neprihlásený Štvrtok, 18. apríla 2024, dnes má meniny Valér
Intel uviedol nové CPU pre výkonné desktopy, s výrazne nižšou cenou

Značky: IntelCPU

DSL.sk, 2.10.2019


Spoločnosť Intel aktuálne predstavila novú generáciu svojich procesorov pre tzv. HEDT segment, segment výkonných desktopov a pracovných staníc.

Predstavené boli konkrétne štyri modely stále so 14-nm architektúrou Cascade Lake-X, ktoré majú rovnako ako predchádzajúca generácia Skylake-X 10, 12, 14 a 18 jadier.

Evidentne pod konkurenčným tlakom AMD, ktorá zvýšila počet jadier v mainstreamovej desktopovej platforme na 12 a s novembrovým modelom 3950X už na 16 a pripravuje na november novú generáciu modelov Ryzen Threadripper pre HEDT segment, Intel u novej generácie výrazne znížil oproti predchádzajúcej generácii ceny.

18-jadrový Core i9-10980XE so základným taktom 3.0 GHz a maximálnym Turbo Boost taktom 4.8 GHz bude stáť 979 dolárov, 14-jadrový i9-10940X s taktom 3.3 / 4.8 GHz 784 dolárov, 12-jadrový i9-10920X s taktom 3.5 / 4.8 GHz 689 dolárov a 10-jadrový i9-10900X s taktom 3.7 / 4.7 GHz 590 dolárov.

Predchádzajúca generácia Skylake-X stojí od 989 dolárov za 10-jadrový model po 1979 dolárov za 18-jadrový.

Všetky nové modely majú TDP 165 Wattov, podporujú maximálne 256 GB pamäte, majú 48 liniek PCI Express 3.0, sú určené pre dosky s päticou LGA 2066 a čipsetom Intel X299. Dostupné budú v novembri.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii
Helikoptéra na Marse bude zbierať dáta aj po strate komunikácie so Zemou
Vývoj pôsobivého dvojnohého robota prekvapivo končí
Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami
Batérie vyhodené z vesmírnej ISS neočakávane nezhoreli a poškodili dom v USA
Sprístupnená beta verzia Ubuntu 24.04 LTS
Nový CPU Apple M4 majú dostať všetky Macy, s výnimkou najvyšších najneskôr do jari


Diskusia:
                               
 

a uz zrazu je mozne uviest 18jadro za 979USD boha!
aby sme boli v obraze:
i9-9980XE 18C/36T - 1979$
i9-10980XE 18C/36T - 979$

ako vravim Intel a jeho skurviacke ojeby, nebyt konkurencie tie hovada budu predavat 4jadro do 2020 ako standard a 6jadro ako top ultra highend
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

Už vidím teba, ako máš na niečo monopol a predávaš to za výrobné náklady + 2% marža...
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

Jasne ze nie lebo sa biznis, ale kde nieje konkurencia nieje Pokrok. A ani netreba chodti daleko pozri sa na Win je v takej prdeli ze az lebo Priama konkurencia nieje.
Co Update co fail, keby ze toto sa stalo Applu (co uz aj bolo taky fail a Admin pravami) tak boli z toho Kilometrove Titulky v kazdom casopise a este aj v Spravach o 8mej.
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

Nepises pravdu.
Znameho iPhone mrzne/resetuje/vypina pri teplotach 0°C, reklamacia neuznana, pred par rokmi prioblem s updatmi-docasna nefunkcnost appiek, v jednom pripade zblbla jedna zo systemovych app, Apple to opravil za cca 3 mesiace A ZIADNE CLANKY SA O TOM NEPISALI.
Mimochodom viac modelov notebookov od Apple ma zakaz v USA v aeroliniach lebo horeli na letisku baterie.
Kde sa o tom pise?
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

písalo sa o tom tu, tu a tu
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

a este tam
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Som zvedavy ci jablckari sa budu do toho opierat a pripominat ako pri Note7. Samsung aspon si priznal a stiahol z predaja a ponukol zakaznikom vymenu za GalaxyS alternativu.
A co Apple? Ak Ti to nehori tak je to OK.
Som zvedavy kolko ludi na to bude poukazovat o 3 roky, uz len preto, ze islo o viac modelovych radov a nie "len" jeden.
Nemam rad neserioznost, to je cele.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Kto planuje kupit macbook, odporucam YTkanal
Louis Rossmann
"I HOPE YOU LEARNED SOMETHING"
Kto pozrie, pochopi, kto nie, prajem pekny den :-)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

hispansky predavac melonov/ beznadejny realitak z Jew Yorku opravuje v podstate len mekbukvice. Keby opravoval Esusy, nadaval by hlavne na ne. Samozrejme, odhliadnuc od kokotin, ktore fapple stvara, lebo o rok dva tri ich modus operandi skopiruju vsetci vyrobcovia
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Užite si drogy alebo nastráž?
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Ano.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Vzdy chces zarobit, o tom sa netreba hadat ale to co predvadzal intel bolo na uplne inom leveli. Mne by tie ceny nevadili vobec, skor to ze napriek tomu kolko na tom zarabal, vyvoj v podstate stagnoval a nehrnul sa dopredu s predstavovanim efektivnejsich a efektivnejsich cpu. Inak by mu AMD nevytrelo takto zrak. Preco su stale na 14nm+++++ ?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Vždy maximálna odmena za minimálnu námahu. Keby blokovali vznik konkurencie alebo čo, potom to problém je, ale takto je to akurát prirodzené. Aj keby si vymyslel dokonalý liek na rakovinu, nikto ťa nemôže nútiť od zajtra zadarmo všetkých liečiť alebo ho poskytnúť vone dostupný.

Preto je pre zákazníka dobré, keď konkurencia existuje, ale sťažovať sa na toto je asi ako hundrať na gravitáciu. Keď si to môžu dovoliť, nikto okrem konkurencie ich nikdy nedonúti predávať lacnejšie, inovovať alebo niečo vyvíjať.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Lenze oni uspesne obmedzuju efektivnu komkurenciu, inak by sme nemali len 2 vyrobcon CPU!!!

Keby si vymyslel liek na rakovinu tak ta moze spolocnost donutit ta regulovat cenu, a bud pekne zarobis, alebo si naser...

Realita je aj tak taka ze ten tvoj vysnivany pripad o geniusovy ktory vytvori liek na rakovinu, neexistuje.

Existuju corporacie ktore uz ovladaju trh a radsej ta zazaluju za neaky stupidny patent, pripadne ta snazia odstavit komisiou az kym tvoj patent nexpiruje(20r.) a nasledne zarabaju na generiku.


Su to ovce ako ty, ktore nechcu system chapat v celej jeho komplexnosti, a udrzuju nenazrane korporacie(intel) (prehnanou ochranou statom (patenty/komisia...)) pri koryte

Preco iebnuti zjednodusujes, aby niekto predaval predrazene /uplne zadarmo - pre nas dospelych existuje aj nieco medzi tym -ROZUMNA ODMENA (realne naklady + par percent)
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Hovoriť o zdravej konkurencii v oblasti obchodu je absolútna naivita, takže ak príde niekto s hrubším krkom, ako tvoj a jednu ti priebe, máš smolu, lebo zásah do voľného trhu neuznávaš.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ved ze cena nezohladnuje kvalitu patchnutia Spectre&spol v oznameni uvadzane priekazne nie je.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

tak ide cas absolutnych spiciek v ramci rodin v hedt segmente:

i7-975EE: jun 2009, LGA 1366, 999 $, 4-core
i7-990X: feb 2011, LGA 1366, 999 $, 6-core
i7-3970X: nov 2012, LGA 2011, 999 $, 6-core
i7-4960X: sept 2013, LGA 2011, 990 $, 6-core
i7-5960X: aug 2014, LGA 2011v3, 999 $, 8-core
i7-6950X: maj 2016, LGA 2011v3, 1723 $, 10-core (ano vidime dobre, priposrate 10-jadrove jazero za 1723$)
i9-7980XE: maj 2017, LGA 2066, 1999 $, 18-core (intel-chuanita si amd nevsima, nejake prihorete rezne nas nemozu ohrozit)
i9-9980XE: okt 2018, LGA 2066, 1999 $, 18-core (intel-chuanita si stale amd nevsima, cely svet rozmysla nad myslienkovymi pochodmi a obchodnymi strategiami intelu)
i9-10980XE, okt 2019, LGA 2066, 979 $, 18-core (a kurva amd predsa len existuje)

Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

opravim sa: pri prechode i7-6950X vs. i9-7980XE (resp. vseobecne zo 6. rodiny na 7. rodinu) vidno pokrok, ked cca za tu istu cenu (necelych a celych 2 tisic) bolo najprv 10-jadro a hned na to 18-jadro
intel-dementel vtedy do HEDT musel nasadit iny 18C kremik, ktory bol dovtedy venovany iba Xeonom a vyrabali sa z neho 12-14-16-18C Xeony
dovtedy v HEDT intelu bol 10C kremik, z ktoreho sa vyrabali 6-8-10C Xeony

https://bit.ly/2ow8d58 - Obr. pise "Rok 2017 měl také velký dopad na Intel. Díky tlaku ze strany AMD měli v Intelu hodně rušný rok. Původně se chtěli jen tak flákat a uvést vše s klidem a později. Nakonec se museli se všemi produkty pospíšit. Díky Zenu máme také na trhu pro stolní počítače osmnáctijádro Core i9-7980XE, které by tu jistě jinak nebylo. A je také levnější, než by jinak bylo. "

najsamvacsia c0c0tina a ignoracia bolo i9-9980XE stale za 1999 $
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Však nemusíš nikde žiaden tovar, ktorý sa ti zdá drahý kupovať, že?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Vsak ani ty nemusis jest jedlo ak sa ti zda pridrahe(zdochni od hladu),

kurva kde chodite na take argumenty do diskusie??? retardistan...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Chlapi v robote hovorili...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nie, v US som posledne 2 roky nebol
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

lebo nie je vobec rozdiel medzi zakladnymi zivotnymi potrebami a standardnou komoditou...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

cena neovplyvnena konkurenciou, rok 2016: 10-jadro i7-6950X za 1723 $
cena ovplyvnena konkurenciou, 3 roky potom: 18-jadro i9-10980XE za 979 $

Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

ano, pjetricek, kuratento osprostene:
105W==140W a 4025+25==4600.

noze daj este nejaky o vakcinach a autizme, plochej zemi a chemtrails...
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

chod uz do liecebneho ustavu s tymi wattmi a hertzami ty intel-c0c0t, mal si to vysvetlene 100x, odomna 50x

nestacilo
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

lol, hadam len tym vysvetlenim nemyslis ze:
citis, ze existuju nejake teple watty, zhulene watty, electricke watty, pjetrickove watty, etc...

a ze, nejakym sposobom citis:
105W prikon == 140W vykon
co v praxi znamena perpetuum mobile.

takze:
ako to funguje?
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

namiesto rozumnej argumentácie iba urážky...
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

co to trepes, ked niekomu nieco 50x vysvetlim a on trepe stale to svoje, mam chut ho zastrelit
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

tak skus este raz:
ako chces z 105W prikonu na vstupe dostat 140W vykonu na vystupe?
zakon zachovania energie nepusti, ci?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na konspiracne teorie, ktore su pod uroven aj modreho konika?
Nebud smiesny.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Pjetro číta Zen & Vek!
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Pjetro je ocipovany zidojastermi z vesmiru, ktori ho riadia, aby rozosieval semeno nenavisti.
Jedine Vy, Astar Seran, a pan Jezis Kristus ho mozete spasit a chranit pred ich vplyvom a naucit ho pouzivat silu mozgovou komorou, lavou, vzadu...
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 


Petríček, kuratenko karpavé, c0c0tk0, intel-mentel...
...prezraď nám už konečne, akú sračku (CPU) máš v kompe!!!


Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

svrbí ma predkožka.
pomôže niekto?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

V pripade nedostupnosti rabina, priekazne len zastupca.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

uz bezim aj s noznicami na zivy plot.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

sudiac podla frustracie budu stacit detske manikurove
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

1.2 TSI 63 kW
na predbiehanie na dialnici slabe, ale ked sa rozbehne, uz ide

a ty co mas c0c0tenko? 300 kW?
Odpovedať Známka: -8.2 Hodnotiť:
 

trojciferne IQ :)
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Cize teoreticky je i9-10980XE o polovicu lacnejsia ako i9-9980XE s trocha vyssim vykonom.

Radost skladat pc, ked je konkurencia.




Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Ale zaujímavé, zrazu to ide o polovicu lacnejšie na rovnakej technológií. Intel vôbec nezneužíval svoje monopolné postavenie.
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

polovicu ceny dotujú zo svojho, nech nežerú
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Keby ich nebolo, nemal by si co skladat.

Cenu si mozu dat aku chcu. Pokial im to ludia kupuju mozu byt len radi.

Jaaaj ale zabudol som. Vy zakaznici si predsa urcujete ceny. Vy ste zaroven hned aj majitelia a len z toho titulu, ze im chces dat svoje peniaze.

Ale omyl. Ste uplne hovna. Ste cisla. Ste len chodiaci nosici penazi.

Ochocili si vas tak, ze ked nenakupis u intelu tak skrz amd tie peniaze od vas aj tak dostanu.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Nechapem, preco ta minuskuju, ved si to tak pekne napisal. Odo mna mas +.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

U mna je to vdaka mnozstvu skusenosti s chapanim priekazne naopak.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ako by povedal Morpheus.

Nemozme vsetkych odpojit. Neuniesli by skutocnost.

Seifer, ci jak sa volal, chcel tiez iluziu. Je krajsia, pokojnejsia.

Sem chodia ludia, ktori su odpojeni. No napriek tomu je nas menej ako tych pokojne spiacich.

Ale ja im rad beriem iluziu globalnej konkurencie.


Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Sorry dal som ti omylom minus
Odpovedať Hodnotiť:
 

A kde je tá konkurencia?
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Ked budu ludia najblizise pindat na volny trh al. AMD, tak im poslem toto.

Aj najvacsi fanusik intelu by sa mal AMD srdecne podakovat.

Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

a poslať kvety
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Intel je nuteny znizovat ceny, co sa samozrejme negativne prejavi aj na ich superiornej kvalite, stabilite a bezpecnosti.
Cize ano, dakujem AMDcku za zhorsenie Intel procesorov. Race to the bottom v podani nekvalitnej luzy. Bohuzial Intel nema na vyber, lebo ludia su ovce a radsej kupia to lacnejsie

Odpovedať Známka: -7.2 Hodnotiť:
 

To mas pravdu, 1000USD z ceny dole sa predsa musi niekde prejavit. Podla mna pouzili uz menej kvalitne finfety, plosaky sa budu po dvoch rokoch odpekat. Box chladic vydrzi o 2500000 menej otacok, vsetko preto lebo AMD znizilo kvalitovy standard a aby Intel prezil musi tiez znizit kvalitu produktu.

Vidis aky prijebany si ?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

:D chcel by som vidiet ten box chladic pre 165W TDP
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

preto intel na tieto veci nedava ani heatsink, ani ventilator a ani termopastu.
predavat tieto picoviny k vyssim radam cpu je, dost, kokotina, lebo kazdy mame svoje oblubene veci. idealne je tam, imho, mrdnut nh d15 vezicku a pod nu grizzly kryonaut.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Ty kde zijes? Na marse?
Uz minimalne 2 roky tu mame kazdu chvilu info o novej bezpecnostnej chybe v Intel procesoroch. Ako za to moze AMD, ked tieto procesory vznikli, ked AMD nebola ziadna konkurencia pre Intel.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

ta hej, Intel nie je az tak bezpecny (a preto musi veci opravovat a opravuje, v ramci moznosti).

Stale neni dobry ako konkurencia, pri ktorej musis fyzicky sediet za PC, ak chces spravit nieco so zvysenymi pravami (odpoved AMD na temu preco netreba opravit Ryzenfall, Chimeru, Fallout a Masterkey).
A admin nema co sediet za PC (ako prezentuje lokalny AMD panacik Pjetro).

Plus, za vsetky nove veci (RAMBLEED, SWAPGS, atd...) si moze bud uzivatel (kup si nove ramky a budes safe), existuje uz na ne patch (daj tam nejaky ten stary a vsetko je OK), alebo pride vyjadrenie "chybe neverime..." (resp. ako vravi lokalny AMD panacik Pjetro: "zverejnenie chyby AMD je len pokus o uskodit menu, a teda chyba sa nestala")

Dalej AMD nasadzuje tie najucinnejsie riesenia (vid 4025+25==4600, 1.55V core), a najkreativnejsie ochrany pred moznymi problemami (je tam "up to", a 4025 je "up to" 4600, tak co niekto picuje), ktore by intel nikdy nedal.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

proste najvacsi c0c0t vo vesmire
podla mna amd moze aj za to, ze zomrel gott
Odpovedať Známka: -7.6 Hodnotiť:
 

este ze ta mame pietro, ja som ani nevedel ze je po nom...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

pjetro je z trebisova, nehaj ho alebo chces dostat lepru alebo kvapavku alebo co tam teraz najnovsie maju?
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

dal som ti minus, lebo urazas moju rodnu viesku
Odpovedať Hodnotiť:
 

314ka mojej mamky lieci leukemiu.
preto do nej lezu kazdy vecer tolki cudzi chlapi.
ja horalku za nu nedam, mam rodinnu zlavu.
co je doma, to sa rata.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

"superiornej kvalite, stabilite a bezpecnosti" ... krista zavrite toho c0c0ta do ustavu, taketo nieco nemoze volne chodit po ulici

ale najsamvacsi intel-c0c0t vo vesmire sa ani nezamysla nad tym, preco intel-dementel zmensil hrubku pcb pri prechode od hasswelu k oblak-jazeru

https://bit.ly/2nKaKbV

ahaaaaaa, jasneeeeeeee za to moze Zen
Odpovedať Známka: -6.9 Hodnotiť:
 

Nechutny victim blaming a whataboutizmus. Ale mas pravdu, za gargantuovske chladice mozu hriankovace od AMD.

mensia hrubka PCB - lepsi prestup tepla, znizenie latencie a zmensenie CO2 stopy.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

jaj intel chcel aby CPU zbytocne opekalo zakladnu dosku, ked dal tensie PCB az sa prehybalo? teplo chceme na opacnu stranu k chladicu...

Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

COKOLVEK, DOPICE ABSOLUTNE COKOLVEK aj mensia hrubka PCB (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
INTEL DEMENTEL UROBI, JE TO PRE VEREJNE BLAHO CELEHO LUDSTVA, aby sa aj chudobmni v etiopii mali lepsie

prosim redakciu dsl, vypatrajte toho intel-c0c0ta
taketo nieco predsa nemoze volne behat po ulici

Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

jj, aj ked ti manku obrabaju je pre verejne blaho - aby ostatni nemuseli.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

clovek so 63kW 1.2 HitlerVAGonom obhajuje AMD. Ake prekvapive.

Inak opat mas pravdu, Intel dava rocne desiatky milionov USD na charitu. Na druhej strane, AMD v tomto moze mat navrch, kedze svojimi CPU zasobuju charitu vo velkom
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

gargantuovsky. ake pekne slovo. skoda, ze nie je vela prilezitosti pouzit ho vo vete.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zazracny prispevok! Sledovat tvoj myslienkovy pochod je ako sledovat Tapakovcov, v priebehu par minut sa eskalaciou prepracujes k IT ekvivalentu 'naco orat, aj tak bude prsat, ostanme za pecou'. A to cele v ramci svojho vlastneho uplne uzavreteho myslienkoveho pochodu. Dobre sa bavim!

A este nieco: ked Intel predava top procesor roky za 1000 dolarov (co okolo roku pana 2006-2007 samo o sebe sokovalo normalnych ludi) a nasledne sa ho rozhodne predavat za 2500, co je pravdepodobnejsie:

1) Intel tych 1500 dolarov komplet sicko vrazi do kvality a nenecha kamen na kameni pokial zakaznik nedostane top top top aj za ten posledny cent

alebo

2) kvalita ostane presne taka ista a Intel si 1500 extra dolarov necha pre seba.

Tesim sa na tvoje argumenty - do toho!
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Je to ten isty produkt, alebo bola zavedena nova produktova skupina?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

...je plus minus uplne irelevantna otazka. Ktora - okrem dalsich defektov - nema nic do cinenia s povodnou premisou o zvysovani cien v zaujme zvysovania kvality, co je dokazatelna volovina.

Dvojnasobne zvysenie cien Intel jakziv nepouzil na zvysenie kvality nicoho. Jedine na zlepsenie predpovedi burzovych analytikov, nasledne hodnoty akcii, nasledne menezerskych bonusov v casoch ked sa AMD potkynalo o vlastne nohy. Tot vsio.

Tym padom zalamovat rukami, ze kvalita pojde tymto dole je prinajlepsom smiesne.

Na 2x zvysenie cien by musel Intel prist s uplne revolucnou vecou. Aspon tak revolucnou ako Core pred takmer 15 rokmi. Vecne 14-nm Intel na take nieco momentalne nema.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

az na to, ze ziadne velke zvysovanie sa nekonalo a ani nekona.

intel ma uz od cias sandy bridge dost prehladne ceny po urovniach, ktore postupne vznikali:
consumer tier okolo 1xx, 2xx, 3xx eur,
prosumer tier okolo 5xx, 7xx, 9xx eur,
top tier okolo 11xx, 13xx, 17xx, a
naposledy aj 19xx eur za top of the line cpu.

takze, ak chces porovnavat rozumne, tak menis len jednu premennou - generaciu, tier alebo rank. porovnavat cenu najvykonnejsieho prosumer vs top tieru a vyvodzovat z toho nejake konspiracne teorie je hodne akurat do modreho konika.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

48 liniek PCI Express 3.0
pockat, to 3.0 nie je preklep? omg... aspon znizili ceny.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

A čo by tam malo byť???
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Fotka Pjetrovej manky.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

pcie4.0 nie je podstatne, dolezite je raz a navzdy rozseknut otazku - co je lepsi varic: amd alebo intel?
a ako to spravit najlepsi?
zrobic si palacinky.
na cpu.
https://dopice.sk/nvo
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Pcie3 to je preklep?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Dostanes TB3, WiFi6 a rakovinu do venca!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:

Pridať komentár