|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shshdhdh
Od: Gertrudo
|
Pridané:
26.1.2020 12:23
A MS ma dalej v pici.
|
|
Re: Shshdhdh
Od: /ms/
|
Pridané:
26.1.2020 13:16
office open xml je iso/iec je už medzinárodným štandardom.
netreba im riešiť inú pičovinu (ale aj tak odf podporujú)...
|
|
Re: Shshdhdh
Od: Ooxml
|
Pridané:
26.1.2020 16:15
Až na to, že drvivá väčšina docx, xlsx a pptx súborov používa verziu ISO 29500-4,ktorá priamo uvádza, že by sa nemala používať na vytváranie nových súborov a slúži len na migráciu proprietarnych starých formátov.
|
|
Re: Shshdhdh
Od: /ms/
|
Pridané:
26.1.2020 18:26
co si nastavíš, to máš :)
|
|
Re: Shshdhdh
Od: Janko Zygelitki.
|
Pridané:
27.1.2020 8:44
defaultny 'opt-out'? :D ake microsoftie riesenie
|
|
nadrozmery
Od: .....
|
Pridané:
26.1.2020 13:00
Prečo neriešime smrtiaci vírus??
Trepeme tu voloviny a zatiaľ sú desaťtisíce nakazených a bezradných ľudí a nevieme čo s tým!
|
|
Re: nadrozmery
Od: Buržuj/
|
Pridané:
26.1.2020 13:03
Kokotleby šíria paniku, neveria na očkovanie, takže keď príde naozaj vážna choroba, tak pôjdu prví.
|
|
Re: nadrozmery
Od: bzum
|
Pridané:
26.1.2020 17:26
Voľte PS/Spolu, žalude, jediný váš problém budú a sú "Kokotleby". IQ 63 je dostatočné an to, aby ste dali hlas PS/Spolu! Biháriovej!
|
|
Re: nadrozmery
Od: Jessi
|
Pridané:
27.1.2020 8:24
Ty voľ kokojebov, na to ti stačí aj jednociferné. Taký mazurek nevie do dvojciferného ani narátať, tak si budete rozumieť.
|
|
Re: nadrozmery
Od: XMen
|
Pridané:
26.1.2020 22:15
To si kde cital a kolko piv si mal v sebe?
|
|
Re: nadrozmery
Od: On vie pisat, cita kolega
|
Pridané:
27.1.2020 0:34
Cital? On?
On vie pisat, cita kolega! ;)
|
|
Re: nadrozmery
Od: XMen
|
Pridané:
27.1.2020 22:23
Hmm to su nieco ako policajti co chodia vo dvojici? Jeden pozna cestu tam a druhy naspat?
|
|
Re: nadrozmery
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
26.1.2020 13:56
Ja napríklad preto, že sa ma to (zatiaľ) netýka a keby aj áno, tak s tým absolútne nemám čo spraviť.
|
|
Re: nadrozmery
Od: ....
|
Pridané:
26.1.2020 14:23
Ako väčšina slovače, čušať ako voš pod chrastou...
|
|
Re: nadrozmery
Od: Unexist
|
Pridané:
26.1.2020 16:55
Zial ale v tomto pripade ma pravdu. Pokial nie je vedecky pracovnik v medicine, tazko to nejako ovplyvni, navyse ked zrovna ani nie dostupny ziaden ucinny medikament. Ked bude infikovany, neurobi s tym nic.
|
|
Re: nadrozmery
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.1.2020 17:41
Môže necestovať a nestýkať sa s ľuďmi, čo cestujú.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
26.1.2020 17:27
Čiže na rozlíšenie čušania ako voš pod chrastou a nepletením sa evolúcii do cesty v úlohe pozorovateľa podľa princípov kodanskej interpretácie kvantovej mechaniky treba poznať priekazne i tie.
|
|
Re: nadrozmery
Od: Mak...
|
Pridané:
27.1.2020 10:45
Aha a co teda navrhujes Ty?
Verim, ze ako samozvany clen vyvolenej mensiny "slovace", budes mat nejaky plan...
|
|
Týka sa to viac ako všetkých!
Od: ....
|
Pridané:
26.1.2020 16:23
https://lnk.sk/xCR1
|
|
Re: nadrozmery
Od: ,srgu
|
Pridané:
26.1.2020 17:27
Ja mam tiez v 3,14-ci.
Ludia su navrhnuti tak, ze skor ci neskor, zomru.
Nic sa s tym neda robit (nastastie).
Ci skor, ci neskor, na to, ci na ono, raz na nieco zomrieme.
Treba sa s tym zmierit a uzivat si zivot.
Smrt je to jedina spravodliva na tomto svete.
Vazme si ju.
|
|
Re: nadrozmery
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
26.1.2020 17:46
"Treba sa s tym zmierit a uzivat si zivot."
Nie.
"Treba sa s tým zmieriť a robiť všetko pre to, aby si si na konci života mohol povedať, že mal zmysel."
|
|
Re: nadrozmery
Od: Unexist
|
Pridané:
26.1.2020 18:29
Je uplne bezpredmetne si na konci zivota povedat,ci to malo zmysel, alebo nie, ked aj tak zachvilu budes mrtvy. Jedine ze by skutocne smrtou zanikal len zivot pozemsky a pokracovalo sa inde dalej. Ale toto z nas nikto overene este nema a nie je ziadny dokaz.
osobne si myslim, ze to nejaky zmysel ma, pretoze suhlasim s vyrokom NIHIL SINE CAUSA. Vsetko so vsetkym suvisi a ma dovod a zmysel. Len ludia su na tom v poznani tak prinizko, ze vela veci a javov nechapu.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
26.1.2020 18:41
Keby vsetko so vsetkym suviselo, nebolo by tu, tu a tu, ale priekazne iba tu.
|
|
Re: nadrozmery
Od: Jessi
|
Pridané:
27.1.2020 8:26
Hej, uvidíme, či budeš takýto frajer aj potom, keď budeš chorý.
|
|
Re: nadrozmery
Od: flatearth9
|
Pridané:
26.1.2020 16:23
kkt slnieckar,vsak sa zbal a chod im pomahat.
|
|
Re: nadrozmery
Od: allyze
|
Pridané:
26.1.2020 18:09
kotleby = cca 5-6% dospelých občanov Slovenska
slniečka podľa kotlieb = všetci ostatní okrem kotlieb.
|
|
Re: nadrozmery
Od: XMen
|
Pridané:
26.1.2020 22:16
Vycuc z prstu? Len ktoreho?
|
|
Re: nadrozmery
Od: allyze
|
Pridané:
26.1.2020 18:03
A čo s tým chceš robiť? Máš len niekoľko možností, buď vyštuduješ medicínu na špičkovej úrovni a staneš sa špičkovým odborníkom na vírusy alebo sa staneš predsedom komunistickej strany Číny a zakážeš konzumáciu hadov, potkanov a netopierov.
|
|
Re: nadrozmery
Od: Matus UHLAR - fantomas
|
Pridané:
26.1.2020 18:44
pretoze toto je IT web a pocitacove virusy zatial nebyvaju smrtiace (aspon do doby, ked na operacie pacientov nezacnu lekari pouzivat windows...)
|
|
Re: nadrozmery
Od: Režisér
|
Pridané:
26.1.2020 19:23
No ftip je ftom, že miestni profesionáli dokážu vyriešiť akýkoľvek problém, aj vedecký, aj svetový. Tak prečo nie?
|
|
Re: nadrozmery
Od: ewewewe
|
Pridané:
27.1.2020 8:12
a načo by sme riešili smrtiaci vírus, keď vieme, že naše zdravotníctvo riadi Pelle?
ten si s tým určite poradí ako dokonalý manažér...
|
|
dnes má meniny Malér
Od: Buržuj/
|
Pridané:
26.1.2020 13:01
LibreOpice používajú len zúfalci, ešte aj Google docs je populárnejšie.
|
|
Re: dnes má meniny Malér
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
26.1.2020 13:25
Určite hovorí človek, ktorý má v telefóne nejeden uložený kontakt ako "Záhradník" ...a slovo donate ho oblúkom obchádza. Čo si urobil, aby ten soft bol lepší???
|
|
Re: dnes má meniny Malér
Od: Maklér
|
Pridané:
26.1.2020 13:27
Nepoužíva ho. Ako veľmi veľa ďalších a ďalších ľudí. Je strášne ťažkopádny a MS Office problematický a slabo zameniteľný.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
26.1.2020 14:24
Presne tak. Kym treba navody a postupy potencialne uspesnej instalacie popri inom kancelarskom baliku, riesit vylepsovanie je zbytocne, za ucelom poskytovania feedbacku coho dostatocne jasnym dokazom je priekazne nepouzivanie.
|
|
oprava Malér
Od: Maklér
|
Pridané:
26.1.2020 13:41
Je strášne ťažkopádny a s MS Office problematický a slabo zameniteľný.
|
|
Re: oprava Malér
Od reg.: illon
|
Pridané:
26.1.2020 14:50
Ako tak čítam tvoje komentáre, je vidno, že Libre Office používaš. Ja používam tento balík už od prvých verzií Open Office, pretože pracujem na všetkých platformách (Win, Linux, iOS) a môžem povedať, že je veľmi málo dokumentov, z ktorými si LO nedokáže poradiť. Sú to skôr špeciality v dokumentoch, ktoré domrví MS office a LO ich nemá ako importovať, lebo napríklad takú funkcionalitu nepodporuje. Keby domácnosti kompletne prešli na LO a písali v nich dokumenty, zistili by že je to fakt perfektný soft a spravia v tom všetko. To isté platí o prechode na linux (napr. Zorin OS). Migroval som už niekoľko domácností, dokonca aj svojich rodičov (už 7 rokov mám pokoj s PC problémami).
|
|
Re: oprava Malér
Od: ....
|
Pridané:
26.1.2020 15:36
A nikto si na linuxe nevie ani poradiť... Niečo rozbaliť, nainštalovať, niečo robiť ako sme zvyknutí v prostredí Windows, to proste nehrozí...
|
|
Re: oprava Malér
Od: ___________________
|
Pridané:
26.1.2020 15:37
a v androide to ako robis?
|
|
Re: oprava Malér
Od: ....
|
Pridané:
26.1.2020 15:55
Nemám nikde žiaden Android, načo by mi bol??
|
|
Re: oprava Malér
Od: ______________________
|
Pridané:
26.1.2020 16:57
vies ako ne/funguje linux a nepoznas android
|
|
Re: oprava Malér
Od: Kapelista
|
Pridané:
26.1.2020 17:57
a čo to má s tým? Linux sa dá predsa bežne nainštalovať, ale keď nemá handroid, z čoho ho viníš??
|
|
Re: oprava Malér
Od: ____________________
|
Pridané:
26.1.2020 18:23
len statistika
|
|
Re: oprava Malér
Od reg.: illon
|
Pridané:
26.1.2020 18:26
Pozri si Zorin OS alebo Linux Mint. A potom hovor. A máš pravdu napr. 90% tlačiarní (aj sieťových) si linux nainštaluje sám, to naozaj nie je ako vo Win. Nainštalovať otvoríš si APP manager a klikneš na install to fakt nie je ako vo Win. MS to implementoval až do Win 8 a vyššie Win Store. Rozbaliť? Dvojklik na archív a máš.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
26.1.2020 16:04
To lebo pokiaľ niekto v domácnosti potrebuje LO, tak urcite bud na tlac doleziteho oznamenia, nalepenim ktoreho sa chysta zayebat vchodove dvere alebo sofistikovanu tabulku s rozpisom upratovania chodby minimalne na rok dopredu, z čoho vyplýva, že ide o vševeda, čo zvládne priekazne všetko.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Schodisková komisia.
|
Pridané:
26.1.2020 16:38
Vy ste mali tento týždeň službu pri umývaní schodišťa v bytovke. Zrejme susedia Vašu prácu nedocenili a preto vo Vašom príspevku cítiť roztrpčenosť. Oporúčam tabuľku na upratovanie chodby vypracovať vo formáte ODF 1.3, to upokojí vášne vo Vašom vchode.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
26.1.2020 17:48
:D
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Vyšší level CP
|
Pridané:
26.1.2020 23:41
Lesný človek nenávidí hygienu, v zime si blatom potiera podrážky aby sa mu nešmýkalo a v lete sa potiera celý aby ho neštípal hmyz. Nezrozumiteľná tabuľka je pre neho urážka proti lesnosti.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
27.1.2020 5:12
Lenže bez tých dodávok najvychytenejšie beauty salóny bahenné kúpele, ba ani masky, priekazne ponúkať nemôžu.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: _____________________
|
Pridané:
27.1.2020 12:31
fasouni maju candrbal?
|
|
Re: oprava Malér
Od: XMen
|
Pridané:
27.1.2020 22:26
Suhlas. Z mojich skusenosti byva najcastejsie problem font. Treba vzdy ouzivat fonty s rovnakou metrikou ako boli tie v povodnom dokumente. Nastastie vsetky MS fonty su dnes nahraditelne. LO pouzivam v praci ako vylucny kancelarsky balik uz asi 3 roky. Produkty od MS uz roky nepouzivam a vsetko zatial fici ako ma.
|
|
Re: dnes má meniny Malér
Od: allyze
|
Pridané:
26.1.2020 18:05
Zúfalca spoznáš podľa bezdôvodného hejtovania iných ľudí.
|
|
Re: dnes má meniny Malér
Od: ewewewe
|
Pridané:
27.1.2020 8:16
alebo podľa toho, že platí za sex :-P
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
27.1.2020 9:12
I keď ide o nepochybne zaujímavú metódu, nechať sa kvôli detekovaniu jedného atribútu nakladať, nemusí v tunajšej vedeckej obci vo všeobecnisti patriť medzi priekazne primárne voľby trávenia voľného času.
|