
neprihlásený
|
Nedeľa, 20. apríla 2025, dnes má meniny Marcel |
|
Zákazníci dostanú za označovanie AMD Bulldozer za 8-jadrové do 300 dolárov
Značky:
AMDCPU
DSL.sk, 17.10.2019
|
|
Zákazníci, ktorí si zakúpili niektoré AMD procesory s mikroarchitektúrou Bulldozer a jej nasledovníkom Piledriver a vzťahuje sa na nich dohoda v rámci kalifornskej žaloby na AMD, dostanú za nesprávne označovanie týchto procesorov odškodnenie maximálne 300 dolárov za jeden CPU.
Pre odškodnenie je ale vyhradená celková sumárna suma 12.1 miliónov dolárov, ktorá sa bude rozdeľovať medzi všetkých zákazníkov ktorí sa prihlásia, a pri predpokladanom počte prihlásených zákazníkov bude zrejme výrazne menšia. Podľa dohody ak sa prihlási pätina zo zákazníkov, ktorí spĺňajú podmienky, za CPU má byť vyplatených odhadovaných 35 dolárov.
Procesory s mikroarchitektúrou Bulldozer a jej nasledovníkom Piledriver s modelovými číslami FX-8xxx a FX-9xxx boli uvádzané na trh od roku 2011.
AMD ich označovala ako osemjadrové, v skutočnosti ale používali štyri tzv. moduly. Modul má len jednu jednotku pre dekódovanie inštrukcií, jednu L2 cache pamäť, jednu zdieľanú FPU jednotku pre výpočty s číslami v pohyblivej rádovej čiarke s dvomi 128-bitovými FMAC jednotkami a dve jednotky pre celočíselné výpočty.
Jeden modul dokáže spracovávať naraz dve inštrukcie, ale nie nezávisle vo všetkých scenároch. Funkčne sa nachádza medzi jedným a dvomi jadrami, respektíve aj nad jedným jadrom s podporou Hyper-Treadingu ako vo vtedajších Intel procesoroch schopným tiež v niektorých scenároch naraz vykonávať dve inštrukcie.
Výkon týchto procesorov sa rádovo pohyboval ale na úrovni štvorjadrových procesorov Intelu respektíve za vyššími modelmi aj zaostával.
V roku 2015 bola AMD v Kalifornii obvinená zo zavádzania a klamlivej reklamy kvôli označovaniu týchto procesorov za osemjadrové, pričom žaloba získala štatút hromadnej.
Na konci augusta prišlo k mimosúdnej dohode, ktorá mala byť schválená v októbri. Podľa jej znenia sa týka iba nákupov CPU v Kalifornii alebo cez web AMD.com. Zároveň sa týka iba modelov FX-8120, FX-8150, FX-8320, FX-8350, FX-8370, FX-9370 a FX-9590 a nie ostatných modelov, napríklad podobne označovaných 6 a 4-jadrových modelov.
Bližšie detaily, maximálna suma na jedno CPU a inštrukcie pre zákazníkov, ktorí majú nárok na odškodnenie, sú uvedené na stránke amdcpusettlement.com. Odmietnuť účasť na tomto vyrovnaní môžu zákazníci do 9. decembra, požiadať o kompenzáciu do 3. januára. K definitívnemu schváleniu má následne prísť v druhej polovici februára.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ničivý praktik S005E0026911
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
17.10.2019 17:24
Ale veď taká dohoda, čo jednoznačne neurčuje termín i pre zákazníkov, ktorí chcú využiť všetky svoje práva, a teda o kompenzáciu zároveň požiadať i na nej odmietnuť účasť, je priekazne v rozpore s ústavou USA.
|
|
Re: ničivý praktik S005E0026911
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
17.10.2019 17:26
priekazne ano
|
|
Re: ničivý praktik S005E0026911
Od: zoom zoom zoom
|
Pridané:
17.10.2019 18:00
v dobrom, samozrejme.
|
|
Konspiracia
Od: Pjetrova manka
|
Pridané:
17.10.2019 17:59
Tieto zaloby su len konspiracia zlych c0c0tov, ktori chcu uskodit najlepsejsej a najpoctivejsej firmicke na svete AMD,
Viac nam povie synacik Pjetricek de la Perra.
|
|
Re: Konspiracia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.10.2019 20:06
a intel-c0c0tov tatko onanuje nad intel cpu a semeno dava medzi ihs a chladic a pochvili sa z toho vyliahol intel-c0c0t
ano, vzdy som tvrdil (a kazdy, vratane trade-mark fanatikov, ci uz intel-idiotov, alebo amd fan boys) ze bulldozer bolo to najlepsie co za poslednych 500 rokov vo vesmire vzniklo
hyper-c0c0t
|
|
Re: Konspiracia
Od: Pjetrickova manka
|
Pridané:
17.10.2019 21:59
a toto je dovod, preco by deti nemali brat drogy.
kazdy, aspon trochu informovany jedinec vie, ze ludske tkanivo (gule, kokot a vsetka vypln - a nie pjetricek, moc nie je ulozeny v guliach) ma tepelnu vodivost v rozsahu 0.20-0.55 W/mK.
trochu lepsie teplovodive pasty maju tepelnu vodivost 8.5 W/mK.
teda je zrejme, ze ludske semeno sa ako termovodivy material nehodi.
ale, co cakat od pjetricka, pre ktoreho plati 105W==140W.
ps: z kade mas ten napad? zase si strcil nos do rodinnej kroniky?
|
|
Re: Konspiracia
Od: MaoBK
|
Pridané:
18.10.2019 8:29
Teba Vam vsetkym zatlieskat, tym co nadavate Pjetrovi.
Chytate ho za kazde slovo ako na ZS, pritom nikdy vlastne neklamal.
Zacal vela nadavat a az moc obhajuje AMD, ale takych tuje - Applaci/Googlaci/MSaci/Intelaci/AMDckari a kopec dalsich.
K vykonom: nepoznam zariadenie, ktore by vsetok vstupny vykon (prikon) dokazalo premenit na efektivny vykon (vypoctovi/pohyb/...). Vzdy je nejaka strata (najcastejsie tepelna) a este som nepocul ze by niekto zhanal PC/NB/Auto s vysokou vyhrevnostou. (Okrem pripadu ked cesky poslanec kuryl dolovanim cryptomeny - ale aj to len zahmlieval).
To znamena 105W (efektivneho vykonu) sa kludne moze rovnat 140W prikonu.
|
|
Re: Konspiracia
Od: MaoBK
|
Pridané:
18.10.2019 8:30
K frekvenciam: Nepoznam procesor (CPU/GPU,ARM/x86/x64,...), ktory by dokazal bezat 24/7 na max boost vykon, v podmienkach prehrievania. 1-2 dekady dozadu klasicke CPU proste prestali pracovat akonahle sa zahriali, nie zeby zamrzli, rovno sa vypol PC.
Mozno ma ale opravite a date priklad uzasneho elektromotora so 100percentnou efektivitou, alebo poukazete na procesor, ktory taha 5GHz pri 200 a kludne aj 300 stupnoch C.
|
|
Re: Konspiracia
Od: Wernher
|
Pridané:
18.10.2019 9:27
A prečo si tam zaplietol teplotu 200/300 stupňov? Veď si pozri do akej teploty je stavaný a tú treba splniť príslušným chladením.
|
|
Re: Konspiracia
Od: MaoBK
|
Pridané:
18.10.2019 10:22
Lebo tie hromadne testy co zbierali data zaslane uzivatelmi, zhromazdovali len data o pracovnej boost frekvencii, nie o tom kolko maju procesory v tom case teplotu.
Takze nie vsetky low boost frekvencie museli byt sposobene vadou procesora - hoci tie procesory naozaj niesu uplne OK.
Niektore mohli byt kludne na hranici pracovnej teploty, tym padom sa automaticky pod-taktovali hoci zostali stale v boost mode.
A woala hned mozes mat o 400hz nizsi boost takt.
A toto viem potvrdit z praxe, ked neraz ludia prinieli PC s nabuchanym procakom a chladicom co sa dava k low lvlom za 1e.
A ked som im to chcel vymenit tak ma poslali niekam ze im to staci (ze nedaju peniaze), tak som im to aspon prepastoval lepsou pastou.
|
|
Re: Konspiracia
Od: Lufthansa
|
Pridané:
18.10.2019 10:25
Keby si nebol taky trtko,mozno by si aj dali vymenit ten chladic tebe.Tym padom ho dali vymenit inde.
|
|
Re: Konspiracia
Od: MaoBK
|
Pridané:
18.10.2019 10:37
Mas pravdu oni si dosrali PC, mne zaplatili za jeho opravu, odmietli "standart" ktory som im ponukol (lebo oni nebudu platit "luxusny" chladic za 50e) a utekali minut +- rovnake peniaze inam, aby mohli byt bez PC o 2 dni dlhsie, aby nacestovali viac km a pod.
Ja som tu ten idiot a trol.
|
|
Re: Konspiracia
Od: Lufthansa
|
Pridané:
18.10.2019 10:52
Svet sa ruti do zahuby kvoli takym,ako si ty.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
18.10.2019 11:01
A? Veď nech sa nestavia do cesty, keď nevie priekazne uhnúť.
|
|
Re: Konspiracia
Od: MaoBK
|
Pridané:
18.10.2019 11:12
Ale ten pocit z rychlosti pri ruteni sa?
|
|
Re: Konspiracia
Od: Lufthansa
|
Pridané:
18.10.2019 12:45
Ten pocit,ked ta zivot bije..
|
|
Re: Konspiracia
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 10:30
vychadzame z toho, ze testovacia vzorka sledujuca aktivne kanal o OC a hardcore chladeni vie, ako ma spravne chladenie vyzerat.
Ale suhlasim, takato vzorka znacne skresleny vysledok. Namerane hodnoty su preto znacne nad priemerom, co moze bezny frantik dosahovat. (bias je v prospech vyrobcu a v neprospech zakaznika)
A to este neratame ani thermal throttling.
|
|
Re: Konspiracia
Od: MaoBK
|
Pridané:
18.10.2019 10:48
A toto je to Pjetro to mozno povedal velmi nevkusne, s nadavkami atd., ale v zasade neklamal. (hoc to nemusi byt 100 percentna pravda).
Takych machrov co chodia na OC weby som tiez zazil. Pravidelne nieco zle pochopia/prelozia. A ked odpalia MB cuduju sa ze 1000 ludom to islo len im nie - ako to?
Ja zasadne nepretaktuvavam, ale nedovolim si pouzit nieco co nieje urcene ako standart (nie na OC) pre dany HW.
Ale tym domacich kutilov co pokupili po Agemoch/sharkoch a teraz internetovych obchodoch som zazil dost.
Dokonca mi raz chlapik priniesol zoznam komponentov od 5tich roznych dodavatelov. On by vtedy usetril 1000-1500 Skk, ale ja by som cely den behal po meste a najazdil 80km. Az ked som mu vykalkuloval ze za benzin a cas my zaplati do 3000 SKK (len benzin bol cca 2000) tak povedal skusil ci niesom kamarat a napokon povedal ze to mozem kupit z jedneho obchodu.
|
|
Re: Konspiracia
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 14:17
Pjetrik praveze obhajoval vyrobcu.
To je picovina, nakolko standardne procesne ukazovatele nasvedcuju tomu, ze AMD preda vsetko s minimalne jednu, najlepsim jadro, nad 4.0GHz.
Podla nas ide o ojeb, kedze vyrobca predava produkt, o ktorom vyhlasuje, ze ide do 4.6GHz.
Nasledne Pjetricek zacat splietat ze je ok, ked priemer vsetkych vzoriek je pod avizovanou hodnotu.
[Equivalent - priemerna mzda je menej ako 1500 eur, preco sa kokoti stazuju, ze zarabaju malo, ked kazdy dostava to, co mu bolo slubene: 1500 eur. a je ok, ze niektori dostanu X.25 eur menej, lebo im bolo slubene 1500 eur]
|
|
Re: Konspiracia
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 10:27
K frekvenciam, ono, od toho je tam chladenie.
Jestli mas dobre napastovany IHS, (napr. prepastovany thermal grizzly conductonautom), vhodny TIM (napr. spominany conductonaut) a vhodne chladenie (napr. custom loop), tak nie je problem drzat teplotnu deltu 40-60 nad ambient. A to aj pri OC a aj 24/7.
Problem je inde - vysoke napatie a degradace. A napatie neojebes. Co potom vidis, ze procesor A bezi allcore na 5.6GHz na 1.38-1.45V, a mas procesor B, ktory na jednom jadre ledva vytiahne 4.1GHz na 1.55V (a niekedy aj cez, ale nemam este overene).
A znaci o dobrom dizajne, B o odflaknutom pokuse.
A predavane ako 5.0GHz boost hovori o stabilite a ferovej politike, B predavane ako 4.6GHz o pokuse ojebat zakaznika.
PS: aktualne intel znizi vykon, aby nehrial; amd sa proste vypne - co je o.i. zrejme aj z testu, kde toms na cpu prazili palacinky.
|
|
Re: Konspiracia
Od: MaoBK
|
Pridané:
18.10.2019 10:32
A toto je ten problem nikto nevie aku mal ten procesor (co siel o 400hy nizsie ako mal napisane) teplotu, nieto este chladenie.
Alebo ty vies lebo ty vies vsetko, vsade si bol, vsetko si videl a kde si este nebol tam sa chystas?
|
|
Re: Konspiracia
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 10:36
Ano, chladenie a processne podmienky boli OK, lebo vysledky boli vykontrolovane Romanom na anomalie (thermal throttle, trollovia, etc...)
|
|
Re: Konspiracia
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 9:59
klamstvo vyzaduje nejaku formu uvedomenia a vedome pozmenenie danej skutocnosti. Ci to, co ide od Pjetra, je dane jeho nevedomostou, neschopnostou, slepou vierou alebo len pokusom niekoho ojebat, je bezpredmetne.
Dolezite je, ze je to mrte vtipne a cele zle.
Vid napr. Ten 105W prikon a jeho premena v uzavretej sustave na 140W vykonu, co sa snazil obhajit hlupostami a zakoncil to vetou, "spytaj sa intelu-dementelu ako to robia".
Alebo teplymi a sokujucimi wattmi, kde tych teplych je viac ako tych sokujucich.
Alebo 30% ucinnostou cpu.
Alebo "ked by priemerny user nameral najviac 4600-25xX istej hodnoty, tak je vsetko Ok a ma de facto plnych 4600"
Alebo "ked su tam uvedene data do dvoch sigiem (co je cca 65% davky) tak je vsetko ok", na tomu, ze 95% dat je mimo misu.
|
|
Re: Konspiracia
Od: MaoBK
|
Pridané:
18.10.2019 10:28
Tak ale teraz priamo klames ty.
Ak nie posli kludne link.
Lebo pjetro nikdy netvrdil ze fyzika funguje 104w prikon a 140w efektivny vykon. Ked tak poukazoval na nekonzistentonost dat priamo v intelackym dokumentoch - aj s linkami.
To ze si lenivy si to precitat a len pokrutis hlavou a zacnes mu nadavat sveci len o tvojej nekompetentnosti.
|
|
Re: Konspiracia
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 14:05
Od reg.: Pjetro de | Pridané: 7.9.2019 14:11
uz si v sucinnosti bodov A) B) 1) aj 2) pochopil preco intel dementel ma na papieri krasnych 95 tepelnych wattov (lebo tak to intel-dementel mysli), ale cpu v plnej zatazi zere absolutne standardne 105 elektrickych wattov = 120 tepelnych wattov (v podstate je nemozne aby zral menej) a pokojne moze ist do 140-150 elektrickych wattov = 210 tepelnych wattov?
|
|
Re: Konspiracia
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 14:09
predsa si mal pravdu, ojebal som sa:
Pjetro spominal, ze:
105W elektrickych generuje 120W tepla
140W elektrickych generuje 210W tepla
tymto sa vsetkym ospraveldnujem,
nova rovnica je 140W (prikon) == 210W (vykon)
ps: stale cakame na perpetuum mobile
|
|
Re: Konspiracia
Od: Wernher
|
Pridané:
18.10.2019 14:18
Furt nejeb to toho Pjetra, však zas neni taký pribrzdený...
Čo tak nejaké užitočnejšie a technickejšie vyjadrenia?
|
|
Re: Konspiracia
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 14:20
Co potrebujes vediet?
|
|
Re: Konspiracia
Od: pre maniaka
|
Pridané:
20.10.2019 18:26
ocuj, vedel si, ze napr. i9-7980xe dokaze bezat 24/7 na 5.7GHz na Vcore 1.45-1.50V?
ak ten 1kW stratoveho tea dokazes uchladit.
a bavime sa o 2 roky starom 18 jadrovom, 36 vlaknovom procaku, ktory je predavany ako single core boost 4.2GHz.
PS:
Vcore pre 9900k - 4.6GHz 1.007V, 5.0GHz 1.265V, samozrejme allcore.
Vcore pre novy Ryzen - defaultne od vyrobcu 1.55V, takt niekde medzi 4025-4600MHz.
myslim, ze rozdiel v navrhu, efektivnosti a celkovo v zrelosti predavaneho produktu je mrte jasny.
|
|
Re: Konspiracia
Od: Wernher
|
Pridané:
21.10.2019 8:34
A kde si zobral 1 kW??? A ozaj, vieš ako je montovaný čip v CPU? No presne ta, aby nebol dobre chladiteľný!
A ako to súvisí - poznámka k Pjetrovi s tvojimi domnienkami o spoľahlivosti behu CPU a s maniakom?
|
|
Re: Konspiracia
Od reg.: banana-man
|
Pridané:
21.10.2019 9:43
P1 == P0 x (Freq1/Freq0) x (U1/U0)^2
resp. P == U x I, merane priamo na vstupe.
PS: chcel si nejake technicke data, tak tu mas.
vo vseobecnosti - lepsi vyrobny node znamena nizsie straty, co znamena, ze potrebujes nizsie napatie.
v tom pripade je nepochopitelne, ze procesor a potrebuje 1.55V, co je mrte tazky oc, aby vobec fungoval "az po" avizovany takt, kdezto procesor i (so starym node) s tazkym oc, 1/3 nad vyrobcom specifikovany takt, stale dokaze fungovat s relativne zdravou hodnotou napatia 1.45V.
|
|
Re: Konspiracia
Od: Wernher
|
Pridané:
21.10.2019 10:52
Nechceš radšej používať slovnečinu?
To tvoje P0 je čo?
Neviem kam sme sa vlastne dostali, čo píšeš?
Trochu "po lopate" poprosím...
Nejaký napätie včul nerieš, je dôležité len pre spotrebu - však iste, ako inak zahreješ čip aby mohol pracovať aj na vyššej frekvencií?
|
|
Re: Konspiracia
Od reg.: banana-man
|
Pridané:
21.10.2019 12:36
takto:
1. CPU je teleso topne, jeho primary ucel je hriat. Podiel energie premienajucej sa na vypoctovy vykon je 10-12 miest za desatinnou ciarkou. Teda je zanedbatelny.
2. Plati zakon zachovania energie.
3. Watt je jednotka prace. Jedno akej.
4. Praca na vstupe vo forme elektriky (prikon) = vyziarene praca vo forme tepla (vykon)
|
|
Re: Konspiracia
Od reg.: banana-man
|
Pridané:
21.10.2019 12:41
Takze v skratke - to, co to zozerie, to aj vyhreje.
Nieco ide cez ihs, nieco sa kumuluje v kremiku, nieco ide cez slot do dosky.
A to, co to zozerie je priamo zavisle od taktu a geometricky od napatia.
Preto ten prvy vzore:
To, kolko to bude zrat
==
To, kolko to zerie na nejakych parametroch
X
Podiel frekvencii (aktual/rated)
X
Stvorec podielu napati (aktual/rated)
Aktualne su s indexom 1
Original su s indexom 0
|
|
Re: Konspiracia
Od: Wernher
|
Pridané:
21.10.2019 14:13
Hej, však... A čo je to to P0? Lebo si sa nejako zbavil rozmeru prúdu...
Alebo je P0 nejaký TDP udávaný výrobcom CPU?
|
|
Re: Konspiracia
Od reg.: banana-man
|
Pridané:
21.10.2019 14:51
Pri inteli ano, kedze ti uvadzaju tdp ako P=UxI pri fixnom takte (zakladny takt) pri vyhuleni vsetkych jadier (intel stress test).
pri AMD mas spolu, lebo v AMD uvadzaju TDP ako
TDP == (T za chodu - T na vstupe ventilatora)/tepelna kapacita chladica
a definovana ako aky dobry chladic potrebujes, aby procesor dokazal fungovat tak, ako je navrhnuty.
plus, uvadzaju, ze ich TDP je nezavisle na prikone.
|
|
Ta titlka kontextovo je v poriadku?
Od: slender
|
Pridané:
17.10.2019 18:19
Ta titlka kontextovo je v poriadku?
|
|
Re: Ta titlka kontextovo je v poriadku?
Od: gender
|
Pridané:
17.10.2019 19:39
Ano, zakaznici spokojne oznacovali procaky za 8 jadrove, cim robili AMD de facto mrte pozitivnu reklamu, za ktoru si zasluzia odmenu, ktora je v ramci AMD standardu "az do" USD 300,--
|
|
Re: Ta titlka kontextovo je v poriadku?
Od: nemanja
|
Pridané:
17.10.2019 21:04
Tato titulka mi pripomina Syntaxove prispevky zalozene na generatoroch nahodnych slov...akurat carovne slovicko na "p" tam chyba :-)
|
|
dnes má meniny Vítko
Od: Buržuj/
|
Pridané:
17.10.2019 23:14
Odvtedy sa moc nepoučili. Aktuálne predávajú procesory, ktoré udávanú frekvenciu dosahujú len na jednom jadre a zvyšok beží na 166 MHz ako nebohý Pentium MMX. Česť jeho pamiatke!
|
|
Re: dnes má meniny Vítko
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 7:00
"az po" a "dosahuju".
su tu dostupne merania, kde horko-tazko najlepsie jadro vylieza 4025 MHz, po forach uzivatelia picuju, ze ltt vylezu na 4200/4300MHz, a to veselo na 1.55V, kde uz degradace kremika je tema vhodna zvazenie, najma ak chces, aby ti cpu aj nejaky ten piatok vydrzal.
len pre info, vseobecny konsenzus je, ze "zdrava" hodnota napatia pre pretaktovanie je 1.40V (1.45V, ak si veris).
komunita (vid priklad Pjetro) je spokojna, lebo je tu priemer, ktory je nizsi ako udavana hodnota, a je tu nejaka odchylka a nakresleny zvoncek, ktoremu nerozumeju, ale je to tu a preto to neni ojeb.
|
|
Re: dnes má meniny Vítko
Od: Wernher
|
Pridané:
18.10.2019 7:42
Zohrej si ho. Teplotou stúpa rýchlosť kremíkových polovodičov.
|
|
Re: dnes má meniny Vítko
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
18.10.2019 9:06
Ako vzdy si zase zabudol povedat, ze aj neposlusnost elektronov :-)
|
|
Re: dnes má meniny Vítko
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 9:22
mozem hriat kolko chcem, ale ani palacinky na nom neurobim.
|
|
Re: dnes má meniny Vítko
Od: Wernher
|
Pridané:
18.10.2019 9:25
Na to použi žehličku, tá hreje cca do 300 stupňov.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
18.10.2019 8:15
Eventualne pri urcitych hodnotach mier rastu ziskovosti danovu optimalizaciu vyuzivanie poskytovania pravnych sluzieb priekazne zefektivnuje.
|
|
dnes má meniny Lukáš
Od: Pošli kvety, polej mamu
|
Pridané:
18.10.2019 0:21
...a potom mali sex.
|
|
sadasd
Od: dasdsadadd
|
Pridané:
18.10.2019 9:33
<b> podla mna je to vysoka cena
|
|
Re: sadasd
Od: amd-man
|
Pridané:
18.10.2019 9:42
/d/ je podla mna spravna volba
|
|
Re: sadasd
Od: Ilianora
|
Pridané:
18.10.2019 11:03
Boha,to nemate co robit? Riesite len a len chujoviny.Ste v robote? Tak robte nieco v robote okrem komentovania nepodstatnych veci.Zamestavatelia musia mat z Vas radost,ze robite vsetko ine,len nie to co robit mate.
|
|
Re: sadasd
Od: Pjetrova manka
|
Pridané:
18.10.2019 14:20
mam dovcu, pico, tak mi vyzuzli safaladku.
|
|
Re: sadasd
Od: huhuhuh
|
Pridané:
19.10.2019 15:46
ano boli sme v robote, mali si sa lepsie ucit!
|
Pridať komentár
|
|
|
|