|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Treba prísne kritériá
Od: Jeminenky
|
Pridané:
9.6.2019 10:30
Umelý hluk už predsa vydávajú mnohé nevhodne a nelegálne upravované autá a motorky. Tie zhlučňovače výfukov a všakovaké úpravy treba zakázať.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: grepfruit
|
Pridané:
9.6.2019 10:43
Nemci uz s tym nieco robia, zastavuju v Mannheime masinky kdejakych kozoje*ov/PseudoRapperov (hladaj na YT: POSER polizei Mannheim) a ked je niekto hlucny tak normalne mala-trojnozka s mikrofonom k vyfuku, vodicovi naordinuju 3000 otacok a ked zmeraju nadmerny hluk tak beru vozidlo. Ak bol sofer geroj a dal si tam tlacidlo na tichy rezim tak beru vozidlo na analyzu k sebe do garaze - krasa.
Nas zakon riesi v meste 50ku, ale bezpecny odstup a hlucne 4kolky / motorky cross / enduro co robia po meste hluk jak keby tu boli na planete sami ich nezaujima.
Motorkari si to ospravedlnuju tym, ze vraj aby ich vodici poculi - sak jasne ked MrMotoCat-7life-edition jazdi arogantne, kto si ho ma vsimnut v spataku ak prileti za 2s odzadu.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: /dev/random
|
Pridané:
9.6.2019 10:45
čo najskôr mikrofón k výfuku aj u nás!
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: Lekno
|
Pridané:
9.6.2019 18:42
cim hlucnejsi Harleyak, tym mensi pindur.
aj Harleye by mali automaticky zlisovat
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: terterterte
|
Pridané:
9.6.2019 19:45
A aj teba.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: Harley Davidson Kaliňák Počiatek
|
Pridané:
10.6.2019 15:05
Povedzme to slušne
Harleaci sa môžu milovať s PET flašou.
A to nedokáže bežný človek.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: Tom87
|
Pridané:
10.6.2019 8:47
South Park S13E12
|
|
Re: alebo zdochni Fico zdochni,
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
10.6.2019 11:31
Namiesto povinného rozpoznávania chodcov a automatického brzdenia, vymyslia toto.
Moje auto bude hrať HIGHWAY TO HELL presne na úrovni 75dB.
|
|
Re: alebo zdochni Fico zdochni,
Od: ja.
|
Pridané:
10.6.2019 12:29
Chodci sa maju spravat ako chodci, nie ako lemici.
|
|
Re: alebo zdochni Fico zdochni,
Od: metal is dead
|
Pridané:
10.6.2019 15:10
Ten kto za to to zahlasoval, by si zaslúžil suseda, ktorý každé ráno naštartuje auto s umelým hluk na melódiu Horkyže slíže a s textom hoRí ti mašTaľ.
|
|
Re: alebo zdochni Fico zdochni,
Od: multi funktionik
|
Pridané:
10.6.2019 15:23
Podľa mňa by stačila fotobunka a elektro šoky, a fungovalo by to aj v dave SMS-kujúcich a hudbou zaštopľovaných youtuberov.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: Enon
|
Pridané:
9.6.2019 13:45
To by chcelo nejaku peticiu zalozit, aby sa tym zakonodarny organ zaoberal.
Pretoze je to naozaj vazna vec hlavne po 22:00 hodine v rezidencnych zonach, kedy zo zakona plati nocny klud a niektori "hotwheels" na to z vysoka kaslu.
Viem ze to nieje v nasom state najvypuklejsi problem, ale predsa...
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: raper
|
Pridané:
9.6.2019 14:56
Naezavid. Len frajery maju take masiny. Rapery a celeby, vy bute ticho a makajte aby sa bosovia a kingovia mohly vozit v noci!
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: Hattala
|
Pridané:
9.6.2019 18:58
Tej gramatike si dal riadne na frak ty intelektualna frajera a rapera.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: raper
|
Pridané:
9.6.2019 20:44
Pozeral som pri pisani prispevku fajne gay porno sceny, tak som neriesil gramatyku ;)
|
|
lebo musia
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
10.6.2019 11:26
Aj tak ťa majú rodičia radi.
|
|
Re: lebo musia
Od: mama debila
|
Pridané:
10.6.2019 15:11
Ale je to náročné.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: mrazak
|
Pridané:
10.6.2019 13:16
tento problem mam aj ja, mam rad zvuk ladeneho vyfuku, popripade hned pocujem ked ma nieco viac ako 6 valcov, paci sa mi to a moze to byt aj trochu hlucnejsie, ale ked prichadzaju auta co robia viac hluku jak maju vykonu tak to je bieda.
A co dokazu ludia nastvarat s vyfukom je hroza, plus hlavne na moto, ked to ma db killer, vykuchany tlmic a podobne somariny, proste kasle na to. Hlavne ze on si uzije ramus.... kedze vela znich nema ziaden ale ziaden zvuk. Vecer ma toto dost otravuje.. asi ako aj inych.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: Gecbi
|
Pridané:
11.6.2019 6:04
Typicke ... Nesedel si ani na babete, tak tu budes teraz nadavat na motorkarov.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: Priekazne
|
Pridané:
9.6.2019 13:37
Zhlucnovace vyfukov pri elektroautach priekazne nefunguju.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: jahôdka
|
Pridané:
9.6.2019 13:50
a co tak si dat kusok z jogurtoveho kelimku medzi kolesa? na bicykli to celkom dobre funguje
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.6.2019 17:33
Boze... Naco zijes v meste?
Chod na lazy a uzivaj si ticho.
Co by ti kokoti z Bruselu robili v NY?
Uzivajte si ten krasny diktat. Pride doba, ked budu kontrolovat aj to kolko krat za den sa vyseries.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: tyhovado
|
Pridané:
9.6.2019 20:17
Nie je nič krajšie ako keď ideš vo zvolene po námestí s kočíkom, si na pešej zóne ale krajom ide jednosmerka a po nej kok.t 20kou na jednotke a každých 30m vyturuje motor na 130db. Ak sa ho chceš zastávať so rovnaký kok.t
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: Bony a klid
|
Pridané:
10.6.2019 9:14
Tak pán by radšej divoký západ.
|
|
Re: Treba prísne kritériá
Od: _xxx
|
Pridané:
10.6.2019 12:29
panko ostatnym diktuje co im ma vadit? dobre tomu rozumiem?
|
|
Tutilok
Od: /dev/random
|
Pridané:
9.6.2019 10:43
to bude hlučný júl... a ešte tak cez EU povinne štíšíť motorky a autá na fosílne palivá...
|
|
Re: Tutilok
Od: 33jkl33
|
Pridané:
10.6.2019 9:28
Najlepšie by bolo keby sa tíšili stišovači aj s tou svojou posranou EUhniou.
|
|
Re: Tutilok
Od: Tulen
|
Pridané:
10.6.2019 10:17
Hlavne spravy a zjem&vek? Ci keci od kotlebu alebo ha-ra-bi-na. Prosim povrdte aspon jednu trefu do cierneho.
|
|
Re: Tutilok
Od: Tkingu
|
Pridané:
10.6.2019 14:56
Predsa hlupy cital nocnika N a SMEti
|
|
Re: Tutilok
Od: 33jkl33
|
Pridané:
11.6.2019 12:10
Nič z toho. Len nie som tak progresívny ako ty.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
9.6.2019 11:01
Hlavne aby to šlo cez appku priekazne kustomizovať medzi smrteľným chrapotom vraždeného, nasraným štrkáčom a nabíjaním brokovnice a vulgarizmy a ďalšia kustomizácia už normálne cez SMS-ky.
|
|
dobre už bolo
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
9.6.2019 11:03
Lexus LFA nedávno na Nürburgringu:
https://youtu.be/6jCrKatT3WQ
Krásny zvuk. Dnešné oturbené prehypované agregáty sa zvukovým prejavom nechytajú.
|
|
Re: dobre už bolo
Od: jahôdka
|
Pridané:
9.6.2019 12:30
ved ale to je zvuk formuly
|
|
Re: dobre už bolo
Od: hmmme
|
Pridané:
10.6.2019 15:16
nerozumiem ...
|
|
Re: dobre už bolo
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
10.6.2019 16:28
Ten agregát je atmosférický 10 valec. Dnes sa také niečo nevyrába, lebo medveď.
No ten stroj má stále niečo do seba. Aj keď popri ňom na tom okruhu prechádzajú najčerstvejšie novinky konkurencie.
|
|
No teda
Od: igi1
|
Pridané:
9.6.2019 11:42
A čo tak urobiť aj generátor CO a CO2 ak by bol na ceste náhodou nepočujúci? Nech vie, že ide auto podľa smradu... Nechápem tieto chujoviny čo vymýšľajú...
|
|
Re: No teda
Od: čitateľ
|
Pridané:
9.6.2019 12:00
Ani ja nerozumiem, veď už aj pneumatíky robia väčší hluk ako motor.
|
|
Re: No teda
Od: Jemine
|
Pridané:
9.6.2019 12:10
No nie celkom. Auto ide k chodcovi zozadu a toho div netrafí šľak, čo sa tak zľakne auta za sebou, lebo nič nepočuť!
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
9.6.2019 14:39
Čiže vlastne už stačí len zbaviť všetkých chodcov svojprávnosti a z práva vlastniť sa z diskriminácie stane priekazne skutočné právo.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: /dev/random
|
Pridané:
9.6.2019 21:16
a pritom by stacilo priekazne chodcom zakazat chodit popri a cez cestu...
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: Veles
|
Pridané:
10.6.2019 9:24
to by ale znamenal ze prislusna infrastruktura "len pre chodcov" bude tiez vybudovana a auta na nu nebudu mat pristup... lol vsetkych co parkuju na chodnikoch by trafil slak
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: anti pokrok
|
Pridané:
10.6.2019 15:18
Nemci nestíhajú, tak hádžu polená pod nohy Tesle.
Dokonca zakázali používať autopilota v niektorých situáciach.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
10.6.2019 16:55
To, že výrobca to nazýva autopilot, ešte neznamená že to autopilot naozaj je.
Naviac nemecké automobilky vedia, čo robia. Nechali vizionára Muska nech im vydláždi cestu a sami začnú s predajom, keď už bude o tieto elektromobily vážnejší záujem. Resp. keď ich do toho EU dotlačí skrz nezmyselné limity emisií NOx a CO2.
PS: V Nemecku opäť stúpajú predaje nových dieslov. Čím to asi bude? (Osobne nie som zástancom dieslov za kažkú cenu, ale v niektorých prípadoch využitia majú svoje výhody)
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: quix__
|
Pridané:
10.6.2019 17:17
Čím to asi bude? Myslíš okrem ceny a toho, že nemci majú výbornú dopravnú sieť a nemusia ako kokoti, každú chvíľu dávať pozor aby sa im v meste nezačal regenerovať filter pevných častíc?
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
10.6.2019 17:27
Najlepsie je, ked si na dialnici, spusti sa regeneracia DFP a ty zrazu musis radikalne zmenit otacky, lebo cesi maju rozkopany dalsi kusok svojho tankodromu.
Stava sa mi, ze medzi Brnom a Prahou jednoducho DFP nevypalim.
|
|
Re: No teda
Od: 33jkl33
|
Pridané:
10.6.2019 9:30
Treba si dať tichšie hudbu v slúchadlách.
|
|
Re: No teda
Od: cha cha
|
Pridané:
10.6.2019 15:19
A nestačilo by každých 10 sekund zatrúbiť, len tak pre radosť.
|
|
Re: No teda
Od: panmbank
|
Pridané:
9.6.2019 13:08
Pri pomalej jazde pneumatiky hluk nerobia (teda v mestách, na parkoviskách kde je najviac chodcov) a práve preto to nie je až taký zlý nápad.
|
|
Re: No teda
Od: aasami
|
Pridané:
10.6.2019 21:17
Pri pomalej jazde cloveka tak nezranis. Potom treba zbytocne este cuvat.
|
|
Re: No teda
Od: streetview#10
|
Pridané:
9.6.2019 13:28
CO a CO2 su bez zapachu, takze co pises nedava moc zmysel
|
|
hmm ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
9.6.2019 12:10
Platí to aj pre trolejbusy a električky? A čo taký pomaly sa pohybujúci vlak? Aj dvere na supermarkete by mali vydávať umelý hluk!
|
|
Re: hmm ...
Od: kecalek
|
Pridané:
9.6.2019 12:19
Tie to majú už od výroby. Hučia im diferenciály a prevody. Nemajú totiž elektromotory v každom kolese, len jeden. A nápravy na nich sú klasické ako aj na autobusoch, poháňaných spaľovacími motormi.
|
|
Re: hmm ...
Od: ha mrak
|
Pridané:
9.6.2019 12:39
si ty ale pekny blb. Kedy si posledne nepocul jedentrolejbus alebo elektricku? Ale skus elektromobil s motorom v kazdej naprave, 1/10 hmotnosti ale vyssou rychlostou a vynasob kolko 10x - 100x hustejsie v premavke a mas probem. A teraz daj opat tu svoju debilnu otazku.
|
|
Re: hmm ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
9.6.2019 15:15
Si ty ale pekný blb. Nevadí, oni neskôr zistia, že v mestách to produkuje zbytočný zvukový smog a zrušia to.
|
|
Re: hmm ...
Od: co 2
|
Pridané:
9.6.2019 20:41
Viac mi budú asi vadiť 10ky mrtvých chodcov ako nejaký zvukový smog. Ten už aj tak bude menší ako pri terajších dizlových prdítkach.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
9.6.2019 22:14
Presne tak. Tie 10ky mrtvých chodcov, keď roztúrovaná Škoda e-Citigo v plnej rýchlosti vrazí do davu mlčky, bez púšťania mp3-ky "Alláh akbar!" su priekazne zakladny problém nespavosti politických špičiek EÚ.
|
|
umelý hluk
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
9.6.2019 12:21
a co cyklisti ? aj oni by mali robit umely hluk, 75dB minimalne, do 50km/h.
|
|
Re: umelý hluk
Od: huanggg
|
Pridané:
9.6.2019 13:14
umelý hluk za nich robia odskakujúci ľudia na chodníku
|
|
Re: umelý hluk
Od: Enon
|
Pridané:
9.6.2019 13:53
Pokial vsetci ucastnici premavky dodrzuju pravidla, a teda aj chodci sa drzia po pravej strane (aby ich bolo mozne zlava obehnut), nikto nemusi nikde odskakovat.
Ale ak sa kazdy druhy chodec arogantne (à la Joffrey Baratheon) roztahuje po chodniku, potom musi odskakovat...
|
|
Re: umelý hluk
Od: McUH
|
Pridané:
10.6.2019 10:11
Pokiaľ všetci účastníci dodržujú pravidlá, tak žiaden cyklista na chodníku nie je.
Na chodníku sa neraz stane že znenazdajky zmeníš polohu, či už kvôli obchádzaniu prekážky, alebo na teba napr. vyštartuje pes (hoc aj spoza plota, to je inštinkt). Bicykel tam nemá čo robiť a keď už je, tak má ísť veľmi pomaly, aby stihol reagovať.
|
|
Re: umelý hluk
Od: cyklista
|
Pridané:
11.6.2019 22:20
JJ. A idealne vedla pesieho cyklistu.
|
|
Re: umelý hluk
Od: ahaaaa
|
Pridané:
10.6.2019 12:30
Sup Sup si dostudovat pravidla tej premavky. Cyklista na chodnik napatri. Ziadna prava, lava ci stredna strana. A nedajboze "obiehanie". To kde si spadol z akej visne? Cyklista na chodnik nepatri. Iba ak tlaci ten bicykel rychlostou chodze popri sebe!
|
|
Re: umelý hluk
Od: lololol
|
Pridané:
10.6.2019 19:24
Sup sup dostudovat pravidla. Cyklista moze ist po chodniku na bicykli, ak svojou jazdou neobmedzi a neohrozi ostatnych chodcov na chodniku. Tak nemudruj.
|
|
Re: umelý hluk
Od: slecna.l
|
Pridané:
11.6.2019 13:51
To mas z akej vyhlasky?
Cyklisti sa po chodniku vozit nemozu (pokuta do 60 e), mozu chodit akurat po zmiesanej "cesticke pre cyklistov a chodcov" (v Bratislave sa tak pred komunalnymi volbami zvykla rozsirovat siet cyklotras - zobral sa rozbity menej frekventovany chodnik na periferii, osadila sa znacka a namalovali ciary).
|
|
Re: umelý hluk
Od: cyklista
|
Pridané:
11.6.2019 22:31
Paragraf 52, odsek 2 zakazuje, ak neni znackou dane inak, vyuzivat chodnik inym ucastnikom cestnej premavky. Jedinu vynimku maju, podla paragrafu 55, deti do 10 rokov. Ak tvrdi, ze moze, tak je bud male dieta alebo velky kokot.
Inak, podla odseku 5, dokonca nesmieme ani tlacit bicykel po chodniku, ak tym prekazame ludom. To je taktiez na pokutu.
|
|
Re: umelý hluk
Od: Robo11111
|
Pridané:
9.6.2019 13:50
a co cyklista ma dve tony ? :D
|
|
Re: umelý hluk
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
9.6.2019 15:18
Teba ešte asi cyklista neurazil. Auto má veľké rovné plochy, takže pri 20 km/h ti spôsobí menšie zranenia ako cyklista.
|
|
Re: umelý hluk
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
9.6.2019 15:39
Presne tak. Napríklad na mňa keby niekto hodil z tretieho poschodia ULCC tanker, tak si to pri tej ploche priekazne ani nevšimnem.
|
|
Re: umelý hluk
Od: ericek111 [PC]
|
Pridané:
10.6.2019 1:22
Mňa už cyklista urazil, veľmi ma to ranilo.
|
|
Re: umelý hluk
Od: Esteban
|
Pridané:
9.6.2019 13:54
Ja vydavam aj 90 db, ked mam na obed fazulovu.
|
|
Re: umelý hluk
Od: brmbrm
|
Pridané:
10.6.2019 10:53
Aj elektrokolbezkari by mohli robit hluk. Rano vychadzam z parkoviska na cestu, auto ziadne nevidim, v dialke jedna osoba (vlastne iba hlava nad autami), myslim si "chodec, stiham odbocit, viem o nom, idem opatrne", pomalicky zabacam na cestu a zrazu popred mna prefrnkne slecna na elektrokolobezke. Uspesnom ma slecna dobru, este ju nikto nenabral, ale .... Aspon by nemusela chodit taka zamaskovana, nedava cloveku ziadnu sancu zabrzdit a na tej kolobezke fici co to da. Aj cyklisti idu pomalsie.
|
|
Nič nové...
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
9.6.2019 13:01
Ďalšia masívna idiotina z dielne EÚ. Potom sa čudujte, koľko ľudí chce, aby sa to čo najskôr rozpadlo.
|
|
Re: Nič nové...
Od: StalinGulag
|
Pridané:
9.6.2019 18:37
kvoli bezpecnosti, rozpad EU akurat spusti obciansku vojnu, zrazu pojde kazdy za seba.
Musime byt spolu ako Svatoplukove pruty, nie kazdy sam!
|
|
ničivý praktik S005E002561
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
9.6.2019 19:02
Presne tak. Vzívajme zomkýnanie ako dôkaz úrovne znalostí, najmä keď hyperthreading je matematicky priekazne nezabezpečiteľný!
|
|
Re: ničivý praktik S005E002561
Od: klávesnice
|
Pridané:
10.6.2019 8:13
Si nám nejak "zhumornel" v poslednom čase...
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
10.6.2019 8:53
Nie je hneď nutné skĺzať k šíreniu negativity. V skutočnosti možno naozaj začínate priekazne trochu chápať.
|
|
Re: Nič nové...
Od: Makovnik
|
Pridané:
10.6.2019 10:14
Suhlasim, musime byt spolu. Problem je, ze my sme "spolu" s psychopatmi a nasledne to "funguje" tak ako "funguje".
Keby sme sa zdruzovali s krajinami, ktore maju zatial nezdegenerovane hodnoty, bolo by to podstatne lepsie.
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
9.6.2019 13:15
Ešteže princíp právnej istoty neumožňuje uzákoniť značku B 32a - Zákaz zvukových výstražných znamení, inak by to bola priekazne hotová Hlava XXII.
|
|
..........
Od: zxcvbn
|
Pridané:
9.6.2019 15:03
Svet sa v prdel obracia. Toto divne uskupenie raz vyda regulaciu, kolko emisii mozu uvolnovat rakety a v ten rok niekolko misii Europskej ESA bude zablokovanych.
|
|
umely hluk
Od: Ja123
|
Pridané:
9.6.2019 15:30
Niekde som čítal, že každý si bude môcť do elektromobilu nahrať umelý hluk aký chce, to bude cirkus.
|
|
Re: umely hluk
Od: Vilijam
|
Pridané:
9.6.2019 15:43
Pornhub bude mať na to appku.
|
|
Blbost
Od: g211
|
Pridané:
9.6.2019 16:21
Mam najazdenych 100 000 km na elektromobile a nikdy som sa nestretol s nebezpecnou situaciou kvoli tomu ze ma nie je pocut. Nad 20 - 30 km/h uz pocut hluk pneumatik a pod 20 dupnutim na brzdu hned stojim. Navyse ked viem ze ma nie je pocut tak nejazdim jak idiot po parkovisku pri Tescu. Ked vidim ze mi chrbtom ide chodec, tak necakam ze sa mi uhne. Lepsie by bolo keby existovalo tlacitko "ticha truba", ktorym by som mohol dat na vedomie ze idem bez toho, aby dotycny utrpel infarkt :)
|
|
Re: Blbost
Od: g211
|
Pridané:
9.6.2019 16:24
V 20 km/h su ovela nebezpecnejsi cyklisti. Tym co vymyslia? Ze si maju pri tom prdiet? 56dB?
|
|
Re: Blbost
Od: Bulioso
|
Pridané:
9.6.2019 17:47
A ma ho upozorniť hluk, alebo smrad ?
|
|
Re: Blbost
Od: mmxxx
|
Pridané:
9.6.2019 21:59
Neviem ako u vas, ale u nas maju namontovany zvoncek.
|
|
Re: Blbost
Od: /dev/random
|
Pridané:
9.6.2019 22:20
tak dame zvonce aj na elektromobily, alebo este lepsie elektrosoferom na krk...
|
|
Re: Blbost
Od: Bbffghhg
|
Pridané:
10.6.2019 1:35
To tlacitko "ticha truba" sa vola ostrek okna a stierace. Pouzivam aj v benzinaku a funguje to.
|
|
Re: Blbost
Od: 484848
|
Pridané:
10.6.2019 6:59
Ono to je skôr pre chodcov. Nejde ani tak o nebezpečie, ale je to kurevsky nepríjemný pocit, keď ideš po parkovisku a meter od teba valí auto o ktorom si netušil.
|
|
Re: Blbost
Od: 33jkl33
|
Pridané:
10.6.2019 9:36
Kurevsky nepríjemný pocit má plno ľudí aj z EU. Preto by sa malo s ňou niečo začať robiť.
|
|
Re: Blbost
Od: ...
|
Pridané:
10.6.2019 10:03
Vo velkom za to mozu media, ktore jednak bud neinformuju vobec, informuju nedostatocne, alebo informuju len bulvarne. Ak ta nieco zaujima, musis si to pracne dohladat. Ak clanok prinesie nejaku sracku, potom musis 90% idiotom pracne vysvetlovat, ze v clanku pisu sprostosti a ze je to kapanek inak. Myslis si, ze ludi zaujima pravda? Takmer nikoho, pre nich je dolezite, ze si precitali sprostosti a tym veria. Ze sa aj v ramci EP schvali nejaka sprostost je neodskriepitelne, ale staci sa pozriet na narodne vlady, kedy prejdu este vecsie vtakoviny, len sa to neda tak dobre predat.
|
|
Re: Blbost
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
10.6.2019 10:51
Veď toto. EÚ je síce masívne zlo, ale najlepšia možnosť. Nechcem si ani predstavovať, ako by to tu vyzeralo, keby si Mečiar/Fico mohli robiť úplne čo chcú, alebo keby sme patrili do sféry vplyvu Ruska.
Ale keď vidím dotácie poľnohospodárom a hnedouhoľným baniam, šikanovanie za emisie, povinné biozložky, povinný eCall, podporovanú migráciu islamistov, federalizáciu dlhov alebo hoci len takúto (v princípe neškodnú) debilinu, škrípem zubami a mám chuť niekoho vyfliaskať. EÚ sama robí všetko preto, aby ľuďom popraskali nervy a celé sa to rozsypalo.
|
|
Re: Blbost
Od: ...
|
Pridané:
10.6.2019 10:58
EU nie je masivne zlo a vysledky vidime pri kazdych volbach. Ludia budu picovat ostosest, ale mame rekordne najnizsiu ucast zo vsetkych krajin eurozony. A to opakovane. Takze ludia darmo budu prskat na EU, ked ich vobec ale vobec netankuje koho tam volia. Potom nech len suchaju doma pod stolom. Tiez zneuzivanie dotacii alebo ich necerpanie nie je problem EU ako takej, ale znovu narodnych vlad, ktore to bud vyuzit nevedia (nekompetentnost) alebo ich cielene rozkradaju. Suhlasim s tebou ale v niektorych veciach a aj to, ze je potrebna urcita reforma fungovania. Ale ako hovorim v prispevku predtym - nie EU za to moze, ale v prvom kroku media a v druhom kroku nezaujem ludi.
|
|
Re: Blbost
Od: Wernher
|
Pridané:
10.6.2019 11:11
Naopak pane, naopak!
Tú obrovskú nespokojnosť s EÚ a jej ľuďmi riešime nám špecifickým spôsobom. Ignorujeme aj voľby!
Na tom nie je nič nepochopiteľné...
Sám vidíš ako dopadli tie čaptavé voľby.
|
|
Re: Blbost
Od: ...
|
Pridané:
10.6.2019 11:32
Super ignorujte dalej, len neviem ci vam geniom dochadza, ze aj ked pojde volit len jeden clovek, volby platne budu a niekto sa tam dostane - a spravidla ten, koho tam vidiet nechces, takze situacia sa len zhorsi a takto dokolecka. Dobre "riesenie".
|
|
Re: Blbost
Od: Wernher
|
Pridané:
10.6.2019 11:47
Nikto nepíše, žer to tak má byť a že je to vhodné či nebodaj dobré riešenie... Ľudia tam(niekoho voliť) jednoducho len tak meniť nepôjdu. mnohí ani neprekrúžkujú.
|
|
Re: Blbost
Od: ...
|
Pridané:
10.6.2019 12:10
Sam pises, ze tak vjadrujes nespokojnost. Je to tvoje pravo, ale je to uplna kokotina, lebo tym neriesis vobec nic. Potom vyznie uplne usmevne ked sa stazuju ludia (vsoebecne) ako moji spoluobcania, ktori v komunale zvolili ludi o ktorych si mysleli, ze je to niekto iny. Priklad - dlhe roky bol poslancom pan X. V poslednych dvoch volbach ale uz nekandidoval, ale jeho syn. Nesedel vek, povolanie a dalsie identifikacne znaky. Ludia ho ale zo zotrvacnosti volili a ked zistili, ze je to inak stazovali sa. Povedz mi - ako taky clovek moze byt vobec svojpravny a nie to mat este volebne pravo? A este ma tu drzost sa potom na nieco stazovat? A najlepsie, ze si to "nevsimli" nie raz, ale rovno 2 volebne obdobia. A ti stazovatelia boli ovela mladsi ako 70r dochodcovia, na ktorych by si to tipol. Co ti ludia potom vobec chcu, ked nevedia dopice ani kandidatku precitat?
|
|
Re: Blbost
Od: rgertg
|
Pridané:
10.6.2019 13:05
I: Ste dosluhujúcim europoslancom. Stotožňujete sa vyjadrením, že ste sa podieľali na riadení Európskej únie, alebo českí či slovenskí europoslanci majú minimálnu možnosť ovplyvňovať dianie v EÚ?
JK: Po formálnej stránke som sa na riadení Európskej únie iste podieľal. Po faktickej stránke som na to nemal žiadny vplyv. Bol som členom frakcie socialistov a demokratov, ktorá bola druhou najsilnejšou frakciou a mala 191 poslancov.
...
Až na dve výnimky som hlasoval v týchto otázkach proti svojej frakcii. Bohužiaľ, bol som vždy na strane porazených. Takže smerovanie Európskej únie som príliš ovplyvniť nemohol. Nakoľko ho ovplyvnili ďalší českí a slovenskí poslanci, to by mali povedať oni. Ja nechcem byť škodoradostný.
|
|
Re: Blbost
Od: slecna.l
|
Pridané:
10.6.2019 13:31
Asi tolko:
Vážení čitatelia, Hlavné Správy sú v zúrivej ekonomickej vojne s liberálnym establišmentom. Podporte nás a pomôžte nám vybojovať zápas o konzervatívne hodnoty.
|
|
Re: Blbost
Od: karol1362
|
Pridané:
14.6.2019 8:34
vrat sa do jaskyne ty konzerva pojebana
|
|
Re: Blbost
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
10.6.2019 16:00
Mojím problémom nie je zneužívanie alebo nečerpanie dotácií, ale vôbec to, že existuje taký mechanizmus. Teda zobrať peniaze produktívnym ľuďom a vrhnúť ich do niečoho, čo je priamo škodlivé. Rovnako považujem za zvrhlé to, že EK nie je priamo volená občanmi, a EP je prakticky bezmocný.
|
|
Re: Blbost
Od: McUH
|
Pridané:
10.6.2019 10:17
Gratulujem, budeš asi dobrý a zodpovedný vodič. Žiaľ veľa vodičov sú teľce a tí poctiví ako obvykle na nich doplatia.
Človek nemá oči vzadu a aj keď som opatrný, ten zvuk je pre bezpečnosť dosť dôležitý. Pod 20km/h i tak stráviš len minimum času tak sa ťa to príliš nedotkne (jedine ak v zápche).
|
|
Neviem čo v EÚ hulia, ale už by s tým mali prestať
Od reg.: .e1H.
|
Pridané:
9.6.2019 17:08
Jedna z mála pozitívnych vlastností elektromobilov je práve to, že sú tiché, a v prípade ich väčšieho rozšírenia budú mesta trochu tichšie a príjemnejšie pre život. Nie, to sa nemôže stať, lebo tu máme úradníka debila, ktorý rozhodol o takejto kravine. Predstavte si, že ako to bude o desať rokov vyzerať, keď sa na križovatke bude súčasne rozbiehať 10 elektromobilov. Od 0 do 20 všetky budú bzučať, pískať, vrčať a neviem čo všetko ešte a potom zrazu ticho.
A teraz si predstavte, že vlastníte elektromobil, idete si mestom so stiahnutým oknom a musíte počúvať nejaké otravné umelo generované zvuky vášho auta! Choré.
Vlastniť ten elektromobil, tak buď si tie zvuky z trucu upravím na niečo veľmi hlasné a otravné, alebo keď ma to už omrzelo, tak reproduktor by letel spod kapoty auta von.
|
|
Re: Neviem čo v EÚ hulia, ale už by s tým mali prestať
Od: pepe repe
|
Pridané:
9.6.2019 20:26
Zato bez zvuku sa rozbiehat bude 20 elektromobilov, ale uz ziadny chodec...
|
|
Re: Neviem čo v EÚ hulia, ale už by s tým mali prestať
Od: 33jkl33
|
Pridané:
10.6.2019 9:40
Chodci my mali namiesto čumenia do mobilu čumieť okolo seba. Práve oni ako najzraniteľnejší účastníci premávky (rozumej: keď vstúpia na vozovku) by mali byť najpozornejší. Prenášať túto ich zodpovednosť na iných účastníkov je tak "progresívne"...
|
|
Re: Neviem čo v EÚ hulia, ale už by s tým mali prestať
Od: brmbrm
|
Pridané:
10.6.2019 10:57
Deti sa uz naucili, ze ked pocuju auto, tak maju davat pozor. Lenze su to este len deti. Ohlusujuci hluk to nemusi byt, ale aspon nieco.
|
|
Re: Neviem čo v EÚ hulia, ale už by s tým mali prestať
Od: ...
|
Pridané:
9.6.2019 20:42
Tak si nabuduce aj precitaj original toho navrhu a nie len pindat na nieco, comu nerozumies.
|
|
tanecna
Od: ratibor z trstic
|
Pridané:
9.6.2019 17:15
Vcera na tanecnej som si precvicil novy tanec:
Prd - sun - prd.
|
|
Re: tanecna
Od: vsevec
|
Pridané:
9.6.2019 22:04
"duchaplný" koment
|
|
hluk...
Od: Vysoky Japonec
|
Pridané:
10.6.2019 6:28
K povinnému celodennému svieteniu vozidiel pribudne povinné celodenné trúbenie.
|
|
Re: hluk...
Od: koumak
|
Pridané:
10.6.2019 11:05
mozno navrhovatel travil privela casu s aziatkami v azii, tam je trubenie bezne a casto vyuzivane - vyznamov ma niekolko, ale ich najcastejsi je: neskac predomna, bo ja idem ... pripadne: mrkni na mna, ja idem.
|
|
no a ešte
Od: jaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
10.6.2019 7:38
umelý smrad :D
|
|
Margita
Od: pan kokot
|
Pridané:
10.6.2019 7:43
váham medzi brm-brm a en-eeen-enen
|
|
pincel
Od: hybajhet
|
Pridané:
10.6.2019 7:48
Viem si zivo predstavit Teslu X so zvukom stareho Pioniera (po podradeni na dvojku).
|
|
Re: pincel
Od: no jasne
|
Pridané:
10.6.2019 8:24
To by sa mi páčilo. A ešte modrú dymovnicu ktorý bude simulovať veľa oleja v benzíne
|
|
Prémiové autp
Od: Lacog
|
Pridané:
10.6.2019 9:39
Prémiové elektromobily budú mať prémiový zvuk osemvalca a tie zvyšné prdy - preturbený trojvalček
|
|
UFO Zvuk
Od: xxxyyy
|
Pridané:
10.6.2019 9:47
Zatial kazdy elektromobil, v ktorom som sedel, pri nizkych rychlostiach umely zvuk vydaval. A samozrejme tlacitko na vypinanie toho zvuku stlacam automaticky po zapnuti auta. Milujem totiz kradme plizenie za dochodcami na parkovisku pred Lidlom :-) Takze prisli s krizkom po funuse... A ti, co v zivote v elektromobile nesedeli, tu pisu svoje odborne komentare. :-) Mimochodom, ako chcu sudruhovia z EU zabranit odpojeniu vonkajsieho reproduktoru?
|
|
Re: UFO Zvuk
Od reg.: miggg
|
Pridané:
10.6.2019 9:55
Kazdy elmobil vyfasuje svojho kontrolora, co ta pred odjazdom popocuva... Presne ako to je teraz s dpf a egr...
|
|
Re: UFO Zvuk
Od: hybajhet
|
Pridané:
10.6.2019 10:52
Sudruhovia z EU tomu mozu zabranit cca rovnako ako pouzivaniu antiradarov.
|
|
STK kontrola
Od: xape
|
Pridané:
10.6.2019 10:56
Na Stk to bude zase o niečo dlhšie trvať kým to umelé bruum brum zmerajú
|
|
Re: STK kontrola
Od: brmbrm
|
Pridané:
10.6.2019 10:58
Uz sa tesim na ferari.mp3 (samozrejme stisene)
|
|
Re: STK kontrola
Od: brmbrm
|
Pridané:
10.6.2019 10:59
Alebo kozky-perie.mp3
|
|
trubka
Od: koumak
|
Pridané:
10.6.2019 11:09
Mali by k tomu aj prikazat tlakovy klakson (trubu) ako maju lode, ten pri zatrubeni budu registrovat aj nepocujuci a pocujuci odskocia samovolne aj s blatovym rozkrokom...
|
|
Ja som už mal elektroauto s umelým zvukom a nuda to bola.
Od: Trúchlík Všetko vie, veru.
|
Pridané:
10.6.2019 11:49
Ja si tam nainštalujem techno, ale to núti techno čo púšťajú v porne. Čím rýchlejšie pôjdem, tým rýchlejšie tuc tuc.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: kitt
|
Pridané:
10.6.2019 12:46
KITT Scanner Sound
|
|
naco?
Od: slecna.l
|
Pridané:
10.6.2019 12:58
Jedna z hlavnych vyhod elektromobilov v mestach je prave ticha prevadzka. Takto urobia diskoteku, ked sa budu suflickovat auta na parkovisku alebo na sidlisku s retardermi.
Ked je chodec taky ignorant, ze sa nevie pozriet, kam ide, je to na Darwina. Slepi zvyknu chodit velmi opatrne bez ohladu na zvuk, lebo vodici ich casto ignoruju, a deti, kym nie su vycvicene, su schopne ist pod auto bez ohladu na to, ci kvili alebo nie.
|
|
Re: naco?
Od: __________________
|
Pridané:
10.6.2019 13:34
zazaluj ten rasiaci vykvet v bielom dome
|
|
___________________
Od: ______________________
|
Pridané:
10.6.2019 13:36
horsie komentare ako v porne
|
|
fsfsfsfds
Od: ffdfds
|
Pridané:
10.6.2019 13:44
mesto je džungla. aj tam su rozne nastrahy, kde mozes umriet, ludia sa vzdy vedeli prisposobit, tak staci mysliet nato ze existuju aj nebezpecne tiche auta a davat si vacsi pozor a vsetko bude ok.
|
|
Re: fsfsfsfds
Od: ________________
|
Pridané:
10.6.2019 13:54
staci byt priamy, asi tak ako to bolo bezne pred takymi desiatimi rokmi a vsetko fungovalo ... tu si niekto z vydrbavania s ludmi spravil biznis
|
|
bikeos
Od: peik
|
Pridané:
10.6.2019 18:05
a na bicygeľ to budze kedy povinne kua? o))))))))))))
|
|
Re: bikeos
Od: bicyklista
|
Pridané:
11.6.2019 22:42
Nadzigam na biczigel 2500 wattov repraky a budem jebat na plne gule dark angels - right now. eurobeat version.
ta ked uz ma neco jebat, ta nech jebe poriadne!
|
|
isto_ni&
Od: ty knedloyeb
|
Pridané:
11.6.2019 13:15
U nas v meste si kazdi taky stary kokotko v capici na rej elektro motorke ci co to je. Nema SPZ, jazdi si po cestach lazo plazo, po chodnikoch par cm od chodcov, po namestiach... nikdy ho neni pocut, zjavi sa z nicoho nic. Takze chapem tichost elektromobilov a potrebu riesit to.
|
|
Re: isto_ni&
Od: ty knedloyeb
|
Pridané:
11.6.2019 13:16
"jazdí"
"tej elektro motorke"
|
|
Re: isto_ni&
Od: vilo1362
|
Pridané:
14.6.2019 8:47
no este ze tak
|
|
Generovanie hluku je hlupost na entu
Od: Rastiiiiik
|
Pridané:
11.6.2019 18:13
Toto je zly napad!!!
|