neprihlásený Nedeľa, 24. novembra 2024, dnes má meniny Emília
Google ide zmeniť hranie, streamovaním hier z dátového centra

Spoločnosť Google v utorok predstavila svoju novú pripravovanú službu Stadia, ktorá má umožniť hrať aj tie najnáročnejšie počítačové hry bez potreby výkonného zariadenia, hraním na počítačoch Google v jeho dátových centrách s následným streamovaním obrazu. Spoločnosť zverejnila zatiaľ len málo detailov, služba je ale už technicky funkčná a s užívateľmi bola testovaná už na konci minulého roka.

Značky: hryGoogle

DSL.sk, 20.3.2019


Spoločnosť Google v utorok predstavila svoju novú pripravovanú službu Stadia, ktorá má umožniť hrať aj tie najnáročnejšie počítačové hry bez potreby výkonného zariadenia.

Dosahuje to hraním na počítačoch Google v jeho dátových centrách s následným streamovaním obrazu.

Hry bežia na počítačoch s 2.7 GHz x86 CPU s podporou AVX2 inštrukcií navrhnutým pre potreby služby, pričom Google nepomenoval jeho výrobcu. GPU dodáva AMD, majú výkon 10.7 teraflopov / s a HBM2 pamäť. Hry budú môcť využívať aj viac ako jednu grafiku. Počítač má 16 GB RAM, nie je jasné či vrátane video HBM2 pamäte.

Operačným systémom je Linux a platforma bude podporovať hry využívajúce 3D grafické API Vulkan. Stadia bude otvorená pre hry od ľubovoľných tvorcov, zatiaľ boli avizované Assassin's Creed Odyssey a Doom Eternal.


Ovládač pre Stadia, kliknite pre zväčšenie (foto: Google)



Rozhraním užívateľa na počítačoch bude webový prehliadač Chrome, nie je jasné či na Android zariadeniach bude k dispozícii aj aplikácia. Prehliadač bude do dátového centra Google odosielať vstupy užívateľa a zobrazovať vizuálny stream hry. Rozhranie bude veľmi jednoduché, po spustení hry sa táto jednoducho typicky zväčší na celú obrazovku.

Hrať bude možné na počítačoch, smartfónoch, tabletoch a pomocou Chromecastu na TV, vzhľadom na technológiu predpokladane minimálne u počítačov bez ohľadu na platformu. Výhodou má byť tiež rýchle spustenie hrania, ktoré má trvať niekoľko sekúnd.

Google pri oznámení nezverejnil žiadne technické detaily o streame, či služba využíva niektorý z bežne používaných kompresných štandardov videa ako napríklad jeho VP9 alebo H.265 alebo vlastný nový formát ani aká bude potrebná rýchlosť pripojenia.


Predstavenie služby Stadia (video: Google)



Hra sa bude dať ovládať aj cez ovládač Google špeciálne pre službu, ktorý podľa popisu zrejme nebude priamo prepojený s prehliadačom a vstupy bude cez WiFi priamo odosielať do dátového centra Google.

Momentálne služba podporuje rozlíšenie maximálne 1080p so 60 fps, pri spustení sa maximálne podporované rozlíšenie zvýši na 4K a s podporou HDR. Spustená má byť tento rok. Do budúcnosti Google avizuje aj zvýšenie maximálneho podporovaného rozlíšenia na 8K a fps na 120 a viac.


Kompletné predstavenie služby Stadia (video: Google)



Google spolupracuje s tvorcami rozličných herných enginov a frameworkov, aby boli kompatibilné s jeho platformou a hry ich mohli využívať. Vývojári budú môcť tiež využívať rozličné technológie a špecifické frameworky od Google pre Stadia, napríklad pre aplikovanie metód umelej inteligencie, streamovanie hier cez YouTube alebo zdieľanie stavu hry s možnosťou naň odkázať webovým odkazom. Jednoduchšie podporovateľné a kvalitnejšie by malo byť multiplayer hranie, keď hry všetkých hráčov budú bežať na počítačoch v dátových centrách Google s veľmi rýchlym prepojením a s dostatočným výkonom.

V tomto roku má byť služba spustená v Severnej Amerike a väčšine Európy. Google ale zatiaľ vôbec neavizoval ceny ani model spoplatnenia služby.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Japonci uviedli ethernetový kábel s magnetickým konektorom
Starship by mohla za najbližšie štyri roky uskutočniť až 400 štartov
Protimonopolný úrad začal prešetrovať, prečo v SR nie sú skutoční virtuálni mobilní operátori
Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu


Diskusia:
                               
 

Dalsi sposob ako monetizovat hry?

Myslim si ze vacsina hracov ma skor problemy s pripojenim ako so slabou masinou, takze by to aj tak nejak extra nepomohlo. Naviac taketo streamovanie byva dost datovo narocne, takze takyto hrac nebude platit len Googlu za prenajom jeho zeleza ale aj poskytovatelovi internetu za extra prenesene data.
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

Taketo sluzby existovali uz 5 aj viac rokov dozadu. Co si pametam ako to kamarat skusal s datovym prenosom nebol nejaky problem a islo to celkom plynulo. Hral nejaky Assasin Creed. Pripojenie ale bolo cez Antik. Neviem ako to bude fachat niekomu cez ADSL.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

ja nechapem preco googlaci vzdy vymyslaju tie najkrkolomnejsie a najnenazranejsie riesenia, cim absurdnejsi vymysel tym vacsi priestor dostane. Zbytocne sa budu prenasat obrovske objemy dat a brzdit internetova konektivita... Si predstavte co by sa stalo keby chcelo 7 miliard ludi na celej planete streamovat hry v 4k

Je to nieco podobne ako ked je vonku 40 stupnov tak si pustim klimatizaciu na max a potom si obleciem kabat aby mi nebola zima.
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

už ste poculi internete cez opticke kable ? :)
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

ano mam doma optiku a?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

počul, ale na našej ulici ich nevidno- taže asi tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

keby ludstvo premyslalo ako vy, tak naco prazit maso z mamuta ked ho mozem aj surove pozut. mozno mas doma dial up a masturbujes nad vydanim stareho erotickeho casopisu flirt tlaceneho na vysoko dpi novinom papiero. kriste pane aky ste debil
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

Staci aby jeden z tisic debilnych napadov vystrelil a zmenil svet.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Myslím, že toto je určené pre casual hráčov, ktorí sedia na optike a neinvestujú 1 500€ do herného počítača každé 2 roky.
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

1080p 60 fps herny pocitac poskladas za polovicu tej sumy a vydrzi viac nez dva roky bez upgradu. Uz pri takomto rozpocte ziskas 3.5-4 GHz procesor (napr. R5 2600), pricom ten googlovsky 2.7 GHz moze byt dost obmedzujuci u niektorych hrach aj pri 60Hz.

Hraci, ktori investuju 1500e kazde dva roky maju uplne ine ciele, ako napr. 1440p@144Hz alebo 4k@60+Hz. Mas pravdu, ze tito ludia urcite nebudu streamovat hry v blizkej buducnosti.
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

jasneee full HD na 60FPS , mojko, zobud sa do reality, osarpanu hru bez detailov pustim aj na kalkulacke v tomto rozliseni .
Odpovedať Známka: -8.4 Hodnotiť:
 

Ja som jeden z tých casual gamerov ktorý sedí doma na optike a nechce (opakujem NECHCE) mať ultrabook a k tomu ešte extra desktop, len že by som sa mohol občas niečo zahrať keď príde chuť. Ja streamovanie vítam všetkými desiatimi a neviem sa dočkať až to bude k dispozícii. Už som skúšal nvidia + moonlight a fungovalo to výborne.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

shield + geforce now uz funguje roky :D
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Geforece now teraz pozeram ze free beta, takze asi to este nie je releas pre konecneho uzivatela.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som mal napriklad problem s cheatermi v hre ktoru som kvoli tomu prestal hrat, a predpokladam, ze takto by zrejme z hry vymizli....
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

google spravi akciu: auto-aim/1hour $5
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

amd "game mode"(c)(tm)(r),
len USD 9.99 za hodinu.
in
3...
2...
1...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

takato sluzba tu ale uz je niekolko rokov. vola sa nvidia geforce now.

tiez su tam top nove tituly, da sa to hrat s windowsu alebo android tv boxu (oficialne ale len nvidia shield tv). klienta pre linux chystaju, ale akosi nemaju dostatocny zaujem.

single player hry idu uplne v pohode, lag tam obvykle nie je vobec citit. ano, treba na to stabilne pripojenie samozrejme.

najvacsia vyhoda je, ze clovek moze hrat hry instantne - bez siahodlhych instalacii atd atd. proste len kliknes z katalogu a hras. nevyhoda je, ze nie vsetky tituly su podporovane + exkluzivita len pre niektore platformy (xbox ps4) tam samozrejme tiez nie je.

a myslim, ze narocnost na prenos dat je rovnaka ako pri streamingu bezneho videa + nejaky ten zanedbatelny traffic pre klavesnicu. aj ked sa to niekomu zda naprd, naozaj je to fajn sluzba a vela ludi ju uvita.


co sa tyka ceny, nvidia to ma zatial zadarmo, ale kedysi tam bola nalepka 10$ mesacne v niektorych pre-release recenziach. cize +- v tejto cenovej relacii sa bavime
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

co sa tyka multiplayer latency tak to neviem posudit, nie je to urcite vhodne na CSko alebo dotu, ale taky fortnite sa na tom drti uplne bezne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hranie PC hier zacina byt jednoduchsie ako ist do trafiky si kupit cigarety. Mne sa to velmi nepozdava, nerozumiem preco by strata casu mala byt takto pristupna.
Odpovedať Známka: -4.2 Hodnotiť:
 

no je to mensia strata casu ako pozerat TV
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

A este mensia strata casu nez chodit 20krat denne na cigaretu
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

mensia strata casu nez komentovanie na DSL.sk
mensia strata casu nez chodenie po hotovy papiet
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

no tak ale okomentovať článok, či príspevok na DSL.sk a následne si ísť po hotový papier priekazne stratou času nie je, jedná sa iba o latenciu
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Hlavne lacnejšie :D
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

v konecnom dosledku je vsetko v zivote strata casu. aj tak zomrieme.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Skoda ze nechapes. Ono dnes ide hlavne o to ako co najviac zdebilizovat stado. Vola sa to aj konceptualna moc, a koncept chlieb a hry je stary.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Nie zdebilizovat, ale inkasovat. Vo tom to je vole.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tak cez wifi uz nebude len tlacit vo velkom kancli, ale dokonca ovladat 120fps stream
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Neviem preco by mal google zmenit hranie, jednak streamovanie hier uz ponuka viacero hracov na trhu a druha vec su odozvy.
Odpovedať Známka: -0.7 Hodnotiť:
 

odozvy niesu uplne najhorsie, problem je stabilita kvality streamu, a ta napriklad na Geforce NOW celkom kolise/kolisala( dlhsie som nezapol PoExile cez GFN)
Odpovedať Hodnotiť:
 

No hrám csgo na úrovni Aplus na esea platforme... 300fps 144hz s 10 ms latenciou... Čokoľvek horšie je nehratelne na vyššej úrovni...
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ponúkajú tí hráči aj živé vysielanie? Netuším.
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze tlacitka su z xboxu a zbytok playstation. meh. windows pekne podporuje xbox ovladac. naco je toto dobre.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

naco je dobry xbox ovladac...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

... k XBox-u.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pouzival som LiquidSky. Lenze bolo to len na windows a Android, niektore hry maju ten svoj "anticheater" a nedali sa koli tomu dobre ovladat. Sluzba par mesiacov dozadu zanikla a tym moje sky credity tiez :(
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Služby,konečne.Už som sa zľakol,že sa nič nedeje.Ako som už dávno vravel,nakoniec nám zostane už len terminál a všetko ostatné bude už len služba.Krásny nový,nemateriálny svet :)Idem si robiť zásoby..
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

tak to si asi velmi dlho spal, nakolko google je snad posledny kto sa tohto chytil.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Spal,veľmi dlho a haluz je,že to bol v podstate vedomý spánok,polosen :) Čakal som na budúcnosť,lebo prítomnosť bola nudná a sivá.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ale,nejaká hodnotná záležitosť.Mal som to šťastie,zažiť skúsenosti odpovrhnutia živých bytostí.Skúsenosť hodná života..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Snáď posledný.Nerozumieš tomu,čo som ti chcel povedať,spi ďalej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Treba si ale precitat potom EULU k hram nakolko sa mozete stretnut s takymto niecim.

Cloud Computing: Use the Platform, including a Game, in connection with any unauthorized third-party “cloud computing” services, “cloud gaming” services, or any software or service designed to enable the unauthorized streaming or transmission of Game content from a third-party server to any device.


Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

podla digital foundry testu (vid. youtube) bolo latency na 200Mbit linke 166ms. latency v zmysle odkedy stlacim klavesu az kym vidim na obrazovke, ze sa postava pohla.

nieco take moze byt naozaj len na velmi rekreacne ucely a jednoduchsie hry, kde odozva nie je velmi dolezita.

kazdopadne je to super napad a podobne su tu uz roky, napr. shadowPC, vsade je ale ten isty problem - co s odozvou.

idealne by aj bolo, keby to mohli uctovat podla odohranych hodin, respektive predplatit si kredit na urcity cas napr kupim si 20 hodin hrania za 5€. ak mam za to platit 20€/mesacne (240/rok) a zahram si dokopy do 10 hodin tak to nie je bohvie co.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

166ms je vyrazne lepsie (tipujem, ze islo o priemerne oneskorenia), ako som si myslel, ale dolezita nie je az tak stredna hodnota, ako skor smerodajna odchylka a maximalne hodnoty tohto oneskorenia.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

166ms je vyrazne lepsie?

Zahraj sa nejaku mobu alebo fps multiplayer. Kokot vsak by ma zabijali permanentne. Uz 20ms robi svoje, ked chces podat vykon.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Evidentne nevies nic o streamovacich serveroch. 166ms round-trip-delay E-2-E je super. 95% z neho su processing delays.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

treba podotknut jednu vec - ping zo streamovanej hry moze byt teoreticky lepsi, ako ping z lokalneho PC.

ak si traja hraci vytvoria hru na Stadii, mozu teoreticky hrat ako po LAN.
Pri 60FPS je 1 frame 16,6ms. K tomu treba priratat odozvu v ramci PC + odozvu monitora. Lokalne beziaca hra teda moze mat latency aj pri 60fps teoreticky do 50ms, ak clovek hra s nejakym bezdrotovym gamepadom, aj 80ms.

Konzoly pripojene na telku maju bezne latency nad 100ms.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Vsak pre takych ako ty stacilo donedavna aj 30fps. Dokonca aj staci aj napriek tomu, ze ide z toho rozjebat oci.

Obhajovat nieco co ani zdaleka este nieje dotiahnute je take slovenske.

Vy ludia sa uspokojite s hocicim. Keby Vam niekto nataral, ze sa mate natierat hovnom a bude to omielane z kazdej strany ako to zlepsuje pokozku tak to zacnete robit a obhajovat.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

opat znalec... ty vykon. keby tam je taka odozva tak to citis ale taka odozva tam nieje resp mozno zrovna na tomto google projekte je , s GFN mas takmer identicku odozvu akokeby si hral zo svojho shitu. odozvu 20ms nepostrehnes.. si mozes porovnat 2ms vs 22ms. to co postrehnes je ked to nieje plynule a to je uz niekde nad 60ms. ale asi budes flash ked to dokazes vnimat :)
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

okej... zapni si multiplayer v nejakej hre kde su lokalne servery a prihlas sa na server, kde mas ping 150ms a hraj sa.

Bol by som velmi zvedavy ci by si bol prvy v tabulke, pred hracmi co maju 10-20ms.

Preco si hraci co to myslia serioznejsie kupuju TN 144hz panely?

Myse s 1ms odozvou a mechanicke klavesnice. Preco asi. Lebo kurva rozhoduje vsetko.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

:) posli mi odkaz kde klikas v intervale 5ms a kde klikas v intervale 10ms, ak to nedokazes tak rovnako ani nerozhoduje odovza mysi 1ms vs 5ms. mas nick iOfcaaa tak by si mohol o oveckovani nieco vediet :)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Presne tak!
Povedz profi hráčovi len to žeby mal hrať s bezdratovou a nie s kablovou myšou a klávesnicou, tak pôjde do vyvrtky a povie ti či ti jebe. Už aj to je taký rozdiel v latencii, že to rozhoduje o výhre či prehre.
Aj ja mám monitor BenQ @1440p 144Hz a je to riadny rozdiel. Minule som skúšal u kamaráta Farcry5 na monitore 1680x1050 60Hz a bol to des.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Uvedom si, ze tu sa bavime o oneskoreni pre vsetkych, nie len pre jedneho hraca. Takze nikto nebude znevyhodneny.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

predplatenie hracieho času by mohlo byť faktorom k srdcovocievnemu zlyhaniu ak by sa hra vypla, resp. žiadala o doplnenie kreditu v najnevhodnejšej možnej chvíli :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Komecne sa bude dat zamedzit cheating
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

alebo priekazne aj nie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

cheating a aj piratenie :(
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Piratenie ale hlavne Mody na hry vymiznu.

uz si nebudeme moct omodovat Skyrim a jeho debilne UI, ci vytvorit uplne novy zaner ako DOTA (vznikla ako mod hry warcraft 3), Mount and Blade mody nebudu mozne, modovanie bude mozne len na hrach kde ti to developer dovoli a aj to velmi obmedzene, cakaju nas len horsie casy :(



Take je iebnute ludstvo, obcas si clovek praje, aby to uz "kotlebovci" (a podobny) vyhrali vo volbach na plnej ciare v celej europe a rozjebali to tu vsetko...


Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

no, vieme ako google projekty končia. :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Google iba ide s trendom. Nevidel som, ze by sa tu spominal MS, Sony, alebo Amazon. Ale prida sa Google a uz o tom pise aj DSL.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Mam shield a streaming ide celkom fajn, casual game si streamnem aj z pc po lanke takze nepotrebujem ani internet aby som hral offline single resp coop local game. Geforce Now uplne postacuje. Aktualne zatial free ale uvidime dokedy zas.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

https://gcemetery.co/
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to pozitivum v migracii hier na linux, a to je u niektorych uzivateloch dovod, preco maju este windows vobec..
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A to ako mám teraz za hry platiť ?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

zruším aj internet a vezmem loptu deťom
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Takýchto služieb tu už bolo... pokiaľ tam nebude superkvalitna odozva rozumej bez odozvy, ok. Ale to by server a internet museli byť v inom stave ako sú dnes.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Na hranie bez odzvy staci vytiahnut kabel (hociktory)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tak a ked antiku vypadne net? tak co mam ja kua robit, moze tam byt aj herkules ked ja im tam pridem vsetkym hlavy povybijat dmpc! :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Clanok trochu nepochopil podstatu.

Jedna vec je streamovanie hier, to uz dnes robi kdekto, namatkou Steam In-Home Streaming, nVidia GeForce Experience (s open source klientom Moonlight), Parsec.

Uplne bezne to kdejaky gamer Jozko pouziva na pripojenie k domacej masine z notebooku - Steam cez VPN, Shield/Moonlight cez VPN alebo port forwarding, Parsec to ma zabudovane.

Stale to ma detske choroby (Steam vecne broadcastuje na nespravny sietovy interface, GFE/Shield sa neda nastartovat cez RDP iba cez VNC-like atd.), ale ked to clovek rozbeha, funguje to nadherne, cez optiku sa da v pohode hrat s latenciou 8 ms. Znie to vela, ale input lag nehracskych displejov je mnohonasobok tejto hodnoty. A mnohi ludia si prenajimaju AWS instancie a hraju na nich, stoji to do eura za hodinu a pokial tam nesedia par hodin denne, vyjde to lepsie ako vyplaznut 4000 eur za nadupany stroj.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A "komercne" streamovanie hier z datacentier zabalene do pekneho balika, kde to netreba rozbehavat pol dna ako vyssie uvedene riesenia chystaju mnohi a dlho.


V com ma byt Stadia revolucna je prave to zdielanie stavu. Sledujete nejaky tutorial alebo let's play na YouTube, kliknete na link vedla videa a okamzite hrate priamo v prehliadaci v mieste, kde ste zapauzovali video. Pri vselijakych Fortniteoch pre deti je to samozrejme pekna hracka na nic, ale v hrach typu Satisfactory (take 3D exploratory Factorio, prave vysiel Early Access, skoda ze na Epicu... :/ ), kde niekto tri hodiny sklada obrovsku megatovaren to bude uplne uzasna vec, poprechadzate sa tam, preberiete to ako "svoj save" a pokracujete v budovani... Alebo sa jednym kliknutim na kdejakom notebooku z roku 2011 schopnom dekodovat video pridate do multiplayeru a budujete coop s ostatnymi ludmi. Samozrejme v toxickych
Odpovedať Hodnotiť:
 

hrach to prinesie celu sadu problemov (ked sa niekto znizi k SWATingu, rozburat tri hodiny prace alebo friendly fire pre neho nebude ziadny problem), ale celkovo to totalne zmeni paradigmu, miesto loadovania hry, 4000-eurovych vodou chladenych strojov, vyhladavania sa na chatoch a podobnych srand proste len kliknete vo videu a ste v hre presne tam. Niekto ma problem v hre? Da link na forum, kliknete, prejdete/upravite/postavite, date mu link naspat. Zdielanie blueprintov vo Factoriu bol slaby odvar. Uplne nove svety.

Len ked ide o Google, obavam sa, ci to vobec dotiahnu do konca a ked to spustia, ci to uplne len tak z nicoho nic z pleziru random nezabiju, lebo Google je odstrelovanim celych (casto revolucnych) produktov priam legendarny.
Odpovedať Hodnotiť:
 

revolucnych? revolucia sa asi diala len v tvojich slipoch, kedze sa rusili produkty, ktore boli masovo neuspesne (az na nejaku vynimku, ktoru ale vydal google v novom kabate a s vyssou ziskuschopnostou). aj by si ich vedel zopar vymenovat, ci sa dnes len hras na mudreho internetaka?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ᛅᛅ
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár