|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
halooooo
Od: reg.: Skladací smartfón
|
Pridané:
20.5.2019 12:17
Co tak naastavit na pc dns na 1.1.1.1
a chodit von cez OpenVPN
|
|
Re: halooooo
Od: Angel..
|
Pridané:
20.5.2019 12:24
A na co? ver mi, si prilis maly na to aby hocikoho zaujimalo, ktore stranky pozeras. A druha vec, nemas poskytovatela VPN, ktory ti da VPN na napr 100 Mbps ako su bezne prripojenia. Za VPN das 10 E mesacne a budes mat 10-20 Mbps :(
|
|
Re: halooooo
Od: vlastimill
|
Pridané:
20.5.2019 12:26
si kup VPS za par eur, a nainstaluj si tam openvpn server.. mam doma optiku a vpnka ma vzdivote nelimitovala
|
|
Re: halooooo
Od: Angel..
|
Pridané:
20.5.2019 12:56
ak si kupis VPS budes znova identifikovatelny jeho IPckou, resp. este viac, kedze doma vacsina ludi nema verejnu IP. Ak si kupis VPN uvet zdielas IP s dajme tomu tisickami dalsich uzivatelov a si anonymny, len zas ta rychlost. A sme naspat pri tom, ze nikomu z nas VPN netreba, lebo nikto na nas nie je zvedavy.
|
|
Re: halooooo
Od: Ronnie
|
Pridané:
20.5.2019 21:05
Najlepšia VPN je smerová WiFi anténa a BFU v paneláku oproti s nešifrovanou WiFi alebo s WEP alebo WPA s pinom. Alebo modely routerov, ktoré "0dj3b3š" sériou deauth a pod.
|
|
Re: halooooo
Od: Uvyvyvyv
|
Pridané:
21.5.2019 2:26
#facepalm
|
|
Re: halooooo
Od reg.: Richard F.
|
Pridané:
20.5.2019 13:01
Ale kde, každý je zaujímavý... A keď sa to tu raz zvrhne na nejakú despotickú vládu, mocipáni budú mať radi nejakú databázu ľudí, ktorých treba zlikvidovať...
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
20.5.2019 22:01
Prečo hneď likvidovať, budeme vedieť lepšie naplánovať hospodárstvo. Keď chceš kravy dobre podojiť, musíš vedieť ktorá koľko mlieka má.
|
|
Re: halooooo
Od: nenavist k narodom
|
Pridané:
20.5.2019 13:08
staci ked si napriklad vlastenec a sympatizujes s LSNS, tak si na zozname "neonacistov" ktorych treba v buducnosti zavriet.
Jedneho dna este pride politicke prenasledovanie. A pevne verim ze liberaly v EU budu prenasledovat vlastencov ktori chcu suverenne staty. Uz teraz ich oznacuju za fasistov... Hon na carodejnice (nacistov, fasistov) sa zacne stupnovat.
|
|
Re: halooooo
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
20.5.2019 13:12
pride liberalno-fasisticke EU gestapo prerazit dvere kazdemu odberatelovi newslettera z naseslovensko.net
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
20.5.2019 22:09
A čo je na tom, že fašisti budu mať svoje robotaxiky, aby sa nemiešali s libtardmi? A libtardi budú zdielať svoje záhradky s prisťahovalcami a budú šukmilovať stromy, aby sme zachránili matku zem a ona sa nás nebude snažiť zabiť novými alergénmi.
|
|
Re: halooooo
Od: letovparku
|
Pridané:
21.5.2019 12:19
tu sa teda riadne zkokotnieva.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 16:45
Nechápala iróniu.
Nasratá, lebo kolika trpí.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 13:19
Ked sympatizujes s LSNS tak mas fasisticke nazory. Bodka. Ked fasisti pridu k moci dopadneme ako za 2. svetovej vojny. Chceme to?
BTW preco by si chcel suverenny stat ked vacsina ludi chce EU? Bolo o tom u nas aj referendum. Mali ste sa vtedy ozvat. Teraz je riesenie celkom jednoduche. Odstahovat sa do Severnej Korei. Tam sa hraju na suverenny stat.
|
|
Re: halooooo
Od: no jasne
|
Pridané:
20.5.2019 13:37
Tvoja prvá veta naznačila že fasista si tu ty, lebo každý kto nemá rovnaký názor je neprijateľný
|
|
Re: halooooo
Od: tvojnazor
|
Pridané:
20.5.2019 13:47
Mozem mat nazor, ze ked vypijem pol litra burcaku a zapijem to kefirom, tak sa neposerem, ale o hodinu budem mat nazor a posrate gate.
AD2: Analogicky by sme potom mohli ignorovat aj pedofilov... ved to je len ich nazor na sexualitu
|
|
Re: halooooo
Od: Justínka
|
Pridané:
20.5.2019 14:01
Ale kdeže, to je len SATIRA, presne ako názory Emilka Hodála a tlstých prasiat s vrecom ZOMRI na hlave, koho hneď po voľbách povešajú.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
20.5.2019 22:17
Veď im môžu zo zdravotnej poisťovne zaplatiť silikónovú realistickú bábiku a môžu sa spolu stretávať LGBTIQPedofili bez toho, aby ubližovali deťom.
Potom mne budú musieť zaplatiť z poistky figuríny pedofilov a kilo semtexu, aby som ventiloval svoje zhnusenie.
|
|
Re: halooooo
Od: liberaly su extremisti
|
Pridané:
20.5.2019 14:20
Btw, pedofilov maju radi liberaly, lebo podla nich je kazda sexualna orientacia ok. Vravia ze nech si robi kazdy co chce. Ze ked to aj tie deti chcu tak im neskodia, atd. Preto sa kazdu chvilu znizuje vek deti odkedy sa maju ocit sexualnu vychovu, aby liberaly nakoniec potom mohli povedat ze tie deti uz boli o sexe poucene, a teda ked chcu sex s dospelym tak je to ich volba.
|
|
Re: halooooo
Od: tij*ebe?
|
Pridané:
20.5.2019 16:06
absolutny troll nezmysel.. Co je zle na sexualnej vychove? Aspon deti budu schopne skor rospoznat zneuzivanie. Aj tak sa o tom dozvedaju medzi sebou a vznikaju dezinformacie.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
20.5.2019 21:53
Treba deti naučiť masturbovať, najlepšie skupinovo, lebo inak nato neprídu.
Nevadí, že každý je v inej vývojovej fáze, štátny plán je presný.
|
|
Re: halooooo
Od: letovparku
|
Pridané:
21.5.2019 12:20
Veru ty máš iné nesplnené túžby.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 16:32
bodla 21x
asi nechodila na sexuálnu výchovu.
https://lnk.sk/gsxB
|
|
Re: halooooo
Od: Makovnik
|
Pridané:
21.5.2019 8:00
V Tvojej ruzovej bubline sa zije urcite skvele, ale ked z nej raz vyjdes tak zistis, ze napr. v Svedsku by mali rodicia ucit deti masturovat uz od cca 4-5 rokov.
To je trosku iny level sexualnej vychovy, ako si cakal, co?
|
|
Re: halooooo
Od: sdfgh
|
Pridané:
21.5.2019 9:00
o vam vraveli na nauke u pana farara Kuffu? a aj vas potom v spovednici vyfackal penisom?
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 9:12
Nie ja som chodil na futbal a tam ma sexuálne zneužíval tréner. Ale v ChaChaLande som už zneužíval kamarátov ja.
https://lnk.sk/GIKS
|
|
Re: halooooo
Od: Makovnik
|
Pridané:
21.5.2019 11:37
Okey, puce, dal som si tu namahu (na rozdiel od Teba) a tu mas viac info: https://dopice.sk/n0F
(Ok, uznavam, link je len na navrh hlasovania EU)
|
|
Re: halooooo
Od: Makovnik
|
Pridané:
21.5.2019 11:41
Tu mas dalsie... https://dopice.sk/n0G
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
21.5.2019 12:05
Topky su teda velmi relevantny zdroj. Ked si dal hlasovanie preco si nedal oficialnu stranku EU parlamentu?
|
|
Re: halooooo
Od: Makovnik
|
Pridané:
21.5.2019 12:20
Aha, takze ked je video uvedene na TOPkach, tak to video neexistuje.
To je ako ked napr. Martin Dano natoci nejake video, kde vidis nejaku spinu a povies si: "To tocil Martin Dano - budem to ignorovat (napriek tomu, ze si ho na vlastne oci videl)"
V pohode... na takuto je*nutos sme u vas slnieckarov zvyknuti...
|
|
Re: halooooo
Od reg.: gandor
|
Pridané:
21.5.2019 13:08
To je dost presne a opodstatnene.
Ked vidis ako Martinovi Danovi niekto prijebe na kameru, tak zaroven nevidis ako 2 sekundy predtym do neho Dano hodil svoje cerstvo osrate trenky... Ale aspon ta vieme zaradit - Danoid...
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 16:40
Všetko je v poriadku.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
21.5.2019 13:35
Mal si tam jednu otazku na ktoru si neodpovedal ale namiesto toho mi nadavas.
Ked je video na topkach tak sa neda verit jeho zdroju, jeho hodnovernosti. Ty veris kazdemu videu co je na internete? Presne ako kolega poznamenal, ked vidis iba cast pravdy tak to pre teba vyhovuje? Martin Dano sa vyhraza inym ludom zabijanim a chce ich bit a kazdemu kto s nim nesympatizuje nadava. To je teda clovek. Naozaj taketo priklady tu vytahujes?
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 16:43
Podla mňa je úchylné učiť deti o sexe skupinovo.
Sex je súkromná vec a nie každí dospieva 6.januára podľa osnovy.
Pokiaľ majú rodičia deti im vedia o sexe povedať všetko.
|
|
Re: halooooo
Od: karol1362
|
Pridané:
24.5.2019 10:17
ty neries deti ale zober do ruky radsej nejaku knizku o slovencine
|
|
Re: halooooo
Od: quix__
|
Pridané:
20.5.2019 19:48
pedofilov nema rad nik, netrep. akykolvek sexualny kontakt medzi dvoma dospelymi,svojpravnymi osobami je by defautl OK. zena,muz,muz,zena,zena,muz,muz... whatever. teba do toho nic. deti su iny pripad ty pridrb :D si fakt taky sprosty alebo len trolujes? :) podla mna v hlbe duse tuzis po niekoho kakaovom venceku :D
|
|
pred 40rokomi: homošov nema rad nik
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
20.5.2019 21:49
Máš pekné ideáli.
Skús ich vytesať do kameňa, možno to o 1000 rokov niekto dokáže rozlúšti.
|
|
Re: pred 40rokomi: homošov nema rad nik
Od: JebbeCiToNagebulu
|
Pridané:
21.5.2019 14:15
*ideálY *rozlúštiŤ
|
|
urobil si svet lepším
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 16:49
urobyl sy svet lepšým
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 14:29
A to si z kerej rite vycital, ze kto nema rovnaky nazor je neprijatelny? Ja som len pisal, ze ked mas nazory ako LSNS tak si fasista. Koniec. Nepovedal som, ze ta teba odstrelit. Len, ze to sme tu uz mali a to nechceme. To je taka retorika, ze ja ked nieco napisem ty si to uplne inak vysvetlis. Kym kopec inych ludi si to vysvetli presne tak ako som to myslel. To nie je o utlacani. Mohli by ste si uvedomit, ze to, ze sa s vami nechceme kamaratit za vase nazory este neznamena, ze vas chceme zabit alebo vam inak zneprijemnovat zivot. Ten vas nazor vychadza len z vasich pohnutok, nie nasich.
|
|
Re: halooooo
Od: Tretie Čoko Oko
|
Pridané:
20.5.2019 14:54
Horsi nez cele LSNS su primitivni zakomplexovani jebkovia ako ty, s patentom na to, ze vedia presne na co myslia ostatni. Proste na smiech a vzdy vas je vacsina.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 15:10
Kde som pisal, ze viem na co myslia ostatni? To presne ten chalan predo mnou si domyslel co som akoze "napisal"
|
|
Re: halooooo
Od: Tretie Čoko Oko
|
Pridané:
20.5.2019 16:04
"Ja som len pisal, ze ked mas nazory ako LSNS tak si fasista."
Mam niektore nazory ako LSNS a nie som fasista. Cize preto. Fasistov hladaj inde.
|
|
Re: halooooo
Od: ziacik
|
Pridané:
20.5.2019 17:02
chyba uvazovania - skus si najprv zodpovedat
1) mas nazory ako LSNS
2) mas pocit, ze nieco z toho co prezentovalo LSNS ta oslovilo
ak plati 1) tak potom ..
ak plati 2) je otazka, co to bolo - obcas totiz prevezmu aj "popularnejsie" nazory, aby boli za dobrych
a taktiez este je rozdiel, ak prezentuju nejaky problem, s ktorym nesuhlasia, ako ho chcu riesit - pretoze aj v tom je dost rozdiel
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
20.5.2019 22:27
LSNS niesu fašisti.
LSNS má s fašistami spoločné len to, že sú mladí a sprostí.
Aj ty si mladý a sprostý? Už asi nie, ale ešte si z toho nevyrástol.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
21.5.2019 8:12
Kotleba mi veru mladi nepride.
Hybaj sa nad tym zamysliet este raz a potom sa vrat.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 9:06
Jeden dvaja s pozastaveným vývojom stranu z mladíckej nerozvážnosti nevytrhnú.
Hovorím o voličoch RADIKÁLNYCH OPTIMISTOCH.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.5.2019 9:52
Kotleba s Hitlerom a Ficom maju spolocne to, ze v svojich politickych zaciatkoch hladaju vinnikov neuteseneho stavu v tmavych, pricom ked je uz teraz prace dost, zamestnavatelom su aj taki dobri. A tu uz predtym ti, z nich, co robili zarobili na daniach pre tych, co nerobili a ti, co kradli nakradli menej, ako rozni Basternakovia.
Neviem, preco to robi Kotleba, ci len pre moc, ale Fico tym pekne zakryva kradnutie svojich kumpanov.
Kotleba je rovnaky diletant a taraj, ukazalo sa to po posobeni v BBSK.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
21.5.2019 10:07
Hej. Ale mas kopec ludi ktori proste maju potrebu cely zivot na nieco nadavat v krcme a tu maju teraz svojho zastupcu ktory ich vlastne v blbom nadavani proti systemu podporuje. A ti si proste nedokazu uvedomit, ze potrebuju niekoho kto chce pre nich aj nieco robit a nie takeho co tam prisiel len robit bordel a pripadne kradnut ako to videl u starej generacie politikov.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 10:40
Ja nadávam výhradne, iba na internetových diskusiách.
|
|
Re: halooooo
Od: letovparku
|
Pridané:
21.5.2019 12:24
lebo si zbabely smrad.
|
|
Re: cha cha cha
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
21.5.2019 16:52
Ale mám lepšiu náladu ako ty.
ryby jedia ryby
ľudia serú ľudí
a teba som vysral poriadne.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 17:24
Pardon. Predtym ale v mojom prispevku odznelo, ze kto sympatizuje s LSNS tak je fasista. S tym by si suhlasil?
To ze sa oni hraju na nieco ine neznamena, ze nie su. Tiez som pochyboval. Avsak po rozhodnuti US o nerozpusteni som rpecital dost clankov, ze preco fasisti naozaj su. Treba sa o nich len trosku informovat. Alebo fasisti nie su, ale beru od nich inspiraciu a nasleduju ich. Mozno b nerobili rovnako velku zlotu ale ked si hakove krize nosia a kreslia kade tade a spravaju sa ako hulvati k niekomu kto im nic nespravil. Proste maju potrebu ukazovat, ze nieco v zivote vedia ked uz inde sa presadit nevedia.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 17:31
A nik iny nema tie nazory? Nemozes sa zgrupit inde?
|
|
Re: halooooo
Od: lal
|
Pridané:
20.5.2019 14:50
>vacsina ludi chce EU
[citacia potrebna]
afaik ucast bola 52% ,za hlasovalo 92% a bolo to pred 16 rokmi. myslim ze tvoje 'vacsina ludi chce eu' je odvazne tvrdenie..
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 15:13
92% hlasovalo za. Tym si pvoedal vsetko. To, ze niekto nejde vyjadrit svoj nazor si moze zato sam a nemozes ani povedat ze v tych ostatnych 48% sa nenajde nik kto by hlasoval za.
Ale plus sa opieram o prieskumy ktore sa pribezne zverejnuju ze kolki by hlasovali za vystupenie.
Imho u nas je problem stotoznit sa s EU. Chceme byt v nej a brat vyhody ale nechceme sa jej prisposobit a hlasat rovnake hodnoty.
|
|
Re: halooooo
Od: lal
|
Pridané:
20.5.2019 15:25
to pravda
ad hodnoty - co presne su hodnoty EU? lebo EU je dost nekonzistentna
mna teraz celkom 'dojal' propagacny material k volbam do europarlamentu kde EU imho velmi kontraproduktivne pouzila transku conchitu. to im akoze nestacilo ako rastli konzervativne/nacionalisticke strany tak pleskli ludom do huby devianta?
predtym bolo 'fajn' ako robili slusny business s kaddafim ktory drzal hranicu a zrazu bumbac, kaddafi papa, podme clnkovat stado inzinierov k nam, ved dobrych ludi sa vsade vela zmesti..
bud su jebnuti alebo to robia naschval, ja inklinujem k moznosti 2
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 15:37
Eu je nekonzistentna lebo aj krajiny kazda hlasa nieco ine. Ale je ine ked sa chces dohodnut a si rozumny a mas svoje argumenty a prides tak za Merkelkou alebo si len populista kradnes peniaze co ti daju a doma sa tvaris ze si proti a tak sa chces na niecom dohodnut.
Plus je rozdiel ked zastupujes 5-10 milionov ludi a ked zastupujes 80 milionov nemcov.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 15:37
K imigrantom to je asi komplikovanejsie. Aj oni si seru do polievky, teda ti co ich chcu, ze tam idu bojovat a tak. Plus tu mas USA. Plus Nemci maju stale komplexy z druhej svetovej vojny a preto chcu pomahat a ukazat sa v dobrom svetle ale potom su aj Nemci ktori chcu naspat Hitlera. Francuzi, ale aj Nemci aj ini zase chcu aj ludi ktori na nich budu robit tie najposlednejsie roboty lebo domaci uz nechcu a preto chcu imigrantov. Takze urcite sa moze zdat, ze niektore veci robia naschval. Proste prides na dochodok a nebude ti mat kto vytret rit tak s tym budes chciet nieco robit a predstavis si, ze taki utecenec by to mohol robit lacno. Len ten pride a ma celkom inu predstavu.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
20.5.2019 16:55
Neviem nahodou, ci ucast nebola 21%, ale to je jedno, pretoze podla vyskumov o volbach obecne aj ti, co nesli by hlasovali bezne tak, ako ti, co isli. Avsak teraz nedavno asi tak pred mesiacom bol prieskum pre Markizu, kde 60% bolo za EU, 20% bolo jedno a 20% za Rusko, alebo nie za EU. Uz neviem co z toho, ale vygooglit to isto vygooglis. To jeho tvrdenie odvazne nie je a ver, ze z 5 ludi su 3 za EU. To, ze Ty mas kamosov, co sa citia ohrozeni na pracovnom trhu syrcanmi, alebo negramotnymi ilegalnymi migrantami z Pakistanu(ktori tu narozdiel od syrcanov nemaju v EU co hladat), za to moze mozno to, ze si sa nic poriadne nenaucil robit a sucasne si uveril Kotlebovi, ktory si za Tvoj hlas hovie v parlamente a hlasuje spolu s Ficom. Ak si sa nieco naucil, o com svedci tvoj komentar, tak si iba prilis vela cital hlavnedristy, ze si myslis, ze vacsina EU nechce.
|
|
Re: halooooo
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 17:21
U nas je tusim referendum platne len ked ma ucast nad 50% a myslim, ze to bolo jedine referendum u nas doteraz ktore bolo platne. Niesom si vsak isty.
|
|
Re: halooooo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
20.5.2019 17:30
Ano, ucast bola tesne nad limit. Ci okolo 21%, alebo 52%, neviem.
|
|
Re: halooooo
Od: lal
|
Pridané:
20.5.2019 17:55
ty mas problem vygooglit si/vediet uplne zaklady ako je ucast nevyhnutna pre platne referendum ale nemas problem vydedukovat ako sa citia moji kamosi,koho som volil a co robim? :D
kamo, vydedukuj mi prosim Ta 6 cisel - interval 1,49 a za tyzden nebudes musiet robit :)
protip: hlavnedristy necitam, ale ak si spomenies ako dopadli volebne prieskumy 'renomovanych' agentur a pouvazujes tak 1-300 sekund tak mozno zistis preco pre mna prieskumy nie su smerodajne..
ale tak skusil si, snaha sa ceni!
|
|
Re: halooooo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
20.5.2019 19:08
Veris mi, ze sa mi nechce hladat, alebo tvrdit ze to je naisto tak, ako pisem? Preto som radsej napisal ASI. Predpokladam, ze ked si myslis, ze vacsina ludi nechce EU, ze si jenen z tych, ktory sa stretava iba so samymi kotlebami a preto som ti to napisal. Teoria velkych cisel, cize nemoznost vydedukovat vitazne cisla sportky je druha vec. A ze ludia boli nalomeni ku Kotlebovi, ale v prieskumoch ako hlavnu volbu povedali nieco ine. Ak si pocul nahravku Prochazku s Matovicom, tak tam zacujes dokonca 16% potencial pre Kotlebu. Ale 1/2, cize 8%. Potencial sa pred volbami zmenil na realitu. To vsak neznamena, ze preferencie, kde mal Kotleba 2% boli falosne.
|
|
Re: halooooo
Od: ja.
|
Pridané:
21.5.2019 12:11
Clovece, ty nemas sajnu o com bola druha svetova. Pred nou tretia risa bola presne to, co je dnes EU. Eurohujeri su dnesnou verziou Sana Macha a podobnych kolaborantov.
A to, ze pred 15 rokmi chceli ludia EU, neznamena ze ju chcu aj dnes. EU pred 15 rokmi nie je dnesna EU. Keby pred 15 rokmi vedeli, ze je vraj spravodlive, aby si delili migrantov, ktorych prilev nikto nema umysel zastavit, alebo ze budu mat dostupne iba potraviny podradnej kvality, takej EU by sa aj vtedy otocili chrbtom.
|
|
Re: halooooo
Od: romanov
|
Pridané:
20.5.2019 14:47
Proti komu bojovala Červená armáda a partizánom? Proti Nemeckým nacistom a ich spojencom. Proti komu bojovali Hlinkove gardy? Proti Červenej armáde a partizánom. Čo boli Hlinkove gardy? Spojenci nacistov a obhajcovia nacizmu. Čo obhajuje K? Hlinkove gardy. Čo je obhajca Hlinkovych gárd? Obhajca nacistov a ich spojencov a ich ideológie.
|
|
Re: halooooo
Od: romanov
|
Pridané:
20.5.2019 14:49
... a partizáni?
|
|
Re: halooooo
Od: MarkoMarko
|
Pridané:
20.5.2019 13:12
Pre tych, ktori stale hovoria "ja nie som zaujimavy pre spehovanie", odporucam ist: https://dopice.sk/n0g
|
|
Re: halooooo
Od: eduaaard
|
Pridané:
20.5.2019 14:18
ze maju obrazok mojho penisu? a co? tipujem ze si jeden z ludi co sa hanbi a po posilke sa nesprchuje a ide smradlavi mhd-ckou domov
|
|
Re: halooooo
Od: freser
|
Pridané:
20.5.2019 15:16
Ked sa uvedomis akou salamovou metodou sa zbavujes svojich prav, tak potom napis zmysluplnu vetu.
|
|
Re: halooooo
Od: lal
|
Pridané:
20.5.2019 15:27
jemu ked to dojde tak uz bude potrebovat plienky
|
|
Re: halooooo
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
20.5.2019 21:33
Chces zit v Slobodnej Kube, alebo Severnej Korei? Ja budem radsej "otrokom" v EU, pretoze tu mam vacsie prava a slobody, aj ked to Tebe prave nedochadza.
|
|
Re: halooooo
Od: bernaaard
|
Pridané:
20.5.2019 12:24
a s tou VPN chces vyjst kde? v Rusku pod drobnohladt putina? v amerike pod NSA? alebo v chine :D? skus afriku, budes mat vyborny ping :P
|
|
Re: halooooo
Od: hulvat2
|
Pridané:
20.5.2019 14:36
zo stredu atlantiku
|
|
Re: halooooo
Od: ffdf
|
Pridané:
20.5.2019 21:28
tam ale neni žiadny ISP! :-)
|
|
Re: halooooo
Od: ma to iba skusit
|
Pridané:
20.5.2019 22:28
ma to iba skusit podla instrukcii :P
|
|
Re: halooooo
Od reg.: netfix
|
Pridané:
21.5.2019 7:31
Chcel by som sa spýtať ako ideš na internet cez VPN? Kde je druhá strana tunela na nejakom web-proxy? Rád sa niečo nové naučím.
|
|
DPI na https
Od: Angel..
|
Pridané:
20.5.2019 12:20
Ako funguje DPI na SSL spojeniach? Vlozi tam nejaky intermediate certifikat, alebo DPI pozera iba hlavicky paketov na aku IP packet smeruje?
|
|
Re: DPI na https
Od: jozooo
|
Pridané:
20.5.2019 12:26
Nie.
|
|
Re: DPI na https
Od: tslaX
|
Pridané:
20.5.2019 12:31
ano
|
|
Re: DPI na https
Od: xvzf
|
Pridané:
20.5.2019 12:35
Podla mna na vlozenie intermediate certifikatu musis mat niekoho na strane klienta (napr. tak ako to robi Avast), nie? Inak nemozes rozumne spravit MITM.
|
|
Re: DPI na https
Od: Kkamos
|
Pridané:
21.5.2019 23:22
A uvazoval si, ze ti operatori mozu mat privatne kluce od najvacsich poskytovatelov ? Napr. NSA ich ma, aj to verejne priznala. Takisto ak si spomeniete, tak ruska vlada zablokovala Telegram, kym im neodovzdali privatne kluce, aby mohli "citat" spravy. Detto cina nieco podobne riesila s google sluzbami. Samozrejme to vsetko v ramci boja proti terorizmu.
Okrem SNI sa pouzivaju dalsie doplnkove informacie a analyzy. Z mnohych spomeniem periodicitu dat, velkosti paketov, zoznam znamych domen / sluzieb, ktore su prevadzkovane cez dane CDN servre (doda/preda prevadzkovatel CDN). Niektore sluzby maju specificke zdrojove (nie cielove) porty (rozsah) - to sa casto pouziva pri identifikacie sluzieb z mobilneho telefonu smerom napr. na google sluzby. Aplikacia na telefone posiela data z predurceneho rozsahu zdrojovych portov, nie nahodne. Atd....
Anonymita sa zabezpecuje uplne inym sposobom. Zatial som nevidel ani len naznak toho, zeby tu niekto mal realnu predstavu ako sa to robi.
|
|
Re: DPI na https
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
22.5.2019 0:00
Nefunguje daka komunikacna sluzba z tych znamejsich(mozno, ze aj Telegram) tak, ze si mozu dve komunikujuce strany vymenit predom svoje verejne podpisy a tak uz je jedno, ci ma Ruska vlada prevadzkove kluce, alebo nie?
|
|
Re: DPI na https
Od: reakcias
|
Pridané:
20.5.2019 12:48
možno
|
|
Re: DPI na https
Od: vlastimill
|
Pridané:
20.5.2019 12:52
asi
|
|
Re: DPI na https
Od: asdfasfadsf
|
Pridané:
20.5.2019 14:20
DPI na SSL bez CA u klienta tazko, max tak SNI
|
|
Re: DPI na https
Od: OneShitDrive
|
Pridané:
20.5.2019 14:39
Mozu sledovat na sifrovanych strankach hostnejmy vdaka SNI technologii, ale aj v tom uz sa nieco chysta, ze aj hostname bude raz sifrovany. Plus cielovu IP lakoerov ze vidia je samozrejmost.
|
|
Re: DPI na https
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 17:29
Hej, ale vidia odkial a kam ide paket nie? Obsah je sifrovany ale vedia k akemu serveru tak ta vedia shapeovat. Pripadne aj porty ktore prezradzaju protokol.
|
|
Re: DPI na https
Od: Umoznitel
|
Pridané:
20.5.2019 18:00
Ako nic.
|
|
Re: DPI na https
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
21.5.2019 12:15
SNI v TLS nie je momentalne zasifrovane, preto je mozne zistit, na akeho hosta paket ide.
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
20.5.2019 12:32
zaujimalo by ma ako to funguje v pripade, kedy si ISP pri poskytovani sluzieb od zakaznikov vyziada suhlas s analyzou ich dat na ucely blablabla - plati aj vtedy sietova neutralita?
|
|
Re: .....
Od: Angel..
|
Pridané:
20.5.2019 13:03
funguje to rovnako, ako ked si eshop da do obchodnych podmiemok, ze tovar mozes vratit iba nepouzivany - nikto si nemoze dat do zmluvy nieco, co zakazuje zakon. cize aj ked to zakaznik podpise, poskytovatel musi fungovat podla zakona, plus pokutka za uvedenie podmienky v zmluve, ktora je v rozpore so zakonom. P.S.: ak eshop uvedie v obchodnych podmienkach nieco v rozpore so zakonom, alebo pri reklamacii napr nedoda odborne vyjadrenie servisu/dodavatela, lehota na vratenie tovaru je rok a 14 dni, cize mozes pozadovat vratit celu sumu aj rok pouzivaneho tovaru.
|
|
Re: .....
Od: meheh
|
Pridané:
20.5.2019 21:37
to s tym rokom a 14 dni nie je pravda. to je lehota na vratenie tovaru len v pripade, ked predajca riadne nepouci zakaznika o prave vratit tovar... a nie v pripade akejkolvek nezakonnej podmienky ci nebodaj nedodania odborneho vyjadrenia... vid § 7 zakona cislo 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebitela pri predajti tovaru na dialku...
|
|
Re: .....
Od: udavac
|
Pridané:
20.5.2019 13:06
ja ked vidim eshop s obch. podmienkami, ze tovar sa da vratit iba nerobaleny hned to preposlem s dobrym pocitom SOI cez ich kontaktny udavacsky formular. Tak im treba! ked nerespektuju zakon. predpokladam, ze to iste sa da urobit a takou zmluvou ako pises s ISP na Telekomunikacny urad.
|
|
Re: .....
Od: bernaaard
|
Pridané:
20.5.2019 14:21
takze, ked si nieco kupim, a chcem to vratit moze to byt aj rozbalene? rozbalene to moze byt len do 2 tyzdnov ak kupujem cez internet? poprosim o osvietenie v tejto problematike, plus zdroje
dik
|
|
Re: .....
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 15:16
Kopec ludi si kupi vec pred dovolenkou na dovolenke pouzivaju a potom v alze vracaju a ta bere bez problemov.
O moralite/etike tohto cinu nech si kazdy spravi svoj nazor. Ale tazko rozlisit medzi pouzivanim a vyskusanim za kratku dobu.
|
|
Re: .....
Od: McUH
|
Pridané:
20.5.2019 17:24
Alza to možno berie, ale univerzálne pravidlo to nie je.
Môžeš vrátiť tovar rozbalený, napr. preto že nezodpovedá obrázku/popisu, inak si si to predstavoval a pod. Je to ekvivalent toho ako keby si si ho pozrel v obchode v regáli.
Tovar ale nemôžeš používať, použitý môžeš už len reklamovať. Niektoré obchody robia výnimku, ale vyžadovať sa to nedá. Samozrejme ak to nevedia rozlíšiť tak to vezmú, ale ak niečo týždeň používaš, je to obvykle vidno/dá sa to preukázať.
Oblečenie (okrem spodného prádla) si môžeš aj vyskúšať, ale opäť nie nosiť, len vyskúšať a keď nesedí vrátiť, ako v obchode.
|
|
Re: .....
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
20.5.2019 17:33
Alza ma kopu necistych praktik....na ktore nakoniec zaplati ten posledny v rade, co si to kupi. Podla zakona do kazdeho eshopu mozes vec vratit bez udania dovodu do 2 tyzdnov po kupe. V zakone nie je nic o pouzivani, ale asi iba o tom, ze by mal zostat neposkodeny.
|
|
Re: .....
Od: Draagon
|
Pridané:
20.5.2019 15:17
Ano, samozrejme moze. Lenze, je tam taka drobnost, ze pri rozbalenom tovare, Ti moze predajca vycislit sumu za opatovne vratenie tovaru do povodneho stavu.
|
|
Re: .....
Od: Angel..
|
Pridané:
20.5.2019 22:05
NE-E, to co pises je pri poskodenom tovare. rozbaleny moze byt, pouzivany moze byt, s tym, ze zakon hovori, ze pouzivany iba do tej miery aby si si ho vyskusal, ale ked na vyskusanie fotaku potrebujes 10 dni na dovolenke, skus mu dokazat opak. napr folie z telefonu mozes dat dole a predajca to musi zobrat naspat (bez vycislovania sumy).
|
|
Re: .....
Od: qwerty/z
|
Pridané:
21.5.2019 8:15
Ak si napriklad skladad pocitac a zakupis si cez internet novu komponentu tak si ju namontujes do pc poriadne otestujes a ak to nejde podla predstav tak ju do 2 tyzdnov vratis v original krabici s povodnym obsahom.
|
|
nejaky online kurz Excelu, cvika? ?
Od: LytaRyta v nesnazich,zivorici
|
Pridané:
20.5.2019 13:18
Su k Eexcelu nejake cvicne priklady, e -knizka ?
(prip.aj k Accesu)
nj, sa to nezda, ale je tam 100 a 1 veci, nektere aj dost zlozite, celkem tazke..
nj, som sa hlasil na misto analyza dat (distribucie tovarov), (v Tesco Stores Beckov ~ ovsemze ma za nevzali, ani tam,
ani nikde na podobne miiesta,
do veeeelkych kanclov..
je to nahouvby,
dnes, zvlst. posledne ~2~3 roky, je cela ta ekonom situacia v ekonomii, a na pac.trhu, v profesiich taka, ze ~ bud mas miiesto min.za 1000++ €, a viic, abo nemas vobec, absolutme nic..
co je aj moj pripad
eh, je to mizeria :/ :(( :/(
|
|
Re: nejaky online kurz Excelu, cvika? ?
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 13:21
Chod skladnika robit. Urcite ich hladaju.
|
|
Re: nejaky online kurz Excelu, cvika? ?
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
20.5.2019 13:44
Aj kurz na VZV sa niekedy hodi ku skladnikovi :D
(v dobrom samozrejme)
|
|
Re: nejaky online kurz Excelu, cvika? ?
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 15:18
Neviem ci netrolluje :D
|
|
Re: nejaky online kurz Excelu, cvika? ?
Od: ano ano vynikajuco
|
Pridané:
20.5.2019 18:23
povedz ze sa rozumies analyze packetov a chod do T-systems.
beze srandy, zoberu ta.
|
|
IPS a partnery
Od: jancici
|
Pridané:
20.5.2019 15:20
a niektorý ISP majú zaujímavých partnerov
http://www.energotel.sk/partners
|
|
Re: IPS a partnery
Od: Karolko4
|
Pridané:
20.5.2019 16:56
Nj, US Cisco hodili do koša, lebo ma horší pomer výkon cena, aka nevedia co pýtať..
|
|
Re: IPS a partnery
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2019 17:28
Plus sme sa este stale nerozhodli, ze co je lepsie. Ked nas spehuje USA alebo Cina.
|
|
Re: IPS a partnery
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
20.5.2019 17:37
Paci sa Ti Cisnke, US, alebo Europske zriadenie? Mne je dobre tu a nemam zaujem mat statu hlavu za nazory a byt rozobraty na organy v Cine, ale ani byt zastreleny na ulici policajtom v USA, ktory si bude mysliet, ze na neho vytahujem zbran, ked budem vytahovat doklady, ako sa deje 1000 ludom rocne v tejto krajine snov.
|
|
Re: IPS a partnery
Od: Asdf3
|
Pridané:
21.5.2019 8:15
U nas ta len stastne zriadenie odstreli ked mas nahodou iny nazor :)
|
|
Re: IPS a partnery
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.5.2019 9:34
pravda, my sme taka poločína, polokuba. avšak máme možnosť to vo voľbých zvrátiť. Ale ako niekto povedal v 89, že to bude trvať jednu generáciu, tak teraz povedal, že bude treba tri, než sa dostaneme na úroveň nehlasovať vo voľbách sami proti sebe. (hlasovať za kotlebu je z blata do kaluže, keby niekomu jasné nebolo, že nestačí vymeniť demagóga za nového)
|
|
Re: IPS a partnery
Od: Asdf3
|
Pridané:
21.5.2019 9:55
Ono plus asi je problem aj v nasich ocakavaniach. Nik uceny z neba nespadol a dat dokopy nazory 5 milionov ludi nie je easy. Nech je ale aspon vidiet snahu o uprimnu pracu a nielen pracu na kradnutie. Fico tvrdi, ze makal cely cas. To je sice mozno pravda ale nie na zlepsovani situacie slovakov ale aby kry lvsetky svoje kauzy a to sa za pracu pre stat nepoklada.
|
|
Re: IPS a partnery
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.5.2019 10:11
A aby si prisvojil vsetku pracu pracujucich a vydaval to za uspechy jeho vlady. Ekonomika rastie nie pre jeho vladu, ale napriek jeho vlade. Pracujeme ochotne najviac nocnych v EU, tak samozrejme, ze tu radi investuju priemyselne podniky. Ak by mu to ludia zozrali, tak aj zajtrajsi vychod slnka oznaci za uspech jeho vlady.
|
|
Re: IPS a partnery
Od: Asdf3
|
Pridané:
21.5.2019 12:09
Coby nebol. Ved je pri vlade :D :D :D
Akurat, ze uspechy v hokeji sa mu pripisovat nedaju. Pri kazdom bol niekto iny :D
|
|
nvm.už *Kadial ist, a kam mám príst..
Od: LytaRyta v nesnázích,živorící
|
Pridané:
20.5.2019 18:57
mno, už by som to ted hádám aj všetko vedel, celé to "Adminsitrace síte, /IT-technik pozícii, v tom NVúrCh-u..
od konca tohto januára..
..resp. do leta, do septembra,
max. do konca tohto roka celkem určo.. :/ :/(
(..a ne, nič také strašné, žiadne ..nehody,pády sietí, by sa "počas mojí služby nestalo"..
je to proste naohovby všetjko,
mizéria celé proste.. :/ :(( :/(
|
|
Re: nvm.už *Kadial ist, a kam mám príst..
Od: ______________________
|
Pridané:
21.5.2019 8:48
to nie je vsetko, pouziju bezdovodne zrno ak sa im to hodi, nie ak musia, pouziju tuberkulozu /nadacia gates - afrika/ ak sa im chce a potrebuju ludi jednoducho zabit, otravit, pouziju spinavu vodu /dobrovodsky, cernovodski, bruselsky vodovod, voda z pracky ... / ... vacsina navodov je v diskusiach na sme, preto sa aj museli rozpadnut ... a nie su to len statne institucie, prakticky vsetky velke firmy sleduju ludi uz davno ... a vzdy, vzdy su za tym kuceravi a nosati, krikluni demokracie s fasistickymi metodami a v dnesnej dobe ... oni sa toho kormidla nepustia
|