|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
is belong to you
Od: all of my code
|
Pridané:
22.7.2019 16:12
takze par mega vysolime za to, aby vsetky kody boli verejne a lepsie sa v nich hladali zranitelnosti.
|
|
Re: is belong to you
Od: vsevec
|
Pridané:
22.7.2019 17:00
vidim to aj ja tak.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.7.2019 17:20
Akurát že štát zo zákona nemôže akceptovať zranitelnosti obsahujúci kód, pokiaľ nie sú špecifikované priamo v zadaní, čiže také hľadanie je de jure priekazne implicitne bezvýsledné.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: jaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
22.7.2019 20:12
Ty si "priekazný" k*k*t a ostaneš ním na veky vekov...
|
|
Re: snažíš sa marne
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
22.7.2019 22:37
On je boot a ty si naletel.
|
|
Re: snažíš sa marne
Od: Janko von Hospodár
|
Pridané:
23.7.2019 11:30
co je zle na zverejneni ? aspon budu firmy sa musiet snazit a ine firmy budu vediet co je to za cancer ak budu to dalej vyvijat .... tak ci tak tie systemy bezia za firewallmi okrem nejakeho web iface ....
ale mozno milen drbe zo slnka ... kto vie
|
|
Re: snažíš sa marne
Od: ujo tomas
|
Pridané:
23.7.2019 13:32
Tiez to tak vidim. Firmy, co to pozliepali uz maju plne gate a hladaju rychlo povodnych studentov, aby sa na to pozreli este raz a opravili chyby.
|
|
Re: is belong to you
Od: dj_v
|
Pridané:
22.7.2019 17:06
rozhodne to nebude pre pobavenie :D
era smeru sa konci, treba nahrabat este co sa da. potom pridu dalsi, preco im to nevhavat?
|
|
Re: is belong to you
Od: dj_v
|
Pridané:
22.7.2019 17:07
nechavat
|
|
Re: is belong to you
Od: PS je SMER 2
|
Pridané:
23.7.2019 18:43
PS je SMER 2
|
|
Re: is belong to you
Od: kjhkjhkjh
|
Pridané:
23.7.2019 18:50
povedal kto?
|
|
Re: is belong to you
Od: si pozri
|
Pridané:
23.7.2019 19:11
https://bit.ly/2SC3pWD
https://bit.ly/2GroazD
https://bit.ly/2YcToAu
https://bit.ly/2GqJa9o
https://bit.ly/2Z7WfvT
|
|
Re: is belong to you
Od: Vargová
|
Pridané:
22.7.2019 18:51
Obávam sa, že sa na to nepozeráš zo správneho uhla. Celým svetom sa začína tiahnuť iniciatíva "verejné prostriedky - verejný kód".
Áno, svojím spôsobom to môže ukázať zraniteľnosti, ale je to obrovský tlak na kvalitu práce dodávateľov. Už to nebudú môcť kódiť dnešní diletanti ale naozaj odborníci (pretože ich odborná verejnosť zožerie).
Dovolím si povedať, že je to možno jediná správna iniciatíva dnešnej vlády (až tak správna, že kým to neuvidím v praxi, tak neverím, že je to reálne).
|
|
Re: is belong to you
Od: Blodog
|
Pridané:
22.7.2019 21:03
U nás ? Kde by tých odborníkov vzali, miliónový projekt ak sa nemá dostať do politicky správnych neodborných rúk sa scvrkne na pár-tisícový a zas to budú robiť len študenti na brigádach.
|
|
Re: is belong to you
Od: Bolehlav
|
Pridané:
22.7.2019 22:14
Bože môj, keby som ja nemusel čítať tieto pičoviny, tieto plače, každý deň a furt a dookola.
Tak začni robiť niečo ty, špičkový odborník a pozvi aj svojich kamarátov, tiež superšpičkových odborníkov.
Furt len pičovať dookola dokáže aj Nora Mojsejová.
|
|
Re: is belong to you
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.7.2019 5:25
Pred rokmi to bola pravda, tak by si to mohol nazvat aspon starinami.
|
|
Re: is belong to you
Od: kto?
|
Pridané:
23.7.2019 11:30
Kto ta nuti citat? Si v nebezpecenstve?
Tvoj prispevok sa da tiez nazvat picovanim. V dobrom samozrejme.
|
|
Re: is belong to you
Od: Vargová
|
Pridané:
23.7.2019 7:23
Ano, doteraz to mohli lepit studenti na brigadach, pretoze to nejak zlepili a nejak to fungovalo (niekedy viac, niekedy menej) a nikto netusil ake velke prasarny tam su.
Ale ak by bol kod verejny, v podstate kazdy seniorskejsi koder, ktory by si k tomu sadol to vie posudit kvalitu prace, pripadne poukazat na chyby.
|
|
Re: is belong to you
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.7.2019 5:21
To je fajn, ale bude niekto kontrolovat/strazit bezpecnostne diery v pouzitych databazacha/programovacich jazykoch/webservroch?
Ja zatial ani neverim, ze sa to uskutocni, ale zas tu v diskusii niekde spomenute "po nas nedame zarobit" moze mat prakticky vyznam branit nahrabat prostriedky do buduceho volebneho na IT dodavkach. Ved Progresivne Slovensko je pre SMER nepriemne svojimi prostriedkami na kampane. :D
|
|
Re: is belong to you
Od: Makovnik
|
Pridané:
23.7.2019 7:30
Ale, ale, ale, snad tu nechces obhajovat Progresivne slovensko... Ved si uz mal moznost vidiet, ze Vallo je presne to iste, co sucasna vlada, akurat v modrom...
|
|
Re: is belong to you
Od: ja.
|
Pridané:
23.7.2019 12:27
Vallo nie je presne to iste.
Ked Smeraci robia picoviny, budes o tom pocuvat este aspon dve dekady.
Ked Vallo robi picoviny, tak vsetci progresivci drzia hubu a pozeraju sa radsej inde. Nemozu predsa kritizovat vlastneho, ze? V com by bola ta zmena, ktoru ludia tak chceli?
|
|
Re: is belong to you
Od: ja and ty
|
Pridané:
23.7.2019 14:54
v tom, o com sa nehovori, to sa nestalo.
mas rovnako, ako ked na pride /rok alebo dva dozadu/ skandovali pedofili, ze "laska je laska" a "pravo na orientaciu".
v kolkych clankoch na, dajme tomu, denniku nahoda, fluskach, smetiach... si to cital?
|
|
Re: is belong to you
Od reg.: Richard F.
|
Pridané:
23.7.2019 7:16
Dobre, ale bude to pokračovať aj u iného SW? Oslobodíme sa z područia Microsoftu? Alebo Esetu?
|
|
Re: is belong to you
Od: hyt
|
Pridané:
23.7.2019 8:57
z podrucia Esetu? hahahahahaha. uaaaaa eset nas vsetkych drzi a vykoristuje, retard.
|
|
Re: is belong to you
Od: Backdoor v NODe
|
Pridané:
23.7.2019 18:49
Nie, Eset nám chce všetkým strášne dobre :D :D :D
|
|
Re: is belong to you
Od: sandisxxx
|
Pridané:
23.7.2019 9:42
Suhlasim, napisal si to vyborne.
|
|
Re: is belong to you
Od: knjiCdo
|
Pridané:
23.7.2019 11:03
úplne súhlasím. Toto je krok správnym smerom. Ak sa budú ľahšie hľadať zraniteľnosti tak to prospeje všetkým, to je nakoniec podstata open source, kolektívny code review, a ak nebude chcieť byť každá inštitúcia na posmech tak si na tom dajú záležať po tom ako sa vysmejeme prvým dvom alebo trom, alebo kto vie, možno zistíme, že väčšina sú fakt solídne projekty, len slovensko.sk sa odfláklo :)
|
|
Re: is belong to you
Od: Anti Codenazi
|
Pridané:
23.7.2019 19:00
Neviem do akej hĺbky to chcú zverejňovať, ale ak nejaký učiteľ, úradník alebo vedúci upratovačiek napíše aplikáciu ktorá jemu a jeho kolegom každý deň pomáha v práci tak je mu úplne u riti čo si kto o tom myslí a zvlášť ak mu nákup profi softwaru nadriadení zamietli.
|
|
Titulok
Od: Hakuna Matata
|
Pridané:
22.7.2019 16:14
uuf, uz vidim tu hanbu tych multimilionovych zlatanin co robili nejaky studaci a particka indov niekde doma na kolene. chystam si pukance :)
|
|
Re: Titulok
Od: martincc
|
Pridané:
22.7.2019 16:31
If (Nasi ludia daju zakazku) Then
(Budu bahamy)
Else
(Mozno az dalsie volby)
End If
|
|
Re: Titulok
Od: sjelkgjlkesgjkes
|
Pridané:
22.7.2019 16:49
nauč sa programovať
|
|
Re: Titulok
Od: sarusian
|
Pridané:
22.7.2019 17:39
bude_nova_vila_niekde_pri_mori=false;
while (bude_do_volieb_nova_statna_zakazka)
{
bude_nova_vila_niekde_pri_mori=true;
}
|
|
Re: Titulok
Od: RIKK
|
Pridané:
22.7.2019 20:17
do-while by vystihovalslovensku politiku presnejsie.
|
|
Re: Titulok
Od: Rust
|
Pridané:
22.7.2019 20:38
Pamatám na časy roku pána 1994 bolo teplé leto, u nás vládol Mečiar v Juhoslávii zúrila vojna, Sarajevo bolo vybombardované, v Rwande bola genocída a my sme v tej dobe ešte namiesto rekurzie používali cykly lebo Delphi compiler nevedel optimalizovať koncové volania - to boli časy! Niektorí exoti tak vraj programujú dodnes.
|
|
Re: Titulok
Od: jakubec
|
Pridané:
22.7.2019 22:50
JJ a SMS zadarmo cez ICQ, originálne CD za 650,- a všade černákova mafia vraždiaca benzínom a lámajúca cez výjazdovky chrbtice nepohodlným tínedžerom čo sa pozreli zlým smerom. To veru boli časy.
|
|
Re: Titulok
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
23.7.2019 7:59
hmmm...tínedžeri s chrbticou, nepozerajúci do smartfónov... nie je také prezrádzanie v rozpore s NDA, co trebalo na ten trailer na Comic-Cone priekazne podpísať?
|
|
Re: Titulok
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
23.7.2019 9:25
Podla mna to Dephli ani teraz nevie. FreePascal to ale robi uz nejakych 10 rokov.
|
|
Re: Titulok
Od: McUH
|
Pridané:
23.7.2019 9:45
Ty použiješ rekurziu miesto cyklu a spoliehaš sa na kompilátor, že ti to zoptimalizuje? To snáď nemyslíš vážne.
|
|
Re: Titulok
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
23.7.2019 12:30
Vola sa to tail call optimization a decentne kompilery to vedia optimalizovat.
Pokial to tvoj nevie, poobzeraj sa po niecom lepsom. Toto je technologia este zo 60-tych rokov.
|
|
Re: Titulok
Od: Gertrudo
|
Pridané:
22.7.2019 17:33
Preco by sa mali hanbit?
Ty by si sa hanbil keby si jebal modelku a potom odisiel na ferarri?
|
|
Re: Titulok
Od: madman2
|
Pridané:
22.7.2019 20:23
Pukance nechystaj. Toto bude pre kody od prijatia legislativy a nariadeni. Cize nic nebude retrospektivne
|
|
github
Od: asdasdasda
|
Pridané:
22.7.2019 16:19
Mam napad:
1. Dame zdrojaky na github.
2. Usetrime 3,5 mega
3. Je to hned
Otazka znie: komu som prave pokazil biznis?
|
|
ničivý praktik S005E002660
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.7.2019 16:38
Pokiaľ je podmienkou, že súčasťou bude aj infraštruktúra, tak priekazne len majiteľovi githubu.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002660
Od: meheh
|
Pridané:
22.7.2019 18:22
syntaxov komentar dava prvykrat aspon ciastocny zmysel. som uchvateny.
|
|
Re: github
Od: just sudo it
|
Pridané:
22.7.2019 20:08
1. Pôjdeme do súťaže
2. Vyhráme ju
3. Dáme zdrojaky na GitHub / GitLab
4. Rozdelíme si tých 3.5 mega
Mám také tušenie že to tak skončí
|
|
Re: github
Od: Lars Schotte (venku)
|
Pridané:
23.7.2019 10:27
presne tak
|
|
Re: github
Od: ujo tomas
|
Pridané:
23.7.2019 13:38
musime zalozit fiktivnu firmu, aby sme mohli ist do sutaze.
|
|
tešíme sa
Od: sensei-san
|
Pridané:
22.7.2019 16:41
/* sa mi neda vycentrovat */
|
|
Re: tešíme sa
Od: mr. programator
|
Pridané:
22.7.2019 18:53
10 REM zjavil sa mi Jezis Kristus a nadiktoval mi tento kod
20 REM zmaz toto a dolamem ti ruky
30 REM neviem, co to robi, ale ked to dam dpc, tak to cele nefunguje
69 REM lol, rekord. moj kod ma 69 riadkov
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.7.2019 18:57
/* treba ku kazdej citacke pridat este stojancek pod monitor s radicom, co to vycentruje hardverovo. kvoli napajaniu zrejme priekazne usb-c */
|
|
Re: tešíme sa
Od: asters
|
Pridané:
22.7.2019 22:52
skôr /* mujhe nahin pata ki yah kaam kyon nahin karata hai */
|
|
......
Od: eternal_noob
|
Pridané:
22.7.2019 17:15
Tak to bude fest novej zabavy, citat blogposty o kode typu ,,sa mi neda vycentrovat" a plnej prdele roznych zranitelnosti. Uz nech to tu je co najskor, all aboard the hype train !
|
|
Britiš ingliš
Od: Britiš
|
Pridané:
22.7.2019 18:06
Aj štát má zdrojáky, ale kto je na ne kua zvedavy ?
|
|
Re: Britiš ingliš
Od: Vargová
|
Pridané:
22.7.2019 18:53
Neviem, možno 95% percent ľudí, ktorí tomu rozumejú?
Chápem, nie si zvedavý...
|
|
Re: Britiš ingliš
Od: mr. programator
|
Pridané:
22.7.2019 18:55
bude dobry best practise ako veci robit... na picu...
|
|
ničivý praktik S005E002661
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.7.2019 22:27
Tak sa to jednoducho zrobi nad takym frameworkom, ze sa na zverejnenie dodaju len konfiguraky, cim na studium ostane priekazne rovnake hovno ako doteraz.
|
|
IT odborníci aj hentí
Od: Dennis Ritchie je v <>
|
Pridané:
22.7.2019 20:51
Hlavne súčasná opozícia a 90% IT komunity, kedže je to samý libertarián čo sa okrem iného prehlasuje za boha v programovaní (pritom nedá ani 4 riadky bez chyby alebo je to iba manažér čo kód ani nevidel) a priam cíti povinnosť si za každú cenu kopnúť do toho zlého štátu
|
|
Re: IT odborníci aj hentí
Od reg.: quix_
|
Pridané:
22.7.2019 22:47
ja si rad kopnem do netransparentnych sposobom obstaravania a natlaku na programatorov (nech uz su akekolvek teliatka), ktori ked povedia, ze nieco trva 3tyzdne, tak to ti kokoti nad nimi nemozu napisat na 3tyzdne ale 8tyzdnov a toto je este lepsi sposob ked sa niekto "programatora robosa" nieco opyta :D
kazdy slusny programator, ak nie je namyslene hovado, by veci dnes napisal lepsie nez pred polrokom,rokom.
a teraz mi povedz, aky som ja libertarian. libertariani su podla mna retardovani a odtrhnuti od reality (ak teda hovorime o libertarianoch v zmysle slova pouzivanom v US).
|
|
Re: IT odborníci aj hentí
Od: Bolehlav
|
Pridané:
22.7.2019 22:53
Mýlim sa, keď si myslím, že rozdiel medzi liberálom a libertariánom je ako rozdiel medzi vegánom a vegetariánom?
|
|
Re: IT odborníci aj hentí
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
23.7.2019 9:28
Ano, mylis sa. Libertarian je skor nieco ako anarchista.
|
|
Re: IT odborníci aj hentí
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.7.2019 9:38
Takze vajcia mozu...
|
|
Re: IT odborníci aj hentí
Od: ujo tomas
|
Pridané:
23.7.2019 13:42
preco ta napadli ako prve vajcia? :D
|
|
Re: IT odborníci aj hentí
Od: sensei-san
|
Pridané:
23.7.2019 10:15
> a priam cíti povinnosť si za každú cenu kopnúť
> do toho zlého štátu
Tento štát je super. Do doby než od neho niečo chceš.
|
|
Vánoce vánoce pšicházejí
Od: Bezpečie v lístí
|
Pridané:
22.7.2019 21:07
Policajti, colníci, bachari, vojaci, záchranári, psychiatri, všetci nám ukážu ako sú napísané ich IS :) hakhére budú mať vianoce s obrježiškom.
|
|
Re: Vánoce vánoce pšicházejí
Od: R22
|
Pridané:
23.7.2019 10:14
... farar, sudca, majster kat a 20 bacharov. Ti vsetci si mysleli, ze si pred popravou vypyta poslednu cigaretu a on su vypytal zdrojove kody ich IS. Z recesie mu ich doniesli a nechali ho luskat 2 hodiny. Potom ich to prestalo bavit a zacali luskat s nim.
|
|
aopat
Od reg.: bt4w_
|
Pridané:
22.7.2019 21:41
#nejdemivycentrovat
|
|
ceny ccc
Od: R22
|
Pridané:
23.7.2019 7:20
Konecne bude moct byt dodavany softver drahsi. Bude treba venovat viac casu vyvoju aby bol kod krajsi a bude treba vyvijat komponenty, ktore neexistuju s open source licenciou :) A bude sa treba zabezpecit pre pripad ze udrzbu vyhra ina firma. Ale zas po prvom dodani bude tlak na cenu dalsieho rozsirovania, tak sa to mozno vyrovna.
|
|
/dev/titulok
Od: /dev/random
|
Pridané:
23.7.2019 7:29
nech aj Mária zverejní svoje zdrojové kódy :D
|
|
Re: /dev/titulok
Od: bible-man
|
Pridané:
23.7.2019 15:01
to je easy, tu staci len jeden riadok s definiciou:
string BOH = "typek s neobmedzenou mocou a pravom rozhodovat o vsetkych otazkach, faraon, starsina";
a zrazu cela Biblia dava zmysel.
|
|
Re: /dev/titulok
Od: sensei-san
|
Pridané:
24.7.2019 10:05
Heh. V prvom kole som to prečítal ako: BOFH. Sedí.
|
|
Re: /dev/titulok
Od: bible-man
|
Pridané:
24.7.2019 13:16
amen
|
|
To sú ale nezmysly
Od: Junnior
|
Pridané:
23.7.2019 7:49
Zdrojové kódy? Písané v čom, v Assembleri?
A už vidím ako tisíce riadkov, ak nie stotisíce aj niekto ľúšti, študuje a vie sa k nim aspoň čiastočne vyjadriť.
Ak to bude písomná dokumentácia, môže mať tisíce strán. Asi ako Černákov spis. To kto v tom čo nájde???
|
|
Maniak
Od: Tribald
|
Pridané:
23.7.2019 8:11
nuž maniak to že ty v tom nedokážeš nájsť nič neznamená že neexistujú ľudia ktorý sa týmto neživia a takýto sw neprechádzajú. Počul si už o open source? Ale ty si už dokázal že nevieš pochopiť ani prijať iný názor ako ten svoj...
|
|
Re: Maniak
Od: Veles
|
Pridané:
23.7.2019 9:03
To hovori vsetko o tom preco ma vacsina open source projektov do 5 prispievatelov
|
|
prisposobenie
Od: koumak
|
Pridané:
23.7.2019 8:45
Mozno sa programatori prisposobia a zacnu pisat prasiacky kod (to je taky, ze sa v nom nevyzna ani diva svina), ktory bude funkcny, odladeny, ale prakticky necitatelny ... :)
|
|
Re: prisposobenie
Od: Tvadvisor
|
Pridané:
23.7.2019 9:34
stačilo by v tomto prípade to iba obfuskovať
|
|
Re: prisposobenie
Od reg.: quix_
|
Pridané:
23.7.2019 14:56
chlapci, vola sa to perl
|
|
v pistanskom 2
Od: Lars Schotte (venku)
|
Pridané:
23.7.2019 10:29
no, v pistanskom 2 s danom sme sa bavili presne o tomto a vtedy sa isli komentatori posrat a teraz sa to ide robit, samozrejme, ze zas si vymysleli hovadinu, ze nedat to na github ako som ja navrhoval, ale zas idu robit korupcny smer, ale richtovanie je spravne.
https://www.youtube.com/watch?v=jv4BQNdxAG0
|
|
Zdrojové kódy
Od: Pikachu
|
Pridané:
23.7.2019 10:50
Som vývojár v jednej z týchto IT firiem, ktorá dodáva IS skoro pre všetky ministerstvá. Niektorí asi viete konkrétne o ktorú firmu ide.
Problém je že my dodávame iba nadstavbu pre jadro systému, ktoré dodáva rakúsky výrobca. A preňho naša legislatíva neplatí, však?
Takže keby sme aj zverejnili naše kódy, tie nemajú nijakú výpovednú hodnotu, ak nepoznáš celý framework, jeho objektový model, špecifickú syntax, ktorá je daná a neverejná.
|
|
Re: Zdrojové kódy
Od: Lars Schotte (venku)
|
Pridané:
23.7.2019 11:12
Ano DWC a rakusky dodavatel je Fabasoft.
|
|
Re: Zdrojové kódy
Od: Lars Schotte (venku)
|
Pridané:
23.7.2019 11:18
OK. Ale aj vasa firma ludie mosite vedet podla coho tam programovat, cize nieco ako JavaDoc alebo nejaku dokumentaciu tych API tam mosite mat, z ceho by sa to dalo reprodukovat.
Cize zverejnenie by mohlo mat efekt ako dokumentacia toho procesu, aby to niekdo druhy, alebo aj vy tam mohol spravit opensource cele. A vzdy je otazka, ci to vsetko aj treba. Podla toho co som pocul tam chyba aj zdravy rozmum v rozhodovani, ze co vlastne chcem spravit a nehat potom na technikov ako to urobit.
|
|
Re: Zdrojové kódy
Od: Pikachu
|
Pridané:
23.7.2019 11:44
Nejaká dokumentácia samozrejme existuje a tuším je sčasti aj verejná. Ale spraviť to celé open source v dnešnom štádiu by bolo viac škody než osohu. Napr. čo také databázy, v ktorých sú zapísané všetky používateľské dáta. Mapovanie objekt - tabuľka nemáme k dispozícii ani my, poskytuje ho systém na pozadí (blackbox). Zrekonštruovať to naslepo by bola neuveriteľná práca. Pre obraz, napr. taký spis má cca. 300 atribútov + zdedené :) A používajú sa v celej logike tak že v tom sa už dnes nikto nevyzná.
Migráciu dát by musel niekto zabezpečiť, vymyslieť a nakódiť celé rozhranie, WS, ktoré dnes nie sú riešené v našej réžii atď. O kompletnej prerábke integrácií (podpisovanie, ÚPVS, registre) ani nehovoriac.
|
|
Re: Zdrojové kódy
Od: ja.
|
Pridané:
23.7.2019 12:36
Vsak uplne v pohode, skonci doba udrzatelnosti aktualneho riesenia, bude sa robit nove obstaravanie, vase riesenie nebude splnat poziadavky, do noveho riesenia sa naceni aj migracia aj nove integracie.
Vyrobcovia jachiet predsa nemozu zavriet kram, ze IT-ckari uz maju vsetko hotovo, nie? Jednoducho bude dalsie kolo.
|
|
Re: Zdrojové kódy
Od: Tygerman Jagerman
|
Pridané:
23.7.2019 19:45
To skôr firmy zdvihnú kotvy a nebude už čo zverejniť
|
|
Re: Zdrojové kódy
Od: R22
|
Pridané:
23.7.2019 12:22
to sa urcite bude tykat len novych projektov. Neni mozne menit existujuce zmluvy. Jednoducho len dalsi tender na novy system s tymi zakladmi co mate nevyhrate (teoreticky - lebo potom sa zisti ze napisat vsetko od 0 by bolo 4x drahsie a s proviziou by to bolo uz fakt moc)
|
|
Audit
Od: xyz.
|
Pridané:
23.7.2019 16:52
"čo prinesie výrazný potenciál na úsporu verejných zdrojov
Jasné tiež nie je po akom procese plánuje štát zdrojové kódy zverejňovať a či ich bude pred zverejnením bezpečnostne auditovať."
Jedno jasné ale je. Audit vykonávaný tretími stranami sa vo veľkom urobí PO zverejnení a či aj potom bude stále výrazný potenciál na úsporu verejných zdrojov je vo hviezdach a bude závisieť od toho ako ten audit dopadne...
|
|
A stavbári nič ?
Od: Davaj know how
|
Pridané:
23.7.2019 19:40
Všetky stavebné firmy ktoré stavali pre štát musia nazdielať projektovú dokumentáciu stavby a darovať projekt každému kto ich o to požiada.
|
|
titulok
Od: nl12345
|
Pridané:
23.7.2019 21:43
Ostava len dufat, ze v tych kodoch nie su napevno nakodovane hesla.
|
|
Re: titulok
Od: basf
|
Pridané:
24.7.2019 13:16
lol, nerad kazim iluzie...
|
|
Zverejniť nestačí.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
23.7.2019 22:52
Treba aj verejnú licenciu...
|