|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dekel
Od: viem nie
|
Pridané:
2.5.2019 8:54
Typicky "profik". - To bol zamer.
|
|
Re: dekel
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
2.5.2019 9:51
No do toho vegáni! Kto to nepozeráte? Von s tým
|
|
Re: dekel
Od: what !
|
Pridané:
2.5.2019 10:07
Ja -nevidel som ani jedne diel a ani trailer....
kravina na n-tu
|
|
Re: dekel
Od: VincentZ
|
Pridané:
2.5.2019 10:24
Zaujimalo by ma, ako dokaze clovek zhodnotit serial, z ktoreho nevidel ani jeden diel, ba ani trailer. Pozeral si sa do ohna a Pan Svetla ti to zjavil?
|
|
Re: dekel
Od: Lenz
|
Pridané:
2.5.2019 11:14
Vo tom to je vole. "Bol to vtip."
|
|
ničivý praktik S005E002478
Od: syntaxterrorXX. XX
|
Pridané:
2.5.2019 11:32
Lenže oplatí sa kvôli na znevažovaní umeleckej snahy iných tvorcov postavenému vtipu priekazne učiť vedieť meniť nastavenia prijímača?
|
|
Re: ničivý praktik S005E002478
Od: syntaxterrorXX. XX
|
Pridané:
2.5.2019 11:44
oprava: prijímača ako televízneho nie priekazne rádiového prijímača
|
|
Re: ničivý praktik S005E002478
Od: syntaxterrorXX. XX
|
Pridané:
2.5.2019 13:34
doplňujem: faxový prijímač taktiež nie je vhodný.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002478
Od: oaa
|
Pridané:
2.5.2019 14:54
Snáď všetky televízory majú zapnutý dynamický kontrast, čo urobí svetlé scény svetlejšími a tmavšie scény tmavšími.
Jednoznačne najhoršia funkcia akú kedy v oblasti monitorov a TV vymysleli... čisto len pre marketing aby sa mohli chváliť aký veľký kontrast to má... Inak celé zle.
|
|
Re: dekel
Od: bnxfxfnb
|
Pridané:
2.5.2019 12:36
ani tvoje hovno som nevidel a kľudne môžem vyhlásiť, že je hnedé... a to na rozdiel od teba ani neviem, kto je Pán Svetla!
|
|
Re: dekel
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
2.5.2019 13:20
Ty o moznych zafarbeniach exkrementov toho vela nevies, vsak? Hneda je sice TOP, ale nie je zdaleka jedina. Tak radsej pred vyhlasovanim, pouzi rozum!
|
|
Re: dekel
Od: bnxfxfnb
|
Pridané:
2.5.2019 14:00
tvoje hovno je možno modré, to potom sorry, ale ináč je vždy hnedé. takže kľudne môžem vyhlásiť, čo som vyhlásil a ty si chuj s modrým hovnom, ok?
|
|
Re: dekel
Od: rodriguez
|
Pridané:
2.5.2019 14:16
Chlapče, ty si toho ešte málo v živote zažil, aby si mohol takto paušálne zovšeobecňovať!
|
|
Re: dekel
Od: bnxfxfnb
|
Pridané:
2.5.2019 14:22
len nepovedz, že aj ty serieš modré hovná! ste sa nejako vyrojili, kecálkovia obecní...
|
|
Re: dekel
Od: JoZeFKOKOKOKO
|
Pridané:
2.5.2019 14:36
ja modre po cucoriedkach ... po zivocisnom uhli cierne
|
|
Re: dekel
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
2.5.2019 20:52
hlavne že vždy spláchneš
|
|
Re: dekel
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
2.5.2019 16:15
Tak modre som este nevidel, to priznavam. Ale zelene, cierne, zlte hej.
Zrejme to bude ako (ZELENY) hrach na stenu hadzat, ale:
Pred vyhlasovanim, pouzi rozum (alebo aspon Google)!!
Keby si moju prosbu zobral vazne:
medicalnewstoday.com/articles/311377.php
|
|
Re: dekel
Od: bnxfxfnb
|
Pridané:
2.5.2019 17:12
zelený hrach? a čo ak je žltý? zelené hovno? čierne, žlté? a ktoré bolo tvoje? tipujem, že ani jedno. pôvodná pointa bola inde, ty googlovací mudrlant, nie v čiernych hovnách...
|
|
aj nabudúce, môžeš začať tovoju oblúbenú temu.
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
2.5.2019 20:55
Všetky farby dúhy, už viem čo inšpirovalo dúhovú vlajku.
|
|
Re: dekel
Od: MrHankey
|
Pridané:
2.5.2019 21:03
Serte na to chlapi, tato diskusia je o hovne.
|
|
MrHankey, serte, hovne
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
2.5.2019 21:06
tri krát exkrement v príspevku bravóóóóóó
|
|
Re: dekel
Od reg.: quix_
|
Pridané:
2.5.2019 12:38
:D ja som videl prve 3 casti a nechytilo ma to. zabijem sa? zato som bol schopny sledovat 14 serii (po 20) casti Supernaturalu.. Polovicke sa o GoT aj sniva, mne je u prdele cely ten serial. Dakujem, ze si sa opytal, hladal som zamienku ako to ludom poviem.
|
|
Re: dekel
Od: ovisnute kozi
|
Pridané:
2.5.2019 15:34
Mozno ma v got princ velku kuzelnu cicinu a preto sa jej sniva!
|
|
Re: dekel
Od: mattti
|
Pridané:
2.5.2019 10:05
nepracoval náhodou niekedy pre apple?
|
|
Re: dekel
Od: Hakuna Matata
|
Pridané:
2.5.2019 11:23
on je dost dobry DP, za toto on nemoze. Za to su zodpovedni reziser a producenti. Vo filmovej tvorbe reziser vie co chce a DP to len realizuje. Niekedy je reziser viac technicky takze DP povie PRENSE co a ako chce, inokedy len povie o aky vizual mu ide. Cize neexistuje nic take ako ze DP to natoci tak tmavo ze nie je nic vidiet a reziser s tym je ok. To tak vobec nefunguje. DP nema taku autonomiu. Niekde som cital ze rovnaky rezier robil aj nejake vecsie casti predtym, ktore boli dobre takze osobne by som typol ze za tymto stoja producenti ktory podla vsetkeho bez zdrojoveho materialu su naprosto neschopni kvalitnej tvorby, takze tak.
|
|
Re: dekel
Od: dopice_
|
Pridané:
2.5.2019 15:37
Do pice co je to DP?
|
|
Re: dekel
Od: Majk0
|
Pridané:
2.5.2019 16:14
Diplomová práca
|
|
Re: dekel
Od: Hakuna Matata
|
Pridané:
2.5.2019 17:37
Director of Photography, u nas zname tiez ako hlavny kameraman, pripadne "cinematographer".
Jeho uloha je na sete preniest reziserovu viziu na "film". On je zodpovedny za navrh, niekedy aj realizaciu, nasvietenia scen, volbu kamery a objektivov a ich nastaveni a td. Skratka vsetko co je na "filme" z hladiska vizualu je jeho zodpovednost.
Obycajny kameraman neriesi osvetlenie sceny ani nic podobne. Ten len ma za ulohy nasnimat dopredu pripravenu a nablokovanu scenu. Cize jeho "input" je prakticky nulovy.
|
|
Re: dekel
Od: luol
|
Pridané:
4.5.2019 10:22
double penetration
|
|
Re: dekel
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
3.5.2019 10:56
Ono aj tak vela ludi ani netusi co je to kalibrovany display, a vsetci producenti pouzivaju studio monitory.
Ruku na srdce: kedy ste si naposledy kalibrovali monitor? Ja niekedy pred rokom, a bol tam sakra rozdiel hlavne v gradacii - zla gradacia sposobuje najcastejsie splyvanie tmavych sekcii obrazu do ciernej.
A pri tych kadejakych samsungackych - postrocess - marketing - feature - enhancingoch obrazu sa ani necudujem, ze farby su uplne mimo. A telku nepoznam jedinu, co by sa dala kalibrovat.
|
|
Netflix detto
Od: Madagaskar
|
Pridané:
2.5.2019 8:54
Podobne niektore serialy alebo filmy na netflixe su tak isto velmi tmave. A to iste neide o zle nastavenie tv. Zbytocne si clovek kupi drahu a kvalitnu tv, ked obsah, ktory generuju nie je dostatocne kvalitne spracovany. V poslednom case som si vsimol, ze je v mode vytvarat tmave filmy, kde clovek ledva nieco vidi.
|
|
Re: Netflix detto
Od: Ripley
|
Pridané:
2.5.2019 9:02
Mne skor vadi ozvucenie modernych filmov. Tiche sceny su tak tiche ze ledva nieco pocut, zvlast pocas dialogov si postavy len akosi mumlaju a sepkaju, a pri akcnej scene sa zas volume zdvihne o 1000% a vsetko huci az sa trase obyvacka. Potom len mackam volume na prehravaci, striedavo nadol a nahor :D
|
|
Re: Netflix detto
Od: 1234567890Q
|
Pridané:
2.5.2019 9:20
Toto bude skôr spôsobené pozeraním filmu s 5.1 zvykom na 2.1 alebo len Stereo reproduktoroch bez správneho nastavenia downmixu. Preto rozhovory ktoré by mali hrať primárne z centra nie sú dostatočne počuť v bočných reproduktoroch.
|
|
Re: Netflix detto
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
2.5.2019 9:54
Moja LG TV sa dáva do idle módu ak te celá obrazovka čierna. Skrátka sa vypne obraz. Počas tej časti bolo vidieť ako sa mi 10x vypla obrazovka. Trochu komické ale o držku ak chcete čosi z toho mať.
|
|
Re: Netflix detto
Od: Tíví
|
Pridané:
2.5.2019 10:01
LGBTV?
|
|
Re: Netflix detto
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
2.5.2019 10:13
#onlygodcanjudgeme
|
|
Re: Netflix detto
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
2.5.2019 21:04
Gayovia sú najlepší susedia. Keď pôjdu do starobinca lacno kúpim ich dom pre moje vnúčatá. Stačí byť k ním slušný.
|
|
Re: Netflix detto
Od: homeposmech
|
Pridané:
3.5.2019 22:08
Kolník ti deti neurobí, ak netrafí správnu dieru.
|
|
Re: Netflix detto
Od: CiKi
|
Pridané:
2.5.2019 16:38
Uz si skusil pouzit ciatic kintaktov? Vraj to pomaha na cokolvek.
|
|
Re: Netflix detto
Od: .alef22.
|
Pridané:
5.5.2019 14:24
Aj moj monitor sa takto vypínal, nie som nejaký fachman na pc, myslel som že mám niečo zle nastavené ale dosť to rušilo vychutnať si atmosféru deja
|
|
Re: Netflix detto
Od: Hmmmmmmm
|
Pridané:
2.5.2019 10:09
Vidim ze nie som sam...ale to bude tym zvukom..basove casti co su vybuchy a spol tak to vas ide roz..ebat.. ale rozhovory..aby som si titulky cital :D
|
|
Re: Netflix detto
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
2.5.2019 11:08
Hovori sa tomu dynamicky rozsah. V reale mas tiez vybuchy inac hlasne ako rozhovory.
Pokial ti to vadi, pouzi kompresiu dynamickeho rozsahu, kazdy receiver a soundbar to podporuje. Pokial to tvoje zelezo nepodporuje, nesplna hw poziadavky na sledovanie filmu ;).
|
|
Re: Netflix detto
Od: /dev/null
|
Pridané:
2.5.2019 11:33
jak železo nepodporuje ? šak mám armokoše do pilót najvyššej akosti!
|
|
Re: Netflix detto
Od: asters
|
Pridané:
2.5.2019 16:00
5.1 / 7.1 zvuk je zhuba na stereo sústave. Ideálne by bolo, keby filmy natívne obsahovali 2 samostatné možnosti nastavenia zvuku - jedna mixovaná špeciálne pre stereo sústavy a druhá pre 5+.1 sústavy.
|
|
Re: Netflix detto
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
2.5.2019 9:39
Vidis, a v hudbe ludia vyplakavaju, ze dynamicky rozsah skladieb klesa a uz to nie je to, co byvalo..
Tak som si myslel, ze len ja som divny, ked ma nebavi stale zvysovat a znizovat hlasitost alebo obtazovat susedov o dve poschodia vyssie mojou hudbou..
|
|
Re: Netflix detto
Od: sdbdfnfy
|
Pridané:
2.5.2019 12:39
barbari hudbe hovno rozumejú a potom majú takéto scestné názory. aj v ušiach stále nosíš štople, aby si reálne zvuky počul tlmeno?
|
|
Re: Netflix detto
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
2.5.2019 13:19
Ved ono je to v poriadku v koncertnej sale, akurat sa to nehodi ako pozadie do bytu. Nuz, socialne byvanie..
|
|
Re: Netflix detto
Od: ťhťtertd
|
Pridané:
2.5.2019 17:13
reálne zvuky v byte nemá?
|
|
Re: Netflix detto
Od: hehehe
|
Pridané:
2.5.2019 9:46
takze chapem to dobre, ze ty by si chcel, aby napr. start raketoplanu bol rovnako hlucny ako dialog v uzavretej miestnosti!? ach jaj, kam sme sa to dopracovali, ze mame takychto "narocnych" divakov... *facepalm*
|
|
Re: Netflix detto
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
2.5.2019 9:53
Nechápeš to dobre. Chcel by, aby ten dynamický rozsah bol použiteľný aj pre niečo iné, ako slúchadlá alebo samotu v lese.
|
|
Re: Netflix detto
Od: meno uz je zaregistrovane
|
Pridané:
2.5.2019 9:56
Áno, ja by som to chcel. Ak bude vo filme rozhovor dvoch astronautov šeptom a potom prestrih na štart raketoplánu, nechcem, aby ma aj s celou rodinou a susedmi jeblo.
|
|
Re: Netflix detto
Od: wizzx
|
Pridané:
2.5.2019 13:11
Presne pre takychto sa do DVD / BD pridava viac zvukovych stop. napr dolby digital pre beznehho cloveka bez poriadneho zvukoveho systemu kde je redukovany dynamicky rozsah. Alebo si vyberies DTS stopu kde mas dynamicky rozsah ako v realnom zivote kde ma vybuch alebo strelba 100dB+ a rozhovor 50dB. na to potrebujes ale poriadny aparat a rodinny dom kde hluk nevadi susedom.
|
|
Re: Netflix detto
Od: allyze
|
Pridané:
2.5.2019 16:02
Rodinný dom na samote.
|
|
Re: Netflix detto
Od: andin
|
Pridané:
2.5.2019 16:31
100db musi vadit kazdemu kto nie je nahluchly
|
|
Re: Netflix detto
Od: kzfz,m
|
Pridané:
2.5.2019 17:15
dynamický rozsah nie je najvyšša hladina...
|
|
Re: Netflix detto
Od: andin
|
Pridané:
3.5.2019 11:51
To netvrdim. Tu ale neplati ze cim vyssi DR, tym viac adidas - 100dB nie je 2x silnejsie ako 50db, ale 10^5x silnejsie. Neverim ze niekto normalny takto sleduje filmy kvoli "autentickemu zazitku" a caka ze pri ktorej akcnej scene mu vyletia okna.
|
|
Re: Netflix detto
Od reg.: quix_
|
Pridané:
2.5.2019 12:41
Macky nemaju co skakat hore dole po prehravaci..
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXX. XX
|
Pridané:
2.5.2019 9:12
Presne tak. Pokial je jas kodekom komprimovany cez iny raster ako farba, nastavenie zamer aj tak priekazne netrafi.
|
|
Re: Netflix detto
Od: psycho38
|
Pridané:
2.5.2019 10:13
ja teda neviem, pozeral som to teda sice potme, ale zase na ntb (nie najlepsom ... ) a videl som
akurat som stiahol jas skoro na minimum lebo podsvietenie je napicu
verim ze na normalnej telke by to bolo ok..
|
|
Re: Netflix detto
Od: slecna.l
|
Pridané:
2.5.2019 10:27
Mne sa v serialoch paci, ked su nocne sceny tmave - je normalne, ze clovek v noci nevidi vsetky detaily. Skor predtym sa robili televizne serialy zbytocne preexponovane, typicky v kriminalke tmava ulicka a vrah vyfinteny nasvieteny, aby ho nahodny svedok vedel opisat.
|
|
Re: Netflix detto
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
2.5.2019 11:10
Tak si asi kupil blbost, ktora bola optimalizovana na zobrazovanie kreslenych rozpravok v nakupnom centre.
Mam 10+ rocnu plazmu a tmave sceny vie zobrazit perfektne.
|
|
Re: Netflix detto
Od: Madagaskar
|
Pridané:
2.5.2019 11:24
Mam 1 rocny smarttv vyssej kategorie. Cize ziadna blbost, ci shit. A nepisal som, ze to nevie zobrazit. Ale zbytocne vela tmavych scen a ked si xcem napriklad cez den pozriet nieco, tak musim stahovat rolety. Niektore sceny su fakt az moc pritmavene, co je uplne zbytocne, ked hlavne prihliadam na to, ze nieco pozeram v 4k. Pride mi to plytvanie kvalitou, ked je obraz uplne tmavy.
|
|
Re: Netflix detto
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
2.5.2019 11:43
Tak zavisi, ako je definovana ta vyssia kategoria. Mam desatrocnu plazmu od Panasonicu, ktora aj vtedy bola nejaky midrange, a zobrazuje to nadherne.
Nie, nie je 4K, ani nema zabudovane aplikacie. Ale vie zobrazit ciernu ako ciernu a bielu ako bielu, pre kazdy pixel samostatne.
|
|
Re: Netflix detto
Od: xyx
|
Pridané:
2.5.2019 12:11
fuu jak si mu dal. Tiež mám plazmu, kvôli vernosti farieb. To ale "smart" generácií nevysvetlíš a duplom nie ak nevie na akej technológií je jeho tv. čo sa týka podania čiernej tak asi na plnej čiare "vyhráva" LCD s CLF trubicami...
|
|
Re: Netflix detto
Od: ljuk
|
Pridané:
2.5.2019 12:48
to ze pomenujes nieco LCD nema nic spolocne s podanim farieb, bud je ten panel TN, IPS, P/MVA a pod. s dramatickym rozdielom a vsetky su LCD...
|
|
Re: Netflix detto
Od: xyx
|
Pridané:
2.5.2019 14:26
a ziadny z nich nevie zobrazit ciernu tak ako 10 rokov stara plazma
|
|
Re: Netflix detto
Od: vwv.
|
Pridané:
2.5.2019 14:26
Po desiatich rokoch vie PDP tazko zobrazit realnu ciernu :).
|
|
Re: Netflix detto
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
2.5.2019 14:46
Ale ano, vie. Pretoze tych 10 rokov nebezala len tak na pozadi s farmami a panelakmi, takze ma mensi mileage ako priemerne LCD v slovenskej domacnosti po roku.
|
|
Re: Netflix detto
Od: vwv.
|
Pridané:
2.5.2019 18:17
Aj keby si dal jediny film denne (2h denne) tak to po 10 rokoch nebude to, co to byvalo. Kedze v rodine mam vyssiu triedu Panasonic PDP, ktory rozhodne nikdy nefungoval ako kulisa, po siedmych rokoch je vidno, ze cierna rozhodne nieje taka, ako by som od PDP ocakaval. To vsak neznamena, ze obraz nieje lepsi ako pri drvivej vacsine dnesnej 4K produkcie TV s 60hz panelmi.
|
|
Re: Netflix detto
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
2.5.2019 20:47
Lenze my nedame jeden film denne, tolko casu na bednu nemame.
Prave som to pozrel, ma nabehanych 2085 hodin.
|
|
Re: Netflix detto
Od: Hvchhxx
|
Pridané:
2.5.2019 22:10
A už je to tu, strašiak menom Hz. Čím viac Hz, tým viac adidas. Nevadí, že sledujes film s frekvenciou 24fps, tebe je skratka 60hz malo!
|
|
Re: Netflix detto
Od reg.: miggg
|
Pridané:
3.5.2019 7:54
No ja pod 60hz vnimam blikanie. Clovek si na to casom zvykne, ale ociam/mozgu to asi jedno nie je. Ved asi vela z nas zazilo prechod z crt na lcd. Ked som potom u niekoho videl crt, bolo to hrozne... 24fps na 60hz je pre mna pozeratelnejsie, ako ked sa telka synchronizuje na 24hz... A ked sme u kamosov s plazmou tak "trpim"...
|
|
Re: Netflix detto
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
3.5.2019 19:40
Priemerna plazma ma refresh 600Hz. Samozrejme, zobrazi 5-6-10-12-20-24 krat ten isty frame, elektronika by 600Hz interpolacie nedala, ale vyboj netrva vecne, tak ho treba obnovovat.
|
|
Re: Netflix detto
Od reg.: VWV .
|
Pridané:
4.5.2019 14:48
60hz refresh LCD neznamena, ze blika na 60tich Hz. LCD z principu neblika, blika podsvietenie LCD (LED), ktore je regulovane s PWM. Dnesne rady LCD TV maju obvykle regulovanie na urovni 240Hz (Samsung), Sony 720Hz, LG 120Hz. Pri nastaveni podsvietenia na 100% ziadna LCD neblika, ale takto to nieje z hladiska vysokeho podsvietenia sledovatelne.
|
|
Re: Netflix detto
Od reg.: miggg
|
Pridané:
4.5.2019 23:07
Ja mam LED LG a ked nastavym vystup na tv boxe alebo pc na 50hz tak vnimam blikanie aj pri statickom obraze... Hlavne pri pohybe ocami... Ked je na 60hz tak nie... Plazma myslim tiez LG pripojena na PC, staticky obraz, vystup na 60hz a blika...
|
|
Re: Netflix detto
Od reg.: VWV .
|
Pridané:
4.5.2019 14:41
Nieje to starsiak ohladom frekvenie, ale 60hz refresh = low cost panely v desnych vsetkych TV, ktore obvykle ani nevedia zobrazit obsah pri nativnm 24p refreshi.
|
|
He he..
Od: Jankohrasko6666
|
Pridané:
2.5.2019 8:55
Dakedy robil kameramana na stv Cyril Azor.. Ten by im to vysvetlil ako maju nastavit tv.. Ale iba ciernobielu..
|
|
Re: He he..
Od: valaris
|
Pridané:
2.5.2019 11:02
Azor trhej !
|
|
Re: Ha ha..
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
2.5.2019 11:15
HAF!!
|
|
problem je v naladeni TV
Od: Ondrej Macko:
|
Pridané:
2.5.2019 9:14
Dobry den,
Problem je v naladeni TV.
Dobra sprava - nemusite nic robit.
Nechajte to na profesionala.
|
|
je to chyba producentov
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
2.5.2019 9:18
Ti co ten diel vyprodukovali, ich chyba je to. A nie hlupych konzumentov.
To je ako keby web developer spravil stranku ktora je tazko pouzitelna, necitatelna a potom by sa vyhovoril ze uzivatelia si nevedia nastavit prehliadac.
|
|
Titulok
Od: Jhgzh
|
Pridané:
2.5.2019 9:34
Hlavne na hbogo bola taka kompresia, ze zo suboja drakov a kociek mi bolo zle.
|
|
Re: Titulok
Od: darkpic
|
Pridané:
2.5.2019 9:41
minecratf edition?
|
|
Re: Titulok
Od reg.: saruman
|
Pridané:
2.5.2019 21:53
Máš pravdu. Hoci si platím HBO Go radšej som to pozeral u piráta vo výbornej kvalite.
|
|
zle nastavenie TV
Od: darkpic
|
Pridané:
2.5.2019 9:40
Ked vidim, co spravi nastavenie obrazu Dynamic, tak to je hotova katastrofa. Ako keby sa zredukovala farebna paleta. Nie nahodou su v tv nastavenia Game a Sport. Aj to ECO je somarina.
|
|
Re: zle nastavenie TV
Od: Sloniik
|
Pridané:
2.5.2019 9:56
Ja mam aj Cinema. :D
|
|
Re: zle nastavenie TV
Od: juAhele
|
Pridané:
2.5.2019 10:52
S tmavostou som mal problem aj pri mr. Robotovi a to tam bol dej vacsinou cez den. Musel som tahat s jasom kontrastom aj gama korekciou aby to bolo pozeratelne. Tak ako si hudobny producenti pomahaju hlasitostou tak filmari si pomahaju tmavostou.
|
|
Re: zle nastavenie TV
Od: dsfas
|
Pridané:
2.5.2019 12:04
Presne Mr. Robot bol extremne tmavy. Nerobil to rovnaky kameraman?
|
|
Re: zle nastavenie TV
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
2.5.2019 12:36
ja som si myslel ze to netocia naozaj v takej tme a ze kameraman s tym nic nema. Ze to softverom menia svetelnost scen, nie? V podstate to mozu natocit aj cez den, a so softverom dokazu urobit tmu.
|
|
Re: zle nastavenie TV
Od: dopice_
|
Pridané:
2.5.2019 15:52
Ty vole vy tu pozerate riadne kokotiny.
|
|
kecy vsetko
Od: Lars Schotte (venku)
|
Pridané:
2.5.2019 10:40
kameramanovi bych rozbil papulu, ja si nebidem nastavovat gamu, len skrz jeden serial a jednej epizody. fakt je to tmave, ja som to kukal ve vlaku na smartfone a pri tmavych scenach som nist nevidel. samozrejme, keby zhaslo slnko, tak by som nieco uvidel, ale popapuli bych im dal seckym, ze by sa im zatmelo pred ocama, hajzlom!
|
|
Re: kecy vsetko
Od: 33jkl33
|
Pridané:
2.5.2019 13:12
Však v TV iba prepneš režim zobrazenia na "GoT S08E03" a nemusíš nič viac robiť. :D
Teraz vážne: Bežný užívateľ nie je povinný si niečo dodatočne v TV nastavovať. To môžu robiť tí odvážnejší, alebo tí čo sa tomu aspoň trocha rozumejú.
Kameraman je obyčajný alibista ktorý svoju vinu zvaľuje na druhých.
|
|
Re: kecy vsetko
Od: melisko_je_kral
|
Pridané:
3.5.2019 22:56
skrze tvoju kurvu skurvenu kurviacku pandravsku!
|
|
/dev/win
Od: /dev/null
|
Pridané:
2.5.2019 10:44
Zle sa k tomu vyjadril: mal to poňat viac elitársky - máte doma málo profesionálne televízie, dokúpte si telku za 15 000 eur a budete to vidieť správne.
|
|
Tmavý obraz
Od: Faceless man
|
Pridané:
2.5.2019 10:46
Valar morghulis bratia! Podľa mňa kameraman zabudol zapnúť nejaký knoflík na točenie v noci a tak z toho spravil zámer tvorcov :D
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorXX. XX
|
Pridané:
2.5.2019 11:59
V súlade s umeleckým umocnením priekazne skôr Valar nastavelis.
|
|
Naprd telky
Od: Mudrlant
|
Pridané:
2.5.2019 10:46
Problem skor vidim v tom ze kopec ludi ma LCD panely s mizernym kontrastom a cierna nie je cierna a potom moze vsetko splyvat. Osobne mam plazmu od panasonicu a problem s tymto dielom som nemal. Supol som spravny rezim na tento typ formatu a uzival som si. Bohuzial plazmy uz nikto nerobi a prave OLED telky su stale drahe. pravdou je ze tvorcovia mali prihliadat na to kde to ludia budu pozerat, ze nie v kine ale doma na nie highend telkach.
|
|
Re: Naprd telky
Od: gertrudo
|
Pridané:
2.5.2019 10:52
Tak tak, xyz tisic tvorcov inych filmov a serialov na to prihliada. Tento idiot nie.
Ja som pozeral na HBO a ano na LCD a bolo to zle, skor ale akoby som videl kompresiu.
Potom som stiahol na NTB nejaky webrip, a tam to bolo trochu lepsie na FHD IPS monitore, ale ked som to dal na tu moju biednu telku tak zase obraz na hovno.
Ano viem, mam staru telku, ale u inych serialov a filmov som takyto problem nemal.
|
|
Re: Naprd telky
Od: Nie som robot
|
Pridané:
2.5.2019 10:59
"Ano viem, mam staru telku, ale u inych serialov a filmov som takyto problem nemal. "
To je preto ze ine serialy si nenajali toho Wagnera, by im to vysvetlil ze to zle vsetko natocili :D
|
|
Re: Naprd telky
Od: Tribald
|
Pridané:
2.5.2019 11:05
Jop ja som to pozeral na OLED a žiaden problém
|
|
Re: Naprd telky
Od: Lenz
|
Pridané:
2.5.2019 11:24
Ja na QLED. Síce z vypnutým dimmingom a jasom na 45% aj tak super.
|
|
Re: Naprd telky
Od: Vgctgc
|
Pridané:
2.5.2019 22:14
Qled je len fancy názov pre LCD, tešíš sa?
|
|
tmavé Game of Thrones
Od: tobystechcelivediet
|
Pridané:
2.5.2019 10:59
ja s nim suhlasim. BUFU uzivatel vie akurat tak prepnut kanal a pridat/ubrat hlas... Navyse ako kolega nado mnou napisal, problem je LCD s ich biednou ciernou, ktora neni ani cierna ani seda, cele zle.
S plazmou Panasonic som nikdy nemal problem so ziadnym filmom. Diel som pozeral na Dell IPSku s jasom na 10% a uzil som si ho a nemal som problem, ze nic nevidim. Pre pozeranie v noci a zhasnutom svetle nevidim problem. Ludia to pozeraju na kdejakych mrdkach a potom vyplakavaju ze nevidia nic. Ten dej by uplne stratil caro, keby sa odohraval cez den. Predstavte si bitku o Helmov zlab zeby sa odohravala za slnecneho pocasia cez den...
|
|
Re: tmavé Game of Thrones
Od: 33jkl33
|
Pridané:
2.5.2019 13:18
Toto nie je chyba BFU ale toho "profesionála". BFU si nemá robiť žiadne korekcie v nastaveniach TV. Špeciálne nie kvôli jednému dielu.
|
|
nastavené
Od: trôn
|
Pridané:
2.5.2019 11:33
Dostali sme veľmi konkrétny návod ako máme ich seriál pozerať. Pán kameraman ale zabudol poradiť ako si mám nastaviť TV aby to nebola taká sračka ako dokázali tentoraz vyprodukovať. Dobrý seriál a idú ho pokaziť veľmi silným spôsobom.
|
|
Pohoda
Od: Pohoda
|
Pridané:
2.5.2019 11:35
GoT je slávny poriadnymi jebačkami... teraz napr. idú poriadne dojebať záver...
|
|
cam rip
Od: karolkok
|
Pridané:
2.5.2019 11:34
Tmave CAM Ripy na HBO? Tak nakoniec aj HBO taha z PirateBay? :D
|
|
Re: cam rip
Od: /dev/null
|
Pridané:
2.5.2019 11:36
ano, ano, HBO mačká F5 a čaká na release na tpb :D
|
|
Posledny diel
Od: Swampy
|
Pridané:
2.5.2019 11:39
Pri pozerani posledneho dielu som sa vratil do roku 2001, stary dobry divx.
|
|
Re: Posledny diel
Od: syntaxterrorXX. XX
|
Pridané:
2.5.2019 11:43
Máme tomu rozumieť tak, že si priekazne cestoval časom?
|
|
Re: Posledny diel
Od: Littlefinger
|
Pridané:
2.5.2019 11:53
Hej cestoval s trojokou vránou...
|
|
a jeje
Od reg.: teapak1
|
Pridané:
2.5.2019 12:09
Asi mu povedali "urob to ako Stmivani" a on to pochopil doslovne.
|
|
efekty
Od: Kameraman
|
Pridané:
2.5.2019 12:16
Je to jednoduche - pre tmave sceny su lacnejsie efekty. Tento diel so svojou stopazou a dejom aby nebol drahy ako film s rozpoctom 100mil€ +, museli pouzivate rozne triky.
Preto dali do prvej rady Dothrakov, zapalili im mece a potom ich iba zhasli v tme :D, preto dali vlka do prvej linii a nie k ochrane Branna atd...
|
|
Re: efekty
Od: slecna.l
|
Pridané:
2.5.2019 12:46
Ano, presne toto je typ produkcie, ktora sa robi na kolene a je financovana zo statnych umeleckych grantov, takze producenti musia skrblit, kde sa da.
|
|
Re: efekty
Od reg.: saruman
|
Pridané:
2.5.2019 21:59
To bol vlk? Vyzeral ako Dunčo od susedov.
|
|
Nekvalitná nahrávka
Od: Mirkooo
|
Pridané:
2.5.2019 12:38
Bolo to mega tmavé, ale tak ja som to prisudzoval tomu jak som to pozeral, že možno len išlo o nekvalitnú hboHD nahrávku z ulož to. Ak to bolo také tmavé aj v originále, no tak ďakujem pekne.
|
|
Obrana proti tmavym serialom
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
2.5.2019 13:15
Podľa mňa mal Wagner povedať že si neviete stiahnuť poriadny zosvetlený WEBrip :D
|
|
blu-space
Od: wizzx
|
Pridané:
2.5.2019 13:24
„Hra o trůny je“ tmavá, protože se odehrává v prostředí, které je temné, protože v tomto fiktivním světě neexistují umělé zdroje světla, a protože se jedná o součást uměleckého rozhodnutí, které tyto reálie podtrhuje. Není v tom žádná věda, seriál je tmavý, protože tmavě vypadat má. Není to sitcom, není to veselá komedie, není to pestrobarevná sci-fi, je to temná historická fantasy. Žádný protiargument k tomuto rozhodnutí neexistuje. Ne, být jasnější, seriál by nevypadal lépe. Vypadal by jinak. Ne, neužili byste si ho více, kdyby ve stínech Zimohradu byla jasně definovaná každá cihla. Ne, seriál nemá vypadat jako marketingové produkční fotografie – a už vůbec ho s nimi člověk nemůže srovnávat. Od showrunnerů přes kameramany po barviče si všichni stanovili jasnou vizuální podobu, kterou od začátku ctí a která je součástí „Hry o trůny"
|
|
Re: blu-space
Od: wizzx
|
Pridané:
2.5.2019 13:25
https://bit.ly/2VF9fui
|
|
Re: blu-space
Od: tobystechcelivediet
|
Pridané:
2.5.2019 14:58
Je to tak... Tak to ma byt a tak je to spravne.
|
|
Re: blu-space
Od: drw
|
Pridané:
2.5.2019 14:59
suhlas. mam kvalitnu telku s HDR a pozerat to potme bol zazitok.
|
|
shit scena
Od: tojejedno
|
Pridané:
2.5.2019 14:57
preto to bolo tmavé lebo keby to bolo svetlejsie človek by hned uvidel nedokonalosti
|
|
Spoiler
Od reg.: Dudok22
|
Pridané:
2.5.2019 15:40
More Starks died in Endgame than in GoT
|
|
Re: Spoiler
Od: Dndndd
|
Pridané:
2.5.2019 17:35
Nespoiluj debil
|
|
tak to je
Od: qw11
|
Pridané:
2.5.2019 18:43
Jednoznacne je to chyba producentov a HBO. Keby v dostatocnom predstihu informovali Ondreja Macka IT specialistu, ze ma spravit video "Ako nastavit TV pre GoT s8e3" vsetko by bolo v poriadku. :D
|
|
Re: tak to je
Od reg.: saruman
|
Pridané:
2.5.2019 22:02
On by to vylepšil pobehovaním pred izbovou DVB-T anténou.
|
|
display 50/100Hz
Od: darkpic
|
Pridané:
2.5.2019 20:07
Pamatate si, ze kedysi sa tv kupovali podla MHz panelu? existovali 50 a 100Hz (mam) a vynimocne sa naslo 200Hz alebo ine cislo. Teraz si kazdy vyrobca vymyslel vlastne cislo. Malokto ani netusi, co je to kalibracia farieb na tv. Hlavne, ze maju SMART (aspon nieco je u nich doma smart :))
|
|
Re: display 50/100Hz
Od: darkpic
|
Pridané:
2.5.2019 20:08
Hz (MHz je preklep)
|
|
Re: display 50/100Hz
Od: Fgcfc
|
Pridané:
2.5.2019 22:11
To mam tam bolo nevyhnutné? Máme sa teraz všetci pokadit do teplakov?
|
|
Vvhgg
Od: F vy e cv
|
Pridané:
2.5.2019 22:17
Počkať! Som tu dobre na dsl.sk? Véd tu TV nevlastní predsa nikto!
|
|
Re: Vvhgg
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
3.5.2019 9:48
Na pozeranie serialov ti priekazne telku netreba...
|
|
Niečo je zle ale mj TV nie
Od: Nie nie nie
|
Pridané:
2.5.2019 22:21
Keď si nastavím TV podľa kameramana GoT, tak sú zas všetky ostatné filmy a seriály príliš svetlé. takýchto kameramanov nazývam bitka černochov v tuneli.
|
|
chyba nie je vo vašom prijímači
Od: laran
|
Pridané:
3.5.2019 9:48
Všetko je to o peniazoch. Tmavá scéna je lacnejšia ako svetlá. Čím viac detailov tým viac peňazí.
|
|
.....
Od: bananan
|
Pridané:
4.5.2019 0:25
Na plazme vsetko v poradku, este aj elektrinu som usetril.
|
|
lepšie sa pokúsiť kontaktovať olgaelena0001@gmail.com mať svoj úver, než aby sa pokúsiť zavesiť na svoju fantáziu online úver existuje krásne a dobre
Od reg.: olga elena
|
Pridané:
7.5.2019 10:38
Email: olgaelena0001@gmail.com
K vašej pozornosti
V súčasnej dobe je veľmi ťažké získať spoľahlivý úver, pretože nie sú tam žiadne ďalšie úprimní veritelia a podvodníci sú všade na internete. S cieľom pomôcť ľuďom sa banka AXA rozhodla poskytnúť úvery všetkým, ktorí potrebujú financovanie a bez výnimky, najmä neberieme poplatky vopred.
Ste zakázaný?
- Ste študent?
- Ste zamestnaný?
- Ste úradník štátu, v ktorom máte svoju spoločnosť?
- Ste matka doma alebo nezamestnaná? - Ste obchodník?
- Máte projekt?
Takže chytiť túto šancu, pôžička sa pohybuje od 1500 eur do 20.000 eur. Pre vaše odbery alebo pre viac informácií nás kontaktujte:
Email: olgaelena0001@gmail.com
|