|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vlastne CPU
Od: oaa
|
Pridané:
23.5.2019 11:41
Keď nie ARM tak si Čína začne vyrábať vlastné CPU a tie budú svojou cenou valcovať celé ARM, už to vidím...
|
|
Re: vlastne CPU
Od: letovparku
|
Pridané:
23.5.2019 12:16
keby to tak bolo ako pises uz davno by to urobili
|
|
Prečo by huawei nemal špehovať?
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 13:33
Vyrábať ich bude, ale klony.
V Talianku má 24% ľudí huawei.
V USA 1%.
Taliani vždy vymýšľali nové veci a mali perfektný dizajn:
rifle, noviny, telefón, rádio, baterku, piano, banky, kávovar, liposukciu, Jacuzzi, fašizmus, nacizmus bol len nemecká kopia.
V poslednom čase sa im nedarí.
|
|
Re: Prečo by huawei nemal špehovať?
Od: otvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 15:36
si zabudol, ze taliani mali v oblube aj devalvovat vlastnu menu :D
|
|
Re: Prečo by huawei nemal špehovať?
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 16:21
Veď to je podstata bankovníctva.
Ty mi dáš svoje peniaze a ja ti ich vrátim 1,2x viac ale hodnotu budú mat 2x menšiu a ja si zatiaľ postavím fabriku na ponorky.
|
|
Re: Prečo by huawei nemal špehovať?
Od: ujo tomas
|
Pridané:
24.5.2019 12:25
Kde na Hrone, alebo Vahu chces postavit fabriku na ponorky? pridem Ta pozriet a pomozem kopat. :)
|
|
Re: Prečo by huawei nemal špehovať?
Od: Baanaan
|
Pridané:
23.5.2019 19:31
Fiat multipla
|
|
Re: Prečo by huawei nemal špehovať?
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 20:33
https://simpsons.fandom.com/wiki/Blinky
|
|
Re: Prečo by huawei nemal špehovať?
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 20:54
zajtra útok tieňov
4:30 SELČ
|
|
Re: vlastne CPU
Od: StalinGulag
|
Pridané:
23.5.2019 12:22
Jasne, hned zajtra svoj cpu, bez rokov vyvoja.
Ale ked nebude kompatibilny s ARM tak nepojdu aplikacie.
Ale verim, ze hned aj vsetok sw bude hotovy. Haha
|
|
Re: vlastne CPU
Od: Jamicon
|
Pridané:
23.5.2019 12:51
To je blbosť. Od toho je tu Dalvik aby apky preložil pre konkrétny procesor. Android beží aj na MIPS a aj na x86.
|
|
Re: vlastne CPU
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
23.5.2019 15:21
Dalvik nie je softvér od Google? Asi sa tiež na to vzťahujú sankcie, nie?
|
|
Re: vlastne CPU
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 3:04
Naprogramuju si vlastny a v Cine im moze google fukat
|
|
Re: vlastne CPU
Od: StalinGulag
|
Pridané:
24.5.2019 15:59
Odkial zoberie Huawei google mapy? Britské ARM procesory?
Ak bude mat vsetko "custom" to si nikto v Amerike a EU nekupi, lebo nebude mat taku podporu ako Android. Ostatni čínsky vyrobcovia s Androidom Huawei preválcujú.
|
|
Re: vlastne CPU
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 16:56
Ja tym zlodejom nefandim, ale uz sme tu niekde citali, ze Cina vyvija vlastny OS, ze? Oddelia od Huawei vyrobcu mobilov, ten si bude robit, co chce - "vyvinie" si Android s Dalvikom a vsetko tam pobezi, ako ma a budu to predavat iba v Cine a ostatne inde. Bude to este zaujimava sachova partia.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: StalinGulag
|
Pridané:
24.5.2019 17:43
Ktorý čínan si kúpi mobil s OS ktorý je len na Huawei? Ked ostatní čínsky výrobcovia budu mat Android, applikacie aj google mapy.
|
|
Re: vlastne CPU
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 17:51
Ktory Europan a American si kupi mobil, ktory je len na iPhone? Alebo aj Windows phone, ze?
|
|
Re: vlastne CPU
Od: StalinGulag
|
Pridané:
24.5.2019 19:31
moze si vybrat IOS alebo Android, Huawei s OS ktory ma podporu len v Číne asi nie
|
|
Re: vlastne CPU
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.5.2019 19:31
Ziadny mobil v Cine nema ani Google mapy, ani nic ine od Google. Keby tam aj teoreticky Google mapy fungovali, tak by si zistil, ze su ti dost naprd, a ukazuju cca 500-1000 metrov od tvojej skutocnej polohy. No, holt Cina je tiez specificky trh.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: StalinGulag
|
Pridané:
24.5.2019 19:35
s novým OS Huawei budu mapy fungovat podobne aj v EU a USA, čiže naprd, bez google podpory
|
|
Re: vlastne CPU
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.5.2019 20:27
Ako budu fungovat v EU a USA je Cinanom dost ukradnute.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: StalinGulag
|
Pridané:
24.5.2019 21:49
Preto Huawei tu nikto nebude pouzivat a chybat nebude.. LG, Samsung, ... a dalsi ho nahradia
|
|
Re: vlastne CPU
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
25.5.2019 22:52
Ono to moze zniet neuveritelne, ale su aj ine mapove aplikacie, ako je ta od Googla. Niektore z nich funguju aj offline (bez otravovania kazdych 30 dni, v rozsahu celych statov a bez zapratania celej pamate), alebo dokonca maju aj lepsiu ochranu sukromia.
To ale niektori Google fans nikdy nepochopia.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: p12
|
Pridané:
26.5.2019 9:16
Ved daj vediet, ktore su tie mapove aplikacie.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
26.5.2019 21:45
Napr. Maps for Kindle Fire (Amazon tiez nema Google apps), Sygic, Here Maps, Yandex.Maps, opensourcove MAPS.ME alebo pre Huawei asi najaktualnejsie Baidu Maps.
Mapovych aplikacii je plna prdel. Aj Seznam ma svoje Mapy.cz.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: gyno
|
Pridané:
24.5.2019 8:57
Pokial viem, Dalvik je OpenSource, ako aj Android ... Problem "demokratickych americkych licencii" je tym vyrieseny ... ;-)
|
|
Re: vlastne CPU
Od: Adrique1
|
Pridané:
23.5.2019 13:49
a keď bude kompatibilný s ARM, bude porušovať jeho patenty. A aby ich neporušoval, bude musieť mať od ARM licenciu, ktorú mu nedajú. Iba že by to celé bolo inak.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: ehm
|
Pridané:
24.5.2019 9:30
Veľa spoločnosti tlačí peniaze do MIPS aby nemuseli platiť licencie ARM.. verím že to majú patentovo vyriešené... HUA môže iba prechod mobilných zariadení na MIPS urýchliť.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.5.2019 19:31
Ja to vidim na RISC-V. Huawei bude mat prvenstvo, ked ich uz do toho dotlacili :)
|
|
Re: vlastne CPU
Od: StalinGulag
|
Pridané:
24.5.2019 19:38
prvenstvo, že na tom ani európanom nepojdu google mapy, aplikacie, len čínske haha
|
|
Re: vlastne CPU
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.5.2019 20:29
Bude tam fungovat vsetko tak, ako na Amazon Kindle. To tiez nema Google aplikacie a vsetci ziju.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: Lolofo
|
Pridané:
23.5.2019 12:33
Čina má vlastné cpu, dokonca majú na tom postavené dáke super počítače, ale sú ďaleko za konkurenciou
|
|
Re: vlastne CPU
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 14:59
Ja si vyrábam vlastné auto na vlastný metán. Bude schopné jazdy o 10rokov. Mohlo byť aj skôr, ale pečiem si vlastný chlieb zo self pšenice v self peci na self palive.
Takže trošku nestíham.
|
|
Re: vlastne CPU
Od: ujo tomas
|
Pridané:
24.5.2019 12:28
Poprdkavas si v aute??
|
|
problem
Od: Problem
|
Pridané:
23.5.2019 11:41
Huawei je na najlepsej ceste stat sa oblubenou znackou odporcov vladnych represii.
|
|
Re: problem
Od: letovparku
|
Pridané:
23.5.2019 12:17
V cine neexistuju odporcovia vladnych cohokolvek. a ak existuju, tak nebudu.
|
|
Re: problem
Od: obyvatel ciny
|
Pridané:
23.5.2019 12:30
V cine je taka moralna kriza, ze vreckovi lupici tam na verejnosti okradaju jednotlivcov pred ocami ostatnych okoloiducich. A ti okoloiduci nechcu mat problemy, ani s lupicmi ani s policiou, tak len ticho mlcia a idu si svojou cestou. Nikto nikomu nepomoze.
|
|
Re: problem
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
23.5.2019 12:32
Cinania sa nedokazu vschopit, akceptovali otroctvo a poddanost. Revolucia nikdy nepride. Strhnu im body zo socialneho systemu aj za myslienky o chvilu.
|
|
nikto na to nikdy nepríde
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 14:48
Prečo by huawei nemal špehovať európanov?
Jeden dôvod.
|
|
Re: nikto na to nikdy nepríde
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
23.5.2019 14:55
preco adresujes tuto otazku mne?
|
|
Re: problem
Od: dj_v
|
Pridané:
23.5.2019 17:09
:D tv
y si svoj socialny kredit stratil tu v diskusiach uz davno, ba co viac tahas ich do extremu pod nulou
|
|
Re: problem
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 3:08
Aj tebe strhli body z DSL.sk systemu tito neznalkovia, co netusia, kde beru cinania organy na transplantacny business https://www.topky.sk/cl/13/1789915/ Nemocnice-v-Cine-ukryvali- jedno-z-najtemnejsich-lekarskych-tajomstiev
|
|
Re: problem
Od: dfssgvdsd
|
Pridané:
24.5.2019 8:52
áno, topky vzor žurnalistiky!
|
|
Re: problem
Od: Lars Schotte (venku)
|
Pridané:
24.5.2019 9:32
Ale to neni tajomstvo. Ja som uz pred 10 rokmi videl v televizori dokumentarny film o tom, ze sa toto robi, ze tam ked je niekdo popraveny, tak ho potom rozoberu na organy.
Cize to neni zadne tajomstvo, to je stara znama vec.
A tiez je zname, ze ked v Nemecku nemas extra napisane, ze nesces darovat organy, tak default je, ze si zeberu, ked nieco treba. Cize ty musis aktivne dat nesuhlas, aby to akoze nemohli. No a potom samozrejme UCK v Kosove brala aj zivych ludi a rozoberali ich na organy a potom predavali do EU a nakupovali za to zbrane, ved to su secko stare zname historky. Dokonca za to sceli aj niekoho sudit v Haagu, ale to by moseli aj teho ich prezidenta Kosovskeho a to americanei nescu dovolit, preto tak skakali v trojuholniku, ked tam scela nejaka () odstihat ich spriaznenych terroristov.
|
|
Re: problem
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 9:43
Takto je to pre Cinsku stranu vsak sakra laaaakaveeee sa zbavit nepohodlneho elementa a este na nom aj zarobit. No nevydavaj potom rozsudok smrti?!
A na organy ta rozoberu aj u nas, ak nevyjadris predom nesuhlas, alebo zadom tvoja rodina.
|
|
Re: problem
Od: gertrudo
|
Pridané:
23.5.2019 12:33
Jj, aka schyzofrenia.
Byt odporcom vladnych represii, a preto pouzivat huaweii.
Firmy z krajiny ktora pouziva voci vlastnym obcanom najviac represie.
|
|
ultraradikalny optimalitorizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
23.5.2019 12:54
Skvelý argument! Jednoduché porovnanie hmotnosti vytlačených Zbierok zákonov jednotlivých štátov(+ prípadných únií) by k želaným výsledkom viesť priekazne nemuselo.
|
|
Re: ultraradikalny optimalitorizmus
Od: jezkov vykal
|
Pridané:
23.5.2019 14:54
priekazne by slo jednoduchym vypoctom danu vahu pomerne presne vypocitat a priekazne tak zachranit polku lesa za nemenovanou dedinou
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
23.5.2019 19:01
Bez vytlacenia cez wifi vo velkom kancli je pomerna presnost ale priekazne odborne neakceptovatelna.
|
|
Re: ultraradikalny optimalitorizmus
Od: jezkov vykal
|
Pridané:
23.5.2019 14:55
priekazne by slo jednoduchym vypoctom danu vahu pomerne presne vypocitat a priekazne tak zachranit polku lesa za nemenovanou dedinou
|
|
Re: ultraradikalny optimalitorizmus
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 2:54
Keby si sa zamyslal nad tym ocom sa diskutuje viac, ako nad svojou prikaznostou, mozno by ti doslo, ze hmotnost vytl. zb. zak. nie je smerodajna hodnotiaca velicina slobody obcana daneho statu.
|
|
ničivý praktik S005E002526
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
24.5.2019 5:10
I uznávanie platnosti výroku E=mc^2 je spadajúce medzi právom na zmenu priekazne disponibilné práva na slobodu myslenia, svedomia a náboženského vyznania.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002526
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 5:35
A? Cim viac vytlacenej energie v zakonoch, tym menej energie na buzeraciu vlastneho obyvatelstva?
To ta napadlo logicky, alebo len tvoja AI nasla nahodny prispevok k hmotnosti? :)
|
|
Re: ničivý praktik S005E002526
Od: ajtacka
|
Pridané:
24.5.2019 6:05
Cim som tlstejsia, tym viac mam energie...
|
|
Re: ničivý praktik S005E002526
Od: ajtacka
|
Pridané:
24.5.2019 6:08
A kedze je zakon zachovania energie, tak z toho vyplyva, ze mam warp pohon na hamburger.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002526
Od: ajtacka
|
Pridané:
24.5.2019 6:11
Tvoja Ustava
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
24.5.2019 6:21
Lenže mať môcť míňať ešte priekazne neimplikuje.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002526
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 6:11
Mal som jedneho kamarata, co mal tak vela energie, az musel krv tlacit dvojnasobnym tlakom pomedzi tu energiu a uz ho ale nic netlaci, pretoze vsetka ta energia vysla hore kominom Bratislavskeho krematoria.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Dhdjxh
|
Pridané:
23.5.2019 11:45
Nekúpili náhodou ARM Japonci?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ejha
|
Pridané:
23.5.2019 14:50
Ved to je tiez americky vazal...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 14:54
Velice úspěšní.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: _xxx
|
Pridané:
23.5.2019 16:07
Ak vlastni Deutsche Telekom firmu Slovak Telekom, znamena to, ze Slovak Telekom je Nemecka firma?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tulen
|
Pridané:
23.5.2019 16:28
Ano znamena. Nemecky Telekom vlastni slovensky, kupil ho, preto je jeho majitelom.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: _xxx
|
Pridané:
24.5.2019 17:12
cize ARM Holdings je Japonska firma? co si prijebany?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
23.5.2019 17:35
Ano, znamena to, ze love od slovenskej ovce idu nielen na reklamy ale aj germanom na dividendy.
|
|
chuja vej
Od: chuj
|
Pridané:
23.5.2019 12:14
chuja vej. Vej svojho chuja.
|
|
Re: chuja vej
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
23.5.2019 15:53
Ale čoby, hownovei :D
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
23.5.2019 12:33
Mozno je na case prejst na architekturu open RISC/RISC-V. Ale to nebude vobec jednoduche. Zatial sa s nou uvazuje iba v nejakych radicoch nie ako plnohodnotne CPU schopne nahradit ARM. To Huawei ma celkom problem. Bude musiet zasiahnut Cina ako stat a dupnut na krk USA.
|
|
Re: 5znak
Od: RIKK
|
Pridané:
23.5.2019 14:21
Daj tomu este par rokov a risc V bude vsade, uz teraz sa zacina pouzivat v SoCoch a nahradza ine jadra za ktore treba platit licencie a ktore mozu byt nahradene, a tym aj testovana architektura risc v.
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
23.5.2019 12:35
Kazdopadne HW je najmensi problem pre Huawei. OS si tiez lahko vyrobia ale horsie bude nahradit google play. Teda mat podporu aplikacii. To nevidim velmi ruzovo.
|
|
Re: 5znak
Od: sdfsdf_noreg
|
Pridané:
23.5.2019 13:46
Cina ma vlastny marker obdodu googleplay aj vela apiek z google tam existuje. Uz dlho. DO europskych telefonov sa musi doinstalovavat tato podpora (play,services,atd), telefon ked objednas z ciny (ak nenainstaluje predajca) nema vobec ani play, ani ziadne sracky od google, co len cicaju pamat. Druha vec je, ze niektore appky pozaduju mat googleplayservices :(
|
|
Re: 5znak
Od: starec a more
|
Pridané:
23.5.2019 14:14
ja ked som zvykol mat android , tak mal som ho bez Gapps, bez google play, bez vsetkeho od googlu a vsetkeho closed source. Pouzival som F-droid.
Nakoniec som sa vratil k nokii 3310
|
|
Re: 5znak
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 14:52
Ja mám pevnú linku a PDA-čko
|
|
Re: 5znak
Od: boha vam je hej
|
Pridané:
24.5.2019 20:17
ja nemam ani kalkulacku
|
|
Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: rolh
|
Pridané:
23.5.2019 13:31
Mna by len zaujimal ten realny dokaz ako huawei spehoval, ale to asi neni podstatne pre amikov.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
23.5.2019 13:43
Lepšie pre istotu uvaliť sankcie bez dôkazu.
No a nad tými, ktorí preukázateľne špehujú obyvateľstvo očko privrieme ;)
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: jahôdka
|
Pridané:
23.5.2019 13:46
to bude nieco na styl ked syria "pouzila chemicky utok na vlastnych obcanov", aby si mohli usa zabombardovat.. natocis paskvil, rychlo stlacis tlacitko a mas pas
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: skepti-cka
|
Pridané:
23.5.2019 14:12
amerika nepotrebuje dokazy. staci propaganda
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 16:26
Lebo ľudom ľahšie vymyješ hlavu reklamou,
ako im čokoľvek vysvetlíš.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: allyze
|
Pridané:
23.5.2019 14:15
Všem, kteří si myslí jak jsou "ušáci" zlí, bych doporučil si koupit letenku do Číny. Ihned po příletu se připojte na wifi a v vteřině zjistíte, že:
- google nefunguje, blokován
- whatsapp nefunguje, blokován
- skype nefunguje, blokován
- facebook nefunguje, blokován
- twitter nefunguje, blokován
- Instagram nefunguje, blokován
- youtube nefunguje, blokován
-....dtto tisíce dalších méně známých aplikací...
- karty mastercard, visa apod. v Číně nefungují (vyjma letiště, luxusních hotelů a vybraných bankomatů)
Tyto blokace trvají již několik let... K současnému postupu "ušáků" lze říci jen toto: PROBOHA, PROČ VÁM TO TRVALO TAK DLOUHO?
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: NASA tem
|
Pridané:
23.5.2019 14:19
A ty si uz pocul o VPN? Kolega robi v Cine a cez VPN vsetko fici, ponemac je to enkrypted a neda sa vidiet co robis. DOBRE RANO!
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 14:28
používať VPN je tresne v:
Belarus
China
Iran
Iraq
Oman
Russia
Turkey
Uganda
United Arab Emirates
Venezuela
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: NASA tem
|
Pridané:
23.5.2019 14:31
Teraz sa bavime o Cine:
https://bit.ly/2Hxt5zI
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 14:38
S veľkou pravdepodobnosťou neskončí v base, ale na deportáciu to môže stačiť.
Čína špehuje svojich občanov, jeden dôvod prečo by nemala špehovať všetky Huawei telefóny.
|
|
ničivý prakticizmus S005E002525
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
23.5.2019 15:57
Tichá tolerancia mafiánskych praktík ale medzi základné piliere demokracie de jure priekazne ešte nepatrí.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: Koumak
|
Pridané:
23.5.2019 18:20
Ja som v TaiPei stale pouzival VPN pri cakani na letisku, Internet tam fungoval perfektne stabilne a rychlo, ked som videl kolko a akych AP tam maju, tak som si pomyslel, ze s vyzarovanim si rozhodne hlavu nelamu - na celom letisku som mal silny WiFi signal. Na Taiwan sa teda nevztahuju cinske zakazy? Bez VPNky som skusil tiez inet a siel bez ocividnych blokacii...
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: Twixie_
|
Pridané:
23.5.2019 18:33
https://sk.wikipedia.org/wiki/Taiwan_(ostrov)
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 20:02
Slovenské školstvo opäť nesklamalo.
Toto poslať na služobnú cestu ...
|
|
Taiwan=Čínská republika nie je Čínska ľudová republika
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 20:25
On je taký lojálny čínskej ľudovej propagande, že naozaj uveril že na Taiwane platia zákony Čínskej ľudovej republike.
Asi to bude poradca Miloša Zemana.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: Swampy
|
Pridané:
23.5.2019 14:32
Neviem ako je to v Cine, ale v niektorych arabskych krajinach ti za pouzivanie VPN hrozi trest smrti.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: cinan:
|
Pridané:
23.5.2019 14:49
V Cine je to zakazane, miminalme basa je za to. Pouzivat to napriek zakazu sa neoplati, pretoze ISP to vidi kto pouziva VPN a moze to reportovat vlade.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: cinan:
|
Pridané:
23.5.2019 14:49
V Cine je to zakazane, miminalme basa je za to. Pouzivat to napriek zakazu sa neoplati, pretoze ISP to vidi kto pouziva VPN a moze to reportovat vlade.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: NASA tem
|
Pridané:
23.5.2019 14:50
Nikdy nikto nedostal basu v Cine za pouzivanie VPN
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: cinan:
|
Pridané:
23.5.2019 14:58
Cudzinci nie, ale miestni obyvatelia dostavaju pokuty. A co sa stane ked tie pokuty nezaplatis?
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 16:23
Dostaneš zákaz cestovať lietadlom a vlakom.
Nedostaneš povolenie na kúpu auta.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: teapak1
|
Pridané:
24.5.2019 8:43
Arabi sa riadia tym, co napisal nejaky posahany pedofil a vrah pred 1000 rokmi. Dufam ze za 100 rokov niekde neobjavia Mein kampf a neurobia z toho nabozenstvo.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: ertgšegew
|
Pridané:
24.5.2019 8:57
korán je horší ako mein kampf. takže áno, islam je horší ako nacizmus...
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
24.5.2019 1:06
Vcul a Onedrive, Outlook a Bing idu bez problemov :)
Ad debetne karty - nie cely svet sa toci okolo "zapadnarskej" Visa a MasterCard (to iste sa da ale povedat co sa kariet tyka aj o Japonsku - hotovy teror, co?) V azii maju ine kartove systemy - ake prekvapenie, co? Dokonca aj sankcionovany Iran. Mnoho bankomatov v Cine na autobusovych a zeleznicnych staniciach posluzi aj zatulancovi zo zapadu - ja som si narozdiel od diskusnych krcmovych rozpravacov tu letenku vazne kupil... Apropo... Aj ubytovanie sme mali take, kde mali jedno z prevadzkovanych wifi so ssid "facebook google" - vzhladom na to ako dlho dotycny podnik funguje ich ocividne za to z koze nikto zatial nestiahol.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
23.5.2019 15:57
No lenže nemajú dôkaz, že nešpehujú (a H majú vlastné procáky a nikto nevie presne či tam nie je niečo nainštalované v nich). Pre bežného (l)usera je to jedno (hlavne že ide f***book), pre safety sektor je to ale veľký problém.
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od: (l)user
|
Pridané:
24.5.2019 6:38
safety
safety breach
LMAO
|
|
Re: Mna by len zaujimal ten realny dokaz
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
24.5.2019 11:57
zrejme si mal namiesto "safety" na mysli "security", ci?
|
|
......
Od: .....
|
Pridané:
23.5.2019 14:26
Preco vlastne EU firmy beru ohlad na USA sankcie? To je hadam vec len USA, preco by ich mali dodrziavat ostatne krajiny?
|
|
Re: ......
Od: rolh
|
Pridané:
23.5.2019 14:29
Lebo su pod us vplyvom, ako usa povie tak eu skace, ber si priklad aj zo slovenska
|
|
Re: ......
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
24.5.2019 12:00
nie, zo slovenska by si vazne nikto nemal brat priklad
.. ale ze vobec v nicom
|
|
Re: ......
Od: z&SSSS
|
Pridané:
24.5.2019 12:07
takže slovensko je vo všekom na p..u? ty sa raz opamamatáš, ty konzument jeden zmagorený, ale to bude neskoro
|
|
Re: ......
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 14:34
Tímová práca.
Keď máš skupinu ľudí väčšinou rozmýšľa, iba jede maximálne dvaja ostatný sa vezú.
V tomto prípade USA rozmýšľa a bojuje aj za EU.
Európa sa vezie a Rusko si myslí, že nepríde o tajgu v prospech Číny.
|
|
Re: ......
Od: Vargová
|
Pridané:
23.5.2019 15:02
Nemas to trochu pomylene?! Akym sposobom USA bojuje za EU?
|
|
Re: ......
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 16:18
Chce naučiť Číňanov, dodržiavať pravidlá. Firmy majú bojova medzi sebou inováciami a kvalitou, nie špehovať šikanovať ľudí. Číňania prvý uzatvorili svoj trh Google a teraz sa im to vracia.
Absurdný príklad: keď bude EU dotovať výrobu lietadlových lodí a vyrábať ich budú otroci z Afriky, tak skrachujú americké lodenice, logicky ich USA zakáže nakupovať americkej armáde.
|
|
Re: ......
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 3:12
V prvom rade Cina kradne technologie, ako sa to len da.
|
|
Re: ......
Od: Makovnik
|
Pridané:
23.5.2019 15:00
Mozno preto, ze ci Europe Amici nadiktuju, tak to Europa urobi...
|
|
Re: ......
Od: Pixel 3a
|
Pridané:
23.5.2019 17:04
Slovicko EUROPA, EÚ a podobne picoviny vyzieraju dobre len na plagatiku a v ociach jednoduchych spoluobcanov. V skutocnosti EU riadia ti najvacsi, cize Francuzko, Nemecko. Hej-slovaci, cechuri ani podobne dedinky si ani neprdnu. Niet tak davno co amici ukazali Nemecku svoju silu vyhrazkou cez VolksWagen dieselgate. Asi to bude omnoho komplexnejsie...
|
|
Re: ......
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
24.5.2019 12:16
americky WV dieselgate bol pomsteny EU pokutami pre Gugl, Majkrosoft, Epl, a Fejsbuk
|
|
Re: ......
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
23.5.2019 15:23
Máš to v článku vysvetlené. Aj EÚ firmy používajú licencované US technológie a preto musia sankčné pravidlá dodržiavať, ak o licencie nechcú prísť.
|
|
Re: ......
Od: .....
|
Pridané:
23.5.2019 16:07
To ale nedava zmysel. Znamenalo by to, ze USA uvalila sankcie i na EU.
|
|
Re: ......
Od: _xxx
|
Pridané:
23.5.2019 16:12
Nie, neuvalila. Velmi si to zjednodusujes. ARM Holdings sa moze rozhodnut ci chce alebo nechce prist o licencie ktore ma od US firiem, ak im zalezi na obchodovani s Huawei. Neznamena to, ze by vsetky technologicke firmy aj v EU museli prestat obchod s Huawei.
|
|
Re: ......
Od: ......
|
Pridané:
24.5.2019 10:25
Vyhrazat sa odobranim licencii = sankcie.
|
|
Re: ......
Od: ja.
|
Pridané:
23.5.2019 16:25
Lebo EU je kolonia a ked majitel povie "vyskoc" tak sa spyta "ako vysoko".
|
|
Re: ......
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 16:41
EU je múzeum
ČINA je dielňa
USA je motor
INDIA je Call centrum
RUSKO je sklad surovin
|
|
Re: ......
Od: cnckd
|
Pridané:
23.5.2019 17:06
ty si dobrý motor teda :)
|
|
Re: ......
Od: vsevec
|
Pridané:
23.5.2019 19:44
RUSKO a EURÓPA je zdroj rúk, ktoré udržujú motor.
|
|
Re: ......
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
23.5.2019 20:30
to bola pravda od r1880 do r1919
|
|
Re: ......
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
24.5.2019 12:19
tie ruske ruky sa ale priekazne trasu od nadmernej konzumacie brzdovej^H^H^H^H^H vodky
|
|
Re: ......
Od: ja.
|
Pridané:
24.5.2019 19:38
Nas europsky Ischias uz vstrebal tolko ginu, ze v spotrebe alkoholu nechal cele Rusko spolu s Bieloruskom a Ceskom daleko za sebou.
|
|
A čo amerikánske firmy?
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
23.5.2019 17:40
Aké straty vykážu amerikánske firmy doteraz obchodujúce s Huawei? 2 miliardy USD, podľa agentúry Reuters. Fakt výborný postih. Len otázka je pre koho.
Takže vyhrajú len tí, ktorí toto opatrenie cez lobby pretlačili. No a čo, že na to doplatia aj nevinní. Aké americké...
|
|
Re: A čo amerikánske firmy?
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
23.5.2019 17:42
A dôkaz že Huawei robí nekalú činnosť sa akosi dodnes nenašiel.
|
|
Re: A čo amerikánske firmy?
Od: Effe
|
Pridané:
23.5.2019 20:15
Ale našiel, len hľadaj poriadne...
|
|
ničivý praktik S005E002525
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
23.5.2019 20:41
Schválne...koľkí prečítali, že treba hľadať priekazne?
|
|
len tak uvazujem
Od: mamut
|
Pridané:
23.5.2019 20:58
ked im vo finále zakazu pouzivat vsetko od USA - co konkretne by sa im stalo keby zacali bohapusto všetko kopirovat bez licencii? (dostanú dvojity ban?)
^ neplatit za licencie -> este z toho budu profitovat nakoniec
|
|
Re: len tak uvazujem
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2019 3:03
Co mohli, to uz ukradli/skopirovali.
|