|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....
Od: Maxos
|
Pridané:
22.6.2019 9:59
Hmm nebyt AMD tak si nechcem ani len predstavit co za ceny by sme za CPU platili.
|
|
Re: .....
Od: achjaj
|
Pridané:
22.6.2019 11:07
Blci čo šíria tento blud si neuvedomujú, že cena sa riadi aj schopnosťou predať to a kúpiť to. Teraz si predstav zlatíčko, že tu máš aj ARM. Keby tu nebolo AMD, ceny by boli rovnakeé, alebo ešte nižšie. Keby boli vyššie, nik by ich nekupoval, bol by tu Windows na ARMe o niekoľko rokov skôr a x86 by bola mŕtva, ak by nebola rozšírená. To by sa stalo, ak by tu AMD nebolo.
|
|
Re: .....
Od: achjaj
|
Pridané:
22.6.2019 11:09
PowerPC procesory tu boli, boli drahé, nemali konkurenciu a už nie sú tu. To by sa stalo s Intelom, keby tu nebolo AMD a predávali by si za vysoké ceny.
|
|
Re: .....
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
22.6.2019 11:17
Najlacnejšie boli Cyrix procesory a tie už tu tiež nie sú, takže nie je to len o cene.
|
|
Re: .....
Od: achjaj
|
Pridané:
22.6.2019 11:26
Je to aj o licenciách a spätnom inžinierstve. Ale o by si musel dať človek námahu a aspoň si pozrieť tú bezplatne dostupnú wikipédiu.
|
|
Re: .....
Od: spixy
|
Pridané:
22.6.2019 12:02
tým spätným inžinierstvom si nemyslel náhodou spätnú kompatibilitu?
|
|
Re: .....
Od: achjaj
|
Pridané:
22.6.2019 13:24
Nie.
|
|
Re: .....
Od: huhiuhi
|
Pridané:
23.6.2019 21:11
jak bezplatnu, raz som im poslal 2€ a teraz podchvilkou skamru dalsiu almuznu
|
|
Re: .....
Od: ffdf
|
Pridané:
23.6.2019 22:59
a ešte vysvetli ako je možné, že fotony čo vyjdú z optiky sú zrazu rýchlejšie než v nej???? kde na zrýchlenie vezmú energy?
|
|
Re: .....
Od: ddfd
|
Pridané:
24.6.2019 3:29
nie su rychlejsie. ani predtym neboli pomalsie.
|
|
Re: .....
Od: Matus UHLAR - fantomas
|
Pridané:
24.6.2019 11:58
co by neboli, svetlo sa v skle siri pomalsie ako vo vzduchu alebo vakuu
|
|
Re: .....
Od: qweasd
|
Pridané:
25.6.2019 12:27
Svetlo sa siri rychlostou svetla vzdy. Vo vode / vzduchu interaguje s atomami, preto "spomali".
|
|
lacáky
Od: Junnior
|
Pridané:
22.6.2019 11:52
UMC 486-ky
|
|
Re: .....
Od: dementYl
|
Pridané:
22.6.2019 14:16
Len FYI, Cyrix bol kupeny AMD a napr. AMD Geode low power SoC su pokrvnymi pribuznymi povodnych Cyrixov.
|
|
Re: .....
Od: Koumak
|
Pridané:
23.6.2019 18:57
trosku ta opravim, Cyrix kupila VIA ...
|
|
Re: .....
Od: achjaj
|
Pridané:
22.6.2019 11:22
Skúste si uvedomiť, že vďaka konkurencií od AMD sa darí Intelu. Intelu sa darí preto, že sa jeho x86 procesory predávajú. Keby boli luxusným tovarom (asi nejak zabúdate že sú tu aj Celerony, Pentiá) už dávno by neboli.
Intel by si musel sám vytvoriť konkurenciu, lebo konkurencia rozširuje trh.
Problém Intelu nie je AMD, ale ARM. Čím viac bude mobilov so 4GB a viac RAM schopných po pripojení monitoru a klávesnice zmeniť sa na PC, tým menšia potreba mať vôbec nejaký x86 procesor, keď i tak všetky dáta máš niekde v oblaku i blbý kalkulátor si spustíš cez web, aj Autocad funguje cez web. Intel, ani AMD nepotrebuješ.
Keď sa rozbehne streamovanie hier, nebudeš potrebovať intel ani AMD na hranie hier. Bude ti stačiť SmartTV s ARM alebo MIPS. Vtedy to už budú dostatočne výkonné procáky aj na lokálne hranie. Nejaké CS:GO zvládnu, keď sa prekompiluje na ARM.
Intel potrebuje AMD aby udržali x86 trh.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
22.6.2019 11:37
v podstate s tebou aj suhlasim
ale Intel a AMD preziju hoci aj keby len kvoli diskutujucim na dsl.sk, ved kolko je tu strihacov v 4K a 8K, vsak?
ARM je fasa, dokym nepride poziadavka na vysoky vykon a suhlasim, ze tych poziadaviek (oblasti vyuzitia vysokeho vykonu procesorov) je coraz menej a tento trend bude pokracovat
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.6.2019 11:49
Skvelý nápad. A na každý volebný okrsok bude pridelený jeden holiaci strojček a spraví sa harmonogram, kto kedy, aby boli európsky nediskriminačne obmedzovaní všetci priekazne rovnako.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Bezuhonnik
|
Pridané:
22.6.2019 13:17
Schvaluje vam toto konanie manzelka? Nerozporuje vase tvrdenia?
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.6.2019 13:54
Konkretne cia manzelka?
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: Bezuhonnik
|
Pridané:
22.6.2019 14:06
Susedova priekazne.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.6.2019 14:20
Ja suseda priekazne nemám.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: Bezuhonnik
|
Pridané:
22.6.2019 14:21
Tak sa musite prestahovat, nic sa neda robit.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.6.2019 14:44
Pokusat sa o tak zavazne rozhodnutie bez vseludoveho referenda je ale priekazne neoptimalne.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: lal
|
Pridané:
23.6.2019 18:31
v tomto pripade skor svr manzelka
|
|
Re: .....
Od: Hakuna Matata
|
Pridané:
22.6.2019 14:11
"ARM je fasa, dokym nepride poziadavka na vysoky vykon"
prave v tom ma arm OBROVSKU vyhodu - kvoli svojej jednoduchosti a dnes uz dostatocnemu vykonu ma nie len ze malu spotrebu ale logicky ak menej vyzaruje teplo, takze arm je aktualne idealny procesor pre viacjadrove vyuzitie. cize tam kde das 20 armov, tas mozno 4 intely. o tom ten arm dnes prave je, ze i ked ma slaby vykon, paradoxne to umozuje natrepat viac jadier na dosku. navyxse je lacny takze preto valcuje klasicke procaky dnes. arm je buducnost. x86 platofmra je prezitok a uz narazame na jej limity dost dlho. buducnost je proste arm. v mobiloch a nejaky lite notebookoch uz je, dalej ide do cloudu a skonci to na desktope(kde to vedie apple). pret osa intel aj amd armu obavaju lebo ich zlikviduje v blizkej dobe. na YT je jedno video kde to typek dobre analyzoval uz minuly rok(nazov uz neviem ale da sa to najst).
osobne ma zaujima ako arm ovplyvni teraz to fiasko s huawei napriklad.
|
|
Re: .....
Od: mattti
|
Pridané:
22.6.2019 14:50
keď skončia jednovláknové aplikácie, tak je to jasné
|
|
Re: .....
Od: doplnok
|
Pridané:
22.6.2019 22:28
A este ked sa prestanu DB a ine corp licencie vztahovat na pocet jadier
|
|
Re: .....
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
22.6.2019 20:30
Dostatočný výkon je co? AES encryption 50 MB/s oproti 9GB/s na mojom notebooku?
ARM je vo svete reálneho výkonu úplne hovno. Stačí si zobrať ntb s Pentium/Celeron N. Končia v pivnici po pár týždňoch lebo aj blbá aktualizácia W10 je otázkou mnohých hodín.
A 90% aplikácii nikdy nebude využívať xx jadier, proste sa to absolútne neoplatí po stránke vývoja. Väčšina aplikácii nie je ZIP, kde každé jadro počíta svoj chunk.
|
|
ničivý praktik S005E002593
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.6.2019 22:00
Tým "90% aplikácii" pri virtualizacii os zlomyselne podhodi priekazne jedno jadro na 60GHz...
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
23.6.2019 1:01
suhlasim s CirrusLogic-om
ARM zerie malo a hreje malo, no aj pocita malo v porovnani s x86. 20 armov sa urcite nevyrovna 4 intelom a to ani zdaleka. ARMy su vhodne do mobilov, tabletov a tam to viac-menej konci. aj ten ARM server je velmi "zvlastna" vec
odpovedou na otazku efektivity je prichadzajuci Ryzen 3700X. 8/16 jadier s TDP 65W. neviem, ci sa 100 ARM cortex jadier vykonovo aspon zdaleka priblizi spominanemu procesoru. rozdiel vykonu meraneho v GFLOPs je medzi ARM a x86 brutalne priepastny a dovolim si tvrdit, ze pomer vykon/spotreba bude nakoniec v prospech x86 a nie ARM
|
|
Re: .....
Od: fero9877396723495
|
Pridané:
23.6.2019 10:29
Ma logiku to co pises. Len chcem doplnit ze CPU s vysokym vykonom ma inu menej uvadzanu (NE)Vyhodu. A to je vplyv na neefektivitu naprogramovanych programov. Vyssie niekto pisal ze 90% programov nevyuzije viac jadier paralelne pretoze sa to proste neoplati napisat a programovo riesit. A prave toto je skryta nevyhoda CPU s vysokym vykonom a teda ze zvadzaju programatorov a aj firmy k tomu ze ich programy su v podstate neefektivne pretoze napr na i5 to bezi v pohode a nebudeme predsa zbytocne prepisovat program na viac vlakien (ucel, cas, peniaze atd..). No a potom takyto program samozrejme nemoze efektivnejsie bezat na ARMoch ktore su samozrejme slabsie ako x86.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
23.6.2019 12:52
este efektivnejsi je Ryzen 3950X so 16/32 jadrami/vlaknami (16x 3.5GHz base) a TDP 105W
3950X a 3700X budu bestsellery a trne v oku Intelu. snad sa zvesti recenziami potvrdia a Intel padne na hubu. nie som zlomyselny clovek, ale dpc, ten intel tu roky zneuzival svoje postavenie (monopol) a ryzoval na nas, tak si zasluzi poriadne prefackat
treba si uvedomit, ze niektore veci sa rozkuskovat medzi jadra (vlakna) nedaju a tam vzdy zvitazi vysoka frekvencia jedneho jadra. preto je pre mna hranie dnesnych hier na ARM absolutne nepredstavitelne
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 13:07
Pozri sa na to aj trochu inak. Nebyť Intelu, asi by AMD furt vyrábalo len kadejaké obvody a kopu výrobcov tiež. Intel nezneužíva svoje postavenie, skôr patrične používa. Okrem iného má silu na vývoj. Iste, nebyť tých z INTELu, kde by sme boli? Teraz niekomu prekáža? Keď svoje úspechy postavili iba vďaka úspechom INTELu? Kradli mu čo sa dalo. Alebo si myslíš, že to bolo naopak? Číňan čo sám vymyslel? A sú ich takmer 2 miliardy!!!
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
23.6.2019 21:14
junnior, nastuduj si dejiny AMD a Intelu a zistis, ze veci sa nekradli, ale licencovali
co (do matky pici) maju Cinania spolocne s AMD a Intelom? unika mi spojitost
narazas na to, ze od AMD si Cina licencuje Ryzeny a premenuva ich na Phoxao a Kungpao?
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 21:27
Nič sa v 70-tych a 80-tycch rokoch nelicencovalo. Alebo si myslíš, že ruský 8-bitový mikroprocesor s označením KP580BM80A je ruský výmysel? Inak aj TESLA MHB8080A je odkukaný Intel 8080.
A čo majú číňania spoločné? Žeby to súčasné kradnutie rozumov, aby si dokázali vybudavať vlastný potenciál?!
Ako sa dokážeš tak hlúpo pýtať? Máš 14-rokov?
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
23.6.2019 21:37
co momentalne Cinania kradnu AMD/Intelu?
rozumy? tebe nahodou uz niekto ten tvoj neujebal?
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 21:51
Aj rozumy im kradnú. Nevieš náhodou prečo dostali číňania zákaz (rozumej embargo) na výrobu najvýkonnejších serverových CPU fy Intel? Vyrábajú sa iba v USA.
Kopírovanie je myslené všeobecne. Odkiaľ by za tých pár rokov zohnali toľko rozumov a technológií??? Vlastnou šikovnosťou v kradnutí rozumov. Poznám niekoľko firiem aj vo svojom okolí ktoré doplatili na šikmookých "fotografov" na veľtrhoch a o rok už mali tie isté výrobky pod vlastnou nálepkou!
Výsmech typu podnikanie Joint venture im dokonca legálne s tým výrazne pomohol. To sa v škôlke neučíte?
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
24.6.2019 7:52
to si zase ty, ten prijebany projektovy menezeris?
kto chce nieco ukradnut, tomu nejaky zakaz predaja nezabrani. vzdy sa ku vsetkemu dalo, da a bude dat nejako dostat
este raz a naposledy sa ta pytam, ze co maju kurvy sikmooke (B. Polivka) spolocne s aktualnou situaciou AMD/Intel. na to "vseobecne" ti zvysoka dlabem. prestan offtopicovat a pis k veci, lebo s tebou prestanem diskutovat, beztak uz nemas argumenty a len chytas za slovicka
|
|
Re: .....
Od: menezeris-sama
|
Pridané:
24.6.2019 13:29
Ubohe.
Si sa mal lepsie ucit, mozno by si to aj niekde dotiahol.
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
24.6.2019 23:17
Je to napísané viac ako k veci. Matelkovia však majú problém používať zdravý sedliacky rozum. To je nevýhoda ľudí, ktorí utrpeli vzdelania, že si myslia, že vedia všetko najlepšie a ono je to hovno pravda!
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
25.6.2019 6:52
zasa offtopic ...
kto su matelkovia? slnieckari?
|
|
Re: .....
Od: menezeris
|
Pridané:
25.6.2019 6:59
MAly TElevizni KOkoti.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
25.6.2019 7:02
tak to som nemohol ani tusit, ja TV doma nemam :-( sorry
|
|
Re: .....
Od: Wernher
|
Pridané:
25.6.2019 8:06
Matelkovia sú laici, truhlíci, proste ľudia nešikovní či nerozumní. Inak im ešte zvyknú hovoriť že má nielen obe ruky ľavé, ale ešte je aj moták. Teda nemyslí mu to správne či vhodne.
Ak je niekto z niečo Matelko - tak to znamená, že tomu vôbec nerozumie.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
25.6.2019 8:17
oh, ja som si myslel, ze su to privrzenci Matovica. potom pohoda
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 21:32
No a AMD malo prsty v jednom z klonov i8080...
Jasné, všetci si bratsky rozdelili rozumy. Nie pane, bola krutá doba! Do Československa išli počítače z USA iba s Nixonovou výnimkou, sám prezident ju musel podpísať a podmienkou bolo napríklad aj to, že počítač nebude použitý pre armádu.
|
|
Re: .....
Od: amd nekradne
|
Pridané:
23.6.2019 22:18
x86 architektura, kradez know-how, dizajnu aj vyrobnych technologii, predavanie intelackych cipov pod vlastnou znackou bez licence, sudenie sa, ze intel nezdiela novsi tech, ktory moze amd kradnut?
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
23.6.2019 21:31
zatial co Intel ryzoval, AMD sa nedarilo, no privhadzalo a novymi vecami, napr. s modularnym dizajnom procesorov (chipletmi), taktiez s pouzitelnou integrovanou grafikou v APU (Intel dodnes nic poriadne integrovane nevymyslel) a uviedli procesory s podstatne lepsim pomerom cena/vykon nez Intel. a to ani nehovorim o threadripperoch a epycoch. a dnes si AMD na 7nm Ryzene 9 3950X jebne cenovku $749 a pritom vie, ze konkurencia ponuka slabsi procesor za skoro dvojnasobok a moze si aj AMD pytat viac a ryzovat, ale nespravi to
to je gesto, ktore si vazim
zaroven podotykam, ze AMD bojovalo na dvoch frontoch (voci Intelu i nVidii) a napriek tomu sa na nich dotiahli (Intel aj predcili)
dufam, ze sa AMD bude usilovat presadit aj v mobilnom segmente, ktory je stale monopolizovany Intelom
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 21:34
INTEL nejaké prdítka menom AMD doteraz nikdy a ani potom nepredčia. Už nemajú v čom, zabudol si?
Si tiež utrpel nejakú šialenú predškolskú výchovu? Vzdelanie to iste nebude.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
23.6.2019 21:39
*sigh*
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 21:54
INTEL má prvenstvo v mnoho oblastiach a najmä vo výrobe číslicových čipov! A to im už nikto nikdy nevezme.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
24.6.2019 8:01
ked uz chytas za slovicka, tak si bud 100%-ne isty, ze to robis opravnene
sloveso predcit nie je odvodene od slova predok (ani zadok), na, studuj: https://slovnik.aktuality.sk/pravopis/ slovnik-sj/?q=pred%C4%8Di%C5%A5
ak ti je to malo, mrkni si aj synonymicky slovnik slovenskeho jazyka
dochadzaju argumenty, tak chytas za slovicka?
|
|
Re: .....
Od: kvok
|
Pridané:
24.6.2019 21:36
csikos, sak ty si uplny kokot.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
25.6.2019 6:51
vsak!
|
|
Re: .....
Od: neojebavaj
|
Pridané:
24.6.2019 18:02
Nesir bludy.
Chiplety su tu uz minimalne 15 rokov - vid napr. ibm power 5 z 2004. AMD len predava teplu vodu hlupym masam.
Prvy s iGPU prisiel intel a imtelacke grafiky su pouzitelne. Ak chces na hratie pouzivat iGPU alebo APU, tak Ti niet pomoci.
Pomer cena/vykon - ak Ti ide len o cenu/vykon, tak riesis stare xeony. Za cenu jedneho TR/Epyc mas omnoho viac jadier, dosku a ecc rdimm, o ktorych mozes s amd len snivat.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
25.6.2019 7:01
v kontexte AMD/Intel bolo AMD prve, co prislo s chipletmi
IBM Power ani nie je standardne x86, ci? nepletme hrusky s jablkami
Intel ma grafiku (integrac) a s dvoma, troma pripojenymi monitormi ma seriozny problem. mam to v praci, preto viem, o com hovorim. nikto nehovoril o hrani hier. staci scrollovat na webe, v exceli, worde a ten integrac od Intelu to proste nedava. bavime sa teda o tom, ze intel to nedava ani v 2D
zato AMD prislo s integracom, ktory toto zvlada, dokonca aj nejake hry
este mi napis, ze si mam kupit dedikovanu grafiku. ako ju do sluzobneho notebooku asi tak narvem?
|
|
Re: .....
Od: Neojebavaj
|
Pridané:
25.6.2019 13:29
Kontext amd-intel je picovina pre kokotov.
Zabomysie vojny nikoho nezaujimaju.
Chiplet nie je nic ineho ako natentovanie viacej abych cipov a interposera. To je vsetko. A to existuje uz roky.
Use case, mam t450, 5th gen, a nemam problema s troma fullhd. Ram mam malo, tu treba upgradnut.
Ps: tvoj job by som chcel mat, keby mi herna GPU chybala...
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
25.6.2019 17:06
dedikovana neznamena herna
a preco si ty nevymyslel "natentovanie viacej abych cipov a interposera", ked je to take jednoduche? nemusel by si potom pracovat a chciet moj job
tebe sa to moze zdat jednoduche, no pri chipletoch treba riesit veci vzhladom na co najnizsiu latenciu a maximalny vykon. latencia v pripade monolitickyh cipov vypadava z hry, ale u chipletov ma zasadny vplyv na vykon
|
|
Re: .....
Od: Neojebavaj
|
Pridané:
25.6.2019 17:25
Nikto vravi jednoduche, Bobe.
Vravime stare ako Praha, nic noveho pod slnkom, ale predavane ako horuca novinka...
To je trocha rozdiel.
PS: ak sa bavime o quadro - ak by si ju potreboval, tak ju uz v booku mas. Alebo, furt mozes skusit usb/tb externu grafiku.
|
|
Re: .....
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
23.6.2019 13:29
Nerad ti kazim iluzie, ale (ne)efektivita vysledneho programu nikoho netrapi. Dokonca ani teba - a to nemyslim diskusie na internete, ale ochotou pustit extra cash.
Kazdemu je jedno, aky je program efektivny, pretoze ich zaujimaju iba dve veci: ci program robi plus/minus to co ma, a kolko to stoji. V pripade, ze by to nerobil dostatocne rychlo, tak je lacnejsie prikupit hw zdroje, ako zaplatit programatora aby to vyladil. Upgrade hw ma navyse tu vyhodu, ze to vyuziju aj ine aplikacie, zatial co optimalizacia sw su jednorazovo vyhodene peniaze, ktore sa oplatia len vo velmi specifickych pripadoch.
No a ked si useri nepriplatia za optimalizaciu, tak to vyrobca robit nebude. Ani ty by si to nerobil zadarmo.
|
|
Re: .....
Od: fero9877396723495
|
Pridané:
23.6.2019 10:33
Len doplnim ze ak firma chce aby jej programatory robili velmi efektyvne programy mala by im na programovanie alebo aspon na testovanie dat aj adekvatne pocitace, a teda v pripade efektivity SLABE :) .. Je ale jasne ze efektivita programu nie vzdy rozhoduje.
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
22.6.2019 11:53
Mno, ty si aký chytrolín...
|
|
Re: .....
Od: NeméZviera
|
Pridané:
22.6.2019 12:01
Dneska je každý nejaký chytrý.Čo ste pojedli?A,aby som sa pridal,nakoniec bude už len terminál s výpočtovým výkonom ruskej kalkulačky.
|
|
Re: .....
Od: čožeeee
|
Pridané:
22.6.2019 17:20
Nejak zabúdaš že niekto musí tie servery vystavať a máš záruku že tam bude niečo z dua amd/intel ..navyše cloud gaming je sračka ...nič rýchlejšie ako optika pravdepodobne nikdy nebude a pozri sa na latencie čo i len 1km od teba ....a pozri sa na latenciu na 1,5 metrovom kabli z gpu do monitoru ...jednoduche srajky si na tom zahráš ale kompetetívne nikdy ....
|
|
Re: .....
Od: ffdf
|
Pridané:
23.6.2019 22:57
no tak nám ozrejmi aké obrovské sú latencie na 1km opt. kábli Ty chytrolín....to sa v tom vlákne šíri skoro rýchlosťou svetla, latencia teda 0,0nič
|
|
Re: .....
Od: ffdf
|
Pridané:
23.6.2019 23:00
no tak nám ozrejmi aké obrovské sú latencie na 1km opt. kábli Ty chytrolín....to sa v tom vlákne šíri skoro rýchlosťou svetla, latencia teda 0,0nič
|
|
Re: .....
Od: ffdf
|
Pridané:
23.6.2019 23:01
a ešte vysvetli ako je možné, že fotony čo vyjdú z optiky sú zrazu rýchlejšie než v nej???? kde na zrýchlenie vezmú energy?
|
|
Re: .....
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
24.6.2019 10:10
Foton ma VZDY rychlost c. Pridanim energie sa nezrychluje, zvysi sa jeho frekvencia (skrati sa vlnova dlzka). Stratou energie naopak frekvencia klesa (predlzi sa vlnova dlzka).
|
|
Re: .....
Od: Accuphose+
|
Pridané:
23.6.2019 9:42
https://www.youtube.com/watch?v=GsqUZkmO-zk
|
|
Re: .....
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
23.6.2019 13:23
Problemom Intelu ARM nie je. ARM je dobry na low power a low performance, ale akonahle skusaju zvysit vykon, tak ich architektura uz nie je efektivna a maju horsi performance per watt, ako Intel.
Vsetky pokusy nahradit Intel ARM-om v serverovni dopadli fiaskom, a vsetci hraci uz odtial peniaze vytiahli.
Najefektivnejsie procesory su Xeony. Intel ich nezenie frekvencne nejako vysoko, hocijaky i7 alebo i9 maju vyssie frekvencie (a samozrejme, vypnute ficury ako ECC, aby nekazili biznis), ale Xeony su binnovane s ohladom na efektivitu a 7/i9 ohladom na vykon bez ohladu na prikon.
No a ohladom prenosnych zariadeni co pripajas k displeju a klavesnici, to nechces. Co myslis, ako dlho ti vydrzi priemerny USB-C konektor, ked ho kazdy den iba raz pripojis a raz odpojis? Hint: spytaj sa majitelov notebookov s Thunderbolt dokinami.
|
|
Re: .....
Od: asfasfasdfas
|
Pridané:
23.6.2019 0:15
omyl PowerPC je tu stale, a POWER ako taky tiez. dokonca cenou on par s intelom. jeden taky mam doma :)
|
|
Re: .....
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
22.6.2019 19:48
"cena sa riadi aj schopnosťou predať to a kúpiť to"
ano lenze na to ma vplyv intel-idiotizmus, intel-c0c0tizmus a intel-fanatizmus, proste kedy to bolo nastrieborno natrete a navonane HOVNO, tak to intel-idiot proste kupi, aj keby to stalo tisic €, lebo je na tom napis "intel"
ak je pomer cena/vykon o 30% v prdeli v neprospech intelu, intel-idiota to nezaujima a kupuje, aj ked je ten pomer o 70% v prdeli a dokonca aj o 100% ... to mozno badat na velkej neochote znizovat ceny HEDT procakov na jar 2017 po uvedenmi Reznov: intel strcil hlavu do piesku ako keby ziadne rezne neexistovali, ale nakoniec musel intel tu gebulu z piesku vytiahnut a ceny HEDT procakov (vtedy 6 a 8 jadraky a novucicicky 10 jadrak) musli ist c cenami dole o 30-40%. Pretoze 3/4 roka po uvedeni Reznov 1000 uz ani cistokrvny a v laboratoriu vyslahteny hyper-c0c0t by nekupil 10-jadro za 2000 € a 8-jadro za 1500 €. Vtedy tych 30-40% sli ceny akosi potichu, dnes je okolo tych 15% zazracne vacsi rozruch.
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
22.6.2019 20:14
Pozri, trichlór je už nedostatkové fetovadlo... zrejme si teda zmenil značku.
Rýpeš do ľudí akým právom? Chceš mi diktovať čo si mám kúpiť, koho voliť?
Aj chladené kura si kúpim aj kvôli značke výrobcu, nie či je poľské o 900% lacnejšie!
Nikto, naozaj nikto tu sa nenahnevá, ak sa staneš normálnym človekom a vrátiš vysokoškolské diplomy.
|
|
Re: .....
Od: komentator
|
Pridané:
22.6.2019 22:13
pjetricek,
nekupil si si prvy ryzen,
nekupil si si ani ten druhy,
a ani ten treti si nekupis,
lebo si ubohy chudacik.
skus si najprv zarobit nejake peniazky, a potom snad pochopis, ze Tvoj ocko s mamkou, co ti toho intela z dochodku kupili, nie su ani intel-idioti ani intel-kokoti a, pravdepodobne, ani ziadna intel-haved, ako ich stale opisujes.
|
|
............................................
Od: _kubo_
|
Pridané:
23.6.2019 23:13
Prezraď nám už, aký procesor používa Pjetro de c0c0t!!!
|
|
Re: .....
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
22.6.2019 19:49
Zaciname sa totiz blizit k neprospechu o 150% pomeru cena/vykon u intelu a to uz zacina byt prilis aj na niektorych nie prilis nafatickych intel-idiotov, ked pripravovane cpu amd za 40% ceny (t.j. 1/2,5 a to je tych +150% ceny u intelu), ma rovnaky alebo vacsi vykon ako cpu intelu.
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 1:23
Už tu nikto nechce hrať tvoju hru.
Zastav sa.
Štát už jednu chybu urobil, že ti chcel dať vzdelanie, ale ty si ho utrpel a poškodilo to tvoj zdravý rozum.
Čo myslíš, prečo si kúpim odizolovacie kliešte Knipex v akcií za 69 Eur a nie posraté Proskit za 12 Eur bez akcie?
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
23.6.2019 7:15
Pjetra som mal rad. Bol jeden z mala co naozaj fundovane vedel vysvetlit aj zlozitejsie veci akademickeho charakteru. Odkedy ma snad zenu a dieta(deti?) - predpokladam tu nahlu zmenu spravania a mysli si, ze fabia je najlepsie auto v galaxii sa to neda citat. Nie len tu aj inde. Skoda ho je.
@Pjetro: Co sa ti to kurva stalo, ze si taky prijebany posledne roky? Frustracia z vlastneho zivota, spravil si nejaku kokotinu, alebo na teba uz lezie starecka demencia? Nerozumiem tomu.
|
|
Re: .....
Od: reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2019 7:27
v skutocnosti kroky intelu vitame obaja. moj veniec a ja.
|
|
Re: .....
Od: zxcvbn
|
Pridané:
23.6.2019 7:30
Presne presne. Este tak dva roky dozadu jeho komenty pod astro/space clankami na tomto serveri boli uplne zlato slovenskeho internetu.
Pred dvoma rokmi mu ale uplne jeblo a odvtedy je to iba intel-dementel a pod. Akoby to bol uplne iny clovek.
|
|
Re: .....
Od: reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2019 7:36
priekazne prve svrbenie mojho venca zacalo priblizne 5-6 rokov dozadu, ak ked sa to moze zdat menej.
prislo to nahle a bez vystrahy, staby blesk z jasneho neba. jedno rano som sa zobudil a trampoty s panom vencom sa zacali. mam take akoby tusenie, ze sa blizime do finale a veniec bude nie len svrbiet, ale aj stipat :(
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
23.6.2019 7:41
Skus este raz a zrozumitelne.
|
|
Re: .....
Od: reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2019 7:56
viem, kde byvas.
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
23.6.2019 8:07
Nevies, ale to nie je dolezite. Neodpovedal si. Ani teraz ani predtym. Posledna moznost.
|
|
Re: .....
Od: reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2019 8:58
aka bola otazka? nieco ohladom sedacich problemov?
|
|
Re: .....
Od: score
|
Pridané:
24.6.2019 5:43
to ho vyjebali zo skoly.
pkus mu usla frajerka s nejakym PhD.
odvtedy len picuje a nadava. si mal citat kratko potom - "vsetci doktori su kokoti, titul mic neznamena, mohol som mat aj dva..." a podobne kokotiny.
a teraz si spomen, kto vsetko nas ucil a co vsetko uci nase deti. sa pozri na ten, miestami, odpad. a uvedom si, aky chudak musi niekto byt, koho z takeho miesta vyhodia. hlavne ak je nedostatok ucitelov.
a toto dovcil nerozchodil.
|
|
Re: .....
Od: PhD.
|
Pridané:
24.6.2019 7:49
ahoj, tu PhD.
mam z overeneho zdroja, ze ma poruchy erekcie a 7 cm giganta. Taky akoby psik civava.
|
|
Re: .....
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2019 8:07
o posledne, zostarol som, mam svoje roky
maturant je ako novorodenec, cerstvo spromovany ako batola
nenavidim demenciu, sprostost a neuznavanie vlastnych chyb a slepe kupovanie statkov/tovarov/sluzieb iba kvoli tomu ze je tam nejaky napis aj keby to bolo 3x nevyhodnejsie
----------- ----------- ----------- -----------
aj tu: napisem ze v priebehu rokov 2017/2018 (teda nie hned z mesiaca na mesiac po vydani reznov 1000) intel-dementel isiel z cenami hedt cpu o 40% dole (tych co vtedy boli, teda 6-8 a vtedy novo vydane 10-jadraky a neskor museli prist 12-14-16-18 jadraky a 18-jadrak stal tolko co 10-jadrak na zaciatku roku 2017) a hned som najvacsi kokot pod slnkom co fetuje intergalakticky matros
MOZEM ZVYSOKA JEBAT takyto portal kde aj spominanie FAKTOGRAFICKEHO UDAJU JE UPLNE NA PICU
----------- ----------- ----------- -----------
|
|
Re: .....
Od: reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2019 8:56
a teda musim este dodat, ze ma ma dnes brutalne svrbi veniec.
asi to bude pocasim.
|
|
Re: .....
Od: RIKK
|
Pridané:
23.6.2019 9:40
pjetro, brian krzanich pred cca 4mi rokmi vyjebal polovicu core teamu (cca 3000 ludi) diverzifikoval spolocnost na kupu kadejakych autonomnych firiem okolo AI typu movidius, mobil eye a podobne, do toho kupil alteru a vyjebal aj Rene. stihol sa vjebat do grafik (nech je im zem lahka uz dnes) a v ramci firmy urobil POKOKOT pre koncoveho zakaznika nestastnych rozhodnuti. urobil z intelu nie cpu firmu, ale "compute" firmu. teba ako koncoveho zakaznika ma intel uplne uprdele pokial mas arm smartfon ktory robi traffic na intelackych serverovych datacentrach. pred krzanich bol CEO Otelini, za jeho ery sme mali vykonne cpu a akcie firmy na urovni 20usd, pred prevalenim spectre a meltdown vdaka brianovi tie akcie boli na urovni 55-60. brian svoj job urobil, a nespokojnemu zakaznikovi ako si ty este stihol nakadit na hlavu kym si zarobil predajom akcii.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
23.6.2019 12:46
pjetro klidek
ja ta mam rad, uznavam ta. niekedy ti prepne a to aj mne, no viem, ze mas kriticke myslenie a si objektivny clovek
pamatam si ta este z ineho portalu (fora)
nedaj sa a bojuj. ludia su hlupi, lebo nechapu suvislosti, resp. nechcu ich pochopit
jeb na nich a zostan tu kvoli nam par ludom, ktori z teba maju prinos
|
|
Re: .....
Od: vajko
|
Pridané:
23.6.2019 12:57
+1
|
|
Re: .....
Od: HEJSS
|
Pridané:
25.6.2019 3:07
""nenavidim demenciu, sprostost a neuznavanie vlastnych chyb a slepe kupovanie statkov/tovarov/sluzieb iba kvoli tomu ze je tam nejaky napis aj keby to bolo 3x nevyhodnejsie ""
NEMOZEM NIC LEN SUHLASIT +1
|
|
Re: .....
Od: menezeris
|
Pridané:
25.6.2019 6:51
a hla kokot - osobne kupim evga supernova t2, lebo je tam napisane evga supernova t2. oproti napisu dajme tomu coolmax, logysis, hercules...
Pjetricek moze picovat, ze je to 3x nevyhodnejsie, lebo cena je vyssia, watty na kravici su menej, ale mam ho v pici. Lebo je kokot a dalej ako jedno cislo nedovidi.
|
|
Re: .....
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2019 8:07
mozem si dovolit kupit 3 nadupane kodiaky v plnej vybave, ale nejsom debil aby som vyhodit celozivotne uspory na prij3bane plechove krabice ... fabia (dnes najnadupanejsia moze stat 20 aj litrov) nie je ziadne super auto, je to pre nizsiu strednu triedu ludi (so zarobkami od 0,8 do 1,3 priemeru v hospodarstve) ... pre chudobnejsich je tu dacia (to si zvacsa kupuju ludia co chcu auto nove a rocne maju problem usetrit viac jak 5-10 stoviek, pripadne ziju od vyplaty ku vyplate) ... ludia jazdiaci na 70-90 tisicovych bmw su ina kategoria
vysvetlovanie akadmickeho obsahu ma davno prestalo bavit, ludia su kokoti
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
23.6.2019 8:39
No vidis a mohlo to byt hned bez zbytocnej omacky okolo. Neviem kolko mas rokov, nemal som z teba dojem, ze si nejako stary, tu demenciu som len hodil do vetra. Kazdopadne ludia sice kokoti su, ale bez tvojich prispevkov - tych odbornych, ludia kokotmi v danej oblasti aj ostanu. Neviem ci potrebujes nejake povzbudenie alebo vdaku, ale aj ked si to neuvedomujes mnohym tvoje vedomosti a vysvetlenia dali mnohym vela - ci uz priamo tu na DSL, alebo aj na inych portaloch. Preto niektori z nas - vidis aj vyssie, su z tvojej premeny sklamani. Ze obcas vypenis? No a co, to kazdy, lenze v poslednom case si zuzil svoje reakcie len na komentovanie hovadin. OK v tomto konkretnom pripade mozno je to este k veci, ale ten zvysok je fakt hroza. Nebud zatrpknuty chuj(mam jedneho v rodine), skodis tym len sebe a na konci ostanes vdaka tomu sam. "Proti hluposti sa vyhrat neda, ale bojovat sa s nou musi".
|
|
ďakujem
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 10:10
Vzdelanie predsa nijakým spôsobom neospravedlní to oplzlé až priam urážlivé správanie!
To, že Ty máš nejakú školu(paštekári sa dokážu uraziť aj na slovo "nejakú...") ešte až tak moc neznamená, čo sa týka obyčajného žitia.
Pamätám si nielen z minulosti, ale aj dnes, ako sú "inžinieri" vzdialení o bežného života. A že je v populácií viac ľudí bez vzdelania? No je. Bez nejakej výraznej Intenzity Qákania? No je. Ale väčšina ľudí tu nie sú smetiari a Ty a ani žiaden iný poloBoh nemáš právo sa vyvyšovať, vystatovať, nejako zatracovať, ponižovať... Ešte zrejme multiplex na Teba len čaká.
Človek sa tu dozvie aj mnohé zaujímavé. To si vážim. Ale nie tie nekonečné osobné invektívy a slovník ako z 18-tej cenovej.
|
|
Re: ďakujem
Od: ...
|
Pridané:
23.6.2019 11:57
Si si isty, ze si chcel reagovat na mna?
|
|
Re: ďakujem
Od: Junnior
|
Pridané:
23.6.2019 12:46
Na Pjetra... Mno, však to chápete...
|
|
Re: ďakujem
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.6.2019 23:14
Ja len k tym spominanym smetiarom, kde z kontextu vyznela ich menejcennost... Zasluzili by si statny sviatok. A keby mesto dnes zvysilo dane a prihodilo by sa to priamo smetiarom, nemal by som najmensi problem... Maju spolu s technikmi verejnych kanalizacii z mojej strany vacsiu uctu ako ludia z nasej (IT) rukavickovej brandze...
|
|
Re: .....
Od: vajko
|
Pridané:
24.6.2019 9:16
Velmi pekne povedane :)
Pjetro drz sa,tiez sa chcem podakovat za vsetky odborne komentare, vedomosti a rady, ktore tu od Teba citame.
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
24.6.2019 23:19
Pjetro ničoho sa nedrž. Psychopatov, ktorí sú príliš vzdelaní tu netreba. Pjetro nie je praktik a tu to aj krásne dáva najavo svojimi obludnými scénami.
|
|
Re: .....
Od: Senior-sempai
|
Pridané:
25.6.2019 14:18
Pjetro je v prvom rade chuj, ktory funguje na zaklade svojich deziluzii.
Plusom mu je, ze dokaze skopirovat nieco z wiki, co, casto dava zmysel.
Minusom - akonahle ma nieco sam zosmolit. Vtedy jeho rit zavidi jeho puse tie sracky, co z nej idu.
Praktickost mu kokot hovori - niekde zapocuje termin, ktory skomoli a sprzni. Sa dozvie, ze existuje cislo, ktoremu nerozumie, ale zrazu je to cislo to jedine, co je dolezite (aj ked je to kokotina)
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
25.6.2019 17:13
si mal robit vestca dpc
pjetro ma, narozdiel od mnohych inych, aspon svoj nazor a veci casto podlozi dokazmi. nestavia veci na kokotinach. podla mna pjetro uvazuje velmi prakticky a s ohladom na ekonomickost veci. obcas mu prepne, ale tvoje slova si naozaj nezasluzi
som zvedavy, ci by si mu to aj do oci vedel takto rezko povedat
|
|
Re: .....
Od: senior-sempai
|
Pridané:
25.6.2019 17:29
de facto robim a mam dobre zaplatene.
nie je dokaz ako dokaz - random biased blog si moze vytriet rit oproti dajme tomu oficialnej specifikacii alebo oproti iso norme.
a ano, bezne, nemam problem do oci povedat niekomu, ze je kokot. aspon vie, na com je, a nemusime sa obaja na nieco hrat, co beztak vyusti v kokotinu.
|
|
Re: .....
Od: Csemege Uborka
|
Pridané:
25.6.2019 19:14
mas viac reci ako koza v riti bobkov
|
|
Re: .....
Od: senior-sempai
|
Pridané:
25.6.2019 19:50
a stale menej ako palacky
|
|
Re: .....
Od: score
|
Pridané:
23.6.2019 13:54
toto ti nikto neuveri -
1, kodiaq v plnke so vsetkym vsudy je okolo 60k, spolu je to 180k.
2, ty si skrachovany ucitel, ktoreho vyjebali zo skoly, zijuci na mamickynom cecku. nemas na jediny ryzen, o ktorom tu krakas, aky je dobry, z kade by si nabral na 3 kodiaqy? dedicske konanie?
|
|
Re: .....
Od: HEJSS
|
Pridané:
25.6.2019 3:12
prestan tu detinsky urazat,
Pjetro aj ked nadava tak aspon skoro vzdy k veci a da do diskusie aj argument..
Tvoj prispevok je hodny Topiek/StarehoCasu a podobnych trapnych stranok...
|
|
Re: .....
Od: Score
|
Pridané:
25.6.2019 6:58
daj si valium.
pjetricek sa Tu uz niekolkokrat chvalil svojou ucitelskou karierou a aj faktom, ze ho z tej skoly vyjebali.
detto sa 'chvalil' aj svojou triedou.
od vtedy sedi doma a chuj z neho.
takze mi vysvetli, ako moze mr. ucitel z mizerneho ucitelskeho platu (nerataj max, nie je PhD) dostat 180k ak, samozrejme, necicia mamkyn cecok a nezije v mamahoteli.
plus, nezabudaj, ze zarobit tych 180k trva cca 4 roky pri decentnom plate, na usetrenie potrebujes bud zarabat viac alebo dlhsie.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
25.6.2019 17:18
on si len robil picu, vies ...
a plat mu nezavid, to sa nehodi
|
|
Re: .....
Od: Score
|
Pridané:
25.6.2019 17:31
Nevadi, moze si dat valium.
A jo, aktivacny prispevok sa nezavidi.
|
|
Re: .....
Od: blbec232
|
Pridané:
24.6.2019 9:36
Blbci si občas tiež neuvedomujú, že spoločnosť si bude dávať takú vysokú cenu, ako im to zákazník dovolí, aj keď by si robil 600% maržu. Dovolí mu to zákazník napríklad vtedy, keď ide o monopol.
|
|
Re: .....
Od: Csikos Tokány
|
Pridané:
22.6.2019 11:15
tak si predstav obdobie tick-teck-tuck-tyck-... pici malo samohlasok ... tôck-täck-tock, co tu intel predvadzal od 2011 do sucasnosti
ked intel avizuje zlacnovanie, teda este raz, ked INTEL avizuje tento pre nich nevidany jav, zacinam si mysliet, ze oni fakt v tom rukave uz asi nic nemaju
no hybaj syntaxerror, ty co myslis? si
|
|
Re: .....
Od: spixy
|
Pridané:
22.6.2019 12:04
od 2015 do sucasnosti...
|
|
Re: .....
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
22.6.2019 19:37
velku 3,14cu od 2011 a este nasobne vacsi konsky c0c0t od 2015
spamataj sa:
https://bit.ly/2X1cKg8
https://bit.ly/2WZC1qX
https://bit.ly/2L9S26P
|
|
Re: .....
Od: Pjetro gde
|
Pridané:
25.6.2019 8:00
...
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.6.2019 11:22
Presne tak. Pakt, medzi AMD a reptiliánmi, za účelom vsugerovávania predstáv o cenách a povinných platbách bezúhonným, nepoškvrnený, ľuďom, občanom, je už priekazne tak priehľadný, akoby naň použili čiatič kintaktov.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Bezuhonnik
|
Pridané:
22.6.2019 12:31
Kto je bez viny, nech hodi prvy kamenom! V tomto svetle je bezuhonnost relativny pojem! Treba sa kajat!
|
|
Re: ultraradikalny eeee...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
22.6.2019 14:48
ja kamenom nehadzem.. iba ostepom..
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
22.6.2019 15:04
Konkretne ja s bezuhonnostou problem absolutne nemam, ale treba uplne jednoznacne specifikovat ktorym a nechat to i notarsky overit, aby dodatocne nevznikali pochybnosti, ze bolo myslene priekazne nejakym inym.
|
|
Nešifrovane?
Od: HumorNebol
|
Pridané:
22.6.2019 12:10
Kto by si bol pomyslel pred sto rokmi,že cena piesku... Ale pekný ťah od nich.
|
|
vapros na telo
Od: Junnior
|
Pridané:
22.6.2019 17:54
Koľkože jadier podporuje bežná verzia Windows 10? Keď si zoberieme, že podporuje iba 1 socket CPU?
|
|
Re: vapros na telo
Od: kokot stary
|
Pridané:
22.6.2019 18:48
4. max.
vsetko navyse je nevyuzita picovina a mrhanie prostriedkami.
|
|
Re: vapros na telo
Od: Junnior
|
Pridané:
22.6.2019 18:51
Mno, záleží to od kúpenej verzie.
Windows XP Home podporoval iba jeden jediný socket CPU.
|
|
milovnik amd
Od: amdlover
|
Pridané:
22.6.2019 18:32
AMD Ryzen 3000, 3000 to je teplota tohto vyhrevneho telesa?
|
|
Re: milovnik amd
Od: kokot stary
|
Pridané:
22.6.2019 18:50
95oC
|
|
Re: milovnik amd
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
23.6.2019 7:46
niee. to je cena vo forintoch..
|
|
Re: milovnik amd
Od: Jamicon
|
Pridané:
23.6.2019 14:48
Nuž, na mojom Amd Ryzen 2700 dosahujem teplotu max. 55 stupňov pri zaťažení všetkých jadier - áno, pre normálny operačný systém (Gentoo amd64) nie je problém vyťažiť 8x2 jadrá na 100%, samozrejme pri kompilácii. Predpokladám, že pri novšej generácii to nebude horšie, ale keďže mne tento procesor bohato stačí, v praxi to asi nevyskúšam.
|
|
Re: milovnik amd
Od: amdlover
|
Pridané:
23.6.2019 17:45
vyrobca udava 2700 stupnov a ty dosahujes len 55 reklamuj...
|
|
Re: milovnik amd
Od: Jamicon
|
Pridané:
23.6.2019 18:11
Proste trepeš kokotiny. S tebou sa naozaj nemám o čom baviť. Howgh.
|
|
Re: milovnik amd
Od: amdlover
|
Pridané:
23.6.2019 18:52
pre mna za mna, ty sa budes stazovat ked ti bude v zime zima...
|
|
Vymýšľal som architektúru na ryzeny, ale bola to nuda
Od: Trúchlík Všetko vie, veru.
|
Pridané:
24.6.2019 8:26
Možno to budú len celerony pre značené na i5 a i7, super Intel.
|