|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
apple drahý?
Od: šoko
|
Pridané:
24.7.2019 9:54
apple a drahý? šokantné!
|
|
Re: apple drahý?
Od: marjkkj
|
Pridané:
24.7.2019 13:28
Ale vydrzi tri krat dlshie a aj system je svizny aj po rokoch
|
|
Re: apple drahý?
Od: suhgks
|
Pridané:
24.7.2019 13:40
To znie ako reklama tabletiek na potenciu.
|
|
Re: apple drahý?
Od: marky1000
|
Pridané:
24.7.2019 14:29
Trošku si zaspal dobu už nie sú 80s keď sa Apple Machintosh honosil nálepkou kvality a pretekal sa v kvalite s highend značkami SGI, Sun alebo DEC.
Apple dnes vyrába rovnako nekvalitný hw ako taký ACER, Asus, či Lenovo je to produkt číny a to mnohé čínske značky robia lepší HW ako apple.
Ich notebookové klávesnice sú kazivý šmejd priznal to už aj samotný Apple
Keď chceš kvalitu platí to isté čo platilo aj v minulosti. Poriadny notebook pod 3000 euro nekúpiš je jedno od akej značky.
|
|
Re: apple drahý?
Od: p12
|
Pridané:
24.7.2019 17:15
Si robis srandu. Macbook ma tiez svoje problemy, blbne to rovnako. Niekedy sa mi ani kazdy den nezobudi zo spanku a musim natvrdo restartovat. Obcas to reaguje dost pomaly... a podobne problemy. Na Windowsoch sa mi to nestava (ale tam mam zase niekedy ine problemy, ale skor s drivermi alebo s niektorymi aplikacia, napriklad antivir mi tam naposledy pozral 6GB pamate). Je to celkovo dost sunka. Mam to z prace, domov neviem, ci by som si to kupil.
|
|
MacBook
Od: Nasr
|
Pridané:
24.7.2019 9:54
Pomerne "prekvapive" od applu.
|
|
MacBook Pro
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
24.7.2019 10:08
16" notas za 2600 eur, no nekup to!
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
24.7.2019 10:20
Presne tak. Z pohľadu pomeru cena/možnosť pičovať na nefunkčnosť komponentov a softvérové chyby ide o priekazne prehypovaný produkt.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: kekeket
|
Pridané:
24.7.2019 11:03
keby mal 32 GB RAM, 1 TB ssd disk, nejaky kvalitny top procesor a vydrz aspon 12 hodin.
A vsetky komponenty by boli vymienatelne a upgradovatelne v buducnosti. Ziadne take ze zapajkovany ssd a ram o maticnu dosku.
Tak by som nad tym aj rozmyslal.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Robo10111
|
Pridané:
24.7.2019 11:04
A potom si skoncil u lenova za 350euro
|
|
Re: MacBook Pro
Od: kekeket
|
Pridané:
24.7.2019 11:07
mozno nejaky stary lenovo, co tiez nieje na zahodenie. Ale tie nove modeli tiez stoja v takejto konfiguracii od $1000
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Vargová
|
Pridané:
24.7.2019 11:28
Osobne nedam dopustit na Tckove Thinkpady - mal som T440s, teraz T450s.
Verzia FullHD + i7micka + 20GB RAM + 256-512GB SSDcko sa v dobrom stave da kupit za cca 500 Euri a clovek dostane za zlomok ceny FAKT spickove zariadenie.
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
24.7.2019 11:34
Tak to na inštaláciu macOSu ostáva po zlomku ešte priekazne značná suma!
|
|
Re: MacBook Pro
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.7.2019 15:43
Thinkpady mali tradicne nahovno displeje. Az posledna jedna-dve generacie T a X1 Carbon maju optional WQHD HDR displeje, o ktorych sa da povedat, ze su celkom pekne.
|
|
Re: MacBook Pro
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
25.7.2019 19:22
Jasne, kupil som za 2 kila X220T, 8 GB Ram, 500vka SSD, vydrz na origos baterku 3 hodiny. Lacny a dobry komp kvalitna thinkpad konstrukcia.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: kekeket
|
Pridané:
24.7.2019 11:04
lenze ako poznam apple, RAM tam bude max 16 GB, SSD bude v zakladnej konfiguracii 128 GB. A vsetko bude zapajkovane.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Makovnik
|
Pridané:
24.7.2019 11:21
A Apple fap-boy budu tradicne vyskat od radosti, ze mozu zaplatit par tisic eur za podpriemernu pi*covinu.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 11:51
No to nie su veci pre socky. Jednoducho ked musis riesit kolko nieco stoji, tak na to nemas. Miesto kritizovania ceny snaz sa nebyť socks a nemusiet cenu riesit. To platí pre cokolvek, co sa da kúpiť. Niekto sa dostane na uroven fabie a mobilu za 100e a vsetko ostatne uz je pre neho predazene a aby si pred sebou obhájil svoju neschopnosť, zacne urážať vsetkych, co su nad jeho levelom a zosmiesnovat im dostupne produkty.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: ljuk
|
Pridané:
24.7.2019 12:03
Nemas pravdu. Tu ide o rozdiel medzi rozumnym clovekom a kktom. Rozumny clovek si zvazi, aku vec kupuje, aku to ma hodnotu a pokial sa stretne hodnota s cenou, tak to kupi.
Kkt nerozmysla. Kkt si kupi podpriemernu vec za predrazenu cenu a to hlavne za tym ucelom, aby sa mohol nad ostatnych vyvysovat a urazat ich, ze su socky a on je lietadlo.
Btw. zarabam 2500 Eur, ale od Apple by som si v zivote nic nekupil. V mojom ponimani je hodnota ich zariadenije hlboko pod cenou, ktoru odo mna pytaju...
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 12:45
Nemas pravdu. V obchode plati, ze konkretne typy produktov a znaciek su pre konkretne cielove skupiny. Nakup produktov je v zasade suboj racionality (hodnotenie pomeru cena/vykon) a emocie. Ak by do procesu nevstupovala emocia, vsetci by sme kupovali fabie, jedli kura z ryzou, telefony za <100e a pod. (je to len priklad, ale snad chapes, co tym chcem povedat). Z dovodu faktoru emocie vznikaju produkty a znacky, ktorych cena uplne alebo z casti mina faktor "cena/vykon". Ludia si ich kupuju z dovodu prevahy emocneho faktora. A nie je na tom nic nerozumne ani rozumne a netreba tychto ludi urazat, pokial na to maju. Problem je, ze emocnemu faktoru podliehaju viac, ci menej vsetci ludia, bez ohladu na ich prijem a tak vznikaju presne take postoje a hodnotenia, ake si predviedol vo svojom prispevku.
|
|
Re: MacBook Pro
Od reg.: saruman
|
Pridané:
24.7.2019 13:40
Warren Buffet používa dumb mobil a nie kvôli tomu, žeby si nemohol dovoliť smartfón. O majiteľovi IKEA som čítal, že jazdil na svojom starom aute. Taktiež si mohol dovoliť nové. Niekedy na to máš, ale nekúpiš to, lebo v tom nevidíš zmysel a radšej použiješ tie peniaze inde.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 14:20
Suhlasim, ale to absolutne nemeni nic na tom, co som napisal a nie je v ziadnem rozpore s mojimi tvrdeniami. Skus nad tym viac porozmyslat.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: kdthgnkiu
|
Pridané:
24.7.2019 13:45
"Ludia si ich kupuju z dovodu prevahy emocneho faktora."
.
Nie, to nie su ludia, ale nevyvinute osobnosti.
Take, ktore podliehaju modnym trendom, deti.... jednoducho nic, co by malo vlastnu osobnost, ktora sa rozhoduje na zaklade racia, nie na zaklade stada.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 14:28
Velmi velmi sa mylis. Nejde o ziadne nevyvinute osobnosti. Ide o kazdeho z nas. Opakujem, vsetci nakupujeme pod vacsim ci mensim vplyvom emocneho faktora. Obchod tak funguje uz od dob vzniku prvych obchodnych ciest medzi Europou a Aziou. Neviem, ci mas rodinu a deti, ale budem vychadzat z predpokladu, ze ano. Kupujes svojej zene napr. parfemy, znackove saty alebo makeup? Kupujes svojim detom znackove hracky alebo oblecenie? Zhodnot aj svoje nakupy pre seba. Skutocne vzdy nakupujes len pod tlakom faktora "cena/vykon"? Mozno ano, ale potom patris k drvivej mensine a nad nikoho sa nepovysuj - nie, nie si preto vyvinuta osobnost a ti ostatni nevyvinuti.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: jkasljdlkas
|
Pridané:
24.7.2019 15:58
Pal na topky iebeno
|
|
Re: MacBook Pro
Od: quazak
|
Pridané:
25.7.2019 8:25
...drviva mesnina... hmmm...
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 12:45
BTW: Zarabas 2500e. To je aj v SR velmi maly prijem a nuti ta rozmyslat pri kupe vacsiny typov produktov pri ich vyssich urovniach a drahsich znackach. Skus sa posunut vyssie. Zlomova uroven v SR je cca 8000e-10000e/mesiac. Tvoj pohlad na svet sa dost podstatne zmeni. A nehodnot to teraz zo svojej pozicie cloveka s nizkym prijmom. Hodnotit to mozes az v momente, ked ten vyssi prijem budes mat.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho koho
|
Pridané:
24.7.2019 12:50
Len tak zo zvedavosti: Co teda robis, ked Ti za to niekto plati 8-10k?
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 13:06
IT sektor, architekt senior, team leader. Moj prijem je tesne nad 7k. Ale zacinal som pred 20 rokmi daleko nizsie (asi ako kazdy z nas). V mojom profesionalmom okoli su ludia s daleko vyssimi, ale aj nizsimi prijmami. Ked sa clovek posuva na uroven stredneho alebo vyssieho manazmentu, tak cez hranicu 10k-20k sa dostane pomerne rychlo.
|
|
Re: MacBook Pro
Od reg.: Ower222
|
Pridané:
24.7.2019 13:11
Ked uz ste si zacali porovnavat svoje... platove podmienky. Nikdy som nevedel ci ludia uvadzaju cisty prijem, alebo hrubu mzdu, alebo dokonca superhrubu?
|
|
Re: MacBook Pro
Od: prpr
|
Pridané:
26.7.2019 14:39
ano
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Vera Pohlova dochodkyna
|
Pridané:
24.7.2019 13:57
Teamleader s platom 7k? Kamo ty robis tak maximalne v Kauflande inak by si netrepal kktiny. Mozno nejaka mala firma do 10 ludi s napojenim na statny cecok ti dovoli davat taketo platy.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 14:18
Vidis a toto je presne taka reakcia, o akych sa tu bavime:
1) Kto si kupi drahy produkt, tak to musi byt "kokot" lebo JA mam rozum nikdy by som si taku predrazenu hlupost nekupil.
2) Kto ma prijem 7k a je teamleader, tak trepe "kokotiny" lebo JA viem, ze nikto taky plat na takej pozicii mat nemoze.
Vies ono si treba ujasnit dve zakladne veci:
1) To, ze ty a tvoja socialna bublina nejako funguje, neznamena, ze tak funguje zvysok vesmiru.
2) Dobre joby su obsadzovane headhuntermi, ktori na ne hladaju konkretnych ludi, ktori maju v danej oblasti vybudovane meno. To nie je o prehladavni ponuk na weboch typu profesia.sk. V mojom pripade som asi jeden z cca 20 ludi v SR s konkretnou skupinou certifikatou, ktora je ziadana pre moj job a z toho prameni vsetko ostatne.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Vera Pohlova dochodkyna
|
Pridané:
24.7.2019 14:59
Dobre uz si nam dokazal ze si tu sef, boss, capo a co ja viem co este. Moju socialnu bublinu neries, jednak ta do nej nic neni a jednak...neviem naco by som to mal riesit...Tvoja profesia mi je u zadku a headhuntingom sa mi tiez nemusis chvalit nemysli si ze si jediny pod slnkom.
A teraz k teme:
Kde v prispevku pisem ze ak niekto kupi drahy produkt je kkt? Teamleader s platom 7k na slovensku je nerealny aj ked kazda firma ma na teamlead ine kriteria - niekde je to viac menej len statista pre manazera s nulovou kompetenciou (tzv podrztaska, prikivovac skratka karierny trkvas), inde to moze byt pozicia kde ten clovek aj ma realne nieco v rukach. Nech sa na to kukam ako chcem, teamlead s platom 7k je somarina.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 15:27
Ja tvoju socialnu bublinu neriesim, tu si musis riesit sam lebo ta zjavne silne obmedzuje, inak by si nemohol pisat to, co pises.
Ked ti je moja profesia u zadku, tak preco reagujes vo vlakne, kde sa ma na nu pytaju?
Ja sa ti nicim nechvalim, len som si chcel ujasnit iste veci, aby mala pripadna dalsia debata vyznam.
Reagujes vo vlakne, kde sa rozobera prave toto: "kto si kupi drahy produkt je kkt". Ked v nejakom vlakne reagujes, najprv je dobre si ho precitat.
Ja som pisal, ze som som senior architekt a zaroven teamleader. Ty si sa chytil len toho teamleadera. Treba citat vsetko, nie len to, co sa ti hodi. Ten plat je nie len ze realny, ale pomerne bezny pre tento typ pozicie. Z poziciou je totiz spojena priama zodpovednost za realizovaelnost navrhovanych a dodavanych rieseni a ich ekonomicke racio.
Zvysok v tvojom prispevku su len tradicne urazky o nejakych podrztaskach a trkvasoch, ktore si si mohol odpustit. Nepoznas ma, ani moju pracovnu historiu ani projekty, na ktorych som robil.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Vera Pohlova dochodkyna
|
Pridané:
24.7.2019 16:00
Kde v prispevku mam jednu urazku?
|
|
Re: MacBook Pro
Od: ja.
|
Pridané:
24.7.2019 16:10
Ako len drobna otazka, nemam prehlad o aktualnych zvykoch v nasom bananistane:
To fakt mas ako prijem zo zavislej cinnosti? Za mojich cias sa to robilo zalozenim sro, fakturaciou a mandantnou/manazerskou zmluvou.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 16:36
Ano, je to standardny pracovny pomer, z penvnou a pohyblivou zlozkou mzdy s vazbou na profit firmy. Ono tento svet je trosku zlozitejsi. Ak ma firma napr. poziciu systemoveho integratora, musi mat v internom staffe certifikovanych ludi pre udrzanie partnerstiev s vendormi. Nemas partnerstvo = nemas sancu v tendri. Dalsi problem mas s tendrami, kde je dnes priamo ziadane, aby ludia dedikovani na projekty boli v internom staffe dodavatela. Postavit biznis ciste na freelanceroch je problem. Vzdy je nejake percento freelancerov a to percento per projekt moze byt vysoke (>50%), ale to nestaci. Ciste s freelancermi nesplnis poziadavky vacsiny tendrov v publiku aj v private. Pri velkych projektoch funguju konzorcia, ale to uz je zase o inom.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
24.7.2019 18:17
si povýšenecký hlupák pohŕdajúci ostatnými poučujúci o zbytočnostiach. v podstate ďalší zbytočný kravaťák akých je jak sračiek. tvojich sedem tácov chýba možno trom-štyrom naozaj užitočným ľuďom... spi sladko, hnida!
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 18:52
Este raz, mam poziciu architekta, cize normalny kmenovy staff, ziaden obchodnik ani manazer. Oblek mam na sebe tak 5 dni do roka, zvysok rifle a tricko. Len urazas a nic o tomto type prace nevies. Nepovysujem sa, je vela ludi aj tu v SR, ktori su v mojej specializacii lepsi ako ja. A ano, snazim sa udrziavat na spici aspon v ramci SR a je to drina. Ak mas pocit, ze poucujem o zbytocnostiach, nikto ta nenuti moje prispevky citat.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Žigmund Šlomo Freud
|
Pridané:
24.7.2019 21:50
tolko hejtu co ti napraskali sa len tak nevidi :D
|
|
Re: MacBook Pro
Od: kamcokirio
|
Pridané:
24.7.2019 21:54
tiez si myslim ze si kar
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Ripley
|
Pridané:
24.7.2019 21:27
Kamosko ty si tak maximalne senior kokot :D
|
|
Re: MacBook Pro
Od: kekeket
|
Pridané:
25.7.2019 0:53
nechapem preco ho hejtujete, tak zaraba 7000 eur ako architekt a team leader. Ja zarabam 4000 eur ako developer. To fakt hejtujete ludi lebo zarabaju viac ako vy? Sak skuste sa praveze z toho motivovat.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: kekeket
|
Pridané:
25.7.2019 0:56
vyse 10 000 eur sa da zarobit tiez, ked ste napriklad IT projekt manazer v banke. Ved len developer tam ma 5000... Napriklad take ERSTE group. A nemusite ani robit z Viedne. Da sa aj z BA.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
25.7.2019 13:22
Hej, ale musis sa j*bat nielen s oraclom, ale s erste bordelom. Stoja ti tie peniaze za to, aby si sa brodil sra*kami?
|
|
Re: MacBook Pro
Od: oraclista
|
Pridané:
25.7.2019 14:04
kludne rob v DM drogerie a fetuj milion vonaviek denne, ked sa ti nepacia sracky/oracle ;-) ale potom nevypisujte na webe ako sa mate zle... resp priemerne
|
|
Re: MacBook Pro
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
25.7.2019 16:55
Ono to moze byt pre niektorych prekvapive, dokonca az sokujuce, ale IT svet nie je len Oracle, Java alebo ABAP. Proti gustu ziaden disputat, ale radsej budem zarabat v takej praci, ktora ma aj bavi.
A ze si Oracle pikolik mysli, aka je on spicka co sa tyka zarobkov... lol.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: kekeket
|
Pridané:
25.7.2019 19:55
Ako ten manažér nemusíš riešiť oracle že v ňom pracuješ. Ako frontend developer taktiež nemusíš riešiť oracle... kto chce si nájde cestu a kto nechce si nájde prekážky a výhovorky
|
|
Re: MacBook Pro
Od reg.: Ower222
|
Pridané:
24.7.2019 12:30
Na nizkej urovni nieje clovek jazdiaci na fabii, ale ten ktory ho na zaklade toho sudi.
Vsetci sme rovnaki bez ohladu na to cim jazdis, ale ked sa ozves tam sa uz rozlisuje kto uroven ma a kto je proste kokot. Toto si za peniaze nekupis aj ked prispevok napises z macbook pro.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 12:55
Uplne s tebou suhlasim. Lenze to, co pises, plati aj opacne a to je to, o com sa tu bavime. Ked niekdo hodnoti niekoho, kto si kupi drahu vec, ze je "kokot" a podobne. To je cista ubohost. Ludia si proste nie su ochotni priznat, ze na nieco nemaju a tak je dana vec pre nich nedostupna a ten druhy, co na to ma, nie je v tomto smere od nich ani horsi ani lepsi, len proste na to ma a netreba ho nijak hodnotit a ani danu vec vyhlasovat za predrazeny odpad. To, ze na nieco nemam, je len moja chyba, nie toho druheho v lepsej financnej pozicii alebo toho produktu, ktory kupuje.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: ,kxtuhi
|
Pridané:
24.7.2019 13:45
Snazis sa to tu hrat na psychologa, ale nedari sa ti.
"To, ze na nieco nemam, je len moja chyba, nie toho druheho v lepsej financnej pozicii .."
Pekna hlupost!
Na to, aby si na to mal, musis byt sikovny a nieco v tej hlave mat.
A mat nieco v hlave, je podmienene prirodou.
Niekomu je ta sikovnost nadelena, niekomu nie.
Ten sikovnejsi by si to mal uvedomovat, vcitit sa do pocitov toho druheho, pochopit ho a nekomentovat.
Na to ale treba byt nie len sikovny, ale aj empaticky.
A to je presne to, co ti chyba.
Si presne na takom mieste, kde je empatia prekazkou.
Vyssi a vrcholovy management je vsade rovnaky.
Hadzat medzi ludi psychologicke dristy, ako ich chapu, ale realita je taka, ze ich nechapu ani nahodou.
Vsetko len naucene frazy z timoveho brain washingu.
|
|
Re: MacBook Pro
Od: koho meno?
|
Pridané:
24.7.2019 14:05
Opat s tebou viac-menej suhlasim a na ziadneho psychologa sa nehram. To, o com tu je rec, bolo uz 1000x analyzovane a rozoberane povolanejsimi ako my. A prirodu do toho netahaj - opat oblubeny argument vsetkych, co sa im v zivote "nedari". Podstatne racionalnejsi argument je rovnost sanci a zhodna startova pozicia. To beriem - nie kazdy z nas ma od detstva rovnake moznosti na rast a vzdelavanie. Ale primarne je to o lenivosti (neustale a dlhodobe vzdelavanie, cudzie jazyky)a ochote podstupit urcite rizika v profesionalnom a aj v sukromnom zivote (budovanie vlastnej firmy a znacky, investicie a pod.).
|
|
Re: MacBook Pro
Od: dkjsalkjdlka
|
Pridané:
24.7.2019 16:28
Tak to si pekne series do huby.
"Podstatne racionalnejsi argument je rovnost sanci a zhodna startova pozicia." - vsak prave o tom ta priroda je, statisticky je to tak ci sa ti to paci alebo nie, niekomu pali napr. matika lepsie niekomu nie...
Primrne je to prave o rovnosti sanci (minimum).
Dalej na zemi existuje 1000000 ludi schopnych byt astronautom, no Zem potrebuje tak max 10tich za rok.
Ked su moznosti obmedzene takto extremne obmedzene tak ti na sance kazdy zdravy iebe.
zakladny problem je, ze tu mame stale takych uzitocnych idiotov ako ty, ktory budu silou mocou udrziavat zastaraly sposob myslenia (znacky(moda), podstupit rizika...) a pracovat pre takych istych zaostalych debilov (schvalne by som velmi rad vedel co konkretne robis za projekt)
PS:A ak ty mas na starosti "ekonomicke racio" tak z tvojho vyjadrovania vypliva ze to pekne flakas.
|
|
Re: MacBook Pro ~njj, mne sa uz chronicky ; a strasne nedari
Od: LytaRyta v nesnazich,zivorici
|
Pridané:
24.7.2019 20:12
...urco koodi nejaky web (eshop) pre napr.Zepter..
(a pod.smejdske ojebske znacky a firmy..)
.. + ma stastie, ze chytil celu tu IT -eru uz od jej~zaciatkov..
(a zviezol sa, karierne, na tej rastucej vlne.. )
+ .. last but no least - zije v BA, ~~ najdolezitejsia podmiienka (super ~uspesneho zivota, /a kariery ~ je narodit sa (a zit) v Bratiske., /Prahe..
v big city life, a jeste nejlip, do dobrej zamoznej, /papalaskej (nacalstvo) rodiny..
a my ostatni, *socky~trosky ~chudaci~zebraci ~looseri, si ideme vypit ten ~3 ~5x preluhovany caj, a zjest obschnute rozky, z obeda z predvcerajska, od mamy..
1vec u vsetkych tychto ..."vysoko -profesnych novo-zbohatlikov, korporatnych kravatakov, v top mnzmntoch velkych firiem a uradov... - je, ze nikdy, jakziv -ne, nikdy v zivote nepoznaju ten zivot (resp.zivorenie) tych dole, ten zivot dole v podzaamcii
|
|
Re: MacBook Pro ~njj, mne sa uz chronicky ; a strasne nedari
Od: TAKTAKK
|
Pridané:
25.7.2019 6:33
TREBA ICH ZACAT REZAT
|
|
Re: MacBook Pro
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
26.7.2019 0:23
To ze mas ako zamestnec 7k plat je super, ale tvrdit ze kazdy ma rovnaky start a takyto plat nema lebo je lenivy alebo neriskuje je absolutny nezmysel. Ludia maju spravidla roznorodu schopnost ucit sa a rozumiet odbornym veciam. Snaha pri tvojom vzdelavani a praci je 10% tvojeho uspechu, 90% je tvoja fyziologia, s cim si sa narodil a naco proste mas alebo nemas vlohy, dalej o tom nerozhodujes a neovplyvnis to snazenim. Koncept snahy ako jedinej cesty k uspechu vymysleli rozni couchi a poradcovia aby z neuspesnych ludi mohli tahat peniaze. Ak by to tak bolo ako tvrdis tak preco robis za 7k ked ini robia za miliony? Zeby tiez mas nejake limity a snahou ich prekonant nejde?
|
|
Re: MacBook Pro
Od: Notototo
|
Pridané:
24.7.2019 12:58
haha, vsetci povinne kupujme revolucnu novinku od Apple:
https://www.youtube.com/watch?v=9BnLbv6QYcA
|
|
Re: MacBook Pro
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.7.2019 15:45
Warren Buffer pouziva flipovy dumbfon. Myslis, ze nema na nejaky drahsi?
Kupil si ale nejake akcie Apple, nech sa ti, co neriesia, kolko nieco stoji, skladali na jeho prijmy.
|
|
lacny...
Od: ktoosooom
|
Pridané:
24.7.2019 10:10
a kedy bol MacBook pomerne lacny?
|
|
Re: lacny...
Od reg.: Ower222
|
Pridané:
24.7.2019 12:31
ked sa rozhodujes ci si kupit macbook alebo nove auto
|
|
/dev/titulok
Od: /dev/random
|
Pridané:
24.7.2019 10:35
šok by bol keby stál výrobné náklady t.j. 299 eur...
|
|
Re: /dev/titulok
Od: Mingkungfu
|
Pridané:
24.7.2019 11:43
To asi nie, staci si pozriet Intel a ceny mobilnych CPU.. ale 100% marzu maju isto.
|
|
Re: /dev/titulok
Od: shintell
|
Pridané:
24.7.2019 16:35
Shintel ma oligopol, na poli notasov uz pomaly monopol,
podobne aj Nvidia. Akoby sa dohodli s AMD ze si podelia trh
AMD konzoly low/mid end Desktop CPU, Intel/nvidia notasi/Desktop CPU/GPU.
|
|
dnes má meniny Vladimír
Od: Vera Pohlova dochodkyna
|
Pridané:
24.7.2019 13:39
Preco pouzivat ako referencnu menu taiwansky dolar, krajiny ktora nema ani pitnu vodu? Americky dolar alebo euro ked uz tak..
|
|
Re: dnes má meniny Vladimír
Od: dufus
|
Pridané:
24.7.2019 14:23
kámo zaspal si? už pár desiatok rokov vládne taiwanský dolár svetu.
|
|
Re: dnes má meniny Vladimír
Od: /dev/random
|
Pridané:
24.7.2019 14:49
hned za dolarom Zimbabvianskym
|
|
Re: dnes má meniny Vladimír
Od: Ripley
|
Pridané:
24.7.2019 21:32
A Kezmarskym
|
|
Re: dnes má meniny Vladimír
Od: Vera Pohlova dochodkyna
|
Pridané:
24.7.2019 15:00
Hej mozno v rovnikovej afrike ma taiwansky dolar nejaku hodnotu.
|
|
srandovny komment
Od: prachac
|
Pridané:
24.7.2019 15:33
pretoze jablko vydrzi dlhsie lol, mam doma 6 rocne vostro kde bol meneny len disk.
|
|
Re: srandovny komment
Od: Lavy Jozko
|
Pridané:
24.7.2019 16:49
T410 drzi 9 rokov :-)
T420 tiez sa drzi :-) akurat ma 16GB ram.
|
|
Apple a SW
Od reg.: Richard F.
|
Pridané:
24.7.2019 16:30
Čo z toho, že aj keby stál rádovo menej, vždy je to proprietárne väzenie.
Nie, netreba ísť "full Stalmann", ale dobrovoľne uprednostniť Apple… ?
|
|
Re: Apple a SW
Od: djklsadkla
|
Pridané:
24.7.2019 16:37
Presne vendorlocking ako vysity.
|
|
ideálny iMac, od Apple (nech už nanho tolkí tolko nenadávajú, nehudrú, - a nech aj Jablíčko vyrába a dáva poriadne ..tovary, žiadne šizené (typu zelovoc, masárstvo - a \\\\
Od: dievče
|
Pridané:
24.7.2019 22:49
keby mal:
*RAM: (32) ~~64 ~128 GB DDR4~5 RAM (SO-)DIMM
*HDD: (1) ~~2 TB ssd NVMe1.3 disk,
*konektory, káble, a sloty, sockety :
USB 3,~~4++ ~~5
Light Peak 2, resp. nejlíp v.3 (Thunderbolt konektor, s pravým optickým provedením ~~*full-optic )
CPUs:
nejaky kvalitny top procesor typu i7, i8, i9, (alespon min.8 cores, ideál 12°° ~~16 ~~32 cores (potom príslušne k tomu (hyper-)threads ( x2)
(príp.náprotivky,/ultra top modely CPU od AMD..
a vydrz aspon ~~12 ~~24 hodin.
|
|
Re: ideálny iMac, od Apple (nech už nanho tolkí tolko nenadávajú, nehudrú, - a nech aj Jablíčko vyrába a dáva poriadne ..tovary, žiadne šizené (typu zelovoc, masárstvo - a \\\\\\\\
Od: Zmia královna
|
Pridané:
24.7.2019 22:51
Case (/šasi) :
A vsetky komponenty by boli vymienatelne a upgradovatelne v buducnosti. Ziadne take ze zapajkovany ssd a ram o maticnu dosku.(ale zas nech je to poriadne uchytené, všetky komponenty v pc, /ntbky, (nieže to otočím, kus hrknem do case, a polka konektorov, /patíc, kablikov sa zošmykne, vypadne :o :DD :D) lôl
+ všetko robené poctivou, Pb-pájkou, OLOVNATOU, - a všetko chlazení pájené,
(príp.nanejvýš "pastované, ale tou klasickou, SOVIETSKOU(!!!) Ruskou "pastou šedivkou"
*napájanie (batteria, /zdroj) :
~~480 ~680 ~~750 W
*výdrž: aspon ~~12 ~~24 hodin
*Cena:
~~~~2000 ~~~3200 €$
Tak by som nad tym aj rozmyslal.
|
|
sa mi lubi strašne toto dsl.sk, tento info-tagový web-ík.. ešte víc jak birdz -
Od: socka-troska-chudak-žebrak-lôser
|
Pridané:
25.7.2019 7:18
nj, tu to "ženú" (prehánajú) ešte víc jak svojho času, (isté obdobie) tí mladí birdzáci na birci (birdz.sk)
nj, sa istú dobu "pretekali", sa porovnávali, istú dobu, (mali také témy - že kdo má vačší príjem, iq, a plat..
..ale tuším ešte aj tí mladí (zvačša ešte študenti), sa držali celkem reálných ..hladín, rozsahov, u daných veličín, lebo tie príjmy tam uvádzali (na bratislavu, prevážne..), v príjmovom kanály ~~~840 ~~ 960°€ max...
..ale vidím, že tu sú onakvejší machri, inakší kabrnáci - 4000, 8000, 10-tisíc, 13 000, ba aj (odost) víc, omnoho,
proste, (10)tisíce eur tu lietajú jako nič,
..a ked nekdo ozaj povie, že má (ale naozaj) v sume ~~2200 ~~2500 é€ /mes, - tak to je pre nich nič,
..to pre nich taká mesačná suma nestojí ani za reč,
a taký človek, s takou mzdou 2400 e - je pre nich takmer úplná holota (a to aj na slovenské pomery.. )
|
|
Klávesnica
Od: Michal1111
|
Pridané:
25.7.2019 15:07
Ktovie ci sa konečne zmestia plnohodnotné F klávesy, alebo len ten hipster touch bar.
|