|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No a čo.
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
3.1.2020 15:54
Podpora od MS síce skončí, no Win 7 sa bude dať naďalej na jestvujúcich PC so sedmičkou používať ešte dosť dlho. Načo robiť paniku.
|
|
Re: No a čo.
Od: Bill Brány
|
Pridané:
3.1.2020 15:57
Stále sú ľudia čo sa boja že sa im už o týždeň ani nezapne PC
|
|
Re: No a čo.
Od: halabala666
|
Pridané:
3.1.2020 20:16
dnes mi volal kamarat, pocuj co mam robit za tyzden konci podpora win7...
Nic co by si mal robit...
|
|
Re: No a čo.
Od: Gertrúda
|
Pridané:
3.1.2020 20:27
Mali ste ho uchlacholit a pomojkat!
|
|
Re: No a čo.
Od: m__
|
Pridané:
3.1.2020 22:00
Idealne ak by uz PC nikdy nezapol. Ziadne.
|
|
Re: No a čo.
Od: Klávesnice
|
Pridané:
4.1.2020 10:49
Ideálnejšie ak by to bola kamarátka...
|
|
Re: No a čo.
Od: solisku kokotisku
|
Pridané:
4.1.2020 23:51
Zaslúži si hýčkanie a opateru!
|
|
Re: No a čo.
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
4.1.2020 23:39
Normalne ma ist s nim na urad prace a nahlasit ho na podporu predsa -)
|
|
Re: No a čo.
Od: koálícia kotleba peleFICO
|
Pridané:
3.1.2020 21:20
Aj to je možnosť.
Stačí pozerať na 7ke trojku a o dáta sa postará ramsomware.
A to bude posledná švédska trojka čo si v robote pozeral.
|
|
Re: No a čo.
Od: Chupacabra
|
Pridané:
4.1.2020 2:38
Volal ti z Nokie 8208 alebo iPhone 3GS? Tie vyšli v rovnakom roku ako Win7. To si mu mal odpovedať.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.1.2020 16:00
Lebo vyvolávať toho bez sviečky a srdca čierneho kohúta priekazne moc nejde.
|
|
Re: No a čo.
Od: martincc
|
Pridané:
3.1.2020 16:27
Pri Windows 10 pravdepodobne zmeny
|
|
Re: No a čo.
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
3.1.2020 17:35
To povedz dalšej verzii DirectX :) a za DX12 na Win 7 dakuj WoW Classic, Boh žehnaj tejto nudnej obmedzenej hre.
|
|
Re: No a čo.
Od: no a to
|
Pridané:
3.1.2020 18:26
To mozes doma, ale statny podnik alebo banka nema velmi na vyber.
|
|
Re: No a čo.
Od: pánko úradník
|
Pridané:
3.1.2020 18:58
v roku pána 2004 bežali na daňovom úrade ešte nejaké mašiny na 3.11 :)
|
|
Re: No a čo.
Od: Klávesnice
|
Pridané:
4.1.2020 10:52
Bez pripojenia na net sú v bezpečí. Teda pokiaľ tam nikto na 5,25 diskete neprinesie nejakú šmakuládu...
|
|
Re: No a čo.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
5.1.2020 23:25
Prečo by nemali na výber? Veď platená podpora pobeží naďalej.
|
|
Re: No a čo.
Od: _tErist_
|
Pridané:
7.1.2020 13:53
Pravdu mas. Aspon budu moc oddovodnit prehnane vydavky na IT.
|
|
dnes má meniny Daniela
Od: peter_svk
|
Pridané:
3.1.2020 16:00
A zmení sa niečo, keď mám aktualizácie vypnuté a neinštalované od inštalácie win, t.j. od roku 2010?
Doteraz beží v pohode bez preinštalovania, s CPU/GPU 0% snáď cez neho ani nikto nič neťaží. Žiaden win, a to som mal každý od w98, mi tak dlho v schopnom stave nevydržal.
|
|
ničivý praktik S005E00270050
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.1.2020 16:46
Mnooo...napriklad pre bezpecnostne riesenia pada podpora priekazne celych sieti.
|
|
Re: ničivý praktik S005E00270050
Od: Zbrojna loby
|
Pridané:
3.1.2020 18:00
Mno je ministerstvo národnej obrany?
|
|
Re: ničivý praktik S005E00270050
Od: Mxxl
|
Pridané:
5.1.2020 17:02
on ale referoval Mnooo, to je Medzinárodná Normalizačná Organizácia Obhospodárovateľov Orchidey
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: meheh
|
Pridané:
3.1.2020 18:32
ak je to PC pripojene k internetu tak good luck
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: ...
|
Pridané:
3.1.2020 20:21
nieco lepsie nemas? aktualizacie mam vypnute od cias nasilneho "upgradu", takze roky. Asi robim nieco zle, ked nemam ziaden problem. A kym zacnes tu obohranu pesnicku hladom botnetu a podobnych kokotin, tak bud konkretny.
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: volam sa
|
Pridané:
4.1.2020 6:42
silent mode a svoj robotu ukryvam aj pred uzivatelmi co kukaju do spravcu procesov ...
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: ...
|
Pridané:
4.1.2020 9:29
A ten konkretny problem je teda aky?
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
4.1.2020 12:53
Pozri si zoznam zraniteľnosti na win7 od dátumu odkedy neupdatujes a zistíš že v podstate si ľahký cieľ. Stačí ti podvrhnut stránku s konkrétnym javascriptom a útočník získa admin práva a môže spustiť svoj kód na tvojom PC. Alebo dokonca je zraniteľnosť že stačí keď vie tvoju IP adresu a môže priamo zaútočiť a na to sa dá urobiť aj script ktorý skenuje zraniteľné IP adresy po sieti a potom robí druhý krok - inštalácia botnetu. To že ti nevyskakuju popupy na zväčšenie penisu neznamená že tvoj PC už dávno nieje súčasťou botnetu resp. Zombie PC
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: KarolK.
|
Pridané:
4.1.2020 18:03
Ty používaš niekde javascript???
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: vilko rozboril
|
Pridané:
5.1.2020 15:57
ako moc budes plakat, ked ti poviem ze javascript sa nachadza na webovskych strankach, ktore navstevujes?
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: Jarmilka
|
Pridané:
5.1.2020 19:17
ale no...
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: ryzenfall-sama
|
Pridané:
7.1.2020 6:20
Mam Ryzen.
Podľa AMD a Pjetra de musí útočník fyzicky sedieť za mojim PC, aby niečo spravil.
šach-mat, inteláci!
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: bud konkretny
|
Pridané:
4.1.2020 16:10
cely zivot nezamykam dvere do domu, mal som dlhe roky stare drevene plesnive dvere, a nemal som problem. Stacilo do nich drgnut a rozpadli by sa. Ale tie dvere do dnes funguju a nemam problem, bud konkretny.
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: andy365
|
Pridané:
5.1.2020 9:40
je jasne, ze tvoj stary plesnivy chleba ziadneho zlodeja nezaujima...to neznamena, ze my ostatni nemame doma nic cenne
|
|
Re: dnes má meniny Daniela
Od: 33jkl33
|
Pridané:
5.1.2020 23:30
V USA už dávno vedia že dvere nie sú to čo zastaví zlodeja.
|
|
Treba sa pozerať dopredu!
Od: Zápecníci
|
Pridané:
3.1.2020 16:20
Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické.
|
|
že na štvrtine PC!!
Od: ffdf
|
Pridané:
3.1.2020 16:54
ja ho mám na celom!
|
|
vazeni oni, bez obav
Od: vaz
|
Pridané:
3.1.2020 17:03
Prijatie windows 10 nie je idealne? Ved je na niekolko sto milionoch v priebehu 5 rokov. To akoze napriklad linux je na kolkych 100 milionoch za posledny 30 rokov ?
To ze niekto ma uplnu penu na papuli lebo sa ui zlepsilo k lepsiemu je koho chyba? To fakt stale niekoho bavi zit na W7 ?
|
|
Re: vazeni oni, bez obav
Od: KarolK.
|
Pridané:
3.1.2020 17:12
Ano baví!
W10 je grc najväčšieho zrna.
|
|
Re: vazeni oni, bez obav
Od: zxxz
|
Pridané:
3.1.2020 18:15
tu nejde o to, či baví. tu ide o to, že W10 je rapavá, deravá píča ;)
|
|
Re: vazeni oni, bez obav
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
3.1.2020 18:25
Hej, presne by som to popísal slovami "zlepšilo k lepšiemu". Oproti 7 je UI 10 totálna sračka.
|
|
Re: vazeni oni, bez obav
Od reg.: little
|
Pridané:
3.1.2020 18:28
W10 má hnusné GUI. Hnusné. Strašne hnusné. Hnusný hnus.
A to pritom uznávam, kam pokročili Windows od Visty, čo sa týka napr. Winsock. Pridali IOCP, teraz tu máme RIO IOCP, aj synchronization objects sa zlepšili, memory management je lepší atď...
Ale GUI? Hnusné, hnusné, hnusný hnus....
|
|
Re: vazeni oni, bez obav
Od: ffdf
|
Pridané:
3.1.2020 20:12
čo vraví???
uráža nás???!!! :-)
|
|
Re: vazeni oni, bez obav
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
3.1.2020 20:42
držte mě soudruzi !
|
|
Re: vazeni oni, bez obav
Od: sensei-san
|
Pridané:
3.1.2020 20:28
> napriklad linux je na kolkych 100 milionoch za posledny 30 rokov ?
100 miliónoch čoho? Počítačov? Vrátane mobilov, routerov, GPS zariadení, áut, televízorov, práčiek, .... No čo myslíš?
|
|
Re: vazeni oni, bez obav
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
4.1.2020 13:01
Zariadení.
Všetko čo má procesor je v podstate počítač. Mobil je v podstate špecifická subkategoria počítača.
|
|
Windows 10 vs Windows 7
Od: Koumak
|
Pridané:
3.1.2020 18:10
Dohliadnuc od uzivatelskeho nekomfortu u Win10 maju tie 10tky este jeden problem a tou je ovladacovy chaos.
Kazde novsie vydanie win10 sa sprava uz aj k existujucim (dokonca certifikovanym) ovladacom inak a preto nie je nicim vynimocnym, ked sa jednoducho objavi obrazovka smrti miesto prebudenia uspateho NTB/PC napriklad.
Rozchodenie starsej tlacky u rannych vydani win10 sa celkom dokaze rozhodit s vydani novsej verzie, rovnako aj dockin, zvukoviek ci gragik. Win10 je testovaci nedorobok, ktory vznikol len koli negativnemu prijatiu Win8 a nepriznani si zopar zasadnych chyb.
Ceresnickou "kvality" win10 na starsom zeleze je ked pri cistej instalacii na polovici HW dava vykricnik pre ovladace, lebo ich detekuje aj 2x, pripadne ked instalacia zlyha s niektorou veselou OOB hlaskou v poslednom konfiguracnom kroku a MS miesto opravy tejto chyby dava sam duchaplne rady, ako to obist.
|
|
ničivý praktik S005E00270051
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
3.1.2020 18:26
Samozrejme ze ich detekuje presne podla eventualne HT priekazne korektne neosetrujucich volani.
|
|
Re: Windows 10 vs Windows 7
Od: asters
|
Pridané:
3.1.2020 20:02
Nejde pravdepodobne o nedorobok ale o cielené odstavenie staršieho funkčného HW.
|
|
Win10 je beta
Od: no a co
|
Pridané:
3.1.2020 19:02
Win7 mozno konci o tyzden, ale fungovat bude. Na to, ze win10 ma 5 rokov som cakal, ze to bude uz odladene, ale tu blbne este aj usb. Par dni som sa s tym zabavil, ale na beta testovanie veru nemam cas..zaloha win7 to isti. Hlavne, ze vedeli dat reklamy do start menu.
|
|
Re: Win10 je beta
Od: KarolK.
|
Pridané:
3.1.2020 19:21
Blbé bude, ak o rok nejakého magora z Mrkvosoftu napadne, ako ľuďom s vypnutými aktualizáciami odpáliť funkčnosť W7.
|
|
Re: Win10 je beta
Od: alter012
|
Pridané:
3.1.2020 20:01
Nie , nikto im ho neodpáli , ale oni sami . Samozrejme , že nie o týždeň , ale o rok , dva . Lebo vývoj ide ďalej , ale ich W7 sa nebude aktualizvať !
Skús si dať nejakú starú 2-3 ročnú zálohu W 10 ......
|
|
Re: Win10 je beta
Od: KarolK.
|
Pridané:
3.1.2020 20:11
Ešte raz a pomaly. Nie som zástancom W10! Všade mám W7 a kde stačí tak aj WXP.
|
|
Re: Win10 je beta
Od: alter012
|
Pridané:
3.1.2020 21:06
Nie , nikto im ho neodpáli , ale oni sami . Samozrejme , že nie o týždeň , ale o rok , dva . Lebo vývoj ide ďalej , ale ich W7 sa nebude aktualizvať !
Skús si dať nejakú starú 2-3 ročnú zálohu W 10 ......
|
|
Re: Win10 je beta
Od: alter012
|
Pridané:
3.1.2020 20:09
Nie , nikto im ho neodpáli , ale oni sami . Samozrejme , že nie o týždeň , ale o rok , dva . Lebo vývoj ide ďalej , ale ich W7 sa nebude aktualizvať !
Skús si dať nejakú starú 2-3 ročnú zálohu W 10 ......
|
|
Re: Win10 je beta
Od: Jamicon
|
Pridané:
3.1.2020 21:19
Stokrát opakovaná kokotina ešte neznamená že sa stane pravdou.
|
|
Re: Win10 je beta
Od: ffdf
|
Pridané:
3.1.2020 23:31
dobré kondíky majú takéto blbé výroky??
|
|
Re: Win10 je beta
Od: KarolK.
|
Pridané:
3.1.2020 23:47
Možno ani netuší čo je to ten Jamicon...
|
|
Re: Win10 je beta
Od: 33jkl33
|
Pridané:
5.1.2020 23:35
To bude presne ten okamih keď úplne prejdem na linux. :D Už teraz používam programy ktoré dokážu bežať na linuxe takže to nebude snáď až tak boľavé.
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
3.1.2020 21:22
Navzdy vsak ostava v nasich srdciach.
|
|
satya nadella je kokot
Od: i257
|
Pridané:
3.1.2020 22:06
-no co ine cakat od MS, kde momentalne pracuju opice, pardon indovia.., Tolko bordelu co Ms momentalne ma, este nikdy snad hadam nemal. Betatestovanie, ktore bezi uz 5 rokov, Problemy, problemy a problemy. Fakt je ze Win 10 je 100x horsia ako Vista. A pre tych ktori nesuhlasia -skuste sa zamysliet- Ktory, opakujem -KTORY windows mal po rokoch problemy a nebol odladeny ako win10 ? Neviem ,veru si nespominam. Vista dokonca bola spickovy OS, ked to tak beriem. Win7 je len jemne preskinovana Vista. Vista bola zhejtovana len preto lebo priniesla iny sposob pouzivania pamäte a ludia ju instalovali tam kde mali 250 -500 mb pamäte +/- a preto im to ,,neslo,,. Ale win 10 ? -tak taky bordel co ma ten system v sebe tak to je nejväcsi kaliber sraciek co MS vypotil za celu svoju dekadu. Ani po rokoch nie je stabilny a ich testovacie centrum na updaty je cista parodia ,ako cigani na ulici -kricia jeden cez druheho a nikto nic nevie..
https://dopice.sk/nRk
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od reg.: mika_
|
Pridané:
3.1.2020 22:39
no tak sa zase ukludnime a ideme spinkat ano? nehovorim, ze ten system nema chyby, ale popravde osobne som sa stretol len s jednou na starom Athlon X2 s nForce cipsetom ci cim kde to po nejakej aktualizacii nebootovalo, ale ziadna ina, ze by prechod na novu verziu nieco zmazal, alebo by nebolo vidno disky a podobne haraburdy co sa tu kazdy pol vypisuju o 106, v praci sme preimagovali cez 200ks strojov PC a NB (HP) od oktrobra kvoli konciacej podpore W7 na W10 (1809) z toho som dalsich 45ks medzi sviatkami testoval prechod na 1909 cez WSUS a z toho len 3ks mali problem, ze stara verzia TrendMicro agenta inak bez problemov a to uz mame nasadanych cez 700 instalacii W10 na roznych modeloch NB a PC a nikde sa nikomu nic nestratilo a nepokazilo
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od: KarolK.
|
Pridané:
3.1.2020 23:31
Ale to rozhranie a nepochopiteľné poschovávanie všetkého možného, že je normálny človek z toho minimálne tokok.
Proste nie, prečo aj? A navyše je to hrôza na slabšom hardvéri!
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od reg.: mika_
|
Pridané:
4.1.2020 0:48
raz na stavim a dovidenia uz X rokov, co furt potrebujes chodit neviem kam menit? ja som zmigroval na W10 hned ako to bolo free z W7 a odvtedy to migrujem na kazdu novu verziu a nemam potrebu nic nastavovat ani menit, a pouzivam aplikacie ktore vyzeraju rovnaku aj na W7 aj na W10, tak mi totalne sumafuk na com to bezi, lebo sa chovaju rovnako na kazdom win
takze aky problem s rozhranim?
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od: KarolK.
|
Pridané:
4.1.2020 1:13
Proste neviem sa v tom stupidnom prostredí vysomáriť. A kopu staršieho softvéru mi nejde. A načo by som menil funkčný systém za veľkú neznámu???
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
4.1.2020 3:36
Čiste fakticky... systém, neoznačujúci veľkú za objektívne neznámu je priekazne aký???
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od reg.: mika_
|
Pridané:
4.1.2020 8:38
nikto ti nic nekaze :) ale potom nelietaj po internetoch a nevypisuj somariny ked o tom nic nevies, netyka sa ta to tak drzim hubu ...
|
|
neni to ono
Od: KarolK.
|
Pridané:
4.1.2020 8:45
Prosím?? Si sa s koňom zrazil?? Viem o tom čo treba a nikto nelieta po internetoch. Proste W10 ani keby mi za to platili!
|
|
Re: neni to ono
Od reg.: mika_
|
Pridané:
4.1.2020 8:52
vies o tom to konske hovno akurat ... pouzivas stary, to sa stazuj u dodavatela SW preco nepodporuje aktualne systemy, ale dobre vieme, ze to mas vsetko cracknute lebo nedas ani euro za nic, preto pouzivas hardware z roku 2005 a lamentujes v kuse, ze naco je komu nieco nove a ze mame velke papule, kazdy vie kto si a co mas za nazory ... :)
|
|
Re: neni to ono
Od: KarolK.
|
Pridané:
4.1.2020 16:52
Si chorý? Čo tu trepeš za ujoviny??!!
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od reg.: mika_
|
Pridané:
3.1.2020 22:40
praveze s W7 prestali bootovat po instalaciach patchov stroje nainstalovane v rezime UEFI a to zacalo blbnut nejak v septembri minuleho roku a nie je to vyriesene dodnes (uz je lebo uz maju W10)
tak tu boha nenariekajte za hovna nekupujte najlacnejsi HW neznameho vyrobcu lebo potrebujete usetrit 30euro a potom rumazgat, ze nejde hento a nejde tamto
|
|
prčoviny
Od: Kajaka
|
Pridané:
4.1.2020 7:46
Mno a načo kupovať, keď to staršie v pohode stačí? UEFI nikde nemám a kde náhodou aj, tam W7 nerobí problém.
|
|
Re: prčoviny
Od reg.: mika_
|
Pridané:
4.1.2020 8:46
a ja mam skusenost, ze na niektorych zariadeniach v uefi a W7 robi problem, kto ma teraz pravdu?
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
4.1.2020 8:54
Nakoľko ja sa nemýlim, je to celkom priekazne evidentné.
|
|
Re: prčoviny
Od: JKarolK.
|
Pridané:
4.1.2020 9:07
No A? Mám len a len neproblémové stroje s W7...
|
|
Re: prčoviny
Od reg.: mika_
|
Pridané:
4.1.2020 9:09
no a? mam len a len neproblemove stroje s w10...
koho zaujima w7, je rok 2020, zijes v minulosti? tak vypni internet a pocuvaj radiove vysielanie, usetris cas sebe aj nam.
|
|
Re: prčoviny
Od: KarolK.
|
Pridané:
4.1.2020 16:53
W10? A čo keď je 2020? Čo s tým má pošahaný W10??? To som vôbec nepochopil.
|
|
Re: prčoviny
Od: allyze
|
Pridané:
4.1.2020 18:46
Otázka by mala byť postavená takto: „Načo kupovať niečo na čom niečo čo frčí, nepofrčí.“
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od: Koumak
|
Pridané:
4.1.2020 13:02
ked nevies nahodit win7 na uefi, chyba je medzi stolickou a klavesnicou :)
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od reg.: mika_
|
Pridané:
4.1.2020 14:29
kde som pisal, ze tam nejde nahodit? nainstalovane tam boli, od septembrovych aktualizacii ale nenabootoval ani jeden z nich :) takze aktualizacie nesposobuju problem len s Win10 ale aj pri Win7, tak nevidim dovod omielat iba problemy Win10, ked sedmicka ma take iste ... kazdopadne uz sa ma to netyka lebo Win7 tam uz nie je
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od: dnesja
|
Pridané:
4.1.2020 13:10
Iny sposob pouzitia pamate - ako pekne povedane, ze je to sialene nenazrane. A win10 este ovela horsie. Si povies, ze 2G hore dole, ale 2-3G je realne nepredstavitelna hodnota a aku to ma protihodnotu? Takmer ziadnu. WinXP robili to iste.
|
|
je kokot?
Od: _kubo_
|
Pridané:
5.1.2020 17:34
Pupáčik, vyladené XP Pro SP3 si zo 4GB RAM pri boote scucli 83,5MB (bez netu) alebo 135MB (s netom)...
Win7 Ultimate SP1 som pri 16GB RAM ledva skresal na 1GB...
Keď občas nakuknem do nejakej mašinky s Win10, pod 50% len výnimočne.
Rekord je NTB so 4GB RAM - 72% RAM obsadenej po boote - 93(!!!) bežiacich procesov...
|
|
Re: je kokot?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
5.1.2020 23:49
On Windows totiz pouziva RAM na cache, vies? Prazdna RAM je zbytocna RAM. Ale neboj sa, ked ju potrebuju aplikacie, tak ju dostanu.
|
|
Re: je kokot?
Od: dnesja
|
Pridané:
6.1.2020 12:06
Nie win10 to nepouzivaju na cache. Bezi tam tak 100 veci a servis, kazda 20-50MB pamate+edge atd ktore sa ani nedaju zrusit. MS sa tu asi inspiroval web browsermi..
|
|
si kokot?
Od: _kubo_
|
Pridané:
6.1.2020 13:03
Jasné, to som videl, keď otvorenie okna na tom NTB (po boote) trvalo 10 sekúnd. Celé "zakešované"... A to som sa nebál...;=)))
Keďže nás Tvoj komentár "dostal" pred posledným panákom (Lagavulin 16y), rozhodli sme sa (kolektívne), že Tvoju myšlienku podporíme, pokúsime sa dostať ju do IT osnov od škôlky až po MatFyz...
Boli síce názory, že (chýbajúce) IQ a (chýbajúca) diakritika ukazujú na kotlebu, ale v diskusii (16y) vyhral princíp "vyváženosti". Veď aj ľudia ako Ty, majú volebné právo...
Zasierajte si svoje mobily, tablety, noutbúky, kompjútre <->vinami najdementnejšieho druhu, lebo
Prazdna RAM je zbytocna RAM!!!
|
|
Re: si kokot?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.1.2020 21:19
Urob nieco pre svoju pecen a mozgove bunky - prachy, co si dal do chlastu, radsej daj do zlahka lepsieho zeleza a nebudes mat problem s notebookmi, operacnymi systemami a mozno aj pochopis vyznam slova "cache", ked tvoje neurony nebudu musiet bojovat s nasledkami metabolizacie alkoholu. V pripade, ze mate pokrocilych matfyzakov medzi vami mozno spolocne pochopite aj vyznam slov "i/o latency".
A nie, dokonca ani kotleba nemoze za vase posrane zivoty ;). Fakt, ani spolu s Ficom, Blahom, Trumpom a Putinom.
|
|
Re: je kokot?
Od: dnesja
|
Pridané:
6.1.2020 11:57
Presne o tom hovorim, tak krot hormon. WinXP robili to iste nie s pamatou, ale ze tam nie je skoro ziadna zasadna inovacia. Otvoris tam excel, IDE, hocico.
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od: asdsdf
|
Pridané:
4.1.2020 15:46
S Win 8.1 som celkom spokojny. Nie je v nom este tolko "experimentov" ako vo Win 10, aj ked uz nejaku telemetriu tam udajne pridali cez update. Ovladace v pohode, aspon v pripade Ryzen-u 2700X. Niekomu moze chybat DirectX 12, ale tam ide o umyselne nepodporovanie zo strany MS, nie "technicky problem". Akurat start ma to stupidne dlazdicove menu, ale ked kliknem pravym na start (alebo Win+X) tak mi vyskoci menu kde mam pomaly vsetko (v ramci nastaveni).
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od: čitateľ
|
Pridané:
4.1.2020 16:02
Dá sa doinštalovať štart menu tretej strany, takmer totožné s originálnom.
Ale načo, dá sa žiť aj s dlaždicami. A čo je dôležité, funguje tam vyhľadávanie.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
4.1.2020 16:33
Na vyhľadávanie je už ultimatívne optimalizovaný chaos. Od systému očakávaju bežní používatelia priekazne viac.
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od: Foter Loter
|
Pridané:
5.1.2020 16:04
Myslis "classic shell"
http://www.classicshell.net/
|
|
Re: satya nadella je kokot
Od: Win 8.1 do 2023
|
Pridané:
6.1.2020 13:46
Presne tak, dáš si do 8.1 Classic Shell start menu a vypneš zapínanie dlaždíc a máš na tri roky pokoj: https://bit.ly/37DZoqZ
|
|
s presunom množstva činností na web
Od: vkr
|
Pridané:
4.1.2020 14:07
Ja som rodicom nainstaloval na ich stare pc core2duo chrome os od neverware, az som bol prekvapeny aky super stroj sa z toho pc stal. Pre ludi ktory pc vyuzivaju fakt len na internet je to plnohodnotna nahrada. Dokonca webcamera fungovala na prve pripojenie bez instalacie
|
|
Re: s presunom množstva činností na web
Od: čitateľ
|
Pridané:
4.1.2020 15:58
Never Neverware.
Poznámka, je to po slovensky, čo by asi málokto čakal.
|
|
Re: s presunom množstva činností na web
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
5.1.2020 12:45
Hlúposť, neverware nieje slovenské slovo. Rovnako ani software. Ale softvér už slovenské slovo je.
|
|
ty slovenčin
Od: KarolK.
|
Pridané:
5.1.2020 13:34
Žeby programové vybavenie?
|
|
Podpora Windows 7 končí
Od: Fajne
|
Pridané:
4.1.2020 21:11
Ja som skromny. Pouzivam Win 10 od roku 2015 a doteraz som nemal ziadny problem. Pravidelne aktualizovany. Pouziva sa ako domaci PC. Nainstalovany ho mam na UEFI GPT NVMe SSD disku :P
|
|
Re: Podpora Windows 7 končí
Od: KarolK.
|
Pridané:
4.1.2020 23:27
To je možné. Veď to nikto nikomu nevyvracia. ale nech ma niekto nepresviedča aby som w7 vymenil za W10. Ani v najhoršom sne nie!
Nech urobia W11 či WinElf či aký, nech to má nové veci, prosím ale načo, ale nech sa vrátia všetkým rozhraním a jednoduchosťou k WinXP+W7.
|
|
Re: Podpora Windows 7 končí
Od: 33jkl33
|
Pridané:
5.1.2020 23:54
Obávam sa že v mrkvosofte nemajú toľko sebareflexie aby zmenili kurz a urobili niečo s čím by vyšli užívateľom v ústrety. Takže v budúcnosti si budeš musieť zvoliť niečo iné a nie >W10
|
|
Automatické usporiadanie vo Windows 10
Od: Roman22331
|
Pridané:
5.1.2020 9:57
Najviac mi na Windows 10 vadí, že si nemôžem rozmiestniť svoje zložky, súbory podľa seba. Vo Windows 7 sa to dalo obísť s ulitkou auto-arrange-disable. Windows 10 si všetko nútene usporiada podľa seba a to je pre mňa odpudzujúce. Ja keď otvorím zložku, tak chcem hneď vedieť, kde mám čo rozmiestnené a uložené. A pre toto nikdy neprejdem na Windows 10!!!
|
|
notas samsung
Od: khejml
|
Pridané:
5.1.2020 13:48
moj najlepsi notbuk 9series od samsungu konci, uz nikdy si nekupim dalsi pocitac, kompjutre mi znicili zivot
|