|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kvalita vyrobku
Od: rewqdsa
|
Pridané:
3.2.2020 12:43
Skusil som doma prejst z 1809 na 1909, 2x. Oba neuspesne. Tak opat raz, za par mesiacov.
Vo firme to iste. Obcas to prejde obcas nie. Obcas vsetko funguje obcas nie. No je to vesele. Prakticky dnes ma zmysel asi ist na 1903. Ked uz je aj vyhlasena ako stabilna.
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: helmiczka
|
Pridané:
3.2.2020 12:55
Doma som presiel na 1909 - odvtedy mavam BSOD.
V praci som presiel na 1903 - odvtedy mavam BSOD.
Vacsi adrenalin nez BDSM.
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od reg.: saruman
|
Pridané:
3.2.2020 13:02
Niekedy pomôže čistá inštalácia.
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: Jetro
|
Pridané:
3.2.2020 13:03
W7SP1 si zabudol dodať a je po problémoch.
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: e5tu
|
Pridané:
4.2.2020 1:18
Skusil som doma prejst na Windows 8.1
No Problem.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.2.2020 13:09
No a? Úlohov Windows predsa nie je riešiť problémy, žeby ich inštaláciou malo byť priekazne po nich.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: kladivo na používateĺov
|
Pridané:
3.2.2020 18:04
Windows politika znie: toto že sú nejaké problémy ? MY TI UKÁŽEME ČO SÚ TO SKUTOČNÉ PROBLÉMY S OS !!!
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: Michal_F
|
Pridané:
3.2.2020 13:13
Vala krat update pada na driveroch (70% je to problem s nekomatibilnym starym driverom). Ak sa da vsetko najprv aktualizaju az potom spusti update. Update z 1903 -1909 uz je super.
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: rewqdsa
|
Pridané:
3.2.2020 13:46
To si tiez myslim. Takze pred druhym pokusom som updatol vsetko na co som si spomenul okrem BIOSu dosky.
Celkovy problem asi je fakt, ze doma mam AMD 2700x (prve v zivote) a niekde nieco s niecim stale nehraje. Ked budem mat opat cas tak sa na to este pozriem. Celkovo by ale bolo fajn keby toto chceckol hned na zaciatku a nie az 1/2h prace po restarte, kde iba toci kolecko bez ziadneho textu a clovek netusi co sa deje. ci ma cakat alebo to rovno vytrhnut zo steny.
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.2.2020 13:53
S percentami je síce možné obhájiť nezriedka, ale veľa krát priekazne ani moc nie.
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: majkooox
|
Pridané:
3.2.2020 14:44
No bodaj by update z 1903 -> 1909 nebol super, ked ma len 81Kb. Cize sa nejedna o ziaden upgrade, len cisklo buildu sa tam zmenilo :-)
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
3.2.2020 23:59
Update ma technicky iba par KB ale nemas pravdu, ze sa o upgrade nejedna a zmenil sa len build.
Mesacne aktualizacie obsahuju aktualizovany kod pre 1903 a zaroven novy kod pre 1909, ktory je ale deaktivovany. Spustenie updatu POVOLI novy kod pre 1909. Je to rychle ale Windows bude po restarte bezat s inym kodom - teda o upgrade sa jedna, len inym sposobom.
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: Jano12
|
Pridané:
3.2.2020 13:45
Aktualizacie prechadzaju ako po masle. Nikdy ziadny problem nevyskocil. Teraz posledny update je naozaj vyladeny k dokonalosti. Za par minut to mas aktualizovane. Skoro bez downtimu. Super praca MS!
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: Mojnazor
|
Pridané:
4.2.2020 9:39
Vo firme spravujem vyse 400 pc a o takych problemoch ako tu pisete neviem skoro nic, zisdne bsod, updaty funguju, windows bezi bez problemov, obcas ssmozrejme nieco zblbne, dsm restore poit a ide sa dalej
Je pravdouu, ze pouzivame business hp hw.
Kto tu vyplakava budu zrejme zgrlosi, co by chceli vsetko zadarmo
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: Mojnazor
|
Pridané:
4.2.2020 9:39
Vo firme spravujem vyse 400 pc a o takych problemoch ako tu pisete neviem skoro nic, zisdne bsod, updaty funguju, windows bezi bez problemov, obcas ssmozrejme nieco zblbne, dsm restore poit a ide sa dalej
Je pravdouu, ze pouzivame business hp hw.
Kto tu vyplakava budu zrejme zgrlosi, co by chceli vsetko zadarmo
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: zlata rybka
|
Pridané:
4.2.2020 13:04
tou poslednou vetou si vyjadril svoju mentalnu uroven a teda aj doveryhodnost komentarov.
|
|
Re: kvalita vyrobku
Od: Mojnazor
|
Pridané:
4.2.2020 20:54
Je mi ale absolutne u prdele, co si o doverohodnosti myslis,
Wind ows v korporatnej sfere nema konkurenciu, ze to niekomu pada na pretaktovanych, starych , pripadne lacnych pc je pre mna nepodstatne,
Linux gui funguje na menej pc ako windows, o jeho pouziti v komercnom prostredi nemoze byt ani reci
|
|
Ako kkti prisli k zlomku percenta odo mna
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.2.2020 13:11
Dnes sa mi ta kurva zacala po updejte restartovat, napriek tomu, ze mam automaticky restart zakazany. Rano mi pocas callu vyskocilo okno o updejte s volbami "Confirm"/"Restart now" (vsetko na pozadi prekryte), v rychlosti som odklikla "Confirm" a o par minut mi ta kurva, stale pocas callu, zacala zatvarat aplikacie.. kym som vytiahla kabel z elektriny, zabil mi polku otvorenych veci.
|
|
Re: Ako kkti prisli k zlomku percenta odo mna
Od: Jano12
|
Pridané:
3.2.2020 13:43
To je iba problem v chybe znalosti. Vsetko sa da nastavit tak aby to bolo spravne, kontaktuj svojho admina.
|
|
Re: Ako kkti prisli k zlomku percenta odo mna
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.2.2020 14:02
Admin hovori, ze updejty su dolezite a treba ich instalovat. (Principialne suhlasim.) Nastavil nejake pravidla, ale on ten restart fyzicky nespustil. Za implementaciu group policy je stale zodpovedny windows.
Btw. win by donutil uzivatelov restartovat po updejte aj bez oznamov alebo vlastneho inicitivneho restaru, nakolko lubi srotit na pozadi, roztocit ventilator a mrazit spustene aplikacie az na hranicu nepouzitelnosti.
|
|
Re: Ako kkti prisli k zlomku percenta odo mna
Od: allyze
|
Pridané:
3.2.2020 14:33
Niet nad vytiahnutie kábla z elektriny počas apdejtu.
|
|
Re: Ako kkti prisli k zlomku percenta odo mna
Od: Marián K. kontrvz podnikateľ
|
Pridané:
3.2.2020 15:48
Naučiť sa kedy správne vytiahnuť nie je len tak
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.2.2020 17:09
Nakoľko mikrovlnky vedia cinknúť a práčky tiež a naviac i zablokovať dvierka, aby to nebolo len tak, treba priekazne mohutný intelekt.
|
|
Re: Ako kkti prisli k zlomku percenta odo mna
Od: vajko
|
Pridané:
3.2.2020 15:15
ale... ale ved sem samičky homo sapiens nechodia o_O
|
|
Re: Ako kkti prisli k zlomku percenta odo mna
Od: panebozezachranma
|
Pridané:
3.2.2020 15:20
,,kym som vytiahla kabel z elektriny,, ?
Ty môžeš akurát tak vyťahovať hrnce v kuchyni
|
|
A u mňa nič
Od: Zlosyn
|
Pridané:
3.2.2020 14:00
"Automatický upgrade počítačov s verziou 1809 avizoval Microsoft minulý týždeň."
A mne stale nic neprislo (teda nie ze by som sa stazoval)
|
|
Re: A u mňa nič
Od: piko-piko-man
|
Pridané:
3.2.2020 15:42
Ani nechci. Po update mi PC ide ala 286 - sub 30 fps, citeľné input lagy. Otvoríš obyčajný Excel a lapá to po dychu ako ženská u Rozenberga...
Jebat taký systém...
|
|
Windows 10 je uz na 1 miliarde zariadeni
Od: Windowsak
|
Pridané:
3.2.2020 16:47
Windows 10 je uz na 1 miliarde zariadeni
a vy tu riesite ze posledna verzia nie je uz na vsetkych
PC.
No nie je, lebo to uz nie je priorita pre Microsoft
tlacit nove verzie za kazdu cenu rychlo. Co potrebovali
spravili, teraz prachy su niekde inde a nie z windowsu.
|
|
Neschopnost kokotov za PC
Od: RootUser
|
Pridané:
3.2.2020 17:00
Aktualizacie neprechadzaju len kokotom, keri maju PC zajebany svojou kokotinou!
No problem, 50 PC, 100 NTB, nikdy ziaden problem.
Je to otazka kokotov s bordelom vo svojich masinach, kery bud OS niecim rozjebali, nic viac.
|
|
Re: Neschopnost kokotov za PC
Od: Suppauseru
|
Pridané:
3.2.2020 21:07
alebo este horsie - globalna deployment policy, ktora ti rozjebe vsetko minimalne raz za tyzden, aby sa potom lokalni indiani v robote nenudili.
|
|
Re: Neschopnost kokotov za PC
Od: zlata rybka
|
Pridané:
4.2.2020 8:15
co povazujes za "svoju kokotinu"? co mam mat v tom PC? len samotny windows? potom to pojde dobre?
naco mi je potom taky PC?
|
|
Re: Neschopnost kokotov za PC
Od: r32fw
|
Pridané:
4.2.2020 10:44
Nepojde :D. Minuly tyzden rozbalene tri notase, rovnaky zdroj instalacie a jedna z nich sa po prvom prihlaseni sprava inac :D. To nevymyslis.
|
|
Re: Neschopnost kokotov za PC
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
4.2.2020 21:18
Štyri identické virtuálky, systém vo všetkých nainštalovaný z jednej sysprepnutej šablóny... a jedna z nich sa správa inak. Neuvidíš, neuveríš.
|
|
Re: Neschopnost kokotov za PC
Od: Mojaluza
|
Pridané:
5.2.2020 19:50
a ako sa sprava po druhom prihlaseni?
V com je rozdiel?
|
|
Re: Neschopnost kokotov za PC
Od: tret
|
Pridané:
4.2.2020 16:35
no ono je to asi tym
ze na 10 rocne pc asi windows 10 nepatri.
A ak tam nie je SSD netreba to skusat. Takisto divne integrovane GPU.
Tolko moje dva eurocenty.
|