|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja som robil Windows s unixovým jadrom,ale kašlem na to.
Od: Starý dedo
|
Pridané:
16.10.2019 10:53
Koniec éry. Tak ako Dosové časy, Windows 98 časy s 3Dfx Voodoo grafikou, časy s XP so začiatkom internetu pre hocijakého blba.
|
|
Re: Ja som robil Windows s unixovým jadrom,ale kašlem na to.
Od: martincc
|
Pridané:
16.10.2019 16:50
Napriklad teba?
|
|
Re: Ja som robil Windows s unixovým jadrom,ale kašlem na to.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.10.2019 7:46
jedna era (win7) definitivne konci, ina definitivne zacina (win10)
rovnako ako pri prechod win xp a win 7
s obcasnymi odbockami do slepych uliciek, ako
win me (pokus o multimedialne vytunene win 98 se)
win vista (prvy pokus o win 7, era hybridneho taskbaru, priesvisnosti ...)
win 8/8.1 family (prvy pokus o win 10 zacala era metra gui a kachlic ako toho najhlavnejsieho vzdy a vsade a za kazdu cenu)
win rt, ciastocne win s (platformovo obmezene alebo totalne osekane wokna)
|
|
konecne
Od: erog simm
|
Pridané:
16.10.2019 11:04
Konecne sa ten 10 rokov stary soft prestane podporovat. To co je za uchylku onanovat nad 20 rokov starymi XP a 10 rokov starymi Windows 7?
A potom presne ludia co nad tym onanuju placu, ze nemocnice su stare, cesty stare atd atd. a pritom doma by najradsej chceli XP a 7 s dierami velkymi ako stodola. Zacat by ste mali od seba a tak sup sup na MacOS, Win 10 alebo Ubuntu ;)
|
|
Re: konecne
Od: Wernher
|
Pridané:
16.10.2019 11:06
To nie je úchylka, ale legitímna možnosť ako normálne používať OS, hardvér a príslušné programy. Nevidím dôvod to ešte ďalších 10 rokov meniť...
|
|
Re: konecne
Od: boldcore
|
Pridané:
16.10.2019 11:16
Ked mas stary hardver tak ano, ale instalovat Windows 7 na novy PC nie je rozumne.
|
|
Re: konecne
Od: Wernher
|
Pridané:
16.10.2019 11:41
Mám hardvér aký mám. Nebudem každých pár rokov kupovať nový! Načo aj?
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
16.10.2019 12:01
Pretože z čisto ľudského hľadiska je pri posudzovaní situácie bezosporu potrebné brať v prvom rade do úvahy fakt, či existencia bez bezpečnostných aktualizácií ešte vôbec vyhovuje definícii pojmu život, lebo ak nie, tak je to samozrejme priekazne jednoznačné.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
16.10.2019 20:21
priekazne
|
|
Re: konecne
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
16.10.2019 12:19
Nejaký neretardovaný argument by nebol?
W7 bezproblémovo fičí na najnovšom HW, iba u UHD620/630 treba "poladiť" staršie ovládače lebo tie funkčné na W7 Intel stiahol z webu.
Ale tak na tvoje blbé komentáre potrebuješ DX12 a Windows 10.
Ľudia, ktorí pracujú potrebujú niečo iné. Napríklad, aby SW s ktorým robia fungoval aj zajtra. Alebo aby aktualizácia W10 nesundala vo firme naraz desiatky kompov.
|
|
Re: konecne
Od: JHJKJ
|
Pridané:
16.10.2019 12:43
Skoda ze nefunguje na Ryzenoch s integrovanou grafikou! Kvoli tomuto som odlozil nakup noveho PC.
|
|
Re: konecne
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.10.2019 17:25
Vy vo firme mate desiatky kompov a nemate WSUS? Mozno by to chcelo nejakeho kompetentneho sefa IT.
|
|
Re: konecne
Od: Junnior
|
Pridané:
16.10.2019 21:42
A načo???
Sa radšej zamysli nad tým čo píšeš.
|
|
Re: konecne
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.10.2019 13:02
Nato, aby ti updaty nesundali desiatky kompov?
Najprv si nastuduj temu ku ktorej sa vyjadrujes, nech tu nemrhas casom ostatnych.
|
|
Re: konecne
Od: Wernher
|
Pridané:
17.10.2019 14:04
Však kto normálny nech updaty furt bežať???
|
|
Re: konecne
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.10.2019 14:26
Vsetci normalni; tych par exotov, co si raz zvykli na nejaky system a nedokazu akceptovat ze svet okolo nich sa vyvija dalej nikto neriesi, nech si kludne oprasuju aj svoju historicku 286, je to neskodne.
|
|
Re: konecne
Od: Junnior
|
Pridané:
18.10.2019 2:22
No napríklad ich niekto urobí raz za čas manuálne, alebo nainštaluje len vybrané aktuálizácie, napríklad dôležité pre chod toho či onoho softvéru. Načo to riešiť každý deň a komplikovať ľuďom život??
|
|
Re: konecne
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
18.10.2019 10:40
Updaty pre Windows 10 su raz mesacne, kazdy v poradi druhy utorok v mesiaci. Kde si zobral kazdy den?
|
|
Re: konecne
Od: quix__
|
Pridané:
17.10.2019 8:18
wsus ti bude na dve veci, ked ti aktualizacia bude mrdat klientsky softver na roznej konfiguracii. ty kompetent :D
|
|
Re: konecne
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.10.2019 13:04
Pointa wsusu je, ze:
1) updaty schvalujes,
2) vies to robit po skupinach.
Takze pustis ich najprv na testovacie systemy v danej konfiguracii, tam uvidis ci ti bude mrdat klientsky softver a ked nie, tak ich pustis vsetkym.
A ked mas konfiguracii tolko, ze kazdy stroj je unikat, tak sa vraciame naspat ku kompetencii.
|
|
Re: konecne
Od: ffdf
|
Pridané:
16.10.2019 22:06
W7 nefičia na novších CPU...pohľadaj si to, ktoré majú ešte podporu
|
|
Re: konecne
Od: Wernher
|
Pridané:
17.10.2019 8:11
A prečo by nefičal? Čo tomu CPU chýba, aby to chýbalo inštalátoru W7?
|
|
Re: konecne
Od: Hergottt
|
Pridané:
17.10.2019 9:09
Na Ryzene s integrovanou grafikou (2200G, 2400G, 3400G) sa to neda rozbehat ani teoreticky...
|
|
Re: konecne
Od: ffdf
|
Pridané:
17.10.2019 10:26
nemám s tým skúsenosti, ale kopa ľudí písalo... ale vyzerá to tak že treba upraviť inštalačku a doplniť všetky nové drivers.
A MS blokuje na nich potom updaty, ale aj to sa dá opatchovať. Tak asi to neni také zlé
|
|
Re: konecne
Od: Wernher
|
Pridané:
17.10.2019 10:50
No moment, suchá holá inštalácia samotného OS W7 predsa musí prebehnúť!
|
|
Re: konecne
Od: Wernher
|
Pridané:
17.10.2019 11:55
A ako pozerám na web Nvidia, ešte celkom slušne podporuje najnovšie VGA aj pre W7-64 bit.
|
|
Re: konecne
Od: Hergottt
|
Pridané:
17.10.2019 17:03
Jednoducho to nejde ani kristovibohovi, precitaj si blog na diit.cz "Nový počítač s Windows 7 v roce 2018?"
Ostatne co pises sa tyka NVMe a problemov s klavesnicami na MB, kde uz nieje stare USB ale USB3.0. Ano toto vsetko sa da spravit integrovanim ovladacov a SP3 do jednej instalacky, to je brnkacka a PC potom ako tak ide.
Len tie Gčkove ryzeny su takto domrdane, vraj nekompatibilne ACPI, alebo kera p.ca.
|
|
Re: konecne
Od: Wernher
|
Pridané:
18.10.2019 7:39
Dobrých 15 rokov som nikde nedal niečo od AMD. A proste neverím, že holá inštalácia W7 nezbehne na novej doske s novým CPU Intel. Neriešime ovládače.
Ak nezbehne, prosím aby tu niekto spomenul jeho vlastné a konkrétne skúsenosti, že čo sa deje a v ktorom mieste zastala - zmrzla inštalácia W7. Ide mi o CPU INTEL. VGA nVIDIA určite problém robiť nebudú(Titán určite kupovať nebudem).
|
|
Re: konecne
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
18.10.2019 10:51
Procesory Kaby Lake a novsie maju power states, o ktorych Windows 7 nic netusi. Pokial nemas BIOS, ktory by mal ACPI tabulky pre kompatibilitou s Windows 7, tak budes mat smolu.
A to vsetko za predpokladu, ze budes mat ovladace pre chipset a nvme do Windows 7, co je tiez prudko optimisticke. Na niektore novsie masinky od Intelu nejde nainstalovat ani Windows 10 LTS, ale iba mainstream release.
Graficke karty nie su problem, pretoze u nich sa predpoklada upgrade v starsich pocitacoch. S novymi doskami sa takyto upgrade nepredpoklada, kedze licencia windows je viazana na dosku.
|
|
Re: konecne
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.10.2019 7:50
"W7 bezproblémovo fičí na najnovšom HW"
eeeeeeeeeeeeej bisťu koľko istoty ...
|
|
Re: konecne
Od: KKEE
|
Pridané:
16.10.2019 11:20
Si normalny? Bol si 5 rokov v kome? Keby bola win10-na aspon taka dobra ako win7, nikto by nenamietal.
Lenze win10 je najhorsi system ako MS vyprodukoval, a nie je schopny ho za 5 rokov poriadne urobit.
Takato sracka nebol ani windows Milenium.
|
|
Re: konecne
Od: nezmar
|
Pridané:
16.10.2019 11:24
presel som z 7 na 8.1 na 10-inu a nemam absolutne ziadny problem (ten isty pc, iba procesor bol upgradnuty).
|
|
Re: konecne
Od: GDRR
|
Pridané:
16.10.2019 11:47
No a? Co mi zaruci, ze ja nebudem mat problem? Alebo necistas IT weby? Kazdy mesiac MS nieco doserie!!! Dakujem neprosim, idem zo 7-ky do dualbootu s upravenou 8.1. Win10 nech si strcia...
|
|
Re: konecne
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
17.10.2019 8:20
Tá istá logika sa dá aplikovať aj na Windows 7: To, že ostatní s ním nemajú problém, ti ešte nezaručí, že ty s ním nebudeš mať problém.
|
|
Re: konecne
Od: Hergot
|
Pridané:
17.10.2019 9:15
No a? Tato logika sa da aplikovat na vsetky problemy ludstva, a predsa je Win7 v podstate hotovy a vyladeny produkt. Win10 je za 5 rokov stale vyvoja stale len beta verzia.
|
|
Re: konecne
Od: KKEE
|
Pridané:
16.10.2019 11:23
Kazdy pouziva predsa to co funguje lepsie, nie?
Alebo ty budes dobrovolne pouzivat to co je nahovno?
|
|
Re: konecne
Od: protones
|
Pridané:
16.10.2019 12:47
WIN XP je zatial neprekonana topka! Ak pride na trh nieco lepsie tak rad upgradnem. Zial vsetko pocnuc Win7 a novsie su nedokonale nepodarky kde kopec veci nefunguje alebo funguju horsie ako na Win XP.
|
|
Re: konecne
Od reg.: Karol62
|
Pridané:
18.10.2019 10:17
To akože keď si vymením počítač a windovs, tak sa nám opravia cesty?
|
|
ešte sa nebudeme stačiť čudovať
Od: Wernher
|
Pridané:
16.10.2019 11:05
Podpora nepodpora, však si nechajte posledný funkčný stav a zabráňte Mrkvosoftu vám ešte nejako komplikovať život. Je totiž dosť možné, že sa časom zastaví OS Windows 7 a bude chcieť vynovenie OS na W10!
|
|
ajtak
Od: peik
|
Pridané:
16.10.2019 11:07
Podporu pre win7 na studijne ucely som nevyuzil ani raz,takze nic sa nemeni o)))
|
|
Re: ajtak
Od: Wernher
|
Pridané:
16.10.2019 11:13
A prečo by si mal niekto inštalovať W10 resp urobiť z W7 nejaký prechod na W10? Toto ma celkom zaujíma, že načo a prečo by to mal niekto robiť...
|
|
Re: ajtak
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
16.10.2019 11:26
Pretože nebudú vyvíjať bezpečnostné aktualizácie pre win7. Objavia sa diery a ty budeš zneužívaný lebo nebudú zaplatane. Budeš mat zombie PC v nejakom botnete, ukradnú ti identitu, pod tvojim menom budú páchať kriminalitu, pôžičky atd.
Radšej takú systém opustiť a prejsť na linux, macOS
|
|
Re: ajtak
Od: peok
|
Pridané:
16.10.2019 11:41
do banky chodim cez mobil a nie cez win7 ,nicky komplet i z fb vsetko vymyslene nikto nic nezneuzije ak tam nevidi prachy ci moznosti a tak hlada tam,kde zavetri korist ,ako vravim od vzniku win7 som nevyuzil ziadnu aktualizaciu a vsetko fakci bez problemov,sem tam ako je u win zvykom sa nieco zasekne,na to ale mam acronis true image,cize system je vzdy cerstvy,nieco ako live linux o)
|
|
Re: ajtak
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
16.10.2019 11:56
pokial nikdy na takom pocitaci nespracovavas osobne udaje, ako napriklad fotku obcianskeho, nepracujes s osobnymi udajmi, neobchodujes na burze, alebo s kryptomenami. Nemas citlivu komunikaciu s nikym. A nieje ten pocitac na sieti so zariadeniami ktore citlive informacie maju a spravuju, tak ano, v takom pripade ti to moze byt jedno. Ale aj tak odovzdavas svoj PC botnetom, zvysujes im vypoctovu silu, priradujes im svoju IP adresu, mozu ti spomalovat pocitac kyber utokmi, alebo tazenim kryptomeny, takze aj pouzitelnost ide dole vodou.
|
|
Re: ajtak
Od: fbbxfgbxfbg
|
Pridané:
16.10.2019 12:02
Pekne napisane, zhrniem to takto:
Windows bez podpory, zostane pouzitelny len v offline rezime, uplne odpojeny od siete a s nainstalovanym nejakym antivirakom v dualboote s linuxom.
|
|
Re: ajtak
Od: peik
|
Pridané:
16.10.2019 15:38
tak to urcite u mna nie je ,kedze data mam len obmedzene,giga na mesiac,tak ja si data vazim,strazim a koordinujem,vzdy presne viem odkial a kam cez branu prechadzaju a pustam len tie,ktore prave ja potrebujem...ved poznate merace dat a firewaly nie ?
|
|
Re: ajtak
Od: peik
|
Pridané:
16.10.2019 15:48
every podozrivu cinnost si blokujem,to nie je problem....problem moze byt o par rokov z funkcostou novych technologii a software pod win7 v podobe,ze proste to nespustim atp...win mi vsak nechyba len zopar programov,ktore nejdu pod linuxom,ale plnohodnotne pc le u mna uz par rokov v mobile...skrine uz zapinam len ked som nuteny pouzit kvalitny kreknuty soft o)))
|
|
Re: ajtak
Od: gggggggggggoo
|
Pridané:
16.10.2019 19:00
Tak na zdravie... Len rokmi pribudnu 0day zranitelnosti a cloveka to potom prestane uz bavit, vzdy to strazit, vypinat to a hento, zapinat tamto...
Par rokov s dobrym antivirakom sa so 7ckou bude dat robit, ale nie navzdy zial...
Podstatne zmenia API a ziadny novsi program uz na tej starej 7cke nepojde, zial...
|
|
Re: ajtak
Od: Wernher
|
Pridané:
17.10.2019 12:27
A načo mám mať novší program?
Viac ako polovici počítačovej klientely bohato vyhovuje to, čo momentálne majú. Mnoho ľudí sa nehrnie do všakovakých noviniek, iba ak do vylepšení. Načo si furt komplikovať život???
|
|
Re: ajtak
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
17.10.2019 13:32
ty si stagnujuci retard bez fantazie. O par rokov moze vzniknut novy softver ktory budes chciet pouzivat, alebo zhoda okolnosti ta donuti pouzivat taky softver. Ale ked si stagnujuci jebo s nokiou 3310, alebo pevnou linkou, tak o teba asi ani ziaden zamestnavatel nema zaujem a nikto ta nebude nutit pouzivat novy program.
|
|
Re: ajtak
Od: Wernher
|
Pridané:
18.10.2019 7:31
Ehmm... pokračuje. Bez tej fantázie si asi aj ty. Ak niečo potrebujem vo funkčnom a plne vyhovujúcom stave, tam to nebudem kaziť. A inde, akože sa môžem učiť na novom. Ale, kvôli W10 kupovať všetko nové, aby som bol akože IN, to fakt nemusím.
Zamestnávateľ chce reč, CISCO, trochu sa vyznať v hardvéri, niečo v softvéri(SAP a iné koniny...) a vediet trebárs na serveri používať 3-4 OS. Netware ešte majú dodnes vo virtuálnom stroji v niektorých firmách. Ale píšeme o strojoch na doma a bežné použitie v práci, kde W10 skôr priťaží ako niečo vylepší.
|
|
Re: ajtak
Od: Wernher
|
Pridané:
16.10.2019 15:43
A načo by mi bol na doma Linux? V práci sa mu tiež pomerne úspešne vyhýbame, je to len o učení pre žiakov ako alternatívny softvér.
|
|
Re: ajtak
Od: peik
|
Pridané:
16.10.2019 15:49
ta vy tam zijete este v dobe kamennej o)))))
|
|
A na to si ako prišiel?
Od: Wernher
|
Pridané:
16.10.2019 16:06
Hej. A ani okná ešte nemáme, ani plastové ani Windows 1.01...
Desí ma, ak niekto meradlom pokrokovosti nastrčuje W10 a nejaký Linux.
Fakt mi nič iné ani netreba...
|
|
Re: ajtak
Od: Wernher
|
Pridané:
16.10.2019 11:45
A čo teraz? Však nech nevyvíjajú... Korporátny segment pofrčí ešte roky, tak ako doteraz frčí aj Win XP a podobné OS.
Objavia sa diery a kde? Prederaví sa mi HDD? Aj keď ho o pár rokov budem preinštalovávať, dám si určite všade len Windows 7. Nie som samovrah dávať si nejakú stupiditu do kompu.
Dovtedy buď vyvinú ešte horšieho následovníka ako napr Win Elf alebo W11/W12. Ak nebude lepšia v prístupnosti k používateľovi, zostanem pri W7 na všetkých počítadlách na W7. Aký je s tým problém? Proste mi to tak po všetkých stránkach vyhovuje.
|
|
Re: ajtak
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
16.10.2019 11:52
ty sa do IT bezpecnosti nerozumies, diery nebudes mat na HDD, ale v operacnom systeme, pojdu na verejnost 0 day zranitelnosti, a tvoj PC bude pod uplnou kontrolou hocikoho kto tu zranitelnost zneuzije. A to nemusis byt ani konkretne cieleny, kludne ta moze objavit script ktory skusa rozne vygenerovane IP adresy a testuje ci su tieto pocitace zranitelne. Takze si samovrah. Mal by si pouzivat OS ktory je podporovany bezpecnostnymi aktualizaciami.
|
|
Re: ajtak
Od: Wernher
|
Pridané:
16.10.2019 13:09
Hej, samozrejme, a vylezie mi z kompu Terminátor.
|
|
Re: ajtak
Od: ffdf
|
Pridané:
16.10.2019 22:11
a pôjde po kábli do monitoru... to robil aj u mňa :-)
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
16.10.2019 11:11
https://tinyurl.com/yyasd557
|
|
Re: Titulok:
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
16.10.2019 15:33
Bol to link na celu nahravku "Gorila", ktora ma vyse 39 hodin alias 2GB. Uz je nefunkcny.
|
|
Re: Titulok:
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
16.10.2019 15:47
Kto ma zaujem:
ulozto.cz/file/OCbN9SI0fJCV/gorila-mp3
files.fm/u/fsgtgk5n
uploadfiles.io/axnca9pw
gofile.io/?c=x3XRcZ
|
|
Re: Titulok:
Od: Mr X
|
Pridané:
16.10.2019 16:05
Díky za linky. Nechcel som to stahovat v robote aj ked som vedel, že ked prídem domov už to nepôjde. ten files.fm je dosť rýchly.
|
|
mmmmmmm
Od: X6205
|
Pridané:
16.10.2019 12:22
Win10 pouzivam od RTM verzie a doteraz som problemy nemal ziadne. Asi preto ze neupgradujem a tomu procesu neverim. Je to trochu otravne robit 2x do roka cistu instalaciu + ulozit image ale vsetko fici spolahlivo.
|
|
Re: mmmmmmm
Od: rolh
|
Pridané:
16.10.2019 12:28
Kup si Mac a nebudes vediet co je cista instalacia :) A ani updaty ta nebudu trapit. Apple vsetko najprv poriadne vyladi nez to pusti von nie ako indicki programatori v MS :)
|
|
Re: mmmmmmm
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
16.10.2019 12:33
suhlas, presiel som na Mac v roku 2015, odvtedy mam ten isty system, ani raz som nemusel preinstalovat, a funguje rovnako dobre ako nazaciatku ako svajciarske hodinky.
|
|
Re: mmmmmmm
Od: rolh
|
Pridané:
16.10.2019 12:49
Ale toto windowsakom nevysvetlis ktory riesia XP/7/10 problem a preinstaluvavaju kazdu chvilu ... A co je na Win najdivnejsie je ze ak nieco nainstalujes tak to nedas prec uplne vsetko, zaserie ti registre, subory porozhadzuje neviem kde ... Na Mac chytim app, hodim do kosa a bye bye :)
A antivarak na MAc? Lol a naco? Inak v navom MacOS catalina je super ze app musi dostat permisiion do akeho foldra moze citat/zapisovat. Super Apple!
|
|
Re: mmmmmmm
Od: peik
|
Pridané:
16.10.2019 15:58
este si nepocul o programoch,cez ktore ked nieco nainstslujes,tak potom to odinstalujes kompletne aj z tvojich registrov aj zovsadial ? a potom tu robis pletky a chvalis sa ze si vysolil peniaze a zrejme aj za kazdy instalovany soft o)))))
|
|
Re: mmmmmmm
Od: rolh
|
Pridané:
16.10.2019 16:48
Lenze ak tvoj program vytvori nejake logy alebo temp subory istanu tam ostanu aj po uninstall. Poznam to lebo ak len 1 subor tam ostane uninstalator nespravi rm -rf
|
|
Re: mmmmmmm
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.10.2019 17:30
To tvoje hodim do kosa je tazko nedostatocne. Ty si este nevidel, aky bordel zostava v /Library a ~/Library? Na uplne odinstalovanie potrebujes terminal, lsbom, sudo a rm. Aj Linux poskytuje vacsi komfort pri odinstalacii.
|
|
Re: mmmmmmm
Od: rolh
|
Pridané:
16.10.2019 17:59
a to ktora app ti zapisuje do Library foldera? Ci ak kalkulacka pyta admin heslo tak odklepnes? App ide do /User/Application foldera a nikde inde. Mozno nejaky homebrew alebo ked instalujes javu alebo nejake python kniznice tak ano
|
|
Re: mmmmmmm
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
16.10.2019 21:53
ma pravdu, nieje to take simple s tymi appkami na Macu ze chytis do kosa a je fuc. Taktiez tie appky zapisuju na rozne miesta po disku nejake subory. Hodenim do kosa tie subory ostavaju. Ak chces naozaj vymazat aplikaciu a nie manualne tak potrebujes pouzivat 3rd party software - "App Cleaner & Uninstaller"
ten ti aj pekne ukaze kde vsade aka aplikacia ake subory zapisala s moznostou odinstalovat aplikaciu uplne.
|
|
Re: mmmmmmm
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
16.10.2019 21:54
https://nektony.com/mac-app-cleaner
|
|
Re: mmmmmmm
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
16.10.2019 21:54
https://nektony.com/mac-app-cleaner
|
|
Re: mmmmmmm
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.10.2019 13:11
Rucne sa to da zistit z bom ("bill of material") suborov, ktore Applovsky instalator uklada do /var/db/receipts.
Preto som spominal, ze na cistenie treba terminal, lsbom, sudo a rm. Ano, existuju aplikacie tretich stran, ktore to vedia userovi spravit tiez.
Paradoxne, homebrew si po sebe upratat vie.
|
|
Re: mmmmmmm
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.10.2019 13:09
- hocico od Adobe,
- hocico od Microsoftu,
- hocico od Citrixu,
- hocico od Cisca,
- hocico od Oracle,
- soft od Apple (Garageband a iMovie ti dobre zamrdaju /Library),
- softy ako Android Studio alebo Xcode ti zamrdaju desiatky gigabajtov v homedir,
mam pokracovat?
|
|
Re: mmmmmmm
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
17.10.2019 13:34
sak staci ked si pusti ten App Cleaner, a ono mu to ukaze ten bordel kde je
|
|
Re: mmmmmmm
Od: meheh
|
Pridané:
6.12.2019 8:02
ked uz RTM (v1507) tak aspon LTSB ediciu
|
|
Mac to vazne?
Od: LadyBug
|
Pridané:
16.10.2019 14:37
Ak ti prezije mozno ale realita je ina za posledne 3 roky viac ako 60 Macov DEAD (Kvalita za prehnanu cenu!!! Dakujem neprosim.) Stabilny system mozno po kupe potom loteria. Virusy na Macu bezna vec iba idiot veri rozpravkam ze na Macu niesu je to rovnako nachylny takze radsej staru Win7 alebo Win8.1 ktore funguju lepsie nez MacOS pre smrtelnika. Nie kazdy ptrebuje predrazeny crApple na normalnu pracu.
|
|
Re: Mac to vazne?
Od: rolh
|
Pridané:
16.10.2019 15:26
Ako mozes realne porovnavat Unix-based OS s Windowsom ??? Schvalne napis virus na Mac a ako sa dostane k userovi? Take srandicky ako kliknut na link z prilohy alebo stiahnut subor z webu tak s tym na MacOS nepochodis :) A nezabudaj ze aplikacia ma iba svoj vlastny sandbox a kym jej osobne nepovolis nieco tak si moze piskat :)
|
|
Re: Mac to vazne?
Od: slender
|
Pridané:
16.10.2019 15:39
Toto win-useri asi nepochopia co je to "sandbox" :)
|
|
Pošli kvety, polej mamu
Od: dnes má meniny Vladimíra
|
Pridané:
16.10.2019 21:16
Na to, co bude nasledovat sa neda pripravit :)
|
|
Re: Pošli kvety, polej mamu
Od: X6205
|
Pridané:
18.10.2019 8:57
No daju do uefi biosu zavadzanie OS z cloudu a ked nebudes mat aktivne predplatne tak ti ostane iba nejaky cloud core s powershellom :)
|