|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funguje
Od: pardus
|
Pridané:
21.3.2019 10:14
s adblockom funguje normálne
|
|
Re: funguje
Od: bt4w
|
Pridané:
21.3.2019 13:57
to je ten najpripecenejsi komentar aky sa dal napisat. a este k tomu je prvy.
|
|
Re: funguje
Od: pardus
|
Pridané:
21.3.2019 14:40
lebo?
|
|
Re: funguje
Od: gynexerror hudry hudry
|
Pridané:
21.3.2019 14:36
po anglicky funguje dobre en.wikipedia.org
|
|
ničivý praktik S005E00117
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
21.3.2019 10:25
Pri sebemensom naznaku previazania brhlenia ega z kompetencii s naznakom zodpovednosti supervizori priekazne berou do zajecich...
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: Psycho38
|
Pridané:
21.3.2019 10:28
Aky je vlastne tvoj motiv a motivacia pisat vsade tieto hluposti ?
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: Makovnik
|
Pridané:
21.3.2019 10:33
Haha, nemyslis, ze chalana trochu precenujes?
Nema ziadny motiv. Je to len zakomplexovany chudak, ktoreho cely zivot kolektiv odstrkoval, pretoze kazdy hned pochopil, ze je kkt.
Tu hlada miesto na sebarealizaciu, pretoze diskutujuci sa branit nemozu.
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: Jaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
21.3.2019 10:39
Asi tak - nič neznamenajúci bezvýznamný úbožiak, ktorý chce za každú cenu zaujať.
Volá sa to aj "travič studní" :(
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
21.3.2019 19:33
Hodnotenia od s mentalnou kapacitou ponat Titulok prispevku schopnych diskuterov su priekazne mimoriadne cenne.
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
21.3.2019 10:40
nemožem sa bránit? ovládam karate a daľších 30 nebezpečných slov
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: priekazne
|
Pridané:
21.3.2019 14:20
Trolling is priekazne an art, ktoreho ucelom je ostatnych nasrat, co sa mu podarilo minimalne na 100% a niektorych, co dokazu pochopit komplikovanejsi text, alebo maju radi absurdny humor, alebo sa zabavaju na tom, ako sa rozculujete, aj relativne pomerne vyrazne pobavit.
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: priekazne
|
Pridané:
21.3.2019 14:52
Trolling is a art, ani to neviem poriadne napisat, ocajeho
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od reg.: Lupaj
|
Pridané:
23.3.2019 15:34
Prvé si mal správne - priekazne
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: kapytalysta
|
Pridané:
21.3.2019 23:08
volici kotlebu a spol nepreniknu cez taje jeho zlozenych viet a preto jeho prispevky povazuju za zle
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
22.3.2019 2:56
Ja som volič Kotlebu a syntaxove príspevky mám rad
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: potreba
|
Pridané:
22.3.2019 19:51
vonič kotletu
|
|
Re: ničivý praktik S005E00117
Od: Hmmmmmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
21.3.2019 13:09
D-E-M-E-N-T
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
21.3.2019 10:56
liberalny, slobodny svet, hej hej..
|
|
__xxx__
Od: _xxx
|
Pridané:
21.3.2019 10:58
staci pridat tento rule do adblocku a znova pojde:
https://pastebin.com/V6XbbSHH
|
|
Re: __xxx__
Od reg.: quix_
|
Pridané:
21.3.2019 11:23
a naco by som to robil..
|
|
Re: __xxx__
Od: Ondiak
|
Pridané:
21.3.2019 11:24
Ale to predsa nieje o tom, ci nam dnes ide Wiki. Je to o tom zakone.
|
|
Re: __xxx__
Od: OmeGa.
|
Pridané:
21.3.2019 12:22
Ale chalan má zajtra odovzdať referát, Slovenská a česká wiki nejdú a viac jazykov neovláda..
|
|
Re: __xxx__
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
22.3.2019 3:00
Stačí vypnúť jazyk JavaScript
|
|
Re: __xxx__
Od: lobda
|
Pridané:
21.3.2019 20:22
treba byt solidarny proti novinarskym mrdkam.
|
|
Re: __xxx__
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.3.2019 22:16
Alebo proti konspiracnym mrdkam. :D
|
|
Re: __xxx__
Od: penis-chan
|
Pridané:
23.3.2019 17:59
priekazne prast ako uhod
|
|
sloboda
Od: xena 22
|
Pridané:
21.3.2019 11:04
tak toto je ta sloboda ako si to diktat EU predstavuje ?
|
|
Re: sloboda
Od: sdffsd
|
Pridané:
21.3.2019 11:20
spravny postreh... my chceme putinovsky styl demokracie, statom kontrololovane spravodajstvo a mastne pokuty za ohovaranie uradov
|
|
Re: sloboda
Od reg.: quix_
|
Pridané:
21.3.2019 11:29
obcas sa niekto strati, to tiez nie je na skodu. alebo dvojiti agenti umru na otravu alebo na rakovinu, to tiez potesi a dodava vieru, ze "nasa vec" je pozehnana bozou volou. :D all hail lil' putin!
|
|
Re: sloboda
Od: Vargová
|
Pridané:
21.3.2019 11:47
Chlapci, skuste trochu zdravo kriticky uvazovat a selektovat informacie. Nie je vzdy vsetko tak, ako vam to poda Monika Todova.
|
|
Re: sloboda
Od: sdffsd
|
Pridané:
21.3.2019 11:54
monika todova je pre mna tabu. ja verim vyhradne konspiracnym platkom a sudruhovi blahovi. idem trochu zaoctovat a pohladat harabinovych migrantov. cus
|
|
Re: sloboda
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
21.3.2019 14:09
https://dopice.sk/mJq
Spojme sa!
|
|
Re: sloboda
Od reg.: little
|
Pridané:
21.3.2019 17:57
No čo, týpek si založil firmu na výrobu octu a marketingový mu dal výpoveď.
Tak robí čo vládze.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: little
|
Pridané:
21.3.2019 17:53
Neber mi moju Moniku!
|
|
Re: sloboda
Od: _xxx
|
Pridané:
21.3.2019 11:54
hej, obcas treba precitat zvratky v Zem&Vek, slobodny vysielac a hlavnespravy, nech sa mozte nasrati vratit s5 k Todovej.
|
|
Re: sloboda
Od: Makovnik
|
Pridané:
21.3.2019 14:47
jj, naco pluralita nazorov? Naco ine pohlady? Naco selektovat? NACO ROZMYSLAT? Ked SME nam to tak pekne a polopate vysvetli?
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.3.2019 22:08
Ine pohlady, ine pravdy, ... polopravdy, .... lzi, ktore sa dobre pocuvaju. Huraaaaa. Opakom pravdy je loz a my potrebujeme byt informovany aj oapcnym nazorom, aby sme si mohli vybrat?
|
|
Re: sloboda
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.3.2019 22:32
Svet nie je čiernobiely. Nikto nepíše len pravdu a lebo len klamstvo. Treba sa snažiť urobiť si vlastný názor z viacerých informácií a zdrojov. Lenže v súčastnosti to mnohí ľudia nedokážu. Ty si to dokonca ani nevieš predstaviť. A ešte ti je to smiešne.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
22.3.2019 0:28
Pretoze ja dobre poznam tie metodiky. Medium, co sa snazi vzdy sirit iba pravdu, overuje informacie, potom polomedium, ktore maju 9 sprav pravdivych a jeden blud a media, co maju ciste bludy. A ty doporucujes si robit vlastny nazor z viacerych zdrojov. :) Este k tomu vlastny nazor. To je vlastna dalsia pravda? Taka, aka sa hodi tebe na mieru? :) 2+2=4 a basta a ziadne vlastne nazory ti nepomozu. Vyznam maju iba media, co sa nesnazia popierat fakty. Dovi dopo s takymi manipulatormi, ako si TY a ten pred tebou, ktory o tom mozno ani nevie.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: miggg
|
Pridané:
22.3.2019 7:36
Takze staci, napisat pod clanok "vzdy sirime pravdu, overujeme informacie" a si spokojny? Nakoniec je to vzdy o vlastnom nazore, comu uveris, lebo osobne sa vsetko overit neda...
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
22.3.2019 9:16
Mas pravdu. Bud hladas pravdu. Alebo mas predstavu a hladas informacie, ktore ti do toho zapadnu a s tym sa uspokojis. Mozes si vybrat. Hladanie pravdy v zaplave konspiracii sa vola kriticke myslenie.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: miggg
|
Pridané:
22.3.2019 22:49
Hej, pekne to znie a mozno mas zo seba aj dobry pocit, ale, ze si nasiel pravdu zistis ako? Nevravim o predpovedi pocasia... Ale ked 5 clankov vravi "lietadlo spadlo" a 5 inych "lietadlo zostrelili" kazdy predklada svoje dokazy "fakty"... kryticke myslenie je v tomto pripade iba ine pomenovanie svojho nazoru, lebo bud uveris jednemu, alebo druhemu, podla toho, co tebe pride logicke/ odovodnitelne/ doverihodne...kedze fakty si realne overit nemozes...
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 2:08
Nie, pozriem si, kto to povedal. Komu patri tych 5 medii. A ake ma dokazy. Ukazem ti to na konkretnom priklade. Ak 5 medii hovori, ze lietadlo zostrelili znepriatelene strany nad Ukrajinou a 5 dalsich ze ho zostrelili z Ruska par dni predtym dovezenym protilietadlovym systemom a po zostreleni ho odviezli naspat a bude to dolozene aj fotkami, tak uverim asi tej druhej strane. Pre zaujimavost prvych 5 medii patri Rusku, kde vrazdia novinarov na rocnom poriadku. A druhych 5 medii je z Europy, kde zabili 3 za 30 rokov a aj to islo o korupcne ksefty a nie protipoliticky boj.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.3.2019 9:08
Rozumiem ti, ale potom pride druhy citatel, ktory tiez svoje domnienky a dedukcie povisil na jedinu moznu alternativu - "pravdu" a povie: v europe/usa sa tiez vrazdi a dobre sa to taji, druhe media patria protistrane, ktora ma svoje geopoliticke ciele, fotky su falosne atd... Proste, podla mna su veci, ktorych pozadie, a tym padom celu pravdu, z dostupnych zdrojov neodhalis... A preto kazdy nakoniec skonci porovnavanim niekolkych alternativ a tu svoju preferovanu vyberie podla svojho nazoru a vacsinou podla toho dlhodobeho, lebo malo kto, ked sa raz rozhodne, ze tito su zli a tito dobri, sa bude vracat a revidovat svoj postoj...
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 10:25
"Proste, podla mna su veci, ktorych pozadie, a tym padom celu pravdu, z dostupnych zdrojov neodhalis" To ako to spinenie na Todovu od Fica, Kaliho, Kocnera a Kocneroveho stada, ako boo vcera zverejnene.... Alternativnic ju spinia, ale co zverejnila, to PLATI. To sa neskor ukazalo ako fakt. A co Kali tvrdil, ze klame nie je tak, iba to prokurator vyhodnotil, ze nevedeli, ze vlecu uneseneho, iba nadrbaneho do lietadla. Ale my nevieme, co povedal vitnamcik pred nemeckym sudom ked vykazali media....to si radsej SK strana nezistuje... A preto ju ani Kali a ani Fico nezaluju, pretoze nemaju co zalovat. A Kocner uz toboz nie.
Ty to beries pekne benevolentne, :) ze si moze clovek podla svetonazoru vybrat "pravdu". Aj pri ceste na mesiac mas viacej alternativ, aj ked Rusi sami uznali, ze tam Amici boli a preto svoj program zastavili? :) Ale konspiarcne weby teraz po 50 rokoch siria svoje "pravdy". HAHA. Aj clanky tu na DSL tak hodnotis?
|
|
Re: sloboda
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.3.2019 14:57
Len mi je smiesne, ked niekto povazuje svoju vieru za pravdu a ostatnymi opovrhuje aj ked robia to iste ako on... Tiez si myslim, ze pravda je len jedna, na rozdiel od teba ale nie som ochotny dat ruku do ohna za svoje dedukcie a preto ti nebudem hovorit, ze si kokot ked veris, ze pravda je "A" aj ked ja si myslim, ze pravda je "B" a ze ja mam pravdu a ty len "nazor". Teda v pripade, ze sa bavime o veci, co sa neda exaktne vypocitat, alebo ked ide o tvrdenie, ktore sa neda logicky vyvratit (X nemoze platit ked plati Y, Y overene plati, a niekto tvrdi ze plati aj X). Samozrejme nemam nic proti viere... Verim ze bolo pristatie na mesiaci, verim ze je Boh (nie dedko na oblaciku), ale nebudem opovrhovat ludmi, ktori neveria - maju vyssie naroky na jednoznacne dokazy aby niecomu uverili...
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 20:50
Bud sa venujem faktom a pozeram sa tam, kam fakty smeruju, alebo mam vieru a hladam si k nej clanky a tie prehlasim za fakty.
Pises, ze nebudes opovrhovat ludmi, co neveria... takze kazdy si moze verit v co chce, alebo neverit, v co nechce? Pytam sa konkretne na nenabozenske otazky. :) Napriklad to pristatie na mesiaci. Vsak moze, otazka je, ako by sme ho mali brat. Ked zpochybni nevyvratitelnu vec, kludne si moze vyvracat aj to, ze Fico je napojeny na mafiu. :D O co ti ide v realite?
|
|
Re: sloboda
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.3.2019 23:07
V realite tejto diskusie mi ide len o to ukazat, ze pri hladani pravdy sa tiez spoliehas na 3. osobu - media, ktorim doverujes, pretoze su podla teba doverihodne - tvoj nazor. Co sa podla mna ani inak neda. Ale ked ti 33jkl napisal, ze si clovek musi spravit svoj nazor po precitani viacerich pohladov, co znamena to iste ako prejst kritickym myslenim zaplavou konspiracnych clankov (tvoje slova), tak si to bral ako nieco ine - horsie. Takze sa dostavam k tomu, ze asi mas inu definiciu co su "fakty" a "nevyvratitelne veci" (ktora by ma celkom zaujimala). Inak spytaj sa Jebeho jebeho ako nevyvratitelna je plocha zem... Mozem ho brat ako idiota, ked mu neviem dokazat, ze zem nie je plocha? Opieram sa o dokazy 3. strany, ktorej on nedoveruje... V com je to ine ako rozkol nabozenstiev?
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 23:30
Prečo hádžeš do jedného vreca náboženskú vieru a overovanie logiky vyhlásení o fyzike/vede/astronómii, alebo čo ja viem, ktorá veda sa venuje v provm rade guľatosti zeme? :) Náboženstvá netreba overovať, lebo sa nedajú dokázať. Guľatosť zeme sa dá dokázať astronomickými pozorovaniami, cestami okolo sveta, sledovaním živých prenosov z ISS: https://www.youtube.com/watch?v=XPJYO2kB0rk
33jkl tusim pisal o tom, ze pozri si viacej pohladov a potom si vyber teoriu, ktora sa ti paci. :D To je demagogia sameho seba. Vyber si to, co zapada do suvislosti. Tak, ako sudy hodnotia. Napriklad nemecky sud zhodnotil, ze Vietnamca uniesli nasil vladnym specialom, ktory im poskytol Kalinak. Amen.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: miggg
|
Pridané:
24.3.2019 0:18
Ja som nebol na iss ani tam nikoho dostat neviem aby som tym niekomu nieco dokazal, nie je to ako povedat, ze z BA do BB je to 200km, over si to hocikedy... Proste pre flatearhera som ako jehovista akurat miesto do biblie ukazujem do ucebnice... A to preto, ze na institucie, skumajuce gulatost zeme ma iny NAZOR ako ja... A ja mu nemam ako dokazat, ze ucebnica ma pravdu, lebo to ze ma pravdu napr. v tom, ze v atmosfere je kyslik (viem dokazat - dychanim) nepotvrdzuje automaticky vsetky jej tvrdenia... Proste pri sprostredkovanej informacii, ktoru si nevies sam overit (realne overit) si odkazany na svoj nazor(skusenosti,kredit daneho media, motivacia k podvodu) - uveris/neuveris. A ked niekto neuveri, preco je zly? Ved ja tiez vela veciam neverim... Mozno na to je nejaky objektivnejsi pohlad ale neviem nan prist...
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.3.2019 1:05
Objektivny pohlad je, ked Fico na nieco prska a nepodava zalobu, tak Fico iba tára a nemá dôkazy. :D A preto mu netreba verit. Pred par rokmi vyhral par zalob, ked to novinari nevedeli dokazat. Tak uz si davaju pozor a tvrdia, iba co maju podlozene. ;) :D
|
|
Re: sloboda
Od: Vargová
|
Pridané:
22.3.2019 8:36
Neviem posudit, ze Tvoja naivita ma pricinu len v tom, ze si mlady a neznaly reality alebo si proste idiot.
Budem teda brat, ze si len mlady...
Uvediem priklad SME, ktore bolo uz mnohokrat "usvedcene" z toho, ze HONDE ohyba pravdu a tymto klamstvam navyse dava punc hodnovernych informacii. Vsetko, co robi USA je svate, vsetko co robi Rusko je pausalne zle. Fakt Ti to nepride podozrive? Naozaj je jeden narod len dobry a druhy len zly?
Diskusie k clankom su zakazane prave preto, ze ludia tam davali linky na fotografie a zdroje, ktore dokazuju, ze ide o klamstvo.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
22.3.2019 9:14
Nemusime ist ku globalnym temam dolava, alebo doprava, staci, ked sa budeme drzat v Europe. Najlepsie na Slovensku. Mnohokrat usvedceny bol Fico. Hlas podobny Ficovi: Fico vie od medii vysudit 66 000€ v jedinom pripade, ked je dovod, ale ked nie, nevysudi nic. Dennik SME uverejnil nazor zvukara, ktory je znalec a tvrdi, ze hlas je Ficov. Fico iba skripe zubami a cedi pomedzi ne, ze to nie je pravda.
Tvoje globalisticke problemy ma nezaujimaju. Staci mi, ze hlas na nahravke, ktory hovori o financovani strany SMER je Ficov.
A tak ti dam na zaver otazku: Si Ficov trol, alebo si len myslis, ze otazka USA vs Rusko tvoj zivot ovplyvnuje viac, ako Ficova nahravka o ciernom financovani strany SMER?
|
|
Re: sloboda
Od: Vargová
|
Pridané:
22.3.2019 15:20
Tak to by si sa mal sakra spamätať a "moje" globálne problémy by Ťa mali začať sakra zaujímať.
To, že sme niekoľko rokov nezažili vojnu, neznamená, že je to samozrejmosť.
Keby si vytiahol nos zo svojho SME a dovidel si ďalej ako váš globálny problém planéty - Fica, videl by si, že Američania postavili desiatky základní okolo Ruska a je len otázkou času, kým pripravia nejaký dôvod, aby Rusko napadli.
Putin sa vyjadril, že WW2 bola posledná vojna, ktorá prebiehala v Rusku a čuduj sa svete, ja mu to schvaľujem. Len ma mrzí, že Slovensko, napriek tomu, že z globálneho hľadiska má hodnotu prdu v hurikáne, má potrebu silou mocou sa stavať proti Rusku.
Likvidácia všetkých základní NATO a tým pádom aj krajín, kde ich vlády nechali dobrovoľne postaviť bude otázkou pár minút.
A ver mi, že vtedy budete mať kurva iné problémy, ako nejakého Fica...
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 2:23
V prvom rade by ta mali zaujimat problemy svojho statu a az potom globalne. Globalne v prvom rade ekologicke. To co tu naznacujes, ze velke Rusko znici zakladne nato a bozi trest neminie ani staty Nato je vyhrazka z tvojej hlavy? Mame si tu nechat ukrajovat z uzemia, ako sa to deje na Ukrajine? Ja som rad, ze mame iba problemy, ako sa zbavit Ruskeho poloagenta Danka, kedze ho volilo 10% volicov, pricom tito su zhodou okolnosti nacionalisti a alkoholici. Ty si rovnaky, ako oni, alebo si tiez Rusky agent, ako Danko a chodievas pravidelne do Moskvy po instrukcie, alebo priamo z moskvy pises?
|
|
Re: sloboda
Od: slecna.l
|
Pridané:
22.3.2019 14:19
Uvediem priklad SME - HODNE kritizuje Trupma a jeho politicke vystupenia. HODNE kritizuje aj Putina a jeho silove praktiky. A naopak, dava priestor aj kvalitnym ludom z oboch stran oceanu. Fakt je, ze Rusko robi na medzinarodnej scene vela zla a drzat hubu z hladiska "vyvazenosti" je blbost.
|
|
Re: sloboda
Od: Vargová
|
Pridané:
22.3.2019 15:30
Keďže ste žena, budem k Vám zdvorilý...
Nemám čiernobiele videnie sveta a v zásade súhlasím, Rusko určite na medzinárodnej scéne urobilo veľa zla... Zabudnime však na chvíľu na hru na dobrých a zlých a skúsme len logicky uvažovať:https://dopice.sk/mJW
Kam to podľa vás smeruje?
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 2:14
Zabudni na hru na obklucene Rusko a agrsivne NATO. Smeruje to k tomu, ze Rusko uz nebude vystrkovat rozky kam nema. Mam pre teba tiez link https://dopice.sk/mK1
|
|
Re: sloboda
Od: 230319
|
Pridané:
23.3.2019 11:05
Rusku mozu take nuly ako si ty akurat fukat do riti praskovy cukor. Len nech skusi americky smejd napadnut rusko v case vodikovych bomb... Pojdu do pice a pol europy s nimi ty naivny blbecek. Uz zapad rozputal dve svetove vojny a zda sa, ze uz ma chut aj na tretiu.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
21.3.2019 22:12
UZ dal Kalinak na Todovu zalobu, ako sluboval? Fico pred rokmi povyhraval par sposov s mediami a od vtedy si tie davaju sakra bacha, aby sa im to nstalo znova. Takze co chces tymto povedat? Ja ked tu trochu zdravo kriticky pouvazujem, tak vidim, ze si proSMERacky trol, ci uz plateny, alebo zijes z vlady SMERu. Zmizni trolit pod Ficove videa a odtialto vypadni.
|
|
Re: sloboda
Od: odkaz pre liberalneho smejda
|
Pridané:
23.3.2019 11:49
Liberalne prasiny ako ty su esencialne zlo.
|
|
Re: sloboda
Od: nasa vec
|
Pridané:
23.3.2019 10:54
Veru kennediovci by vedeli rozpravat, keby neboli mrtvi.
|
|
Re: sloboda
Od: dnesja
|
Pridané:
21.3.2019 13:23
Nie nechceme, Bruselsky styl je lepsi, viac prepracovany. Putin je v skutocnosti amater. To USA media blokuju Europanov, to oni su ti zli, to nie Brusel. To ta zazaluje nenazrana korporacia, Brusel s tym nic nema. Oni nam chcu len dobre a my nevdacnici to nevieme ocenit.
|
|
Re: sloboda
Od: ach jaj
|
Pridané:
21.3.2019 14:06
to co je za uvazovanie ?
Ked niekto kritizuje EU tak hned musi byt fanda Ruskej Federacie?
Svet je len ciernobiely?
Pozri si kompas intelektual, zistis ze su tam minimalne 4 svetove strany !
|
|
Re: sloboda
Od: Makovnik
|
Pridané:
21.3.2019 14:42
Haha, u normalnych ludi by to tak bolo, ale SME a Dennik N im vysvetlil, ze model ma vlastne len jednu stranu: Bud si proamericky (proeuropsky) alebo "Si kludne zdochni Ty nacisticky komunisticky antisemita".
|
|
Re: sloboda
Od: Ozaj EU
|
Pridané:
21.3.2019 14:50
:D presne, oni sú bipolárni ako fašisti buď si s nimi alebo proti, ako by niekto mohol byť aj proti USA aj proti Rusku veď to by musel byť ozajstný Európan :D a tí sú len traja už.
|
|
Re: sloboda
Od: slecna.l
|
Pridané:
21.3.2019 14:54
Fico, Matovic a kto?
|
|
Re: sloboda
Od: Jaternica
|
Pridané:
21.3.2019 19:34
Pán Ibrahim Majga, nádejný európsky poslanec?
|
|
Re: sloboda
Od: pre slecnu
|
Pridané:
23.3.2019 11:52
Aha, ty hned vsetko vies. Liberalny odpad je esencialne zlo.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 12:59
Ja som nie je ani za USA, ani za Rusko. Som za EU. Tu sa mi paci a nemam chut ani na jeden, alebo druhy system. A podla mna esencialne zlo su ti, co volaju hocikoho len tak hala bala, ako ty liberalov, esencialne zlo.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: quix_
|
Pridané:
21.3.2019 11:25
Sloboda je sustavny boj o nu. Ak si slobodu predstavujes sposobom "nastavim a funguje", tak si na velkom omyle. Ked sa o kvety nestaras, tiez vykapu. Toto je krok, ktory slobodu v EU ohrozuje, neznamena to ale, ze by to ospravedlnovalo tvoju choru predstavu o "diktate EU". ak ti este nieco nie je jasne, opytaj sa, nehanbi sa, vysvetlim ti.
|
|
Re: sloboda
Od: SKl247
|
Pridané:
21.3.2019 11:54
Suhlasim, ze sloboda je sustavny boj. Problem je ale v tom, ze EU sa propagovala a propaguje ako institucia, ktora mi v tom boji pomaha. Nie ako entita, s ktorou musim o svoju slobodu bojovat!
|
|
Re: sloboda
Od: sdffsd
|
Pridané:
21.3.2019 12:06
kontrolna otazka : o com su smernice 11 a 13 spominane v clanku? ide v nich primarne o obmedzenie slobody?
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
21.3.2019 12:16
To je uplne jedno, nakolko bez vsetkych s nimi suvisiacich smernic su de jure priekazne bezobsazne.
|
|
Re: sloboda
Od: jahôdka
|
Pridané:
21.3.2019 12:40
chod https://dopice.sk/mJo a precitaj si
|
|
Re: sloboda
Od: Ondiak
|
Pridané:
21.3.2019 11:48
Je to zákon za ktorý musia zahlasovať aj slovenský politici, ktorých sme si sami vybrali. Nieje to autokracia, ktorá sa ťa nepýta. Ak nesúhlasíš s týmto zákonom, možeš priamo telefonovať alebo napísať poslancovi EP. Ich čísla su verejne dostupné online.
Už som raz písal a normálne mi odpovedal, že somnou súhlasí a bude hlasovať proti. Takže ide to. Toto je sloboda.
|
|
Re: sloboda
Od: Jurozvazbyrokrat
|
Pridané:
21.3.2019 12:56
Moja sexkretárka napísala že budem bojovať proti, hlasovať budem za. Sloboda hlasovania a lobovania, môj naivný volič.
|
|
Re: sloboda
Od: Ondiak
|
Pridané:
21.3.2019 13:03
Tak buď si oslovil zlého EP poslanca alebo si si zlého zvolil. Prípadne nepoznáš rozdiel medzi priamou a zastupiteľskou demokraciou.
Či naivný či nie, volič má jeden hlas pretože nás je v EU 550mil a musíme sa na niečom spoločnom dohodnúť. Naivné je myslieť si, že keď ti tvoj zastupiteľ zrovna nevyhovie tak tu žijeme EU diktát. To je politika. Umenie možného. Vitaj vo svete dospelých.
|
|
Re: sloboda
Od: Plukovik Robo
|
Pridané:
21.3.2019 13:54
aj hlas Hascaka a pod. ma vahu jedna. Esteze "zastupitelia" sa nikdy nenachaju ovplyvnit :)
|
|
Re: sloboda
Od: Diablova dohoda v zastúpení
|
Pridané:
21.3.2019 14:31
si si zlého zvolil :D hahahaha ako keby stačil jeden hlas na poslanca, tebe dobre hrká orech v gebuli
|
|
Re: sloboda
Od: Diablova dohoda v zastúpení
|
Pridané:
21.3.2019 14:32
Poslancov nevolia ludia ale bilboardové eminencie, kto má na bilboardy má poslancov
|
|
Re: sloboda
Od: lololol
|
Pridané:
22.3.2019 16:54
Tiež som včera napísal 4 náhodným europoslancom, že aký majú názor na predkladanú smernicu a ako budú hlasovať. Odpísali dvaja - Sulíkov asistent a Zala.
Sulík bude hlasovať proti, resp. predkladajú pozmeňovák na vypustenie článkov 11 a 13 zo smernice.
Zala poslal rozsiahle zdôvodnenie, prečo bude hlasovať za.
Maňka a Škripek neodpísali.
|
|
Re: sloboda
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 2:00
Dik, je fajn vediet, kto je kto.
|
|
Re: sloboda
Od: lololol
|
Pridané:
25.3.2019 8:33
Doplním - v piatok večer odpísal aj Škripek - bude hlasovať PROTI smernici. :)
|
|
Rozum
Od: .starosta
|
Pridané:
21.3.2019 16:35
pane Bože daj im rozum.
Ide Jar tak sa im asi scvrkol. No nič.Pan Boh dal satan vzal. Zbohom internet.na tu optiku pre keru rozkopali pol mesta môžu aspoň navrch vysadiť tulipany.
|
|
Privatizácia internetu
Od: Zasa ja
|
Pridané:
21.3.2019 16:46
Ja som na ich obsah není zvedavý nech si ho pichnu do zadku a zavrú dvere.a nech sa tu nesťažujú únii ani nikomu.nikto im ich obsah nekaze ukazovať.ak majú kopyright tak nech majú a jej nechcu nech to nikomu neukazuju. a čo ich zaujíma môj obsah? A čo eú ide privatizovať internet resp kontrolovat?asi je nedostatok nových pracovných miest.
|
|
Re: Privatizácia internetu
Od: hummus
|
Pridané:
21.3.2019 20:28
ze si ty napriklad nevies ani predstavit realne dosledky bodu 11
|
|
Re: Privatizácia internetu
Od: Zase ja
|
Pridané:
21.3.2019 22:10
Ak sú za tým práchy,tak potom pocukrované hovno teda není hovno.
|
|
Nevypinajte internety!
Od: slecna.l
|
Pridané:
21.3.2019 17:00
Peticia.. ak ma niekto zaujem: https://dopice.sk/mJv
|
|
googl
Od: stoneage
|
Pridané:
21.3.2019 22:56
Celu tuto kampan proti clankom 11 a 13 financuje google takze berte to tak. (google je aj sponzorom wikimedia foundation)
|
|
Re: googl
Od: slecna.l
|
Pridané:
22.3.2019 14:06
Wikimediu sponzoruje vselikto, aj bezni ludia. Guglu, facebooku tieto opatrenia mozno akurat sposobia vydavky navyse, ale mensie weby mozu zakazat akekolvek data pridavane pouzivatelmi. 13: Ziadne meme, gify, videa v diskusiach, ziadne recepty s obrazkami, ziadne fotky na pokeci. Weby, ktorych podstatou je zdielanie roznych dat pouzivatelmi, mozno zaniknu. 11: Alternativne vyhladavace budu ignorovat medialny obsah, a gugl poskytne vysledky len z tych najvacsich zdrojov.
|
|
fritéza
Od: eraser
|
Pridané:
22.3.2019 7:39
kokos tak teraz neviem, ako dlho budeme čakať na Blahove videá a statusy, keď nemá k dispozícií wikipédiu :(
|
|
Slovenske strany
Od: Gokuu
|
Pridané:
22.3.2019 14:58
Smutne je to ze ziadna z nasich politickych stran si to ani len nevsimne.
|
|
knESETT
Od: Slovien
|
Pridané:
22.3.2019 19:38
to tu vizera ako keby diskusiu moderoval eset...kneset ci ako sa volaju ty z Vasej
|
|
Re: knESETT
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.3.2019 1:43
Aj ty tu pracujes pre smerackych oligarchov?
|