Jednotné zásuvky?
Od: EU končí
|
Pridané:
2.2.2020 13:40
EU dochádzajú baterky, tak rieši nabíjačky
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
2.2.2020 14:04
Pokiaľ situáciu komplikujú rozličné implementácie pre rýchle nabíjanie a bezdrôtové nabíjanie, Európska komisia musí z poverenia Európskeho parlamentu urgentne dodať i jednotný softvér pre všetky mobilné zariadenia, čiže rieši priekazne predovšetkým bezpečnosť.
|
|
Re: Jednotné zásuvky?
Od: Gertrudo
|
Pridané:
2.2.2020 15:00
Mozeme byt radi ze sa dokazali zhodnut na 230v a 50hz v celej europe.
Ale inak ano, Rozne zasuvky evidentne urobene pre zisk vlastneho vyrobcu je smutna vec.
|
|
Re: Jednotné zásuvky?
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 15:01
Úplne normálna vec. Nikto u nás už 30 rokov nechce uniformitu a zrazu nejaké pošahané nabíjačky majú byť vzorom? Čudné...
|
|
Re: Jednotné zásuvky?
Od: kraken_001
|
Pridané:
2.2.2020 17:59
Maniak si to ty?
V dobrom samozrejme!
|
|
Re: Jednotné zásuvky?
Od: Tribald
|
Pridané:
2.2.2020 19:40
jasné že to je on len zasa vymenil nick ako vždy. už je to dosť trápne
|
|
Re: Jednotné zásuvky?
Od: LytaRyta Lyška1 kočka1 micka
|
Pridané:
2.2.2020 23:32
..by si nevedel vymysliet žiaden ..female nicjk, (dívčí,
(a nejaký fakt dobrý, coúúl už vubec ne.. ://
|
|
Re: Jednotné zásuvky?
Od: eny
|
Pridané:
2.2.2020 19:16
budu, uz pracuju na brexite
|
|
Re: Jednotné zásuvky?
Od: 33jkl33
|
Pridané:
4.2.2020 13:09
To vyrieši problém len čiastočne keďže zásuvky typu C,E,D a L sa budú používať aj po tom. :D
|
|
Nabíjačky
Od: pherel
|
Pridané:
2.2.2020 13:47
S tými nabíjačkami to bude podobné, ako keď presadili zrušenie klasických žiaroviek a po silnej lobby Philips-u začali tlačiť tzv. "úsporky".
P.S. vedel by tu niekto odpovedať, na otázku, či je reálne nejaká výhoda lightning konektora oproti microUSB?(rýchlosť, priepustnosť,...).
|
|
Re: Nabíjačky
Od: masak
|
Pridané:
2.2.2020 13:52
Pre apple vyssia cena a moznost do buducna pridat autentifikator priamo v kabli :-) aby si nedokazal na nabijanie pouzivat kable od tretich stran :-) ... samozrejme koli bezpecnosti, lebo nejaky cinan ti spravi kabel za 50 centov ale ten predsa nemoze byt tak kvalitny preto si treba kupit kabel priamo od apple za 50 eur ;-)
|
|
Re: Nabíjačky
Od: rosa
|
Pridané:
2.2.2020 14:07
Nedovidíš si po koniec nosa? Iste, mnohé tam naozaj nevedia vyrobiť kvalitne. A asi ešte nie sme dosť nakŕmený lacnými šmejdami, tak kupujme laciné kábliky a drahé telefóny už pre malé deti.
|
|
Re: Nabíjačky
Od: ježišťamiluje
|
Pridané:
2.2.2020 14:10
jedinou vyhodou bol symetricky dizajn konektorov, co uz dnes ma aj USB
cely Thunderbolt bol vymysel jablka a Intelu pre akoze premiove stroje. a co urobili ostatni vyrobcovia? nebudu platit za vynajdenie teplej vody, ked je dostupna lacnejsia a podporovanejsia alternativa
podobne ako gsync ide do riti, odkedy freesync podporuje kazdy monitor a nepotrebuje na to specialny mini pocitac
|
|
Re: Nabíjačky
Od: ako vtip dobre
|
Pridané:
2.2.2020 23:10
Gsync ide tak do riti, ze pomaly kazdy jeden novy monitor je oznaceny ako Gsync compatible a aj testovany a na freesync kazdy serie. Chlapce, KDE to zijes? Ci kupujes monitoriky za 70e pre chudobnych? Aha
|
|
Re: Nabíjačky
Od: ježišťamiluje
|
Pridané:
3.2.2020 6:40
no daj
FreeSync funguje spolahlivo, sam pouzivam a nemam problem. mam ipsko za 250 eur. to, ze freesync podporuju aj entry monitory, je vyhoda. ktory televizor podporuje gsync? lebo take, co podporuju freesync, existuju
preco mam dvakrat zaplatit monitor, ked staci len raz a mam to iste?
preco nvidia povolila a umoznila spustit adaptive sync aj na non-gsync monitoroch? po tom, co sa intel pridal k podpore freesync, tak je pochopitelne, preco to spravila aj nvidia a preco gsync ide do zahuby
neviem, kde zijes ty mojko
|
|
Re: Nabíjačky
Od: masak
|
Pridané:
3.2.2020 8:48
gsync stále funguje ... pri ozajstnom gsync stále máš vlastný chip ktorý sa ti stará o funkcionalitu, g sync a freesync sú si podobné ale freesync je pomalší ako g sync ... no a keďže bežným užívateľom ako si ty stačí freesync tak nvidii utekali peniaze keďže si všetci kupovali monitory s freesyncom a nechcelo sa im dávať o 50 eur navyše aby mali nativny g sync
|
|
Re: Nabíjačky
Od: erqewqe
|
Pridané:
2.2.2020 14:14
Lightning je jednoznacne pohodlnejsi ako microUSB. Predpokladam ze EK nakaze USB-C co je viac-menej za jedno s lightning portom. USB-C vsak umelo navysi cenu na nabijackach, kabloch, zariadeniach na ktorych nebol doteraz potrebny. Niekto sa zasa nabali...
|
|
Re: Nabíjačky
Od: Gertrudo
|
Pridané:
2.2.2020 15:02
Ale je to konecne pohodlny konektor. Micro usb bola tragedia.
Takze usb c by sa mohlo schvalit.
Co urobi apple som velmi zvedavy lebo zase ani to nie je zly konektor.
|
|
Re: Nabíjačky
Od: 5os5os
|
Pridané:
2.2.2020 16:29
Urobi mobily nemobilnymi a je to. Inovacia vyriesi jednotnu nabijacku na mobilne zariadenia.
|
|
Re: Nabíjačky
Od: sensei-san
|
Pridané:
2.2.2020 16:53
EÚ neprikazuje nejaký konkrétny druh konektora. Len chce aby to bol len *jeden* druh konektora.
|
|
Re: Nabíjačky
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 16:56
Veľký Centronics čo bol na tlačiarňach by sa hodil.
|
|
Re: Nabíjačky a kable k tomu
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
2.2.2020 17:32
mne sa zase paci ATA konektor co su na starych HDD
|
|
Re: Nabíjačky a kable k tomu
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 17:39
Volá sa Molex a presnejšie napr. Molex 8981-4V-LF. A zas tak starý nie je.
|
|
Re: Nabíjačky a kable k tomu
Od: čitateľ
|
Pridané:
2.2.2020 18:59
On myslel 40 žilový plochý kábel.
|
|
Re: Nabíjačky a kable k tomu
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 19:23
Myslíš 40-pinový konektor a 80-žilový kábel v ňom?
|
|
Re: Nabíjačky a kable k tomu
Od: čitateľ
|
Pridané:
2.2.2020 20:38
Myslel som originál 40 žilový.
|
|
Re: Nabíjačky a kable k tomu
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 20:44
80-žilový sa používa pre rýchlejšie prenosy.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.2.2020 7:09
Z toho hovno, že sú rýchlejšie, keď sa mu páčia priekazne iné.
|
|
Re: Nabíjačky a kable k tomu
Od: 123s
|
Pridané:
2.2.2020 19:34
SCART a je to
|
|
Re: Nabíjačky a kable k tomu
Od: Janice
|
Pridané:
2.2.2020 19:49
Asi potom tento:
https://lnk.sk/hpMW
nech je kompatibilita aj na najbližšie roky...
|
|
Re: Nabíjačky
Od: Snake...
|
Pridané:
2.2.2020 21:33
Lightning je stale USB 2.0
|
|
Re: Nabíjačky
Od: Vghhb
|
Pridané:
2.2.2020 22:39
Presne tak. Preto za usb c budú pýtať vyššie ceny lebo sa nepriamo nanúti USB 3.0
V lacnejších zariadeniach je USB 2.0 dostačujúce.
|
|
Re: Nabíjačky
Od: pppeter
|
Pridané:
3.2.2020 11:56
USB-C je len konektor a neznamena automaticky USB 3.0 cip a rychlosti. Na lacnejsich novych telefonoch sa dava usb-c port ale iba s usb 2.0 rychlostami.
|
|
Re: Nabíjačky
Od: Robo10111
|
Pridané:
3.2.2020 13:02
Minimalne je mechanicky lepsi ako usbc
|
|
Aj pre ostatné zariadenia
Od: Nabíjačka
|
Pridané:
2.2.2020 14:21
Okrem mobilov by mali dbať aj na ostatné zariadenia.
Zubné kefky, ústne sprchy, holiace strojčeky, zastrihávače, elektrické manikúry a pedikúry, epilátory a depilátory.
|
|
Re: Aj pre ostatné zariadenia
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
2.2.2020 14:52
..zabudol si na vibratori,
moje oblubene zariadenia..
|
|
Re: Aj pre ostatné zariadenia
Od: 13_32
|
Pridané:
3.2.2020 2:44
Vies ale ono to nie je az tak zly napad a to EÚ a jej diktatúru nemam v oblube a uz vobec nie ich restrikcie ohladom PlazmaTV, ziaroviek (radsej vsade LED s vyrazne obmedzenym vyzarovanim spektrom, nech to teraz menej stoji ale neskor zrak pokazi...) alebo vysavacmi...
Bez problemov by USB vzdy nabilo vsetky tebou menovane zariadenia a nemusel by si ku kazdemu mat inu nabijacku, ine trafko, ine napatie... (tych zariadeni som uz niekolko rozobral, bezne to cele bezi s 1, 2 alebo 3 akku článkoch s kapacitami 1, 2 vynimočne 3Ah.
Keby sa vyrabali len stotisicove serie mobilov vo verzii bez nabijacky myslim ze by sa to ujalo, pretoze kazdy piaty inzerat na bazosi predava USB kabel alebo USB nabijacku, novu, nepouzitu. A mozno by sa to premietlo (aj ked nie nejak markantne) do výslednej ceny mobilu...
|
|
Re: Aj pre ostatné zariadenia
Od: Jesica
|
Pridané:
3.2.2020 3:06
Až na to, že aj z tých doterajších 5V to musí meniť na to menšie nabíjacie napätia. Tak zasa taká výhra to nie je.
|
|
Re: Aj pre ostatné zariadenia
Od: 13_32
|
Pridané:
3.2.2020 8:50
áno, meniť z 5V na 1.2V/2.4V/3.6V je komplexnejšie, než meniť z 230V na 1.2V/2.4V/3.6V :)
|
|
Re: Aj pre ostatné zariadenia
Od: Jetro
|
Pridané:
3.2.2020 10:20
Ani nie. Lebo aj tých 5V musíš najskôr šalamúnsky vyrobiť z tých 230V AC.
|
|
Re: Aj pre ostatné zariadenia
Od: __________________
|
Pridané:
3.2.2020 10:54
ale hej, radsej unifikovany zdroj z ktoreho si vyrobi kto chce co chce ako na kazdu blbost novy material a cim nizsie u tym vacsi problem
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
2.2.2020 14:23
Z praktickej stránky takéhoto politického rozhodnutia je najdôležitejším výsledkom fakt, že inžinieri sa môžu konečne sústrediť na eklektickú filozofiu a rozvoj sociálno-spoločenských vied, v čom ešte priekazne excelujú.
|
|
Problem je sirsi.
Od: Lothar
|
Pridané:
2.2.2020 14:26
Takisto by bolo treba zregulovat nabijacky do holiacich strojcekov, zastrihavacov nosnych a usnych chlpov, strihacov vlasov a podobne zariadenia.
|
|
prapríčina
Od: rozumný konzument
|
Pridané:
2.2.2020 14:28
Nemyslím si že problém je v tom, že každé nové zariadenie má pribalenú nabíjačku. Problém je v tom, že veľa spotrebiteľov po mediálnej masáži cíti potrebu kupovať nové zariadenie každý polrok, rok, max. každý druhý rok. Naozaj je to nutné?
|
|
Re: prapríčina
Od: Kontrolko
|
Pridané:
2.2.2020 15:41
Problem je , ze malo zariadeni vyrazne prezije zarucnu dobu , ked su vyrobene s cielom vydrzat 2 roky. Mne sa skor paci iniciativa povinne zabezpecit nahradne diely na minimalne (tusim) 10 rokov od uvedenia vyrobku na trh. Mohlo by to znamenat menej elektronickeho odpadu a prestali by sa konecne vyrabat smejdy na jedno pouzitie.
|
|
Re: prapríčina
Od: 5os5os
|
Pridané:
2.2.2020 16:31
Ale vyrazne by to zvysilo cenu, a spomalilo vyvoj.
|
|
Re: prapríčina
Od: __________________
|
Pridané:
3.2.2020 9:23
nemuseli by byt pre vsetky modely ... stacil by jeden dva, mne osobne by to vyhovovalo, u mobilov som mal jeden, teraz smart tiez jeden
|
|
Re: prapríčina
Od: ___________________
|
Pridané:
3.2.2020 9:40
navyse by sme sa mohli slobodne rozhodnut ci chces zariadenie s dlhodobou podporou, alebo nie
|
|
Re: prapríčina
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.2.2020 14:12
Vyrazne? Rozumne. Konkurencia by zostala zachovana, akurat pri novych podmienkach. A spomaleny vyvoj mi nevadi - radsej, nech sa na trh dostavaju funkcne, odladene a spolahlive vyrobky, ako vybuchujuce nedorobky len kvoli tomu, aby vyrobca nezmeskal vlak so svojou ohlasenou vlajkovoou lodou.
Myslis, ze by si spotrebitelia z dlhodobeho hladiska vsimli, ak by z trhu vypadla polovica modelov?
|
|
Re: prapríčina
Od: allyze
|
Pridané:
2.2.2020 19:19
Nie je. Často by stačilo pridať vymeniť 1GB/2GB RAM za 4GB a telefón šlape ďalšie 3 roky relatívne v pohode.
|
|
Re: prapríčina
Od: ramcesor
|
Pridané:
3.2.2020 3:13
a nezabudaj, ze ta RAMka byva obcas niekde pripojena. A to, co tam niekedy byva pripojene, je stavane na nejake frekvencie. rovnako, ako ta RAMka 1/2/4 GB
|
|
štandard už existuje ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
2.2.2020 15:00
Žiadne univerzálne nabíjačky netreba. Nech je nabíjačka zabudovaná v telefóne a potom už len stačí jednotný univerzálny konektor, ktorý bude postačovať aj pre všetky budúce generácie mobilov. https://dopice.sk/euplug
|
|
Re: štandard už existuje ...
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 15:03
Však ona v tom mobile je. Ale hádam nechceš aby niekto pchal 230V AC do mobilu, ty samovrah.
...a kurva, ty si iný ftipkár..
|
|
Re: štandard už existuje ...
Od: __________________
|
Pridané:
2.2.2020 16:22
kedysi na blsaku boli popularne takeze adaptery s prepinanim vystupneho napatia
|
|
Re: štandard už existuje ...
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 16:28
To už dnes nie je potrebné.
|
|
Re: štandard už existuje ...
Od: ________________
|
Pridané:
2.2.2020 17:22
ale hej aspon predavacky nebudu z toho dopletene
|
|
Re: štandard už existuje ...
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 17:30
Myslím prepínania napätia
|
|
Re: štandard už existuje ...
Od: _____________
|
Pridané:
2.2.2020 21:15
nie lebo niektore chcu striktne jedno
|
|
Re: štandard už existuje ...
Od: ____________
|
Pridané:
2.2.2020 17:26
kupis kus napajacieho adaptera, ziadna jednorazova iba pre vypoctovu elektroniku
|
|
..........
Od: zxcvbn
|
Pridané:
2.2.2020 15:05
Stari, zaprdeni, obezni dedkovia v oblekoch rozhoduju o niecom, o com vedia velke hovno. Len aby sa v mediach nepreberali ich ine preslapy.
|
|
Re: ..........
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 15:16
Mladí sú oveľa horší, tí naozaj ničomu ešte nerozumejú. keď má 16-ročný žiačik elektropriemyslovky veľmi ťažký problém pochopiť jednocestný usmerňovač s filtračným kondenzátorom!!!
Ani to, čo je záverný a priepustný smer diódy...
Je toho veľa. Ideme do jaskýň.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
2.2.2020 15:40
Pokiaľ má 16-ročný žiačik elektropriemyslovky k predmetu skutočný vzťah, bez iskrenia to priekazne nejde!
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Lothar
|
Pridané:
2.2.2020 15:55
Ten pan je majster odborneho vycviku a preto to vidi z uhla svojho pohladu. Za nasich cias majstri po vyucovani pili.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 16:28
To je predsa jedno na akých to je hodinách. problém je, že decká majú problém niečo pochopiť, niečo sa naučiť, a to sú mnohé tak osprostené všakovakými nezmyslami na tube až to bolí.
Čo kto robí po vyučovaní...
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Lothar
|
Pridané:
2.2.2020 16:33
Suhlasim, az na to po vyucovani. Ucitel, ako verejne cinna osoba, sa musi zdrzat skandalov a rozneho potacania. Deti v nom vidia vzor a tiez su potom zmatene ako z toho tube.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.2.2020 5:21
Presne tak. To by ešte tak chýbalo, aby získavali vzorce chovania od niekoho, kto má priekazne vlastné názory!
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: netload
|
Pridané:
4.2.2020 6:33
Ja tiež nesúhlasím že po vyučovaní. U nás sme im cez školské vyučovanie išli kúpiť vodku a z kabinetu keď sa otvorili dvere ti prijebal po papuli kúdol cigaretového dymu. Pili aj počas vyučovania e nič to nemení na tom že keď niečo chceš tak to pochopíš pokiaľ nemáš v hlave nasraté (narážam na max stredoškolské vzdelanie)
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Twixie_
|
Pridané:
2.2.2020 17:10
Decká nemajú problém pochopiť. Učitelia majú problém naučiť. Všetci hovoria o tom, že učitelia boli kedysi prísnejší ale tak nejak už nikto nehovorí o tom, že mali schopnosť naučiť. Dnešní učitelia chcú byť prísni ale učiť nevedia.
Aspoň tak som to videl ja, zažil som starších učitelov, čo boli fakt prísni, ale to čo hovorili dávalo zmysel a chápal to aj najväčší dement v triede.
Potom prišiel na progragramovanie namyslený kretén, čo nadával na mladých a chcel po nás aby sme z pamäti vedeli celú inštrukčnú sadu AVR, pričom nikdy nevysvetlil ani čo je vlastne tá inštrukcia. Alebo prišla učitelka, ktorá nám mesiac vysvetlovala regulátory ale nechápal to nikto.
Tí, čo nás to zaujímalo sme sa to doma naučili sami a tí, ktorých nie, to sú tí na ktorých tak namyslene nadávaš.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 17:29
No, vedieť niečo o konkrétnom Atmel mikrokontroléri môže. Napr. o Tiny85 či 2313ke. PIC je tiež na zamyslenie.
A ako to súvisí s tým lopatizmom? Keď ani tí akože šikovní moc nechápu čo je to nabíjanie a vybíjanie kondenzátora, že ako je to so sínusovkou a čo znamená zatvorená dióda. Toľko lopatizmu ako sa dnes musí používať je fakt na psychiatriu.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Lothar
|
Pridané:
2.2.2020 18:03
Vy uz tu preberate odborne temy, ale tie deti sa najprv musia aspon naucit citat s porozumenim. Ani to uz nie je dnes bohuzial samozrejmostou. Tu ma nezastupitelnu ulohu rodina este v mladom veku, ucitel uz tazko bude na strednej skole ucit niekoho vobec citat tak, aby vedel o com cital.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: juHele
|
Pridané:
3.2.2020 7:00
Ja som cely nateseny nerd siel na elektrotechniku 2000-2004 nakoniece som tam bol jediny v triede so zaujmom o techniku. Tam sa riesili iba sporty chlast drogy cigarety auta motorky mobily ale nie ako funguju. Na prvych hodinach ucitel testoval co vieme. Poslal ma nakreslit na tabulu nejake zapojenie s tranzistorom tak som nakreslil. Spoluziaci ma potom skoro ukamenovali cez prestavku. Rychlo som sa musel zmenit sposob ako uvazujem. Ale napr o rok starsi spoluziaci boli dopohody zosilovace seliake plosaky z amaterskeho radia a diskusia okolo toho. Zahada to nieje. Proste do mojho rocnika prijali kazdeho. Je uplne normalne a samozrjeme ze ked v triede je vacsina tupanov ze tych zopar normalnych racej nevytrca. A ucitel si potom mysli ze siacia su v haji.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: technix
|
Pridané:
3.2.2020 8:57
same story bro ;)
|
|
Re: ..........
Od: zlata rybka
|
Pridané:
2.2.2020 15:59
A to su presne ti, ktori potom v takychto diskusiach obhajuju apple lebo stari zaprdeni dedkovia nevedia ze iny ako apple nevie vyrobit taky kabel ktory neposkodi apple zariadenie.
Bud su tie apple zariadenia take smejdy alebo apple kable su naozaj vynimocne. Asi tam bude v medi primiesany nejaky tajny zazracny material - tzv. ludska hlupost.
|
|
Re: ..........
Od: Jesica
|
Pridané:
2.2.2020 17:32
Skús si niečo naštudovať o tzv. 5 deviatkovej medi, teda bezplynnej. A niečo aj o kvalitných konektoroch, nie o čínskom poželeznenom chróme.
|
|
Re: ..........
Od: gfgf
|
Pridané:
2.2.2020 20:05
Ty sa skus pozriet, kde su tie kvalitne kable a konektory vyrabane.
Lacne a nekvalitne veci tu budu stale. Apple s ich konektorom to nijako nevyriesi.
|
|
Re: ..........
Od: zlata rybka
|
Pridané:
2.2.2020 20:37
cize chces povedat ze ked s tym nekvalitnym kablom/konektorom budem nabijat iphone tak moze vzniknut poziar alebo sa poskodit iphone? A ked medzi to vsuniem ich medzikus iba za 19.90 tak je to uz v poriadku? Je mi jasne ze existuju kvalitnejsie a menej kvalitne kable. Skor som narazal na tie dezinformacie o ktorych hovoria kadejaki klamari.
|
|
Re: ..........
Od: zxcvbn
|
Pridané:
3.2.2020 7:06
Minuskari, skuste sa zamysliet, preco sa jednotne nabijacky pre mobily riesia teraz, po 12 rokoch od uvedenia prveho seriozneho smartphonu. Vazne si myslite, ze je za tym nejake nezistne dobro spotrebitela.
Keby to tak bolo, preco sa neriesia jednotne nabijacie konektory pre elektroauta? Teraz, v zarodku, ked sa to da este podchytit. Vsak by to bolo pre dobro spotrebitela. A verte tomu, ze sa to bude riesit, ale nie teraz, ked je to pragmaticke.
|
|
Re: ..........
Od: ___________________
|
Pridané:
3.2.2020 8:42
pretoze auto budes mat doma jedno ... elektroniky je po ...
|
|
Re: ..........
Od: Twixie_
|
Pridané:
3.2.2020 11:38
Rieši sa to až teraz pretože všetky dostupné konektory pred 10 rokmi boli k ničomu. Je to napísané v článku.
Spoločné konektory pre elektroautá sa riešia. Ako EU štandard bol vybraný tento https://en.wikipedia.org/wiki/IEC_62196#Type_2
Prosím, nešír dezinformácie.
|
|
Re: ..........
Od: Jetro
|
Pridané:
3.2.2020 11:48
A koľko automobiliek sa zaviazalo, že bude používať iba tento typ konektora? A ten "typ 2" má koľko možných prevedení, okrem samice a samca?
|
|
Musí?
Od: čitateľ
|
Pridané:
2.2.2020 16:16
A čo letný čas, už sa ho podarilo zrušiť?
|
|
Re: Musí?
Od: Velky secen.
|
Pridané:
2.2.2020 16:20
Teraz je zima, pockajme do leta.
|
|
Re: Musí?
Od: allyze
|
Pridané:
2.2.2020 19:14
Skôr do jari.
|
|
Re: Musí?
Od: __________________
|
Pridané:
2.2.2020 21:20
su to trojkari, ehm trochari nic nevedia len zavazne zavodit
|
|
Re: Musí?
Od: ______________
|
Pridané:
2.2.2020 22:43
alebo zeby cilit?
|
|
Re: Musí?
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
2.2.2020 18:20
To asi nebolo urgentne. Potom by to bolo tiež do júla. Aspoň viem, čo odpisovať na urgentné maily. Do júla to určite bude.
|
|
Re: Musí?
Od: ____________________
|
Pridané:
2.2.2020 22:57
nie, to len Kuceravo-Nosaty /KN,CA,CAdca ... yes we can,canada atd / fanCLub ujebava bielych bielidlami/pripadne zltou jarou, dobrou vodu atd/, myslis si ze asi preco ich je tolko v parlamente, ako sa tam asi dostali a preco tu pocujes len o drogach a buzernatoch, kedze kokot vedia o internete, tak nielen im podsuva kde co chce o tom kolko to kurva muselo stat ani nevravim ... neboj maju dohodu s madarmi
|
|
USB - C
Od: dfvfvfbwgbrbg
|
Pridané:
2.2.2020 16:34
Len nech upadne rýchlo do zabudnutia obstarožný microusb a nech žije USB-C !!!
|
|
Píšte všetci modrým pérom
Od: Komisar ruskej únie
|
Pridané:
2.2.2020 20:31
Tak to som zvedavý čo zjednotia nabudúce
|
|
Re: Píšte všetci modrým pérom
Od: Velky secen
|
Pridané:
2.2.2020 20:43
Teóriu elektromagnetických a gravitačných polí.
|
|
Re: Píšte všetci modrým pérom
Od: _________________
|
Pridané:
2.2.2020 23:11
hmota je anomalia
|
|
Re: Píšte všetci modrým pérom
Od: Pridurek
|
Pridané:
3.2.2020 5:44
Jednotne nabíjačky na notebook.
|
|
titulOK
Od: nasrat
|
Pridané:
2.2.2020 22:14
"Veríme, že regulácia vynucujúca jednotnosť konektora zabudovaného do všetkých smartfónov potláča inovácie namiesto toho aby ich podporovala a poškodí spotrebiteľov v Európe a celú ekonomiku," uviedla Apple."
To uz vacsiu picovinu tie jablkove hovienka nevedia vypotit? Argument, ako od Jozka Remena dpc
|
|
njn, asik napíšeme mini-povídku (drabble) o úplne Ideálném svete v ~~ 2000 ~~2020 ~ 2050 ~~ 2150 ~ 2250....
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
2.2.2020 23:18
Správy, máj 2020 (well, abo *2150 ) :
Izrael, Capital City Yjeruzalem > ..na všetkých bývalých územiach cigáno-islamo-negro- muslimo-NEGRO-OPICO -Palestíny izraelsko-japonské investičné konzorcium práve slavnostne otvorilo (po 3 rokoch výstavby) a uviedlo do provozu botanické zahrady, R-D centrá a univerzity, nové vilové štvrte, a obchodno-zábavné centrá, štadiony, a aquaparky, celé nové city, a mestysyi, pre rýchlo rastúcu populáciu mladých, vzdelaných ižidov~izraelcov..
EUropa, Malmo, /Molenbek - 1 filmovému štábu, ktorý chcel natáčat 1historicko-dokumentárny dvojdílný film, sa vobec nepodarilo zohnat, ani nájst, žiadneho negro-muslima, (černocha, /arabáša), = čerta), pre obsadenie úplne vedlajší roli černocha, NEGRO-muslima, v úplne celej ("velkej") EUrope, a to ani po inzerovaní 3 inzerátov v celo-EUropskom multimedialném "tisku..
(rovnaká situácia sa stala istému vedeckému výskumnému týmu, v oblasti neo-EUGENIKY.. )
|
|
Re: njn, asik napíšeme mini-povídku (drabble) o úplne Ideálném svete v ~~ 2000 ~~2020 ~ 2050 ~~ 2150 ~ 2250....
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
2.2.2020 23:21
další správy:
vysoko-efektívne fotovolataické tri-elektrárne, duál-tri-purpose (hore fotovoltaické stanén-grafénové panely, a dole pod nimi pestovanie *zelo-vocu, obilovín, pšenice, kukurice, atd, travín, siatín, a výsadba stromkov, kríkov, rastlín.. už pokrývajú takmer 3štvrtiny oblastí bývalého Sahelu, a celú Severnú Afriku..
v celej neo-EU je vo výstavbe 888 úplne nových pokročilých jadrových elektrární, jako aj dostavba dalších blokov, k už existujícím,
jako aj 264 revolučných, "termonukleárných *fussion-reaktorov, fungujících na principu jaderné syntézy..)
|
|
Re: njn, asik napíšeme mini-povídku (drabble) o úplne Ideálném svete v ~~ 2000 ~~2020 ~ 2050 ~~ 2150 ~ 2250....
Od: LytaRyta WhiteQueen
|
Pridané:
2.2.2020 23:24
včera premiéri, vudci, a vice-prezidenti UAC (*United Aerospace Corporations*, Grécka, Itálie, španelska, (ovšem aj core-states USEUrope), štátov Beneluxu, a Spolku Severských štátov, spolu s vodcami, a ministrami Egypta, a Somálska otvárali niekolko dalších pravidelných liniek, a 3 dalšie, nové kozmodromy, pre komerčné, a kolonizačné lety, na pravidelných trasách, linkách do kolónií, a *(outer) Space Cities, na Mesiaci, Marse, a Ió, a Europa **[Yjupiter]
úrad štatistíky -stats.Office of United States of EUrope >>
zloženie obyv. -etnická skladba : total majority - 96 % biele, pôvodní obyvatelstvo,
náboženstvo, /viero-vyznanie : 97,5 judeo-krestanské
(z toho cca ~~15 ~ 25 ~33 % pravoslávne, apod., a PODOBNE vetve judeo-krestanství.. )
|
|
Re: njn, asik napíšeme mini-povídku (drabble) o úplne Ideálném svete v ~~ 2000 ~~2020 ~ 2050 ~~ 2150 ~ 2250....
Od: Lyška1, kocúrik, micka
|
Pridané:
2.2.2020 23:25
ná´rast počtu obyv. - stabilne + ~~1,8 ~ 3,6 % medziročný prírustek..
EKOnomie, ekonomická sekce > takmer úplne všetky štáty a ekonomiky USEUrope, a vobec sveta, bežia na ich plný potenciál, s takmer výlučne prebytkovým rozpočtom, /rastom ekonomiky { ~~ + 2,8% ~ 4,28 % }
|
|
venom
Od: Jesica
|
Pridané:
3.2.2020 0:13
Tuším by to chcelo zmeniť lieky, zasahuje ti to dosť hlboko do synapsí...
|
|
Re: njn, asik napíšeme mini-povídku (drabble) o úplne Ideálném svete v ~~ 2000 ~~2020 ~ 2050 ~~ 2150 ~ 2250....
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.2.2020 14:21
A po tomto sa cudujes, ze sa s tebou nikto nechce hrat?
|
|
______________________
Od: Jano951357
|
Pridané:
3.2.2020 8:30
EU potrebuje viac odpadu preto nanuti Apple pribalovat aj redukcie ktore nebude nik pouzivat.
|
|
Re: ______________________
Od: ___________________
|
Pridané:
3.2.2020 8:34
vzhladom na to ze apple pouzivaju snobi bohato to vykompenzuje zvysok osadenstva, ktoreho je viacej
|
|
odchod
Od: odchdonik
|
Pridané:
3.2.2020 8:47
s EU na vecne casy a nikdy inac. uz chapem, ze GB odchadza
|
|
Re: odchod
Od reg.: cca01
|
Pridané:
3.2.2020 9:37
A miesto módneho kopnutia do EU skús aj napísať, čo je zlé na tom, ak by sa dal každý mobil nabiť rovnako tak, ako rovnakú naftu natankuješ do mecedesa aj do hjundaja?
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.2.2020 9:42
Majiteľ mecedesa, ktorý rovnakou hadicou tankuje do hjundaja ale priekazne neexistuje.
|
|
Re: odchod
Od: __________________
|
Pridané:
3.2.2020 9:37
uz odisli cez vikend ... GrBr odisla aj s rakovinou a chloridom zelezitym
|
|
Re: odchod
Od: allyze
|
Pridané:
3.2.2020 15:16
No a ja zas chápem, prečo sa všetky balkánske krajiny zubami nechtami snažia do EÚ dostať.
|
|
______________________
Od: ______________________
|
Pridané:
3.2.2020 9:28
technologicky asi nie je problem vyrobit zdroj do 20/40W je to viacmenej ta ista jednoducha konstrukcia ktora sa pouziva u 5v nabijaciek
|
|
Re: ______________________
Od: TMac
|
Pridané:
3.2.2020 9:56
Tak to teda nieje pravda, technologicky sa da vyrobit velmi zly, nekvalitny a aj nebezpecny zdroj resp nabijacka na 5V. Takze nechapem ani nazov clanku ze EU chce zjednotit nabijacky. Skôr by mali zjednocovat nabijacie napätie a koncovku kablika na nabijanie. Kvalita komponentov v nabijacke a aj usporiadanie suciastok je velmi rozdielne u lacnejsich a drahsich nabijaciek. Takze kazdy by sa mal sam rozhodnut aku nabijacku si dokupi k zariadeniu, lacny smejd alebo kvalitu. Podstatne je vystupne napätie a konektor na kabliku a taktiez aj nabijaci prud reso vykon, ktory dnes moze byt medzi 5W az 20W pri pomerne malom puzdre nabijacky.
|
|
Re: ______________________
Od: _________________
|
Pridané:
3.2.2020 10:32
kvalitu riesia normy, takze trepes
|
|
Re: ______________________
Od: TMac
|
Pridané:
3.2.2020 10:44
Treba si najprv nastudovat veci a potom pisat, normy neriesia nic ked sa nedodrziavaju. Takze studuj a kupuj take nabijacky ktore ta nekopnu.
https://lygte-info.dk/info/ChargerIndex%20UK.html
http://www.righto.com/2012/10/a-dozen-usb-chargers
-in-lab-apple-is.html
|
|
Re: ______________________
Od: ___________________
|
Pridané:
3.2.2020 10:59
akurat ze o kvalite som nikde nepisal a jej dodzriavanie povazujem za normalnu vec, troluj dalej, pisem o niecom inom, nie o kabelkach :-)
|
|
Re: ______________________
Od: TMac
|
Pridané:
3.2.2020 11:01
Nevadi tak ako v politike kazdy o svojom
|
|
Re: ______________________
Od: ______________________
|
Pridané:
3.2.2020 11:05
odkedy sa tu vzal ten retardovany sposob dorozumievania?
|
|
Re: ______________________
Od: Twixie_
|
Pridané:
3.2.2020 11:59
Maniak sa zase háda sám so sebou :D
|
|
Re: ______________________
Od: TMac
|
Pridané:
3.2.2020 12:18
Skoda reci a casu tu aj reagovat na nieco v tomto fore
|
|
Re: ______________________
Od: _________________
|
Pridané:
3.2.2020 12:19
ja nie som TMac, zase sa sem niekto ... ?
|
|
aj notebooky?
Od: luke peterson1
|
Pridané:
3.2.2020 9:48
dufam ze zjednotia aj nabijacky na notebooky, tam je pekny bordel.
|
|
Re: aj notebooky?
Od: TMac
|
Pridané:
3.2.2020 10:02
Nechapem ako si niekto predstavuje zjednocovat nabijacky, ved je to uplny nezmysel. Zjednocovat sa ma vystupne napätie a konektor na kabliku. Toto som si vsimol ze akosi nieje jednoznacne napisane. Ako sa da zjednotit nabijacka? Ved naoriklad nabijacky Apple k notebookom su podstatne mensie vratane privodneho kablika ktory podstatne tensi ako u ostatnych vyrobcoch pri rovnakom vykone. To je z toho dôvodu ze Apple investuje ovela viac do designu a kvality pouzitych materialov.
|
|
Re: aj notebooky?
Od reg.: andin
|
Pridané:
3.2.2020 12:19
Ide o to aby bol rovnaky aj konektor. Potom by si mohol tu Apple nabijacku pripojit k hocicomu inemu na co postacuje vykon a pripadne ju znovupouzit s inym zariadenim.
|
|
Re: aj notebooky?
Od: pokemon123
|
Pridané:
3.2.2020 13:04
investuje hovno do kvality, akurat tak investuje do toho ako co najlepsie zarobit
|
|
Re: ahaaaa
Od: Robo10111
|
Pridané:
3.2.2020 13:06
Nestacilo by nakazat kupu nabijacky ako separatne prislusenstvo? Zrejme by to bolo drahsie a tak by si clovek rozmyslel ci kupi nabku ked uz ma tri doma(pokial su dostatocne rychle). Inak toto su najzhavejsie problemy europy? usb nabijacky? My europania sme take smutne psy ktore sa sami bicujeme za kazdu hovadinu. Preco nevyvija EU tlak na cinu aby produkovala menej CO2, my tu produkujeme 10% z celkovej produkcie ale sami si tu ideme este sprisnovat pravidla.wtf
|
|
Re: ahaaaa
Od: ___________________
|
Pridané:
3.2.2020 13:23
to nie je eu ale "eu", usb usa a usc trapia sajfu
|
|
Re: ahaaaa
Od: __________________
|
Pridané:
3.2.2020 13:28
tu su ti ... zlto modri + orange _ aka
ViNo
oteCKoVia
atd
---
uz od cias popovicovho meciarnatora to tak maju skurvysyni rozdelene, a tak raz v tomto hnusnom pavilione opic raz akoze demokraticky vladnu spopolnovaci a potom swordi
|
|
Re: ahaaaa
Od: ____________________
|
Pridané:
3.2.2020 15:21
rovnako ako matUS alebo dOCOlomansky, rovnako ako ked povies bond, tak ten chodil v ciernobielom /007-wc7/, ako farari, ako tucniaci,tuxedo atd a ak ta k nim zaradia tak dostanes darcek trebars k tisovej poprave /telocvikar/, hoci nie si katolik a demokraciu si branil zubami nechtami, oni pritom sami tvrdia ze ak nesuhlasia aj tak spravia vsetko pre ochranu prav a slobod, na vychodze se tomu hutori - kokot kravsky ... nevraviac o dubcekovych rozkoch, sturovej strelbe do nohy, alebo stefanikovom zaludku ...
|
|
Re: ahaaaa
Od: ________________
|
Pridané:
3.2.2020 13:31
a vies ze teraz bude high-LighTom inkubator alebo napoleonova invalidovna, cas mladych pusiek, mladych podnikatelov a znalcami medzinarodneho prava je zda sa uz za nami hehe
|
|
Re: ahaaaa
Od: __________________
|
Pridané:
3.2.2020 14:25
ciel toho nie je ani akoze vyhra jednej ci druhej skupiny ale aby spravili poriadok s obcanmi, ale aj toto vies
|
|
Nezmysel...
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
3.2.2020 14:21
Je to celé nezmysel, elektroodpad to absolútne nezníži. Káble sa aj tak rýchlo opotrebujú a nabíjačky samotné idú vývojom každých pár mesiacov. Prúd ktorým nabíjajú sa stále zväčšuje aj s batériami, ktoré majú stále väčšiu kapacitu. Čiže aj adaptéry budú stále novým a novým odpadom.
|
|
Re: Nezmysel...
Od: __________________
|
Pridané:
3.2.2020 14:26
ty si odpad
|
|
Re: Nezmysel...
Od: allyze
|
Pridané:
3.2.2020 14:34
Zníži. A nie je to nezmysel.
|
|
Re: Nezmysel...
Od: Robo11111111111
|
Pridané:
3.2.2020 23:49
Znizi ale v akej miere.
|
|
Re: Nezmysel...
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
4.2.2020 1:15
Vo veľmi malej miere, za rok som vymenil 2 mobily a vystriedal 3 adaptéry, vždy s vyšším prúdom. Konektor bol vždy rovnaký, odpad vzniká a vzniká :)
|
|
Re: Nezmysel...
Od: čitateľ
|
Pridané:
4.2.2020 7:20
No ešte sa tomu smej..
|
|
Re: Nezmysel...
Od: ____________________
|
Pridané:
4.2.2020 10:18
mas zly lizing
|