|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
So many...
Od: Babrák O´Bama
|
Pridané:
2.9.2019 11:26
No neviem neviem. Koľko Ujgurov má mobil?
|
|
Re: So many...
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.9.2019 11:31
toľko čo Slováci
|
|
Re: So many...
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
2.9.2019 15:27
Novy OS od Huawei ich isto zachrani. Neverim, ze by Huawei kvoli prestizi daval zadne vratka do svojho OS.
A navyse Android bude hned na vsetkych telefonoch aktualizovany do 2 dni .. a tak sme tu nadavali na iPhony :D .
|
|
Re: So manyyy...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
2.9.2019 16:48
devad?
|
|
čínska bublina
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.9.2019 11:29
Čínska komunistická politika = manipulovať s menou, detská práca, propaganda, sledovanie ľudí, ľudské práva, zastrašovanie.
|
|
Re: čínska bublina
Od: rrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Pridané:
2.9.2019 12:01
Smutne na tom je, ze 4 z toho ma na rovasi aj EU: manipulacie s menou (QE, zaporne sadzby, vykupovanie dlhopisov statov centralnou bankou), propaganda (cast rozpoctu kazdeho eurofondoveho projektu ide povinne na propagaciu EU), sledovanie (Fourteen Eyes), ludske prava (napr. kriminalizacia victimless crimes)
|
|
Re: čínska bublina
Od: allyze
|
Pridané:
2.9.2019 12:43
Hej ale chýbajú jej nejaké bonusy: Anexie susedných štátov, vraždy politických odporcov, koncentračné tábory, likvidovanie cirkví, zákazy cestovania, zákazy prístupu do mnohých svojich miest cudzincom.
|
|
Re: čínska bublina
Od: dwdgf
|
Pridané:
2.9.2019 15:50
Teraz neviem ci pises o EU alebo Cine ;)
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.9.2019 16:28
Nie. Nechýbajú. Likvidácia národných európskych štátov stačí. My nie sme žiadne spojené štáty európske. A modrá vlajka je toaletný papier!
|
|
Re: čínska bublina
Od: spyje
|
Pridané:
2.9.2019 18:46
Naco su dobre narodne staty? Je to rovnaka blbost ako nabozenstva, akurat toto musia brat vsetci vazne a komplikuje to administrativu a komunikaciu.
|
|
Re: čínska bublina
Od: gdgfd
|
Pridané:
2.9.2019 19:27
naco su dobri chlapi? len to komplikuje zivot
jeden dobry mrazak a je klud
|
|
Re: čínska bublina
Od: laco1362
|
Pridané:
3.9.2019 22:36
si dlho nezastuchal, vsak? hola lebena, kamarati, virivka...
|
|
Re: čínska bublina
Od: _xxx
|
Pridané:
2.9.2019 14:18
dufam ze ti nemusim vysvetlovat rozdiel medzi propagaciou a propagandou.
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: bt4w_
|
Pridané:
2.9.2019 15:51
nemusis, on to chape po svojom. v prvom rade je EU ciste zlo, potom sa mozme bavit dalej
|
|
Re: čínska bublina
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.9.2019 16:22
zase útok na EU? už je to trápne, my sme EU a NATO!
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.9.2019 16:30
My nie. Ty!
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
2.9.2019 16:49
Ked nechces byt clenom EU a NATO tak sa budes musiet odstahovat. Vacsina Slovenska sa vyslovila za vstup. Takto funguje demokracia. Su krajiny kde este nie je.
|
|
Re: čínska bublina
Od: fdwvf
|
Pridané:
2.9.2019 17:47
Poprosim o zdroj, kedy sa vacsina Slovenska vyslovila za vstup do NATO.
Referendum v roku 1997 malo ucast totiz 9,53% (bez ohladu na odpoved), cize nedosiahlo kvorum.
Ergo, vacsina Slovenska sa za vstup do NATO nikdy nevyslovila. Ked chces demokraciu, tak dodrzuj pravidla.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Effe
|
Pridané:
2.9.2019 18:37
Ale veď demokratické pravidlá boli dodržané. Voliči si vo voľbách vybrali strany, ktoré v kampani otvorene sľubovali a garantovali vstup štátu do NATO. Takže voliči volili vedome strany, ktoré boli za vstup do NATO. Každopádne darmo sa snažíš, dlhodobo v prieskumoch sa 2/3 opýtaných vyjadrujú k EÚ a NATO pozitívne. A v období vstupu do NATO ste vy náckovia okolo Kotlety mali okolo 1-2 percent.
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.9.2019 17:47
Za NATO sa žiadna väčšina nevyslovila a referendum o EÚ je minimálne divné. Jediné vraj platné.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Effe
|
Pridané:
2.9.2019 18:39
Ale vyslovila, v parlamentných volbách volili strany, ktoré garantovali vstup do NATO. A nikde nie je že to musí byť referendum, v tom čase väčšina národa podporovala vstup do EÚ a NATO a stále to pozitívne vnímajú cca 2/3 národa.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Pankrac
|
Pridané:
2.9.2019 18:37
Zbytočne tie deti presviedčaš. Deti musia najskôr dospieť.
|
|
bubli
Od: _kubo_
|
Pridané:
3.9.2019 21:02
Odkedy trollovia = deti???
|
|
Re: čínska bublina
Od: ...
|
Pridané:
2.9.2019 21:22
Neklam! Väčšina Slovenska sa nevyslovila za vstup. Pri účasti 52,15% bolo iba 92,46% ZÚČASTNENÝCH za vstup. Teda za vstup do EÚ hlasovalo 48,21% Slovenska (oprávnených voličov). A 48% nie je väčšina tak neklam ;)
|
|
Re: čínska bublina
Od: Ale not ak
|
Pridané:
3.9.2019 7:33
Väčšina zo zúčastnených, teda tých čo sa k tomu chceli vyjadriť. Ostatným to bolo pravdepodobne jedno.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
3.9.2019 10:46
Z hladiska poctov mas pravdu. Ale kto branil tomu zvysku ist sa vyjadrit? Nase zakony su nastavene tak, ze sa to berie za vacsinu. Keby ti ostatni boli tak vehementne proti tak sa idu vyjadrit, ze su proti. Prieskumy hovoria tiez svoje. Tam tie percenta su vyssie a su dlhodobo za zotrvanie. Takze namiesto toho aby ste sa chytali detailov to treba zobrat s nadhladom. A ked ste apriori proti EU mozno mate. Nik vas tu nedrzi ako za komunizmu. Mozete si vybrat ci tu budete s nami alebo nie. To je ta zmena ktora prisla.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
2.9.2019 12:04
Presne tak. Základom utláčania komunity je priekazne vybavenie členov utláčanej komunity iPhonami a dostatočnými dátovými programamy so štátneho rozpočtu.
|
|
Re: čínska bublina
Od: zxcvbn
|
Pridané:
2.9.2019 12:06
Nejak sa ti na pravu stranu rovnice zaplietli "ľudské práva". Oprav si to!
|
|
Re: čínska bublina
Od: Tup
|
Pridané:
2.9.2019 12:10
stále má fascinuje, ako “západná kultúra” (vrátane nás) sa potrebuje miešať do celého sveta. Nedávno som čítal na reddite Ask Me Anything jedného Číňana, ktorý žije striedavo v Číne a USA. Pýtali sa ho, ako vníma čínsky ľud cenzúru, sledovanie ľudí, porušovanie ľudských práv a podobne. Západný svet by očakával, že to v nich vrie a najradšej by mali čím skôr demokraciu a slobodu. Nie je to tak. Väčšína číňanov sa narodilo v extrémnej chudobe, kde boli radi, ak mali čo jesť. Od roku 1990 sa ich produkcia zvýšila 27 NÁSOBNE (318 USD HDP na obyvateľa oproti 8800). Ich život je úplne iný, ako bol a aj keď stále nie sú bohatí, je to neporovnateľné s tým, čo bolo a každý rokom je to lepšie. Onedlho budú na polovici priemerného Slováka. Sú mimoriadne vďační svojej vláde za to, čo pre nich urobila. Zmenila im životy. Donedávna boli na úrovni Indie, teraz sa približujú západnému svetu. Oproti tomu sú všetky negatívne veci vlády maličkosti.
|
|
Re: čínska bublina
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.9.2019 12:25
rusi a usa sa nemali miešať do záležitostí hitlerovej ríše?
|
|
Re: čínska bublina
Od: martiiiiiinHK
|
Pridané:
2.9.2019 12:34
ty si ten typ Slovaka ktory chodi na zahranicne dovolenky do Brna. Skus trochu popremyslat co Cina dosiahla, preco je to dobre a zle a preco by sa Rusi a USA nemali pliest do blizkeho ani dalekeho vychodu, tym ze tam jebu tanky a lode.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Tup
|
Pridané:
2.9.2019 12:48
poskytnúť azyl prenásledovaným ľuďom je jedna vec. Brániť sa proti vojenským útokom inej krajiny tak isto. Avšak miešať sa do interných záležitostí krajiny je vec úplne iná
|
|
Re: čínska bublina
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.9.2019 13:59
prenasledovaní ľudia = vojnový útok na domácich
Sused bude vraždiť svojich a nám to bude jedno? Zareagujeme až keď zaútočí na nás?
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.9.2019 16:33
Ktorý sused útočí na svoje obyvateľstvo a v tebe vyvoláva strach, že zaútočí aj na teba?
|
|
Re: čínska bublina
Od: Ak uhadnes moje meno...
|
Pridané:
2.9.2019 16:44
nemecko, francuzko svedsko, Uk...
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
3.9.2019 10:48
Nacek ktory ta zbije zato, ze mas ine vlasy alebo je inak obleceny. Slovak utoci na Slovaka. Netreba chodit daleko.
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
3.9.2019 15:40
Mne sa to ešte nestalo. Čím to asi bude?
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
3.9.2019 15:46
Cize obhajujes nackov?
|
|
Re: čínska bublina
Od: Putin, osobne
|
Pridané:
3.9.2019 16:46
"Nackov", to ako kazdeho kto ma iny nazor ako je jediny spravny progresivny?
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
3.9.2019 19:02
Co si chcel povedat?
|
|
Re: čínska bublina
Od: Putin, osobne
|
Pridané:
3.9.2019 22:04
Ze nemas pouzivat terminy, ktorych vyznamu nerozumies.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
4.9.2019 16:43
Alebo si ty menej domyslat?
|
|
Re: čínska bublina
Od: Kvík??!
|
Pridané:
2.9.2019 17:02
Presne tak.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
2.9.2019 17:07
Ostáva len dúfať, že trest pre všetkých, čo neuhádnu, čo z toho nie je interakciou, bude priekazne spravodlivý.
|
|
ska bublina
Od: _kubo_
|
Pridané:
3.9.2019 21:31
Chlapče, pri Tvojich vedomostiach bude pre Teba určite obrovským prekvapením, že pred 80 rokmi Veľká Británia a Francúzsko vyhlásili vojnu Nemecku, hoci napadlo Poľsko.
* škoda, že ich to nenapadlo rok a pol predtým (Mníchov, Chamberlain, Daladier...)
* Rusi napadli Poľsko o 17 dní neskôr (podiel na rozpútaní II. svetovej...)
* Ribbentrop-Molotov nie je koktail... ;=(((
|
|
Re: ska bublina
Od: Brada Chucka Norrisa
|
Pridané:
3.9.2019 21:39
Ked si teda uz doplname znalosti z historie...
- vojna, ktoru vyhlasila VB a F voci Nemecku ma opravnene privlastok "cudna" (pre hladacov na wikipedii: "phoney war"). To z toho dovodu, ze sa v nej moc nestrielalo, a Nemecko umoznilo Britanii velmi cudnu evakuaciu v Dunkirku
- Ked Sovieti (nie Rusi, ty nacionalista!) zabrali chvilu-polske uzemie, Polsko uz neexistovalo. Polska vlada sedela internovana v Rumunsku. Islo presne o uzemie, ktore Polsko zobralo ZSSR vo vojne 1919-1920. Inak obetou Polska a jeho rozpinavosti bolo aj Ceskoslovensko, ked sme uz pri tejto teme.
- Ribbentrop-Molotov ma tu zvlastnost, ze je velmi podobny dohodam, ako mali Polsko a Velka Britania s Nemeckom. Akurat bol posledny.
|
|
Re: čínska bublina
Od: dobry postreh
|
Pridané:
2.9.2019 12:31
Musim uznat, prvy inteligentny koment, ktory tu citam. A suhlasim, vlastne so vsetkym co si napisal. Ono by sa mozno dalo porovnat ako politicky system vplyva na ekonomiku. Clovek by tam niekde nasiel ze totalitarny system je v podstate pre chudobnu krajinu lepsi ako nejaka demokracia.
Problem ale nie je v tom, co sa deje v Cine teraz, ale co tam bude o 10-20 rokov. Kedy priemerny Cinan bude mat normalnu zivotnu uroven ale ziadne ludske prava. Ujguri su testom cinskeho totalitneho systemu. Co vyzera ako dystopia, moze byt onedlho realita pre 1.5 miliardy ludi.
To ale pochopitelne neostane len v Cine. Ak vyhodou totalitneho systemu je ekonomicka samostatnost, ci uz cez mrtvoli alebo nie, tak destabilizacia zapadnych demokracii bude ovela mensi problem, ako populacia bez ludsky prav.
Je dost mozne ze zijeme v zlatych casoch, ked destabilizacia demokratickeho systemu je len teoreticky technicky mozna.
Preto je nutne sa na Cinu pozerat kriticky a tlacit na nich aby uznali aspon zakladne ludske prava.
|
|
Re: čínska bublina
Od: BuransKiller
|
Pridané:
2.9.2019 12:39
Ten jebko trepe nezmysly.
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.9.2019 16:35
Ty si riadny drístoš :)))
|
|
Re: čínska bublina
Od: Tup
|
Pridané:
2.9.2019 12:45
samozrejme, aj ich kultúra dospeje a rast sa spomalí. Keď budú aspoň na úrovni Slovenska a ich rast bude okolo 2-3% niekoľko rokov po sebe, už im ekonomický rast nezalepí oči. Budú sa chcieť pohnúť ďalej, vyriešiť aj menej pálčivé otázky a vtedy príde na rád cenzúra, prenásledovanie ľudí a ľudské práva. Tak ako u nás nikto nerieši, keď šéf má sex (dobrovoľný z oboch strán) so svojími zamestnancami, zatiaľ čo v USA je to celonárodný škandál na rok a vyspať sa s opitou ženou, ktorá to chce, sa považuje za znásilnenie (pretože nie je v stave schopnom dať vedomý súhlas), u nás to nie sú pálčivé otázky, pretože tu sa strieľajú novinári a rozkráda sa celý štát, podobne ani Čína nerieši to, že niekde nejaký novinár “zmizne” lebo si toho dovolil príliš veľa.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Tup
|
Pridané:
2.9.2019 12:46
Raz na to príde čas, avšak teraz to nie je. Hong Kong už dospel do tej úrovne. Zvyšok Číny to zatiaľ nerieši. Podobne to bolo pred rokmi vo Foxconne - ľudia tam pracovali aj 80 hodín týždenne a v USA bolo kontroverzné, že Apple si nechá vyrábať produkty v továrni, kde takto zdierajú ľudí. Pod tlakom Foxconn ustúpil a nastavil maximálne nadčasy, ktoré môže človek odpracovať. Ľudia sa tam začali búriť, pretože oni odcestovali od rodín, aby dobre zarobili vo Foxconne a zrazu namiesto práce sedia v ubytovni a nemajú čo robiť a aby našporili dostatok peniazí, budú tam musieť ostať roky dlhšie, namiesto toho aby pár rokov potiahli extrémne nadčasy. Ľudia sú rôzny a majú rôzne podmienky a Čína je aktuálne spokojná so svojou situáciou (okrem Hong Kongu). Neriešme ich problémy za nich, keď oni naše riešenia nechcú/nepotrebujú.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
2.9.2019 13:32
To je asi na vacsiu dilemu. My sme tiez niekedy radi, ked vonkajsie sily zasiahnu proti nasim politikom an edovolia im rozkradat stat. Ale v podstate suhlasim s tebou, ze by sme sa mali starat menej do inych. Ale spomenul si Hong Kong a oni by prave ocakavali pomoc zvonku.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Tujko
|
Pridané:
3.9.2019 7:37
Čiže sú na tom lepšie ako 40 rokov dozadu a preto majú sú vďačný? Ja neviem ale pred rokom 89 by väčšina ČSSR tiež vyjadrila spokojnosť s tým ako žiju, ale to neznamená, že si žili naozaj dobre.
|
|
Re: čínska bublina
Od: quazak
|
Pridané:
3.9.2019 7:59
ale neznamena to ani, ze sme si zili naozaj zle
|
|
Re: čínska bublina
Od: koumak
|
Pridané:
2.9.2019 13:07
Nic nestandartne, takze prakticky je tam to iste co je aj u nas ;)
- Manipulacia s Euro podla vysledkov prebdenej noci
- detska praca zvacsa u tmavsich spoluobcanov (chod sa prejst ku Slovenskemu raju...)
- propaganda (napriek zvysovaniu nakladu a nizkym mzdam sme denne masirovani kecami o super-mega vyhodach EU)
- sledovanie (vacsie bankove operacie, obmedzene hotovostne operacie, internetove sledovanie, atd..)
- ludske prava (ked nemas dostatok penazi, nevysudis ani deravu botu a pravdu si mozes strcit za klobuk alebo zaramovat ako pamiatku...)
- zastrasovanie (skus podat trestne oznamenie na osobu co ma kontakty, alebo peniaze a spoznas co je zastrasovanie...)
|
|
Re: čínska bublina
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.9.2019 13:32
1. U nás nesledujú ľudí na pokyn politikov ako v Číne!
2. Ukaz kde sa manipuluje Eurom podla prebdenej noci, uz tolko nefetuj plochozemec! ECB tlačí a euro je stabilné.
3. Bez EU by sme nemali ani meteo snímky z družice. Teta by v štátnej TV ukazovala na magnetickú tabuľu. Neboli by varovania škodlivých látok. Spoločné normy. Licencie na lieky by museli byť v každej krajine zvlášť, čo by predražilo lieky.
4. Veď áno, komunisti v Číne držia kasu aby mohli zastrašovať. Bez penazí si tam len otrok. Nepomôže aj keď niečo vieš.
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.9.2019 16:26
Samé drísty. Koľko krát si bol v Číne? Jáj? Ani raz! Ale čítal si SMEti a Denník Neandertálca. Vieš už o Číne všetko. Tam to bolo napísané. Ale vás tu je. Plná prdel liberálnych debilov bez znalosti sveta :)
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
2.9.2019 16:47
A ty co citas? A kolkokrat si tam bol? O co viac poznas svet ako on? Preco si lepsi ako on? Lebo mu nadavas?
|
|
Re: čínska bublina
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.9.2019 17:51
Ja som bol v Číne štyri krát. Strávil som tam viac ako pol rok a. Preto som lepší ako on. Viem čo som videl a zažil a vaša debilná propaganda môže uspokojiť debilkov mávajúcich dúhovou vlajkou, ktorí by sa nedokázali ani napiť vody ak by sa im rozbil pohár a zdochli by od smädu.
|
|
Re: čínska bublina
Od: fdwvf
|
Pridané:
2.9.2019 18:02
To tym debilkom nevysvetlis, bol raz zo skoly na vylete v Bruseli a uz si mysli, ze pozna svet.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
2.9.2019 18:23
Jasne... akurát že keby sa toľkokrát do Číny fakt ísť dalo, musela by existovať odborná štúdia, čo to jednoznačne priekazne potvrdzuje.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
2.9.2019 18:37
Netreba štúdiu. Stačí si pozrieť môj pas. A kým náš debilný Kiska neklábosil s Dalajtlamom nebol priekazne problém získať ročné víza s neobmedzeným vstupom.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: Effe
|
Pridané:
2.9.2019 18:47
A čo si jediný kto bol v Číne ? Sa zobuď synáčik. Inak by si tliachal, keby tebe boli bezprostredne ohrozované základné práva. Machruješ tu že si išiel ako turista so silným pasom EÚ do Číny no o živote obyčajných číňanov, na ktorých si vlastná vláda vytvorila sledovací a bodovací systém nevieš ani hovno. A ešte nám povedz ako si si slobodne pobrúzdal v tom tvojom vysnívanom Čínskom raji po internete.
|
|
ničivý praktik S005E0026829
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
2.9.2019 18:53
Nestaci. S ohladom na GDPR je akykolvek osobne udaje obsahujuci doklad ako dokaz priekazne vedecky neakceptovatelny.
|
|
Re: čínska bublina
Od: Asdf3
|
Pridané:
3.9.2019 10:40
To ze si tam bol pol roka znamena co? Ze si spravil hodnovernu anketu spmedzi kazdeho obyvatela? Stale si sa nevyjadril k tomu co citas. Plus nemame vyjadrenie z druhej strany ci bol v tej Cine alebo kde vsade bol. To ze ty nieco robis neznamena, ze ostatni si len tak sedia doma a nic nerobia. To je len taky myt ktory vidim vsade naokolo a aj moji rodicia castokrat vraveli ze henten onak iny druhak. Odsudzujes bez toho aby si poznal. Ked si kriticky bud ku kazdemu nazoru kriticky.
Odsudzujes SME a N-ko. Ale kopec ludi je ochotnych platit zato, ze to mozu citat. Ozaj si myslis, ze si lepsi od tisicok ludi a vies vsetko lepsie ako oni? Daj na stol co si dokazal. Nevravim, ze ma vacsina vzdy pravdu, historia ukazala, ze casto ju nema. Ale ti co isli proti vacsine dali na stol viac ako len, ze bol som pol roka v Cine. ked robia jedny propagandu ako vravis, myslis, ze ini ju nerobia? Do ziadnej miery?
|
|
Re: čínska bublina
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.9.2019 7:07
Ty si nejaky pribuzny Lubosa B.?
|
|
Re: čínska bublina
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
3.9.2019 13:29
Zabudli ste na koncentračné tábory s vykuchanými väzňami:
http://bit.ly/2luRaPe
|
|
zasa zasa
Od reg.: Vera Pohlova - dochodkyna
|
Pridané:
2.9.2019 14:18
Mam iPhone a som Urguj - co mam teraz robit? Lebo kde by urguj zobral iphone? Najskor ho niekde ukradol :D :D
|
|
Re: zasa zasa
Od: _xxx
|
Pridané:
2.9.2019 14:19
tie smajliky na konci prispevku z teba mensieho kokota nespravia
|
|
Re: zasa zasa
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.9.2019 14:47
skoro som mu naletel, beťárovi
|
|
xxxxxxxx
Od: xxxxxxxx
|
Pridané:
2.9.2019 19:04
http://www.acapela.tv/en/talking-card/Fish/
|
|
xxxxxxxxcc
Od: xxxxxxxxx
|
Pridané:
2.9.2019 19:05
https://dopice.sk/nnD
|
|
Googlujte a najdete
Od: Fararik
|
Pridané:
2.9.2019 19:38
Ezechiel 23:19-21: 19 Ona však vystupňovala svoje smilstvo, keď sa rozpomenula na dni svojej mladosti, keď smilnila v Egypte, 20 a zahorela žiadosťou po milencoch, ktorých úd je ako úd oslov a ktorých výron je ako výron žrebcov. 21 Potom si zatúžila po hanebnosti svojej mladosti, keď ťa Egypťania chytali za prsníky kvôli tvojim mladistvým prsiam.…
|
|
či sa vám to páči alebo nie
Od: nestranný pozorovateľ
|
Pridané:
2.9.2019 20:45
Ujguri sú v prvom rade teroristi. Zabíjajú ostatné nevinné obyvateľstvo, v pohode aj chladnými zbraňami. Neštítia sa ničoho. Čína si len robí doma poriadky.
|
|
Re: či sa vám to páči alebo nie
Od: StalinGulag
|
Pridané:
2.9.2019 22:03
Zaškatuľkovať celý národ je uplatnenie kolektívnej viny. Trest aj odsúdenie je vzdy individuálne!
|
|
Re: či sa vám to páči alebo nie
Od: Stryko Drzgros
|
Pridané:
2.9.2019 23:02
Okrem pripadov, ked ide o Rusov, Cinanov, alebo dalsich, ktorych je ziaduce dehumanizovat. Vtedy sa to moze.
|
|
odbornici
Od: kamolus IV
|
Pridané:
3.9.2019 12:32
tolko odbornikov na svetove dianie. ja som bol teraz v base 4 dni a nasi policajti vam velmi rychlo vysvetlia ze ziadne prava nemate. mate dostat jedlo povedia ze ste podpisali papier ,kde sa vzdavate stravy, chcete zavolat rodine alebo pravnika, a povie vam uchylak ze som podpisal papier ze sa toho vzdavam, 2 dni vas nechaju bez toho aby tukli dvere a potom bud podpisete alebo tam budete maximalnu moznu lehotu tusim nejakych 7 dni. je to ako ked si chcete nainstalovat uindous alebo zapnut smartfoun a pokiall nesuhlasite s podmienkami ziadna muzika nebude. kazdemu poradim len tolko, budte dobri, nekrmte zlobu v srdci lebo vas sama zozerie. policajti su najlepsi a najkrajsi karma boys na svete, nevystrkujte rozky a sekajte dobrotu, clovek sa ocitne v zalari na niekolko rokov ani nevie ako,.
|
|
Re: odbornici
Od: Asdf3
|
Pridané:
3.9.2019 13:27
Sorry, ale ked sa ocitnes v base tak si asi nieco protizakonne vyviedol. Ake prava chces mat? Plus mas strechu nad hlavou a dostavas jedlo a len sedis. Ci nutia pracovat niekoho?
Samozrejme, ked je niekto nepravom odsudeny je to problem.
|
|
Re: odbornici
Od: w42gfsfdv
|
Pridané:
3.9.2019 22:41
:facepalm:
Ked si v base 4 dni, tak ta zjavne nikto neodsudil, sedis vo vysetrovacke (oficialne "predbezne zadrzanie"). Stale si iba podozrivy, nie odsudeny. Stale plati prezumpcia neviny.
A taketo pravne povedomie maju nase progresivne slniecka.
|
|
Re: odbornici
Od: Asdf3
|
Pridané:
4.9.2019 16:42
Basa nie je vysetrovacka. Ale ked sa uz tam dostanes tak je dost pravdepodobne, ze si to spravil ty.
|
|
Re: odbornici
Od: w42gfsfdv
|
Pridané:
4.9.2019 23:25
O tom rozhoduje az sudca. Je jedno, ze si myslis ci je to pravdepodobne alebo nie, v ociach zakona je stale nevinny.
Ten typek vyssie ked tam bol 4 dni, tak bol pravdepodobne len v CPZ. To sa prokurator este len rozhodoval, ci ho bude dalej riesit alebo nie.
|
|
odpornici
Od: kamolus IV
|
Pridané:
4.9.2019 11:49
len hovorim, ze si v milosti nemilosti policajta, a svoje prava si moze kazdy strcit za klobuk ked dostanes delo +obvinenie za utok na verejneho cinitela. udries sa sam o flojdovu ruku kedy tvoja tvar napadne jeho past. nikdy som nebol trestany, a po mojom prvotnom zazitku seriozne premyslam v akej skurvenej dzure to zijem
|